Straujuma: ES bēgļu politika ir nepareiza

130

Komentāri (130)

lno 11.08.2015. 22.16

#Grieķija Kosas salā, kur ir tikai 30 000 iedz., ieradušies 7 000 “bēgļu”. Sākušās migrantu saķeršanās ar policiju…

+4
-3
Atbildēt

0

lno 11.08.2015. 21.07

+3
-2
Atbildēt

0

Haris 11.08.2015. 21.00

riņķī apkārt:

4. augusts” :) bija sviests, jo pamats šim pasākumam bija vērsts pret nēģeriem kā rasi, bet nevis kā prasība valdībai viest skaidrību saistībā ar bēgļu politiku Latvijā.

====================================

Atvainojiet, Jūsu rakstītais ir tīrs bleķis. Biju piketā, redzēju desmitiem plakātu. Niecīga daļa bija vērsta pret nēģeriem.

Redzēju vairākas atšķirīgas protestētāju grupas, no kurām vismaz viena varēja būt provokatori. Nedz pasākuma organizatori, nedz arī NA pārstāvji nepauda neko tamlīdzīgu.

Ja AFP pārstāvis Latvijā Maiks Koljers un viņam līdzīgie mūsu “objektīvie” (citiem vārdiem – vienkārši negodīgie) žurnālisti izvēlējās izcelt sev tīkamākos, skandalozākos saukļus, tad Jums būtu jāmēģina atsvaidzināt krievu laikos tik ierastās iemaņas lasīt starp propagandas teksta rindiņām.

+6
-4
Atbildēt

0

lno 11.08.2015. 20.44

Rita Eva Naseniece ‏@RitaEvaNa 2h2 hours ago

Imigrācijas diskusijas sabiedriskos medijos sāk atgādināt kādas agresīvas un fanātiskas sektas viena pareizā viedokļa sanāksmes.

+4
-4
Atbildēt

0

lno 11.08.2015. 20.09

Mūsu švaukstiem un elločkām. Vēlreiz par imigrantiem jeb «Esmu zviedriete, bet dzīvoju «Absurdistānā»

http://linkis.com/www.tvnet.lv/zinas/v/KDfcm

+9
-5
Atbildēt

3

    Aldis-2 > lno 11.08.2015. 20.16

    Bet “Irir” nedrīkst publicēt šādus rakstus. Saimnieki neļaujot. Toties “Irir” spēj izrakt kreisās bildes ar “sirdi plosošām meitenēm”…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 11.08.2015. 20.43

    Imigrācijas veicināšana ES ir izdevīga tikai un vienīgi pļutkinam! Tāpēc, ka tā ir ārkārtīgi nepopulāra un var sagraut ES pilnībā. Imigrāciju ne tikai Latviā, bet visā ES saista ar “briseles spiedienu” un tā pastiprina centrbēdzes tendences! GB balansē uz izstāšanās robežas, tāpat arī par to runā FRA, Vācijā un citur populāras ir pretimigrantu partijas, ar kurām nevar nerēķināties vairs, bez šīm valstīm ES nav jēgas. Mums tas nozīmē lielas jo lielas ziepes.

    ES sabrukumu var apturēt, apturot migrāciju, kas ir galvenais neapmierinātības cēlonis.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    beta > lno 11.08.2015. 21.15

    > aivars

    Jauki, ka vēl ir kāds, kas spēj uz lietām skatīties globāli, pacelties virs ikdienišķā un saskatīt kopējo bildi…

    Manuprāt, Tev taisnība, ES aizvien vairāk parādās centrbēdzes spēki, jo, lai arī civilizētāks kā PSRS, ES tomēr aizvien vairāk sāk valdīt “komunālā dzīvokļa” princips, kur visiem viss ir kopīgs un jāpiecieš netīkams kaimiņš… un vēl “nabaga” apspiestie homīši…

    Putlers ir uzķēris šo normālam cilvēkam piemītošo netīksmi pret “komunālajiem kaimiņiem”, visa veida klaidoņiem un pabalstu gaidītājiem, zilajiem un pārspīlētajām cilvēktiesībām un prasmīgi to izmanto.

    Viņš maksā visādām lipēnām, sarkozijiem un šrēderiem, lai ar viņu rokām ļurkātu ES…

    Bet mēs pavērtām mutēm dosim naudu Grieķijai, ko tērēt, un barosim pasaules nabagus… mums Latvijā vairs nav nevienas ģimenes, kam vajadzētu vairāk kā tiem tur… un arī es esmu nikna par šādu politiku, kas tiešām putleram kā medusmaize…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

lno 11.08.2015. 17.50

Māris Antonevičs: Latvijā nav ne stingras, ne vājas imigrācijas politikas

http://www.la.lv/ne-tikai-250/

+7
-8
Atbildēt

3

    beta > lno 11.08.2015. 17.55

    > lno

    Tā ir. Vienotībai nav ideoloģijas un līdz ar to politikas tās īstenošanai. Repše izcirta ceļu, Āboltiņa ar Vienotību pa to, nu jau šļūc… :)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 11.08.2015. 18.44

    ———–

    Zanīte vakar tagad norādīja – Eiropas Savienībai ir sava poļitika.

    http://ec.europa.eu/immigration/who-does-what/more-information/explaining-the-rules-why-are-there-eu-rules-and-national-rules_en

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 11.08.2015. 19.38

    Beta, kā tad nav ideoloģijas? Bet TUA? To taču nevar aiz vienaldzības darīt, tur ir konkrēts plāns, mērķi. Un maskavas informācijas brīvas kustības nodrošināšana caur Latvijas iedzīvotāju galvām? Ja būtu vienalga, lai tak koalīcijas partneri dara ko grib, nav jau citadele vai LM, kur reālu piķi pelnīt, tīra ideoloģija. Un kā ar krievu skolu likvidācijas tīšu vilcināšanu, sabotāžu, bet latviešu skolu likvidēšanu, jo redziet “latvieši ir aizbraukuši” (paši no sevis)… Vai tad tā nav ideoloģija? Es jau neminēšu vēl visa veida darbības ģimenes un laulību institūta pazemošanai, prezidenta vēlēšanu izčakarēšanu utt.

    Konkrēta marksistiska prokrieviska ideoloģija. Cerība uz “lielo tirgu”. Verdzība abiem trubas galiem…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

lno 11.08.2015. 14.07

zanE…pārliecināts komunists, ziņotājs, imigranta pēctecis…

_________________________

PSKP biedra kartes Nr., ziņotāja segvārds? Kā pēdējais brīvās Latvijas pilsonis var būt imigranta pēcnācējs? Personīgās pēctecības līnija tevi aizved taisni pie ķēniņa Nameja?:)

+9
-9
Atbildēt

3

    aivarsk > lno 11.08.2015. 14.22

    Par zani-“novedīs līdz savam līmenim un tad sakaus ar pieredzi”:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > lno 11.08.2015. 14.24

    aivarsk. Diemžēl nenoturējos…

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 11.08.2015. 14.44

    Nū…līdz jūsu līmenim nevar novest….Līdz tam var tikai nokrist!

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

zanE. 11.08.2015. 13.22

…wow!….viss īstlatviešu šovinistu zieds gandrīz pilnā sastāvā!…kur tad likāt karsējmeiteni Bet?…varbūt nolikāt šo klausīties raidījumu “Krustunktā”, kurā šodien stāstīja par Laimes zemi Eritreju?…

….un neaizmirstiet nikcnames pamainīt reģistrējoties portālā, lai jūsu “masas” izskatās iespaidīgāk…

+9
-13
Atbildēt

15

    lno > zanE. 11.08.2015. 13.41

    Manuprāt pret jautājumu un zani, kuri atļaujas visādus apvainojumus pret oponentiem nevajag ieturēt ne mazāko toleranci. Ja mani sauc šovinistu un rasistu, kaut es sevi neuzskatu pat par nacionālistu, tad es jūs kvaliticēšu par idiotiem un politiskām prostitūtām, kuru postus nosaka tikai merkantīlas rūpes ne ideoloģiska pārliecība.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > zanE. 11.08.2015. 13.54

    lno

    Nū….tu par porno aizmirsi….

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.08.2015. 13.57

    …vareni!…pats pieteicies!…un Tava atzīšanās “es sevi neuzskatu pat par nacionālistu” būs bijusi godīga – kā gan pārliecināts komunists, ziņotājs, imigranta pēctecis – varētu būt nacionālists…nu, re’, tad jau sanāk – prasts infokara trollis….

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    vvilums > zanE. 11.08.2015. 13.59

    Kopš šodienas Straujuma arī šovinisma zieds.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 11.08.2015. 13.59

    Un kā palika ar tiem diviem zanEs profiliem,kurus mūsu alus uzrādīja?Priekš kam tie domāti?

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > zanE. 11.08.2015. 14.02

    jautajums_4

    Zane nolēma nešokēt sabiedrību un neievietot savu kailfoto. Pareizi vien ir, vecuma un eksterjera cenzam jābūt.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Absints > zanE. 11.08.2015. 14.15

    Nu patīk Jums, Zane, patīk “ad hominem” tipa komentāri.

    Esat dikti apmierināta?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > zanE. 11.08.2015. 14.16

    lno, pateici to, ko daudzi domā! Iecietība pret tāda veida prostitūciju jāmazina visos līmeņos! Tūlīt redzēsim, kā izmainīsies “sabiedrisko” mediju tonis, instrukcijas pienāks kādu dienu vēlāk.. Kā parasti…

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.08.2015. 15.13

    …Ķīps…jā, esmu!…neliešus un morālos izdzimteņus netaisos saudzēt…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.08.2015. 15.16

    ….Ērik, nekad neesmu slēpusi, ka rakstot no Twittera ienāku ir.lv ar TW kontu, bet – ienāku ar savu vārdu un neizliekos par citu personu…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 11.08.2015. 17.12

    Nu re,ar savu vārdu tad var ielikt jau divus mīnusiņus kā īsta karsējmeitene.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.08.2015. 17.57

    …Ērik…mīnusus liek tie, kuru zemais intelekts traucē oponēt diskusijas dalībniekam ar pretēju viedokli…vai nepārejošā pubertāte, kad tiek spēlēts kariņš “jūsējie” pret “mūsējiem”…un…tā kā NA karsējzēniem tuvas vislatviešu kara spēles meža biezokņos, mīnusiņus tie izvēlējušies par saviem “ieročiem”…

    …tik bērnišķīgi!…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 11.08.2015. 18.12

    Nu,zanE tu atkal pamatīgi samuldējies, NA karsējzēnu ierakstiem parasti ir kaudzēm mīnusu,kamēr liberastu atbalstītāji var gozēties popularitātes saulītē,sevišķi otrajā dienā,kad mīnusi un plusi ir sakārtoti kā nākas.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 11.08.2015. 19.37

    …Ērik…jau daudzkārt esmu rakstījusi par bezjēdzīgo +/- sistēmu, kas neveicina diskusiju par tēmu…bērnišķīgākie skaita plusiņus, nenosvērtie pašapmierinās liekot mīnusiņus…vieglāk ielikt mīnusu, nekā pamatot savu domu – kāpēc nepiekrīti rakstītajam un tev ir atšķirīgs viedoklis…no tā arī veidojas diskusija…

    …ir interneta vietnes, kuras šo rotaļāšanos ar pašapmierināšanās elementiem ir beigušas, rezultātā – diskusijas kļuvušas saturiskākas…šķiet, ir.lv līdz tam nav izaudzis…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 12.08.2015. 00.14

    …viss īstlatviešu šovinistu zieds gandrīz pilnā sastāvā!

    —————————

    man jau bija nojausma, ka no zanes mēs neko citu nepadzirdēsim izņemot lamāšanos…

    ZanE, esi tik mīļa – pasaki ko domā par Straujumas viedokli? :)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Absints 11.08.2015. 11.58

Ekonomiskie bēgļi ir arī visi tie Latvijas iedzīvotāji, kas pārcēlušies uz dzīvi ārzemēs. Ja jau esam pret ekonomiskiem bēgļiem, tad latviešiem būs jāatgriežas no Īrijas, Lielbritānijas, Norvēģijas, Džersijas, Vācijas… Vispār labi, Latvijā būs vairāk iedzīvotāju…

Mēs jaucam kotletes ar mušām. Runa iet par politiskiem bēgļiem – tādiem, kuriem dzimtenē draud represijas. Un ja tā, tad jebkādiem dzīves apstākļiem ir jābūt pietiekami labiem. Arī Latvijas algām. Jo runa nav par to, kur desa maksā dārgāk. Runa ir par to, ka beigts tur, dzīvs šite. Un pret tādiem bēgļiem man nav nekas iebilstams.

Tieši politiskie bēgļi bijām tad, kad bēgām no Krievijas okupācijas. Un rietumvalstis mūs uzņēma…

Katru gadu Latvijā iebrauc un Latvijā paliek dzīvot daudz iebraucēju no Austrumiem. Tos pat neuzskaitām, toties, ja parādās melna seja- vicinam kulakus.

Tad būsim egoisti, prasīsim , lai mūs sargā NATO lidmašīnas, lai Eiropa piešķir fondus, bet paši rādīsim viņiem pigu?

+9
-11
Atbildēt

20

    Charlie Hebdo > 11.08.2015. 12.00

    Ķīps

    Ekonomiskie bēgļi ir arī visi tie Latvijas iedzīvotāji, kas LIKUMĪGI pārcēlušies uz dzīvi ārzemēs. Nēģeri ir interventi, kurus, ja vien kardināli netiek izmainīta ES likumdošana, robežapsardzes pienākums ir šaut nost, pirms tie paguvuši desantēties Eiropas krastā, bet vēl pareizāk, izmantojot ar raķetēm aprīkotus bezpilota lidaparātus apturēt tos vēl Āfrikas krastā. Salīdzinājums ar mūsu bēgļiem WWII beigās ir nekorekts, jo visu Āfriku nav okupējuši krievi.

    “Tad būsim egoisti, prasīsim , lai mūs sargā NATO lidmašīnas”

    Nebūsim egoisti un piedāvāsim mūsu volontieru palīdzību Maltai, Itālijai un Grieķijai cīņai pret iebrucējiem.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 11.08.2015. 12.08

    Politiskie bēgļi katru dienu sapņo par mājām un atgriežas tur,tiklīdz ir iespējams.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 11.08.2015. 12.11

    Ķīps, Kam tad vajadzīgas ES robežas un kopējs darba tirgus, ja daži var tāpat vienkārši iebraukt un itkā strādāt, kā latvieši, kas padsmit gadus izpildīja visas ES iestāšanās prasības!? Kas mēs idioti bijām?

    Kam tad vajadzīgi Lisabonas, Šengenas, Mārstrihtas un citi līgumi?

    Kāds NATO sakars ar afrikāņu migrantiem? Viņi tās lidmašīnas skrūvē, vai kas? Vai varbūt viņi šeit ar ES fondiem kabatās ieradušies?

    Solidaritātes dēļ Latvijai bez iebildumiem būtu jāpieņem bēgļi no citām ES valstīm, piemēram, zviedri no Malmes. Starp citu, Zviedrija no donorvalsts pēc 10 gadiem kļūs par saņēmēju…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > 11.08.2015. 12.21

    Ķīps. Mēs jaucam kotletes ar mušām.

    _____________________

    Taisnība, bet Jums taču ir iespēja laboties:)

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 11.08.2015. 12.40

    aivarsk

    kā latvieši, kas padsmit gadus izpildīja visas ES iestāšanās prasības!?

    Latvieši nevar ierasties Zviedrijā vai Francijā un līdz mūža galam parazitēt, bet pastrādājot noziegumus, cerēt uz visneiedomājamāko iecietību.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 11.08.2015. 13.21

    Esmu tikai par robežu pastiprināšanu. Esmu tikai par par laivu atgriešanu atpakaļ, sūtīšanu atpakaļ, esmu par to, lai neoficializētu nelegālas iekļūšanas. Esmu par laivu iznīcināšanu Vidusjūrā, jo tikai tā var apturēt bēgļu straumi. Esmu par karu izbeigšanu Āfrikā, lai likvidētu izceļošanas iemeslus.

    Bet esmu par tās kategorijas bēgļu akceptēšanu, kas ir politiskie bēgļi. Esmu par to, lai tos atšķirtu, nodalītu un atbalstītu. Esmu par to, lai tādam nebūtu priviliģētāks stāvoklis par Latvijas ierindas iedzīvotāju. JA BĒGLIS ATBILST ŠIEM KRITĒRIJIEM, LATVIJAI VIŅŠ JĀUZŅEM. Okupants ir okupants, neatkarīgi no valodas kādā tas runā. Tāpēc nav atšķirības vai Āfriku okupē Krievija vai ISIS, nav atšķirības, vai latvietis muka no Krievijas okupācijas, vai nēģeris mūk no Sīrijas kara šausmām. Tāpat nav atšķirības tiem ekonomiskiem migrantiem, kas no Latvijas dodas sēnes lasīt uz Īriju, vai Eritrejas bomzim, kas dodas pāri jūrai laimi meklēt. Visam pamatā ir neapmierinātība ar materiālo stāvokli, tas, ka viens to var darīt likumīgāk kā otrs, bildi nemaina. Abi ir ekonomiskie bēgļi, kas bēg no materiālām problēmām. Latviešu sēņu lasītājs Īrijā ne ar ko nav labāks, par ielu slaucītāju- sīrieti Grieķijā.

    Esamu pret mūsu divkosību un egoismu.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 11.08.2015. 13.39

    Ķīps

    Latviešu sēņu lasītājs Īrijā ne ar ko nav labāks, par ielu slaucītāju- sīrieti Grieķijā.

    Un latgalietis Rīgā, arī? Atgādināšu, ka ES ir kopīga ekonomiska zona, ja gadienā nebūsi ievērojis.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 11.08.2015. 13.51

    Latgalietis Rīgā to dara likumīgāk, tāpat, kā latvietis Īrijā. Bet iemesli ir tie paši – bēgšana no materiālām grūtībām. Un mums nav tiesības NEVIENU nosodīt. Vai ne tā?

    Un es savā komentārā jau ar nesaku, ka mums ir jāatbalsta ekonomiskie bēgļi, saku, ka ir jānodala, un jāatbalsta politiskie…

    Polija akceptēs kristiešus, Latvija varētu TIKAI un VIENĪGI politiskos bēgļus.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    vvilums > 11.08.2015. 13.52

    Jā, ķīp, bet kura valsts āfrikā uz šo brīdi ir okupēta, lai no tās uzņemtu bēgļus, un otrs
    cilvēku migrācija starp ES valstīm tomēr nav tas pats, kas ekonom. bēgļi no kaut kurienes.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 11.08.2015. 14.02

    Uz vviļumu:

    1) Lai būtu politiskie bēgļi, valstij jau ir jābūt okupētai? Iesakat gaidīt?

    2) Es jau ar to nesaku, gluži otrādi, saku, ka “pie mums” process notiek likumīgāk, mans apgalvojums bija, ka iemesli ir tādi paši, un tāpēc sīrieti Grieķijā nevar interpretēt savādāk kā latvieti Īrijā

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 11.08.2015. 14.29

    Ķīps, ja valsts nav okupēta, tad pilsoņa PIENĀKUMS ir to aizstāvēt, melns vai balts viņš. Kā izskaidrosi, ka 99%”bēgļu” aizmukuši no savām sievietēm un bērniem? Kur “nabadziņi” ņēmuši 8-10 000 eur “biļetei”?

    Varbūt mums visi krievi jāuzņem, kas gribētu, jo tur arī dzīves līmenis zemāks, rīt nav ko, zāļu nebūs, ziedus neļauj ievest, cilvēkam uz kapa nebūs, ko likt. Kāda starpība? Un ķīnieši, tur tak oficiāls komunisms! Jāņem visi ķīnieši ar!

    Valstu savienības dibina SAVU interešu aizsardzībai, piemēram, OPEC nepārdod naftu, lai paceltu mūsu dzīves līmeni, bet, koordinē darbību, lai izsūktu no mūsu ekonomikas pēc iespējas vairāk…

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 11.08.2015. 14.42

    uz aivarsk. Jau rakstīju,ka mūsu atteiksmi veido tas, ka domājam, ka bēgļi būs bagāti arābu vai nēģeru vīrieši, kas var atļauties nopirkt biļeti, bet īstenībā ir infiltrērti ISIS kaujinieki. Tad nu atļaušos sevi skaidrot vēlreiz, un teikt, ka tieši tos ņemt nevajag. Vajag tikai un vienīgi politiskos bēgļus. Un šinī kategorijā nav tikai tie, kas ar ieročiem rokās spēj aizstāvēt valsti, tur ietilpst tie, kas bēg no okupētajām zonā, karotāju radinieki, inteliģences pārstāvji utt.

    Un Straujumai piekrītu – Eiropā bēgļu jautājuma risinājums ir nepareizs. Vispār jau tas ir aktualizējies tikai un vienīgi tāpēc, ka Eiropa nespēj nosargāt savas robežas. Risinājumam būtu jāsastāv tikai no 2 punktiem:

    1. Jānodrošina Eiropas robeža- apmēram tā- kas kāju par tālu pārbāž, to šauj nost. Varbūt pat jāceļ mūris, kā Ungārijā vai Izraēlā.

    2. Jānodrošina politisko bēgļu uzņemšana un izmitināšana. 1. punkta izpilde bēgļu skaitu samazinātu vismaz desmitkārtīgi, un ar tiem jau par visiem tiktu galā…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > 11.08.2015. 15.45

    ….Ķīps…jānodrošina robežas?…citi to varēs darīt tūlīt un nekavējoši, tikmēr mūsu bāleliņi turpinās skaldīt matus un pašreklamēties, lai domātu tikai par savas partijas popularitāti….

    http://pbs.twimg.com/media/CMElXuIUwAAF_KG.jpg

    …igauņiem miljoni, leišiem miljoni….mūsu tūdaliņiem pastalas….gan leiši, gan igauņi tūlīt varēs sākt apgūt jauno finansējumu, bet mēs – sūkāt ledu, kamēr idioti bauros un domās tikai par naida kurināšanu….

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > 11.08.2015. 15.46

    The European Commission has this month approved 23 multiannual national programmes under the Asylum, Migration and Integration Fund (AMIF) and the Internal Security Fund (ISF). The total funding for the agreed programmes is approximately €2.4 billion, for the period 2014-2020. Money will now be able to flow to frontline Member States such as Greece and Italy, and to other EU Member States also dealing with high migratory flows. The Commission has worked intensively with Member States to ensure that EU funds are released urgently. 22 national programmes were already approved in March, and an additional 13 programmes will be approved later this year.

    http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-5483_en.htm?locale=en

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 11.08.2015. 17.11

    Tas labi ir,naudas nav,programmu nav,neuzņemsim.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 11.08.2015. 17.16

    Uz Zani. Tāpēc jau nesen lasīju, ka pēdejā laikā caur Latviju dikti palielinājies nelegālo imigrantu skaits. Noķerot 1/3. Tagad redzams iemesls…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 11.08.2015. 20.11

    zanE raksta: “igauņiem miljoni, leišiem miljoni….mūsu tūdaliņiem pastalas….gan leiši, gan igauņi tūlīt varēs sākt apgūt jauno financējumu, bet mēs – sūkāt ledu”

    Par ko tu runā? Kuŗā jomā Latvija atkal atpaliek no Igaunijas un Lietuvas?

    Ko vēl “veiksmes stāsta” valdība nav izdarījusi?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > 11.08.2015. 22.33

    Zviedrijā par uzbrukumu ‘Ikea’ veikalā aizdomās turamie ir no Eritrejas

    http://www.delfi.lv/news/wor...

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 12.08.2015. 09.22

    Viss skaidrs, “bēgļi” vajadzīgi, lai KĀDS “apgūtu finansējumu”!!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.08.2015. 10.03

    bēgļi vajadzīgi lai KĀDS “apgūtu finansējumu”!!!

    ——–

    tieši tā. Pa LTV pašlaik rāda superīgu komēdiju Lilyhammera – viena no sižeta līnijām stāsta par to, ka amerikāņu mafiozi nopērk Norvēģijā “bēgļu” centru, saņem valsts finansējumu un viltojot doķus velk iekšā valstī sev vajadzīgus apšaubāmus tipus. Visiem (?) izdevīgi… :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 11.08.2015. 11.39

Pašlaik ASV un Turcija uzbrūk kurdiem, kuri vienīgie kaut cik veikmīgi karo pret tā saukto Islāma valsti, kura potenciāli var radīt pat 100 miljonu bēgļu straumi. Ko tad?

—————————-

gluži manas domas.

Mūsu MIL mēģina noklusēt, ka viens no spēkiem, kas sekmīgi cīnās ar ISIS ir Irānas armijas daļas, kas palīdz Irākas likumīgajai valdībai.

+3
-9
Atbildēt

8

    edge_indran > andrejs 11.08.2015. 11.51

    ——–

    Klusēšana – tā ir piekrišana – solidarizēšanās ar ASV!

    https://www.youtube.com/watch?v=gHwCZgKhitQ

    Turkey conflict with Kurds: Was approving air strikes against the PKK America’s worst error in the Middle East since the Iraq War?

    http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/turkey-conflict-with-kurds-was-approving-air-strikes-against-the-pkk-americas-worst-error-in-the-middle-east-since-the-iraq-war-10417381.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > andrejs 11.08.2015. 11.59

    andrejs

    kas sekmīgi cīnās ar ISIS ir Irānas armijas daļas

    Vissekmīgāk pret ISIS un al-Qaedu cīnās Labējā sektora brīvprātīgie Austrumukrainā. Sen jau ASV un NATO bija laiks to apzināties un apgādāt viņus vismaz ar Javelin.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs 11.08.2015. 12.05

    Jā, visa ASV sadama gāšanas operācijas jēga bija Irākas kurdu atbrīvišana no jūga un nīcināšanas. Taču arī Turcijā ir kurdi, kuri grib atdalīties no Turcijas, ko loģiski Turcija nedrīkst pieļaut. Kurdu ienaidnieki ir kā isis, tā Turcija, tā Irāka! Ko darīt?

    Dibināt vēl vienu “izraēlu”, nošņikājot daļu Turcijas, Irākas?

    Turki būs ar mieru?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > andrejs 11.08.2015. 12.33

    aivarsk

    Tas, ka pēc WWI netika izveidota kurdu valsts, ir agresoru, Koļana II līdzdalībnieku: Francijas, Lielbritānijas un ASV noziegums. Kurdiem ir nesalīdzināmi vairāk tiesību uz savu valsti kā krieviem vai serbiem. Kurdu valsti vajadzētu izvaidot, “nošņakājot” krietnus apgabalus no Irānas, Sīrijas un Irākas un Armēniju atdot kurdiem. Turciju, kā mūsu sabiedrotu gan nevajadzētu aiztikt.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs 11.08.2015. 13.09

    Charlie, jā tas ir risinājums, taču vai tas nesīs mieru tajā reģionā? Turciju, kā salīdzinoši normālu islama iedzīvotāju valsti tiešām jāliek mierā! Bet tur esošie kurdi nez vai gribēs pārcelties no labklājības uz nezināmo?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > andrejs 11.08.2015. 13.23

    aivarsk

    Politika, tie ir kompromisi. Ja kurdiem būs sava valsts, Turcija visus neapmierinātos varēs likumīgi deportēt.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs 11.08.2015. 14.01

    Charlie, īriem ir sava valsts, bet ir arī Olstera.tāpat atradīsies, kas finansēs “kurdu nacionālo fronti” Turcijā…

    Bet, ja būs Kurdistāna, būs, protams, labāk…

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > andrejs 11.08.2015. 14.11

    aivarsk

    Arī Olstera ir Īrija. Kā reiz dziedāja Paul McCartney: https://www.youtube.com/watch?v=kaO4XeHhwo8 Ziemeļīrijā gan pie vainas reliģiskās nesaskaņas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Andris Doveiks 11.08.2015. 11.30

Tad konkrēti Latvijas premjerei arī jāiestājas pret kariem Āzijā un Āfrikā, un tas jau arī būs viena ES dalībnieka konkrēts solis pareizā virzienā.

Pašlaik ASV un Turcija uzbrūk kurdiem, kuri vienīgie kaut cik veikmīgi karo pret tā saukto Islāma valsti, kura potenciāli var radīt pat 100 miljonu bēgļu straumi. Ko tad?

Starp citu, kurdi Turcijā, Irākā un Sīrijā ir kā latvieši pirms gadsimta Krievijā. Solidarizēsimies?

+1
-12
Atbildēt

1

aivarsk 11.08.2015. 11.27

Ja ir (dažiem bija jau sen) skaidrs, ka šāda migrantu politika ir šķērsa un liela daļa ES valstu vispār norobežojās no “kvotām”, kāda suņa sūda pēc mēs tur līdām, un tagad žēli ņaudēdami (rinkeviča vārdiem) līdīsim zemē no idiotu koka?

Nepareiza rīcība nevar radīt pareizas sekas, jārisina migrantu problēmas sakne un jāmeklē sabiedrotie GB, Īrijā, utt., nevis jāskatās apdzēruša junkera mutē un jāuzņem video ar Dauna slimības skartajiem “velkam ze refjudžīz”!

+11
-10
Atbildēt

27

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 11.32

    Pēc kvotām mums pienācās 750, bet mēs atteicāmies, bet piekritām brīvprātīgi uz 250.

    Ja neņemsim kaut ko brīvprātīgi, tad dabūsim pēc kvotām…un vairāk!

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 11.08.2015. 11.48

    Mūsu valdīšana paziņo, ka zina, ka dara nepareizi, bet nevar apstāties, kā tāds piņņājošs alkāns, kam sieva un trīs bērni pusbadā, bet tak “kaimiņam kāds stiprāks viskijs jāuzsauc”…

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 11.53

    Nē, bet NA taču var uzrīkot kādu piketu par izstāšanos no ES, sakarā ar tās nepareizo politiku.

    Ko tad jūs tik vāji? Es teiktu, nekonsekventi…

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > aivarsk 11.08.2015. 12.15

    jautajums_4

    Ja jau suicīds, tad Vienotības darboņi arī varēja paši sev pārgriezt rīkles.

    Ko tad jūs tik vāji? Es teiktu, nekonsekventi…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 12.19

    Nav kur tā steigties,ES politika var izmainīties:

    Philip Hammond, the Foreign Secretary, says ‘maurauding’ migrants around Calais pose risk to security of Channel Tunnel and that sending them to their home countries must be ‘number one’ priority

    Speaking during a visit to Singapore, Mr Hammond said the gap in living standards between Europe and Africa meant there would always be an “economic motivation” for Africans to try to make it to the EU.

    He told BBC News: “We have got to be able to resolve this problem ultimately by being able to return those who are not entitled to claim asylum back to their countries of origin. That’s our number one priority.

    “As long as the Europe Union’s laws are the way they are, many of them will only have to set foot in Europe to be pretty confident that they will never be returned to their country of origin.

    “Now, that is not a sustainable situation because Europe can’t protect itself and preserve its standard of living and social structure, if it has to absorb millions of migrants from Africa.”

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/immigration/11792798/Millions-of-African-migrants-threaten-standard-of-living-Philip-Hammond-says.html

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 11.08.2015. 12.49

    jautajums_4 Nē, bet NA taču var uzrīkot kādu piketu par izstāšanos no ES

    ——————

    Konkrēts idiņš :))) NA ir vienīgie, kuri cenšas saglābt ES. Tā var sabrukt no tā,ka izstāsies GB, jo nevēlas uzņemt no Francijas pustrakos migrant kretīnus, kas kā prusaki caur Lamanšu lien uz drupačām. Ja ES neapturēs un nepārskatīs pārprasto “cilvēktiesību” politiku, kas pazemo 98% cilvēku un ģimeņu. To visu saista ar Briseli. ES skeptiķi pārņem varu, jo liberasti ir ar pļutkina atbalstu ir sačakarējuši labu ideju. Varbūt vēl var glābt, bet tad ir jānoliek šie jautājumi uz totālām bremzēm.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 13.20

    Vai tad UK par vēlēšanos izstāties nepaziņoja jau pirms pāris gadiem? Un tieši saistībā ar iebraucējiem no Austrumeiropas? Zaļkalna gadījums vispār uz britiem nomācošu iespaidu atstāja…

    Nu tad jūs esiet konsekventi, tāpat kā briti -pieprasiet referendumu par izstāšanos no UK . Nu vismaz kādu piketu…

    p.s.

    Un tev ar Zaļkalnu ir daudz kas kopīgs…jo tu pret sievietēm esi vardarbīgs…

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 11.08.2015. 13.25

    jautajums_4 pieprasiet referendumu par izstāšanos no UK .

    Un tev ar Zaļkalnu ir daudz kas kopīgs…jo tu pret sievietēm esi vardarbīgs…

    ————————–

    Nu redz, uzreiz jūtams domas dziļums:) Tu esi no tā “velkam ze refjudžīz” video???

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 13.31

    Es esmu no tiem, kas reāli labi spēj analizēt tekstus. Un tavi teksti…

    Tu padomā par Zaļkalna likteni…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 14.17

    Tava analīžu metodika ir sertificēta?Izskatās,ka tavu analīžu metodes pamatā ir – visiem tekstiem piegāzt savu žulti.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 14.42

    Es biju pārliecināts, ka tu kaut kādā veidā esi saistīts ar skolu…

    Un ja esi bijis pedagoģiskajā praksē, tad, visticamāk, tev ir pedagoģiskā izglītība, vai vismaz esi studējis šajā specialitātē, ja arī neesi beidzis. Vīrietim izvēlēties skolotāja profesiju nav visai tipiski…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 16.31

    Nekā tamlīdzīga,padomijā savulaik gandrīz visu profesiju ieguvējiem augstskolu pēdējos kursos bija jāiziet pedagoģijas apmācība un prakse beigās.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 16.40

    Ej nu? inženieri un ārsti pa skolām šiverēja? Nu man pilnīgi noteikti nekāda pedagoģiskā prakse nebija. Mani uz rūpnīcu aiztrieca.

    Tas varēju būt tikai profesijām, ko gatavoja darbam skolā- diplomā kvalifikācija-skolotājs. Pat tajos laikos…

    Jo lai izietu praksi, programmā ir jābūt arī teorētiskajam kursam.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 16.46

    Protams,ka teorētiskais kurss bija…vienu semestri.Ārsti tiešām skolās nestrādā,bet vēsturnieki,ķīmiķi,ģeogrāfi,fiziķi,matemātiķi,filologi…

    Prakse bija padomju izglītības sastāvdaļa, tādēļ to ieviesa atbilstoši padomju izglītības programmām. Jaunākajos kursos mācību prakses laikā studenti saņēma ievirzi nākamā gada studijām vai lika lietā iepriekšējos semestros iegūtās zināšanas, bet vecāko kursu studenti izvēlētajā šaurākajā specializācijā strādāja ražošanas praksi. Pionieru prakse bija obligāta Pedagoģijas, Svešvalodu, Fizikas un matemātikas, Ķīmijas fakultātes studentiem, kā arī Filoloģijas fakultātes latviešu valodas un literatūras, krievu valodas un literatūras un Vēstures un filozofijas fakultātes vēstures specialitātes studentiem. Savukārt pedagoģiskā prakse attiecās uz Filoloģijas, Svešvalodu, Ģeogrāfijas, Ķīmijas, Vēstures un filozofijas, Pedagoģijas, Bioloģijas, Fizikas un matemātikas fakultātēs studējošajiem. Tās ietvaros bija jāveic mācību un audzināšanas darbs klasēs, lai sagatavotos skolotāja darbam.

    http://vesture.lu.lv/1969-1979/lu-stasti/raksts/prakse/

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 16.54

    Tās ietvaros bija jāveic mācību un audzināšanas darbs klasēs, lai sagatavotos skolotāja darbam.

    ———————————————————-

    Pareizi. Lai sagatavotos skolotāja darbam. Bet es par ko?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 17.00

    Vai tad pavisam galīgi jau kukū??…Ne jau visi ķīmiķi,piemēram,gāja strādāt par skolotājiem!Vai tad citur nevienu ķīmiķi vai biologu nevajadzēja,rūpnīcas,muzeji,dabas parki neeksistēja??

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    beta > aivarsk 11.08.2015. 17.01

    > jautājums

    Es esmu no tiem, kas reāli labi spēj analizēt tekstus.

    ————-

    Pasmaidu :) Un atceros Jautājumu, kas reāli labi izanalizējis tekstus, bija pārliecināts, ka Mūsu alus ir sieviete… :)

    Tevī ļoti daudz žults, galvenais, bez pamata… Ātri pārej uz ad hominem, pie tam zemiskumā vari mačoties ja nu vienīgi ar zanI… :)

    Tev, protams, mani teksti nav saistoši, tomēr uzskatu Tevi par gana gudru, lai spētu argumentēt, nevis tupi mēģināt spert otram zem jostasvietas. No malas tas tik labi redzams…

    Ja runā par migrantu problēmu, tad tā ir neliela daļa no tā, kas ES ved pretim sabrukšanai. Tāpat kā jautājumā ar Grieķiju, ES piepūstiem vaigiem cīnās ar sekām, ignorējot cēloņus. Kādu laiku tā var… Straujuma laipo, jo jūt tautas noskaņojumu un droši vien redzējusi kādas slepenas aptaujas. Vienotībai nav savas nacionālas (Latvijas intereses pārstāvošas)ideoloģijas, jo par ideoloģiju nesauc sēdēšanu lēni braucošās Eiropas laivas ķīļūdenī…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    beta > aivarsk 11.08.2015. 17.07

    Padomju laikā pedagoģiskajās praksēs sūtīja Latvijas universitātes studentus, politehus nesūtīja.

    Es gan nesaprotu, kādā sakarā pie tēmas par migrantiem ir svarīgi, ko agrā jaunībā darījis Ēriks? :)

    Ērik, kāpēc taisnojies un spēlē ar jautājumu viņa iecienīto uzpirksteņu spēlīti ? :):) :)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 17.13

    Tās ietvaros bija jāveic mācību un audzināšanas darbs klasēs, lai sagatavotos skolotāja darbam.

    ———————————————-

    Bija visādi, bet ne visus uz skolu sūtīja.

    Uz skolu praksē sūtīja tikai tos, kam bija kvalifikācija- fizikas skolotājs, bioloģijas-skolotājs un tā tālāk…

    Varēja būt divas kvalifikācijas, piemēram-filologs (angļu vai latviešu, vai vācu…) /skolotājs.

    Piemēram , filologus/žurnālistus sūtīja praksē uz avīzēm.

    Labi. Apnika šitās tavas pasakas klausīties.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 17.17

    Mērķis nav taisnošanās,bet gan uzskatāmu demagoģijas paraugu vākšana.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 17.19

    Nu tas, ka tu, ko nesaproti, Beta…tas nepārsteidz!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 17.26

    jautājum,beidz d…,vaii,atvainojos,runāt nepatiesību,manā mācību laikā uz skolām praksē sūtīja visus manā fakultātē studējošos,lai diplomā varētu ierakstīt apgūto profesiju+šīs profesijas pasniedzēja tiesības,ko cilvēki reizēm izmantoja,reizēm neizmantoja,kā dzīve iegrozījās,tā bija viena no darbošanās iespējām.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    beta > aivarsk 11.08.2015. 17.28

    > Ēriks

    Mērķis nav taisnošanās,bet gan uzskatāmu demagoģijas paraugu vākšana.

    ————–

    Ūja, ūja, kur to sliktu smaku izdalošo lērumu liksi? :) Tikai portāls tiek piesārņots…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 17.30

    Pareizi. Jo studiju programma paredzēja kvalifikāciju -skolotājs- ko tavā diplomā arī ierakstīja.

    Ko tu domā, ka diplomos raksta, ko iedomājas? tā nebija pat padomju laikos.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 11.08.2015. 17.33

    >Beta

    nu tu taču lasi? Vai tev par portālu jāuztraucas…

    Tev vietas trūkst? Raksti visu, kas uz sirds. Kur problēma?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > aivarsk 11.08.2015. 17.41

    ….Beta atnāca padzerties no pašas piespļautās akas…kādreiz teica – es tur savu kāju nesperšu, ne ko rakstīšu, tas portāls ir tāds un šitāds…redz, kā sanācis – nespļauj akā, pašai būs jādzer…

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 11.08.2015. 18.07

    I D I O T S!Ja kāds gribēja kļūt par ģeogrāfu,biologu utt,tas bija SPIESTS mācīties arī to nolādēto pedagoģijas kursu pat tad, ja arī nekad nebūtu gribējis kāju spert nevienā skolā.Tāpat,kā obligāti vajadzēja apgūt militāro mācību un iet sboros krievu armijā,kur tev piešķīra leitnanta pakāpi,kaut PSRS riebās un karot par šo impēriju negribējās nemaz.Klārs?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

jautajums_4 11.08.2015. 11.13

Bet par to protestu …Labi, ka bija!

Jo nu daudzi atklājās patiesā krāšņumā….

+9
-8
Atbildēt

2

    lno > jautajums_4 11.08.2015. 11.19

    jautājums_4….daudzi atklājās patiesā krāšņumā….

    ________________________

    Nezinu kā citiem, bet man Tavs “intelekts”, ko tu tā mīli piesaukt, atklājās jau krietni agrāk. Olivers Everts tādus sauc par sūkātājiem, Matvejs Ganapoļskis – par laizītājiem:)

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 11.08.2015. 11.21

    Nu tu taču mums esi porno specs…

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

jautajums_4 11.08.2015. 11.12

Bet nu no Straujumas diezgan nožēlojams teksts…

Nu gribās viņai vēl kādu brīdi paturēt to premjera krēslu, bet… vai nu valsts drošības rēķina?

+9
-10
Atbildēt

0

jautajums_4 11.08.2015. 11.08

Nu un kuram tas ir pārsteigums? Bet mēs esam atkarīgi no ES kopējās politikas un tai pakļaujamies. Jo citādi paliksim vieni pret Krieviju.

Neviena ES valsts negrib uzņemt bēgļus, bet ja tāds būs ES lēmums- mēs uzņemsim.

Ja atceros, tad tad Rinkevičs ar reālpolitikas argumentus piesauca-lidmašīnas un karakuģus.

Arī attiecībā uz Grieķiju vairumam Latvijā politika nav pieņemama. Un?

Mēs varam paust viedokli un mēģināt ietekmēt, bet , ja tāds būs ES vairākuma viedoklis, tad mums būs jāpakļaujas.

Tāpat kā Italija, Spānija, Ungārija, Grieķija negrib atbalstīt sankcijas pret Krieviju, bet tomēr pakļaujas kolektīvajai disciplīnai un solidaritātei.

+10
-9
Atbildēt

3

    fretka > jautajums_4 11.08.2015. 11.15

    citādi paliksim vieni pret Krieviju.

    —-

    Ko tie eirokomunisti darītu, ja nebūtu Krievijas ar pustrako Putinu! Kā viņi uzturētu disciplīnu Eiropas savienībā… Tagad skaidrs, kādēļ viņiem Putins tik mīļš :)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 11.08.2015. 11.20

    Krievijā vienmēr ir kāds pustrakais…Garantēti.

    Nebūs Putins, būs cits.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > jautajums_4 11.08.2015. 11.36

    Kā viņi uzturētu disciplīnu Eiropas savienībā…

    —————

    kā naglai uz galvas!

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

fretka 11.08.2015. 10.54

“Pretrunīgais” 4. augusts laikam nav bijis veltīgs.

+15
-12
Atbildēt

10

    rinķī apkārt > fretka 11.08.2015. 11.02

    ” 4. augusts” :) bija sviests, jo pamats šim pasākumam bija vērsts pret nēģeriem kā rasi, bet nevis kā prasība valdībai viest skaidrību saistībā ar bēgļu politiku Latvijā.

    “… Straujuma atkārtoti uzsvēra, ka iebraucēju uzņemšana Latvijā būs vienreizējs process. Turklāt, pirms šie cilvēki ieradīsies, Latvijas institūcijas tiksies ar viņiem…” – ar šādu paziņojumu valdībai vajadzēja nākt pirms trim mēnešiem :), un tā, lai nerastos nekādi papildus jautājumi, lai viss būtu skaidrs. Bet pikets būtu bijis jārīko tikai tad, ja valdība šo savu solījumu nepildītu, nevis ” preventīvi”.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > fretka 11.08.2015. 11.04

    rinķī apkārt

    Bet pikets būtu bijis jārīko tikai tad, ja valdība šo savu solījumu nepildītu, nevis “preventīvi”.

    Zinot prokremlisko kleptokrātiju, preventīvs nāvessods nebūtu pārspīlēti.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 11.08.2015. 11.07

    4. augusta protests nebija kkāds krievu komunistu oktobra svētku gājiens, kurā visi lozungi un plakāti ir kompartijā izgatavoti.

    Tur bija sapulcējušies visādi cilvēki ar dažādu motivāciju un uzskatiem. Varētu būt arī tādi, kuriem ir konkrēta negatīva pieredze no saskarsmes ar citu rasu pārstāvjiem. Pat mūsu visu cienītā Ilma Čepāne atzīst, ka arābi ir dažādi… Es viņai pilnībā piekrītu. :)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 11.08.2015. 11.09

    R.A.: ar šādu paziņojumu valdībai vajadzēja nākt pirms trim mēnešiem (…) Bet pikets būtu bijis jārīko tikai tad, ja valdība šo savu solījumu nepildītu

    ———

    Tagad sapratu.

    Valdības paziņojuma (solījuma) nebija, tāpēc piketu vispār nevajadzēja rīkot.

    Loģiski :)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > fretka 11.08.2015. 11.11

    andrejs. Es arī piekrītu, ka ļaudis ir dažādi. :) Es ļaudis iedalu strikti – savējos un ienaidniekos, bet robežlīnija nav ādas krāsa, vai kāda cita ārēja pazīme, bet gan ideoloģija, kuras nesēji viņi ir. Piemēram kristietis no Āfrikas man ir daudz tuvāks par ” mācītāju” Aināru Baštiku no ” Gods kalpot Rīgai” :)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > fretka 11.08.2015. 11.13

    ” 4. augusts” :) bija sviests, jo pamats šim pasākumam bija vērsts pret nēģeriem kā rasi…

    ======

    Vai tad tur bija aicinājumi braukt uz Āfriku apkarot nēģerus?

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > fretka 11.08.2015. 11.14

    rinķī apkārt

    Iepuvis ābols man mazāk pretīgs par iebojātu zivi, tomēr es nevienu no tiem nedomāju izvēlēties pārtikai. Ja visu tā salīdzināsim, 90% noziedznieku vajadzētu atbrīvot no ieslodzījuma.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 11.08.2015. 11.42

    Baštiks, daudzbērnu tēvs, nebija viens no tiem, pateicoties kuram mums Satversmē ir pants par laulību un normālas ģimenes aizsardzību?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > fretka 11.08.2015. 11.48

    andrejs. Baštiks ir viens no tiem, bez kura atbalsta SC nevarētu realizēt savu īpašo ” Rīgas ārpolitiku”. Tas pirmkārt, pārējais viss ir pakārtoti

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > fretka 11.08.2015. 13.19

    andrejs

    Baštiks bija bēdīgi slavens ar to, ka uz ārzemēm tirgoja Latvijas bērnu namu bērnus, nedodot iespējas tos adoptēt Latvijas iedzīvotājiem un būtu pareizi, ja valsts painteresētos, kādos pedofīlu pritonos un kādās plantācijās tie nonāca un cik no tiem šodien vēl ir dzīvi.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

lno 11.08.2015. 10.44

Straujuma: ES bēgļu politika ir nepareiza

_____________________

Ārprāts! Mūsu MP ir rasiste!:):):)

Vienīgā cerība uz Zani un Jautājumu ceturto, gan viņi pratīs mums izskaidrot:)

+18
-13
Atbildēt

11

    Charlie Hebdo > lno 11.08.2015. 10.53

    lno

    Vicinot Parīzē plakātu ar uzrakstu “Je suis Charlie”, viņa jau nodemonstrēja savu reliģisko naidu pret Islamu, tagad vēl nācis klāt rasisms.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 11.08.2015. 10.54

    Vienīgā cerība uz Zani un Jautājumu ceturto, gan viņi pratīs mums izskaidrot:)

    —————————–

    starp citu, pēc tam, kad š.g. janvārī Solvita oficiāli paziņoja, ka nevēlas, lai V saista ar homiķu laulību legalizāciju Latvijā, zanE uz vairākām dienām bija “devusies atvaļinājumā”… Tā teikt – situācijas “noskaidrošanai”.

    Pagaidīsim kā būs šoreiz…

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 11.08.2015. 10.57

    Vicinot Parīzē plakātu ar uzrakstu “Je suis Charlie”, viņa jau nodemonstrēja savu reliģisko naidu pret Islamu

    —————-

    labs!

    Kad Lielās Eiropas līderi pie sāniem pikets pārvēršas par demonstrāciju un var bez bailēm paust savu patieso viedokli.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 11.08.2015. 11.17

    Straujuma grib nosēdēt uz premjera krēsla…

    Bet tu, Ino, esi rasists. Vēl vajag paskaidrojumus?

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    lno > lno 11.08.2015. 11.21

    jautājums-4. Par sevi lasi zemāk:)

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 11.08.2015. 11.21

    Nevajag,nevajag vairāk paskaidrojumus,tāpat redzams,ka esi pamuļķis.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 11.08.2015. 11.23

    Eriks

    Un kas esi tu? Ko par tevi var redzēt?

    Pedofīlas tieksmes ar sadistisku noslieci? Tāpēc jau skolā strādā…

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 11.08.2015. 11.28

    Jā,nu skola būtu laba vieta tādām nodarbēm,vienīgi skolā man ir bijusi tikai mēnesi gara pedagoģiskā prakse,tā kā tev šoreiz nesanāca…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 11.08.2015. 11.33

    Un tad jau paguvi sīko iekaustīt? Pa mēnesi? Un tad tevi no skolas izmeta par roku palaišanu? Nū…vismaz tevi ir ātri atšifrējuši…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 11.08.2015. 11.41

    Tas neattiecas uz kļūdaino Eiropas bēgļu politiku,bet praksi skolā es nokārtoju un puiku iepļaukāju,būdams viesos pie ģimenītes,kura sastāvēja no vienām vienīgām sievietēm,kuras puiku bija nedaudz izlaidušas un netika ar viņu īsti galā.Man to ļaunā neņēma,pat paldies pateica,ar puiku man vēl tagad ir labas attiecības;kaut neredzamies,reizēm papļāpājam netā.Tas arī viss par šo tēmu.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 11.08.2015. 11.45

    Ak tā tas bija…Nu, nu…

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

Charlie Hebdo 11.08.2015. 10.31

Vienotības “bēgļu” politika ir nepareiza

+10
-12
Atbildēt

0

fretka 11.08.2015. 10.24

Vai tiešām rasiste? :)

Laikam vēl ne, jo migrantus joprojām dēvē par “bēgļiem”.

+14
-10
Atbildēt

1

    andrejs > fretka 11.08.2015. 10.31

    izrādās, tikpat ksenofobiska kā NA, tikai no tā kautrējas…

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

andrejs 11.08.2015. 09.51

Man nāk raudiens!!! :)))

+9
-11
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam