Krieviņš atstāj Valsts kancelejas vadītāja amatu

99

Komentāri (99)

Absints 21.03.2017. 10.35

Īstenībā at KNAB Krieviņš iebrauca auzās. Ja Srelčenoku savulaik izvirzīja speciāli izveidota Valdības komisija, kuras locekļi par viņu nobalsoja visi, ja viņa kandidatūru pēc tam 100% apstiprināja Saeima, šaubos, ka Strelčenoks ir tik tālu degradējies, ka nu vairs neder pat par kandidātu. Konkurss varēja būt, protams, bet Strelčenoks varēja vismaz turpināt strādāt līdz jaunajam priekšniekam . Liekas, ka Latvijas valsts pārvalde balstās uz iestādēm bez galvas- tā bija ar VID, tagad ar KNAB. Līdz tam galvas KNAbā tāpat gan nebija, jo valsts nespēja tikt galā ar konfliktu iestādes iekšienē, tagad jau reāli to atstāj bez galvas… Ja skatās patiesībai acīs – pati Latvijas valsts jau tikai pie tā vainīga, neviens cits. Un par cik neviens uz to vietu neiesākās, nu jau tagad pats Kučinskis varēs te rosīties ilgi.

Bet – kur malku cērt, tur skaidas lec. Krieviņš bija kā svaiga vēsma tajā sapuvušajā birokrātijā. Salīdziniet viņu, piemēram, ar tantuku Dreimani, kura vairāk rūpējās par savu tēlu, kā Kanceleju. Tagad atkal būs jāizsludina kārtējais konkurss, kā ta bez tā, tam jāizstrādā konkursa nolikums, jāizveido darba grupa, kas noteiks konkursa komisijas locekļus, jāizsludina, jāpieņem pieteikumi, jāizvērtē, jāintervē… utt. Dzīvojam taču demokrātiskā valstī, nevar taču tā vienkārši iecelt.. Un atkal uz ilgu laiku vēl viena svarīga iestāde būs bez galvas..savukārt, pārmetumi Krieviņam, ka viss ir palicis ideju līmenī, ir faktiski pārmetumi Kučinskim un Co, jo tas ir tāpēc, ka Krieviņam nebija vajadzīgā atbalsta. Kā jau te politologi raksta- lielākais zaudētājs ir Kučinksi, jo viņš tādējādi ir nodemonstrējis savu birokrātisko konservatīsmu, parādijis, ka ir pret izmaiņām.

Bet vispār… viss, kā jau Latvijā…

+2
-1
Atbildēt

7

    Anonīms > 21.03.2017. 11.18

    ķīp, jā – tādi esam visi – kur cērt – tur skaidas lec un kā dzīvnieku pasaulē – katram kāds kumosiņš tiek un katrs ar to kumosiņu apmierināts

    Tāda kopība , domāšana nācijas līmenī mums nav, tāpēc arī runāšana un darīšana par nāciju – mums latviešiem un mūsu iespējām izdzīvot – nav

    Vēroju un sekoju līdzi un pārliecinos, cik ārkārtīgi gudri un pacietīgi ir mūsu oligarhi

    Kas kontrolē LV1 – kas izvaro laviešu smadzenes katru mīļu dieniņu no rīta līdz vakaram?

    Kas kontrolē KM – īstenoto kultūrpolitiku Latvijā – kas kultūrāli izvaro latviešus tautiskām zīmēm izrakstītu prezervatīvu uzvilcies ?

    Kāds ir mūsu LELB galva? Kāda vispār ir mūsu LELB?

    Kāda ir mūsu izglītības sistēma , kādi ir latviešu jaunieši ? Militāristi saka, ka ja atjaunos obligāto dienest , nebūs jau ko rekrutēt – fiziski tizleņi, nospaisojušies un nonarkojušies …

    Šorīt dzirdu, ka zemessardzē ir 8 000 vīru , bet varot būt līdz 12 000 un vel dzirdu, ka no tiem 8 000 cik tur tūkstoši vispār ir BS karavīri.

    Tā kā es domāju, ka ne jau tikai Latvija, bet visa pasaule ir jaunu izaicinājumu priekšā un tikai visa sabiedrība kopā var risināt visas sabiedrības lietas.

    Tāpēc jau politiķi ir politikā , lai nodrošinātu savas nevis sabiedrības tiesības un sabiedrībai ir jācīnās par sevi – nu nedziedās cepti gaiļi un piemēram, Lemberga ministri nesāks domāt un rīkoties latviešu tautas interesēs ….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > 21.03.2017. 14.01

    Ķīps Īstenībā at KNAB Krieviņš iebrauca auzās. Ja Srelčenoku savulaik izvirzīja speciāli izveidota Valdības komisija, kuras locekļi par viņu nobalsoja visi, ja viņa kandidatūru pēc tam 100% apstiprināja Saeima, šaubos, ka Strelčenoks ir tik tālu degradējies, ka nu vairs neder pat par kandidātu.

    _________________________

    Ne Krieviņš, bet Ķīps atkal iebraucis auzās:):):)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > 21.03.2017. 15.36

    to lno

    Krieviņš nav iebraucis auzās, bet ir dezertējis. Skumji, ja reiz šim patiesi bija valsts pārvaldes sistēmas reorganizācijas programma. :(

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > 21.03.2017. 16.43

    andrejs. Krieviņš dezertējis, bet koalīcija stipra kā klints, tikai neviena partija neuzdod jautājumus premjeram… Toties NA parāda aktivitāti citā virzienā – noliek uz bremzēm augstskolu apvienošanu. Šī koalīcija ir vanckars.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > 21.03.2017. 18.33

    to lno

    Ja Krieviņš klusē… Tā ir viņa izvēle.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > 21.03.2017. 19.20

    andrejs. Kancelejas vadītājs tagad izvēlēsies policijas priekšnieku?

    Jūs prātā esat sajukuši?

    Kacelejas vadītājs kārto papīrus nevis taisa politiku, personālpolitiku.

    A. Lembergs 03.11.2016. /pēc neveiksmīgā KNAB vadītāja konkursa/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > 22.03.2017. 11.35

    Ino

    Man nezinkāpēc Krieviņš atgādina Junkuru (nu to, kas no Kurzemes vēlēšanu apgabala balotējās, bet tagad strādā Singapūrā)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 21.03.2017. 09.58

Tātad – viss notiek. Kučinskis tomēr nenoturējās un paziņoja,ka viņam jau gatavi savi cilvēki VK vadītāja postenim, un ka vispār Krieviņa izstrādātās reformas tāds gaisa burbulis vien esot bijis.

Nu saeima arī neguļ – izrādās. Tas pats radio skonto šorīt ziņoja, ka apspriedīšot par visas tautas vēlētu prezidentu , ka tauta dikti gribot … interesanti , kura tauta – ZZS un SC tauta?

Visur tiek uzsvērts, ka Ulmaņa diktatūras laikā nebija neviena upura, tagad saprotu kāpēc … visus apmierināja skaistie vārdi, solījumi, rušināšanās pa saviem kaktiņiem. Komunisti mierīgi sēdēja pagrīdē, viņus arī apmierināja staļina nauda un solījumi, lai drusku paciešas – viss tāpat notiks …

Uz mirkli man uzmācās sajūta par de ja vu sajūtu , bet tas tā – tikai uz mirkli …

+5
0
Atbildēt

4

    andrejs > Anonīms 21.03.2017. 10.05

    Variants ar elektoru kolēģiju “zemniekiem” un sc varētu būt ļoti izdevīgs.

    Dīvaini, ka Judins arī atbalsta

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > Anonīms 21.03.2017. 10.15

    Uz priekšu! Uz prezidentālu republiku!

    Mēs to gribam? Mums to vajag? Vēl vienu amatu, kuram par sponsoru piķi pērk vēlētāju balstiņas un pēcāk atstrādā sponsoriem? Un kuri tad būs tie kandidāti, kurus tautā mīl? Aptaujas jau ir rādījušas -Lembergs vs Ušakovs. Abi kremlini… Mums to vajag?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Anonīms 21.03.2017. 10.28

    …Skaisle…nacionāļus piemirsi, tiem arī tautas vēlēts prezidents kā cukurgrauds ar baldriānu…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Anonīms 21.03.2017. 11.13

    to Zane

    Vai tad Judins nav no Vienotības?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

erx26 21.03.2017. 09.10

Vienotība! Esiet drosmīgi ,ja gribat palikt politikā un reitings uzkāptu virs 5%,tad šis ir tas brīdis.Gāziet valdību un tauta to sapratīs.Ja būtu jāizvēlas -Kučinskis vai krieviņš?Nu ,protams,Krieviņš.

+7
-1
Atbildēt

36

    Es > erx26 21.03.2017. 09.33

    Kas tad nu!? V padomdevēji izsuc saukļus publiski? ;) Tam mironim V plāksteri nevar palīdzēt un tad Jums šķiet, ka ledaina vanna atdzīvinās? ;) Un kur tad tā tauta ir tā devusi tiesības konkrēti Jums runāt viņas vārdā?

    P.S. Reitings 5% un vistautas atbalsts… Ir tak cilvēkiem patika jokot… ;)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    otra puse > erx26 21.03.2017. 09.50

    Kā pilsonis atbalstu valdības gāšanu. Ar Lemberga favorīta Streļčenoka diskvaklificētāja Krieviņa padzīšanu Kučinskis sevi ir apliecinājis kā pilnīgu Lemberga marioneti. Lai arī kāda būtu V, tā joprojām ir spējīgākais kaut cik uz tiesiskumu vērstais politiskais spēks. Cita lieta vai pietiks drosmes, ja paši nejaudā izmest no partijas oligarhu draudzeni Āboltiņu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > erx26 21.03.2017. 10.01

    es gan neatbalstu nekādu gāšanu – ko liksim vietā? āboltiņu ? naciķus? zeltitiešus bojāristus? jeb saskaņiešus?

    Straujuma savāca sev visus iespējamos labumus un atkāpās , KUčinskis tāpat atkāpsies mierīgs un smaidīgs un rokas noplātīdams un ?

    Kas mainīsies?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 10.10

    otra puse

    Vai nu prāts! Kas tad V ir par spējīgāko? V paši grimst atkarībā no naudas devējiem. Olšteina piecīti liek par mēra kandidātu… Tā ir Tautas partijas kopija īsi pirms “skuju takas”. Ir jānāk kam citam vietā vai arī jāsašķeļās V un tad jēgpilnākajai daļai jāuzsāk jaunu sezonu. Bet šitais dzīvais mironi V nav jāstutē.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 10.27

    …Valdi…piebremzē savus zirgus, nebrauc tik dikti…esi pārlieku ieskrējies… :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 10.53

    zanE

    Gluži otrādi! Zirgi ir par lēnu… Ja ar to mironi V nonāksim pie 2018.g Saeimas vēlēšanām, tad vairs tikai brīnums varēs glābt Latviju. 5% atbalsta. Dinamika lejupejoša. Atkarība, nu jau izteikta, jo zems atbalsts, no sponsoriem. Pretīgi, cik esmu dzirdējis, naudas devēji partijai…

    Ar steigu ir jāpanāk, lai pašā partijā parādās trauksmes sajūta, ka beigas ir tuvu! Ar steigu!!!! Bet tiem tur partijniekiem liekas, ka festivāls nebeigsies… Tagad ceru, ka Strīķes kandidatūra aizvērs V durvis uz RD pavisam. Varbūt tad kāds atjēgsies, ka tās ir beigas!!!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 11.18

    …Valdi…piedod, neesi mēģinājis šo pantiņu no lokomotīves deklamēt?…par milzīgo apdraudējumu no Vienotības puses…nacionāļiem no NA un saskaņiešiem arī lielākais ienaidnieks ir Vienotība…līdz šim abi bijuši vienotā frontē, tagad sagaidījuši jaunu vienotās frontes kareivi Tavā personā…

    …Tu te visiem jautā par ko balsot – nu, tad padalies, ko pats esi izlēmis…kurš mums ir tas politiskais spēks, kurš rīt uz brokastlaiku mūs ievedīs laimībā…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 11.34

    zanE

    Es neatbalstu nevienu. Es aicinātu cilvēkus kategoriski pašvaldību vēlēšanās nebalsot par Vienotību. Balsojiet par jebkuru citu, kurš škiet pieņemamāks, bet ne par Vienotību. Tur, to iedomīgo, pašapmierināto partejnieku galvās ir jādzemdē doma, ka nekāda Vienotības renesanse pēc viņu iekšējās pseidorokādes nenotiks. Rudā ir paveikusi diženu darbu, nokaujot proeiropeisku partiju ar lielu atbalstu. Malacīte!!! :((( Kremlim rudajai vajadzētu kādu krievu medāli piešķirt par izcilu darbu Maskavas interesēs… :(((

    Ir jāpanāk, lai līdz 2018.g vispirms dzimst ideja par V, kā mironi, dzimst domas par jaunu partiju tajā politnišā, lai parādās sponsori, kuriem nešķiet, ka ir vērts pumpēt naudu sprāgonī V, bet ir jāatbalsta jauns spēks… Ir jāpanāk, lai nākamajā Saimā ir 30+- vietas proeiropeiskai moderātu partijai (bet, ne V)!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 11.46

    zanE

    Jautājums, kuru sev ir vērts uzdot:

    Kas ir svarīgāks – idejas vai partijas?

    Šo jautājumu sev var uzdot arī stāvot uz lokomotīves vai bruņu auto ;)))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 12.42

    …Valdi…kā esi iedomājies ideju realizēt bez partijas?…kura ideja Vienotības izpildījumā to padarīja Tavās acīs par diskvalificējamu?…

    …zin’, mums te viens kapu apstāvētājs jau bija, kas piesauca miroņus vietā un nevietā…nebrauc ar muti ienaidniekus meklējot…

    …no Tevis arī neko konkrētu nesadzirdēju – vien aicinājumu iznīcināt Vienotību, lai tās vietā nāktu…jā, kas?…Tu neatbalsti nevienu politisko spēku, dzīvo Laimes lāci gaidīdams…nu, piedod, tas ir tikai bla, bla, bla…

    P.S. …pie bruņu auto neviens Tevi nelaidīs, tāpēc būs jāizlīdzas ar lokomotīvi… :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 13.18

    zanE

    Eh! Garš ir tas saraksts. Tāpēc nemaz nesākšu to pārcilāt. Gan jau, ka arī pati to zini.

    Tagad par idejām… Vienu ideju te ik pa laikam atkārtoju – Ir jāmazina naudas vara politikā. Ir jāaizliedz politisko reklāmu. Jāpanāk, lai par naudu nevarētu pirkt vietu varā.

    zanE, es Tev uzdošu jautājumu mazliet citā rakursā. Ja V ir ap 5% un krīt popularitāte joprojām, tad kas ar partiju notiks 2018.g ? Tā tiks Saeimā ar 30+- vietām? Tiešām? Varbūt, ka vēlētāju zaudēšana ir neizbēgamas sekas partijas vadonīšu darbībām? Varbūt, tas vairs nav atgriezeniski? Un, ja V būs 6 deputātu vietas 2018.g Saeimā? Bet, ja būs 0 vietas un 4.8% balsu aizgājušas citiem? Labs plāns? Tikai tāpēc, lai balstītu partiju? Krieviem ir teiciens, ka svēta vieta tukša nepaliks. Gribu, lai svēto vietu atbrīvo vieni, kuri ir degradējušies un parādās brīva vieta. Gan jau tad nāks arī citi, kuri aizpildīs. Vai arī, lai V sadalās un veido kaut kā jauna kodolu. Es atbalstītu…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 13.26

    zanE,

    pārliecini mani, ka jāatbalsta V :) Novelc mani no lokomotīves ;)

    Piedodiet, ka te piesārņoju telpu ar bildītēm! Lai skan Akvarium “Vilciens liesmās”

    https://www.youtube.com/watch?v=P1nAnLzcfrY

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > erx26 21.03.2017. 14.07

    Cilvēki tomēr sāk domāt: Markoni vajadzēja vairākus gadus, lai saprastu Zani, Valdim pietika ar pāris nedēļām…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 14.20

    lno

    Kļūdainas premisas, kļūdaini secinājumi… Ilgāku laiku vajadzēja, lai saprastu, ka lno nav spēcīgs diskusiju partneris ar dziļām zināšanām… Bet zanE ir interesants sarunu partneris joprojām. Tikai, viņa, diemžēl, baidās palaist partiju vaļā un aizstāvēt ideju…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 14.21

    …Valdi…hmmm…izvēlēties no “garā saraksta” bija tik grūti?…nu, labi – arī atruna ir viedoklis…

    …par vietām Saeimā…saprotu, ka Tu vakarā bērnus nemazgā, bet ķeries pie jaunu taisīšanas…piedod, bet tāds ir teiciens…

    …partijas viendienītes ir cerīgākas?…tomēr latvietim Baltais Tēvs un Laimes Lācis no bērnības apziņā iesakņojies…nu, nu…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 14.41

    zanE

    Visas partijas reiz bija savā sākumā. Izšķirošais bija V kongress. Es cerēju, ka notiks nopietnas izmaiņas un līdzšinējā degradācija tiks pārtraukta. Nenotika. Pabīdīja šo to, pakombinēja un viss… Kosmētiskais remonts, kad sijas uz galvas gāžas…

    Bet politiskā loģika saka, ka jau šobrīd bija jāveidojas kaut kam jaunam V vietā. Pārsteidzoši, bet neko vēl nemana. Iespējams, ja mirst tik liels monstrs, tad neparādās uzreiz jaunais vietā.

    Es zinu par to cilvēku resursu, kurš ir vērtība V. Bet, šis cilvēku resurss kaut kādu iemeslu dēļ, neizdarīja neko, lai partiju mainītu. Kāpēc? Bail bija?

    Un tie 5% atbalsta taču ir simptomātika, vai ne? Tas nozīmē, ka ļoti daudzi vairs nevēlas balsot par āboltiņošanos un zaķošanos… Un kur ir V stiprais kandididāts RD? Ķirsis? Stiprs kandidāts? Nesmīdiniet manu zirgu :)))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 15.06

    …Valdi…nezinu, vai Tev maz zirgs ir…bet maniem kaķiem gan tāda spriedelēšana sagādā jautrību, kad tiek piesaukti reitingi…

    …Piebalgs izdarīja kļūdu, nospraužot mērķi – sasniegt 10% līdz pagājušā gada beigām un…tā bija medusmaize, lai saliedētu visus, kuri barojas no reitingiem – re, kā mēs šiem parādīsim, nekādus 10% šie nedabūs…bet MP padomnieks, kas zīmē ZZS reitingus, pat aizrunājās par Vienotības dramatiski zemo reitingu, kāds aptaujās realitātē nekad nebija parādījies…tomēr, tāāāda ziņa tika kāri atgremota visos medijos un ļautiņi plaukšķināja sasvīdušām roķelēm…

    …pagaidīsim Saeimas vēlēšanas, tik vien kā pusotrs gads vēl palicis paciesties…protams, Vienotības reitings nav vairs tāds kā ziedu laikos un tāds vairs nekad arī nebūs…bet Vienotības vēlētājs pārsvarā ir ļoti prasīgs, tas, ko citas partijas vēlētājs piedod savējiem un uzskata par nieku, V vēlētājs ir kritiski noskaņots un apveltīts ar kritisko domāšanu, tāpēc arī tik liels neizlēmušo skaits…ja V vēlētājs jau būtu aizskrējis pie cita Baltā Tēva vai Laimes Lāča, tad ZZS, NA, SC vai Kaimiņam – reitingi būtu palēkušies un izspēruši griestus…nekā!…

    …dzīvosim – redzēsim!…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 15.23

    zanE

    Es piekrītu par reitingu neaugšanu pārējiem. Bet, es neredzu iespējas dzīvot ar saukli – Nākamajās Saeimas vēlēšanās redzēs… Tas, ko šadi redzēs, būs dramatiski mūsu vastij. Būs mums kombinācija ZZS+SC Vai tiešām to mums vajag? Vai ir vērts slēpties no realitātes aiz atrunām par reitingu meliem? Vai V ir tā vērta, pat ne V bet Āboltiņa, lai partejisku un bābiski sīku ambīciju dēļ valsti pazaudētu?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > erx26 21.03.2017. 15.27

    tāda spriedelēšana sagādā jautrību, kad tiek piesaukti reitingi…

    ———–

    Atceros kā zanes priecājās, kad pirms 12. Saeimas un iepriekšējām RD vēlēšanām NA reitings visu laiku krita, un krita… un… nokrita virsū Ēlertei…

    Traki toreiz gāja, pat putriots Stalts bija iesaistīts vaimanāšanā par provokācijām 16. martā

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 16.03

    …Valdi…nu, ko Tu te tagad muldi!…tiešām saniknojos!…ja nograuzīsi Vienotību tad ZZS+SC koalīcija būs neiespējama?…vismaz pārlasi sevis rakstīto!…

    …Tu šodien esi aizrunājies šķērsām…Dombrovska pirmā valdība spēja aizliegt ZZS balsot kopā ar SC, kā dēļ tika atlaista Saeima?…NA balsojumus ar SC arī kāds spēja aizliegt?…ko līdz koalīcijas vienošanās, ja balsojumi tiek izgāzti ar atturēšanos vai balsošanu kopā ar SC?…nemāni sevi!…neatkarīgi no tā vai V iekļūs nākamā Saeimā un kurš būs ministru prezidents, balsojumi tiks saskaņoti tā, kā vajadzēs mazajam vīrelim no pilsētas ar rītdienu…par to parūpēsies ZZS un vajadzības gadījumā arī NA…

    …ko Dombrovskis spēja iesākt pret koalīcijas partneriem, kuri nespēja vienoties par nodokļu reformām, kaut gan tika pieņemta valdības deklarācija?…ko finanšu ministrs varēja iesākt pret partiju pārraudzītajiem mazdārziņiem – ministrijām, kurām interesēja tikai viņu apkopjamais lauciņš nevis kopējais zemes gabals, kas saucas Latvija…

    …te vari atsvaidzināt atmiņu:

    http://www.delfi.lv/bizness/budzets_un_nodokli/piedava-palielinat-pvn-lai-mazinatu-iin-par-diviem-procentpunktiem.d?id=43393631

    ….Jums visiem bija vajadzīgs grēkāzis Vienotības izskatā, tagad nīstās Vienotības vietā Jums ir…kas?…ideāls?…saņēmāt, ko pelnījāt…esat apmierināti?…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 16.14

    zanE

    Tikai mieru! Ne es kā varu nograuzt V, kura no iekšas izgrauzta kā tāds tukšs lazdu rieksts…

    Mēs šitā dzīsim ziloņus pa apli vēl ilgi. Es esmu runājis (rakstījis). Hau! Tā saka indiāņi… Mani pievērst atpakaļ V nevar. zanI novērst no V nevar. Status quo. Man ir kurp pārcelties dzīvot, ja kremlini nāks pie varas LV 2018. Vai Tev, zanE, ir kurp?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > erx26 21.03.2017. 16.45

    Valdis. Atzīstu – kļūdains secinājums, par velti uzslavēju:):):)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 16.51

    lno

    Tā kā zinu stāstu par betiju, tad saprotu dziļākos kontekstus par zanI ;) Ko novērtēju, ka pamiers darbojas! Paldies, Tev!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 17.03

    …nu, vāks ar Tevi šodien, Valdi!…

    …citēju Tevi: – “Man ir kurp pārcelties dzīvot, ja kremlini nāks pie varas LV 2018. Vai Tev, zanE, ir kurp?”…

    …Tu ne tikai bērnus nemazgā, bet turi zem gultas sapakotu čemodānu!?!…. :)

    …kāpēc gan man būtu kaut kur jādodas?…kādam te ir jāpaliek, jārada labvēlīgi apstākļi tiem, kuri tagad pieprasa nodrošināt darba un dzīves vietas dezertieriem – mierīgu dzīves telpu savu pēcnācēju radīšanai un audzināšanai…tādas tak ir viņu vēlmes un nosacījums, lai atgrieztos mājās…

    …lūk, Tevi kaitina migranti, kas bēg no kara šausmām, bet pats esi gatavs ņemt kājas pār pleciem, ja valdībā nokļūs kremlini…nu, ko man tādu riebīgu vēl uz to Tev atbildēt?…:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 17.09

    zanE

    Neesmu nekad te izplūdis tirādēs par ļaunajiem bēgļiem. Reiz jau posos prom ar ģimeni, kad te Šreks taisīja 7 treknus gadus.

    Krievu protektorātā dzīvot netaisos. Nekad! Atpakaļ zem tiem aziātiem no 19. gadsimta?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 17.50

    …Valdi…esi redzējis filmu “Ilgais ceļš kāpās”?…tur ir tāda epizode – vecs vīrs (mežabrālis?) atgriezies mājās, sēž pie galda un ēd sausas maizes gabalu…apzinoties, ka tūlīt viņam atnāks pakaļ un tas būs viņa pēdējais maizes rieciens…pār vaigu rit asara un viņš nočukst – te ir manas mājas….

    …vairāk komentāru nebūs…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 18.23

    Sarunas pēdējā daļa ir kā reminiscence sarunai 1944.g Diemžēl, 2018.g mēs atkal jau varam atrasties šādu izvēļu priekšā. Tikai, ne jau pār austrumu robežu velsies sarkanā armija. Maskaļi pārņems varu Saeimā un valdībā. Vienotība būs ieguvusi 4.8% vēlētāju atbalsta. Citas nevienas centriski eiropeiskas partijas nebūs. Āboltiņa būs savu darbiņu padarījusi…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 18.39

    …bļāviens!…kāds te sakars Āboltiņai?…vai Vienotība ir mainījusi virzienu no centriski eiropeiskas partijas – velns sazina kādā virzienā?…ja nav argumentu, tad atliek piesaukt Āboltiņu…Āboltiņa aizvedusi Vienotību kremlinu virzienā?…nosauc tos apdraudējumus, kurus radījusi Vienotība un Āboltiņa…nevari?…

    …tāpēc, ka prātus pārņēmuši “alternatīvie fakti”, kā tagad pieņemts teikt, kuri pūlim šķietas tīkamāki un patiesāki?…

    …akli neaizstāvu Vienotību, jo jebkurai partijai ir savas kļūdas un nekļūdās tikai tas, kurš sēž opozīcijā, tas drīkst nodarboties ar populismu un par saviem vārdiem un darbiem nekādu atbildību nenest…kretinē uz baumām, klačām un izdomājumiem balstīti nepamatoti uzbrukumi, nespēja analizēt un izdarīt secinājumus, jaucot cēloņus ar sekām…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > erx26 21.03.2017. 18.48

    zanE……nosauc tos apdraudējumus, kurus radījusi Vienotība un Āboltiņa…nevari?…

    ___________________

    Noņēmusi tabu Saskaņai. Līdz tam neviena partija par to nebija pat ieminējusies. “Centriskā” darbojas puslīdz sekmīgi līdz brīdim, kamēr to pameta SVF un ES emisāri, pēc tam Metalugs, Citadele, labi ka vēl nenopirka sukhoj:):):)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > erx26 21.03.2017. 19.26

    zanE

    Ziļoņi ies pa apli… Negribu!

    Bet, Tavi pārmetumi man ir nevietā… Lai nu, kurš, bet es esmu cītīgi sekojis visam, izprotot arī pazemes straumes un strāvojumus un saskatot spēles un kombinācijas… Tieši tādēļ es apgalvoju, ka Āboltiņas + svītas cīņa par Vienotības ekskluzīvo statusu un savu varu ir novedusi mūs līdz masīviem draudiem Latvijas valstij no iekšienes. Partijas + privātās intereses ir bijušas pāri valsts interesēm… Un tagad, ne jau manas vainas dēļ :))), V ir atbalsts 5% un visticamāk, kritīs vēl…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    vvilums > erx26 21.03.2017. 20.31

    Valdis. Ar zani smags gadījums – izvēlējusies labāk būt kā mežabrālis no kinofilmas. Zanei gan visu cieņu, jo nav nodevēja, un gatava ” norīt pēdējo maizes riecienu ar asarām”, taču vai mums visiem arī tagad jāpiedzīvo šis drūmais mežabrāļa liktenis?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > erx26 21.03.2017. 20.46

    Zane.Uztver V kā vienu novalkātu ar samazgām nolietu drēbes gabalu, kurš nevienam vairs tā nepatiks, lai cik tu viņu lāpītu un mazgātu, novelc to , un uzvelc atbistoši savai gaumei citiem daudz tīkamāku jaunu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > erx26 21.03.2017. 20.50

    zane – diemžēl Āboltiņai ir tiešs sakars … Āboltiņa ir viens no V grimšanas stūrakmeņiem … un tam sekojošam reitingu kritumam .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 23.18

    …Valdi…kādi ziloņi, Tev taču ir zirgs!?!… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > erx26 21.03.2017. 23.25

    ….vvilums…saki – nolietas un sašmucētas drēbes?…nujā, Tev taisnība – mums ir divas partijas ar teflona pārklājumu – ZZS un SC…ne dubļi, ne puteklītis nepielips, jo…tās tak ir no vēlētāja kaula…saprotamas un pieņemamas…vēlētājs savējos izvēlas kā spoguļattēlu…sarkanzaļi nacionālā saskaņa…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > erx26 22.03.2017. 04.54

    Zane. mums jāapzinās, ka tas “teflona pārklājums” nāk no Krivijas caur masu zombētājmedijiem un cita veida darbībām, bet protams arī pašos vēlētājos “kolhoznieka ģēns” ir diezgan labi iesēdies pa 50 gadiem un vēl nav iznīcis.
    Tā kā šobrīd Francijā izšķiras daudzas lietas, cerams mums pozitīvi, tad arī pašiem ir vēl jāsaņemas,gudri un prātīgi. Mēs neesam tik daudz, lai varētu atļauties būt muļķi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

DD1 20.03.2017. 20.10

Krieviņš nav Repšes mēroga reformators, bet pat viņa uzdrīkstēšanās lika uzrakstīt atlūgumu.

Nebija nekādu ilūziju,- ZZS un Kučinskis ir atkāpe pagātnē, loģiski, ka viņi dod priekšroku tāda tipa ierēdņiem kā Streļčenoks – mazizglītotiem, paklausīgiem burta kalpiem.

Jānožēlo, ka Āboltiņas Viņķeles kari ļāva nonākt ZZS pie varas. Atliek cerēt, ka Bordāna/Strīķes JKP sevi pierādīs Rīgas pašvaldības vēlēšanās, kas pavērs ceļu cita tipa cilvēkiem uz Saeimu.

+6
-7
Atbildēt

3

jurrri 20.03.2017. 17.33

Citāts no LETA 17:18

“Tāpat Kučinskis pauda pārliecību, ka tiks izvērtēti Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītāja amata kandidāti. Līdz šim KNAB priekšnieka atlases komisija darbojās arī Krieviņš un viņu pagaidām aizvietos Valsts kancelejas direktora pienākumu izpildītāja Inese Gailīte.”

Varbūt šeit ir iemesls?

+11
-2
Atbildēt

3

Anonīms 20.03.2017. 15.40

Japiekrīt tam, ko te visi rakstiet, ka birokrātija mums ir uzblīdusi, mazefektīga darbā , bet rijīga un čakla savu privilēģiju nodrošināšanā un oligarhu apkalpošanā.

Tā ir par 101 % partiju vaina – visu saeimas partiju atbildība !!!

Cita lieta, kas mani uztrauc – ko nozimē , kas tā par maucību , ka tiek paziņots – komentāri nebūs. Nodokļus no manis paņem pēc pilnas programmas, bet kā partijas dala varu un ietekmi un kas par to atbildīgs – man raksta – komentāru nebūs?

Tādā gadījumā – ar ko mana valsts Latvija atškiras no močītāja Putina Krievijas, kur arī tautai nav lemts zināt to kungu gaitas varas gaiteņos?

Manā sapratnē – šeit ir jāuzdarbojas medijiem, kā demokrātijas vienam no balstiem – ja valsts no mums paņem nodokļus, tad mums ir tiesības zināt – kas notiek ar mūsu naudas tērētājiem – valsts augstākajām amatpersonām un ierēdņiem.

No lidostas klusi un mierīgi iznesa iepriekšējo šefu un klusi un mierīgi ielika ZZS = Lemberga cilvēku – tad par ko atkal ir runa ? Tikai un vienīgi par partiju savtīgām interesēm? Konkrētu cilvēku savtīgām interesēm?

Runāsim tiešajā runā , bez metaforām

+8
-1
Atbildēt

2

    Valdis Eiserts > Anonīms 20.03.2017. 16.22

    Puķinam Krievija pēc PSRS sabrukuma ir dzimtenes teritorija, Skaislei Latvija-mītnes zeme.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 20.03.2017. 16.31

    saprotu eisertiņ, ka tev nepatīk manis servētais, bet neba nu es pie tā vainīga

    Gribi mani nokaitināt ? bet rupjību es tev bez kaitināšanas varu uzrakstīt

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 20.03.2017. 13.46

DikembeSakamoto – ierēdņi nebūt nav tie sliktākie vai dumjākie cilvēki.

Un tie arī gribētu godīgi strādāt Latvijas labā.

Cita lieta, ka mums ir sistēma, pie kuras tev jādara, kā liek, ja negribi zaudēt darbu, pamēģini tikai protestēt.

Vainīga sistēma, nevis ierēdņi, no kuriem 90% ir normāli un godīgi cilvēki, cita lieta, ka nosaka visu tie daži % augstāko ierēdņu, kas saistīti ar politiķiem un ir korumpēti.

+8
-3
Atbildēt

9

    DikembeSakamoto > dzeris49 20.03.2017. 13.55

    Ierēdņos var tikt tikai pa blatu, ar rekomendāciju no kāda sistēmas rukša. Tur pieņem tikai savējos, kompartijas, komjaunatnes, čekas un padomju armijai pietuvinātos un nu jau viņu bērnus un mazbērnus.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 20.03.2017. 13.56

    Ierēdniecību vajadzētu 100% atlaist un pieņemt darbā no jauna.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 20.03.2017. 13.57

    Ieviest 0 pielaides līmeni – visiem, kam jebkāds sakars ar PSRS nomenklatūristiem, atņemt tiesības uz valsts un pašvaldību amatiem.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.03.2017. 14.00

    Te raksta lietas zinātājs, kā to redzam ;)))

    DikembeSakamoto šodien te 12:30 citēju “Tāpēc nedrīkst balsot par sistēmas partijām – ZZS, Vienotību, NA un Saskaņu.”

    ——————-

    Paklau, kura partija Jums ir vismīļākā? Kurai Jūs simpatizējat? Par kuru balsojat vēlēšanās?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.03.2017. 14.03

    dzeris49

    Pirms nolem sarakstīties ar dikembi, ievelc elpu… Vai tiešām vēlies cīnīties ar trolli? Ja vēlies, seko tam, ko es daru…. Tas viņiem nepatīk gauži un stallī taisa staļļmeistaram galvassāpes ;))))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 20.03.2017. 14.37

    ————

    Elpojiet dziļi! Kaut kā vienmēr “labajiem latviešiem” stipri “nepareizas” sistēmas traucē…

    https://www.youtube.com/watch?v=ib1evLl-zZ4

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 20.03.2017. 14.38

    Pēdējās vēlēšanās balsoju par NA, bet arī viņi nav pelnījuši manu balsi. Ja viņi par ministriem virza Melbārdi, Rasnaču un Gerhardu, tad nav vērts par tādiem balsot. Diemžēl čekas tūdaliņi ir iejūguši Visu Latvijai.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.03.2017. 14.43

    Sākšu vēl Jūs cienīt, jo godīgi atzīstat partijas! Bet šobrīd? Ir kāda partija, kurā redzat potenciālu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 20.03.2017. 15.00

    ————–

    Kamēr varturu koalīcija turēsies pie savas ideoloģijas – tikmēr potenciāls nesaruks!

    Ceplisms – Latvijas nacionālā ideoloģija

    http://www.ziemellatvija.lv/uploads/thumbnails/680×455/articles/2013/01/14481__1357675815.jpg.jpg

    http://www.parbrendu.lv/ceplisms-%E2%80%93-latvijas-nacionala-ideologija/

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

andrejs 20.03.2017. 11.56

neiralizēt to ZRP…

———

Kas ir tas ZRP?

0
-11
Atbildēt

6

    dzeris49 > andrejs 20.03.2017. 12.00

    Bija t.s. Zatlera Reformu partija, ja atceries.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 20.03.2017. 12.21

    Diez kāpēc šī “partija” tik ātri iznīka?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > andrejs 20.03.2017. 12.28

    Tapēc, ka pretendēja uz V un SC vēlētājiem… Tapēc, ka Āboltiņai bija lieli rēķini ar Zatleru kārtojami…

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > andrejs 20.03.2017. 12.42

    ZRP sastājās ļoti daudz ierēdņu. Tā vispār nebija partija.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 20.03.2017. 12.44

    Tapēc, ka pretendēja uz V un SC vēlētājiem.

    ———-

    Pretendēt uz SC vēlētājiem… Kāds naivums…

    11. Saeimas vēlēšanu rezultāti – sc 31 vieta.(zrp 22 vietas)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 20.03.2017. 12.46

    12. Saeima (jau bez zrp) sc – 24 vietas…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 20.03.2017. 11.29

Taisni tāds liktenis Latvijā sagaida katru, kas gribēs te ko reāli reformēt, jo nekādas reformas valdošajai totāli korumpētajai bandai nav vajadzīgas, piemēru ir, cik uziet, dažiem tas beidzies vēl daudz sliktāk.

Vajadzīga reformu imitācija, pļāpāšana par reformām, utt., tikai ne reālas pārmaiņas.

Tāpēc, lai ieņemtu šeit kādu lielu amatu, jābūt vai nu naivam cilvēkam, vai nu absolūti bezprincipiālam cilvekam, kam intersē tikai amats amata dēļ.

Jo reāli neko šai valstī mainīt nav iespējams, viss ir totāli korumpēts un pērkams.

Labāk jau aiziet, ja jau biji tik naivs, ka domāji, ka ko varēsi mainīt.

Ja, protams, tev piemīt sirdsapziņa, un godaprāts, mūsu politiķiem absolūti nesaprotami jēdzieni.

+17
-2
Atbildēt

10

    Es > dzeris49 20.03.2017. 11.36

    dzeris49

    Mūsu valstī daudz ko varam mainīt. Lai par pierādījumu tam ir lietussargu saiets pie Saeimas nama, un Šreks, 7 treknie un stabilitātes garants, bija gar zemi. Ir tikai jāgrib un jārīkojas.

    Vissliktākais ir latviešu iemīļotais “vaiamniņu sports”. Mēs neko nevaram, nekā jau nav un nebūs… Kamēr tā turpināsim, valdošie rīkosies brīvām rokām…

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 20.03.2017. 11.43

    Var jau var, protams, tīri teorētiski.

    Pagaidām gan mainās tikai valdības, pēc būtības nekas nemainās.

    Teorētiski ko mainīt varēja tad, kad pastāvēja V un Zatlera RP koalīcijas pārsvars.

    Tāpat, JL pirmsākumos, kad Repše tiešām gribēja ko mainīt.

    Un kas, pārējie politiķi briesmīgi to gribēja, vai bremzēja?

    Nu taču nē, ja ko gribēja – neiralizēt to ZRP un Repši.

    Un tas lieliski izdevās.

    Ja te kas mainās uz labo pusi, tad tikai tāpēc, ka ASV vai ES pakrata pirkstu.

    Kaut, tavs optimisms priecē.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    vvilums > dzeris49 20.03.2017. 12.01

    dzeris. Pie tevis pieminētās “korumpētās bandas” jāpieskaita vairākums izglītības sfēra strādājošos, kas tā vai šitādi jau gadu desmitiem sabotē izglītības reformu, mediķus, protams arī valsts iestādēs strādājošos, kas dažādu iemeslu dēļ nevēlas atstāt savu “iesildītu ” vietiņu. Gribēju teikt ,ka tā skaitliski lielā “banda” ir visi vēlētāji, un tāpēc jau arī tā vēlētāju griba ir bieži vien pirmā,kas “paralizē” jebkuru reformu.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 20.03.2017. 12.07

    Nevajag to demagoģiju, esi pietiekami gudrs, lai varētu bez tās iztikt, “banda” ir liela daļa politiķu, kas pārdodas cilvēkiem, kas aiz tiem stāv un tos komandē, t.s. pelēkie kardināli, skolotāji, mediķi, un pārējā sabiedrība, drīzāk, upuri.

    Vēlētāji nebalso par korupciju, par tādu medicīnu, utt., tas viss ir politiķu “nopelns”.

    Kaut, protams, arī vēlētāji vainīgi, ka balso par Lemberga ZZS utt., bet, atbildīgi ( nejauc vainu ar atbildību) ir politiķi, jo vara viņu rokās, un vara bez atbildības nemēdz būt.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > dzeris49 20.03.2017. 12.17

    vvilums + dzeris

    Manā izpratnē abiem jums ir taisnība. Vēlētāji ietekmē politiķu lēmumus gan tieši, ievēlot, gan netieši, caur soc. aptaujām. Savukārt, politiķi caur medijiem ietekmē vēlētāju uzskatus par to, kas ir un kas nav vēlams un izdevīgs vēlētājam.

    Kā te jau neskaitāmas reizes atkārtoju, ir jāpanāk naudas varas izbeigšanos politikā caur to, ka tiek aizliegtas politiskās reklāmas. Kamēr vietu pie varas pirks ar naudu, nauda un naudīgie diktēs lietu gaitu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 20.03.2017. 12.38

    Tāpēc nedrīkst balsot par sistēmas partijām – ZZS, Vienotību, NA un Saskaņu.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    vvilums > dzeris49 20.03.2017. 12.58

    dzeris. Atcerējos kādreizējo VARAM ministru Gateri ( JL ,ja nemaldos), kurš diezgan būtiski bijis pavirzījis, nu jau gadu desmitu ilgušo, reģionālo reformu uz priekšu, un kādā beigu posmā, uzstājoties publikas priekšā, diezgan kategoriski šaubīgajiem izteica.

    :” Reforma būs. ”

    jautājums no zāles

    :”Un ,ja tomēr nebūtu”?

    Gateris

    :”Reforma būs vai nu manis nebūs ministra amatā”

    Reformai nu nācies gaidīt nākošos ministrus nākam un ejam.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 20.03.2017. 15.33

    Mums nav jēdzīgu ārpussistēmas partiju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 21.03.2017. 00.01

    Tad balsojam par jebkuru!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 21.03.2017. 17.18

    Anarhija-maķ porjadka?Diez vai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Es 20.03.2017. 11.18

Vajadzēja tik Krieviņam pieķerties ierēdņu armijai un jau “pēc abpusējas vienošnās”… Bet plāni bija labi https://www.irlv.lv/2017/3/8/izkapt-no-komforta-zonas «Mums ir jāsaprot, kāda ir politiska griba vai negriba. Viens ir premjera [atbalsts], otrs – visa koalīcija, viss Ministru kabinets,» saka Krieviņš. Ko iesāks, ja atbalsta nebūs? «Tad man droši vien vajadzēs padzert tēju ar tevi un atbildēt ne tik filozofiski. Es nezinu,» saka Krieviņš.”

+22
-1
Atbildēt

4

    Lidumnieks > Es 20.03.2017. 12.57

    Šādu viedokli (‘pieķerties ierēdņu armijai”) vēlas tie, kas “izmeta” Krieviņu no civildienesta (tiesa, ja nav personiski iemesli). Civildienesta institūts LV ir ļoti vājš, te ir absolūta politikāņu dominance.

    Ja šādas lietas notiek tik “zibenīgi”, tad tā ir zīme, ka kādam ļoti neiepatikās. Cerams, ka iemesls nenāk no Antonijas ielas.

    Gaidām uz IR analītiku!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    vvilums > Es 20.03.2017. 13.13

    ZZS un reformas- nesavietojami jēdzieni.

    Šī partija nav jau tikko radusies, visi kas seko valstiskiem procesiem saprot ,kas “šim lācītim vēderā”.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Es 20.03.2017. 13.40

    Nākošie, kas lidos, būs Reizniece – Ozola un Kučinskis, kuri ir sasapņojušies par reformām.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Es 20.03.2017. 15.31

    Lidos tad,ja reformu nebūs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam