Rati zirgam pa priekšu

58

Komentāri (58)

ramonaskerberga 05.05.2017. 14.52

Sāc finansēt algas, nodokļus, jaunos projektus un savu augošo biznesu jau šodien! Aizdevums biznesam pret izrakstīto rēķinu! https://www.cityfinances.lv/rekinu-finansesana/

0
-1
Atbildēt

0

Anonīms 04.05.2017. 07.33

Jā un saku vēlreiz-iesēdieties autobusā uz Pampāļiem. Cik nabadzīgi,cik nožēlojami mēs izskatāmies. Cik drausmīgas ir pat valsts nozīmes šosejas. Visi laimīgie aizbrauc ar mašīnām,autobusos var redzēt tos,kuri izdzīvo,par kuriem Zane perfekti pateica,ka valsts pirmos sit viņus.

Nu labi.
Šekspīrs saka-nevari mainīt apstākļus,maini attieksmi. Ko viņš nepateica -kā to izdarīt tikpat viegli,cik pateikt.

Priecīgus svētkus un sveiciens no ziedu,putnu un saules pilna dārza. Salst pirksti.

+5
-4
Atbildēt

3

    edge_indran > Anonīms 04.05.2017. 09.10

    ————–

    Uz klausītāju vēlēšanos – ar dziesmām uz Bambāļiem!

    https://www.youtube.com/watch?v=uzfCIEbMvG8

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Rasa > Anonīms 04.05.2017. 11.48

    Ja gribi saprast, kāda ir Latvijas sodiena, realitāte, kādi ir vietējie cilvēki un, tas ir tikai cieņas apliecinājums, aizej uz Rīgas autoostu. Rīgas kolorītam, var mēģināt izspraukties caur Centrāltirgu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 04.05.2017. 12.52

    ————-

    Kas pa Austrumu (Irāka, Afganistāna, Lībija) tirgiem, kalniem un tuksnešiem izstaigājies – tas vajadzības gadījumā aizies – vai savu palīgu tomahauku aizsūtīs?

    http://www.counterweights.ca/blog/wp-content/uploads/2012/08/tcanforces03.jpg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Anonīms 04.05.2017. 07.25

Tā kā jā. Nolēmu baudīt vārdu un paņēmu Homēra Iliādu. Lasu un domāju -tie Agamnenona apraksti -par vadoņa zemiskumu,alkatību,viltību,gudrību un nodevību -tie ir kā par mums -šodienas cilvēkiem -par mūsu šķēlēm,lembergiem,putiniem,merkelēm utt. Un tauta -kas ļaujas manipulēt ar sevi,kas ļauj šiem vadoņiem dzert melnās asinis…domāju un neko nevaru izdomāt. Tepat pāri jūrai ir Zviedrija -nu dzīvo viņi citādāk -labāk. Kaut gan tāpat savos Homēra laikos dūra nost visus varai nepaklausīgos.

Tā Iliāda ir satriecoša grāmata,katrs vārds ir kā vēsma,kā vēsts no mūžības….

+3
-4
Atbildēt

0

Anonīms 04.05.2017. 07.16

Būtībā esmu paradīzē. Sēžu mammas dārzā,dzeru kafiju un ļaujos internetatkarībai.

Manos rados visi ir paēduši,apģērbti,visiem ir darbs. Kam nebija -aizbrauca.
Bet noskaņojums nav svinīgs. Nav svētku sajūta. To tautas sajūtu izteica kasiere autoostā. Pirku biļeti un kā visi standarta nešpetnie cilvēki iztaisījos smalkāka kā esmu un novēlēju priecīgus valstssvētkus,uz ko kasiere man atbilfēja ar absolūti šķību smaidu un skumjiem vārdiem -nejokojiet….

+3
-3
Atbildēt

1

Anonīms 04.05.2017. 07.09

Zane,lai Vienotība gāž valdību un ņem grožus rokās. Tad par viņiem balsošu. Šobrīd,tā kā Tu raksti-un kam es lielā mērā piekrītu,Vienotības politiķi aiziet pa naciķu taciņu -rij no valsts pilnām mutēm,bet vainīgi visi citi,nē ne visi citi,bet citas partijas un stulbā tauta.

Šie vārdi ir kā parole,ka esi īsts politikis.

+3
-4
Atbildēt

1

    basta > Anonīms 04.05.2017. 11.51

    to Skaisle

    Dikti plintniecei rokas niez lādēt latviešus lopu vagonos vešanai uz Sibīriju nāvei no bada un aukstuma? Neiznāks. Ja Vienotība nerimsies, vienā jaukā dienā, kopā ar paģeļņikiem, SC, transporta lidmašīnā aizceļos uz Guantanamo, nogribējušos arābu teroristu laika īsināšanai.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

maču-pikču 03.05.2017. 20.30

Nodokļu paaugstināšanai atrasts jauns termins “kompensācijas mehānisms”. Lai tautai mierīgs naktsmiers. Politiķi ieinteresēti bremzēt reformas izglītībā, neizglītotu sabiedrību vieglāk vadīt un arī politiķiem mierīgs naktsmiers. Atliks tikai noticēt, ka viss tiek darīts nevienlīdzības izskaušanai. Tos, kuri iebilst, dedzināt, kā raganas sārtā.

+8
-1
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 03.05.2017. 19.33

Ķīps malacis!

+2
-7
Atbildēt

0

Absints 03.05.2017. 15.15

Ir divas nozares, kas Latvijā ir kritiskas- veselības aizsardzība un izglītība. Diemžēl Šadurska reformas nevaru vērtēt kā pozitīvas. Jaunā apmaksās sistēma bija solis regresa virzienā, tā kā ieviesa sociālistisko urvņilovku. un likvidēja apmācību kvalitātes jēdzienu. Bet, kas interesanti, V akcentē tikai vienu no tām- veselības aizsardzību. Itkā ar izglītību viss ir kārtībā. Tas, ka izglītība Latvijā ir “visdārgākā” Eiropā, bet dod visnekvalitatīvāko rezultātu, V neliekas uzmanības cienīgi. Un atkal jau nākas secināt, ka tas, laikam, ir ministru dēļ, izglītība aiztikta netiek, jo tas ir V medību lauciņš, veselības aizsardzība nav…

Savukārt, sasiet reformu var ar visu ko, nu kaut vai ar Parādnieka iemīļotajām “smēķējošām grūtniecēm”, piemēram. Atceraties kā maksātnespējas administratori reiz uzstādīja ultimātu demogrāfijas jautājumu dēļ. Atceraties Staļina teicienu- “ir cilvēks, likumu atradīsim”, Tā tas šoreiz ir ar V- “sasiesim to ar…”. Un man joprojām liekas, ka V pozīcija ir destruktīva, kaut vai šis selektīvās attieksmes dēļ.

Es to varu nodēvēt par politikānismu. Politiskajām spēlītēm, un man ir skumji, ka mums ir tāda Saeima…

+7
-11
Atbildēt

1

    edge_indran > 04.05.2017. 09.00

    ——————-Ķīps:”… Atceraties Staļina teicienu- “ir cilvēks, likumu atradīsim”,….”

    ========================================================================================

    Atceramies, taču atkārtoti noder pajautāt “māmiņai Google” – ieskatīties digitalizētajos dokumentos (“čekas maisos”).

    Запись беседы наркома иностранных дел СССР В.М. Молотова с министром иностранных дел Литвы Ю. Урбшисом. 14 июня 1940 г.

    “(..)

    Урбшис говорит, что он не видит статьи, на основании которой можно было бы отдать под суд министра внутренних дел Скучаса и начальника политической полиции Повилайтиса. Спрашивает, как быть? Тов. Молотов говорит, что прежде всего нужно их арестовать и отдать под суд, а статьи найдутся. Да и советские юристы могут помочь в этом, изучив литовский кодекс.”

    Председателем Совета Народных Комиссаров В.М. Молотовым и министром Иностранных Дел Литовской Республики Ю. Урбшисом был подписан советско-литовский договор

    http://ic.pics.livejournal.com/matveychev_oleg/27303223/2793887/2793887_900.jpg

    http://doc20vek.ru/node/1021

    0
    0
    Atbildēt

    0

basta 03.05.2017. 14.31

https://www.youtube.com/watch?v=CZZ1gUQ7e88

Paklausījos, Smiltēns, it kā jauneklis, bet lej, kā septiņdesmito gadu partijas skolas demagoģijas mācības izcilnieks. Izrāda “satraukumu” par policistu algām un medicīnu. Ja patriektu no Čevera, Trulā, Segliņa, Jaundžeikara, Godmaņa, Mūrnieces un Kozlovska selekcionētās IeM 20% latviski slikti runājošos darbiniekus, atlikušiem 80% būtu daudz vieglāk cīnīties pret noziedzību, ja valsts nepasūtītu Vienotības finansētājiem megabūves, medicīnai paliktu desmitiem miljoni neizputināto līdzekļu.

+1
-13
Atbildēt

2

    Absints > basta 03.05.2017. 14.40

    Jā, makātnespējas administratoru viedoklis šķiet daudz pragnmatiskāks

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > basta 03.05.2017. 14.46

    to Ķīps

    Lai cik pragmātiski, Haraldam Velmeram, Ervīnam Ābelei un citiem Vienotības maciņiem, nav izdevies mani kaut cik pārliecināt.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

Absints 03.05.2017. 11.13

1. Ir Koalīcija, kurai būtu jā darbojas kā vienam veselam. Vienotība tajā darbojas destruktīvi (nevis domā, ko vēl vajadzētu izdarīt, lai reforma būtu sekmīga, bet “ko vēl var atrast’, lai to noraidītu”)

2. Sauksim lietas īstajos vārdos: tā ir Valdības krīze. Tikai iepriekšējo vēlēšanu īpatnība ir tāda, ka koalīcija ir iespējama tikai vienā veidā. Tad nu varam pārlikt vēžus kulītē, tikai tie būs tie paši vēži, un tā pati kulīte, Rezultātā, jēdziens “koalīcija” ir tā nonivelēts, kā tā ir tikai uz papīra, bet arī nav jēgas to pašu mainīt ar to pašu.

3. Vienotība savas varas laikā to izdarīt nespēja, varbūt, tāpēc to būtu jāļauj darīt citiem. Ja reforma būs nesekmīga, Vienotība varēs braucīt vēderu, un teikt “es taču teicu”, ja sekmīga, tad varēs sevi “piedalīt”. Manuprāt, tas ir izdevīgi partijai. Tāpēc īsti nesaprotu patreizējo greizsirdību. Tas vairāk izskatās pēc vēlmes kompensēt partijas vadības radīto pašmatu.

4. Kariņam ir daudz taisnības, visumā piekrītu viņa teiktajam, tikai vai nav tā, ka “gribot visu precīzi izdomāt līdz galam”, tas nekad neiestāsies, jeb ,kā teicu iepriekšējā komentārā: “sēdēsim peļķē arī turpmāk”, Kariņa kungs, varbūt tomēr var sākt no viena gala? Visdrošākā pozīcija ir: neko nedarīt. Jo tad nav iespējam kļūdīties. Šķiet, ka mūsu varas gaiteņos tas ir galvenais vadmotīvs.

Var mocīties ar pumpu uz deguna visu mūžu,dzīvot jau var. Var to nooperēt. Sāpīgi, bet turpmāk dzīvot pilnvērtīgu dzīvi. Tad kādu ceļu ejam?

+6
-13
Atbildēt

14

    dzeris49 > 03.05.2017. 11.28

    Koalīcija tāpēc ir koalīcija, nevis vienotais vesels, tāpēc arī darboties kā vienotais vesels tā nevar pēc noklusējuma.

    “vienotais vesels”ir, teiksim, Krievijā, un kur tas Krieviju aizvedis?

    Jebkura opozīcija ir labi, jo norāda uz kļūdām un ļauj atrast visoptimālāko lēmumu.

    Kā domā, redzot, kā reforma ir galīgi aplama, V būtu jāpiekrīt “vienotības labā”, vai, tomēr, jāprotestē, kas tad partijai ir mērķis – mistiskā “koalīcijas vienotīva” svētā miera labad un tāpēc samierināšanās ar absolūti valstij un pilsoņiem kaitīgiem lēmumiem, vai, tomēr, strādāšana valsts un pilsoņu labā?

    Un izdomāt līdz galam, tomēr, vajag, jo veicot nepārdomātas un kaitīgas reformas var iesēsties vēl lielākā peļķē.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 03.05.2017. 11.36

    Koalīcija viedokļu dažādības noskaidro iekšēji, un tad darbojas, kā viens vesels. Ne tā? Tāda jau ir koalīcijas jēga.

    Un es nepiekrītu, ka reforma ir aplama. Tā ir neizstrādāta līdz galam, jā. Un Vienotībai te būtu roka, jāpieliek, lai to noslīpētu. Notiek pretējais. Un risinājums netiek meklēts koalīcijas sēžu laikā, bet notiek publiska veļas mazgāšana. Pie kam esošā pozīcija man vairāk izskatās pēc vienas personas mobinga, nevis pēc biedru vairākuma viedokļa, jo kā teicu ,Vienotībai reforma būtu politiski izdevīga…

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.05.2017. 13.26

    …Ķīps…

    20.marts 2017.gads:

    http://www.vienotiba.lv/jaunumi/zinas/nodoklu-reformas-ietvaros-neatliekami-risinami-sociala-izglitibas-un-veselibas-aprupes-budzeta-ilgtspejas-jautajumi/

    …ēnu ekonomikas apkarošanas rezultātā FM cer papildināt budžetu ar 54 miljoniem…cik mums ēnu ekonomika budžetam atņēma?…600 miljonus?…vismaz tādas ir bijušas aplēses…tad – 54 miljoni būs cīņa ar ēnu ekonomiku?…nopietna cīņa un pārdomāta stratēģija?…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 03.05.2017. 13.49

    Vai domājat, ka ar ēnu ekonomiku var vēl mazāk cīnīties, kā tad, kad pie šprices bija Vienotība? Jebkurš solis šinī virzienā būs “vairāk”.

    Vai domājat, ka Vienotība ar šo dokumentu ir konstruktīva:

    “… uzmanība jāpievērš arī uzņēmējdarbības vides sakārtošanai, piedāvājot īpašu, vienkāršotu nodokļu režīma saglabāšanu mazajiem uzņēmējiem, kā arī izstrādājot agresīvu “ēnu ekonomikas” un negodīgas mikrouzņēmuma nodokļa (MUN) izmantošanas ierobežošanas plānu”

    “…aicinam padziļināti diskutēt…”

    Malači, ka aizdomājāties. Šādi lozungi ir katras partijas katrā programmā. Lozungiem piekrītu par visiem 100%, tāpat kā piekrītu tam protestētājam, kas savulaik Dombrovskim rakstīja:

    “Ir jābeidz zaKt!”

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.05.2017. 14.07

    …Ķīps…kur ir FM priekšlikumi?…tukša gaisa apgrābstīšana – “Ekonomikai ir jābūt ekonomiskai”, bla, bla, bla….pieņemsim rezolūcijas, kā to izpildi panāksim – lemsim pēc tam, nesanāks – eh, kas tur liels – paaugstināsim nodokļus un kas par to?…galvenais izlikties, ka pamatnostādnes tagad ir dzīvības un nāves jautājums…kurš no pamatnostādņu punktiem līdz šim netika apspriests, apzelēts un budžeta veidošanās staipīts?…ir kaut kas jauns?…tas pats vecais, par ko runāts gadiem….kur ir FM atbildes uz mazo algu saņēmēju jautājumiem, kas notiks pēc IIN samazināšanas un atvieglojumu paaugstināšanas?…ja nebūs jāmaksā IIN, kas tagad palikšot maciņā, kas notiks ar pārmaksāto IIN par medicīnas un ārstniecības pakalpojumiem?…ar izdevumiem izglītībai un bērnu interešu izglītībai?…tos vairs nemaksās, jo IIN taču sakarā ar atvieglojumu paaugstināšanu arī vairs nesanāks maksāt…pareizi DRO saka – jābeidz māžoties un jārunā skaidra valoda – iedosim 40 eirīšus, bet atņemsim 500 eirīšus….ui, tik skaidru valodu runāt nedrīkst, tagad jāsaka – ļautiņi, jums jāsaprot, mums (FM) vajadzīgs “kompensējošais mehānisms”, kas reāli ir nodokļu paaugstināšana…

    …visu laiku tiek apzelētas “pamatnostādnes” neredzot nevienu ciparu, vien pagājušo ceturtdien pameta kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus – triecientempā pieprasot tos atbalstīt…

    …uz aklo – var sabalsot ko tik vien DRO kārojas, bet kāds tam ir segums?….

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.05.2017. 14.10

    …Ķīps…beidz vienreiz stulbi muldēt!….Ekonomikas ministrija savu piedāvājumu izstrādāja un sen prezentēja…un tieši domājot par mazajiem un vidējiem uzņēmējiem…Startap jau darbojas…pārējais atkarīgs no Finanšu ministrijas labvēlības – vai atbalstīs, vai VID spēs līdzdarboties…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 03.05.2017. 14.22

    Nu, bet tad dariet vienreiz! Izdariet. Re kā zinat, kā pareizi jābūt, Kāpēc tad norejat to, kas dara, nevis ejat palīgā? Kāpēc?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.05.2017. 14.26

    …Ķīps…un, jā – kā tas nākas, ka Jūs abi ar DRO vienu dziesmu dziedat par politisko greizsirdību?…Tu viņai tekstus raksti vai arī – pašam galvas nav, ja atkārto to pašu?….

    …atceries mūsu iepriekšējo viedokļu apmaiņu?… :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.05.2017. 14.29

    …Ķīps raksta: – “Kāpēc tad norejat to, kas dara, nevis ejat palīgā? Kāpēc?”…

    ….ko vajadzētu darīt?…sasiet un nogāzt gar zemi?…ja vairāku mēnešu garumā FM ieklausās tikai “sadarbības partneros” no LTRK un LDDK, bet ignorē koalīcijas partnerus…tā ir noriešana, ja ir iebildes un prasa skaidrojumus?…Tu neesi saulē pārkarsis?…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 03.05.2017. 14.33

    Atbalstīt to, ko var atbalstīt, nākt ar konstruktīviem priekšlikumiem, tur, kur pēc Jūsu domām to vajadzētu darīt. Uzsveru- konstruktīviem!. Citiem vārdiem – rūpēties par tautu, nevis sevi.

    A par “Tu neesi saulē pārkarsis?…”- jau vairākkārt esmu teicis- nenolaidīšos līdz Jūsu līmenim…

    A par DRO viedokli. Neesmu nekādi saistīts ar DRO, FM, ne arī esmu kaut kā pie “siles” piedalīts, ne arī esmu politikā, partijās, kaut kā.

    Bet man prieks, ka racionālisms nav tikai man…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.05.2017. 14.50

    …nu, tad atnes izziņu!… :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 03.05.2017. 15.00

    Zane, Jums piemīt analītiska domāšana un konstruktīvs prāts. Tikai virziens, kurā darbojaties vairs nav uz priekšu, bet uz sāniem. Iepriekš tā nebija. Nu kā visiem zināmajā Krilova fabulā, Varbūt tas ir vecums, varbūt vēl kaut kas, bet kad ambīcijas ņem pārsvaru par veselo saprātu, rodas nepamatota “misijas apziņa”. Atceros, reiz man jautājāt: ko tas nozīmē. Tas nozīmē apmēram to”:

    “Es vienīgā zinu, kā ir pareizi, citi arī sapratīs to vēlāk”. Tikai var gadīties, ka tomēr tas tā nav…

    Lūdzu padomājiet par to..

    Papildinājums. Misijas apziņu var arī raksturot ar vārdiem:

    “..pieriebies vērot, kā pelēkā bezsmadzeņu masa padevīgi dodas uz kautuvi un pēc tam mēģina blēt, ka pārāk sāpīgi rīkles tiek pārgrieztas… ”

    Zane

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > 04.05.2017. 10.58

    Vai šis nav par Zani: “Savukārt teorija, ka mēs šeit ielaidīsim mežoņus, kuri apmaksās mūsu vecumdienas, ir domāta idiotiem,” Ģirts Rungainis.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > 04.05.2017. 14.27

    > lno

    “teorija, ka mēs šeit ielaidīsim mežoņus, kuri apmaksās mūsu vecumdienas, ir domāta idiotiem,” Ģirts Rungainis”

    Izcili labi pateikts. Bēgļu centros vietējie eiropieši nāk sakopt bēgļu telpas, pat to viņi paši nedara, tikai pieprasa ēst savā gaumē un pat protitūtas veselībai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

DD1 03.05.2017. 09.51

> dzeris49

“tagad V “killers” Āboltiņa ko tur vārgi šļupst, tipa – mēs pretosiemies, mēs nepiekritisīm, utt…

Vai nu atklāti sakiet – esam opozīcijā, un pametat valdību, vai nu turat muti”

Piekrītu, ka tā ir pseidoreforma, bet labi, ka vismaz “Vienotība” “vārgi šļupst” un pretojas.

+16
-7
Atbildēt

2

    dzeris49 > DD1 03.05.2017. 11.33

    Un ko tad V atliek darīt, kaut kā jau vēl jāparāda, ka galīgi nav kļuvusi par ZZS filiāli.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 04.05.2017. 14.19

    DD1. Kādēļ tad tā ir pseidoreforma? Tādēl, ka nav līdz galam izstrādāta, tur ir arī strīdīgi momenti? Tik ģeniāli risinājumi kā TUA šobrīd nav pie rokas:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 03.05.2017. 09.43

Reforma nav “vāji sagatovota”, pietiek izlasīt Gruntmaņa rakstu, un tad kļūst skaidrs, kas šo “reformu” apmaksājis un kā labā tā tiek bīdīta.

Tikko ka pa TV skaisti dziedāja lakstīgala – finanšu ministre, dziedāja galīgi šķērsām, atklāti sagrozīja vai ignorēja sev nērtos faktus, ja neignorēja, tad izrāva no konteksta un “savdabīgi” interpretēja.

Un tai piedziedāja t.s. “zurnalisti”, kas neuzdeva nevienu neērtu jautājumu, un vai nu ir totāli nekompetenti muļķīši, vai nu par tādiem izliekas.

Jo pie varas patreiz Lembergs ar saviem pērkamajiem ZZS postkomunistu salašņām, un ja kas Lembergam nepatīk – var ātri zaudēt savu ērto vietiņu, kam gan ar žurnalista profesiju nav nekas kopējs, kaut, tādu īstus žurnalistus Latvijā var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem.

Nu, tagad V “killers” Āboltiņa ko tur vārgi šļupst, tipa – mēs pretosiemies, mēs nepiekritisīm, utt.

Da kuru tas intersē pēc tam, kad V biedru tizluma un gļēvums, kā arī pēerkamības dēļ, V bez pretošanās atdeva varu un premjera amatu ZZS, tātad, Lembergam, tā jūsu šķidrā vāvuļošana patreiz izskatās vienkārši nožēlojamas.

Vai nu atklāti sakiet – esam opozīcijā, un pametat valdību, vai nu turat muti un turpiniwet būt par Lemberga pakalpiņiem par vietām valdēs – padomēs, par atsevišķu biedru karjeras un materialās labklājības nodrošināšanu ar Lemberga svētību, utt.

Diemžēl, esmu pārliecināts, ka V izvēlēsies otro variantu – turpināt būt Lemberga “jaunākās māsas” lomā, jo tas ir izdevīgi dažiem biedriem, kas tur visu nosaka, pārējie ir avis, ko šie biedri gana.

Un tā V zaudē visu to, par ko savulaik balsoja JL vēlētājs – principialitāti un vēlmi strādāt valsts labā, kādreiz tai ticēja, tagad tā šo kredītu pilnīgi izsmēlusi, un pārvērtuusies par interešu grupiņu, kas, būsībā, visai maz atšķiras no ZZS vai NA.

+11
-12
Atbildēt

11

    zanE. > dzeris49 03.05.2017. 11.09

    ….Dzeri…Tevi šodien bez brokastīm atstāja?….

    …lasi, draudziņ, lasi!…

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/liga-rasnaca-baiba-bela-kurus-aizstav-nodoklu-reforma.d?id=48783219

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 03.05.2017. 11.20

    Manuprāt tur arī ir tikai ZZS nodokļu “reformas” kritika, nekas cits, kas tur tāds jauns?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 03.05.2017. 11.35

    …Dzeri…tad Tu saki, ka šie arī politiski greizsirdīgi un šļupst kā Vienotība?…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 03.05.2017. 11.42

    Nē, es neteicu, ka V ir politiski greizsirdība, teicu tikai to, ka V bija visas iespējas paturēt premjera krēslu, lielāku ietekmi valdībā, un pašai bidīt reformas, bet, tava draudzene, V killere Āboltiņa, tik tālu pati sapinās savās intrigās ( vai arī tika labi ieintersēta, un tai parādījās dominējoša motivācija), ka V pati nogāza savu premjeru un pati atdeva varu ZZS, tāpēc tagad izskatās pēc pasažiera, kas savas vainas pēc nokavēja autobusu, un tagad skrien tam pakaļ un kaut ko tur vaimanā, tipa, pagaidiet mani, es taču arī gribu braukt un rādīt ceļu, utt.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 03.05.2017. 13.13

    …Dzeri…kāda jēga būtu paturēt MP krēslu, ja koalīcijas partneri visus s**** gāza uz Vienotību, it kā tie nebūtu piedalījušies balsošanā, izspieduši kompromisus un uzstādījuši ultimātus…par rezultātu bija jāatbild tikai Vienotībai, pārējie spodrināja spalvas, ja rezultāts bija pozitīvs…jau piemirsušās visas peripetijas ar budžetu pieņemšanām?…Vienotība vienpersoniski varēja pieņemt kaut vienu lēmumu?…tiešām?…

    …tāda interesanta situācija – lai, kas notiktu un kādā statusā būtu Vienotība, tā būs vienīgā vainīgā šajā valstī…pārējiem ērti – vismaz ir kāds uz kuru visas nelaimes novelt…

    …ja tagad pieņemtu FM saražoto brāķi no kura cietīs ikviens valsts iedzīvotājs, izņemot tās 0,2% īpaši saudzējamās personas – neviens nepaslinkotu Vienotības zākāšanai, kāpēc tā nav iebildusi, apturējusi, cēlusi trauksmi…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 03.05.2017. 13.59

    Jēga nekāda, bet, tādā gadījumā bija jāiet opozīcijā, nevis vienkārši jāatdod premjera krēsls, un jāpaliek par ZZS “jaunāko brāli”.

    Un V elektorāts to saprastu, vismaz, vairākums.

    V būs pie visa vainīga arī tagad, jo ir valdībā, bet, ietekmēt un kontrolēt tagad spēj daudz mazāk.

    Jo pati saki – V būs vainīga tik un tā, nu tad, vismaz, pēc iespējas jāpaliek pie stūres, lai zinātu, par ko vainīgi, vai nu jāiet opozīcijā, kaut kāds vidusceļš, tipa, mēs paliekam valdībā, bet, ja kas, mēs neesam vainīgi, jo premjers ir ZZS, ir vienkārši smieklīgs un neviens šo “viltīgo” soli nenovērtēs.

    Jo katram skaidrs, ka viss tas notiek tikai tāpēc, lai daudzi “biedri” saglabātu iesildītās vietiņas valsts struktūrās, ar politisko loģiku tam nav it nekāda sakara.

    Un V reitingi pirms un pēc Āboltiņas nākšanas pie varas lieliski parāda V degradācijas pakāpi, un V elektorāts nav ne NA, ne ZZS elektorāts, un lieliski saprot, kas notiek.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 03.05.2017. 14.07

    to dzeris49

    Kā to iedomājies, ja gerentokrāts un kolorāds, Straujuma, joprojām būtu premjera krēslā, jeb to vietu aizņemtu “postkomunistu salašņas” (dzeris definīcija): Riekstiņš vai Vaivars?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 03.05.2017. 14.19

    Zane, Jums neliekas jocīgi, ka nesaredzat savu vainu nemaz. Nu kaut drusku, Vainīgi ir visi citi, un V ir nelaimīgai upuris. Sazvērējušies.. .Ticat sazvērestības teorijām? Vai tā? Ir jums drusku paškritikas, vai nav?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 03.05.2017. 14.49

    …Dzeri…saki – jāiet opozīcijā?…esi aizmirsis, kas notika ar “Jauno laiku”, kad tie aizgāja opozīcijā?….daudz varēja ko ietekmēt?…opozīcijā esot – neviens pat tevī neieklausās, lai cik labi un sakarīgi būtu priekšlikumi, ir koalīcijas vienošanās – nepieņemt opozīcijas priekšlikumus…esot valdībā Vienotībai ir iespējas vismaz piebremzēt nejēgas, informēt sabiedrību, brīdināt…

    …pilnīgi iespējams, ka drīz vien būs mazākuma valdība, kura pirks sev vēlamās opozīcijas balsis, lai dabūtu cauri sevi interesējošos lēmumus…ZZS uz to nav jāmāca – tā viņi rīkojās būdami koalīcijā (10.Saeima), tā arī ārpus tās – ar NA palīdzību…

    …Tu esi izglītots cilvēks un vienalga brīžiem aplamības runā, jo neiedziļinies lietas būtībā, tad – cik viegli iespaidot tos, kuriem caurvējš starpausu telpā klejo?…

    …vispār, man vienalga – vārieties savā sulā…pieriebies vērot, kā pelēkā bezsmadzeņu masa padevīgi dodas uz kautuvi un pēc tam mēģina blēt, ka pārāk sāpīgi rīkles tiek pārgrieztas…

    ….visssssss….

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 04.05.2017. 14.47

    Ar atbalstu Vienotībai nudien ir visss! Ja vēl pirms pāris gadiem cerēju un ticēju, ka kaut kas no tās var atdalīties un izveidot kaut ko jēdzīgu, tad tagad ir skaidrs, ka tur vispār nekā perspektīva nav. Vai nu mahinātori, kā Āboltiņa ar Zaķi, vai flegmātiski komunisti, kā Piebalgs un Dombrovskis.

    Pat it kā liberālais gals nespēj pār lūpai pārspļaut, tik čivina kaut kādu bezsakarīgu herņu internetā. Čigāne ar Viņķeli dibināšot jaunu partiju? Pārsmieties! Cik daudz vēlētāju var piesaistīt runājot esperanto valodā.

    Tur nav ko ķert – norakstāms ir viss kantoris.

    Un jā – plusiņu mīnusiņu krāmēšana pirms vēlēšanām galīgi nepārliecina! Tā kā ejiet vien d…!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 07.05.2017. 11.25

    Principialitāti? Ha ha
    Ja ni Jaunā laika pirmsākumos arsevišķiem cilvēkiem tāda bija, tad Vienotībai nekāda principialitāte nav bijusi no dibināšanas brīža.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 03.05.2017. 07.54

pēdējā rindkopa izsaka visu par trubas sārkano zemnieku nodokļu reformas murgu, nebūs vajadzības nodokļu un akcīžu palielināšanai , ja nopietni ķersies pie nodokļu nemaksātājiem , kad viņus beidzot metīs aiz restēm? nākošais milzīigi uzpūstais ierēdņu un valsts pārvaldes aparāts, mans uzskats , ka šādu vāji sagatavotu reformu nav jēgas apstiprināt

+16
-4
Atbildēt

5

    basta > 03.05.2017. 08.12

    Kas finansēs Vienotību, ja “Skonto būve”, Re&Re un Binders apakšuzņēmumi pārtrauks nelegālu nodarbinātību un godīgi maksās nodokļus? Kremļa maciņš jau palicis tik plāns, ka Centrum, Pikaso, ABC, Heinriham, Valdim un hvz, kam vēl, tagad jāmeklē gabaldarbi.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    basta > 03.05.2017. 09.04

    Ja kas, “VID reorganizācijā līdz šim likvidētas aptuveni 250 darba vietas”

    http://www.irlv.lv/2017/5/2/vid-reorganizacija-lidz-sim-likvidetas-aptuveni-250-darba-vietas Jaunā valdība samazina iepriekšējās nesamērīgi uzpūstos štatus

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    zanE > 03.05.2017. 15.17

    …deģenerālis sapriecājies par štatu samazināšanu?…uz kā rēķina?…klientu apkalpošanas centri (KAC) reģionos pārgājuši uz trīs dienu darba nedēļu, vairāki likvidēti – te arī tā štatu samazināšana…bet laucinieks tagad stāv pusi dienas rindā, lai nodotu čekus par pārmaksāto IIN, vai sēž pagasta bibliotēkā, lūdzoties, lai bibliotekārs palīdz aizpildīt gada ienākumu deklarāciju…

    …ne visi un visiem ir iespēja, it īpaši vecāka gada gājuma ļaužiem – pašiem tikt galā ar neskaidrībām, aizpildot papīru kalnus…nolikvidēs uz štatu samazināšanas viļņa KAC reģionos un vienkāršais cilvēks nospļausies par iespēju atgūt kādas pārmaksas, jo transportam uz reģionālo VID iestādi iztērēs vairāk, kā atgūs…bet…varbūt tāds ir arī mērķis?….

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > 03.05.2017. 15.25

    Autoostas dežūrzanE satraukusies, ka Vienotības ieliktnīšiem tagad nāksies meklēt darbus atbilstošus savai izglītībai un talantiem

    “Igaunijā četras reizes mazāk VID darbinieku nekā Latvijā, bet nodokļus iekasē vairāk”

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/igaunija-cetras-reizes-mazak-vid-darbinieku-neka-latvija-bet-nodoklus-iekase-vairak/722190

    Kādam arī grāvji jārok un atkritumi jāizved, nevar visi par priekšniekiem.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 07.05.2017. 11.20

    Vienotība paši neko reformēt ne gribēja, ne spēja. Nožēlojamie.
    Tagad baņķieru, lielo uzņēmumu un naudasmaisu interēs, izmantojot melus un demagoģiju cenšas nepieļaut nodokļu reformu. Pretvalstiska prettautiska darbība.
    Vēl nožēlojamāk, ka liela daļa cilvēku šiem sātanistu meliem tic.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam