Tramps pieļauj sankciju atcelšanu pret Krieviju

209

Komentāri (209)

robotron 16.01.2017. 15.48

Marginālās padibeņu grupas ir nēģeri, kuri jau trešā paaudzē ne dienas nav strādājuši, bet pārstrādā sūdos neiedomājamus pārtikas kalnus, tie ir noziedznieki, komunisti un sodomīti. ObamaCare ir medicīnas apkalpošanas kvalitātes būtiska pazemināšana cilvēkiem, kuri ar savu darbu nodrošina visus labumus, tāpēc pēdējās aptaujas liecina, ka vairākums amerikāņu ir pret šo populisma paraugdemonstrējumu.

Bija jau Klintona eksperiments(ekskrements) visiem nēģeriem piešķirt hipotekāros kredītus, kas noveda pie NĪ buma un vēl nebijušas banku krīzes.

0
0
Atbildēt

4

    Es > robotron 16.01.2017. 16.30

    2 robotron

    Marginālās padibeņu grupas ir nēģeri…noziedznieki, komunisti un sodomīti.

    —————

    Cilvēk mīļais! Jums tak kāds laikam dikti pāri nodarījis, ja šādi visus “sametat vienā katlā” un aplejat ar verbāliem mēsliem.

    ObamaCare ir medicīnas apkalpošanas kvalitātes būtiska pazemināšana…

    —————–

    Kā pakalpojumu pieejamības palielināšanās pazemina kvalitāti? Es, teiksim, zinu, ka statistiski labāks dakteris būs piederdzējis un daudzus pacientus ārstējis, nevis tāds, kurš sēž bez darba.

    …Klintona eksperiments(ekskrements) visiem nēģeriem piešķirt hipotekāros kredītus…

    —————-

    Nebiju dzirdējis, ka ASV prezidents kādam piešķirtu kredītus. Kopš aparteīda beigām neesmu dzirdējis arī par kredītņēmēja ādaskrāsas nozīmi kredītkomisijas darbā. Ja vēlējāties teikt, ka kreisajiem ir raksturīga ļoti liberāla fiskālā politika, tad tā arī rakstiet, nevis par Klintonu, kurš meklē nēģeri, kam aizdot naudu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > robotron 16.01.2017. 17.12

    un arī aparteīds bija Dienvidāfrikā, nevis ASV.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 16.01.2017. 22.32

    Visiem vienāda medicīniskā apkope ir tas pac, kas skolā visiem bērniem salikt vienādas atzīmes, vai darbiniekiem visiem noteikt vienādas cietas algas. Klintona administrācija stimulēja hipotekāro kredītu piešķiršanu, neskatoties uz cilvēka ienākumiem un to, vai tam vispār ir kāda nodarbošanās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 16.01.2017. 23.11

    Citēju Latiņinu: “Не надо было неграм кредиты давать”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 16.01.2017. 14.02

Labs rītiņš. Tātad lai kādam tēmu komentēt nespējīgam Krotowam atkal neuznāktu vēlēšanās sūdzēties cenzūrai, ka viņu, klačotāju, par klačotāju nosauca, atkārtojam diskusijas procedūru. Uz rupjību tiek atbildēts ar rupjību, uz apvainojumu ar apvainojumu utt. Kas ir qtļquts vienam, ir atļauts visiem. Kas nav atļauts, nav atļauts nevienam. Pat 4 gadus par izvarošanu atsēdējušajam cietuma pidoram bender45.

0
0
Atbildēt

0

Absints 16.01.2017. 13.50

Iegāju, apskatījos, izlasiju, notīrijos…. izgāju..

+3
-1
Atbildēt

0

Es 16.01.2017. 12.06

Kāds ir iespaids par Trampu? Cik no visa, ko viņš dara un runā ir “trakā” tēlošana, lai iegūtu labāku sarunu poziciju un cik tas ir vienkārši primitīva, politiku nesaprotoša narcisista izpausmes? Vai kā 3. variants, tik tiešām Putina klauns Baltajā namā?

0
0
Atbildēt

12

    robotron > Es 16.01.2017. 12.27

    Valdis Lācis

    Esmu gandrīz pārliecināts, ka Tramps VVF, Streipam un kremlim sagādās vēl lielāku traumu, kāda tiem bija pēcvēlēšanu rītā un viņš atjaunos ASV varenību, kā to izdarīja Reigans un izbeigs absolūto ļaunumu.

    Putina klauns, neko teikt un tas pēc Putina melnās makakas astoņu gadu garumā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 16.01.2017. 12.46

    2 robotron

    Esat piederīgs tiem, kuri tic, ka Tramps spekulē ar domu, pacelt likmes sarunās ar Kremli? Bet, vai ir jebkas, kas liek mums ticēt, ka Tramps ir ļoti vilīgs un gudrs?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 16.01.2017. 13.02

    Pēc Putina melnās makakas ikviens būs ļoti “vilīgs” un gudrs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 16.01.2017. 13.07

    2 robotron

    Ko Jūs saprotat ar “melno makaku” un “viltību un gudrību”, kura raksturīga ikvienam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 16.01.2017. 13.47

    Melnā makaka ir Obama, kurš koķetēja ar Asadu un ir cēlonis IGIL.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 16.01.2017. 14.03

    Ja Obama ”nekoķetētu”, tad robotroniņš pirmais kliegtu par ”ASV agresiju.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 16.01.2017. 14.07

    2 robotron

    Cilvēku apnicināšana to ādas krāsas vai izcelsmes dēļ ir sevis paša pazemošana!

    Vai Obamas neizlēmību varam raksturot kā koķetēšanu? Vai pielietosim analoģiju ar meitenes koķetēšanu – kad meitene koķetē ar puisi un kad vienkārši nevar izlemt sist pļauku vai nesist?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 16.01.2017. 14.45

    Valdis Lācis

    Cilvēku apnicināšana to ādas krāsas vai izcelsmes dēļ ir sevis paša pazemošana!

    Tur tiešām jābūt ir morālam kroplim, slimam ar politkorektumu vai Streipam, lai ASV prezidenta amatā ievēlētu kandidātu pēc tā ādas krāsas. Es domāju ameriāņi 8 gadu laikā būs pietiekioši atēdušies politkorektuma sūdus un neko tamlīdzīgu tuvāko 50 gadu laikā neatkārtos.

    Ienaidnieka interešu lobēšanu nevar nodēvēt par neizlēmību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 16.01.2017. 14.59

    2 robotron

    Kāda veida “morālo kroplību” saskatāt ādaskrāsā, ja jau tik ļoti cerat, ka 50 gadus amerikāņi nu vēlēs tikai vadoties no baltas ādas krāsas? Bet zināmu skaidrību tas, protams, ievieš par Jūsu vērtējumu Obama vs Tramps :)

    Ko Jūs saprotat ar jēdzienu – politkorektums? Nu tā aptuveni vismaz un īsumā, kas tas ir – politkorektums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > Es 16.01.2017. 15.09

    “morālā kroplība” bija ievēlēt, vadoties pēc ādas krāsas un atteikt Makkeina kungam, kurš būtu bijis viens no izcilākiem, vai pat visizcilākais prezidents ASV vēsturē. Politkorektums ir primabalerīnas lomai izvēlēties klibu tanti. Politkorektums bija izvēlēt to, kurš primāri iestājas par marginālām padibeņu grupām, rupji ignorējot krietno un strādīgo amerikāņu vairākuma intereses. Skat: ObamaCare

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Es > Es 16.01.2017. 15.29

    2 robotron

    …atteikt Makkeina kungam…

    ———-

    Arī man senators McCain ir ļoti simpatisks. Tomēr, “atteikums” bija vēlēšanu process, nevis kāda vadoša partijas darbinieka atteikums, jo vairāk – McCain ir republikānis bet Obama demokrāts!

    …primabalerīnas lomai izvēlēties klibu tanti…

    —————

    Skaists kalambūrs, nav vārdam vietas! Tomēr skaidrību tas man par Jūsu definīciju politkorektumam nav radījis. Vai drīkstu lūgt precīzāk definēt Jūsu izpratni par šo?

    Savukārt, runājot par “marginālajām padibenēm”, galīgi nekļust skaidrs, kas ir šīs sociāli deklasētās un no sabiedrības pamatgrupas nomaļus esošās ļaužu kopas. Jūs varētu minēt precīzāk, jo īpaši tādēl, ka Obamacare skārusi lielu daļu amerikāņu sabiedrības, nevis kādas nomaļas sīkas grupiņas. Un, ja veselības apdrošināšana visai iedzīvotāju kopai, Jūsuprāt, ir nepiedodams ļaunums, tad kā vēl spējat dzīvot mūsu valstī, kurā tas škiet pašsaprotama valsts funkcija?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Es 16.01.2017. 17.10

    šamējais kammentators par ”padibenēm” uzskata visus no viņs atšķirīgi domājošos. Ja neticat man, padiskutējiet ar viņu ilgāk, pats redzēsiet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

bender45 15.01.2017. 20.53

Šitas portāls man patīk ar to vien,ka var labi izklaidēties,palasot,kā nacsmerdeļu salašņas un troļļi te plēšas savā starpā,kad neviena normāli domājoša nav klāt.Un parašas pedarasts miervaldītis uztur jautrību,klupdams virsū visiem bez izņēmuma,par visu vari censdamies parādīt savu “”krutumu””.Viņu var saprast-kādreiz pie parašas ir pamatīgi dabūjis ciest,tāpēc tagad ir nikns uz visu pasauli…

+2
-1
Atbildēt

5

    Miervaldis > bender45 15.01.2017. 21.14

    debilais kremļnacistu smerdelis, par izvarošanu tiesātais cietuma pidors bander45, viņš arī kremļnacistu mīzals valsts nodevējs runcs debilitātes dēļ to drīkst nezināt, bet tas, ka normālā sabiedrībā cilvēki strīdas, ir normāli. apmaini pamperus un audz liels, debilais bēbij, tu vēl daudz ko nezini.

    Visi kremļnacistu smerdeļi, valst nodevēji un debilkvekšķi vienmēr tiek saukti tajos mīļvārdiņos, ar kuriem mētājas paši. Tā būs, kamēr šie kremļnacisti nebeigs te smirdēt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bender45 > bender45 15.01.2017. 21.25

    Hi,hi nabaga apbižotajam miervaldītim atkal nav,kas pamperu nomaina..nu ticam ticam tev,miervaldīti,””gaiļu kaktā tev neklājās viegli-neko darīt-tadz ir izvarotāju liktenis-tapēc jau tev tagad tā nesaturēšana…bet diez vai to izdosies kompensēt ar grafomāniju….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 15.01.2017. 23.40

    debilais kremļnacistu smerdelis, nodevējs, nacists un cdebilkvekšķis atkal nevar bez citu palīdzības aizvērt debilkvekšķamo caurumu? nekas, nodevēj u8n debilnacist, es ne tādus vien debiliķus esmu aizvēris!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bender45 > bender45 16.01.2017. 09.21

    Neraudi,neraudi,miervaldīt-mēs tev ticam-gandrīz…bet tagad gan nomaini pamperu-ož nelabi….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > bender45 16.01.2017. 13.51

    ceituma pidors valsts nodevējs bender45 joprojām nevar aizv ērt kvekšķamo caurumu? Nekas, pidor debilkvekšķi, turpināšu dresēt, kamēr klausīsi! Žaunas ciet, nodevēj un pidor!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Miervaldis 15.01.2017. 20.41

Un atgādinājums kaktu psihiatrelim Krotowam. Vingrinājumi kaktu psihiatrijā izgāzīsies tāpat kā izgāzās debilklačas un draudi. Iesaku nomierināties, kvekšķi!

+1
-3
Atbildēt

0

Krotow 15.01.2017. 20.26

Diskusija nav iespējama, tajā iesaistoties garīgi neadekvātām personām un huligāniem. Tad tas ir farss nevis diskusija. Trako analīzes var interesēt tikai Aptiekas ielas dakterus.

Klau, Miervaldi – tu gadījumā neesi Ir portāla administrators?

+4
-1
Atbildēt

4

    Miervaldis > Krotow 15.01.2017. 20.31

    Ja trollis Krotows stulbuma vai neiecietības dēļ nav spējīgs diskutēt, vislabāk turēt muti, lasītāji neuzzinās, ka esi muļķis.

    Un, klau, trolli Krotow – te ar tevi neviens nav cūkas ganījis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Krotow 15.01.2017. 20.33

    Ja neadekvātais huligāns, tēmu komentēt nespējīgais debiliķis Krotows uzsāka strīdu, viņš strīdu arī dabūja. Ja par maz, dabūs vēl.

    Aizstāvoties pret huligānu, pilsonis uz ielas arī pielieto specpaņēmienus, tikai no viņa puses šie paņēmieni ir pašaizsardzība :D Skaidrs, tēmu komentēt nespējīgais huligāntrolli draudētāj?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > Krotow 15.01.2017. 20.34

    Tātad tomēr neesi. Labi, vismaz vēl ir cerība par garīgi adekvātu personu klātbūtni Ir portāla apkalpošanā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Krotow 15.01.2017. 20.40

    Jautājums tev, draudētāj huligān tēmu komentēt nespējīgais debiliķi Krotw – vai tu gadījienā nesi bijušais gēbists, padomju režīma politpsihiatrs vai kas tamlīdzīgs?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Miervaldis 15.01.2017. 20.21

Tagad ”diskusiju” analīze šajā tēmā”.

1. ”diskusija” – robotroniņa politspams un ērikuļa neiecietības propaganda, slimā trolliene betočka drusku patroļļo beztēmā.

2. diskusija. Drusku padiskutējām ar ”riņķī apkārt” par noskaņojumu Rietumeiropā. Tēma ļoti subjektīva, rezultāts neskaidrs, kā arī vajadzēja būt.

3. ”diskusija” – rasists Aldis, kurš principā nav spējīgs komentēt pats savus rakstus, tāēc diskusija neizvēršas.

4. diskusija – dzeris49 histēriski apsūdz citus histērijā, saņem kritiku un pāriet uz saukāšanos.

Beigās biezā slānī tēmu komentēt nespējīgā troļļa Krotow žēlabas par to, ka te raksta viņam nepatīkamus komentārus, draudi ieviest cenzūru un viens snobiski tukšvārdīgs kvekšķiens par ”nesamierināmām pretrunām”, pats trollis gamn nevar paskaidrot, par kādām.

Atgādinu visiem tēmu komentēt nespējīgajiem kvekšķiem, ja jūs gribat uzlabot ”kvalitāti” portālā, atturieties no kvekšķēšanas. Kvekšķim draudētājam Krotw noteikti permanetie audzināšanas pasākumi tādi, ka kvekšķis tiks regulāri troļļots. Ne pārāk daudz, bet regulāri.

0
-2
Atbildēt

0

dzeris49 15.01.2017. 18.46

Jā, 50% miervaļža, 25% robotrona, tas ir IR portāls, tik tālu esam…

Un sākums bija Diena, pēc tam cita Diena, un par ko pārvērties?

Pašiem portāla īpašniekiem nav pretīgi to savu portālu lasīt, vai viņus intersē tikai komentāru skaits?

Totāla degradācija.

+7
-1
Atbildēt

15

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 18.58

    Speciāli debiliem Kremļa nacistiem skaidroju situāciju – te ir visu portāls, tikai daži ir spējīgi komentēt tēmu, bet citi, kā Kremļa nacists dzeris49, tikai kvekšķēt. Uzpurni iegādājies?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 18.59

    degradētais kvekšķis dzeris49 drīkst paskaidrot, kas lai portālam būtu pretīgi? Lasīt citādus uzskatus? Tā ir demokrātija. Ja kvekšķim dzerim49 ir pretīgi lasīt uzskatus, kuriem viņš nepiekrīt, tad neviens viņu te nav ķēdē piesējis. Drīksti vākties. Ja pats neesi spējīgs komentēt, tad netraucē citiem!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 15.01.2017. 19.28

    Savstarpēji izslēdzoši jēdzieni, ar kuriem trijotne neskopojas, ir “Krievu pasaules” atbalstītājiem raksturīgi. Pats no sevis uzprasās secinājums, ka tā vienkārši ir psihisku noviržu pazīme. Kuru pēc tam propagandisti izmanto, kā nu viņiem kurā reizē vajag.

    Dienu pārpirka nenosakāmas izcelsmes angļi (atļaušos minēt, ka tie bija Šķēles apmaksāti zicpriekšēdētāji) un pārvērta par kārtējo LTV. Nupat no turienes izmeta arī Zanderu, jo viņš atļāvās runāt pretī beneficiāriem. Dienu kopš 2008. gada vairs neabonēju. Runājot par lasāmo Latvijas presi, interesanti, cik ilgi noturēsies LA – viņiem pagaidām vēl atļauj runāt Lembergam ne visai patīkamas lietas. Un Ir vēl abonēju, jo neskatoties uz redakcijas raustīšanos, viņus šobrīd vēl var lasīt bez vemšanas refleksiem. Portāls bardaka komentāros dēļ gan ir pārvērties miskastē.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 19.32

    Tukša ļurkšķēšana bez tēmas ir raksturīga krotowvēmējiem. Zanders esot atļāvies runāt pretī. Zanders vienkārši atstrādāja dienas normu un, pat ja ar kādu nesapratās – tā gadās – tad ideoloģiska līmeņa nesaprašanās un Zanders ir nesavienojami jēdzieni.

    Komentāri normāli, kā Krotows iekomentē, tādu atbildi saņem. Tā bija, tā ir un tā būs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 19.44

    Tēmu komentēt nespējīgais debilkvekšķis Krotows drīkst katrā laikā paskaidrot, kura komentētāja kuri jēdzieni viņam nepatīk, un pastrīdēties. Snobiska kvekšķēšana no malas bez mazākās konkrētības ir raksturīga tēmu komentēt nespējīgiem debiltroļliem.

    Vēl tēmu komentēt nespējīgais debilkvekšķis Kritizs drīkst iegaumēt, ka te nav nekādu grupējumu, katrs ir pats par sevi, lai gan var gadīies komentētāji ar līdzīgiem uzskatiem un ar nesamierināmi pretējiem.

    Lai tēmu komentēt nespējīgajam Krotowam pārietu vēlēšanās sist klaču, viņš tiks druksu patroļļots audzinošos nolūkos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 20.01

    Vēstures īsais kurss kvekšķim Krotowam. Frāzē ”Kremļa nacisti” nav nekā savstarpēji izslēdzoša, tāpat kā frāzē ”kopīga sarkanarmijas un vērmahta parāde Brestā 1939. gadā.” Tāda parāde tiešām ir notikusi un Krievijā to zina.

    Tas, ka sarunā ar debilkvekšķiem tādiem kā Krotows citi paceļ balsi, arī ir normāli – krotowdebiliķi citu valodu nesaprot :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 15.01.2017. 20.07

    Ja par pārējiem (pašdarbniekiem?) vēl ir jautājums, tad Miervaldis jau puslīdz noteikti ir Kremļa trollis, kura mērķis ir acīmredzams – totāla diskusiju vietas piedrazošana un degradācija.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 15.01.2017. 20.11

    Var jau būt. Taču tie drīzāk ir kompleksi ar īstās šizofrēnijas piešprici. Ar līdzīgiem indivīdiem gadījās satikties dzīvē. Viņi diemžēl pat neapzinās, ko dara.

    P.S. Aizrakstīju atgādinājumu par portālu Ir redakcijai. Un atvainojos LTV – atbildē Džerim ar to biju domājis LNT.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 20.11

    Kremļa trollis debilklačotājs nomale, kuram šajā diskusijā ir 0 komentāru par tēmu, bet 1 debila klača, piesaka debilšovu ”Saukāju citus savā vārdā” un debilšovu ”Neatšķiru diskusiju no strīda.”

    Tas, ka mana klātbūtne vienam otram Kremļa trollim ir ļoti nepatīkama, ir sen zināms un ta arī jābūt :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 20.13

    P.S. Ja trollis klačotājs Krotows mēģinās ieviest portālā politisko cenzūru, viņ cietīs sakāvi. Citādi uzskati arī joprojām tiks izteikti, kopā ar komentāriem par cenzūras nelikumībām, ja tādas būs. Ja cenzors likumpārkāpējs sāks cenzēt profilus, tie tiks mainīti.

    Lappusīti ar troļļa lielcenzora Krotowa draudiem saglabāju, var noderēt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 15.01.2017. 20.21

    Diez ko miervaldiņš ar šo lappusīti darīs? Sūtīs uz “Vakara Ziņām” publicēšanai pirmajā lappusē? Vai aptīs ap sētas mietu un nāks mani meklēt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 20.23

    Piemēram, bāzīšu draudētājam kvekšķim krotowam degunā viņa paša citātus katru reizi, kad viņs tēlos baigi progresīvo. Vēl varu pārpublicēt dažus komentārus, ja troļļa kvekšķa draudētāja krotowa kabatas cenzorelis ķersies pie nelikumībām. Tā ka, draufdētāj kvekšķi trolli, karā pret vārda brīvību tu cietīsi sakāvi un nebūsi pirmais.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 20.25

    Trollis draudētājs Krotow piesaka murgošanas šovu ”Pēc tam, kad pats tikko draudēju ar cenzūru, murgoju, ka citādi domājošie mani draud vajāt ar mietiem.” Pirma gulētiešanas neaizmirsti pārbaudīt skapi un pagulti, tur noteikti kāds citādi domājošais ar mietu slēpjas :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 20.27

    Un, draudētāj trolli, neaizraujies ar draudiem – arī citiem nekas netraucē bombardēt redakciju ar sūdzībām par katru komentāru, kas viņiem nepatīk, ja ne no šī profila, tad kāda cita.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 16.01.2017. 00.04

    Starp citu, trolli Krotow, svētdienās nav jāstrādā nevienam, ar retiem izņēmumiem. Un vēl, trolli Krotow. Vai tu pats esi maksas trollis vai brīvprātīgs?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 15.01.2017. 16.56

čekisti metodes nemaina , akuraat kaa pie mums bija “Ļabvakars” taa krieviem šis

http://agonia-ru.com/archives/3498

+4
0
Atbildēt

1

Miervaldis 15.01.2017. 16.33

Tas skaitās autors talantīgs, kas miris traģiski.

Ja zīmīgs vecums – ģēnijs pilnā mērā.

Viens vēl pavisam jaunos gados nošauts duelī,

Bet otrs cilpā līdis Engleterā.

Bija autors Kristus. ‘’Nebūs nokaut tev!’’ viņš rakstīja.

‘’Ja nokausi, es sameklēšu tevi!’’

To trīsdesmit un trijos gados krustā piesita,

Lai vairāk neatgādina par sevi.

Par trīsdesmit un septiņiem pat domāt briesmīgi,

Jo dzīve strauji iet no kalna lejā –

Šais gados Puškins pats sev izzīlēja dueli

Un Majakovskis lodei virsū skrēja.

Ir bīstams laiks, jo Radītājs liek skaidri saprast to:

‘’Tev pietiek, autor! Apstājies vai arī…’’

Šai vecumā ir krituši gan Bairons, gan Rambo,

Bet šodien autors kaut kā tiek tam pāri.

Mans duelis ir atlikts – varbūt nenotiks nemaz?

Kad krustā sita, nesāpēja stipri.

Jau pienāk trīsdesmit un septiņi – bet kas tad tas?

Vēl esmu dzīvs un kustos diezgan ņipri.

‘’Re, autors baidās!’’ skauģi brēc. ‘’Nav dūšas nošauties!’’

Jūs trakie bļāvēji un lielās mutes!

Var autors cauri dzīvei soļot un pat neliekties

Zem svara, kas jūs nospiestu kā utes.

Ja sāki rakstīt, viegli ir pie ienaidniekiem tikt.

‘’Lūk, šis ir bīstams! Dunci viņam ribās!’’

Bet tāds mums autoriem ir darbs – ne visiem izpatikt

Un lai jau dunčus vicina, kam gribas.

Lai kvekšķi apspriež savus simboliskos datumus!

Ir laikmets jauns un cita dzīve sāksies!

Aug mūža ilgums vidējais un tātad autorus

Tam bļauru baram ilgāk paciest nāksies.

Nekaunīgs plaģiāts no V. Visocka

0
-1
Atbildēt

0

beta 15.01.2017. 15.54

Diemžēl robotrons, Miervaldis un vēl Ēriks lieliski jūtas viens otra sabiedrībā. :(

Mēs esam lieki viņu dzīves svētkos… :)

+6
-1
Atbildēt

7

    Miervaldis > beta 15.01.2017. 16.06

    klaču bābiietis debiltrolliene beta ir spējīga arī tēmu komentēt vai tikai debili kvekšķēt un saukāties?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > beta 15.01.2017. 16.13

    ———–beta:”..Mēs esam lieki viņu dzīves svētkos.”

    =========================================================================================

    Katrs savā vietā – visi valsts [Rietumkrātiņa] labā! Bez panikas, process turpinās vēlamajā virzienā. Tagad svarīgi iekļauties valdošajā meinstrīmā, apjēgt reālo situāciju.

    Diskusija: Ne mana druva

    http://www.satori.lv/uploads/media/23/23026.jpg

    http://www.satori.lv/raksts/12432/Diskusija/Ne_mana_druva

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 15.01.2017. 16.21

    debilnacists kvekšķis edge-indran drīkst no šī briesmīgā Rietumu krātiņa aizbēgt jebkurā laikā – vai aizvērt debilkvekšķamo curumu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > beta 15.01.2017. 16.56

    —————

    “…..— jo, redziet, dieva valstība ir iekš jums.” Lukas evanģēlijs.

    http://cs.stanford.edu/people/eroberts/cs181/projects/2010-11/DownloadingConsciousness/Virtual%20Brain.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 15.01.2017. 17.03

    debilkvekšķis edge-indran nav spējīgs atbildēt, bet nav spējīgs arī aizvērt kvekšķamo un atkal maina tēmu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > beta 15.01.2017. 18.49

    Trijotne patiešām ir unikāla savā šizībā. Viņiem katram jāiedod pa kaku maisam un jāielaiž kaut kur slēgtā telpā paplosīties. Indrānu Edžus uz viņu fona šķiet pat inteliģents.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 15.01.2017. 19.34

    Vienīgais unikālais savā šizībā te ir tēmu komentēt nespējīgais debilklačotājs Krotows, kurš nav spējīgs atbildēt par tēmu, bet nav arī spējīgs nekvekšķēt. Viņam vajadzētu pielietot Otomanu impērijā pastāvējušu sodu paslīcināt sūdu mucā, bet ne līdz letālam inākumam.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 15.13

Es visu laiku domāju, ka lielāku “sviestu” par mūsu Ģenerāli fon rostiņu – robotronu ir grūti iedomāties…

Bet Miervaldis sit pušu visus…unikāls eksemplārs..

Galvenais, ka vecā, labā latviešu paruna – “…neaiztiec sūdu, tad viņš nesmirdēs..” – nestrādā…

Miervaldi vari neaiztikt, bet viņš smirdēs tik un tā…

+11
-1
Atbildēt

29

    fretka > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 15.28

    Toties kas par komentāru birumu!

    irlv.lv curiki atkal uz zaļa zara – kā vecajos labajos laikos :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 15.51

    Te smird tikai tēmu komentēt nespējīgais debilkvekšķis skumjais xuiņinieks, un vēl pāris nacisti un rasisti.

    Tātas, smirdošais debilkvekšķi, ja neesi spējīgs normāli sarunāties, turi smirdamo caurumu aizvērtu bet, ja neizdosies, dabūsi pretī tā, ka maz neliksies, un vēl pats būtu vainīgs.

    Tas pats aizrādījums arī tikai saukāties spējīgajam debilbēbītim fretkam. Ja tu, debiliķi, neesi spējīgs bez debilhistērijas lsīt citādi domājošo komentārus, varbūt nelien portālos?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.01

    IR ir kā logu darbnīcas birojs ar šķībiem un sadauzītiem logiem. It kā plakāts vēsta ka tiek piedāvāti vislabākie logi rajonā, bet iet iekšā un logus pasūtīt negribas, ja nu vienīgi tikai tāpēc, ka citu logu darbnīcu apkārtnē nav. No otras puses IRu var likt kā izcilu piemēru žurnālistu jaunajai paaudzei par pārprastās “vārda brīvības” tēmu. Šīs “vārda brīvības” vārdā argumentētie viedokļi tiek izspiesti, adekvātie komentētāji aizbaidīti un komentāru vide neglābjami sačakarēta.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.08

    ————

    “Vēju sēsi – vētru pļausi!”

    Par ko cīnījās auseklīši, uz tā arī uzrāvās. Noder atcerēties, kas, kad un kā izlaida no pudeles to “vārda brīvību” – šodienas bezjēgai pamatus ielika, ar labiem nodomiem ceļu uz (..) bruģēja.

    http://www.labvakar.lv/images/thumbs/55e9b74580b579716992e279446b0766_crop_x400_y300.jpg

    Trīs vīrieši kadrā. Kad viņi runāja ēterā, ielas bija tukšas. Mūsu televīzijas vēsturē nekas tāds pēc tam vairs nav noticis – neviens cits televīzijas raidījums nekad vairs nav bijis tik populārs un ietekmīgs. Kādēļ? Tādēļ, ka raidījums „Labvakar“ runāja par to, kas skatītājam ir svarīgs. Viņi kalpoja nevis reitingiem un slavai, bet jēgai un saturam. Raidījums „Labvakar“ ēterā dzīvoja no 1988.g. – 1993.g. Raidījums „Labvakar“ ir producentu grupas „Labvakar“ sākums. Producentu grupa „Labvakar“ dibināta 1992. gadā. http://www.labvakar.lv/sakums/par_mums

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Krotow > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.08

    Par šo trijotni rodas asociācijas kā par viegli aizkaitināmiem dīvaiņiem bez noteiktas nodarbošanās pirmspensijas gados vai varbūt pensijā. Vismaz vienam no viņiem nav pat vidējās izglītības. Nebūtu pārsteigts, ja vismaz vienam no minētās trijotnes ķēzīšanās “liberastu” portālos skaitītos amata pienākums vai darba līgumā neminēta, taču ar priekšnieku norunāta nodarbošanās saistībā ar viņa darbu (vai vienu no vairākiem mazapmaksātajiem darbiem). Citādi nav iespējams izskaidrot tik aktīvu dzīvošanu komentāros. Cilvēkam, kurš nopietni strādā, tam vienkārši nav laika. Un šķiet, ka līdzīgi būs ar Indrānu Edžu (latvijas_valsti) un vienu otru grostiņveidīgo.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Krotow > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.12

    Ir portāls diemžēl ir ar tehniskām nepilnībām, kurām Ir vadība nepievērš uzmanību vai nespēj tās novērst, jo nezina kā un baidās no gudrāka IT personāla. Varbūt IT House šamos apvārdojuši, nezinu.

    fretkai: Ir vadība vnk neizmanto pašu portāla iespējas. Būtu komentāriem pielikuši kādu neuzkrītošu reklāmu skaitītāju. Tad uz Rostiņa (robotrona), Miervalža, Edžus, LV valsts un Alda rēķina vien saskaitītos tāds čungurs, ka drukātajā izdevumā pat reklāmas nebūtu jāliek.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.17

    Atliek noskaidrot, kā ir iespējams ”izspiest argumentētu viedokli” – vai varbūt Lielajam Argumentatoram pašam nav ko teikt? Kā ”aizbaida komentētājus”? Konkrēti? Te gan ir d’Artanjana laiku Parīze un paredzu, ka pēc kādam nepatīkma komentāra jums vajadzēs vilkt ārā aso zobenu (šī portāla gadījumā aso mēli) bet no kura laika komentētāji baidās no pāris trollēniem? Runājot par vārda brīvību, regulāri vārdiskie dueļi nav nekas patīkams, bet vai jums labāk patiktu Delfinārija vai Madžiņdienas tipa cenzūra?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.18

    ————–Krotow:”… Cilvēkam, kurš nopietni strādā….”

    ========================================================================================

    Atpazīstu brāli Koļu (Krotow)!

    https://www.youtube.com/watch?v=gS_Wo6LGC3I

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.19

    Par trolli Krotow rodas asociācijas ar klaču bābiešiem. Te būtu vēlams diskutēt par rakstu, bet klačot labāk savā atejā uz poda. Turpat arī vēlams apspriest – pašam ar sevi – jautājumu, cik kurš komentē un kāpēc. Ja nebūs vēlēšanās ievērot šos saprātīgos ieteikumus, tad trollis Krotow riskē dabūt pretī tik, cik vajadzēs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.46

    > Krotow

    Robotrons ir vecs vientuļš vīrs, kas joprojām tēlo mačo, Latvijas patriots, tas gan. Naivi domā, ka var pārstrīdēt Miervaldi, kam, diemžēl, ir konkrēta diagnoze…

    Ēriks arī naivi domā, ka var kaut kā pretstāvēt Miervldim, nesaprazdams, ka ar slimajiem nav iespējams debatēt.

    Kādreiz progresīvais IRs ir degradējis. Tomēr liberālo vērtību piekritējiem un piekopējiem tās ir likumsakarīgas beigas, jo, ja trūkst morālās higiēnas (visatļautība), beigas ir tāda mēslu bedre, par ko pārvērties IRs…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.57

    slimā kvekšķe beta strauji degradējas no komentāru meles par komentāru debilkvekšķi ar bērnudārznieces uzvedību?

    Ja gribas sist klaču, apmainieties ar pastiem un klačojiet tur. Parējiem nav interesaanti.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.59

    Morālās higiēnas, kvekšķe klačotāja, mums ir tieši tikpat cik jums. Uzprasījāties uz rupjību un dabūjāt pretī tā, ka maz nelikās. Un viss godīgi. Demokrāts nenozīmē ņuņņa un nespējīgs sevi aizstāvet.

    Tā ka sāciet ar sevi un nelieniet, bet, ja ielīdāt, nekvekšķiet, ja dabūjāt pretī. Par kvekšķēšanu tikai dabūsiet papilddevas.

    Kāds iztrauceja jūsu ultru bariņa mieru? Neko darīt. Šī ir sabiedriska vieta, nevis jūsu privāta.

    Ir tāds demagoģijas paņēmiens ”huligāna loģika’. Huligāns sūdzas, ka viņu piekāvuši, bet noklusē, ka pats bija kautiņa sācējs. Tas pats attiecas uz visiem klačotājiem, bļauriem, naida runātājiem, meļiem un ākstiem. Paši iesākāt, pasi saņēmāt un tā būs vienmēr.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.32

    betai: Liberastija un liberālās idejas nav viens un tas pats. Klasiskajā liberālismā princips bija, ievērojot likumu, nejaukties citu darīšanās un indivīda tiesības beidzās tur, kur sākās otra tiesības. Mūsdienu t.s. “liberāļi” lielākoties ir maskēti komunisti, kuri to bieži pat neapzinās. Kad sākas problēmas, tā vietā, lai ievērotu likumu, viņi sāk nodarboties ar paššaustīšanu un reāli domājošo kušināšanu, tā visu padarot vēl sliktāk. Hermanis vienā no pēdējām intervijām stāstīja, kā tas notiek Vācijā. Citur nav labāk. Nupat lasīju rakstu, kur tas bija apkopots https://rufabula.com/articles/2017/01/11/nowhere-to-run – ar nelielu kritikas devu lasot, ļoti labi uzrakstīts. Arāja komandas pēcteči un WP atbalstītāji šoreiz lai paklusē. Ir redakcija manuprāt īsti vairs nezina ko atbalstīt. “Vienotība” pagrimusi savstarpējos kašķos un neizskatās, ka tur līdz pašvaldību vēlēšanām kaut kas varētu uzlaboties. NA ir savi kosjaki, ZZS un SC ir praktiski viens un tas pats, Sudraba – otrā Kremļa kabatas partija vēlēšanu procentu noslaukšanai un Kaimiņš ir, piedodiet, āksts. Šķiet, ka redakcijā tāpēc šobrīd plēš matus, jo pašiem sava mugurkaula ir par maz.

    “Argumentatoru” trijotnei un viņiem līdzīgajiem vienkārši lecu pāri. Pat mīnusus vairs nelieku, jo tā ir tukša laika tērēšana. Jo mazāk trolli barosi, jo mazāk ķēzīs (jo mazāk sūdu aiztiksi…). Internets tikai lasīšanas režīmā viņiem būtu pelnīta alga.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    uz Krotow

    Man ir sava teorija, kāpēc, piemēram, Ģenerālis, destra – robotrons ērti dzīvojās IR portālā.

    Pēc diezgan “drošām” ziņām, Drošības policija ir lūgusi IR īpašniekus Ločmeles personā paturēt cik vien ilgi var robotronu Irā, jo savādāk, izmests uz ielas, Ģenerālis nodarbosies ar seksuālu vardarbību pret bērniem…tā atriebdams savus jaunības dienas pazemojumus ieslodzījumvietās.

    Protams, tas atbaida daudzus IR fanus, kas vairs neapmeklē portālu un neabonē žurnālu..No tā arī ir tās materiālās grūtības, bet ko gan neizdarīsi sabiedrības drošības vārdā..

    Tikai iedomāsimies situāciju…

    Kāda inteliģenta ģimene(papus, mamma, omīte, opis un divi knauķi), izdzirdējuši par IR portāla augsto intelektuālo līmeni, nolemj bagātināt savu garīgo pasauli, apmeklējot IR portālu.

    Domāts, darīts!

    Tā nu kādu vakaru, kad tētis ar mammu pārnāk no darba, visi kopā paēd pankūkas, nosēžās pie datora un atver IRu, lai izbaudītu intelektuālas diskusijas.

    Bet Ir durvis atver un uz lieveņa iznāk portāla mājas gariņš – dežurants Ģenerālis rostiņš…viss pilnīgi kails, tīkliņzeķēs, melnā lateksa mētelītī un ar pātadziņu rokās…viltīgi smaidot, destra elsojot saka – “..laipni lūgti manā anālajā pasaulē…!”.

    Jā, pavisam aizmirsu…pa visu savu dzīvi mūsu inteliģentā ģimenīte nebija dzirdējusi nevienu rupju vārdu…nu bija kaut kad, sen, sen atpakaļ viens gadījums, kad omīte opim strīda karstumā pateica šausmu vārdus – “.. ak, Tu, mans negantais..”. Par šo atgadījumu un rupjību ģimenē kaunējās runāt.

    Nu, lūk, šāda ģimenīte, sastopot pliko Ģenerāli tīkliņzeķēs, no sākuma nodomā, ka kļūdas dēļ nokļuvusi kaut kādā porno saitā un jau grasās laisties prom, bet Ģenerālis šos ir cieši satvēris un sāk izrādīt savu valstību.

    Pēc Ģenerāļa vārdiem – “.. vispirms es Jums parādīšu čekas pederastu izbāzeņus..” – omīte zaudē samaņu. Mazie bērneļi neko vēl nesaprot, viņi domā, ka atrodās Luna parka šausmu istabiņā. Ar savu pātadziņu destra – ombross ātri dabū omi pie samaņas un visa kompānija tiek vesta pa koridodu, kur gar malām rēgojās, uz mietiem uzdurtas, piesmietas krievu garnizonu kuces. Koridora galā Ir portāla viesiem ir iespēja baudīt Ģenerāļa lepnumu – svinīgo Slavas zāli, kur milzu akvārijā, kas pildīts ar formalīnu, peld ānusi, vagīnas un daikti..fonā klusi skan skarbs, stenošs anālais reps.

    Visas ekskursijas laikā Ģenerālis smalki izskaidro katras trofejas vēsturi – kur un kādos apstākļos tā iegūta un kādi bija upura pēdējie vārdi..pie tam, visu laiku, nepārtraukti virinādams savu lateksa mētelīti.

    Bet mūsu inteliģentā ģimenīte sen vairs neko ne redzēja, ne dzirdēja, jo bija aizspieduši ausis un aizvēruši acis..

    Varētu vēl daudz stāstīt par viņu piedzīvojumiem Ģenerāļa Irā, bet zīmju ierobežotais skaits liedz man to darīt.

    Vien varu pateikt, ka beigu beigās IRa viesiem šis murgs beidzās, viņi laimīgi atgriezās mājās – bērni pie Skalbes pasakām, bet omīte pie adīkļa.

    Tā beidzās ģimenes mēģinājums bagātināt savu garīgo pasauli…viņiem vēl skaidri ausīs skanēja Ģenerāļa atvadu vārdi pie portāla durvīm – “… atnāciet vēl, es Jums nākošreiz parādīšu dzīvus pidarus un īstu Putina sūdaino daiktu..!”.

    Lieki minēt, vai mūsu varoņi vēl kādreiz nolems ieiet Irā un vai ieteiks to savām paziņām.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.43

    Man ir teorija, ka debilais bēbītis ”skumjais xuiņinieks” ir no visdebilāko bērnudārznieku klačotāju grupas.

    Ja ir nepārvarama vēlēšanās uzsist debilklaču, apmainieties privātiem pastiem un klačojiet tur. Uz visu, kas rakstīts sabiedriskā vietā, var atbildēt katrs.

    Starp ciotu, debilklačotāji bēbīši te rīko histēriju par citādi domājošo komentāru skaitu. Ja jūs abi kvekšķi turēsiet kvekšķamos caurumus aizvērtus, tad nebus arī jums adresētu atbilžu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.45

    tēmu komentēt nespējīgajam kvekšķim klačotājam idiotam krotowam. Ja tu, kvekšķi, iejaucies manās darīšanās, tad pretī saņemsi iejaukšanos savās un viss būs godīgi. Tā ka, kremļnacistu noderīgais idiot, neizdevās liberālismam piekasīties, bet tas netraucē pakvekšķēt, vai ne?

    Ja nav ko atbildēt, drīksti neatbildēt, bet, ja jums ar skumjo xuiņinieku ir privāta saruna, turpiniet to pastā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.49

    Ja debilkvekšķis sūds trollis krotows (no manis katrs debilbļauris nacists vienmēr dabūs pretīō trīskārtīgi) nav spējīgs atbildēt, tad drīkst arī neklačot. Ja tev, sūds un naida kurinātāj, nav iemācījuši, kā jāuzvedas, tad nekas, es iemācīšu.

    Esot jāpieņem kaut kādi likumi sakarā ar kaut kādu situāciju. Kādi likumi, komentēt nespējīgais kvekšķi? Nacistiski likumi par kolektīvām demortācijām? Tad atliek sagaidīt, kad Latvijā kāds tava dzimuma pārstāvis izdarīs pārkāpumu, un sodīt tevi pēc kolektīvās vainas principa, vai ne, sūda klačotāj tēmu komentēt nespējīgais smirdoni?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.52

    Par nelaimi pašieceltajam cenzoram nacistelim krotozwam, Latvijas Republikā pastāv vārda brīvība, kuru smirdonis krotows nevienam nav devis un tāpēc nevienam neatņems. Pat ja smirdonim krotowam būtu drauģeļi cenzūrā, arī ar tiem tiek galā pavisam vienkārši, nomainot profilu, adresi vai abus.

    Tā ka smirdošo ultru bariņam ar krotowu nāksies tomēr samierināties, ka te publicē arī jums nepatīkamu sviedokļus, bet patr kvekšķēšanu dabūsit pretī tā, ka maz neliekas. par cenzūras draudiem, skaties, ka pats nenopelni algu – cenzūra Latvijā ir nelikumīga.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.55

    Jā, smirdomni nacist krotow, ks tad notiek Vācijā un citur? Ar terora aktiem ir iespējams nobidēt tikai tev līdzīgus neonacistus. Visi pārējie zina, ka terorisms ir vecs kā pasaule un terorisma pastāvēšanas fakts bija zināms pat PSRS, lai gan padomju pilsonis neko daudz par terorismu pastāstīt nevarēja.

    Starp citu, rasist cilvēknīdēj, pēc Rietumeiropas rasitu saprašanas arī tu esi zemcilvēks. Piekrīti tādam vērtējumam vai tomēr rasistiem nav taisnība? Ja nav, kāpēc?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 17.59

    Atgādinu debilkvekšķim krotowam, ka redakcijas pienākums nav nevienu ne atbalstī, ne apkarot. Ja ir vēlēšanās pēc redakcijas, kur jums būtu drauģeļi, drīksti vākties uz Madžiņdienu vai Delfināriju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 18.02

    Bruņiniek, sasmīdināji mani līdz asarām :))))))))) Paldies par pēcpusdienas izklaidi :) Pat bildēs “ieraudzīju”, kā robotrons lateksā ar XXXL izmēra zirga krānu rokā rādāmkociņa vietā ved viņus garām stikla rezervuāru rindai. Šo derētu uztaisīt multenītes formā “Pētera dzīves” stilā. Taču ir aizdomas, ka tad DP sāks interesēties arī par mani. Tas tiesa, Ir papīra un elektroniskā forma šobrīd atšķiras jo gauži un portāla komentāri ir pārvērtušies mēslu bedrē.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 18.18

    > SB, Krotow

    Robotrons nav jucis, viņš tikai kaut kādā brīdī pazaudējis krastus. Iedomājies, ka vīrietība izpaužas simtreiz atkārtojot vārdus …. nu tos visus… :) Nespēj iebraukt, cik tas pretīgi izklausās no malas, pat, ja, piemēram, es daudz kur viņam piekrītu.

    Miervaldis ir diagnoze, tur neko nevar darīt. Varbūt pat raksta no Tvaika ielas, vai vienkārši pilsētas jukušais. Tiesa, kādreiz, iespējams, bijis normāls un lasošs.

    Miervaldis ir trollis visīstākais, robotrons sevi iedomājas troļļu apkarotājs esam, bet garām, diemžēl…

    Troļļus nevajag barot, ja vien pats nevēlies par tādu kļūt, vai jau esi ceļā uz to…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 18.21

    Ja tu smirdoni nevari paciest citādus uzskatus, neesi spiests te kavēties. Bet ja principā nevari paciest, ka tev nepiekrīt, atver savu privāto portālu un tur vari banot visus, kas tev nepatīk. Ticamāka gan ir iespēja, ka tu šajā portālā būsu vienīgais.

    trollienei debilkvekšķei klaču bābietim betai. tu bērniņ arī tēmu proti komentēt vai tikai debilkaitināties? vai k ārtējā histēriskā ultranaciste, kam citādi uzskati izsauc histēriju, bet tukšais paurītis neļauj atbildēt un tapēc sākas debilkvekšķi par ”troļļiem”?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 18.25

    Kāpēc lai DP sāktu interesēties par debilnacistu krotowu? Draud uzņemt pornogrāfiskas multenītes? Sliktākajā gadījumā smirdonis krotows varētu dabūt banu par pornogrāfijas izplatīšanu, bet arī tikai teorētiski.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 18.26

    Vārdu sakot, jūsu ultru bariņam ir sākušās nebaltas dienas, ar ko jūs arī apsveicu. Melot, debili kvekšķēt, debili klačot, saukāties ir bīstami – izrādās, par to dod pretī zirga devās :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 23.57

    Ja debiltrollis Krotow nav spējīgs piefiksēt ar savu tukšo paurīti, svētdienās jāstrādā nav :D un vispār katram debiltrollim, kurš kvekšķ par citu komentēšanas laikiem un samaksu, es viņa apvainojumus pāraresēju atpakaļ. Tēmu komentēt nespējīgais Krotow, vai tu esi apmaksāt debilkvekšķis?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > Skumjais Bruņinieks 16.01.2017. 02.23

    Skumjais Bruņinieks

    “Drošības policija ir lūgusi IR īpašniekus Ločmeles personā paturēt cik vien ilgi var robotronu Irā, jo savādāk, izmests uz ielas, Ģenerālis nodarbosies ar seksuālu vardarbību pret bērniem..”

    Pac taču zatļerast, labi zini, ka DP pie dirsas bērni, tās vienīgais uzdevums ir vajāt nacionālpatriotus. Tikai Vienotības kremļjaģu pedofīlijas lobijs varēja ko tādu dabūt gatavu:

    Par seksuāliem noziegumiem aizdomās turētais uzņēmējs Tūns atbrīvots no apcietinājuma

    http://www.delfi.lv/news/national/criminal/par-seksualiem-noziegumiem-aizdomas-turetais-uznemejs-tuns-atbrivots-no-apcietinajuma.d?id=48027701

    “..pa visu savu dzīvi mūsu inteliģentā ģimenīte nebija dzirdējusi nevienu rupju vārdu..”

    Nabaga ģimenīte pat iedomāties nevarēja, ar ko nodarbojas Vienotības tikumiskais līderis, Rinkēvičs, bet taisījās palaist savus knauķus Vienotības bērnu nodaļā(pionieros).

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > Skumjais Bruņinieks 16.01.2017. 02.32

    beta

    Es tev nemetu ar tomātiem, nemet man fekāliju maisiņus ar Vienotības logotipu! Es varu pārvarēt riebumu, paņemt cimdus, aizspiest degunu ar knaģi, noliekties paņemt maisiņu un lidināt atpakaļ.

    Atradusi sev īsto domubiedru, dzimtenes nodevēja, kolorado lenteņa, Putina kuces Zatlera, pielūdzēju!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Skumjais Bruņinieks 16.01.2017. 20.21

    koprofāgam robotroniņam. Tos virtuālos fekāliju maisiņus, kurus tu, koprofāg mētā, tu saņmsi atpakaļ trīskārtīgi. Skaidrs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

robotron 15.01.2017. 13.22

Miervaldis

Vai Kremļa nacists dzeris49

Vai tā pūlies nacistus aizvainot? Ir stulbi rieties ar visiem pēc kārtas, īpaši ar dzēris49, kurš tāpat, kā tu uzskata, ka skolās un bērnu dārzos būtu ieviešama obligātā sodomijas mācība un pārdzīvo, ka staļina aziātiem – cilvēkēdājiem neizdevās visu Eiropu noslīcināt asinīs un eiropiešus nogalināt, vai pārtaisīt pēc saviem atbaidošiem ģīmjiem un līdzības.

0
-4
Atbildēt

8

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 13.41

    Nacistus, bērniņ, nav iespējams apvainot, viņi ir staigājoši apvainojumi paši sev. Par bērnudārziem, nacisma apoloģēt, sarunāsim tā. Par to, ko esmu teicis es, strīdies ar mani, bet par to, ko es neesmu teicis – strīdies ar sevi savā atejā uz poda. Sen un labi zināms idiotekstrēmistu paņēmiems izdomāt neeksistējošu problēmu un varenā balī to kritizēt?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.15

    Toties hitleriešiem, kuru gan vairs nav, tomēr izdevās kādu robotroniņu pārtaisīt pēc sava ģīmja un līdzības.

    Cilvēkam, uz kuru šauj, ir vienalga, vai šauj no Bergmana vai Špagina mašīnpistoles, vai komandu šāvējiem dod vācu vai krievu valodā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 15.01.2017. 14.21

    Ja cilvēks, staļinist, bija nonācis Gestapo, tad 99% gadījumos viņš zināja par ko, bet ja NKVDešņiku: sadistu un pederastu, nagos, tad 90% viņam pat nojausmas nebija. Staļins uz elli ir aizsūtījis vairāk krievu, nekā vācieši, somi, japāņi, ukraiņi, horvāti, igauņi un latvieši, kopā ņemot.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.28

    Piemēra, staļinist, ģenerālis fon Fričs nonāca gestapo tāpēc, ka nebija vainīgs, bet bija jāizēd no amata, tāpēc viņu apsūdzēja homoseksuālismā, kur bija iesaistīts kāds cits Fričs, bet gestapo piekoriģēja liecības, lai vainīgais iznāktu ģenerālis. Zlēku iedzīvotājiem vispār nekādas apsūdzības neuzrādīja un pat Jekelna vīri nevarēja ierakstīt savā atskaitē, par ko nodedzināts šis ciems.

    Par Staļinu tu, staļinist, laikam strīdies pats ar sevi, bet ar mani tu, staļinist, drīksti pastrīdēties par tādu jautājumu – kāpēc, nosodot vienu masu slepkavu, jāattaisno otrs?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 15.01.2017. 14.34

    Laikam nesaproti atšķirību starp 1% un 90%? Nekādas Zlēkas vai Audriņi neattaisno to, ka visi staļinisti vēl nav pie Staļina. Tavējie, krievu fašistiskie izdzimteņi, nogalināja 1/4 daļu latviešu un būtu nogalinājuši visus, ja Hitlers viņu asinsdzīres nebūtu pārtraucis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.46

    Laikam nebiji spējīgs atbildēt un pacel balsi? Vai centies aizbēgt no jautājuma, uz kuru neesi spējīgs atbildēt? Bet atbildēt vajadzēs!

    Par procentiem vari strīdēties pats ar sevi – gan sarkanajā, gan brūnajā gestapo nonākušie zināja, ka ne Hitlera, ne Staļina reihā cilvēka dzīvībai nav nekādas vērtības. Tagad atbildi uz jautājumu vai arī es atbildēšu savā vietā, ka tu stulbuma un gļēvulības dēļ nevari atbildēt!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.49

    Audriņos, neonacist noziedzniek, nebija neviena staļinista un Zlēkās arī. Bija Latvijas Republikas pilsoņi. Ja Audriņos vēl tika slēpti sarkanarmieši (bet arī tas neattaisno masu teroru) tad Zlēkās bija tīrs naida noziegums, kuru paši esesieši nezināja, kā attaisnot un paskaidrot! Ko nu, neonacist noziedzniek?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.52

    debilais nacists robotrons, nevarēdams atbildēt uz jautājumu, izmisīgi bēg no atbildes un strīdas pats ar sevi par to, ko neviens cits ne šajā, ne citās diskusijās nav teicis.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Miervaldis 15.01.2017. 13.01

Un vispār, ja skolās patiešm sāktos informācijas cenzēšana, tad no literatūras kursa būtu jāizņem visa literatūra. Piemēram, bija tāds sorozīds un masons Blaumaņu Rūdolfs, kurš sarakstīja noveli ”Salna pavasarī”’, propagandējot neuzticību un aprēķina laulības. Un vispār, lasītāji, nosauciet man vienu darbu no skolas literatūras kursa, bet es paskaidrošu, kur šim darbam var piesieties no karojošās tikumības un reliģiskā fundamentālisma sludinātāju viedokļa.

+1
-2
Atbildēt

0

bender45 15.01.2017. 09.11

Jā,mūsu nacsmerdeļiem bikses jau jūtami trīc kopā ar visu papildus lieko svaru tur iekšā…un biežā pamperu maiņa nepalīdz…

0
-7
Atbildēt

2

    robotron > bender45 15.01.2017. 11.34

    bender45

    ЕСЛИ В США БУДЕТ ПРИНЯТ ”COUNTERACTING RUSSIAN HOSTILITIES ACT 2017”, ЭТО БУДЕТ ОЗНАЧАТЬ БЫСТРЫЙ КРАХ ПУТИНИЗМА

    http://agonia-ru.com/archives/3476

    Pat ja Tramps būtu tāds, kādu to iecerējuši kremlī, slimo, noziedzīgo un sātana apsēsto krievu pasaulīti tas vairs neglābs. Tramps nebūt tāds nav.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 15.01.2017. 12.35

    Bikses te ir pilnas tēmu komentēt nespējīgajam nacistu smerdelim, valsts nodevējam, debiliķim un cietuma pidoram bender45. ja neesi sopējīgs komemntēt, aizver debilkvejkšķamo caurumu un atpakaļ nenāc, kamēr nebūsi iemācījies uzvesties!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Krotow 14.01.2017. 19.09

Raksta pārpostētājs varēja arī pierakstīt, ka Tramps teicās atcelt ASV sankcijas pret Krieviju tikai pēc Minskas sarunu izpildes. T.i. pēc Krievijas aneksijas pārtraukšanas Krimā un Ukrainas austrumu apgabalu atbrīvošanas.

+12
-5
Atbildēt

3

Skumjais Bruņinieks 14.01.2017. 18.23

Jomajo, nu ko var cepties par to Trampu visu laiku!

Var daudzo ko “pieļaut”…

Es, piemēram, “pieļauju”(varbūtība 1:1000000000000000000) , ka smagos noziegumos apsūdzētais Aivars Lembergs kopā ar, no apsūdzībām izsprukušā, Andri Šķēli pēkšņi atvainotos visai latviešu tautai par valsts nozagšanu un viņi atdotu visu sazagto naudu atpakaļ Latvijas valstij..

Es, piemēram, “pieļauju”, ka “valsts vírs” Dombrovskis varētu pēkšņi visiem paziņot, ka bija sapinies savas sievas un Bukanes mahinācijās un , sava gļēvuma un merkantilisma dēļ, pakļaujoties šantāzai, gāza pats savu valdību un nometa varu Lembergam pie kājām.

Es, piemēram, pieļauju, ka Dombrovskis pats atzīsies, cik nelietīgi paslēpa savu un citu valsts parādnieku kredītus prokrieviskajā RB…”pieļauju, ka lācītis paņems savu kredītportfelīti nomer3 un izkratīs visas tautas priekšā..

Es “pieļauju” arī, ka IRs kādu dienu tiešām kļūs par neatkarīgu un sevi cienošu portālu…

Savienotās valstis ir pierādījušas, ka par prezidentu var tikt ievēlēts melnais, ir pierādījušas, ka par prezidentu var tikt ievēlēts pat Tramps un ASV ir pierādījušas, ka prezidents, ja nestrādā valats nacionālo interešu vārdā vai sevi sakompromitē, izlido, impīčmenta procedūrai pateicoties, kā korķis no Baltā nama.

Ko lai Tramps saka savas prezidentūras sākumā…?

Vai lai sadedzina visus tiltus pirms sarunām..?

Vai lai ieliek pats sevi rāmjos, kas nedod viņam manevru iespējas..?

Viņš saka normālu politiķa valodu..

“es pieļauju”,

vai

“..ar Krieviju gribu labas attiecības..”(apmēram citēju)

A kurš negrib…?

Es pagaidām neredzu iemesla tādai brēkai, kā to te pasniedz daudzi(arī IRsis).

+10
-8
Atbildēt

5

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 14.21

    Redzi, kas par nelaimi. Krievijas propagandoni kliedz, ka citām valstīm vajag labas attiecības ar Krieviju, bet pati Krievijsa izvērš totālu melu kampaņu tādā līmenī, kādā Jozefs Gebelss nekad nav melojis, un iebrūk visur, kur vēlas. Tad, redzi, kur ir problēma – attiecības var būt vai nu abpusēji labas vai abpusēji sliktas, trešā varianta nav. Huligāns un žūpa, kas saukā sievu vārdos, kurus es šeit neatkārtošu, un regulāri viņu piekauj, nevar gribēt, lai sieva viņu mīlētu tā, kā Džuljeta mīlēja savu Romeo. Tāpat arī fašistiska valsts, kurā totāli meli tiek uzskatīti par normālu saziņu un puišus pēc nāves nepieteiktā karā aprok klusu, kā sprāgoņas, bez goda un piemiņas, nevienam nemācīs, kas ir normālas attiecības. Vispirm paši iemācieties, tad paskatīsimies.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 14.23

    Es, piemēram, pieļauju, ka Kremļa nacistu algotnis vai noderīgais idiots skumjais xuiņinieks nodzīvos visu mūžu, mētādamies ar nepierādītiem apvainojumiem. Pat vairāk, es to varu diezgan droši paredzēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 14.34

    Sarunu sākumā ir jāpaskaidro pozīcija un jāliek IENAIDNIEKAM saprast, ka ir jautājumi, par kuriem tirgošanās nav iespējama. Tas atvieglos sarunu gaitu, jo IENAIDNIEKS zinās, ka nav vērts mēģināt to, kas ir nolemts neveiksmei. Un vēl. Atcelt no amata nederīgu ierēdni vai nodevēju tomēr ir grūtāk nekā viņu šajā amatā vispār neiecelt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.27

    ———–

    Sarunas sākums..bac, bac, pif-paf..sarunai beigas.

    http://img11.nnm.me/e/2/8/4/3/737f3c512b15beceee31161f288.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Skumjais Bruņinieks 15.01.2017. 16.53

    kremļa trollim edge-indran nav o teikt, bet vismaz jāpakvekšķ?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 14.01.2017. 16.47

ASV demokrātus atbalstošā prese un mēdiji nu jau atgādina kolektīvu Kiseļovu vai RT, tik daudz tur ir absolūti nepārbaudītas informācijas, kas attiecas uz Trampu, žurnalistu ētikas kodekss netiek ievērots

Un paši demokrāti, ar to savu histēriju npēc zaudējuma vēlēšanās, kļuvuši pavisam smieklīgi un atgādina kolektīvo Kremli, kas meklē nevis savas kļūdas, bet tos, kurus varētu savā zaudējumā vainot, pie kam sāk ārpolitiku izmantot iekšpolitiskos nolūkos, tāpat, kā Kremlis, lai tikai kaitētu Trampam.

Izskatās, ASV demokrāsti daudz ko mācījušies no Krievijas, un ASV poliiskā elite dažās ziņās kļūst līdzīga Krievijas “elitei”.

Tas ir jāsecina, neatkarīgi no attieksmes pret Trampu.

Un Ir jau arī brīžam kļūst diezgan tendenciozs un atspoguļo to visu samērā vienpusēji.

+5
-13
Atbildēt

9

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 13.04

    Smieklīgs ar savu histēriju ir kļuvis Kremļa nacists dzeris49, kurš jau iedomājas, ka varēs cenzēt ASV presi.

    Atgādinu šim un pārējiem Kremļa nacistiem – ASV prezidents ir vienkāršs ierēdnis un paši amerikāņi savus prezidentus kritizē tā, kā pat Kremļa propagandoni viņus nekad nav kritzējuši. Arī Latvijas Republika ir brīva valsts un pašieceltie komentāru cenzori te nevienu neapklusinās. Tā ka ne histērija, ne uzbrukumi nelīdzēs – kritika turpināsies.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 13.06

    Vai Kremļa nacists dzeris49 bieži meklē savas kļūdas pats vai vismaz tās atzīst, ja uz tām norāda citi?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 14.00

    Es ceru, ka pat stulbais Kremļa nacists dzeris sprot atšķirību starp ASV, kur prezidents ir vienkāršs ierēdnis ar likumā noteikto maksimālo termiņu, un Krieviju, kur ir mūža diktators.

    Un, kā jau rusnacistiem pieņemts, pēdējais argumnts ir saukāt citus savā vārdā, kad argumentu nav :D

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.01.2017. 18.02

    Miervaldis – redzu trīs komentārus, adrresētus man, nespēju noticēt savai laimei, tu mani aplaimoji, pievērsdams tādai niecībai kā man, savu uzmanību, pat sirds sāka trīcēt.

    Bet, nepūlies turpmāk, netērē savu dārgo laiku un intelektu, griezies pie sev līdzvērtīgajiem, nevis pie tādām niecībām, kā es, nespēju es tavus ģeniālos, asprātīgos, saturīgos, bet, manam nožēlojamam intelekta līmenim nepiemērotus komentārus, lasīt, nesmu tik izglitots, gudrs un inteliģents, tā ka tāpat neko nesapratīšu, nav vērts pat censties, bez tam, negribu vēl lielāku mazvēretības komleksu, kas man momentā rodaas, kad izlasu kaut ko no taviem ģeniālajiem tekstiem, kas, noteikti, pēc tavas nāves, varbūt arī dzīves laikā, tiks izdoti atsevišķā grāmatā, kopā ar Zālamana tekstiem, jo tikai viņš drīkst stāvēt tev blakus.

    Vienīgais, pareizāk sakot, otrais tava līmeņa intelektuālis šeit ir ombross – ģenerālis- robotrons, ar to tev būtu vērts padiskutēt, tas ir tavs līmenis, tā ka vēlreiz saku – nepūlies un pie manis negriezies, tāpat nelasīšu, jo nesapratīšu, tu esi, tā sacīt, intelekta ērglis, kur nu man līdz taviem augstumiem, pat nepūlēšos tos saniegt, tāpat nespēšu, salīdzinot ar tevi, esmu tāda nožēlojama mājas vista.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 15.01.2017. 18.42

    Džeri, nevajag viņiem te diskutēt. Jau tā 4/5 komentāru Ir portālā ir viņu, ja ne pat vairāk. Spriežot pēc tavu mīnusu skaita augstāk varam pat aptuveni saskaitīt, cik viņu ir :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 18.50

    Tēmu komentēt nespējīgais debilkvekšķi dzeri49, vienīgais, kuram tu vari te pavēlēt nekomentēt, esi tu pats. Saprati, tēmu komentēt nespējīgais debilkvekšķi Kremļa nacist trolli?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 18.52

    Speciāli debilkvekšķim tēmu komkentēt nespējīgajam krotowam atgādinu – te nav ierobežots komentāru skaits, bet visi debilklačotji, arī debilais ultra krotows, tiešām darīs prātīgi, ja turēs debilkvekšķamos aizvērtus, ja nav ko teikt. Kamēr tā nebūs, dabūsiet pretī tik, cik būsiet pelnījuši. Skaidrs, kvekšķi?

    Starp citu, debilkvekšķi, tavs fašistiskais kolēga alģiss arī komentē aktīvi, bet uz viņu jūs debilultras nekvekšķat. Tā ka nemēģini te tēlot idiotu, bļaustoties, ka tevi uztrauc komentāru skaits. jūsu debilultru bariņu te uztrauc tikai tas, ka ir itādi domājošie.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.01.2017. 18.54

    Portāls pilnībā degradēts, bet, Iram viss pie vienas vietas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > dzeris49 15.01.2017. 19.02

    Tad nemokies šai degradētajā portālā, kur izsaka citādus uzskatus, ej kvekšķi citur.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

beta 14.01.2017. 16.39

Liberālais IRs mēģina uzmest Trampam mēlsu pikucīti vismaz rakstot divdomīgu virsrakstu.

Pasaulē patreiz notiek lērums interesantu lietu, bet IRs savus lasītājus baro ar trešās šķiras notikumu atstāstu Latvijā.

Kas attiecas uz Trampu, ir versija (kas man liekas ļoti ticama), ka kompramatu par Trampu palaida pasaulē ASV “augšas” (varbūt spēka struktūras, varbūt republikāņu augšgals Makeins u.c., varbūt abi…) .

Te labs komentārs.

http://echo.msk.ru/blog/dm_grishin/1909318-echo/

+4
-13
Atbildēt

2

    beta > beta 14.01.2017. 17.17

    Es mazliet kļūdījos ar saiti (kaut ieliktā arī ir ievērības vērta). Gribēju ielikt šo:

    http://www.svoboda.org/a/28231441.html

    Kuru Trampa jautājums interesē, izlasiet ko saka Londonā dzīvojošais krievu izcelsmes analītiķis Igors Sutjagins. Daudz kas kļūs skaidrāks…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > beta 15.01.2017. 13.05

    Ja Trampa politiskie uzskati ir nebūtiski, kāpēc totalitārā beta šiem uzskatiem veltīja veselus divus komentārus?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

west 14.01.2017. 16.17

Kas ir Trmps ?

Ja atmetam vismaz 80 % demokrātu(?)partijas pārvaldīto masu saziņas līdzekļu propagandu, tad :

Tramps ir īsts amerikānis un nav muļķis. Muļķiem nepieder miljardi USD. Muļķi tos nevairo, bet ātri notrallina.

Viņš ir pietiekami vecs, lai vairs netrīcētu par savu dzīvību. Šis aspekts visvairāk biedē pasaules baņķierus. Tāpēc Kenedija liktenis Trampam ir ļoti iespējams ja viņš negribēs iekļauties sistēmā. Impīčments ir vieglais variants,

Viņš tiešam grib kļūt par visu laiku labāko ASV prezidentu lai visi atceras. Viņš grib ražošanu atkal pārnest uz ASV un radīt darbavietas tās pilsoņiem. Viņš uzskata, ka ASV intereses ir primārās un draugi ir visi, kas to veicinās.

Sevišķi nikni Tramps nemīl melus kurus izplata baņķieru kontrolētā prese un TV. Tā pati,kura stutē Obamu un Hilariju. Tā pati, kura jebkuru kritiku sava izveidotā dieva – Obamas sakarā sauc par rasismu.

Trampa jaunības izklaides ar sievietēm ir normāla vīrieša pazīme. Vismaz ir skaidrs, ka viņš nav latentais “gejs”. Par Hilarijas vīra izklaidi darba laikā “demokrātu” presei iestājusies amnēzija.

Kas būs tālāk, nav zināms , bet ir skaidrs, ka ASV beigs slīgt zili-rozā liberālsociālistu purvā. Un tas jau ir daudz.

+9
-14
Atbildēt

7

    robotron > west 14.01.2017. 22.32

    west

    Tāpēc Kenedija liktenis Trampam ir ļoti iespējams ja viņš negribēs iekļauties sistēmā.

    Vai tad pastāv bažas, ka Tramps arī varētu sarīkot ko līdzīgu Karību krīzei? Es domāju, drīzāk viņš krievam izrādīsies tik par problemātisks, kāds bija Reigans, kurš bija apsolījis atstāt krievus bez biksēm un solījumu izpildīja.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > west 15.01.2017. 01.14

    Ja atmetam neonacista westiņa teoriju, ka cilvēki daloties īstos un viltotos, tad trampulis ir vienkārši amerikānis.

    Tālāk. Vai ģeniāls komponists nevar būt pilnīgs nejēga jautājumos, kas neattiecas uz viņa profesionālo darbību? Vai miljardieris nevar būt stulbs jautājumos, kas nav saoistīti ar faktu, ka viņš nopelnījis miljardu? Kāda ir Latvijas pieredze ar oligarhiem politikā?

    Ak jā, trampulis nemīlot melus. Visiem ekstrēmistiem pastāv tikai divi viedokļi, viņu un nepareizais. Starp citu, populistiskā frāze par ”ražošanas atjaunošanu” ir pretrunā ar populistisko frāzi par ”cīņu pret bankām” bet padomju skolās loģiku nemācīja, vai ne?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > west 16.01.2017. 09.29

    > west

    “Tramps ir īsts amerikānis un nav muļķis… Viņš uzskata, ka ASV intereses ir primārās un draugi ir visi, kas to veicinās.”

    Visā, ko teicāt, Jums piekrītu. Latviešu politiķiem vajadzētu domāt tāpat. Nesaprotu, kāpēc Jums mīnusi,- liekas cilvēki klausās Holivudas superapmaksāto aktieru murgainos izteikumus un nedomā loģiski.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > west 16.01.2017. 12.19

    DD1

    Visā, ko teicāt, Jums piekrītu. Latviešu politiķiem vajadzētu domāt tāpat.

    Vai NA tagad būs nākusi viena balss klāt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > west 16.01.2017. 12.54

    > robotron

    “Vai NA tagad būs nākusi viena balss klāt?”

    Kas ir NA?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    robotron > west 16.01.2017. 14.33

    Tas ir SC un ZRP antipods.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > west 16.01.2017. 18.56

    > robotron

    “Tas ir SC un ZRP antipods.”

    Nevajadzētu būt tik pārliecinātam par to. Nedomāju, ka nacionāļi ir tie, kas kā Tramps vērtē savas valsts intereses kā primārās. Piemēram, pēdējais brēcošais gadījums ar kvotu Līvu neeksistējošam projektam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aldis-2 14.01.2017. 15.42

Vairāki franču mediji bija uztraukušies, ka Lepena varētu tikties ar Trampu.

Kāpēc šāds uztraukums? Lepena bija Jaunjorkā un tikās ar saviem draugiem ēkā, kur dzīvo Tramps. Tiklīdz kāds viņu tur bija pamanījis, tâ uzreiz medijos paradījās bildes ar Lepenu šajā ēkā un uzrakstiem aptuveni “Tieši šobrīd Lepena atrodas Trampa tornī”. Dažiem palika bail, ka viņa var tikties ar Trampu un tas iedrošinās franču vēlētājus balsot par Lepenu.

Vispār jau visas aptaujas liecina, ka Lepena vēlēšanu 2.kārtā neuzvarēs. Taču pēc Brexita un Trampa ievēlēšanas daži franču politiķi un mediji ir palikuši tramīgāki. Dažreiz viņi piemin kādu ameriešu žurnālu, kuŗš bija paredzējis Brexitun un Trampa ievēlēšanu, bet tagad paredz Lepenas nākšanu pie varas.

“Le Figaro” komentē bijušā premjerministra (sociālista) Vala uztraukumu:

Manuel Valls s’inquiète d’un FN «premier parti chez les jeunes qui votent»

(Vals uztraucas, ka FN “par partiju Nr.1 balsojošo jauniešu vidū”)

« Une partie de la jeunesse n’est pas seulement tentée par l’abstention, le rejet du système, la révolte, l’indignation… Mais elle est tentée par l’extrême droite», a-t-il alerté. «Et vous le savez, parmi les jeunes qui votent, le FN fait des scores impressionnants, et il est aujourd’hui le premier parti»

>>> “Daļu jauniešu kārdina ne tikai iespēja nepiedalīties vēlēšanās, noraidīt sistēmu, izvēlēties sacelšanos, sašutumu… Bet to kārdina arī iespēja balsot par galēji labējiem” – uztraucas [Vals]. “Un jūs zināt, ka balsojošo jauniešu vidū FN iegūst pārsteidzošus reitingus, un tā šodien ir partija Nr.1”

Es gan nesapratu, kāpēc viņš piemin tieši balsojošos jauniešus, jo pērnās aptaujas rādīja, ka jo jaunāki ir franči, jo vairāk viņi ir gatavi balsot tieši par FN (sveiciens tiem, kuŗi kādreiz uzsvēra, ka Anglijā jaunieši balsoja pret Brexitu, izvēloties savu nākotni, bet veči viņus iegāza). Francijā ir otrādi – tieši veči balsot par FN nav gatavi, bet jaunieši ir gatavi, it īpaši vecuma grupā 18-25 gadi. Tikai terorakti šo tendenci bija nedaudz izjaukuši, kad pēkšņi krasi bija pieaudzis FN atbalstītāju skaits vecumā grupā 35-49 gadi – cilvēki, kas uztraucas par saviem bērniem.

Savukārt “Le Monde” jau iztēlojas, kas notiks ar eirovalūtu, ja uzvarēs Lepena un Francija izstāsies no eirotelpas:

L’euro survivrait-il à un Frexit ?

(Vai eira pārdzīvos Frexitu?)

+10
-9
Atbildēt

19

    Aldis-2 > 14.01.2017. 15.54

    Savukārt biznesa laikraksts “La Tribune” raksta:

    Hongrie : Orbán veut expulser les ONG financées par Soros

    (Ungārija: Orbans grib izraidīt Sorosa financētās nevalstiskās organizācijas)

    Šķiet, ka Sorosa stipendiātiem Ungārijā klāsies grūti.

    Le dirigeant Hongrois a ainsi indiqué .. que les ONG, qui recevaient de l’argent issu de l’étranger, permettaient “d’organiser les flux de réfugiés et d’accélérer les migrations”. Le vice-président du parti conservateur a ajouté .. que “ces organisations doivent être repoussées avec tout leur matériel […] Et à présent, je pense que le contexte internationale le permet”.

    >>> Ungāru līderis norādījis, ka NVO, kas saņem naudu no ārzemēm, pieļāva “organizēt bēgļu plūsmas un paātrināt imigrāciju.” [Savukārt] konservātoru līdeŗa vietnieks piebildis, ka “šīs organizācijas ir jāizmet .. Un pašlaik, es domāju, starptautiskais konteksts to pieļauj.”

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 16.00

    “Le Monde”:

    Si la droite gagne, elle n’acceptera « en aucun cas » d’accueillir plus de réfugiés

    (Ja labējie uzvar [prezidenta vēlēšanās], tad viņi “nekādā ziņā” neakceptēs uzņemt vēl bēgļus)

    Prezidenta kandidāta (Le-Republikāņa) Fijona pārstāvis ir ticies ar Merkeli un brīdinājis viņu, ka Francija nekādus imigrantus vairs neuzņems. “Nekādā ziņā”.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 16.02

    “Valeurs actuelles”:

    Migrants de Calais, le retour

    (Kalē imigranti – atgriešanās)

    Nesen Kalē džungļi tika likvidēti. Bet nu nedaudz tālāk tie atkal sāk veidoties.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 16.44

    “Le Monde” raksta par angļu leiboristiem. Ja agrāk tie bija proeiropiskie un atbalstīja imigrāciju, tad tagad viss mainās.

    Alors qu’il n’acceptait aucune restriction sur l’immigration jusqu’à présent, il a déclaré que le Labour n’était « pas marié avec le principe de la libre circulation des citoyens européens »

    >>> Kaut arī līdz šim [leiboristu līderis] neakceptēja nekādus ierobežojumus imigrācijai, tagad viņš deklarē, ka Leiboristu partija nebūt “nav precējusies ar Eiropas pilsoņu brīvās kustības principu”

    Jeremy Corbyn, qui a fait mollement campagne contre le Brexit, dit aujourd’hui tout haut ce qu’il a tu pendant des mois : « Le Royaume-Uni peut prospérer après le Brexit. » 

    >>> Džeremijs Korbins, kas veica kampaņu pret Brexitu, šodien saka pavisam skaļi to, ko noklusēja visus šos mēnešus: “Apvienotā Karalīste var kļūt veiksmīga pēc Brexita.”

    Seuls 14 % des Britanniques estiment que Jeremy Corbyn serait « le meilleur premier ministre » alors que la cote de Mme May atteint 47 %.

    >>> Tikai 14% britu uzskara Korbinu par “labāko [iespējamo] premjerministru”, savukārt Mejas reitings ir 47%

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 16.50

    Nesen franču mediji rakstīja, ka franču prokurātūra ir ierosinājusi 3 krīmināllietas pret cilvēkiem, kas turējuši savās mājās nelegālos imigrantus (veicinājuši nelegālo imigrāciju). Pirmajā tiesā prokurātūra prasīja 8 mēnešus cietuma par 3 imigrantu turēšanu mājās. Tiesa viņu attaisnoja, prokurātūra solīja pārsūdzēt spriedumu.

    Otrā lieta ir par simtu imigrantu izmitināšanu savās lauku mājās. Tiesa būs, liekas, martā.

    Muļķikultūrālisti raud: “Vai tad cilvēcība ir krīmināli sodāma?” Likuma pārkāpšana viņus neinteresē.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 17.08

    Franču sociālistu brīnumi.

    Pirms diviem gadiem Francijā tika notiesāta veca sieviete, kas nošāvusi savu vardarbīgu vīru, kuŗš 47 gadus ņirgājās gan par viņu, gan par viņas meitām (dažāda veida vardarbība, arī seksuālā vardarbība).

    Visa Francija (gan labējie, kan kreisie, gan FN atbalstītāji) bija sašutusi par šādu tiesas spriedumu un prasīja, lai franču prezidents apžēlotu sievieti.

    Savukārt daudzi sociālisti un pat sociālistes-feministes bija pret apžēlošanu. Kāpēc? Tāpēc, ka apžēlošana ir izdomāta monarchu laikā un tā nav savienojama ar Republiku un sociālistu vērtībām. Tā lūk.

    Olands ir pieļāvis, ka 70-gadīgu sievieti noturēja cietumā divus gadus pirms viņš beidzot ir pakļāvies iedzīvotāju protestiem un apžēlojis sievieti.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 17.13

    Vēl viens franču sociālistu brīnums.

    Viens no galvenajiem prezidenta kandidātiem sola maksāt 750 eiras mēnesī katram Francijas iedzīvotājiem, kas sasniedzis 18 gadu vecumu.

    Francijas budžetam tas izmaksātu 400 miljardus eiru gadā.

    2013.gadā Francijas budžets bija šāds:

    Ienākumi – 386,3 milliards d’euros

    Izdevumi – 455,5 milliards d’euros

    Deficits – 69,2 milliards d’euros

    Interesanti, ka par populistiem sauc nevis sociālistus, bet Lepenu…

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > 14.01.2017. 17.20

    > Aldis

    Sveicināts! Un atkal paldies Tev par ielikto informāciju !

    IRam būtu jāmaksā Tev honorārs, jo paši nav spējīgi par pasauli pastāstīt prakstiski neko…

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    Andrejs > 14.01.2017. 18.07

    Šeit IRā veģetē vesela nožēlojama mazisku neģēļu varza (vai arī kāds ar admina tiesībām), kuri ārprāta niknumā par savu bezspēcību salikt mīnusus Trampam, britiem, poļiem, ungāriem utt. utjpr., savā maziskumā “revanšējas” ar mīnusu likšanu Aldim par to, ka viņš laipni informē IR lasītājus par to, ko raksta franču mediji, bet kas augstajai progresīvajai IR redakcijai absolūti mazsvarīgs.

    Demokrāti…:(((

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    Krotow > 14.01.2017. 18.56

    Aldim jāiemācās savu literāros plūdus salikt vienā komentārā. Vēlams pēc iespējas kompaktāk. Citādi TL:DR. Pēc tam lai iet pie Nellijas pieteikties par ārštata autoru. Būtu interesants pretstats Ozoliņam. Atzīšos, ka lasu abus :)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > 14.01.2017. 19.02

    Aldi, neklausies vīzdegunīgas pamācības. Tu visu dari pareizi. :)

    Man, piemēram, patīk, ka informācijas ir daudz (tās nekad nevar būt par daudz) un ir ērti, ka tā saskaldīta pa daļām, vieglāk lasīt.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 19.32

    “Le JDD” raksta:

    Avec plus de 100 juges à nommer, Donald Trump va façonner la justice américaine

    (Ar iespēju iecelt vairāk nekâ 100 tiesnešus Tramps [pār]veidos ameriešu justīciju)

    Trampam būs jāieceļ vismaz 103 federālie tiesneši un viens Augstākās tiesas tiesnesis. Kopumā šāda līmeņa tiesnešu skaits ir ap 800.

    Republikāņi tālredzīgi bija nobloķējuši Obama gribētos tiesnešus. Tagad viņi varēs iecelt normālus.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 14.01.2017. 19.45

    Starp citu, rakstā par to, ka Ungārija grib izraidīt Sorosa NVO, ir teikts arī, ka Soross kādreiz bija financējis Orbana izglītību Oksfordā.

    Lūk, arī Sorosa stipendiāti spēj laboties, ja grib, un kļūt par normāliem cilvēkiem :)

    Par Sorosa organizācijām Orbans saka:

    Pour le dirigeant, ces organisations sont “composées d’activistes politiques dont le but est d’imposer les intérêts étrangers en Hongrie”.

    >>> Viņaprāt, šīs organizācijas ir “izveidotas no politiskiem aktīvistiem, kuŗu mērķis ir uzspiest svešas intereses Ungārijā.”

    Starp citu, Sorosa stipendiāti laikam ir vienādi visur. Vismaz Francijā un Latvijā viņiem ir vienāds uzvedības stils televīzijā, it kâ viņi būtu dresēti vienā un tajā pašā stipendiātu dresētavā. Vai nu vismaz pēc vienas programmas :)))

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > 14.01.2017. 21.51

    Soross esot pārrēķinājies ar Hilariju un tāpēc zaudējis miljardu dolāru :)

    L’élection de Donald Trump coûte un milliard de dollars à Soros

    http://www.lesechos.fr/finance-marches/marches-financiers/0211685736874-lelection-de-donald-trump-coute-un-milliard-de-dollars-a-soros-2056659.php

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 15.01.2017. 13.49

    Ungāru līderīša balsī ieskanās putiniski tonīši. Nu ja nevalstiskās organizācijas esot organizējušas migrāciju?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 15.01.2017. 13.55

    Atgādinu maziskajam neģēlim, sabiedrības atkritumam andrejulim – lietojot viņa paša ”terminoloģiju” – ka lasītājiem ir tiesības nepiekrist un negatīvi vērtēt pat tādus cilvēces ģēnijus kā jūs ar rasistu aldi. Jā, tā ir demokrātija, un tu to neatcelsi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 15.01.2017. 15.06

    Starp citu, komentēt nespējīgais naida runas retranslators aldis varētu paskaidrot, kā stipendiāts ir viņš pats?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 15.01.2017. 19.16

    Lepēnas stipendiātam rasistam alģisam. Eiropas Savienība arī nav precējusies ar britu pilsoņu brīvas pārvietošanās principu Eiropā, tā ka breksitieri uz jebkuru savu nacisitsko gājienu dabūs pretī, ka maz neliksies.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > 15.01.2017. 23.12

    Rasistiskais trollis aldis, par kura komentāru skaitu viņa drauģeļi, klaču bābieši betočka, andrejulis, muļķis dzeris un draudētājcenzors krotow gan nesūdzas – jo viņš ir savējais – uzstājas ar kārtējo naidu kurinošo paziņojumu, ka visi tiesneši, kas neesot vēlami jaunajai administrācijai, esot ”nenormāli”. Protams, ne jau rasists aldis vai franču prese diktēs ASV tiesai, kā strādāt, bet šis naida bļāviens runā pats par sevi.

    Administrācijai tiešām vajadzētu pasekot līdzi, kāda ekstrēmistu banda savākusies šajā citādi jaukajā – bez ironijas – portālā. No savas puses apolu visiem trampofiliem un rasistiem, ka viņu izlēcieni te saņems tādu pretsparu, ka maz neliksies.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 14.01.2017. 13.13

“viss atrodas sarunu procesā, tostarp vienas Ķīnas” politika…un ļāvis noprast, ka tā dēvētā vienas Ķīnas politika šajā spēlē varētu kļūt par maiņas naudu. ++++ vārdu sakot, ļāva noprast, ka var pienākt brīdis, kurā Tramps var arī nepacelt klausuli, kad viņam zvanīs Taivānas prezidents. Viss ir pašas Ķīnas rokās un “brīvā tirgus” attiecībās starp divām lielvalstīm.

Spriežot pēc tā, ko Tramps līdz šim ir teicis par attiecībām ar Krieviju, līdzīgu “brīvo tirgu” Tramps ir iecerējis uzturēt arī ar Krieviju. ASV palīdzēs Krievijai risināt Kremļa problēmas tad, ja Krievija rīkosies līdzīgi.

Eiropas liberāļu “labais tonis” vēl līdz šim brīdim liek lamāt “ASV imperiālismu”, kurš “uzkundzējas” pasaulei. Paskatīsimies, kāda būs šīs “inteliģences”attieksme pret ASV tad, kad šīs “uzspiestās amerikāņu vērtības” nomainīs “konstruktīvas” attiecības pasaules lielvalstu “iekšējā tirgū”, kurā tiks lemta nākošā pasaules kārtība.

+15
-8
Atbildēt

3

    Miervaldis > rinķī apkārt 15.01.2017. 14.13

    ASV imperiālismu gan lamā nevis Eiropas liberāļi, bet Kremļa nacisti un dažreiz vietējie alu nacionālisti.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 15.01.2017. 15.38

    Miervaldis. Tu runā ar lielu pārliecību, bet es šobrīd dzīvoju tajā Eiropas daļā, kuru vēl sauc par “Veco Eiropu” un rakstu par to, ko dzirdu sev apkārt ikdienā :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > rinķī apkārt 15.01.2017. 16.07

    Iepazinies ar Ceturtās Internacionāles neotrockistiem? Apsveicu. Es atdotu pusi mūža un visus ietaupījumus, lai nonāktu tādā kompānijā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

nomale 14.01.2017. 12.39

Es arī pieļauju sankciju atcelšanu pret Krieviju, ja ………..

Ko var uzbudināt sabiedrību ar tik divdomīgiem virsrakstiem?!

+7
-5
Atbildēt

1

    Miervaldis > 15.01.2017. 21.33

    To sauc par vārda brīvību. Ja kādam Kremļa trollim nepatīk, drīkst nelasīt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

robotron 14.01.2017. 11.58

“Ja Krievija palīdzēs ASV sasniegt tās svarīgākos mērķus, tostarp cīņā pret terorismu”

Ja Vienotība pārstās apkalpot kremļa emisārus, zagt, sludināt sodomiju un aizstāvēs pamatnācijas intereses, es balsošu par Vienotību. Vai mani kāds var nosaukt nodevēju?

Lai ASV atteiktos no sankcijām, Krievijai būtu jāpalīdz ASV izbeigt Hamas, Hesbola un al-Qaedu un pašas radīto IGIL un saukt pie atbildības un notiesāt civiliedzīvotāju masu slepkavu, Asadu.

Tātad nekad, jo hiēnas ātrāk burkānus ēdīs, nekā manis minētās utopijas varētu īstenoties.

+9
-17
Atbildēt

44

    robotron > robotron 14.01.2017. 12.33

    Путинский орденоносец назвал Россию угрозой для мира

    http://kavkazcenter.com/russ/content/2017/01/12/114034/druzhba-druzhboj-a-tabachok-vroz-putinskij-ordenonosets-nazval-rossiyu-ugrozoj-dlya-mira.shtml

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Andrejs > robotron 14.01.2017. 17.35

    Es ne reizi vien esmu licis mīnusus “robotron” (un viņa iepriekšējiem nikiem), kad mans viedoklis bijis radikāli atšķirīgs no viņējā,

    BET

    tagad konkrēti vēlos zināt (protams, atbildi negaidu), kas ir tie nelieši, kuri salikuši šim viņa postam mīnusus:

    – apmaksāti kremļa troļļi,

    – latviešu un Latvijas ienaidnieki, tā teikt, pēc pārliecības,

    – miervalduļi un tamlīdzīgi sabiedrības atkritumi, kuriem smadzentiņu “kapacitātes” pietiek vien tam, lai citus apgānītu?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    beta > robotron 14.01.2017. 18.47

    > Andrejs

    Varu Tev pateikt, to, ko gribi zināt. Šajā portālā, piemēram, zanEi ir atvērti vismaz 3 ja ne 5 konti, no kuriem viņa liek mīnusus tīri personisku apsvērumu dēļ.

    Zane ciest nevar mani (faktiski jebkuru, kam vairāk vai mazāk piemīt kritiskā domāšana), tāpēc vienalga, ko teikšu, tas būs nomīnusots. Gan jau ka bez zanEs vēl te pārītis “liberāļu”, kas nesmādē līdzīgas metodes.

    “Liberāļi” gandrīz vienmēr uzbrūk personiski, ne par ideju, tā ir viņu raksturīgā pazīme… :) :) :)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Andrejs > robotron 14.01.2017. 19.32

    beta

    Jā, mūsdienu “liberāļu – demokrātu” visspilgtākā iezīme – galēja, pat totalitāristiska neiecietība pret atšķirīgiem viedokļiem un šādu viedokļu paudēju apkarināšana ar visnegatīvākajām viņu rīcībā un izpratnē esošām birkām.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 14.01.2017. 22.18

    Andrejs & beta

    Eu, Jūs tur, Antonijas ielas nama redakcijai pieliktā cenzora saliktos mīnusus es pieņemu kā augstu novērtējumu.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 00.58

    Var nosaukt par nodevēju, robotroniņ, un uzspēlētā antikrieviskā retorika te neko nemaina. Gan nodevēji, gan robotroniņš mētājas ar apvainojumiem un sludina ekstrēmismu, bet pretēju nometņu ekstrēmisti ļoti labi saprotas. Vismaz tajās reizēs, kad vajag.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 10.28

    Baiba Rudevska: Homoseksuāla dzīvesveida popularizēšana neatbilst tikumības jēdzienam

    2015. gada 22. decembris

    Ar 2015.g. 18. jūnija likumu Izglītības likums tika papildināts ar 10.1 pantu šādā redakcijā:

    “10.1 pants. Izglītība un tikumība

    (1) Izglītības sistēma nodrošina izglītojamā tikumisko audzināšanu, kas atbilst Latvijas Republikas Satversmē ietvertajām un aizsargātajām vērtībām, īpaši tādām kā laulība un ģimene.

    (2) Izglītības iestāde, izņemot augstskolas, aizsargā izglītojamo no tādas informācijas un metodēm izglītības un audzināšanas procesā, kas neatbilst šā likuma mērķī ietvertajai izglītojamā tikumiskās attīstības nodrošināšanai.”

    Šī norma vēl projekta stadijā izraisīja skaļus protestus no zināmu ideoloģisku lobiju un nevalstisko organizāciju puses. Praktiski visas šīs organizācijas sludina t.s. LGBT ideoloģiju, kuras pamatpostulātus var rezumēt šādi: homoseksuāli akti ir mAristorāli labi un līdzvērtīgi vīrieša un sievietes laulībai; vēl jo vairāk – cilvēki, kuri tos piekopj, veido īpašu sabiedrības grupu jeb šķiru – t.s. “gejus”, “seksuālās minoritātes”, “LGBT personas”, “LGBTQI… personas” utt.

    Par savu uzbrukumu mērķi šo lobiju un organizāciju pārstāvji ir izvēlējušies tieši vārdu “tikumība”. Viņuprāt, neesot iespējams skaidri definēt, kas ir tikumība; ko vispār šis vārds nozīmējot; kā vispār varot uzspiest visai sabiedrībai kaut kādu vienveidīgu tikumības izpratni, u.tml.

    http://asociacijagimene.lv/baiba-rudevska-homoseseksuala-dzivesveida-popularizesanas-neatbilstibu-tikumibas-jedzienam/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 10.38

    Dzimumaudzināšana

    Kādēļ par to jārunā? „Eiropas seksuālās izglītības standarta paraugā” kā centrālā ass par cilvēka dzimumu ir izvirzīta seksualitāte, kura ietver dzimumu gendera (dzimtes) identitāti un lomas, seksuālo orientāciju, dzimuma instinktu, baudu, tuvību un reprodukciju. Šajā definīcijā ir samudžināti dažādi jēdzieni gan cilvēka bioloģiskās dabas izraisītie, gan sociāli izveidotie, galu galā visu novirzot uz seksuālās baudas gūšanu un tikai kā pašu pēdējo minot reproduktīvo funkciju.

    Sajukums izpratnē par dzimumu. Pēdējā laikā ļoti aktīvas ir kļuvušas dažādas sabiedriskās organizācijas, kurām atbalstu sniedz arī valstiskās struktūras, kuras par dzimumu diskriminācijas galveno cēloni pasludina līdzšinējos uzskatus par dzimumiem un dzimumattiecībām un aicina „mainīt pastāvošās varas attiecības starp sievietēm un vīriešiem un kopumā sabiedrībā esošos dzimumu stereotipus”. Šie maināmie stereotipi esot: dzimums ir iedzimts un neizmaināms, heteroseksuālā orientācija ir norma, meiteņu audzināšana par meitenēm un zēnu – par zēniem ir nepareiza. Pareizajai izpratnei būtu jābūt, ka „dzimumus galvenokārt veido sabiedrības normas un uzskati…Sievišķo un vīrisķo nosaka kultūra.” (Hanstrēma, 2011, 27.lpp.) Gan homoseksualitāte, gan biseksualitāte un citas seksualitātes ir norma. Jaunie zēnu un meiteņu attīstības modeļi ir zēnu feminizācija (sievišķošana) un meiteņu maskulinizācija (vīrišķošana). Fiziski un psihiski dažāda dzimuma cilvēki neatšķiras vai atšķiras nedaudz, tādēļ arī profesiju izvēlē tas nav jāņem vērā. Tātad pilnīgi pretēji priešstati un izpratne par dzimumu, un arī agrāk pastāvošo atziņu noliegšana. Dzimumu atšķirību piesaukšana pielīdzināta dzimumu diskriminācijai.

    http://asociacijagimene.lv/par-dzimumaudzinasanu-ka-un-kapec-par-to-jaruna/

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 10.40

    Tā ka nejēga miervaldulis var aizvērt savu kašķa muti,ja viņš par doto tēmu neko nejēdz.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 12.33

    Nacisti kliedz, ka ”aizstāvot tradicionālās ģimenes”. Tie ir meli. Tradicionālās ģimenes būtu pirmais represiju objekts, ja nacisti nāktu pie varas. Tas pats ”tikumības” modelis, kas pēc nacistu domām aizliedz viendzimuma attiecības, dauz ko aizliegs arī tradicionālajām, lai ko šis vārds nozīmētu, ģimenēm.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 12.56

    Tas, ka var pastāvēt ARĪ viendzimuma attiecības, nenozīmē, ka tagad visiem būs obligāti jāstājas šajās attiecībās. Tāpat kā fakts, ka daži simti cilvēku ir uzkāpuši Everestā, nav aicinājums pārējiem miljardiem pamest visu un skriet uz šo kalnu.

    Nu mainīsies lomas ģimenē un nacists ērikulis nevarēs sakliegt uz sievu, jo dabūs pretī desmitkārtīgi, bet atkārtotu histēriju gadījumā paliks viens, un nevarēs ietekmēt sievu fiziski, jo operatīvie darbinieki viņu pašu ietekmēs tā, ka maz neliksies, bet tiesnesis nosūtīs uz vietu, kur pietiek laika pārdomāt kļūdas. Interneta diskusijās nacists ērikulis nevarēs argumentēt ar vareniem bļāvieniem, ka viņam taisnība tikai tāpēc vien, ka viņš ir mačo (tēviņš spāņu valodā). Savukārt darbā un politikā nacists ērikulis būs spiests konkurēt ar sievietēm un pastāv iespēja, ka nacists ērikulis nedabūs darbu, ko uzņēmums vai iestāde piedāvās sievietei, vai netiks ievēlēts amatā, kurā ievēlēs sievieti. Nevienam 20. un 21. gadsimtā dzīvojušajam šī situācija nav pārsteigums. Tātad bezsmadzeņu kvekšķis ērikulis ne 20., ne 21. gadsimtā nav dzīvojis?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 15.01.2017. 14.01

    I nedomāju būt pa trešo jūsu attiecībās, bet pacelt tās līdz Everesta augstumiem, tas jau ir par traku.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.12

    Tieši otrādi, Everests salīdzinājumā ar tiem augstumiem, kuros cilvēku paceļ īstas attiecības (nejaukt ar meičas izsaukšanu pa telefonu vai gadījuma sakariem dzērumā) tāds kurmja rakums vien ir. Tā ka vajadzēs tomēr paciest faktu, ka cilvēki dara arī to, kas nesaskan ar tavu vai ērikuļa priekšstatu par pareizību.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.39

    Krievs uz šo pantiņu varētu atbildēt apmēram šādi ”Ņe tvoju popu ibut, siģi i pomalkivaj”:D

    Interesanti, ka robotroniņš, neskatoties uz savu uzspēlēti antikrievisko retoriku, cītīgi apgūst un atgremo Krievijas fašistu skaitāmpantiņus. Kā jau teicu agrāk, pretēju virzienu ekstrēmisti ļoti labi saprotas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 14.56

    Mums otro reizi visā latviešu tautas vēsturē ir iespēja skolās mācīt priekšmetus, nevis vienīgās pareizās ideoloģijas un nacistu ērikuļu izdomāts dogmas, un audzināt jauniešus dzīvei 21. gadsimta sabiedrībā, nevis naidam un ekstrēmismam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > robotron 15.01.2017. 14.57

    Miervaldis

    Krievu fašiti, kā reiz ir pretējās domās:

    Как, кстати, у нас тут благочестивейший один человек отхватил 20 лет строго режима, но там вообще история, целиком состоящая из одних скреп. Это член «Единой России», вице-спикер законодательного областного собрания, представитель «Единой России» Иван Романов – это Карелия. Он, как выяснилось, на протяжении долгого времени насиловал пьяных курсантов. Причем история тоже скрепоносная, потому что пьяные курсанты, выяснив, что они обесчещены, вешались гроздьями в соседнем лесочке.

    Точно так же повесился еще какой-то фигурант дела, начальник училища, который поставлял этому единороссу курсантов. А получилось так мало в результате срока, потому что выяснилась пикантная подробность, что, естественно, этот единоросс до того, как стать вице-спикером законодательного собрания, он с большим трудом закончил какое-то учебное заведение для умственно отсталых детей. Все скрепы в одном флаконе.

    http://echo.msk.ru/programs/personalnovash/1907364-echo/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 15.08

    Es pieļauju, ka stulbais neonacists robotroniņš saprot ar savu tukšo paurīti, ka ir atšķirība starp izvarošanu un attiecībām un ka arī par sievietes izvarošanu tas pats personāžs varētu saņemt tādu pašu sodu?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 15.17

    Kādus priekšmetus mums ir iespējas mācīt,miervalduli?Homoseksuālisma priekšmetu?Varbūt vajadzētu arī saules rinķošanu ap zemi mācīšanas priekšmetu?Vai apmācību,kā pareizi dedzināt raganas?Dažādi dzīvesveidi esot…jā,tur ir arī vardarbība,zagšana,narkotikas,kukuļdošana…mums būtu jāmāca skolā visi šie dzīvesveidi?Un kurš noteiks,kā jādzīvo 21.gadsimta sabiedrībā?Miervaldulis…kas vēl,ko uzaicināsi no tvaika ielas komisijā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 15.57

    ērikuli nacist, tos priekšmetus, ko skolās māca. Starp citu, padomju skolā bija tāds ļoti vērtīgs priekšmets ”tiesību pamati”, kas atturēja daudzus jaunus cilvēkus no muļķībām. Vēl nav par sliktu iemācīt jaunajiem pilsoņiem, kā darbojas 21, gadsimta sabiedrība, lai neizaug tādi nacisti ērikuļi, kas bez savas specialitātes neko citu nezina un ir pat stulbāki par pirmsskolniekiem, jo izmisīgi kvekšķ pretī un principā neklausās. Kāpēc tas vajadzīgs? Lai jaunieši nesapītos ar nacistu grupējumiem un neizdarītu noziegumus, par kuriem būs jāmaksā ar gadiem no savas dzīves.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 16.04

    Par narkotiku un zādzībām nacists ērikulis drīkst strīdēties pats ar sevi, bet savā atejā uz poda. Šī tēma ir par dažādām cilvēku attiecībām.

    Starp citu, viduslaiku tumsoni, arī viduslaikos nekas netraucētu sievietei pārrakstīt vērtīgus manuskriptus, atklāt šampanieša recepti vai noskaidrot, ka planētu orbītas tomēr nav precīzi apļi, vai gleznot vienā līmenī ar Rafaelu. Starp citu, ērikuli, vai tu esi dzirdējis par tādu zinātnieci Aleksandrijas Ipatiju un to, ka viņu nosita tev līdzīgu mačoistu bars?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 17.04

    Tēmu komentēt nespējīgs esi tu,miervalduli,par nacismu un naida kurināšanu strīdies ar sevi pats uz poda,par cilvēka uzbūvi un kā atšķirt vīrieti no sievietes,kuri ir dzimumorgāni un kuri izvadorgāni,kam tie domāti un kā tos pareizi lietot,var iemācīties bioloģijas,veselības mācības un ētikas stundās,arī par seksuālajām novirzēm un 21.gadsimta cilvēku tikumības priekšstatiem.Sabiedrība parasti saviem pēcnācējiem cenšas iemācīt labākās un svaigākās atziņas,kas ir viņas rīcībā.Protams,var arī pieminēt dažādu īpatnu grupu dzīvesveidus kā negatīvus piemērus,kas parasti pie laba gala nenoved.Starp citu,tikumība attiecas uz visām cilvēka dzīves sfērām,staļinist,ja varbūt nezināji un savā aprobežotībā iedomājies,ka tā runā tikai par cilvēku attiecībām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 17.35

    Tā ka aprobežotais kvekšķis ērikulis nacists staļinists drīkst tomēr iemācīties turēt muti, ja nav ko teikt, un nesaukāt citus savā vārdā.

    Starp citu, debilnacistiem ir tāds standartpaņēmiens, kad nav ar ko attaisnot savas naida ideoloģijas, ir sākt bļaut par Staļinu, kuru te neviens nav pieminējis. Pats ar sevi strīdies, staļinistu debilkvekšķi?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 17.38

    Viss tavs sacītais attiecas arī uz tevi,tu nebūsi noteicējs un diktators,kā dzīvot 21.gadsimta cilvēkiem.Ja neesi pamanījis,ģimenes asociācijā apvienojušies daudzi cilvēki un grupas,arī viņiem ir tiesības izteikt savu viedokli par vēlamajiem sabiedrības modeļiem,naida kurinātāj staļinist.Vēlēšanas noteiks,kuru uzskatu cilvēki ir vairākumā,staļinist.Un dzimumorgāni nav vienīgā atšķirība starp vīrieti un sievieti,debīlais kvekšķi,ir arī atšķirīga hromosoma un hormoni,un attiecīgi vielmaiņa.Bez tam sievietei reizēm arī iznāk dzemdēt.Tā ka turi vien savu muti,debiltrolli.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 17.53

    Skolas uzdevums nav vis iegrožot un aizliegt,kā tu,staļinist,te visu laiku mēģini novirzīties no tēmas,bet gan mācīt.Labāko no tā,ko savākušas un izvētījušas iepriekšējās paaudzes,izvēle,protams būs katra paša ziņā,bet sabiedrības uzdevums ir -nepalaist jaunos cilvēkus dzīvē nesagatavotus.Starp citu,vai savu tikumības jēdziena izpratni ieguvi no Ļeņina vai Marksa darbiem?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 18.13

    Vienīgais, labais, un pareizais tikai 20. gadsimtā vien:

    1900. – Dievs, sargi ķeizaru Nikolaju!

    1915. – Dievs, sargi ķeizaru, bet nu jau Vilhelmu!

    1919. – Dieva nav, ķeizaru nav, pa Ļeņina ceļu…

    1920. – 1939. – neatkarības laiks

    1940. – atkal pa ceļu, bet Staļina…

    1941. – izsaka pateicību slavenajam vācu vērmahtam un personiski ierindniekam Hansam Milleram…

    1944. – nē, atkal pa Staļina ceļu…

    1954. – Staļins bija lops un maita, bet tagad līdz 1980. gadam jāuzceļ komunisms!

    1960-tie slinkums meklēt gadu – Hruščovs bija idiots!!!

    1977. – lai dzīvo attīstītais sociālisms!!!

    1985. – vai PSRS vispār ir bijis sociālisms???

    Un tagad mācīsim to labāko, pareizo, gadsimtos nostiprināto… ;D

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 18.15

    Debilkvekšķis ērikulis piesaka debilšovu ”Strīdos pats ar sevi par to, ka visi no manējiem atšķirīgi tikumības priekšstati ir no Marksa un Engelsa.”

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 18.29

    Redzi, spītnieciņ nacistiņ, jaunietim ir jāpaskaidro, kas ir konflikts ar likumu un kādas tam var būt sekas, jo viens ātrumā pieņemts lēmums sarīkot naida uzbrukumu uz ielas var sabojāt daudzus gadus no jaunieša dzīves. Tāpēc skolāir jāmāca dzīvot 21. gadsimta sabiedrībā, nevis nacismā. Es ceru, ka neesi analfabēts un izlasīji?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > robotron 15.01.2017. 18.32

    Izlasīju ar milzīgu interesi Miervaldis, Robotrons, Andrejs un Ēriks diskusiju.

    Visi pārējie var atpūsties, augsts līmenis, burtiski – intelektu sprādziens, kas vienkāršos prātus apžilbina.

    ZanE jāveido vēl kādus desmit kontus, ja viņa to nedarīs, un neliks jums mīnusus – būsiet plusos, un to zanE nepārdzīvos.

    Kaut, no otras puses, tādu domas lidijumu ne katrs saprot, pareizāk sakot, vairākums nesaprot, iespējams, ka vienalga pasliksiet mīnusos, tā teikt, nav ko cūkām pērles bārstīt.

    Es jums katram ieliku pa plusiņam, ja kas, ja jau jums tas tik ļoti svarīgi.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 18.35

    aiai,miervalduli,un tev nepaskaidroja,tāpēc tiki cietumā?Benderam tomēr bija taisnība?!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 18.43

    Man pie pakaļas,kas bij nacismam,viņiem bija arī ugunskrusts,tāpēc jau šī senā baltu zīme nav palikusi sliktāka.Par kādiem homofobiem tu runā,kas tie ir?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 18.43

    Ak tā, dzīve mainās un, piemēram, iemaņas rīkoties ar Zengera šujmašīnu mūsdienās ir pilnīgi neaktuālas, bet neprasme rīkoties ar datoru mūsdienās ir tik smags trūkums, ka de facto līdzinās pusanalfabētismam. Rublis tam, kurš nezināja :D

    Toties totalitāras ideoloģijas ir bijušas kaitīgas vienmēr, visos laikos un visās tautās, un citādas nekad nav varējušas būt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 18.47

    Jā,totalitārisms ir sūdīgs,tur nevar nepiekrist.Arī totalitāras ideoloģijas,kas parastas seksuālas novirzes mums grib iesmērēt par normu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > robotron 15.01.2017. 18.56

    > Ēriks

    Klau, vai Tu nevarētu norimties un beigt barot slimo trolli? Neliec domāt, ka esi tikpat slims…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 19.00

    beta,es veicu zinātnisku eksperimentu un taisīšu par miervalduli diplomdarbu,tas ir interesanti no bioloģijas viedokļa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 19.02

    miervalduli,bet kurš ta nezin,ka cilvēki dzīvo dažādi?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    beta > robotron 15.01.2017. 19.03

    > Ēriks

    Ka tik tas darbs nav jāraksts par Tevi pašu :) Brauc uz Tvaika ielu un raksti kaut 10 pētījumus, kāpēc mums visiem te jācieš jūsu bezjēdzīgie dialogi un muļķīgā apsaukāšanās?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > robotron 15.01.2017. 19.05

    beta,es jau domāju,ka visi ir prom no šīs tēmas,cenšos izmantot jau mirušas lapas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 19.14

    Te meitenīte betočka histēriski raud, ka liberāļi uzbrūk personiski. Vai tu pati, maziņā, nekad personiski neuzbrūc? Arī šajā diskusijā ne?

    Un vispār visam jūsu ultru bariņam labs padoms, visus tos mīļvārdiņus, ar kuriem mētājaties, jūs vienmēr dabūsiet atpakaļ jeb, kā teica biedrs Buonaparte ”Ja jūs pirmie izvilksiet zobenu, tad es to pēdējais nolikšu.”

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 19.57

    Pieminot sankciju atcelšanas noteikumus, robotroniņš izlaida Krimas un Donbasa okupācijas izbeigšanu. Vai tik mūsu deklaratīvais krievu nīdējs nav slēpts putinofils?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 20.07

    Klau, slimā trolliene klaču bābiete betočka, tu negribi aizvērt smirdamo caurumu, ja neesi spējīga komentēt tēmu?

    Jau brīdināju, te katrs ultra dabūs pretī tā, ka maz neliksies, ja nebūs spējīgs ne diskutēt par tēmu, ne turēt muti. Tas arī uz betočkām un skaislēm attiecas, es nediskriminēju pēc dzimuma :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 21.32

    Seksualitāte attīstās arī tad, ja to īpaši neaudzina un pat ja apspiež. Padomju Savienībā, kur pat laulātiem pāriem trūka informācijas un cilvēki tika audzināti par bezdzimuma būtnēm, nez kāpēc tomer nebija prolēmas ne ar orientāciju, ne attiecībām. Ak tā, nu būs jāpieņem arī tie citādie un ērikulis piektdienas vakaros nevarēs pālī grābstīties pirmo reizi ieraudzītai meičai zem svārkiem, jo varēs sagrābstīt to, kam zem meičas svārkiem nekādā gadījumā nevajadzētu atrasties, bet kas šoreiz tur tomēr ir ;D un tā ir reāla skrobe ;D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andrejs > robotron 15.01.2017. 22.13

    dzeris49

    Dzeri, Jūs taču, manuprāt, neesat ne stulbs, ne akls, lai nepamanītu, ka milzīgā komentāru daudzuma ražotāji no Jūsu “ironiski” pieminētās “intelekta gigantu” četrotnes ir tikai trīs komentāru autori, atskaitot “Andreju”, kurš ar savu komentāru atbalstīja tikai vienu konkrētu “robotrona” ierakstu, kuru, cik sapratu, atbalstīja arī “beta”.

    Ja Jūsu milzīgu interesi izraisīja arī “Miervalža”, “robotrona” un “Ērika” savstarpējā gānīšanās, tad tā ir tikai Jūsu ieinteresētības problēma, ar kuru man nav nekāda sakara.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > robotron 15.01.2017. 23.03

    andrejulis, kuram intelekts nav paredzēts pat sākotnējā projektēšanas stadijā, par ”gānīšanos” uzskata tikai saņemtās atbildes, bet ne pats savu gānīšanos?

    Atgādināšu – šī diskusija sākās ar supertolerances etalona andrejuļa bļaustīšanos par ”sabiedrības atkritumiem” uz ko, protams, sekoja atbilde. Un sekos vienmēr, kad andrejulis palaidīs muti. Skaidrs?

    Par intelektu gan andrejulis, kuram diskusijā 0 komentāri par tēmu, gan histēriskais trampofils muļķisw dzeris, kurš nebijs spējīgs atbildēt uz kritiku un pārgāja uz debilsaukāsanos, turēs muti. Skaidrs abiem klaču varoņiem?

    Te jūsu ultru bariņam jāiemācās uzvesties, nesaukāt citus savos vārdos un nekvekšķēt pretī, ja nav ko teikt. Skaidrs, sabiedrības atkritum andrejuli un muļķi dzeri?

    abi klaču varoņi tiek saukti mīļvārdiņos, ar kuriem mētājas paši.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > robotron 16.01.2017. 11.41

    Jā, Andrej – mīnusus viedoklim (kuram tu piekrīti) tā satura un/vai formas dēļ var likt tikai (apmaksāti/”idejas”) nelieši. (P.S. es gan vēl to nepaguvu izdarīt)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam