Solvitas kalkulācijas

75

Komentāri (75)

andrejs 15.08.2016. 13.13

AS «Latvenergo» vēlas pārtraukt elektrības piegādi metalurģijas uzņēmumam AS «KVV Liepājas metalurgs», bet Privatizācijas aģentūrai (PA), iespējams, būs daļēji jāapmaksā šie rēķini, kas mēnesī var sasniegt līdz pat 30 000 eiro, šorīt Latvijas Televīzijas raidījumā «Rīta panorāma» informēja ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens (V).

———————–

augam vēl gudrāk

p.s. PA jau vairākus gadus strādā ar zaudējumiem. Uzminiet no kurienes tiks ņemta naudiņa LM tēriņu apmaksai!

+3
-5
Atbildēt

5

    lno > andrejs 15.08.2016. 16.16

    andrejs. Interesanti, kurš atrada šos “investorus”, kuri strādā arī Krimā? ES sankcijas pie kājas:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 15.08.2016. 16.25

    to lno

    ja pareizi saprotu, tad Vienotības lielākais ziedotājs Velmers (MNA) un uzticamie visu lietu apdarītāji Prudentija?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 15.08.2016. 17.00

    andrejs. Protams, es jau tikai ironizēju:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > andrejs 15.08.2016. 17.48

    andrejs. Nekas, klusais garantēja, ka zaudējumi nebūs – pārdos iekārtas:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 15.08.2016. 17.55

    ejoša prece – atliek tikai atmetināt…

    Ja tikai būtu ko… Domāju, ka visi šie “ieguldījumi” ir atrodami tikai uz papīra. Vecā labā “neatraujamo ieguldījumu” shēma…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 15.08.2016. 13.11

«KVV Group» vērsīsies starptautiskajā tiesā ar pretenzijām saistībā ar metalurģijas uzņēmumam «KVV Liepājas metalurgs» pieteikto maksātnespēju. Kā norāda uzņēmumā, vienīgais veids kā «KVV Group» varot aizsargāt savas vairāk nekā 35 miljonus eiro lielās investīcijas un biznesa reputāciju, ir starptautiskā arbitrāža.

—————

augam gudri…

+1
-5
Atbildēt

0

lno 14.08.2016. 21.04

Sektanti šovakar pavisam nikni:):):)

+5
-12
Atbildēt

9

    Valdis Eiserts > lno 14.08.2016. 21.27

    Ino, vai vērts šai vidē MUTI DZESĒT…? (skat. F.Rajevska domas TVNET)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 14.08.2016. 21.29

    esi nikns ? :) :) :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 21.41

    klusais. Ko aizkulisēs runā, kad būs vilcieni?:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 21.43

    eiserts. To nedrīkst pieminēt, tad ir putni galvā:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 14.08.2016. 22.42

    lno – tad ,kad sakārtos Lembes un Martnsona intereses :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 15.08.2016. 17.03

    klusais. Tiešām? Nevar būt! Vai tad šie 3 gadus komandēja arī tiesiskuma koalīciju?:):):)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 15.08.2016. 17.30

    lno – komandēja vai nekomandēja, bet ietekme bija . Nē , nu protams varam arī lasīt presi un izvirzīt savas versijas :) kā piemēram SB :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 15.08.2016. 17.47

    Versijas pie vagoniem, kuru nav, nepiešūsi:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 15.08.2016. 17.56

    lno – ko padarīsi , ka kādam vajadzēja Hyundai stumt :) Tas special priekš SB , jo Tenebergs jau kaut ko izsaka :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 14.08.2016. 20.40

Šoreiz gan ne V, ne Āb. pārmest galīgi nav ko.

Par Koleģovu iespaids tāds, ka viņa ir bezkaunīga, prasta, gluma un blēdīga, ( tāpat kā viņas virzītāji un atbalstītāji no ZZS un NA), tāda VID vadīt nevar, par Pētersoni iespaids bija daudz labāks, tur, tomēr, izpaudās zināmas inteļiģenta un reflektējoša cilvēka pazīmes, iespaids jau tāds, ka P. nomainīja taisni tāpēc, ka viņa, vismaz, mēģināja ko darīt, un tas daudziem ļoti nepatika.

+18
-9
Atbildēt

3

    DD1 > dzeris49 14.08.2016. 21.13

    > dzeris49

    “Šoreiz gan ne V, ne Āb. pārmest galīgi nav ko.”

    Labi, ka spējat būt objektīvs par spīti Jūsu iepriekšējai kaismīgai kritikai.

    Arī par Koleģovu piekrītu, ka viņa liekas “bezkaunīga, prasta, gluma un blēdīga” un pat vizuāli izskatās gauži pāķiski. Viņas izglītība arī izraisa šaubas.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.08.2016. 06.31

    Mana Āboltiņas kritika attiecas uz konkrētām lietām, un Āboltiņa arī ir pelnījusi kritiku par daudz ko citu, bet, ne par šo gadījumu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 15.08.2016. 16.14

    DD1…viņa liekas “bezkaunīga, prasta, gluma un blēdīga” un pat vizuāli izskatās gauži pāķiski.

    ________________________

    Jums nu gan šāda apsaukāšanās nepiestāv. Nesaprotat, ka esat kompānijā, kura apstāv Vienotības sasisto sili, oponentus lamājot par rasistiem, fašistiem, naciķiem vai aprobežotiem. Kad argimentu vairs nav, tad ad hominen.

    Nav arī ideju – Ek ministrs apgalvoja, ka min. algas celšana mazināšot emigrāciju:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

zanE. 14.08.2016. 19.30

….noskatījos “Suņu būdas” īsfilmu ar Koļegovas piedalīšanos galvenajā lomā…nu-ū, jāsaka Koļegovas vārdiem, viņu citējot – “acis izbolījās”, “nafig!”…redz, kur ceļas baumas un klačas – viens valsts ierēdnis klīst pa kabinetiem un klačojas kā tirgus sieva…tas Koļegovas žests, kā pierādījums, ka Vienotība apmaksā Lapsas pakalpojumus un uzkūdījusi viņu Koļegovai – bija tik smieklīgs…un leksika!…mjā!!!…ja Kaimiņš domāja šādā veidā izspēlēt kārti pret Vienotību, tad jāsaka – izņirgājās par lētticīgo Koļegovu uz pilnu klapi…

…nesaprotu tik vienu – Nellijas lielo jūsmu par Koļegovu pēc kino seansa noskatīšanās….

+13
-9
Atbildēt

5

    Kamielis > zanE. 14.08.2016. 19.50

    Tur jau tā lieta, ka īsfilmā atklājās visa pretendentes būtība: milzīgās ambīcijas ar šizofrēniķa cienīgu enerģijas izvirdumu. Ja tam vēl piepluso iepriekšējo informāciju par nespēju aizpildīt deklarāciju un viedokli, ka būt par zicpriekšsēdētāju kādā uzņēmumā top līmeņa valsts ierēdnim ir pilnīgi normāli un “ģimeniski”, tad iegūstam pavisam precīzu ainu par pretendentes morāli un kompetencēm. Dies pasargi valsti no šādiem aizstāvjiem, nesaprotu tikai vienu: vai tiešām Šahiste tik ļoti neorientējas cilvēkos, ka varēja izvirzīt tādu kandidatūru un vēl tik dedzīgi aizstāvēt.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 14.08.2016. 20.24

    …nesaprotu tik vienu – Nellijas lielo jūsmu par Koļegovu pēc kino seansa noskatīšanās….

    _____________________

    Nesaproti tikai vienu> Tu vispār maz ko saproti:) Ticība nav izpratne:)

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 14.08.2016. 20.38

    …ln0….vai kāds Tev viedokli prasīja?…

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 14.08.2016. 20.39

    zanE. Un tev?:)

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Baiba. > zanE. 14.08.2016. 21.05

    >Kamielis

    Ja ņem vērā, ka tā bija saruna ar Saeimas deputātu, neatkarīgi no tā, ka tas bija tikai Kaimiņš, kāds ir līmenis, kad tā kontaktējas ar padotajiem.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

lno 14.08.2016. 11.10

Interesanta publika, šūmējas par Koļegovu, bet dievina savējos, kuri saeimā iekļuvuši ar uzpirkšanu:)

+5
-14
Atbildēt

0

valdemir 13.08.2016. 19.55

Līdz vēlēšanām vēl ir laiks, vienotība līdz ar to pagaidām nav zaudējusi ne pastu, ne telegrāfu. Bet tikai līdz vēlēšanām – pēc tam rotācija ies pa citām orbītām.

+6
-4
Atbildēt

0

lno 13.08.2016. 19.38

Jā, liela intrigu meistare. Pēc daudzām neveiksmēm šoreiz atkal izdevās…

+5
-16
Atbildēt

21

    klusais > lno 14.08.2016. 10.26

    lno – īpaši nesekoju situācijas attīstībai , bet gribētos uzzināt tos argumentus , kuri norāda , ka tieši Āboltiņa ir galvenais spēlētājs , kas izspēlēja šo kombināciju .

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 11.05

    Manuprāt šo jautājumu Tev vajadzēja uzdot karikatūras autoram?

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 11.08

    Tur nu tev jāpiekrīt. Paši nespēj neko, visas izgāšanās nogāž uz priekšgājējiem. Labi, ka zaudēja premjera krēslu, tagad vismaz Lembergs un citi pietuvinātie apgūs ES fondus, kas sildīs ekonomiku.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 14.08.2016. 11.24

    lno – uzdevu Tev , jo no Tava komenta sapratu , ka Āboltiņai ir izdevusies intriga :)

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 11.38

    klusais. Nevajaga pārcensties:)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 14.08.2016. 11.40

    lno – ar ko ? Ar argumentētu viedokli ? :)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 12.22

    klusais. Tavai kompānijai vienmēr “argumentēti” viedokļi, bet paiet laiks un jātaisnojas ar evolūciju:):):)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 14.08.2016. 12.33

    Interesanti kā vajadzētu saprast Tavu komentu ? Ar to ,ka viedokli nevajag argumentēt ?

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 14.08.2016. 14.36

    >lno

    Jūs esat briesmīgi liekulīgs cilvēks. Uzvedaties kā puišelis, kurš meklē iespēju pieslieties stiprākajam, kā sūdzmanis vienmēr pirmajās rindās, arī apmelosiet, lai stiprākais Jūs novērtētu.

    Es arī uzskatu, ka autors ar savu karikatūru ir izgāzies. Bet viņam nevar pārmest, jo sava alga ir jānopelna.

    Ja tādu kandidatūru būtu izvirzījusi Vienotība, lno ar kompāniju piesauktu visas pasaules grēkus tiem, kas to izvirzījuši. Bez žēlastības, attaisnojumu meklēšanas un bez sirdsapziņas pārmetumiem.

    Atkārtošos, bet nevar pret vieniem vērsties ar administratīvo un krimināllikumu, citus celt amatos. Tā būtu politiskās ietekmes demonstrēšana.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 15.01

    Baiba. Tā jau ir, meitiņ, lielkuļi kritizē visas partijas, svētie tikai NA:) Turies arī turpmāk pie pārliecības: Kura maizi ēd, tā dziesmu dziedi:)

    P.S. Gribētos zināt, kuram stiprākajam tad esmu pieslējies. Līdz 2010. gadam biju LL atbalstītājs, pēc uzmetiena saeimas vēlēšanās, biju spiests balsot par NA. Ja NA nobalsos par Strelčenoku, balsošu par Kaimiņu…

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 14.08.2016. 16.14

    >lno

    Neklausīšu Jūsu padomam “Kura maizi ēd, tā dziesmu dziedi”. Kas tā par partiju LL? Domājāt Šlesera PLL? Par ko tik Jūs neesat balsojis! Vai Lemberga sarkanie zemnieki, kas īsā pavadā, kā ķēdes suņus tur NA, nav visu laiku bijuši stiprākie? Jūs tam esat pielicis arī savu roku, tagad vēl esat sacerējies par Kaimiņu balsot. Degradējaties, lno, un tādi kā Jūs, rauj līdzi arī pārējos aprobežotos prātus. Varat turpināt dziedāt savu dziesmu, jo dzīvojat pēc principa – jo citiem sliktāk, jo Jums labāk.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2016. 18.59

    Baiba. Neklausīšu Jūsu padomam “Kura maizi ēd, tā dziesmu dziedi”.

    ____________________________

    Bet kas tad tas: …viņam nevar pārmest, jo sava alga ir jānopelna.

    Kas tā par partiju LL? Domājāt Šlesera PLL?

    ___________________

    Pārakstījos – JL, Šleseram nebija PLL, bet LPP.

    Vai Lemberga sarkanie zemnieki, kas īsā pavadā, kā ķēdes suņus tur NA, nav visu laiku bijuši stiprākie? Jūs tam esat pielicis arī savu roku…

    _______________________

    Nekad neesmu balsojis par ZZS, interesanti, kā esmu pielicis savu roku?:)

    Aprobežoti ir tie, kuri balso par partiju, kas varējusi vadīt tikai SVF un ES uzraudzībā. Kā emisari aizbrauca, tā salaida visu grīstē – zaudēja ne tikai MP, bet veselu gadu slaistījās, neveicot iestrādes ES fondu apgūšanai un gandrīz iepirka nekur nederīgās sukhoi. Kur pasažieru vilcieni, kur LM? Atkal vainīgas ZZS un NA?:)

    Vienotība pati sevi sagrāvusi, jo nav uzrādami darbi valsts labā, sausais atlikums – aprīta RP un uzpumpēta ZZS. Kurš cits, esot pie pilna prāta, neilgi pirms vēlēšanām būtu uzaicinājis ZZS koalīcijā?:):):) Tā nu ir ar tiem nobriedušiem un aprobežotiem prātiem…

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 14.08.2016. 19.33

    …nabaga ln0 pavisam nojucis…pat nesaprot, ka lēmumi tiek pieņemti balsojot…

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 14.08.2016. 21.01

    >lno

    Jums šodien nogurdinoša diena bijusi, ar to izskaidrojami nesakarīgie mēģinājumi meklēt attaisnojumus? Varat neatbildēt, tāpat neko sakarīgu pateikt nevarēsiet.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 15.08.2016. 11.32

    >lno

    Jūs rakstiet: “Pārakstījos – JL, Šleseram nebija PLL, bet LPP.”

    Tagad saprotu Jūsu simpātijas pret Koļegovu, esat tikpat haotisks, neprecīzs un nezinošs kā Koļegova.

    Jūs esat sapinies savos apgalvojumos, jo Šlesera PLL, kas bija partiju apvienība “Par Labu Latviju” bija sākuma iemesls Saeimas atlaišanai.

    Stūrgalvība nav labākā rakstura īpašība.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 15.08.2016. 12.19

    pat nesaprot, ka lēmumi tiek pieņemti balsojot…

    —————–

    atkal visi vainīgi, tikai ne svētā Vienotība… :)

    Vai zane reiz neteica, ka viņa “neslavējot Vienotību”?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 15.08.2016. 12.27

    …Labdien, andrej!…vai tad lēmumi netiek pieņemti balsojot?…tiešām?..

    ————————————-

    andrejs raksta – “Vai zane reiz neteica, ka viņa “neslavējot Vienotību”?”…kā Tev veicas ar meklējumiem, kuros beidzot būsi atradis kādus “slavējumus Vienotībai”?…joprojām turpini meklēt?…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 15.08.2016. 13.02

    Tev veicas ar meklējumiem, kuros beidzot būsi atradis kādus “slavējumus Vienotībai”?.

    ——————————

    Tad vienīgais kas tev TE jādara ir “aplikt” nacionāļus?

    Tev gan ļooooti šaurs uzdevums.

    Un kurš tādā gadījumā, pēc tavām domām, ir lielākais V advokāts irSĪ, ja Tu tā neesi???

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 15.08.2016. 14.19

    ….andrej….nevērtē citus pēc sevis – ja Tev dots tāds uzdevums…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 15.08.2016. 15.50

    Baiba. Meitiņ, PAR labu Latviju nebija Šlesera partija, bet partiju apvienība, kuras PM kandidāts bija Šlesers

    Politiskā apvienība “Par Labu Latviju!” bija 2010. gadā dibināta politisko partiju apvienība. Apvienība tika izveidota 12. jūnijā, kad tajā apvienojās Saeimā pārstāvētās partijas LPP/LC un Tautas partija, reģionālās partijas “Ogres novadam”, “Vienota Rēzekne” un “Latgales tauta”, kā arī pārsvarā uzņēmēju veidotā tautas kustība “Par Labu Latviju”.[1] Par apvienības valdes priekšsēdētāju tika ievēlēts bijušais Latvijas Valsts prezidents Guntis Ulmanis.[2] “Par Labu Latviju” 2010. gada 2. oktobrī startēja 10. Saeimas vēlēšanās,[3] apvienība ieguva 7,65% vēlētāju atbalstu un 8 deputātu vietas. Tas bija zems rezultāts, ņemot vērā ievērojamos finanšu ieguldījumus priekšvēlēšanu kampaņā. https://lv.wikipedia.org/wiki/Par_Labu_Latviju!

    Viss. Ar histēriskām fanātiķēm nav ko muti dzesināt:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 15.08.2016. 15.58

    andrejs. Nu ko Tu strīdies ar būtni, par kuru var tikai pavīpsnāt? Ar tikpat lielām sekmēm var censties pārliecināt kanibalu, ka nevajag cept savu ciltsbrāli. Aprija RP, centās sagraut NA, tagad paši uz iznīkšanas robežas – gudri augdami, uzaicināja koalīcijā bīstamāko konkurentu:):):)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

DD1 13.08.2016. 19.28

Šahiste pati izdarīja kļūdainu “gājienu ar zirdziņu”, “Vienotībai” (arī Āboltiņai) atlika tikai pilnīgi pamatoti uz to norādīt, jo sabiedrība to pieprasīja un daudz netrūka, ka Kučinska valdība būtu kritusi.

Cerams, ka pret Koļegovu tiks ierosināta krimināllieta līdzīgi kā pret deputātu Liepiņu, kuru Tiesa atzinusi par vainīgu nepatiesu ziņu sniegšanā, citādi atkal,- Quod licet Jovi, non licet bovi.

+24
-3
Atbildēt

4

    lno > DD1 13.08.2016. 19.42

    DD1. Manuprāt svarīgākais lai būtu nomaksāti nodokļi, kļūdīties var visi.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 13.08.2016. 19.50

    > lno DD1.

    “kļūdīties var visi”

    Piekritīšu, kad tiks atjaunots Liepiņa mandāts, jo viņš būs uzvarējis ECT.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 13.08.2016. 21.25

    DD1. Vislielakais naivums būtu ticēt, ka V šajā epopejā vadījās no vēlmes uzlabot VID darbu:)

    +12
    -19
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > DD1 14.08.2016. 21.09

    Ino, tur Tev taisnība. Dīvaini, bet VID normālā darbībā ieinteresēta ir tikai pati tauta. Tauta, kuru nodokļu slogs spiež visvairāk.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

Aivars 13.08.2016. 19.22

Es to bildi redzu citādu. Tur vajadzētu būt ZZS , kuri ar Koļegovu kā bomi gāž apkārt VID . Un pēc tam otra bilde, tiklīdz izmeklētāji nedaudz paurbina, ZZS dod atpakaļgaitā ar histēriku bļāvienu “aizturēšanas !”

+22
-6
Atbildēt

1

    lno > Aivars 13.08.2016. 19.41

    Aivars. Nedod Dievs apgāzt šo paraugiestādi VID. Gvalt:) Mīļajai ārāju tautai pamests kauliņš, lai tā nesāktu domāt par KNAB, SAB, IeM, ĢP, AT un mūsu jauko saeimu:)

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

maču-pikču 13.08.2016. 18.44

Nellija pilnu tvitteri pieraudājusi par cēlās VID priekšnieces ar krampi zaudējumu, bet viņas algotie darbinieki tūlīt metas mazināt Nellijas kreņķi, piezīmējot nīstās Solvitas ēnu. Iztapīga vēlme novērst uzmanību no kristāldzidrās Koļegovas. Lēti.

+15
-15
Atbildēt

12

    DD1 > maču-pikču 13.08.2016. 23.02

    > maču-pikču

    “vēlme novērst uzmanību no kristāldzidrās Koļegovas”

    Tas jā, bet tā arī netapa skaidrs ar ko paviršā, aizmāršīgā, neprecīzā, toties pašaizliedzīgā un dāsnā māsa Koļegova izpelnījās tik masīvu aizstāvību visaugstākajā līmenī. Mani ļoti interesētu skaidrojums.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Merilī > maču-pikču 14.08.2016. 11.18

    maču-pikču

    “Nellija pilnu tvitteri pieraudājusi par cēlās VID priekšnieces ar krampi zaudējumu…”

    Var saprast, ka bēgļu jautājums un kreiso kultūrtrēģerisms ir ārējs pasūtījums, ko “Ir” spiesti pildīt.

    Bet vaimanāšana, ka par VID vadītāju neieceļ nodokļu mahinatori jau tiešām liek šaubīties par veselo saprātu.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > maču-pikču 14.08.2016. 11.34

    Merilī. Šoreiz nepiekritīšu. Pagaidām nav nekādu pārmetumu par nodokļiem, bet neptrecizitātēm deklarācijā un dividenžu izņemšanu.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Merilī > maču-pikču 14.08.2016. 11.39

    lno

    Arī nepiekritīšu :) Nedomāju, ka tik “neprecīzam” cilvēkam vajadzētu vadīt iestādi, no kuras darbiniekiem vadītājam jāspēj pieprasīt skrupulozu precizitāti.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > maču-pikču 14.08.2016. 12.19

    Merilī. Ja deklarācijas pārbaudītu visiem, ne tikai tiem, kurus grib novākt, tad daudz kas atklātos. Galvenais, ka nodokļi nomaksāti un Koļegova pierādījusi, ka spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus, pat nerēķinoties ar riskiem personīgai karjerai.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Merilī > maču-pikču 14.08.2016. 12.41

    lno

    Pieļauju, ka tas kaut kādu (man gan nesaprotamu) iemeslu dēļ var izsaukt simpātijas, bet tomēr nav arguments, lai uzticētu vadīt VID, kaut vai tikai tāpēc, ka informācija par vadītāja “neprecizitātēm” jau pirms iecelšanas amatā nevar pozitīvi motivēt darbiniekus.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > maču-pikču 14.08.2016. 12.58

    Merilī. Katram savs – man lēmumi valsts interesēs, Jums – precīza deklarācija. Viedokļi noskaidroti:)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Merilī > maču-pikču 14.08.2016. 13.06

    lno

    Domāju, ka vadītājs, kurš spēj motivēt darbiniekus, nevis jau pirms iecelšanas kļuvis par apsmieklu VID darbinieku vidū tomēr varētu būt visu interesēs.

    Bet arī šeit, protams, darbojas vēlme pēc mazākā ļaunuma un saprotu tavas bažas, ka gaidāmais variants var būt vēl sliktāks. Dzīvosim – redzēsim.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > maču-pikču 14.08.2016. 13.13

    Merilī. Apsmieklu? Vajag pasekot, kas to dara:) Kad Repše dibināja JL viens varai tuvu stāvošs man teica: traks, viņu novāks, bet kad Einārs aizdevās pie Lemberga, smējās: tagad pataisīs par klaunu…Paskatīsimies, kā veiksies Kaimiņam

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Merilī > maču-pikču 14.08.2016. 14.04

    lno

    un vai tad tam tavam paziņam neizrādījās taisnība? ;)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    lno > maču-pikču 14.08.2016. 15.00

    Merilī. Izrādījās – ar kopīgām pūlēm katru var pataisīt par idiotu, apritē paliek “labākie”, bet publika neizpratnē par Parex, Citadeli, LM, pasažieru vilcieniem, zelta tiltu u.c.:)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Merilī > maču-pikču 14.08.2016. 22.23

    lno

    Repšes gadījumā šķiet, ka tu tās pūles vai vismaz lielu pūļu daļu piedēvē lembim.

    Bet tā kā šoreiz par Koļegovu cēlās un krita lembja kabatas sunīte ozola, tad kopsakarību pavediens kaut kā sapinas un samudžinās.

    Atšķirība mūsu uzskatos šoreiz ir tāpēc, ka tu laikam vēl tici kaut kam labam tādos cilvēkos, bet es neticu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam