Rinkēvičs: Pārējai pasaulei nenāktu par labu ASV noslēgšanās savā iekšpolitikā

182

Komentāri (182)

lno 22.02.2017. 12.56

    andrejs > lno 22.02.2017. 13.34

    Izskatās cerīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 22.02.2017. 11.09

————Rinkēvičs: Pārējai pasaulei nenāktu par labu ASV noslēgšanās savā iekšpolitikā.

========================================================================================

Kāda noslēgšanās, ja amerikāņu armijas vienības atkal iesaistījušās kaujās Irakā?

Pentagon Confirms Americans Are in Mosul as Number of U.S. Advisers in Iraq Doubles

http://media.breitbart.com/media/2017/01/us-soldiers-advise-assist-iraq-baghdad-getty-640×480.jpg

http://www.breitbart.com/national-security/2017/01/05/number-u-s-led-coalition-advisers-iraq-doubles-450-american-troops-enter-mosul/

0
0
Atbildēt

0

beta 22.02.2017. 09.34

> lno

Klau, Tu prātīgs vīrs, kaut daudz kur Tavam viedoklim nepiekrītu. Vai vari pāris frāzēs noformulēt patreizējā perioda izaicinājumus 3 līmeņos: 1/ pasaules, 2/ Eiropas, 3/ Latvijas?

Kā domā, cik lielā mērā Latvija ir manevrētspējīga dotajos apstākļos?

Kā Latvijai pareizi rīkoties? Tev ir vīzija?

+3
0
Atbildēt

21

    lno > beta 22.02.2017. 11.35

    beta. Piedod, bet man šobrīd pavisam nav noskaņojums uz tādu domu lidojumu. Manuprāt par apdraudējumiem mums domstarpību nebūtu:) Ja Tev garlaicīgi piedāvāju piedāvāju pēdējo Belkovska interviju. Lai arī viņam visam nepiekritīsi, tomēr viņš ir talants, kādu nav daudz.

    https://www.youtube.com/watch?v=kfAKzzweDBs

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 12.26

    >lno

    OK! :)

    Belkovski jau paklausījos pa teļļuku. Viņš ir divkosis. Pamatīgs. Man kļuva pretīgs pēc ļoti plebejiska un personiska, bet kā viņam pašam droši vien likās “inteliģenta” uzbrauciena Porošenko, pēc tam, kad Ukrainā aizliedza telekanālu Doždj.

    Paklausies sākumu. https://www.youtube.com/watch?v=mXwDfXU7gls&list=PL2USC4-g-gJZr8coF3uLp8HlIDMpKkxj5&index=21

    Laikam puisis ne pa jokam apvainojās, ka nedabūja Ukrainas pilsonību. Kā rāda pievestais piemērs, pelnīti.

    Labi, likšu Tevi mierā.:) Man vēl šonedēļ jānoguļ. Par cik mani aptekā un pašai nekas nav jādara, tiešām bīžiem jau gribas uz darbu :) :) :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 12.37

    beta. Svēto nav:) Belkovskis ir talants – politologs, psihologs, rakstnieks, ar fenomenālu atmiņu:)

    Lūk, interesanta ziņa: Захарова: США не должны допустить повторных утечек в СМИ о причинах смерти Чуркина

    Подробнее на ТАСС:

    http://tass.ru/politika/4044676

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 13.00

    > lno

    Pastrīdētos ar Tevi par Belkovski, bet jūtu nevienosimies… :) Ne viss ir zelts, kas spīd – te būtu īsti vietā.

    Kaut ko par Jevgēniju Panasenkovu esi dzirdējis? Lūk, šis puisis gan ir patiess dzintars, ne jūras apgludināts pudeļu stikls… :)

    Zaharovas uztraukums tikai pastiprina manas aizdomas, ka Čurkinam pēdējo lāsi ielējuši savējie :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 13.14

    >lno

    Lai pailustrētu savu izteikumu par stiklu un dzintaru, neliels fragments :)

    https://www.youtube.com/watch?v=2yjWnLFN6mM

    Panasenkovs tiešām ir augsta līmeņa erudīts, gan vēsturē, gan ekonomikā, gan psiholoģijā, viņš spēj izteikties un formulēt domu, plus ar stabilu nervu sistēmu un milzīgu iekšēju pašcienu.

    Jā, gudri vīrieši ir mana vājība… :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 13.19

    beta. Panasenkovu ieliku šeit, kad sākās muslimu invāzija. Kādēļ Tu vērtē balts – melns kategorijās? Belkovskis pareģoja Janukoviča bēgšanu 2 nedēļas pirms tas notika. Skatīsimies, ko un vai liecinās oligarhs Firtaš.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 22.02.2017. 13.20

    Belkovskis, Latiņina, visi taadi eksperti…

    Kur pazudis tas krievu opozīcijas politologs, kurš pirms gada ziņoja, ka Putins ir atstumts no varas (bij dienas 10, kad šis bija nozudis no plašākas sabiedrības acīm).

    P.S. Ne gluži pazudis, bet kkā pieklusis…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 13.21

    Panasenkovs ir pleibojs, narciss:)

    P.S. Tikai manuprāt:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 13.23

    andrejs. Visi ir tikai cilvēki.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 13.45

    andrejs. Nu slikta tā Latiņina tāpat kā Anna potapova?:)

    Собственно, начну с самого начала. Значит, у нас тут неделю назад Владимир Познер опубликовал на «Эхе» замечательную колонку про марш легионеров СС в Латвии, что, дескать, вот, как можно: Обама, Меркель не осуждают. Такая колонка, ну, совершенно демагогическая, потому что латышский Ваффен СС европейцы не осуждали (подчеркиваю, не осуждали). Не то, что там в 2000-х годах, а еще в 1946 году было сделано исключение для латышских частей Ваффен СС, потому что когда в 1946 году Нюрнбергский трибунал назвал Ваффен СС криминальной организацией, он сделал исключение для тех людей, которые участвовали в нем в рамках всеобщей воинской повинности. И всегда союзники исключали из, собственно, СС латвийский и эстонский легион. Даже этот латвийский легион принимал участие в Нюрнбергском трибунале не в качестве подсудимых, а в качестве сторожей http://echo.msk.ru/programs/code/1519500-echo/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 13.49

    >lno

    Jebkuram cilvēkam patiesā būtība ir dziļumā, pa virsu daudz visa kā, lai novērstu uzmanību vai vēl labāk, izliktos par kaut ko citu. Mimikrija. Bet ir brīži, kad patiesā būtība uzpeld, atsedzas. Tad arī var redzēt, vai cilvēks ir tas par ko uzdodas. Es ar Belkovski granātas nevestu, bet man jau arī neviens to neliek darīt.:)

    Ikvienu cilvēku vērtēju atbilstoši viņa ietekmes līmeņiem. Jo vairāk cilvēks spēj ietekmēt procesus, jo stingrāk viņu vērtēju. To gan daru savam priekam, bet, par cik pastāv vārda brīvība, padalos :) :) :)

    Organiski neciešu melus un demagoģiju. Belkovskis ir labs demagogs. Bet nenoliedzu, jā, reizrēķinu prot, pa “aprindām” paberzējies un no tā arī dzīvo…

    Ja kas, uz viņa ziņojuma pamata it kā paņemts ciet Hodorkovskis (bet tas jau arī putniņš). Un draudzība ar Berezovski arī viņu labi raksturo…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 13.51

    > andrejs

    putlers laiku pa laikam pazūd, lai iešpricētu kārtējo botoksa devu un pievilktu ādu. Viss.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 22.02.2017. 13.58

    lno

    Šo ierakstu pēc Tava ieteikuma jau agrāk noklausījos. Viss ir jauki.

    Nepatīk man tā pārāk garā muldēšana.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 13.58

    Panasenkovs ir spilgts pēc formas, bet NEKAD nenodarbojas ar meliem un demagoģiju. Nesagroza faktus, kaut ko nenoklusē vai nepiemelo. Nav zemisks. Nevaru iedomāties viņa pasāžu par kādas valsts prezidenta zelta zobiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 22.02.2017. 14.03

    Viss

    Jā, bet toreiz situācija tiešām šķita visai dīvaina. Pirmā parādīšanās pēc prombūtnes, kad viņu palielīja kirgīzijas prezis kā labu šoferi. Tad vēl visi ņirdza, ka varbūt puķins varētu Merkeli vizināt, bet ne jau turkestānas prezidentu…

    Bija sajūta, ka kkas īsti labi nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 22.02.2017. 14.10

    Kas kopīgs Latiņinai ar Potapovu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 14.11

    beta. Es uzsvēru viņa talantu, neapgalvoju, ka viņš ir eņģelis, uz ko arī pats nepretendē. Vai Lenijas Rīfenštāles filma nav lieliska? Vāgners bija pārliecināts antisemīts, tādēļ noliegt viņa muzikālo ģēniju? Mūsu Pauls arī nav eņģelis, bet kurš vēl sacerējis dziesmas, kuras tā mīlētu mūsu publika?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > beta 22.02.2017. 14.12

    andrejs. Nu labi, sorry:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > beta 22.02.2017. 14.14

    Laikam ne tur aizšāvi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 22.02.2017. 14.24

    > lno

    Kaut kur lasīju, ka talantīgs (ģeniāls) cilvēks būtu jārespektē tikai tajās jomās, kur viņa talants (ģēnijs) izpaužas. Tas būtu godīgi. Lai Pauls sacer labu mūziku un izvēlas izpildītājus, tur viņš ir galvu augstāk par citiem, bet lai nelien politikā. Tas pats par pērējiem komponistiem, mūziķiem un citām radošām personībām.

    Belkovskis pretendē uz politologu, tātad kaut kādā mērā uz publisku autoritāti citu (pietiekoši augsti stāvošu personu) rīcības vērtēšanā. Un piedevām, spēj būt demagogs un zemisks. Katram pašam priekš sevis jāspēj izvērtēt, cik lielā mērā viņš uzticas cilvēkam ar šādu īpašību komplektu.

    Es Belkovski klausos, bet viņš man vairs nav autoritāte. Klausos tāpēc, ka viņa mūžīgajā platē pat putleru, pavīd interesantas informācijas druskas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > beta 28.02.2017. 10.59

    lno

    Mūsu Pauls arī nav eņģelis, bet kurš vēl sacerējis dziesmas, kuras tā mīlētu mūsu publika?

    Ko saimnieks silē ielika, to arī mīlēja. Protams mums ir labāki komponisti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

puika 22.02.2017. 06.28

Secretary General Jens Stoltenberg:

So my focus is now on what can we do to make sure that we implement what we have promised, that we deliver on what we promised all together back in 2014. And this is not about the US forcing Europe to increase defence spending. This is about actually all 28 Allies including 26 European Allies sitting around the same table back in 2014 and agreeing that, taking into account a more dangerous world, a more demanding security environment, we have to invest more in defence. So, I think it’s important to understand that it is in the interest of Europe to invest more in defence and the good thing is that even if there is a long way to go and even if today only 5 nations that meet the 2% target, actually we have started to move. In 2014 we decided 3 things: we decided to stop the cuts, then gradually increase defence spending and then move towards 2% within a decade. In 2015 we stopped the cuts, 2015 was the first year in many years we didn’t have cuts in defence spending across Europe and Canada. Then in 2016 we had a significant increase of 10 billion dollars or close to 4% in real terms. So actually after just two years we have made two important steps: stop the cuts and started a significant increase. We have a long way to go, there is much more to do but I’m encouraged by the fact that we have started to move in the right direction. So my focus is on how can we make sure that this is something we will continue and I’m confident because I see a very strong will in the European capitals and in the US and Canada that we should do this together.

http://www.nato.int/cps/en/natohq/opinions_141632.htm

+4
-2
Atbildēt

0

puika 21.02.2017. 23.15

Starp citu, cik daudzi ir informēti par šo?

Saeima konceptuāli atbalsta Latvijas un ASV līguma par sadarbību aizsardzības jomā ratificēšanu

http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/saeimas-zinas/25613-saeima-konceptuali-atbalsta-latvijas-un-asv-liguma-par-sadarbibu-aizsardzibas-joma-ratificesanu

+6
-1
Atbildēt

2

zanE. 21.02.2017. 18.34

lno 21.02.2017. 18.28

Man vēl neliek mīnusus kā maniem domubiedriem betai un riņķī apkārt, es taču aizstāvu ES:):):)

+3
-5
Atbildēt

2

    beta > lno 21.02.2017. 18.38

    > lno

    Beidz pārdzīvot par tiem muļķīgajiem mīnusiem. :) Kāda tiem nozīme.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 21.02.2017. 22.52

    >lno

    Jūsu komentāru novērtējums vai satraukums, ka tie nav novērtēti, liecina, ka tiem nepareizajiem, pret kuriem tā cīnāties, ir citi vērtību kritēriji. Mīnusus neliek aiz atriebības komentāra autoram, bet vērtē izteikto domu. Jūsu līdzbiedriem mīnusu likšana ir sports. Nepatīk autors, liekat mīnusus, kā gadījumā ar Valdi. Tā Jūs paši sevi atklājat, ka Jums nav svarīgs saturs, bet atriebības kāre.

    Jūsu satraukums par mīnusiem norāda, cik viegli ievainojams Jūsu pašlepnums, ar to pašu vēlaties atdarīt tiem, kurus Jūs uzskatāt par ienaidniekiem.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 21.02.2017. 17.38

beta. – iedomājies “neatkarīgu” Latviju starp diviem lieliem tirgiem:) Krieviju un ES.

+3
-1
Atbildēt

1

    beta > rinķī apkārt 21.02.2017. 17.46

    > riņķī apkārt

    Varbūt Tev taisnība tai ziņā, ka slīkt uz Titānika interesantāk kā mazā laiviņā. :)

    Mana visdziļākā pārliecība, ka ES ir nekonkurētspējīgs veidojums. Slikts ASV atdarinājums. Lai Dievs dod, ka kļūdos, jo uz šī Titānika ir mani bērni…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

beta 21.02.2017. 17.09

> riņķī apkārt

Nāves zāļu ideoloģija? Ko Tu ar to domā?

ES ir pamatā ekonomiska savienība, kur lielie griež ārā rokas mazajiem. Cukuru paši neražojiet, zivis nezvejojiet un govis arī slauciet tikai katru trešo…

Kaut kādi kopēji ekonomiski likumi, piemēram par budžeta deficītu, kurus jāievēro mazajām valstīm, bet kuri nav obligāti lielajām. Nevienlīdzīgie platību maksājumi utt. Kur Tu te saskati labumu?

Savas valūtas mums vairs nav, lai ar tās palīdzību kā ar airi, izlīdzinātu laivas (ekonomikas) kustību, ja to skar turbulence. Gudrie un bagātie nešķiras no savas valūtas, bet prātīgie jau atkabinājušies no milzīgās baržas, ko nes straume, nevis stūrē prātīgi stūrmaņi… kaut kā tā…

Tu, visticamāk, redzi to, ka nav jāstāv uz robežām un makā ir viena naudas vienība. Vai vari vēl ko labu nosukt? Ā, vēl Tu vari braukt uz eiropu un strādāt mazkavalificētus darbus impotento eiropiešu, kas vairs nespēj sevi atražot, vietā…

+6
-7
Atbildēt

8

    lno > beta 21.02.2017. 17.25

    beta. ES ir savi+ un -. ES mūs nespieda iemest tās piešķirtos miljonus NĪ ugunskurā. Man tas atgādina Oksfordas stipendiātu, kurš nav apmeklējis lekcijas, stipendiju notrallinājis un tagad vaino augstskolu, ka tā viņam neko nav devusi. Pat EUR un cukurfabriku slēgšana ir mūsu brīvprātīgi pieņemts lēmums.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > beta 21.02.2017. 17.40

    > lno

    Neatceros referendumu par cukurfabriku slēgšanas jautājumu, tāpat kā par (kas ir daudz nopietnāk!) eiro ieviešnu.

    Toties zinu pastāstu, ka no aboriogēniem par krellēm pirka zelta stieņus…

    ES ir visparastākā piramīda. Ja putlers lektos drusku mazāk, pēc neilga laika arī viņš būtu ES. Nekā personīga, tikai ekonomika…

    Nosauc, lūdzu, plusus Tavuprāt. :) Es savus mīnusus piestādīju. :)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > beta 21.02.2017. 17.54

    beta. Par cukurfabrikām referendums nebija vajadzīgs, jo ja gribēsi pārdot vai nojaukt savu māju vai pārdot dzīvokli referendumu taču nerīkosi? ES arī neiecēla mūsu valdību un saeimu, kuru paši ievēlējām, tātad nespieda arī ieviest EUR. Neatceros, ka Tu Delfos būtu bijusi pret ES:)

    P.S. Atceros, ka biji Esparmieru:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > beta 21.02.2017. 18.10

    > lno

    Balsoju PRET ES. Tas pats PSRS kolchozs,tikai ar izbalsinātām sienām…

    Mana dziļākā pārliecība, ka nebijām ES gatavi. Nevis Oksforda, kā Tu izteicies, bet visparastākie aboriogēni, kas par sarkanām krellēm gatavi iznest tukšu māju… Iznesām. Tikai ko ar tām krellēm tagad???

    Ne Tu, ne riņķī apkārt, plusus no ES nesaucat. Izvairāties. Diez kāpēc?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > beta 21.02.2017. 18.26

    beta. Var jau būt, ka jaucu Tevi ar kādu citu…, bet par Esparmieru taču nekļūdos? Ja mēs būtu ķīlis starp leišiem un igauņiem, tad jau būtu NVS un tā kā zvērīgi izturamies pret krieviem:), tad būtu saņēmuši “pelnīto” jau pirms gruzīniem:) Vēlreiz, neviens nav vainīgs, ka mēs gribam būt šķīstāki par Romas pāvestu un izpildīt ES instrukcijas pirms to apstiprināšanas. Liels jautājums, vai bez ES mēs būtu uzņemti NATO un iespējams, mūsu dēļ ārpus NATO būtu palikuši arī mūsu bēdu brāļi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    beta > beta 21.02.2017. 18.35

    > lno

    Labi, OK! Ģeopolitika. Kaut Krievija ilgi bija vāja un mums draudzīga. Krievijas monstru atdzīvinājām nevis mēs, bet rietumu tuvredzīgās demokrātijas. Rietumu derīgie idioti.

    Lai nu būtu, mirsim barā… :(

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > beta 21.02.2017. 18.38

    beta. Kaut Krievija ilgi bija vāja un mums draudzīga.

    _____________________________

    Krievija mums bija draudzīga 1/2 pēc neatkarības iegūšanas:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > beta 21.02.2017. 19.35

    Krievija bija draudzīga 1/2 gadu pēc neatkarības atjaunošanas:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 21.02.2017. 15.13

Tas Eiropai dārgi maksātu, taču – varbūt ASV tiešām vajadzētu uz laiku aizmirst par mums. Tā būtu ļoti sāpīga mācība visādiem mākoņstūmējiem Rietumeiropā un viņu pakaļdarinātājiem Eiropas austrumos. Visādiem “eiropeisko vērtību” ieviesējiem uc “mūsdienīgi un progresīvi” domājošiem ļaužiem.

+5
-8
Atbildēt

6

    beta > rinķī apkārt 21.02.2017. 15.43

    > riņķī apkārt

    Nedomāju, ka tā ir laba doma.

    Cilvēks parastais nesaprot vienkāršu pasaules kārtības pamatā ieliktu normu, ka jebkurš likums darbojas vienādi jebkurā līmenī. Tā kā likuma darbību apraksta ar formulas, kas sevī ietver pietiekami daudz argumentu, tad cilvēkm parastajam ir lielas grūtības saskatīt sakarības starp notikumiem, kam vizuāli ir dažādas sekas, bet kuri ir pakļauti vienāda likuma darbībai.

    Nu, piemēram, nodevība. Var nodot draugu. Kas notiks, ko tas mainīs cilvēka dzīvē? Kādas sekas ? Iespējams nekādas, drauga vienkārši vairs nebūs, bet gan būs cits. Nujā, iespējams, drusku žēl. Bet dzīvot taču var. (Kaut gan sekas var būt arī krietni dramatiskākas)

    Un te otrs gadījums. Krievija pārkāpj Budapeštas memorandu, piečakarē Ukrainu. Rezultātā karš, cilvēku nāves, izmisums, traģēdijas. Abi gadījumi ir nodevības sekas. Nodevība NEKAD NEKO NERADA, nodevība tikai sagrauj – tāds ir likums! Sagraušanas parametri atkarīgi no daudziem argumentiem, kas nosaka likuma darbību.

    Gudri, viedi cilvēki tāpēc spēj pietiekoši precīzi prognozēt, kas notiks tādas vai citādas rīcības gadījumā.

    Nu tad, lūk. Ja Amerika atkāpsies no “pasaules žandarma” amata, tad būtu tā pat, ja daudzbērnu ģimenes galva, kur vēl mazi bērni, kur slimi vecāki un sieva stāvoklī, kurš līdz šim rūpējās par ģimeni, pateiktu, viss, es aizeju, tālāk paši…

    Vai ģimene izdzīvos? Iespējams.

    Vai aizies bojā? Iespējams…

    Man negribās eksperimentēt, tāpēc, lai ASV paliek kā pasaules “ģimenes galva” , lai labāk saglabājas lietu kārtība… :) :) :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.02.2017. 16.05

    beta Labs komentārs, taču, ja par nodevību, tad vispirms ir jāpiemin Rietumeiropas vairākkārtīgā nodevība pret ASV. Nepateicīga, zaļsarkani – varavīkšņainā jefiņu sabiedrība ar sarkanu zvaigzni smadzenēs. Tādus es satieku savā Vācijas mazpilsētā ik dienas, ik uz soļa. Lasot komentārus latviski, saprotu, ka “eiropeisko vērtību” ieviesēji Latvijā arī nav retums, un tas man ir nesaprotami. Dzīvot pārsimts kilometru attālumā no krievu tankiem un lamāt amerikāņus, valsti, kura ir vienīgā, kas ir spējīga aizstāvēt Latviju no krievu iebrukuma :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > rinķī apkārt 21.02.2017. 16.30

    > riņķī apkārt

    Ja godīgi, neko labu no Eiropas negaidu. Nejēdzīgais ES projekts sen vairs neatbilst šī brīža izaicinājumiem. Ja putlers mums uzbruks, Eiropa bailīgi pa gabaliņu noskatīsies un gaidīs, ko teiks “pasaules žandarms”. Gaidīs, ka kāds kaut ko darīs viņas vietā. Apmēram kā pāgājušogadu Ķelnē. Migranti grābstās gar eiropiešu sievietēm, bet viņi gaida, ko teiks poliči, ne sadod grābšķiem pa purnu.

    Eiropas civilizācija ir uz zaudējuma sliegšņa, tāpēc ka iegrimšana taukos neceļ personīgos aizsardzības resursus.

    Civilizāciju karš, tas ir pa nopietnam, un tas jau ir sācies. Un Eiropa jau pirmo raundu zaudējusi. Daļa Amerikas nākusi pie prāta, pārējā daļa trako ar rozā vagīnām smadzeņu vietā…

    Komunisms nav miris, tas ir transformējies… nomaskējies un ietērpies krāsainajās liberālisma lupatās… savukārt, derīgo idiotu skaits, pateicoties ilgajiem bezkaru periodiem, nupat pārkāpj pieļaujamās eiropas civilizācijai nepieciešamās izdzīvošanas normas. Līdz ar to, karš ir stipri iespējams… Kaut kā derīgo idiotu skaits jāsamazina… tāds ir viens no sabiedrības attīstības likumiem…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.02.2017. 16.51

    beta Par to, ka ES projekts kopš pirmssākumiem ir nejēdzīgs, tur gan es Tev nepiekrītu. Vaina un reizē vājums jau neslēpjas savienības idejā, bet gan nāves zāļu ideoloģijā, kas ir saindējusi eiropiešu prātus gan ES dalībvalstīs, gan ārpus ES. Taču izskatās, ka pamazām sākam “atiet” no šī murga, kuru līdz šim tik pacilāti saucām par “eiropeiskām vērtībām”.:) Nākošās vēlēšanas Francijā būs atbilde, kurp ejam.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    beta > rinķī apkārt 21.02.2017. 18.18

    > riņķī apkārt

    Kā tur palika ar nāves zālēm?Ko Tu ar to domāji?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > rinķī apkārt 28.02.2017. 10.54

    rinķī apkārt

    taču – varbūt ASV tiešām vajadzētu uz laiku aizmirst par mums.

    Ja Pirmā ASV Pidarasu parķija būtu kaut sekundi domājusi par mums, nebūtu Vienotības padlas pie varas. Tik elementāri viņi atrisināja Eskobara un Norjegas problēmas, bet tie bija nopietni cilvēki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

beta 21.02.2017. 14.45

Smieklīgi sanāca ar Zviedriju. Zviedri kā atvēra muti… tā ar vaļēju arī palika… :)

Nez vai joprojām gaida atbildi no Trampa?

+8
-8
Atbildēt

0

andrejs 21.02.2017. 11.29

To fretka

Ž.K.Junkers…

Tāpat kā mūsu Jurkāns – pēc tam kad izdevās aizvākt viņu no ĀM amata, kļuva atklāti prokrievisks. Pat kremlim mīļu partiju nodibināja.

Viens no pareizās Atmodas varoņiem :)

+7
-10
Atbildēt

10

    fretka > andrejs 21.02.2017. 11.45

    IMHO pareizā Atmoda turpinās LR 4. programmā. Ar mainīgām sekmēm, bet pastāvīgu finansējumu :)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 21.02.2017. 11.50

    Jurkāns – nepabeigta augstākā, krāsotājs ar četru svešvalodu zināšanām… ka tik nav tomēr beidzis kādu specializētu skolu netālu no ļeņingradas

    Iespējams, ka viens no Krievijas protektorāta veidotājiem

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    beta > andrejs 21.02.2017. 13.17

    Vai tiešām Junkers un Tusks tiks nomainīti? Ja jā, tas tikai liecinās, ka Eiropa sāk apzināties, ka ar pliku demagoģiju ES kopā nesaturēs…

    Mana dziļākā pārliecība, ka ES jātransformējas nacionālo valstu lielākas patstāvības virzienā citādi sabruks.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    beta > andrejs 21.02.2017. 14.10

    Starp citu, Čurkina sakarā. Pavisam nesen, gulšņājot ar gripu, aiz gara laika skatījos netā pāris raidījumus no sērijas Svedstvije veli s Lionidom Kanevskim. Diemēžl neatceros nosaukumu, atrast un saiti uzrādīt nevaru, bet fabula īsumā šāda – 80 gadu otrajā pusē Krievijā bija kāds talantīgs ķīmiķis, kas izgudroja vielu, ko pielejot pie alkohola, cilvēks, kurš izdzēra glāzīti, pēc neilga laika mira ar SIRDSTRIEKU. Pēc skata, pilnīgi dabīga nāve, jo inde tik ātri sadalījās, ka to nebija iespējams konstatēt. Noziedznieku noķēra, kā tas parasti gadās Krievijā, nejaušības pēc. Viņš jau bija paguvis pārdoties vienam no Krievijas kriminālajām autoritātēm, kurš šo indi izmantoja savu rēķinu kārtošanai.

    Un tagad tikai mani minējumi.

    1/ Sobčaks mira pēkšņi un ar SIRDSTRIEKU

    http://www.diena.lv/raksts/pasaule/krievija/papildu-izmeklesana-par-sobcaka-navi-10758204

    uz Sankt Pēterburgas administrācijas kāpnēm skaidrā dienas laikā.

    2/ un vēl tie pāris augstistāvoši vīreļi no Krievijas antidopinga aģentūras

    http://sportacentrs.com/vieglatletika/15022016-peksni_miris_amatu_pametusais_krievijas_a ,

    kuri drusku virs 50 gadiem pēkšņi mira ar SIRDSTRIEKU un tā sabiedēja Rodčenkovu, ka viņš varētu būt nākošais, ka tas aizmuka uz ASV.

    3/ Čurkinam šodien būtu bijusi dzimšanas diena… varbūt nenoturējās un dāvanā atsūtīto konjaka puddle atvēra vakar? :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 21.02.2017. 14.20

    Čurkinam pat nekas nav jāsūta – viņa darbinieku sarakstā droši vien ka 80 % pārstāv pyķina bijušo darbavietu

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    beta > andrejs 21.02.2017. 14.30

    > andrejs

    Es neticu, ka Čurkins mira “pats no sevis” :) Neticu un viss!

    1/ viņu novāca savējie – iemesli var būt visdažādākie, viens no ticamākajiem “viņš pārāk daudz zināja”… :) jebšu kaut kā pamatīgi izgāzās… Kādam nācās “satīrīt”…

    2/ Ar 2014. gada 20. februāri datētas Krimas “aizstāvju” medaļas. Varbūt kāds ukrainis šai sakarā ar Čurkinu ierāva mērņu… :)

    Man patīk abas versijas! :) :) :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 21.02.2017. 14.37

    to beta

    Es biju domājis, ka Čurkinam varētu būt palīdzējis kāds no tuvākajiem līdzstrādniekiem.

    66 gadu vecumā aktīvi strādājoši vīrieši parasti nemirst.

    49…51, 60…61 ir tipisks laiks.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > andrejs 21.02.2017. 14.42

    > andrejs

    Nu jā, es par to pašu, visticamāk, savējie. Roķeles ietrenētas…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    beta > andrejs 22.02.2017. 11.04

    Joprojām gulšņāju ar gripu un aiz gara laika pavandos pa netu. Atradu to raidījumu par indētāju. Mazliet detektīva un laikmeta ainiņas, kuru interesē… https://www.youtube.com/watch?v=UQB_T8_NidY

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > andrejs 28.02.2017. 10.45

    beta

    Es neticu, ka Čurkins mira “pats no sevis” :) Neticu un viss!

    Protams, ASV prezidenta vēlēšanas izgāza un saņēma pizģjulas no šefa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Es 21.02.2017. 10.41

Kas tie par jokiem? Cēloņu un seku sakarības apgriezušās kājām gaisā? Vispirms Trumps saka ka Zviedrijā nemieri un tad tur sākas nemieri http://echo.msk.ru/news/1931770-echo.html

+4
-3
Atbildēt

114

    fretka > Es 21.02.2017. 11.04

    Gribat teikt, ka Trampa CIP aģenti sarīkojuši? :))

    Nabaga zviedru policija atkal vainīga. Izrādas, ka viens policists šāvis tiešā tēmējuma, taču nav trapījis. Bet tik un tā šim būs dienesta izmeklēšana

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/PQoWb/nya-uppgifter-om-rinkeby-polisen-skot-verkanseld

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 11.09

    Sliktais Tramps būs organizējis…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Ivars > Es 21.02.2017. 11.19

    Tramps neteica, ka Zviedrijā ir nemieri. Interpretāciju par Trampa it kā kļūdaini pieminēto terora aktu izplatīja CNN u.c. viltus ziņu avoti. Liberāļu mediji ir kā apsēsti ar “padumjā Trampa” izsmiešanu, un šo vājību var labi ekspluatēt, lai izplatītu savu ziņu. Pret izmiešanu Trampa publiskais tēls ir imūns, bet tagad prese ilgi un dikti ķidās Zviedriju, un tur atkāsies visai nepievilcīga aina multikulturālisma un masveida imigrācijas sludinātājiem.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 11.20

    > andrejs

    Divas labas ziņas iz Eiropas:

    1. Donalda Tuska atstāšanu Eiropas Padomes priekšsēdētāja amatā neatbalstot ne vien Polija, bet arī Itālija un Zviedrija (šorīt Polijas sab. TV teica Eiroparlamenta deputāts no Polijas Rišards Čarneckis).

    2. EK priekšsēdis Žans Klods Junkers, iespējams, nākamajā mēnesī atkāpsies no amata (vakar rakstīja itāļu “La Repubblica”).

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 11.24

    Ivar,

    Te būs ziņa par Trumpa Zviedrijas domu pērlēm…https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2017/02/20/trump-asked-people-to-look-at-whats-happening-in-sweden-heres-whats-happening-there/?utm_term=.37b42af13c20

    Nu, ja ir tā, ka pēc Jūsu mērogiem Washingtonpost ir angažēts medijs, tad te Zviedrijas bijušais premjers izsakās par Trumpa domu graudiem SkyNews…http://news.sky.com/story/ex-swedish-pm-carl-bildt-tells-donald-trump-stop-digging-10775741 Jeb, arī tas mēdijs neder?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 11.26

    fretka

    Gribu teikt, ka bez laika mašīnas iesaistes, parasti, vispirms notiek notikums un pēc tam to komentē… ;)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 11.26

    to Fretka

    Runājot par otro punktu. Viņa beidzamais iznāciens ar tekstiem par uzspiesto drošību varbūt bija viņa gulbja dziesma, kad vairs nav jākautrējas un var beigt melot citiem, un var runāt to ko viņš patiesībā domā.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 11.43

    > Valdis

    Trampam jau nu netrūka, ko komentēt par nemieriem Zviedrijā.

    Vienkārši ierakstiet meklētājā “upplopp” (“nemieri” zviedriski) :)

    30-tal personer i upplopp i centrala Södertälje (12. februāris)

    http://www.lt.se/blaljus/brott/30-tal-personer-i-upplopp-i-centrala-sodertalje-i-natt-polisbil-nara-att-fatta-eld-av-bengal

    Fyra omhäktade för upplopp i Bergsjön (2016.g. 10. decembris)

    https://polisen.se/Vastra_Gotaland/Aktuellt/Nyheter/Vastra-Gotaland/okt-dec/Fyra-omhaktade-for-upplopp-i-Bergsjon/

    Våldsamt upplopp i Oxhagen (2016.g. 18. septembris)

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23543896.ab

    Upplopp på Larmtorget i Kalmar (2016.g. 3. marts)

    http://www.barometern.se/kalmar/upplopp-pa-larmtorget/

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Ivars > Es 21.02.2017. 11.47

    Ja Zviedrijas ekspremjers Trampa visai nekonkrētajā izteikumā saklausīja atsauci uz terora aktu, liecina par ko patiesībā noraizējušies zviedri. Komunikācijas kopsavilkums divos teikumos:

    – Paskatieties, kas notika Zviedrijā!

    – Nekāda terora akta nebija!

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 11.58

    Ivars

    Cik cilvēku kopumā saklausīja Trumpa teiktajā tieši to, ka Zviedrijā ir noticis terorakts? Nu un tad esat Jūs, kurš to nesaklausāt… Vox Populi, vox Deus! :)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 12.10

    …Ivars sapinies vēlmju domāšanā….kāds piespieda Trampu nākt klajā ar paziņojumu “paskatieties, kas notika Zviedrijā pagājušā naktī”, ja nekādu ekscesu nebija?…”sliktie mediji” ierakstīja Trampa plātīšanos un to izplatīja ziņu raidījumos, ak, vai!…

    …Trampam nevajadzētu skatīties fantastikas un šausmu filmas, jo tās notiekošo viņš uztver kā patiesību…uz tā pamata var uzsākt arī kariņus…

    ….Seska kungam un Ivaram vajadzētu izlasīt S.Veinbergas rakstu TVnet…ļoti precīzs arī mūsu troļļotāju apraksts un kā tie taisītas ziņas par “patiesības” slēpšanu…

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/648346-zurnalisti_vai_trolli_ka_vinus_atskirt

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 12.29

    Veinberga jau nu būs pēdējā, kuru lasīsim. Tāpat kā Olivers Everts :)

    P.S. Apsaukāšanās ir bezspēcības pazīme.

    “zanEs” apsaukāšanās ir īpaši iepriecinoša :)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 12.38

    Kā tviterī rakstīja V biedre Ilze Jaunberga zanEi vienmēr imponē aizdomīgie, šoreiz Veinberga un Junkers. Viņa var dienām lamāt Trampu, bet nav nekādu iebildumu pret Šulcu, kurš nopietni pretendē uz DE kanclera krēslu.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 21.02.2017. 12.38

    ————–

    Par ko satraukums?? Zviedrijā kā visur Rietumkrātiņa valstīs…..

    Nekārtībās pārsvarā imigrantu apdzīvotajā Stokholmas rietumu rajonā Rinkebī pirmdienas vakarā aizdedzinātās vairākas automašīnas un izlaupīti veikali, pavēstīja likumsargi.

    http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user3303/imageroot/2017/02/19/20170220_rinkeby2.jpg

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/245289/stokholmas-imigrantu-rajona-cilveki-dedzina-masinas-un-izlaupa-veikalus

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 12.50

    edge_indran

    Peksi! Tas tak bildē tu,

    Bučo krievu tanciņu.

    Lūko, salā nedari,

    Neatrausi mutīti…

    http://www.irlv.lv/upload/image_file/name/2017_02/87575/rtr_18012887-second.jpg?1487673835

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 12.51

    zanEi vajadzētu vairāk lasīt un mazāk rakstīt:)

    Nekārtībās Stokholmā aizdedzinātas automašīnas, izlaupīti veikali

    http://m.apollo.tvnet.lv/zinas/nekartibas-stokholma-aizdedzinatas-automasinas-izlaupiti-veikali/786973

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 13.01

    …Seska kungs, kas tad, nu?…tāds patriots, bet kautrējas no latviskuma, dēvējoties par fretku…

    …Vikipēdija saka: – Mājas sesks (Mustela putorius furo) jeb fretka (no poļu: fretka) ir sesku sugas mājdzīvnieks, plēsējs.

    Fretkas īpatnība ir tāda, ka dzīvnieks no bailēm vai no stresa mēdz izmantot anālos dziedzerus un izdalīt smaku. Tas nebūt nenozīmē, ka zvēriņš ikdienā nepatīkami smird. Kā jau visiem zvēriem tam ir tikai sava specifiskā medainā smarža. Tēviņiem smaka ir izteiktāka nekā mātītēm.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 13.03

    zanE

    Smird gan arī ikdienā! Bez jokiem! Man meita tādu turēja mājā… Smird viss, tie, kas tajā telpā uzturas, drēbes, dvieļi un pati telpa. Pusgadu vēdināju istabu 24/7 Nekad neņemiet fretku mājā!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 13.05

    …Ivar….vai vakarnakts notikumi bija terorakts vai nekārtības?…13.janvāra notikumi Rīgā pie Saeimas – arī bija terorakts?…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 13.07

    Nekārtībās Stokholmā aizdedzinātas automašīnas, izlaupīti veikali

    —————

    Latvijā latvieši arī zog, vai ne, Zane?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 13.10

    …oh, īstajā brīdī paskatījos, kā izpaužas garīgi nelīdzsvarotie ir.lv…un skat – ln0 raksta: – “Kā tviterī rakstīja V biedre Ilze Jaunberga zanEi vienmēr imponē aizdomīgie […]”

    …varētu palūgt atsauci uz Ilzes Jaunbergas tvītu?…tak nebūs grūtības to sameklēt un pievienot savam apgalvojumam…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 13.13

    ….andrej…Tev taisnība – 13.janvārī tika izlaupīts Latvijas Balzama veikals, sista un demolēta policijas automašīna…ar bruģakmeņiem apmētāti kārtības sargi…dauzīti logi…cik no aizturētajiem demolētājiem bija latvieši?…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 13.13

    > andrejs

    Nē, “viņa arī bēgtu” :)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > Es 21.02.2017. 13.26

    zane – varbūt ir vērts uz to paskatīties no cita redzes punkta – personas , kas guvušas patvērumu , saņem zinamas sociālās garantijas un domājams arī iztikas līdzekļus tā vietā , lai pret to valsti izturētos ar pietāti , vienkārši piedalās nekārtībās … Mani fascinē policijas lojalitāte – pie rezultāta septņi vai astoņi nosvilināti autiņi , izlaupīti vairāki veikali ievainoti divi cilvēki ir tikai viena aizturētā persona , kaut nekārtībās piedalījās 30-50 cilvēku .

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 13.26

    Ļaudis! Jūs tak esat jokaini! Ielikt mīnusiņu par absolūti nekaitīgu un dzīvē noderīgu piezīmi, ka mājas seskus turēt mājās ir problemātiski… :)

    Vai arī, rakstītājs “fretka” ir tik stipri iemiesojies, ka visu uztevr personiski? ;)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 13.32

    Lai vai kā būtu ar tiem imigrantiem, bet šinī gadījumā neparasta ir “laika mašīnas” klātbūtne…

    https://twitter.com/Aftonbladet/status/833558501855207424

    Tas ir 19/02/2017

    Un tad rīta ziņās 21/02/2017 Nemieri Zviedrijā…

    Nu, sakiet vēl, ka tā nav laika mašīna…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 13.32

    > Valdis

    Te notiek ne tādi brīnumi vien :)

    Lai gan padomi par sesku turēšanu mājās pie raksta par ārpolitiku arī varētu šķist problemātiski.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 13.36

    fretka

    Tad, kad es 6 mēnešus istabu vēdināju, man problemātiski likās tikai mājas seski :) Tāpēc, būdams laipnu ļaužu, brīdinu citus, kuriem kāds ģimenē varētu sadomāt ko tādu iemājot….

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 13.46

    apmētāti kārtības sargi…

    ———

    Vai viņus uz to neizprovocēja jūsu sociķi Pabriks un Štokenbergs? Aurojot Atlaist Saeimu? :)

    Vai nav dīvaini, ka pāris kārtīgus latviešus aizturēja, bet krievu kūdītājus ar maskām uz sejas, kas ārdījās pie Saeimas nama, nē?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 13.52

    Nē, “viņa arī bēgtu” :)

    ——

    Nez kāpēc ir aizdoma, ka smalkie zviedru kundziņi, kas pie vīna glaazes teorētiski spriedelējot pat humānismu, nu drausmīgi jūt līdzi vienīgajai sievietei starp simtiem armijas iesaukuma vecuma vīriešu uz “bēgļu” kuģa Vidusjūrā, baidās pat kāju spert zināmos rajonos. Viņiem nav jābēg, pagaidām…

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 14.00

    > andrejs

    Par “smalkiem zviedru kundziņiem” nezinu, bet Norvēģijas sab. TV nesen rādīja reportāžu par kādu Gēteborgas iedzīvotāju, pirms 20 gadiem Zviedrijā ieceļojušu somālieti, kurš nupat aizbēdzis no šīs skaistās pilsētas, jo neseno imigrantu bandas viņam piedraudējušas ar nāvi par sadarbošanos ar zviedru policiju. Tagad somālietis kopā ar ģimeni bēguļo un stāsta, ka varbūt pat būšot jādodas atpakaļ uz dzimteni, jo tur būšot drošāk.

    https://www.nrk.no/urix/mohamed-er-pa-flukt-_-innad-i-sverige-1.13138814

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 14.02

    Mani fascinē policijas lojalitāte

    ———–

    Poliči baidās kko reālu darīt. Viņi ir iebaidīti ar rasismu, toleranci, velkamismu un citām muļķībām

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 14.04

    …Klusais…jā, ir vērts paskatīties no cita skatupunkta…mums šobrīd nav pilnas informācijas par nekārtību iemeslu…tika aizturēta meklēšanā esoša persona, paziņas metās aizstāvēt, sākās nekārtības…uz kā pamata sākās nekārtības?…kas bija persona, kas bija meklēšanā?…neko par to nezinām, bet viedoklis jau gatavs un “appušķots” tiek izplatīts tālāk…

    …un te tiešām ir vērtīgi izlasīt Sandras Veinbergas rakstu, kuras saiti vari atrast pie mana komentāra…

    …vakar arī lasīju zviedru policistu skaidrojumu, kā pēc intervijas viņu teiktais tika sakompilēts un palaists pasaulē…mūsu mediji tikpat aizrautīgi un bezatbildīgi ir rīkojušies ne vienu reizi vien, ja tik ir vēlme ieņirgt par kādu viņiem netīkamu amatpersonu vai notikumu…

    …diemžēl, ir pienācis brīdis, kad informācija, kas tiek izplatīta – ir jāpārbauda, jāmeklē atsauces, jāsalīdzina…bet…tam neatliek laika un…ļautiņš notic tam, kam vēlas noticēt…

    …pārsteidz Ivara kritiskās domāšanas spējas zudums…tā kā…hmmm…analītiskajai domāšanai viņam būtu jāpiemīt, taču…arī tādi ļauži, kā redzams, viegli ietekmējami…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 14.08

    Bij tāda dāņu filma valdība. Viens no sliktajiem varoņiem bija (noteikti marginālas) dāņu nacionālistu partijas vadītājs.

    Vienā no sērijām bija epizode, kad viņš bija devies uz kādu muhamedāņu rajonu un tur tika iekaustīts.

    Pēc incidenta pareizie dāņi viņam pārmeta, ka nevajagot līst šādos rajonos, tā esot bijusi “provokācija” un politiķis pats vainīgs…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 14.10

    …Seska kungs, nevienam nepatīk tie, kas sadarbojas ar policiju, tāpēc radikāli noskaņotie spēj izteikt arī nāves draudus…vai tad pie mums ir citādi?…tā tas ir bijis un diez vai to novērsīs tik ātri…

    …pie mums tos sauc par stukačiem, nodevējiem, ziņotājiem – katrā pastāvošā iekārtā dažādi, bet…vienmēr ar nosodījumu…cik, tas ir pamatoti – to pieņems vai noraidīs atšķirīgi, atkarībā no tā, kurā ierakumu pusē atradīsies…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > Es 21.02.2017. 14.14

    zane – bet tas viss nekādā veidā neattaisno mašīnu dedzināšanu un veikalu izlaupīšanu . Un manuprāt tas ir šī stāsta pamatā .

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 14.25

    klusais

    Vai nav tā, ka stāsti tur ir vairāki:

    – Stāsts par “laika mašīnu”;

    – stāsts par Trampu;

    – stāsts par bēgļiem un/vai Zviedriju?

    Es aicināju apspriest laika mašīnu, jautājumu Nr. 1+2. bet apspriež jautājumu Nr. 3.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 14.26

    Skat tik, izrādās zanīteE mani lasa:) Pārdodi govi un noalgo sulaini:):):)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 14.29

    Valdis. Nevajag apvainot cienījamus komentētājus, kuru šeit tā jau maz.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 14.30

    …Klusais…zagt, laupīt, demolēt, dedzināt, kaitēt citiem – tā nav atsevišķas rases vai tautības privilēģija…tas ir nosodāms un sodāms jebkurā gadījumā un neatkarīgi no partijas piederības, ādas krāsas vai ideoloģijas…ja to izdara vietējais, tad pie vainas būs “grūtā bērnība” vai multikulturālisma samaitātība cilvēku prātos, kas viņus padarījis par neliešiem?…tomēr tak savējais, kam negadās….bet…tie tur – noteikti ir nepateicīgi maitas, kas to vien gaida, kā kādu izvarot, galvu nogriezt, mašīnu sadedzināt vai veikalu izlaupīt…

    …vardarbība ir sodāma likumā esošajā kārtībā, jo likuma pārkāpējs ir noziedznieks, neatkarīgi no augstāk minētajiem attaisnojošiem vai vainu pastiprinošiem apstākļiem, nacionalitātes vai tautības…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 14.31

    …pie mums tos sauc par stukačiem, nodevējiem, ziņotājiem

    ————-

    Kas to būtu domājis, ka zane taisnojoties iesaka dzīvot, kā krievu bandīti saka, “po poņjatijam” (zane gan noteikti nezina ko tas nozīmē, viņa PAT Jauno vilni neskatās)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 14.31

    > andrejs

    Zviedrijā “provokācija” var būt arī “nepareiza” frizūra.

    Dziedātāja Marieta Hansone šogad piedalījas Eirovīzijas atlasē un saņēma šerpu kritiku no dažiem politkorektiem žurnālistiem par to, ka viņai bija dredi. Sak, baltā sieviete ar tādu frizūru “agresīvi piesavinoties” afrozviedru kultūras mantojumu :)

    https://www.eurovisionary.com/wp-content/uploads/2017/02/mariette_Melodifestivalen-2017.jpg

    Interesanti, ka šo dāmu apģērbu gan neviens Zviedrijā neuzskata par “provokāciju”

    https://i2.wp.com/samtiden.nu/wp-content/uploads/2017/02/svenska-ministrar-i-iran.jpg?w=643&ssl=1

    Tās ir Zviedrības valdības ministres-feministes oficiālā vizītē pie Irānas ajatollāhiem :)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 14.32

    lno

    Es kādu, kurš te raksta komentārus, apvainoju? Ar to stāstu par mājas seskiem?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 14.36

    zanE

    vardarbība ir sodāma likumā esošajā kārtībā, jo likuma pārkāpējs ir noziedznieks, neatkarīgi no augstāk minētajiem attaisnojošiem vai vainu pastiprinošiem apstākļiem, nacionalitātes vai tautības…

    ————–

    Te nu mēs nonākam “pelēkā” teritorijā. Un, ne par sodu ir stāsts, bet par informāciju, kuru izplata par sodāmo. Vai sabiedrībai ir svarīgi zināt pārkāpēja rasi, tautību, reliģisko piederību vai sociālo statusu? Vai, varbūt, acu krāsu, matu krāsu un mīļāko ēdienu brokastīs?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 14.36

    …ln0…tātad – atliek secināt, ka paļāvies uz to, ka esmu atslēgusi Tavus komentārus, neredzu tos un tāpēc vari melot ar pilnu muti, neviens to neatklās…iekriti, meli, pēc pilnas programmas…bet…tas jau vairs nevienam nav pārsteigums, ka esi nelietis…

    ….brrrr…pretīgi, nožēlojams cilvēciņš!…

    …arī turpmāk, ja būs vēlme – paskatīšos pie kādiem apmelojumiem vēl ķersies…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 14.39

    …Valdi…tieši tā!…ar to grēko arī mūsu tiesībsargājošās iestādes un masu mediji…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 14.42

    Trollenei zanei lieliskais “nepareizo troļļu filtrs” sabojājies.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 14.42

    zanE

    Es nezinu, vai tas ir “grēks”, ja tiek uzsvērta noziedznieka tautība, rase, reliģija… Es teiktu, ka šī informācija ir publicējama tik, cik tā ir svarīga, lai izprastu nozieguma motīvus un būtību… Un, tādā gadījumā, Stikholmā notikušjam ir jājautā, vai tas, ka mašinas dedzināja patvēruma meklētāji ir svarīgi, lai izprastu dedzināšanas motīvus?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 14.54

    zanE.Nenoliedzu, gadījies kādreiz ielikt nepārbaudītu ziņu, bet ar apmelošanu atšķirībā no tevis nekad neesmu nodarbojies. Vai garīgi stipros no līdzsvara var izsist mazs putniņš, kurš uzkakā uz kājas?:):):)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 14.56

    Vladis. Tu apgalvoji, ka fretka ielicis mīnusu.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 15.03

    lno

    Nu, tak nemaz! Es izteicu pieņēmumu, ka viņš varētu būt iemiesojies un apvainojies :) Bet apgalvot!! Nu, tak ne prātā!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 15.05

    > lno

    Valdim taisnība. Viņš ir daudz gudrāks nekā “zanE”. :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 15.07

    fretka

    Paldies! :) Nu, negaidīti… Un, jāteic, nespēju saprast, vai tā tikai ironija…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 15.16

    zanE

    Starp citu, manuprāt, šis stāsts par informāciju, kas skar patvēruma meklētājus ir dziļi filozofisks un ļoti pamācošs.

    Var saprast tos ierēdņus, žurnālistus vai politiķus, kuri saņemot informāciju par imigrantu noziegumiem, nolemj to rediģēt, noslēpjot faktu, ka imigrants, vai nepaust nemaz. Tādā veidā tiek cerēts pasargāt pārējos imigrantu tūkstošus no nepelnītas atriebības. Motīvi it kā cienījami, bet raugi, pie kā tas ir novedis? Pie tā, ka sabiedrība vairs neuzticas, vismaz šajā tēmā, presei, jo uzskata, ka jebkas ir sagrozīts un rediģēts…

    Vai gala rezultāts ir pozitīvs? Nē! Vai imigrantus sākuši vairāk “mīlēt”? NĒ! Meli vienreiz sagrauj uzticību uz daudzām reizēm…

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 15.17

    Sorry, atkal vārds nepareizi uzrakstījies:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars > Es 21.02.2017. 15.20

    Valdis: “Es aicināju apspriest laika mašīnu, jautājumu Nr. 1+2. bet apspriež jautājumu Nr. 3”

    Ja Zviedrijas ekspremjers un pārējie, kuri saklausīja Trampa teiktajā mājienu par terora aktu, būtu atjokojis, piemēram, ka Čikāga ir nevis Zviedrijā, bet ASV (tur ilgus gadus norit nelielai karadarbībai līdzvērtīga vardarbība ar vidēji diviem kritušajiem diennaktī), Zviedrijas jautājams praktiski būtu izsmelts. Bet progresīvās cilvēces daļas kāre atkal un atkal nozākāt Trapu guva virsroku, un tādēļ tagad apspriežam Zviedriju.

    Ja vien neieslīgst sazvērestības teorijās, ka nemieri ir Trampa aģentu sarīkota provokācija u.tml., “laika mašīnai” ir tāds pats skaidrojums, kā apgalvojumam par pagājušās nakts slepkavībām Čikāgā – tie ir visai iepriekšparedzami notikumi (1. jautājums).

    Varam parunāt arī par Trampu. Manuprāt, viņš (domājams, viņa padomdevēji) teicami ekspluatē oponentu vājību viņu pie katras iespējas izsmiet, un šādā veidā injicē mēdijos vēstījumus, ko prese gribot negribot izplata tālāk, un tā vēlreiz ir atbilde uz 3. jautājumu, kādēļ mēs galu galā diskutējam par Zviedriju.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > Es 21.02.2017. 15.28

    …Valdi…vai tā tendenciozā “informācija”, kā tā tiek radīta, ko S.Veinberga aprakstījusi – ir atbalstāma?…kur ir tā robeža, ka par vienu tautību ziņosim, par otru noklusēsim?…varbūt, pie ziņojuma par noziedzīgu rīcību, ja nav minēta tautība – jāsaprot, tas ir vietējais?…latvietis Latvijā, zviedrs Zviedrijā, baltais amerikānis Amerikā?…cik tālu aiziesim, ja esam pakļāvušies hibrīdkara ieviestajiem standartiem?…vai gan – tāds arī nebija viņu mērķis?…

    …atzīsim – esam hibrīdkarā zaudējuši?…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 15.29

    Ivar,

    Nu, varu piekrist, ka Tramps ir preses stipri nemīlēts, tamdēl ar prieku no jebkuras kļūdas tiks uztaisīta krietna bufonāde. Varu piekrist, ka bēgļi vai migranti rada galvassāpes vietējām komunām (reizēm, bet reizēm nē) un valdībām… Nevaru piekrist, ka Zviedrijas notikumi ir bijuši iepriekš paredzami… Vismaz, ne Trampam paredzami… Es teiktu, ka tā ir sanākusi tāda “cūkas laime”… Un par labu Trampam sanākusi…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 15.32

    zanE

    2 kritēriji:

    – Nemelot! Stāstīt patiesību, kaut rūgtu…

    – Izklāstīt nozieguma gadījumā tikai to informāciju par iespējamo(iem) vainīgo(ajiem), kas ir svarīga lai izprastu nozieguma motīvus vai būtību…

    Hibrīdkarā mēs zaudēsim ar to brīdi, kad atteiksimies no patiesības un mēģināsim vienus melus apkarot ar citiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE > Es 21.02.2017. 15.52

    …tādā gadījumā Tev jāatzīst, ka esam zaudējuši, jo palasi aprinkis.lv – NA partijas slēpto mājas lapu, kas melus izmanto savas “ideoloģijas” propagandēšanai…palasi tepat ir.lv komentārus, viltus portālus, uz kuriem tā mīl atsaukties īstlatvieši un Tev nāksies atzīt, ka hibrīdkarā esam zaudējuši…jebkuru sagrozītu un melīgu informāciju uztvers ar visšķīstāko pārliecību…

    …skat, Ivars pat mēģina meklēt argumentus par nepareizi saprasto Trampu, bet tik dedzīgi metās lamāt Junkeru, lai gan vairāki komentētāji publicēja ārzemju ziņu pirmavotus…nē, tas netika pieņemts, bāleliņi ar putām uz lūpām turpināja lamāt Junkeru…redz, tā ir tā smadzeņu skalošana, kurā mūsu bāleliņi ir zaudējuši…padevušies bez neviena šāviena…kapitulējuši…

    …tas arī visssss…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 16.05

    zanE

    Ja Putins būtu purva dīvainītis, viņam sekotāju nebūtu. Bet, viņš, raugi būvē fašistisku valsti un koķetē ar galēji labējiem un kreisiem citur…. Ir aitas, ir cirpēji… I. Kalniņš pirmais saprata, ka Putins ir dziļi radniecīgs jebkuriem nacionālistiem… Nekas no tā nepārsteidz. |Reizēm smīdina mūsu nacionālistu nonākšana kognitīvas disonanses stāvoklī, jo “naids un mīla” jaucās kopā… Bet, tas nav zaudēts karš. Zaudēts karš būs tad, kad meli būs LR un LTV, LSM… Kas ir aprinkis.lv? Sīks aplociņš kurā ganīt visādus mošķīšus… :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 16.05

    skat, Ivars pat mēģina meklēt argumentus par nepareizi saprasto Trampu, bet tik dedzīgi metās lamāt Junkeru

    ——————-

    Ja mūsu lepnais ārlietu ministrs domā tāpat, tad par mūsu drošību es nedotu ne plika graša

    Vai tiešām zaņu aprindās kāds nopietni uzskata, ka Spānija vai Itālija aizstāvēs mūs no krievu uzbrukuma?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 16.10

    andrej,

    un Jūs? Domājat, ka neviens mums palīgā nenāks?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 16.19

    Slinkums gari rakstīt.

    Pavisam svaiga ziņa – ukraiņu futbolists nevar piedalīties Spānijas čemp. spēlēs, jo kluba līdzjut. viņu lamā par fašistu. Iemesls – viņš piedalījies reklāmas kampaņas video, kurā aicina ukraiņus ziedot naudu Ukrainas armijai.

    Lūk, kur īstie hibrīdkara zaudētāji.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 16.28

    andrej,

    Tai ziņai jau ir kādas 3 dienas :) Kas tomēr ar to ticību pārējo palīdzēšanai? Vienkārši – Ticu/neticu…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 16.36

    Pat ja būtu piecas?

    No tevis teiktā izlobīju, ka pensionāra Kalniņa viedoklis var sagraut mūsu valsts militārās aizsardzības stratēģiju?

    P.s.

    Kā šo problemātiku ietekmē R.Paula domas?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ivars > Es 21.02.2017. 16.39

    Zane, nav svarīgi, cik nogludināts “pirmavotos” izklausās Junkera teiktais, būtisks ir konteksts un vēstījuma būtība, un šoreiz Junkera vēstījums bija tiešs kā kulaks uz acs. Ja Minhenes drošības konferencē līdz Junkera paziņojumiem valdīja viedoklis, ka ASV prasības ir pamatotas, paziņot, ka Eiropa drošību saprot citādi nekā ASV, un kā aizsardzības izdevumu daļu jau gana iegulda starptautiskajā humānajā palīdzība u.tml., to sašaurināt nedomā, bet vairāk atļauties tērēt nevar, tad tur vairs nav ko piebilst.

    Būtu izlīdzējies ar eirokrātu tukšvārdību, piemēram, ka Eiropas drošībai vajag “vairāk Eiropas” kā Eiropā, tā arī aiz Eiropas robežām u.tml., visi novērtētu diplomātiskās prasmes neko nepateikt, saglabājot nopietnu seju. Tagad pat Rinkēvičs šķiet sabijis, ka ASV Junkera teikto varētu saprast kā ES valstu bloka kopējo viedokli. Izskatās, ka Junkera dienas amatā ir skaitītas – pārāk augstu atvēzējās, un ES izskatās vēl nenopietnāka kā iepriekš.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 16.53

    …lai gan vairāki komentētāji publicēja ārzemju ziņu pirmavotus…

    ______________________

    Vai kāds ir sastapis stūrgalvīgāku būtni par zani?:) Ar kādu avotu gan var noliegt Junkera sacīto, ka Vācijai nevajag palielināt militāros izdevumus virs 1.2 % no IKP – tas noēdīs visu budžeta proficītu:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 17.28

    lno

    Vācijai budžeta proficīts? Vācijas budžets ir sabalansēts, tātad, bez deficīta vai proficīta http://www.usnews.com/news/business/articles/2016-09-06/germany-to-raise-spending-keep-budget-balanced-in-2017

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ivars > Es 21.02.2017. 17.29

    Junkera teiktais izklausījās traki, jo ES nacionālās valstis nav deleģējušas EK spriest, kas tieši ir izdevumi aizsardzībai, cik katra var atļauties, un par ko tieši aizsardzības izdevumu apjoma un izlietojuma ziņā NATO dalībvalstis ir vienojušās. Tagad katra ES/NATO dalībvalsts divpusējās sarunās varēs stāstīt ASV, cik ļoti Junkera teiktais ir nesaistošs.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 17.40

    Nepazūdi, Valdi!

    ZanE, būtu jauki dzirdēt arī Tavas domas…

    Bez taujājiena par Paulu Raimondu, vēl viens jautājums. Vai Prāta vētras puišiem, kas koncertēja krievu armijas tanku fonā, ir izdevies ar uzvaru izkļūt no tobrīd uzsāktā hibrīdkara?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 17.45

    andrej

    Esmu atkal te :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 17.47

    Valdis. Tu esi varenāks gaišreģis kā Tramps, ja zini kā Vācija noslēgs 2017. gadu? Nepatīk formulējums, nu tad tekošā konta pārpalikums. Derēs? Pēc ES komisijas kritērijiem pārpalikums nedrīkst būt lielāks par 6%, Vācijai tas lielāks par 8%.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 17.47

    andrej,

    ja par “kompozitora” Kalniņa viedokli runājam, tad tas sagrāva manu vecāku domas par pašu Imantu un partiju, kurai viņš pieder un kuras sastāvā deputātējās ilgus gadus.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 17.49

    lno

    Tekošā konta pārpalikums derēs :) Lai gan, jāteic, skan amizanti – tekošais konts…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 17.55

    Sagrāva ticību partijai… vai, vai…

    Kā ar R.P. un Prāta vētru?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 17.58

    Speciāli Valdim

    Maksājuma bilancē tekošais konts

    Starpība starp + pakalpojumu eksports + saņemtie procenti, dividendes un peļņa + vienpusējie ieņēmumi – pakalpojumu imports – samaksātie procenti, dividendes, peļņa – vienpusējie maksājumi uz ārzemēm

    —————

    Tu taču mums lielījies ka esi biznesmenis… vai… vai…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 17.59

    andrej,

    kam tad Jūs tā vaidiet? ;) Lai vaid partija, kurai 2 balsis mīnusā… Par R.P. neizprotu būtību. Ko viņš tādu ir sastrādājis

    ? PV nav man nekāda mīļgrupa un tādēļ man nav sāpīgi pateikt, ka ir labi, ka Dožģ TV viņi dzied uz jumta, bet ir nožēlojami, kad viņi dzied uz militāra fona militārā kremļa pasākumā….

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.04

    andrej,

    nu, kas jums par vaidu vakaru? ;) Ieskrējāt ātri mammā googlē, ielikāt nosaukumu tekošais konts in iekopējāt pirmo, kas izleca… Te būs , škiet 3. kas izlec… https://www.makroekonomika.lv/raksts/tekosais-konts-ka-tautsaimniecibas-termometrs-kada-ir-velama-temperatura Un, kas jo trakāk, tā arī neesat sapratis ne to, ko rakstīja lno, ne manu korekciju… Gadās…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 18.05

    Manuprāt nebija nekāda vaina arī budžeta proficitam, jo “Junkers norādīja, ka Vācijai vairs nebūtu budžeta pārpalikuma, ja tā aizsardzībai tērētu 2% no iekšzemes kopprodukta (IKP), nevis 1,22%, ko tā atvēl šobrīd”. http://www.irlv.lv/2017/2/17/junkers-eiropa-nedrikst-piekapties-asv-prasibam-palielinat-aizsardzibas-izdevumus

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.09

    lno

    Vaina bija tā, ka budžetā proficīts veidojas Finansu ministrijas koridoros, ierēdņu kompjos. Un budžeta proficītu valstis iztērē vai nu dzēšot parādus, vai ieguldot vērtspapīros… Bet tekošā konta stāvoklis ir maiņīgs lielums, kurš ir atkarīgs no ienākumiem un izdevumiem valsts kasē… Vācija jau ilgus gādus tā pat kā Igauņi kaimiņos, veido bezdeficīta budžetu, sauktu par sabalansētu…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 18.14

    Valdis…Putins ir dziļi radniecīgs jebkuriem nacionālistiem…

    _______________________

    Vai tikai Tu nejauc nacionālistus ar šovinistiem?:):):)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.17

    lno

    Kāda starpība starp šovinismu un nacionālismu, ja neskaita nācijas izmēru? Te būs skaidrojums http://tezaurs.lv/#/sv/šovinisms

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > Es 21.02.2017. 18.23

    Šovinisms saka: Es pārvietošu mēbeles tavā istabā un teikšu kā tev dzīvot.

    Nacionālisms; Nē, es to darīšu pats…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.26

    beta

    Jums jūk šovinisms un imperiālisms :) Te saite uz imperiālisma definīciju http://tezaurs.lv/#/sv/imperiālisms

    Ja pēc istabu modeļa, tad šovinisms saka es pārvietošu mēbeles savā pilī, bet nacionālisms saka – es savā istabā…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 18.27

    Valdis

    Vai tik švaki ar atmiņu, ja neatceries, ka Kalniņš jau sen izstājies no TB, paspējis pabūt zemniekos un tagad no politikas ir vispār aizgājis…

    Bet vienalga, spriežot pēc “liberāļu” lielās uzmanības viņa izteikumiem, Kalniņa ietekme uz Latvijas ārpolitiku ir milzīga.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.30

    andrej,

    es no tiesas nesekoju “kompozitora” gaitām… Līdz ar to, atstāstu stāstu par 2 balsotāju zudumu un laiku, kad Imants teica savus slavenos vārdus par puņķinu… Tad, cik saprotu, viņš bija NA?

    Vai Jums andrej nejūk iekš un ārpolitika? Uz kuru bija tā ietekme? ;)

    Nu, ko Jūs, andrej, iespringstat iekost… Man ir bieza āda un slikta redze, kas gan nav mana problēma (anekdote par degunradzi) :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 18.32

    Valdis. Nu ja, LV jau dibināja internacionālisti, ne nacionālisti:):):)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.38

    lno

    Negaidīju no tevis tādu gājienu? Zini, kas tur tajā bildē no Nac. teātra, tolaik Rīgas 2. Krievu, ir kādām partijām piederīgs? Painteresējies. Tur ir gan Zemnieku sav. biedri, gan socdemi… Tā ka, Latviju dibināja Latvijas partijas… Un vēl dienu pirms dibināšanas Latvija jau bija starptautiski atzīta kā valsts :)

    Savukārt Arveda Berga partija, kuru varētu saukt par nacionālistisku, pievienojās vēlāk… Savā ziņā, var sacīt, ka tie nebija nacionālisti , kas dibināja Latviju…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.44

    Eh, džeki! Jums galvā tikai melnbaltas bildītes un klišejas. Pastudējiet savas zemes vēsturi! Varbūt tā ir daļa no patiesa, nevis kartona, patriotisma…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 18.49

    Valdis. Par Latvijas atzīšanu – tas ir jaunums:) Vai bez Tevis vēl to kāds zina?:):):)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 18.50

    Komponista darbībai nesekojat, bet viņš jums tāds kā viedokļu līderis…

    Diez kurš pirms stundas rakstīja?

    “Ir aitas, ir cirpēji… I. Kalniņš pirmais saprata”

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.52

    lno

    Nu, kā tu tā. Z.A.Meireoviscs dabuja no Anglijas atzīšanu (Lords Blfurs, ja nemaldos), vēl pirms Latvija tika dibināta. Nu, johaidī! Palasi vēsturi!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 18.53

    dodos pastaigā. Būšu pēc kādas stundas

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 18.54

    Jūk, jūk – attiecības ar Krieviju ir Latvijas iekšpolitika.

    —————-

    Valdis teica: Vai Jums andrej nejūk iekš un ārpolitika?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 19.23

    Valdis. Vēstule bija, bet ne 17. novembrī – agrāk. Vai Lielbritānija tolaik aizvietoja Tautu savienību vai ANO?:) De jure LV atzina gadus 3 vēlāk un arī vēl ne visas valstis. Tā kā pašam ieteiktu iepazīt vēsturi vismaz pamatskolas līmenī:) Latvijas valsts dzima to sirdīs, kuri Tērbatā uz durvīm rakstīja latvietis, nevis tie, kuri 1917. gadā un vēlāk sapņoja par brīvu Latviju brīvā Krievijā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 19.56

    lno

    Nu, ar šo tu tā kā samazināji savu bondu manā vērtējumā… Te par Lorda Balfūra doto atzīšanu 11/11/1918 http://www.uzdevumi.lv/p/latvijas-vesture/9-klase/latvijas-republika-starpkaru-perioda-politika-un-saimnieciba-11787/demokratijas-posms-11788/re-1417f9c4-16e3-47e0-aa1a-bf9bcfb990e9 Nu, žēl puši, žēl, ka man, jūsu nolamātam, ir jāmaca jums jūsu valsts vēsture un vēl jāklausās jūsu “”uzbraucienos”… Kartona patrioti…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 19.59

    andrej

    Un Jums tiešām šķiet, ka I. Kalniņš atstāja, nu nezinu lielu, graujošu, paliekošu… ietekmio uz Latvijas Krievijas attiecībām? Neesat vienkārši auzās aizgājis? ;)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 20.03

    lno

    Tajā laikā bija Tautu savienība, vai zini… https://lv.wikipedia.org/wiki/Tautu_Savien%C4%ABba Un arī vēl ne tajā laikā… Bet vēlāk.. ANO vispār ir pēc WWII. Un valstis atzīst citas valstis, atzīst to likumīgās valdības un parlamentus…. Bet starptautiskās organizācijās stājas…

    Pietaupiet, lno, savus epitetus par pamatskolu sev…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 20.07

    lno,

    Nu ,tad kas dibināja Latvijas valsti? Tērbatas studenti ar saviem latviešu lasījumu vakariem Kronvaldu Ata vadībā, jeb, tomēr, politiķi uz Rīgas 2. Krievu teātra skatuves 1918.11.18. ? Un kas tie bija – nacionālisti vai internacionālisti?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 20.08

    KARTONA PATRIOTI :((((

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 21.02.2017. 21.04

    Valdis: “žēl, ka man, jūsu nolamātam, ir jāmaca jums JŪSU valsts vēsture”

    Lasīsim uzmanīgi šos viedos vārdus un būsim pateicīgi, ka ir tāds Valdis, kurš tik labi pārzina svešas valsts vēsturi.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 21.17

    fretka

    Es jau rakstīju, ka man slikta redze un bieza āda… Un man varētu būt cita valsts, kā vairumam kartona patriotu, kā rādās…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > Es 21.02.2017. 21.47

    Valdiņ, pirmais iespaids kā vienmēr ir tas objektīvākais:):):)

    Izlasi vismaz Vikipēdijā ko nozīmē valsts starptautiskā atzīšana, kad valsts kļūst par starptautisko tiesību subjektu. “No Vikipēdijas:…A. Dž. Balfūrs 11. novembrī oficiālā rakstā Meierovicam paziņoja, ka Lielbritānijas valdība “labprāt no jauna apliecina savu gatavību dot pagaidu atzīšanu Latviešu N a c i o n ā l a i P a d o m e i kā de facto neatkarīgai i e s t ā d ei ”…Kā pēdējā no lielvalstīm Latviju de iure atzina ASV — 1922. gada 28. jūlijā, turklāt, ASV deklarācijā tika norādīts, ka ASV atzīst pastāvošo valdību nevis valsti. Ja atzīšanas rakstā nebūtu pieminēts, ka Valsts departaments gaida Kongresa lēmumu par oficiālu diplomātisko pārstāvniecību izveidošanu, tas būtu uztverams tikai kā pagaidu de facto stāvokļa atzīšana. Bez tam, atzīšanas raksts saturēja atrunu, ka “Savienotās Valstis vienmēr uzskatījušas, ka neatkarības Krievijā nedrīkst tikt izmantotas par cēloni Krievijas teritoriju atsavināšanai”. Šis pieticīgais Latvijas neatkarības traktējums vēlākajos gados tika revidēts.

    Līdz 1922. gada beigām Latviju de iure bija atzinušas 28 valstis, bet visā starpkaru periodā — 42 valstis.”

    Turies pie zanEs kā zāģa zobs pie zoba:):):)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 22.04

    lno

    Pārlasi savu tekstu. Un manu

    Tā ka, Latviju dibināja Latvijas partijas… Un vēl dienu pirms dibināšanas Latvija jau bija starptautiski atzīta kā valsts :)

    —————

    A. Dž. Balfūrs 11. novembrī oficiālā rakstā Meierovicam paziņoja, ka Lielbritānijas valdība “labprāt no jauna apliecina savu gatavību dot pagaidu atzīšanu Latviešu N a c i o n ā l a i P a d o m e i kā de facto neatkarīgai i e s t ā d ei ”..

    —————-

    Kartona patrioti, kuriem jāliek rakties Wikipedia, lai noskaidrotu lietas, kuras būtu jāzina bez googles un wiki…

    Ne vella jūs te neesat vēri! Tikai izmetat, jūsuprāt, gudras vai asprātīgas frāzes kā “Nu ja, LV jau dibināja internacionālisti, ne nacionālisti:):):) 21.februāris 2017 18:32” un pēc tam izmisīgi rokaties i-netā, lai atrastu uz ko es atsaucos…. lno, tu pat nezini, kas ir tie ci;veki, kas dibināja valsti… Nu, es nezinu vai tavu… Manu dibināja… Kartons, kartons, kartons… :(((((

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 21.02.2017. 22.32

    Valdi

    Jūsu pirmais posts bija:

    Kalniņš pirmais saprata”

    vēlāk mēs noskaidrojām, ka Kalniņš atstājis iespaidu tikai uz jūsu vecākiem, kuri vairs nebalsos par kādu partiju. Par kādu nezināmu partiju, kuru Kalniņš sen jau pametis?

    Vai jūsu senču politiskā izvēle ir valstiski svarīga problēma?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    puika > Es 21.02.2017. 22.42

    >Ivars

    Par Junkera iespējamu atkāpšanos runā jau no Brexit laikiem.

    Interesanti, ka Eiropas un ASV prese gandrīz pat nepieminēja tādu runu. Vienalga par vai pret, bet vispār zero uzmanības.

    Vai nu Junkers ir līderis, kura viedoklim ir nozīme, vai nav. Bet nevar apgalvot abus vienlaicīgi. :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Es > Es 21.02.2017. 23.39

    andrej,

    Jūsu pirmais posts bija:

    Kalniņš pirmais saprata”

    vēlāk mēs noskaidrojām, ka Kalniņš atstājis iespaidu tikai uz jūsu vecākiem, kuri vairs nebalsos par kādu partiju. Par kādu nezināmu partiju, kuru Kalniņš sen jau pametis?

    —————-

    Mans posts ir vispār uzsākt diskusijas ar kartona patriotiem…

    Kad Imītis savus mīlas liecinājumus puņķinam veltija, kurā partijā viņš bija? 2013.g janvāris… Nu, andrej, saraucam pierīti, saraucam… NacApv, bingo! Bet gar maniem vecākiem Jums, andrej, tik pat maz daļas cik, kā latvieši saka -cūkai par aviāciju… Un, ja tā jums škiet ārpolitiska problēma – 2 balsotāji NA, vai I. Kalniņš, Jūsuprāt ir ārpolitiska problēma, tad es nespēšu Jums palīdzēt nekādā veidā, lai ko arī te sarakstītu. Hoc vere est a medicinae problema (lat)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 22.02.2017. 06.14

    Valdi, Imants Kalniņš jau 2010. gada iestājās ZZS.

    Droši vien viņa tulkoto Korānu (2012.g.) arī esat lasījis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 22.02.2017. 07.39

    andrej,

    Jums pienākas mana atvainošanās, jo I. Kalniņš no tiesas ir 2010. pārcēlies uz citu partiju! Viss pārējais, ko rakstīju, ir spēkā!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Es 22.02.2017. 08.36

    u! Viss pārējais, ko rakstīju, ir spēkā!

    ———

    Labs joks!

    Labāk parunāsim par R.Paulu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > Es 22.02.2017. 09.10

    > andrejs

    Katrs atvainojas, kā māk.

    Un arī apvaino, kā māk :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 22.02.2017. 11.19

    Valdis

    Es mājās turētu kaut desmit seskus, ja vien valsts pārvaldē nedominētu pidarasi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Es 22.02.2017. 11.25

    ————Valdis:”(..)

    Mans posts ir vispār uzsākt diskusijas ar kartona patriotiem… ”

    =========================================================================================

    “Super-puper” profesionāļiem vajag tikai ar “super-puper” diskutēt. Skat’, viens tāds drīzumā taisās pierādīt “īsto” LR dibināšanas datumu. 18. novembra mīts arī jāsāk izgaisināt?

    Inesis Feldmanis: «Es to uzskatu par savas dzīves uzdevumu – uzrakstīt kārtīgu vēstures grāmatu par Latvijas valsts tapšanu. Esmu jau rakstījis par to, ka Latvijas valsts laikam tomēr ir tapusi 1917. gada otrajā decembrī».

    Inesis Feldmanis: Vēsture gribot negribot ir politikas kalpone

    http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2016-01/540px/157891_a71e04ea96.jpg

    http://nra.lv/latvija/161384-inesis-feldmanis-vesture-gribot-negribot-ir-politikas-kalpone.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

Es 21.02.2017. 09.40

Labrīt!

Vai E. Rinkevičam ir taisnība, ka ASV noslēgašnās kaitēs pārējai pasaulei? Varbūt. Bet, varbūt ASV mazāka kāre iesaistītes jebkurā konfliktā pasaulē ir mums izdevīga? Varbūt visneizdevīgākā ASV politika mums ir tāda, kurā ASV “bāžas par korķi visās pudelēs”, bet, kad “pudelē” ielīduši, kļūst neizlēmīgi un negribīgi rīkoties aktīvi? Varbūt spēkā ir krievu teiciens -Opredeļites, A to besit… :)

+3
-14
Atbildēt

1

    robotron > Es 21.02.2017. 10.33

    Aizies ASV no Afganistānas un Čurkinam sekos daudzi. ASV politikai ir jābūt aktīvai Tuvajos Austrumos, Ukrainā un citur, bet nav jālien tur, kur krievam ir sagatavota kapa vieta. Rinkēviča un pārējo putļerastu cerības, ka Tramps Puķinam izsniegs carte blanche, ir pilnīgi veltas.

    “Jautāts, vai ir izjutis, ka pēc Trampa ievēlēšanas ASV savās diplomātiskajās attiecībās būtu kļuvusi noslēgtāka, Rinkēvičs atbildēja noraidoši.”

    Sunc zina ko ēdis. Es paļaujos, ka Trampa nozīmētais vēstnieks Latvijā būs daudz aktīvāks par iepriekšējo, kuram nebija jautājumu, par “greizo spoguļu karaļvalstī” notieko.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam