Bēgļu vilnis pār Eiropu – prasības un pienākumi

108

Komentāri (108)

Jānis 16.09.2015. 08.22

0
-1
Atbildēt

0

Fikseris 15.09.2015. 00.42

Mums vajag izrādīt solidaritāti un nosūtīt ~30 karavīrus uz Ungāriju palīdzēt sargāt robežu. Un 2 mīnu tralerus uz vidusjūru.

Nezinu vai mūsu mīnu traleri aprīkoti ar kādiem ieročiem? Ja ne, tad steidzami jāuzstāda ložmetēji, lai var doties pildīt misiju- sargāt eiropas robežas.

+5
-2
Atbildēt

1

    Raicha > Fikseris 15.09.2015. 00.52

    Ck zināms, vismaz uz iepriekšējās paaudzes LV traleriem k-kādi lielkalibra ložmetēji bija.

    Nevajag tos novērtēt par zemu, sekunžu laikā uztaisa labu “duršlāgu” no jebkuras migrantu pārvadāšanai izmantojamas tupeles. Protams, pasažierus pirms tam izsēdinot atpakaļ tajā pat krastā, no kurienes nākuši.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Mednis 15.09.2015. 00.00

Visas tās diskusijas par bēgļiem ir matu skaldīšana, vai kā viduslaikos strīdi par to, cik enģeļu var novietoties uz adatas smailes.

Manuprāt, nelaimes sakne ir pašos ES pamatos.ES,mūsdienu versijā ir ļoti jauns (apm.25 gadi)biznesa projekts uz 1980-to Eiropas kopenas bāzes. Un ES “tēvi” pēc PSRS sabrukuma, krita pārsteidzīgā eiforijā gan par liberālās ekonomikas gan demokrātijas pilnīgu uzvaru pasaulē.

Un, šajā skurbulī, radīja paradīzi zemes virsū – supervalsti ar spēcīgu ekonomiku un absolūtām indivīda brīvībām. Vīziju par sabiedrību bez rasu, tautību, dzimumu atšķirībām. Kā mobīlu hipsteru koloniju bez konkrētas dzimtenes, bez robežām, ar unificētu pasaules uzskatu.

Šāds “eiropietis” gan atgādina “padomju cilvēku”, kādu no mums grasījās “izdreijāt” PSRS.Ar to arī var izskaidrot, ka austrumeiropieši visai skeptiski par tādām “progresīvām” lietām ka sodomija vai multikulturālisms.

Tāpat austrumeiropiešu skepsi airvien vairāk rada atskārsme par divu ātrumu Eiropu. Jo, kamēr uz Austrumiem nenāk nopietnas investīcijas ražošanā un darbaspējīgie no turienes dodas uz Rietumiem, nāk atskārsme, ka tā būs atpalicība uz mūžiem.

Par to ES “tēvi” nav iedomājušies. Un tāpec, solidaritāti ES Latvijā spēj saskatīt tikai pārjūsmīgi eirooptimisti un tie, kas barojas no ES fondu apgūšanas.

Tajā pašā laikā bagātais ES gals pa visu pasauli izplātījies par savu bagātību un palīdzības apjomu pasaulei. Liekot citiem ticēt, ka laime iestājas tūlīt līdzko paņem “makšķeri” – liberālu tirgus ekonomiku un demokrātiju. Bet, Āfrikas un Āzijas tuksnešos nekas lāga neķeras. Un tiek izpētīts kā tikt uz apsolīto zemi, jeb siseņi ceļas spārnos.

Un tā, Eiropa ir radījusi pārticīgu pasauli. Paradīzi, kuru nav paredzēts aizsargāt. Tāda ES var ilgtermiņā eksistēt tikai tad, ja tai nodrošina “siltumnīcas” klimatu – pasaulē vairs nav karu, nabadzības, visādu režīmu, cilvēku, kam šķiet, ka Eiropas vērtības ir bezdievīgas u.t.t.

Tā kā šādu apstākļu nav un nav zināms kad un vai tie sasniedzami, mūsu mīļā ES ir iznīkstoša parādība. Kā visas vēsturē bijušs pārnacionālās varas. Te ir kā ar vecu cilvēku – vina slimība, tad cita, tad vesels pulks. Un kāda pieliek punktu…

Protams, nevar apgalvot, ka šī imigrācijas krīze būs tā kas pieliks punktu.Bet stipri novājinās gan. Ļoti ticama ir eiroskeptiķu nonākšana pie varas un ES projekta apturēšana un demontāža. Var arī atšķelties Austrumeiropa. Var būt visādi. Tikai noteikti ES vairs nerullēs kā pirms nieka pāris gadiem.

+10
-5
Atbildēt

2

    edge_indran > Jānis Mednis 15.09.2015. 00.14

    ——-

    Augam gudri, Medņa kung’! Vēl tikai atliek piesaukt 20.gs. lielāko ģeopolitisko katastrofu – un turpmākais scenārijs kļūs skaidrāk saprotams.

    https://www.youtube.com/watch?v=edmqTODMZC4

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Krotow > Jānis Mednis 15.09.2015. 00.35

    Fakts, ka reālās situācijas nenovērtēšana postpadomju pasaulē rietumus iegāza. Ja tur turpinās skatīties uz pasauli caur rozā brillēm (nu jau vienkārši tāpat blenzīs ar no izbrīna atkārušos žokli), ES var sabrukt vai pārvietoties uz vidus uz Austrumeiropu, atstājot “vecās valstis” pašplūsmā. Pie kam, lasot vakardienas komentārus, rodas pārliecība, ka Latvijas iznīcināšanai nevajadzēs ne ordas zaļos cilvēciņus, ne musulmaņu teroristus, ne rozā tolerastus. Latvieši paši ar lielāko prieku viens otru apēdīs. Labu apetīti!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Charlie Hebdo 14.09.2015. 20.57

Cilvēknīdēji: maukas un pederasti, uzskata ka latviešiem pārāk labi dzīvojas tēvzemē.

+1
-3
Atbildēt

0

zanE. 14.09.2015. 19.27

…šodien LR1 riešraidē Brigmanis skaidri pateica – palauzīsimies, patēlosim vēlētājiem baigos aizstāvjus, pagaidīsim, kamēr Eiropa izlems mūsu vietā un…bēgļus uzņemsim, nekur tāpat neliksimies….bet būsim politiskajā teātrī savas lomas nospēlējuši un aplausus saņēmuši….tāda pat nostāja bija NA Bērziņam – teātris priekš vēlētājiem…

+12
-9
Atbildēt

3

    edge_indran > zanE. 14.09.2015. 23.22

    ———

    EIROPAS NĀKOTNE

    Dr.Vairas Vīķes-Freibergas runa “Tautu izpratne – skats uz Eiropas mantojumu un vienotās Eiropas perspektīvu 21.gadsimtā”

    Hamburgā, 2008.gada 26.novembrī

    http://balticreports.com/wp-content/uploads/2009/10/Vaira-Vike-Freiberga.jpg

    “….Eiropas nākotnes labā mums būtiski ir apstiprināt un apliecināt mūsu sapņus un vērtības, lai nekristu kārdinājumā atsacīties no tiem dažādu konjonktūras apstākļu dēļ. Pie šīm pamata vērtībām pieder izlīdzināšanās un samierināšanās princips, kā arī valstu savstarpējās solidaritātes princips, kas ir spējis sevi pierādīt ar ilgtermiņa priekšrocībām, ko tas sniedzis tām valstīm, kas tam seko. Eiropa nedrīkst kļūt augstprātīga vai pašapmierināta par saviem pēdējā pusgadsimta sasniegumiem. Viss, kas ar lielām pūlēm un apņemšanos līdz šim ir ticis sasniegts, būtībā ir ļoti trausls un viegli atkal pazaudējams. To redzam kaut vai ar finanšu krīzi un ekonomisko lejupslīdi, kas patlaban pāršalc visu pasauli, tajā skaitā tik daudzās valstīs, ko visi bija uzskatījuši par pasargātām no šādiem satricinājumiem.”

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Krotow > zanE. 15.09.2015. 00.42

    Esmu drošs, ka VVF tai runā ar izlīdzināšanu un samierināšanos domāja pagātnes nebūšanu seku novēršanu starp esošajām ES valstīm. Ne jau pagulšanos zem aziātu ekonomisko migrantu bariem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > zanE. 15.09.2015. 09.35

    Labrītiņ visu smukā zanīt.

    Kā ir – kartupeļi norakti ? , govs izslaukta? , cāļi ,sivēni un vīrs pabaroti?

    Istaba izslaucīta ? Logi nomazgāti ?

    Labi, labi, vari nestāstīt, tāpat skaidrs,ka nē.

    Pa kuru laiku – sēž caurām dienām internetā,virtuāli uzmācas šaubīgam subjektam un visādi cenšas apkarot un aprunāt godīgas un čaklas un kārtīga sievietes!

    Lūk, zane, tava patiesā seja. Kadiķa žagarus tev vajadzētu, izdzītu tavu bezkaunību viens un divi.

    Bet nu labi. Man tagad pret bēgļu uzņemšanu un pret latviešu islamizēšanu jācīnās, nav laika tevi audzināt, bet … gan jau!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 14.09.2015. 18.12

“Ja cilvēki tiešām bēg no nāves, tiem nav jādod patvērums? ”

Re kur kara bēgļi met prom atnesto pārtiku, ūdeni un pieprasa palaist tālāk uz bagātākām ES valstīm – lai arī Ungārijā nav kara zona un to dzīvībām tur nedraud briesmas.

P.S. Te arī varat novērto tos “ģimenes cilvēkus”, kas ieradīsies izvarot vietējās sievietes.

youtube.com/watch?v=3e6sIl5whsg

+12
-8
Atbildēt

0

veceko4 14.09.2015. 17.28

Cik maksās “Junkera bēgļu” noturēšana Latvijā? To regulāra atpakaļvešana no Vācijas/Zviedrijas?

+11
-9
Atbildēt

0

aivarsk 14.09.2015. 17.18

Tiklīdz ir runa par pabalstiem mūsu bērniem, vai pensijām un pensiju sistēmu padlaiku pensionāriem, tā liberastu viedoklis – paši vainīgi, ka nekrājāt, ka neveicāt sociālās iemaksas, pašam jaizturās atbildīgi utt. Valsts Jums neko nedāvinās…

Taču retorika mainās par 180 grādiem, kad runa ir par ārvalstniekiem – vieniem par mājas pirkšanu piedāvina klāt papildus labumus, citiem nodrošinās pajumti, ēdināšanu, pabalstu…

Bet kāpēc mums rindas stāv pie krišnām un zupas virtuvēm? Valstī viss kārtībā? Pēkšņi zanes pieminētā “drošība” par iztiku, darbu utt. uz pilsoņiem neattiecas?

+16
-11
Atbildēt

0

Austras koks 14.09.2015. 15.48

Nu gandrīz vai vemt gribās no tā politkorektuma. No sava kara viņi ir drošībā blakus valstīs bēgļu nometnēs. EIROPĀ ATRASTIES NAV PAMATA NEVIENAM AFRIKĀNIM VAI AZIĀTAM, neatkarīgi vai tas pasaules klaidonis labumu meklētājs, vai patiess kara bēglis. Punkts. Patiesam kara bēglim pat nav iemesla atrasties Eiropā.

Tādēļ VISUS viņus atpakaļ uz vietu, kuru paši nosaukuši kā vietu, kur bijuši pēc savas valsts atstāšanas. VISUS.

Un viedoklim taisnība – tur vairāk kā 90%, kas ierodas, ir vīrieši spēka gados. Kur viņi liks savu seksuālo enerģiju, īpaši, ja visas uzņēmējvalstu pilsones viņi uzskata par maukām? Beidzam būt pilitkorekti un utopisti – VIŅUS PĀRAUDZINĀT NEVAR, visu šo te musulmaņu ierašanās ir milzīgs drauds Eiropā izveidojušamies dzīvesveidam. Atkal nebūs politkorekti, bet salīdzinot ar Eiropas dzīvesveidu, visi viņi ir mežoņi.

+18
-11
Atbildēt

16

    dzeris49 > Austras koks 14.09.2015. 16.27

    “EIROPĀ ATRASTIES NAV PAMATA NEVIENAM AFRIKĀNIM VAI AZIĀTAM”, un tālāk “visi viņi ir mežoņi…” – tu to visu nopietni, tas taču vistīrākais rasisms, pašam nešķiet?

    Ja cilvēki tiešām bēg no nāves, tiem nav jādod patvērums?

    Tā ir visas NA pozīcija un savdabīga humānisma izpratne, vai tikai tava, kurā gadsimtā un kādā pasaules daļā jūs mentāli atrodaties?

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 16.34

    dzeris: Tā ir visas NA pozīcija un savdabīga humānisma izpratne, vai tikai tava

    —————

    Kāds sakars ar NA viedokli? Es tādu paust nevaru, neesmu NA biedrs.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 14.09.2015. 16.34

    …Dzeri…Tu tikai tagad to pamanīji?…rasists Austras koks ilgi turējās, lai nomestu masu, bet NAscistu politiķu iedrošināts – sajuties varens, lai izlemtu – kurš dzīvos, kurš mirs…

    +9
    -17
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 16.39

    dzeris: Ja cilvēki tiešām bēg no nāves, tiem nav jādod patvērums?

    ————

    Ja viņi bēg no nāves, no tās viņi aizbēg blakus zemēs. Ko viņi meklē Eiropā? Nav viņiem pamata būt Eiropā. Ja viņi ir tikuši līdz Eiropai, tad viņi neatkarīgi no tā vai bēg vai nebēg no nāves, šeit ir ieradušies labklājības meklējumos. Nodrošināt bēgļiem labklājību un noteiktu dzīveslīmeni nevienam nav pienākuma. Tātad, visys, kas Eiropā, automātisku var uzskatīt par labākas dzīves meklētājiem un vest atpakaļ uz Turciju, Lībiju utt.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 16.42

    Zane: – sajuties varens, lai izlemtu – kurš dzīvos, kurš mirs…

    ——————-

    Es netaisos lemt, kuram dzīvot, kuram mirt. Es paužu uzskatu, ka katram ir jādzīvo savā zemē un par savu labklājību un kārtību jācīnās savā zemē, arī tad, ja tas prasa ņemt rokās ieročus, it īpaši, ja visās tajās valstīs, no kurām nāk bēgļi, karš ir iekšējs, pilsoņu.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Krotow > Austras koks 14.09.2015. 17.05

    – EIROPĀ ATRASTIES NAV PAMATA NEVIENAM AFRIKĀNIM VAI AZIĀTAM

    Cilvēk, naids pret visu citādo tev ir aizmiglojis prātu. Un kā būs ar tūristiem un biznesa pārstāvjiem? Āfrikā un vēl jo vairāk, Āzijā, dzīvo ne tikai neizglītoti nabagi.

    Biju iedomājies nākamajās Saeimas vēlēšanās balsot par NA, tomēr no tā atturēšos.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    nomale > Austras koks 14.09.2015. 17.10

    Austras koks. …Ja viņi ir tikuši līdz Eiropai, tad viņi neatkarīgi no tā vai bēg vai nebēg no nāves, šeit ir ieradušies labklājības meklējumos…

    ————————————–

    Njā, patiesi! Vai viņiem no Sīrijas robežas līdz Vācijai kāds ar nazi pakaļ dzenas? Pa ilgiem laikiem varu piekrist Austras koks. Tie kas pāriet pāri Sīrijas-Turcijas robežai ir kara bēgļi, līdz ko viņi dodas tālāk tā uzreiz kļūst par ekonomiskajiem! Ja nu vienīgi pašā Turcijā apstākļi ir dzīvībai bīstami.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 17.24

    Krotow: Cilvēk, naids pret visu citādo tev ir aizmiglojis prātu. Un kā būs ar tūristiem un biznesa pārstāvjiem?

    ________

    Mēs te nerunājam par tūristiem un biznesmeņiem. Tie ierodas uz laiku – atbrauc un aizbrauc. Mēs te runājam par tādiem, kas sevi uzdod par bēgļiem un ierodas ar domu uz palikšanu.

    Man nav naids pret citādo. Man ir naids, ja tie citādie to citādo nes uz manām mājām un vēl visādi vietējie mēģina man iestāstīt, ka man tas citādais ir jāpieņem.

    Katrs savās mājās (savā zeme) lai ir tik citāds cik grib, un tāpēc arī ir tūrisms, ka cits brauc pie cita apskatīt tā cita citādumu. Bet šeit Latvijā man nevajag ne krievu, ne ķīniešu, ne musulmaņu citādumu. Ja nu kāds tiešām šeit grib dzīvot, tad lai pieņem vietējo dzīvesveidu. Bet ja grib savu citādumu, tad lai brauc uz savu zemi.

    Man savā mājā pret svešām kultūrām un svešām mentalitātēm nav jāizturas ar toleranci. Man ar toleranci un cieņu pet tām ir jāizturas, kad es aizbraucu pie viņiem ciemos. Un tāpat viņiem – kad viņi atbrauc šeit -ir jāizturas ar toleranci pret manu kultūru un mentalitāti un ar savu nav jāuzbāžas.

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    serioussam909 > Austras koks 14.09.2015. 17.55

    Ja manā zemē sākas idiotisks pilsoņu karš ir pilnīgi normāli nepieslieties nevienai pusei, bet bēgt prom.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 18.14

    Kara gadījumā (arī pilsoņu) bēgt no savas zemes manā skatījumā nav normāli nevienā gadījumā. Ja pilsoņu karā neviena puse neatbilst uzskatiem, tad jāveido sava puse. Vienīgais iemesls pamest savu zemi varbūt būtu tad, ja karš tiek izbeigts un tā rezultātā zeme paliek svešas valsts ar dzīvniecisku mentalitāti okupācijā (kā WWII gadījumā Krievija okupēja Latviju, piemēram). Bet lai nu tas paliek kā mans viedoklis.

    Bet ja tomēr bēg, tad tāds, kas ir patiess kara bēglis, bēg uz drošu vietu blakus, nevis pa puspasauli meklējot, kur labāks pabalsts. Tātad atkal nonākam pie tā, ka šitiem musulmaņu “bēgļiem” Eiropā darīt nav ko.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Krotow > Austras koks 14.09.2015. 20.01

    Tam es piekrītu, taču kādēļ tā jākliedz? Vēl CapsLock salūzīs.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 20.34

    Kā savādāk lai izceļ uzsvarus tekstā? [b]bold[/b] un [i]italic[/i] šeit nestrādā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Krotow > Austras koks 14.09.2015. 21.19

    Pasaki to vēl dzīvajiem vecajiem ārzemju latviešiem, kuri, kad kļuva skaidrs, ka vācu armija un leģionāri Latvijā iebrūkošo sovoku ordu vairs nevar noturēt, bēga no drošas bojāejas uz rietumiem un viņu pēcnācējiem. Pēc tam pastāsti, ko viņi atbildēja.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 14.09.2015. 21.45

    Krotow, jūs to man? Bet es jau tieši šo gadījumu minēju – ka okupē sveša dzīvnieciska mentalitāte, un redzams, ka cīņa bezjēdzīga (jo karš beidzas un okupācija paliek), ka tas varētu būt vienīgais iemesls, kad bēgt.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Raicha > Austras koks 14.09.2015. 21.53

    krotow

    Latvieši 44.-45. nebēga nekavējoties pāri puspasaulei. Bēga tikai tik tālu, lai tiešām būtu drošībā. Kā vēlāk, jau pēc gadiem izvērsās viņu likteņi (kad Latvijā uz ilgu palikšanu atgriezās Staļinistu vara, kura visus emigrantus pie atgriešanās būtu uzvilkusi uz kāķa), tas jau ir tomēr cits stāsts.

    Latvieši (ar retiem izņēmumiem, protams) nebēga uz svešas ticības valstīm, mācījās valodu un vairums ļoti smagi strādāja.

    P.s. Šodien Statoilā no LV reģ. auto grausta izkāpa 2 aziātiska izskata jaunekļi, salēja degvielu un apmaksāja, pie kases komunicējot ĻOTI LAUZĪTĀ KRIEVU (!) valodā…

    Nizskatījās pēc PSRS laiku imigrantiem – pārāk jau tizla bija krievu valoda.

    Par ko tas viss – nu neko mēs viņiem nepiespiedīsim, ne strādāt, ne latv. val. mācīties. Čiks tur būs, nelolojiet ilūzijas.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 14.09.2015. 23.24

    ——-

    Būtu labi, ja iznāktu tikai “čiks”, nevis kāds “Je suis Charlie”

    http://www.guns.com/wp-content/uploads/2013/08/kalashnikov-brand.jpg

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Drosma 14.09.2015. 15.22

+11
-9
Atbildēt

0

Drosma 14.09.2015. 15.18

Džeris ir kangars – tas nu ir skaidrs. Diez kas algā šim piesolīts, bet zane uz Spīdolu ,lai necer. prasta padlaiku konjunjunktūriste.

Kā lielie kungi lems tautas likteni, tā šiem būs labi, kā saka – ka tikai samaksā.

Ne par kādu brīvprātīgu uzņemšanu runa nevar būt ,jo latviešu tauta ir pret to globālo bandītismu , kas šobrīd notiek .

Vai Kariņam no kauna nebūtu ausīm jānokalst, ka viss,ko šodien pasaule var izdarīt sīriešu labā – sadalīt šos kā tādus lopus.

Un nesakiet,ka tā ir demokrātija, tā ir tolerances diktatūra, kuras aizsegā lielās nācijas plāno iznīcināt mazās.

Zane un džeris par asistentiem laikam tikuši.

Nekas jums nesanāks! No pasaran !

+9
-14
Atbildēt

5

    zanE. > Drosma 14.09.2015. 15.23

    ….Skaisle….kāda šodien ir Tava darba pievienotā vērtība darba devējam, ja visu dienu vari blandīties pa i-neta lapām?…

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 14.09.2015. 15.47

    Šodien jau sevi esmu atpelnījusi un peļņu firmai devusi.

    Varu atļauties kaut ko jau padarīt avansā.

    Ko vēl gribi zināt ?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 14.09.2015. 15.58

    Un visi šie zemiskie meli par to,ka bēgļi te čakli strādāšot un nodokļus maksāšot.

    Mūsu cilvēkiem nav darba. Jaunām ģimenēm nav iespēja iegādāgties sev dzīvesvietu. Bēgļiem būs ? Ja viņi tirgos narkotikas un te attīstīs prostitūciju, kā tais bagātājos Rietumos – tad jau būs gan darbavietas, gan nauda – jautājums – kam ?

    Viņi kartupēļus lasīs , kā tikko TV sižetā redzēju latviešu zemniekus runājam – nu nenosmieties. Patiesībā – jāraud par tiem naivajiem cilvēkiem, kuri tic un tic politiķu runām, lai cik reizes un cik dziļi viņi cilvēku cerības nepiesmietu!

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 14.09.2015. 19.23

    …Skaisle…bet Tu taču arī nestrādā, vien darba laikā stiep gumiju…vai domā, ka visi būs tādi kā Tu?…

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 15.09.2015. 20.37

    zanE, iskaties Skaisles komentāru arhīvā un naivus jautājumus vairs neuzdosi – Skaisle ir algots trollis no zvana līdz zvanam.To apliecina arī palīgu operatīvi piegādātā DEZA, par kuru Skaislei pašai brīžiem redzams nav nekādas sajēgas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

nomale 14.09.2015. 15.11

Labs raksts, tikai nokavēts par pāris nedēļām! Tas labi būtu aizvietojis šļupstus, ka būs jāņem tik un tā, un draudus, ka, ja neņemsim, tad tiksim atdoti krieviem saplosīšanai. Ja Vienotībā kāds adekvāti un laicīgi spētu reaģēt uz situāciju būtu izpalikusi kārtējā izgāšanās. Savukārt NA un ZZS pašreizējā “bāžam galvu smiltīs” politika viņu vēlētājam būs pietiekami laba.

+13
-7
Atbildēt

0

J.Biotops 14.09.2015. 15.05

„…Sīrijas prezidents sāka karu pret saviem iedzīvotājiem, kas toreiz prasīja demokrātiskas pārmaiņas valstī…” Jau pirmajā teikumā meli.

Nekad neviens nekādu demokrātiju ne tur, ne citās musulmaņu zemēs nav prasījis un paredzamā nākotnē neprasīs. Redzam cilšu un sektu savstarpējo izrēķināšanos, kurā iejaukties ar domu, ka vieni galvu griezēji varētu būt „demokrātiskāki” (kaķi, nerēc!) par otriem nozīmē tikai – veicināt asinsizliešanu.

Pat ja notiekošo nosauc cēlā vārdā par pilsoņu karu, nedrīkstam aizmirst, ka pilsoņu karos mainīgajā veiksmē bēgļus rada visas karojošās puses un viņi savu karu nes līdzi uz patvēruma zemēm. Atceramies, kā 60tajos Eiropā uzvedās Dienvidslāvijas emigranti, horvātu ustaši, serbu četņiki u.c. Vēlāk kurdu brīvības cīnītāji savas cīņas izcīnīja Eiropā, nevis savā zemē. Pašlaik īstenticīgie sunnīti un ne mazāk īstenticīgi šiīti apmainās ar sprādzieniem mošejās (allah akbar!) savās zemēs un tur tad lai arī paliek.

(Cita lieta – mēs, zeme, kam sauszemes robeža ar dikti draudzīgu kaimiņvalsti, bet nav pat ne miljonu lielas armijas un labi transportējamu atombumbu, esam spiesti ievērot daudz piesardzīgāku un nepatīkamāku politiku kā tās valstis, kuru robežas drošībā. Un sabiedrotos vara izvēlēties tikai no tiem, kuri uz mūsu grēcīgās zemes atrodami.)

+10
-13
Atbildēt

0

rinķī apkārt 14.09.2015. 14.58

Diskusijās par bēgļu uzņemšanu, vai neuzņemšanu, bieži var lasīt ironiskas piezīmes tādu argumentu virzienā, kuros bēgļu neuzņemšanas sekas tiek sasaistītas ar valsts drošību. Gribētu es dzirdēt pamatojumu šādai ironijai. Kas nav pareizi un, kas nav reāli?

Kariņa raksts ir sakarīgs. Latvijai ir jānoraida kvotas, bet Latvijai nevajadzētu uzņemt mazāk bēgļu par Igauniju un Lietuvu. Tā tad – mazāk par tūkstoti, bet ne 250 :) Tie daži simti bēgļi, kuri tiks izmitināti Latvijā, valstī kopumā neko nemainīs, bet dos iespēju aktīvi paust savu viedokli par turpmāko kopējo ES politiku bēgļu jautājumā, nesaņemot pretī pārmetumus par solidaritātes trūkumu. Domāju, ka Latvijai vajadzētu mēģināt sakoordinēt savu “bēgļu politiku” ar Igauniju un Lietuvu, un turpmākā diskusijā ar Briseli startēt kopīgi ar kaimiņvalstīm. Tad var runāt arī par PSRS okupācijas sekām utt, uc

+26
-8
Atbildēt

0

traductrice 14.09.2015. 14.45

(4) Mēs esam par to, lai ES izveido un finansē bēgļu uzņemšanas punktus ārpus ES teritorijas, piemēram, Turcijā, un izstrādā pārskatāmu un legālu sistēmu, kā kara bēgļi varētu kontrolētā veidā tikt uzņemti ES dalībvalstīs.

—–

Sarakstā tam bija jābūt 1. punktam! Tas, kas šodien notiek, ir absolūta Vācijas bezatbildība, 1) paziņojot, ka laipni uzņems visus (vien neparedzot, ka to burts burtā migranti tā arī sapratīs); 2) šiem visiem piedāvājot savus dāsnos pabalstus. Aizrīsies ne jau Grieķija un Ungārija! Aizrīsies (jau ir aizrijusies) Vācija!

Nevajag Latviju un latviešus zīmēt kā cilvēkus, kas “baidās no melnajiem vai dzeltenajiem”. Latviešus uztrauc tikai SKAITS. Un uztrauc tas tāpēc, ka pirms nedēļas(!) bija 250, šodiem ir 770 un cik būs rīt – neviens nezina!

ES ir devusi migrantiem “nepareizo signālu”. Ja Junkers grib visus bēgļus līdzīgi sadalīt pa valstīm, tad šim sadales mehānismam ir jābūt veidotam pēc vienādiem nosacījumiem. Visās valstīs vienādi uzņemšanas noteikumi, vienādi apstākļi, vienādi pabalsti, jo tikai tādā veidā ES vienotā attieksme pret Vācijā nokļuvušo bēgli būs vienāda ar Latvijā nokvotēto. ES parlamentam ir steidzami jāizstrādā VIENOTA politika!

Tā nedrīkst būt, un tas ir absurds, ka cilvēks, kas bēg no kara Sīrijā (un tieši uz to “spiež” Junkers un ko), par savu mērķi uzskata nokļūšanu Vācijā, nevis DROŠĪBĀ!

+28
-11
Atbildēt

33

    rinķī apkārt > traductrice 14.09.2015. 15.24

    Šībrīža Vācijas konstitūcijas 16. pants noska, ka politisku iemeslu dēļ vajātiem ir patvēruma tiesības. Šo punktu arī izmanto bēgļi.

    Kas attiecas uz pašiem vāciešiem, droši vien, ka ir dažādi un pretēji viedokļi, bet cik es esmu runājis ar saviem darba biedriem, tad viņi vismaz šobrīd vēl uz notiekošo skatās pavisam mierīgi. Saka – vāciešu ģimenēs bērni nedzimst, būs cilvēki, kuri strādā :) Sava nozīme šādai vienaldzībai par bēgļu ieplūšanu valstī ir arī vāciešu pašapziņai. Viņi, atšķirībā no latviešiem, nespēj iedomāties situāciju, ka viņiem Vācijā pēkšņi varētu nepietikt ar vācu valodu :)

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 14.09.2015. 16.09

    Šo punktu arī izmanto bēgļi.

    Bēgļa statuss ir ietverts starptautiskās tiesībās, ne tikai Vācijas konstitūcijā, taču tas netraucē bēgļiem doties taisnā virzienā tieši uz Vāciju, nevis uz tuvāko drošo valsti.

    Tikko kā Vācijas kkāds politikānis izteicās, ka Vācijā ieradīšoties 1 mlj. Ar pilnu pārliecību varu prognozēt, ka pēc šāda izteikuma miljons ieradīsies nevis tuvākajā laikā, bet gan VIStuvākajā laikā. Vēlreiz atkārtoju, ka vācieši šo procesu eskalē ar saviem solījumiem un gatavību uzņemt vairāk un vēl vairāk. Bet “solidaritāte” jāizrāda visām pārējām valstīm.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 14.09.2015. 16.30

    …Traductrice….Vācija – tā IR tā drošība….

    Latvijas pilsonību ieguvušais Sīrijas zobuārsts Abdulkarims Alkadi:

    – “Jā, bet viņiem ir jāšķērso Vidusjūra, tad viņi nonāk Grieķijā, tad tālāk Serbijā, tad Ungārijā, Rumānijā. Daudzi zina, ka šajā ceļā var iet bojā, protams, daļa uzdrīkstas riskēt.

    Tiem, kas bēg uz Eiropu, ir zināmas ilūzijas, ka viņus šeit sagaidīs ar cieņu. Citādi jau viņi uz šejieni nenāktu. Viņi vienkārši meklē drošu vietu. Viņi grib strādāt, lai varētu veidot normālu dzīvi.

    Dodoties uz Eiropu, viņi izvairās palikt tādās valstīs kā Ungārija, Rumānija, Grieķija vai Itālijā, jo viņi zina, ka tur nevar atrast darbu. Viņi cenšas nokļūt Vācijā vai Zviedrijā. Tagad pat aktuālāka ir Vācija, kas ir ekonomiski ļoti attīstīta valsts. Viņiem ir skaidrs, ka tā spēs piedāvāt arī darbavietas.”

    ….drošība nav tikai nakts bez spindzošām lodēm vai uzlidojumiem….drošība ir arī vismaz kāds jumts virs galvas un darbs, lai varētu nodrošināt savu bērnu dzīvi, spēt tos izglītot…

    ….par drošību nevar nosaukt Serbijas vai Ugārijas ceļmalas krūmus, cilvēkus, kas spārda pusauga bērnus un draud nogalināt, ja nevāksies projām…par drošību nevar nosaukt arī Ungārijas bēgļu “nometnes”, kurā bēgļi sadzīti kā lopi metāla aplokos, bet maizi iemet barā pār sētu…

    …ir patīkami sēdēt pie datora ar pilnu vēderu, domu par darbdienas beigām un pirkumiem veikalā pa ceļam uz mājām un….gudri spriedelēt par mežoņiem, kas izlauzušies brīvībā, lai slaktētu pārticīgos eiropiešus…par nekauņām, kas negrib dzīvot Ungārijā zem krūma, par nepateicīgajiem, kas ceļmalā atstājuši piedāvātos ābolus…un turpināt filozofēt par drošību….

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    aivarsk > traductrice 14.09.2015. 17.01

    Tradutrīce, nu noteiks ES kopēju pabalstu – piem. 800 eur, ko tas dos mūsu pensionāram?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 14.09.2015. 17.03

    ZanE, tu manipulē ne sliktāk par Kiseļovu :)

    es pilnīgi piekrītu, ka ungārijas krūmi ir gana nepievilcīga vieta personai, kam kūmi ir domāti vien, lai padirstu pa ceļam uz Vāciju! Protams, Vācija, Vācija un vēlreiz Vācija!

    Pag, bet ko tad tie bēgļi domā par Latviju (ja vispār spēj izrunāt tās nosaukumu)? Pamēģini pafilozofēt par šo tēmu.

    Un vispār, ja jau, citēju, “Vācija – tā IR tā drošība….”, tad kas, tavuprāt, ir darāms pārējām 27 ES valstīm? Tu taču jau pirmajā teikumā visu esi pateikusi.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 14.09.2015. 17.09

    nu noteiks ES kopēju pabalstu – piem. 800 eur,

    aivar, par ES kopējo pabalstu var vienoties tikai kopīgi. No 28 ES valstīm tikai Vācija un vēl dažas valstis var lepoties ar dāsnumu. Pārējās savas naudiņas skaitīt prot. Turklāt, par pabalstu pārskatīšanu runā arī labklājīgā Dānija. Tāpēc nekādi 800 nebūs. Un arī 400 nē.

    Bet ne par to ir stāsts. Stāsts ir par to, ka bēgli nedrīkst diskriminēt :) Ja jau lūdz ES žēlastību, tad lai tā ir vienāda visiem, nevis tikai tiem, kas ar masu izlauzušies cauri robežai.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 14.09.2015. 18.10

    ….kas traucē Latvijai nodrošināt cilvēcisku attieksmi pret bēgļiem?…rasisti un ksenofobi, kuri NA un ZZS partijnieku iedrošināti lien ārā no pakšiem, kā sliekas pēc lietus no zemes….

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 14.09.2015. 18.58

    ZanE “kas traucē Latvijai nodrošināt cilvēcisku attieksmi pret bēgļiem?”

    Vai cilvēciskumu mēs mēram pabalsta apmērā? Vai ne tāpēc mūsu cilvēciskums nav līdzvērtīgs Vācijas cilvēciskumam, bēgļuprāt?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 14.09.2015. 19.21

    …Traductrice raksta: – “[…] kam kūmi ir domāti vien, lai padirstu pa ceļam uz Vāciju!”

    ————————–

    ….Tev deģenerālis rostiņš nav asinsradinieks?…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 19.49

    Jautājums par kuru skaļi nerunā … kas finansē bēgļus ? Ja ticēt izcenojumiem , tad tā nav maza cena tā reģiona ļaudīm…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    NYT > traductrice 14.09.2015. 20.14

    >Klusais

    Saprātīgs jautājums. Kāpēc tam neviens nepievērš uzmanību ir nesaprotami. Tūlīt rodas otrs jautājums, kāpēc finansētāji tik devīgi kļuvuši šovasar. Man tas izskatās pēc apzinātas rīcības, lai novērstu uzmanību no citiem globāliem jautājumiem. Varbūt kļūdos, bet Putinam ir gan iespējas, gan līdzekļi, lai sašūpotu Eiropu un novērstu uzmanību no Krievijas darbības Sīrijā.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 20.18

    NYT – bet varbūt tā ir cita naftas nauda ?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    NYT > traductrice 14.09.2015. 20.39

    >Klusais

    Kura tā būtu? Atvainojiet, es tā uzreiz nespēju saskatīt saistību, kura naftas lielvalsts būtu ieinteresēta nestabilitātes radīšanā Eiropā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 20.44

    Kā būtu ar Sauda Arābiju … kapēc nepacensties musulmanizēt Eiropu ? Tas protams tāds sapnis …

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > traductrice 14.09.2015. 20.49

    klusais

    Ļoti iespējams, ka saldais pārītis, morālie kropļi, Junkers un Dombrovskis barojas no arābu naudas.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 20.51

    Charlie – migrants Somijā pamodies ? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    NYT > traductrice 14.09.2015. 20.56

    >Klusais

    Tas man neliekas ticami. Saūda Arābijai nav vajadzības Eiropu islamizēt, savus mērķus tie var sasniegt bez liekiem sarežģījumiem. Ko viņi no tā iegūtu?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 21.01

    NYT – arī Krievija neliekas reāla , jo jau tā smok nost no naudas trūkuma … Katrā gadījumā izskatās ,ka kādam ir interesanti izslēgt Eiropu no spēles …

    P.S. Man pieminēšanas vērts liekas tas ,ka no sankcijām pret Krieviju visvairāk cieš Eiropa , kamēr ASV eksports pieaug …

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 14.09.2015. 21.18

    Saudi Arābija ir reāls variants. Saudi Arābija ir uzņēmusi 0 bēgļus, tai pat laikā paziņojusi, ka ir gatava sponsorēt 200 mošeju būvi Vācijā. Un musulmaņu lielvarām tas vienmēr ir bijis slapjais sapnis iegūt ietekmi Eiropā.

    Bija nesen arī viens rakstiņš, ka musulmaņu valstis atbalsta šo migrāciju, lai ilgtermiņā (pāris desmitgadēs) iegūtu elektorātu, kas var piedalīties Eiropas valstu parlamentu vēlēšanās. Tad Eiropas lielvalstu parlamentos katrā būs pa kādam tādam musulmaņu “saskaņas centram”,

    Krievi, protams, atbalsta to visu (ja jau reiz tas viss notiek), lai būtu haoss Eiropā, bet diez vai ir spējīgi nosponsorēt miljons un vairāk migrantu pārvietošanu.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 14.09.2015. 21.38

    …Robert….ko Tu te kluksti, kā perētāja vista, atkārtojot Zīles melus…

    – “Saūda Arābija kā «nepatiesas un maldinošas» ir noraidījusi izskanējušās ziņas par savu atbildi uz Sīrijas bēglu krīzi, uzsverot, ka ir izsniegusi uzturēšanās atļaujas 100 000 cilvēku no kara izpostītās valsts.

    Trešdien ar līdzīgu paziņojumu klajā nāca arī Apvienotie Arābu Emirāti pēc tam, kad sāka parādīties jautājumi par to, kā turīgās Persijas līča valstis ir reaģējušas uz Sīrijas bēgļu krīzi.

    Saūda Arābijas oficiālā ziņu aģentūra «Saudi Press Agency» citēja Ārlietu ministrijas amatpersonu, kura norādīja, ka šī Tuvo Austrumu valsts nevēlas «izrādīties vai reklamēt sevi medijos» saistībā ar atbildi uz Sīrijas krīzi.

    «Tomēr tā uzskata par svarīgu precizēt šos centienus, atbildot uz nepatiesām un maldinošām mediju ziņām par karalisti,» norādīja amatpersona, kuras vārds netika minēts.

    Saūda Arābija ir izsniegusi uzturēšanās atļaujas 100 000 cilvēku, kuri vēlējās palikt šajā valstī, atklāja amatpersona, piebilstot, ka šis lēmums nodrošina tiesības uz bezmaksas izglītības iegūšanu, veselības aprūpi un nodarbinātību.

    Karaliste ir atbalstījusi miljoniem Sīrijas bēgļu Jordānijā, Libānā un citās valstīs, kopā piešķirot humāno palīdzību 700 miljonu ASV dolāru (620 miljoni eiro) vērtībā, paziņoja amatpersona.”

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 21.43

    zane – vai musulmaņiem melot citticībniekiem ir grēks ? :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > traductrice 14.09.2015. 21.48

    Zane, nezinu, ko Zīle teica, bet par 200 mošejām bija pašu vācu publikācija. Tepat IRā pie viena raksta komentāros tika arī links ielikts.

    Un par 0 uzņemto arī buja kaut kāda starptautiska publikācija.

    Ja Turcija ir pāris miljonus uzņēmusi, tad jau Saudi bija spējīga uzņemt visus pārējos. Par smieklīgiem 100 000 izdomāja tagad paziņot, lai seju nezaudētu.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    usne > traductrice 14.09.2015. 21.52

    Sakuma cilvecigu dzivi nodrosiniet SAVAS valsts cilvekiem, kas ir stradajusi un so valsti uzturejusi pie dzivibas.

    Mani parnem sausmas, kad dzirdu no tadam zanem, ka kriminogena situacija tacu nemainisies !zane, jus vispar muca dzivojat un tiesam neko, iznemot latviesu medijus, nelasiet ? Un prognozet notikumu attistibu jus ari nespejat ? Pie tadu masu piepluduma jus ne par vienu no savam meitam un sievam nevaresiet but drosi, jus vinu aizsardzibu garantejat ?!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 21.53

    Austras koks – zanei ir viena ļoti jauka īpašība … ticēt rakstītajam :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 14.09.2015. 22.01

    ….Klusais…par citticībniekiem nezinu – esmu dzīvojusi mucā, lasu tikai vietējo propagandu, nereaģēju uz ln0 piedāvātajām baumu lapām un esmu sapratusi – patriotu melošana sabiedrībai – tā ir goda lieta…un vēl – būt lētticīgam, klausoties patriotu melos, ir izdevīgi – nestundā būs lupatiņa ar ko piesegties…. :)

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 22.03

    zane – nekas jauns :) ticu pilnībā :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 22.09

    Tiem ,kas uztver humoru … no TVNET :) dienas anekdote … – Pēterītis spēja izturēt Zanīti tikai divas “Viņas melo labāk” sezonas.

    P.S. Nav mans izdomājums , varat pārbaudīt tvnet.lv :) :) :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 14.09.2015. 22.09

    …Klusais…Tev nešķiet, ka par Latviju pārējā Eiropa ņirgājas tāpat, kā mēs to darījām par Grieķiju ar viņu populistiem galvgalī?…

    …ZZS ar NA to ir panākuši, patrioti mārrutkainie….

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 14.09.2015. 22.13

    zane – ja godīgi , tad nešķiet … manuprāt mēs te paši sev beram pelnus uz galvas … un vispār izskatās ,ka fiasko cieš strausa politika … un kodējs Junkers tai skaitā ( gluži kā Ķīlis :) )

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Raicha > traductrice 14.09.2015. 22.14

    zanE

    Atšķirībā no Grieķijas gadījuma par Latviju tagad neņirgājas. No šī fakta zilonis ir izpūsts tikai pie mums:)

    Nepārvērtēsim ES nomales nozīmīgumu.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > traductrice 14.09.2015. 23.06

    klusais

    Šļesera, Magones, Savicka un Loginova apteksne atkal nosmirdēja?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 15.09.2015. 08.28

    Charlie – guļot gultā pie TV kaut kādas smakas sajuti ? Meklē vainīgo ? :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 15.09.2015. 08.42

    NYT. Jāsecin, ka Jums ar mīļoto sieviņu pilnīgi greizs skats uz notiekošo:):):)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 14.09.2015. 14.44

1. Nav tiesa, ka nebija tādu cilvēku, kas teiktu: “STOP! Ko Jūs darāt?” kad tika veikta Lībijas bombardēšana, Sīrijas nemierinieku apbruņošana. Jūs tikai nevēlējāties tajos klausīties. Tad jums tie bija kremlini.

2. Tas ko es sagaidu ir, ka LR politiķi un ES politiķi atzītu šo kļūdu – nevajadzēja gāzt Lībijas valdību, nevajadzēja apbruņot Sīrijas nemieriniekus, nevajadzēja “meklēt masu iznīcināšanas ieročus” Irākā, nevajadzēja iebrukt Afganistānā. Kamēr es nedzirdu, ka tiek atzīta šī kļūda – saprotu, ka neko neesam mācījušies un turpināsim šo kļūdu, tātad turpināsim izjust šīs kļūdas sekas un par tām maksāt.

3. Šie paši ES politiķi, kas neatzīst šīs kļūdas 2. punktā minētās – aicina uz solidaritāti, ko varētu vizualizēt sekojoši: tiek noguldīti savi pilsoņi izvarošanai un kāds politiķis aicina solidarizēties un pievienoties šai marasmā arī citu valstu iedzīvotājiem. Paldies, nē!

+11
-11
Atbildēt

6

    Krotow > Viedoklis_lv 14.09.2015. 14.56

    Paturpināsim vēl – PSRS nevajadzēja iebrukt Afganistānā, Eiropas valstīm likvidēt kolonijas Āfrikā un Āzijā, sadalīt Eiropas impērijas utt… Vai pareizi sapratu?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.03

    Iedzer bolderiānus un nomierinies, Kariņa raksts ir kaut cik sakarīgs, kas, bez tiem bēgļiem mums nenotiek izvarošanas un dažādi noziegumi?

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.22

    “Eiropas valstīm likvidēt kolonijas” – vai uz to aicināja Kamerons un Sarkozi? Jebko jau var novest līdz absurdam. Taču tās bija kļūdas, ko veica un neesmu dzirdējis nožēlu. Vai nu nenožēlo, vai nu nesaprot darbības sekas vai arī apmierina šīs sekas.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Viedoklis_lv 14.09.2015. 20.44

    Viedoklis_lv

    Sīrijas nemierinieku apbruņošana.

    Ja Putina melnais pūdelis, Baraks Huiseinovičs kaut nelielu palīdzību būtu sniedzis Sīrijas mērenai opozīcijai, nekāda IGIL tur šodien nebūtu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Voldemārs Odišvili > Viedoklis_lv 15.09.2015. 12.25

    nekāda IGIL tur šodien nebūtu.

    ……………..

    Tas viss ir daudz sarezgitak, ka Jums izliekas!

    https://www.youtube.com/watch?v=-EghwCDNyiY

    0
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > Viedoklis_lv 15.09.2015. 21.38

    Pie videopalagiem parasti mēdz pielikt laiku, kad ievietotāja doma tiek translēta. Paldies!

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 14.09.2015. 14.37

——–

Apturiet migrāciju! Tā tika skandēts 1988.g. – tā jāpieprasa arī 2015.gadā.

Iemesli taču ir acīmredzami – amerikanizētās demokrātijas modelis nes postošas sekas Tuvajos Austrumos un Z-Āfrikā (Iraka, Afganistāna, Lībija, Sīrija).

The shameful US response to the Syrian refugee crisis, by the numbers

https://www.youtube.com/watch?v=SCl6s68_sGY

+3
-4
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 14.09.2015. 14.36

Lai izveido programmu ar ES finansējumu, kas paredz, ka var būt cilvēki, kas uzņemsies uzņemt kādu bēgli savā ģimenē un integrēt to LR – kultūrā, domāšanā, vērtību sistēmā, dzīves veidā, dos pajumti, padomu un palīdzību kļūt par pilntiesīgu LR pilsoni, kas pilnībā integrējies mūsu sabiedrībā.

Sapratne par to, ka sievietēm ir vienādas tiesības ar vīrieti nenāk vienā dienā. Sapratne, ka nevar izvarot un saukt par mauku sievieti, kas nenēsā musulmaņu galvas segu – nenāk vienā dienā, ja nāk no sabiedrības, kur tas pieņemts.

Attiecīgi – ja ir tādi, kas vēlas būt humānisti un uzņemt kara bēgļus – lai piesakās šajā programmā un ar papildus līdzfinansējumu no ES un PMLP virsuzraudzību – varēs piepildīt savu sapni par palīdzēšanu citiem.

Bet nevar uzspiest visai mūsu sabiedrībai šo marasmu ievest masas, kurām nav izpratnes par to kā dzīvo un domā cilvēki rietumos. Politiķiem neviens nav devis tādas tiesības iznīcināt visu pie kā esam strādājuši. Tas attiecas uz visiem ES politiķiem.

P.S. Padomājiet, ko darīs kādi 1000 sīriešu vīrieši (nez kāpēc tie ir tie kara bēgļi…) kurus te neviens nepieņems / nesapratīs. Kur viņi liks savu seksuālo dziņu. Padomājiet tīri praktiski. Un tad lasām Norvēģijā, Zviedrijā, Francijā – izvarošanas grupā – meitenes, mātes, utt. Jo viņiem jau kaut kur ir jāliekas. Plus viņu “izpratne”, ka ne-musulmaņu sieviete ir “mauka”.

+12
-13
Atbildēt

16

    dzeris49 > Viedoklis_lv 14.09.2015. 14.43

    Lielais palestīnišu, HAMAza, utt. ctb aizstāvis un amerikāņu un Izraelas ienaidnieks, izrādās, ir vienkārši elementārs ksenofobs, un, protams, vārds vārdā, atkārto to, ko raksta prokremliskā prese un dažādi Krievijas “patrioti”, kas “nobažījušies” par to Eiropu.

    Nevajag tā satraukties, Latvija gan jau spēs pārdzīvot to tūkstoti bēgļu, tāpat, kā ES, ir, protams, starp viņiem dažādi cilvēki( tāpat, kā starp mums), bet, pārsvarā, nav ne mežoņi, ne zvēri, kā tu te murgo.

    +12
    -17
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 14.09.2015. 14.46

    youtube.com/watch?v=0fBwSfmgjl0

    youtube.com/watch?v=P_FB1g52Goo

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Viedoklis_lv 14.09.2015. 14.57

    Nu ko liec tās bildītes, nevajag jau būt tik infantīlam, es varu atrast līdzīgas bildītes un gadījumus arī eiropiešu izpildījumā, vienkārši neuzskatu par vajadzīgu, jo tas it neko nepierāda, sadisti ir visur.

    +15
    -13
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.05

    Otrā materiālā minēti Norvēģijas policijas dati, kas liecina, ka Oslo no visiem uzbrukumiem, kur svešinieks veicis izvarošanu (ir izvarošanas arī starp zināmiem cilvēkiem) – 100% gadījumos uzbrucējs bijis imigrants, kas nav no rietumu valsts. Un 9 no 10 upurēm bija Norvēģijas pilsones (nevis imigrantes).

    Es saprotu, ka visur ir nelieši – bet ar šādu statistiku Tavs arguments zaudē jēgu.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.05

    Arnis Krauze ‏@arniskrauze 60m60 minutes ago

    Šodien ārvalstu prese ziņo par latvieti, kas Amerikā nomušīja līgavaini un latvieti, kas Londonā noslepkavoja meiteni. Bīstami tie latvieši.

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    Krotow > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.11

    Džeri – neliela, bet būtiska korekcija: Eiropā, tai skaitā Latvijā, vairākums nav pret palīdzēšanu kara bēgļiem, t.i. personām, kuriem un kuru ģimenēm, nokļūstot agresoru ieņemtajā teritorijā, draud nenovēršama fiziska iespaidošana un iznīcināšana iracionālu iemeslu dēļ (tautība, ticība, šķira utt.). Arī viņu skaits nav pats galvenais bažu iemesls. Problēma ir faktā, ka kopā ar īstajiem bēgļiem iekļūst par īsto bēgļu skaitu vēl lielāks skaits personu, kas nav bēgļi (ekonomiskie migranti un teroristi, kas maskējas par bēgļiem) un patvēruma saņēmēju un patvēruma sniedzēja zemes kultūru atšķirībā. Otrs iemesls arī ir iracionāls, taču reāli destruktīvs (mēģinājumi uzspiest ienācēju kultūru un parašas mītnes zemes pamatiedzīvotājiem). Tāpēc ir jākontrolē, kas iebrauc ES un vislabāk to darīt vēl pirms iebraukšanas. Pie automātiski nost filtrējamās publikas jāpieskaita arī tie, kuri PIEPRASA vest viņus uz Vāciju vai Zviedriju – tiem vispār jāliedz jebkad iebraukt ES.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.16

    Zane, vai tad nelasījāt par statistiku, ko citēju? Vai izliekaties, ka neredzējāt?

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.17

    Es jau te arī runāju par tiešām bēgļiem, labākas dzīves meklētājus būtu jāatsijā, ideālā, jau uz robežas, tāpēc, pats pirmais, jāpastiprina ES robežu kontroli un jācīnās ar nelegālo imigrantu biznesu, patreiz jau notiek tāda ugunsgrēka dzēšana, labi, uzņems šos, būs nākamais vilnis, un ES, tomēr, nav bezizmēra, cerams, ES politiķi to sapratīs.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.18

    Taisnība, es arī dzirdēju TV aptaujas rezultātus – 70% aptaujāto atbalsta kara bēgļu uzņemšanu. Drošības iestādēm būs pastiprināti jāstrādā, lai ekonomiskos migrantus atšķirotu un tos pēc likuma, sūtītu mājās.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.19

    Kā tad – ka tikai ne 170 % tomēr ….

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.21

    …Viedokli…lūdzu dod atsauci uz statistikas avotu un…konkrētu gadījumu skaitu, ar % nevajag manipulēt, jo….arī viens gadījums būs simts procenti…

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.30

    “.Viedokli…lūdzu dod atsauci uz statistikas avotu un…konkrētu gadījumu skaitu, ar % nevajag manipulēt, jo….arī viens gadījums būs simts procenti… ”

    Zane, jā, jā – es jau teku uz bibliotēku meklēt tos datus. Visu priekš Tevis! Vismaz noskaties materiālu pirms izsakies, ja apgalvo, ka statistika ir, ka 9 no 10 cietušām ir norvēģietes – tas jau nozīmē ka nerunājam par vienu gadījumu.

    Reāli. Priekš, kam sev melot? Ko Tu no tā iegūsti? Mēs te esam vienā laivā – es un Tu… un pārējie. Priekš kam izlikties?

    Paskaties video ar tiem “bēgļiem” – 90% vīrieši, jauni ērzeļi. Kuri nav auguši ar mūsu domāšanu, bet kur visas bez musulmaņa apsega ir “maukas”. Nu gribēs viņi seksu. Tas ir viens no cilvēka dzīvnieciskajiem instinktiem. Nu ko tur izlikties. Nu un kur viņi dabūs? Iepazīsies ar kādu latvieti nemākot ne valodu, bez darba, bez mājām, bez nekā? Nu kur tie 90% bēgļu kas ir vīrieši dabūs seksu? Truls jautājums bet atbildi!

    Nu nekur! Agresija augs un tad barā aug dūša un visatļautības sajūta. Šķiet, ka barā atbildība kur izšķīst. Un pēc viņu pārliecības tās visas ir maukas. Un tad ir izvarošanas vilnis.

    Nemāni sevi un citus! Var jau atkal spirināties un tirināties pret mani – bet es jau biju tas, kas teica STOP Lībijas bombardēšanai, STOP Sīrijas nemierinieku apbruņošanai. STOP tam visam – bet tādi kā jūs tikai tirinājāties kā tagad te un nedomājāt par sekām. Muldējāt viskaut ko. Ok, es domāju – paies laiks un sapratīsit kļūd. Bet paiet laiks, sekas ir redzamas bet jūs tāpat nesaprotat kļūdu. Jūs tāpat kā dzeris un daudzi citi it kā dzīvotu vienai dienai – neredz neko uz priekšu. Tikai šodienu. Nekādus cēloņus un sekas neesat spējīgi savilkt.

    Man jau būtu vienalga – tikai es esmu ar jums vienā laivā.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.32

    …Skaisle…jā, tie ir SKDS aptaujas rezultāti…

    ….un ir vēl kāds pētījums: – “[…]komentētāju IP adrešu datu analīze liecina, ka komentārus katru dienu raksta 4% portālu lietotāju, bet dažas reizes nedēļā to dara 12% lietotāju.”

    Dati iegūti, pateicoties interneta agresivitātes indeksa sistēmai. Tas ir unikāls komentāru izpētes rīks, kas ļauj apstrādāt lielu apjomu interneta komentāru. To izstrādājusi Stradiņa universitātes Komunikācijas studiju katedra kopā ar Latvijas Universitātes Mākslīgā intelekta laboratorijas pētniekiem….

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Drosma > Viedoklis_lv 14.09.2015. 15.44

    Johaidī – interneta agrsivitāte – un kad mums katru nedēļu mirst sievietes kā agresijas upuri un valdība neko nedara, jo naudas nav ?

    Sēž un izstrādā savus interneta agresijas indeksus! Skrieniet pa gaisu ar tādiem ! krīzes centri ir pārpildīti, psihoneiroloģiskajās slimnīcās drīkst turēt tikai akūtus pacientus – lūk, kur rodas latviešu galvasgriezēji un viņu upuri.

    Un pagaid,kad te savedīs teroristus un tad paziņos, ka jāieviešs vispārējā novērošana un kontrole – drošības vārdā.

    Nē – es esmu kategoriski pret šādām demokrātijas iznīcināšanas akcijām, kurās paredzēts nobendēt gan tautas, gan brīvību!

    Bēgļi ir vien aizsegs !

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    sirtaki > Viedoklis_lv 15.09.2015. 12.04

    zanE: …Šodien ārvalstu prese ziņo… Īpaši meklē šādas ziņas? Priecājies? Esi sado-mazohiste?

    Mīļā sieviete – nomierinies, atroni sev kārtīgu vīrieti un nebūs Tev jārakņājas arhīvu mēslos; tā vietā gatavosi gardu zupiņu ar čili piešprici mīļotajam pretim saņemot visu, ko vien viņš var dot (pat zvaigznes no debesīm); aizmirsīsi savu sačakarējušos “Vienotību”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Viedoklis_lv 15.09.2015. 20.29

    Skaisle, kas nodarbojas vienīgi ar lūzeru trigerēšnu, nevienu atbildīgu domu portālam nav pienesusi. Bet tie ģipša pupi, tie gan varētu būt labs pasīvās aizsadzības līdzeklis pret izvarotājiem, kuri lūr uz viņu pāri robežām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ciniķis 14.09.2015. 14.28

Kariņ, beidz skalot smadzenes!

+5
-21
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam