Maldinošās rūpes jeb par Latvijas balsojumu ANO

149

Komentāri (149)

locus 24.07.2015. 10.31

Nemaz netaisos lasīt tos eurobirokrātu, tipa Rinkevičs, likumu un pantu uzskaitījumus. Skaidrs ir viens: vientuļā māte ar bērnu vai vientuļais tēvs ar bērnu nav divi proud homoseksuālisti, tipa Rinkevičs, kas nevar savas attiecības nokārtot gultas vai istabas ietvaros vai ar advokātu palīdzību (naudiņas taču pietiek?!), bet dižojas pa publisko telpu ar savām sekstēm kā stulbi pāvi un vēl katra soļa beigās ieķērcas: sliktā Krievija! sliktā Krievija!

0
0
Atbildēt

0

andreis 23.07.2015. 10.04

zemā dzimstība jo redz 2,kaut kas % iedzīvotāju ir “gomoseki”, vai zema dzimstība tāpēc, ka rietumos cilvēki vairs negrib upurēt savu ērto patērētāja dzīvesveidu un t.s. “brīvo” dzimumdzīvi lai radītu ģimeni un bērnu???. Un tas nav viegli. Upurēt savu egoismu, atrast piemērotu kopdzīves partneri, radīt un audzināt bērnus- tās ir grūtības,tas ir upuris. Rietumos cilvēkus no bēna kājas baro ar to, ka “stilīgi” ir pirkt arvien jaunus un jaunus aifonus, planšetes, lupatas -visādas grabažas. Manuprāt zemās dzimstības problēma ir nevis homoseksuāļos, bet ieaudzinātajā egocentrismā un mazvērtības kompleksos. Tādā kā ieilgušā tīņu pārejas posmā.

+3
0
Atbildēt

2

    klusais > andreis 23.07.2015. 11.12

    andreis – tas ir daudzu faktoru kopums :) , kur savu nišu ieņem arī viendzimuma attiecības :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 23.07.2015. 12.09

    Tieši tā,homoseksualizācija ir patērētājsabiedrības veidošanas sastāvdaļa.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andreis 22.07.2015. 15.22

Ēriks: “Homoseksuālisms ir nopietna problēma.” Karš? Poh..!

+9
-3
Atbildēt

3

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 16.22

    Karš ir problēma visiem,homoseksuālismam vajadzētu būt individuālai problēmai tiem,kas ar to saskaras,bet homoseksuālisma propagandētāji arī šo problēmu acīmredzot gribētu pārvērst par visas sabiedrības problēmu.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    andreis > andreis 22.07.2015. 23.39

    Nu paskaties uz tām rietumvalstīm kur šiem ļauta vaļa! Vai kāds to tur vispār uzskata par “visas sabiedrības problēmu”? Viņiem ir pavisam citas problēmas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > andreis 22.07.2015. 23.47

    andreis – viena no problēmām ir zemā dzimstība … tas tā starp citu , jo divi zilie gribot nevarēs radīt bērnu … tas piemēram :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 09.43

Palies par skaidrojumu visai šai SC un NA klaigāšanai.

Es saprotu, ka ir valstis, kam ļoti laba šķiet stratēģija, šobrīd, kad viņas virza militārus konfliktus, novirzīt sašutumu uz tādiem skaļiem vārdiem kā tikumība un ģimenes aizsardzība. Bet žēl, ka mūsējiem nepietiek prāta paskatīties par ko tieši bļauj (nu izņemot, protams, ja viņi piedalās attiecīgajā miglas pūšanā).

Un pilnīgi apnicis, ka visi šie pseido ģimenes aizsargātāji novazā ģimenes konceptu to nepārtraukti piesaistot kaut kādu cilvēktiesībām uzspļaujošu tumsoņu klaigām. Man arī ir ģimene, mana ģimene nav homofobiska vai kā citādi cilvēktiesības ierobežojoša, mana ģimenē ir svarīgi ievērot bērnu un vecāku individuālās tiesības!

+11
-5
Atbildēt

13

    Ēriks > Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 14.14

    Kuri ir tumsoņi?Kāpēc tos,kuri adekvāti novērtē homoseksuālismu kā seksuālu novirzi,mēģina pataisīt par kaut kādiem homofobiem?

    Homoseksuālisms ir nopietna problēma ar daudzcēloņu izcelsmi, un tās risināšana tikai ar savstarpēju apsaukāšanos vai kaunināšanu nedos pozitīvus rezultātus. Vai homoseksuālisms ir slimība? Vispārpieņemtajā izpratnē nē. Taču tā ir novirze dzimumsfērā, līdzīgi kā impotence, neauglība vai hermafrodītisms, kuri arī neiekļaujas parastajā izpratnē par slimību. Taču tās ir nopietnas novirzes.

    Vai homoseksuālā orientācija ir ģenētiski noteikta? Pētījumu rezultāti apstiprina, ka atsevišķos gadījumos dzimumuzvedības novirzes un arī homoseksuālisms ir ģenētiski noteikts. Iedzimti noteikta homoseksuāla dzimumorientācija ir apmēram 1% cilvēku. Šāds sastopamības biežums ir vairākām poligēni (ar vairākiem gēniem) noteiktām novirzēm un slimībām.

    Nav pamata apgalvojumiem, ka, ja homoseksuālisms ir ģenētiski noteikts, tad tas nav novēršams. Arī iedzimtības slimības un novirzes ir ārstējamas. Dažas sekmīgāk, dažas mazāk sekmīgi un arī homoseksuālisms šinī gadījumā nav izņēmums. Tomēr vairums cilvēku ar šo sliecību, atšķirībā no neauglīgajiem, impotentiem u.c. neuzskata, ka būtu kas jādara. Un tas lielā mērā ir homoseksuālistu tiesību cīnītāju argumentu dēļ.

    Lielākā daļa homoseksuālās attiecības piekopjošo cilvēku tās ir ieguvuši dzīves laikā. Šīs sekundārās seksuālās orientācijas iegūšanai ir bijuši dažādi iemesli: agra vīriešu vardarbība pret nepilngadīgām meitenēm, kas izraisījusi riebumu pret vīriešiem, agra zēnu iesaistīšana pederastijā, neveiksmīga jaunekļa pirmā saskarsme ar sievieti, tikai jaunekļu vai jaunavu izolēti kolektīvi, vēlme iegūt jaunas seksuālas izjūtas, homoseksuālā prostitūcija u.c. priekšnosacījumi. Šī ir lielākā homoseksuālo dzīvesveidu piekopjošā cilvēku daļa, kas ir tie 9% no10% homoseksuālistu no visiem iedzīvotājiem (pēc homoseksuālisma ideologu apgalvojuma).

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/jekabs-raipulis-slimiba-netikums-mode.d?id=2476772#ixzz3gbuQuIap

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Nezinu, mani parasti vārdu savienojums “pētījumu rezultāti apstiprina” bez atsaucēm nav īsti nekad pārliecinājis. Varbūt Jums arī nevajadzētu savu (tik ļoti spēcīgo) viedokli balstīt un delfu viedokļrakstiem (bez atsaucēm uz jebkādiem pētījumiem).

    Tumsoņi manā izpratnē ir cilvēki, kas izkliedz nepārbaudītus faktus, turklāt nesaprot, ka šādā veidā viņi reāli pāri nodara cilvēkiem, kuri nevienam neko ļaunu negrib nodarīt. Tumsoņiem arī ir tendence iedomāties, ka viņiem ir tiesības izvērtēt kurš ir pilnvērtīgs un kurš nav pilnvērtīgs indivīds ar tiesībām pašam noteikt savu dzīvi.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 17.03

    Ja tu apskatītos,kas ir raksta autors,vairs varbūt nebūtu tik nievājoša attieksme.

    Jēkabs Raipulis, ģenētiķis, asociētais profesors tev neko neizsaka?

    https://www.youtube.com/watch?v=M3GC1QG2vdw

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 17.12

    Ja iet runa par pilnvērtību,cilvēki ir dažādi,ar dažādām īpašībām,kuras reizēm traucē izpildīt kādu no darbībām,piemēram,akls cilvēks nespēj vadīt transporta līdzekli,metru piecdesmit cm garš cilvēks nevar kļūt par centra uzbrucēju basketbolā utt.,bet pārējās jomās šie cilvēki ir pilnvērtīgi un var patstāvīgi noteikt savu dzīvi.Kāpēc homoseksuāli cilvēki grib nodēvēt savu kopdzīvi par laulību vai ģimeni,kas ir savienība starp vīrieti un sievieti,sekojot bioloģiskajai loģikai,man nav skaidrs,jo no tā viņu dzīvēs praktiski nekas nemainās.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Nav nievājoša attieksme, bet atsauces tāpat ir nepieciešamas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    nomale > Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 21.22

    Ēriku nudien tas uzbudina:) Tādi literatūras saraksti. Cik noprotams pēc komentāriem, tad droši vien patiesi tic, ka visi pārējie cilvēki ir tikpat “norūpējušies”. Ērik, atvelc elpu, noliec to biezo grāmatu un izej ārā – vasara taču!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 22.13

    Ja kas,nupat ienācu no dārza ar pilnu bļodu salasītu aveņu,šogad maz tārpu…Kā varam nebūt norūpējušies,ja mums melus cenšas iesmērēt par baltu patiesību?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > Krista Kalnbçrziòa 22.07.2015. 23.41

    Ēriks – Raipulim jāmācas pasniegt sava doma … baigais kokteilis sanāk savādāk :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andreis > Krista Kalnbçrziòa 23.07.2015. 00.15

    Grib un laulājās, a tev ta kas? Pēc kādas “bioloģiskās loģikas” laulības var būt tikai starp vīrieti un sievieti? Manuprāt laulība ir sabiedrības izdomājums, kam ar bioloģiju nav nekāda sakara.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Krista Kalnbçrziòa 23.07.2015. 00.24

    andreis – es jau par to pašu , ja jau vispārina, tad vispārina – laulājies kaut ar zirgu , suni vai kazu :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Krista Kalnbçrziòa 23.07.2015. 00.36

    klusais

    tad vispārina – laulājies kaut ar zirgu , suni vai kazu :)

    ————

    Cūkgaļas ēdājs un šņabja dzērājs nevat būt musulmanis pēc definīcijas. Kāpēc pidariem obligāti vajag apgānīt laulības institūtu?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Krista Kalnbçrziòa 23.07.2015. 00.39

    rostins – var gan … pa nakti , kad Allahs neredz :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Krista Kalnbçrziòa 23.07.2015. 01.18

    Laulība protams ir cilvēku izdomājums,kas radās,lai kaut kā aizsargātu ģimenes,kas audzina savus pašu radītos pēcnācējus(bioloģija),lai tas nāktu par labu likumībai un kārtībai sabiedrībā,nodrošinot tās uzplaukumu,kvalitāti un daudzskaitlību(bioloģija).Un nu mēs šo kārtību gribam nojaukt,par laulībām saucot divu viena dzimuma cilvēku kopdzīvi,kuri nevar radīt kopējus pēcnācējus(bioloģija).Ar kādu mērķi?Acīmredzot ar pretēju mērķi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

mūsu alus 22.07.2015. 08.10

Ļoti pareizs virsraksts, es tikai nedaudz pārfrāzētu. Tēlaināk būtu “No skapja izkāpušās kodes maldinošās rūpes par mēteļu veselību”.

+7
-12
Atbildēt

1

    lno > mūsu alus 22.07.2015. 19.09

    mūsu alus. Perfekts virsraksts! Lai Tev laba veselība:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

andreis 22.07.2015. 03.54

Cik saprotu vienīgā 110. panta funkcija bija iespļaut sejā citādi orientētajiem un pateikt, ka viņi vienmēr būs otrās šķiras cilvēki salīdzinot ar “tradicionālajām ģimenēm”.
Mūsu dižie likumdevēji laikam domā, ka satversme ir kājslauķis, kur katrs krustnesis var izbradāties ar savām “kristīgajām vērtībām”, katrs neapmierinātais var izliet savu žulti, izdomāt sev izdevīgus noteikumus referendumiem, piespraust kādu jaunu valsts valodu, varbūt ierakstīt, ka Latvija ir tikai baltajiem cilvēkiem, ka Latvija ir russkij mir guberņa un ka pūtins ir mūžīgā saule pie mūsu debesīm. Viss, kas deputātelim patīk vai nepatīk ir osnovāķeļno jānostiprina satversmē, jo viņš taču ir dižais likumdevējs, likumīgi ievēlēts “mazākais ļaunums”!

+12
-3
Atbildēt

7

    dzeris49 > andreis 22.07.2015. 07.17

    Šis pants tiešām atgādināja kopīgu SC un NA vēmienu līdz tam progresīvajā un adekvātajā Satversmē, pie kam populistiskos nolūkos, kurinot homofobiju, kas tagad notiek Krievijā, un reāli bija pirmais, kas spēcīgi atmeta Latviju Krievijas virzienā, SC to saprot, tāpēc arī darīja, primitīvie nacionālāksti vai nu nesaprot, vai arī viņiem vienalga, galvenais – savs reitings att. auditorijas vidū.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andreis 22.07.2015. 11.20

    dzeris49

    Šis pants tiešām atgādināja kopīgu SC un NA vēmienu

    ————–

    Vai tie nebijāt jūs, ar nomali, slimie mērgļi, sūdēdāji, kas jūsmoja par Putina kuces, Zatļera koalīciju ar SC? Vai raksta autors nav tas pac fekāliju dzenātājs, kurš ar prieku bija palīdis zem SC sedziņas un kura politiskā platforma par 80% saskan ar SC politisko platformu?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 14.05

    Nē, 110. panta funkcija citādi orientētajiem pastāstīt,ka viņiem ir seksuālas dabas novirzes,kuras bioloģiski neļauj izveidot normālas ģimenes.Kādas tur vēl šķiras?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andreis > andreis 22.07.2015. 14.32

    Mūsu 100 mazākie ļaunumi ne tikai uzskata sevi par seksuālo noviržu ekspertiem, kas labāk par visiem ārstiem redz kur novirze un kur ne, viņiem pietiek nekaunības savu debīlismu nostiprināt ar satversmes pantu. Redz tautas priekšstāvji uzskata ka tā ir un tātad tā ir un lai nerastos liekas diskusijas ieliekam pantu satversmē un punkts. Joprojām gaidu kad Latvijas valsts īpaši aizsargās un atbalstīs manu ģimeni un bērnus.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 16.17

    Deputāti jau Saeimā tāpēc arī atrodas,lai nodarbotos ar likumdošanu,turklāt viņiem ir konsultanti,kā piemēram Jēkabs Raipulis, ģenētiķis, asoc. profesors,no kura rakstiņa es ieliku citātiņu.Likumu slikta realizācija jau ir cits stāsts.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    andreis > andreis 22.07.2015. 23.18

    Neesi bišķi naivs?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 23.38

    Neesi bišķi ad hominem?

    {An ad hominem (Latin for “to the man” or “to the person”), short for argumentum ad hominem, means responding to arguments by attacking a person’s character, rather than to the content of their arguments}

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Fikseris 22.07.2015. 01.46

NA mūs pietuvina “russkij mir”, tāpat kā SC. Ka tik NA nesanāk kā šitiem te, muļķiem no Donbasa, kuri tagad dzied pavisam citu dziesmu salīdzinot ar to ko dziedāja pirms gada. Gadu padzīvoja “russkij mir” un realitāti saprata :)) Diemžēl visādi Parādnieki to vēl nav sapratuši.

https://www.youtube.com/watch?v=X5twAK_hBU0

+14
-2
Atbildēt

1

    v_rostins > Fikseris 22.07.2015. 11.29

    Fikseris

    Vai laidīsi, latviešu nīdēj, savus bērnus kopā ar dzēris49 un nomali uz mežu sēņot? Pievērs labāk uzmanību savas sugas brālim, staļinistam dzēris, kurš visu laiku fanoja par SC, bet tagad saka, ka tie ir sliktie, jo reizi nobalsojuši tāpat, kā NA. Kopā ar SC ievēlēt kremlim tīkamu prezi, tas gan tev nav nekas ārkārtējs?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 22.07.2015. 00.54

Tagad uzmanīgāk pārlasīju komentārus un secinājums ir viens. Savā ziņā Rinkevičam ir taisnība. Reālais drauds, kurš var izraisīt kaut vai netiešu, bet Latvijas atgriešanos Kremļa ietekmes zonā, slēpjas LR Satversmes 110 pantā un centienos to svītrot. Šī problēma galu galā sašķels to LR sabiedrību, kura līdz šim daudz maz vienota ir nodrošinājusi LR iekļūšanu ES un NATO, ir nodrošinājusi LR iekšējo ienaidnieku politisko izolāciju. Tagad drīz tam pienāks beigas. Es paredzu, ka “netradicionālās ģimenes” piekritēji ne tik vien sašķels sabiedrību, kura līdz šim, dažādu motivāciju vadīta, bet tomēr balstīja 1918. gadā dibināto un 1991. atjaunoto LR, bet vēl vairāk – ar savām naida pilnajām un kareivīgajām runām, kuras šeit lasu, uzpūtīs lielu nepatiku, pat naidu starp abām nometnēm, kā rezultātā 1991. gadā atjaunotā LR kritīs un vietā nāks tik sen jau pareģotā Urbja trešā ” Latvijas Republika”.

+4
-13
Atbildēt

13

    dzeris49 > rinķī apkārt 22.07.2015. 07.23

    “Netradicionalās ģimenes” sen pastāv visā civilizētā pasaulē, un nekas nenotiek, nekas nav sašķēlies, kā kādam var traucēt tii, lielākais, kaut kur tuvu 1% netr. ģimenes, tas, ko tu raksti, jau ir tā klasiskā fobija, kurai nekāda reāla pamata nav.

    Nu pasaki, kā tev, konkrēti, traucētu tās netradicionalās ģimenes, ja tu zinātu, ka tādas eksistē likumīgi, tagad taču arī tās reāli eksistē, tikai nav noformētas, tev tas traucē?

    Vai arī, tu uzskati, ka latvieši, tomēr, tuvāki krieviem, nevis rietumniekiem pēc mentalitātes, un mums jāiet Krievijas virzienā, kur to visu noliedz, arī aizbildinoties ar “pravoslāvijas” vērtībām, kultivē homofobiju, utt?

    Pasaule, vispār, iet uz priekšu, un laiku atpakaļ nepagriezīsi, Ulmaņa laiki neatgriezīsies, tas ir jāsaprot, un ar to jāsamierinas.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > rinķī apkārt 22.07.2015. 08.42

    Skaidrs – Latvija, kura beidzot sašķelta tik traki (senāk gan tā nebija), ka vairs nebalso ANO kopā ar garīgi radniecīgajām Mozambiku un pašu Krieviju, bet iztapīgi kalpo visādām ES un NATO valstīm, garantēti zaudēs Satversmi ar visiem pantiem, mūžseno morālo tīrību un pat diženās kaimiņzemes uzticību.

    Kurš gan tad vairs pasargās mūs no rietumu mežonīgā kapitālisma, baņķieriem, liberasiem un sorosīdiem, kurš aizstāvēs ģimeni, taisnīgumu un citas patiesi latviskās vērtības, kā to līdz šim nesavtīgi darījusi Krievija?

    NASC – palīgā!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 22.07.2015. 09.18

    dzeris:

    Vai arī, tu uzskati, ka latvieši, tomēr, tuvāki krieviem, nevis rietumniekiem pēc mentalitātes, un mums jāiet Krievijas virzienā, kur to visu noliedz, arī aizbildinoties ar “pravoslāvijas” vērtībām

    ////////////////

    Aldis “Le Monde” raksta, ka 10 franču parlamenta deputāti dosies uz Krieviju un okupēto Krimu. Raud, ka ar Krieviju jau divus gadus neesot nekādu starpparlamentāro attiecību: “il faut maintenir le dialogue avec nos amis russes” (vajag uzturēt dialogu ar mūsu krievu draugiem).

    No šiem 10 deputātiem:

    8 – no Sarkozija labējās partijas “Les Républicains”

    1 – no citas labējās partijas

    1 – no Sociālistu partijas

    ——————————————————-

    Grūti saprast, kurā virzienā tie „rietumnieki” dodas. Dažkārt rodas iespaids, ka tieši viņi sapņo par došanos Krievijas virzienā…

    p.s. Pie reizes iesaku Irsī izlasīt Ata Lejiņa blogu “Kauja Helsinkos, 2015”.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 22.07.2015. 09.44

    Nesen kā uz Krieviju, Pēterburgas saietu, devās vēl vairāk dažādu dīvaiņu, un visi, pārsvarā, pēc naudas.

    Francijas NF dabūja, šķiet, 30 miljonus, un ko tas izsaka, ka visa Eiropa dodas Krievijas virzienā, baidos, Krievijai naudas nepietiks.

    Vai tad nezināji, ka nu jau izveidojusies kura tud “internacionāle”, ko apmaksā Krievija, ar nolūku šķelt Rietumus?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 22.07.2015. 09.46

    ….R.A. …Tu mums tāds dižais prātnieks – varbūt Tu vari atbildēt uz vienkāršu jautājumu – kas ir ģimene?….

    …kāpēc nepilnā ģimene tiek diskvalificēta no izredzēto saraksta, jo neatbilst tradicionālās ģimenes definīcijai?…

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 22.07.2015. 10.05

    to dzeris

    kādi dīvaiņi? Sarkozī partija (un vai nav skrobe, ka labējā un noteikti liberālā) pirms pāris gadiem bija valdošā Francijā. Un esmu drošs, ka viņi ļoti labi jutīsies atpūšoties Krimā savu krievu draugu kompānijā arī bez Petēnas un citiem “ekstrēmistiem” :)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > rinķī apkārt 22.07.2015. 10.28

    Biotops. Gribi būt ES un NATO? Uztici savu pakaļu Rinkēvičam!

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > rinķī apkārt 22.07.2015. 10.31

    andrejs. Tu taču neej uz mošeju mācīt muslimus kā pielūgt Allahu? Tad kādēļ Tu nāc uz Zilo austeri?:)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 22.07.2015. 10.50

    – “Tad kādēļ Tu nāc uz Zilo austeri?”

    ——————————–

    ….pirozkov, Tu esi tur pastāvīgais apmeklētājs vai apkalpotājs, ja tik labi esi ievērojis visus apmeklētājus?…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Vita > rinķī apkārt 22.07.2015. 10.50

    Riņķī apkārt – izlasi lūdzu vēlreiz Satversmi. Māte vai tēvs ar vai bez partnera vai vecāmāte ar vai bez vectēva, kas audzina bērnus arī ir ģimenes. Ar vai bez laulības.

    Es nereti apbrīnoju Satversmes radītāju viedumu, līdz kam mums modernajiem reizēm gaismas gadu attālums.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 22.07.2015. 11.15

    dzeris49

    Vai arī, tu uzskati, ka latvieši, tomēr, tuvāki krieviem, nevis rietumniekiem

    ————-

    Latvieši ir tuvāk Rietumiem, jo tāda pederastijas izplatība, kā Krievijā, nav nekur citur pasaulē. Pirms sēdies uz daikta, slimais mērgli, būtu painteresējies par sodomijas “uzvaras” gājienu.

    Tā tika piekopta Romā, pēc tās sagrāves, pilnībā pārcēlās uz Bizantiju. No turienes kopā ar sātanisko ideoloģiju tika ievazāta Krievijā. Kad osmaņi izvandīja verdzības, pederastijas, sātanisma un sadisma perēkli, sodomīti bija spiestu mukt uz vienīgo vietu, kur tā zaraza zēla un plauka, uz Krieviju.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Rita > rinķī apkārt 22.07.2015. 12.17

    SC, ar tiem viss skaidrs, bet kas NA kaiš? Parādnieks negrib parādus maksāt?, gaida, ka sievas un bērni to paveiks? Bet, par savu tumsonību pašam vien būs jāmaksā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andreis > rinķī apkārt 22.07.2015. 14.05

    Rinķī apkārt – manu domu uztvēri pareizi un uzreiz uzvēli atbildību vienai strīdā iesaistītajai pusei. Tu šobrīd dziedi vienā korī ar dziesminieku un mocekli K.Dimiteru un viņa ticīgo sieviņu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

andreis 22.07.2015. 00.24

Džeri SC nekādas vērtības neaizstāv, viņiem vispār nav nekādu vērtību, viņiem ir dots uzdevums novērst uzmanību un sašķelt LV sabiedrību ar maznozīmīgu jautājumu, iebiedēt konservatīvo latviešu daļu ar baisajām geju tiesībām un aiz stūra glūnošiem pedofīliem, tāpat kā pirms valodas referenduma latgales lauku tantiņas baidīja, ka būs jāizvēlas vai turpmāk otra valsts valoda būs krievu vai angļu.

vvilums ar 2% IKP ir par maz, notrallināt var gan 2% gan 12% no IKP ne jau procenti no IKP var valsti aizstāvēt, bet labi trenēti, labi ekipēti, Latvijai lojāli specdienesti un bruņotie spēki.

+17
-1
Atbildēt

0

sniega_roze 21.07.2015. 23.18

Parādnieks nebija tas tradicionālais ģimenes vērtību aizstāvis ar pavisam netradicionālu ģimenes uzbūvi ar divām sievām?

+21
-3
Atbildēt

1

    v_rostins > sniega_roze 22.07.2015. 11.08

    sniega_roze

    Parādnieks nebija tas tradicionālais ģimenes vērtību

    ———–

    Ja Parādnieka kungam būtu sieva un vīrs, ka dažiem mūsu politiķiem, tad būtu OK?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

andreis 21.07.2015. 22.10

Ļaut vai neļaut diviem ped..ņiem precēties un saukties par ģimeni? Tas ir ārkārtīgi svarīgs un neatliekami risināms jautājums, kura pareizo atbildi mēs uzzināsim tajā brīdī kad būsim izģērbti līdz apenēm, ar parādiem kurus būs jāatmāksā pat mūsu bērnu bērniem un kad mūs zaļi vīriņi ar tirgus skārnī pirktiem ieročiem mūs pieklājīgi sāks ņemt pakaļā. Tas būs brīnumains apgaismības brīdis visai latvju tautai.

+8
-2
Atbildēt

2

    vvilums > andreis 21.07.2015. 22.39

    Taisnība. Mums steidzami nepieciešami 2% no IKP armijai un atbalsts daudzbērnu ģimenēm, kā tas ir pie igauņiem. Pāreja uz vietējiem energo resursiem visur kur tas iespējams. Steidzami būtu jāveic aizkavējušās reformas dažās nozarēs,bet kas to veiks, ja dienas kārtībā “netradicionālās ģimenes”.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andreis 22.07.2015. 11.06

    vvilums

    Pāreja uz vietējiem energo resursiem visur kur tas iespējams.

    ———–

    Ja to saka NA atbalstītājs, viss skaidrs, ja ZRP(v), fufels, kas nekādi neiet kopā ar čekas gatavoto un divu neliešu, gazpromizatoru Dombrovska un Kampara, īstenoto valsts nozagšanas megaprojektu, TECII 2. kārta.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

andreis 21.07.2015. 22.02

SC nopietni satraucas par “ģimenes vērtībām”? Vi eto serjozno gaspoda? Kurš tam tic spiež mīnusu!

+16
-3
Atbildēt

1

    Jānis > andreis 21.07.2015. 22.57

    Viena Juļka ņemās,jo mātes instinkts liek (četri bērni) un viss. Paskaties par tikumību SC nebija vienoti, tātad Juļka iekšējā SC konkorencē prata pārliecināt labāk.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

klusais 21.07.2015. 21.59

Iesaku veidot IRam pielikumu :) Par ko ? Gan jau paši nojaušiet :)

+7
-14
Atbildēt

8

    lno > klusais 22.07.2015. 01.00

    klusais. Pielikums skautiem un gaidām?:):):)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 22.07.2015. 08.38

    lno – es teiktu skautiem un skautiem un gaidām un gaidām :)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > klusais 22.07.2015. 09.55

    Derēja saprast, ka tas nav tikai par attieksmi pret seks. minoritātēm, bet,viss ir daudz nopietnāk, strīds ir par vērtību sistēmu, par to, kādā virzienā Latvijai jāiet – Krievijas, Nigērijas vai Z.Korejas virzienā, vai arī, civilizētas Eiropas un ASV virzienā.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 22.07.2015. 10.06

    dzeris – atkal pa augstajiem plauktiem un sistēmu pretnostatījumu … varbūt viss ir daudz vienkāršāk ? :)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > klusais 22.07.2015. 10.57

    klusais

    Diemžēl nevaru Tev par “speciālpielikumu” ielikt desmit “+”.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 22.07.2015. 11.28

    rostins – šitā geju un lezbiešu invāzija sāk jau krist uz nerviem :) Visi gudri lasot ministra “skaidrojumus” aizmirst par to , ka mūsu ārlietu ministrija čum un mudž ar minoritātēm … ko vērtas vien bija Reimo Šmita izpriecas … vai Māra Klišāna performances .

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 22.07.2015. 17.55

    spriežot pēc attieksmes gan atklātie , gan slēptie geji un lezbietes ir žurnāla elektroniskās versijas lasītāju pārsvarā :) :) :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 22.07.2015. 22.49

    Starp citu … ko sēžat skapjos ? Lieniet ārā :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

andreis 21.07.2015. 21.38

Prasts triks sabiedrības šķelšanai. Pilnīgi neaktuāla tēma. Aktuāla tēma ir – ko darīt lai mēs varētu sevi aizstāvēt pret russkij mir? Nākamais – Kā nodrošināties pret valsts apzagšanas shēmām? Kurš kuru kurā vietā dr..ž? Kāmēr progresīvo latviešu spožākie prāti aizņemti ar šo svarīgo jautājumu, atjēgsieties atkal lopu vagonā dodoties tālā ekskursijā.

+11
-7
Atbildēt

11

    andrejs > andreis 21.07.2015. 21.42

    Prasts triks sabiedrības šķelšanai.

    ——————————-

    Tieši tā. Bet Rinkevičam aktuāls. Laikam bija sasolījis Briseles liberastiem straujāku progresu :) pediņu jomā, tāpēc tagad tāds sanervozējies, ka pat nekautrējoties ignorē Latvijas Satversmē noteiktās normas.

    +5
    -17
    Atbildēt

    0

    pūcīte > andreis 21.07.2015. 21.58

    >andrejs

    Jūs nodarbojaties ar manipulācijām un runājat nepatiesību. Satraukumu izrāda NA kopā ar Saskaņu. Parādnieks ar kompāniju, kuru baksta Lūša sieva, vēlas tādu ģimenes modeli un cilvēktiesības, kādas ir Krievijā un trešās pasaules valstīs. 21.gadsimtā ieviesīsim arī kalimu, daudzsievību, mazu meitenīšu izprecināšanu večiem, jo tās ir tradicionālās vērtības pēc kurām ilgojas arī tradicionālās latviešu ģimenes? Atbalstīsim tās un uzspļausim uz cilvēktiesībām? Nevajag Satversmi piesaukt vietā un nevietā, tā Jūs degradējiet tās vērtību.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andreis 21.07.2015. 22.29

    Viss tas ir pat ļoti saistīts, NA un SC aizstāv “russkij mir” piemītošās ģimenes vērtības, un tam līdzi nāk arī visas pārējās att. pasaules daļas vērtības, citu no cita nodalīt nav iespējams, nevar pa pusei dzīvot un domāt, kā Krievijā, pa pusei kā Rietumos, tā ir šizofrēnija.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    vvilums > andreis 21.07.2015. 22.53

    Nav jau tā, ka rietumos visi par netrad. ģimenēm, piemēram Itālija, Polija citas kristīgo vērtību cienošas valstis nesteidzas , mums arī nav kur skriet. Cilvēktiesības visiem ir nodrošinātas.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > andreis 21.07.2015. 23.43

    ” Viss tas ir pat ļoti saistīts, NA un SC aizstāv “russkij mir” piemītošās ģimenes vērtības.. +++ Atgādināšu Tev LR Satversmes preambulas teksta fragmentu – “… Latvijas identitāti Eiropas kultūrtelpā kopš senlaikiem veido latviešu un lībiešu tradīcijas, latviskā dzīvesziņa, latviešu valoda, vispārcilvēciskās un kristīgās vērtības. Uzticība Latvijai, latviešu valoda kā vienīgā valsts valoda, brīvība, vienlīdzība, solidaritāte, taisnīgums, godīgums, darba tikums un ģimene ir saliedētas sabiedrības pamats…”

    Un paturpinot – Latvijas Republikas Satversmes 110. pants –

    Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti, ģimeni, vecāku un bērna tiesības. Valsts īpaši palīdz bērniem invalīdiem, bērniem, kas palikuši bez vecāku gādības vai cietuši no varmācības.

    Un tagad jautājums, uz kāda pamata kaut kādai ļoti šaurai Latvijas sabiedrības daļai ir tiesības apvainot to tautas daļu, kuras pārliecība ir atrunāta Satversmē, valsts nodevībā? Nekā citādi ne Rimševica rakstu un arī Tava komentāra tekstu nevar skaidrot. Kas tā ir par tādu sevis paaugstināšanu? Izejiet taču vienreiz atklāti cīņā par savu pārliecību – dibiniet partiju, paceliet savus lozungus pirms Saeimas vēlēšanām, vārdu sakot uz priekšu – un tad paskatīsimies, kas no visa tā sanāks

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > andreis 22.07.2015. 01.11

    Pūcīt, nu kā tad tā – daudzsievību nedrīkst, bet vienlaicīgi vienai personai sievu un vīru drīkst?

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > andreis 22.07.2015. 01.15

    vvilums. Runā par cilvēktiesībām, bet grib dzīvot kā truši un kaķi:)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andreis 22.07.2015. 07.56

    R.A. – tā “šaurā sab. daļa” jau nevienu neapvaino, un vēlas panākt tikai un vienīgi tādas pašas tiesības, kā tai lielākajai sab. daļai.

    Toties tā “lielākā daļa” vēlas ierobežot tās mazākās daļas tiesības, viss ir taisni otrādi.

    Un tas, ka SC kopā ar NA sačakarēja līdz šim normālo Satversmi, tiešām ir traģēdija, jo pārkāpj seks minoritāšu tiesības veidot ģimeni starp viendzimuma pāriem, un iet pretrunā ar visu civilizēto valstu tendenci.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Vita > andreis 22.07.2015. 10.41

    Riņķī apkārt, kā twitter atzīmēja advokāti – VISI JAUC LAULĪBU AR ĢIMENI

    110. Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti, utt

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    pūcīte > andreis 22.07.2015. 11.00

    >lno

    Jūs pats sapratāt, ko vēlējāties pateikt?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 12.27

    Homoseksuālisatu vēlēšanās saukties par pilnīgi normāliem,lai gan ir aplipuši ar seksuālu novirzi,ir vēlēšanās nepatiesību atzīt par patiesību.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 21.07.2015. 21.32

Kāds man var paskaidrot, kādā veidā, aizstāvot LR Satversmes garu, iestājoties par tradicionālu ģimeni, tās jēgu, LR pilsoņi apdraud Latvijas valsts drošību? :) Kāda te saistība ar Krieviju, putinismu un Krievijas ietekmes zonu? :) Un ar nevienu vārdu Rimšēvics nepiemin ” homoseksuālu ģimeni”, kuras kontekstā patiesībā notiek visa šī cepšanās.

Tas ir super :) Es zinu, ka es nekad nespēšu piekrist tam, ka homoseksuāļu ” ģimenēm ” sāktu dot tiesības adoptēt bērnus, bet tas savkārt nozīmē, ka es esmu kļuvis par savas Dzimtenes nodevēju, esmu pārdevies kremliniem :) Tā tas no šī raksta izriet.

Gaismnešiem ir pārāk sakāpis galvā un nav kas viņus atsēdina

+14
-16
Atbildēt

4

    andrejs > rinķī apkārt 21.07.2015. 21.39

    Un ar nevienu vārdu Rimšēvics nepiemin ” homoseksuālu ģimeni”, kuras kontekstā patiesībā notiek visa šī cepšanās.

    ———————————-

    naivs esi, kāpēc lai to pieminētu?

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 22.07.2015. 07.06

    Te ir runa par ctb, un to prioritāti arī paredz Satversme, pie kam, cik atceros, tur bija arī tas, ka starptautiskie likumi mums stāv pāri mūsu likumiem, tā ka tas pants par to ģimeni Satversmē iet zināmā pretrunā ar mazākumgrupu ctb.

    Bez tam mēs, tomēr, esam ES valsts, un neesam paši par sevi, ar to arī jārēķinas, un iestājoties tur, uzņēmamies zināmas saistības.

    Man tā izskatās, pieņemot to pantu populistiskos nolūkos, NA kopā ar SC iedzinuši Latviju zināmā strupceļā, jo šis pats iet pretēji visām civilizētās pasaules tendencēm, un stumj mūs taisni Krievijas un līdzīgu valstu virzienā.

    Tu jau vari to atzīt vai neatzīt, tā ir tava personiska lieta, bet valstij, tomēr, jāiet civilizācijas pusē, nevis arhaisku Krievijas tipa režīmu virzienā.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 22.07.2015. 12.23

    Sabiedrības homoseksualizācija nav iešana civilizēšanās virzienā,tās ir pašnāvnieciskas tendences.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andreis > rinķī apkārt 22.07.2015. 23.11

    Nav jautājums par to vai tu esi par vai pret, problēma ir tajā ka tas ir jautājums latviešu šķelšanai. Jautājums kas patiesībā maz ko var mainīt valsts mērogā. Tas ir kā policijai trenkāt bomžus, jo rokas par īsām lai ķertos klāt organizētai noziedzībai. Bezjēdzīga laika nosišana un darbības imitācija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andreis 21.07.2015. 20.49

ĶĪps – No otras puses – reāls cilvēces virzītājs ir klasiskā ģimene, visas pārejās formas ir cilvēku iegribu apmierināšana, kas neved uz cilvēces atjaunošanos un attīstības.
—————————————————————————
Manuprāt apgalvojums ir nepamatots. Vēsturē zināmi pietiekami daudzi ģeniāli cilvēki, kas ir daudz devuši cilvēces attīstībai, bet ir bijuši homoseksuāli vai nav dzīvojuši normālā ģimenē.
Nedomāju, ka ~10% geju nopietni apdraud cilvēces iespējas fiziski atražoties – par spīti viņu neauglīgumam dēļ cilvēce taču vēljoprojām nav izmirusi.

+18
-6
Atbildēt

12

    Jānis > andreis 22.07.2015. 08.03

    Andreis

    “Nedomāju, ka ~10% geju nopietni apdraud cilvēces iespējas fiziski atražoties – par spīti viņu neauglīgumam dēļ cilvēce taču vēljoprojām nav izmirusi. ”

    vari man parādīt šo slaveno pētījumu, ka 10% ir geji…. vai bārstīsimies ar spolīša,pūces,curikas,kažokas,sedlenieka utt demogoģiju

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andreis 22.07.2015. 09.37

    Kāpēc tev viss jāparāda, pats pameklē, ja tiešām intersē, tie ir vairāki klasiski un nopietni pētījumi, sākot no Alfred Kinsey pētījumiem, un tālāk.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 12.21

    Homoseksuālisms ir nopietna problēma ar daudzcēloņu izcelsmi, un tās risināšana tikai ar savstarpēju apsaukāšanos vai kaunināšanu nedos pozitīvus rezultātus. Vai homoseksuālisms ir slimība? Vispārpieņemtajā izpratnē nē. Taču tā ir novirze dzimumsfērā, līdzīgi kā impotence, neauglība vai hermafrodītisms, kuri arī neiekļaujas parastajā izpratnē par slimību. Taču tās ir nopietnas novirzes.

    Vai homoseksuālā orientācija ir ģenētiski noteikta? Pētījumu rezultāti apstiprina, ka atsevišķos gadījumos dzimumuzvedības novirzes un arī homoseksuālisms ir ģenētiski noteikts. Iedzimti noteikta homoseksuāla dzimumorientācija ir apmēram 1% cilvēku. Šāds sastopamības biežums ir vairākām poligēni (ar vairākiem gēniem) noteiktām novirzēm un slimībām.

    Nav pamata apgalvojumiem, ka, ja homoseksuālisms ir ģenētiski noteikts, tad tas nav novēršams. Arī iedzimtības slimības un novirzes ir ārstējamas. Dažas sekmīgāk, dažas mazāk sekmīgi un arī homoseksuālisms šinī gadījumā nav izņēmums. Tomēr vairums cilvēku ar šo sliecību, atšķirībā no neauglīgajiem, impotentiem u.c. neuzskata, ka būtu kas jādara. Un tas lielā mērā ir homoseksuālistu tiesību cīnītāju argumentu dēļ.

    Lielākā daļa homoseksuālās attiecības piekopjošo cilvēku tās ir ieguvuši dzīves laikā. Šīs sekundārās seksuālās orientācijas iegūšanai ir bijuši dažādi iemesli: agra vīriešu vardarbība pret nepilngadīgām meitenēm, kas izraisījusi riebumu pret vīriešiem, agra zēnu iesaistīšana pederastijā, neveiksmīga jaunekļa pirmā saskarsme ar sievieti, tikai jaunekļu vai jaunavu izolēti kolektīvi, vēlme iegūt jaunas seksuālas izjūtas, homoseksuālā prostitūcija u.c. priekšnosacījumi. Šī ir lielākā homoseksuālo dzīvesveidu piekopjošā cilvēku daļa, kas ir tie 9% no10% homoseksuālistu no visiem iedzīvotājiem (pēc homoseksuālisma ideologu apgalvojuma).

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/jekabs-raipulis-slimiba-netikums-mode.d?id=2476772#ixzz3gbuQuIap

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andreis 22.07.2015. 12.33

    Ēriks

    Kopš Tu vairs neaicini uz vispasaules revolūciju, liecies pavisam sakarīgs.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > andreis 22.07.2015. 12.47

    Uz andreju. Pirmkārt, es neesmu pret homoseksuālismu, gluži otrādi es aicinu atzīt visas seksuālo dziņu apmierināšanas formas “kas nedara pāri indivīdam, un nepazemo tā cieņu”. To ko es nesaprotu – kāpēc viena netradicionālā attiecību forma ir “legālāka” par citām,. Kāpēc homoseksuālisms ir atzīstams, bet, piemēram, poligāmija ne- to esmu jautājis vairākos komentāros jau iepriekš, un neviens tā man arī nav atbildējis.

    Otrs – bērns var būt tikai vīrietim un sievietei, tāpēc šai formai būtu jābūt atzītākai par citām- jo tā to noteikusi māte daba. Visas citas formas nav diskriminējamas, noliedzams vai kā citādi nīdējamas. Ar cilvēces atjaunināšanos šinī gadījumā nebiju domājis cilvēces zināšanu vai kultūras pieaugumu, bet fizisku tās turpinājumu. Un atkārtoju vēlreiz – man nekas nav pret gejiem, bet esmu pret to izcelšanu, jo, manuprāt, tas ir tikai viens no seksuālo iegribu apmierināšanas veidiem.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    andreis > andreis 22.07.2015. 13.00

    Vai jebkurš cits cipars mainītu manis teiktā jēgu? Pasaki īsto, ja zini labāk

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andreis > andreis 22.07.2015. 13.23

    Ķīps visumā nav ko iebilst, tikai ko nozīmē “ātzītākai par citiem”? Kā tas reāli praksē strādās?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andreis 22.07.2015. 13.53

    v_rostins,neesmu aicinājis uz revolūciju,bet gan aģitējis par evolūciju,jo neuzskatu kapitālismu par augstāko punktu,uz ko ir spējīga civilizācija.Peļņa kā virzītājspēks attīsta enerģiju,bet tā tiek izmantota gan radīšanai,gan postīšanai.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andreis 22.07.2015. 16.26

    Ķīps

    Kāpēc homoseksuālisms ir atzīstams, bet, piemēram, poligāmija ne-

    ————–

    Kāpēc homoseksuālisms ir atzīstams, bet nekrofīlija un zoofīlija ne. Šie divi “seksa paveidi” noteikti nav klasificējami, kā noziegumi pret personu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis > andreis 22.07.2015. 17.23

    Rūpīgāk izpētot ainu par 10%, paveras kurioza aina un izrādās, ka runa ir par kārtējiem propogandas meliem. Apgalvojumu, ka aptuveni 10% vīriešu ir omoseksuāli, pirmo reizi izteica ar savām smagajām seksuālās uzvedības normām bēdīgi slavenais zoologs un sistemātikas speciālists Alfrēds Kinsi savā 1948. gada “pētījumā” ar virsrakstu “Vīrieša seksuālā uzvedība”, kas ir arī pazīstams ar nosaukumu “Kinsi ziņojums”.

    Kinsi ziņojums drīz vien piesaistīja lielu uzmanību, taču pagāja ilgs laiks, līdz noskaidrojās, ka viņa pētījuma metode neatbilst elementārākajām zinātniskā darba prasībām un ir ārkārtīgi nepilnīga. References grupā, kura sastāvēja no 5 300 vīriešiem, bija simtiem vīriešu, kas nodarbojās ar prostitūciju, vairāk nekā tūkstotis notiesātu personu kas nodarbojās ar seksuālo pakalpojumu sniegšanu daudz pedofilu un gandrīz ceturtā daļa grupas bija cietumnieki kas kā zināms, pa lielākai daļai ir homoseksuāli.

    Edvarda O.Laumana un citu autoru pētījumā ir teikts, ka Kinsi minētie skaitļi, salīdzinot ar iedzīvotāju skaitīšanas datiem, ir ievērojami pārspīlēti. Laumans nonāca pie secinājuma, ka tikai 2.8% vīriešu un 1.4% sieviešu ir noteikta tieksme uz seksuālām attiecībām ar sava dzimuma pārstāvjiem.

    Taču Laumans arī piebilst, ka neskatoties uz šiem faktiem, homoseksuāļu kustība aktīvi izmanto savā propagandā mītu par 10%. Pēc viņa izteicieniem Brūss Vellers, ASV Geju un lesbiešu Nacionālās darba grupas dibinātājs, bija pirmais, kas aizskāra mītu par 10% 1970.-tajos gados, lai pārliecinātu politiķus un sabiedrību, kas starp mums visur ir homoseksuāļi.

    Vēl iepriekšējā desmitgadē lielākā daļa homoseksuāļu kustības dalībnieku atteicās no 10% mītu izmantošanas, jo tā nepatiesums bija pārāk plaši zināms. Neskatoties uz to, daudzi homoseksuāļi joprojām turpina izmantot mītu par 10% arī Latvijā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andreis > andreis 22.07.2015. 23.05

    Brīnišķīgi, lai būtu 2,cik tur % geju. Vai izmirsim viņu dēļ? Par ko panika?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andreis 23.07.2015. 00.30

    andreis

    Pat 0,02% pidaru ir pārmēru daudz, jo ikviens no tiem var padarīt kādu latviešu jaunieti par kropli, līdzīgu sev, bet jau par viena latviešu jaunieša sakropļošanu nevar samaksāt ar miljarda pidaru dzīvībām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 21.07.2015. 19.58

Лично я – за гомосексуалистов. Мне нравится Ринкевич тем, что он публично и смело имеет такой секс, какой ему нравится. Побольше бы таких латышей!

Однако у меня вызывает недоумение латышская неграмотность. Тут некоторые пишут, что ar šādu Latvijas balsojumu esot pārkāpta Satversme. Bet kurš tieši Satv. pants ir pārkāpts? To diemžēl latvieši nezina, ar to vēlreiz apstiprinot sava iepriekšējā prezidenta Bērziņa teikto, ka drīz to latviešu vispār nebūs, visi būs asimilējušies un pazuduši no Zemes virsmas. Tāpēc jo īpaši ir svarīgi un dārgi šādi jaunas pasaules iedīgļi, kurus arī iemieso Rinkēviča kungs. Bet nu vispār jūsu zināšanai nocitēšu Satv. 110.pantu:

Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti, ģimeni, vecāku un bērna tiesības. http://likumi.lv/doc.php?id=57980

Rinkēviča kungs! Panāciet šī Satv. panta ātrāko atcelšanu! Palūdziet ASV vēstniecību un personīgi Šaronu Hadsoni-Dīnu, lai viņa piespiestu Saeimu nobalsot par Satversmes jauno redakciju! Kopā mums izdosies!

+1
-10
Atbildēt

0

vvilums 21.07.2015. 19.18

Ja kāds iestājas par tradicionālu ģimeni, dažu acīs automātiski kļūst par valsts nodevēju. Loģika -,ja tev ir šķiltavas, tad noteikti esi prostitūte, ir kā anekdotē.

+12
-15
Atbildēt

4

    nomale > vvilums 21.07.2015. 20.31

    Vai iestāšanās par tradicionālu ģimeni noteikti jāsakabina kopā ar naidu pret visu pārējo? Kādēļ gan tradicionāla ģimene nevarētu sadzīvot ar netradicionālo?

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 21.07.2015. 21.53

    Nav nekāda naida un nekādu problēmu sadzīvot, taču vai ģimene, lai ir a jeb kāds cits netradicionāls pāris, un lai dzīvo laimīgi. Būs kaza paēdusi un kāposts vesels- viss atbildīs gan satversmei, gan kristīgām vērtībām un kremļa troļļiem mazāk ko kladzināt.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Jānis > vvilums 21.07.2015. 22.45

    Ja Darvins konkrētas sugas konkrētam indivīdam atņem tieksmi dabiskā veidā vairoties un turpināt savu sugu, tad tas ir visai nepārprotams signāls par konkrētā gēnu komplekta īpašajām kvalitātēm/mutācijām, kuru iznākums ir tāds, ka Darvins neparedz tam turpinājumu sugas veselīgajā kodolā, bet gan izbeigšanos jau dotajā paaudzē.

    Humāni būtu sniegt šādu gēnu komplektu nēsātājiem morālu atbalstu, jo ir traģiski, ja tavs ceļš un tavu senču “kopdarbs” pēc Darvina pavēles beidzas te un tagad.

    Tāpēc Darvins saka” Ja divi viendzimuma cilvēki mīl viens otru un otra dzimumu, tad ir arī jāmīl tādu kāds ir un nav jāvēlas bērni, kas piederās dažādu dzimumu pāriem. Ja tu esi attiecībās ar tāda paša dzimuma cilvēku kā tu un vēlies bērnus, tad tu necieni savas attiecības, jo vēlies daļu no heteroseksuālu pāru modeļa īpašības. Homoseksuāļi- cieniet savas attiecības un tam līdzi nākošās īpašības, neaizņemieties no heteroseksuāļiem viņu iesīkstējušo ģimenes modeli.”

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > vvilums 22.07.2015. 06.58

    Tās ir tikai tavas iedomas, un ārkārtīgi primitīvi, tur ir pavisam citas teorijas, daudz sarežģītākas, kas izskaidro šādu individu nepieciešamību katrā populācijā, un to esamības iemeslus.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

Pāvels 21.07.2015. 17.51

Ārlietu ministram jābūt ar neapšaubāmi reputāciju. Kā var domāt par Latviju, ja galvā ir viens un tas pats? Nu kā mūsu ģimenes var paļauties uz pediņu? Kaut kas neiet kopā.

+7
-20
Atbildēt

0

dzeris49 21.07.2015. 17.19

Mums te ir divas partijas, kas to “gimenes aisardzību” izprot visai savdabīgi, un, vairāk par visu, par to iestājas – NA un SC.

No kurām vienai partijai galvenie “gimenes vērtību” aizstavji viens, iespējams, ir zoofīls un otrs ir cilvēks, kuram ir divas ģimenes ( vai sievas, vai sieva un oficialā mī8ļākā, utt.), pie kam abi visai, tā teikt, “īpatnējas” personas ( nelietosu “alternatīvi apdāvinātas”).

Otrā partija ir SC, kurai ģimene un viss pārējais pie vienas vietas, tie aizstāv Putina Krievijas “vērtības”, kuras, protams, tuvas arī mūsu sovoknacionalistu, “izcilākajiem” pārstāvjiem.

Tiem gan, pēdējā laikā, pievienojusies arī it kā “liberalās” V pārstāve Āboltiņa, bet, par to vispār nav vērts runāt, viņa aizstāvēs pat Ruandas genocīdu, ja viņai tas būs izdevīgi, un viņa par to saņems Lemberga atbalstu savas politiskās karjeras nodrošināšanai un savu tuvāko partijas “čomaku” materialās situācijas nodrošināšanai ar att. amatiem ( par to, tie svukārt, atbalstīs Āboltiņu), protams, kā atbildi uz att. Lemberga vēlmju atbalstu.

Tie mums ir politiķi, kas cīnās par tām “ģimenes vērtībām”, manuprāt, tur nav ko piebilst, ja vajadzēs – vieni no tiem, kā NA, atkal atbalstīs krievu fašistēnu osipoviešu vērtības, Āboltiņa sekundes laikā pārtaps par radikālo liberāli, marksisti, feministi, vai pat baletdejotāju, nu un ZZS un SC darīs to, ko tiem liks attiecīgie saimnieki, tiem vispār savs viedoklis un principi nekad nav bijuši un nebūs.

+32
-12
Atbildēt

9

    andrejs > dzeris49 21.07.2015. 17.32

    Klau, nopietni uzskati, ka latviešu un krievu uzskati par ģimeni ir tik atšķirīgi, ka SC viedoklis šajā jautājumā ir pilnīgi pretējs Latvijas un latviešu interesēm? :) Mjāaaa, ne velti runā, ka Tu esot latentais nacionālists.

    +10
    -21
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 21.07.2015. 17.35

    …pag, teiksi, ka tomēr vienādi?…nepilngadīgu skolnieci izdot par otro sievu činavniekam – to arī Latvijā, kā ģimenes vērtību gribat ieviest?…

    +19
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 21.07.2015. 17.38

    nepilngadīgu skolnieci izdot par otro sievu činavniekam

    —————————

    kas tā par fantāziju?

    +6
    -21
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.07.2015. 17.41

    Vai tad nezini, ka vienā no Krievijas reģioniem to oficiāli izdarīja, un teica, tipa, vietējās tradīcijas?

    Kaut, Parādnieks jau ko līdzīgu ieviesis arī Latvijā, tās ir tās jūsu apvienotās NASC “vērtības”?

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > dzeris49 21.07.2015. 17.51

    NASC – tas ir labi teikts. NASCisti…

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 21.07.2015. 17.56

    un kāds grib teikt, ka tagad Latvijā dzīvojošie krievi vēlas pārņemt šīs tradīcijas?

    Starp citu, ko tu Parādniekam neliec mieru, tā tēma jau sen ir nozelēta un nevienu neuztrauc? Mūsu pašu ar V rokām ieceltais prezis ārzemju komand. devās ar t.s. “preses” sekretāri.

    +10
    -17
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 22.07.2015. 01.06

    dzeris49. Parādniekam šīberis nobrucis – ja jau šis deputāts, tad var atļauties to, ko biseksuālis?:):):)

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Inese Poïaka > dzeris49 22.07.2015. 09.58

    Jāskatās uz darbiem, nevis vārdiem. Lielā māte, projekta bīdītāja, izprecina nepilngadīgas meitenes pret pašu gribu. Un, lai to piesegtu, ieraksta par nacionālajām tradīcijām. NA ģimenes un tikumības bīdītājs, bīdījis tikumību ar divām sievām. Bet latviešiem vienalga – galvenais, ka smuki vārdi…

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 22.07.2015. 10.48

    kaķis zina

    Valstī, kur pederastijas izplatība līdzīga kā ZRP(v), katrs vīrietis, kurš rūpējas par vairākām sievietēm ir Dieva svētība.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

Jānis 21.07.2015. 16.21

Latvijas nedienas ar ANO rezolūciju “Ģimenes aizsardzībai”

Vispirms par pašu Rezolūciju.

ANO ar šo Rezolūciju, kas valstīm ir rekomendējoša, atkārtoti apliecināja, ka ģimene ir dabiska sabiedrības pamatšūniņa un tai ir tiesības uz aizsardzību no sabiedrības un valsts puses. Tāpat ANO ar šo Rezolūciju aicina valstis realizēt uz ģimeni orientētu visaptverošu starpnozaru politiku, iekļaujot to valsts attīstības dokumentos un nozaru programmās.

Rezolūcija kopumā ir vērsta uz to, lai spējinātu ģimenes pārvarēt dažādas grūtības un uzlabotu to ekonomisko situāciju. Tajā tika mudināts valstis meklēt veidus kā nodrošināt un veicināt vecāku pienākumu un darba apvienošanu, īpašu uzmanību pievērst vientuļo vecāku, atraitņu un bāreņu vajadzībām, izmantojot veselības apdrošināšanas un sociālās palīdzības resursus, veidot finansiāla un materiāla rakstura programmas, piedāvājot dienas centru pakalpojumus, zīdīšanas telpas darba vietās, bērnudārzus, nepilna darba laika iespējas, apmaksātu bērna kopšanas atvaļinājumu, apmaksātu grūtniecības un dzemdību atvaļinājumu, elastīgu darba grafiku, reproduktīvās un bērnu veselības aprūpes pakalpojumus.

Valstis, kas balsojušas par Rezolūcijas pieņemšanu, neskatoties uz viņu pašreizējo stāvokli cilvēktiesību un ģimenes tiesību jomā, ir apņēmušās realizēt Rezolūcijā iekļautos pasākumus un tas kopumā ir labs signāls.

http://asociacijagimene.lv/675/

+11
-21
Atbildēt

5

    zanE. > Jānis 21.07.2015. 16.25

    ….hmmm….”Asociācija ģimene” …nu, nu…īstie, kurus citēt…rokrokā ar saskaņiešiem pa Putina taku….

    P.S. …ar pilnu Rezolūcijas tekstu negribi iepazīstināt?…tikai ar atreferējumiem?….

    +21
    -13
    Atbildēt

    0

    Jānis > Jānis 21.07.2015. 16.43

    LGTB iekšējais uzstādījums ir AĢ lipināt klāt putinam un Co, jo tikai tā var cīnīties ar viņiem. Un vai nav smieklīgi,ka de facto strādā pēc vinķeles twiter konta pavēles.

    +10
    -19
    Atbildēt

    0

    andrejs > Jānis 21.07.2015. 17.25

    Rezolūcija kopumā ir vērsta uz to, lai spējinātu ģimenes pārvarēt dažādas grūtības un uzlabotu to ekonomisko situāciju. Tajā tika mudināts valstis meklēt veidus kā nodrošināt un veicināt vecāku pienākumu un darba apvienošanu, īpašu uzmanību pievērst vientuļo vecāku, atraitņu un bāreņu vajadzībām, izmantojot veselības apdrošināšanas un sociālās palīdzības resursus, veidot finansiāla un materiāla rakstura programmas, piedāvājot dienas centru pakalpojumus, zīdīšanas telpas darba vietās, bērnudārzus, nepilna darba laika iespējas, apmaksātu bērna kopšanas atvaļinājumu, apmaksātu grūtniecības un dzemdību atvaļinājumu, elastīgu darba grafiku, reproduktīvās un bērnu veselības aprūpes pakalpojumus.

    ———————–

    kas rinkēvčiem un Co nepatīk?

    +10
    -19
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Jānis 21.07.2015. 17.50

    Un kurās valstīs tad, īstenībā, reāli vairāk atbalsta to ģimeni – kuras nobalsoja par vai pret?

    Nu tad ar to arī viss izteikts par šīs rezolūcijas mērķi

    +19
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > Jānis 21.07.2015. 17.59

    to Dzeris

    Valstis, kas balsojušas par Rezolūcijas pieņemšanu, neskatoties uz viņu pašreizējo stāvokli cilvēktiesību un ģimenes tiesību jomā, ir apņēmušās realizēt Rezolūcijā iekļautos pasākumus

    ——————————

    skaidri pateikts – tas ir katras valsts mērķis uz ko tiekties.

    Apgalvojums, ka heteroseksuāļi neatzīst nepilnas ģimenes, kā to izmisīgi cenšas ieborēt homofīli, kā izrādās neatbilst patiesībai…

    +11
    -17
    Atbildēt

    0

Absints 21.07.2015. 16.06

Protams, ka ģimenes jēdziens jāpaplašina- slēgt savienību būtu jābūt tiesīgiem jebkuras orientācijas, rases, reliģiskās pārliecības un skaita gribētājiem. Grib darīt divi veči – uz priekšu, grib 3 sievietes – aiziet, grib divi veči un divas sievietes- labi, grib jauktais koris – kāpēc ne. Jebkuri ierobežojumi būs diskriminācija. Vajag uz šo lietu paskatīties principiāli un vispārīgi, nevis šauri no savas orientācijas vai dzimuma viedokļa. Apstāšanās pie jebkuras starpformas man ir nesaprotams, jebkuru citu kombināciju legalizācija vai glorifikācija man nav pieņemama. Ir jābūt konsekventiem. Ir, piemēram, jāsaprot ka austrumu poligāmija ir tikpat pilntiesīga kā rietumu homoseksualitāte. Un tiem, kas mīl piesaukt dabu, kas gan, manuprāt, nav parezi, jo dabā ir arī kanibālisms un incests- visas šīs kombinācijas dabā pastāv. Viss kas nepazemo, nedara pāri otram cilvēkam vai cilvēkiem, būtu pieņemams.

No otras puses – reāls cilvēces virzītājs ir klasiskā ģimene, visas pārejās formas ir cilvēku iegribu apmierināšana, kas neved uz cilvēces atjaunošanos un attīstības. Tāpēc, nenoliedzot un neaizliedzot pārejās formas, klasiskā ģimene un laulība tomēr būtu jāizdala kā galvenais sabiedrības balsts, kā tas arī ir nostiprināts mūsu Satversmē. Bērnam var būt tikai viens fiziskais tēvs – vīrietis, un viena fiziskā māte – sieviete. Un tas ir dabiskais normālais Dabas modelis, pastāvot dažādām citām iegribu apmierināšanas formām.

Bērnam ir tēvs un māte, un var būt daudz audzinātāju. Tāpēc pasē ir jābūt šīm ailītēm ar bioloģiskiem vecākiem, un būtu pievienojama aile “audzinātāji”. Un tai jābūt pietiekami lielai, lai tur ģimenes locekļus arī kora gadījumā varētu sarakstīt.

+15
-17
Atbildēt

2

    edge_indran > 21.07.2015. 16.18

    ———

    Gribulīšiem nāksies rēķināties ar vairākuma viedokli – un nerakstītajiem likumiem, ja jau rakstītos nav vēlmes ievērot.

    https://www.youtube.com/watch?v=oGKqaPZzm4g

    Lai iedzeram, lai svinam (..), / Jo rītu skaidri zinam, / Būs sukas tā vai tā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    DD1 > 22.07.2015. 08.57

    > Ķīps

    “austrumu poligāmija ir tikpat pilntiesīga kā rietumu homoseksualitāte…

    Bērnam var būt tikai viens fiziskais tēvs – vīrietis, un viena fiziskā māte – sieviete. Un tas ir dabiskais normālais Dabas modelis, pastāvot dažādām citām iegribu apmierināšanas formām.”

    Interesanta pieeja. Nekas te nebūtu iebilstams.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

klans 21.07.2015. 15.29

Kā tad ar Latvijas Satversmē noteikto?

Tam var spļaut virsū?

+11
-17
Atbildēt

5

    uldis_rats > klans 21.07.2015. 15.33

    Kurš un kā tieši šajā gadījumā “spļauj virsū” Latvijas Satversmē noteiktajam?

    Vai ar rezolūcijas nosaukumu pietiek, lai varētu novērtēt kas tajā ietverts? Vai varbūt esat veicis dziļāku analīzi un varat ar tās rezultātiem dalīties šeit publiski?

    +22
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > klans 21.07.2015. 15.56

    ——–

    uldis_rats Kurš un kā tieši…

    http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > klans 21.07.2015. 17.19

    kā vienmēr – edža publicē sava patrona zinõvjeva “gara” darbus :) vai nejūti, ka šeit tevi uztvert kā labākajā gadījumā nerru?

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > klans 21.07.2015. 19.09

    ———–

    Labāk “nerrs”, nevis uldis_….

    https://www.youtube.com/watch?v=GRnJC6BejZs

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > klans 22.07.2015. 10.45

    edge_indran ———–

    Jādomā Krievijas dumas, valdības, armijas un baznīcas pidari ņems ļaunā Lukašenko izteikumus.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

Krix 21.07.2015. 15.12

Same old shit…1:1 no ĀM skaidrojumiem un ne vārda par šādu balsojumu patiesajiem mērķiem…un diemžēl ministram jābilst, ka tieši t.s. Rietumos ģimenes institūts tiešām tiek apzināti nonievāts pretīm grūžot dažādu genderisma drazu un “minoritāšu tiesībām”…Latvija ar savu 1.1 bērnu ģimenē vienkārši nevar atļauties mērkaķošanos pakaļ visādu p****tu iegribām, ja negribam nokļūt vēstures grāmatās jau pēc kāda laika !

+14
-23
Atbildēt

2

    uldis_rats > Krix 21.07.2015. 15.42

    Jā, Latvijai ir jāstiprina ģimenes un jādomā par demogrāfijas veicināšanu, par vērtībām u.tml. Jā, saprotu – rezolūcijas nosaukums vedina domāt, ka tā aizstāv ģimenes, bet vai tā patiesi ir? Esi to rezolūciju izlasījis? Droši vien, ka tur ir kādi derīgi punkti, bet vai vari apgalvot, ka tur klāt nav nekā kaitīga? Rinkēvičs ir pieminējis dažus argumentus šajā sakarā – vai vari tos atspēkot?

    +21
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Krix 21.07.2015. 16.15

    ——-uldis_rats Jā, Latvijai ir jāstiprina ģimenes ….

    ===============================================================================

    Argumentu daudz – jēgas tā pamazāk:

    “Pētījums: pat krīzes situācijā ģimenes neatbalsta”

    http://nra.lv/latvija/144615-petijums-pat-krizes-situacija-gimenes-neatbalsta.htm

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

nomale > nomale 21.07.2015. 18.53

Interesanti kāpēc Latvijā vēl šī lieta nav gājusi caur Satversmes tiesu? Cilvēktiesību liegšana atsevišķām Latvijas iedzīvotāju grupām ir nepārprotams Satversmes pārkāpums.

+18
-7
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 21.07.2015. 19.19

———nomale:”(..) Cilvēktiesību liegšana atsevišķām Latvijas iedzīvotāju grupām ir nepārprotams Satversmes pārkāpums.”

===============================================================================

Vēl jau nav “grupas”, tikai “grupiņas”. Process turpinās – strādā rinkevičusi, strādā viņķelisti un tiesneši……Iedzīvotāju grupas jau pēc 25. gadu vērošanas labi saprot, kurp šitenie cilvēktiesību aizstāvji velk Latviju.

Vilcēji un viņu sponsori vēl nejūtas tik stipri, lai ST vērstos:

“Pie Liepājas tiesas piektdien noritēja pikets pret tiesas spriedumu, ar kuru diviem vīriešiem tika piespriests piespiedu darbs par bērna pavešanu netiklībā. Pieteikto 50 protestētāju vietā akcijā piedalījās vairāki simti liepājnieku, kuru galvenais sauklis bija: bērnu varmākām ir jāsēž cietumā /

http://nra.lv/latvija/regionos/145743-plasi-proteste-pret-liepajas-tiesas-spriedumu.htm

+2
-7
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 21.07.2015. 19.51

Par ST interesanta ideja.

Kaut, apvienotā NASC komanda Satversmi jau paspējusi sačakarēt, manuprāt, būtu interesanti dzirdēt ST motivāciju, sevišķi, ņemot vērā ASV AT atzinumu ka geju laulības ir jāatzīst visos štatos, jo to neatzīšana pretrunā ar šīs grupas ctb, un arī ES valdošās tendences.

+14
-5
Atbildēt

0

latvijas_valsts > latvijas_valsts-2 21.07.2015. 20.01

Jums ir pilnīga taisnība, paskrubiniet latvieti, un sameklēsiet geju.

Žēl, ka pagaidām ne visi latvieši ir tik brīvi, kā Rinkēviča kungs.

+1
-6
Atbildēt

0

Jānis > Jānis-193 21.07.2015. 21.38

Painteresējies ko šajā sakarā saka Teksasas štats.

+4
-13
Atbildēt

0

Normunds > Normunds-14 22.07.2015. 08.52

nomale Interesanti kāpēc Latvijā vēl šī lieta nav gājusi caur Satversmes tiesu? Cilvēktiesību liegšana atsevišķām Latvijas iedzīvotāju grupām ir nepārprotams Satversmes pārkāpums.

==========

Lūdzu konkrēti – kam tiek liegtas cilvēktiesības, un kā tas izpaužas?

+1
-13
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 22.07.2015. 09.32

Ctb pārkāpums ir neļaut viendzimuma pāriem stāties tādās pat civiltiesiskās attiecībās, kā heteroseksuāliem pāriem, sauc to par laulību, vai kā gribi, bet, lai tas juridiski atbilst laulībai.

+14
-3
Atbildēt

0

v_rostins > v_rostins 22.07.2015. 10.53

nomale

Cilvēktiesību liegšana atsevišķām Latvijas iedzīvotāju grupām

———–

Cilvēktiesības nav fekāliju dzenātāju un koprofāgu privilēģijas. Cilvēktiesības ir no tādiem pretīgiem izdzimteņiem, kā tu, atrasties drošā attālumā.

+2
-12
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam