Ceļu nozares sakārtošanai vajag ne tikai naudu

23

Komentāri (23)

Absints 09.09.2016. 12.24

Valsts attīstības tempu nosaka 3 stratēģiskie virzieni- enerģētika, sakari un transports.

Un tieši transports, kam iepriekšējās Latvijas doktrīnas “Tilts starp Rietumiem un Austrumiem” vajadzēja būt visstratēģiskākajam, ir visšvakākā stāvoklī. Jo transports brauc pa ceļiem…

Arī lauku tukšošanās lielā mērā notiek sliktās ceļu infrastruktūras dēļ.

No otras puses paši ceļinieki demonstrē sliktas plānošanas iemaņas – remontē labākos posmu, vienu posmu asfaltē vairākkārtīgi utt. Tāpat neviens nav sakarīgi pamatojis, kāpēc Latvija izmaksas ir divas reizes lielākas kā Lietuvā. Tāpēc piekrītu rakstā paustajai domai: “Ceļu nozares sakārtošanai vajag ne tikai naudu”.

+3
0
Atbildēt

2

    jurisml_inbox_lv > 11.09.2016. 20.24

    jaa nezkaapeec pie mums konkursos paarsvaraa uzvar bindemanis , kaapeec konkursaa nevar piedaliities leiši? leiši pa tp pašu naudu uzbuuveetu ceļus divtik.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Raicha > 11.09.2016. 22.02

    Jā, šogad izcili interesanti performējās LV Ceļi un attiecīgi ceļubūvnieki uz A8, kur šoseja sadalās Jelgavas apvedceļā un ceļā uz Ozolniekiem. Pirms gadiem 4-5 noasfaltēto posmu, kur nekādu redzamu defektu nebija, atskaitot 1(!) nelielu iesēdumu, nofrēzēja un pārlēja otrreiz, lai gan ceļa kvalitāte no remontētā posma Rīgas virzienā ir desmitreiz sliktāka… To neiaztiek, pielāpa bedres, lauziet tālāk mašīnas.

    Otrs ļoti interesants gadījums bija, kad faktiski vienlaicīgi ar t.s. “Maskavas šosejas” būvi kapitāli remontēja tiltu pār Pērses upi uz Koknese – Ērgļi ceļa, pāris gadus vēlāk, kad lielā šoseja bija pabeigta, svaigi remontēto tiltu dēļ nevajadzības slēdza satiksmei pavisam…

    Šādu gadījumu absolūti idiotiskai plānošanai pa valsti kopumā var salasīt desmitiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam