Ir laiks aizstāvēt Latviju, tautu un Satversmi!

77

Komentāri (77)

Anonīms 11.07.2017. 23.06

man tiešām ir grūti saprast kāpēc latvietei jālasa krievvaoldīgie mediji – tas tāds apzināts gājiens – kā saka welcome backk to sweet soviet time -nezinu – visi latviešu ziņu portāli pirmās lapās jau šo ziņu publicēja pirms trīs stundām

nu labi -es varbūt pārspīlēju – bet es tiešām vairs nesaprotu, kāpēc man jāmaksā nodokļi valstij, kura dod tik daudz naudas visiem šiem okupantus slavinošiem romāniņiem un krievu valodai

Būtu tam krievu puisītim iedevuši, lai ir paēdis , lai atrod jaunas mājas un jaunu dzīvi … nu labi

Andra Manfelde dalījās ar infoliepaja.lv ieraksts.

pirms 3 stundām ·

infoliepaja.lvPatīk šī lapa

pirms 3 stundām ·

Просьба ко всем добровольцам не мешать экспертам

Skatīt tulkojumu

Поиски окончены – Вани больше нет…

Только что поступила информация о том, что тело Вани было обнаружено в районе Дубени. Сейчас на месте работают криминалисты…

INFOLIEPAJA.LV

+1
0
Atbildēt

0

vvilums 11.07.2017. 20.22

13.07. pie prezidenta pils jāiet, jo uzurpējuši varu pār tautu oligarhi ir nepieņemama parādība jebkurā sevis cienošā valstī, bet mūsu gadījumā tie īpaši bīstami, jo liela varbūtība, ka kāda savaņģoti tie tūlīt pat var kļūt par gubernātoriem nu jau kādas lielas impērijas teritorijā.

+5
0
Atbildēt

3

vecais_m 11.07.2017. 19.53

Jautājums JKP. Kā saprast “Mums ir tiesības prasīt,ka prezidents drosmīgi un principiāli aizstāvēs uzbrukumus Satversmes burtam un garam.”? Publiskam aicinājumam vajadzētu izvēlēties nevainojamu valodu.

+2
-1
Atbildēt

0

    Anonīms > Es 11.07.2017. 14.50

    šitas tev ļoti neveiksmīgi priekš manis izdevās – kā saka, ja gribēji mani atturēt no piedalīšanās piketā un mītiņā , tad musulmani patiešām bija nr viens, bet nu literāti un Gundega Repše ar savu darbību literātu mafijā ir otrs punkts –

    ja zaglis kliedz -ķer zagli – tad tas nav priekš manis – tas ir cieti un galu galā – āmen

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 11.07.2017. 14.58

    Sumināta! Uz to, ka iesi Tu, es nemaz necerēju. Ies tie, kam svarīgi ir nedzīvot bandītu pārvaldītā valstī, ar vai bez muslimiem…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Es 11.07.2017. 15.19

    to Valdis

    “Ies tie, kam svarīgi ir nedzīvot bandītu pārvaldītā valstī””

    Pret meļņikiem, zaharjiniem, savickiem, koreniem, rāvjiem un to atsūkātājiem. Tikai tas nenotiks ceturtdien. Ceturdienas pasākums paredzēts, lai čekisti dabūtu sev daļu no Lemberga laupījuma un nostiprinātos čekas projekts, JKP.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 11.07.2017. 15.20

    jā – es patiešām uzskatu, ka inteliģence ir sabiedrības galva

    Trešo Atmodu vadīja inteliģence un tāpēc, ka tā bija čekistaina, kaut vai visi šie dzejnieki, kuri sadarbojās ar čeku nevis pārliecības dēļ, bet dažādu labumu un privilēģiju dēl,ko guva no štukačošanas u.c. darbībām – tie visi ir atbildīgi par to čekistaino situāciju, kurā mes esam. Viņi vadīja – mēs sekojām.

    Tagad mani grib vadīt repše, kura man ir antivaronis, antilīderis – tiem, kam tā nav , tiem, kuriem ir pie kājas , ka viņai VKKF jau 57 adu vecumā izkārtoja mūža stipendiju – nu tad – kā saka – tā nav mana Latvija, par kuru es kopā cīnīšos ar čekistu atraugām

    Es kā Bārbaliņa Daugavā nemetīšos, bet laiviņā gan iekāpšu un aizbraukšu – tad nu lai brašie nograuž vēl pēdējo , kas lētticīgajiem palicis

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 11.07.2017. 15.24

    basta, es emigrēšu un pie tevis uz cietumu ar aknu tējām ierasties nevarēšu , meklē sev citu pielūdzēju

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Es 11.07.2017. 15.32

    to Skaisle

    Ar tādām pielūdzējām es labāk kā Bārbaliņa iemestos Daugavā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 11.07.2017. 15.33

    nu pakaļ es tev nelektu, neesi jau nekads smukais Uldis , tik prasts rupeklis

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 11.07.2017. 17.03

    Basta,

    un tādi kā jūs un jums līdzīgie, neejot tikai dara pareizi, jo jūsveidīgos tur negaida. Ja nu reiz tiksim kaut soli uz priekšu Latvijas attīstībā, tad labāk bez tādiem kā jūs… Bet jums droši jāseko guntai Līdakai vai Aivaram Borovkovam…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 11.07.2017. 17.15

    kam mēs sekosim – neba nu tev noteikt- paši izdomāsim

    neba nu čekas gļotU slacītai un alkatībā degošai inteiģencei muldētājai jāseko

    tā bija gudnega repše kura par latviesu tautu izteicās kā par lopiem, kuriem vēsture neko nenozīmējot –

    vai tepat IR intervijā viņa nosodīja, nosauca aizbraucējus par žurkām – nu tad – ko man secināt – pilnu muti sevi sludina par tautas glābējiem , bet tautas izcīnīto norij vieni paši

    nē – man tadus vadonus nevajag – nē

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > Es 11.07.2017. 17.34

    Skaisle,

    Raugi, tāda loģika savulaik būtu novedusi mūs pie domas, ka LTF neatbalstīsim, jo tās rīkošanā vadošu lomu ieņem J. Peters, kas bija LKP CK loceklis… G. Repše pat nepretendē uz kādu lomu šajā protestā, tikai pauž savu (?) viedokli LR1. Aiz kokiem mežu nesaskatīt, cik tipiski…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 11.07.2017. 19.53

    Nevajag man pūderēt smadzenes. Trešā Atmoda bija pret psrs, pret russifikāciju, sovjetizāciju, ekoloģisko katasrofu utt.

    Vai tad cilvēki tai laikā zināja kā tas pats glaunais ziedonis , kas lidinājās uz rietumiem , izturējās pret Skujenieku, kurš bija izdzīvojis un atgriezās no Sibīrijas? Tad nebija tā pieredze, kad vienas mafiozas komunistu partijas vietā ir nākušas padsmit tikpat un vel mafiozākas partijas. Padlaikos mesli bija jāmaksā vienai partijai, tagad kā poltitbiroja locekļi grib dzīvot visu partiju partijinieki un tāpēc Atmodas cinītājiem ir ādu novilkuši, bet kuriem vel palikusi, tie aizmukuši

    Repšei nav kauns runāt par ētiku , man no tā iekšā kūlenis metas – VKKF mājas lapā ir ētikas kodekss – tik smalks, ka smalkāks būt nevar, bet kad es uzrkastīju VKKF vēstuli ar jautājumu – visi šitie estetizētie augstprātīgie zaglīgie intelektuāli neuzskatīja par vajadzīgu pat atbildēt, ka manu vēstuli izlasija, bet noraida tajā apgalvoto, nepiekrīt tam –

    mana svēta pārlieciba ir, ka oligarhi ir pie varas jo intlieģence – tai , kurai būtu jādemonsgtrē prāts, sirdsapziņa, stāja – ir pirmie zemiskie bļodlaižas un roklaižas

    diez rakstīt vēsturisko romānu par dargajiem un mīļajiem okupantiem bija pašu okupantu pasūtījums, jeb tomēr latviskā iztapība

    Tieši tāpēc es teicu, ka gribu zināt, kādi cilvēki organizē protestus – ar zagļiem kuri tāpat zog , bet lamu vietā lieto smalku runāšanu par tautas glābšanu vienlaicīgi lamājot to un paratizējot uz tās – man tik un tā nav pa ceļam –

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Es 11.07.2017. 20.02

    Skaisle,

    zini, palasi grāmatu Bailes no Indriķa Latvieša alias L. Lapsas un J. Krūmiņa Iļguciema pašpuiku….

    Palasi, lai saprastu, kā notiek valsts nozagšana, pirms te sakarini birkas, baikas, cenu zīmes un zīmotnes!

    Patiesībā, nelasi! Nafig vajag! Vieglāk ir dzīvot ar savu vaimanatora pārliecību. Un nedari neko, nekur neej un neprotestē! Uzskati, ka te i-netā vaiamnāšana jau ir liels veikums! Milzu veikums valsts labā! Un tad, kad ZZS ar SC uztaisīs valdību pēc nākamās Saeimas vēlēšanām, kad ušaks ar lembi sadalīs “ietekmes sfēras” un lapni smaidīs maskavas kungiem, kāp savā laiviņā un iries prom…

    Es iešu, protestēšu, cīnīšos…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Es 11.07.2017. 20.26

    to Valdis

    Kāpēc ne, aiziešu uz zvērudārzu paskatīties un piefiksēt reakcionārākos manas valsts un tautas nīdējus, gan jau atjaunotās Latvijas Politiskā policijā kādam būs jādod liecības.

    Piedalīšos tikai tādā mītiņā, kurās tiks apsolīts valdošos prokremliskos lopus, zagļus un pederastus iznest ar kājām pa priekšu, bet varbūt arī tāda mītiņa nemaz nebūs. Vērojot Rīcibas Prezidentu Trampu, pilnīgi pieļauju domu, ka vienā jaukā dienā visa tā šļura CIP transporta lidmašīnā aizceļos uz Guantanamo, pa ceļam nolaižoties Briselē, lai paķertu līdzi arī Dombrovski, Pabriku, Ždanoku un Mamikinu. Ar tādiem vareniem un tautas mīlētiem bandītiem, kā Eskobars, Gusman un Norjegu ASV tika galā, vai nu ar mūsējiem koprofāgiem netiks?

    Ja kas, Aivars Borovkovs, bija tas mūdzis, kurš 1991. gada augustā pamatīgi izrevidēja čekas maisus, jā jā tos pašus, kuru tagad fanātiski sargā Vienotības čekas kājslauķi, un daļu to satura pievāca vai iznīcināja.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Es 11.07.2017. 14.02

Labdien! Tiem, kuriem škiet, ka tā, kā to varējām lasīt “oligarhu sarunās” mūsu valsti vadīt nedrīkst, ir vienkārši jāiet un jāpiedalās ceturtdienas akcijās. Nevajag iedziļināties dažādu i-neta troļļu pļāpās un vaimanātoru vaidos. Vienkārši, ir jāiet un jāpasaka savs NĒ!

Tāds sauklis vēl no Atmodas laikiem – JA NE MĒS, TAD KURŠ? jA NE TAGAD, TAD KAD?

Es iešu un arī citi mani ģimenes locekļi ies. Tas ir mūsu pienākums pret nākotnes Latviju!

+12
-3
Atbildēt

0

Anonīms 11.07.2017. 11.37

zvēru, ka balsošu par jebkuru partiju – kaut vai par vienoto krieviju, ja viņi garantēs, ka Latvijai netiks uzpsiesta vardarbīga islamizācija

oligarhu laupīšana priekš manis ir niecība salīdzinājumā ar islamizāju –

tai ir mans kategorisks nē un tas nav maināmi

0
-7
Atbildēt

3

    dzeris49 > Anonīms 11.07.2017. 12.13

    Tad tev jābalso par SC vai, sliktākā gadījumā, par NA.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 11.07.2017. 12.32

    kā jau minēju – balšošu par JEBKURU !!!!! – politisko spēku, kurš solīs neielaist Latvijā musulmaņus, par JEBKURU !!!! – kaut vai par pašu Putinu!

    tas ir cieti – man no islāmistiem ir vairāk bail kā no putina – tieši un konkrēti – debilizēta putinveidīga dzīve Krievijā man tomēr ir cilvēcīgāka, kā nepārejošs karastāvoklis un musulmanu necilvēcība

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 11.07.2017. 15.15

    to Skaisle

    “..ja viņi garantēs, ka Latvijai netiks uzpsiesta vardarbīga islamizācija”

    Kas tad uzspiež? Tā ir jobanās kremļa maukas, putļerasti: Junkers, Dombrovskis un Tūsks.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 11.07.2017. 10.57

2019.GADĀ VISAS TAUTAS VĒLĒTU BEZPARTEJISKO LEVITU !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~VĒJONIS.

+1
-3
Atbildēt

0

fretka 11.07.2017. 10.55

Paklau, “oligarhu apkarotāji”, kā jums patīk šis?

Ar kaut ko taču jāsāk, vai ne? Varētu sākt ar palīdzību saviem iedzīvotājiem, bet tas taču būtu tik nepareizi…

Valsts segs īres izdevumus divām bēgļu ģimenēm

http://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/valsts-segs-ires-izdevumus-divam-beglu-gimenem.a242819/

Valsts segs īres izdevumus divām bēgļu ģimenēm un palīdzību pilotprojekta ietvaros plānots sniegt sešu mēnešu garumā. Šādu Ekonomikas ministrijas priekšlikumu pirmdien, 10.jūlijā, atbalstīja Ministru kabineta komiteja.

Ja pilotprojekts būs veiksmīgs, šādu palīdzību varētu saņemt 400 personas. Šim nolūkam no budžeta papildus vajadzētu 370 000 eiro.

„Tie ir cilvēki, kas šobrīd jau ir ieradušies Latvijā un kam ir nepieciešams dzīvojamais fonds, kas aktīvi meklē darbavietas. Šis atbalsts ģimenei ar diviem cilvēkiem sešos mēnešos var sasniegt līdz 1500 eiro mēnesī, savukārt ģimenēm, kas sastāv no pieciem cilvēkiem, būtu līdz pat 2400 eiro pusgada ietvaros,” stāsta Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra vietnieks Edmunds Valantis.

P.S. Speciāli lno – šeit citēto neatbalstu. Gaidu Latvijas Bordānceļa reakciju.

+10
-5
Atbildēt

20

    uldis_rats > fretka 11.07.2017. 11.22

    fretka, tiešām jūsu atklājums ir briesmīgs… oligarhi ir sīkums, tūliņ jāmetas cīnīties ar īsto, galveno un vienīgo Latvijas un latviešu tautas problēmu – potenciālu 370 000 eiro iztērēšanu uz palīdzību bēgļiem (patvēruma meklētājiem vai jau “apstiprinātiem” bēgļiem?) īres izdevumu segšanai.

    Gaidu reakciju par visu. Tūlīt un nekavējoties!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 11.07.2017. 11.34

    Jūrmalā ugunsgrēkā cietušās nelegālās atkritumu glabātuves vietu sakārtos SIA ”Clean R”, šodien preses konferencē sacīja VVD ģenerāldirektore Inga Koļegova.

    Teritorijas attīrīšanas darbi valstij izmaksās 700 000 eiro, ko pēc tam paredzēts piedzīt no uzņēmuma SIA ”Prima M”, kam pieder šī teritorija.

    https://www.irlv.lv/en/2017/6/30/jurmala-nodegusas-nelegalas-atkritumu-glabatuves-vietu-sakartos-clean-r

    370 000 (Jums tas ir nieks, vai ne?)

    700 000 (gribu redzēt, kā šo summu piedzīs no vainīgās krievu firmas Prima M, kuras pamatkapitāls ir 2500 eiro)

    Un miljons sekmīgi nolietāts. Latvijai naudas diezgan.

    Cīnieties vien tālāk ar saviem oligarhiem :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 11.35

    tā kā es jau šeit rakstīju – latviešiem ar kaju pa pakaļu un Dzimtenes laukā , iekšā putina krievi un sirieši – ja vien tie patiešam ir sīrieši – bēgļi – nu kur vēl vertikālāka vertikāle

    un ne ja tikai dzivoklis bēgļiem par velti – arī medicīna, bez kuras latvieši mirst – bēgļiem par velti

    tāda Latvijas valsts – perfekta latviešu slepkavniece – putins var mierīgi gozēties saulītē kūrortā- Latvija viņam ir kabatā –

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 11.39

    šis projekts ir tikai un vienīgi oligarhu + saeimas + valdības darbības sekas nekas vairāk

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 11.07.2017. 11.40

    Nu jau gan atradi “milzīgu” problēmu, un tas apdraud Latviju vairāk, kā tie lemberveidīgie, manuprāt, vismaz pagaidām, absolūti nē.

    Un kādi varianti – atteikties uzņemt tos bēgļus, salekties ar ES?

    Mēs esam pārāk mazi, vāji, un korumpēti, pārāk tuvu Krievijai, lai varētu atļauties to, ko atļaujas Polija ( sestā lielākā ES ekonomika, kas attīstās visstraujāk visā ES), kaut, arī tā pati Polija uzņēmusi ļoti daudz bēgļus no Čečenijas, un ar tiem tur ir problēmas, nu, protams, tas nebija pie šīs valdības.

    Ja tas variants tiešām būs tikai uz pusgadu, un tie bēgļi tiešām atradīs darbu, varēs sevi uzturēt, un kaut cik integrēsies, tad tas atmaksāsjas.

    Tā ir ES politika, un tā kā mēs tur esam, tad mums ar to jārēķinas, patīk vai nepatīk.

    Jo arī tā pati Polija tik strauji attīstas ne jau bez ES fondiem un palīdzības, protams, atšķirībā no Latvijas, tur tos tik lielā daudzumā “nesazāģē”, bet, prot izmantot lietderīgi, un, manuprāt, tas tomēr kaut kā sevišķi skaisti neizskatās – naudu mēs ņemsim, bet, nekādus citus noteikumus nepildīsim, tad jau darāt kā briti – izstājaties un dzīvojiet paši par sevi.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > fretka 11.07.2017. 11.56

    “700 000 (gribu redzēt, kā šo summu piedzīs no vainīgās krievu firmas Prima M, kuras pamatkapitāls ir 2500 eiro)”

    Un kas tad šādus “projektus” saorganizē? Te nav nekāda sakara ar Latvijas korumpēto politisko sistēmu / “nozagto valsti”? Vai arī Jums, fretka, šīs lietas šķiet savstarpēji nesaistītas?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 11.58

    džeri – nekaitini mani – pavisam noteikti kļūsu par ekstrēmisti un noliegšu šo Latvijas valsti, ja tā turpinās tādu politiku , kas veicina latviešu izmiršanu un grūž milzu naudas tā sauktajiem bēgļiem –

    nē un vēl miljons reižu nē – tas ir genocīds pret latviešiem –

    mani radi ar bērniem augusta beigās pārceļas uz Zviedriju – viņiem – šai latviesu ģimenei nolādētā bandītu valsts pigu ir iedevusi – lai izdzivotu – lai būtu elementāri paēduši un būtu spējīgi samaksāt par medicīnu viņi ir spiesti pamest Dzimteni

    kur tā nolādētā ministrija ir ar mūsu naudu noturēt Latvijā latviešu ģimenes ?

    Putinam lien dirsā bez ziepēm – oligarhi ir maigi draiskuļi salīdzoinājumā ar tam briesmām, ko atnes islāmisti –

    Tikko lasīju – Briselē stacijā nošauts cilvēks – it kā grasījies slepkavot – arī Francijā nav atcelts karastāvoklis – nu bļedj – ellē tādu demokrātiju kur ilsāmistu dēļ šaus tik pa labi un kreisi

    nē un miljards reižu nē – lai vini iet majās un griež galvas viens otram nost savās majās

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 11.07.2017. 12.01

    uldis_rats: Un kas tad šādus “projektus” saorganizē?

    ——–

    Kāpēc Jūs šo jautājumu uzdodat tikai attiecībā uz 700 000?

    Vai esat gatavs pajautāt arī par 370 000?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > fretka 11.07.2017. 12.07

    Skaisle – tad tie bēgļi ir vainīgi, ka tie tavi radi, tāpat, kā daudzi citi, no šīs valsts emigrē?

    Vai, tomēr, pašu bāliņi, kas pie varas?

    Zviedrijā to bēgļu daudz vairāk, bet, latvieši brauc uz turieni, nevis zviedri mūk uz Latviju, kā tad tā?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 12.19

    jā – bēgļi ir vainīgi

    naudu viņu uzturēšanai valsts taču nepaņems no no airbaltic gausa, vai lattelecom gulbja, vai no škeles uzņemumiem , vai lemberga – to paņems man paceļot nodokļus, cenas visiem pakalpojumiem – un kā jau te sludināja Rungulis – Vienotības pravietis – kas nespēj maksāt la iet uz nabagmāju –

    kura vieta tev nelieti nav skaidra , ko tu vel nesparoti/

    ka viņi bēg uz bagāto ES nevis cīnās par savu valsti

    bļedj – tu mani esi nokaitinājis līdz baltkvelei – Latvijas vīrieši 2.pasaules karā tika apkauti abās frontes pusēs – vācu un krievu – tie paunām plecos nebēga , lai pēc tam glabējus šautu un spridzinātu nost

    šitie tā saucamies bēgļi – sievas atstāj mājās , kamēr paši jaunie vīrieši bēg uz pabalstu paradīzēm – jo viņi taču cieš kliedzot pret debesīm – gluži ka putina krievi, kamēr latvieši cieš klusi – labākajā gadījumā – interneta kaut ko ierakstot

    protams , ka šie bēgļi tieši un konrēti iznīcina latviešus – par to pat es nediskutēju , cita lieta, ka visu organizē Latvijas valsts, kura savukārto to dara oligarhu interesēs, kuri savukārt labprāt visu dara Krievijas interesēs – tas Krievijas, kura ir oligarhu paradīze –

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 12.21

    tāpēc ka Zviediju nav izzaguši oligarhi un latvieši brauc strādāt uz Zviedriju , jo bēgļi – muulumani nestrādā – tas ir zem vinu cieņas un goda strādāt –

    ko vel tev paskaidrot?

    ka zviedru politiķi brauc uz Latviju un māca mūs ka vajag tikai dot darbu bēgļiem, kamer paši to nedara?

    ko vel ?!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 11.07.2017. 13.03

    …Skaisle…Tev jāiet apēst kādu saldējumu…citādi pārkarsīsi pavisam…un nonāksi vēl lielākās pretrunās…

    …par ko uzbrūc Dzerim?…Tu raksti:

    – “kura vieta tev nelieti nav skaidra , ko tu vel nesparoti/

    ka viņi bēg uz bagāto ES nevis cīnās par savu valsti”…

    …un vēl pirms brīža raksti:

    – “mani radi ar bērniem augusta beigās pārceļas uz Zviedriju – viņiem – šai latviesu ģimenei nolādētā bandītu valsts pigu ir iedevusi – lai izdzivotu – lai būtu elementāri paēduši un būtu spējīgi samaksāt par medicīnu viņi ir spiesti pamest Dzimteni”…

    …abos gadījumos neviens necīnās par savu valsti – vieni bēg no kara, otri no bezcerības(Latvijas)…ko var pārmest vieniem, ja attaisno otrus?…abi – gan bēgļi, gan Tavi radi – meklē mierīgu un pārticīgu dzīvi…

    …bēgļus Latvija sāka uzņemt pagājušā gadā – vai viņi ir vainīgi pie tā, kas 26 gadu laikā noticis Latvijā un kur šaura/noslēgta cilvēku grupa valsti ir novedusi?…

    …un prasīgie, nesamierināmie latvieši bēg uz “baiso” Eiropu, kur algas lielākas, pabalsti dāsnāki, homoseksuāļi, bēgļi, musulmaņi un melnādaino pilns…

    …nu, labi – man arī noderētu kāds saldējums un stipra kafija… :)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 11.07.2017. 13.07

    potenciālu 370 000 eiro iztērēšanu uz palīdzību bēgļiem

    ————

    cik mīļi – “na pomošč bežencam”

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 13.14

    bet par to ir runa – džeris to nesaprot, tu to nesaproti? – ka latvieši vardarbīgām ekonomiskām un mediciniskam un ellē kādām tik vel ne metodēm tiek padzīti no Latvijas, viņi bēg no bada nāves , jo Latvijas valsts viņiem nedod ne pusi no tām privilēģijām , ko dod bēgļiem

    atšķrība starp bēgošiem latviešiem un bēgošiem sīriešiem ir milzīga – latvieši vispirms atrod darbu, nopelna, nokārto dokumentus – oficiālās saistības ar mitnes zemi, kamēr bēgļi – tik bieži vilto dokumentus, īstenībā tādi paši sīrieši kā sabas ķeniņiene , pat neplāno strādāt, bet bēg uz valstīm , kur lielāki pabalsti, ja viņi bēgtu no kara – vai tad ES par ienesīgu nozari kļūtu bēgļu tūrisms, kur vini lidinās tpūsties un izklaidēties uz savām mītnes zemem

    mūsu bērniem atņem pēdejo, izdzen uz ielas, kamēr šitiem – kas uzdodas par bēgļiem nodrošina zelta dzīvi . kuru mūsu cilveki nav nopelnījuši pat visu mūžu strādājot

    ai – nav ko vairs te uz kaut kādiem pretoligarhu mītiņiem iet ja Latvijas valstij rezervē ir citi vēl seksīgāki latviešu iznīcinašanas plāni – nu i nevajag – emigrēšu uz Poliju vai Ungāriju – izdomāsu bet šitai mauku zemē nepalikšu

    tad kas šī ir par valsti – ceturtdien būs piketi un mītiņi – kas tur piketes un kas tur mītiņos -= bēgļi? putina krievi ? mūs pašu krievi – šovinisti?

    Es un tu – divi tantuki? ā – vel valdinš būs saulbrillēs , džeris nē u naciki arī ne

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 11.07.2017. 13.26

    Kura vieta tev nelieti nav skaidra , ko tu vel nesparoti, ka viņi bēg uz bagāto ES nevis cīnās par savu valsti

    Bļedj – tu mani esi nokaitinājis līdz baltkvelei – Latvijas vīrieši 2.pasaules karā tika apkauti abās frontes pusēs – vācu un krievu – tie paunām plecos nebēga , lai pēc tam glabējus šautu un spridzinātu nost.

    ——————–

    par šo žetons. Ja ta turpināsi, būsi ne tikai mans domubiedrs, bet pat draugs

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 11.07.2017. 13.39

    Ja NA panāks, ka Latvijā netiek ielaisti bēgļi – islamisti, tas neattiecas uz ukraiņiem, vai citiem bēgļiem kristiešiem,tad es klūšu par tavu parteigenossin un mēs veidosim latvisku un bagātu un lepnu un skaistu Latviju. Es jūs tur visus izdresētu …bet nu tam ir skarbi priekšnoteikumi, protams – nē islamistiem =bēgļiem !!!!!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > fretka 11.07.2017. 15.06

    to uldis_rats

    “..galveno un vienīgo Latvijas un latviešu tautas problēmu”

    Nebūt ne, tikai viena no. Galvenā ir lai no valsts nozagšanas megaafēru: TECII 2. kārtas, PV, LM, Citadeles, Gudrona dīķu, Stradiņa slimnīcas, AirBaltic un citu figurantu pirmsnāves kviecieniem ellē uguns sasaltu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > fretka 11.07.2017. 16.47

    “Vai esat gatavs pajautāt arī par 370 000?”

    Tas man atgādina seno argumentāciju kāpēc Lembergam nedrīkst ķerties klāt – sak’ pa priekšu sasēdiniet visus (citus) zagļus cietumā un tad varat Lembergam ķerties kāt :)

    Attiecībā uz tiem 370 000 – varat apgalvot, ka tā ir nozagta nauda? Vai arī visas problēmas cēlonis slēpjas faktā, ka tur figurē termins “bēgļi”?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 11.07.2017. 18.08

    “Attiecībā uz tiem 370 000 – varat apgalvot, ka tā ir nozagta nauda? ”

    ——

    Nevis nozagta, bet zemē nomesta nauda. Latvija nevar sacensties ar Vāciju un Zviedriju migrantu ucināšanā. Migranti bēg pat no Somijas, kur viņus apdāvina daudz dāsnāk nekā Latvijā.

    Starp citu, arī par 700 000 eiro neesmu teicis, ka tā nauda ir nozagta. Tā būs iztērēta valsts iestāžu nevīžības rezultātā.

    Nepiedēvējiet man savas iedomas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Uldis Egils Bērziņš > fretka 12.07.2017. 14.22

    No sirds lūdzu Skaisli vai nu iegrožot vulgāro “tantuka” stilu, vai nomainīt meitenīgo bildi pret ko citu. Tāda nesaderība uzdzen nelabumu. Tik krasas un pēc brīža atkārtoti prezentētas sliktas gaumes izpausmes var cilvēkam sabojāt veselu darba dienu!

    Uldis

    0
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 11.07.2017. 10.17

Kāpēc tiek piesaukta tikai ZZS? :) Publicētajos ierakstos kā līdzīgs ar līdzīgu runāja gan SC, gan GKR un vēl viena kļūda:

“…Mēs esam tā tautas daļa, kura nav balsojusi par ZZS..” +++ nav pašam sevi jāceļ uz ievērojami lielas, nacionāli domājošas, bet kļūdainu izvēli izdarījušas tautas daļas rēķina. ZZS elektorāts ar argumentiem ir jāpārliecina, nevis jāpretnostata sev.

Citādi jau viss kārtībā, protams, JKP uzņemas visu atbildību par šī pasākuma norisi.

+11
-4
Atbildēt

7

    uldis_rats > rinķī apkārt 11.07.2017. 10.58

    Par GKR un SC pilnīgi piekrītu, tie ir nepelnīti aizmirsti! Bet iespējams, ka tas aprēķins ir nemēģināt izšķiest spēkus uz visiem, bet sākt ar vienu.

    Par iespējām pārliecināt ZZS, GKR vai SC elektorātu… lielas cerības neloloju. Ir nācies runāt ar pāris cilvēkiem, kuriem “patīk Lembergs” un “zog, bet dalās”, un, protams, “paskatieties kā Ventspili savedis kārtībā”. Nu maza, maza cerībiņa ir, ka daļa pēc “oligarhu sarunām” tomēr no ZZS novērsīsies, bet par tām lietām (ne tik “tieši pa pieri” gan) bija zināms/nojaušams jau sen. Bija taču oligarhu kapu svētki un tamlīdzīgi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 11.07.2017. 13.20

    Kāpēc tiek piesaukta tikai ZZS?

    ————–

    Pavisam nopietni – kāpēc IR atlasītajās sarunās tik maz figurē valsts ietekmīgākais oligarhs Šķēle, kura šiverēšanas laikā tika reāli izzagta valsts? Vai ne tāpēc, ka šīs vismaz desmit gadus faktiski vadīja exDienas redakciju?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 11.07.2017. 15.03

    to rinķī apkārt

    “Kāpēc tiek piesaukta tikai ZZS? :)”

    Netēlo nu atkal pamuļķi? Tāpēc, ka čekisti uzskata, ka Lembergam ar viņiem būtu jāpadalās laupījumā.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 11.07.2017. 15.27

    to Andrejs

    “..tik maz figurē valsts ietekmīgākais oligarhs Šķēle, kura šiverēšanas laikā tika reāli izzagta valsts?”

    Šķēli nedrīkst, jo tad var tikt diskriditēti arī viņa pārstāvji, taukmūļi: Pabriks, Štokenbergs un Straujuma. Vispār jau valsts par 80% tika izzagta Vienotības ideoloģisko un tikumisko priekšteču, LC laikā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ugis > rinķī apkārt 12.07.2017. 05.07

    Tapec ka ZZS ir gan premjmenistrs, gan prezidents…..viniem reali pieder vara valsti!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.07.2017. 09.21

    Ir vesela rinda stratēģiski nozīmīgu valsts amatu,kuros joprojām ir Vienotības cilvēki,kuri var nedot pielaides noslēpumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.07.2017. 20.28

    to Ugis

    Un čekai nozīmīgākās: IeM un ĀM, ir pupu mizas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis 11.07.2017. 09.19

Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai. Tiek īstenota caur vēlēšanas sistēmu, kas noved pie koalīcijas padomes.

+3
-3
Atbildēt

3

    jurisml_inbox_lv > Jānis 11.07.2017. 09.31

    Latvijas tauta ar to kas notiek ir ļoti apmierināta , viņai patīk oligarhu vara , tādēl jau pāri 50 % vēlēšanās nepiedalās, varbūt pie vainas izglītība , bet tā nu diemžēl ir

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Jānis 11.07.2017. 09.34

    Bravo, vienā teikumā noraksturoji Latvijas politisko sistēmu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Jānis 11.07.2017. 10.05

    nu gaudoņi veči, ka neciešu šito !

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 11.07.2017. 09.03

+3
-1
Atbildēt

0

Austras koks 11.07.2017. 08.27

Es jau rakstīju, ka normāli būtu taisīt brīvdienā. Kā arī nesasaistīt ar 13. datumu, lai neasociējas ar 13. janvāra lumpeņu grautiņiem un nespēju civilizēti protestēt.

Un vēl – zem uzsaukum tomēr būtu jābūt autoriem-organizatoriem. Ja ne uzvārdiem, tad vismaz organizācijai kādai, piemēram – JKP, vai – “IR redakcija”. Bet labāk jau uzvārdiem.

Kaut kā nepatīk anonīmi uzsaukumi, pat ja nojausma par organizatoriem un atbalstītājiem ir.

+11
-10
Atbildēt

10

    Austras koks > Austras koks 11.07.2017. 08.53

    Paldies, uzradās organizācikas nosaukums. Tikai kas aiz tās stāv, atkal stipri jāpēta. Kā lai normāls cilvēks zina, kas stāv aiz nezināmas organizācijas? Kas ir JKP vai IR, cilvēki vismaz zina, bet kas ir šada organizācija?

    Un varējāt arī mītiņa runātājus nosaukt. Tas ar raksturotu pasākumu. Jo skaisti uzsaukumi un vārdi ir tikai vārdi, visu patiesi raksturo tikai tur esošie cilvēki – organizatori un dalībnieki.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 11.07.2017. 09.30

    Un visu dalībnieku pases datus, izziņu no psihiatra un narkologa par pieskaitaimību, ienākumu deklarāciju, utt., nevajadzētu?

    Kas tad noticis – Lemberga tuvākajiem ideoloģiskajiem ( un ne tikai) partneriem ( to tas jūsu Dzintars pateica, ne jau es), rodas diskomforts?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 11.07.2017. 09.45

    Nu kādi pases dati?

    Nosaukt kaut ko “Par tiesiskumu Latvijā” var arī Ždanoka.Tā organizācija nav pat reģisrēta. Labi, es sekoju līdz politikai, es zinu, kas organizē, bet lielākā daļa nezinās, un pēc apdedzināšanās ar Zatleru, uz šādu pasākumu maz kas parakstīsies, ja tam atbalstu publiski neizteiks kāda zināma vai zināmas neitrālas ārpuspartiju personas, kuru objektivitatei cilvēki uzticas. Šādi anonīmi/pusanonīmi uzsaukumi nestrādās. Šādā veidā organizējot to pasākumu kā tagad, tur nekas nesanāks. Es jau iepriekš rakstīju par to.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 11.07.2017. 10.03

    es par 101 punktu piekrītu AK – ir jābūt caurspīdīgumam – es gribu zināt ļoti tieši un konkrēti – kuri ir tie cilvēki, ko viņi pārstāv, kas šo visu organizē.

    Ja es publiski uzstājos – es vienmēr uzskatu , ka jāsāk ar to, ka es pasaku kas es esmu, no kurienes un ko šajā publiskajā runā es pārstāvu. To es uzskatu par civilizētības minimumu.

    par to, ko AK raksta, ka 13.janvārī bija lumpeņu grautiņi – absolūti nepiekrītu – kaut vai tādā nozīmē, ka es pati sevi neuzskatu par šīs valsts augstdzimušajiem, politmafijai piederīgajiem, pārbarotajai inteliģencei peiderīgiem vai vēl kādiem tādiem prieviliģetiem – tāpēc man nav variantu – atliek sevi ieskaitīt lumpenos un par to es nekaunos – zinot cik – labi -dramatizēšu – cik bieži cik asiņaini ir šie citi statusi – tad mans lumpenisms ir nevainīgākais , kas var būt . Labi – to varēja pateikt vienā teikumā – nevajag šķetl bet vajag vienot

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 11.07.2017. 10.05

    džeri – nē – šorīt tev nav taisnība un tu man neatbildeji – vai tu būsi uz mītiņiem – runā par sevi – beidz gaudot

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Austras koks 11.07.2017. 10.42

    Es arī piekrītu Austras kokam par atklātību. Es gan sapratu, ka Jaunā konservatīvā partija ir pieteikusi šo pasākumu, bet negribot, lai tas būtu partijas pasākums – vienkārši vajadzējis kādu organizāciju, kas piesaka. Kaut kā tamlīdzīgi… bet tas tāds aptuvens atreferējums, varbūt kaut ko neesmu pareizi sapratis

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis_laiks > Austras koks 11.07.2017. 11.40

    AK par 13.janv. Domāju, grautiņus provocēja gļēvi-trulais-nekāds mītiņš – runas bija kuslas, vēl kora padziedāšana, kas it kā varētu ko risināt, ne miņas no nopietnas stāvokļa analīzes, lietu saukšanas īstajos vārdos, tāds remdens bla-bla-bla. Biju, nospļāvos un aizgāju vīlies. Acīmredzot, arī citi jutās tāpat, tādēļ tvaikam bija jāizplūst, kā nu kurš to prata izlaist.

    Ja šeit arī paredzētas dziesmas un tukša muldēšana, labi nebūs, iespēja tiks izniekota.

    Es prasītu arī vēlēšanu sistēmas maiņu – atteikties no tikai partiju listēm, pieļaut balto sarakstu, personālijas, samazināt ievēlējamo skaitu vismaz par 20 gab., optimāli – uz pusi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Austras koks 11.07.2017. 12.19

    Jāzina organizators, un tas ir zināms, ko tad vēl vajag?

    Nu, zināmā mērā, tas parādīs JKP organizatoriskās iespējas.

    Jebkurš pasākums jāsagatavo, jāsagatavo tos, kas runās, jāsagatavo uzstāšanās, un jāzina visam pasākumam konkrēts mērķis, tātad, beigās jābūt kādai rezolūcijai ar konkrētām prasībām.

    Savākties un tad kaut ko tur novāvuļot – tam jēga maza.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 11.07.2017. 13.13

    Ja šeit arī paredzētas dziesmas un tukša muldēšana

    ———–

    Nāk prāta Atmodas laiki, kad visādi rozā komunisti tautai pūderēja smadzenes ar “tumsas un gaismas spēkiem”, Melno bruņinieku un citām muļķībām.

    Kad Dziesmusvētku estrādē ieraudzīja milzīgo lozungu – “NĒ PĀRKRIEVOŠANAI!” – droši vien aptaisījās

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 11.07.2017. 13.16

    Ir laiks aizstavēt Latviju – tautu un satversmi

    ——————–

    Kāpēc uzsaukumā nav pieminēts Kalvīša un Pabrika kgi saistībā ar nelikumīgo Latvijas Krievijas robežlīguma noslēgšanu? Tam, pēc orgaņizatoru domām, nav nekāda sakara ar Satversmes pārkāpumu?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam