Raidījums: kukuli Jurašam piedāvājis bijušais Reira padomnieks Dambītis

78

Komentāri (78)

ierados 05.09.2016. 15.57

Pastalnieki danco, a mēs te cepamies.

+4
0
Atbildēt

0

lno 05.09.2016. 14.45

Godīgs žurnālists par Vienotību: Brīnīšanās par dienas un nakts mīšanos var likties jocīga, un tikpat jocīga izklausās Vienotības līdera Piebalga brīnīšanās par partijas reitinga kritumu augustā līdz 4,2 procentiem. Viņam esot to grūti analizēt. Nabadziņš. Varbūt bijušais eirokomisārs varētu sakoncentrēties intelektuālai piepūlei ar pretēju jautājumu – kas ir darīts, lai reitings neslīdētu lejup? http://www.diena.lv/latvija/viedokli/zanders-cik-divaini-dienu-nomaina-nakts-14153366

+4
-6
Atbildēt

1

    uldis_rats > lno 06.09.2016. 11.19

    Mjā, Zandera komentāram var lielā mērā piekrist. Jācer ka Vienotība tomēr “sapurināsies” un attīrīsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 05.09.2016. 14.31

Ar trakiem tikai ar labu:) Vienotība veda sarunas ar SC par koalīciju, Jaunups prezentēja SC kā vēlamāko partneri RD, bet ļautiņi brēc par NA sadarbošanos ar SC. Raksts par Dambīti, bet aklie brēc par NA… Lai jums jauka diena, nobaudiet kādu reņģīti:)

+5
-6
Atbildēt

0

DD1 05.09.2016. 11.59

Nevajag krist panikā. Taktiski KNAB niecība ir uzvarējis, bet stratēģiski cīņa nav galā. Man ir pārliecība, ka “Vienotībai” ar zobiem un nagiem tagad būs jācīnās par Augeja staļļu tīrību, lai izbēgtu no Tautas partijas likteņa. Nepieminu Zatlera Reformu partiju, jo tas bija steigā “uzcepts” viena utilitāra mērķa projekts. Koļegovas geita bija tikai sākums.

+12
-3
Atbildēt

20

    lno > DD1 05.09.2016. 12.02

    DD1. Nu, nu, ko tad darīsim? Pacietīgi gaidīsim citplanetiešus?:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 05.09.2016. 12.09

    > lno DD1.

    “ko tad darīsim?”

    Atbalstīsim Vienotību, ja tā turpinās rīkoties kā Koļegovas gadījumā. Tieši sabiedrības spiediens neļāva Kučinskim ar šahisti šo projektiņu īstenot.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 12.11

    DD1. Tāds nieka sīkums – vai V atzinusi kaut 1 kļūdu? Ko tad tīrīs, ja viss štokos?:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 12.12

    Ak kungs! Ar ko Koļegova sliktāka par Pētersoni?:)

    P.S. Neizlasījāt rakstu? Dambītis bija arī V VID kurators…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    moonlight > DD1 05.09.2016. 12.15

    DD1

    Atbalstīsim Vienotību, ja tā turpinās rīkoties kā Koļegovas gadījumā.

    Koļegovas gadījums ir spilgtākais piemērs rīcībai, lai VID vadītāja amatā iedabūtu Vienotības čekas kuratoriem vēlamo lielāko kretīnu.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Centrum > DD1 05.09.2016. 12.30

    P-lnodrejs bijis Dambīša kurators,baigi informēts par katru tā soli.Pēc viņa stāstītā Pētersone likusi atbrīvot vietu Dambītim,bet P-lnodrejam bija jāstāv kājās,tāpēc žultsakmeņi spiež uz smadzenēm.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > DD1 05.09.2016. 12.33

    “Dambītis bija arī V VID kurators…”

    būtu svarīgi saprast vai “Vienotības kurators” vai kaut kāda ar Vienotību saistītu shēmotāju klubiņa kurators un vai vispār ir kurators. Ja ir pirmais variants, tad Vienotība ir norakstāma, ja otrais – tad jautājums par Vienotības spēju attīrīties, ja trešais variants – nu tad prasītos, lai tas tiek ātri izcelts gaismā, lai nepaliek vieta spekulācijām.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > DD1 05.09.2016. 13.23

    DD1

    Nepieminu Zatlera Reformu partiju, jo tas bija steigā “uzcepts” viena utilitāra mērķa projekts.

    Vienotība, tā ir latviešu grūtnieču dedzinātāja, Kononova, fanātu, saskaņiešu ZRP, apogeja(galējā pūšanas stadija) ar visām no tām izejošām sekām.

    Esmu pārliecināts, ka ikvienam Vienotības nelietim atjaunotās Latvijas Politiskā policijā pratināšanā uzdos vienkāršu un sirsnīgu jautājumu, ne par Kononovu, bet par Zatļeru: “Viņš ir staļinisma un čekas upuris, jeb tomēr noziedznieks?” un sekojoši tam vēl vienu vienkāršu un sirsnīgu: “Kā tad tu, kropli, maukas bērns, gadījies zem tā prokremliskā fašistu mēsla sedziņas?”

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 15.14

    uldis_rats…būtu svarīgi saprast vai “Vienotības kurators” vai kaut kāda ar Vienotību saistītu shēmotāju klubiņa kurators un vai vispār ir kurators.

    ________________________

    Ak tad kārtējā neziņa, šoreiz par Dambīti?:)

    http://www.fm.gov.lv/lv/finansu_ministrija/atalgojums/finansu_ministrijas_amatpersona/finansu_ministrijas_amatpersonas/23811-janis-dambitis

    Finanšu ministra Jāņa Reira ( V) ārštata padomnieks Jānis Dambītis ieguvis ekskluzīvas iespējas apmeklēt Valsts ieņēmumu dienesta (VID) … http://www.delfi.lv/news/national/politics/reira-arstata-padomnieks-miklaini-tiek-pie-ekskluzivas-caurlaides-vid.d?id=47006991

    http://www.pietiek.com/raksti/finansu_ministra_padomnieka_oficiala_alga_-_1250_eiro,_brillu_ramju_cena_-_1500_eiro

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 05.09.2016. 15.20

    lno – par ” P.S. Neizlasījāt rakstu? Dambītis bija arī V VID kurators… ”

    vajag vairāk lasīt presi :) Dambītis bija jau labu laiku atstumts no VID :) tur cits cilvēks ( sieviete ) kūrēja visas lietas . Tapēc mani vienmēr uzjautrināja šīs te preses novēlotie stāsti par Dambīti kā V lietu kārtotāju .

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 15.28

    klusais. Tad ta jaunums. Dambītis pameta finansu ministriju neilgi pēc Reira, konkrēti šī gada 11. februārī. Nav Vienotības fin. ministrs, nav finansu ministra padomnieka Dambīša. Es taču nerakstīju, ka Dambītis saistīts ar ZZS. Ko gribi pierādīt?:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 15.36

    klusais > DD1 05.09.2016. 15.37

    lno – cik var atkārtot – vēl esot Reirim amata Dambītis tika atstumts no VID un visa tā preses vārīšanās bija uz vecajiem “grēkiem” . Principā Dambīša praktiskā rosīšanās VID beidzās ar līdz ar Reira atnākšanu FM amatā . Tas padomnieka amats bija vairāk deklaratīvs.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 05.09.2016. 15.42

    lno – “Tavam priekam par LV progresīvo evolūciju” – un ko gribēji ar to pateikt ? Diktatūra nāk ? :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 15.44

    klusais. Vai tad mums jau sen nav korumpantu diktatūra?:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 15.54

    klusais. Nu ja deklaratīvs, paaugstinot algu no 850 Vilka laikā uz 1250 pie Reira:):):)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 05.09.2016. 15.54

    lno – un paliek tikai sliktāk ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 05.09.2016. 15.55

    lno – alga nosaka svarīguma un nozīmīguma pakāpi ?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.09.2016. 16.00

    klusais. Nu ja savējiem maksā ne par ko, tad vēl ļaunāk. Apnika, iešu ērģeli pamocīt:)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 05.09.2016. 16.02

    aizej gan , pamoci savu “orgānu” :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

lno 05.09.2016. 11.36

uldis_rats. Atšķirībā no šeit diskutējošās publikas, neesmu nevienas partijas fans, un tas jau uztrauc visvairāk. Cerība, ka norobežošanās no Āboltiņas mainīs V ir tikpat naiva kā norobežošanās no Rasnača mainīs NA, vai atteikšanās no Lemberga mainīs ZZS. Lai kā man nepatiktu dzera viedoklis par mūsu mentalitāti, diemžēl neko nevaru iebilst. Publikai svarīga mīļotā partija, ne sava valsts…

+7
-9
Atbildēt

6

    uldis_rats > lno 05.09.2016. 11.53

    Es nejūtos nevienas partijas “fans”. Sajūta, ka īsti nav par ko balsot ir nomācoša. Nenoliegšu, JL un Vienotība man sākotnēji šķita cerīgas, tagad pārliecība par to vairs nav – pārāk daudz arī nesmuku piemēru no viņu puses.

    Un man ir svarīga mūsu valsts, nevis partija A vai B – tāpēc arī ierosinu nenodarboties ar ierakumu kariem, bet iztīrīt (vismaz atbalstīt) Augeja staļļus nešķirojot pēc manējais/tavējais piederības.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.09.2016. 12.00

    uldis_rats. Interesanti, kā var iztīrīt partijas, nenorādot uz kliedzošiem pārkāpumiem?:):):)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > lno 05.09.2016. 12.27

    lno, vai tad tiešām nesaprati ko domāju?

    Situācijā, kad kāds norāda uz NA nelikumībām – NA atbalstītāji (Tu esi viens no aktīvākajiem) ieslēdz “paši tādi” režīmu, bet par “savējiem” ne vārda.

    Un tas pats notiek no otras puses – kad kāds norāda uz V nelikumībām – tad zanE u.c. ieslēdz “paši tādi” režīmu, bet par “savējiem” ne vārda.

    Veselīgāk būtu pirmām kārtām izrunāt konkrēto gadījumu (ja raksts par Maksātnespēju – tad par to, ja raksts par Āboltiņas varoņdarbiem – tad par tiem u.tml.), nevis uzreiz ieņemt “savējo” aizsardzības pozu. Un vispār kā par savējiem var uzskatīt tos, kas apčakarē mūs visus? Mēs (tauta) esam valsts, nevis kaut kādi tur shēmotāji.

    Tu saki, ka neesi ne par vienu no partijām, bet izskatās ka esi diezgan pārliecināts NA atbalstītājs – neesmu redzējis no Tevis neitrālu komentāru par trūkumiem NA pusē un par atbalstu, ieinteresētību partijas attīrīšanā.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 05.09.2016. 13.21

    >uldis_rats

    Par Zani Jums nevarēšu piekrist. Ar interesi pārlasīju viņas komentārus un atradu viņas izteikto kritiku gan Āboltiņai, gan tā saucamajām trejmeitiņām, Loskutovam, kuru viņa kādreiz augstu vērtējusi, arī tagadējiem nemiera cēlājiem ar Viņķeli priekšgalā. Par tiem, par kuriem bijusi izplatīta apšaubāma informācija un tenkas, tādas tenkas gan viņa ir apšaubījusi un centusies atspēkot. Jautājumi, ko viņa uzdevusi ir pamatoti.

    Rēķinos, ka tūlīt NA atbalstītāji uzklups arī man, bet viņu izveidotais priekšstats par citādi domājošajiem arī Jūs ir ietekmējis.

    Piekrītu, ka savstarpējā riešanās starp vienas un otras partijas atbalstītājiem rada ļoti nevēlamu fonu un gremdē abas partijas publiskā vidē.

    Vēl tikai piebildīšu, ja no politikas pazudīs Vienotība, tas būs zaudējums visiem. To mēs redzam, kā tagad saimnieko ZZS ar NA un S atbalstu. Tādu nākotni Latvijai nenovēlu. Kas notiek Eiropā, kad populisti apmuļķojuši lētticīgos, mēs redzam. Kurš no tā iegūst, arī zinām. Populistu uzvara Latviju sagrautu un to es negribu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.09.2016. 14.21

    uldis_rats. NA atbalstītāji (Tu esi viens no aktīvākajiem) ieslēdz “paši tādi” režīmu, bet par “savējiem” ne vārda.

    _______________________________

    Nefleitē:) NA atbalstu tikai kā šķēsli SC koalīcijā. Ja būtu vēlme, būtu atradis, ko rakstu par Rasnaču, NA balsojumu par Kalnmeijeru, Bičkoviču u.t.t.. Jā, esmu par nacionālu valsti, esmu pret migrantiem, kad 1300 bāreņu bērnu namos, pret 9. maiju un provokācijām 16. martā.

    Vai šoreiz tēma par NA, vai labais tonis prasa pieminēt NA negatīvā nozīmē pie katras tēmas?:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    moonlight > lno 06.09.2016. 09.54

    lno

    Vai šoreiz tēma par NA, vai labais tonis prasa pieminēt NA negatīvā nozīmē pie katras tēmas?:)

    Nemaz nebrīnies! Alžīrijā islamisti nogalināja vairākus simtus tūkstošu musulmaņu par to, ka tie nebija pietiekoši islamiski. Vienotības IGIL nepieļauj kaut niecīgāko atkāpi no dogmām, tāpēc NA močīšanai jānotiek bez apstājas. Ar dažiem GB vien naida pilnu komentāru par Parādnieku un Rasnaču būs daudz par maz.

    Gribi būt savējais, turi līdz. Koprofāgija noteikti ir apsveicama.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 05.09.2016. 08.55

Kādam liels jaunums, ka totāli korumpētajā muļķuzemē, kur viss pērkams, cīnās nevis ar korupciju, bet ar tiem, kas grib to apkarot?

Būtu Jurašs to kukuli paņēmis, nevis rakstījis ziņojumu, būtu “sistēmā”, un mierīgi strādātu, gāja pret sistēmu – un te rezultāts.

Strelčenoks, toties, ir sistēmā, un kaut muļķis, bet, centīgi pilda sistēmas pasūtījumu, tiek vaļā no visiem godīgiem darbiniekiem, tāpēc, kā vienmēr, būs tīrs, balts un nevainīgs.

Latvija ir kā aizspogulija, kurā klejoja tā Alise.

+9
0
Atbildēt

33

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 09.30

    dzeris – cik tomēr naivs var būt cilvis it kā spriestspējīgā vecumā …

    Te izrauj kaut kādu situāciju no vispārējā konteksta un tad izdara secinājumus. Tas mudžeklis ir daudz sapinķerētāks kā to pasniedz. Te nav balto un melno tēlu. Un es pavisam nebrīnītos , ja Juraša stāsts par Dambīti būtu izdomats. Tas protams nenozīmē , ka Dambītis ir balts un pūkains … tāpat kā Jurašs ir balts un pūkains .

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 05.09.2016. 09.47

    “Nav balto un melno tēlu” – tā ir lirika un subjektīvisms, jāspriež pēc attieksmes pret likumu, kurš pilda, kurš pārkāpj, tā normālās valstīs dara.

    Un tas, ka tādi nav, visi ir “pelēki”, arī liecina par to, cik zemā līmenī un korumpēta ir visa Latvijas VP, un ka tā ir sistēma, kurā visi iesaistīti.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 09.52

    dzeris – attieksme pret likumu ? Vai Jurašam pie viņa pieredzes nebija iespēju par situāciju ziņot augstākstāvošām instancēm redzot , ka tiešais priekšnieks pārkāpj likumu ?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 09.58

    klusais. Vai naivs cilvēks būtu sliktāks par ciniķi? Vai deklarējot, ka visi ir cūkas, Tu esi tuvāk reālam situācijas vērtējumam? Ja jau esi tik reālistiski domājošs, tad taču vajadzētu atzīt, ka V salīdzinājumā ir vislielkulīgākais biznesa klubiņš. Ja Jurašs ir melojis, tad tā ir vislielākā izdevība viņu norakt, bet tā vietā pret viņu sāk procesu par valsts noslēpuma atklāšanu… Mums pat tas ir noslēpums, cik valsts ir zaudējusi kārtējā PVN izkrāpšanā no mobīlo tirgotāju firmu puses. Nepaiet ne pāris mēnešu, kad tiek atklāts viltotu zīmolu imports, bet firmu vārdi NEKAD netiek atklāti…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 10.00

    klusais. Nu beidz, it kā nebūtu zināma ĢP attieksme pret notiekošo KNAB:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 10.10

    lno – vai esmu kur rakstījis , ka V nav zināms biznesa klubiņš ? V ir zināmā veidā biznesa klubiņš kā pārējās pārstāvētās partijas.

    Par Juraša norakšanu … tur manuprāt ir daudz jautājumu kapēc viņu tik vienkārši un brutāli nenoraks … atbilde meklējama astoņkāja stāstā , kas manuprāt ne tuvu nav no pirksta izzīsts .

    Par PVN izkrāpšanu … kur ta RASA , kur ta labākā VID priekšniece :)

    Īsumā process uz attīrīšanos ir evolucionāls nevis revolucionārs :)

    P.S. Politika principā ir ciniska :)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 10.14

    lno – varbūt ir tāda organizācija OLAF ? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 10.18

    klusais. Es uzsvēru, ka V ir VISLIELKULĪGĀKĀ partija. Noziedznieki evolucionē tikai visatļautības virzienā. Vajadzīga politiskā griba, ne bezgalīga pacietība. Manuprāt tikai no ārzemēm uzaicināts speciālists varētu kaut ko mainīt.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 10.39

    lno – par VISLIEKULĪGĀKĀ varētu vēl pastrīdēties :)

    Par politisko gribu piekrītu .

    Ja par konkrēti Juraša gadījumu , tad ir daudz nepateiktu lietu :)

    Starp citu – viens ar Magoņa lietu saistītiem cilvēkiem pirms pāris mēnešiem it kā tīrot pistoli sev iešāva galvā , bet prese klusē kā ūdeni mutē ieņēmusi :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > dzeris49 05.09.2016. 10.40

    Visliekulīgākā un noziedzīgākā partija ir Nacionālā apvienība, kas piesedzoties ar patriotismu un nacionālismu čakarē vientiešiem prātus. NA ir piedalījušies visos netīrajos darījumos, ir tikpat līdzvainīgi un ir pat vēl vairāk atbildīgi, kā jebkura cita partija, jo nelietības veikuši maskējoties ar latviešiem svētām lietām.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 10.57

    klusais… viens ar Magoņa lietu saistītiem cilvēkiem pirms pāris mēnešiem it kā tīrot pistoli sev iešāva galvā

    ____________________________

    Tā ir Tava pacietīgi gaidītā evolūcija:) Aizmirsusies VVF solītā Damokla zobena krišana, ASV sūtnes un tagad Baidena brīdinājumi? V primadona Solvita taču deklarēja, ka tiesiskums vairs nav prioritāte – gudri evolucionējam:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 11.01

    maču-pikču. Vai vērts strīdēties ar cilvēku, kurš uzskata, ka PSRS nodrošināja cilvēkiem visu nepieciešamo un režīma pretiniekus dēvē par rējējiem, bet radio Svoboda uzskata par Putina ruporu?:):):)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 05.09.2016. 11.03

    Kaut ko mainīt Latvijā varētu tikai visas politiskās “elites” nomaiņa, kaut, no otras puses, kur tad te ir tādi, kas varētu nākt vietā, un vai daudz tādi, kuri par tādiem balsos?

    Vismaz, pēc neatkarības atgūšanas, valsts attīstās nevis pa spirāli, bet, pa riņķi, atkal esam nokļuvuši turpat, kur bijām pirms gadiem 10, mūsu “nacionalā ideja” ir korupcija un zagšana no valsts ( dažādos veidos), mūsu politiķiem vārdi socialā atbildība neeksistē, visvairāk mums cieš bērni, vecāki cilvēki, slimi cilvēki.

    Arvien vairāk atpaliekam no Lietuvas un Igaunijas, jādomā, iemesls katram skaidrs, un tas nebūt nav krievi vai kas līdzīgs, bet gan mēs paši un mūsui mentalitāte – kalpu mentalitāte, kas nokļūstot pie varas, grib tikai grābt, vārds socialā atbildība tiem ir svešs.

    SAprotams, uz visiem tas neattiecas, ir dažādi cilvēki, bet, ja tu nokļūsti sistēmā, tev ir divas iespējas – vai nu pielāgoties un sekmēt valsts nozagšanu, vai nu aiziet, ar šo “eliti” sistēmu mainīt nav iespējams.

    Un tur nav vainīgi tikai Lembergs, NA, ZZS, utt., tur iesaistīti pilnīgi visi, cits vairāk, cits mazāk.

    Jo visi “grib dzīvot”, pie kam labi, un ir bailīgi un labprāt pielāgojaas, un tādi, kā teica Dovlatovs, agri vai vēlu kļūst par pakalpiņiem un vergiem( bet, kurš saka, ka viņus tas neapmierina?).

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > dzeris49 05.09.2016. 11.07

    lno, kāpēc domā ka tieši Vienotība ir tā liekulīgākā? Kā ar NA un makstātnespējas administratoriem? Kā ar SC un visām Rīgas pašvaldības “dīvainībām”, naudas slaukšanu no brīvostas u.tml.?

    Ir, protams, nepatīkami, ka partijas līmenī nenotiek norobežošanās no tiem saviem biedriem, kas ir sasmērējušies un tas man liek domāt, ka sasmērēšanās ir partijas līmeņa padarīšana un ka tie atsevišķie gadījumi ir vienkārši tie, kas ir “uzpeldējuši”.

    Mani neapmierina, Vienotības nenorobežošanās no Āboltiņas stiķiem (iemānīšanās Saeimā, itrigas ar savas valdības iznīdēšanu u.c.), bet vēl nesaprotamāka man ir NA attiecības ar maksātnespējas administratoriem.

    Tu, lno, cik var saprast vadies pēc principa “he is a son of a b*tch, but he is our son of a b*tch” – nav gadījies manīt no Tevis kritisku attieksmi pret NA notiekošo, tikai “atšaudīšanos” norādot uz Vienotības trūkumiem (ok, līdzīgi uzvedās zanE, tikai no Vienotības, vai precīzāk “Āboltiņas spārna” puses). Man šķiet, ka attīrīšanās ir nepieciešama visās partijās, jautājums vienīgi vai nav jau tā stadija, kad “organisms” ir tik ļoti saēsts, ka vienīgais variants ir to iznīdēt kopā ar kaitēkļiem…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 11.20

    lno – redz minēju faktu , bet nepaskaidroju :) Tālāk neizpaudīšos , bet dažas atbildes ir saistītas ar Tevis minetajiem personāžiem :) Vari padomāt :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 11.26

    dzeris – politiskās elites nomaiņa neko nepalīdzēs … visticamāk tikai kaitēs. Te var palīdzet tikai evolūcija :) nevis revolūcija :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > dzeris49 05.09.2016. 11.34

    klusais

    Te var palīdzet tikai evolūcija :) nevis revolūcija :)

    Evolūcijas ceļā no LC, TSP, DPsaimņieks, LPP, TP, ZRP līdz pat Vienotībai čeka ir panākusi, ka tās apkalpojošo skaits parlamentā ir izaudzis līdz nebijušiem apmēriem. Ja no ābolu kastes izmetīsi 5 sapuvušos ābolus un ieliksi vietā 5 veselus arī tie drīz paliks par puveklīšiem.

    Если у фермера поголовье скота будет состоять наполовину из бешеных особей, что он с таким стадом сделает? /S. Melnikoff/

    To ko izcilais rusologs rakstīja par negatīvo selekciju, pilnībā var attiecināt arī uz manis minētām prokremliskām zagļu parķijām.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 05.09.2016. 11.37

    totāli korumpētajā muļķuzemē

    ———–

    kāpēc tu runā par valsti, nevis jums tik mīļo Vienotību, kas kārtējo reizi iekāpusi sūdos.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 11.41

    klusais. Vai Tev pašam nevajadzētu padomāt, cik tālu esam evolucionējuši no 2003. gada?:):):)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 11.50

    lno – droši vien ,ka domāji no 2002. gada :) , bet manuprat esam evolucionejuši . Tas ir kā pirms 2 nedēļām nācām no Roņu salas … ceļu , ko vakar veicu 8 h , mēs pretvējā veicām 17 h , bet galā bijām :) Ceru , ka asociācijas uztvēri :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > dzeris49 05.09.2016. 12.02

    dzeris49

    Arvien vairāk atpaliekam no Lietuvas un Igaunijas, jādomā, iemesls katram skaidrs

    Pēc cēloņiem pat pie zīlnieces nav jāiet.

    Igaunijas un Lietuvas prezidenti nekad nebūtu atļāvušies kopā ar kara noziedzniekiem: civiliedzīvotāju masu slepkavām, marodieriem, kapu un pieminekļu apgānītājiem, zīdaiņu un vecenīšu izvarotājiem, svinēt tik viennozīmīgi vērtējamo Staļina asiņaino uzvaru pār cilvēcību un veselo saprātu, 9. maijā. Uzvaru, kas nolēma pusi planētas badam un vājprātīgu izdzimteņu diktātam un sagādāja neiedomājamas ciešanas pusei Eiropas. Igaunijas un Lietuvas speciālie dienesti nenodarbojas ar patriotu vajāšanām, bet konsekventi ķer krievu spiegus un atmasko pašu nodevējus. Igauņi aizvāca no savas galvaspilsētas centra fašistiskā izdzimteņa, aļoškas, iztukanu un ar milzīgu cieņu izturās pret savu varoņu – leģionāru piemiņu.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 12.09

    klusais. O jā! Rīga pieder Jeģinaja Rossija filiālei, pie MK varākas reizes izposta izstādi, pats stāsti, ka ar Magoni saistīts nošaujas, VID bez vadītāja, KNAB iztīrīts, Lembergs vada valdību…:):):)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    moonlight > dzeris49 05.09.2016. 12.10

    uldis_rats

    lno, kāpēc domā ka tieši Vienotība ir tā liekulīgākā?

    Lai nu būtu, ka kopā ar savas sugas un saprāta brāļiem. Kādus argumentus izdomās latviešu valsti un tautu nīstošās atlikušās 5% padibenes, kad nelietīgākie Vienotības mērgļi nākamā Saeimā startēs no SC saraksta?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 15.23

    lno – Tu kā preses citētājs esi uzzinājis kas ta nošāvās savas mājas pagrabā tīrot paštaisītu pistoli ? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 15.43

    Nezinu, klusais, bet es no preses uzzināju, ka iegūst slānekļa gāzi, kad Tavi informētāji kladzināja, ka RU gāzei nav alternatīvas:)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 05.09.2016. 15.53

    lno – manuprāt Tu jauc vienā katlā dažādas lietas :) kāds te tagad sakars slānekļa gāzei ? Pie kam piemēram manuprāt zem Polijas ir vienas no lielākajām iegulām Eiropā , bet kapēc Polija to neiegust ?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 05.09.2016. 21.58

    klusais…kāds te tagad sakars slānekļa gāzei ?

    ______________________

    Tāds pats kā ar Magoni saistītajam pašnāvniekam ar Dambīti, bet, precīzāk ar Tavu kuluāros smelto informāciju. Kad būs solītie pasažieru vilcieni, kad tiks atgūti Liepājas metalurgam aizdotie miljoni, par ko Tu biji tik pārliecināts?:)

    Nelidinies kā zvirbulis pa šķūni, turies pie tēmas:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    moonlight > dzeris49 05.09.2016. 23.33

    klusais

    Pie kam piemēram manuprāt zem Polijas ir vienas no lielākajām iegulām Eiropā , bet kapēc Polija to neiegust ?

    Polija noteikti to iegūs un sen jau iegūtu, ja nebūtu pastrādāts bezprecedenta terora akts 10.04.10. kurā tika nogalināts Polijas prezidents un tās elite un vara valstī ilgi nebūtu bijusi poļševiku – jobano putļerastu rokās.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 06.09.2016. 07.55

    lno – kā reiz Dambītis tur nebija domāts :)

    Par PV – tur jājautā Matīsam , kas viņam lika nolekt :)

    Par LM – nu skatamies kā beigsies , process vēl turpinās .

    Ceru ka nepārmocīji vakar savu “ērģeli” :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 06.09.2016. 09.47

    klusais. Kad Tu man iesaki pamocīt “orgānu” es saprotu – tā ir forša paķēršana, kad piesienies par 2003. gadu – tā ir kasīšanās, jo 2002. gada oktobra beigās tikai paziņoja vēlēšanu rezultātus, bet digitālgeita tika sākta 2003. gadā. LM iekārtas nav transportējamas tik viegli kā cigarešu ražošanas mašīnas, kuras esot izvestas vienā naktī, to pārdošana ir stipri apšaubāma. Par pasažieru vilcieniem neatbild tikai Matīss, bet arī partija, kura viņu izvirzījusi un V atbalstītāji ar savu neizmērojamo uzticību:)

    Ironizējot par diktatūru, Tu uzskati, ka ar demokrātiju viss kārtībā? Kā trāpīgi sacījis Vellers, pelējums vēl nenozīmē sieru, un pie mums valdošajam bardakam ir maz sakara ar demokrātiju, to apstiprina gan tiesu prakse, gan iekasēto nodokļu apjoms.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 06.09.2016. 10.07

    lno – joks par “ērģeli” un “orgānu” ir sens :)

    Ja par 2002. vai 2003. gadu , tad sākot strādāt valdībai jau parādījās pirmie vecās varas graušanas asni :) Teiksim novembrī tika ierosināta disciplinārlieta pret toreizējo APP vadītāju Dzintaru Jakānu , kuru vēlāk grīstē salaida civildienesta vadītājs Knoks … tas bija saistīts ar tādu SIA Farmus , kas ar Tev visticamāķ neko neizsaka :)

    Par PV domājams varētu sarakstīt grāmatu kā viss tur ir gājis :) un tur ne tikai V ir pielikusi savu roku , tai skaitā arī SB mīļotā ZRP un daži nacionāļi ar ir manīti rosāmies … kā kamīnu meistars piemeram. Bet nu uz Matīsu viennozīmīgi balstās atbildība par neizdarību , pieļauju apzinātu … Vispār Matīss zīmējas vēl citās shēmās un aizdomas , ka tur netālu stāv vecais bārda :)

    Par demokrātiju … nu neredzu pagaidām īpaši spēcīgus signālus , lai par to bažītos . Vecā Lipmana gadījums manuprāt ir vairāk stulbs kā secinājumus rosinošs.

    P.S. Par cigaretēm … un iekārtām … kā atmiņā tas astoņkāja stāsts :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 06.09.2016. 12.19

    klusais. Par demokrātiju … nu neredzu pagaidām īpaši spēcīgus signālus , lai par to bažītos . Vecā Lipmana gadījums manuprāt ir vairāk stulbs kā secinājumus rosinošs.

    _______________________

    Laikam jau raksti nopietni bez ironijas? Neko neesi dzirdējis par sazāļoto Gulbi, par Jakobsonu,kuram sagrieza seju bērna klātbūtnē, par aizturēto ukraiņu kongresa līderi, par pustrakā Grantiņa aiturēšanu, kam centīgie likumsargi izlauza roku?

    Nu lai vējš pūš burās:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 06.09.2016. 12.40

    lno – esi tik pārliecināts , ka viss tas ir saistīts ar demokrātiju ?

    Bet paldies par novēlējumu :) daudzi novēl ceļa vēju īsti nesaprotot par ko ir runa :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

moonlight 04.09.2016. 22.30

Sevi cienījoša valsts noskaidrotu, kā tur bija ar kukuļa piedāvāšanu un vēl, kādi iemesli lika prokremliskiem zagļiem un pederastiem čekas ieliktnīti Magoni atkārtoti apstiprināt amatā. Ar to vien, ņemot vērā nodarītā smagumu, vajadzētu būt gana, lai visu to neliešu varzu aizlaistu uz pārstrādi. Šeit būtu interesanti arī uzzināt, pēc kādiem kritērijiem augsta ranga čekistu znotiem Latvijā tiek piešķirta pielaide valsts noslēpumiem.

+2
-11
Atbildēt

1

    moonlight > moonlight 05.09.2016. 12.42

    Ja būtu skaidrs, kāpēc pielaides valsts noslēpumiem bija saņēmuši augsta ranga čekistu znoti, piemēram čekas pakalpiņa Petersa dēls, Krišjānis, krievu oficieru atvases, bijušie čekas tiešās pakļautības uzņēmumu darbinieki, parķijas, kas noslēgusi apkalpošanas līgumu ar kremļa, “bļjaģinaja rossija” poci un kononovieši, kuri bija palīduši zem SC sedziņas, kāpēc valstij nekas nebija slēpjams no Zaharjina, Meļņika, Savicka, Korena, Rāvja, Esterkina, Suharenkas, Fiļa un Berņa, varētu saprast, kāpēc pielaides zaudēja Baiba Broka, Romāns Naudiņš, Elita Dreimane un Maizītis to piedraudēja atņemt Guntim Belēvičam.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

lno 04.09.2016. 21.44

Dambītis liels vīrs – viņam Pētersone vienmēr rezervēja vietu VID apspriedēs. Vai Vienotības uzticības persona varētu būt saistīta ar kukuļdošanu? Nekad!:):):)

+5
-11
Atbildēt

6

    Austras koks > lno 05.09.2016. 08.16

    Skatos daudz mīnusi. Naivie V fani laikam tiešām tic, ka V ir nekorumpantu partija :)))

    Domājat, Koļegovu V noņēma no trases dēļ kādiem cēliem mērķiem? Nē, tikai savu merkantīlo interešu dēļ. Lai VIDā neizjauktu atsevišķu V cilvēku ietekmi. Jo, cik man ir atstāstījuši uzņēmēji, kas paši vai kuru paziņas “kārtojuši lietas” VIDā vai Finanšu policijā, to ir darījuši tikai un vienīgi caur V cilvēkiem un to norādītiem advokātiem. Tur arī visa sāls dancošanai ap potenciālo VID vadītāju – nepazaudēt V koruptīvo ietekmi VIDā.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > lno 05.09.2016. 08.52

    Nepārsteidz NAšistu fanu lielais sarūgtinājums par Koļegovas netikšanu amatā. Maksātnespējas administratoru, tiesu izpildītāju un apšaubāmas reputācijas tiesnešu lobijam nemaz citāds vērtējums nevar būt. Kāda partija, tādi tās vēlētāji un izpratne par morālām vērtībām un ētiku.

    To, ka NAšistu atbalsta grupa ignorēs pārējās iesaistītās personas bija skaidrs no pirmajiem raidījuma kadriem, jo lielākā uzvara viņu izpratnē ir atriebība konkurējošai partijai. Tad noder gan saskaņiešu rokaspuiši, gan sarkano zemnieku komunisti, visi labi, lai apvienotos pret konkurentiem.

    Nākamajā Saeimā NAšistiem vairs neizdosies paslepus sadarboties ar S, būs jālien ārā no ierakumiem un jātaisnojas, ka labāk ienaidnieku turēt tuvumā, lai to kontrolētu un Tieslietu ministra amatu neizlaistu no rokām.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    moonlight > lno 05.09.2016. 11.16

    maču-pičku

    Maksātnespējas administratoru, tiesu izpildītāju….

    Vai tu, krievu garnizonu maukas bērns, ar “maksātnespējas administratoru” nedomāji Haraldu Velmeru, kura kopā ar Prudentija un Vienotība tikai viens, kreditora – latviešu valsts uzmetiens, LM uzdāvināšana Krimas čekistu firmai, ir nesalīdzināmi lielāks, nekā visi pārējie MNA un tiesu izpildītāju, tai skaitā arī Vienotību un tās sugas brāļu, SC, ziedotāju, pastrādātie?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > lno 05.09.2016. 11.16

    labāk būtu atbalstījuši savu partiju (NA, V) attīrīšanu(-os), nevis nodarbojušies ar savstarpējiem “ierakumu kariem” – “jūs tādi!”, “jūs paši tādi!”

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 05.09.2016. 11.35

    pikču pakaļai

    ————-

    raksts par neizmeklētu korupcijas lietu, kurā runa ir par vienu no VIENOTĪBAS līderiem Reiru, viņa padoto Dambīti un Jurašu.

    Jautājums – kurš no viņiem ir no NA? :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 05.09.2016. 12.23

    P-lnodrej,kad iemācīsies lasīt ne ar pakaļu,tiksi tālāk arī par virsrakstu.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam