Kas paliek uz vēstnieka džentlmeniskās sirdsapziņas

110

Komentāri (110)

Aldis-2 10.06.2015. 22.57

Šis zviedru baznīcā uzņemtais video Rībenai droši vien nepatiktu :)))

https://www.youtube.com/watch?v=4XSn6RfeefI

+1
-5
Atbildēt

3

    Ēriks > 11.06.2015. 07.37

    Šī nekaunīgā homoseksuālisma propaganda nepatiktu daudziem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > 11.06.2015. 10.42

    Nezinu , es to neuztveru kā propagandu, bet kā provokāciju.

    savulaik strādāju skolā un vidusskolas puiši , kad viņos trakoja pubertāte, sēdēja pagalmā un vilka dūmu izaicinoši manī skatoties. Ko es teikšu. Es neteicu neko, nu viņi citādi neprot sevi apliecināt, nu lai viņiem tiek tas prieciņš, mani vārdi būtu tikai kā apstiprinājums , ka viņu provokācija ir izdevusies.

    Ja pavēro izklaides nodaļas ziņu portālos – tur ir pilnīgi viss komplekts – sākot ar vagīnu mākslu un mākslu par vagīnām un beidzot ar anālā seksa triumfu. Kas mani vēl var pārsteigt ? Pat virsū skrienošs mētelīša virinātājs nē.

    Skaists saullēkts, vai saulriets, skaista mūzika , kaut kāda vienkārša negaidīta cilvēciska laipnība – kaut kas tāds mani pārsteidz atkal un atkal, bet visādi šitādi stāstiņi – jau sen vairs nē …

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 11.06.2015. 13.41

    Ak tikai skaista mūzika un seksuālā māksla…Skaisle,tu ievēroji tos sēdošo baznīcēnu sataisītos zvēriskos viepļus,kuriem nepatika homo demonstrēšana baznīcā?Lielā homomīla un zemcilvēki,kuriem nejauki aizspriedumi pret cēlo,tīro homoseksuālo mīlu?Tikai provokācija?Nu nu..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Vita 10.06.2015. 13.49

Draudzīgs padoms autorei: lai nedotu iemeslu graut Jūsu reputāciju, izvairieties publiski spriest par vienas valsts politiku no trešo valstu avīzēm – parasti tādā veidā tapis viedoklis līdzinās “kluso telefonu” rezultātam. Katras valsts mēdiji spriežot par citās valstīs notiekošo, vadās no savā valstī pastāvošām tradīcijām un uzskatiem un nereti virspusēji izpētītas informācijas. Pie tam katram mēdijam mēdz būt sava politiskā ievirze – absolūts objektīvisms nepastāv. Tāpēc viņu paustais viedoklis ir interpretācija, ko Jūs savukārt atkal interpretējat pēc Jūsu uzskatiem un tradīcijām. Lasītājam Jūsu viedoklis var izrādīties kā vieplis greizo spoguļu atrakcijā.

+4
-7
Atbildēt

4

    zanE. > Vita 10.06.2015. 14.28

    ….Bravo, Vita!….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > Vita 10.06.2015. 15.08

    Es gaužām jau nu nevēlētos, ka kāds mūs abus, Vita, uzskatītu par vienu un to pašu personu. Ja nu vienīgi mums kopīgs ir tas citus pamācošais tonis…

    Nepiekrītu Jums arī, ka “absolūts objektīvisms nepastāv”. Tas objektīvisms jau dabā pastāv, bet tā atklāsmi allaž traucē informācijas trūkums. Un politikā tas “trūkums” bieži vien ir apzināts trūkums.

    Domāju, ka tas tad arī ir tas pats sliktākais “vieplis greizo spoguļu atrakcijā”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Vita 10.06.2015. 19.47

    Vita

    Nav iespējams izpatikt gan normāliem cilvēkiem, gan padibenēm, tāpēc piedod autorei, ka viņa nenolaižas līdz katram.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Vita 10.06.2015. 21.14

    Vita raksta: “Draudzīgs padoms autorei…”

    Es jau sen saku, ka Latvijas skolās ir jāmāca vairāk zviedru valoda.

    Pirmkārt, 300’000 latviešu būtu aizbraukuši nevis uz Angliju un Īriju, bet gan uz Zviedriju. Tas ir tuvāk, attiecības ar Latviju saglabātos daudz lielākā pakāpē. Turklāt, Zviedrija varbūt pat financētu latviešu skolas Zviedrijā.

    Otrkārt, ja jau mēs negribam būt Austrumeiropa, bet gan gribam būt Ziemeļeiropa un ja jau Zviedrija mums ir paraugvalsts, tad zviedru valodas zināšanas ļautu latviešiem Latvijā skatīties zviedru TV un saprast, kas ir civīlizēta valsts. Cilvēki, kas skatās zviedru TV, droši vien arī nebalso ne par kādiem lembergiem vai ušakiem, un arī nerunā krieviski.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

vitalisvita 10.06.2015. 12.16

Jau no Darvina laikiem eksistē tāds zinātnisks uzskats, ka nacionālisma jēdziens nav vērtējams politiski, bet gan tikai un vienīgi dabas likumsakarībās. Un tad arī nekāda propaganda vairs tās mūsu “pelēkās šūniņas” neietekmēs.

Nacionālisms ir dabiska ekoloģiska procesa izpausme, vai, citiem vārdiem sakot, – tas ir etniskās integrācijas procesa vai etnoģenēzes apzīmējums; tā procesa apzīmējums, kas rada, ustur un attīsta etnosu – tautu vai nāciju, ar tās valodu un kultūru.

Politiski un destruktīvi to “vērtēt” cenšas vien tie, kam nācija traucē; tie ir tā saucamie pasaules “globalizētāji”: dažāda “kalibra” oligarhi, klaidoņi un okupanti, bet ne pats ekoloģiski (ne politiski!) veidojies “produkts” – nācija.

Par impēriski veidotām lielvalstīm, protams, nerunāsim. Viņu vardarbīgi veidotajai sabiedrībai nekāda sakara ar dabiskiem procesiem vienkārši – nav.

+4
-1
Atbildēt

0

Drosma 10.06.2015. 12.04

Nu Skumjais Bruņiniek, šitos daiļmēlītes pantiņus tu man te nedaiņo. Neticu tev, pa gabalu spīd tavs viltus , tavs aiz muguras noslēptais virtuves nazītis,kuru tu gribi ietriekt manā rožsārtajā miesā . Jā – visticamāk manā gulbim līdzīgajā kaklā tu savu nazīti gribi man ietriekt.

Bet neceri, neizdosies.

+1
-2
Atbildēt

5

    vitalisvita > Drosma 10.06.2015. 12.54

    Lai nu mani atvaino Skaisle, ka pārtraucu viņas koķetēriju ar Skumjo Bruņinieku (savlaicīgi netiku to pamanījis), bet tā nacionālisma tematika man šķitusi visai nopietna, un esmu savu domu jau arī turpinājumā uzrakstījis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 13.41

    par to,ka etniskā izcelsme ir viena no cilvēka pamatidentitātēm – par to jau nevar būt ne runa. Kaut vai valodas dēļ vien.

    Runa ir par to, ka naciķi zemiski un negodīgi izmanto šo cilvēka pastāvēšanai, būtībai tik svarīgo, saviem savtīgajiem mērķiem.

    Nu nesaskan naciķu sludinātās patriotisma idejas ar darbiem, nu nekādi arī nē.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 14.19

    Slaisle…Nu nesaskan naciķu sludinātās patriotisma idejas ar darbiem, nu nekādi arī nē.

    ===========================

    Nu protams,jo atbalsta tādu operu,kas skaislei nepatīk,turklāt nespēj nodrošināt tiesiskumu uz brokastlaiku postpadomju valstī,kura pilna ar padomjlaikā iesūtītiem kolonistiem un vietējiem kolaboracionistiem-karjeristiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 14.28

    Tev Ērik jau roka trīc manu vārdu rakstot .

    Ej, nu ar mieru , jo kā saproti – uz mani Tava sirsnīgā rakstīšana neiedarbojas.

    Kad jāuzņemas atbildība, tad 101 atruna. Jā – un mani visvairāk uztrauc, ka mēs ne tikai esam postotalitāra sabiedrība ar visu, ko tas nozīmē, bet ka mēs paši vai mūs kāds virza atpakaļ uz totalitāru sabiedrību.

    Un tā tomēr ir pirmkārt, to cilvēku atbildība, kuri darbojas politikā. Tās privilēģijas, kuras saņem mūsu politiķi – arī visi tie , kuri pārkāpj likumu un likuma sargi tos attaisno par šiem pārkāpumiem – tās viņi nav pelnījuši.

    Tikko lasu , kā Ventspils – Nineshamna prāmja līnijā STENA LINE ir pieaudzis apgrozījums – no kā tad pieauga – no krieviem, amerikāņiem, no citplanētiešiem? Nē, no tiem pašiem latviešu bāleliņiem, kuri brauc veikt melnos darbus uz Skandināviju.

    Viss un tagad es gribu mieru un pasapņot. Atgūt harmoniju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 16.38

    Skaisle.Kad jāuzņemas atbildība, tad 101 atruna.

    =============

    Atbildība pirmkārt jāprasa no valdošās partijas,kura nosaka toni,jo tai ir vislielākās iespējas mainīt situāciju.

    Harmonijas atgūšana-vai ar to domāts -atgūt spēju aizrautīgi lamāt naciķus?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Drosma 10.06.2015. 11.02

Tie ir fakti, jā. Atver mammu gugli un palūdz atsauksmes par izrādi Valentīna Bērlīnes valsts operā. KD es savulaik iekopēju linku, kur šīs atsauksmes bija publicētas. Tās bija iznīcinošas. Un tas ir fakts.

Šodienas Latvijas valsts nodrošina privilēģijas un tiesiskumu tikai un vienīgi oligarhiem. Par šiem faktiem no savas personīgās pieredzes esmu rakstījusi jau vismaz 10 x. Uzņēmēji, tie, kuri nekad neuzvar un nekad neuzvarēs valsts iepirkumu konkursos par to varētu pastāstīt vēl vairāk.

Latvijas pamatnācija latvieši ir ekonomiskie bēgļi, kuru lielākā daļa pat neplāno atgriezties, jo ne tiesiskā , ne ekonomiskā situācija valstī neuzlabojas.

Mums ir NA atbalstīts NT direktors – kriminālnoziegumos apsūdzēts. Vari iedomāties, ka Vācijā vai Zviedrijā NT vadītu kriminālsodāms cilvēks ?

Vari man paskaidrot – kādu man lepnumu un prieku just par tādu valsti ?

+1
-3
Atbildēt

8

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 11.16

    Atsauksmes nav fakti,tās ir atsevišķu cilvēku domas atbilstoši viņu uztveres līmenim.Arī par mākslinieku iekšējiem motīviem,radot mākslas darbu, tu varētu objektīvi spriest tikai tad,kad tiksi caur svētā Pētera apsargātajiem vārtiem,ja protams,tevi neaizsūtīs citur.Oligarhu atbalstīšanā vainot tikai vienu pašu NA ir dīvaini,jo tā nekad nav bijusi valdošā varas partija,un cilvēks nav vainīgs,kamēr nav pierādīta viņa vaina.Jeb vai Zviedrijā ir citādi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 11.19

    Ak,jā,Zviedrijā ir citādi:

    Perfekta sabiedrība?

    Šis video: https://www.youtube.com/watch?v=9K4yEvbfS6Y rāda Zviedrijas vadošā medija Expressen žurnālistu, kurš ieradies pie kāda zviedru profesora.

    Profesors internetā bija anonīmi izteicis negatīvas piezīmes par imigrantu problēmām Zviedrijā. Bet kreisi noskaņotie hakeri palīdzēja laikrakstam viņu izsekot, lai medijos viņš tiktu parādīts kā rasists. Kāds cits cilvēks šī paša iemesla dēļ zaudēja darbu: http://goo.gl/UZz2qg.

    Zviedrijas kreisā politiskā elite uzskata un plašsaziņas līdzekļi pauž, ka perfektas sabiedrības stūrakmens ir multikulturālisms: plaša mēroga imigrācija no nabadzīgākām un visvairāk atpalikušām valstīm. Tie, kas tam nepiekrīt, riskē tikt marķēti par rasistiem, fašistiem un pat nacistiem.

    “Imigrācija ir ļoti svarīgs atskaites punkts, lai pierādītu, jūsu draudzīgumu pret ārzemniekiem,” raksta dāņu žurnālists Mikels Jelvings (Mikael Jalving), grāmatas Absolut Sweden autors (http://www.absolutsverige.com/).

    “Tiklīdz parādās pazīmes, ka jūs esat naidīgi noskaņots pret imigrāciju, jūs esat ārā no spēles. Tad jūs esat parādījis sevi kā rasistu, vai fašistu, vai nacionālistu, un jums vairs nevar būt nekādas likumīgas pozīcijas vai viedokļa,” raksta Jelvings.

    http://www.pietiek.com/raksti/padomju_zviedrija

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 11.21

    Fakts ir tas, ka superdārgais Valentīnas operas projekts tika novērtēts negatīvi, grozies kā gribi, Ērik, fakts paliek fakts. Jautājums – vai Rībenai par to nebūtu nebūtu bijis svētīgāk uztraukties kā par zviedriem.

    Kas attiecas uz oligarhiem un NA – spiežu tevi pie sienas atkal – tieši NA ir tā, ka tur savās rokās galveno valsts eksistences dzīvības dzīslu – Tieslietu ministriju. Tur rokās , ar kāju spiež pie zemes un ļauj to izmantot tikai un vienīgi oligarhu interesēs.

    Lūk. Un tas ir fakts, ko pierādi simtiem citu faktu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 11.36

    Pāreja no padomju iekārtas uz kaut ko jēdzīgāku nav viegla.Turklāt tas jāizdara ar bijušo padomju cilvēku rokām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Drosma 10.06.2015. 11.37

    Skaisle

    tieši NA ir tā, ka tur savās rokās galveno valsts eksistences dzīvības dzīslu – Tieslietu ministriju.

    —————

    Ko tad tavējie kropļi, ZRP(v) kremļjaģas, zagļi un pederasti nepārņem šo “dzīvības dzīslu”? Jādomā, ka koļegām: SC un ZZS, ar kuriem tie kopā izbalsoja Prezidenta kandidātu, cilvēku bez aizdomu ēnas, Levita kungu, tas arī būtu tīkami. Lai ņem čekas kurmi, Bordānu, bariņā un uz priekšu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 11.45

    Rostin tu man atņem spēkus, ej tagad ko citu padari. Es vairs nespēju lasīt, ko tu raksti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 11.54

    Fakts ir tas, ka superdārgais Valentīnas operas projekts tika novērtēts negatīvi, grozies kā gribi, Ērik, fakts paliek fakts. Jautājums – vai Rībenai par to nebūtu nebūtu bijis svētīgāk uztraukties kā par zviedriem.

    ==================

    Tu gribētu,lai Rībena kritizētu ne tikai zviedru,bet arī vāciešu gaumi?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Drosma 10.06.2015. 11.55

    Uz skaisli

    Ak, skaisle, skaislīt, Sandriņ manu, acugaismiņ nezūdošā!

    Sirds sāp man un asaro, redzot, kā rostiņš Jūs pazemo.

    Jel atļaujiet man būt par aizstāvi un kaut to rupjo nelieti!

    Tik vienu lūdzu – bilstiet vārdu – un Ģenerālis kritīs drīz. Vai tiešām dzeris – Aizputnieks tik gļēvs, ka nevar savai dāmai roku sniegt? Vai iebiedēts viņš būtu tik, ka baidās rostiņu pie vietas nolikt?

    Jūs redzat, mīlestība nelīdz te, jel atļaujiet man pildīt pielūdzēja lomu!

    Tā lūk!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Drosma 10.06.2015. 07.58

ai, atceros – satori intervija bija, kad Rībena “salecās ” ar Demakovu.

Jā – un cik zīmīgi – zviedru vēstnieka sirdsapziņu drebina, kamēr pati savu norakusi zem biezas jo biezas …. labi … lai jau paliek. Man reiz viens vīrietis teica,ka sievietes lūpas nedrīkstot teikt sliktus vārdus. Toreiz spurojos ,ka tas ir kārtējais vīriešu šovinisms , bet tagad domāju – pareizi vien viņš teica.

+1
-8
Atbildēt

6

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 08.21

    Nu tad nesaki sliktus vārdus,saki vienkārši – naciķis,kremlini tev aplaudēs un sauks bravo primabalerīnai.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 09.30

    atšujies Ērik, kā vista staigā man pakaļ un iedēj olu katrā manu vārdu ligzdiņā. Naciķi ir slikti, kamēr to cilvēki nesapratīs, mans pienākums ir to sludināt. Un vērtējot notikumus politikā – manas aizdomas, ka Latvijas naciķiem ar kremli ir slepenas attiecības – pieaug.Lūk, Ērik, bet neraudi. Labāk kritiski un analītiski pavēro un izvērtē viņu darbību.

    Ja tev ir pretargumenti, raksti. Izlasīšu un pārmaiņas pēc varu apsolīt,ka par to padomāšu . Lūk.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 09.43

    Bez veselīga nacionālisma,nacionālās kopības apziņas,nacionālās pašapziņas,nacionālās kultūras kopšanas cilvēki ir tikai aitu bars,nacionālo jūtu apkarošana,ar ko tu nodarbojies,ir kaitīgākais pasākums,kādu vien es varu iedomāties.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 10.34

    demagogs, sasodīts demagogs. Nācija var izdzīvot un kulturāli uzplaukt tiesiskā valstī, kur likums ir nevis par izsmieklu, bet goda vietā.

    Tavi vārdi ir kā skaņa,kas nāk no tukšas mucas.

    Tie simti tūkstoši, gandrīz miljons , ko sasodītie naciķi izdeva par operas Valentīna izrādi Berlīnē, kuru tur neizsvilpa tikai Ingas Kalnas un vācu kulturālās uzvedības dēļ, šī nauda varēja tikt izmanota , nevis lai bāztu vāciešiem acīs holokaustu , bet lai skaidrotu padomju laiku represijas , ko pārcietusi latviešu tauta.

    Ne bez gudras ziņas, ne bez kremļa kungu norādījuma tas netika darīts, tā es domāju.

    Teikt un sludināt var visu , gan es , gan tu, bet jābūt ir kādiem faktiem , kas apstiprina vārdus.

    Lūk -Ērik, Ērikiņ.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 10.49

    Tu domā,”ka ne bez gudras ziņas, ne bez kremļa kungu norādījuma tas netika darīts”?Un tie ir tie tavi slavenie fakti?!Kā valsts var kļūt tiesiska,ja tajā nav veselīga nacionālisma,nacionālās kopības apziņas,nacionālās pašapziņas,nacionālās kultūras kopšanas?Labie onkuļi no malas mums to tiesisko valsti nepienesīs.Tu esi ne tikai primabalerīna,bet arī akrobāte,kas stāv uz galvas un žonglē ar jēdzieniem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Drosma 10.06.2015. 11.15

    Skaisle

    Man reiz viens vīrietis teica,ka sievietes lūpas nedrīkstot teikt sliktus vārdus.

    —————

    Būs jau pietiekami, ja tu, nodzītā čekas podsķilka, savu muti neizmantosi defekācijai.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Drosma 10.06.2015. 07.25

Jā, vēl. Pirms kādiem diviem gadiem latviski iztulkoja Jūlijas Cē – vācu jaunās paaudzes rakstnieces grāmatu Eņģeļi un dēmoni. Internetā sāku lasīt par šo rakstnieci un jūtjūbī atklāju ļoti daudzas intervijas, ļoti daudzus TV raidījumus , kur šī jaunā smukā dāmiņa sevi parādīja kā ļoti aktīvu socdemokrāti, kā ļoti aktīvu pilsoni , kurai ir viedoklis par sabiedrībā notiekošo. Piemēram, par specdienestu pilnvarām Vācijā.

Un kopš tās reizes es visu laiku salīdzinu – kā ir pie mums un kā ir Vācijā. Mums ir naciķu vadītā KM , kura milzu summas izdod bļolaižām – latviskās kultūras propagandai uz ārzemēm – lai tur domā, ka mēs nu gan esam smalkā sabiedrība- vienlaicīgi – kur ir šīs inteliģences balss – viedoklis par mūsu pašu zemē notiekošo? Pēdējais kliedziens bija kad Māra Zālīte inteliģences kongresā nolamāja lumpeņus,ka tie kritizējot valsti – nolamāja tik spoži un indīgi, ka pašai orgasms bija, kur nu vēl sašam…. Kam no tā palika labāk? Kas no tā mainījās?

Kā uz jautājumu par valsts kritiku savulaik atbildēja Čērčils? Ka šāda kritika jāizvērtē ļoti uzmanīgi. Ka to nevar ignorēt ,kā nevar ignorēt ,ja cilvēka ķermenis sūta sāpju signālus. Ja ignorē – var izrādties par vēlu …

Labi, viss. Mans rīta sprediķis beidzas, jākrāso lūpas un jāiet uz darbu.

+1
-9
Atbildēt

16

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 08.18

    Vai tad primabalerīnas krāso lūpas?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 10.06.2015. 09.06

    Pie rīta sprediķa :)

    – spriežot par Zviedrijas sistēmu vajadzētu paralēli padomāt kā viņi ir nonākuši līdz tai un kas patiesībā maksā par to

    – par Vācijas smuko dāmīti – ne viss kas spīd ir zelts … Vācijā ar ir savas problēmas par kurām nerunā intervijās un kuras neliek Youtubā …

    – par sociālajām garantijām … – kādreiz lepni paziņoja par Lisabonas stratēģiju , kurai jāpanāk ES ekonomikas tuvošanos ASV līmenim… diemžēl atstarpe nevis samazinās , bet aug . Kā viens no iemesliem tiek minēts tieši sociālo garantiju jautājums Eiropā .

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 10.06.2015. 09.33

    Piebildei par Vācijas politiku … kāds pilnīgi svaigs stāsts :)

    Vācijas Bundestāgā bija jāapstiprina Grieķijas glābšanas programmas pagarinājums . Kad bija balsojums, tad mani izbrīnija vienprātība ar kādu tas tika pieņemts . Pie kam vācu prese līdz tam vārījās par šo jautājumu un sabiedrība bija noskaņota pielikt punktu grieķu ākstībām . Tad nu jautāju – kā tā vēlētie tautas pārstāvji ignorē savu vēlētāju vēlmes … kur demokrātija ? Man atbildēja vienkārši – kā Šeuble gribēja , tā nobalsoja …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 09.36

    Sāksim ar zviedru nodokļu sistēmu. Lai uzraksta nevis augstākā matemātikas līmenī, bet tādā populārā līmēni – lai mēs visi varam saprast – kā tad tur ir ar to nodokļu sistēmu dažādās valstīs.

    Paši zviedri, piemēram, sūdzās par savu izglītības sistēmu. Par to,ka jaunieši neprot ar roku rakstīt, neprot mutiski savu viedokli izklāstīt, ka viņos nav nekādas vērtību orientācijas, ka skolotāja prestiža kā tāda vispār nav.

    Tās būtu lietas, par kurām vērts diskutēt.

    Visi, kuri mani saukā par kremļa spiedzi. Padomājiet paši – kāpēc mūsu prese ir pilna ar to cik slikti Krievijas domes deputāti, cik bezcerīga ir dzīve Krievijā, bet kāpēc mūsu medijos nav ziņas par to kā savas problēmas risina demokrātiskās sabiedrības.

    Arī Vācijā runā un diskutē par to,ka bundestāgs ir pārāk tieši un bezprincipiāli atstrādā lielo sponsoru naudu, nevis gādā par sabiedrību kopumā.

    Kāpēc tai pašā tvnetā ir vesela ziņu nodaļa par jaunumiem no Krievijas, bet ne no Skandināvijas vai ASV, vai citām demokrātijām?

    Kāpēc Raudseps neuzraksta kāda ir ASV, Austrālijas, Kanādas bēgļu politika? Ko tur saka viens , ko otrs politiksais spārns ? Pakrata mums te kulakus, pakaunina kādi mēs bezsirži un aizskrien pa gaisu paši.

    Lūk.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 10.06.2015. 09.41

    Pie mums analītiskus rakstus raksta maz , jo diemžēl žurnālisti nav pietiekami erudīti konkrētās jomās. Pieļauju, ka viņi paši to arī labi saprot … Un tad reizēm sanāk lasīt pilnīgus brīnumus , kur redzami ne tikai augstākās , bet arī vidējās izglītības robi. Te drīzāk intervijas ar nozares speciālistiem prasās :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Drosma 10.06.2015. 10.34

    Ēriks

    Vai tad primabalerīnas krāso lūpas?

    ————-

    Sandrai pietiks, ja ar avīzi noslaucīs no purna spermas paliekas, ja palaimējies no kāda to izvilināt, lai aizietu saņemt municipālas zupas porciju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 10.36

    Ak, rostin, tev atkal problēmas. Nu ko darīt ar tevi , nezinu. Operā iet Pučīni mūzikas festivāls – aizej. Tas attīra dvēseli, nomierina, un ja tā var izteikties – iespirdzina.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 10.40

    Viena daļa žurnālistu nav erudīti un manā vērtējumā, viena liela daļa ir partiju pakalpiņi. Vaļējām mutītēm skatās, ko onkuļi oligarhi teiks un to steidzas sludināt.

    Jau rakstīju – divos medijos bija absolūti pretējas ziņas par Dobeles dzirnavnieka un liela zemes īpašnieka – zemnieka konfliktu. Vienā bija,ka DDZ apzog zemnieku, otrā, ka zemnieks – sponsors vienai partijai, nekaunīgi nemaksā DDZ mizlu naudas. Kā bija patiesībā – vēl šodien nezinu, jo ne viens, ne otrs portāls informāciju neatsauca un nelaboja.

    Lūk.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Drosma 11.06.2015. 08.47

    klusais, apbrīnoju, ka esi sācis diskusijas ar “Latvijas valsts”un kolpanta klonu!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 11.06.2015. 09.47

    aivarsk – kā ar analītiku ? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 11.06.2015. 09.51

    Par žurnālistiem svaigs stāsts – vai nu es ko nesaprotu vai kas , bet LETA ziņa :

    “2014.gadā uzņēmuma apgrozījums saruka par 53% – no 769 964 768 eiro 2013.gadā līdz 503 406 302 eiro pērn.

    Savukārt «Orlen Latvija» peļņa saruka par 54% – no 3 937 676 eiro 2013.gadā līdz 2 555 224 eiro pērn.”

    Publicēts finanšu portālā – http://financenet.tvnet.lv/zinas/563710-orlen_latvija_apgrozijums_un_pelna_saruk_par_vairak_neka_50

    Vairāk par 50% , tas būtu vairāk par pusi , ja es pareizi saprotu …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 11.06.2015. 10.36

    ….Klusais …ministri tikpat “spējīgi” uz informācijas izplatīšanu, neiedziļinoties teiktajā:

    Dūklavs: “Zivrūpnieku zaudējumi 1-2 mēnešos būs 200 mlj €”. Tātad, to gada peļņai bez RUS sankcijām jābūt lielākai par 1,2-2,4 miljardiem! :-)

    …vai arī – ministrs uzklausa ražotāju teikas par briesmīgajiem zaudējumiem…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 11.06.2015. 10.36

    Jā. Diemžēl es esmu tas cilvēks, kas visbiežāk ciparus ignorē, vai tie man paliek kā fons. Vispār, bieži daru tā – atveru vienu protālu – izlasu virsrakstus, ja kāds ļoti ieinteresē – lasu visu rakstu, biežāk jau tomēr tikai virsrakstus , vai pusi rakstu.

    Al Jazeera , piemēram, – cenšos lasīt, bet – bieži ir tā doma – ai -tas pārāk tālu no manām interesēm un manas sapratnes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 11.06.2015. 11.37

    zane – kā nu interpretē teikto – ” Latvijas zivrūpnieku zaudējumi pēc Krievijas nesenā lēmuma uz diviem mēnešiem aizliegt konservu eksportu ir aptuveni 100 līdz 200 miljoni eiro, trešdien LNT raidījumā “900 sekundes” sacīja zemkopības ministrs Jānis Dūklavs (ZZS).

    http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/zivrupnieku-zaudejumi-krievijas-del-ir-200-miljonu-eiro-robezas-atzist-duklavs.d?id=46085711#ixzz3cjz3X61B

    Var matemātiski saprast sareizinot ar 2 mēnešiem , bet var saprast arī kā lēmuma sekas kopumā .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Drosma 11.06.2015. 11.51

    ….tieši tāpēc žurnālistiem būtu jābūt ļoti uzmanīgiem ar šādas informācijas publicēšanu un avoti būtu jāpārbauda un jāprecizē 2x….

    …mani pārsteidz sab.medija paviršība – LTV1 prezidenta vēlēšanu dienā visos ziņu raidījumos centās iestāstīt, ka Saskaņai Saeimā ir 29 deputātu balsis… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 11.06.2015. 11.58

    zane – par to jau ir runa , ka žurnālistiem reizēm grūti ar zināšanu līmeni …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 10.06.2015. 07.14

Savulaik , kad Rībena bija tā aktīviste, kura pa sētas durvīm, bez jebkādiem konkursiem, bez jebkādām diskusijām, kārtoja naudas iedošanu propagandas filmas uzņemšanai , nu no tā budžeta, ko saeima sev piešķīra atklātai sabiedrības uzpirkšanai – korupcijai,tad satori bija intervija ar Rībenu. Un tas,kas man no šīs intervija palika atmiņā – Rībenas runas veids – kad es biju ministre, kad es izkārtoju to, kad es panācu šito, kad es jau teicu to. Tā arī neatbildot konkrētos jautājumus un tā arī nespējot konkrēti formulēt savu viedokli . Vien kā ar āmuru cērtot – es to un es šito, es tik laba un es tik izcila.

Un , protams, ka uzreiz ir rezultāti – cilvēki, kuros šie vārdi iekrita kā grauds siltā auglīgā zemē un kuri tagad -raksta – Rībena nu gan ir izcila deputāte. Tikpat izcila deputāte,kā es primabalerīna.

Starp citu – mums nu jau ir nevis desmitiem – bet simtiem cilvēku, kuri ir praktizējušies citu valstu – Vācijas, Zviedrijas, Lielbritānijas utt. parlamentos. Kāpēc šos cilvēkus neuzaicināt uz intervijām , lai viņi pastāstāstītu ,kā darbojas parlaments īstā demokrātijā. Kāda ir demokrātiskas valsts parlamenta deputāta ikdiena?

+1
-6
Atbildēt

0

dzeris49 10.06.2015. 06.49

Kurš tad strīdas, Zviedrija varētu būt visādā ziņā piemērs, uz ko tiekties, bet, tas jau nenozīmē, ka nav lietas, par ko var būt strīdīgs viedoklis, manuprāt, jebko var novest līdz absurdam dogmātiski to visu uztverot, un, ja parādās doma cenzēt klasisko literatūru tolerances un politkorektuma vārdā – līdz tam pat komunisti nebija aizdomājušies komunisma ideju vārdā, manuprāt, te ir par ko uztraukties.

Cita lieta, ka par to būtu jāuztraucas nevis mums, bet, pašiem zviedriem, ja viņi to akceptē, tā ir viņu izvēle.

Bet, priekš Latvijas publikas tā ir jūtīga lieta, kāpēc lai Rībēna arī nepaceltu savu “konservatīvās” politiķes reitingu ar tik pateicīgas tēmas cilāšanu?

No otras pues, ne viss, ko dara Rietumi, vienmēr ir pareizi, paši jau viņi atzīst, ka izgāzušies gan ar to multikultuiralismu, gan ar demokrātijas eksportu, tāpēc nemaz nav slikti, ka par atsevišķām lietām Latvijā notiek diskusijas.

+3
-1
Atbildēt

0

Aldis Kaufmanis 09.06.2015. 22.27

Diezgan simptomātiski, ka viena bērnudārza stāsts (kas zviedriem viņu kontekstā šķiet saprotams) mūsu deputātei iedzen baiļu nekā tā gūst iedvesmas no Zviedrijas, kā vienas no mazāk korumpētās, laimīgākās, līdztiesīgākas, bagātākās utt valsts.

Man šķistu vērtīgāk ja viņa ar savu rakstu un domu enerģiju vairotu pozitīvo, bet tas šķiet neiedvesmo, vajag dusmoties.

+8
-9
Atbildēt

2

    kristaps_freimanis > Aldis Kaufmanis 09.06.2015. 22.57

    “neiedvesmo, vajag dusmoties”

    ===

    Ja nav panikas, nav politikas…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Aldis Kaufmanis 10.06.2015. 01.12

    Literatūras cenzēšana skar visu sabiedrību, ne tikai vienu bērnudarzu. Tas liecina par totalitārisma klātbūtni.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 09.06.2015. 22.17

Šī ir tā zvaigžņu stunda liekulīgajai Rībenai, kad var skaļi izbļaustīties un sev nacionāļu vidū plusiņus sapelnīt. Drīz NA partijas bosi ar Saimnieku sāks shēmot, visādus norādījumus dot un tad brašā Rībena darīs to, ko vislabāk prot – ” inteliģenti klusēs”.

To jau viņa iemācījās Vienotībā – ” klusēt ” -, kad no ” nezkurienes” nāca ” nezinkādi” norādījumi un, ja tu grib būt pie partijas siles, tad esi tik laipns un ” klusē”.

Kas neklusē, tas tiek atstumts no visiem politbiznesa labumiem.

Mūsu valstī tagad visi klusē, savārija mēslus un klusē.

Smaka no pasauktā Lemberga ir briesmīga, deguni jāspiež ciet, bet visi klusē un grib iestāstīt viens otram, ka tā ir ceriņu smarža.

Ja pateiks kāds, ka smird un smaka nāk no Lemberga, tad pats smieklīgs kļūs, jo kas tad, ja ne viņš, pasauca atpakaļ smirdošo Maitu.

Tātad, norunāts. Visi klusējam. Vienalga, lai kāda smaka nāk no Puzes, izliekamies, ka nejūtam.

Un par Lembergu ne vārda, viņa nav.

Valstī mazinās oligarhu ietekme.

Lembergam zūd kontrole un tas neko vairs neietekmē.

Bet smaka nāk ar vien lielāka. Dīvaini, no kurienes tā?

Bet klusēsim tālāk, neatzīsim kļūdas un izliksimies, ka viss kārtībā.

Mēs no tautas, kas dzied, esam pārvērtušies par tautu, kas klusē.

Skaisti!

+6
-8
Atbildēt

7

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 10.06.2015. 00.57

    Esam pieraduši pie smakām,kurš gan nav tādas palaidis,tiekot pie varas.Atceramies kaut vai liekulīgā Zatlera un viņa savāktās bandas palaisto smaku,kad viņi centās iedabūt SC valdībā pretēji pirmsvēlēšanu solījumiem.Pēc tās apdullinošās smakas kurš tad vairs reaģēs uz citām smakām…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 10.06.2015. 09.40

    SB. To jau viņa iemācījās Vienotībā – ” klusēt ” -, kad no ” nezkurienes” nāca ” nezinkādi” norādījumi un, ja tu grib būt pie partijas siles, tad esi tik laipns un ” klusē”.

    _______________________

    Ar klusēšanu vēl ir par maz – vienmēr jāslavē Āboltiņa, pretējā gadījumā vieta listē neatradīsies. Vai Bruņiniekam jau visas Don Kihota kaites piemetušās, ka aizmirsis, kā Zatlers savus partijas biedrus ar apsardzes palīdzību ieslēdza līdz vēlai naktij un atņēma mobīlos telefonus, lai, nedod Dievs, nepasūdzas konkurentiem?:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Uz lno

    ” lai, nodod Dievs, nepasūdzās konkurentiem..”

    Godātais lno, uzrunāju un atbildu Jums tāpēc, ka zinu – neesat stulbs un neesat negodīgs nelietis, kā klusais.

    Bet varbūt gribiet ” atlaist muļķi”, kā daudzi te dara?

    Nevis, ” lai nepasūdzās konkurentiem”, bet lai-

    NENODOD ZIŅAS SABIEDROTAJIEM!

    Jūs taču skaidri ziniet, cik daudz ZRP bija no Vienotības un Lemberga ” iesūtītie”, kam jau ar pirmajām dienām bija dots uzdevums – Graut ZRP.

    Starp citu, ir arī viens cits paņēmiens, kā cīnīties ar ” iesūtītajiem”, kas tikuši Saeimā ar ” individuālajām kampaņām”. Tas ir Vienotības Āboltiņas stilā un izpildījumā – aizsūtīt ” iesūtīto kazačoku Junkuru” uz Indiju..

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Skumjais Bruņinieks 10.06.2015. 10.54

    Jā,drausmīgie iesūtītie kurmji,kuri izjauca cēlās ZRP godīgos plānus ievilkt valdībā SC,tagad Lembergs būtu sakauts,mums būtu pavisam cita valdība un mēs varētu dabūt Dolgopolovu par prezidentu,bet nīstamie naciķi tiktu aizslaucīti politiskajā mēslainē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 10.06.2015. 11.34

    SB – kas būtu jādara , lai kļūtu par godīgu nelieti ? :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 10.06.2015. 12.38

    Jūs taču skaidri ziniet, cik daudz ZRP bija no Vienotības un Lemberga ” iesūtītie”, kam jau ar pirmajām dienām bija dots uzdevums – Graut ZRP.

    —————————

    kurš bija tas nelietis, kas izdarīja visgraujošāko triecienu (z)RP – ierosināja uzaicināt latviešus nīstošo kolonistu partiju valdībā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 10.06.2015. 12.46

    andrejs – Sondore Kukule :) :) :) sačukstēja šefam ausī …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

locus 09.06.2015. 16.02

Rībenai laikam nerealizējies rakstnieces talants sācis izpausties – šitādu palagu uzcept. Tāpat kā te vienai otrai grieķu dieviešu cienītājai….

+8
-15
Atbildēt

2

    Aldis-2 > locus 10.06.2015. 21.02

    Viņai noteikti ir jāraksta biežāk – viņai pašai ir vieglāk un arī citiem ir mierīgāk. Būtu taču sliktāk, ja viņa visus šos burtus būtu izgāzusi uz bērniem, vīru vai kaimiņiem…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    locus > locus 11.06.2015. 12.36

    Es atceros, ka Rībena ar putām uz lūpām arī teica, ka jāļauj Dalailamam viesoties Saeimā bez ierobežojumiem, un es viņai piekrītu – pa lielam. Taču Dalailama ir ļoti gudrs večuks, un viņš esot teicis, ka Rībena esot tāda negatīva. Tas tā tīri no psiholoģijas viedokļa. Mēs taču tagad esam izglītoti un zinām, ka – ja viens agresīvi bļauj: geji ir maukas! – bet otrs agresīvi bļauj pilnīgi otrādi: maukas ir geji! – tad viņi abi ir vienkārši agresīvi, nevis tradicionāli vai liberāli orientēti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ciniits 09.06.2015. 13.46

Tā kā a. god./ļ.cien. (utt.) Landerholms nav informējis, ar kādu vietniekvārdu (viņš, viņa, hen/vidējais aritmētiskais/ono) pie viņa vērsties, pieļauju, ka Latvijas Republikas 12. Saeimas deputāte Inguna Rībena kārtējo reizi ir rīkojusies politnekorekti, apelēdama pie vēstnie… (?) džentlmeniskuma: senajās, tradicionālajās Eiropas kultūrās par džentlmeni uzrunāja tikai godprātīgu vīriešu dzimtes būtni. Varbūt, lai neizraisītu diplomātisko attiecību saasināšanos ar grūti prognozējamām sekām (pat Kārļa XVI Gustava 1992. gada 8. septembrī konstatētais „Das war schreklich!”, diemžēl, nespēja anulēt „Beloostrova” aizbraukšanu no Treleborgas 1946. gada 25. janvārī), varbūt „Ir”am , Latvijā cenzūrai neesot, tomēr tā klusi un nemanāmi aizcenzēt Ingunas Rībenas rakstu uz nekurieni? – drošs tomēr ir un paliek drošs. :-)

+11
-7
Atbildēt

0

Drosma 09.06.2015. 12.24

Jā, kad pa kluso pa tumšo , slepus no sabiedrības balso saeimā – arī Rībena – klusums – nav rakstu, nav interviju – Rībena klusē – saimnieki oligarhi ir noteikuši kā būs būt un Rībena klusē.

Kad būtu jāreaģē uz to ,kas notiek Latvijā – kā latviešu bērnus tirgo uz ārzemēm , kā 40 % bērnu dzīvo uz nabadzības robežas, kā mums grib uzpiest musulmaņus ar visiem bērniem , tad Rībena klusē, zemāka par zāli, klusāka par ūdeni.

Kad jākritizē laimes zeme Zviedrija, uz kuru ar siekalainu skaudību skatās simtiem tūkstošu latviešu, uz kuru aizbrauc uz dzīvi – jo tā tur labāka – desmitiem tūkstošu latviešu – tad Rībena ir klāt atkal ar savu patiesību. Nezinu – bet pieļauju domu,ka paši naciķi un šaurs viņu bļodlaižu loks ir vienīgie, kuri tam tic un notic.

Jā – ko tur teikt. Traģiski. Vienkārši traģiski.

+9
-24
Atbildēt

27

    dzeris49 > Drosma 09.06.2015. 12.56

    Tu taču negribi teikt, ka tāpēc Zviedriju nedrīkst kritizēt, īstenībā, tā multikulturalisma politika ir izgāzusies, bet, zviedri, vēl arvien, pēc inerces to turpināt, jo tā ir izdevīga kreisajiem un viņu dogmām.

    Salīdzini Latvijas un Zviedrijas vēsturi, tad ko brīnīties, ja zviedri dzīvo labāk?

    Un tu nonāc pretrunā pati ar sevi, par tiem musulmaņiem, ko uzspiež Latvijai – zviedri, vispār, tos jau ir uzņēmuši, kāpēc, par to pašu, nekritizē Zviedriju?

    Par to bērnu “pārdošanu”, utt. – nu jau sāc runāt, kā Krievijas Domes deputāts, tipa bērns ir valsts īpašums, lai, labāk, dzīvo bērnu namā, nevis, viņu adoptē, un viņš nokļūst ārzemēs, kur to ārstēs, kur viņš iegūs labu izglītību, kur viņu mīlēs, un kur viņam būs nākotne.

    Tas, ka tur ir kāds korupcijas moments, nu un, šoreiz svarīgākās ir bērna intereses.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > Drosma 09.06.2015. 14.02

    Kad jākritizē laimes zeme Zviedrija, uz kuru ar siekalainu skaudību skatās simtiem tūkstošu latviešu,

    ————————–

    es gan neskatos.

    Jums laikam piemirsies, ka Zviedrijā 250 gadus nav bijis kara, kamēr pie mums krievu okupācija beidzās pirms 20 gadiem.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Drosma 09.06.2015. 14.09

    ——–dzeris49:”(..) un viņš nokļūst ārzemēs, kur to ārstēs, kur viņš iegūs labu izglītību, kur viņu mīlēs, un kur viņam būs nākotne.”

    ===============================================================================

    Visi vēlas nokļūt Rietumu paradīzē, kur visiem labi, visi mīlēti un visiem spīd gaišā nākotnē!

    Aidā, pilsonīši,- aidā uz Zviedriju, kamēr tur vēl pus-Āfrika nav uzņemta humānisma vārdā.

    https://www.youtube.com/watch?v=apijYIffiHI

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Drosma 09.06.2015. 14.14

    ———andrejs:”Jums laikam piemirsies, ka Zviedrijā 250 gadus nav bijis kara, kamēr pie mums krievu okupācija beidzās pirms 20 gadiem.”

    ===============================================================================

    Jums derētu atcerēties, ka Zviedrija beidza karot pēc Krievijas sagādātā “pēriena” Ziemeļu karā.

    https://www.youtube.com/watch?v=wojI4sQO5M0

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Drosma 09.06.2015. 14.40

    Nevajadzētu ” latvijas valsts” jauno/kārtējo kontu “skaisle” komentēt!

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 14.53

    Kaut kāds vājprāts. Patiešām.

    Būtu savas mutes nomazgājuši un tad ņēmušies Zviedriju kritizēt !!!

    Atšķirībā no latviešiem – zviedri nevaino ne krievus, ne vāciešus, ne savus oligarhus. Viņi spēj diskutēt godīgi un atklāti.

    Vai tas nav vājprāts, ka mēs metamies kritizēt multikultūrālismu Zviedrijā, bet mums nav viedokļa – ne saeimas deputātu, ne sabiedrības – par to vai spēsim kā sabiedrība izdzīvot , ja uzņemsim bēgļus.

    Rībena bija viena no tām , kura siekalām pa gaisu šļakstoties stāstīja kā jāaizliedz aborti, tai pat laikā – kad bērniem jādzīvo pusēdušiem,. tad klusē – paši pieēdušies spīdīgiem tauku vaigiem.

    Jūs kāds esat lasījis statistiku – cik Latvijā ir augoši bērni , kuri 8 stundas dienā nesaņem siltu ēdienu? Un Tu man te neargumentē , ka bērni nav valsts īpašums , tas ir nelitīgi un zemiski. Bērni ir pirmais, kāpēc šai valstij vispār ir tiesības pastāvēt.

    Es biju Falkenbergas ģimnāzijā – mani aizveda uz skolas ēdnīcu, kur jebkura vecuma skolēns var ierasties jebkurā laikā un ēst cik grib un izvēlēties trīs veida pienus, svaigus vai žāvētus augļus, cietas vai mīkstas desas. Man gandrīz bija jāraud, kad es to redzēju un atcerējos tos brīūs, kad man bija jāvada stundas klasēs , kurās bērniem no bada spīd acis.

    Kuram vēl nav skaidrs, ka tāpēc latvieši pērk mājas un zemi Zviedrijā, jo tā ir taisnīga un godīga sabiedrība atšķirība no šīs netītrās un lišķīgās melu sabiedrības.

    Gribas paņemt kādu dezinfekcijas līdzekli vai kādu kadiķkoku un visus šos netīrumus izkvēpināt.

    Mums lustrācija nav bijusi, bijušie čekisti mūs drāž kā asfalts ezīžus, bet kas gan ir tas salīdzinājumā ar tām briesmām, ka Zviedrijā ir multikultūrālisms! Kas gan ir mūsu maziņās problēmiņas salīdzinājumā ar zviedru milzu problēmām?!!

    Vergu tauta,attopieties taču.

    +11
    -18
    Atbildēt

    0

    courland > Drosma 09.06.2015. 15.10

    Skaisle pati ir nozīmīga daļa no šīs netīrās un lišķīgās melu sabiedrības ar saviem čekistes pūliņiem sagraut Okupācijas muzeju un tā piebūves būvniecību Rīgā.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 15.12

    varēt padomāt, ka tu esi spējīgs kaut ko komentēt – tik cik sevi apjūsmot un citus atspārdīt , komentētājs tāds pats kā es baletdejotāja!

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 09.06.2015. 15.25

    Kurā vietā Latvijā tu redzēji tos bērnus, kam “no bada spīd acis”?

    Lai nu kas, bads te nav, un, ja kāds bērns ir badā, tad vecāku dzeršanas dēļ, visdrīzāk.

    Nu par to supertaisnīgo zviedru sabiedrību – reiz te kāds zviedru tūrists sabrauca divas Latvijas policistes, kas nomira, un Zviedrija viņu tā arī neizdeva un netiesāja, kaut, zināja, kurš tas ir, viņu uztverē pārkāpums nebija tik liels.

    Un tie emigrantu rajoni, vandālisms, utt., arī ir Zviedrija, kā tur ar to likumību, taisnīgumu un visu pārējo, tur arī esi dzīvojusi, Latvijā, pagaidām vēl, var dzīvot visur, un bez bailēm.

    Cita lieta, ka, saprotams, pārticība tur lielāka, visiem zināmu iemeslu dēļ, socialā nevienlīdzība mazāka, valdība godīgāka, bet, arī viņiem ir problēmas.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 15.25

    nekādu okupācijas muzeju es sagraut negrasos, bet es esmu pret piebūvi.

    Tas lai nu ir skaidrs.

    Un lustrāciju es uzskatu par svarīgāku kā muzejs. Tad arī tu nevarētu mani apsaukāt par čekisti, tā vietā , lai minētu kaut cik pamatotus pretargumentus maniem apgalvojumiem.

    Kā skuķis, tup aiz žoga un saukājās.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 15.39

    nu džeri – dzīvo gan bērni badā un pusbadā.

    Nu jau desmit gadi kā skolā nestrādāju, bet tāpat – tepat vien Latvijā dzīvoju, tai skaitā – piedalos labdarības pasākumos, uzklausu , ko stāsta sociālie darbinieki, ko stāsta skolotāji. Zinu par klasēm, kurām valsts apmaksā pusdienas, kurām nemaksā, zinu ļoti daudz. Tai skaitā – kāda ir ēdienu kvalitāte, ko stāsta paši bērni, zinu.

    Par to, ka zviedri nobraukuši latviešu sievieti tu atceries, bet ka patēvs nosita bērnu, kurš bada dēļ viens pats izēda zaptsburku tu kaut kā nespēj atcerēties. Seksīga vispār tev tā atmiņa. Bet perversi seksīga. Tu atceries to, ko vēlies.

    Starp citu – gribi tici , gribi nē. Bet bija viena tāda ģimene, kurā vecāki nedzēra , bet viņi bija patoloģiski slinki manā vērtējumā, un bērni bija baltāku ādu kā palagiem , spīdīgām acīm, puņķainām sejām. Es nespēju normāli vadīt stundu zinot, ka vienīgais, ko tie puišeļi vēlas ir kaut ko apēst.

    Uz kādu laiku mēs – skolotāji tiem bērniem dabūjām iespēju pasniegt tēju ar cukuru un pliku maizīti. Tikai nedomā, ka viņi kautrējās, nē – viņi nevarēja vien sagaidīt pirmās stundas beigas, lai tiktu uz virtuvi.

    Kāpēc deputāti uztraucas par to , ko zviedri dara savā valstī , kāpēc viņi neuztraucas par to,kas notiek Latvijā?

    Kur ir deputātes rībenas viedoklis par skolotāju , vispār izglītības finansēšanas modeli? Par skolu vēstures programmu saturu un vēstures zināšamām ?

    Nav. Protams, ka nav. Jo ērtāk un populārāk ir trīties gar Zviedrijas vēstnieku , nekā savas problēmas atzīt.

    Labi, dari kā zini. Es savu viedokli pateicu – nav , ko mācīt citus dzīvot, kamēr paši slīkstam nost savās problēmās.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Drosma 09.06.2015. 15.46

    Uz skaisle

    Dzeri49 nav priekš Jums, esat pilnīgi dažādi cilvēki.

    Būsiet nelaimīgi. Dzeris ir labsirdīgs, mīkstas dabas onka, bet Jums vajag stingru roku.

    Dzeris49 ir lēna un vienmērīga upe Lielupe.

    Jums vajaga Amatu ar krācēm un atvariem..

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 15.56

    Nav tiesa. Ja divi cilvēki var uzminēt viens otra domas, tad paliek garlaicīgi. Interesanti ir tad, ja ir par ko strīdēties.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Drosma 09.06.2015. 16.26

    Uz skaisle

    Dzeris49 naktīs zanEs vārdu piemin, vai tas Jums tīkami būs?

    Vai spēsiet ar to sadzīvot?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 16.44

    Man šķiet, ka Tu , Skumjais Bruņiniek garlaikojies.

    Manai mīlestībai pret džeri nav nekāda sakara ne ar zviedriem , ne ar zanēm un arī ne ar tevi vai tev līdzīgiem.

    Es starp citu džeri iedomājos ļoti zviedrisku – ar zilām acīm un lielu un garu un spēcīgu. Gudrs jau viņš ir, to es jau zinu. Ja viņš būtu maza auguma un melnām acīm, es raudātu un justos piekrāpta. Dažreiz vīrieši arī tādā veidā krāpj sievietes, ka iztaisās par zilacainiem skandināviem, bet pēc tam izrādās,ka sprogaināki un tumšāki par Neapoles itāļiem.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Drosma 09.06.2015. 17.02

    Uz skaisle

    Ja mīlat dzeri , kā apgalvojat, kāpēc neaizstāviet no tā mežoņa v_rostina?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 17.11

    Rostins nav mežonis, Rostins ir mūsu sabiedrības upuris.Viņam tāpat kā daudziem sāp visas netaisnības,kas ir mūsu sabiedrībā, bet viņš nespēj par to ne domāt, ne izteikties prātīgi un argumentēti kā to spēj džeris.

    Man rostina ir žēl, es gribētu viņam palīdzēt, bet katru reizi kā mēģinu, viņš man skrien virsū ar savām erekcjas problēmām un ar tām nodarboties es tomēr negribu.Patiesībā – pat īsti neprotu, tā laikam ir pareizāk teikt. Par intīmām lietām tomēr katram pašam jāuzņemas atbildība.

    Jā un džeris stāv pāri visiem uzbrukumiem un visām sīkajām naciķu un viņiem līdzīgo intrigām. Lūk.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    vvilums > Drosma 09.06.2015. 17.14

    “No bada spīd acis”. Fakts ir tāds, ka gandrīz 30% pirmklasnieki Latvijā ir ar lieko svaru, un pusdienas ar uzkodām tiem pa velti.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 17.23

    Nu kā ir – fakts ir tas, ka Latvija ir viena no sociāli netaisnīgākajām sabiedrībām Eiropā.

    Noteikti ir bērni, kuri ir dārgāk ģērbti un labāk ekipēti par jebkuru skolotāju vai skolas direktoru, bet tas neizslēdz tos gadījumus, kad bērni ir neēduši un tādi pusbadaini aug.

    Man šķiet, ka tas bija tvnet, kur ārsti par to izteicās, ka viņi nezinot , ko darīt ar tiem bērniem, kuriem vienīgās problēmas rodas no tā, ka nav pilnvērtīgs uzturs.

    Mana pieredze ar pieņemto bērnu bija tāda, ka viņai draudēja invaliditāte. Un ārsti atteicās izsniegt izziņu, ka tā būs dzīvībai bīstama, jo es biju sākusi meklēt līdzekļus operācijām. To varēšot diagnosticēt tikai tad, kad tā būšot. UN domāju, ka tā ir arī joprojām – no pusbada, no uztura nepietiekamības jau nemirst uzreiz, tāpat kā no aptaukošanās.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > Drosma 09.06.2015. 17.38

    Uz skaisle

    Mana vaina arī tur ir, jo apņēmos Ģenerāli izārstēt ar slaveno susura – Makarenko metoni – atkailināts elektrības vads dibenā un zem sprieguma. Bet rostins aizbēga no procedūrām un tagad staigā ar aprautiem elektrības vadiem , kas palikuši pakaļā, mētā tos uz vienu, uz otru pusi, kā dinozaurs savu asti un neganti šņāc.

    Man jau apnicis ar visiem cīnīties, tolka nav nekāda. Ja Jūsu sirds nebūtu aizņemta, varētu aizšaut uz Venēciju, man ir lieks gumijas zābaku pāris. Pabradātu pa Sv. Pētera laukumu, pabarotu baložus un aizmirstos no visām Āboltiņām un Lembergiem.

    Jums ir labs salikums – erudīcija un stulbums. Tas ir labs kokteilis un, nešaubos, dzīve mums sistu tur ” augstu vilni”. Es jau neesmu daudz gudrāks par Jums.

    Mēs tur tādus podus taisītu…

    Ps

    Par naudu nevajadzētu rūpēties, ar akordeonu savus 300 eur dienā sapelnītu.

    Jūs varētu dziedāt..

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 09.06.2015. 17.47

    Skumjais Bruņinieks – zanE pieminēt un pat sapnī redzēt nav nekas slikts, manuprāt, viņai jābūt simpātiskai un interesantai sievietei, to pašu varētu teikt par Skaisle, kaut, protams, viņas ir dažādas.

    Galvenais, ka neredzu ne parastajos, ne erotiskajos sapņos Zatleri, un nedomāju un nerakstu par viņu no rīta līdz vakaram.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 09.06.2015. 17.51

    Paldies Skumjais Bruņiniek,to erudīciju es pieņemu, bet to stulbumu paturiet sev, ko nu tērēsieties – pašam noderēs. Kā visādi dzīvē negadās, to neviens nevaram paredzēt. Un ar elektrības vadiem sevi ārstējiet – ievadiet un pievadiet, kur vien izdodas – paeksperimentējiet. Rostinam vajag mīlestību un maigumu.

    Jūs tāds pats bruņinieks kā es Leimaņa baletdejotāja, tālāk par izlidošanas zāli jaunā DP mūs nepalaistu. Nu mani varbūt, man tomēr piemīt pārliecināšanas spēja. Lūk.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 09.06.2015. 19.48

    Rostins jaunībā būs vizinājies ar Pušņakova seniora taksometru …

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Drosma 10.06.2015. 01.05

    bet ka patēvs nosita bērnu, kurš bada dēļ viens pats izēda zaptsburku tu kaut kā nespēj atcerēties.
    ——–
    Pate ar lāgā neatceries. Vainīga bija māte, kura nu jau ir notiesāta.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 10.06.2015. 07.00

    Vainīgs bija patēvs, kurš izmeklēšanas kamerā pakārās. Mātei bērnus atņēma un māti notiesāja, jo tad,kad bērnu sita – māte to neiazstāvēja.

    Vēlāk VBTAI esot veikusi izmeklēšanu,kā septiņu cilvēku ģimene esot varējusi iztikt tikai no bērnu pabalstiem. Par rezultātiem šai izmeklēšanai nerakstīja, ģimene nebija arī Bāriņtiesu interešu lokā. Tur ko pārdot uz ārzemēm nebija, tad , kuru gan tas interesēja, ka bērni aug neēduši.

    Vienbrīd bija tā,ka es izprintēju visus šos rakstus – arī par diviem zēniem , kuru māte pakārās un kuru no virves divas dienas neviens neizņēma – bērni dzīvoja ar pakārušos māti.

    Par zīdaini, kuru pametusi dzērājmāte un kuram ēst nesis un vakarā sedziņu uzsedzis vietējais bomzis. Biju iedomājusies to visu sūtīt uz saeimu. Pēc tam vienā brīdī sapratu – vai tad viņi to nezin – zin un vēl daudz vairāk un daudz šausminošākas lietas zin. Tad visus tos papīrus izmetu un noteicu sev par to vairs nedomāt. Dari,ko vari, bet nelec augstāk par dibenu sev teicu. Tā arī dzīvoju,bet situācija jau nemainās. Visos bērnu aizstāvības amatos visi tie paši treknie onkuļi un tantes.

    Lūk.

    Tieši tāpēc man škiet tik amorāli – uzbrukt un kaunināt Zviedrijas vēstnieku , kad paši esam kā pirmsapgaismības laikmeta barbari.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 10.06.2015. 08.14

    skaisle,Kāpēc aizmirsi pieminēt,ka tie treknie onkuļi un tantes bija naciķi,un Bordāna partija atrisinātu visas šīs sasāpējušās problēmas?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Drosma 10.06.2015. 10.31

    klusais

    Kāda vienprātība ar pielipējzivi, kuras zvaigžņu stunda, noberzt Šļeseram, Magonim, Rāvim, Savickim un Loginovam muguras un paraustīt to krāniņus.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 09.06.2015. 11.14

Te ir piemēri, un, īstenībā, tādu ir daudz vairāk, un ne tikai Zviedrijā, kā, nezinot mēru, pat vislabākās idejas, kā, piem., tolerance un politkorektums, “kreisie” politiķi un birokrāti var novest līdz absurdam , un klasiskajai demokrātijai un liberālismam raksturīgas lietas, kā vārda un preses brīvību, līdz cenzūrai.

Un cenzūra ir cenzūra, un absolūti nav svarīgi, vai tas notiek “tolerances” vārdā, vai tāpēc, ka iemesli ir politiski, un valstī ir diktatūra, abos gadījumos ir ļoti slikti.

It sevišķi, ja cilvēki, pret kuriem izturas toleranti, nemaz nedomā tā izturēties pret citiem, uzskata to par vājuma izpausmi, un vienkārši nekaunīgi izmanto savas kultūras ( kā dzīvesveida) uzspiešanai, un, īstenībā, ciena vienīgi spēku, un viņus par to pat vainot nevar, tā ir pavisam cita kultūra ar pilnīgi citām vērtībām.

+18
-8
Atbildēt

1

    edge_indran > dzeris49 09.06.2015. 12.36

    ———

    “Mums būtu liela priekšrocība, ja mūsu zemi būtu okupējusi, piemēram, Zviedrija.” Paulis Kļaviņš, bij. Saeimas deputāts (Tikšanās.lv.,2009.g.maijs)

    ===============================================================================

    Tā “cita” kultūra ir tā Rietumu kultūra – to jau I.Rībenas kundze nevēlas pilnībā pieņemt un pilnībā pārņemt. I.Rībenas kundzes paaudzes vairākumam jau sava kultūra tuvāka – savas dziesmas par cīņu pret cittautiešiem sirdij mīļākas.

    Uzdziedāsim, pilsonīši!

    Trīs vīri cēlās kaujā…

    https://www.youtube.com/watch?v=EM-nUvhkuAk

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

cabulis 09.06.2015. 11.00

Manās acīs I.Rībena ir vissakarīgākā deputāte, un viņas pasaules uzskats perfekti atbilst manējam: jā ir jābūt tolerantiem, bet nevar visādiem jocīgajiem, neriktīgajiem un superpolitkorektajiem ļaut kāpt uz galvas.

+24
-11
Atbildēt

0

aivarsk 09.06.2015. 10.49

Ja jau vārds NĒĢERIS ir lamuvārds zviedrijā, tad loģiski būtu, ka vārds ZVIEDRS būtu lamuvārds Āfrikā!

+12
-8
Atbildēt

4

    Optiskais Tēmeklis > aivarsk 09.06.2015. 13.29

    Vārds zviedrs noteikti ir lamuvārds Latvijā, attiecas uz daudziem zviedru biznesmeņiem, īpaši — banksteriem, kas izliekas par baņķieriem. Ja zviedram kā lamuvārdam LV nav piešķirts pietiekams svares, tad viernīgi tādēļ, ka par zviedru smagāks lamuvārds Latvijā ir krievs, tomēr zviedru banksteri LV ir izlaupījušie un apmuļķojuši tik iespaidīgos apmēros, ka (tādu) zviedru vēstniekam džentlmeniskums varētu būt tiešām nezināma kategorija.

    Malacis Ingūna Rībeni, ka nekautrējas šīm š’vedam kraut pa zobiem, kā pats izpelnījies.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    Raicha > aivarsk 09.06.2015. 13.40

    >>>tomēr zviedru banksteri LV ir izlaupījušie un apmuļķojuši tik iespaidīgos apmēros, ka (tādu) zviedru vēstniekam džentlmeniskums varētu būt tiešām nezināma kategorija.

    >>>

    Jūs arī ar varu bankā ievilka un saldā zviedru vīraka apdullinātu piespieda paņemt kredītu?

    Nabadziņš.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > aivarsk 09.06.2015. 14.07

    Optiskais Tēmeklis Vārds zviedrs noteikti ir lamuvārds Latvijā…

    __________________

    Kas tad Tev, kārtējais īssavienojums katliņā?

    I. Rībenai visu cieņu!

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 09.06.2015. 14.18

    O.T

    Šļeserastiem viens bubulis, zviedru bankas. Ne BB, ne Olimpija, ne Daugavas banka, ne LK, ne RKB, ne bandītu AB.LV un Rietumu bankas.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

aivarsk 09.06.2015. 10.39

“Hallo, ministrija? Te Landerholmo no Rīgas.

Jā, jā, es esmu vēstnieko tajā valstī pāri jūrai, kur mūsu banko slauc tos vietējos.

Ir problēma! Viena no viņu parlamenta deputātēm aicina mani būt “džentelmenim” – steidzīgi vajadzīgi paskaidrojumi – kas tas ir un ko man darīt!”

+19
-10
Atbildēt

3

    andrejs > aivarsk 09.06.2015. 11.28

    vārds džentlmenis Zviedrijā ir aizliegts.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Drosma > aivarsk 09.06.2015. 12.28

    Tikai nevajag. Zviedru bankas ir vienīgās, kuras nav bankrotējušas un tev un taviem draugiem visu naudu savākušas un pazudušas aiz jūras.

    Un visas privilēģijas zviedru bankām piešķirusi ir latviskā saeima, tā pati, kurā sēž tava laimes māte rībena.

    Riebj šitā atdošanās un pārdošanās , mētāšanās zem kājām, bet tad savu vainu neatzīst. Vergs tāds.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aivarsk 09.06.2015. 12.43

    ———

    Kāpēc “vergs”?! Drīzāk velk uz “kalpa” pusi – sejā smaids, bet rokā aiz muguras…..Svensoni jau ne bez pamata savās banku filiālēs vietējos sasēdinājuši – kazakus u.c. rudzīš’ kundziņus.

    https://www.youtube.com/watch?v=mBNGkGGhYv8

    Trīs vīri kādreiz bija hei, hei, hei, hei, hei,

    Kas mierā dzīvoja …/ Bet sveši kungi nāca / Un zemi postīja, jā

    Trīs trīs trīs vīri cēlās kaujai / Un droši cīnījās

    No Daugavas līdz Gaujai / Par viņiem brīnījās……

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

v_rostins 09.06.2015. 10.33

Kapēc nesaukt melnādaini par nēģeri, ja mūsu vecāki to darīja? Dzimumu nivelēšana, tas ir noziegums pret personu, par kuru nekāds sods nebūs pietiekami baiss, jo bezdzimuma organisms jau vairs nav cilvēks.

+13
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam