Kā sabiedriskajā televīzijā troļļus tvarstīja

118

Komentāri (118)

Lamata 03.11.2016. 20.25

Lasu komentārus ziņu portālos TVnet, DELFI, APOLLO. Nākas konstatēt, ka vairums komentē darba laikā. Iespējams , tie ir ierēdņi. Bet ir komentētāji, kuri to dara visas diennakts garumā. Tātad itkā bezdarbnieki. Pensionāri naktīs ir gultās. Vairums komentētāju izsaka savas domas (ja vispār spēj domāt un filtrēt informāciju). Bet ir “dežurējošie taustiņu klabinātāji “. Viņu neslēptās simpātijas kādai partijai pierāda tādi atslēgas vārdi kā “sorosīdi “, “Aņka Potapova no Maskavas “. Apgalvot, ka tie ir Lemberga kabatas partijas apmaksāti troļļi, nevaru, bet primitīvie un vienveidīgie teksti mulsina. Tikpat primitīvi un uzstājīgi daži visur redz okupantus un krievžīdus, neaizdomājoties par to, ka nevienā neatkarīgā valstī okupanti nemēdz būt. Krievijas troļļi mani neinteresē. Par Vienotības troļļiem nezinu, bet man personīgi tuvākas ir rietumnieciskās, liberālās vērtības.

+1
-1
Atbildēt

0

andrejs 02.11.2016. 15.34

OK, varbūt nav kremļa troļļi, bet vienkārši Latvijā mītoši krievu kolonisti, kas kaut cik prot latviešu valodu un tēlo latviešus, kam arī nepatīk NATO

+8
-1
Atbildēt

3

    Anonīms > andrejs 02.11.2016. 15.56

    ņemot vērā, ka Latvijā valda Lembergs un ka viņš savu negatīvo attieksmi pret NATO neslēpj , es domāju, ka ja tā ir provokācija – tad ar paša svētā mocekļa svētību un vēl es domāju, ka situācija šai ziņā tikai palsiktināsies – galu galā – Latvija pati te saaicināja Putina investorus – tikumīgi un likumigi

    Gaidīt, ka viņi būs ļoti lojāli šai valstij un tās cilvēkiem, kultūrai un tradīcijām – tas ir naivi – tā kā nežēlojies te.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > andrejs 02.11.2016. 16.04

    jā un vēl – kad krieviete aicināja šaut latviešus – DP nereāģēja, kad latvietis aicināja šaut bēgļus – policija reagēja – pat tiesa notika, un sodu latvietim piesprieda.

    Tā kā latvieši ir nolikti pie ratiem un var zviegt un dīžāties cik vien grib – te ir citi kungi un citi lietu kārtotāji

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    atrium > andrejs 03.11.2016. 11.04

    Skaisle

    jā un vēl – kad krieviete aicināja šaut latviešus – DP nereāģēja

    Kā jau normāla krievene, viņa arī neieredz “naciķus”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 02.11.2016. 14.52

tepat “blakus” ievietots TVnet raksts par to kā krievu kolonisti izraisījuši konfliktu ar britu karavīriem Rīgā. Pavērojiet, kā tur uzdarbojas krievu troļļi ar latviskiem nikiem. Tur jau pat zanei jāmācās.

+8
-3
Atbildēt

1

    Anonīms > andrejs 02.11.2016. 15.25

    Skudra tacu pateica, ka kremļa troļļi praktiski nav un viņu darbībai nav vērts pievērst uzmanību. Kāpēc neklausi, ka tev pasaka? Kašķi meklē, vai algas pielikumu?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Anonīms 02.11.2016. 09.13

nu ko – troļļi sātīgi pabrokastojuši un aidā jaunās cīņās

Vai es nerakstīju, ka latvieši paši viens otram kakliņus pārkodīs? Putinam tik vien būs jāizdara, kā līķīši jāaprok.

Ievērojāt AP raidījumā – uzsvars uz to, ka lielāie troļļu ražotāji un uzturētāji ir NA un VIENOTĪBA. ZZS un SC – nevainīgāki par jaundzimušu bērnu, bet pēc Skudras teiktā – kremļa troļļiem par Latviju ne īsti interese, ne laiks. Kaut ko drusu ieperina , kaut kādus robotus palaiž un viss.

Tad jādomā , kurš maita ir uzpirkts – Skudra, vai DP Mežviets – viens saka, ka kremļa ietekme Latvijā nav, otrs, ka ir.

Jā – nu tad – muldēšanā veiksmīgu dieniņu!

+3
-3
Atbildēt

2

    Ēriks > Anonīms 02.11.2016. 09.49

    Lūk,beidzot mums atradusies viena svētā nevainība,kas latviešiem kaklus negrauž un par naciķiem nesaukā.Bravo!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 02.11.2016. 15.46

    nu šitai troļļu dīķī es patiešām jūtos kā nevainīga jaunava, kas tiesa tas tiesa – uzminēji

    0
    -10
    Atbildēt

    0

haralds 02.11.2016. 07.17

tikai 1 nelaime – Latvijā nav sabiedriskās televīzijas!

+4
-1
Atbildēt

1

    atrium > haralds 02.11.2016. 09.19

    haralds

    Viena no daudzām, ka mums vairs nav sabiedrisko mediju. Labi vēl, ka ne visi ir izteikti tendenciozi un arī daļai žurnālistu vēl ir saglabājies godaprāts. Neskatoties uz visu materiālu pārbagātību, kā valsts nozagšanas megaafēras: TECII 2. kārta, PV, Gudrona dīķi, LM, Stradiņa slimnīca, Citadele, AirBaltic u.c, pētnieciskās žurnālistikas vispār nav. Pāris politmauku, kas uzdodas par pētnieciskiem žurnālistiem, patiesībā ir čekas pasūtīto paskvilu skribenti.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

puika 02.11.2016. 02.00

Raganu medību sezona sākusies?

+7
-3
Atbildēt

0

Ainârs Dimants 02.11.2016. 00.03

Pēc autores loģikas nepārprotami sanāk, ka ja kāds pietiekami lielos apmēros, bet, galvenais, tautiski, “nacionāli”, dara kaut ko sliktu, tad par viņu toties gan nevar teikt neko sliktu, kamēr nav atrisināta visas pasaules sāpe par tiem, kas dara to slikto vēl vairāk. Ļoti jau “loģiski”. Pieņēmums, ka viens raidījums varētu iekļaut visu un “atrisināt” visu, pats par sevi ir absurds. Naivi maldi vai tēlota izlikšanās? Pēdējais, jo “diskusijas” paņēmiens ļoti tipisks.

+1
-14
Atbildēt

5

    Dr. Bērziņš > Ainârs Dimants 02.11.2016. 12.37

    Var jau arī pēc Tavas loģikas. Tā mums korumpantus ķer, tieši kā tu saki – mazos soda, bet lielos vai nu vispār neķer vai atlaiž ar smieklīgiem sodiem, kā piemēram “Gan Bei”. Tāpēc jau arī dzīvojam kā dzīvojam…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Ainârs Dimants 02.11.2016. 15.45

    nu un to te raudot stāsta vienotības trollis – tev nesprūst gadījumā? eb tev ko ieraut visu laiku ir pa rokai?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Ainârs Dimants 02.11.2016. 16.23

    Nezinu, ko te raudod kādi vienotības troļļi stāsta, to Tev labāk zināt. Es redzu tikai to, ka mazos zagļus liek cietumos, bet lielos amatos – kā Mērnieku laikos. Bet tas nav pareizi un arī par to ir šajā rakstā!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Ainârs Dimants 02.11.2016. 16.50

    kā zane pazuda, tā dr bērziņš uzradās – tipiska vienas dzimtes troļļa rīcība – es tagad gudra esmu, necenties mānīties

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Ainârs Dimants 02.11.2016. 17.59

    Zini, skaisle, es jau te senāk esmu. Un neizskatās, ka Tu tagad būtu gudrāka nekā agrāk. Ja nav argumentu, tad jāpāriet uz personālijām, vai ne?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

bender45 01.11.2016. 23.06

Pilnīgi pareizi-Vienotība un NA troļļo uz velna paraušanu visos iespējamos portālos.Arī pati raksta autore Buiķe troļļo visai cītīgi,pie tam vēl ,izmantojot viltus profilus-vajag taču atbalstīt kangarātā zem NA karoga sēdošo tētīņu un Vienotībā darbojošos brālīti….politika šiem ir tikpat,kā ģimenes bizness

+1
-16
Atbildēt

5

    Dr. Bērziņš > bender45 01.11.2016. 23.44

    Labi, ka prātiņu nodzērušais krogus muzikants Sarkans, bender45 nemaz netroļļo tepat portālā latviešus un jeņķus gānīdams.

    Atgādināšu, ko es Tev iepriekšo reizi rakstīju, atkārtošana – zināšanu māte:

    “Jeb Tev kaut kāds personīgs naids uz autoru? Pēc tā izskatās gan, jo nekā nevar saprast, kādā veidā raksts IR varētu atbalstīt Saeimā esošo “tētiņu”. Tu arī piederi pie tiem garā vājajiem, kuriem visi, kas kaut kādā vadošā amatā atrodās, jānorej? Vai taisnība vai netaisnība. Lai nu ko, bet zinātnieku Buiķi ļoti cienu, viņš Latvijas labā ir daudz darījis. Par tādu Elmāru pie klavierēm gan dzirdu pirmo reizi!”

    Skatos, kā nevari piedod atraidīto mīlu, tā nevari… :DD

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > bender45 02.11.2016. 09.19

    Buiķis sevi pazemoja un var teikt pliku izgērba pēc tam, kad uz IR jautājumu par algas paaugstinājumu deputātiem, atbildēja, ka neko nezinot, bet ja pielikšot pie algas , būšot priecīgs, jo palīdzot meitai un dēlam – piedodiet nu man – manas cerība uz inteliģences sirdapziņu un godaprātu , vismaz kāda deputāta intelienci un sirdsapziņu sabruka uz visiem laikiem …. paši sevi nolika zemākā līmenī par Grīziņkalna prostitūtām – tās vismaz ar saviem dibeniem naudu pelna

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > bender45 02.11.2016. 13.56

    Zini, ja mums Latvijā tik vien būtu tās problēmas kā Buiķis ar saviem 5 vai cik tur bērniem, kurš kā var saprast patiešām dzīvo tikai no aldziņas, tad es sevi sauktu par laimīgu. Īstajiem valsts izdzadzējiem tā deputātu aldziņa bijusi nebijusi…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > bender45 02.11.2016. 15.44

    Es gan tā neteiktu. Ja saeimā būtu nevis aldziņu atsēdētāji un rociņu cilātāji -tad mēs tomēr dzīvotu labāk, ne kā paradīzē, bet noteikti labāk.

    Es saprotu, ka visur civilizētā pasaulē politiķi tiek lobēti, bet tas ir civilizēti, ne tā kā pie mums – bandīti pasaka partijiniekiem, tie tālāk deputātiem un tik nobalso. Ja nebūtu deputātu noziedzīga bezatbildība -tik viegla dzive tiem bandītiem te arī nebūtu ….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bender45 > bender45 02.11.2016. 19.04

    Jā,visnotaļ “”cienījamais”” zinātnieks Buiķis,izceļojies gandrīz pa visām partijām,tagad nogruntējies nacsmerdeļu apvienībā,cerēdams uz to,ka varēs ilgāk noturēties pie siles,nemainot partijas piederību-laikam tā zinātnieku zupiņa par plānu,vai arī apetīte par lielu….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Anonīms 01.11.2016. 21.25

nākot mājās no darba, ko es sapratu

1)Latvijas sabiedriskos medijus pilnībā pārvalda lembergs un viņa zzs,

2)džeris arī ir vienotības trollis, viszemiskākais no visiem

3) ja kapos raksta – ir vēlāks kā tu domā,tad par mums ir jāsaka – ir sliktāk kā tu domā

4)noskatieties filmu – Džermi filmu Tā škiras itāļi – bet līdz galam noskatieties. Tā filma ir par jums

5) tagad esmu sapratusi, ka pilnīgā – 100 % naivumā te dzīvojos starp īstiem, vieniem vienīgiem troļļiem – brīnos kā izdzīvoju, bet izdzīvoju – tā kā jā – nu baigākie pārsteigumi –

bet filmu noskatieties – uz sevi paskatieties – čūsku bērni

+1
-9
Atbildēt

4

    Dr. Bērziņš > Anonīms 01.11.2016. 21.31

    Ja pirmajam punktam vēl var piekrist pilnībā, tad jo tālāk lasu, jo mazāk patiesības. Skaisle, vajadzēja mazāk rakstīt, tad būtu plusiņš…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 01.11.2016. 22.25

    Un tu,skaisle,paskaties spogulī,tikai ņem tādu platāku,lai lielās troļļa ausis saiet iekšā.

    http://www.impro.lv/common_images/Norge/Norvegija-11.jpg

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    atrium > Anonīms 01.11.2016. 22.45

    Skaisle

    Sabiedriskie mēdiji apkalpo vienu, prokremlisko zagļu un sodomītu varzu, Vienotību, pat Kalvīš-Godmaņ-Šļeser valdības laikā tādas cūcības nenotika un ir ļoti saudzīgi pret viņu paģeļņikiem, SC. Visi šitie propagandoni: tomsoni, liniņi, rozenvaldi, streipi, sedlenieki, rēderi lej ūdeni uz kremļjaģu dzinavām. Arī bijusī žurnāliste, Strautmane, ir nopuvusi līdz kliņķim.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 02.11.2016. 09.15

    nu ko tu centies ērikiņ – ka naciķiem prāta nav un nebūs es tāpat zinu –

    0
    -6
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 01.11.2016. 19.31

Saturīgi čatot, tvītot – tā būtu brīnišķīga iespēja interesanti un lietderīgi pavadīt laiku, ja vien čatotāja – tvītotāja redzes apvārsnis atbilstu tām tehniskajām iespējām, kuras mums dāvina internets :) Taču diezgan bieži ar šo “redzes apvārsni” ir kā ir:) un tāpēc šaubos, ka kaut kādi, apšaubāmi tvīti un komentāri var jūtami ietekmēt visas valsts pilsoņu politiskās simpātijas.

Dažādu “troļļu” :), fanātisku vienas partijas fanu utt teksti jau nu nav nekāda “smagā artilērija” cilvēkam ar loģisku domāšanu. Un vēl – politisko kursu Latvijā nosaka “klusējošais vairākums”, kurš pie datora nesēž, kuram ir citas aizraušanās, un labi ka tā :)

+4
-7
Atbildēt

1

Kalvis Apsītis 01.11.2016. 15.56

>>> Nesen daudzos portālos, lapās un pat atsevišķos profilos soctīklos pārpublicēts kāda Kaspara Pudnika raksts par to, ka viņš atkal neies uz vēlēšanām, jo viņam neesot, kur iet. Tas neesot viņa pilsoņa pienākums, un viņš aicina pārējos darīt tāpat. Aicina latviski. Man vēl nekad nav nācies sastapties ar šādu aicinājumu Latvijas vēlētāju krieviski runājošajai daļai.

=========

Sk. Кирилл Данилин. Бойкот выборов как единственный выход из ситуации – https://imhoclub.lv/ru/material/bojkot-viborov .

+4
-7
Atbildēt

5

    edge_indran > Kalvis Apsītis 02.11.2016. 00.33

    ————

    Boikotēt vēlēšanas nav iespējams:

    “6. Mūsu Vēlēšanu likums pasaulē ir unikāls arī ar to, ka atšķirībā, piem., no dzīvokļu vai garāžu kooperatīviem un makšķernieku biedrībām, tajā speciāli (?) ir „aizmirsts” paredzēt minimālo vēlētāju skaitu – kvorumu, pie kura vēlēšanas ir uzskatāmas par notikušām. Tas nozīmē to, ka tās nav iespējams pat boikotēt! Pat ja visa Latvija atteiksies pie esošā likuma Saeimu vēlēt, kāds vienmēr varēs lēti nopirkt pāris „bomžu” balsis un tad būs notikušas tādas vēlēšanas, kādas pasūtītājs gribēs. Šāda kvoruma trūkums izslēdz vēlētāju tiesības rezultatīvi boikotēt Saeimas vēlēšanas, kuras notiek tikai pēc partiju interešu sarakstiem.”

    http://www.irlv.lv/upload/image_file/name/2014_04/63654/satversme_ziedi_ieva_luka-media_large.jpg?1398158657

    http://www.irlv.lv/2014/4/25/par-nepieciesamiem-grozijumiem-velesanu-likuma

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    haralds > Kalvis Apsītis 02.11.2016. 07.13

    tikai absolūts plānprā†is un / vai ļaunprā†is var aicināt boikotēt vēlēšanas.

    man nesaprotamu iemēslu dēļ par “latviskajām” dēvēto par†iju elek†orā†s s†ulbs kā Bērziņš un izdomā visādas glupības – “Sovaku Cen†ra” elek†orā†s nedomā vispār, bet balso visi “поголовно”!

    es tepat internātā esmu sastapis arī sekojošu saukli – a davai dariet, kā es! a es paņemšu pašu kre†īniskāko lis†i un visus izsvītrošu!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE > Kalvis Apsītis 02.11.2016. 08.33

    …haralds raksta: – “es tepat internātā esmu sastapis arī sekojošu saukli – a davai dariet, kā es! a es paņemšu pašu kre†īniskāko lis†i un visus izsvītrošu!”

    …un?…būsi nobalsojis par “kretīniskāko listi”…kam būsi sariebis?…ja to listi būsi iemetis urnā – “kretīniskākā liste” būs ieguvusi Tavu balsi…tas nav risinājums un aicinājums ir galīgi garām…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    atrium > Kalvis Apsītis 02.11.2016. 09.13

    zanE …

    ja to listi būsi iemetis urnā – “kretīniskākā liste” būs ieguvusi Tavu balsi.

    Atceros saukli: “braucam uz Kurzemi, izstrīpot Āboltiņu!”. Droši vien bija plānprātiņi, kas uzrāvās.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Kalvis Apsītis 02.11.2016. 09.53

    zanEi šodien kas aizķēries troļļu zobratos,haralda rakstīto pat nespēj saprast.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 01.11.2016. 15.48

>>> Latvijā pat “Interfrontes” darboņi kā Ždanoka, kas cīnījās PRET Latvijas neatkarību, pēc tam sēdēja Saeimā un tagad Eiropas Parlamentā. Rubiks, pēc kura pieprasījuma omonieši uzbruka IeM un gāja cilvēki bojā, arī sēdēja Saeimā un Eiropas Parlamentā.

=============

Šos teikumus es nesapratu. Kurā Saeimas sasaukumā Tatjana Ždanoka vai Alfrēds Rubiks bijuši deputāti?

+3
-7
Atbildēt

12

    Dr. Bērziņš > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 16.23

    NU, Augstākajā Padomē viņa tika ievēlēta, tikai ar tiesas lēmumu netika Saeima, bija gan Saeimas frakcijas konsultante. Rubiku gan 1993. gadā ievēlēja Saeimā. Nezināji?

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 17.17

    Cik atceros, A.Rubiks no 1991.g. līdz 1997.g. sēdēja cietumā. I.Buiķes rakstā apgalvots, ka Rubiks “sēdēja Saeimā” (kā Jūs apgalvojat, 1993.gadā). Kā tad bija patiesībā – kur īsti viņš sēdēja?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Par ko Tev Google bans, ka nevari pats apskatīties? Notiesāja Rubiku 1995. gadā, ja kas. Viss taču ir viegli atrodams meklētājā, Rubika biogrāfija utt. Tev tiešām bans internetā?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 17.28

    Starp “notiesāšanu” un “atrašanos apcietinājumā” ir atšķirība. Tādēļ jautāju vēlreiz: kur sēdēja A.Rubiks 1993.gadā?

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Divains cilvēciņš tu esi, bet nu speciāli izbanotam Apsītim no Googles un Wikipedijas iekopēju tekstu zināšanai:

    “No 1990. līdz 1991. gadam PSKP centrālās komitejas un tās politbiroja loceklis, LKP pirmais sekretārs, LPSR un PSRS Konstitūcijas un pilsoņu tiesību komitejas un Sabiedrības glābšanas komitejas priekšsedētājs. 1991. gada augustā — Latvijas Ārkārtas stāvokļa valsts komitejas priekšsēdētājs. 23. augustā tiek aizturēts, izvirzīta apsūdzība apvērsuma organizēšanā. 1993. gadā tiek ievēlēts Saeimā no kustības “Līdztiesība” saraksta, kuras biedrs Rubiks ir līdz 1996. gadam.

    1995. gadā notiesāts, sodīts ar brīvības atņemšanu uz 8 gadiem par darbībām, kas vērstas uz valsts varas gāšanu. Svītrots no Latvijas Sociālistiskās partijas Saeimas vēlēšanu saraksta. 1996. gadā izvirzīts Valsts prezidenta amatam, iegūst 5 balsis no 100. 1997. gada novembrī pirms termiņa atbrīvots no cietuma. 1998. gadā piedalās PCTVL izveidošanā.”

    P.S. Aizraksti tak mammai Googlei, lai noņem Tev banu, nākošo reizi pats varēsi apskatīties. Citādi kaut kā smieklīgi iznāk Tavi uzstājīgie jautājumi…

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 17.48

    Tev aita, uzdeva normālu jautājumu, adekvātu. Kā tu atbildēji?

    Mežonis , aizpagājušais gadsimts!

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    markoni > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 17.49

    Patiesība ir pa vidam: Rubiks gan skaitījies līdz notiesāšanai 5.Saeimas deputāts, bet reāli Saeimā nav sēdējis, bet gan Matīsa ielā…

    P.S.

    Tā kā rakstā ir kļūda, Saeimā nav sēdējis.

    Kalvim bonuss.:)

    Aitai nekā!

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 18.16

    Atraduši par ko kasīties un bonusus dalīt – citāts no soctīkliem nav kristāltīrs! Jūs labāk papūlaties rakstītāja/-as galveno domu uztvert – Russkij mir telpā citādi domājošos met cietumos un spīdzina, kamēr pie mums pat valsts ienaidnieki var valsti parlamentā pārstāvēt. Vispār jau demokrātiski, bet tomēr arī absurds!

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 20.38

    ———–

    Kas mums daļas gar Russkij Mir, ja Rietumkrātiņa valstīs visādi absurdi notika un notiek? Noder atcerēties notikušo demokrātijas tradīcijām bagātajā L-Britānijā, kad parlamentā ievēlētais gluži vienkārši nomira badošanās laikā.

    http://www.bobbysandstrust.com/wp-content/gallery/posters/bobby-sands-54-81poster.jpg

    Robert Gerard Sands (Irish: Roibeárd Gearóid Ó Seachnasaigh;[2] 9 March 1954 – 5 May 1981), commonly known as Bobby Sands, was an Irish member of the Provisional Irish Republican Army who died on hunger strike while imprisoned at HM Prison Maze.

    He was the leader of the 1981 hunger strike in which Irish republican prisoners protested against the removal of Special Category Status. During his strike he was elected to the British Parliament as an Anti H-Block candidate.[3][4] His death and those of nine other hunger strikers were followed by a new surge of Provisional IRA recruitment and activity. International media coverage brought attention to the hunger strikers, and the republican movement in general, attracting both praise and criticism.

    From Wikipedia, the free encyclopedia

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 21.03

    Paklau, Tu varbūt mums vēl stāstīsi, ka deportācijas un šodienas izbraukšana labākas dzīves meklējumos uz citām ES valstīm arī ir viens un tas pats??

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 21.56

    ————

    Nav gan,- jo deportēto un izbraukušo (1990-2016) skaits ir pārāk atšķirīgi – gluži kā sekas. Tas, kas noticis 4.maija republikas laikā – nav vēl piedzīvots:

    ” Diemžēl lauki – mūsu pamats – ir iznīcināts. Nu kāpēc nevarēja izveidot vienu banku, kas uz izdevīgākiem nosacījumiem dod iespējas zemniekiem iegādāties zemi, lai nebrauc prom? Latviešu zemnieks vienmēr, pušu plēsdamies, ir strādājis, tagad cilvēkiem ir tieksme – dzīties pēc mantas, aizskriet, kur kaut ko dod par velti… Arī valsts ar tai iespējamajiem līdzekļiem nav rūpējusies par to, lai cilvēki neaizbrauc. Tas ir tik šausmīgi… Es nemaz negribu tik ilgi dzīvot, cik es dzīvoju. Man to visu nemaz negribas redzēt. Sāp vārda tiešākā nozīmē sirds par Latviju…”

    LV portālam: LIDIJA LASMANE-DOROŅINA

    http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2010_09/18744/f64_lidija_100927_009-media_large.jpg

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/256312-lidija-lasmane-doronina-mums-jaatgriezas-pie-pamatvertibam-un-vienmer-jabut-nomoda/

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    atrium > Kalvis Apsītis 01.11.2016. 22.24

    Kalvis Apsītis

    Ar JL svētību abi fašistu mērgļi tika EP.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

eltae 01.11.2016. 15.18

Suns spalvu maina – tikumu nemaina. Bojārs visu mūžu bijis un ir oligarku pakalpiņš, bet runa nav par Bojāru.Pat “horizomtālā taimkoda” – Kļeckina laikā,valsts televīzijā skatāmie raidijumi bija daudz sakarīgāki, kāpēc no nodokļu maksātāju naudas būtu jābaro kaut kāda padome.

+16
-2
Atbildēt

1

    Anonīms > eltae 01.11.2016. 15.48

    kā tad – nu Bojārs vainīgs, he he – ja jau tas būtu oliaru interesēs , tad tacu nekratītu svētos naciķus un vel svētāko vienotību

    0
    -17
    Atbildēt

    0

Anonīms 01.11.2016. 15.14

http://www.delfi.lv/news/national/politics/gleva-ministre-nomelnosana-bosings-cerneckis-atklati-par-vid-notiekoso.d?id=48103923&page=5

Ko pats darīsiet tālāk? Kādi ir plāni?

Redzēs… Par darbu es pat neesmu interesējies, nav nekādu piedāvājumu. Man te “šuj” visu ko klāt žurnālisti – dzelzceļu, “Latvenergo”, KNAB, VID (..). Savedīšu kārtībā domas, un tad redzēs, kas pēc manas šīs te izrunāšanās man te vēl spīdēs šinī mīļajā zemē, bet drausmīgajā valstī (..).

Un, beigu beigās paliek cepure par 30 latiem. Desmit gadi viņai ir.

+3
-3
Atbildēt

0

edge_indran 01.11.2016. 14.46

—————-Iveta Buiķe:”…Šie daži piemēri ir ļoti nozīmīgas norādes uz Latviju apdraudošu rīcību.”

=======================================================================================

Statistika par pilsonīšu piedalīšanos/nepiedalīšanos pieejama ikvienam, bet secinājumus par iemesliem nosaukt par “apdraudošu”? Kā tādās reizēs izsakās:”Kas vainīgs, tas arī bailīgs.”

Būsim reāli!

PLAYB0Y: Politikā atgriezties vairs negribat?

A.PAULS-PĀVULS: Pie šis sistēmas neredzu jē­gu. PSRS laikos butaforiskā LPSR Augstā­kā padome bija tikai barotava vietējiem aktīvistiem. Līdzīgi ir ar Saeimu Eiropas Savienībā. Būtiskas ir tikai Eiropas Parla­menta vēlēšanas. Mums obligāti ievēro­jamās regulas latviski iztulko jau Briselē, bet šeit vietējie tās tikai sačakarē. Pa­tiesībā optimālākā pārvalde mums bū­tu mūsu Eiropas parlamentāriešu iecelts grāmatvedis, kurš ar šo saimniecību mie­rīgi varētu tikt galā bez tām 100 gudrajām galvām. Bet, ja nopietni, vēlētājiem ie­teiktu pēc pārliecības izvēlēties dajebkuru partiju un no tās saraksta svītrot visus, kuriem ir kredītsaistības un nav ģimene ar vismaz trim bērniem.

http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2013-03/540px/52148_121f0b07de.jpg

https://gulags.wordpress.com/2014/05/14/20-jautajumi-andrim-paulam-pavulam/

+3
-2
Atbildēt

0

zanE. 01.11.2016. 14.45

….tā, kā esmu kļuvusi par vienu no vakardienas raidījuma “Aizliegtais paņēmiens” centrālo tēlu, laikam, arī man būtu jāsaka kāds vārds…

…esmu nesaudzīgi izteikusies par Latvijas televīzijas paviršo un neprofesionālo darbu gan Tviterī, gan arī ir.lv portālā…un arī šoreiz teikšu – žurnālistu lomas tēlotāji šo raidījumu “izgāza”, lai gan bija iespēja sabiedrību informēt un izglītot…žurnālisti, varbūt, to būtu paveikuši, bet žurnālistu lomas tēlotāji nodarīja kaitējumu sabiedriskā medija tēlam…

…raidījumā tika stāstīts, kā trīs nedēļu garumā komanda analizējusi “troļļu” darbību sociālajos tīklos, bet īpašu uzmanību pievērsuši tieši Tviterim…

…tātad – tika atlasīti, raidījuma komandas ieskatā, redzamākie “troļļi”, kas viņuprāt spēj ietekmēt sabiedrisko domu…vēlējos pievienot “troļļu” sarakstu, kurus AP esot uzrunājis, lai tie atklātu savu personību un ar raidījuma veidotājiem sazinātos…diemžēl, šodien “Aizliegtā paņēmiena” konts ir pazudis/izgaisis…vairs neeksistē, līdz ar to arī nav iespējams sabiedrībai pārliecināties, kādi “troļļi” tika uzrunāti…taču, tie, kas vakar sekoja sarakstei – konstatēja – AP ieskatā “trollis” varētu būt ar 7 sekotājiem un pāris uzrakstītiem tvītiem…ar 1 tvītu un dažiem sekotājiem…un tam, ka esam “troļļi”, tika paziņots, ka gandrīz neviens neesot atbildējis uz viņu aicinājumu…

…mjā…26.oktobrī pamanīju, ka TW piesekojies “Aizliegtais paņēmiens”, bet neuzskatīju par vajadzīgu šo sekotāju apstiprināt…pēc raidījuma sūtīju ziņu, pārjautājot – uz kurieni aicinājums sūtīts, ja to neesmu saņēmusi…pārbaudīju arī e-pastu, jo TW sarakste dublējas e-pastā…hmmm…nav!…vai tad sabiedriskais medijs būtu melojis?…kāds Greicāna kungs atsūtīja saiti, kurā redzams, ka uzaicinājums sūtīts, bet…kur tad tas pazudis?…sazinājos ar dažiem no saraksta – arī neesot tādu uzaicinājumu saņēmuši…nu, skaidrs – tātad visīstākie “troļļi”…

….man adresētais uzaicinājums:

http://pbs.twimg.com/media/CwHpIU3W8AAxoJn.jpg

…tas viss būtu bezgala smieklīgi, ja…tas nebūtu sabiedriskais medijs…kurš 3 nedēļas strādājis nepagurstot un beigu galā saražojis brāķi…

…protams, var pieprasīt personas autentifikāciju – ar vārdu, uzvārdu, personas kodu, telefona Nr., laulības un dzimšanas apliecību, varbūt vēl arī bankas kontu pieprasīt, lai sabiedriskais medijs tevi nenodēvētu par “trolli”…vai sabiedrība no manis rakstītā vairāk/mazāk ietekmētos/neietekmētos, ja savam vārdam pievienotu uzvārdu?…manis rakstītais kļūtu nozīmīgs un vērā ņemams?…vai AP prāt – ietekmīgs tas kļūst tikai tāpēc, ka rakstītājs ir anonīms?….

…nu, sviests kaut kāds!…un vienlaikus – kauns par sabiedrisko mediju, kura sniegtajai informācijai zudusi jebkāda vērtība…

+21
-7
Atbildēt

28

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 14.56

    tev Vienotība laikam dikti lielu algu maksāja , ka tagad tā vaidi

    Putins ar saviem troļļiem var iet uz poda , mums te pašiem savi valsts iznīcinātaji !

    +1
    -22
    Atbildēt

    0

    Mans Komentars > zanE. 01.11.2016. 15.06

    zaņuk, nu jau no visām pusēm esi kvalificēta kā trollis… Varbūt pietiek izlikties?

    +4
    -22
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 01.11.2016. 15.20

    No kurām pusēm tad tā zanE ir kvalificēts kā trollis?

    No tām pusēm, kas domātas tādiem lētticīgajiem cilvēciņiem, kuriem var iestāstīt visu?

    Jūs, vispār, zināt vārda “trollis” jēgu?

    Lai kas tā zanE arī būtu, viņas komentāri ir domāti kaut cik sakarīgas un izglītotas publikas saprašanai, acīmredzot, viņas komentārs jums par garu un sarežģītu, ja neesat spējīgs neko saprast un atbildēt tikpat kvalificēti un argumentēti.

    +21
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 15.31

    ko tu muldi džeri – vienkārši izglītotu maitu kolektīvās rociņas – ne zane – tavas mazohistiskās gaudošanas apmierināsanai

    tu gaudo -tā kuce velk līdzi, bet tikai tad, ja melddiņs nav pret vienotību

    +5
    -20
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 01.11.2016. 15.32

    …Skaisle…zin’, es, nudien, jūtos lepna, ka esmu pieskaitīta Vienotībai…un jāsaka – mani patīkami pārsteidz tviterļaužu reakcija uz LTV aplauzienu…tātad – viss nemaz nav tik slikti, visi nav nozombēti un smadzenes izskalot “sabiedriskajam medijam” tomēr nav izdevies…varbūt, tviterļauži – salīdzinājumā ar Tevi, lasa tālāk par virsrakstiem, spēj analizēt un ir apveltīti ar kritisko domāšanu…

    …un…nelamājies tik prasti!…Tavi skolēni taču Tev seko, esi viņiem bijusi mīļākā skolotāja – nesabojā iespaidu…arī pieauguši cilvēki smagi pārdzīvo vilšanos…pasaudzē viņus…

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 01.11.2016. 15.37

    Skaisle- redz, starp zanE un tevi ir tāda atšķirība, ka viņa tevi par kuci nedēvē, tu viņu gan.

    ZanE bija komentārs, argumentēts, ar reāliem faktiem, un tava atbilde un “argumenti” – tu esi kuce, domā, tas ir normāli, un to sauc par diskusiju?

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 15.43

    nav zane – tu to nesaproti ? suns tu tāds ! Kuce – tā ir metafora – no manas puses – jo maiga – tie ir tie vienotības cilvēki, kuri reāli uzjaurinājās rakstot šos komentārus – pierijušies līdz ūkai – padomā cik lembis un co šiem sablekoja., lai paiet pavisam maliņā?!

    par ko balsoja cilvēki – par lembergu , kura partija tagad te izrīkojas?

    drīz tev noraus tās pašas spalvas, kas tev vēl ir un ari tad nesapratīsi

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 15.45

    Jācer, ka raidījuma veidotāji vismaz saņēma kādu samaksu par to. Citādi jānonāk pie drūmā secinājuma, ka mūsu mediju vidē darbojas “noderīgie idioti”.

    _______________________

    Šī ir atslēga gan mūsu žurnālistiem, gan zanēm:) Ja nevar piesiet “naciķi”, tad esi čekists:)

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 15.45

    jā – es arī vienmēr brīnījos, kur tā zane visus tos citātus tik ātri dabūja un visas tas nianses tā uz sitienu atcerejās

    stulba biju un palikšu – tas nemainās – tikai tagad saprotu – kamēr viena zane tipināja klaviatūru , otra zane jau meklēja citātus – un džerītim siekaliņa no brīnumiem tek – būdā se – kauns ka man vel patiki!

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 15.47

    dzeris49. Tava objektivitāte ir visobjektīvākā pasaulē:):):)

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 15.52

    maita tu/jūs zane, saprotama lieta , ka lepnas – kurš tad nu par to šaubās – gudras maitas -troļļu aristokrāte – bet nu ko tur teikt – latvieši mirst un izmirst – savu esiet panākuši – tā kā variet rīkot dzīres – jums ir pamats

    +1
    -18
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 01.11.2016. 16.00

    Da man vienalga, vai zanE ir trollis, vai viņai kāds meklē citātus, vai vēl kas.

    Man svarīgi, ka zanE iestājas par vienīgo rietumnieciski orientēto partiju, kurai piemīt intelekts, atšķirībā no Lemberga postkomunistiem, liekulīgām nacionālamēbām, vai SC, kurām tas pasaules uzskats apmēram līdzīgs.

    Es zinu, ka bez V šai valstī būs daudz sliktāk.

    Ar visu to, ka saprotu, ka ideālu nav.

    Nu tad jāizvēlas starp mazāko ļaunumu, un to es arī darīšu, tāda mums diemžēl ir valsts.

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 16.03

    dzeris49. Tev desertam. Par saukšanu pie atbildības atbilstoši Kārtības rullim nobalsoja vienīgi Raivis Dzintars un Janīna Kursīte (abi NA).

    Pārējie minētā deputāta izteikumos «neko tādu nesaklausīja», un tie bija: Vitālijs Orlovs (Saskaņa), Zenta Tretjaka (Saskaņa), Ainārs Latkovskis (Vienotība), Aldis Adamovičs (Vienotība), Inga Bite (Latvijas Reģionu apvienība), Gunārs Kūtris (No sirds Latvijai), Aivars Meija (No sirds Latvijai), Rihards Melngailis (Latvijas Reģionu apvienība), Jānis Vucāns (ZZS). Argumenti Pimenova atbalstam – gan tiešam, gan netiešam – drīzāk izklausījās pēc kaunīgas atvainošanās, sak, mēs atklāti nevaram atbalstīt tevi un tavu viedokli, tāpēc spiedīsim uz demokrātiju, kurā var paust «da jebkādus» viedokļus, visiem ir tiesības uz viedokli, mums ir skumji par šādu viedokli, bet Pimenovs pārstāv zināmas sabiedrības daļas viedokli, mēs varam nepiekrist šim viedoklim, bet mēs darīsim visu, lai kolēģis varētu paust savu viedokli.

    http://nra.lv/viedokli/elita-veidemane/189719-deputatini-un-garigais-uzplaukums.htm

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 16.06

    dzeris49. Tevi ar zani saista naids pret visu nacionālo un lielkulība – amēba ir maigāks “kompliments” par kuci?:)

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 16.12

    nabaga džeri – troļļu komandas nozombēts – tā Vienotība, par kuru balsoji Tu vairs nav -saproti ? Nu nav . Kauc un gaudo cik gribi , bet nav – tie ir mūsu asinīti pagarsojuši un kļuvuši par vampīriem – nu raudi cik gribi, bet viss – atpakal par cilvēkiem viņus vairs nedabūt

    tavs naivums un mans stulbums pie tā arī ir vainīgi , zini, ka šodien nomirs 17 latvieši – vinu asintiņu izdzēra šie vampīreļi – saproti un pārstāj te gaudot – vampīru vienīgā dziņa ir siltas asinis , citu argumentu viņiem nav

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 01.11.2016. 16.19

    Par saukšanu pie atbildības par viedokli var nobalsot tikai totalitarās valstīs un cilvēki ar totalitāru domāšanu, kā tas bija PSRS, utt., priecājos, ka par to nobalsoja tikai NA.

    Civilizētās valstīs par “nepareizām domām”pie atbildības nesauc, soda tikai par konkrētu rīcību.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 16.36

    ir tāda francu filma Sieviešu lietas , I.Ipēras varone ir veikusi nelegālos abortus, viņa tiek aresteta , un giljotinēta. Tas ir nacistu okupācijas laiks. Viņas advokāti spriež , ka žēl, ka neizdevās glābt sievieti, jo bez mātes paliek divi mazi bērni. Prokurors saka – pārmaiņu laikos, kad šķobās un lokās valsts vara – plaukst un zeļ liekulība , no tautas tiek pieprasīta tikumība – piemēram, aizliegums veikt abortus, kamēr pie varas esošie var darīt visu, piemēram, sadarboties ar nacistiem ebreju iznīcināšanā.

    Zelta vārdi un tagad varam vērot kā tas te notiek Latvijā

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 01.11.2016. 16.37

    to ko naciķi ir izdaījuši lai iznīcinātu latviešus – tas grēks brēc pret debesīm ! Interesanti – kā parādnieks notriec kučinska iedāvātos 2 miljonus?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 19.02

    dzeris49. Varu iedomāties, kā tu reaģētu, ja Dombrava būtu sācis slavēt vācu okupācijas režīmu: izdeva daudz grāmatu latviešu valodā, izskauda kriminālnoziegumus, saņēma uz kartītēm paredzētos produktus, nevainīgos neaiztika kā boļševiki u.t.t.. Tagad visi okupantu pēcnācēji un pielīdēji kļuvuši par liberāļiem, bet nedod Dievs izteikt savu viedokli – uzreiz nosauks par amēbu:) Kas attiecas uz zani, tā lieto daudz piparotākus salīdzinājumus. Par intelektu jūs abi varētu paklusēt – kurš var saskaitīt, cik reizes jau esat iebraukuši grāvī?:)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 01.11.2016. 19.19

    Vienotības trollene: …nu, sviests kaut kāds!…un vienlaikus – kauns par sabiedrisko mediju, kura sniegtajai informācijai zudusi jebkāda vērtība…

    ————-

    Kad zvīdre pēc 16. marta kolonistu jandalēšanās pie Brīvības pieminekļa “intervēja” Kozļiku, iebildumu nebija…

    Kad sprinģe NA politiķus pratināja par privāto dzīvi, tad tas tika darīts “sabiedrības interesēs”, vai ne?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 01.11.2016. 19.40

    Ino – slikti reaģētu, tāpat, kā par Pimenova atklāsmēm, bet, sodīt nepieprasītu.

    Izteikt par kādu savas domas soc. tīkos un pieprasīt sodīt par viedokli ir pilnīgi dažādas lietas, vai tad es kādreiz pieprasīju kādu no NA vai SC vai pat ZZS īpašnieku Lembergu sodīt par viņa viedokli par NATO?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Raicha > zanE. 01.11.2016. 19.49

    Palasīju komentārus. Sapratu – daudziem (par lielu laimi, ne visiem!) NA atbalstītājiem V ir lielāki ienaidnieki, kā SC. Jo ir kaut kādi nepareizi latvieši, tādēļ apkarojami vispirmām kārtām.

    F*ck.

    Ne visi kopā pret tumsu, bet vispirms pret tiem, kas nedomā pilnīgi tāpat, kā mēs, pareizie…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > zanE. 01.11.2016. 19.54

    Un V – NA. Pa to laiku kaķis Vasjka plāno kārtējo lohatronu ar parādu uzgrūšanu Rīgai…

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > zanE. 01.11.2016. 21.08

    dzeris49… Civilizētās valstīs par “nepareizām domām”pie atbildības nesauc, soda tikai par konkrētu rīcību…

    Visās valstīs soda par nepareizām domām, piemēram par izteiktu domu ka vajadzētu nogalināt konkrētu cilvēku. Pimenovs, tikai slēptā veidā, arī izteica domu, ka bija pareizi nogalināt un represēt LR pilsoņus.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 21.12

    LaLaLā. Ak tad atkal NA? Vai tad V atbalstītāju komentārus nelasat?:) Kas attiecas uz mani, nezinu, vai balsošu par NA, tomēr noteikti ne par V:)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 21.20

    dzeris49. Sodīt jau nenozīmē tikai ieslodzīt vai nošaut, var izteikt arī nosodījumu. Tu uzskati, ka mūsdienu LV ir LPSR, es – 1918. gadā dibinātās valsts turpinājums; no tā arī viss izriet…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 01.11.2016. 21.23

    to ko naciķi ir izdaījuši lai iznīcinātu latviešus – tas grēks brēc pret debesīm ! Interesanti – kā parādnieks notriec kučinska iedāvātos 2 miljonus?

    _____________________________

    Prātiņ, nāc mājās:)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    atrium > zanE. 01.11.2016. 22.20

    LaLaLā

    NA atbalstītājiem V ir lielāki ienaidnieki, kā SC.

    Abu prokremlisko kropļu bandas ir latviešu grūtnieču dedzinātāja, Kononova, fanāti, abām zvērisks naids pret latviešu varoņu, leģionāru pieminu, abas ir pret izglītību valsts valodā un abu uzdevums maksimāli demogrāfiski piesārņot Latviju. Atceries, kā demences skārtais taukmūlis, kolorado lentenis, Straujuma, izrēķinājās ar iespējami vislabāko VARAM ministru, Cilinska kungu, kā čekistu piesmietais bijušais premļjaks, Dombrovskis, draudēja izrēķināties ar krietniem ministriem, kuri pieminēs leģionārus?

    Vienotības sugasbrāļi un paģeļņiki, SC, ir mazāk bīstami, jo no tiem, kā jau krieviem, kuri Latvijā pārstāv civilizācijas ienaidnieku sātanisko imperasķiju, neviens neko labu pat negaida.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

Dr. Bērziņš 01.11.2016. 13.52

Kopumā skaudra mūsu sabiedrisko mediju impotences analīze. Bēdīgs skats…

+26
-1
Atbildēt

9

    Anonīms > Dr. Bērziņš 01.11.2016. 16.46

    troļli visu vainu tagad grūž virsū medijiem – kā tad – mums mutītes no šausmām vaļā un visi tam noticam …eh

    0
    -18
    Atbildēt

    0

    Tu priecājies, ka Tevi piemirsa, skaisle? Ja žurnālisti nespēj ievērot elementāru profesionalitāti, tad nav jābrīnās, ka to pamana ne tikai visādi bezvārdu konti ar skulptūrām profilā, bet arī rakstošā inteliģence.

    Kuru Tu vispār par trolli šajā sakarā nosauci?

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Dr. Bērziņš 01.11.2016. 17.15

    lai nu kura aita būtu blējusi …. novelc kažocinu – es arī izģērbšos – absolūti nav problēmu

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Tevi izģērbtu?! Nebiedē tautu!

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Dr. Bērziņš 01.11.2016. 17.27

    vēl viens trollis, mani te grūstīs nost no tiesībām izteikties – nekā nebūs – neceri , neizdosies

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Nē, nu tāds trollis laikam nav piedzimis, kas Tev varētu spamot aizliegt. Raksti droši, mani vairāk uztrauca tā iespēja, ka Tu varētu “izģērbties”. Lai kas ar to arī nebūtu domāts…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Dr. Bērziņš 01.11.2016. 18.03

    interesanti – tevi izsauca zaņju komandai kā papildspēku vai kā ?

    Nē nu patiesību jau nerakstīsi, bet savus melus vari paturēt pie sevis.

    Un par to izģērbšanos … tāpēc jau mani atraidīji, lai varētu turpinās savus posta darbus

    bet nu labi, man pietiek -eju mājās

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Dr. Bērziņš 01.11.2016. 18.21

    Skaisle, ja kāds iebilst Tavam viedoklim par izģērbšanos, tad automātiski tas ir izsaukts papildspēks? Tu gadījumā neesi no Aizliegtā paņēmiena komandas?

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 01.11.2016. 19.20

    Skaisle ir no Aizliegtā augļa blices:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Anonīms 01.11.2016. 13.41

Noklausījos AP – zane … un es vel viņai ticēju , kāda maita!

Par naciķiem gan nebrīnos – tiem neliešiem nekā svēta nav, bet nu zane …

Lūk, Bojārs beidz savu raidījumu ar aicinājumu rastīt ar savu īsto vārdu.

Kultūras diena nomainīja visu savu “izskatu” – nolēmu, ka arī es mainīšos, lai nepārmet anonimitāti. Un lūk kādus skaistus komentārus saņemu

30. oktobris, 3:17

Sandra Jansone ir nošopējies

S

feisa bukā ar klizmu anālajā atverē un ar spontāno abortu orāli. Arī feisa bukā.

30. oktobris, 3:13

Arī Anna ir no trako mājas,

Ir izvēle nerakstīt vispār.

+1
-13
Atbildēt

1

    Dr. Bērziņš > Anonīms 01.11.2016. 13.43

    Jā, jā – NA un V mums tie lielie manipulatori…

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

Kurmitis 01.11.2016. 13.29

Vispār jau skatoties Rīta Panorāmu kurā viesojās Ameriks un Ušakovs ir sajūta, ka tu atgriezies Padomju savienībā. Neviena neērta jautājuma nu gluži, kā šiem kungiem, kad viņi reklāmas līgumu ietvaros intervējas Vesķi vai gādā citā pirktā saturā (varbūt LTV arī ticis pie kāda Rīgas domes reklāmas līgumiņa?). Arī Panorāmā ir tā ļoti dīvaini, par Rīgas domes neizdarībām vai korupcijas skandāliem ziņo bez maz vēl retāk nekā PBK un arī tad pajautā apsūdzētā advokātam vai klients ir vainīgs :D:D:D . Nebūtu TV3 un LNT ziņas Nilu vispār neviens nekritizētu. Daži saka, ka pie vainas šai bezzobainībai esot Elksnes kundzes ģimeniskās saites ar Ušakova PR komandas pārstāvi, bet nu par to lai spriež skatītāji…

+37
-1
Atbildēt

0

vvilums 01.11.2016. 13.25

…pirmais, ko izdarīs šīs partijas, nonākot pie nedalītas varas – ierobežos to vārda brīvību.

Tieši tas tagad intensīvi tiek darīts ZZS,SC vadītajās pašvaldībās.

+25
-2
Atbildēt

0

koals 01.11.2016. 13.16

Tā vietā,lai veidotu raidījumu par “troļļiem”(un vēl labāk par reāliem kremliniem),kuri vēršaš pret valsti un ir īsts apdraudējums,Bojārs taisa”storm in the tea cup”,kārtējais sižets ne par ko.Nesen bija brīnišķīgs ziņu ievads “Panorāmā”arī,kad bija sižets par Ungārijas notikumiem.Diktora teksts(varat pārbaudīt LSM arhīvos)-1956 gads bija pēdējā reize ,kad PSRS militāri iebruka kādā austrumeiropas valstī:).Kas,jāprasa notika pēc 9 gadiem Prāgā?:)).

+34
-1
Atbildēt

2

    Anonīms > koals 01.11.2016. 13.33

    bļedj kā mani tracina šitādi teksti – kā duncis atvērtā ievainojumā

    šī Latvijas valsts, kas no manis paņem 50 % manu ienākumu – jau janvāra menesī atbildēja, ka visi pieraksti uz konkrētiem izmeklējumiem ir beigušies – ja vari maksā – ja nevari maksāt – mirsti nost – neviens tevi te neglābs – nevienam tu šai valstī neesi vajadziga , maijā saņemu vēstuli no NVC – dzemdes kakla skrīnings- noldētie maitas – visi pieraksti ir pilni – to lapiņu es varu izmest – bet šī valsts noteikti ieskaitīs mani to bezatbildigo skaitā, kuras nav gājušas un pārbaudījušas savu veselību, kur valsts tācu par velti nodrošina.

    Uzraksti, cik Latvijas valsts naudu deva Premium medical. Ari bagatu pacientu meklēšanai nvs valstīs

    BANKU CITADELE pārdeva par sviestmaizi – skolām un izglītībai – piga – ne reformas, ne nauda – nav ne vainīgo , ne atbildīgo

    ko tu gribi lai es saku par šo bandītu kontrolēto valsti ? Ko?

    +6
    -24
    Atbildēt

    0

    not mii > koals 03.11.2016. 22.26

    nu cnn ir demokrātu rupors, euronews – masonu, rtr – Puķina, un totāli korumpētais LSM arī ir rupors atbilstoši tā īpašnieku korupcijas pakāpei, 1400e vidējā alga vien ko vērta un kur tad vēl pieņemšanas , komandējumi, ir vērts censties. Latvija vispār brīnumu zeme ar saviem neatkarīgajiem medijiem, citu jau nav, bet tā gribas uzzināt no valsts atkarīgo valsts viedokli nu kaut vai par latviešu zelta eksporta plaukstošo business; prasīja valsts sievai Laimdotai, a tai pirmā dzirdēšanu, un tā tā arī aizgāja brīnoties par uzzināto veiksmes stāstu un ar nodomu, pretēji ierastai praksei, par to nediskutēt.

    Un kapēc tik traki lamāt tagadējos bandītus, ja pie iepriekšējiem, kam ar komunismu bija tikpat liela līdzība kā saulei ar saules zaķīti, veikali bija daudz tukšāki un viss latviešu intelektuālais zieds bija radoši valsts dienestā, lai tauta būtu laimīgāka.

    Neaizmirsīsim Vairas viedos vārdus, ka hibrīdkara apstākļos kritizēt priekšniecību nav gudri, un Māras priekšvēlēšanu atgādinājumu, ka, lai neapjuktu ģeopolitikā , jāseko Vienotībai. Troļļi vispār tādi bērnudārznieki salīdzinājumā ar Panorāmas, deFakto, vai Nekā personīga valsti kritizējošiem sižetiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 01.11.2016. 12.49

Noderīgo idiotu mēdiju vidū papilnam, bet, ja tādu vēl vairāk nebūtu skatītāju un lasītāju vidū, tas diezin vai notiktu.

Nu, V mums vienmēr pie visa vainīga, jo vienīgā, kas, vismaz, kaut ko darīja un kurai bija kādas idejas.

Un tagad pret V, izskatās, notiek organizēta kampaņa mēdijos.

Kuram ir smadzenes, taču skaidrs, ka V, lai kādas kļūdas un muļķības nedarītu, ir vienīgā partija ar vektoru Rietumu virzienā, nu tad kam tad tā V visvairāk traucē, un kas tad apmaksā visus tos troļlus un t.s. “zurnalistus”, kuram te nepieņamams NATO, un viss tas, kas saistīts ar Rietumiem, ilgi jādomā?

Un t.s. “sabiedriskā” TV kaut kā stipri sprecifiski orientēta, un stipri tendencioza, tas izpaužas daudfzos raidīojumos, vai nu tas ir visprimitīvākais populisms, vai nu muļķība un nekompetence, vai nu apmaksāti viedokļi – visdrīzāk, pa daļai no visa.

Ja tā ir vārda brīvības izpausme – tad jau tā Sab TV izskatās pēc cilvēka, kas zāģē to zaru, uz kura sēž, jo sekmējot SC un ZZS popularitāti vai kaut vai izvairoties no to kritikas pirmais, ko izdarīs šīs partijas, nonākot pie nedalītas varas – ierobežos to vārda brīvību.

No otras puses – saprotams, ka valsts ir totālā purvā, cilvēki no šejienes mūk, medicīna pabriesmīga, utt.

Par to arī nedrīkst nerunāt, bet, tad, tomēr, jāsaliek pareizie akcenti, kas tad pie tā ir vainīgs vairāk, kas mazāk.

Nu un kas attiecas uz Iesalnieka “troļļu tīklu”,tad kam tad tas vispār bīstams un kurš tad to ņem par pilnu, izņemot tos pašus NA atbalstītājus, kas to atbalstīs pie jebkuras situācijaas, salīdzionot ar Kremļa troļlu tīklu tas tiešām ir bērnudārzs.

+18
-9
Atbildēt

4

    Dr. Bērziņš > dzeris49 01.11.2016. 13.42

    Daļai žurnālistu diemžēl pietiek ar to, ka šodien izdevās “noraut” kādu kapeiciņu. Kas būs rīt, par to viņi nedomā.

    Par to nedomāja arī Krimas uzņēmēji, kuri priecājās par atgriešanos dzimtajā ostā. Līdz dzimtā osta viņiem biznesu “otžala”.

    Tas pats būs ar mūsu korumpantiem, kuri savā alkatībā tuvina Latviju Putinam.

    +23
    -3
    Atbildēt

    0

    atrium > dzeris49 01.11.2016. 22.00

    dzeris49

    ka V, lai kādas kļūdas un muļķības nedarītu, ir vienīgā partija ar vektoru Rietumu virzienā

    Ja Vienotības čekas kājslauķu, komunistu cūku, kolorādu, zagļu un fekāliju stumdītāju “rietumi”, paldies! Es labāk ganītu aitas Bangladešā.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    kolpants > dzeris49 02.11.2016. 00.29

    А что, нормальная логика))) Да, Единство не идеальная партия, но остальные еще хуже!

    Ну воруют, ну ставят своих людей-но ведь зато на Запад смотрят!

    А то Ушаков, сволочь такая, ворует чуть меньше (цветочные ларьки и даже РНП – это детский лепет на фоне Замка света и прочих гос.строек), но ведь при этом смотрит не на Запад!

    Ну все, убедил, пойду за Единство голосовать-ведь они по-европейски воруют!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 02.11.2016. 06.36

    Un ko iesaki darīt, nebalsot vispār, tā ir vislielākā muļķība, tā tu atsakies pat no minimalām tiesībām ko ietekmēt.

    Neko nevar darīt, šeit jābalso pēc mazākā ļaunuma principa, kas nu kuram tas ir, tāda valsts.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 01.11.2016. 12.18

Lai Beltes PBK2 “žurnālistiem” nākamreiz nav jānopūlas ar aizliegtiem paņēmieniem :)

Nacionālās apvienības profili sociālajos tīklos

http://www.nacionalaapvieniba.lv/par-mums/socialajos-tiklos/

+12
0
Atbildēt

6

    andrejs > fretka 01.11.2016. 19.08

    Saistībā ar Vienotības troļļiem viena interesanta lieta…

    Zane mums bija viena no aktīvākajām “cīnītājām” pret Okupācijas muzeja paplašināšanu.

    Oficiāli V spice atbalsta OM paplašināšanu, bet zanE te pierunāja pilnu netu ar iebildumiem.

    Varbūt, ka tas nav zanEs privātais viedoklis, bet viņa pauda patieso V attieksmi – tā teikt, “nav ko rakāties pagātnē”, “varbūt, ka okupācija arī bija, bet okupantu nebija”, utt.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Raicha > fretka 01.11.2016. 19.41

    Lieciet šobrīd mieru zanE’i. Ne par to šoreiz ir stāsts. Jeb svarīgāk tomēr izplūkties savā starpā, nekā daudzmaz kopīgi pret Ušakovistiem?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 01.11.2016. 19.44

    > andrejs

    zanE ir garlaicīga :)

    > LaLaLa

    Saimnieki viņiem visiem vieni un tie paši.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 01.11.2016. 19.54

    to LaLā

    Kad reiz IRsī ierosināju latviešiem turēties kopā ar latviešiem saņēmu kaudzi ar mīnusiem.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 01.11.2016. 21.29

    andrejs. Es piebildīšu, ka pat ģenerālis desmitgades sākumā bija tolerants pret V, bet V vienmēr bijuso daudz tolerantāka pret SC kā pret NA, prezentējot SC RD vēlēšanās kā vēlamāko partneri.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > fretka 01.11.2016. 22.37

    LaLaLā. Lieciet šobrīd mieru zanE’i. Ne par to šoreiz ir stāsts. Jeb svarīgāk tomēr izplūkties savā starpā, nekā daudzmaz kopīgi pret Ušakovistiem?

    ____________________________

    Vēl viens, kuram atmina sniedzas 3 mēnešus pagātnē:) Kurš vēl tā aizstāvēja Āboltiņas pārliecību kā Zane?:):):)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam