Par ūjināšanu abās pusēs

222

Komentāri (222)

Dainis 03.09.2015. 20.51

Nevar runāt par valsts varu ,ja tā tāda nav .Ja tā nestrādā valsts un tautas interesēs ,tad tā nav mūsu valsts vara ,tie ir svešu kungu padevīgi sulaiņi ,labi apmaksāti kangari.

Bet novēlu ilgu mūžu tā saucamajai ,,valsts varai”’,lai tie pilnībā spētu izbaudīt paši to ellīti ,ko ir radījuši .

0
0
Atbildēt

0

locus 31.08.2015. 15.28

Principā piekrītu vienmēr visnotaļ ļoti ( nu ļooti aizdomīgi:) pareizajai raksta autorei). Man pāris dienas pēc Āboltiņas ūjināšanas gadījās šāds gadījums. Uz ceļa ieraudzīju alni un automātiski apstājos un iekliedzos: ooo, uuu! Alnis vēl uz mani tā paskatījās… Varbūt apvainojās. :)

0
0
Atbildēt

0

dzeris49 29.08.2015. 18.07

Pēc šī te raksta, kur viņa izliekas par muļķīti, par “neatkarīgo” Upleju viss skaidrs, bija jau viņai tendenciozi garadarbi, bet, šis nu ir šedevrāls.

+10
-5
Atbildēt

1

    edge_indran > dzeris49 29.08.2015. 18.17

    ———–

    Atliek vien rakstīt scenāriju filmai un/vai uzrakstīt kādu jaunu romānu, lai ir ko blakus “Mērnieku laikiem”, “Rīga” un “Ceplis” novietot.

    Pie darba, auseklīši!

    Mācās no Dombura,Cilinskas un Kaimiņa, kā izkonkurēt āboltiņas un uplejas.

    Suņu Būda Artuss Kaimiņš un Jānis Domburs

    https://www.youtube.com/watch?v=8x6HGEe3X08

    +1
    0
    Atbildēt

    0

solono 29.08.2015. 14.53

Atļaujiet apšaubīt, ka Sanita Upleja ir “neatkarīga” žurnāliste.. Kā labi zināms, Āboltiņa netika ievēlēta Saeimā, bet veicot gājienu ar “melno zirdziņu”, iekombinejās tajā. Tauta NAV viņai devusi mandātu. Un šis apstāklis nosaka visu.Vai tad žurnāliste drīkst falsificēt faktus? Vai viņas raksteļus neviens nerediģē?

+11
-7
Atbildēt

0

mūsu alus 29.08.2015. 11.25

Tas ir tīri filozofiskas dabas jautājums, vai vēlamies “gaišo” nākotni, vai “ka tik būtu”? Ja vēlamies “gaišo”, tad meklējam tos 100 gudrākos, t.i. labākus par pašiem, lai tie mūs “vilktu” labajam līdz. Ja “ka tik būtu”, tas nozīmē, ka samierināmies ar esošo stāvokli, pat nedaudz sliktāku, pazeminām prasības, savus iekšējos standartus. Var gan teikt, ka dažreiz šo mēģina arī iesmērēt kā stāstu par skaistāku nākotni, jo, Veidenbauma vārdiem runājot, tiek piedāvāts “Tik pacieties, debesīs labāki būs!”

Kā labāks par mums var darīt tikpat slikti kā mēs? Paraugs, priekšzīme, standarts var būt pat sliktāks par apkārtējo fonu? Tāpēc, ka dzīvs cilvēks, vai tāpēc, ka pie kājas? :) Katram loģiski domājošam cilvim būtu jāsaprot – jo vairāk dots, jo vairāk prasīts! Ja nevari pacelties pāri pūļa gaudošanai, tad lec atpakaļ tajā un gaudo līdzi!

Bet, ja tiešām ir labi tāpat, vai labi ir arī vēl sliktāk, ja vēlaties spogulī tik skatīties, ne daiļāki kļūt sakopjoties un redzēt ko citu, ja piekrītat, ka esat pelnījuši tikai to un ne grama vairāk, tad turpiniet vien klausīties pārliecinošas runas, ka nekas cits jau neatliek un jāturpina atbalstīt “mazākais ļaunums”. Ļaunums ar jums lepojas!

—————————————

Nejauši netā uzdūros uz sen piemirstām rindām, kas diezgan labi ilustrē, gan šo, gan citus pašlaik aktuālus notikumus.

——————————-

BALĀDE PAR PARĀDĪTO GODU

Ir bezgodis ieradies mūsu godos.

Viņš lielāko karoti ņem un bļodu

Un ēd un ēd, līdz apēsts ir viss,

Bet paliek arvienu vēl izbadis.

Viņš lielāko kausu paņem un dzer,

Ar kāju uz pasauli durvis ver,

Bet nepietiek viņam ar kausu un bļodu,

Viņš prasa, lai tu viņam parādi godu.

Tu ņem savu godu un lēnīgs tam rādi,

Un, lūk, no tā brīža tu kāpostus stādi

Ne tā kā līdz šim, bet tā, ka pēc tam

Ir kauns acīs skatīties kāpostam,

Un, lūk, no tā brīža tu govij ar ragiem

Gan sienu vēl padod, bet tā kā bez nagiem

Un aku tu roc kā dīķi tik seklu

Un domā tikai par tuvāko kreklu.

Tu aizmirsti paražas, Dievu un Jodu,

Un vieglāk kā atdot, protams, ir nodot,

Un roka tev sniedzas pēc pilnākās bļodas…

Bet godu, visvairāk tu pieprasi godu,

Jo pats tu bez goda, bez goda un bešā.

Tu aizmirsi dārgāko nerādīt svešam.

/M.Zālīte/

+11
-6
Atbildēt

5

Skumjais Bruņinieks 29.08.2015. 09.42

Upleju var saprast, jo atbalstot Lemberga reģenti Āboltiņu, viņa vienlaicīgi atbalsta Sistēmu un tās Saimnieku Aivaru Lembergu.

Atbalstot Āboltiņu un tās aizstāvi Lembergu, Upleja rūpējās par savas ģimenes labklājību un nākotni.

SILTA VIETA NĀKOTNĒ IR NODROŠINĀTA!

Tā pat par savu izdevīgumu un silto vietiņu cīnās no siles strēbt sākusī zanE, kas piesedzās ar “pārliecības” plīvuru.

“Īstenajam latvietim”, svētam tēvam jautājumam_4 Āboltiņas – Lemberga Sistēma arī kaut ko noteikti dos, varbūt pat Dieva templim jumtu jaunu uzliks.

Kā jau teicu, ap Āboltiņu sapulcējušies tie, kas grib dabūt siltas vietas un amatus vai arī tādi, kas visus līdzšinējos labumus baidās zaudēt.

Viss, dārgie draugi, kā vecajos padomjlaikos:

GRIBI TAISĪT KARJERU, GRIBI IENESĪGU, SILTU VIETU – STĀJIES KP SEKRETĀRA LEMBERGA SISTĒMAS PARTIJĀ.

+5
-9
Atbildēt

1

students-4 29.08.2015. 03.36

Kāds ir mērķis

Tas varētu nozīmēt, ka mūsu sabiedrībā pieņemtās uzvedības normas ir atšķirīgas politiķiem un pārējiem. Politiķi nedrīkst ūjināt, kliegt, spļaut un lamāties uz citiem cilvēkiem, bet mēs visi pārējie to drīkstam darīt pret viņiem? Un ja nu kādam politiķim nervi neiztur un viņš atļaujas atbildēt ar to pašu, tad ir “karams pie lielā zvana”?

———–

Jā, atšķirībā no parastajiem cilvēkiem, politiķu atbildība un ietekme ir nesalīdzināmi lielāka:

Decency, security, and liberty alike demand that government officials shall be subjected to the same rules of conduct that are commands to the citizen. In a government of laws, existence of the government will be imperiled if it fails to observe the law scrupulously. Our government is the potent, the omnipresent teacher. For good or for ill, it teaches the whole people by its example. Crime is contagious. If the government becomes a lawbreaker, it breeds contempt for law; it invites every man to become a law unto himself; it invites anarchy. To declare that in the administration of the criminal law the end justifies the means — to declare that the government may commit crimes in order to secure the conviction of a private criminal — would bring terrible retribution. Against that pernicious doctrine this court should resolutely set its face.

Dissenting, Olmstead v. United States, 277 U.S. 438 (1928).

+4
-8
Atbildēt

0

lno 28.08.2015. 20.50

Ūuuuu, Sanita Upleja:):):) Čehijas prezidents drīkst publiski piedzerties, jo vai tad maz čehu piedzeras ar alu, Vai Jeļcinam nebija tiesības dzērumā diriģēt vācu orķestri, jo krievu tauta mīl sīvo…Portālu gan pratāt izvēlēties īsto, jo kur gan vēl sameklēt atbalstu šādam “viedoklim”?:):):)

+10
-10
Atbildēt

9

    beta > lno 28.08.2015. 23.29

    Uplejas rakstos jau sen manāms, kas maksā, pasūta mūziku… Demagoģija citām reizēm gan labāk maskēta, bet ne jau vienmēr draudzene tik nepārprotami iekāpj peļķē, ka jābliež ar smago artilēriju par vienlīdzību…

    Latvijas likumdošanā, piemēram darba attiecībās, ja notiek strīds, likumdevējs vadās no pricipa, ka darbinieks ir vājākā puse, bet darba devējs – stiprākā, jo tam ir vairāk resursu, tas var algot dažādus ekspertus, izamantot lielākus finansu resursus utt. Tāpat patērētāja strīdos ar pakalpojuma sniedzēju ir līdzīga situācija, ka patērētājs tiek uzskatīta kā vājākā puse un viņa tiesības tiek papildus stiprinātas.

    Manuprāt, šo situāciju var traktēt līdzīgi, Āboltiņa ir pakalpojuma sniedzēja un tātad stiprākā puse, kuras pozīciju stiprina administratīvais resurss. Cilvēki šo nevienlīdzību labi jūt, tāpēc Āboltiņas augstprātīgā uzvedība rada spēcīgu nepatiku… Tā patīk vien tiem, kas nekādā gadījumā nebūs vājākā pusē… :)

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 29.08.2015. 00.31

    …beta…pārlasi vēlreiz savu komentāru, dubultstandartu piekopēja….par stipro un vājo pusi ierunājies…pat likumdošanu piesauci…

    …nu, nu….

    …ko tad vājākās puses aizstāve vēl nesen deklarēja?…hmmm…15.jūnijs 2015 15:23

    beta raksta: – “Kā darbadevēja NEKAD savā kolektīvā neņemšu homoseksuālistu, ja vien varēšu to nedarīt.”

    http://www.irir.lv/2015/6/15/izkapis-no-skapja-beidzot-un-publiski/viedokli#viedoklis_490080

    …nu, re’ …dubultstandarti un savas varas demonstrēšana, ja tas skar pašu betu….ar ko tad Tu esi labāka par Āboltiņu, kurai pārmet varas demonstrēšanu un augstprātību?…

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    beta > lno 29.08.2015. 08.08

    Man nav dubultstandartu. Man ir vērtību sistēma, kas balstās uz Radītāja noteikto pasaules kārtību.

    Kas attiecas uz gejiem (kurus, piezīmēšu, Tu atcerējies :)). Teicu, ka nekad neņemšu darbā un tas nozīmē, ka NEDIBINĀŠU JURIDISKAS ATTIECĪBAS, ja vien varēšu. Tāpat, ja vien varēšu, neņemšu darbā pedofilus, virinātājus un citus seksuāli traumētos… Dibināt JURIDISKAS ATTIECĪBAS ir abu pušu izvēle un ABU PUŠU piekrišana. Sievietei nav obligāti jāprec nēģeris, viekājis, atraitnis ar pieciem bērniem, kaut visiem minētajiem ir tādas pašas tiesības kā jebkurai sievietei. Nevajag jaukt cilvēktiesības un JURIDISKAS attiecības, kurām iestājoties abas puses kaut ko iegūst un no kaut kā atsakās. Manas kā darbadevēja tiesības vienlaikus ietver daudz pienākumu, kuros tai skaitā ietilpst nodrošināt darba kolektīvā vidi, kas būtu harmoniska un maksimāli veicinātu organizācijai nepieciešamo pienākumu izpildi. Tāpēc mana izvēle ir veidot veselīgu kolektīvu. Starp citu, neņemu darbā intrigantus, mūžīgos čīkstētājus, dāmītes, kas atnāk uz darba interviju sasmaržojušās un gariem plastikāta nagiem, večus, kas ož pēc aliņa… Nekrietnā kārtā atļaujos piezvanīt uz bijušajām darbavietām un iztaujāt bijušos darbadevējus un kolēģus. Jā, tā ir mana tiesība un izvēle ar ko dibināt juridiskas attiecības, kas pēc tam stipri ierobežos manu rīcību…

    Tava izvēle, cik saptotu, ir savādāka, tāpēc par atraidītajiem gejiem esmu mierīga, viņiem vienmēr būs darbs pie Tevis, Jautājuma, Dzera un Irā… :)

    Kas attiecas uz Āboltiņu, tad viņas iespējas iedarboties uz sabiedrību ir daudz lielākas kā jeburam no mums. VIŅA, par spīti tautas izvēlei, UZSPIEDA SEVI kā juridisku attiecību (velētājs- deputāts) otru pusi… tad nu bļaustīties un rādīt mēli vajadzētu mājās pie soguļa… :) Kā redzams tautas nepatikai bija pamats, piešķirt nelīdzsvarotai personai daudz tiesību nav prāta darbs, to rāda pasaules pieredze, palūkojamies kaut uz kaimiņvalsti…

    Staigājot gar Jēkabielu, esot darbā, Āboltiņa nav privātpersona, kas drīkst kā vien grib paust savas emocijas, tāpat kā to nedrīkst darīt ārsts, skolotājs, mācītājs nokļūstot sev nekomfortablās situācijās. Vai varam iedomāties Rubeni mēdāmies ar pensionāriem?

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 29.08.2015. 09.29

    lno

    Čehijas prezidents drīkst publiski piedzerties, jo vai tad maz čehu piedzeras ar alu

    Zēmans piemāvās Krievijas vēstniecībā, kopā ar kara noziedzniekiem, civiliedzīvotāju masu slepkavām, marodieriem, kapu un piemineklu apgānītājiem, vecenīšu un zīdaiņu izvarotājiem, svinot 9. maiju.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE > lno 29.08.2015. 10.24

    …beta…nu, jau Tu taisnojies un brauc arvien dziļākā grāvī…Tu lieliski noraksturoji dubultstandartu pielietošanu….vienīgi, Tu esi sīks gariņš un Tavi dubultstandarti pret līdzcilvēkiem sīki, bet…tikpat riebīgi…Tu tos pamato ar “sava” kolektīva veidošanu, radīšanu…tiktu “augstākā plauktā” – ne ar ko neatšķirtos no Āboltiņas, spriežot pēc Taviem izpaudumiem vairāku gadu garumā – Solvita salīdzinājumā ar Tevi, tāds nieks vien izskatītos…

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    beta > lno 29.08.2015. 10.32

    Tu lieliski noraksturoji dubultstandartu pielietošanu…

    ———

    Konkrēti vari, bez bla bla bla ? Kurā vietā ir dubultstandarti?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 29.08.2015. 11.05

    to beta

    Zane laikam vēlas pateikt, ka nesenajai Saeimas priekšsēdētājai Āboltiņai ir tiesības izvēlēties savu tautu. :)))

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    beta > lno 29.08.2015. 11.11

    > andrejs

    Zanei es ļoti nepatīku, tāpēc viņa mēģina iekost ar savu indes zobu kā kobra Mauglim :)… mēģinot savu nepatiku uzdot par “viedokli par tēmu”… :)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 29.08.2015. 11.58

    ——-beta:”(..) Vai varam iedomāties Rubeni mēdāmies ar pensionāriem?”

    ===============================================================================

    Var iedomāties J.Rubeņa kā Saeimas deputāta reakciju, ja kāds Jēkabaielas Augstajā namā sacīti šādus vārdus:

    “…Tāpat garīdzniecība prasa sev materiālus labumus. Viņa dabūja šos materiālos labumus ļoti plašos apmēros. Varbūt nav vietā runāt par garīdzniecību pie Izglītības ministrijas budžeta. Bet vai tas nav raksturīgi, ka par garīdzniecību, kurai jābūt kulturelai parādībai, jārunā pilnīgi legāli tikai pie Iekšlietu ministrijas. Tas nozīmē, ka garīdzniecība tiek ieskaitīta nevis kultūras iestādēs, bet administratīvās iestādēs. Faktiski tā arī iznāk. Mūsu baznīca ir sevi tā nostādījusi, ka reliģija nav vairs kultūras jautājums, bet tikai pārvaldes jautājums, gandrīz varētu teikt — nodokļu iekasēšanas jautājums. Baznīca pati sevi ir degradējusi. Kā viņa skatās uz savu reliģisko pārliecību, par to man ir ļoti sīks, bet ļoti raksturīgs gadījums. Kad še no šī katedra bij runa par šīs pārliecības dziļumu un stiprumu, kad viens ieprasījās: «Vai jūs ejat pie dievgalda, jūs, kas aizstāvat reliģiju?» — kāda bija atbilde? Tik jautri smiekli šinī augstā namā vēl laikam nekad nebij atskanējuši, kā toreiz atskanēja. Par ko viņi smējās?” Fragments no Raiņa runas pirmās Saeimas 8. Sesijas 19. Sēdē 1925. gada 20.maijā https://infoagentura.wordpress.com/2012/04/01/raina-saeimas-runa-par-kulturu-valsti-un-veikalnieciskumu/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

WAT 28.08.2015. 20.08

V PRistu&līdzjutēju metodes neatpaliek no gānītajiem TP speciem…

Tāda sajūta ka sarkanā ir enģelis -glābējs kuru dēmoni apgānījuši, ja pieņem vērtējumus pie komentāriem.

Tik draudziņu radītais viedoklis galīgi neklemmē ar sarkanās izlidošanu vēlēšanās un V tuvošanos 5% pēc pēdējām aptaujām.

Labi, labi lai jau Jums Solča saules mātes vietā, un ugunī katru kas kritizē Solču, bet Dieva dzirnas lēni maļ, un nekad nav bijis tā ka nesamaltu…

+13
-10
Atbildēt

0

klusais 28.08.2015. 17.59

Par filmām … iesaku noskatities tiem ,kas dzīvojuši epohā :) :) :)

https://www.youtube.com/watch?v=922uNPib2W4

+2
-2
Atbildēt

2

    edge_indran > klusais 28.08.2015. 18.36

    ———

    Kas dzīvos 22.gs. – tie pēc “epohas” kulta filmām, nevis uplejistu-kuplejistu

    rakstiem – par varu un demokrātiju daudz ko uzzinās. Bez “ūjināšanas” kulturāli varēja varas “mazos” priekšniekus pasūtīt (sk. no 1:00 līdz 2:35 ). Lūk, ko nozīmē “ekonomiskā brīvība” sociāli orientētā valstī….

    https://www.youtube.com/watch?v=P5xM4ioRfbo

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > klusais 28.08.2015. 23.00

    klusais

    Jauka retrospektīva, tikai kāds tai sakars ar čekas savervēto gej-prosķitutku, Šleseru?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 15.25

Jautājums4 liekulībā grib pārspēt zanE.

+18
-15
Atbildēt

9

    jautajums_4 > Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 15.38

    Nū…Man Zatlers nekad nav bijis pozitīvais tēls…

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 15.50

    jāpiekrīt, jā. Liekulība ir bijusi un būs. Un katrs to tin savā papīrītī un pārdod ar savu tekstu.

    Lasu tādu izcili superīgu grāmatu – Aļeksandr Čudakov Ložitsja mgla na starije stupeņi.

    Autors ir valodnieks – prasti izsakoties – Čehova speciālists. Lūk, viena no baudām šai grāmatā ir izteiksmes veids.

    Teiksim – autors mazmeitai stāsta savu versiju par Lielo Franču revolūciju – tajā visi esot aizrāvušies ar viens otra giljotinēšanu. Bet jāatzīstot,ka process bijis tomēr neizbēgams – ne visi esot gribējuši pakļauties jaunajiem laikiem.

    Vai – nesen nomira tāda dāma K.Makkalova – grāmatas Cēzara sievietes autore. Izcila literatūra, izcila grāmata – kā par savām tiesībām bija jācīnās nevis smalki klusējot, kamēr augšas tevi smalki apzog – bet bija jācīnās – tā – pa īstam – uz dzīvību un nāvi.

    Nu labi, nesatraucies, tādas lietas nav tomēr priekš trauslām būtnēm, kāds esi tu.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    uz skaisle

    Man dažreiz susurs pie auss čukst –

    “..nu ko Tu ņemies ar visiem Irrā, cīnies ar vējdzirnām un nervus bojā? Salīgsti ar Sandriņu mieru, uzdāvini viņai puķainu sarafānu un aizbrauciet pasauli apskatīt. Parādi skaislei Indiju, pajūsmojiet par piekakāto Gangu, paraustiet svētās govis aiz astēm.

    Ar Sandru dzīve Tev sitīs augstu vilni..” – turpina kārdināt susurs.

    Vilinoši jau ir, bet kas cilvēkiem taisnību teiks?

    Kas manā vietā izskaidros liekulīgo politiķu mahinācijas?

    Kas dos pretsparu zanEs damagoģijai?

    Kas ārstēs nelaimīgo ģenerāli?

    Kas brīdinās no briesmām tautu?

    Ps

    Kāds saldējums Jums garšo? Man Rūjienas ar marcepānu.

    Ppss

    Vai tiešām balsosiet par SC? Tur jau nav tālu Putina Vienotā Krievija un Alkaīda.

    Vai nebūs tā, ka vienu dienu atvēršu Irr portālu un Jūs jau esat Islāma valsts armijā iestājusies?

    Ko tad..?

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 17.52

    Par to islāma valsti ir tā,ka nekad nesaki nekad. Nosliece uz anarhiju un paniku man , protams, ir. Neliegšos. Tāpēc labāk neko nesolīšu.

    Kas tas par susuru? Pie tam runājošs ,bet slikti informēts?

    Labi, Smuko Bruņiniek, pa brīvdienām izvēdinies un atsvaidzinies un papildienies un tad pirmdienas rītā metīsimies jaunās cīņās. Lūk.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    uz skaisle

    Susurs ir mans alter ego. Pirms kāda laika man paslīdēja kāja, izrīkojos cūciski un tāpēc pats sevi degradēju, atņemot uz laiku tiesības saukties par “Bruņinieku”.

    Turpināju startēt ar kļičku susurs. Pēc grēku izsūdzēšanas un ārstēšanās no alkoholisma atgriezos bruņiniecībā.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 18.38

    >Skumjais Bruņinieks

    Ja Jūs dzirdat balsis /čukstus pie auss/, Jums vajadzētu meklēt medicīnisku palīdzību, kamēr nav par vēlu.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 22.26

    Skumjais Bruņinieks

    Vai tiešām balsosiet par SC?

    Vai tad čekas savāktā Zatlera spitālīgo varza ir kas cits?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ne jau par latvisko kolhozu tad balsot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 31.08.2015. 11.02

    Labrītiņ, Smukais Bruņiniek.Tu neproti melot ticami. Pat to Tu dzīvē neesi iemācījies! Cik tev gadu? Ir tādi vecie zēni – tādi uz, kuriem šis teiciens jāattiecina burtiskā nevis pārnestā nozīmē.

    Lūk, bet vispār, jāstrādā , bet man negribas. Ja tu man kaut ko riebīgu uzrakstītu, kā es Tev tikko – es būtu spiesta Tev atbildēt un man tas būtu lielisks arguments atlikt darbus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

jautajums_4 28.08.2015. 14.50

Ja pensionāru rīcība ir pieņema, tad kādas pretenzijas pret Solvitu? Viņa taču tikai pievienojas kopējam korim. Par ko tāds sašutums?

Tā ir tā mūsu sabiedrības liekulība…kāpēc mums vispār vajag tautas pārstāvjus? kāpēc? Lai būtu, ko publiski pazemot? Tā ir vienīgā prasība-tu , tautas kalp, drīksti zagt un laupīt, bet mēs uz tevi drīkstam publiski spļaut? Tas ir viss, ko jums vajag? Publiski kādu pazemot?

Bet tad kāpēc mēs brīnamies, ka esam tur, kur esam? Ka godīgi cilvēki negrib politikā iet…

+15
-18
Atbildēt

12

    edge_indran > jautajums_4 28.08.2015. 15.00

    ———–

    Kas brīnās, a kas atcerās teicienu par vēsturi, kura atkārtojās….kā farss:

    “Mūsu presē, avīžniecībā ir novērojama tāda sistēma, kura agrākos gados nebija manāma mūsu avīžniecībā, un proti, sensāciju sistēma. Kuru katru gadījumu, katru nelaimes gadījumu, pašnāvību, slepkavību, mūsu prese padara par lielu sensāciju. Šiem gadījumiem avīze ir nodalījusi atsevišķas rubrikas, apvilkusi apkārt melnu strīpu, virsrakstu nodrukājusi sevišķi lieliem burtiem, lai tikai nu publika grieztu uz to vērību, lai ar sensācijas palīdzību pievilktu vairāk lasītājus. Tāda sensāciju sistēma nepastāvēja agrāk mūsu kultūras dzīvē. Un jāatzīst, ka arī tas tiek darīts veikaliskos nolūkos. Es negribu šeit runāt par visām ļaunām pusēm mūsu presē. Šis veikalisms ir iegājis visos mūsu tautas slāņos, mūsu prese ir aizņemta ar veikalismu.”

    Raiņa Saeimas runa par kultūru, valsti un veikalnieciskumu

    Kas man maksā, tam es līmē

    https://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 28.08.2015. 15.21

    Kā Tu jautājum 4 nesaproti, ka jo vairāk Tev ir iespēju( tiesību), jo lielāka ir Tava atbildība, tieši tāpat kā uzņēmējs ,kas neuzņemās atbildību par saviem darbiniekiem un viņu dzīvēm , bet tikai pelna uz viņiem, ir tikai draņķis.

    Paskaties vien, visi ilglaicīgie uzņēmēji investē ( laiku, naudu, uzmanību) savos darbiniekos , kolēģos. Pat tad , ja nekāda likumdošana to neliek viņiem darīt, bet tikai līdzsvara un ilglaicīgas domāšanas apziņa.

    Vai vara=resursi(arī nauda)? Ja tā ir , tad sarkanās priekšrocība pret penšiem ir vēl skaidrāka. Vēl dullāk ir jo viņai to varu ir tie paši( iespējams ne tie paši ūjinātāji, tie jau Lembes ļaužu) penši, viņa savu varu ( resursus) vēl pie tam ir saņēmusi avansā no vēlētājiem, ne pati nopelnījusi, kā piemēram Atslēdznieks.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 28.08.2015. 15.36

    WAT

    Skaidrs, konkrētas atbildes Tev nav, tāpēc te pinies, kā gans ar pastalām svētdienas rītā.Kas, medmāsai ir mazāka atbildība, kaut vai paņemt sterīlu šļirci, kā deputātei?

    Katram ir jāatbild par savu rīcību-gan pensionāram, gam deputātam.

    Tam, ko Tu te mēģini pateikt ir konkrēts apzīmējums- dubultais standarts.

    Viens likums , viena taisnība.

    Ja pensionāri drīkst ūjināt, tad deputāte Solvita arī. Ja pensionāri drīkst piketēt pie Saeimas, tad Solvita drīkst stāvēt, saskaņojot , protams, akciju, pie Pensionāru federācijas mājas.

    Ja pensionāriem kāda Solvitas rīcība nav pieņemama, tad viņi par to nebalso nākamajās vēlēšanās, bet balso par Lembergu, kas ar traki goddevīgs pret tantukiem-tur ir siržu saderība.

    Bet taisīt Augsto traģēdiju par šo te gadījumu, ir vienkārši smieklīgi. Kas, valstī reālu problēmu trūkst?

    +14
    -17
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 28.08.2015. 17.29

    Nesaproti Tu elementāras lietas, tik ar savu paragrāfu grāmateli skraidi riņķī, droši vien esi no LR ierēdņu klana, tiem arī burts ir augstākais Dievs, un aiz kokiem neredz mežu.

    Ko Te pin iekšā profesionālo atbildību? Starp citu medmāsai būtu daudz lielāka atbildība nekā sarkanajai pie tās šlirces. Tieši tāpat kā par nesaslaucīto grīdu apkopējai.

    Lembe vienkāŗsi zina kā darbojas valsts-vara-tauta, atškirībā no visādiem ierēdnīšiem ( un no to loka izcēlušamies politiķiem), kuriem liekas ka valsts tie ir viņi. Aiz tā arī sarkanās ieberzieni( izlidošana vēlēšanās) utt…

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    beta > jautajums_4 28.08.2015. 23.08

    > jautājums, WAT

    Neviens te nevienu nepārliecinās. Jebkura cilvēka paustais viedoklis un rīcība izriet no cilvēka iekšējās vērtību sistēmas. Ja sistēmas nesakrīt, kosensusa nebūs.

    Pensionāriem bija tiesības ūjināt, Āboltiņai arī… Āboltiņa faktiski varēja arī rupjāku vārdu izspļaut, ja nu kāds nekrietns pensis tādu cūcību atļautos… un, ja kāda demences mākta kundzīte mēģinātu paplucināt Āboltiņas cekulu, tad lai izmantotu savas Satversmē garantētās vienlīdzīgās tiesības, Āboltiņa pilnīgi droši varētu sarīkot Jēkabielas pagalmā nelielu klopīti ar abpusēju matu plēkšanu… Mums taču demokrātija, vienlīdzīgas tiesības…

    Mieru, kungi, mieru! Būs vēlēšanas, viss saliksies pa plauktiņiem… :)

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 28.08.2015. 23.56

    Bet tu, Beta, esi vienīgā, kura ir nemierīga…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > jautajums_4 29.08.2015. 10.55

    Ja pensionāriem kāda Solvitas rīcība nav pieņemama, tad viņi par to nebalso nākamajās vēlēšanās, bet balso par Lembergu, kas ar traki goddevīgs pret tantukiem-tur ir siržu saderība.

    ———————————-

    Kurš pēc tam brīnās par “stulbo tautu” un to, ka ZZS popularitāte pieaug? :) Nekad neesmu dzirdējis, ka Lembergs saviem vēlētājiem ujinātu.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 29.08.2015. 12.30

    neesmu dzirdējis, ka Lembergs saviem vēlētājiem ujinātu.

    ————————————-

    Nē, bet ir redzēts, ka NA biedri brauc tantēm -dievlūdzējām virsū…Par 7 euro…

    Vai nu naciķi būtu tie, kas būtu tiesības ar akmeņiem mētāties…

    Bet tagad , kas par tiesātājiem…

    Liekulību un tumsonība-tā ir visa NA izpratne par tikumību!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > jautajums_4 29.08.2015. 12.58

    jautajums_4

    Ja patiešām kādam būtu uzbraukts, čekas paskvilu skribenti, Ozoliņš un Sprance, pa diviem rakstiem dienā par to lietu ceptu.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 29.08.2015. 13.20

    >WAT

    Starp citu…Es tev sirsnīgi ieteiktu nomainīt avataru.

    Jo 2.bauslis. Ir lietas, ko labāk velti nevalkāt…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Bet > jautajums_4 29.08.2015. 13.26

    Andrej, Lembergs tiešām laikam neūjina pensionāriem, bet kopā ar tiem uzlaiz’kādu valceri, vai tagad gulsies kopā ar pensionārēm uz dzelzceļa sliedēm! Laikam savā labākajā franču stila uzvalkā! lūk, tas tik ir gājiens!Tāda partija nekad neaiziet pa skuju taku, un no tādas partijas arī neko īpašu neprasa, jo luk, savējie pie varas!. Var rīkoties klusiņām velkot labumus uz savu, kā pats izsakās, valsti- venspīli.! Viss mierīgi un visiem labi!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > jautajums_4 29.08.2015. 14.45

    to BET

    nu nedrīkst politiķis ieņirgt par vēlētājiem, nu nedrīkst!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

eltae 28.08.2015. 14.37

Par morāli nestrīdēšos. Tikai – Āboltiņa netika ievēlēta ar vēlētāju balsīm, – drīzāk ar Kampara “tumbočkas” un Honhogas Junkura palīdzību.

+19
-12
Atbildēt

4

    edge_indran > eltae 28.08.2015. 14.48

    ———–

    Demokrātijā darbojas gan “tumbočkas”, gan citi (ne) tikumi:

    “Visu mūsu dzīvi tagad noteic veikals.”

    Raiņa Saeimas runa par kultūru, valsti un veikalnieciskumu.

    https://infoagentura.wordpress.com/2012/04/01/raina-saeimas-runa-par-kulturu-valsti-un-veikalnieciskumu/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > eltae 28.08.2015. 16.29

    > eltae

    “Āboltiņa … ievēlēta … ar Kampara “tumbočkas” un Honhogas Junkura palīdzību”

    Domāju, ka pie tumbočkas nemaz nevajadzēja ķerties,- Āboltiņa piecirta kāju, indīgi nošņācās un Junkurs galvu nokāris atteicās no mandāta viņai par labu.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > eltae 29.08.2015. 09.23

    DD1

    Nedomāju, ka pati Savicka apteksne vai viņas vīrs izteica Junkuram draudus, drīzāk tie būs bijuši vīri pelēkas vadmalas svārkos, kas viņam izteica piedavājumu, no kura tas nevarēja atteikties.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > eltae 29.08.2015. 10.51

    drīzāk tie būs bijuši vīri pelēkas vadmalas svārkos, kas viņam izteica piedāvājumu, no kura tas nevarēja atteikties.

    ———————————

    tā varētu būt…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

Absints 28.08.2015. 14.34

Piekrītu Uplejas kundzei. Viens no demokrātijas blakusefektiem ir nonivelēšanās. Visu! Visa! Mūsu! Tā tas ir gan kultūrā, gan sadzīvē – visi kļūst vienādi, rupji, pavirši. Diktori TV vairs neliek šlipses, frivola pildspalvu mētāšna ēterā ir stilīguma pazīme, uz teātri ejam džinsos, uz balli sporta tērpā, pieklājība pret sievieti ir pagātnes palieka, svētkos ēdam no plastmasas traukiem, mediju valodas kvalitāte ar katru gadu pasliktinās, titros ir kļūdas, internetā rupjības..

Par pēdejo – būtu vajadzīga cenzūra. Šis vārds padomju laikos ir ticis degradēts, un ar to saprot politisko cenzūru. Un tikko to piemin, tā visi šūmējas.. Tādu nevajag. Vajag cenzūru uz divām lietām – 1) rupjībām; 2) valodas kvalitāti.

BET šitāda cenzūra maksātu ļoti dārgi- portālos tai būtu jāstrādā 24/7 režimā, jeb 3 maiņas dienā, kas sarēķinot ir kādi 5-7 darbinieki, kuriem nakts stundās un brīvdienās būtu jāmaksā dubultā. Kurš portāls var atļauties tam tērēt 7 algas?

A par Āboltiņu jau savas domas izteicu. Pārkopēju:

Ķīps: Solvitas izrīcība pret pensionāriem pārliecināja mani, ka viņai ir attīstījusies izteikta zvaigžņu slimība. Solvitas ūjināšana nebija pārdomāta reakcija, tā bija spontāna atbilde uz pensionāru piketā izvirzītajām prasībām, un parāda ka Solvita ir ļoti, ļoti tālu no iedzīvotāju izpratnes, viņai tie šķiet nesvarīgi, un viņa uztver pensionāru piketu, kā klaunu parādi, uz kuru var attiecīgi reaģēt. Otrs, pat, ja tā, profesionālam politiķim interese būtu bijusi jānotēlo, kaut vai tāpēc, lai vāktu popularitātes punktus nākošajām vēlēšanām. Solvita izdarīja pretējo – tātad nespēj izdomāt divus soļus tālāk. Secinājumi ir divi – Solvitai svarīgāka ir pašas karjera, ne rūpes par Latvijas iedzīvotājiem, Solvita neizceļas ar stratēģisku, tālejošu domāšana. Šoreiz vēlētāji Solvitu izsvītroja vienreiz, nākošreiz, domāju, tas notiks divreiz..

Un vēl – cik viss Saeimā ir vienkārši – Zaķis, izdarīja, atvainojās, Kaimiņš izdarīja, nožēloja, Spolītis izdarīja, atsēdēja, Solvita izdarīja, atvainojās. Nav svarīgi, ka izdari, svarīgi, ka atvainojies, un viss būs kārtībā…

Jau rakstīju. ka šī Saeima izceļas ar to, ka tajā ir visvairāk faktisko normu pārkāpēju, administratīvi vai krimināli sodīto- ar Intriganti priekšgalā… Blēžu Saeima, tā teikt…

+17
-13
Atbildēt

5

    jautajums_4 > 28.08.2015. 14.41

    administratīvi vai krimināli sodīto- ar Intriganti priekšgalā… Blēžu Saeima, tā teikt…

    —————————————

    Jūs to par Mūrnieci, jo spīkere?

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 28.08.2015. 14.42

    ———-

    Vainīgais “smadzeņu nonivelēšanā” atrasts. Ko tālāk darīt – , mazgāt 4.maija republiku, jebšu taisīt jaunu?

    https://www.youtube.com/watch?v=I82T-khXtF8

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > 28.08.2015. 23.39

    jautājums. Kam patīk Džeina, tam nepatiks Mūrniece. Mūrniece intrigante,bet Āboltiņa, kura iztīrījusi partiju no patstāvīgi domājošiem, nomainījusi JL vecbiedrus pret Olsteina sešinieku, Ir Spīdola:)))))

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 29.08.2015. 00.05

    Ja godīgi, tad no visām naciķu valkīrām Mūrniece ir vienīgā, kas šķiet inteliģents un kulturāls cilvēks, kurš atbildīgi cenšas veikt savus pienākumus. Simpātiska kundze.

    Un es vienkārši norādīju kaismīgajam atmaskotājam- “administratīvi vai krimināli sodīto- ar Intriganti priekšgalā… Blēžu Saeima, tā teikt…”, ka parlamenta priekšsēdētāja ir Mūrniece.

    p.s. ak tad , nevari tu Džeinu aizmirst…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > 29.08.2015. 00.20

    Spīdola::):)) AM ‏@AgneseMargevica 3h3 hours ago

    Solvita “kā niedrīte vējā”.Osinovskis viņu “pārsteidz” lidostā,Bislans – Sky&More. “Ņevinovataja ja, on sam prišel!” http://tvplay.skaties.lv/parraides/tv3-zinas/648850

    Baiba Strautmane ‏@BaibaStrautmane 2h2 hours ago Riga, Latvia

    @AgneseMargevica atliek vien gaidīt atklāsmes, kurš viņu ”pārsteidza” Dubajā un vēl piespieda dzert vīnu…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

jautajums_4 28.08.2015. 14.22

Nū…mums ir daži lielmeistari manipulācijā ar pensionāriem…

https://www.youtube.com/watch?v=DlOcgCZUM1U

Bet par sabiedrības uzvedību un attieksmi pret politiķiem ir pēdējais laiks nopietni runāt, jo pārāk npietni ir riski.

+13
-9
Atbildēt

7

    edge_indran > jautajums_4 28.08.2015. 14.35

    ——–

    Kas neriskē – tas Briseles un/vai Vašingtonas labvēlību neiegūst!

    Veiksmes stāsts turpinās….

    http://i.ytimg.com/vi/wEYh_f2chiU/maxresdefault.jpg

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 28.08.2015. 16.53

    jautājums – satiku lembi on-line pirms pusotra mēneša :) nu jautrs džeks , ja nezin , ka lācītim vēderā :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > jautajums_4 28.08.2015. 18.09

    uz kluso

    Vai izdevās Lembim roku nobučot..?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 28.08.2015. 18.12

    SB – tāda plāna nebija :) … pateicu tikai sveiki … vajadzēja ko savādāk ?

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > jautajums_4 28.08.2015. 22.20

    jautajums_4

    Teikšu kā ir. Īsteni Savicka apateksnes, Āboltiņas, stilā.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > jautajums_4 28.08.2015. 22.22

    Skumjais Bruņinieks

    Diez vai zinot, ko klusais bučojis pirms tam, Lembis tam dotu savu roku.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 28.08.2015. 22.43

    Charlie zin … :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

zanE. 28.08.2015. 14.17

…paldies, Sanita, par viedokli, kuram pievienojos…

…”sašutušās tautas” komentāri apliecina, cik Jūsu viedoklis ir patiess….ja komentāriem būtu iespējams pievienot skaņu, droši vien, mēs dzirdētu ne tikai ūjināšanu, bet saniknota pūļa rēkoņu, kurš sajuties aizskarts, jo kāds atļāvies tiem parādīt spoguli….

+15
-32
Atbildēt

71

    WAT > zanE. 28.08.2015. 14.37

    Zane, tagad tikai vienkāršas atbildes, lūdzu!

    1. Vai tiesības = pienākumi( atbildība)?

    2. Vai valdošās partijas fīrera statuss, frakcijas vadītājas statuss, ex-ministres statuss, ex-spīkeres statuss, ambīcija pēc premjeres statusa = pensionētas skolotājas statusu?

    3. Vai cilvēkam ir jāatbild par savu rīcību?

    Pieņemu ja uz pirmo un trešo ir atbilde jā, un uz otro nē, tad esam vienisprātis un nekas mums vairāk nav detaļās jādzenājas ( un konkrētām personām jāskarās klāt), bet ja ir savādākas atbildes, tad būtu ļoti pateicīgs par loģisku pamatojumu tām.

    Savukārt , ja Tev Zane ir vienkārši subjektīvi simpātiska , lai ko tā nedarītu, sarkanā, tad Tur neko nevar padarīt, kr.val. ļubov’ zla poļubiš i kozla, netaisos neviena jūtām ķerties klāt. Es operēju tikai ar loģiskām virtenēm.

    +18
    -16
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 14.51

    Kādu rīcību-ūjināšanu? Lai atbild! Bet tad nu atbild visi, kuri tur ūjināja.

    Viens likums, viena taisnība! Visiem!

    +14
    -15
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 14.59

    WAT

    1. Vai tiesības = pienākumi( atbildība)?

    2. Vai valdošās partijas fīrera statuss, frakcijas vadītājas statuss, ex-ministres statuss, ex-spīkeres statuss, ambīcija pēc premjeres statusa = pensionētas skolotājas statusu?

    3. Vai cilvēkam ir jāatbild par savu rīcību?

    —————————————————————–

    uz visiem-jā!

    Un kāpēc par identisku rīcību vienam ir jāatbild, bet otram nē?

    Lūdzu vienkāršu un loģisku atbildi, kāpēc pensionētai skoltājai ūjināšana ir ok, bet deputātei nē?

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 28.08.2015. 15.09

    ——–

    Vajadzēja skolā vēsturi mācīties, tad zinātu, ka:

    “Quod licet Iovi, non licet bovi / Kas atļauts Jupiteram, tas….”

    http://www.mammamuntetiem.lv/userfiles/images/solvita_aboltina.jpg

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    WAT > zanE. 28.08.2015. 15.10

    Jautājum nr. 4

    Vai tiesības ( reālās tiesības un iespējas, nevis uz papīra uzrakstītās) valdošās partijas, frakcijas fīrerienei, ex ministrei, ex-Saeimas priekšsēdei, wannabe premjerei = ar tiesībām( reālajām, nevis papīra) pensionētai učenei? Ja Tu saki ka vienādas, tad nav ko runāt. Neviens tagad nerunā par tiesu un justīciju, bet par būtību, ko liekas neuztver.

    Tikpat labi var teikt ka miljonāram X, ir tādas pašas FAKTISKĀS tiesības( iespējas), kā Tev, ko nevari kosties ar miljonāru X ( visās jomās sākot ar veselības, izglītības, sociālo servisu beigās izklaižu un baudu servisiem)? Bet Tev taču uz papīra ir tādas pašas tiesības( iespējas) kā viņam? Kā tad tā, Jūs taču vienādi esot?

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 15.17

    > WAT

    Vārdi, vārdi, vārdi….No Zanes taču prasīji konkrētību….

    Lūdzu vienkāršu un loģisku atbildi, kāpēc pensionētai skoltājai ūjināšana ir ok, bet deputātei nē?

    p.s. tu zini, kāda ir vecuma struktūra skolotājiem Latvijas skolās? Jaunie tur vienkārši neizdzīvo…

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    WAT > zanE. 28.08.2015. 15.23

    Es taču Tev pateicu, faktiskās iespējas( tiesības)sarkanajai ir n-tās reizes lielākas kā pensionētajai skolotājai, Tu man varbūt pateiksi, ka tas tā nav?

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 15.47

    >WAT

    un kāds tam ir sakars ar ūjināšanu?

    Katram cilvēkam ir savādākas iespējas-kurš skaists, kurš ne tik, kurš gudrs, kurš ne tik, kuram bagāti vacāki, kuram nē. ..Un?

    Kāds tam sakars ar Satversmē noteikto pilsoņu vienlīdzības principu? Visi vienādi atbild par vienādu rīcību. Kāpēc viens drīkst ūjināt, bet otrs nē?

    Jo pēc tavas loģikas iznāk, ka tad jau arī daži drīkst zagt vai slepkavot, bet citi atkal nedrīkst.

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 28.08.2015. 16.08

    …WAT…nudien, Tev grūti konkrēti atbildēt?…

    …ne-a, Tu labāk izvēlēsies aizskart, apzīmējot personu par kuru runā – nosaukt par “sarkano”, par “fīrerieni”…Tu taču vēlējies aizskart, vai ne?…tātad, sevi stādi augstāk par “sarkano fīrerieni”, jo viņa tikpat mīļi Tev atbildēt nedrīkstēs…vai, prāts!?!…tas Tevi pazemos, aizskars Tavu godu un cieņu, ar kādām tiesībām!?!…

    …to, ka Tev patīk dubultstandarti – esi, ne reizi vien, apliecinājis…

    …un vēl…pārdesmit uzkūdītu pensionāru, kurus atsevišķas personas izmantoja savā PR akcijā – nedēvējiet par visLatvijas pensionāriem…nevajag uzņemties atbildību runāt “tautas” vārdā, jo neviens ne Tevi, ne andreju, ne vēl kādu īstlatvieti – nav pilnvarojis to darīt…

    +14
    -19
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 28.08.2015. 16.17

    Pareizi ir, ja latvieši atļaujas tādus politiķus, kā Āboltiņa, kuri atļaujas par tiem atklāti ņirgāties, tie arī pelnījuši, lai par tiem ņirgājas.

    zanE – šodien tev izcili neadekvāti komentāri, cerams pati, vismaz, netici tam, ko raksti, par to “spoguli”, utt.

    +19
    -14
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 28.08.2015. 16.24

    …Dzeri…tā ir mana pārliecība, neatkarīgi no rakstā minētās personas uzvārda…bet Tev ir tiesības uz savu viedokli…

    +12
    -17
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 16.25

    >Dzeris

    Piedod, Dzeri, bet Tev reizēm ir grūtības saprast latviešu mentalitāti…

    Solvita neņirgājās. Varbūt mazliet izaicināja, bet ņirgāšanās tur nebija. Un arī apvainojuma tur nebija.

    Tas bija tik tīri kurzemniecisks izgājiens…No sērijas- liku bēdu zem akmeņa, pāri gāju dziedādama…

    +14
    -20
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > zanE. 28.08.2015. 16.36

    Ja pat pretvalstisko izdzimteņu varzas apoliģētu, dzēris un zanE, uzsākušas kaški, diez vai čekas kājslauķu, kremļjaģju, kleptokrātu un sodomītu Vienotībai ilgi atlicis smirdēt uz mūsu mīļās planētas.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 28.08.2015. 16.50

    Jautājums – ahā, Āboltiņai ir tā “latviešu mentalitāte”, un tiem viņas kritiķiem, tātad, nav, tie redz, nesaprot, tagad skaidrs.

    Tas, ka pieskaitīji Āboltiņu pie t.s. “īstenajiem latviešiem”, gan pareizi, muļķības ziņā viņa tiešām kļūst tiem arvien tuvāka, tāpat gan, kā blēdīguma, pērkamības un liekulības ziņā.

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 16.54

    dzeris – sāc studēt ? :) :) :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 17.03

    >Dzeris

    Bet Tu taču neesi latvietis…Tev to nesaprast…Un tas nav apvainojums, tā ir fakta konstatācija.

    Un es viņu nepieskaitīju “īstenajiem” latviešiem, bet tas bija īsti latvisks izgājiens. Tas ir tas reāli spītīgais un draiskais tautas gars, kā kad zemnieku un strādnieku zēni-kalpu tautas dēli- piesprauda baltu puķi un aizgāja strēlniekos…

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    WAT > zanE. 28.08.2015. 17.17

    >Jautājums nr.4, Zane

    Vēlreiz īpaši stūrgalvīgiem ļautiņiem, pasaules un sabiedrības pamatlikums( kaut nerakstīts) ir vienkāršs, jo vairāk Tev ir , jo vairāk Tev ir jādod, jo mazāk Tev ir jo mazāk Tev ir jādod, kas nav saprotams, ko Jūs bāžaties ar satversmi, kas nodrošina minimumu katram, lai nebūtu tā, ka tie kam ir uzurpē to tiesības kuriem mazākas iespējas, par to neuzņemoties nekādu atbildību. Likums ir paredzēts tad, kad rodas domstarpības. Sarkano neviens netaisās tiesā sūdzēt, un pantus piemērot, viņai piemēro elementārus sabiedrības likumus, sabiedrībā , kur tās dalībniekiem ir disproporcija starp tiesībām( iespējām) un pienākumiem agri vai vēlu sākas revolūcijas, visa pasaules vēsture ir tikai par to.

    Kamēr vergturi nodrošināja vergu un plebsa tiesības tādā līmenī kādā bija viņu pienākumi( atbildība) , tikmēr vergturu valstis plauka un zēla, tieši tāpat ar feodāļiem, absolūtismu, 19/20 gs mijas brīvo kapitālismu, par ar totalitārajām iekārtām( tās gan tikai nodrošināja lai vairākums ir apmierināts), tā arī tagad ar mūsdienu dīvainajā mistrotajā iekārtā, tikai dažiem liekas, ka šajā mistrojumā tomēr var neuzņemties atbildību.

    +16
    -13
    Atbildēt

    0

    Baiba. > zanE. 28.08.2015. 17.35

    >WAT

    Pēc Jūsu filozofijas, nešaubos, ka 1905.gadā Jūs būtu muižu dedzinātāju pirmajās rindās.

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    Drosma > zanE. 28.08.2015. 17.38

    Toties Baiba bučotu rokas baroniem , pa durvju spraugu , jo baroni necieta latviešu smirdēšanu. Un stukačotu – tāpat – pa durvju spraugu.

    Kā tad soda ekspedīcijas zināja, kuru šaut, kuram nošautā mantas atdot?

    Stukaču dēļ , pakalpiņu dēļ, protams.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    WAT > zanE. 28.08.2015. 17.44

    Baiba loģiski, ka būtu, jo baroni gribēja uzurpēt vairāk tiesības( iespējas)nekā bija gatavi uzņemties atbildību( pienākumus), uz latviešu zemniecības rēķina, kuriem palika tikai beztiesīgi pienākumi.

    Pieņemu ar savu šodienas apziņu ēkas, materiālus nededzinātu, bet augstākminēto pārkāpumu izdarījušo baronu ( ja tas jamam hroniski) no kātiem nolaistu.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > zanE. 28.08.2015. 17.44

    uz zanE

    Nevazājiet lieki un neapkaunojiet vārdu “pārliecība”!

    Ne Jums, ne Vienotībai sen vairs nav nekādas “pārliecības”.

    Ir tikai palikusi kāre pēc augstiem amatiem, siltām vietām un bezkonkursu pasūtījumiem.

    Un tik lai būtu tuvāk silei, un strēbt un strēbt kopā ar smagos noziegumos apsūdzēto.

    Un par valsti jau sen Vienotībai nospļauties.

    Kāda pārliecība Jums, zanE, vai kāds tam tic?

    Nelietību, izdevīgumu, piesūkšanos valsts silei un draudzību ar Lembergu Jūs un visi pārējie Āboltiņas roklaižas mēģiniet piesegt ar “pārliecību”!

    Jūsu “pārliecība” ir novedusi valsti Lemberga ilgstošā jūgā.

    +16
    -13
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 17.49

    Meklēju interetā filmu Modris… neatradu … atradu kaut kādus īsgabalus … pazīstu māti , zinu vienas puses viedokli , ir interesati uzzināt otru viedokli …

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 28.08.2015. 18.05

    Demokrātijas viens no pamatprincipiem – jo tu esi augstākā amatā, jo mazāk tu vari atļauties.

    Te, izskatās, daudzi mentāli atrodas akmens laikmetā, un neko tādu nav dzirdējuši.

    Tāpēc visas tās sarunas – Āboltiņa drīkst darīt to pašu, ko pensionāri, izraisa vienīgi nožēlu, ka cilvēki nodzīvojuši demokrātijā tik ilgi, bet, vēl arvien, pat nesajēdz, kādā iekārtā dzīvo, un kā civilizētās valstīs uzvedas, bet, dzīvo pēc kādiem saviem arhaiskiem uzskatiem.

    +15
    -13
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > zanE. 28.08.2015. 18.06

    uz jautājumu_4

    Kāds izskatās “īsts latvietis”, izstāstiet un, ja varat, aprakstiet.

    Dikti gribās zināt..

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > zanE. 28.08.2015. 18.12

    Āboltiņai ir politiskā atbildība, pensionētai skolotājai nav.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > zanE. 28.08.2015. 18.14

    Kopš kura laika Āboltiņa ir kurzemniece?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Baiba. > zanE. 28.08.2015. 18.29

    >Skaisle

    Jūs vienmēr cenšaties pielīst, lai kāds Jūs novērtētu? Tāda apdalīta izskataties. Sirgstat ar uzmanības deficītu?

    +10
    -14
    Atbildēt

    0

    Baiba. > zanE. 28.08.2015. 18.35

    >DikembeSakamoto

    Ko ķērcoša un nesavaldīga skolotāja var iemācīt jaunajai paaudzei? Viņas atbildība ir lielāka par politiķa atbildību. No skolotāja būs atkarīga tikumības, savstarpējas cieņas un patriotisma ieaudzināšana nākotnes politiķim. 25 gados ir izaugusi vesela paaudze un šodien mēs esam tiesīgi prasīt atbildību no skolotāja, kurš saražojis brāķi.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 28.08.2015. 20.30

    Jautājums. Pāris skrūvītes Tev tomēr trūkst:):):)

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 20.48

    lno – kā mani fascinē patiesības nesēji :) :) :)

    P.S. Interesanti kur ir atskaites punkts, kas nosaka kuram trūkst skrūvītes ? :)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 20.50

    >WAT

    Vēlreiz īpaši stūrgalvīgiem ļautiņiem, pasaules un sabiedrības pamatlikums( kaut nerakstīts) ir vienkāršs,

    —————————————–

    Aha!… ne po zakonu, a po paņatijam…

    Tu ar tiem nerakstītajiem likumiem tā neaizraujies …Tu Satversmi izlasi!

    Un tur melns uz balta…Visi pilsoņi ir vienlīdzīgi!

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 20.53

    >klusais

    Nū…lno,uz mani ir traki iepūties…Mums ir principiālas un antagonistiskas pretrunas arhitektūrā… par vietu, lietu un stilu!

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 20.56

    jautājums – lno ir nacionāls pensionārs … cienīsim savu vecāko paaudzi :)

    P.S. Pat tad ,kad ir jautājumi par zaudētām skrūvītem un uzgriežņiem :)

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 28.08.2015. 21.01

    klusais. Neņem tik ļoti pie sirds, bet turpini evolucionēties, jo domubiedri Tevi apsteidz – daži kā jautājums un Zane jau sasnieguši kurmīša līmeni:):):)

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 21.03

    >SB

    Kāds izskatās īsts latvietis? Lūdzu..

    https://www.google.lv/search?q=Latvie%C5%A1u+str%C4%93lnieki&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCgQsARqFQoTCN6r7tCszMcCFWPPcgodTHwAeA

    Mēs, protams, esam bāreņu tauta, bet…nu reizēm mums apnīk pie ābeles stāvēt…un tad izrādās, ka Rīgas puikas reāli meistarīgi cilā finkas, bet zemnieku zēni dakšas…

    Un Spīdolas sevi nekad pazemot nav ļāvušas! Ne tāds raksturs…

    Tāda nu ir mūsu, bāreņu , daba…

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 21.06

    >klusais

    Tā jau ir. lno jau ar reāls latvieša raksturs…visu laiku durkļus vicina…

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 21.07

    lno – vai tad es kaut ko ņemu pie sirds ? :) :) :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 21.09

    jautājums – diezgan tipiski :) pat nopirsties skaļi sagādā problēmas , bet gudri parunāt … to nevienam neaizliegsi :)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 28.08.2015. 21.15

    klusais. Pieklājīgā sabiedrībā jāizliekas neievērojam šo Komentāru?:)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > zanE. 28.08.2015. 21.49

    uz jautājumu_4

    Vai pats esat īsts latvietis?

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 28.08.2015. 22.18

    >SB

    Divi vecvectēvi bija strēlnieki. Viens bija Nāves salā.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 28.08.2015. 22.23

    lno – koments vietā :) tāpat kā par skrūvītēm :) 1:1

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 29.08.2015. 10.42

    -> zane

    kaut kādu dievu lūgt, uz ceļiem rāpot pa Vecrīgas ielām, traucējot satiksmi, ir OK , un politiķim ar to jārēķinās, bet likumīgi un korekti protestēt pret nožēlojamām pensijām ir kaut kas nepieņemams un politiķe Āboltiņa drīkst paust adekvāto attieksmi???

    Mjāaaa… Ja tāda ir jūsu nostāja, tad jūs gaida skuju taka…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 29.08.2015. 10.45

    No skolotāja būs atkarīga tikumības, savstarpējas cieņas un patriotisma ieaudzināšana nākotnes politiķim

    ——————

    vai tad šos vārdus vienotība nav ierakstījusi aizliegto sarakstā?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 11.16

    andrejs – ir tāda lieta kā cēloņi un sekas … tad nu domājot par pensijām arī vajadzētu aizdomāties kādi galu galā ir cēloņi mazajām pensijām , jo rezultātu jau mēs redzam … Vai paši pensionāri zināmā mērā nav atbildīgi par šodienas situāciuju un pensijām tai skaitā ?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 29.08.2015. 11.43

    to klusais

    protams, ka ir.

    Te mēs galvenokārt apspriežam Āboltiņas rīcību.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 12.39

    Ja, NA ir ļoti naski uz Solvitas apspriešanu…un apriešanu…

    Bet kā tad bija ar to uzbraucienu tantei diekalpojuma laikā? Nu to par 7 euro.

    Ko tad visi tikumības karotāji bija kā ūdeni mutē ieņēmuši?

    Bet lieta bija daudz, daudz nopietnāka.

    Liekulība un divkosība .

    Tiek nu paši ar saviem baļķiem acī galā, tad ķeras pie citu skabargu apkarošanas!

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 12.50

    andrejs – par Āboltiņu te ir vismazāk ko spriest :) jo amats uzliek attiecīgus pienākumus un uzvedības normas … Pat ja viņai mestu ar tomatiem vai olām , viņai vajadzētu mierīgi turpināt ceļu :)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 13.16

    >klusais

    Šeit nav tik vienkārši. Jo mest ar kaut ko ir huligānisms un politiķis nevar atļauties pretlikumīgas darbības. Bet uūūū…tas ir kas? Pretlikumīga darbība? Nē!

    Ja pensionāri būtu kaut ko dziedājuši, tad ja Solvita dziedātu pretī, tad ko ? arī šitāds skandāls būtu? Ja Solvita ir izdarījusi kaut ko nepareizi, tad te viennozīmīgi ir spogulis-nepieņemami ir uzvedušies arī pensionāri.

    Un civilizēti ir jāuzvedas visiem! Jo, kāpēc lno var mani apsaukāt, bet man ir jābūt pieklājīgam? Jo vecs? Bet tās ir viņa problēmas, lai tad nelien publiskā vidē.

    Un šis lietas Latvijā kļūst akūtas- tiek veidota bļauku kultūra. Un cilvēki, kuri negrib tādā dzīvot un bērnus audzināt, izvēlas citas mītnes zemes-civilizētas.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 29.08.2015. 13.41

    Labrīt, brāli Teodor! Lai Dieva sods katram, kurš zaimo Solvitu, negrib pamest Jūrmalu, iebilst pret Tua, un neatzīst Jautājuma erudīciju. Viņš nav liekulis, jo agrāk krita un stāvēja par TP kā tagad par Solvitu:):):)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 13.53

    >lno

    Labrīt!

    Arī tev es par 2. bausli gribu atgādināt, Garoza tu mūsu….

    Un es nevienam ar Providences sodu šajos komentāros neesmu draudējis. Vai nu uzrādi tādu tekstu, vai pārdomā… kā sauc tos, kuri melo?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 29.08.2015. 15.28

    Brāļa Teodora Providence ir Zelta teļš un pārliecība, ka neskatoties ne uz ko, vienmēr jābūt vismaz siles tuvumā. Pats gandrīz vienmēr aizskari oponenta personību, bet cik ievainojama paša patmīlība:) Arī es esmu saukts gan par rasistu, fašistu, tagad Garozu, un retais tik ilgi nodzīvojot kā es. Ja man jāraksturo tevi, tad esi melīgs un aizvainojams kā Kurmītis un lielkulīgs kā zanE.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 29.08.2015. 16.00

    …ln0…atkal plūmes?…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 17.06

    jautājums – patiesībā problēma ir ļoti virtuāla … un uz situāciju var paskatīties dažādi … es personīgi uzskatu , ka Āboltiņai nevajadzēja nekā reaģēt , Tu uzskati ,ka ūjināšana bija vietā … katram sava taisnība un tāpat neviens otram neko neieskaidros :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 17.10

    Zināmā vecumā ar runāšanu kā ar čurāšanu…bet man ir jāciena tavs vecums…

    tu :

    1)proponē klasiskus fašistiskās un rasistiskās ideoloģijas uzskatus

    2) esi porno cienītājs, kas gan tev netraucē no visas sirds nosodīt Džeinu…Jo esi liekulis un divkosis!

    3) esi Garoza, jo optimizē nodokļus- pat uz hokeju un koncertu uz uzņēmuma rēķina

    p.s. un kā tomēr bija ar to Vītola fondu….

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 17.14

    >klusais

    Ne gluži…

    es arī uzskatu, ka saprātīgāk bija nereaģēt, bet ,ja notika, kā notika…Tad es neredzu iemeslu taisīt no tā vispasaules traģēdiju. Es vienkārši saprotu, kāpēc viņai kā sanāca. Solvita negribēja nevienu aizvainot vai vēl vairāk nodarīt ļaunu-tā vienkārši bija spontāna reakcija. Arī politiķi ir tikai cilvēki…

    Ja mēs politiķiem tikai ūjināšanu varētu pārmest …Mēs dzīvotu ideālā sabiedrībā,

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 17.37

    jautājums – redz nelaime ir tā , ka politiķi dēļ savas profesijas ir daudz vairāk ierobežoti savās izpausmēs … un tas , kas citiem ir normāls un pieņemams , politiķim var maksāt reitinga punktus un galu galā karjeru … Kā lai te neatceras Zaķa gadījumu ar auto pirkumu … jebkurš ,kuram ir kaut mazākā nojēga par nodokļiem, konkrēti PVN , zinās pateikt , ka Zaķis nekādā veidā neuzmeta valsti ar PVN nenomaksu … , bet neskatoties uz to joprojām skan stāsti par nodokļu optimizāciju :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 29.08.2015. 19.51

    Iautājums. Uz visām tavām muļķībām netaisos reaģēt, uz vienu atbildēšu – abonements uz Dināmo par atbalstu jauniešu komandai. Kas Tev pret Vītola fondu? Un tagad gaidu citātu, kurš apliecinātu manus fašistiskos, nacistiskos uzskatus. Ja nevarēsi atrast, tad pat ezim būs skaidrs, ka esi kretīns ar lielu muti…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 20.05

    >lno

    Bet esi taču saistīts, vai ne? Tāpat kā Nāgels?

    Un par uzskatiem…Par Pinočetu, par Cukuru, par bēgļiem, pat pie mana pēdējā bloga, kur tu man pārmeti nepamatotu uzbraucienu Gebelsam…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 20.19

    >klusais

    Nē, runa nav par politiķu ierobežošanu, bet par daudz svarīgāku lietu – vērtību sistēmu.

    Tiek uztaisīts mežonīgs tracis par niekiem- un tikai un vienīgi konkurenti norakšanas interesēs, bet par patiešām svarīgām lietām ir kapa klusums… Krugavaja poruka…Principā, tiek realizēta tā pati Zīgerista banānu politika…

    Un arī savstarpējā naidā un destruktīvā komunikācijā mēs esam aizgājuši līdz robežai…

    Labi , notika, kas notika. Un ja 12 gadi ir robeža partijai Latvijai… tad ir!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 20.49

    jautājums – es pieturos pie domas,ka 12 gadu lāstam :) ir tomēr kādu reizi jābeidzas :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 20.51

    Viss reiz beidzas…Bet tā laikam nebūs šī reize…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 29.08.2015. 21.01

    Jautājums. Nu tātad citāta nav, kārtējais bla, bla un izrietošais no mana iepriekšējā komentāra:) Paliec sveiks:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 21.07

    jautajums – jāpagaida 3 gadi un tad redzēs :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 21.13

    >lno

    ai Dieva sods katram, kurš zaimo Solvitu, negrib pamest Jūrmalu, iebilst pret Tua, un neatzīst Jautājuma erudīciju.

    ———————————–

    Kur citāts? kā sauc tos, kuri melo?

    Kāpēc, man būtu jārokas pa arhīvu, ja tu sevi vairāk, kā ar apsaukāšanos neapgrūtini?

    Tu esi, tas , kas esi, Garoza tu mūsu!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 21.23

    >klusais

    Ja būs tie 3 gadi. Jo partijas vadīšana- ambīcijas, intereses, nauda…Tas ir smags un reāls ikdienas darbs. Un pateicoties Solvitai V ir lielāka ietekme valdībā nekā pienāktos pēc mandātu skaita…Ja būs pārdale…

    V ir reāls ‘čūsku midzenis…Bet arī vēlēšanu kampaņai nauda būs jāsavāc…Kalniete vai Vinķele vai Čigāne savāks? Vai Judins?

    Un kad ir pašvaldību vēlēšanas? Ne pēc 2 gadiem? Rīgu atkal atdodam Nilam?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 29.08.2015. 21.32

    jautājums – nu Solvita naudu nevāc :) Runā , ka Jaunups bijis ziķeris … tagad Tumbočkins :) Tāpat starp citu tagad kā frakcijas vadītāja Solvita tiek nolikta pretstatā Zaķim … Tā kā Solvita nez vai īsti ir tas īstais cukurgraudiņš , jo Zaķis esot stipri labāk spējis menedžēt pasākumus. Par Kalnieti,Judinu un Čigāni atļaušos neizteikties …

    Par Rīgu … lai gūtu panākumus ir jāsaprot , ka spēki ir jāapvieno , nevis jāšķeļ .

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 22.44

    >klusais

    Par apvienošanos piekrītu. Bet kurš te ir gatavs tam? Respektīvi, Rīga atkal paliek , kam paliek…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 29.08.2015. 22.45

    > klusais

    Jaunups arī pašlaik spēj savākt naudu…bet ne elektorātu….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > zanE. 30.08.2015. 03.29

    jautājums_4

    Prokremliskie lopi, Saskaņa un Vienotība, zem čekas jumta ir sadalījuši visas kriminālās sfēras

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 30.08.2015. 08.53

    jautajums – ar Rīgu patiesībā ir vairākas interesantas lietas, kas liek domāt , ka nemaz Rīgu negrib atņemt Ušakovam … es pat izteiktu versiju ,ka varbūt varas sadale ir noteikta augstākos plauktos …

    Varbūt pāris lietas , kas par to liek aizdomāties :

    1. Informatīvi nemana praktiski nekādu koordinētu un sistēmisku cīņu pret notiekošo RD . Tas , kas parādās ir samērā haotisks un ātri norimst. Teiksim kapēc neviens nav nopietni pieķēries Rīgas finansu situācijai , tās izpētei un vienkāršoti uzlicis to uz papīra un tiražējis MM . Tas būtu daudzsēriju seriāls … Tā vietā kaut ko reizēm uzskribelē Ēlerte vai Pulks . NA vispār nemana un sajūta , ka RD viņu nemaz nav.

    2. KNAB dīvainā attieksme pret RD struktūrām … Tur tak ir kur rakt un rakt , bet principā klusums … Ko vērti vien ir RS brīnumi no sērijas Kombuļu lāzeršovs … Vai teiksim tas kā pārdeva Ceļu Pārvaldi … Tāda sajūta , ka KNAB ir dots nerakstīts uzdevums likt mierā RD.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 28.08.2015. 14.08

Burtiski pirms dažām dienām tika izsvilpta Merkele. Nav dzirdēts, ka viņa būtu svilpusi pretī. Laikam nemāk :)

Vispār jau mani pārsteidz šis raksts. Un pārsteidz, ka to savārstuļojusi tieši S.U. Ja paraugāmies plašāk, visā demokrātiskajā pasaulē sabiedrības neapmierinātība tiek izpausta piketos, mītiņos un demonstrācijās. Dažkārt tā tiek pausta pat visai skaļi (es nerunāju par grautiņiem franču melno stilā). Jo lielāka sāpe, jo skaļāka un masveidīgāka reakcija. Jādomā, ka Sanitai kā pasaules pilsonim šis process nemaz nav svešs.

Taču latviešu mentalitāte mūsu politiķiem ir īsta bagātība. Ja kaut kas nepatīk, cilvēki pačīkst, nu varbūt vēl saņemas pakritizēt internetā. Savākt 100 dalībniekus piketam jau ir gandrīz varoņdarbs! (Saskaņas organizētie darbaļaužu mītiņi neskaitās – tiem ar brīva viedokļa paušanu nav sakara). Un mūsu politiķi jūtas tik komfortabli. Nekas nav jāsaka, ne par ko nav jāatskaitās. Pietiek vien ar kājas piecirtienu – “tā vajag un tā būs”. Punkts.

Un, še tev! Savācas simtnieciņš un vēl ūjinās! Nu, kā tā var! Fui, tas ir tik nepiedienīgi, tik nepieklājīgi! Ja jau atvilkās, vai tad nevarēja vnk pamīņāties pie durvīm un klusi izklīst? Netraucēt. Nekavēt dārgo politiķa laiku. Galu galā – nekrist uz nerviem ar stulbām prasībām. Īsāk sakot “ņevisovivatsa”! Un ļaut politiķiem “rūpēties par tautu” (kā reiz līdzīgi izteicās viens cits odiozs politiķis). Sanita, tiešām demokrātiskā pasaulē tā notiek?

+31
-15
Atbildēt

10

    edge_indran > traductrice 28.08.2015. 14.12

    ———-

    Mani arī reiz pārsteidza:

    “Šodien mēs esam liecinieki, kā tiek veidots demokrātiskais totalitārisms, jeb, ja vēlaties, totalitārais demokrātisms.”

    Par Rietumu totalitāro demokrātiju: Aleksandra Zinovjeva intervija (1999, Berlīne) https://infoagentura.wordpress.com/2014/08/20/par-rietumu-totalitaro-demokratiju-aleksandra-zinovjeva-intervija-1999-berline/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 28.08.2015. 14.20

    Ja jau atvilkās, vai tad nevarēja vnk pamīņāties pie durvīm un klusi izklīst?

    ——————————

    un kādu tautasdziesmu uzdziedāt…

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > traductrice 28.08.2015. 14.32

    ——-traductrice:”(..)Taču latviešu mentalitāte mūsu politiķiem ir īsta bagātība.”

    ===============================================================================

    Tieši tā!

    http://www.viesite.edu.lv/files/bildes/9-10_mac_gads/4_05_2010/4maijs_logo.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > traductrice 28.08.2015. 14.49

    Demokrātiskajai pasaulei latvāniska valsts iekārta ir nejauša pataloģija, kas reiz arī izčūkstēs, jo pasaulē vispār etniskums nav pieņemts modē, izņemot Āfrikas pigmejus un aborigēnus, bet šajā bēgļu parādīšanās vietējie etnocentristi ieraudzīja sev konkurenci. Kā tad! Mēs tak esam Eiropas afrikāņi un pēdējie aborigēni! Kādēļ pie mums vēl sūtīt īstus afrikāņus?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    DD1 > traductrice 28.08.2015. 16.50

    > traductrice

    “pirms dažām dienām tika izsvilpta Merkele. Nav dzirdēts, ka viņa būtu svilpusi pretī. Laikam nemāk”

    Cenšos iedomāties, kā Merkele ieliek mutē pirkstus un spalgi nosvilpjas. Tas būtu interneta hits, kamēr Āboltiņas ūjināšanas video ir tikai lokāls triumfs.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    Baiba. > traductrice 28.08.2015. 18.25

    >andrejs

    Noskatījos vēlreiz to sižetu, Jūs būsiet vīlies, neizskatījās, ka tie pensionāri latviešu tautas dziesmām nebija gatavi. Tiem častuškas varētu būt tuvākas.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 29.08.2015. 10.35

    Jūs būsiet vīlies, neizskatījās, ka tie pensionāri latviešu tautas dziesmām nebija gatavi. Tiem častuškas varētu būt tuvākas.

    ——————

    No tava komentāra var spriest, ka jūs šķirojat pensionārus pēc tautības? Es nezināju, ka Vienotība piekopj šādu politiku?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 29.08.2015. 15.52

    …andrej…Tu tiešām domā, ka visi, kas nepiekrīt Tavam viedoklim – ir Vienotības partijas biedri?…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 29.08.2015. 18.30

    to zane

    Tātad Tu nepiekrīti baibas :) teiktajam?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 29.08.2015. 19.09

    …kas Tev liek secināt, ka Baibai ir kāds sakars ar Vienotību?…tas, ka viņas viedoklis atšķiras no Tavējā?….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Drosma 28.08.2015. 13.23

Vakardien spiegelonline bija smieklīgs video, kā Merkele apmeklē Heidenau, vietu, kur nodedzināja begļiem paredzēto māju. Žurnāliste intervēja vietējos, visi kā viens bija pret bēgļiem. Merkele bargi paziņoja,ka turpinās bēgļus uzņemt, ieleca auto un aizlaidās.

Tagad Heidenau sabiedrībai ir aizliegts pulcēties.

Tas nozīmē – Vācijā – tiesiskā valstī cilvēkiem ir aizliegts paust savu viedokli un ir aizliegta pulcēšanās brīvība.

Fuck off tādu brīvību, ellē tādu palīdzību, kuras dēļ mums jāzaudē gan brīvība, gan tiesības, gan tas materiālās labklājības minimums, ko mēs par spīti visām likumīgām zagšanām esam spējuši noorganizēt.

Ja tas tā turpināsies, es domāju ,ka Eiropu pārņem milzu nemieri un mizlu haoss. Tad būs tā,ka izdzīvos , kurš labāk māk notēmēt un kuram ātrāka reakcija.

In Heidenau sind alle öffentlichen Versammlungen untersagt, auch das Willkommensfest für Flüchtlinge. Die Gewerkschaft der Polizei kritisiert das Verbot scharf – als “Offenbarungseid für den Rechtsstaat”.

+14
-14
Atbildēt

1

DD1 28.08.2015. 13.20

Izskatās, ka mums ir te darīšana ar pērkamu žurnālistiku. Glaimojoša bilde arī piemeklēta.

Tiesības vienmēr jāsamēro ar pienākumiem. Nabaga pensionāriem, kam tiesību gandrīz nekādu, nav pienākums būt galantiem, pazemīgiem un supertolerantiem. Un otrādi,- Āboltiņai, kas bauda maximālas tiesības, bija pienākums paciest tautas nopēlumu, lai kāds tas arī būtu, kamēr neviens viņu neaizskar fiziski.

+27
-19
Atbildēt

2

    andrejs > DD1 28.08.2015. 13.46

    latviešu penši jau tā ir pārāk iecietīgi, pietiek okupāciju pārcietušos pabaidīt ar lozungu “krievi nāk” un viņi samierinās ar nožēlojamu dzīvi.

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    edge_indran > DD1 28.08.2015. 14.05

    ———

    Kas ar baidīšanu nodarbosies – tas Rīgā pie vadības vēlēšanu ceļā nenonāks.

    http://old.puaro.lv/media/uploads/news/1_20120319190932860.jpg

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Skaistule 28.08.2015. 13.00

Kā vienmēr Upleja pļurkst un pļerkst pēc savas saprašanas. To, ka viņai galīgi švaki ar tautas saprašanu, tas jau tagad katram skaidrs. Nesaprotu vienu, kāpēc IRIR publicē tik bieži viņas draņķīgo viedokli. Nekāda eksperte, taču, nav. Kauns kaut ko tādu pat lasīt. Āboltiņas draudzene. To, ko viņa atļāvās – vieta mēslainē. Tāds tādu aizstāv. Demagoģijas kalngali.

+21
-18
Atbildēt

0

Drosma 28.08.2015. 12.52

Piemēram, ASV atkal diskutē par šaušajmieroču aizliegšanu.

Nu tas ir nenormāli,ko tie amerikāņi atļaujas, kā kaut kas nepatīk – klikt un nošauj un viss.

Bet – nekur jau netiek rakstīts un runāts par to,ka Neatkarības Deklarācijā – vienā no šīs valsts pamatlikumiem ir teikts, ka ja valsts vara vēršas pret sabiedrības interesēm – tad sabiedrībai , vai pilsoņiem – neatceros kā tieši tur bija rakstīts – ir tiesības ņemt rokā ieroci un sevi aizstāvēt.

Kāpēc raksta autore ne ar vārdu nepiemin to,ka mūsu valsts problēma ir tā, ka ievēlētā valsts vara neatskaitās saviem vēlētājiem par padarīto? Tā tācu ir totāla bezatbildība , kādā dzīvo visi šie politiķi. Kā Legzdiņš rādīja fakjū – citā reizē , citiem protestētājiem … VIņi – POLITIĶI saņem TĀDAS NAUDAS , TĀDAS PRIVILĒĢIJAS, GARANTIJAS , un tā vietā , lai mums rokas bučotu , drāž mūs kā asfalts ezīšus.

Tā nav demokrātija. Tā ir demagoģija.

Sauksim lietas vārdos.

Un galu galā – sasodītie latviešu pensionāri – domājiet paši – ar 180 eur izdzīvo kā 30 grādu salā, tā 30 grādu karstumā. Nu tur politiķiem nervi var neizturēt, nav jau tā, ka mēs viņus – nabaga politiķus – pavisam nesaprastu. Tiek darīts viss, lai nodokļu nemaksātāji apmirtu pēc iespējas ātrāk – bet …. tempi neapmierina, ļoti neapmierina.

Tā es domāju.

+19
-14
Atbildēt

2

    Ivars Alksnis > Drosma 29.08.2015. 11.29

    Ja kāda pārvaldes forma šiem pašiem cilvēkiem kļūst šos sākotnējos mērķus apdraudoša, tad tautai ir tiesības šo pašas iedibināto pārvaldi vai nu izmanīt vai atcelt un iecelt jaunu valdību, kas pamatotos uz tādiem varas pamatprincipiem un organizācijas formām, kuras labākajā veida nodrošinātu saviem cilvēkiem drošību un labklājību.

    ——————————————

    http://www.hist.msu.ru/ER/Etext/indpndnc.htm – krieviski Deklarācijas teksts

    https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Declaration_of_Independence

    Neatkarības deklarācija

    ASV kongress 1776. g. 4. jūlijs

    Vienbalsīgi pieņēmušas trīsdesmit ASV pavalstis

    Kad vēstures ritums noved pie tā, ka kādai tautai kļūst nepieciešams saraut politiskās saites, kas to saista ar citu tautu, un ieņemt patstāvīgu vietu pasaules politiskajā arēnā, kurā tai ir pelnīta vieta pēc dabas un Radītāja likumiem, cieņpilna attieksme pret cilvēces spriedumu prasa citiem izskaidrot tos cēloņus, kas pie šādas atdalīšanās noveduši.

    Savu lēmumu mēs pamatojam ar to acīmredzamo patiesību, ka Radītājs visus cilvēkus laidis šai pasaulē vienlīdzīgus un apveltījis ar virkni neapstrīdamu tiesību, pie kurām pieder dzīvība, brīvība un tiesības uz laimes meklējumiem. Šo tiesību nodrošināšanai cilvēki dibina valdības, kuru likumīgās tiesības izceļas no pārvaldāmo dotām pilnvarām. Ja kāda pārvaldes forma šiem pašiem cilvēkiem kļūst šos sākotnējos mērķus apdraudoša, tad tautai ir tiesības šo pašas iedibināto pārvaldi vai nu izmanīt vai atcelt un iecelt jaunu valdību, kas pamatotos uz tādiem varas pamatprincipiem un organizācijas formām, kuras labākajā veida nodrošinātu saviem cilvēkiem drošību un labklājību. Protams, veselais saprāts prasa, lai izsenis iedibināta pārvalde, nemainītos vai netiktu izmanīta nebūtisku un pārejošu apstākļu iespaidā. Tātad visa ilgstošā vēsturiskā pieredze mums māca, ka cilvēkiem raksturīgi drīzāk paciest varas kļūdas līdz brīdim, kamēr vēl var ciest, nekā īstenot savas tiesības izmanīt pārvaldi, pie kuras tie jau pieraduši. Tomēr, kad varas ļaunprātību un vardarbību saraksts, kuras visas vieno kāds skaidri saskatāms netikumīgs mērķis piespiest tautu samierināties ar neierobežotu varas despotismu, beidzot neapgāžami apliecina kādas varas netikumību, šīs varas gāšana un jaunu rītdienas drošības garantiju radīšana kļūst par tautas tiesībām un pienākumu. Mūsu kolonijas ilgu laiku bija iecietīgas un tikai galēja nepieciešamība liek mūs mainīt tradicionālo šo zemju pārvaldes formu. Patreiz mūs pārvaldošā Apvienotās karalistes karaļa valdīšanas vēsture ir nebeidzama netaisnību un vardarbību virkne, kuras mērķis ir neierobežota despotisma iedibināšana. Par augšminēto visas cilvēces izvērtēšanai ceļam priekšā sekojošus faktus:

    Viņš atteicās dot savu piekrišanu likumu pieņemšanai, kuri augstākā mēra būtu noderīgi un nepieciešami mūsu labklājībai.

    Viņš aizliedza saviem pārvaldniekiem/gubernatoriem pieņemt neatliekamus un ārkārtīgi nozīmīgus likumus, ja vien to tekstā nebija minēts, ka to ieviešana tiek atlikta līdz karaļa piekrišanas saņemšanai un ja likumprojektos šī atruna tika ieviesta, tad tos demonstratīvi atstāja bez izskatīšanas.

    [ …. ]

    Viņš bieži atlaida pārstāvju palātas, kuras drošsirdīgi un nelokāmi pretojās tautas tiesību pārkāpumiem.

    Viņš ilgu laiku pēc katras tādas atlaišanas Viņš novilcināja citu tautas priekšstāvju izvēlēšanu, kā rezultātā likumdevēja pilnvaras, kas savā būtībā ir neiznīcināmas, tika atgrieztas realizēšanai tautai kopumā. Tai pat laikā pavalstis tika apdraudētas gan no ārējiem iebrukumiem, gan iekšējām jukām.

    Viņš lika šķēršus imigrācijai mūsu valstīs/štatos, ignorējot svešzemnieku imigrācijas likumu pieņemšanu, atsakoties pieņemt daudzus citus pavalstīm/statiem nepieciešamus likumus, kas sekmētu imigrantu pieplūdumu, kā arī apgrūtinot jaunu zemes īpašumu atdalīšanu.

    Viņš kavēja ieviest tiesībsargāšanas institūcijas, atsakoties pieņemt likumus par tiesu varas organizāciju.

    Viņš tiesnešus viņš turēja īpašā atkarībā no savas varas gan ar tiesnešu pilnvaru termiņa regulējumu, gan nosakot to amatatlīdzības apmēru un tā izmaksas kārtību.

    Viņš radīja virkni jaunu valsts iestāžu un tās piepildīja ar birokrātu leģioniem, lai apspiestu tautu un atņemtu tai eksistences līdzekļus.

    Viņš miera laikā viņš uzturēja regulāro armiju bez mūsu leģistratūru piekrišanas.

    Viņš centās pacelt militāro varu par neatkarīgu un augstāku pār civilo varu.

    Viņš slēdza savienības ar citām personām, lai pakļautu mūs juridikcijai, kas sveša mūsu Pamatlikumam un ko neatzīst mūsu likums.

    […]

    [Mēs nelokāmā pārliecībā lemjam dibināt neatkarīgu valsti un piepildīt šo savas neatkarības Deklarāciju ar savām dzīvībām, īpašumu un neaptraipīto godu.]

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Drosma 30.08.2015. 12.58

    SKAISLES krieviskā domāšana – nevietā un nelaikā pieminēt amīšus, man atver acis.

    Turpmāk līdzīgās situācijās pensionāriem jāatklāj uguns no mašīnpistolēm – kamēr Āboltiņa somiņā sameklē pistolīti, liepiņa viņu nepiesedz.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 28.08.2015. 12.49

šis dāmas telefona nummurs atrodams miljonāra ozinovska telefonā , http://www.diena.lv/latvija/politika/igaunijas-miljonaram-osinovskim-plasa-latvijas-politiku-kolekcija-14109776

sāku pieņemt ka ozinovskis nopircis viņai cieto mandaatu , jo pusļimons dz/dienas daavana magonim priekš viņa taads sū… pardon , nieks vien ir , mandaats noteikti tik daargs nebija

nesmukums gan pa visu muli

+13
-16
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > 28.08.2015. 13.09

    Ebenemezers

    Domāju, čekisti Junkuram izteica piedāvājumu, no kura viņš nevarēja atteikties.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

Drosma 28.08.2015. 12.40

“Tomēr, neraugoties uz demokrātisko iekārtu un vienlīdzīgām iespējām, liekas, ka lielai daļai sabiedrības ļoti dziļi apziņā ir iespiedies mistiskais dalījums “augšās” un “apakšās”. ”

Lūk, šo rakstu es nosauktu par Kremļa troļļu Augsto Dziesmu.

Interesanti – kurš un cik un kā autorei maksāja par šo prasto propagandu.

Baigi interesē.

Autore apgalvo – esam demokrātiska iekārta ar vienādām iespējām.

Nenosmieties. Kaut kādi sasodīti pudeles zagļi – tie cietumā atsēž vienu termiņu pēc otra, kā saka – lažiņā nepagūst pat atdzist,kad sildītāji jau atpakaļ – notiesāti pēc tāda un tāda panta, bet …. spriediet paši – Lembergs – nemitīgi lasu – apsūdzēts smagos , kriminālos noziegumos , bet pat īsti nezinu cik gadus jau …5 vai 10 ? Nezinu.

Vai – vienādo iespēju zeme – visi mediji bija pilni ar info , ka Ganbei valstij nošmaucis miljonus,ka R.Ločmeles – bijušās deputātes bizness nav maksājis miljonus utt utpjrpj – tādus piemērus varētu piesaukt 10001 lapu, nē lapaspusi, kaut vai Dailes Līni no amata atlaida, NT Rubenim – ordeni grib dot – nezinu , varbūt man vajag brilles – bet nekādas vienādas iespējas es te neredzu. Tik klaji melot – nu piedodiet autorīt – neticu,ka par mazām naudiņām to darat.

Jauna magoņmaize – jo salda mūs gaida arī Magoņa lietā – esmu gatava saderēt ar jebkuru, ka Magonis netiks notiesāts par kukuļņemšanu. Kā var spriest no ziņām medijos – gluži kā Koleju romānā – visi draugi ir sadevušies rokās, lai palīdzētu Magonim.

Viens likums , viena taisnība visiem – skaidrs,ka tas attiecināms nevis uz Latvijas sabiedrību, bet gan uz Latvijas likumdevējiem – vai dzērumā ālējas, vai dzērumā brauc, vai … un vai … un vai … nav pat svarīgi,kurš vai – galvenais, ka šiem viens likums, mums – viens.

Tad vēl. Tikko cilvēks kļūst par politiķi – viņš iegūst tik daudzas privilēģijas, ka ir vienkārši piedauzīgi tādu salīdzināt ar pilsoni parasto. Piemēram, iegūst tiesības melot, krāpt, nepildīt solījumus. Ja es savā darbā atļautos, to ko atļaujas politiķi, mani no darba atlaistu ar pantu. par kādām vienādām iespējām te ir runa?

Un ja konkrēti par Āboltiņu – viņai taču bija visvairāk svītrojumu vēlēšanās, sabiedrība norādīja – mūs šīs politiķes darbība neapmierina.

Bija šķiet de facto raidījumā sižets, kur tika uzdots jautājums Āboltiņai – kā Jūs komentējat,ka Junkurs ne uz kādu Honkongu nav aizbraucis un nekādā firmā nestrādā. Āboltiņa atbildēja -esot svarīgāki jautājumi kā pļāpāšana par Junkuru.

Lūk, jaunajā numurā ir par Rīgas namu apsaimniekotāju – vai tās ir vienādas iespējas , kad ar apsaimniekošanas biznesu mūs apzog legāli ? Vai pēc šīs VK secinājumiem kāds sēdēs cietumā?

Vai tas, ka no valsts pasūtījumus visu laiku saņem vieni un tie paši uzņēmēji, vieni un tie paši dzejnieki, rakstnieki , žurnālisti – tās ir vienādas iespējas ?

Jā – ko tur daudz teikt – skaisti melot neaizliegsi.

+20
-15
Atbildēt

3

    Valdis Eiserts > Drosma 30.08.2015. 12.37

    ЫЛФШЫДУ(SKAISLE)! Vēlēšanās atdāvināt savus troļļa uzplečus Sanitai nav veiksmīgi īstenojusies. Dabiski saprotama tava tieksme pasauli apspriest caur kirilicā izlasīto, noniecinot latviski rakstīto.

    Iesaku neplātīties ar čehova “studēšanu”, paplašināt “savas prasmes” ar krievu literatūras pamatlicēja Puškina ieteikumu – писать надо так чтобы словам было тесно, а мысли широко.

    Paidām katrs tavs “komentārs” iznāk garāks par apspriežamo rakstu, līdz ar to nesakarīgs, smieklīgs.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 31.08.2015. 10.26

    Eisert. Nespēju novērtēt izbijušo ģenerāļu jauno balto pūkaino kažociņu šarmu. Tā nu tas ir.

    Toties apzinos, cik mana asintiņa ir sulīga un karsta un kā tavi žokļi niez iecirsties manās dzīslās …. Domāju,ka es tevi saprotu. Jo esmu gudra.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 31.08.2015. 10.32

    Gudra šizofrēniķe,kas reizē uzbrūk NA un kauc par musulmaņu pieplūdumu un tikumu zudumu :D Ja tiešām gudra,tātad propagandiste.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > haralds 28.08.2015. 13.55

    ——–Sanita Upleja:”Ko gribam panākt ar varas lamāšanu.”

    ===============================================================================

    Manuprāt, Āboliņa nojauš notikumu attīstības gaitu – gluži kā ikviens, kas Latvijas vēsturi vismaz pamatskolas līmenī zina.

    https://www.youtube.com/watch?v=-5afJZIQvrY

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 12.37

Ūjinātājiem vajadzētu atvainoties Āboltiņai!

Un tiem, kas nepamatoti svītroja Āboltiņu vēlēšanās, pienāktos atvainoties.

Eh, kā derētu tagad kāda uzmundrinoša vārsma no Vienotības galma dzejnieces Lebedas.

..ak, svece svecīt, brīnumsvece mūsu,

vai ļausim izdzist Tev, vai kādam nelgam nopūst?

Tu visus sildi mūs ar savu liesmu,

Ar amatiem un ienesīgu vietu.

+25
-16
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > Skumjais Bruņinieks 28.08.2015. 13.16

    Skumjais Bruņinieks

    Ikviens nelietis, kurš paņēma rokās čekas kājslauķu, spitālīgo varzas, sarakstu, vienalga, lai pieliktu plusu vai mīnusu Āboltiņai ir nodarījis latviešu valstij neizmēramu postu.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

nomale 28.08.2015. 12.36

Ūjināt var politiķis, kuram patiesi rūp valsts iedzīvotāju intereses. Tāds kas stāv un krīt par valsti!

Pensionāru zemās pensijas ļoti lielā mērā ir sekas Āboltiņas varaskārei un bezprincipialitātei. Pensionāri grib godīgu politiku, bet tā vietā saņem ņirdzīgu “Ūūū”! Varat teikt ko gribat, par to ko Āboltiņa bija vai nebija domājusi, bet man tas “Ūūū” paliks ņirdzīgs, jo draudzīgam un atklātam “Ūūū” jānāk komplektā ar draudzīgu un atklātu attieksmi ikdienā!

+23
-20
Atbildēt

32

    Kamielis > 28.08.2015. 15.50

    Pensionāri ūjināja, protestēja kā to prata, bet Āboltiņa savā augstprātībā tikai mēdījās, tāpēc Āboltiņas mēdīšanās nevis ūjināšana, sauksim lietas īstajos vārdos, man gan asociējas ar ex-deputāta Lazdiņa žestu no Saeimas loga protestējošai tautai.

    +18
    -14
    Atbildēt

    0

    zanE. > 28.08.2015. 15.54

    …ar ko Tev tas asociējas – tā jau ir Tava problēma…

    +11
    -23
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 28.08.2015. 15.56

    zanE – ja tu arī tagad aizstāvi Āboltiņu, tad tu esi V trollis, citi varianti nav, un nav nozīmes tevi vispār uztvert nopietni.

    Ja tu neesi trollis, un tiešām domā, ka politiķis ko tādu var atļauties – vēl jo sliktāk priekš tevis.

    +24
    -17
    Atbildēt

    0

    zanE. > 28.08.2015. 16.26

    …Dzeri….varu atkārtot vēlreiz savu zemāk rakstīto komentāru:

    …tā ir mana pārliecība, neatkarīgi no rakstā minētās personas uzvārda…bet Tev ir tiesības uz savu viedokli…

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 28.08.2015. 16.31

    Ļoti žēl, ka tev tāda izpratne par politisko ētiku, pēc principa “pats muļķis”.

    +17
    -13
    Atbildēt

    0

    klusais > 28.08.2015. 16.39

    dzeris – zane nav trollis , zane ir vienkārši zane :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    sirtaki > 28.08.2015. 21.16

    dzeris49. zanE nav trollis, bet no mūsu kabatas apmaksāta valsts pārvaldes aparāta krēsla ieliknītis.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Mr. V > 29.08.2015. 00.31

    “zemās pensijas ļoti lielā mērā ir sekas Āboltiņas varaskārei un bezprincipialitātei”

    Āboltiņa ir vainīga, ka tauta kopā nepelna tādas algas, no kurām var vairāk iekasēt sociālo nodokli, lai varētu no tā samaksāt lielākas pensijas?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 29.08.2015. 04.30

    Sociālais nodoklis ir solidaritāte starp nabagiem. Soc. budžetam valdība aizvien uzkrauj jaunus izdevumus, piemēram, māmiņalgas, Krievijas pensionārus u.c. Tā, ka nevajag d***t!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    nomale > 29.08.2015. 08.45

    Mr.V …Āboltiņa ir vainīga, ka tauta kopā nepelna tādas algas, no kurām var vairāk iekasēt sociālo nodokli, lai varētu no tā samaksāt lielākas pensijas?…

    ————————————-

    Tieši tā! Ir vainīga! Jau vismaz 5 gadus ietekmīgās Āboltiņas prioritāte ir nevis godīga politiskā un ekonomiskā vide Latvijā, kas ir galvenais priekšnoteikums ekonomikas un līdz ar to arī pensiju augšanai, bet gan personīga varaskāre. Lai tiktu (paliktu) pie varas valsts tiek ziedota bandītiem-oligarhiem.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE > 29.08.2015. 09.59

    ….Nomale…lasu Tavu komentāru un domāju – vai tiešām to ir rakstījis pieaudzis cilvēks?….nujā, sanāk, ka Āboltiņai lielāka ietekme kā Kimam Čenunam…šam būtu ko pamācīties, vai ne?…. :))

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > 29.08.2015. 10.09

    zanE. Ir jābūt ļoti ietekmīgam, lai iznīcinātu lielu un perspektīvu partiju, un tās kādreiz erudītos biedrus padarītu par dārzeņiem.

    Vai tiešām neredzi, kā tava partija izskatās no malas?

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 10.10

    zane – var jau būt , ka kļūdos , bet Latvijas mērogā Āboltiņai ir liela ietekme … protams viņai nav atombumba kā podagras mocītajam … bet viņas lēmumiem ir diezgan liela ietekme …

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.08.2015. 15.50

    …neviens nenoliedz, ka Āboltiņai ir ietekme…tā tam arī vajadzētu būt – partijas vadītājs bez ietekmes, nav vadītājs, pat ne pusvadītājs, tik tukša vieta…ja Āboltiņai būtu tā ietekme, kas viņai tiek piedēvēta – tad partija nebūtu pārvērtusies par ķīseli…ir tāda lieta kā partijas disciplīna, ir iekšējā kārtība, prasības un vienošanās…ja stājies partijā, tad zini uz ko ej, ja nepatīk – meklē citu, kurā tavas personiskās vēlmes un alkas pēc varas tiks piepildītas….partija ir komanda ar kopēju mērķi, ja katra indivīda sīkais mērķītis ir svarīgāks par komandas darbu un mērķi, tad notiek tas, kas šobrīd ar Vienotību – ķīselis…to ķīseli nevar savākt ne Āboltiņa ar viņai piedēvētajām pārdabiskajām ietekmes spējām, ne arī kāds nākošais vadonis, kas nāks pēc Āboltiņas….personiskās ambīcijas tajā partijā ir ņēmušas virsroku, taču savām merkantīlajām interesēm ir jāatrod attaisnojums…un arī kāds vainīgais….un tā ir Āboltiņa…

    ….būtu interesanti apzināt, cik no tiem, kuri nepārtraukti runā par Āboltiņas ietekmi, ļaunumu un intrigām – var nosaukt kādu konkrētu faktu, ir ar to saskāries, to sajutis uz savas ādas…nē, tikai nevajag piesaukt baumu pārstāstus, “ziņu” virsrakstus un “kluso telefonu” piespēles…īsi, konkrēti un skaidri – no kurienes Jums šis viedoklis ir izveidojies…

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 17.08

    zane – vari ticēt , vari neticēt , bet man ir daži fakti :) tiesa tie nav priekš publiskošanas :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    nomale > 29.08.2015. 17.43

    zanE. Tātad Āboltiņai ir ietekme, jo viņai kā partijas vadītājai ir jābūt ietekmei, bet partija iet uz grunti, jo viņai nav nekādas ietekmes un viņa kā vadītāja ir absolūta nejēga. Vai pareizi sapratu? Vari neatbildēt, tāpat neņemu par pilnu neko no tā, ko raksti par Vienotības tēmu!

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 29.08.2015. 18.15

    Nu nav vairs tādas partijas V, ir impotentu bars, kuras priekšgalā vienīgais vecis, kaut pretīgs, bezprincipiāls, bezkaunīgs, bet, ar potenci – Āboltiņa, kura šos impotentus izmanto savai politiskajai karjerai, un tālākais to liktenis viņu neintersē.

    V jāmirst, jo ātrāk, jo labāk, varbūt, tad vietā izveidosies kaut kas normāls, liberāls, demokrātisks, prorietumniecisks, jo jo patreiz uz to agoniju skatīties vienkārši žēl, gribētos kaut ko iedod, lai tad tā nāve iestājas ātrāk.

    To Āboltiņa ir panākusi, protams, ne bez pārējo supertizlo uzpirkto vai iebiedēto V biedru klusēšanas.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > 29.08.2015. 18.26

    , ja nepatīk – meklē citu [partiju], kurā tavas personiskās vēlmes un ALKAS PĒC VARAS tiks piepildītas.

    ——————————–

    tas laikam par bijušā NA ministra Bordāna tēmu. Kā naglai uz galvas!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 18.33

    dzeris – cik Tu tomēr esi naivs … nu nerodas un nedzimst nopietnas partijas kā kaķēni …

    Vienotības lielākā kļūda manuprāt bija tajā brīdī ( precīzāk JL ) , kad viņi sāka lasīt publiskās personas … es tās nosauktu par pabirām… vajadzēja palikt pie savām vērtībām un būtu bijis daudz labāks rezultāts.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.08.2015. 19.17

    …nu, redz, Klusais…Tev ir daži fakti, kurus Tu nevari publiskot, kā tad pārējiem tagad pārliecināties, ka Āboltiņa ir dēmons?…atliek klausīt Tev uz vārda…bet…vai tā ir?…ko andrejs un ln0 savās slimajās fantāzijās tagad uzburs?…tomēr piekrītu – ticībai ir liels spēks un pašiedvesmai – arī…gadsimtos pārbaudīts, tāpēc arī raganas dedzināja uz sārta…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 19.31

    zane – un ko man tagad vajadzētu te rakstīt par to kā Āboltiņa staigāja vizītēs uz valsts uzņēmumiem un interesējās kā par projektiem ,tā par darba vietām valdēs ? Varbūt atceries 2 gadus vecu sāgu ar Škaparu piemēram ? :)

    Līdzsvaram var minēt , ka viņa nebij vienīgā :) Teiksim Parādniekam arī patika pastaigāt un parunāt …

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 29.08.2015. 20.40

    >klusais

    Nu bet.. vai tad Tu arī nebiji , kādā saistībā ar kādu valsts uzņēmumu? Kurš tur runāja Lācītis?

    Un kura partija, tad tā nedara? NA ir tāda Dacīte, ne ministre, tad par viņas izgājieniem Kultūras ministrijā Vecrīgā leģendas stāstīja….tagad laikam ir Meteoroloģijas centra valdē, vai kaut kā tā, nesen Pietiek.com bija sāga par telefonu cenu un ko tur nu vēl. Un tādi ir visur.

    Un tā pa tiešām ir daudz smagāka un svarīgāka problēma par ūjināšanu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 20.55

    jautājums – esmu joprojām saistīts … un cik zini , tad Lācīts jau sen nav pie ruļļiem :) Dzīve ir sarežģīta lieta :)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 29.08.2015. 21.27

    >klusais

    Ir izsviests no EK ? Pie viņa amata…viņš joprojām ir pie ruļļiem V…

    Bet dzīve tiešām ir lieta sarežģīta. Daudz sarežģītāka par ūjināšanu…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.08.2015. 21.31

    …Klusais… – “Līdzsvaram var minēt , ka viņa nebij vienīgā :) Teiksim Parādniekam arī patika pastaigāt un parunāt … ”

    ———————–

    ….aha, līdzsvars – Āboltiņai tas ir nāves grēks un viņa tiek izsmērēta pa sienu, bet Parādnieks ar ko no Āboltiņas atšķiras?….tik vien kā ar krāniņu biksēs, bet tas viņam piešķir garantiju, ka pa sienu šo neizsmērēs un tautieši to novērtēs par patiesām rūpēm par savējiem….

    …tā ir tā dubultmorāle un dubultstandarti…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 21.39

    zane – Tev laiks pie feministēm rakstīties :) vai arī dzīvē kādu personīgo krāniņu dabūt , lai nav virtuāli jāņergājās :) :) :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > 29.08.2015. 21.40

    jautājums – kā domā … vai šeit ir īstā vieta , kur pārspriest šādus tematus ? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.08.2015. 22.07

    …Klusais….kāpēc uzreiz ņergāties?….nu, kas tad ir tas atšķirīgais Parādnieka un Āboltiņas gadījumā, ja vienu izsmērē pa sienu, otru tur par goda vīru…vari atbildēt?…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > 29.08.2015. 22.14

    zanE. Nabadzīte, ne vairs domubiedru, ne krāniņa…:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > 30.08.2015. 00.19

    …pirozkov….aptausti savējo, vai viss pie vietas…Tev, kā hermofrodītam tas taču svarīgi, lai zini, kas šodien esi…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 30.08.2015. 03.15

    zanE

    Savicka apteksne no Parādnieka kunga?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > 30.08.2015. 09.01

    zane – Āboltiņas gadījumā atšķirīgais bija statuss :) Parādnieku vairāk uztvēra kā klaunu , kas grib kādu kapeiciņu savākt , bet Āboltiņai bija reāla vara ar iedarbības mehānismiem :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 28.08.2015. 12.30

“Solvitas Āboltiņas (V) atbildēšana ar ūjināšanu uz pensionāru piketa ūjināšanu jau ir trekniem burtiem ierakstīta Latvijas mūsdienu politikas vēsturē”

Cik patētiski. Ierakstīta? Treknajiem burtiem? Kādā kādā vēsturē? Autore piederīga visai tai varzai, kuru pati kliķe sauc par latviešu eliti, bet pārēja tauta par liekēžiem un parazītiem. Un viņi neko citu, kā veco banalitāšu atgremošanu, radīt arī nevar.

+3
-13
Atbildēt

0

WAT 28.08.2015. 12.24

Protams protams visi mēs cilvēki uttt…

BET:

Ir tāda lieta kā līdzsvars, vai ne?

Ja jau ir līdzsvars, tad likumsakarīgi, ja kāds ir atvēzējies uz varen plašām tiesībām ( varas partijas, frakcijas vadītāja, ex-ministre, ex-2.persona valstī, ambīcija un premjerēšanu ir ļoti plašas un visu aptverošanas tiesības), tad arī jāprotās uzņemties atbildība, kas ir tieši tikpat liela kā sagrābtās ( deliģētās, uzticētās) tiesības.

Ja kāds domā ,ka uz viņam ir tiesības kā ķēniņam, bet atbildība tikpat liela cik pensionētai skolotājai, kas audže tomātus un dažreiz pavada laiku ar mazbērniem, tad jau tas liecina par TOTĀLU pasaules nesapratni, un likumu ( arī nerakstīto dzīves likumu) nezināšana neatbrīvo no atbildības pārkāpumu gadījumā.

Tā arī sarkanajai ir gadījies, un nevajag tagad autorei vaidēt, ka penši paši ir ļaunie stulbeņi. Penši atbild maksimums par paši sevi, un tām nelielajiem pienākumiem , kurus viņi labprātīgi uzņemās, atškirībā no sarkanās.

Rezumējot, ja V iekšienē nenotiks vismaz coup d’etat, diemžēl vēl viens līķis kapsētā , kur guļ LC/LPP/TP/PLL/Saimnieks, socdemi utt..

Sanita, tādas lietas nepiedod( līšana iekšā pa logu, penšu nonievāšana un visi citi grēki, grēciņi, personības īpatnības(wannabe kardināls)), to nu vajadzēja sarkanajai saprast.

+24
-15
Atbildēt

1

    andrejs > WAT 28.08.2015. 12.30

    gluži manas domas. Pirms 10 mēnešiem par Āboltiņu biju daudz labākās domās (neuzskatu, ka politiķim jābūt jēzuliņam bez savām interesēm un trūkumiem). Tagad ar viņu kā politiķi ir cauri.

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

Berta 28.08.2015. 12.21

Tie pensionāri varēja kandidēt uz saeimas deputātu krēsliem. Un, tikuši deputātos, varētu tikt apķengāti no citiem pensionāriem. Lai izbauda, kā tas ir.

+22
-17
Atbildēt

0

Bet 28.08.2015. 12.11

“Klāt šajā notikumā neesmu bijusi, taču, kā var saprast no īsā video, S.Āboltiņa atbildēja uz pensionāru radīto troksni, tātad ūjināšana bija no abām pusēm”

Es nenosodu Āboltiņas ūjināšanu, jo patiesi tāda bija pensionāru saietā, cik varēja manīt!

Man patīk latviešu sakāmvārds: Kā mezā sauc, tā atsaucas” Ja pensionari ūjināja, tad arī Āboltiņa varēja darīt to pašu.

Man galīgi nav pieņemami, ja daži sevi uzskata par pārākiem, ka var visu atļauties un pat labprāt mestu ar visu kas pie rokas,ja esi “tauta”, bet atbildēt vajag laikam tikai ar vainā nokārtu galvu, ja esi politiķis.

Pensionātiem gan vajadzētu saprast, ka Āboltiņai pie rokas nav naudas iespiežamā mašina, bet nauda ir jāmnopelna darbā un to dara jaunā un vidējā paaudze.

Nu visi pensionāri nav tādi nabagi, lai ūjinātu pie Saeimas, bet labprāt apmeklē koncertus un iedzer arī pa bazāmiņam pie kafijas.

ja esi nabags tad prasi pašvaldībai pabalstus, bet beidz ūjināt pie Saeimas. Domā, kur Saeima ņems to simtiem miljonu EUR un ejlabāk iestādi kādu dobīti kartupelu vai tomātiņu- nebūs laika ūjināt un būs labāka veselība, jo kusties.

+26
-26
Atbildēt

7

    klusais > Bet 28.08.2015. 12.15

    :) :) :)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Bet 28.08.2015. 12.38

    Bet

    Mīkstus tomātus centrāltirgū var nopirkt pa 10 centiem kg, olas, kas ir efektīvāk, maksā dārgāk

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Bet 28.08.2015. 15.23

    uz Bet

    Jūs tomēr esat izcili stulba.

    Ārpus konkurences.

    +17
    -18
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Bet 28.08.2015. 15.48

    Ko tādu “politiķis” varētu atļauties tikai Latvijā, ja kāds tādu attieksmi pret vēlētāju atļautos normālā demokrātijā, lai ko tas vēlētāj arī nedarītu, viņš būtu sen ārā gan no partijas, gan no politikas vispār.

    Nu bet, muļķuzemē politiķi un politika(kuras Latvijā, principā, nav, ir konkurējošu grupa cīņa par resursiem un naudas plūsmu pārdali) degradējusi jau līdz tādam līmenim, kaut, protams, krist vēl ir kur.

    Par Āboltiņu sen viss skaidrs, izskatās, par viņas kabatas partiju V, kas uz to pat nenoreaģēja, arī, nu bet ja vēlētājs ir līdzīgs Bet, kas, vispār, nesaprot, kā tas viss izskatās, tad jau degradēsim tālāk un vēl ilgi.

    +17
    -17
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Bet 28.08.2015. 16.34

    Bet – “Man patīk latviešu sakāmvārds: Kā mezā sauc, tā atsaucas” Ja pensionari ūjināja, tad arī Āboltiņa varēja darīt to pašu… ”

    =——————————–

    Tu nopietni tā domā, vai tikai muļķojies?

    Kā tu vispār uztver deputāta statusu un pienākumus, kāpēc viņu ievēl tā tauta, lai viņš varētu par to tautu paņirgāties?

    Vēlētājam var nebūt taisnība, bet, lai ievēlētā ( kaut, faktiski, caurkritusī politiķe, kura nu jau bez kādām ētikas bremzēm, kas tikai Saeimā kārtējās savas intrigas rezultātā), atļautos par vēlētāju paņirgāties – tas ir kaut kas prātam neaptverams.

    +21
    -15
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Bet 28.08.2015. 17.57

    Nez, ja ūjinātājs būtu Raivis Dzintars, tad ar taptu aizstāvības raksts?

    +12
    -17
    Atbildēt

    0

    sirtaki > Bet 28.08.2015. 21.08

    Nākošo reizi Āboltiņa neūjinās, bet vālēs ar rungu.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam