Zatlers: Jādomā, ko darīt ar bēgļiem, nevis, vai tos uzņemt

75

Komentāri (75)

Optiskais Tēmeklis 16.09.2015. 09.08

“Latvieši”/valdība paši pārsteidz ar aprobežotību. Profesors Taivāns pieminēja, ka uz pirkstiem saskaitāmi augsti meistarīgi tulki, kuri var strādāt arābu valodā, arābistiku ieviest Latvijas universitātē nav izdevies, — valodu stratēģi politiķiem bijuši tālu priekšā. Valodu prasme šobrīd ir tāds valsts aizsardzības ierocis, kāda tā aktualitātē nav bijusi ilgu laiku, — aizsardzības budžets palielināts, ir iespēja tulku izglītību finansēt kā aizsardzības tēmu. Vai kāds kaut ko tādu šobrīd gatavo un kā tam gatavotājam sokas? Pat, ja LV neienāktu neviens arābiski runājošs bēglis, tulku rotai būtu jābūtu gatavai, un tulkiem jābūt vairāk nekā kāpuķēžu second hand bruņumašīnām, un, ja — kā dzird – tādiem militārtulkiem — solīs algu 360 eiro, tad par valdības un latviešu vēlmi aizsargāt LV tagadējos apstākļos runāt var vienīgi no partijpulciņu PR viedokļa.

Bez imigrantu saprašanas LV intelekta atliekas, — ko apliecina kaut vai nāgeliešu/IR/tvent simbioze cīņas paņēmienu izvēlē — ir valsts apdraudējums. Abas situācijas ogas no viena dārza un publikai laiks paputoties par “inteliģences elites” degradāciju un netīrā prāta eliti. Vakarvakarā, kamēr daudzi TV skatītāji fanoja par basketu, LTV1 panorāmistu Imants Frederiks Ozols bija nostrādājis perfekti, — koemntējot dokfilmu par Eiropas un pasaules kultūrvērtību izpārdošanu, pret vienu Māru kultūrmuzejLāci noliekot 2 nekustamā īpašuma tirgoņmakurtus un liberāļus, Milzarāju un, pašsaprotami, Edgaru Šīnu. Dokfilmas veidotāji perfekti noilustrēja SVF un ES troikas ceļarulli un Āherna lomu Īrijā, burbuļkrīzei sākoties, Berluskoni — Itālijā, Sarkozī — Francijā, Berlīnes finansu ministrs (!) Vācijā — ar vēlmi nojaukt Berlīnes mūra pēdējās paliekas, lai tās neredzētu un pārdotu vietu da jebkam un mūsējie daudziem, ja būtu skatījušies, būtu skaidrs, kā par vai pret Latviju cīnījušies un cīnās lokālliberāļi. Tikmēr pie mums — atškirībā no vācu, īru, itāļu elektorātiem — neviens nepacelsies pret VNĪA, kur Milzarājs kadrā atkārto un atkārto, ka Stūra māja ir par Tetera namu jāpārsauc (viss “sliktais” — evis pretvalstiskais, identitāti iznīcinošais — jāizdzēš, jāaizkrāso).

Bet te vispirms gribas vainot bēgļus, — LV pārpaliekas tepat blakus iznīcina visīstākie postsovetu mankurti, neatkarīgi no tā, vai tos pamanījuši DP vai SAB, kuru kompetencē ir pārsvarā ārējie ienaidnieki, nevis iekšvalstiskie pašnāvnieki.

+1
0
Atbildēt

0

mūsu alus 15.09.2015. 21.21

Zatlers daudz ko runā, piemērams, par to, ka Lembergam un Šleseram jāliek miers, jo šamējie ne pirmie ne pēdējie un vainīga sistēma…

apmēram 14:00

http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/zatlers-par-koalicijas-krizi-beglu-del-zzs-ka-vienmer-neuznemas-atbildibu-na-nedoma-par-nakotni.a145648/

+1
-2
Atbildēt

0

lno 15.09.2015. 20.58

+2
-2
Atbildēt

0

morgenstern 15.09.2015. 19.16

Ļaunuma sakne nav bēgļos. Ļaunuma sakne ir Eiropas sociālās nodrošināšanas sistēmā, kur slimiem, tuimiem un nekaunīgiem ir priekšrocības pret veseliem, strādīgiem un godprātīgiem. Negatīvā izlase.

+3
-4
Atbildēt

0

Drosma 15.09.2015. 14.41

Arvien vairāk imigrantu atsakās pieprasīt patvērumu Dānijā, jo šajā valstī piedāvātie pabalsti vairs nav tik labi kā citās Eiropas valstīs, raksta «Express».

+4
-6
Atbildēt

1

    mūsu alus > Drosma 15.09.2015. 20.01

    Augusta mēnesī pie Norvēģijas metro stacijām esot bijuši redzami paziņojumi norvēģu, arābu un krievu valodās ar apmēram šādu saturu “Paziņojam, ka no 1.septembra valsts pabalsti migrantiem tiek samazināti uz pusi. Mēs palīdzēsim jums nokļūt mājās.”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_freimanis 15.09.2015. 14.20

“I have been accused before and certainly will be accused again of subservience to Europe. It is not true. Why? Because I am European. Why would I be subservient to myself? And it is high time for all those who are making such accusations to finally leave the Estonian SSR and join the Republic of Estonia.”

==

http://www.riigikogu.ee/en/press-releases/others/speech-by-the-president-of-the-riigikogu-eiki-nestor-at-the-opening-sitting-of-the-autumn-session-of-the-riigikogu/

+7
0
Atbildēt

0

Charlie Hebdo 15.09.2015. 13.36

ПУТИН И АЛЬ-КГБ: ТОЛЬКО ФАКТЫ

http://ipvnews.net/?p=2434

+2
-6
Atbildēt

0

sirtaki 15.09.2015. 12.26

Ko tur ko domāt – ko darīt ar “bēgļiem” alias “treknāka kumosa meklētājiem”! Nav ko domāt – visus šurp uz Latviju.

+2
-7
Atbildēt

0

aldis 15.09.2015. 11.40

Ja domājam, ko darīt ar bēgļiem, arī par līgavām vajadzētu savlaicīgi padomāt. Runā, ka jaunekļi sākot slikti uzvesties, ja uz Allaha dotajām sacerējušies.

+4
-8
Atbildēt

0

Drosma 15.09.2015. 11.00

no kas jauns

Bravūrīgs un melīgs “bēgļu puisis” izprovocējis karstas debates par imigrāciju Somijā. FOTO

Kas tieši saniknoja somus?

Kas cilvēkus tā saniknoja? Sarkanais krusts lūdz cilvēkus ziedot naudu, drēbes, piedalīties brīvprātīgo darbā, adīt vilnas zeķes priekš viņiem un pat uzņemt bēgļus savās mājās. Un cilvēki dod ko vien spēj, lai gan somu Sarkanais krusts pelna aptuveni 65 miljonu eiro gadā, pārdodot somu ziedotās asinis. Tomēr cilvēki ziedo un dod. Dod “nabaga” bēgļiem.

“Kad jūs redzat šo puisi televīzijā, saprotiet, ka 80% no bēgļiem, kuri ierodas Somijā, ir tādi paši jauni vīrieši kā viņš – nevis sievietes, bērni vai ģimenes,” raksta kāds sašutis soms.

“Šobrīd Eiropu pārpludina šādi jauni vīrieši, bet vadošie mediji Somijā to cenšas piesegt, līdz patiesība atklājās un cilvēki sāka diskutēt par to, kas īsti notiek. Daudzi atver acis pirmoreiz, bet diskusijas ir tikai sākušās,” viņš turpina.

+7
-7
Atbildēt

0

LoveLove 15.09.2015. 10.54

Zatlera viedoklis ir pragmatisks un ņem vērā realitāti. Šobrīd mēs pat neapzinamies, cik intensīvs un pastāvīgs būs bēgļu pieplūdums, bet ir skaidrs, ka viņi turpinās ieceļot Eiropā un paliks uz dzīvi. Mums jābūt gataviem elastīgi rīkoties šajā situācijā, ievērojot savas vērtības un intereses, no vienas puses, un apzinoties, ka ģeopolitskā realitāte mainās un mūsu dzīves telpā ienāks nepazīstami cilvēki. Principā politiķu rīcība parāda, ka viņi vismaz šobrīd nav gatavi šai situācijai, kas vairs nav pat izaicinājums, bet realitāte, ar kuru būs jārēķinās. Tomēr no savām komforta zonām būs jāiznāk, kas nozīmēs sastapties ar savām bailēm, nedrošību, šaubām, noliegumu, dusmām. Un atskārsmi, ka vienīgi nebaidoties pašam un nebiedējot citus ir vieglāk pielāgoties neizbēgamām pārmaiņām.

+8
-10
Atbildēt

2

    Ēriks > LoveLove 15.09.2015. 11.06

    Kas tā par nolemtību?Kurš pēkšņi ir atcēlis valstu robežas un atvaļinājis visus robežsargus??

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > LoveLove 15.09.2015. 12.06

    Ēriks

    Es domāju, ka Putins korumpē Eiropas politiķus, lai interventu ordas izraisītu jukas un nelietīgais saldais pārītis, Junkers un Dombrovskis, sen ir nopirkti ar visām parpalām. Vēl lētāku un efektīvāku diversiju pat iedomāties nav iespējams.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

lno 15.09.2015. 10.13

Skaisle. Džeri, Tava nekaunība un ļaunprātība aug kosmiskā ātrumā.

___________________

Pirms nedēļas katrā komentārā atzinies dzerim mīlestībā…:):):)

+6
-7
Atbildēt

7

    beta > lno 15.09.2015. 10.50

    > lno

    Nepārmet Skaislei. Man arī dzeris senatnē likās normāls… :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Drosma > lno 15.09.2015. 10.51

    Bēgļu jautājumā es džeri nemīlu, var teikt – nicinu un noniecinu, bet vispār- bez viņa jau te nebūtu, ko elpot. Vismaz kāds vīrietis.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > lno 15.09.2015. 10.57

    Pārmest jēga domubiedriem…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    beta > lno 15.09.2015. 15.31

    > Skaisle

    Vismaz kāds vīrietis.

    ———-

    Uz tēmu neattiecas. Kur Tu dzrim, pardon, dzerī saskatīji vīrietību? Man, nudien, interesanti?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Drosma > lno 15.09.2015. 15.53

    Beta , sveika.

    Es domāju ļoti līdzīgi kā džeris.

    Un man viņš rādās tāds drosmīgs un gudrs. Visu citu es pati varu :)

    Bet ļoti nepakļāvīgs viņš ir. Tas tiesa. Bet – man tādi,kas pretī nespēj parunāt, nepatīk. Ar džeri man nebūtu garlaicīgi. Bet rakstīja, ka esot aizņemts, kā jau tas šādos gadījumos notiek.

    Nu tad vismaz es viņu te komentāros varu mīlēt un tramdīt:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    beta > lno 15.09.2015. 16.10

    > Skaisle

    OK! Atbilde pieņemta :)

    Ko nu kurš uzskata par gudrību… tas, protams, individuāli. Kaut kā neticas, ka varas partiju aplaizīšana daždažādos veidos un mūžīgā nacionāļu gānīšana, Tavās acīs ir vīrišķības pazīme. Te mūsu vērtējumi kardināli atšķiras. Bet Tu vēl te esi nesen, gan lēnām iepazīsi, kas ir kas… :)

    Veiksmi!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 15.09.2015. 16.38

    Skaisle

    Ja tev nav kārtīgs metamais, ar ko apmierināt dzeris augstās prasības, tad vari nemaz nepiedāvāties. Būs nēģeri, kas to varēs.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

lno 15.09.2015. 10.11

DD1. Ja migrantus tagad izvieto Buhenvaldē, tad par cilvēktiesībām vairs nav jādomā. Jādomā par soda naudām, ja LV izmitinātie aizklīdīs uz Vāciju:):):)

+5
-8
Atbildēt

3

    DD1 > lno 15.09.2015. 10.21

    > lno DD1.

    “Jādomā par soda naudām, ja LV izmitinātie aizklīdīs uz Vāciju”

    Jā, tieši tā.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 15.09.2015. 18.31

    …ln0…no kurienes Tev informācija, kā Tu raksti – “Ja migrantus tagad izvieto Buhenvaldē, tad par cilvēktiesībām vairs nav jādomā.”

    ….atsauci uz šādu informāciju vari publicēt?…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Krotow > lno 15.09.2015. 19.38

    Tiešām? Un gāzi arī atveda?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 15.09.2015. 10.10

Zatlers nu mums ir tas domātājs! Lai tiek galā ar savu kas es esmu un kāpēc mums nodokļu maksātājiem viņš ir jāuztur kā tāds zviedru princis!

Džeri, Tava nekaunība un ļaunprātība aug kosmiskā ātrumā.

Vai ne tepat šajā IR numurā ir par Liepājas metalurga izsaimniekošanu?

Repšes laikā uzdāvināja Zaharam – laikam bija 38 milj !!! Tagad – kā saka – arī no līķa vēl daudz,ko var izspiest un spiež arī.

Tad ar ko Vienotība labāka vai citādāka par NA, par ZZS vai pat par SC ? !

Ka Tavas simpātijas pret Āboltiņu lēkā līdzi taviem bioritmiem ?

Tad tā ir tava privāta problēma un tas nav un nevar būt arguments, lai paziņotu,ka Vienotība ir labāka.

Mēs esam vienīgā valsts ES, kas ar valsts atbalstu tirgo uz ārzemēm bērnus, pie tam – mainot tiem personas kodus un pat vārdus, mēs esam viena no retajām valstīm, kurā nav obligātās ves. apdrošināšanas , kur nabadzības un nevienlīdzības indekss ir viens no visaugstākajiem ne tikai Eiropā, bet visā pasaulē. Lūk, problēmas, kuras mums jārisina, nevis jāštuko kā glābt draugu Magoni un kā te pa kluso iefīrēt bēgļus, kamēr pašu cilvēki turpina mirt nožēlojamās nāvēs.

Nepietika tev ar ģenseka amatu Karīnītei saeimā, pacieties, gan jau sagudros kur un kā vēl tev ādiņas, t.i. kažociņu padīrāt.

Lūk!

+10
-10
Atbildēt

5

    dzeris49 > Drosma 15.09.2015. 10.19

    Un mums ko, V bija pie varas viena pati, kur tad tās citas koalīcijas partijas, kāpēc tās nepievērsa uzmanību šīm problēmām?

    Kāpēc patreiz NA un ZZS tam nepievētrš uzmanību, V taču ir mazākumā?

    Ar tiem 38 milj. tur arī nebūt tā nav, bet, ko es ar tevi strīdēšos, tu jau visu zini labāk.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    DD1 > Drosma 15.09.2015. 10.23

    > Skaisle

    “Zatlers … Lai tiek galā ar savu kas es esmu un kāpēc mums nodokļu maksātājiem viņš ir jāuztur kā tāds zviedru princis!”

    Un, ja vēlas sniegt padomus kā zilasiņu zviedru princis, tad vispirms, lai izmitina pie sevis kādu bēgļu ģimeni.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 15.09.2015. 10.52

    Par to ir runa, džeri, visi viņi ir vienādi, visi !

    Kā tu neizproti galveno. Nu pasaki man – ar ko NA atšķiras no SC, vai Vienotība no ZZS?

    Bet tieši un konkrēti – kā saka ES Brežņevs Junkers – bez dzejas ! Lūdzu – gaidu !

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 15.09.2015. 11.10

    ZZS un NA pagaidām iebilst obligātajām ”bēgļu” kvotām,tāda ir atšķirība.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Krotow > Drosma 15.09.2015. 19.28

    Pagaidām gan. Tikko tas kļūs izdevīgi, ZZS tūlīt bļaus, ka mums jāpaņem visi kvotas bēgļi un kādi pārdesmit tūkstoši vēl jāpasūta rezervei.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

DD1 15.09.2015. 10.05

Kā mēs tos bēgļus, ko mums iedalīs, noturēsim pie sevis (būšot noteikums, ka nedrīkst mainīt valsti), lai tie nedodas uz iekāroto Vāciju vai Zviedriju? Un, ja mēs noturēsim, kā būs ar cilvēktiesībām (nav taču vergi, bet brīvi cilvēki)?

+9
-5
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 15.09.2015. 09.52

Virsrakstam es piekrītu, bet kāda velna pēc Zatlers šajā jautājumā uzbrūk ZZS un NA? Problēma jau ir Vienotības lauciņā.

Tad, kad sākumā noteica tos 250 divu gadu laikā,

tad tas bija pamatots ar to, ka Latvijas IeM patvēruma meklētāju uzņemšanas centrs Muceniekos vairāk uzņemt nespēj.

Tagad – kad Junkers pasvilpa, tad Vienotība bļauj, ka vienkārši jāpiekrīt … kam jāpiekrīt, uz kādiem noteikumiem, kur tad liks tos, kas Muceniekos neietilpst, kā nodrošinās šīm personām noteikto dzimtbūšanas režīmu utt

Kā gan iespējams piekrist uz šādiem noteikumiem?

Vienlaikus – skaidrs, ka tāda bēgļu uzņemšana būs un pastāv liela varbūtība, ka turpmāk to var būt vēl vairāk – tai skaitā var saasināties karš Ukrainā … varbūt Krievija pēkšņi atradīs fašistus Baltkrievijā utml

Līdz ar to pašiem jāgatavojas:

1) robeža

2) patvēruma meklētāju centrs jāpaplašina

3) jāatļauj viņus nodarbināt nevis pēc gada, bet iespējami drīz (tak lai viņi viens otram par tulkiem strādā, nevis valstij jāapmaksā superdārgi Vjetnamiešu tulki.)

4) obligāta latviešu valodas apguve

utt – jāsakārto likumdošana ar tādu domu, lai mēs zinātu ko darīt, ja šeit pēkšņi pār robežu pārvelsies miljons bēgļu

Otra lieta – Latvijai paralēli jāuzstāj uz cēloņu risināšanu:

1) mēģināt ietekmēt valstis, no kurām bēgļi bēg (palīdzēt sakārtot Lībiju, nu nezinu ko tur Sīrijā darīt utml)

2) palīdzēt bēgļu centriem Āfrikā un Tuvajos Austrumos

3) uzstāt, lai ES valstis samazina pabalstus nestrādājošiem dienderiem, lai tādi pabalstu kārotāji nebrauc

4) patvērumu meklētājus par noziegumiem un nepakļaušanos policijai izraidīt

5) tos, kas no savas valsts aizbēg caur vairākām valstīm un tad ar kuģi pār jūru – tie pēc definīcijas ir noziedzinieki – automātiski izraidīt

6) pastiprināt robežu drošību,

utt

+14
-9
Atbildēt

8

    Austras koks > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 09.58

    5) tos, kas no savas valsts aizbēg caur vairākām valstīm un tad ar kuģi pār jūru – tie pēc definīcijas ir noziedzinieki – automātiski izraidīt

    _______________________

    Bet tādi viņi ir pilnīgi VISI. tādēļ arī uzskatu, ka izraidāmi atpakaļ uz Lībiju, Turciju u.tml. ir pilnībā VISI.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 10.01

    Austras koks, piekrītu pilnībā!

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 10.14

    Nu ir tādi Sīrieši, kas atrodas Turcijā vai Jordānijā bēgļu nometnēs – nu tur tad tiešām var palīdzēt bēgļiem un daļu no tiem uzņemt atbilstoši ANO bēgļu programmām.

    Bet Vidusjūrā slīkstošos, vai tos kas Ungārijā nepakļaujas policijai vai Francijā uzbrūk Lamanša tunelim – bez šaubām jāarestē un jāizraida.

    Vienotība mēdz rādīt uz Latvijas bēgļiem 2. PK laikā …

    bet cik zināms, tad viņi:

    a) bēga Vācijas okupācijas iestāžu kārtībā un nonāca bēgļu nometnēs Vācijā

    b) bēga pa taisno no Kurzemes uz Zviedriju

    abi varianti likumīgi un tur reģistrējās un ievēroja noteikto kārtību. Un tur rakstīja pieteikumus uz tālāku izmitināšanu – nevis iesaistījās kriminālās shemās, lai nokļūtu pabalstu paradīzēs

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    beta > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 10.23

    Man ir vēl viens priekšlikums, kur izvietot bēgļus, kas nesatilps Muceniekos.

    Zatlers, Āboltiņa, Rinkēvičš un visa Vienotības spice paņem pie sevis pa bēgļu ģimenei.

    Tauta to novērtēs, ka nav tikai tukšas runas, bet beidzot arī konkrētas darbības…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 10.26

    beta. Drīzāk muslimi pieņems kristietību kā minētie personāži bēgļu ģimenes:):):)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 10.29

    Edgars Avotiņš. Latvijas bēgļus uz Gotlandi vadāja patrioti, ne kontrabandisti. Nevaru iedomāties lielāku cinismu kā pārmest bēgļus valstīm, kuras rietumi nodeva Staļinam un piedevām arī cilvēkus,kuri jau bija ieguvuši rietumvalstu pilsonību.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 10.41

    Mans viedoklis, ka vispār Latvijai ir jāiesaistas šīs bēgļu krīzes risināšanā, un izmantojos ES naudu jāsagatavo bēgļu uzņemšanas centri. Un galvenais – jāsakārto gan Latvijas likumdošana, gan ES sadarbība.

    Jo – mēs dzīvojam blakus Krievijai.

    Gan pašā Krievijā laiku pa laikam mēdz notikt bardaks, gan Krievija mēdz karot kaimiņvalstīs.

    Ja nu Krievija iebruktu Baltkrievijā vai arī pašā Krievijā sāktos karš … tad pastāv iespēja, ka Latvijā ienāks miljons krievvalodīgu bēgļu.

    Šādā situācijā mums tiešām būs svarīgi, lai pašiem ir skaidrs, ko darīt.

    Un svarīgi būs daļu šo bēgļu nodot citām ES valstīm.

    Jo šāda miljona krievvalodīgo begļu ierašanās būs daudz lielāks drauds latviešu valodai un kultūrai nekā tie daži simti (vai pat tūkstoši) Sīriešu

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 15.09.2015. 11.17

    Vēl jau Rumānijā varētu iebrukt marsieši,tāpēc visa Latvija būtu jāpārbūvē par lielu bēgļu nometni.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

ierados 15.09.2015. 09.39

“Zaļo un zemnieku savienība. .. nekad nav risinājusi problēmas un uzņēmusies atbildību, bet gan visu laiku maskējusies aiz vēlmes aizstāvēt cilvēku intereses”.
Tā ir rūdīto komuņagu taktika, ko prasmīgi piekopj vecā lapsa brigmens un ir pamatu pamats puzes lāčplēšu stiprai pilij. Nav svarīgi, kurš to pateica, bet tas ir trāpīts.

+15
-4
Atbildēt

1

    Ēriks > ierados 15.09.2015. 13.30

    A kurš te neizliekas un aizstāv intereses?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dzeris49 15.09.2015. 09.35

ZZS un NA nostāja vienmēr izcēlusies ar populismu un bezatbildību.

Problēmas vienmēr risinājuši V politiķi, par vēlāk arī saņēmuši kritiku gan no ZZS, gan no NA populistiem, gan no nekompetentās publikas.

Patreiz ZZS un NA pozīcija draud ar Latvijas nokļūšanu Krievijas ietekmē, mazinoties ES ietekmei un sākoties konfliktam ar ES, naivi domāt, ka Krievija to visu smalki nevēro un negaida izdevīgu brīdi.

Brigmanis jau gan to arī atklāti pateica, viņš nesaskata neko traģisku, ja Latvija piestāšot pie “citiem krastiem”.

Valstij, kura atrodas blakus Putina Krievijai, riskēt saraut draudzību ar ES un NATO un nokļūt Krievijas ietekmē dažu simtu bēgļu dēļ – tas ir vai nu vājprāts, vasi apzināta Lemberga provokācija( tādas ZZS partijas nav, ir Lemberga krancīši), NA, jādomā, tā rīkojas savas ierastas muļķības un primitīva populisma vadīta, bet, jebkurā gadījumā, tā ir abu šo partiju totāla bezatbildība un valstij kaitīga rīcība.

+14
-14
Atbildēt

15

    Austras koks > dzeris49 15.09.2015. 09.45

    Dzeri, nu kādēļ vajag ticēt Rinkeviča propagandai par Latvijas izolāciju, un vēl tiražēt tās muļķības?

    Pirmām kārtām, tad varbūt pārmetiet Kariņam, Pabrkam, Kalnietei un Vaiderei, ka tie arī neatbalsta Junkera plānu? Vienīgie no Latvijas, kas Eiroparlamentā balsoja par Junkera plānu, bija Ždanoka un Mamikins, pārējie vai nu bija pret, vai atturējās, vai nebalsoja.

    Un Latvijai pirmām kārtām ir jādomā par savām interesēm. Latvijas intereses ir papildus neapdraudēt latviešu tautas, valodas un kultūras pastāvēšanu. Un Jebkurš papildus kaut vai viens nelatvietis ir papildus drauds tādā situācijā kā pie mums, kur citkultūru ietekme dēļ milzīgā okupantu un kolonistu skaita ir tā jau pārlieku liela. Līdz ar to Latvijas interesēs ir kategorisks NĒ bēgļiem.

    Tālāk var domāt par iespējamām sekām, bet ja paskatamies uz visiem tiem, kuri rīkojušies pa savam, un kur ES ir kratījusi ar pirkstu un draudējusi, tad nekur nekādas sekas nav iestājušās. Līdz ar to nekādas izolācijas vai iekļūšanas papildus Krievijas ietekmes sfērā nedraud.

    Un par solidarizēšanos lai bēgļu atbalstītāji labāk paklusē un pastāv pie ratiem. Vācija pati pirmā parādīja, ka tā nav solidāra un citu viedokļus vērā neņem, paziņodama, ka turpinās uzņemt milzumu bēgļu, un ka tie var pa taisno doties uz Vāciju.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 15.09.2015. 09.57

    Es netiražēju Rinkevicu, bet gan Brigmani, par viņa teikto par to Latvijas peldēšanu uz “citiem krastiem” tev nav ko teikt, tikai par Rinkevicu?

    Un kādas ir tās Latvijas intereses?

    Sanaidoties ar ES, un tad, automatiski, nonākt lielākā Krievijas ietekmē?

    Nu tad jau, protams, tu to valodu un kultūru varēsi aizstāvēt labāk, tie daži simti bēgļi to, protams, pilnībā iznīcinās, labāk jau Krievija, Brigmanis( Lembergs), starp citu, domā taisni tāpat.

    Un te tava NA tiešām saplūdusi tai “vienotā ekstāzē” ar Lemberga postkomunistiem

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 15.09.2015. 10.00

    Kā Latvijai iespējams “sanaidoties” ar ES par bēgļu jautājumu, ja Latvijā jau šobrīd ir visaugstākais trešo valstu pilsoņu īpatsvars visā ES???

    Ko no mums vispār vēl var prasīt??

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 15.09.2015. 10.02

    Austras koks – atļaušos nedaudz iebilst.

    250 vai 700 bēgļ ireāi nekādi neapdraudētu latviešu valodu un kultūru, bet …

    pašiem jāizpilda mājasdarbi:

    1) obligāta valodas un kultūras pamatu apgūšana (nepieļaut, ka bēgļi integrējas krievvalodīgajā kopienā)

    2) neļaut veidoties geto, bet integrēt sabiedrībā

    Galu galā – šajā jomā jau mums tāpat nāk dažādu krāsu latvieši no jauktajām laulībām – tas nekādi neatšķiras no tādu bēgļu uzņemšanas. Un to skaits ir daudz lielāks par uzņemamo bēgļu skaitu.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 15.09.2015. 10.06

    aivarsk – par tiem visvairāk trešo valstu pilsoņiem gan tu te kautko samuldējies

    Tai pašā Lielbritānijā jau nu visādu Polijas uc valstu pilsoņu ir vairāk nekā Latvijā Krievijas pilsoņu

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 15.09.2015. 10.18

    > Edgars

    1) obligāta valodas un kultūras pamatu apgūšana (nepieļaut, ka bēgļi integrējas krievvalodīgajā kopienā)

    2) neļaut veidoties geto, bet integrēt sabiedrībā

    ————

    Utopija un jābūtības, nekas vairāk….

    Interesanti,kāpēc saskaņā araugstākminēto recepti, mēs neesam integrējuši krievus, kas arī ir kristieši?

    Šie bēgļi nav pat kristieši…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 15.09.2015. 10.33

    beta – maldies

    1. lielais vairums krievu nav nekādi kristieši – vismaz ne mūsu izpratnē

    2. liela daļa bēgļu tiešām ir kristieši – jo īpaši tie no Sīrijas

    3. ja uzņemsim nelielu skaitu musulmaņus, bet ne tik daudz, ka viņi var veidot savas kopienas – tad viņi drīzāk integrēsies, nekā krievvalodīgā kopiena (jo krievvalodīgā kopiena ir tik milzīga, ka viņi ir pašpietiekami jau Latvijā, piedevām viņiem vēl papildus neļauj integrēties Krievija)

    Līdzšinejā Latvijas pieredze rāda, ka uzņemtier bēgļi tīri labi integrējas.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 15.09.2015. 10.59

    Arī liela daļa latviešu nav kristieši.Mums pieredze lielākoties ir ar izglītotiem musulmaņiem,nevis kādiem fundamentālistiem.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 15.09.2015. 11.34

    Edgars Avotiņš par tiem visvairāk trešo valstu pilsoņiem gan tu te kautko samuldējies

    ______________________

    Kā tad!

    https://libraryeuroparl.files.wordpress.com/2013/06/foreigners-as-of-total-population-2012.jpg

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 15.09.2015. 11.36

    ….ko gribējāt, to arī dabūsiet!…

    Berlin (AFP) – Germany said Tuesday it approves of using EU aid funds to pressure member states into accepting binding quotas to relocate 120,000 refugees, after several eastern countries refused the migrant distribution proposal.

    “The negotiations situation is such that nothing happens to countries which refuse. We need to talk about ways of exerting pressure. These are often countries that receive a lot of structural funds from the European Union,” German Interior Minister Thomas de Maiziere told ZDF.

    European Commission president Jean-Claude Juncker “has suggested that we should look at whether these countries should get less structural funds, which I agree with,” he added.

    http://www.eubusiness.com/news-eu/europe-migrants.14ba/

    ….zemnieki varēs bučot roku Brigmanim un iesalniekveidīgos nēsāt uz rokām…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 15.09.2015. 11.47

    Smalki,roku izgriešanas taktika sākas,vispirms aicina visus migrantus pie sevis,tad grib tos uzspiest arī citiem,un soda tos,kuri šai laipnajai dāvanai neatsaucas.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > dzeris49 15.09.2015. 11.52

    Edgars Avotiņš

    Ar tādu svešo īpatsvaru Lielbritānija sen būtu nosmakusi, piedevām tie Austrumeiropieši, nevis krievi.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 15.09.2015. 15.28

    Junkers tikai padraudēja, zanEi bikses jau slapjas… :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 15.09.2015. 19.36

    Nosaukt Krievijas Pareizticīgo baznīcu, kas patiesībā ir viena no Maskavas Čekas nodaļām, par reliģiju, piedodiet. Tās klienti tikai domā, ka tic Dievam, taču patiesībā tikai palīdz audzēt saviem kuratoriem (popiem) pamatīgas darba tulznas. Krievu masas reliģiozitāte pēc būtības ir māņticība un tumsonība, kas arī ir īstais iemesls tajā zemē notiekošajiem arhaiskajiem idiotismiem. Jau atkal, ne visi krievi ir stulbi idioti, tomer nospiedošais vairākums ir metams.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ex-iedzivotajs > dzeris49 15.09.2015. 21.47

    Piekŗītu Dzerim ka vajag uz šo skatīties kā uz lielisku biznesa iespēju un iespēju pateikties ES par visu izdarīto.

    Aizpute ir lieliska vieta šim projektam:

    1) Aizputes iedzīvotāju skaits ir kritis no 7000 uz 5000 tā ka dzīvojamais fonds kur tos izvietot jau ir.

    2) Skola ir gana liela un ES būvētās attīrīšanas iekārtas un ūdens atdzelžošana ir ar plānu uz 10000 iedzīvotājiem.

    3) ES nauda samaksāja par plašu trotuāru izbūvi kuri ved uz tā saukto “Šekumu”. Tā vietā Sauda Arābija ir gatava uzbūvēt mošeju no kurienes 5 reizes dienā immams aicinās ticīgos sūtīt lūgšanas Ormaņkalna virzienā.

    4) No Eiropas maksājumiem par migrantu uzturēšanu arī palikušie iezemiešu pensionāri un bērni dzīvos kā nieres taukos.

    5) Aizputei ir vēsturiska atmiņa kad latvieši pilsētā bija relatīvā mazākumā un nebūs nekāda pārsteiguma pie tā ar laiku atgriezties.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

aivarsk 15.09.2015. 09.33

Jādomā, ko darīt. lai migrantu un bēgļu nebūtu! Vai tik grūti to saprast?!

+15
-12
Atbildēt

8

    ierados > aivarsk 15.09.2015. 09.46

    Kā var ko tādu izrunāt? Kur tu biji gadu atpakaļ, kad viss tas sākās? Tagad sāksi barot suņus, kad vilki jau aitu ganāmpulkā?

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > aivarsk 15.09.2015. 09.53

    ierados, kāda būtu problēma aizgādāt visus tā saucamos bēgļus atpakaļ uz Turcijas un Lībijas bēgļu nometnēm? Arī tos, kas jau šeit ir gadu? Tur ir nodrošināts, ka viņi ir ārpus kara zonas un drošībā. Vairāk nekas viņiem nepienākas.

    Vienīgais, kas tam ir nepieciešams, ir politiskā griba.

    VISI, kas ir atmukuši uz Eiropu, ir ekonomiskie migranti, jo kā bēgļi drošībā no kara viņi ir jau nonākot blakusvalstīs. Ierasties Eiropā viņiem nav nekāda pamata.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 15.09.2015. 09.57

    ierados sāksi barot suņus, kad vilki jau aitu ganāmpulkā?

    _________________________

    pareizi – šos vilkus jāpadzen pašiem un jāsāk barot suņi! Bet tas, kas notiek pašreiz ir suņu pārdošana gaļai kopā ar aitām, lai pabarotu vilkus!

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > aivarsk 15.09.2015. 10.07

    ierados. Aivarsk būtu jāaizvieto Junkers? Tik ass prāts pārsteidz:):):)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Vita > aivarsk 15.09.2015. 10.48

    Ģeniāls risinājums! Tikai neceriet uz Nobela prēmiju, jo kāds zviedrs ir papūlējies to detalizēt un piedāvā visiem līdzīgajiem ģēnijiem doties uz Sīriju un sadot pa purnu Asadam, lai visi sīriesi var atgriezties mājās. Tas nav ne par matu sarežģītāk. Nu varbūt vēl Putinam vajag pāris belzienus – tas arī iejaucies Sīrijā. Ak kungs, cik grūti tas var būt!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 15.09.2015. 11.14

    Un kāpēc ES nevarētu palīdzēt Turcijai noturēt un apgādāt bēgļus uz vietas,kamēr Asadam sados pa purnu?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Vita > aivarsk 15.09.2015. 12.57

    Ērik, vēl jāatbild uz jautājumu, vai Turcijā kādam nevajag pa purnu profilaktiski – pēc ziņām, kas nāk no turienes, izskatās, ka Turcijā tiek darīt viss, lai tā būtu Sīrija nr. 2.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ierados > aivarsk 15.09.2015. 13.14

    “Aivarsk būtu jāaizvieto Junkers”.
    Pietiks ar puzes lieveņa aizvēju. Tāds tādu izbrīna.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam