Kara bēgļi un Latvija

143

Komentāri (143)

Edgars Avotiņš 05.08.2015. 16.32

Ilustrācija pie raksta tikai papildus putro jēdzienus:

1) bēgļi ir tie, kas bēg no kara, un kautkur Āfrikā iesniedz konsulātā pieteikumu uz bēgļa statusu. Tādi esot uzkrājušies 20’000 un tādiem mums kā jebkurai ANO dalībvalstij, ir pienākums uzņemt;

2) tie kas laivās brauc uz Itāliju, Maltu, Grieķiju utml – tie ir noziedzinieki – viņus bez kādas kavēšanās jāved atpakaļ uz to krastu, no kurienes atkuģojuši.

+3
-1
Atbildēt

0

Drosma 05.08.2015. 09.59

Starp citu, man palika ļoti aizkustinošs iespaids par igauņiem. Vispirms mums garām paspraucās tāds pāris – kur sieviete ar karodziņu uz augšu skaļi runādama “šturmēja ” masas un vīrietis viņai pakaļ gāja ar nolaistu karodziņu un apmēram tādu intonāciju, kad varētu iedomāties, ka tas nozīmē – jā jau jā mīļā. Otrais pāris bija pavisam jauniņi un kopā saspiedušies, ar vienu kopēju igauņu karodziņu un tādi kā pa sapņu pasauli staigājoši – īpašu gaismu izstarojuši. Tie vispār bija mani pasākuma favorīti.

Lietuva man kaut kā paslīdēja garām , bet igauņiem gribējās teikt- ak māsas un brāļi.

+1
-2
Atbildēt

0

Drosma 05.08.2015. 09.51

Varu ziņot par vakardienas piketu.

Es vērtēju tā, ka viena trešdaļa bija piketētāji, otra trešdaļa fotogrāfētāji un trešā trešdaļa – policisti.

Tēvijas sargu mazie ņipruļīši bija ļoti modri, vispār iespaids bija tāds, ka organizētāji ir ļoti gādājuši, lai būtu sabiedriskā kārtība, lai nebūtu nekādu incidentu utt. Toties idejiskā daļa bija totāla izgāšanās. Neesmu no cilvēkiem, kas pats taisa kādus plakātus ar saukļiem vai kaut kā tā. Ar draudzeni, kura joka pēc gadījās tā, kura ir vēl īsāka un tievāka par mani, ieradušās notikuma vietā,nolēmām virzīties tuvāk karogiem – lai varētu pievienoties korī runāšanai un dziedāšanai un lai redzētu,kas vispār notiek.

Bet , kā vēlāk izrādījās, tieši tai brīdī , kad metāmies iekšā masās – policija spraucās mums pa pēdām “izcelt” kādu nelieti. Sajutu vispirms smagu roku, tad grūdienu mugurā un kad atskatījusies ieraudzīju milzīga auguma policistu – es uz vietas sastingu un nevarēju vairs ne parunāt, ne pakustēties. Biju pārliecināta – mani grib arestēt. Domas apstājās, varbūt,ka bija pat kāds mirklīgs satori , nezinu, kliegt gribējās mammīt , bet pakliegt nevarēju. Attapos tikai tad, kad gan milzīgais, gan viņam sekojošais ļoti mazais policists mums patesās garām un atstāja mūs brīnoties.

Tagad spriežu, ka šis ievada pārdzīvojums mani tomēr “izsita no sliedēm” un ne pie karogiem, ne pie koristiem es vairs tikt negribēju. Paliku pasīva vērotāja.

Ko es secināju – ka idejiskā puse – jeb citiem vārdiem – pēc būtības pikets nebija sagatavots. Tukši un truli skanēja saukļi Latvija Latvija, referendumu referendumu un pavisam nevietā – atlaist saeimu.

Tagad domāju – vai tas viss – šī bezjēdzīgā tikšanās bija NA speciāli tā organizēta, vai vienkārši nolaidība un bezatbildība.

Var teikt – biju vīlusies gan savā cīņas sparā, gan cīņu biedros, gan organizētājos.

+1
-1
Atbildēt

5

    Charlie Hebdo > Drosma 05.08.2015. 11.23

    Skaisle

    Ko tad līdi, ja zināji, ka piketu neorganizē SC? Provokācijas gribēji rīkot, vai vandālisma aktu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 06.08.2015. 10.12

    Ak, es lienot un tu lidojot, nu nu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 06.08.2015. 12.43

    Skaisle

    Es nepiedalos SC mītiņos un pēc tam tos nekritizēju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 06.08.2015. 16.08

    Man tas bija mītiņš pret imigrantu uzņemšanu Latvijā.

    Un to starp citu, organizēja Tēvijas sargi un NA.

    Bet nu – kā noprotu, 100 gadus tevi tas neinteresē, jo tev jau kaut kāda sava zināšana.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 06.08.2015. 22.53

    Skaisle

    Es nebiju mītiņā, bet tie mani paziņas, kuri tur bija un kurus patiešām satrauc Vienotības gatavotā daudzu tūkstošu melnādaiņu ievazāšana Latvijā, ļoti atzinīgi to novērtēja. Jā, tiesa, starp maniem paziņām nav neviena kropļa, kas gatavotos balsot par SC.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Fikseris 04.08.2015. 23.04

Kā civilizētai valstij mums ir atbildība pret pasauli un daži bēgļi noteikti ir japieņem. Bet..

-jābūt caurspīdīgam, godīgam procesam un mums jāspēj izvēlēties tieši kurus mēs pieņemsim.

-ES jāliek punkts absurdam, kad katrs, kurš sarūsējušā laivā ticis pāri vidusjūrai, tiek pie uzturēšanās atļaujas ES. Tas ir kā bezmaksas šņabis krieviem un tad sūdzēties par alkoholismu. Un tur pārsvarā ir vīrieši no āfrikas, nevis kriestiešu vai ateistu ģimenes ar maziem bērniem no Sīrijas.

-Kāpēc citas āfrikas valstis viņus nepieņem? Botsvanā ir miers, demokrātija, un diezgan attīstīta ekonomika. Un tur ir tikai 2 miljoni iedzīvotāju un teritorija 10x lielāka par Latvijas. Acīmredzot sociālie pabalsti nav kā Lielbritānijā.

+8
-1
Atbildēt

0

lno 04.08.2015. 19.46

Ko Edgariņš atbildētu vēl vienai “rasistei”?

UK iekšlietu ministre T.Meja: EK vēlme izmitināt migrantus aktivizē arvien jaunus un jaunus patvēruma meklētājus – http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/193812/lielbritanijas-iekslietu-ministre-nelegalie-imigranti-vidusjura-jasuta-atpakal

+10
-8
Atbildēt

9

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 20.03

    NATO šoruden samazinās Baltijas valstu gaisa telpas patrulēšanas misijā iesaistīto lidmašīnu skaitu no 16 līdz “aptuveni astoņām”, raksta Guardian, citējot alianses preses centra vadītāju Džeju Dženzenu.

    ——————————————–

    Un nesaki, ka Rinkevičs nav tevi brīdinājis…

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 04.08.2015. 20.23

    Tu redzējies,ātri gan NATO noreaģēja uz latviešu protestiem pret bēgļmigrantu izvietošanu.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > lno 04.08.2015. 20.26

    Zēnam nobrucis jumts:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 04.08.2015. 20.31

    Priekš kam viņiem NATO!Vislatviešu pajoliņi izvedīs no mežiem savus uztrenētos mačo,pasauks motorizēto vienību «Nakts suņi»,Ušakovs aizsūtīs palīgā LABAs kaujiniekus sarkanajos prezervatīvos un Latvija būs glābta.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > lno 04.08.2015. 21.11

    Jāā, nekad līdz šim nebiju iedomājies, ka jautājuma4 ir “debilizējies” līdz tādam pat līmenim kā centrum/pikaso/heinrihs/utt

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 21.23

    NATO ir nopietna lieta. Rinkeviča tekstu palasiet, kas ari ir rakstīts līdz pirms piketiem… Partneri mūs brīdina jau kādu laiku, domāju…

    Bet…paši lieli, paši gudri… dzīvosim, redzēsim

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > lno 04.08.2015. 21.58

    jautajums_4 raksta: “NATO šoruden samazinās Baltijas valstu gaisa telpas patrulēšanas misijā iesaistīto lidmašīnu skaitu”

    Tas notiek neatkarīgi no tā, vai Latvija uzņem vai neuzņem nelegālos imigrantus.

    Un tas notiek arī Lietuvā un Igaunijā, kaut arī tās taisās uzņemt nelegālos imigrantus.

    Tâtad: kāds sakars gaisa telpai ar nelegāliem imigrantiem?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 22.09

    Ak tad Lietuva un Igaunija uzņem, tikai Latvija nē? Ko tad lietuvieši un igauņi neņem no NA piemēru ka tēvzeme jāsargā?

    Nu tad mums arī kaimiņi varēs acīs iebāzt, ka ar savu stulbumu apdraudam reģiona drošību. Ka mūsu rīcības dēļ dienvidu reģionu valstis neuzskata, ka viņiem būtu pienākums par Baltijas drošību rūpēties…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 05.08.2015. 11.26

    Austras koks

    Debilizējies pēdiņās?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 04.08.2015. 14.10

Kā teicis Uldis Ģērmanis:

“Pederastiem pirmajā vietā vienmēr un visur ir pati pederastu būšana (bez tautību un ticību izšķirības). Tāpēc šī “kustība” jau pēc savas būtības ir internacionāla. (…) Pederastam, tāpat kā īstam proletārietim, nav tēvzemes. Ir bīstami šīs cunftes locekļiem uzticēt atbildīgus posteņus polītiskā, militārā un informācijas laukā.”

Solnā, 12.7.97.

“Maiņu laika zīmes”

Valters un Rapa, 2014

171. lpp.

+14
-14
Atbildēt

6

    maču-pikču > fretka 04.08.2015. 14.29

    Jūs smagi esat cietis, varbūt izjūtat baudu, vienmēr par šo tēmu mēģinot izteikties vietā un nevietā. Jūs tas uzbudina?

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    edge_indran > fretka 04.08.2015. 14.33

    ———-

    Starp citu, U.Ģērmani tai 1997.g. ar Triju Zvaigžņu ordeni apbalvoja – tas izsauc sajūsmu, rosina pārdomāt pārmaiņu cēloņus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 04.08.2015. 14.54

    Domā, ko raksti, “maču-pikču”, “pikaso” utt. u.t.jpr. :)

    http://www.irir.lv/2014/4/26/amerikanu-un-putina-desantnieki-latvija/viedokli#viedoklis_409486

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > fretka 04.08.2015. 15.02

    Es atbalstu pederastus, jo vīni ir lieliski, kā saka komentētājs “Riņķi apkārt”, būdams pats vecais p*. Viņiem nav ne vainas. Bet Ģērmanis kā jau Ģērmanis: vecais latvietis, pie tam emigrānts. Tajā vietā, lai, kā Rinkēviča kunga vecāki, paliktu Latvijā, viņš bēdza no savas dzimtenes. Un par to viņam pienākas mūžīgais “Fui”.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Centrum > fretka 04.08.2015. 15.22

    Kārklu vācietis ielicis norādi,kā saplūdis ar putinistiem.Tas tāpat visiem zināms.Šovakar kopā ar sovokiem varēsiet saplūst kopējā ekstāzē,nacionālajā saskaņā.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > fretka 04.08.2015. 15.30

    ———

    Vēl nāks piektais gads,……

    https://www.youtube.com/watch?v=erEGJepc2fo

    0
    -3
    Atbildēt

    0

guna 04.08.2015. 14.01

Viss šis labi apmaksātais, izmisušais pīārs par nabaga bēgļiem izskatās pēc sasolītas paradīzes dažiem labiem, ja afēra izdosies.

+13
-12
Atbildēt

2

    edge_indran > guna 04.08.2015. 14.47

    ——–

    Mācies, študent – mācies no veiksminiekiem!

    http://i.ytimg.com/vi/wEYh_f2chiU/maxresdefault.jpg

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > guna 04.08.2015. 15.28

    ————

    “Veiksmi” no “neveiksmes” var labāk atšķirt no attāluma:

    Veiksmes stāstam cilvēku nevajag

    “…..Muammars Kadafi. Viņa noziegumu saraksts ir ļoti garš (iztrieca no valsts starptautiskas korporācijas, atļāvās dāvināt jaunlaulātajiem 64 000 USD dzīvokļa iegādei, aizklapēja NATO militārās bāzes, nelietīgi uzturēja daudzbērnu ģimenēm domātu veikalu tīklu ar simboliskām cenām pamatpārtikai, uzpirka medicīnas māsas ar algu 1000 USD un bezdarbniekus ar pabalstu 730 USD, uztiepa tautai bezmaksas medicīnu un izglītību, šķērdēja valsts naudu – par katru jaundzimušo maksāja 7000 USD, spekulēja ar minoritātēm, jo beidzot ļāva nēģeriem Lībijas dienvidos izmantot kādas nekādas tiesības, veicināja pārapdzīvotību – četrdesmit gados iedzīvotāju skaits valstī trīskāršojās,…). Cilvēks noteikti nebija viņa politikas centrā, un ne par kādu objektīvu veiksmes stāstu tur nevar būt ne runas. Jo veiksmes stāsts top redzams tikai tad, kad tiek atbrīvots no subjektīvā, no subjekta.”

    http://nra.lv/viedokli/viktors-avotins/142588-veiksmes-stastam-cilveku-nevajag.htm

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

vecais_m 04.08.2015. 13.49

Tātad tie nevis tikai 250, bet vismaz 250 tūkstoši padomju laika imigrantu pēc ārlietu ministra kritērijiem nemaz nav bēgļi, katrā ziņā Rietumiem viņus par tādiem saukt nav vēlams? Tieši ārlietu ministram bija pienākums skaidrot, kas tie tādi un no kurienes radušies, kāpēc vēl 20 gadus pēc neatkarības atjaunošanas nav integrējušies. Gļēvums atzīt savu neizdarību.

+12
-11
Atbildēt

5

    Centrum > vecais_m 04.08.2015. 13.58

    Beidziet murgot,kādi bēgļi varēja būt padomijas laikā vienotā telpā bez robežām.Šodienas Eiropas savienība tāda pati padomija,pilna ar bēgļiem no Latvijas.Sabruks ES,visus deportēs uz Latviju?NA kretīniem vajadzētu kājas aplauzt,lai smadzenes sāk darboties.Kremļa prostitūtas,kas sakopojušies ar putinistiem ārda Latvijas valsti un sēj naidu.Neko vairāk nav spējīgi,plānprātiņi.

    +10
    -18
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vecais_m 04.08.2015. 14.11

    Sēj naidu pret ko?Kāds šeit būtu naida adresāts?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > vecais_m 04.08.2015. 14.45

    ——–Centrum:”(..)Šodienas Eiropas savienība tāda pati padomija,….”

    ===============================================================================

    Kur ir pēc 1945.g. atjaunotais un paplašinātais VEF, kā arī n-tās jaunuzceltās rūpnīcas? Jau jau vairāk kā 50 000 jauniešu Latvijā sēž bez darba, nemācās un neapgūst kādu arodu – , tad kā vēl kādus tūkstošus bēgļus integrēs šādā sistēmā? Tā ir bumba ar laika degli, kas tiks aizdedzināts jau šoruden…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > vecais_m 05.08.2015. 15.41

    Centrum žults un neargumentētu apvainojumu bārstīšanā ir vienā plauktā ar ģenerāli…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > vecais_m 05.08.2015. 18.21

    uldis_rats

    Un Hitlers pastrādāja tik pat daudz zvērību kā Staļins?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

aldis 04.08.2015. 12.15

Pasaules lielās problēmas veido lielās nācijas, mazajām padomu neprasot. Tāpēc lielajām arī risinājumi jādod.

Mazo nāciju misija šajā pasaulē ir cita – sevi saglabāt un kopā ar lielākā skaitā sev līdzīgo tos lielos reizēm piebremzēt.

Jau Uldis Ģērmanis mūs no trimdas pamācija: – Kad mēģinājām jaukties lielajās problēmās, vienmēr bijām zaudētāji gan Ļeņinu kremlī sargajot, gan krievu un vācu divīzijās karojot. Laiši bija prātīgāki, divīzijās nestājās, bet migrantus valstī nesalaida un savā starpā nekašķējās.

+17
-9
Atbildēt

8

    lno > aldis 04.08.2015. 12.25

    aldis. Labs, bet IR portālā maz tādu palikuši, kuri lasījuši U. Ģermani:)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > aldis 04.08.2015. 13.05

    Tiešām labs, tomēr – lai pieturētos pie saprāta, nav obligāti vajadzīgs lasīt Ģērmani, bet bez saprāta nevieni raksti nelīdzēs. Mūsdienās leiši izvērš maximas (to, kura sabruka, cepa pašu bāleliņi) un pērk latvju zemes, kamēr pašu polikāņu jaunā paaudze sacenšas ar večiem patriotismā.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aldis 04.08.2015. 14.39

    ——-

    Politikāņu jaunā paaudze (dombrovskieši) bez “ģermanistu” izveicības jau Briselē lielos godos netiktu:

    “Kad no Rīgas aizgāju karā, man mugursomā līdzi bija civilais uzvalks. Biju gatavs ātri pārģērbties, dokumenti kabatā….8.maija [ 1945 ] vakarā es sēdos laivā un pārbraucu pāri. Pašā pēdējā dienā.” Avots, 1990.g.nr.4.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > aldis 04.08.2015. 14.42

    J. Biotops. Savādi, kādēļ pretstatīt saprātu patriotismam? Kā patriots – tā muļķis? Jo lielāka cūka, jo treknāka sakne pusdienās:)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aldis 04.08.2015. 14.53

    ——–lno J. Biotops. Savādi, kādēļ pretstatīt saprātu patriotismam?

    ===============================================================================

    “Kantora” cilvēku attieksme var kļūt saprotamāka, ja ielūkojas 1987.g. izdotajā gr. “Neatkarīgā” Latvija – kāda tā bija” (227.lpp.):

    “…….Rietumu speciālo dienestu aģents.”

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    vvilums > aldis 04.08.2015. 15.08

    Aldi.Sargājot Ļeņinu radās lieli sūdi uz kuriem uzplauka roze valsts Latvija.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > aldis 04.08.2015. 15.09

    J.Biotops

    Vai jaunai paaudzei labāk sacenties ar Vienotību latviešu valsts izvazāšanā?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > aldis 04.08.2015. 15.13

    Ino – nav manos spēkos neko pretstatīt, ja paši patrioti to nedara. Par muļķiem mūsu treknos patriotus nesaucu nekad, barības plūsmu viņi sev nodrošina labi, elektorātu pazīst, argumentē atbilstoši.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

lno 04.08.2015. 12.07

+8
-11
Atbildēt

9

    Centrum > lno 04.08.2015. 13.50

    Kā īstens sovoks,izlasa uzrakstu uz sienas,noslauka ar pirkstu pakaļu,pēc tam skrien visiem parādīt.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 04.08.2015. 14.01

    Tiešām, tie,kas dežurē pie fekāliju nostādinātājiem,tā dara?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 04.08.2015. 14.22

    Tev,kā attīrīšanas iekārtu sargam ar biologa izglītību,labāk zināms.Diplomiņš vien fekāliju novērošanai noderēja?

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > lno 04.08.2015. 14.48

    fretka > lno 04.08.2015. 14.57

    > lno

    Fui, kā tā centrum banda noliek curiku centrālo orgānu :)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 04.08.2015. 15.12

    Ja Centrums nav spējīgs uztvert pat elementārākos notekūdeņu attīrīšanas iekārtu darbības principus,baidos,ka pat slotu ielu slaucīšanai viņam būtu bīstami uzticēt;noteikti kādam garāmgājējam aci izbakstītu…un pēc tam jau kā vienmēr,ar pirkstu pakaļā un visiem lielīties…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 04.08.2015. 15.18

    Deģenerātu rostiņu morgā atdzīvinājuši!Tavi sugas brāļi jutās vientuļi,varēsi šiem iepūst dzīvību.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 04.08.2015. 15.39

    lno tālāk par virsrakstiem netiek.Ko nekomentē pie raksta,bet nēsājies savu apķēzīto pirkstu rādīdams?Kārtējā izgāšanās,tāpat kā ar poļiem.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 04.08.2015. 22.55

    Centrum

    Fekāliju aroms, tas taču jūsu ar Rinkēviču relišers.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

nomale 04.08.2015. 11.05

Nu tad beidzot kāds argumentēts raksts no bēgļu uzņemšanas atbalstītāju puses. Paldies!

Skaidrība par globālajām lietām tagad tā kā būtu, bet joprojām gribētos dzirdēt tās smalkākās lietas: ko uzņemsim (tai bildē laivā neredzu nevienu bēgli, tikai vīriešus spēka gados), kā uzņemsim un ko darīsim, lai viņi iemīlētu šo zemi. Tieši tā – iemīlētu! Nepietiek savest šeit 250 cilvēkus un ievilkt ķeksīti. Lielajiem bēgļu uzņemšanas entuziastiem beidzot jāsaprot, ka statistikas dati nav ēdami! Tā kā uz priekšu – plānus uz galda. Un vēlams pirms pirmo bēgļu atvešanas!

+10
-9
Atbildēt

31

    lno > 04.08.2015. 11.23

    nomale. Nu tad beidzot kāds argumentēts raksts no bēgļu uzņemšanas atbalstītāju puses.

    _____________________

    Tiešām? Polija uzņem 2000, Lietuva 85, Latvija 250:):):)

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 04.08.2015. 11.38

    Nekā jauna rakstā nav!

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 11.40

    esam gatavi uzņemt 250 bēgļus divu gadu laikā, Lietuva uzņems 325, Igaunija – 150 bēgļus.

    ————————————————————-

    Ino, lasīt proti? Lietuva uzņems 325,

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > 04.08.2015. 12.10

    jautājums_4. Tātad jauna informācija, bet kā ar Poliju, “sabiedriskās domas veidotāj”?:):):)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 12.16

    Kas ar Poliju, cukurist?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 04.08.2015. 12.54

    Nekā argumentēta tur nav,Latvija pati joprojām ražo ekonomiskos bēgļus,tāpēc mums pašiem būtu vajadzīga solidāra palīdzība no pārējās bagātās Eiropas valstīm,lai saglabātu savus cilvēkus.Polija uzņems tikai kristiešus,netiesātu cilvēku slepkavu attaisnotāj.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > 04.08.2015. 13.00

    Poliju lielas valstis agri vai vēlu salauzīs. Tāpat kā agrāk lielās valstīs sadalīja Poliju, tāpat arī tagad būs. Starp citu, Latviju arī iztirgos. Kā bija agrāk. Agri vai vēlu. Tā ka jaunu okupāciju jums pareģo Salamans mācītājs:

    Kas ir jau bijis, tas atkal būs, un, kas ir jau noticis, tas atkal notiks, jo nekā jauna nav zem saules. http://www.bibelesbiedriba.lv/latviesu-bibele/salamans/salamans_macitajs.htm

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 13.13

    >Eriks

    Jā , Cukurs savu likteni bija pilnā merā nopelnījis….Bet palasot, NA piekritēju komentārus, rodas skaidrība no kādiem kadriem Arājs savu bandu varēja noorganizēt…

    Mainās laiki, bet ne cilvēku daba, cukurainais cīnītāj par rasu tīrību….

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 04.08.2015. 13.28

    Te var redzēt tikai to,kuru varētu savervēt slepkavības izdarīšanai pēc revolucionārās vainīguma pārliecības.Rase ir otršķirīgs faktors,svarīgāka ir vienota,nesašķelta,līdzīgi domājoša kulturāla sabiedrība.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 13.36

    Jā, jā pie Arāja bija ar ļoti līdzīgu domāšanu…Traki kulturāli monstri tur nolasījās…Vienoti un nesašķelti…Banda!

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 04.08.2015. 13.54

    Neesmu lasījis nevienu izteikumu no NA biedriem,kurš atbalstītu slepkavošanu,vienīgais slepkavību atbalstītājs te esi tu pats,ceturtais jautājum.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 14.15

    >

    Kā, vai tad ne Tev Cukurs ir varonis? Viņš nebija Arāja bandas loceklis, turklāt no komandieru galā? Kā var atbalstīt slepkavu, neatbalstot slepkavības?

    Ar Cukuru tā pat kā ar visu šai dzīvē…Ja ņem, tad tādu kāds nu ir-ar visiem noziegumiem pret cilvēci.

    ja es gribu ES solidāru atbalstu Latvijai, tad piekrītu būt solidārs pārējās ES problēmās. Par visu šai dzīvē ir jāmaksā…

    Bet Na uzvedas kā grieķu SYRIZA…Lēti populisti. Haļavščiki.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 15.07

    >

    Tribunāls?…

    Tu vai, ģenerāl? Re, Grantiņš arī ar tiem tribunāliem aizrāvās…Sašņorēja!

    Tā kā, Tu tā prātīgāk… kur nu Tu tur biji, Somijā laikam.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    nomale > 04.08.2015. 15.07

    Ģenerālim Charlie Hebdo Rostinam – kas ir, izbanoja vai pats imidžu izlēmi izmainīt?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 04.08.2015. 15.23

    jautajums_4

    Laikam jau dzīvo vēl septiņdesmitajos gados, staļinist, ka nemani, kā tava “lepnā pils” brūk kopā. Skaties, paliksi aprakts gruvešu kaudzē!

    http://ipvnews.net/

    http://ipvnews.org/

    http://kavkazcenter.com/russ/

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 15.37

    Oi, cik Tu bargs , ģenerāl…bet man arī prieks Tevi redzēt.

    Un vēl tik mundru un spriganu…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 04.08.2015. 16.00

    Vai Cukurs bija varonis vai noziedznieks,to vajadzēja noskaidrot tiesai,ar iespējām aizstāvēties pret potenciāliem apmelojumiem,nekā citādi,pārējais ir linča tiesa.Solidaritāte vispirms ir tad,ja stiprākais palīdz vājākajam,un tu,jautājum,labi zini,kur mēs ES sarakstā atrodamies.Turklāt bēgļu un imigrantu problēmu var risināt dažādi.Šis risināšanas paņēmiens Eiropai rada pārāk daudz jaunu problēmu,tāpēc mums solidāri jānorāda uz šīs politikas kļūdām,nevis solidāri jācieš no idiotiskas politikas.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 16.22

    >Eriks

    Cukura nāve, ar tiesu vai bez tiesas neizpērk viņa noziegumus.Un viņa upuriem arī tiesas nebija…Visas lietas reiz nostājas līdzsvarā!

    Bet krievi, no tavas pasugas , pašlaik cenšās staļinu par varoni pataisīt…Laikam kaut kas gaisā…

    Un , piedod, bet Tu politiku veidošanai nederi. Pārāk egoistisks un savtīgs esi, bet…žadnostj freijera pogubila…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 04.08.2015. 18.23

    Tik cietpaurainu idiņu reti nākas sastapt :D Noziegumu pastrādāšana ir jāpierāda.Civilizētā sabiedrībā vispirms pierāda,ka cilvēks ir noziedznieks,pēc tam soda.Tu pats ar savu Cukura slepkavu attaisnošanu reizē attaisno arī Staļinu,kurš pavēlēja nogalināt tikai tāpēc,ka cilvēks kalpojis citas valsts armijā,kā tas notika ar Latvijas un Polijas armijas virsniekiem.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 19.52

    Jā, jā…abiem ar Ino jums Cukurs ir Zobu fejas vietā…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > 04.08.2015. 20.24

    jautājums_4. Tevi baznīcā nemāca, ka melot nav labi?:):):)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 04.08.2015. 20.55

    Ēriks

    Tu pats ar savu Cukura slepkavu attaisnošanu reizē attaisno arī Staļinu

    Tas fašists neattaisno Staļinu, viņš to ceļ uz pjedestāla un pārdzīvo, ka tam sātana sūtnim ar nokaltušo roku un saaugušiem kāju pirkstiem neizdevās visu Eiropu noslīcināt asinīs vēl 1941. gada vasarā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 21.30

    Ino

    Māca. Ko ne to pateicu? Man- baznīca, Tev- Cukurs, Pinočets un porno

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 04.08.2015. 21.45

    nomale raksta: “Nu tad beidzot kāds argumentēts raksts no bēgļu uzņemšanas atbalstītāju puses”

    Speciāli otro reizi pārlasīju rakstu, bet tā arī nepamanīju nevienu argumentu :)

    Ko tu tajā uzskati par argumentiem?

    Viņš apzināti visu laiku jauc ES un NATO.

    Ja tā būtu NATO valstu solidāritāte, tad būtu jāsadala arī 1,8 miljoni bēgļu, kas atrodas Turcijā.

    Turklāt tad būtu jāpiedalās arī Norijai (Norvēģijai), Īslandei, Albānijai, ASV un Kanadai.

    Šīs valstis nepiedalās šo nelegālo imigrantu dalīšanā. Tā ir ES avantūra.

    Rinkevičs tā arī nav nosaucis ES līguma pantu, kas paredz nelegālo imigrantu sadali.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > 04.08.2015. 21.54

    jautājums_4. Zvani Šķēlem, viņš meklē lielākos kretīnus, Tev lielas izredzes:):):)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 22.00

    1) Tādas valstis kā Itālija, Spānija un Portugāle katra līdz šim piedalījusies divas reizes NATO Gaisa telpas patrulēšanās operācijā Baltijas valstīs. Solidaritāte ir divvirzienu iela. Kolektīvā aizsardzība var efektīvi darboties tikai tad, ja NATO dalībvalstis, tai skaitā Latvija, ir solidāras ar citām NATO dalībvalstīm dažādās jomās. Itālija, Spānija vai Portugāle var nesūtīt iznīcinātājus Baltijas valstu gaisa telpas novērošanai, karavīrus, tankus un bruņumašīnas dalībai militārās mācībās, rotācijās, aizbildinoties ar ekonomisko situāciju vai nestabilitāti pie savām robežām, jo šobrīd nav “5.panta situācija”. Turklāt daudzi no pašreizējiem soļiem NATO kontekstā notiek uz līdzīgiem principiem kā ES – katram palīdzot iespēju robežās, – precīzi to pašu, ko tagad prasa no mums.

    Paredzēts, ka Eiropas migrācijas programmas ietvaros Latvija uzņems 50 bēgļus, bet mītnes vietas programmā no Itālijas un Grieķijas – 200 bēgļus.

    ————————————————————-

    bet mītnes vietas programmā no Itālijas un Grieķijas – 200 bēgļus.

    Un Itālija patrulē mūsu gaisa telpu, un pārējās dienvidu reģiona valstis solidarizēsies.

    Ko vēl nesaproti?…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 22.03

    Ino

    ko tad tā uzputojies? Kauns palika?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 04.08.2015. 22.24

    Aldi, tas ka Tev nepatīk argumenti vai arī Tu tiem nepiekrīti nenozīmē ka to nav! Arguments ir sava viedokļa pamatojums nevis izdabāšana oponentam.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 22.45

    >General

    Nū…par tavam erotiskajām fantāzijām, mēs te visi esam informēti…

    bet es gan ieteiktu par 2 bausli atcerēties..Un vārdu velti nevalkāt…

    Ino vajadzētu būt ap 75, tev arī vajadzētu būt līdzīgi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 04.08.2015. 22.53

    jautajums_4

    Staļinistiem nepiedien dieva baušļus vazāt.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > 04.08.2015. 23.01

    Nu tad nevazā. Un ja tomēr velti valkā, tad vismaz ar lielo burtu…

    Tas ir ļoti nopietns bauslis un Tev iesaukuma gadi nāk…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 04.08.2015. 10.58

Vislabākais rakstā ir šis:

“Ar saukli ”Latvieti, nepadodies!” mēs sevi ne reizi vien esam uzdzinuši kokā, lai pēc tam, žēli ņaudēdami, ar asti pa priekšu censtos tik atpakaļ uz zemes.”

Es atceros trīs, četrus, piecus…, nu nezinu, cik, daudzus gadījumus. Viens, tas ir 1998.gadā vienīgā reize, kad pie Brīvības pieminekļa nacisti gāja pilnīgi oficiāli, jo šajā gadā 16.marts bija OFICIĀLI atzīmējamais datums. ASV, Izraēlas un Rietumu vēstniecībās diplomātiem mati ceļas stāvus.

Otrais, ir karavīri līdz Bila Klintona vizītei stāvēja pie pieminekļa ķiverēs ar radziņiem, kā jau nacistiem. Nu, jā, protams, Okupācijas muzejā arī nācies mainīt ekspozīcijas, jo līdz Klintonam holokausts latviešu skatījumā nebija pienācīgi pamanīts.

Trešais ir nopietnāks, tie ir naturalizācijas logi, ko nācies atcelt 1998.gadā rīkojot referendumu, jo citādi latviešus neuzņēma ES, kā mežoņus.

Un ceturtais ir Valodas likuma grozījumi, ko paveica Vīķe-Freiberga, jo viņai tā lika darīt ASV vēstniecība.

Vai es kaut ko palaidu garām?

Tik tiešām, palaidu: vēl tas gadījums ar Abreni. Ār. ministrs Pabriks neoficiāli solījās Krievijai nekādus papildinājumus pie melna likuma varianta, bet te pēkšņi Saeima pieņem deklarāciju pie likuma par robežu, ka, lūk, tral-vali, esot 1921.gada līgums ar Krieviju, un pats Pabriks ceļas tribīnē un šo “preambalu” par 1921.gadu atbalsta.

Protams, bija vēl Mazākumtautību konvencija, ko ilgi negribēja pieņemt, bet Eiropas spiedienā lai tiktu ES pieņēma ar saviem muļķīgajiem “papildinājumiem”.

Nu, jā, vēl bija Izglītības likums, kuru nācies mainīt pēc masu skolu procentiem, atsakoties no domām latviskot krievu skolas. Būtībā šobrīd šīs domas un to realizēšana nāktu par labu Latvijas ukrainizēšanai un krimizēšanai.

Tie, kam ir darīšanās ar latviešiem, zina, ka viņi tādā veidā visu laiku grozās. Tāpat Atmodas laikā solīja pilsonību visiem un liberālu valodas likumu, bet ne, apmānīja.

Labi, ka gan Rietumi, gan arī Krievija un krievi jau zina, kas ir latvieši, un attiecīgi arī ar viņiem uzvedas.

0
-6
Atbildēt

0

Drosma 04.08.2015. 10.18

ttps www outube com=”” watch?v=”y1UpQqOyQcw”>

“Par un pret” Vai ir iespējams, ka Latvijā tirgo bērnus?

Publicēšanas datums: 2015. gada 11. marts

Vai ir iespējams, ka Latvijā tirgo bērnus?

Pieredzē un praksē balstīti piemēri un izveidojusies sistēma par bērnu izņemšanu no ģimenēm un adopciju uz ārzemēm.

Vai cilvēku neticība taisnīguma uzvarai un klusēšana nerada lielāku kaitējumu?

Cik tālu sniedzas valsts un sabiedrības atbildība

No sirds iesaku šo noskatīties – īpaši tiem, kuri mani sauc par trolli, kurš rej uz savu valsti.

Kā es saprotu – personisku apsvērumu dēļ Rinkēvičam mūsu valsts kā nacionālas valsts nākotne nav aktuāla. Tāpēc es Rinkēviču tagad esmu nolikusi uz vienu soliņu ar visiem pārējiem mūsu ne – politiķiem.

+6
-12
Atbildēt

2

    Drosma > Drosma 04.08.2015. 10.45

    nepatīk, vai ne? Man arī šermuļi skrien caur kauliem to klausoties, kā mēs – latvieši savus bērnus tirgojam kā lopus. Humānisti tādi – tautas dziesmu skandētāji un cilvēktirgotāji.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Bet > Drosma 04.08.2015. 11.29

    ne jau tas vien, bet tad, ja jau uzņemam imigrantus , tad nav ko satraukties, ja latviešu meitenes, īrijā precas ar pakistāņiem- tā taču arī ir labā griba palīdzēt nelaimē nonākušajiem pakistāniem! vai Pakistānā nav tāds pat terorisms, kā Sīrijā un Irākā?

    Nu tad tik uz priekšu- lāpīsim pasauli, jo esam atbildīga nācija liberastu izpratnē! Būs jauna Bābele! Aiz mums kaut ūdens plūdi.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

lno 04.08.2015. 09.34

Rīkosimies kā Eiropai piederīga, sociāli atbildīga nācija

_________________________

Pilnīgi pareizi, netaisīsim pašnāvību pēc dažu ES plānprātiņu rīkojuma! Un beidziet karināt saviem pilsoņiem, nacistu, rasistu birkas, jo kad Rīgas un Rēzeknes vadība atsakās uzņemt migrantus, tad no valdības neatskan neviens kritisks vārds.

+25
-14
Atbildēt

14

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 09.52

    Un beidziet karināt saviem pilsoņiem, nacistu, rasistu birkas,

    —————————————————————–

    Ko, patiesība acīs kož, Ino?

    Un Tu ļoti pareizi uzsvēri, ka NA un SC atkal ir vienās pozīcijās…Kā parasti!

    +11
    -21
    Atbildēt

    0

    Bet > lno 04.08.2015. 11.37

    Nu jā, būsim muļķi un nemācīsimies no attīstīto ES dalībvalstu kļūdām, kuras uzņēmušas simtiem tūkstošu imigrantu un tagad netiek ar tiem galā!

    Traki iet Francijā, Itālijā, Britānijā, Vacijā un arī Grieķijā.

    Ungāri jau ceļ žogu, bet mēs: laipni lūgtum!

    Kā zināms gudrais mācās no citu kļūdām, bet muļķis pat no savām nemācās…

    Bet Britānija ir sākusi rīkoties!

    Vai Latvija spertu tik stingrus soļus- esmu pārliecināta, ka ne! Mums visi labi, un pagaidām izkalpojamies krieviem, bet drīz vien arī musulmaņiem.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 11.48

    >Bet

    UK bija impērija, kur saule nenoriet. Un UK sākumā uzņēma migrantus no savām kolonijām, piemēram Indija. lai kaut kā norēķinātos par šo valstu dabas resursu izlaupīšanu.

    Tas pats Francijai ir ar kolonijām Ziemeļāfrikā-Maroka, Alžīra un citas. Franči pirms pāris gadiem bija spiesti ieiet Centrālāfrikas republikā ( bijusī franču Kongo)-ārā netiek…

    Un taisīt traci par 250 cilvēkiem ir mazākais stulbi. Lai gan …Ja Latvija atteiksies no saistībām, tad noteikti mūsējos, kas ir klasiski ekonomiskie migranti-arī palūgs no pabalstu zemēm izvākties. Būs spiesti braukt mājās.

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    Bet > lno 04.08.2015. 11.58

    Jautājums-4! Es to visu zinu, bet vai tādēl mums jāpakaras solidaritātes nolūkos kopā ar ši valstīm?

    Tīri labi atceros, ko V.V.Freiberga reiz teica ,liekas franču žurnālistam, ka Latviju gan viņi pameta likteņa varā 1945. gadā, liekas Potsdamas konferencē, un mierīgi atdeva Staļinam izslaucīšanai!

    Tad, vai šo solidaritāti maz tāds Rinkevičš atceras? Viņš taču ir vēsturnieks un varētu to atcerēties, kāda solidaritāte tad bija tad!

    Atvaino, bet es esmu pārliecināta, ka šie 250 nebūs ne pirmie ne pēdējie jau nu noteikti! Cik jau te Latvijā ir tādi migrantu tūkstoši? Vai tas nav jānem vērā? Jā un kā tad ar Poliju un tās apņemšanos tikai 2000 migrantus uzņemt. Kāda te ir solidaritāte? Un par Lietuvu vispār, jābrīnās, kā viņiem ar solidaritāti, liberālu izpratnē, jo kā zināms Lietuvā nav pat krievu, ja neskaita tos nieka 5%, kas sen ir integrēti!

    Nu jā, bet latvietis jau ir stulbenis un viensētnieks un kas stik vēl nē! Noriebusies man ši pazemība, vienreiz par visām reizēm, jo ņemam tik visu pretī un laipni paklanāmies!

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > lno 04.08.2015. 12.02

    Es nekur neesmu braucis un man nav nekāda atbildība par aizbraukušajiem latviešiem, tad jau visām nēģeru valstīm ir pienēkums pret nēģeru bēgļiem, ko? Rasistisks komentārs jums, jautājums_4, iznācis!

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 12.14

    Nē, nav jāpakarās. Pilnīgi pietiks, ka mazliet domāt sāksiet! Kā tāds aunu bars…Grieķi arī par daudz ko izlēma referendumā…Un? Gribi ES labumus, tad dabū arī ES problēmas.

    Neviena ES valsts negrib uzņemt bēgļus! Ko Grieķijai problēmu trūkst, lai vēl ar bēgļiem ņemtos? Bet sakož zobus un ņemas. Un ja patiešām lietas ukrainā aizies pa visam slikti, tad ar bēgļu plūsmu netiks galā ne polija, ne mēs.

    Tā kā…būtu labi nespļaut akā…

    un atcerieties…gan UK, gan Francijai, gan Vācijai bijušajās kolonijās ir fundamentālas biznesa intereses-no urāna un dimantu raktuvēm, līdz kafijai, cukuram un banāniem…šo valstu ekonomikas lielā mērā no tām ir atkarīgas-ar visām pabalstu sistēmu. Viņi drīzāk mūsējos-ekonomiskos migrantus izmetīs, nevis iebraucējus no bijušajām kolonijām.

    Skandāli ir jātaisa par nopietnām lietām! nevis te par 250 bēgļiem ir paļci vejerom jāvicina…Kremlim par prieku!

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > lno 04.08.2015. 12.20

    Un ja patiešām lietas ukrainā aizies pa visam slikti, tad ar bēgļu plūsmu netiks galā ne polija, ne mēs.

    ______________________

    Kurā vietā un cik gara ir Latvijas – Ukrainas robeža, pridurok?:)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > lno 04.08.2015. 12.43

    jautajums_4

    Gribi ES labumus, tad dabū arī ES problēmas.

    Melnādainie interventi nav ES problēma, tā ir rinkēviču, dombrovsku, junkeru un, varbūt, vēl pāris tūkstošu citu neliešu problēma. Domāju, problēma atrisināsies, kad tos visus kopā ar nelegāļiem izmetīs Sierra Leones, Libērijas vai Somālijas krastā.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 04.08.2015. 13.01

    Neviena ES valsts negrib uzņemt bēgļus! Ko Grieķijai problēmu trūkst, lai vēl ar bēgļiem ņemtos

    =============

    Nu tad lai arī neuzņem!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 13.07

    >Ino

    jā, jā …porno cienītajam atbilstoša leksika…viņiem dikti patīk apsaukāties…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 13.15

    Un par robežu…Robeža ir Polijai, bet domājams, ka liela plūsma ietu caur Baltkrieviju-kas laidīs cauri…tieši uz mūsu robežu.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > lno 04.08.2015. 15.29

    jautājums_4. Partijas nāk un iet, bet jautājums vienmēr gatavs valdošās ānusa laizīšanai. Nesen solījās pamest portālu, jo salamājās pat ar savu domubiedru kluso, bet pienākums sauc..

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.08.2015. 15.34

    >pirožkov

    Pārdomāju. Jo Latvija virs principiem.

    Un Tu nu savas seksuālās fantāzijas citiem nepiedēvē…Katram savs!

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Drosma > lno 05.08.2015. 09.39

    Dīvaini,ka man tev jāpiekrīt.

    Saka , ka bada laikā velns pat mušas ēd.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Bet 04.08.2015. 09.10

Es nesaprotu vienu! Kā no Āfrikas iebraukuši varētu būt bēgļi, jo tur lūk notiekot karadarbība, bet no Ukrainas iebraukušie ,lūk, nevarot būt bēgļi, jo visā Ukrainā nekarojot?

Izrādās, ka tajā pašā Eritrejā karš jau sen neesot, bet, kā izrādās mums stāsta, ka tieši no Eritrejas ir bēgļi!

Atvainojiet, bet man sķiet, ka jāuzņem nevis Āfrikas bēgļi, kuri jau sen ir “mīļāki” Eiropas rietumvalstīm, bet gan Ukrainas bēgļi, jo tie pēc mentalitāte sir tuvāki un “mīļāki” mums te Latvijā.

Nedomāju, ka visa Āfrika var pārcelties uz Eiropas Savienību, jo tad te iestāsies tāds pat haoss it visā, kā tas ir Āfrikā, kurā valda milzu nabadzība un tieši tā ir tā, kas te iedzen tos milzu barus no tā saucamajiem bēgļiem. Vai tad nav redzams Britānijas piemērs!

Vakar rīta radio dzirdēju, kā viens no Gvinejas, kas esot uzzīmējis kādu tur karikatūru, būtu gatavs braukt kaut uz Grenlandi! atvainojiet, tad jau visi āfrikāņi būs tāpat uzzīmējuši kaut ko un dabūs patvērumu te!

Toties cits interesējas un paziņo, ka neuzkādu Bulgāriju vai Rumāniju nebrauks. Vien tikai Vācija un pat ne Bavārijā, bet Frankfurtē pie savējiem!

+21
-15
Atbildēt

8

    lno > Bet 04.08.2015. 09.32

    Lai kā ES migrantu uzņemšanas plānotājiem un tās vietējiem karsējiem gribētos piemērot terminu bēglis, nekas nesanāks, jo bēglis vienmēr būtu gatavs atgriezties mājās, kad tur situācija būs normalizējusies, nevis gatavotos uz patstāvīgu palikšanu.

    +19
    -12
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Bet 04.08.2015. 10.38

    >lno

    Cik no latviešu bēgļiem ir atgriezušies Latvijā pēc 1991.gada? Neskaitīsim tos, kuri kāroja amatus un tos nedabūjuši, atgriezās savās mītnes zemēs. Skaitīsim tos, kuri reāli atgriezās savā Tēvzemē. Neskaitīsim arī tos, kuri atguva īpašumus un tos tagad apsaimnieko pārvaldnieki. Daudz tādus ziniet, kuri atgriezušies?

    +13
    -17
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 04.08.2015. 11.01

    baiba. Tie latvieši, kuri bēga 1944. – 1946. gados, plānoja atgriezties. Ekonomiskie migranti, kuri izceļoja uz Sibīriju un Dienvidameriku brauca uz palikšanu. Daudzi negrib pamest dzimto pagastu, bet jūs gribat, lai cilvēki pamet 50 gados sūrā darbā iegūto un atgriežas dzimtenē, kuru pārvalda postkomunisti?:)

    P.S. Latvieši bēga, kad zuda cerības sakaut boļševikus, Sīrijā vēl ir visas iespējas cīnīties, bet nezin kādēļ to pamet tieši vīrieši spēka gados, bet sievietes ar bērniem paliek…

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 04.08.2015. 11.22

    Baiba, vai tad latvieši bēga uz Āfriku pēc krievu okupācijas? Vai latvieši bēga uz arābu valstīm?

    Kāpēc šie bēgļi bēg tieši uz ES labklājības valstīm, kurās jau ir viņu lielas diasporas? Sak, nedosiet mums labumus- mēs jums parādīsim ar sprādzieniem un ielu grautiņiem, kā iegūt šos labumus pašiem.

    Vai latviešu diaspora rīko grautiņus kādā no mītnes zemēm?

    Es arī nebaiditos no šiem imigrantiem, ja nezinātu, ka tie vairumā ir musulmaņi, kuri rēkinus kārto ar spridzināšanu un ielu grautiņiem kā tas notiek Francijā, Dānijā, Londonas metro utt!

    Vai mūsu policija vispār kaut kam tādam ir gatava, un ko teiks tas pats Jansons, ja mēginās ierobežot migrantu tiesibas kaut vai celt te mošejas un no minaretiem atskanēsz mullu kliedzieni un aicinājumi uz lūgšanām. bez tam es neesmu ar mieru, ka musulmaņi ierobežo sieviešu tiesības, un, kas zin, kad viņu jau te mūsu mazajā zemē nebūs vairākums? Es to droši vien nepiedzīvošu( cerams, ka tas nenotiks tik drīz), bet man ir nākamās paaudzes arī jāsargā, jo Latvija nav iebraucēju valsts, bet nacionāla valsts! Un tas ir apstiprināts Satversmē.

    Tie 250 ir tikai sākums, jo katru dienu nāk arvien vairāk un vairāk šurp pāri jūrai un arī mūsu robežām !@ Tā kā migrantu aizstāvjiem- liberastiem laime nodrošināta pilnībā strādāt un strādāt imigrantu labā, lai ir ko pārdalīt!

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    locus > Bet 05.08.2015. 12.25

    Katram kāda cita mentalitāte ir tuvāka. Man personīgi tomēr slāvu mentalitāte ar “lučše po russki” izrādījās absolūti sveša.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    locus > Bet 05.08.2015. 12.31

    Bet tiešām, varbūt labāki ir tādi bēgļi – ai, atvainojiet, tie bija komunisma jauncēlāji, – kas pēc 1945. gada diezgan labā garastāvoklī ievācās izvesto un nošauto Latvijas pilsoņu dzīvokļos.

    Vispār diskusija par Āfrikas bēgļiem ir absurda jau no paša sākuma. It kā Londona, Parīze, Zviedrija, Norvēģija utt. nebūtu pilna ar citas ādas krāsas cilvēkiem. It kā uz Latviju puse no Āfrikas gatavotos pārcelties. Ja kāds nevar panest savā organismā 200 melnu cilvēku citādo ādas krāsu – tad nu tiešām tāda pašvaka veselības gadījusies.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Bet 05.08.2015. 12.36

    hombros

    Slāvi un pravoslavnutizēti mongoloīdi ir dažādas lietas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Bet 05.08.2015. 18.46

    lno, vienīgi Sīrijā nav nēģeru. No kādas karadarbības zonas te “bēg” nēģeri?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 04.08.2015. 08.31

Pretošanās nāk no bailēm, bailes no neziņas, neziņa no:

1.) LR valdības komunikācijas trūkuma;

2.) LR valdības plāna neesamība, kā tiks integrēti šie bēgļi (vai arī tas nav pārliecinošs priekš sabiedrības);

3.) ES plāna neesamība, kā tiks ilgtermiņā apturēta bēgļu plūsma uz ES (vai komunikācijas trūkums no ES, LR valdības un LR žurnālistu puses)

Kombinācija no iepriekš minētā.

Ja būtu skaidrs rīcības analīze par to kāda pieredze ir citiem kaimiņiem (zviedru kļūdas un kā no tām izvairīties), izstrādāts rīcības plāns (road map kā tieši pa punktiem, pa fāzēm tiks integrēti šie bēgļi un kontrolēts, lai nepieļautu citu valstu kļūdas) – izskaidrots tas sabiedrībai, pārliecināta sabiedrība. Tad sadarbībā ar žurnālistiem sekot līdzi, kā šī plāna piemērošana jau esošajiem bēgļiem, ir palīdzējusi tos integrēt. Un tad ja mēs redzam – jā šāds plāns strādā – sabiedrība piekristu pakāpeniski šādu bēgļu uzņemšanai. Nebūtu baiļu. Visi zinātu ko sagaidīt.

Ne velti latviešiem teiciens 7 reizes nomēri un tikai tad griez.

Bet tas ko mums piedāvā ir nemērīt vispār un tik griezt. Tas nav mūsu dabā un nebrīnaties, ka mēs pretojamies!

Aicinu arī Jūs Rinkēviča kungs – strādāt cītīgāk šai jautājumā – kā jau norādīju. Neslinkot!

+17
-14
Atbildēt

1

    nomale > Viedoklis_lv 04.08.2015. 11.08

    Pilnībā piekrītu!

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 04.08.2015. 08.24

Jebkurā gadījumā ES direktīvā par bēgļa statusu piešķiršanu (2011./95/ES) ir noteikts, ka ekonomisko iemeslu dēļ bēgļa statusu un arī alternatīvo statusu nepiešķir. Tā rīkosies arī Latvijas valdība! ++++ Tā ir laba apņemšanās, bet, ja palūkojas kaut vai fotogrāfijā, kura ir pievienota rakstam, tad taču ir skaidrs, ka nav iespējams šos bēgļu sašķirot ” pareizajos un nepareizajos” bēgļos. Un tas pat nav svarīgi.

Svarīgi ir, lai bēglim, kurš nokļūs Latvijā, jau piepriekš būtu sagatavots ” rāmis”, kurā viņam ir jāiekļaujas. Lai viņam būtu skaidrs, ko viņš drīkst Latvijā darīt, un, kas nav atļauts. Svarīgi ir, lai arī LR sabiedrībai būtu skaidrs, ko šāds bēglis var atļauties darīt Latvijā, un ko nevar, un kā valsts garantēs kārtību šajā kontekstā. Nervozitāti rada neskaidrība, tādēļ nevajag te apelēt pie sirdsapziņām, bet valdībai vajag skaidri un gaiši atbildēt kaut vai uz R. Kola uzdotajiem jautājumiem , kuru dēļ viņš arī zaudēja amatu :)) un lūk šāds politisks sviests, nevis bēgļa ādas krāsa, tiešām rada bažas par to, vai Latvija ir spējīga uzņemt bēgļus, un reizē garantēt vietējo iedzīvotāju drošību.

+16
-12
Atbildēt

17

    kristaps_freimanis > rinķī apkārt 04.08.2015. 09.09

    “ūk šāds politisks sviests, nevis bēgļa ādas krāsa, tiešām rada bažas par to, vai Latvija ir spējīga uzņemt bēgļus, un reizē garantēt vietējo iedzīvotāju drošību”

    ===

    Jap. Konkrētas lietas, tostarp integrācijas plāns, lai šamie a) nekļūtu par kārtējiem “krievvalodīgajiem” (bišķi citādiem sovokiem), b) neveidotu (netiktu ieveidoti) geto (ar šābrīža daudzumu gan pagrūti), c) spētu integrēties darba tirgū, nevis šādas nespējas dēļ integrētos kriminālā vidē, d) saprastu, kas no līdzpaņemtajiem “tikumiem” šeit ir likumpārkāpums.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Teikums > rinķī apkārt 04.08.2015. 10.31

    Jā, varbūt. Bet nesalīdzināmi svarīgāk ir darīt visu, lai:

    1) samazinātu Vidusjūrā slīkstošo cilvēku skaitu;

    2) ES dalībvalstis spētu atjaunot efektīvu ES ārējās robežas kontroli.

    Manuprāt, svarīgs ja ne galvenais iemesls tam, ka slīkst TIK daudz cilvēku, ir: viņi zin, ka FRONTEX un ES valstu dienesti ne vien mēģinās izglābt, bet arī atvedīs līdz ES.

    Esmu pārliecināts, ka ministrs un LV valdība apzinās vai vismaz nojauš to… bet nedarīs itin neko, lai šo neprātīgo (arī daļēji ES tiesas uzspiesto) “policy” mainītu.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 04.08.2015. 11.10

    Kad Āfrikā cilvēku uzzinās, ka ES uzņems bēgļus, tad noslīkušo skaits simtkāršosies!

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > rinķī apkārt 04.08.2015. 22.31

    “Le Figaro” raksta par pētījumu, kas nesen veikts visā Eiropā.

    Par vislielāko problēmu eiropieši uzskata:

    38% – imigrāciju

    Katrs respondents drīkstēja nosaukt tikai divas lielākas problēmas, kas nozīmē, ka tā nav viena no daudzām problēmām, bet gan tā, kas uztrauc visvairāk.

    Citas nosauktās problēmas:

    27% – ekonomiskās problēmas

    24% – bezdarbs

    23% – ES valstu finanču stāvoklis

    17% – terorisms

    9% – inflācija

    6% – klimata izmaiņas

    Lūk, eiropiešuprāt, imigrācija ir 6-reiz bīstamāka par klimata izmaiņām.

    38% – tas ir vidējais rādītājs, bet skatoties pa valstīm, imigrācija uztrauc:

    55% vāciešu

    54% igauņu

    50% dāņu

    49% nīderlandiešu

    48% zviedru

    45% luksemburdziešu

    Ir arī jautājums par vienoto Eiropas ekonomisko un monētāro telpu.

    Tās izveidošanu atbalsta:

    20% britu

    22% čechu

    25% zviedru

    31% dāņu

    32% poļu

    Interesantas ir atbildes uz jautājumu, vai jūs esat optimisks vai pesimisks attiecībā uz ES nākotnei. Optimisks skats uz ES nākotni ir tikai:

    49% britu

    49% austriešu

    50% franču

    53% itaļu

    Kaut kas nav kārtībā ar ES, ja pat puse franču tai vairs netic.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 05.08.2015. 08.03

    Paldies, Aldi, par informāciju. Portālā gan galvenokārt palikuši tādi karsēji,kam info neinteresē, argumentu nav, to deficītu kompensē ar mīnusošanu. Atgādina TP fanus, kuri oponentus sauca par neveiksminiekiem, Vienotība iet tālāk – tās oponenti ir tumsoņi, ksenofobi un rasisti:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 05.08.2015. 08.36

    Jums nu abiem gudriniekiem pie tās statistikas interpretēšanas derētu atcerēties, ka par imigrantiem-pabalstu saņēmējiem- briti , franči un vācieši uzskata arī austrumeiropiešus, respektīvi arī latviešus.

    Un ja ES nobruks, tad darba tirgi tiks aizvērti un tā kā Latvijā kara nav, tad mūsējie būs jābrauc mājā…Arī nav slikti. Varbūt.

    Jo britiem un frančiem nav tendence uz ekonomisko emigrāciju, bet Latvijā gan ir…

    Primitīva jums tā domāšana, čaļi. var pat teikt…senīla…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 05.08.2015. 12.58

    Nu ja,nav jau tik progresīva domāšana kā dažam labam,kas gatavs ņemt šaujamo rokās un iet slepkavot cilvēkus pēc savas revolucionārās pārliecības,ka vainīgs,ja pat tiesa nav bijusi…No jautājuma iznāktu ļoti labs musulmanis.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 05.08.2015. 13.32

    Ēriks

    Vai nepietiek jau ar to ka viņš ir labs staļinists? Musulmaņiem vēl 1000 gadus vajadzētu nežēlīgi slepkavot, lai sasniegtu staļinistu – rusistu rezultātu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 05.08.2015. 16.09

    >Ēriks

    Vai es būtu spējīgs izpildīt slepkavam nāves sodu ? Nezinu. Bet ja viņš būtu vainīgs manu mīļo nāvē…Iespējams.

    Bet Tu tāpat kā Cukurs ietu slaktēt sievietes, vecīšus un bērnus…Ja tev tikai dotu tādu iespēju…Attaisnojot slepkavu, tu patiesībā centies attaisnot savas tieksmes…kā normālas…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 05.08.2015. 16.13

    Bet atšķirībā no jums abiem, kas nezina, kas viņi ir un kam tic…viens apsēsts ar savu apspiesto orientāciju, otrs ar …vispār arī…

    Es esmu praktizējošs kristietis.

    Un Kristus pavēle ir -nostāties pret ļaunumu, neiecietību, naidu

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 05.08.2015. 18.14

    jautajums_4

    Ikviens fašistu izdzimtenis, tavas sugas brālis, kurš piedalījies civiliedzīvotāju masu slepkavu, marodieru, kapu un pieminekļu apgānītāju un vecenīšu izvarotāju šabašā, 9. maijā, ir tūkstotskārt vainīgāks par to, kuru Nirnbergas tribunāls uzskatīja par pašu vainīgāko, jo ir uzkrāvis sev atbildību par ikvienu no desmitiem miljonu nevainīgu upuru staļinisma un rusisma sarīkotā WWII. Tu, nelieti, esi atbildīgs par Kononova sadedzinātiem sirmgalvjiem un sievieti grūtnieci.

    Ja tu gribētu nostāties pret ļaunumu, neiecietību un naidu, tad ierastos 9. maijā Karātavu laukumā ar smagu Šahida jostu un padarītu pasauli nedaudz labāku.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 05.08.2015. 19.25

    Vispār jau mēs abi neesam viena vecuma…Es septiņdesmito sākumā aizdipināju uz 1.klasi…Pats mans tēvs, nu jau miris, vēļ pat nebija lāga pusaudzis, mamma piedzima kara sākumā, bet frontē bija abi mani vectēvi-viens krita, otrs gāja cauri NKVD lēģeriem…

    To tu, draugs, ar saviem fantomiem cīnies…Varbūt arī tāpēc Somijā, ka te baidies…No kā? No Lasmanes piesauktās lustrācijas, vai ne? Baidies, ka kāds no nostučītajiem uzzinās un atnāks izskaidroties…Un par ko tad čeka tevi paņēma pie dziesmas, vai par to pašu,ko tu nepārtraukti komentāros piesauc…Pēc padomju kriminālprocesa tas bija kriminālnoziegums..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 05.08.2015. 19.38

    Vienalga,cik vecs vai kad gājis skolā,tas nedod tiesības citus apmelot,kristietis atradies :D Ja nu vienīgi varētu inkvizīcijā raganas dedzināt,tas tev būtu vispiemērotākais,kur praktizēties.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 05.08.2015. 20.03

    >Ēriks

    Tu uz Lasmani, paskaties… cilvēks gaismā un līdzsvarā…Mierā ar Debesīm un cilvēkiem….

    Bet, ģenerālim, …neviens neraksta…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 05.08.2015. 21.43

    jautajums_4

    90% NKVDešņiku galu galā paši izgāja caur NKVD lāģeriem, tikai tas viņu noziegumus nepadara mazāk smagus, tāpat, kā Koļans II 1918. ar visu savu ģimeni neizpirka drausmīgo noziegumu, WWI sarīkošanu. Sameklēju tava vecātēva bildi un sapratu, kāpēc tu ar tādu zvērisku, tikai krievam raksturīgu naidu, izturies pret latviešiem.

    http://ipvnews.net/wp-content/uploads/2015/06/41-685×1024.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > rinķī apkārt 05.08.2015. 22.43

    Bet tu taču nesēdēji. Tu tikai ziņojumus orgāniem stročiji , vai ne ģenerāl?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 06.08.2015. 12.56

    jautajums_4

    Runa par tavu vecotēvu, nelieti, kurš ar ložmetējkārtām dzina zaldātiņus kaujā un pēc kara slepkavoja latviešu zemniekus, jeb viņš bija no Kononova bandas?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Bet > Bet 04.08.2015. 11.45

NU, Ērik!

Nu gan pateici un drosmīgi.

ja mums kaut ko grib uzspiest ar varu, jo latvietis jau pacietīs visu, tad to arī dara un nolamā mūs kārtējo reizi par fasistiem un vēl velns zina par ko, lai gan Latvija jau izsenis ir bijusi un arī ir īsta iebraucamā sēta visiem, kam nav slinkums: gan par naudu, gan par baudu, gan imigranti no visas pasaules: laipni lūgti- mēs varam runāt ne tikai krieviski, bet arī citās valodās, jo solidaritātes nolūkos varam pārtapt par visu ko. krieviem neizdevās, varbūt izdosies musulmaņiem pievērst mūs īstajai ticībai

+12
-11
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam