Politologs: Ērtākajā pozīcijā pašlaik ir Nacionālā apvienība

106

Komentāri (106)

    zanE > lno 08.09.2016. 19.54

    ….ln0…esi izdomājis uz kuras ķermeņa daļas tetovēsi?…uz vēdera vai muguras?…

    …iedomā, kas tas būtu par skatu – visi lāpneši puspliki iziet Rīgas ielās, atrādīt savus tetovējumus…uh!…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 08.09.2016. 22.34

    zanE. Aizvainoju? Vajadzēja “Es mīlu Vienotību”?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 08.09.2016. 22.50

    ….Tu – un aizvainot???….Jēziņ, Tu tiešām esi lielummānijas pārņemts vīrelis…zin’, ceļastabs spētu vairāk radīt emocijas…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 08.09.2016. 22.54

    …iedomā, kas tas būtu par skatu – visi liberasti puspliki iziet Rīgas ielās, atrādīt savs izļurkātās pakaļas…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 09.09.2016. 06.27

    andrejs – laikam, guļot ar sievu, arī domā tikai par “izļurkatām pakaļām”?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 09.09.2016. 07.25

    Un kas tad ir,vai zanE vienīgā drīkst guļot domāt par plikiem,tetovētiem lāpnešiem?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

lno 08.09.2016. 18.36

Zanei šodien vairāk + kā -, varēs nest uz V biroju atrādīt:)

+4
-8
Atbildēt

11

    Skumjais Bruņinieks > lno 08.09.2016. 18.59

    uz lno

    Jūs ar zanE sen neesat strīdējušies, kurš Lembergam varu nodrošināja un kurš vairāk draudzējās ar smagos noziegumos apsūdzēto – NA vai Vienotība?

    Jums, kā “neitrālai” personai – STARP DIVIEM PODIEM – ir visi trumpji rokās, bet zanE ar tādu Vienotības bagāžu masē Jūs vienos vārtos. Kur ir Jūsu komunista zakalka..?

    Bet bija taču labie laiki, kad masējāt Lemberga pretinieku kopīgiem spēkiem un kopā saskaitījāt sev 56 balsis Saeimā. Vienotība izraka kapu citam, bet arī pati tur iekrita. NA arī nav tā īsti ar ko lepoties – vietu skaits, salīdzinot ar nīstā Zatlera Saeimu, ir tāds pieticīgs(teikšu maigi).

    lno, vai šodien apsiekalojāt pirkstu, vai izbāzāt to pa vēdlodziņu un uztvērāt kādu indikāciju. Uz kurieni valdošie vēji pūtīs jāzin ir, lai varētu savlaicīgi ieņemt ērtāko podu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 08.09.2016. 19.08

    to lno

    Spriežot pēc SB kauninošās uzrunas, Jūs vēl neesat gluži zudis progresīvajai sabiedrības daļai. Vismaz sb tā cer. Vēl tikai jāatrod kāda vārāka stīga jūsu dvēselē…

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 08.09.2016. 19.18

    Varu Lembergam nodrošināja Zatlers,liekot vilties saviem vēlētājiem,ar tankiem mēģinot valdībā dabūt SC,par šo cūcību Vienotība bonkrotējušos zatleristus vēl paņēma pie sevis,tā demonstrēdama,ka Vienotība ir tāda pati m…a,ka Zatlers.Mēģināt ignorēt šo faktu,visu reducējot uz draudzību ar Lembergu,ir blefs.Tad būtu jāpieņem,ka Latvija ir pilna ar mankurtiem,kuri momentā aizmirsuši savu neseno vēsturi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > lno 08.09.2016. 19.27

    SB. Vienos vārtos? To diktē kareivīgā bruņinieka naids pret NA. Tu taču esi pietiekoši asprātīgs, Kam vajadzīgi melīgi apgalvojumi par komunista zakalku? Es saprotu jūs abus – jūs tracina, ka kādam var nebūt mīļotā partija. Ar Zani pašķīramies, kad V 2010. uzmeta savus atbalstītājus, ar Tevi, kad Zatlers uzmeta savējos. Es neķeru valdošo vēju, bet vairos no lielākās smakas. Atšķirību jūti? Kurš smirdēs mazāk, par to arī balsošu:)

    P.S. Zatlers jau arī bija draugos ar Lembergu, bet kā draudzēties, ja šis neatbalsta uz otru termiņu?:)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > lno 08.09.2016. 19.28

    andrejs. Vai tad jau sen esam uz jūs?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > lno 08.09.2016. 19.39

    uz ēriku

    Varu Lembergam nodrošināja Zatlers..”

    Bravo Ērik, to es saprotu, Gebelsa stilā. Aitām un auniem patiks, tie labprāt žļembās šo Jūsu šļuru. Jūs, kā “naciķis” dabūsiet pat plusiņus no skaisles un zanEs.

    Mēs taču abi un Jūsu Saimnieks, protams,.zinām, ka Zatlers tieši varu lembergam atņēma, bet tas nav svarīgi, zvirbulēn manu, jo galvenais, ka cērpjamie lopi to ēd.

    Un ziniet, kāpēc aitām un auniem patiks un patīk Jūsu apgalvojums ..?

    Tāpēc, ka aiz tā var paslēpt savu stulbumu, gļēvumu un nelietību.

    Jūs esat izcili labs Lemberga kalps. Sapratu to jau sen.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 08.09.2016. 19.56

    …ln0….Tevi nav pārņēmusi lielummānija?…ar Tevi mēs nekad neesam bijuši kopā!….brrrr….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 08.09.2016. 20.02

    …Susuriņ, neabižo mani!..nu, nu, nu!!!…šitiem tirliņiem, lai plusiņus saliktu – Zemei būtu jāsāk riņķot uz otru pusi…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 08.09.2016. 20.35

    Uz brīdi pieņemsim,ka Zatlers atņēma varu Lembergam,bet jautājums jau ir – kam viņš to gribēja atdot.Tu vari atbildēt uz jautājumu -kam viņš to gribēja atdot?Skumjais Bruņnesi,tu publikai kā gaišos tēlus mēģināsi iesmērēt SC un Zatlera padomnieku nummur viens Meļņiku?

    Lai gan savā memuāru grāmatā Kas es esmu bijušais Valsts prezidents Valdis Zatlers nodēvējis miljonāru Vasiliju Meļņiku par savu “ārštata padomnieku Nr. 1”, viņš kļūst ārkārtīgi aizņemts, uzzinot, ka vajadzētu ko sīkāk pastāstīt par šī padomnieka darbību. Interesanti, ka tieši tāpat no jautājumiem par Meļņiku aizbēg viens no cilvēkiem, kas savulaik stāvēja pie Zatlera Reformu partijas šūpuļa, – ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs.

    http://puaro.lv/politika/zatlera-arstata-padomnieka-nr-1-neaprakstamais-veikums/

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 08.09.2016. 21.35

    zanE. Tu tiešām uzskati, ka būt domubiedros ir liels gods? Tad tā vairs nav lielummānija, bet vājprāts:) Paldies Dievam, ka neesmu bijis tusiņos, tikai papļāpājis kuģītī, bet kurš no kuģīša vēl ir zanEs domubiedros, izņemot kluso?:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 08.09.2016. 22.57

    …tas ir vāks!…kas Tev ir ar tiem “domubiedriem” – jūties nenovērts vai pārvērtēts?…vai tiešām esi iedomājies, ka 59 manis piefiksētie komentētāji būtu saucami par “domubiedriem”?…tad Tu neapjēdz, kādas funkcijas ir šādai opcijai…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 08.09.2016. 13.46

Skatos, mums politiskie komentētāji viens gudrāks par otru, pareizāk sakot, visi vai nu āmuri, vai nopirkti.

Kučinskim spoža nākotne, vai kā tur tas Ījabs pateica?

Vienīgais, kas Kučinskim “spožs”, tā ir pagātne, jebkurā normālā valstī viņš kā politiķis sen būtu sapuvis miskastē, kaut, muļķuzemei, iespējams, viņš der, jo primitīvāks, blēdīgāks, utt., jo šeit nākotne spožāka, tur Ijabam taisnība.

Kas attiecas uz NA – bezsmadzeņu un bezprincipu populisti, kas spekulē sava polibiznesa intersēs uz vissvētākajām jūtām, vienmēr būs labākā pozīcijā.

It sevišķi, ņemot vērā, ka mūsu vēlētāju vairākumam ar to politisko domāšanu arī ir problēmas, vairākums tālāk par saukļiem ar to savu vienu politisko rievu neaizdomājas.

+13
-5
Atbildēt

10

    DD1 > dzeris49 08.09.2016. 15.20

    > dzeris49

    Par Kučinski: “jebkurā normālā valstī viņš kā politiķis sen būtu sapuvis miskastē, kaut, muļķuzemei, iespējams, viņš der, jo primitīvāks, blēdīgāks”

    Principā Jums piekrītu, tikai ceru, ka nepaliksim muļķu zeme vienmēr, jo domājošo vēlētāju loks kļūs aktīvāks un skaitliski lielāks un nepieļaus, ka pār viņiem valda iznireļi, mazizglītoti komformisti un korumpanti.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > dzeris49 08.09.2016. 15.25

    Uz dzeris

    Un ko Ījambs nepareizu pateica..?

    Sliktās domās par Kučinski esat Jūs un vēl saujiņa sorosīdu. Vsjo

    Ījabs savu slēdzienu izdarīja, ņemot vērā, ka vairums valstī ir cērpjami aitas un auni. Lembergs lielākajai daļai sabiedrības ir OK, nu un kāpēc Kučinskis nevar būt labs..?

    Vienotībai un Āboltiņai ar Kučinski arī

    vienmēr ir bijis labais. Kučinskis, Vējonis un pārējie ir tautā cienīti cilvēki. Galvenais – neeksperimentē ar valsti(piedodiet, Lembergu) un ir lojāli sistēmai.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.09.2016. 15.39

    S.B. – kas ir, Lembergs tevi no Zatlera pārpircis, tagad veido pozitīvo Lemberga PR, ka jau sāc muldēt Lemberga mēlē par “sorozīdiem”, un kad sāksi NATO saukt par okupantiem?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 08.09.2016. 16.35

    Domājat,ka šīs primitīvās ķengas par NA nostrādās?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > dzeris49 08.09.2016. 16.41

    uz dzeris

    .. kas ir, dzeris, mīlestība uz Vienotību Jums saprātu ir atņēmusi, ka nespējat sarkasmu atpazīt..?

    Starp citu, runājot “lemberga mēlē”, es izsaku aitu un aunu kopējo vairākumviedokli.

    Es Vienotības apstulbinātos iedalu trijās grupās:

    1. zaņuks, klusais un pārējie – Vienotības spectroļļi, kuri ķer no visa tā arī materiālu labumu,

    2. Dzeris49 un domubiedri – spriestspējīgi nolemtie – kas, iemesti Vienotības mēslu bedrē, vemdami balso par partiju, kas viņus pašus neciena un spļauj “džeriem” virsū,

    Maču pikču un pārējie – optimistiskie ortodoksāļi, kas aplieti ar Vienotības sūdiem, saprotoši aplaizās un noskaita Lebedas dzejolīti “Degot sveca gaismu dod”.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE > dzeris49 08.09.2016. 17.08

    …Skumjais Bruņiniek…tas nav godīgi!…kāpēc Tu visu laiku slēp uz kurieni man tie Vienotības materiālie labumi tiek pārskaitīti – no Tevis teiktā, tur, droši vien, krietna čupiņa sakrājusies, bet es to pat nezinu…Tu – Vienotības kasieris, būdams lietas kursā – nelietīgi klusē!?!…fui!…mudīgi stāsti!…gribu uz Karību salām, man Tavs sarkanais mocītis šķiet jau par prastu…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > dzeris49 08.09.2016. 17.43

    uz zanE

    Zanīt, Jūs Āboltiņas sveces gaismas sargātāja, es taču Jūs zinu ilgu laiku. Bijām “družkas”, ja tā var teikt. Pazīstu Jūs kā ļoti gudru, saprātīgu, zinošu, informētu un spriestspējīgu būtni, kas vienmēr ir kritiski izturējusies pret politiķiem

    Zinot visu Vienotības “darbu” bagāžu, redzot visas Āboltiņas pārvērtības un atkalatgriešanos, redzot to, ka Vienotība ir piesmējusi visus savas agrākos, godīgās politikas standartus, redzot, ka tā ir kļuvusi par parastu Lemberga sistēmas partiju, vienlaicīgi atceroties, ka agrāk, Jūs zanE vienmēr aizstāvējāt godīgu, caurspīdīgu politiku(no kuras Vienotībā nav ne smakas tagad), bet tagad neadekvāti cenšaties notušēt jebkuru Vienotības un Āboltiņas acīmredzamu nelietību, var izdarīt secinājumu:

    1. Vai nu esat debila

    2. Vai nu super naiva un nezinoša

    3. Vai nu materiāli ( vai dēļ kāda amata vai pakalpojuma) ieinteresēta.

    Pirmos divus punktus neizskatīs pat NAšisti..nu kas tad atliek, zanīt..?

    Loģika ir visvarena.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE > dzeris49 08.09.2016. 18.03

    …Skumjā Izskata Bruņiniek…eh, tādu slavas dziesmu nodziedāji, gandrīz vai sagribējās atgriezties uz tā skārda jumta – zvaigznēs lūkoties, kā kādreiz aicināji…

    …bet…kas tev deva – Tevi pievīlušas ne tikai sievietes, bet…arī loģika…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 08.09.2016. 18.33

    Beidzot zanE ar SB atraduši kaut ko kopīgu – abus piesmējuši mīļotie, lai gan daudz vairāk abus vieno fanātiska uzticība mīļotajām partijām, no kurām viena jau mēsl…, pardon, smilšu kalniņā, otra pirms aiziešanas mūžībā dod pēdējos norādījumus saviem atbalstītājiem…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 08.09.2016. 18.49

    to lno

    Vai kāds ir vainīgs šo abu izbijušo mīlnieku problēmās? Vai arī viņi paši līdz tam nonāca braukdami no viena grāvja otrā?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

Absints 08.09.2016. 13.33

Mana prognoze – V aizies pa skuju taku, Sudraba, Bondars labākajā gadījumā saglabās savas vietas. ZZS būs augstu, NA būs iekšā. SC arī būs, protams.

BET pietrūkst mesijas. Nu kaut kā tāda, kā bija Zatlers un viņa partija, vai kā uzplaiksnīja Zīgerists ar saviem banāniem, vai pat Repše, savulaik. Tāpēc sagaidu, ka tāda vēl līdz vēlēšanām radīsies. Pie kam priekšgalā būs šobrīd maz zināms vārds, jo zināmie jau nozelēti, Tautai patīk ticēt brīnumam, jaunai mesijai, stiprai rokai, partijai, kas atnāks un visu sakārtos. Būs jauni lozungi, kapusvētki, vai kaut kas tamlīdzīgs. Un tas tā atkārtojas katru reizi. Visdrīzāk tā būs partija ar populistiskiem lozungiem, un cilvēki par viņiem balso ne tāpēc, ka atbalstīs viņu programmu, bet tāpēc, ka ir pret patreizējo politiku. Tā, ka tas bija ar Brexit, tā kā tas būs ar Trampu..

+8
-11
Atbildēt

15

    zanE. > 08.09.2016. 13.47

    ….atklāti sakot – man ļoti gribētos, lai Jūs visi izbaudiet uzvaras saldmi bez Vienotības…bet…Jums visiem būs baigi grūti laiki – kā atradīsiet grēkāzi, uz kuru nogrūst visu atbildību?…skat, pat ln0 sācis atsaukties uz visas koalīcijas kopējiem lēmumiem, ja atbildība tiek prasīta no Nacionālās apvienības…

    …vakar arī raidījumā “Tieša runa”, kā galvenais kritērijs veiksmīgam vēlēšanu iznākumam izkristalizējās atziņa – izpatikt mazizglītotajam vēlētājam…un…par to trūkumu Latvijā nevar sūdzēties…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 08.09.2016. 13.58

    Gribēt V pazušanu no politiskās skatuves var tikai politisks idiots, vai nu ne visai spriestspējīgs cilvēks, kuram tas intelekts atbilst vidusmēra ZZS vai NA biedra intelektam.

    V nav nekāds ideāls, tai ir milzīgi daudz trūkumi, tai ir ko pārmest, bet, ja Latvijā no politiskās skatuves pazustu vienīgā partija, kura atbilst Rietumu standartiem pēc visiem parametriem, un arī nebaidās uzņemties atbildību, lai arī brīžam pieņem kļūdainus lēmumus, ar ko tad gribāt palikt?

    Ar nacionbālamēbām, Lemberga postkomunistiem un Putina sekotājiem, kuri visi mentāli stipri līdzīgi?

    NU tad tikai uz priekšu, gribētos gan to pierdzēt, bet, ar noteikumu, ka manis un manas ģimenes šai valstī nebūs.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.09.2016. 13.58

    Zane, no Jūsu komentāriem galīgi neizriet, ka Āboltiņa un V valdošais gars ir mainījies. Secinājumi nav izdarīti. Precīzāk ir, bet tie neattiecas uz jums, bet visiem citiem, kas “nesaprot”, jo “mēs” jau visu daram pareizi. Līdz ar to Piebalga sludinātie mērķi ir nereāli. Savukārt, apvainot visus tos, kas nebalso par V par mazizglītotiem, nez vai ir saprātīgi. Vienkārši jūsu laiks ir pagājis. Zivij nopuva ne tikai galva, bet arī viss pārejais. Šķiet, ka Jūs turpinat dzīvot ilūzijās, “ka pēdejā brīdī” viss mainīsies. Nemainīsies.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > 08.09.2016. 14.35

    …Ķīps….man ar partiju Vienotība nav nekāda sakara, ja vēlējies norādīt uz partijas lietām…jā, esmu balsojusi par Jauno laiku un Vienotību, un turpināšu balsot, lai arī ar manu balsi varētu viņiem nepietikt…negaidu mesiju un glābēju baltā zirgā, nekad mūžā nebalsošu par NA vai tai līdzīgiem klauniem (esmu gan vienreiz mūžā par TB/LNNK balsojusi pirms JL)…katrā partijā ir kāds, kurš kādu no vēlētājiem neapmierinās, tāpat arī es savu attieksmi vēlēšanās izdarīšu – par kuru no partijas balsot, kuru svītrot…

    ….un…ja Tev šķiet, ka Iesalnieks ir pārāks par Āboltiņu – piedod, esmu kļūdījusies, uzskatīdama Tevi par adekvātu cilvēku…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > 08.09.2016. 14.49

    man ar partiju Vienotība nav nekāda sakara

    —————-

    Visi uzreiz noticēja.

    Kur tev rodas laiks meklēt tos ar lielu rūpību atlasītos preses izvilkumus, kas slavē Vienotību un lamā nacionāļus?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE > 08.09.2016. 15.11

    …kā Tevi te viens komentētājs nosauca?…P-lnodrejs?…ja Tavā starpausu telpā būtu kaut kripata no visiem apvienotajiem personāžiem – arī Tev tas grūtības nesagādātu…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > 08.09.2016. 15.18

    zane, kā Tu domā, kuram ir lielāks mēslu arhīvs par latviešiem, Tev, colovratam vai edžam? Vai arī edža (tāpat kā Tu) savus video :P spēj ātri atrast?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > 08.09.2016. 15.22

    Un vēl, zane, tu mums tāda dikti inteliģenta… Vai zini, ka latviešu valodā daudzpunktes teikuma priekšā neliek, bet tev gandrīz katrs teikums sākas ar tām. :)

    Vienīgais izņēmums varbūt, varbūt varētu būt, ja tie ir citāti no tavām runām vai zinātniskajiem traktātiem.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE > 08.09.2016. 15.33

    …un tas bija viss – uz ko esi spējīgs?…

    P.S. …ir.lv pirmsākumos te komentēja tāds Latweets…arī viņam punktiņi acis žilbināja…nu-ū, vienīgā izeja un saglabāt Jūsu acu gaišumu ir – nelasīt…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > 08.09.2016. 16.04

    pirms pāris gadiem zane visus priecēja ar bibliotēkā atrastu (kā viņa pati apgalvoja) un nofotografētu viegli saburzītu exDienas (vēl vecās labās Šķēlertes un pirmsinterneta laikos sacerētu) raksteli par TB. Un ja tā padomā, patiešām bija vērts rakāties. Cik daudziem acis atvērās, vai ne? :)

    Drīkst Tev uzdot jautājumu, ko man pavasarī uzdeva Pelēkais vilks, – ko Tu šeit dari?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Absints > 08.09.2016. 16.40

    Uz Zani >ja Tev šķiet, ka Iesalnieks ir pārāks par Āboltiņu.

    Kas tā par slimību IR komentētājiem- piedēvēt man kaut ko, ko neesmu rakstījis, un pēc tam ar lielu entuziasmu atspēkot. Un arī nenolaidīšos līdz Jūsu ad-homenim līmenim, neizprovocēsiet! No otras puses, ko salīdzina- ja intelektu, tad droši vien Āboltiņa pārāka, ja konsekvenci, tad Iesalnieks. Āboliņa noteikti ir pārāka intrigu pīšanā, bet vai tas ir “pārākums”? Iesalnieks ir nesavaldīgāks, reizēm izsakās, nepadomājot, toties nepērk Honkongas..

    Un Zane- es arī balsoju par Vienotību pagājušās vēlēšanās. Tagad gan to nedarīšu. Vienotībai vajadzēja reinkarnēties, bet tā to neizdarīja, vienkārši uzmeta lūpu, aizgāja maliņā, turpinot varas partijas uzvedību, bet vairs nespējot varas partijas funkcijas veikt. Restarta nebija, bija neliela apstāšanās. Tāpēc no V ir palicis tikai uzpūsts balons, kas tūlīt pārsprāgs. Balsot par to būtu savas balss izmešana.

    Piekrītu Džerim, ka Latvijā ir vajadzīga uz rietumiem orientēta liberāla partija, taču tā (vairs) nav Vienotība. Diemžēl. Un vēl skumjāk, ka vietā (pagaidām) nekā nav.

    Esmu vairākkārt rakstījis – balsotu par neoliberālu partiju, taču arī tādas Latvijā nav. Un nez vai uzradīsies. Latvijā sociālisma mantojums mūsu galvās nav ārstējams. Sociāldemokrātisma principiem ir jābūt visās partijās, lai arī tās to vārdos pat tā nesauc.

    Es tikai izteicu savas prognozes. Latvija nav nekāds izņēmums, labējo populistu partijas veic savu uzvaras gājienu gan ASV gan Eiropā. Pēdejais piemērs – Vācija, kāpēc, lai Latvijā būtu citādi. Labējais populisms uznesa Trampu virsotnē, izprovocēja Brexit. Tā kā būs arī Latvijā. Būs! Tas gan nenozīmē, ka par viņiem balsošu.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 08.09.2016. 16.52

    Populistus uznesa virsotnē tāpēc,ka tā saucamie liberāļi nodarbojas ar…kā lai to pasaka bez lamu vārdiem…migrantu ievešanu un tradicionālo ģimenisko vērtību graušanu,apkaro cilvēka dabiskās nacionālisma,piederības jūtas,vot tā.V grobu ix vidal.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE > 08.09.2016. 18.05

    …Ērik…trīs reiz nospļaujies – ja, nu, tiešām Tev ar Vienotību būs zārks jādala!?!…wow!…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > 08.09.2016. 18.41

    ZanE saka – “.. man ar partiju Vienotība nav nekāda sakara..”

    Tā varētu būt Ira mēneša anekdote!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 09.09.2016. 07.28

    Gan jau Vienotībnieki kādu laiku vēl padzīvos,var tak sastāties gara radinieku SC rindās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 13.08

Vēl gribu mazliet papildināt savu komentāru.

Valdības ilgspēja dzīvot vai maiņa ir atkarīga no vēl vienas lietas un proti – ļoti smagos kriminālnoziegumos apsūdzētā Aivara Lemberga vēlēšanos izbeigt tiesas procesu, pārkvalificējot to kā strīdu starp uzņēmējiem, un tam sekojošo, loģisko aprakstītās mantas atgūšanu.

Kā tāda lieta var notikt, jautāsiet..?

Ļoti vienkārši. Lembergs pašlaik ir koncentrējis milzīgu varu savās rokās un turpina to ar VID, KNABA, ekonomisko policiju un drošības struktūrām novest līdz pilnībai.

Tās ir spēcīgas sviras, ar kurām var kontrolēt gan politisko vidi, gan ekonomisko, gan uzņēmējdarbību.

Kā smagos noziegumos apsūdzētais var piespiest kādu partiju, lai tā mīl viņu un kļūst labvēlīga..

Pareizi, man jau gudrākie te saka priekšā – caur partiju sponsoriem, kas nosaka deputātu balsojumus svarīgās lietās. Un kas ir tie sponsori, jautāsiet..? Un atbilde ir – mūsu vietējie uzņēmēji un mazie oligarhiņi, kas visi ir Sistēmas skrūvītes.

Un no kā tad ir atkarīgi šie uzņēmēji, oligarhi – sponsori..? Nu, protams, ka no VID, KNAB, Prokuratūras, tiesu sistēmas, Ekonomiskās policijas un drošības struktūrām, jo tieši tās ir tās iestādes, ar kuru palīdzību sponsori ir pieraduši slaukt valsti, nemaksāt nodokļus un izvairīties no atbildības.

Visi lielie naudas maki valstī negrib sev dzīvi sarežģīt, jo ir spiesti vārīties šajā Lemberga šļurā.

Lembergam zem hūtes vēl ir rezervē daudz spaidu un iebiedēšanas līdzekļi – gan Saeimas pašreizējais viņa interešu vairākums, gan iespējamā partiju rokāde un, protams, pats galvenais Lemberga zirdziņš – SC.

Un, ja vēl pie Lemberga šī uzbrukuma un aizsardzības arsenāla pieskaita visus stipendiātus, tad varam iedomāties, cik varens un pašpārliecināts ir Ventspils sīkpartijas un večiņu kopas “Ventspils liedags” līderis, ļoti smagos kriminālnoziegumos apsūdzētais(200 sējumi, galveno liecinieku sievas nu ir atraitnes), cilvēks, kas nevienam neko personīgi nav nozadzis Aivars Lembergs.

Bet daudzi jau no Vienotības(gan politiķi, gan fani Irā) jau sāk nomest maskas un Lembergam ir labvēlīgi. Par NA nemaz nerunājot, jo Dzintara sajūsma par Lembergu ir jau dzirdēta..

ZanE vēl kaunās to atklāti deklarēt, bet, lūk, klusais skaidri un gaiši saka – “..viss nav tikai melns un balts, valstij sen ir laiks pāriet uz krāsaino TV.. Lembergs ir daudz laba darījis utt..”.

Varam tikai noslēgt derības un minēt, kurš no inteliģences būs pirmais, kas Lembergu prasīs attaisnot un vai būs kāda “atklātā vēstulīte”..?..Kāpēc ne, ar ko Lembergs ir sliktāks par, teiksim, Haritonovu..?

Ja latviešu inteliģences pārstāvis Z. Skujiņš(kā skaisle vēstīja) nekā slikta nesaskata V.Lācī, ja I.Kalniņš Putinā iemīlējies, tad ar ko Lembergs ir sliktāks..?

Klusā pārmetums, ka politiku nevajag skatīt tikai melnbaltu, ir, manuprāt, nevietā, jo par krāsu daudzveidību rūpējās pats smagos noziegumos apsūdzētais, kas ar savām krāsainajām žaketītēm un biksītēm palīdz mums uzturēt dzīvesprieku visu cauru gadu.

+4
-8
Atbildēt

6

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 13.35

    …Skumjais Bruņiniek…saprotu, saprotu – Tev ļoti gribētos, lai vēl kāds iesaistās Tavā Lemberga reklāmas kampaņā…arī slikta reklāma ir reklāma…pēc kādas “stavkas” strādā?…nopūlējies esi ļoti – vai specpienu arī Tev izsniedz?….

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    uz zanE

    Ko Jūs, zanE, vai vēl kāda reklāma ir vajadzīga smagos noziegumos apsūdzētajam pēc tā, ko Jūs, Vienotība, Āboltiņa un Dombrovskis izdarīja..?

    Jūs, zanE, ievilkāt Lembergu valdībā, nodrošinājāt viņam totālu varu un tagad rūpējaties, lai kāds viņu nereklamētu ..?..kur nu vēl smieklīgāk un nožēlojamāk.

    Jūs palīdzējāt sakaut Lemberga ienaidniekus, atcēlāt tautas nobalsojumu, divreiz gāzāt savu valdību un tagad kopā ar Āboltiņu sūkstaties, ka Lembergs visus komandē..

    ZANE!!!!!!!!!!!!!!!!!

    KURŠ TAD BIJA TAS GALVENAIS LEMBERGA REKLAMĒTĀJS!

    KURŠ TAD BIJA TAS GALVENAIS LEMBERGA PAKALPIŅA VĒJOŅA REKLAMĒTĀJS PREZIDENTA VĒLĒŠANĀS?

    VAI NE VIENOTĪBA, KAS IZDARĪJA VISU IESPĒJAMO UN NEIESPĒJAMO, LAI SMAGOS NOZIEGUMOS APSŪDZĒTAIS TAGAD VALDĪTU???

    Ps

    Redzot Jūsu liekulību demagoģiju, neapskaužu tos vīriešus, kuri bijuši ar Jums attiecībās. Nav grūti iedomāties vārdu kauju konfliktu situācijās…Vai vispār Jūsu otrai pusei ir kaut mazākās izredzes pierādīt savu taisnību..?

    Jūs taču esat aukstasinīga, liekulīgi demagoģiska sterva(lūdzu neuztvert šo vārdu, kā kādu rupjību), kas sagrozīs vienmēr faktus sev vēlamā virzienā. ZanE, vārds “sterva” priekš Jums nav nekas slikts, esmu pārliecināts, ka tas ir tas maigākais, ko esat no vīriešiem dzirdējusi.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE > Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 17.53

    …Skumjais Bruņiniek…nekliedz ar lielajiem burtiem!…esi tik briesmīgi sakreņķējies un tā – viens solis līdz insultam…saudzē sevi!…Tev vēl jāatklāj, kur esi licis man paredzētos materiālos labumus, kurus man Vienotība piešķīrusi…nebūsi tak – ierāvis nāsis, ko?…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    uz zanE

    Kad rakstu ar lielajiem burtiem, es nevis kliedzu, bet dziedu, zanīt!

    Jūs Vienotībnieki esat Šķēles un Tautas partijas labi skolnieki un tradīciju turpinātāji.

    Tāpēc vecie Šķēles vekseļa triki, lai noslēptu un vēlāk legalizētu sazagto, ir pārgājuši Vienotības arsenālā. Dombrovskis, kā veikls fokusņiks, uzbūra sev potfeļ nomer tri un triku sacensībā ar Šķēli izlīdzināja rezultātu 1:1.

    Triku meistari Vienotībā ir arī zaķis un vēk tāda Āboltiņa(ja esat dzirdējusi), kas, vēlētāju izbalsota, pateicoties burvestībām tika atkal Saeimā.

    Tāpēc man ir pilnīga pārliecība, ka arī Jūs, zanE, esat atradusi kādu brīnumtarbu, kur paslēpties.

    ZanE, kā tad ir ar to “Augam gudru”, kur tā fiška..?

    Jā, un kā tas Lembergs atkal nokļuva pie varas..?

    Kas viņu pasauca…

    Kas varu pie kājām nometa..?

    Runā, ka Dombrovskis..neticu!

    ZanE, ko nozīmē – “balsot par Latviju”?

    “Par Latviju” taču nav sinonīms “Par Lembergu”, vai ne..”

    “Augam gudri” taču nenozīmē, ka nobruģējam smagos noziegumos apsūdzētajam ceļu uz totālu varu valstī, vai ne..?

    Bet kāpēc es redzu tieši pretējo, zanE.?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 18.54

    …mjā, Susuriņ, nezinu, kā lai Tev palīdzu – slikta redze, tas ir briesmīgi…es varētu Tev aizdot savas jaunībsdienu brilles…man tās vairs nevajag, bet labam cilvēkam – nemaz nebūtu žēl…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 19.08

    Ceļu uz varu Lembergam nobruģēja Zatlers,rupji uzmezdams savus vēlētājus,čupojoties ar SC.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

lno 08.09.2016. 11.30

Interesanti, kurš gan pirms vēlēšanām riskēs sastādīt jaunu valdību, kas būs jaunajā koalīcijā? Tikai pašnāvnieks pirms vēlēšanām riskētu veidot koalīciju ar SC, varbūt projektā nomainīt NA ar NSL un RA? NA, protams, visiem neērta – atgādina, ka šeit ir Latvija, pārējie neuzdrīkstas:)

+11
-13
Atbildēt

4

    ierados > lno 08.09.2016. 12.33

    ” …visiem neērta – atgādina, ka šeit ir Latvija…”

    bet nesaprot, ka tas jādara labākajās reklāmas tradicijās. Nevar pēc balinošas zobu pastas atplaukt dzeltenpelēkā smaidā.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 08.09.2016. 12.42

    NAšisti un viņu līdzskrējēji ir apkaunojums Latvijai.Gudrākie valsti pamet.Paliks NAšisti ar komunistiem,varēs ar pliku pakaļu viens otram mēli rādīt.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 08.09.2016. 14.44

    Gudrākie valsti pamet.

    —-

    tie, kas pēc bēgšanas no Dombrovska veiksmes stāsta Īrijā lasa zemenes un redzami zanes iebakstītajā fotomontāžā?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > lno 08.09.2016. 17.01

    ierados. Dzeltens smaids tomēr simpatiskāks kā kaut kas līdzīgs bez zobiem:)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 11.23

Valdība mainīsies, ja tas būs izdevīgi smagos noziegumos apsūdzētajam(200 sējumu detektīvs ar galveno liecinieku līķiem).

Vēl izdevīgāku pozīciju(kur nu vairs, liekās) Aivars Lembergs var iegūt, ja nomaina kādu partiju, vai tās daļu pašreizējā koalīcijā ar savu Sudrabas vadīto rezerves pulku un Bondara veidojumu. Vai nu otrs variants – aicināt beidzot valdībā SC, kas būtu sen gaidītais sabiedrības miera izlīgums starp krievvalodīgo un latviešu kopienu.

Sengaidītais saku tāpēc, ka jau pirms Rīkojuma Nr2 visa sabiedrība šim faktam tika gatavota un bija pat nobriedusi.

Visiem zināmais mēģinājums veidot valdību ar SC bez padzītā, smagos noziegumos apsūdzētā valsts Saimnieka tika veiksmīgi neitralizēts. Bet nu ir pienācis laiks novest iesākto līdz galam.

Tiesiskie balsojumi starp Lemberga ZZS un SC, kas tika praktizēti pirms Saeimas atlaišanas un dēļ kuriem tauta patrieca gan Saeimu, gan Lembergu, tagad materializēsies jaunā, daudz taustāmākā simbiozē – kopīgā valdībā.

Šī savienība ar SC pavērs jaunas, daudzsološas iespējas, jo visu kritizētais bubulis – SC sadarbības līgums ar Vienoto Krieviju – pēkšņi kļūs ļoti izdevīgs un ienesīgs.

Tautu mierinošajam dūmu aizsegam “latviskā valdība” derīguma termiņš iet uz beigām.

Visa tauta, katrs Latvijas iedzīvotājs varēs materiāli sajust SC sadarbības līguma ar Vienotā Krievija labumus. Krievu ekonomika iet uz grunti(kā saka), bet tā ir pietiekoši spēcīga, salīdzinot ar Latvijas budžetu, lai grimstot vēl spētu sasildīt mūs.

Un mūsu valsts budžets, par to neviens negrib atklāti runāt, lielā mērā ir atkarīgs no tranzītbiznesa ar Krieviju. Kā tas varēja notikt, ka pēc 25 neatkarības gadiem esam tik ļoti atkarīgi no Putina un Krievijas, jāprasa ir valdošajām partijām ar “nacionālā minimuma nodrošinātājiem” NA priekšgalā.

+12
-9
Atbildēt

3

    Anonīms > Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 11.31

    ar savu spēju būt uzticīgam – tu Skumjais esi ļoti iekārojams

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    valdemir > Skumjais Bruņinieks 08.09.2016. 12.22

    Kāpēc Jūs, Skumjais, slēpjat lietiskos pierādījumus, kavējat taisno tiesu, bet tikai kladzinat vienu un to pašu, kaut kur padzirdēto, no rīta līdz vakaram?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    uz valdemir

    Ja gribat, lai Jums atbildu un diskutēju, sazinieties ar manu kontaktpersonu “skaisle”..

    Es esmu Bruņinieku kārtā un ar kuru katru sētas kranci šķēpus nekrustoju.

    Kādi nopelni Jums ir Irā, kādi apbalvojumi, vai daudz esat cietis no zanEs liekulības un nacionāļu mēlēm…?

    Kādas izcelsmes esat un kādas asinis tek Jūsu dzīslās..?

    Ja neesat manas kārtas cienīgs, tad divkauju no manis Jums nesagaidīt, likšu, lai skaisle manā vietā Jūs pieveic.

    Skaisle Jums aci uzdauzīs viens – divi..

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 08.09.2016. 11.14

Nacionālā apvienība jūtas ērti politikā, jo tai ir sava tēma – latvietība, ko šis politiskais spēks “monopolizējis uz mūžīgiem laikiem”. +++ Ko tas nozīmē monopolizēt latvietību””?

Ir Latvijas Republikas Satversme, un tur ir ietverti visi priekšnoteikumi, kuri ir pamats tam, lai latviešu nacionālā kultūra, iepriekšējos vēstures laikposmos radītās kultūras vērtības ne tik vien tiktu mākslīgi uzturētas kā kāds obligāts, bet arhaisks kopums, bet dzīvotu savu mūsdienīgo, pilnasinīgo dzīvi.

Nevienai no LR politiskajām partijām nav liegts iekļaut teiksim Satversmes preambulā ietvertās tēzes savā programmā kā prioritāti.

+19
-14
Atbildēt

36

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 08.09.2016. 13.12

    Parasti es nepiegriežu lielu vērību ne plusiem, nedz mīnusiem zem maniem komentāriem. Taču šoreiz tomēr interesē, kas tie ir par cilvēkiem, kuri mīnuso nost LR Satversmes garu un tajā ietvertās kultūras vērtības? Gribētu es dzirdēt sakarīgus argumentus par to, kādēļ tas tiek darīts, loģiku, kuras nav :) Veltas cerības :)

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 08.09.2016. 13.39

    Tu tiešām nespēj atšķirt Satvermē paredzētas vērtības, pret kuriem te neviens neiebilst, un to NA, kura muldešanu par šīm vērtībām vienkārši izmanto savam politbiznesam?

    Tāpat, kā kādreizējā TBLNNK, kura beidza ar 2% reitingu, jo cilvēkiem, beidzot, pieleca, kas tie ir.

    V ir pret šīm vērtrībām, arī citas partijas, izņemot SC?

    Požarnovs, Straume, bijušie TBLNNK biedri, jau sen SC, un neredzēt, ka arī NA nav ne par matu labāki, var tikai aklais vai tāds, kas sen aizlaidies no muļķuzemes un Vāciju un no turienes pamāca, kā mums dzīvot.

    Es jau saprotu, tu esi īsts Latvijas patriots, bet, tāds panaivs, taisni NA elektorāts, ko viņi izmanto savam politbiznesam atvainojos, ja aizvainoju.

    Protams, visi tur tādi nav, bet, nosaka tur visu politbiznesmeņi, ne jau sakarīgi cilvēki, iemācies reiz saukļus atšķirt no darbiem un nodalīt būtisko no nebūtiskā.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 08.09.2016. 13.42

    Dzeri. Kur es savā komentārā rakstīju par NA? :) Es rakstīju – Nevienai no LR politiskajām partijām nav liegts iekļaut teiksim Satversmes preambulā ietvertās tēzes savā programmā kā prioritāti. :)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 08.09.2016. 13.56

    …R.A. …tieši savā komentārā arī atsaucies uz NA, jo izlikies nesaprotam, ko nozīmē “latvietības monopolizēšana”….es gan teiktu savādāk – NA ir nelietīgi prihvatizējuši visu, kas saistīts ar latvietību, patriotismu un nacionālismu…diemžēl, viņi to ir izkropļojuši līdz nepazīšanai, kas viņu izpildījumā izsauc tikai riebumu…

    …jāpiekrīt Dzerim – populistisks izvilkums no Satversmes partiju programmās jau būtu ņirgāšanās…un…tas būtu pieņemams tikai NA fanu klubam…

    …pastāsti, lūdzu, kā Tava dzīve ir izmainījusies un uzlabojusies pēc Preambulas pieņemšanas…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 08.09.2016. 14.31

    zanE. Es neizliekos :). Es tiešām nesaprotu, ko tas nozīmē “latvietības monopolizēšana”, ja šo jēdzienu lieto bez ironijas.

    Man nav skaidrs, kā var monopolizēt Satversmi? Cita lieta – var Satversmes atsevišķus punktus pieņemt kā dekorāciju, var uztvert burtiski. Tur tā atšķirība starp LR politiskajām partijām.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 08.09.2016. 14.37

    …R.A. …ja nesaproti – tādā gadījumā – tās ir sekas Tavai ilgajai prombūtnei no Latvijas…

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 14.38

    …interesē, kas tie ir par cilvēkiem, kuri mīnuso nost LR Satversmes garu un tajā ietvertās kultūras vērtības?

    —–

    komunisti, liberāļi un citi krievmīļi.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 08.09.2016. 14.54

    zanE. Lasīt IR uc medijus, klausīties Latvijas radio un visu saprast var arī uz Ziemeļpola, droši vien. Jeb Tu smelies info no cita avota? :)Un pats galvenais, savā pirmajā komentārā es pat neskāru nevienu politisko partiju. To man te “piekabināja” aiz inerces. Jautājums drīzāk bija politologam, ko nozīmē “privatizēt latvietību” :)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.08

    R.A. – kad nacionālblēži agresīvi uzdodas par vienīgajiem latvietības sargātājiem, pārējie visi ir “nepatrioti”, utt., tas arī nozīmē privatizēt šo jēdzienu, ko tur var nesaprast.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.08

    ….R.A. …lasīt ziņu virsrakstus un NA mājaslapu – tas nav viens un tas pats, kas izbaudīt ikdienā iesalniekveidīgo centienus degradēt Latvijas vidi…

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.12

    sievas radi dzīvo ASV, aizbēga 2010. gadā. Šovasar abi vecākie pabija Latvijā un biju pārsteigts cik labi viņi ir informēti par dzīvi dzimtenē. Skatās TV, klausās radio, lasa ziņu portālus. Starp citu, viņi teica, ka grib balsot par kādu jaunu politisku spēku. Kad taujāju kāpēc, tad atbilde bija, ka viņiem ir apriebušies vienotības zagļi. Negrib arī par NA, jo tie par maz darot latviešu interešu aizstāvībai.

    Gribētu atgriezties, bet bērni neprot krievu valodu, ko Vienotība visiem spēkiem cenšas arvien vairāk legalizēt un pa kluso padarīt par valsts valodu.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Centrum > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.28

    Tu esi idiots vai par tādu izliecies?Būs jāvakcinējas pret trakumsērgu,NAšistu līdzskrējēji jau aplipināti.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.37

    andrejs – nu tad derēja kāds piemērs, kā tā V cenšas legalizēt to krievu valodu, ko tev tie tavi izdomātie “radi” ( varēji jau izdomāt nedaudz gudrākus) pastastīja, ko tu līdz šim nezināji?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.47

    to dzeris

    Pirms pāŗis dienām biju vienā valsts iestādē, kas nodarbojas ar sociālo aizsardzību. Kabinetā sarunājos ar darbinieci, pie blakus galdiņa sēž kolēģīte un krieviski apkalpo apmeklētāju. Pie cita galdiņa vēl vien kundzīte kaut ko baksta datorā. Pēc brīža uzvāc telefona numuru, tad uzreiz “zdrasķe!” un laipnā krievu valodā sāk skaidrot kādai tantei viņas tiesības saņemt pabalstus un kādi doķi ir vajadzīgi, lai tos saņemtu. Vai tā nav krievu valodas ieviešana valsts iestādēs?

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.50

    …vai, andrej!…kā, tad – tā?…Tavi radi aizmuka!…aizbēga?…ak, vai!…no Latvijas aizbēga!…te tak nebija kara, nesprāga lādiņi, viņu māju nesagrāva…un…ņēma un aizbēga!…baisi, kādos apstākļos viņiem tur tagad jādzīvo – ar 130 eirīšiem jāiztiek, droši vien, bez jumta virs galvas un darba arī nav…bet angļu valodu taču viņa pa 20 stundām apguva, ko?…galvenais, ka tur ir miers…un iespēja domāt par kādu partiju Latvijā balsot…mjā, tā no Tevis bija drosmīga atzīšanās….

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 15.57

    ….andrejs raksta: – “Kabinetā sarunājos ar darbinieci, pie blakus galdiņa sēž kolēģīte un krieviski apkalpo apmeklētāju. Pie cita galdiņa vēl vien kundzīte kaut ko baksta datorā. Pēc brīža uzvāc telefona numuru, tad uzreiz “zdrasķe!” un laipnā krievu valodā sāk skaidrot kādai tantei viņas tiesības saņemt pabalstus un kādi doķi ir vajadzīgi, lai tos saņemtu.”

    …klau, viņai uz pieres bija rakstīts “Vienotība”?…varbūt tā bija NA atbalstītāja, kura centās palīdzēt cilvēkam…ui, laikam, tā tomēr nevarēja būt NA atbalstītāja, jo NA ir svešs līdzcietības un cilvēcības jēdziens…ja tā būtu NA partijniece vai atbalstītāja – tā noteikti būtu tantukus izdzinusi un pieprasījusi, lai ierodas ar tulku…nu, tā, kā tā Jūsu Dacīte no Narvesena…

    ….mjā, traki, kā Tu to morālo traumu pārdzīvoji pēc visa redzētā?….

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 16.10

    …klau, viņai uz pieres bija rakstīts “Vienotība”?

    —————————

    tātad Labklājības ministrijas darbiniekiem neviens neprasa krievu valodas zināšanas un ar apmeklētājiem krieviski nav jārunā?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 16.17

    kādos apstākļos viņiem tur tagad jādzīvo – ar 130 eirīšiem jāiztiek, droši vien, bez jumta virs galvas un darba arī nav…

    —————-

    varu pateikt pavisam precīzi. Neviens nekādus 130 eiro nemaksāja. Kundzei bija darbs jau burtiski no pirmās dienas, no sākuma nakšņoja pie radiem, kas bēguši vēl no krievu okupantiem. Vīram tagad neliels bizness. Sava mājiņa netālu no Ņujorkas. Angliski viņi prot perfekti – jauni cilvēki 40…42 gadi. Nekā kopīga ar teroristiem

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 08.09.2016. 16.21

    Vismazāk būtu jāuztraucas par NA, nākošo vēlēšanu kontekstā. NAnākošajās vēlēšanās iegūs – augstākais 10% balsu. Visvairāk būtu jāraizējas par to, kas būs tie, kuri aizpildīs Vienotības zaudētās deputātu vietas, ja Vienotība nespēs atgūties pēc kūleņa.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 17.02

    dzeris: ko tev tie tavi izdomātie “radi” ( varēji jau izdomāt nedaudz gudrākus) pastastīja, ko tu līdz šim nezināji?

    —————————

    kāpēc Jūs domājat, ka es meloju? Spriežat pēc sevis?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 08.09.2016. 17.08

    rinķī apkārt Visvairāk būtu jāraizējas par to, kas būs tie, kuri aizpildīs Vienotības zaudētās deputātu vietas

    ______________________________

    Par to nu jāuztraucās vismazāk. Kaimiņš nāk ar saucienu Kam pieder valsts:) Vai nepiesakās uz jaunu laiku ievadīšanu? Ar Vienotības gatavoto likumu Meļko izbēga no soda, gan jau arī Kaimiņš progresēs:) Viss būs kā vienmēr – ar tik stulbu publiku, kas uzskata, ka Satversmi var noprivatizēt, nekas labāks nevar sanākt:):):)

    NA 10%? Jau tagad 17 no 100 vietām. Ja neparādīs īpašu “centību valsts labā” būs vairāk:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 08.09.2016. 17.19

    riņķī apkārt

    no tvitera Krista Milberga ‏@AdvokateKrista 45m45 minutes ago

    12000 pilsoņu iniciatīvas noraidīšana Saeimā šodien apskaidro visus: komjauniešu V, komunistu ZZS,naturalizētie deržavņiki SC.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Baiba. > rinķī apkārt 08.09.2016. 17.22

    >andrejs

    Sanāk, ka Jūsu radi ir pašlabuma meklētāji, vieglas dzīves kārotāji. Ar ko viņi ir labāki par sīriešiem, kuri tiešām bēg no kara šausmām?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 17.48

    …nu, re’, ln0 atkal samelojies un izplata NAšistu līdzskrējēju melus…

    1. paraksti tika vākti par “Rīgas īstā Uzvaras laukuma atjaunošanu”…

    2. nesaprātīgie NA urrāpatrioti balsoja par Nacionālās Bibliotēkas nojaukšanu, jo…”īstā Uzvaras laukuma atjaunošana” ietvertu ne tikai pieminekļa nojaukšanu, bet arī LNB un citu būvju nojaukšanu, kas tagad atrodas bijušajā/plānotā Uzvaras laukuma teritorijā…

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/lv/2/21/Uzvaras_laukuma_p%C4%81rb%C5%ABves_projekts_R%C4%ABg%C4%81.jpg

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 08.09.2016. 17.59

    Zane. Pirmkārt es okupantu pieminekli neesmu pieminējis, otrkārt ar trakiem lai runājas dakteri:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 08.09.2016. 18.10

    http://i1172.photobucket.com/albums/r571/eriksmaris/Cr1wC1EWEAAJzDo_zpshwunumoq.jpg

    Un tagad mēģiniet atcerēties Āboltiņas, Ēlertes, Pabrika pārliecību:)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 18.16

    Sanāk, ka Jūsu radi ir pašlabuma meklētāji, vieglas dzīves kārotāji

    ——————-

    Pastāstiet, lūdzu, par savu smago ikdienu… Cik Jums grūši klājas Latvijā?

    p.s. Būtu bijis labāk, ja cilvēki būtu izgājuši ielās un uzdūruši uz dakšām Briseles sulaiņa Dombrovska iekšas? Tā ir Jūsu laime, ka robežas ir vaļā.

    Cilvēkiem bija augstākā izglītība un darbs, bet veiksmes stāsts viņus padarīja par nevienam nevajadzīgiem bezdarbniekiem.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 18.20

    Un tagad mēģiniet atcerēties Āboltiņas, Ēlertes, Pabrika pārliecību:)

    ——–

    vai atcerēties ĒLERTES izvēlēto padomnieku integrācijas :) jautājumos, kas pāris mēnešus vēlāk iestājās Linģermaņa partijā….

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 18.40

    ….andrejs raksta: – “Cilvēkiem bija augstākā izglītība un darbs, bet veiksmes stāsts viņus padarīja par nevienam nevajadzīgiem bezdarbniekiem.”

    …neveikls attaisnošanās mēģinājums…tie, kuri nemuka, nebēga un nealka vieglas dzīves ārpus Latvijas, tie, kas palika – pārcieta grūtības, spēja mainīties, palika savā Tēvuzemē – tos Tu uzskati par muļķiem?…pag, bet reklāmā tak sašutumu izraisīja atzīšanās, ka latvieši tāpat bēgtu, kā karadarbības apdraudētie bēgļi…redz, Tavējie aizbēga un…tagad no tālienes gribēs ietekmēt vēlēšanu rezultātus…jaunu politisko spēku sagribējušies…nu, saki – ar kādām tiesībām?…dezertieri vēlas diktēt noteikumus…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 18.42

    …ln0 raksta: – “Pirmkārt es okupantu pieminekli neesmu pieminējis, otrkārt ar trakiem lai runājas dakteri”

    …nu, tad – kāpēc pārkopē trako tvītus?…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 18.56

    zane, pastāsti arī Tu par savu grūto ikdienu. Kā pelni iztikai, ja pietiek nekaunības pārmest simtiem tūkstošiem latviešu, kas, palikuši bez iztikas līdzekļiem, bija spiesti pamest valsti pēc konsolidācijas un līkdeguņu glābšanas operācijas?

    p.s. Tavai māsiņai laikam vēl joprojām jāpilda atbildīgie ierēdņa pienākumi un nav laika atbildēt…

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 19.03

    …dezertieri vēlas diktēt noteikumus…

    ——————–

    vai tā nebija Vienotība, kas par varītēm gribēja piešķirt dubultpilsonību sen pārkrievotiem Krievijas un citu bijušo psrs republiku latviskas izcelsmes cilvēkiem? Piemēram, pilsonība droši vien tiktu tam pašam interfrontistam Alksnim, prokurora dzenīša radagabaliem un citiem kremļa partijas Latvijas filiāles atbalstītājiem?

    p.s. Saeimas vēlēšanu rezultātus Maskavas un Ļeņingradas iecirkņos zane atradīs pussekundes laikā.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > rinķī apkārt 08.09.2016. 20.19

    ….andrejs raksta: – “vai tā nebija Vienotība, kas par varītēm gribēja piešķirt dubultpilsonību sen pārkrievotiem Krievijas un citu bijušo psrs republiku latviskas izcelsmes cilvēkiem?”

    ….nu-ū, Tu esi visīstākais īstlatvietis!…vareni!…uz Sibīriju izsūtītie esot pārkrievoti, tiem sabojāti gēni, tāpēc mājupceļš tiek slēgts un Latvijas pilsonība nepienākas…lūk, Nāgels – tas ar kvalitātes zīmi…kurš sagaidīja īsto brīdi, lai trimdas latviešu dēlus neiesauktu armijā, var tikt pie amatiņa un uzreiz atcerējās par savu Tēvuzemi…kā gan tādu dārgakmeni varētu salīdzināt ar izsūtījumā mitušiem un dzimušiem latviešiem!…

    …andrej, Tu esi baigais mēsls!…latviešu šķirotājs atradies!…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 08.09.2016. 22.49

    kādai gan morālai kroplei ir jābūt, lai simtiem tūkstošu tautiešu, kas bija spiesti bēgt no Dombrovska “veiksmes stāsta”, lai viņu bērni nenomirtu bada nāvē, ar augstprātīgu nicinājumu nosauktu par dezertieriem… Sēžot kādā nodokļu maksātāju apmaksātā siltā kabinetā …. Nožēlojami. Tu tiešām esi sūdvabole.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 09.09.2016. 00.19

    ….kas tad, nu, andrej!…visa varonība papēžos?…tā lielījies – “Mēs nebēgtu”, “Mēs paliktu”, “Mūsu Latvija” utt. …un?…un pēkšņi saprati, ka bērni var nomirt badā, ka jāmeklē vieta, kur patverties…vieta, kur izdzīvot…

    …redzi, nu!….nekad nespļauj akā, var nākties kādreiz no tās padzerties…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 09.09.2016. 07.33

    Vai tad tie melbikši apdzied ekonomiskos migrantus?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 08.09.2016. 10.36

kārtējās muļķības! NA vienmēr ir bijusi ērtā pozīcijā – pie visa vainīgi krievi un politskie konkurenti

+13
-12
Atbildēt

0

zanE 08.09.2016. 10.30

– “Vērtējot premjerministra Māra Kučinska (ZZS) popularitāti, Ījabs norādīja – ja viņš turpinās strādāt tā kā tagad, viņš būs spēcīgs kandidāts nākamās valdības veidošanai […]”

…hmmm…nevajag tik agrā rīta stundā uz studiju aicināt politologus, pirms tie vēl nav pamodušies un…prāts “ieskrējies”….

+16
-7
Atbildēt

0

DD1 08.09.2016. 10.26

Tā arī nesapratu, vai politologs domā, ka valdība varētu mainīties vēl pirms Saeimas vēlēšanām vai ka Kučinskis būs spēcīgs kandidāts nākamās valdības veidošanai. Liekas, ka tie ir savstarpēji izslēdzoši apgalvojumi. Pareģo kā meteorologs: laiks būs saulains, bet iespējams lietus un krusa.

+17
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam