Pedagogu e-prasmes — obligāta nepieciešamība konkurētspējai
12Saistītie raksti
Viedoklis /
21. novembris
Kāpēc vilcinās ar lēmumu par jaunā izglītības finansējuma modeļa ieviešanu?
Viedoklis /
18. novembris
Skolotāji – vecāku draugs, nevis ienaidnieks
Viedoklis /
13. novembris
Kā zinātne palīdz mācīt un mācīties?
Viedoklis /
12. novembris
Kādus izaicinājumus risinās jaunais skolu finansēšanas modelis?
Viedoklis /
8. novembris
Tehnoloģiju apgūšana ir vienīgā iespēja saglabāt konkurētspēju
Komentāri (12)
ierados 03.06.2015. 07.46
Plašu pieeju informācijai pirmais noēda betona klucis Daugavmalā 300 mln. € vērtībā. Par to naudu varēja nociparot visus papīra nesējus, kas Latvijā ir un izvietot serveros. Un izlikt apskatei bez maksas.
Vispār, kuram infomācija ir dzīves nepieciešamība, piejamību atradīs. Pie tam, e-prasme nav lielākā barjera. Nelaime tā, ka latviešu valodā maz atrodamas aktuālas lietas jebkurā nozarē. Izņēmums – lubenes. Otra barjera, sevišķi vecākai paaudzei – valoda. Nav jau nemaz tik čakli latvieši uz valodu mācīšanos, nasing spešal! Uz tulkošanu ar. Kā ir ar skolotāju vidējo vecumu?
0
Bet 02.06.2015. 11.42
e – prasmes ir plaša pieeja informācijai, un skolotājam tā ir jāzin, jo citādi bērni māca skolotājus, ne otrādi, vismaz šajā ziņā.
0
Neticis 02.06.2015. 11.05
… jeb pārfrāzējot slaveno teicienu par Raini, “Microsoft jūs piespiedīs mīlēt jaunāko Windows”.
0
Pelēkais Vilks 02.06.2015. 10.59
==
kas tā tāda jēprasmīte
maza bērna dārziņā
atvērt ģīmi, aizvērt ģīmi
pašam sevi ieģīmjot
visi bērni sasēduši
ap to savu aipadiņu
vienam putni, otram kāri
trešajam pingvīniņš
0
Odo 02.06.2015. 10.57
Es gan precizētu, ka ir vērts apgūt tikai vērtīgas tehnoloģijas. Diemžēl, daži izstrādātāji ir slaveni ar tehnoloģijām, kuras cilvēki (ja tiem dotu brīvprātīgu izvēles iespēju) nevēlētos apgūt un lietot: http://odo.lv/Blog/110226
0