Raidījums: Partijas “Vienotība” liberālais spārns gatavojas veidot jaunu partiju

79

Komentāri (79)

Anonīms 11.07.2017. 16.16

Par vēlu. Visa V tā piesūkusies ar korupcijas smaku, ka to vairs nekas nespēj noslāpēt. Un neviens no liberālā spārna nav nedz lokomotīve, nedz “political animal”. Kaut arī Viņķele, Judins, Loskutovs un pārējie atsevišķi ņemot varbūt ir godīgi un sakarīgi cilvēki, ar to vien ir par maz politiskai vilkmei. To vajadzēja darīt pāris gadus atpakaļ.

Politiskais pieprasījums joprojām izplūdis, politikas piedāvājumam visdrīzāk trūks svaiguma, un arī momentum nokavēts. Vienīgais, ka tāds gājiens noteikti pieliks punktu Vienotībai, kā politiskam spēkam un atbrīvos nišu politiskajā spektrā.

0
0
Atbildēt

0

zanE. 11.07.2017. 12.44

…nu, re’…Viņķele&Co metas palīgos ZZS, lai novērstu uzmanību uz citu tēmu – par Vienotības pastāvēšanu vai iziršanu…tik sagadīšanās, vai, ne?…jau otrreiz palīdzīga roka ZZS virzienā…tolaik ar valdības veidošanu, tagad īstajā brīdī, lai neitralizētu arvien lielāko sviluma smaku, kas nāk no ZZS un oligarhu sarunām…

0
0
Atbildēt

15

    klusais > zanE. 11.07.2017. 13.40

    zane – ne jau Vinķele@Co vainīga pie situācijas :) pat ne oligarhu sarunas :) …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > zanE. 11.07.2017. 13.45

    Jums paranoja? Visur saredzat draudus V?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.07.2017. 13.48

    …Ķīps…atpazīsti paranoju?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 11.07.2017. 13.49

    Ķips – jautajums man ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > zanE. 11.07.2017. 13.54

    Uz Kluso, Nē, Zanei… kas pie katras kustības saredz palīdzību konkurentiem..

    Jā, Zane, tā ir paranojas pazīme..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.07.2017. 13.59

    …Klusais…gribi teikt, ka TV3 apzināti izvilka Viņķeli, lai nekļūtu garlaicīgi?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.07.2017. 14.05

    …Ķīps…tik pārliecinoši atpazīsti paranoju – esi pats ar to “slimojis”?…

    …Tu tak nenoliegsi, ka šī ir tēma(Vienotība) par kuru visiem vēlme izteikties un bubulis, kas uzdzen adrenalīna līmeni asinīs…skat, cik daudzi jau izteikušies un publiskā telpa rezonē…ZZS var mierīgi atvilkt elpu…

    …nu, ko tad Jums visiem tā satraukties?…pēc našistu bandas sprieduma – Vienotība tak mirusi…vai tomēr – uz Vienotības rēķina, mēli deldējot – cerat kādus pluspunktus savākt?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 11.07.2017. 14.53

    to zanE …

    “..pēc našistu bandas sprieduma – Vienotība tak mirusi”

    Līdz Saeimas vēlēšanām vēl smirdēs, pēc tam atsevišķi tās organismi turpinās smirdēt un graut valsti SC un JKP rindās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 11.07.2017. 15.19

    zane – lasam Vinķele, domājam Vinķelis… domājam Vinķeļa mamma , domājam 1980-tie, domājam Berlīne … un atceramies STASI … stāsts par ko skaļi tagad nerunā … ( tas līdzīgi kā ar ARENA RIGA pārdošanu … viss klusi ,bet iznāca Vīlandes iela 18 … )

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.07.2017. 15.33

    …Klusais…OMG!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > zanE. 11.07.2017. 16.22

    uz Zani, pluspunktus nevācu, gluži otrādi – parasti kopkorī nedziedu. Un netrinu mēles par V, vienkārši konstatēju objektīvus faktus. Neesmu arī sazvērestību teoriju piekritējs, un doma, ka iemesls, ka Viņķele tagad runā par atdalīšanos, tāpēc, lai novērstu uzmanību no ZZS, man liekas no tās sērijas, un izskatās pietiekami paranoiska. Tad jau arī var teikt ka IR “izvilka” Rīdzenes sarunas, lai pavisam nogremdētu Vienotību. Jo tas deva iemeslu Viņķelei…

    Savukārt tas, ka Vienotība no godīguma partijas ir pārvērtusies par “savējo” partiju, protams, ir mans subjektīvais redzējums. Varbūt jau kādam tā nešķiet, man tā šķiet…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > zanE. 11.07.2017. 16.24

    Uz kluso. Mājieni ir. Neizskatās smuki, bet kaut kā pietrūkst faktu. Bez tam tikai Ziemeļkorejā soda trīs paaudzes, Jūs, izskatās, esat tuvu tai domai…

    Un vispār Jūs visu “smuko” vienmēr sabojājat. Gan jau ka objektīvi, bet tas liek slīgt arvien lielākā pesimismā. Jo nav jau vairs nekā, kam ticēt…

    Redzat arī kaut ko labu kādreiz?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 12.07.2017. 08.36

    Ķīps – Rīdzenes sarunās jau ar figuranti saka , ka nepietiek pierādījumu un tāda nevainīga papļāpāšana …

    Katrā gadījumā stāsts ko es te minēju ir ar konkrētām personām un konkrētiem notikumiem , kurus es te neuzskaitu .

    Ja par labo , tad šādas personu staigāšanas ne pie kā laba nenovedīs . Neredzu patreiz spelējošajos personāžos reālas vilkmes. Ir jānāk pilnīgi jaunai politiķu paaudzei – gan domāšanā jaunai gan vecuma ziņā arī . Sistēmai pašai ir jāstabilizējas . Savulaik JL bija šāds cerību stariņš kurš sāka cerīgi bet Eināram aizbrauca šīberis un tas beigās nobrucināja sistēmu. Toreiz savācot Kalnieti ar domu par prezidenti , tika ielaista čūska kura no iekšpuses brucināja partiju. Tas viss nebija apzināti , bet rezultāts ir redzams. Tad dzenāšanās pēc vairākuma Saeimā noveda nevis pie loģiskas partijas evolūcijas bet gan mehāniskas ūdensgalvas radīšanas , kas beigās arī plīst , jo nav paaudžu maiņas bet ir dzīšanās pēc amatiem .

    Nelaime tā , ka mūsu partijām nav plaši izstrādātas politikas ko vispār darīt un kā virzīties uz priekšu , ir tikai saukļi un smukas sejas , kuru pienākums ir zvejot balsis. Man teiksim grūti iedomāties “godīgo” Vinķeli strādājot kopā ar “godīgo” Bondaru , kas piespieda Krājbankas valdi izsniegt kredītu AB kaut analītiķi teica, ka projekts ir zaudējumus nesošs, vai arī strādāt kopā ar “godīgajiem” LA darboņiem Jaunupu, Pūci … neaizmirsīsim par Vaitaiti, vai “godīgo” JKP kur savulaik Bordāns apzināti stiepa gumiju un nenodrošināja LM klātbūtni LK sapulcē , lai ar Gaiļa palīdzību turpinātu tukšot LK kā rezultātā akcijas cena nokrita no 2 LVL uz 0,36 LVL . Un tad šitāda kompānija pūtīs miglu acīs . Nē , nu protams var jau ticēt brīnumiem , bet es personīgi neticu .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 12.07.2017. 09.36

    klusais. Par pagātni visu aprakstīji reāli, tikai cerība uz jauno paaudzi gan ir fantastitiska. Kādā inkubatorā un kas tad audzinās jaunos cāļus? Rietumos elites nemainās, tikai tās grupējumi, kurus Āzijā dēvē par klaniem, cīnās savā starpā. Pat mūsu liberāļu idealizētajā Zviedrijā, ja papētītu politiķu biogrāfijas, tad atklātos, ka jau viduslaikos viņu senči bijuši augstos amatos. Vecajā Eiropā sabiedrība ir segregēta, no malas pat ar lielu naudu elitē neiekļūt. Protams, izņēmumus var atrast vienmēr. Nav jāizgudro velosipēds – katrai paaudzei jācīnās par savām tiesībām, un arī šodien Latvijā, jo mūsu “elite” ar katru desmitgadi kļūst arvien nekaunīgāka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 12.07.2017. 13.53

    lno – domāju , ka aug izglītota paaudze un gan jau pienāks laiks . Protams žēl ,ka tiek palaista iespēja izdarīt pakāpenisku paaudžu maiņu , bet vecie buki vēl grib parullēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ozolnieki 11.07.2017. 12.07

Ķīps

Piekrītu Džerim, ka situācijā, kad vēlētāji būs pārliecināti par to, ka kāda partija stingri balstīsies uz godīguma principiem, tad par to arī balsos

..

Liela daļa partijas it sevišķi jaunās arī grib būt godīgas , un bez izlikšnās . Tkkai vēlētājam realitātē ir citas prasības . Vēlētājs mīl bagātos ,redzamos veiksmīgos .

0
-1
Atbildēt

2

    Absints > ozolnieki 11.07.2017. 13.49

    Uz ozolnieki. Nav taisnība. Vēlētāju galvās joprojām valda sociālistiskās uravņilovkas principi, kas tika iedzīti okupācijas gados. Vidējais vēlētājs nesaprot, ka kāds var būt ticis pie bagātības čakli mācoties un čakli strādājot, Vidējais vēlētājs domā, ka pie bagātības var tikt tikai zogot un korumpējoties. Un met visus pār vienu kārti. Tāpēc neviens tāds nepatīk. Vidējam vēlētajam vajag, lai visi būtu vienādi, kaut nabagi. Un vidējai vēlētājs pat iet tālāk- ja jau vis tādi ir, tad labākais no tiem ir tas, kas zog, bet dalās. Principi ir apmetuši kūleni. Ja man nepiekrītat, paskatieties nupat notikušo pašvaldību vēlēšanu rezultātus..

    Savukārt, esošajām parijām ar to godīgumu kā ir tā ir. Agri vai vēlu no maisa tas īlens izlien. Un tad iznāk, ka vārdos deklarē, bet realitātē…

    Ja Saeimā ir vairāk sodīto, kā vidēji Latvijā, tad kāds ir secinājums?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ozolnieki > ozolnieki 11.07.2017. 16.58

    Ķīp

    Pamatā jau Tev arētu piekrist __Vidējais vēlētājs nesaprot, ka kāds var būt ticis pie bagātības čakli mācoties un čakli strādājot, Vidējais vēlētājs domā, ka pie bagātības var tikt tikai zogot un korumpējoties.

    Bet tomēr tautai patīk izņēmumi . Ja jau sev tik daudz sarausis , tad gudrs un padalīsies . Tas par Embergu ,par kuru jau ilgi un neatlaidīgi fano liela daļa manu radu . Un viņu argumentus Emberga atbalstam dzirdējis līdz riebumam daudz

    0
    0
    Atbildēt

    0

Absints 11.07.2017. 11.53

V sākumā sevi pozicionēja kā godīguma partiju, taču pārvērtās par “savējo” partiju, ar visām no tā izrietošajām sekām. Piekrītu Džerim, ka situācijā, kad vēlētāji būs pārliecināti par to, ka kāda partija stingri balstīsies uz godīguma principiem, tad par to arī balsos. Tam gan nepietiek ar deklarācijām un programmām. Vairs ne! Jo visas jau to vārdos pauž..Tagad no vecajām partijām tāda nav neviena, un vairs par tādām nekļūs. Bez tam, kā jau to pamanījis Pabriks, visas pa lielam jau ir vienādas… Katrā no tām ir kāds melnais zirdziņš, katrā!. Tāpēc vēlētājs balso par mazāko ļaunumu, ne par lielāko labumu.

A par JKP. Tikko izlasīju viņu aicinājumu uz buntošanos. Varēt piekrist, taču negatīvais ir iezīmēts tendenciozi. ZZS oligarhu ķēķī spēlē lielu lomu, bet ne tā nebija vienīgā. Bet pēc aicinājuma izriet, ka visi vēlētāji ir sadalāmi divās grupās, tie, kas balsoja par zzs un tie kas nebalsoja. Tātad iznāk, ka tie, kas balsoja par SC, ir labie JKPprāt… Bez tam, man nav ticības JKP konstruktīvismam, jo ir labi zīmēties, esot opozīcijā. Mēs katrs varam pateikt, kas ir slikti, bet konstruktīvisms bieži izpaužas lozungos- “saliksim zagļus cietumos un ieviesīsim kārtību”. No otras puses JKP, kā revolūcijas tribūns, var savu lomu nospēlēt. Strīķe pēc dabas ir ārdītāja, ne konstruktore, bet šobrīd šī loma viņai piedien.

Es personīgi balsotu par neoliberālu partiju, šī vārda klasiskā izpratnē. Ne centriski liberālu, ko te taisās taisīt. Manuprāt, Demokrātijas svārsts ir galējā stāvoklī, un tam nupat ir jāiet atpakaļ. Bēgļu krīze, piemēram, esošajos demokrātijas konceptos ir neatrisināma. Manuprāt, Eiropai ir jābūvē siena, nevis jāatstāj savu māju durvis vaļā izlaupīšanai, bet tam ir jāatrod ideoloģisks pamats, kura patreiz nav.

Manuprāt, sociālisma daudzumam sabiedrībā būtu jāsamazinās

0
-1
Atbildēt

1

    basta > 11.07.2017. 14.49

    to Ķīps

    “A par JKP. Tikko izlasīju viņu aicinājumu uz buntošanos”

    Pateicoties taukmūļu: Pabrika un Štokenberga sarīkotai “lietussargu revolūcijai” viens mērglis, kā šeihs tagad dzīvo AAE, otrs kā karalis Briselē un abi čekas mūdži taisa latviešiem uz galvām.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ozolnieki 11.07.2017. 09.40

Pabriks .. apvienošoties ar regionu ??? Tas nekas ,ka ridzenes sarunu figuranta rokaspiši ir regionu apvienibas spice .

Vēlreiz . Kur pazudis no rīdzenes sarunām ( pareizak sakot tematiskajā izlase neredzams ) Andris Šķēle . Varbūt viens otrs negrib lai atgādina pagātnes sadarbību … Pabriks daži tagad “balti pūkaini “” žurnālisti

+4
-1
Atbildēt

1

    basta > ozolnieki 11.07.2017. 14.46

    to ozolnieki

    Šķēli nedrīkst, jo tad var tikt diskriditēti arī viņa pārstāvji, taukmūļi: Pabriks, Štokenbergs un Straujuma.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Mantrausis 11.07.2017. 07.00

Liberālajam spārnam nevajadzētu būt panākumiem, jo tas iet “Dienas” pamācošo, skolotāja stila taku. Šie cilvēki maz saprot no lietu, procesu norisēm, bet ir gatavi ar likumu ierobežot jebko. Kaprači visam, kas var notikt!

Apvienošanās… Latvijā tas reti ir izdevies un – ja psakatās uz iespējamiem līderiem – tur ir daudz “kopā bijušo”. Man jau gadus padsmit partijām, kas kandidē uz Parlamentu vai citurieni, trūkst konkrētu, tuvāku vai tālāku mērķu. Piemēram, JKB ir “jaunie atriebēji”, kas alkst revanša. Reģioni ir kaut kas, kam kaut kas netīk un viņu panākumi vien dažiem ļaudīm saistīti. Programma? Formāla lapele.

Patlaban izskatās tā – ir patriotiski palikt un strādāt šeit (ari es to daru), bet, ja vēlies pārmaiņas – brauc prom! Jo pārmaiņu nebūt, trūkstot intelektam to realizēšanai.

+2
-3
Atbildēt

0

Jānis Melnis 11.07.2017. 05.08

Mjā … Izskatās, ka kādam ir apnicis “krupjus rīt” (..) Šādu pavērsienu (liberālā spārna atšķelšanos) gaidīju pāris gadus atpakaļ (..), tā kā nekas nenotika, jau divreiz – Saeimas un pašvaldību vēlēšanās – nobalsoju par JKP (..) Protams, tūlīt var rasties pamatots jautājums : kāpēc gan nacionālliberāli noskaņotam vēlētājam balsot par JKP (?), taču izvērtējot politiskā spektra piedāvāto “ēdienkarti” pirms pašreizējās Saeimas vēlēšanām, nopietni apsveramas bija tikai trīs izvēles : JKP (par kuru `donkihotiskā pārliecībā` arī nobalsoju (..)), NA (ar lielu svītrošanu), un “Vienotība” (tolaik vēl daudzu cienītais “mazākais ļaunums”, arī – ar lielu svītrošanu). Šī brīža situācijā gan jāņem vērā, ka savu politisko kapitālu – piketi pret Kalnmeieru ir pirmie “vārie ziediņi” – sāk audzēt “Progresīvie”, kuriem tāpat ir dažnedažādas idejas nodokļu jautājumos utt.; arī Pūces kungs (un “Latvijas Attīstībai”) ir beidzot sasniedzis savu politisko “pilngadību”, par ko liecina daiļrunīgais fakts, ka uz Pašvaldību vēlēšanu laiku visi partijas “radioaktīvie mutanti” : repšes, jakrini, jaunupi, fromanes u.c. tika “ieslēgti” tumšā istabiņā (liedzot iespēju kandidēt), un atslēga glabājās Pūces kunga vestes kabatā (..)

Bet, lai jau “sazvērniekiem” veicas (..), jo tai “saujiņai” Latvijas sabiedrības, kas uzticīgi dodas pa “sorosītiski libertīnisko maldību ceļiem” (un zem pahaniem – lembergiem, caunēm, trukšņiem un helmaņiem u.c. – nekad nestaigās) būs partija, kas tuvinās nosapņotajai Latvijai (..) tāltālā nākotnē (..) (Pats gan pacentīšos iedabūt 13. Saeimā JKP)

Interesanti kādas pēc šīs ziņas būs politologu un bukmeikeru likmes, ka “Vienotība” iekļūs nākamajā Saeimā (..)[ Pabrika kungs ir manāmi satraucies (..), vai viņš jūt, ka nu vairs nav labi (..) ]

+7
-2
Atbildēt

1

    basta > Jānis Melnis 11.07.2017. 14.41

    to Jānis Melnis

    “.kāpēc gan nacionālliberāli noskaņotam vēlētājam balsot par JKP”

    Pilnīgi piekrītu apgalvojumam, nesaprotu tikai kāpēc, tā galā bija jautājuma zīme. Tas kurš nobalso par LC mūdzi, čekas kurmi Bordānu un krievu miltārista meitu, kas nezin kāpēc no elitāras dzīvesvietas Maskavā pārcēlās uz Latviju un nomainīja savu vārdu un uzvārduhttp://nra.lv/latvija/42410-atklaj-interesantus-strikes-biografijas-faktus.htm, noteikti nav “nacionālliberāli” noskaņots.

    “(Pats gan pacentīšos iedabūt 13. Saeimā JKP)”

    Par visu varu gribi “dakšu revolūciju” un lai Saeimas un valdības nami noslīkst politiķu un ierēdņu asinīs?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 11.07.2017. 04.16

Manuprāt tautu viss apmierina…tauta aptvēra, ka kļūdījusies, padzīdama pēc Rīkojuma Nr2 smagos noziegumos apsūdzēto oligarhu Lembergu un ātri to izlaboja.

Ar Viņķeles un Čigānes partijas Vienotība palīdzību un bez šo abu dāmu iebildumiem “oligarhu sarunu” galvenais personāžs megaoligarhs Lembergs tika aicināts koalīcijā.

Neviens neprotestēja, neviens neiebilda…tātad vienbalsīgi mums tagad ir tas, ko mēs gribējām.

Idiotiem, izrādās, nav vajadzīga valsts bez oligarhu diktatūras, nav vajadzīga valstī godīga, caurspīdīga politika.

Aitas un auni, izrādās, ilgstoši nevar atļauties blēt necirpti, tiem obligāti ir vajadzīgs cirpējs.

Kā galvenais “oligarhu sarunu” virscirpējs Lembergs dancināja un bīdīja savus cilvēkus galvenajos valsts amatos agrāk, tā viņš to dara arī šodien un visi to zin, un visiem ir pofig.

Visi ir pielāgojušies Lemberga radītajai sistēmai un “viss vienalga, ka tik nauda ķešā skan” – tā bija vienā dziesmā teikts…

Nupat viens no Vienotības līderiem Smiltēns intervijā skarbi secināja – “Vienotība nevar ietekmēt Lemberga atrašanos pie koalīcijas kopgalda..”

Lūk kā, paši nosēdināja smagos noziegumos apsūdzēto oligarhu pie kopgalda, iedeva tam vislielāko karoti un tagad , ak manu Dieviņ, nevarot neko vairs darīt – šis sēž, strebj un prom iet netaisās.

Nu, vai nav šausmas…šito netaisnīgo situāciju, man Vienotības biedru pat žēl paliek…” nevarot ietekmēt Lemberga atrašanos pie koalīcijas kopgalda..” vai variet noticēt šai liekulībai..?

Šī Smiltēna atziņa krasi disonē ar viena IR “analītiķa – žurnālista” Ozoliņa vēl neseno atklāsmi, ka Lembergs ir zaudējis ietekmi valstī un drīz gaidāms ir tiesas spriedums.

Ja mēs bijām idioti, kad padzīto Lembergu paši saucām atpakaļ, tad kādu apzīmējumu mums varētu dot pēc tam, kad atkal pulcēsimies pie Saeimas un pieprasīsim atkal padzīt oligarhus Lemberga personā..?

Vai tad neatcerieties, ko biedrs Lembergs mums visiem vēstīja, kā brīdinājumu pēc Zatlera sagrāves, pazemojuma un “sarkanās, nesadarbošanās ar oligarhiem līnijas” dzēšanas…?

NEKĀDU EKSPERIMENTU VAIRS AR VALSTI(toist ar mani)!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps

Es Jums visiem kādus četrus gadus atpakaļ teicu apmēram tā – “…pienāks diena, kad Jūs Zatlera Rīkojuma Nr2 rezultātu, kur oligarhi bija padzīti, atcerēsieties, kā gaišus, laimīgus “zatlerlaikus”. Tad bija mums dota unikāla iespēja dzīvot bez valsts nozadzējiem, veidot godīgu politiku un apturēt valsts izzagšanu.

Tagad mūsu sapņu un laimes vilciens ir aizgājis.

Paši visu(es atvainojos) SADIRSĀM!!!!!

+7
-4
Atbildēt

0

Anonīms 11.07.2017. 02.30

sakatījušās dāmītes seriālus :P nav vairs intelekta priekš liberalām lietām , ne tautai, ne politikāņiem !!!!

+2
-1
Atbildēt

0

vitalisvita 11.07.2017. 00.22

Man šķiet, ka pats labākais variants visu veco avantūristu neitralizēšanai būtu – to partiju apvienošanās, kuru vadībā šo padomju aktīvistu vairs nebūtu.

0
0
Atbildēt

6

    basta > vitalisvita 11.07.2017. 00.28

    to vitalisvita

    Un kā ar tiem nolādētiem izdzimteņiem, kurus čeka ir nopirkusi un sakompromitējusi pēc 1991. gada, ko šodien īsā saitītē tur Meļņiks, Zaharjins, Savickis, Rāvis, Korens un citi uzraugi un koordinatori?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > vitalisvita 11.07.2017. 00.59

    Nu, ja no nacionāļiem izmestu vēl, piemēram, dažus ilgi sēdošos “baķkas” un ja NA varētu apvienoties ar JKP, LRA, “Latvijas attīstībai”, kā arī ar V- bez kosmopolītiskiem liberāļiem un Solvitas, tad daudzi par viņiem arī nobalsotu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > vitalisvita 11.07.2017. 01.27

    to vitalisvita

    Ar ko apvienoties nacionāļiem, ar čekas visos caurumos jātām kucēm, ar Dombrovski, Zatļeru un Bordānu? Kuras no Vienotības kremļjaģām vietā liksi galvu uz bendes bluķa, jo jau tikai ar TECII 2. kārtu ir diezgan, lai tūkstoti vienotībnieku aizlaistu pie Staļina, bet tas jau vēl ne tuvu nav viss.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > vitalisvita 11.07.2017. 02.31

    lemberga kranci vajag banot !!!!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > vitalisvita 11.07.2017. 08.47

    Ja JKP apvienoies ar NA, tad zaudēs tos vēlētājus, kuriem nepatīk NA (arī mani). Ja JKP apvienosies ar Vienotību, tad zaudēs tos vēlētājus, kuriem nepatīk Vienotība (arī mani). Pašreizējie pie varas esošie ir tik tizli un sasmērēti, ka jebkāda apvienošanās JKP nozīmētu negatīvu iznākumu.

    Ja Vienotībā palicis kaut nedaudz valstiskās domāšanas, tad tai nevajadzētu kā Lembergam līst virsū perspektīvajiem ar savu draudzību, lai biedri izklīst uz gadiem 3-4 un padarbojas NVO.

    Ja NA beidzot sāk domāt valstiski tai ir beidzot jāmainās, jānokāpj no koka un jākļūst par modernu nacionālu partiju! Šādā formātā tā nespēj ne piesaistīt papildus vēlētāju, ne arī piesaistīt gudras galvas savās rindās. Rasnačs nav sliktāks NA noracējs kā Āboltiņa Vienotības. Ja viņiem nekā labāka nav tad laiks apsēsties un padomāt vai vērts turpināt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > vitalisvita 11.07.2017. 10.40

    .

    vitalisvita: ja NA varētu apvienoties ar JKP, LRA, “Latvijas attīstībai”, kā arī ar V- bez kosmopolītiskiem liberāļiem un Solvitas…

    ———-

    …tad tādai “jaunai” partijai būtu vismaz viena priekšrocība – labs nosaukuma saīsinājums VVV (Vēl Vienotāka Vienotība jeb Vienoti Vienotības Vadībā) :D

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Trakums kas notiek pasauļē 10.07.2017. 23.09

V nozāģēja kremlis ar lietderīgo idiotu turbopalīdzību. Šai viņķelēšanas apkarošanai mūsu mūžsenie draugi pūliņus neveltīs.

+3
-2
Atbildēt

2

dzeris49 10.07.2017. 22.54

Pat grūti pateikt, kā ir pareizi.

Āboltiņas laikā V sevi pilnībā diskreditējusi.

Un Piebalgs ir birokrāts, nevis līderis.

Manuprāt, pareizāk būtu tiem V opozicionāriem apvienoties ar JKP, nu, lai tur ideoloģiski nedaudz viss atšķiras.

Patreiz Latvijā, kārtējo reizi, galvenais godīga politika, un ļoti daudzi sakarīgi cilvēki balsotu taisni par to.

Jāveido jauna partiju apvienība, kam tas ir galvenais lozungs.

Jo, ja būs atkal desmit demokrātiskas partijas, kas konkurēs savā starpā, nekas nemainīsies, jo tāpat vairākumā būs SC, ZZS un NA.

+4
-4
Atbildēt

6

    Austras koks > dzeris49 11.07.2017. 05.09

    dzeri, partijas veidojas uz kopēju/līdzīgu vērtību pamata. Kā V opozicionāri (ja ar to domājāt Viņķeles/Čigānes spārnu) varētu apvienoties ar JKP, ja vieni ir konservatīvie un otri liberāļi? Turklāt Viņķele ir galējā liberāle – progresiste.

    V opozicionāriem un JKP ir pavisam dažādas vērtības (apkarot korupciju, tā nav vērtība, bet princips (godīguma princips) kurš būtu jāievēro visu vērtību partijām – no kreisajiem līdz labējiem). Korupcijas apkarošana nevar būt partijas izveides un darbības pamatprincips. Tāpēc man joprojām JKP īsti nepatīk, jo viņi savu darbību pagaidām ir noreducējuši tikai uz korupcijas apkarošanu. Par citām lietām, piemēram, kā viņi skatās un redz nodokļu politiku, birokrātijas un ekonomikas regulēšanas jautājumus, izglītības valodas jautājumu, tos pašus jau pieminētos ģimenes jautājumus utt., viņi nez kādēļ nerunā (respektīvi – viņi šobrīd ir kā Zatlera partija 2).

    Ja JKP darbosies tikai ar vienu saukli – visi zog, apkarosim korupciju – tad tā nebūs nekāda ilgtermiņa partija. Tādēļ vismaz pagaidām es pat neredzu jēgu apsvērt balsošanu par JKP, jo izskatās vienkārši kārtējais projektiņš, lai uz URRĀ izbrauktu uz aktuālas problēmas. Kā reiz kā Zatlers to izdarīja. Bet kad jāsāk reāli darboties un risināt arī citus jautājumus, ne tikai “oligarhi un zagšana”, tad izrādās, ka nostāja pārējos jautājumos ir pilnīgā D…, un kas vēl trakāk – biedriem dažādos būtiskos jautājumos, kas tieši definē kreisumu vai labējumu, liberālismu vai konservatīvismu – ir krasi atšķirīgi viedokļi, un rezultātā partija agrāk vai vēlāk izjūk.

    Nevar būt partijas izveides pamatvērtība – godīgums – jo godīgumam ir jābūt principam jebkuru vērtību partijai.

    Bet Pabrika ideja – apvienot to visu, ko viņš tur nosauca – ir vispār murgs un mēģinājums apvienot neapvienojamo. Bet viņu var saprast- ja Viņkele viņu pie sevis nepaņems, viņam vairs īsti nebūs kur likties (tāpat kā pārējiem vienotībniekiem), jo diez vai kāds pie sevis vēlēsies ņemt uz leju velkošu balastu. Viņķelei ir vienīgajai no V šobrīd iespēja izveidot partiju, jo LV nav liberāļu partijas, un loģika prasa šo spektru nosegt. It kā Pūces partija sevi skaitampie liberāļiem, bet tai pašā laikā, ja šie sasienas ar Reģionu aliansi, kas galīgi nav liberāļi, tad atkal izskatās pēc īstermiņa murga, jo kā jau teicu, vienā partijā nevar būt pārstāvētas dažādas vērtības. Turklāt Pūces partija vairāk izskatās pēc prastas biznesa lobiju partijas.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.07.2017. 06.20

    Pabrika ideja nebūt nav lielāks murgs kā tas, kas notiek tagad, kad visas partijas pilnībā vai daļēji pieder Lembergam un ir totāla politiska korupcija.

    Un runāt par partijām klasiskā izpratnē Latvijā vispār smieklīgi, mums tās ir drīzāk tādas biznesgrupas sp[onsoru interešu apmierināšanai un savu biedru darba iekārt. biroji.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 11.07.2017. 09.37

    dzeris – V jeb precīzāk JL ziepes sākās ar Kalnieti … pārējais ir tikai rezultāts . Vinķele un Čigāne ir lielisks tandēms , kas noraks jaunveidojumu . Ja kaut ko gribēja mainīt , tad vajadzēja padzīt no V Āboltiņu , Vinķeli, Čigāni un tos bābu večus kā Reiri piemēram , Judinu ar tai skaitā u.t.t. Ja par Pabriku , tad domāju , ka viņš ar savu vijoli ir nospēlējis un viss šis te priekšnesums ir ar vienu vēlmi … rast iespēju vēl paspēlēt politiķi :( pieļauju , ka vienkārši lielisks bizness – laist muļķi un par to saņemt naudu .

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis_laiks > dzeris49 11.07.2017. 11.18

    Arī domāju, ka V liebrālais spārns varētu veidot apvienību ar JKP. Šķiet, daļa bijušo V vēlētāju pāriet uz balsošanu par JKP, es arī. Jaunam spēkam varētu nepietikt balsu, vai arī tas liks izvēlēties starp JKP un V-jaunie, kas nav jauki, sīkpartiju mums netrūkst.

    Savukārt, JKP nevar jāt tikai uz korumpantu apkarošanas zirdziņa, tai nepieciešamas arī citas prasmes, ko Judins, Viņķele, u.c. varētu dot.

    Vēl, varbūt, kompānijā derētu Zakatistovs, tam ir idejas un pietiek drosmes publiski pārmest lembim saimniekošanu ar svešu naudu savās interesēs.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 11.07.2017. 11.33

    JL – man patīk ideja par kombināciju RA + LA + JKP + Liberālais spārns . Vo būs tusiņš kas rezultātā noraks pirmos trīs :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 11.07.2017. 13.57

    to Austras koks

    “jo viņi savu darbību pagaidām ir noreducējuši tikai uz korupcijas apkarošanu.”

    Čevers sludināja cīņu pret bandītismu un rezultātā visa kriminālā ietekme tika pārdalīta par labu Solncevas brigādēm. Šļesers draudēja korumpantiem un pats kļuva par sava laika bīstamāko un nekaunīgāko korumpantu.

    JKP nekādas darbības nav noreducējuši, bet tikai sludinājuši. Man pietiek jau tikai ar to, ka čekas kurmis, Bordāns, LC rindās ir piedalījies pilsonības likuma “0” varianta ieviešanā, valsts mantas desmitiem miljardu vērtībā izdalīšanā čekistiem, komuņjagām un bandītiem un nelegālo imigrantu, WWII noziedznieku un to noziegumu mantinieku, apdāvināšanā ar dzīvokļiem. Cilvēki ar gadiem labāki nepaliek, pūst gan.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

west 10.07.2017. 21.30

Ak tad pēc “oligarhu sarunu ” publicēšanas uzreiz esot pieprasījums pēc jauna politiskā spēka ?

Šīs sarunas pamatā uztrauc tikai žurnālistus un ieinteresētos “politiķus”. Tauta ir ieslīgusi dziļā apātijā , jo redz ,ka lielos valsts izzadzējus neviens neaiztiek un neaiztiks. Neviens no tādiem nav un netiks iesēdināts. Puvuma smaka ir visur. Esošie “politiķi” ir par to atbildīgi, lai gan gribēs izlikties par jaunajiem.

+7
-5
Atbildēt

0

nomale 10.07.2017. 21.22

Visātrākais veids kā JKP sevi norakt ir vākt drupačas no brūkošās Vienotības! Pabrika plāns faktiski ir jaunas vecās Vienotības izveide sēžot uz JKP pleciem. Personīgi es par Vienotību noteikti vairs nebalsošu pat ja to man centīsies pasniegt kā JKP!

+8
-5
Atbildēt

3

    lno > 10.07.2017. 23.37

    nomale. Pieliku +, bet dažus varētu pieņemt, kā piem. Latkovski.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > 11.07.2017. 00.32

    to lno

    Vai čekas anālās un orālās vagīnas jau neviedo Ārkārtas komisiju?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > 11.07.2017. 09.30

    RSU tagad būs jāpārraksta mācību grāmatas :) :) :) Zvaigzne ABC izteiks pateicību – basta .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 10.07.2017. 21.07

Pirmo reizi piekrītu Viņķelei :) Vienotības “liberālajam galam” sen bija jātaisa jauna partija. Un ne jau Āboltiņā tā galvenā sāpe :) Es ceru, ka Viņķele savai partijai uzrakstīs godīgu pirmsvēlēšanu programmu, kurā skaidri un gaiši tiks formulēts mērķis – revidēt Stversmē ierakstīto ģimenes definīciju :)

+8
-7
Atbildēt

20

    lno > rinķī apkārt 10.07.2017. 21.13

    Agrāk TN/LNNK nacionāliste, tagad liberāle? Interesanti, kādas liberālās vērtības valdības veidošanas laikā Viņķele un Čigāne meklēja pie ZZS?:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 10.07.2017. 22.43

    R.A. – vai tad Latvijā tiešām nav lielākas problēmas un lielāki “sasniegumi” kā tā “gimenes definīcija?

    Viss pārējais mums OK?

    Laikam jau, tāpēc tu uzturies Vācijā, kur nesen pieņēma likumu par viendzimumu laulību reģistrāciju?

    Vai tad tik netikumīgā valstī nav grūti dzīvot, nu kāpēc neesi atgriezies “tikumīgajā” Latvijā, kura tāda kļuva pēc kopīgā SC, ZZS un NA inicētā likuma pieņemšanas?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 10.07.2017. 23.17

    Dzeri, par ko uzbrauciens? :) Vai tad politikai nav jābūt godīgai? Vai topošai politiskai partijai, pie tam partijai, kuras dibinātāji pagaidām ir vēl šīs Saeimas valdošās koalīcijas partijas biedri, nav godīgi, drosmīgi un atklāti, nedomājot par sabiedrības noskaņojumu, jāformulē savs īpašais redzējums, kura dēļ ir vērts pamest vēl esošo un dibināt atkal jaunu politisku partiju? :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 10.07.2017. 23.32

    Ja jau tevi intersē tikai tās ģimeniskās vērtības, un nekas cits, un to tu uzskati par pašu galveno, tad tev sen jāba;so par Šlesri.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 10.07.2017. 23.38

    dzeris49 Pajautāšu Tev vēlreiz. Vai politiskai partijai pirms vēlēšanām ir saviem potenciālajiem vēlētājiem , vai nav jāstāda priekšā godīga pirmsvēlēšanu programma, kurā būtu ietverta attieksme arī pret tiem jautājumiem, par kuriem sabiedrībai ir krasi pretēji viedokļi?

    Ja Tev tracina jautājums par ģimeni, tad cits piemērs -vai bija godīgi Zatleram pēc vēlēšanām, “ar tankiem” vilkt koalīcijā SC, pirms vēlēšanām par šādu ieceri nekonsultējoties ar saviem vēlētājiem?

    SC kontekstā der atcerēties arī Viņķeles attieksmi pret nelojālo pedagogu apkarošanas ieceri uc šādiem “karstiem kartupeļiem”

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    uz riņķī apkārt

    Speciāli Jums, idiņ – demagog!!!

    Zatlers pirms vēlēšanām saviem vēlētājiem skaidri un gaiši pateica – SC pie zināmiem nosacījumiem(okupācijas atzīšana) var tikt aicināta valdībā.

    ZRP savā partijas programmā pirms vēlēšanām ierakstīja melns uz balta – ja tiks atzīts okupācijas fakts, ir iespējama koalīcija ar SC.

    Tā kā ZRP vēlētāji par to bija informēti!

    Okupācija no SC tika atzīta, tas ir fakts.

    Savus vēlētājus negodīgi maldināja Vienotība, kuras līdere Āboltiņa īsi pirms vēlēšanām izteica “pārliecību, ka SC jāņem valdībā”, bet pēc vēlēšanām krasi mainīja savu pozīciju.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 11.07.2017. 06.24

    Mani netracina jautājumi par ģimeni, bet gan problēmas radīšana uz līdzenas vietas, neviens šeit ģimeni neapdraud,tradicionalā ģimene ir, bija un būs 99% gadījumu, un tas 1% netradicionālo to absolūti neapdraud, tāpat, kā tai pašā Vācijā un jebkur citur.

    Un par tiem tankiem – nu vismaz tu varēji neatkārtot tos murgus, kas pilnībā izrauti no konteksta.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 11.07.2017. 08.58

    Jo godīgāka būs Viņķeles un co programma, jo vairāk vēlētāju tā spēs piesaistīt. Nedomāju, ka būtu jārevidē Satversme, lai visiem beidzot sniegtu vienādas tiesības. Tam NA@SC pļūtienam Satversmē nav absolūti nekādas juridiskas vērtības, jo pāri “tradicionālajām vērtībām” stāv citi Satversmes panti, kas šajā valstī garantē vienlīdzīgas tiesības visiem!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 11.07.2017. 09.09

    Kas or NA@SC pļūtījiens?

    To, ka laulība ir starp vīrieti un sievieti nenosaka kait kāds pļūtījiens bez juridiska spēka, bet nosaka konkrēts pants Satversmē, un par vispārīgu abstraktu vienlīdzību Satversmē netiek runāts, bet par vienlīdzību likuma priekšā. Savukārt tas pats likums – Satversme – nosaka, ka Latvijā viendzimuma laulības nepastav. Tas nozīmē, ka vienlīdzīginjz visoem attiecas norma, ka laulība ir savienība star diviem pretējiem dzimumiem. Un ceru, ka tā arī paliks.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 11.07.2017. 09.26

    Es savukārt ceru ka tā nepaliks un no Satversmes izsvītros šo NA@SC mūžīgās mīlestības izpausmi. Lai tie mērkaķi no NA tieslietu sistēmu salabo!!! Kāds brīnums ka NA vēlētāju griesti ir 10%, drīzāk jābrīnās ka tam neandertāliešu bariņam ļauj terorizēt visu valsti. Kaut gan mūsu valstī intelekts nav galvenais – galvenais ir prasme atsūkāt kādam vīriņam Ventspilī un tur nu NA biedri uzreiz aizmirst par visām tikumībām.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 11.07.2017. 09.35

    Jā, izskatās jūs kāds stipri apvainojis, sākat jau runāt kā basta :))

    Uzprasiet šo jautājumu par attieksmi pret viendzimuma laulībām JKP? Diez vai viņi atbildēs, ka ir par tā panta maiņu. Un arī lielākā daļa LV vēlētāju būs pret izmaiņām.

    Zilo laulībām nav nekāda sakara ne ar cilvēktiesībām, ne vienlīdzību.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 11.07.2017. 09.42

    Homofobija, tāpat, kā citas fobijas, ar racionāliem argumentiem nav ietekmējama.

    Tu homofobam vari argumentēt ar to, kas par šo tēmu atklāts pēdējos gados, utt., viņš tik un tā masls to savu pantiņu, jo “zina” labāk par visiem.

    Tā ir arhaika un atavisms, kas izplatīts samērā mazattīstītās sabiedrības, jo sab. attīstītāka, jo tur ksenofobijas ( homofobija ir tās paveids) mazāk, un tolerances vairāk.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 11.07.2017. 09.56

    Skumjais Bruņinieks. Tu, zani, varētu kā baķka atvainoties SC par apvainojumu okupācijā:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    WAT > rinķī apkārt 11.07.2017. 10.04

    Skumjais Bruņiniek, SC ne ar ko neatškiras no ZZS, atškirība darba valodā, un diskrētuma proporcijā attiecībās ar mātes organizāciju Kremlī. Jebkurš mēģinājums veselā veidā ,būtiski nesašķeļot tā elektorātu,adaptēt koalīcijā SC novedīs pie vēl katastrofiskākiem rezultātiem( skati varas vertikāli Rīgā nu jau trešo sasaukumu) kā jau sasniegtie ar ZZS.

    Ar SC elektorātu ir jāstrādā , noteikti viss tas elektorāts nav rūdītas šaufeles un imperiālisti, pieņemu ir pietiekošs slānis( saistībā ar objektīvi pamatotām nacionālajām īpatnībām protams mazāks kā latviski runājošo vidū) uz ES un tās vērtībām orientēts slānis, ko varētu nodalīt un ko varētu ietvert koalīcijā, diemžēl LR “elite” to nav daŗijusi ne pirms Putina, kad tas neprasīja tik daudz resursus, ne aŗi pēc tam, ko vēl varētu saprast, jo pretī ir Kremļa propogandas aparāts. Loģiski ,ka LR”elite” neko šajā jomā nedaŗija, jo tas ir ļoti vienkāŗsi manipulēt ar starpnacionālo neuzticību, tā vietā lai pamatotu savu pārvaldes sniegumu un dotu ekonomisko , labklājības perspektīvi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 11.07.2017. 10.07

    Austras koks. Vairākumu šis jautājums nesatrauc absolūti. Nevajag fantazēt! Šis jautājums satrauc un uzbudina tikai tos 10% NA vēlētāju. Vismaz tikpat daudz ir noteikti par vienlīdzīgām tiesībām, bet absolūtajam vairākumam ir pilnīgi vienalga.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis_laiks > rinķī apkārt 11.07.2017. 10.55

    par ģimenes definīciju un toleranci pret viendzimuma pāriem.

    1. Būtu labi atcerēties, ka šo Satversmes labojumu iebalsoja šleser-baštika fanāti savā ziedu mirklī. Ne pirms, ne pēc tāda apmātība nebūtu iespējama. Šie personāži (šlesis ar naidīgiem garīdzniekiem-tumsoņām kā baštiku, šmitu, dimiteru, u.c.) un viņu darbošanās valstī jau pati par sevi ļauj spriest par mērķiem, – ar šo labojumu uzspiest savu (=baznīcas) tikumības versiju, pamatot jebkuras brīvdomības izskaušanu valstī. Es arī ceru, ka šo labojumu agri vai vēlu izmetīs no panta.

    2. Piekrītu viedoklim, ka LV ir daudz gadiem sasāpējušu, kriminālu problēmu, kuras NEVIENS NEUZDRĪKSTAS RISINĀT, ar katru gadu kļūst tikai ļaunāk. Toelerance, tāpat kā pilsoniskā apziņa, ekonomisko zagļu atpazīšanas māka, drosme atteikties no paša kabatu piebāšanas uz valsts rēķina, spēja nepārdoties par Jūdas grašiem, nodrošināt savu finansiālo stāvokli ar godīgu, kaut smagu, darbu, – tas viss nāk pamazām un lēni, īpaši sabiedrībā, kas 50 gadus mucā augusi. Tādēļ dedzīga koncentrēšanās uz privātas izvēles – partnera dzimuma – nosodīšanu rāda ne tikai sabiedrības attīstības pakāpi, bet arī atņem laiku un spēku cīņai pret patieso ļaunumu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 11.07.2017. 13.32

    to nomale

    “galvenais ir prasme atsūkāt kādam vīriņam Ventspilī”

    Par atsūkāšanu vīriņam Venspilī nekādu ziņu nav, bet par Meļņika un Zaharjina kājslauķa atsūkāšanu kādam vīriņam Kremlī, reti kuram var izraisīties šaubas, jo katrs bandīts turklāt pederasts, kas neapšaubāmi ir vīriņš kremlī, tādas lietas uzskata par absolūti nepieciešamām. Kāpēc gan bija vajadzīgs personisks kontakts, ja visus rīkojumus varēja nodot caur Šļeseru, Ušakovu, Meļņiku vai Krievijas vēstnieku?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 11.07.2017. 13.35

    nomale: galvenais ir prasme atsūkāt kādam vīriņam Ventspil

    —————

    Tas jau ir pavisam spēcīgi. Kur mūsu smalkjūtīgais tikumības uzraugs ar segvārdu NYT? :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 11.07.2017. 13.37

    to dzeris49

    “Homofobija”, tas ir līdzīgs “rusofobijai”. Kurš no jums, mēsli, baidās? Jūs vienkārši esiet pretīgi un tikai izraisiet riebumu. Sargāt no jums bērnus, tas ir tikai dabīgs pašsaglabāšanās instinkts, jo pretējā gadījumā jūs visus padarīsiet par sev līdzīgiem morāliem un fiziskiem kropļiem?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 11.07.2017. 13.38

    to Austras koks

    “sākat jau runāt kā basta :))”

    Vai esi pilnīgi drošs, ka pūšot pederastu fleitā, nesaķersi neārstējamu kaiti?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

west 10.07.2017. 20.54

Par vēlu dzert “Boržomi”, kad aknas jau beigtas.

Paši vainīgi, ka nepadzina tos, kurus sen jau vajadzēja.

Visu gaišu !

+12
-6
Atbildēt

1

    Anonīms > west 12.07.2017. 11.09

    Hmm, padzīt Āboltiņu,kura stāda vēlēšanu sarakstus? Paliels naivums. Tas laikam Vienotības likten’s – noiet pa burbuli Āboltiņas vadībā. Nepiekrītu, ka viņa nav partijas galvenā problēma. No viņas daudzas problēmas sākās. Bet sausais atlikums – partija, kuras reitings vissliktākajos laikos bija pāri 20% neskatoties ne uz ko, šīs ģeniālās politiķes vadībā nu ir zem 5% (Piebalgs neskaitās – absolūts statists ar pilnīgu nespēju redzēt laukumu un prognozēt lietu attīstību).

    Ilzei&Co vajadzēja iet projām jau no pirmā piegājiena. Prokrastinācija ne pie kā laba nenoveda.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam