Rubesa: Vienošanās par “Rail Baltica” līgumu panākta
17Saistītie raksti
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Radars /
13. novembris
Radars Latvijā
Komentāri (17)
DD1 30.09.2016. 20.54
Jau tas vien, ka Rubesa vada šo megaprojektu, raisa bažas, ka liela nauda iztecēs smiltīs. Priecāšos, ja tās (bažas) izrādīsies tikai mana paranoja.
1
atrium > DD1 30.09.2016. 21.00
DD1
Ja ņem vērā kādu samaksu savas sirdsapziņas apklusināšanai pieprasīja Rubesa par Vienotības pasūtīto Zolitūdes slaktiņa komisijas vērtējumu, tā varētu būt.
0
MChuzzlewit 30.09.2016. 17.10
un kur pazudusi zemāk citētā šodienas ziņa? Neatbilst vadlīnijām projektā “Sabiedrības izglītošana par RB neapšaubāmo vienreizīgumu”?
Turklāt, modernizējot pašreizējo tīklu, esošo satiksmes struktūru, attīstot jau esošos dzelzceļa mezglus, kā ierosina igauņi, gar degunu garām ies slikti pieskatītie Briseles miljardi. Un to pieļaut mēs nedrīkstam!
***
Igaunijas kultūras darbinieki aicina atteikties no “Rail Baltica” projekta pašreizējā formā
Dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” izbūve Igaunijā pašlaik plānotajā veidā ir jāpārtrauc un tā vietā atbilstoši Eiropas standarta platumam jāpārbūvē esošie sliežu ceļi, kas iziet no Tallinas uz dienvidiem, piektdien laikrakstā “Postimees” publicētā rakstā aicinājis 101 Igaunijas kultūras jomas pārstāvis.
“Mēs vēlamies, lai Igaunija arī turpmāk būtu valsts, kurā dzīves telpa veido vienu veselumu. Mēs vēlamies, lai Igaunijai būtu funkcionējoša satiksme ar Eiropu, kas nekaitētu ne Igaunijas cilvēkiem, ne tās dabai un neatstātu novārtā iekšējās dzelzceļa līnijas, kuru modernizācija ir ne mazāk svarīga kā dzelzceļa satiksmes ar citām Eiropas valstīm uzlabošana,” lasāms kultūras darbinieku kopīgajā rakstā.
0
andrejs 30.09.2016. 15.11
Vai tad es apšaubīju Kallasa paternitāti? Nu bet nevar tak būt, ka viens pats Kallass izdomāja, pieņēma, apstiprināja un naudu ar koferiem saveda- kaut kāds monstrs. Varbūt ne tikai Zīle, bet pat Kr.Kariņš savu mazo kuslo pirkstiņu ir pielicis…
to zane – cieši seko Roberta Zīles darbībai? Tas ir labi.
0
andrejs 30.09.2016. 13.09
Laba ziņa. Paldies tēvzemietim Zīlem par projekta bīdīšanu.
Man tik nav skaidra viena lieta – kāpēc trases projektētais vilcienu pārvietošanās ātrums ir tik mazs. Vilcieni jau tagad Francijā un Japānā brauc daudz ātrāk. Pēc 10 gadiem šis RB ātrums šķitīs arhaiski zems.
3
klusais > andrejs 30.09.2016. 13.58
andrejs – projekta tēvs ir Sīms Kallas … cik var stāstīt :)
0
andrejs > andrejs 30.09.2016. 14.00
Roberts Zīle – krusttēvs.
Atkal tie igauņi. Vajag lepoties ar savu tautiešu paveikto, nevis skaust… :)
p.s. paskat – kāds idiņš pat Tradutrices komentam ielicis mīnusu.
0
zanE. > andrejs 30.09.2016. 14.16
….andrejs netic pat pašam Robertam Zīlem, kurš radio intervijā tieši norādīja, ka projekta tēvs ir Sīms Kallas…andreja pārliecība par savu nekļūdīgumu ir dzelžaina un neapgāžama…
0
traductrice 30.09.2016. 12.18
viena sen gaidīta un pozitīva ziņa!
Latvija būs perifērija un no pārējās Eiropas nošķirta teritorija tikmēr, kamēr tā nebūs savienota ar ceļiem/dzelzceļiem. Burtiski pirms nedēļas atgriezos no “Eiropas apceļošanas” tūres un ar zaļu skaudību noskatījos, ka milzīgā Polija jau IR faktiski iekļāvusies Eiropas standartiem atbilstošā ceļu tīklā. Jaunās maģistrāles vairs neatšķiras no vācu ceļiem. Lietuva intensīvi būvē daudzjoslu via Baltica!
Tikai Latvija, kā parasti, pašapmierināti guļ. Šlesera via Baltica mums jau ir, Tīnūžu “autobānis” arī. Ar to tad nu arī laikam pietiek.
Atliek vien pēdējā cerība – pilnīgi jauna dz/ceļa satiksme, kas ļaus iekļauties Eiropas standartiem atbilstošā tīklā, jo dz/c modernizāciju “po russki” mēs jau baudām visus pēdējos gadus.
3
jurisml_inbox_lv > traductrice 30.09.2016. 16.18
es arii esmu braucis cauri Polijai vairaakas reizes , peedeejo pims meeneša , 90to gadu saakumaa visaa Eiropaa poļiem bija visdrausmiigaakie ceļi, ir ko redzeet kaa viņi attiistiijuši savus autoceļus patiešaam , pirms dažiem gadiem cauri Varšavai dienas laikaa bija gruuti izbraucams , toreiz viņi buuveeja cauri pilseetai aatrgaitas maģistrali , tagad kad braucu , jau braucaam pa jauno autobaani cauri varšavai , nesaliidzinaami aatraak , bet, ja raugaamies no kustiibas intensitaates , tad taa nu nekaadi nav saliidzinaama ar to kas notiek Latvijaa , Polijaa 39 000 000 iedziivotaaju , teritorija 313000 km2, uz visaam maģistraaleem nepaartraukta kustiiba abos virzienos pa divaam joslaam , saliidzinot ar Latvijas 1,9 milj. iedziivotaaju tie meerogi milziigi samazinaas , kaada intensitaate mums uz ceļiem, ar taadu nav nepieciešami autobaaņi , sveedienaas šosejas kaa izmirušas , bet tas nenoziimee ka mums jaabrauc saliidzinot ar poļiem vai leišiem pa bezceļiem , patreiz teju nnobeigta šoseja no Riigas uz Liepaaju , normaali buutu uztaisiijuši vismaz pusotru joslu , lai neveidojas kolonas aiz smagsvaru Fuureem , sevišķi ziemaa , taadas vajadzeetu pavisam maz , uz ventspili , Daugavpili , ‘Viļņas virzienaa , baaņi mums paties nav nepieciešami , bet par dzelzceļu , nu tas mums veel ir vienots ar krievijas impeeriju , neviena tiikla peec Eropas standarta , pa dzelzceļu visos virzienos iet vagoni ar marķeejumu rosijskaja žeļeznaja daroga , pa jauno liiniju varees paarvietot konteinerus pa dzelzceļu , nevis ar daargo praamju transportu ar visu paarkraušanu ostaas , kaapeec ne , to jau sen vajadzeeja izdariit , veel mums ir Latvenergo ar visu krievisko nosaukumu, sasieti ar krievijas tiikliem , arii Gazprom, taakaa saiknes ar krieviju mums veel pastaav
0
traductrice > traductrice 30.09.2016. 17.03
manuprāt ir aplami domāt – vispirms sagaidīsim cilvēku skaita pieaugumu, pēc tam varēsim viņiem piedāvāt ceļu. Vai tad Lietuvā ir milzīgi lielāks iedz. blīvums kā mums? Bet leiši tomēr taisa – nezinu cik joslas būs katrā virzienā, bet stipri paplatina ceļu gan. Līdz ar leišiem Eiropas ceļi aizies līdz mūsu robežai un tad atdursies kā pret sienu. Forša perspektīva.
0
jurisml_inbox_lv > traductrice 30.09.2016. 17.40
leišu ir 3,5 miljonu uz akuraat tikpat lielu platiibu , es personiigi esmu pietiekami braukaajis pa leišu ceļiem , kaa dienaa taa naktii , nav saliidzinaama taa transporta intensitaate kas ir tur ar muuseejo
0
dzeris49 30.09.2016. 11.41
Kaut nu nebūtu kārtējā bezjēdzīgā megabūve, par kuras uzturēšanu maksās visi, kaut kā grūti iedomāties, kā tā atmaksāsies.
1
gustaps > dzeris49 30.09.2016. 18.24
Celiet, un nesiet, un vaidiet.
0