Pēc kritikas Tramps tomēr nosoda baltādainos rasistus

50

Komentāri (50)

Ģirts 15.08.2017. 14.00

“Bronzas kareivja” amerikāņu variants? Nesapratu – kurā pusē esam mēs?

+2
-4
Atbildēt

6

    basta > Ģirts 15.08.2017. 14.10

    to Vecais Murkšķis

    Kā nu kurš. Vieni ir krietno amerikāņu, citi komunistu cūku, nēģeru, pidarasu un pieminekļu apgānītāju pusē.

    Lai salīdzinātu Roberta Lī statuju ar civiliedzīvotāju masu slepkavas, sadista, marodiera un vecenīšu un zīdaiņu izvarotāja Aļoškas istukanu, jābūt galīgi slimam, jo ASV teritorijā nekad nav spērusi krievu interventa kāja.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Ģirts 15.08.2017. 14.13

    Nav tur līdzības ne ar igauņu “bronzas kareivi”, ne ar mūsu “Pārdaugavas stabu”. Lī ir pašu ASV vēstures persona, un Lī ir daudz nopelnu ASV labā. Viņš nav jāuztver prasti kā kaut kāds verdzības atbalstītājs, tur situācija ir stipri savādāka ar viņu. Marginalizējuši viņu atkal kārtējo reizi ir kreisie.

    Toties “bronzas kareivis” un “Pārdaugavas stabs” ir svešas varas – okupantu pieminekļi, kas simbolizē okupāciju un kolonizāciju un Pārdaugavas stabs arī turpina pildīt šo funkciju – vienot šeit palikušos okupantus un kolonistus cīņā pret latviešu tautu un latvisku Latviju. “Bronzas kareivis” un “Pārdaugavas stabs” ir svešas valsts, svešas tautas piemineklis, bet Lī piemineklis ir ASV pašu valsts, pašu tautas un pašu vēstures piemineklis.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ģirts > Ģirts 15.08.2017. 14.30

    Konfederātiem ziemeļnieki tāpat bija sveša vara, on otrādi, tādēļ pieminekļu nojaukšana vai aizstāvēšana ir varas un “svešās varas” cīņas turpinājums.

    Atkārtoju jautājumu – kurā pusē esam mēs?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Ģirts 15.08.2017. 14.43

    Bet valsts tik un tā bija viena. Dalījās tikai uzskati vairākos jautājumos. Līdz ar to situācija savādāka. Un pieminekli jau uzstādīja ne jau pirms pilsoņu kara, bet pēc, kad jau sen bija skaidrs, kurš uzvarēja pilsoņu karā un kurā pusē karoja Lī – 1924. gadā. Un visā ASV ir pilns ar pieminekļiem, lai godinātu pilsoņu kara dalībnieku piemiņu, tai skaitā, konfederātu pieminekļi. Daļa no pieminekļiem konfederātiem ir arī nesaistīti ar pilsoņu karu, bet par citiem nopelniem.

    Savukārt par to, kurš ir kurā pusē, katram tā kā jālemj pašam :)

    Bet vispār jau runa nav par pieminekli, bet drīzāk to – kurā brīdī ir pārkāptas demokrātijas robežas, un kurš ir vainīgs pie vardarbības eskalācijas. Labējie rīkoja miermīlīgu demonstrāciju un mītiņu, oficiāli pieteiktu un saskaņotu, pret pašvaldības lēmumu demontēt pieminekli (šobrīd notiek arī tiesvedība par to lēmumu), bet uz demonstrāciju ieradās subjekti, kas uzsāka provokācijas un “kariņu” un attiecīgi – maisam gals vaļā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ģirts > Ģirts 15.08.2017. 15.14

    Nevar nepiekrist, ka verdzība savas ekonomiskās iespējas jau bija izsmēlusi, un pārmaiņas kļuva neizbēgamas. Taču ziemeļnieki pieļāva milzu kļūdu tikai atbrīvojot vergus un nedodot tiem ekonomisko bāzi brīvai pastāvēšanai. Tas radīja milzu problēmas, kuru sekas jūtamas vēl šodien.

    Līdzīgu kļūdu (vai apzinātu rīcību?) mēs redzam arī pie mums, kad tika denacionalizēti atņemtie īpašumi, vienlaikus neradot ekonomiskus apstākļus šo īpašumu sekmīgai apsaimniekošanai. Tas noveda pie atdoto īpašumu masveida uzpirkšanas “par sviestmaizi” un nedaudzu “spītīgo”, kuri nepārdeva, izputināšanu ar nesamērīgiem nodokļiem.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Ģirts 15.08.2017. 15.51

    to Vecais Murkšķis

    Kādu vēl bāzi? Melnādaiņiem ir jābūt pateicīgiem vergturiem, par to, ka viņu senču cilšu virsaišiem uzradās vergu tirgotāji: arābi un žīdi, jo savādāk viņu senči, kā liekās mutes, būtu vienkārši nokauti.

    Nevis īpašumu denacionalizācija, bet gan nelegālo imigrantu, WWII noziedznieku un to noziegumu mantinieku apdāvināšana ar dzīvokļiem noveda pie tā, ka daudzi latvieši, kuri dzīvoja denacionalizētos namos, nonāca uz ielas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Austras koks 15.08.2017. 12.11

Iesaku šo izlasīt angliski lasošajiem – How Anti-White Rhetoric Is Fueling White Nationalism – http://thefederalist.com/2016/05/23/how-anti-white-rhetoric-is-fueling-white-nationalism/

Pats es tur ne visam piekrītu, arī ne visiem autora uzskatiem, bet būtība ir pareiza, atbilst tam ko rakstīju augstāk – jo vairāk un lielāka būs anti-balto retorika, jo spēcīgāks un attīstītāks būs baltais nacionālisms.

Parasta psiholoģija, manuprāt – ja cilvēkiem brauc virsū par jebko, vaino visā, visu neveiksminieku nespējā utt., tad vienreiz tas viss vienkārši piegriežas.

+4
-4
Atbildēt

0

Austras koks 15.08.2017. 12.09

Es tik īsti nevaru saprast, ko Tramps pateica pirmajā reizē nepareizi, un kādēļ tieši jāuzsver labējais spārns. Nē nu – vispār jau saprotu. Mediji ir leftistu varā, daudz kur pie varas leftisti, tad nu spiediens milzīgs, un Trampam nācās precizēt teikto. Tikai lieta tāda, ka neviens to nopietni tāpat neuztvers, bet uztvers nopietni sākotnējo tekstu – ar uzsvaru – vainīgi ir visi, kas organizē vardarbību, vienalga no kuras puses.

Ja mēs ņemam hronoloģiski, Šarlotsvillā, ko vada demokrāts, bija atkal nolemts par kārtējo savas vēstures demontāžu – demontēt ģenerāļa Lī pieminekli. Labējais spārns nepiekrita, pieteica mītiņu un gājienu, visu saskaņoja, viņiem atļāva. Tad pilsētā saradās leftisti – pārsvarā Antifa un Black Lives Matter (BLM), kuri mītiņu nebija pieteikuši, un uzsāka provocēšanu uz nekārtībām un kautiņus, nu un tad panesās klope un attiecīgi – vardarbība – no abām pusēm.

Izraisīja visu kā reizi kreisie. Kādēļ jāuzsver ir labējie? Turklāt, kādēļ viņi jāsauc par rasistiem? Rasisti, tur bez šaubām, arī figurē, bet absolūti ne visi tur ir rasisti. Norādīšana uz to, ka nav līdzvērtīga attieksme un visur tiek vainoti baltie – tas nav rasisms.

Turklāt leftisti, tagad par spīti, nogāza pieminekli citur. Izskatās, ka leftisti tiešām velk uz pilsoņu kara organizēšanu. Tikai viņiem būtu nopietni jāpadomā, pirms arvien vairāk eskalēt situāciju. Vienā brīdī pacietības mērs cilvēkiem trūks, un tad tiešām var būt mēsli. Un ņemot vērā to, ka lielākā daļa armijas un policijas tomēr varētu nostāties pret šiem kreisajiem ekstrēmistiem, jo viņu diktāts un vardarbība būs tiem piegriezusies, kā arī to, ka faktiski visi labējie un konservatīvie ir nodrošinājušies ar ieročiem, atšķirībā no kreisajiem, iznākums var būt kreisajiem absolūti ne par labu.

+4
-4
Atbildēt

7

    Austras koks > Austras koks 16.08.2017. 06.07

    Un? Vai tad es noliedzu, ka tur bija arī rasisti? Tas, nenozīmē, ka automātiski visus tur var nokristīt par rasistiem. Bet būtība ir citur – bija pieteikts mītiņš un tātad, tas bija likumīgs un atļauts (kāda starpība, ka kādam nepatīk mītiņotāju uzskati). Nelikumīgi rīkojās un grautiņus izraisīja otra puse.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 16.08.2017. 09.28

    Piektdienas vakarā lāpu gājiens pieteikts nebija.

    Neaizmisīsim, “arī to, ka faktiski visi labējie un konservatīvie ir nodrošinājušies ar ieročiem, atšķirībā no kreisajiem, iznākums var būt kreisajiem absolūti ne par labu.”

    Acīmredzot, “leftistu betmeni” veica graujošu psiholoģisko uzbrukumu pret vairākumā esošajiem lāpnešiem. :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 16.08.2017. 10.05

    Par ieročiem es teicu nevis par pasākumā esošajiem ieročiem, bet par to, kam un kurām grupām ASV ir ieroči. Bet ja godīgi – otro un trešo teikumu no jūsu teiktā ne īpaši sapratu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 16.08.2017. 11.05

    >Austras Koks

    Tāda bija proporcija piekdienas vakarā.

    http://i2.cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/170812072520-02-charlottesville-white-supremacists-0811-restricted-super-169.jpg

    Ir jābūt zināmā mērā betmenam, lai izsauktu uguni uz sevi. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 16.08.2017. 11.31

    Bet piektdien jau nekas nopietns nenotika, visi sūdi bija sestdien, kad bija masveidā cilvēki no abām pusēm.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 16.08.2017. 17.26

    Piekdien notika pietiekoši daudz, lai stāsts par miermīlīgajiem labējiem izsauktu skepsi.

    Starp citu, tās far-right grupas arī ir antiglobālisti.

    Un neaizmirsīsim par anarhistiem, zaļajiem utt.

    PS. Nē, galvenie varoņi bildē nav rasisti.

    Stāsts par pavisam ne balto policistu, kas ASV aizstāv balto rasistu tiesības paust savu viedokli :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

basta 15.08.2017. 11.53

Tas ir nožēlojami, ka Prezidents lokās marginālo padibeņu: kreiso ekstrēmistu, melno rasistu un pieminekļu apgānītāju priekšā un nosoda krietnos amerikāņus, kas par viņu balsoja. Ja tas ar nolūku, lai baltie amerikāņi ātrāk ar ieročiem rokās īstenotu savas kontitucionālās tiesības, tad sorry. Man jau paliek žēl, ka Fīldss savu protestu pret pieminekļu apgānītājiem izdarīja spontāni, bet nebija tam pamatīgi sagatavojies.

p.s. izlasīju Centrum komentāru un atcerējos, ka arī pidarasi ir marginālās padibenes.

+3
-6
Atbildēt

2

    Centrum > basta 15.08.2017. 12.11

    Tavs sugas brālis Baibandrejs apvainosies pēc tādas atklātības.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > basta 15.08.2017. 12.35

    to Centrum

    Tevi un citus latviešus nīstošos koprofāgus atcerējos.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

dzeris49 15.08.2017. 10.46

Bija tāds angļu rakstiens Kiplings.

Viņš arī rakstīja par “baltā cilvēka sūtību”, utt.

Tai pat laikā, absolūti nenoniecinot citas rases, drīzāk, parādot, ka tās nav sliktākas, bet gan savādākas.

Patreiz dažnedažādi politologi utt. sludina, ka islams, tipa, jauna reliģija, un tāpēc tai var daudz ko piedod.

Tu taču neprasīsi bērniem tikpat lielu atbildību par savu rīcību, kā no pieaugušajiem?

Apmēram tāda tā attieksme pret tiem afroamerikāņiem ir Amerikā.

Pie kam vēl vainas apziņa, pilnīgi par visu, kas tur tagad modē un ko uzspiež dažādu kreiso aprindas – ak un vai, mēs atbildām par visu, un tam, kas notika pirms 200 – 300 gadiem mēs pieejam ar mūsu laiku uzskatu un politkorektuma mērauklu, lūgsim visiem piedošanu, un ļausim to “pēcnacējiem” mums kāpt uz galvas, tā mēs izpirksim savu “vainu”, viņi taču bērni, viņiem vēsturiski nodarīts pāri, utt.

Kas ir pilnīgākais absurds, nedrīkst vēsturi un tolaiku morāli un paradumus mērīt pēc patreiezējiem sociāliem un politiskiem standartiem.

Kaut, tos neonacistus jau tas neattaisno, pats par sevi, it sevišķi, ja iet bojā cilvēki.

Tāpat, kā melnos rasistus ( kuri aģitēja pat pret Obamu, jo viņš esot melnais tikai “uz pusi)”.

+4
-3
Atbildēt

24

    puika > dzeris49 15.08.2017. 21.35

    :)

    Pirmkārt, Tramps kampaņas laikā kritizēja Obamu un Klintoni par politkorektumu un nespēju saukt lietas īstajos vārdos.

    Otrkārt, tie nav 200-300 gadu veci notikumi, kas tur kustina procesus. Viss notiek reālajā laikā.

    R.Spensers viens no “Unite the Right” organizētājiem Šarlotsvilā.

    Izvilkumi no Ričarda Spensera runas pēc Trampa uzvaras vēlēšanās.

    https://www.youtube.com/watch?v=1o6-bi3jlxk

    Treškārt, sadursmes sākās jau piektdienas vakarā vēl pirms saskaņotā sestdienas pasākuma. Iniciatīva bijusi no lāpnešu puses.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 16.08.2017. 06.26

    Un kas tad ir, ja alraiteri atbalsta Trampu? Tas nenozīmē, ka Tramps viņus atbalsta. Turklāt altraiteri jai sen vairs nav tik viennozīmīgi Trampa atbalstītāji, jo vinie! daudz kas nepatīk viņa ārpolitikā, kā arī nepatīk vairāki iekšpolitikas kompromisi.

    Piektdienas vakarā varbūt kādi nelieli incidenti bija, bet nekas nopietns, jo kreisie saradās masveidā pilsētā sestdienā, kad bija mītiņš. Un izraisīja visu kreisie. To nu neviens, kas draudzējas ar loģiku, noliegt nevar.

    Varbūt pavērojat notikumus pēdējā desmitgadē Eiropā un ASV, un tad parādiet man kaut vienu agresīvu mītiņu, ko būtu sarīkojuši labējie. Kāds pārītis vabūt atradīsies. Toties kreisie ar vardarbību nodarbojas visu laiku – regulārās mašīnu dedzināšanas Parīzē, šogad notikušais haoss G20, BLM regulārie gautiņi ASV un regulārā melnā rasisma propaganda, vienmēr agresīvā Antifa uzvedība un mēģinājumi rīkot provokācijas, ja notiek kādi labējie mītiņi, vienmēr klātesošā agresija un bļaustīsanās Antifa mītiņos.

    Neiedošu linku, bet šogad ziemā vai pavasarī, ja pareizi atceros, Eiropols, publicēja info, ka pēdējos gados ir strauji pieaudzis kreisais ekstrēmisms un tā radītie draudi ir uzreiz aiz terora draudiem.

    Tā ir tā atšķirība, ka labējie rīko legālus un miermīlīgus mītiņus, bet kreisie rīko nesaskaņotus aresīvus mītiņus un organizē grautiņus. Tāda nu tā situācija 21. gs. ir izveidojusies. Labējie ir presēti visas pēdējās desmitgades, un ir labi apguvuši, ko var darīt un ko labāk nedarīt, iemācījušies efektīvi strādāt. Bet kreisie ir prasti huļigāni, kurus turklāt nenosoda varasiestādes, lidz ar to viņu visatļautības sajūta visu laiku pieaug.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 16.08.2017. 07.10

    Piezīme. Es neesmu baigais fans altraiteriem, īpaši šim spārnam, kur ir Ričards Spensers un Daniels Frībergs (no Zviedrijas, arī piedalījās Šarlotsvillas pasākumā). Vairāk dēļ tā, ka viņi ir stipri krievu draugi, un šo spārnu krievi piesponsorē. Pats interesantākais, ka krievi piesonsorē arī Antifa. Šarlotsvillā kautiņš būtībā bija starp divām krievu finansiāli atbalstītām grupām :)

    Kādu laiku esmu pasekojis līdzi alt-right, Frībergam u.c. Frībergs vada izdevniecību Arktos, kura, cita starpā izdod arī Duginu. Pats Frībergs pozitīvi atsaucas gan par Duginu, gan viņa uzstādījumiem par jauno nākotnes pasaules kārtību. Šis altraiteru spārns, kura vadībā ir iekšā Frībergs, ir stipri prokrievisks. Kājas tam aug laikam arī no tā, ka šajā spārnā ietekmīgai personai no ASV puses Ričardam Spenseram sieva ir krieviete. Tāpat vienu no resursiem, kas šim spārnam ir – Red Ice TV – vada sieviete, kas pēc uzvārda velk uz krievieti – Lana Lokteff. Tāpat šis spārns, runājot per Eiropu, daudz kur īpaši izdala un uzsver tieši slāviskumu. Tā kā šis altraiteru spārns ir stipri krievisks.

    Frībergs arī tikko (nu jau kādu pusgadu-gadu) sakašķējās ar savu vienu partneri Arktos izdevniecībā, kurš tagad ir atsevišķi, un strādā ar izdevniecību Counter-Currents. Nezinu īstos iemeslus, bet cik esmu palasījis tā otra cilvēka (uzvārdu uz sitiena neatceros) uzskatus, tad viņam bija Ukrainas-Krievijas jautājumā mūsējam daudz atbilstošāks viedoklis, kā arī viņš bija pareizi novērtējis to, ka Krievija neinteresējas un neaizstāv tos mērķus, ko altraiteri definējuši, bet ar tiem tikai aizsedz savas impēriskās tieksmes, un ka tam pašam seko arī Dugina veidotā filozofija, ko stipri jo stipri aizstāv Frībergs.

    Ja kas , Dugina izdošana, ir legāls veids kā Krievija var šo altraiteru spārnu piesponsorēt.

    Nezinu par ASV nacionālistiem, bet Eiropā nacionālisti reāli ir sadalījušies pēc Ukrainas notikumiem divās daļās – proukrainiskajos un prokrieviskajos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 16.08.2017. 08.49

    puika – un kā tad ar pieminekļu nojaukšanu konfederātiem, tā nav atgriešanās pagātnē?

    Tas nebūtu apmēram tas pats, kas tagad nosodīt latviešu strēlniekus?

    Un šoreizes piekrītu A.K., kaut, neesmu viņa politisko uzskatu atbalstītājs-patreiz kreisie pseidoliberāļi – multikulturalisti, kas nu jau sāk ierobežot gan uzskatu, gan vārda, gan preses, gan pārējās brīvības savas kļūdainas teorijas vārdā brīvajai pasaulei ir lielāks drauds, nekā labējo kustība.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > dzeris49 16.08.2017. 09.21

    >dzeris

    Runā, ka pieminekļi sāka traucēt pēc slaktiņa Čarlstonā. Tā ir nesenā vēsture, kam ar Lī un pilsoņu karu nav nekāda sakara.

    Šarlotesvillē jau bija līdzīgs pasākums maijā. Situācija līdzīga kā 9. maijā Rīgā pie pieminekļa Pārdaugavā. Gribi teikt, ka Latvijā nav cilvēku, kam tas piemineklis traucē?

    Nezinu, kas tur ir labējie vai kreisie. Manuprāt, Alt-Right un Black Bloc utml. ir pār vienu kārti metami sarkanbrūnie :)

    Kā sāk ierobežot? Maina konstitūciju, likumus? Vai arī tagad rasistus nedrīkst saukt par rasistiem, jo tas ierobežo viņu vārda brīvību?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 16.08.2017. 09.39

    Par rasistiem nedrīkst saukt tikai melnos rasistus, tāpat, kā politkorektuma vārdā vispār nedrīkst runāt par daudzām tēmām.

    No vienas puses, saprast jau to var, no otras puses – tas ir vārda brīvības ierobežojums.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > dzeris49 16.08.2017. 10.02

    >dzeris

    ASV nav Eiropa, un naida runa tur nav aizliegta. Ir ierobežojumi reklāmai un politiķiem. Ir ierobežojumi kur un kad. Trollēt darba kolēģus darba vietā nav atļauts. Vari par to ādas krāsu izteikties tam paredzētā publiskā vietā. Nav dzirdēts, ka būtu nopietni mēģinājumi grozīt konstitūciju. Viss pārējais ir plika retorika. Vēl kāds grib izlikties par upuri.

    Aizliegto tēmu ir maz un tās ir no bērnu pornogrāfijas sērijas. Slavenais provokators un vārda brīvības aizstāvis Milo no savējiem atrāvās momentā, tikko pārkāpa šo robežu, kaut tas esot bijis stāsts no paša zēnības pieredzes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 20.08.2017. 11.41

    Kādreiz puiku uzskatīju par saprātīgu cilvēku, tagad skaidrs, ka nedomājošs leftists. Pielīdzināt Pārdaugavas fallu konfederātu piemineklim ir īsts puišeļa stulbums. ASV karam sekoja izlīgums, pieminekļus cēla kara varoņiem, neskatoties uz to, kurā pusē viņi karoja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 20.08.2017. 21.33

    lno – interesanti vai esi tas kuram ir dotas tās spējas novērtēt kurš saprātīgs , kurš ne ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 20.08.2017. 23.08

    klusais.Turpini evolucionēt?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.08.2017. 09.22

    lno – protams :) , Tu turpini stagnēt ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.08.2017. 12.55

    klusais. Nesaprotu, kā tik kompetents klusais tikai pēc vairākiem gadiem spēj saprast to, ko vecais stagnāts sapratis jau sen?:) Vai vari atcerēties kaut 1 gadījumu, kad Tev mūsu strīdos būtu izrādījusies taisnība?:):):)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.08.2017. 13.06

    lno – Tu taču esi vieds :) un man ar atmiņu švaki :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.08.2017. 13.08

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.08.2017. 19.04

    lno – es kaut kā nekur nespēju atrast gāzes cenu CFR Lietuva :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 22.08.2017. 09.44

    klusais. Vai to, cik maksā neatkarība, esi atradis?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 22.08.2017. 10.11

    lno – es Tev par vienu , Tu par citu :)

    Vienkārši informācijai – Lietuvai Krievijas gāzes cena ir ap 180 USD , Norvēģu ap 240 , ASV ap 255 par tūkstots kubikmetriem. Patreiz tendence Krievijas gāzes īpatsvaram pieaug un ir vairāk kā puse no visa patēriņa. Bija ap 40%.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 22.08.2017. 10.12

    > dzeris49

    “multikulturalisti … brīvajai pasaulei ir lielāks drauds, nekā labējo kustība”

    Patīkams pārsteigums, ka šajā jautājumā mums domas pilnībā sakrīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 22.08.2017. 12.22

    klusias. Par to pašu:)

    «Es ar pārliecību to sauktu par vēsturisku brīdi. Tas apliecina, ka Lietuva var importēt gāzi no visas pasaules un piedāvāt to visam reģionam par konkurētspējīgu cenu,» pirmdien izplatītā paziņojumā plašsaziņas līdzekļiem norādīja Lietuvas enerģētikas ministrs Žīgimants Vaičūns.

    «Tas ir arī vēsturisks mirklis, kad sašķidrināto dabasgāzi, kas piegādāta Klaipēdā, plānots uzglabāt Inčukalna dabasgāzes krātuvē Latvijā, kas tikai pirms dažiem mēnešiem liberalizēja savu gāzes tirgu,» viņš piebilda.

    «Lietuvos duju tiekimas» šogad iepirka sašķidrināto dabasgāzi no ASV kompānijas «Koch Supply & Trading», tomēr gāze Klaipēdas ostā tika piegādāta no Norvēģijas, nevis ASV.

    http://www.tvnet.lv/financenet/finansu_zinas/666322-lietuva_ieperk_saskidrinato_dabasgazi_no_asv_kompanijas_cheniere

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 23.08.2017. 16.43

    lno – tie ir skaisti politiķa vārdi bez konkrētiem cipariem . Gluži tāpat LDz Bērziņš stāsta par Ķīnas konteinervilcienu maršrutu u.t.t. , bet pārvadāto kravu apjoms tik krīt . Un tas konteinervilciens ko ar pompu sagaidīja Rīgā vispār bija Baltkrievijas vilciens ,kas iebrauca Rīgā lai pafotogrāfētos , pagrieztu lentītes un tādā pat sastāvā aizgāja atpakaļ uz Baltkrieviju :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 23.08.2017. 21.54

    klusais. Skaisti vārdi, bet LT IKP uz 1 iedzīvotāju apsteigusi Igauniju. LT ir nolekusi no RU gāzes adatas, tagad ir izvēle, un tas ir galvenas. Ir alternatīva, kuru Tu noliedzi:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 23.08.2017. 22.11

    lno – un atkal preses info :) Lietuvā IKP pat dala divās daļās – kad strādā Mažeiķu ( Orlen) rūpnīca un kad nē . Par pārējo ceru būsi pietiekami gudrs un sapratīsi :) :) :)

    P.S. Mažeiķu rūpnīca gadā pārstrādā 10 mio tonnu naftas , kas rezultātā iznāk kā 10 mio tonnu dažādu naftas produktu . Tas būs 3,3 tonnas uz iedzīvotāju jeb kādi 1500 USD no IKP veido Mažeiķu nafta :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 24.08.2017. 09.44

    klusais. Nu un? Vai tādēļ Gribuskaite būtu mainījusi savu retoeriku attiecībā pret RU?:) Varbūt paskaitīt, cik zaudēs LV, ja RU pilnībā pātrauks kravu transportu pa LDZ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 24.08.2017. 15.12

    lno – tur daudz nav jāskaita – katra tranzītā pārvestā tonna ir aptuveni 15 EUR . Pārējo var parēķināt paši . Un tie ir tikai tiešie ieņēmumi .

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 15.08.2017. 10.45

Suņi rej, bet karavāna iet tālāk

https://www.youtube.com/watch?v=vLxWsYx8dbo

0
-1
Atbildēt

0

Baiba 15.08.2017. 10.34

Neatceros, ka Obama būtu nosodījis melnādaino rasistu daudzas dienas ilgušo ālēšanos pagājušajā gadā.

+6
-6
Atbildēt

1

    Centrum > Baiba 15.08.2017. 11.51

    Andrjuha bikses aizmirsa uzvilkt,tāpēc šodien tēlo Baibu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

fretka 15.08.2017. 09.31

.

Tramps ir rasists, jo šķiro rasistus pēc ādaskrāsas.

Tāpat kā Latvijas curiki un hazamazas.

PS. Redzēsim, cik rasistu šeit pieteiksies ar mīnusiem :)

+4
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam