Zviedru skola māca cieņu un respektu, nevis cenzūru

206

Komentāri (206)

Mantrausis 24.05.2015. 11.33

Šķiet, ka ilgu laiku nedz Astrīda Lindgrēna, nedz zviedru konditori nebija iedomājuši, ka viņu teksts vai lietotie vārdi varētu kādu aizvainot. Un neaizvainoja arī! Domāju, še arī slēpjas jautājuma būtība – kurš ir tas, kas nosaka vai “netīši” uzskata, ka viens vai otrs ikdienas izteikums pēkšņi ir aizskarošs vai “-istisks”… Diemžēl par šo jautājuma daļu runā maz vai nemaz. Bez šādas diskusijas Rībenas “draudze” turpinās tēlot pareizos un vēstnieki politremdeni izvairīsies.

+1
-4
Atbildēt

2

    Ēriks > Mantrausis 24.05.2015. 12.02

    Shēma vienkārša – tautas masām KAUT KAS nepatīk un tās aizskaroši par TO izsakās.Valdošajai elitei toties ļoti gribās,lai tautai TAS iepatiktos.Teiksim,elitei savajagas vairāk imigrantu no siltām zemēm,bet tauta negrib uzņemt,tāpēc tā izvēlās atbilstošus instrumentus tautas ideoloģiskai apstrādei.Šis neērto vārdu aizvietošanas paņēmiens ir viens instruments no plašā arsenāla.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Mantrausis 24.05.2015. 23.02

    ———

    «SEB bankā» pašlaik ir 60 000 klientu, kuru kontiem saistībā ar parādiem ir tiesas noteikti ierobežojumi vai tie bloķēti. Šie 60 000 klientu pamatā ir personas, kuras ir parādā ātro kredītu izsniedzējiem. Ja rēķina, ka «SEB banka» ieņem ceturto daļu tirgus, tad šis rādītājs būtu jāpareizina ar četri, lai raksturotu, cik nopietna ir parādu sloga problēma Latvijā, lēsa bankas vadītājs. http://financenet.tvnet.lv/viedokli/559782-bankas_vaditajs_iedzivotaju_paradu_slogs_ari_mudina_slept_ienakumus

    ==============================================================================

    Ir arī finanšu ietekmēšanas instrumenti, ar kuru palīdzību var kredītus kāro “tautu” pamatīgi ietekmēt. Der atcerēties, kas notika ar Mūkusalas demokrātiem u.c. ozoliņiem, kurus svensoni pēc 19 gadus sponsorēšanas galu galā “uzmeta”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

aivarsklava 23.05.2015. 17.51

Zviedri jau varēja paklusēt. Viņu dzīves modelis ir Eiropas bojāejas modelis. Tie, kas ir dzīvojuši Zviedrijā sapratīs par, ko runāju.

Interesanti, ka agrāk zviedri bija vareni karotāji, impērijas pārvaldītāji, bet pēdējos gadsimtos nolaidušies, līdz seksuālo minoritāšu un sociālo eksperimentu valsts statusa. Nez, kuram bija izdevīgi salauzt zviedru tautas garaspēku. Ar vāciešiem viss skaidrs, tur bija apzināta ASV politika, lai nepieļautu, ka vācieši vēl kādreiz gribētu karot, bet zviedri. Ja kāds zina, papildiniet.

+7
-5
Atbildēt

6

    Drosma > aivarsklava 24.05.2015. 09.35

    Tieši otrādi, nevis paklusēt, bet runāt vajadzētu zviedriem.

    Lūk, Zviedrija ir no tām valstīm , no kurām ekonomisku apsvērumu dēļ uz ASV un Austrāliju izceļoja desmitiem tūkstošu cilvēku.Priekš mazas nācijas tas ir daudz.

    Lai valsts pastāvētu, funkcionētu – bija jāaicina imigranti. Gan kvalificētu, gan nekvalificētu darbu veicēji. Uzaicināja par atslēdznieku vīrieti, teiksim no Senegālas. Viņam piešķīra uzturēšanās atļauju. Pāris gadu laikā pie viņa ieradās puse dzimtā ciema -it kā radinieki, kuriem nebija ne kvalifikācija, ne vēlme strādāt, toties bija tiesības saņemt sociālos pabalstus.

    Ja zviedri ar šo situāciju vēl tiek kaut cik galā, tad latviešiem – kuri ir tieši tādā pašā situācijā – nu jau būs savi simts tūkstošu ekonomisko emigrantu, tad latviešiem šādi strādāt negribētāji, ar tiesībām uz sociāliem pabalstiem – cilvēcīgu palīdzību – tas būs nāvējoši. Tas ir mans apsvērums kāpēc esmu kategoriski pret imigrantiem Latvijā, kāpēc es necienu šo Latvijas valsti, kuras vara reāli un konkrēti ir izrakusi kapu tieši latviešu nācijai.Un turpina mūs virzīt uz kapa malu, nevis nost no tās.

    2010.gadā divas nedēļas ciemojos pie draugiem un radiem Gēteborgā un apkārtnē. Piemēram, Gēteborgā ir rajoni, kur baltajiem nav ko rādīties. Tur valda citi likumi – zviedru valsts likumiem neatbilstoši. Braucu sabiedriskajā transportā. Zviedri visi iekāpj un kompostrē braukšanas talonus. Krāsainie – nē. Spļaudās, knosās un kasās un skatās augstprātīgi uz naivajiem zviedriem. Tādas bija manas emocijas Gēteborgas sabiedriskajā transportā.

    Savukārt lidostā man nācās sevi savaldīt un apvaldīt, lai nenonāktu kādā starptautiskā konfliktā. Sēdēju tukšā uzgaidīšanas zālē. Viss tīrs un spožs, laistās no tīrības. Atnāk kādi cilvēki – sakārto savus koferus, izdzer kādu sulu, kādu sviestmaizi apēd, iemet papīrus papīrgrozā un klusi un mierīgi aiziet.

    Un tad nāca kāda musulmaņu ģimene. Ar daudziem bērniem, koferiem, ar papiņu kā cilts vadoni pa priekšu. Ko viņi tur darīja viens uz otru bļaustoties es nezinu, tikai kad viņi gāja prom – aiz viņiem palika atkritumu jūra -kā aiz lopiem. Es biju tik satriekta, ka gribēju lekt kājās un saukt viņus atpakaļ. Hei jūs tur – suķi – cieniet kaut cik mani , cieniet kaut cik vietu – zemi un cilvēkus , kur atrodaties.

    Kaut arī apsardzi nekur neredzēju, bet nospriedu,ka ja ko teikšu – sāksies asa vārdu apmaiņa un mani nosauks par rasisti un aizturēs un nokavēšu lidmašīnu un būs jāpērk cita biļete un es paklusēju – bet – tas ir vēl viens arguments,ka es negribu savā zemē musulmaņus, kuriem ir pavisam citi priekšstati par higiēnu, par cieņu, vispār – par dzīvošanu šajā pasaulē.

    Un tās ir tādas lietas, kuras ir jādiskutē, jāskaidro.

    Ieguvumi un zaudējumi, izdzīvošanas riski – mums – latviešiem.

    Sasodītie naciķi ar savām preambulām var kapos stāvēt, tās neko nedos, ja nenotiks reāli latviešu nācijas izdzīvošanas pasākumi. Sākot ar tiesiskas valsts nodrošināšanu.

    Ja par prezidentu virza naciķu kandidātu , kurš par tiesiskumu spriež tikpat teorētiski kā viņa kremļa ideju īstenotāji Latvijā – tad tas smird tikpat pretīgi,kā zemsaviešu oligarha pakalpiņš – kandidāts.

    Tā nu es domāju.

    Saprotama lieta, ka zviedri ir humāni, viņi – pat vidusmēra ienākumu cilvēki , dzīvo labāk un krāšņāk kā mūsu 10 procenti miljonāri, bet …

    Jā – nedomāju,ka Zviedrija ir izņēmums, domāju,ka tā ir tikai dabiska lietu gaita – Rietumu civilizācijas bojāeja un tai nu atkal nav nekāda sakara ar homoseksualitāti.

    Bet tai ir vistiešākais sakars ar katras civilizācijas dzīvotspēju,katras nācijas dzīvotspēju un dzīvotgribu. Kā zviedri cenšas izdzīvot – tas būtu lielāku diskusiju vērts, kā mūžīgā baidīšana ar krieviem

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsklava 24.05.2015. 10.35

    Vāi cik skaisti apraksti,kādas tīras jūtas un svēts sašutums par drausmīgajiem naciķiem….Un tas viss tikai tādēļ,lai uzsvērtu homoseksuālistu ārkārtīgo dzīvotspēju?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > aivarsklava 24.05.2015. 18.35

    nu ko erikiņ, niez, bet pakasīties nevari. Ak tu nabadziņš tāds.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsklava 24.05.2015. 22.17

    skaislīt,netēlo uz mēsliņu čupiņas uzkāpiņājušiņu gailītiņu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > aivarsklava 25.05.2015. 12.55

    bet tu netēlo tādu ,kas dusmās skraida apkārt un grib mani dabūt lejā , bet nevar dabūt

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsklava 25.05.2015. 14.38

    Pret klaju demagoģiju jācīnās.Cik reizes atkārtosi,ka homoseksuālisms ir nekaitīgs,bet argumentu -zero?Un emocionālu paziņojumu tev pašai lērums,tā kā paruna par baļķi un skabargu….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

morgenstern 23.05.2015. 15.52

Gandrīz divsimt komentāru un nekā līdzīga diskusijai.

+4
-2
Atbildēt

1

locus 23.05.2015. 11.13

Par to “negerkung”… Nu tad sākam: “Romu meitēns Ringla”, “Mēnestiņš, romiņš caur eglēm sāk vērties, zaķīšu mamma savus bērnus ved pērties” utt. utml. :) Kas attiecas uz laulībām baznīcā… Bet kādēļ geji un lezbietes nevarētu laultāties baznīcā? Ja, teiksim, Olga Rajecka pie baznīcas var lēkt, ceļus pie zoda pierāvusi, pēc kārtējam (3,4?) laulībām gaisā, kad viņas kārtējam vīram tikko piedzimis bēns no citas sievietes, ar ko viens gejs ir sliktāks? Vai viņam ir sliktāka “latviskās dzīvesziņas” izpratne? Un kādēļ viņam tā izpratne ir sliktāka? Tādēļ, ka viņš, atvainojiet, nevar iepsraust savu dzimumlocekli tajā vietā, kur heteroseksuāla pāra gadījumā tas iespējams?

+4
-6
Atbildēt

6

    CEN > locus 23.05.2015. 14.15

    Labi teikts. Bet nu nevar tā, jo pilna Latvija ar latviešiem, kam nez kāda personiska iemesla dēļ briesmīgi uztrauc, ko citi cilvēki dara guļamistabā vai ārpus tās.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > locus 23.05.2015. 15.36

    Kā izpaužas šī interese par guļamistabām?Neesmu pārāk bieži redzējis cilvēkus pa naktīm ložņājam gar guļamistabu logiem.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > locus 23.05.2015. 15.41

    ———-

    Paceļo pa Rietum-krātiju – iepazīsti “zviedru skolas” beigušo tikumus!

    https://www.youtube.com/watch?v=rsKe3rMc5fo

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > locus 23.05.2015. 23.46

    Ēriks

    Kā nu nē, bija te tāda “nulle”, kam ASV specdienesti, visu geju pritonu bija ar kamerām piebāzuši un vienu pat atejas podā iemontējuši. Labi, ka Snoudens tos jeņķus atmaskoja.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > locus 24.05.2015. 09.57

    Tā starpība starp prostitūciju Amsterdamā vai, piemēram, Vācijā un prostitūciju Latvijā ir tā, ka pirmās divās zemēs prostitūcija ir pielīdzināta uzņemējdarbībai. Bordeļu īpašnieki saņem atļaujas atvērt bordeli, pieņemt darbinieku – menedžerus – sutenerus un prostitūtas. Bordeļi ir atvērti policijas kontrolei, par tiem var sūdzēties valsts iestādēs, ja neapmierina pakalpojums utt.

    Latvijā bodreļi ir nelegāls bizness, kurš acīmredzot pastāv tikai saskaņā ar valsts varas akceptu. Īpašnieki maksā nevis nodokļus valsts kasē, bet kādiem – man nezināmiem, kuru varā ir atļaut un pat sargāt šīs nelikumības.

    No ļoti skopajām ziņām medijos – īpašnieki ir ietekmīgi miljonāri, starp citu – ģimenes cilvēki – kuriem pašiem aug bērni.

    Mans kolēģis stāstīja kā pie viņa atbrauca draugi no ASV , aizgājuši vakarā uz Vecrīgu – visur – uz katra stūra viņiem piedāvāts pilnīgi viss arsenāls – tīneidžeru sekss – meitenes, zēnus – ko kungi vēlas, varbūt kaut ko skarbāku? Sakiet, mēs varam visu,ko vien vēlaties.

    Varu saderēt uz miljons kastēm šampanieša, ka situācija kopš šī notikuma pirms pāris gadiem nav mainījusies – ir tikai kļuvusi rafinētāka.

    Kaut kur jau tiem tīņiem nauda spaisiem bija jāņem, vai ne.

    Lūk, tev Rīga, lūk, Tev Amsterdama

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > locus 24.05.2015. 10.28

    Tad ta brīnums,lūk liberastiskās audzināšanas rezultāts, tikumība viņķelēm un skaislēm ir kā vampīram ķiploki.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

vvilums 22.05.2015. 22.12

Laulības, ģimene, bērni. Šī trīsvienība ir pamats paaudžu ģenerācijai, kad tēva un mātes mīlestības mijiedarbībā tiek izaudzināts nākošās paaudzes pilnvērtīgs cilvēks. Nav jēga laulāties (gejiem),ja nebūs bērnu un līdz ar to ģimenes. Atļaut adoptēt bērnus homoseksuāļu pāriem nedrīkst, jo daba šinī “mīlestībā” neļauj tos radīt, tātad tur tiem nav jābūt.

+9
-14
Atbildēt

9

    Centrum > vvilums 22.05.2015. 22.43

    Nevajag apstāties pie pasaules kārtības ieviešanas.Pasaule piedzīvojusi laikus,kad «defektīvos» bērnus nometa no klints,lai nemaitā genofondu.Vēlaties atgriezties tajos laikos?Gribētu redzēt kā tu savu netradicionāli orientēto pēcnācēju piesien mežā pie koka iznīcībai,lai izbēgtu no apkaunojuma kaimiņu un pareizo latviešu priekšā.Esi tam gatavs?

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > vvilums 22.05.2015. 23.34

    Kādreiz nebija iedomājams arī krāpt sievu vai vīru, zagt un ņemt kukuļus! Par zvēresta laušanu nocirta roku – zināms, ka tādi laiki tev nepatiktu.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 22.05.2015. 23.43

    Kurš uz kaut ko tādu ir aicinājis,nelaime var gadīties katram,bet tāpēc jau nelaimi mēs nesauksim par sengaidītu veiksmi.

    …Jānītis atzīstas -izēdu pa nakti zapts burku un tur piekakāju. Vīrs sit kulaku galdā. saka sievai: -es taču teicu ka tie ir sūdi,a tu tikai – ēd, ēd, mīļais, sacukurojies.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Centrum > vvilums 23.05.2015. 01.06

    Ērik,vai zini par ko Kains nogalināja Ābelu?Par vecu anekdošu pārstāstīšanu.

    Kāds tavai zaptes burkai sakars ar tēmu?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 23.05.2015. 07.41

    Ļoti vienkāršs,nevar kādam ilgstoši iestāstīt,ka sūdi ir zapte.Tāpat nevar iestāstīt,ka homoseksuālisms ir normas variants.Kas tā par abstraktu cieņu pret cilvēku?Mēs cienām vai necienām cilvēku atkarībā no viņa rīcības un īpašībām.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > vvilums 23.05.2015. 08.35

    Centrum

    No klints mest varbūt būtu pārmērīgi radikāli, tomēr zatļerastu vecākiem vajadzēja lietot kontraceptīvus, bet grūtniecības gadījumā abortu taisīt pie speciālista, nevis pie šarlatānes par 5 rbļ netīrā ķēķī. Mazāk kropļu būtu Latvijā.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    maču-pikču > vvilums 23.05.2015. 10.46

    Rostiņ, Tavi vecāki ir pieļāvuši liktenīgo kļūdu mīlējoties bez prezervatīva. Pajautā savai mātei – tēvs pēdējo piecīti bija nodzēris un tāpēc Tevi nācās laist pasaulē? Drīzāk izskatās, ka esi neveiksmīga aborta galarezultāts.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > vvilums 23.05.2015. 11.22

    maču-pikču

    Ja pederastija ir norma, bet, līdz šim, tradicionālas seksuālas attiecības, novirze, kā prostatas un hemoroīdu nomocītam STS un zarnu infekciju parēklim, dzēris49, tad varētu būt. Tikai ņem vērā, ka Rinkēvičam ar “vīru” bērnu nevar būt un citiem fekāliju stumdītājiem, arī un tas jau ir solis uz cilvēku sabiedrības galu. Nekādu lāpītu “seconddick” prežu un kriminālu abortu pat nevajag.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > vvilums 23.05.2015. 12.41

    Ēriks

    Ļoti vienkāršs,nevar kādam ilgstoši iestāstīt,ka sūdi ir zapte.

    —————

    Nekas nav pat jāiestāsta. Centrum, maču-pikču un pārējiem zatļerastiem, ar īpaši īpašām vajadzībām – dabas brāķiem, fekāliju “aroms” kalpo kā relišers.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Aldis-2 22.05.2015. 20.35

Dažiem putinoīdiem par prieku :)

“Le Monde” raksta, ka Francijas protestantu baznīcas (L’Eglise protestante unie de France) sinode 17.maijā ir nobalsojusi par to, lai baznīcā varētu slēgt geju laulības.

Sinodes balsojumā 94 bija “par” un tikai 3 bija “pret”.

Interesanti, ka vēl pirms diviem gadiem Protestantu baznīca bija stingri iestājusies pret geju laulībām Francijā. Tomēr pēc baznīcas vadītāja nomaiņas izrādījās, ka sinodes graujošais vairākums ir ne tikai par geju laulībām kâ tādām, bet arī par to slēgšanu tieši baznīcā.

+22
-8
Atbildēt

46

    west > 22.05.2015. 21.14

    Aldis

    Žēl franču protestantu baznīcu :( Degradācijai robežu nav. Drīz nolaidīsies līdz anglikāņu līmemim.

    Par laimi Francija pagaidām vēl ir katoļu valsts.

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 22.05.2015. 21.42

    west raksta: “Francija pagaidām vēl ir katoļu valsts”

    Tavos vārdos vārds “pagaidām” ir ļoti trāpīgs :)

    Katolisma bastionā – Īrijā – šodien notiek referendums par geju laulībām.

    Rezultāti būs zināmi rīt.

    Aptaujas rāda, ka geju laulības atbalsta 70% īru.

    Vēl interesantāk skatīt atbalstu pēc vecuma grupām:

    18-24 gadi: atbalsta 85%, pret – 10%

    25-34 gadi: atbalsta 77%, pret – 13%

    35-49 gadi: atbalsta 71%, pret – 18%

    50-64 gadi: atbalsta 59%, pret – 28%

    65 un vairāk: atbalsta 37%, pret 43%

    Pat ja izrādītos, ka uz referendumu atnāktu tikai pensionāri, tad pēc dažiem gadiem šâ vai tâ īri nobalsotu par. Laiku nevar apturēt.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 22.05.2015. 21.53

    Tas parāda,cik kaitīga ir homoseksuālisma propaganda, un to,ka ir pēdējais brīdis to apturēt.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    west > 22.05.2015. 22.03

    Aldis

    Piekrītu, pasaules debilizāciju un degradāciju azpturēt nav iespējams. Tas,ka katrs otrais zina, kur atrodas datora ieslēgšanas poga, nenozīmē ka tā ir kļivusi gudrāka pēdējo tūkstošu gadu laikā.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 22.05.2015. 22.14

    Interesanti salīdzināt Zviedriju un Īriju.

    Raksts taču ir par zviedru skolām.

    Zviedrija ir postreliģiskā valsts. Zviedrija ir nolēmusi reģistrēt geju laulības, zviedru baznīcai ir pienākums reģistrēt geju laulības.

    Zviedru valsts nosaka kārtību skolās – cieņa, respekts, tolerance…

    Īrijā 90% īru ir katoļi.

    Liela daļa īru skolu ir katoļu skolas.

    Un kāds rezultāts?

    85% jauniešu vecumā no 18 līdz 24 gadiem atbalsta geju laulības.

    Ak jā, visas (pilnīgi visas parlamentā pārstāvētās partijas, gan pozicija, gan opozicija) atbalsta geju laulības.

    Pret geju laulībām visā Īrijā ir iestājusies vien katoļu baznīca. Bet arī tā to īpaši neuzsveŗ. Jo vairāk katoļu baznīca pretosies geju laulībām, jo lielāks atbalsts būs geju laulībām. 21.gadsimts, cilvēki ir brīvi.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 22.05.2015. 22.20

    Jā, visas perversijas izlaistas brīvā vaļā,nekas vairs netraucē eiropiešu pašiznīcināšanos.Lai dzīvo musulmaņu Eiropa!

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    west > 22.05.2015. 22.38

    Pret geju laulībām visā Īrijā ir iestājusies vien katoļu baznīca.

    90% īru ir katoļi.

    —————————————–

    Vai nav pietiekami ?

    Tad kurš melo ? Tu un tavi homoseksuālisti, vai īru tauta ?

    Pēc rezultāta spriedīsim.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 22.05.2015. 22.52

    westam

    Pret geju laulībām visā Īrijā ir iestājusies vien katoļu baznīca.

    90% īru ir katoļi.

    70% īru ir par geju laulībām.

    Paradokss, vai nē? :)

    Tas ir tâpat kâ ar franču protestantu baznīcu.

    Pirms diviem gadiem tā bija katēgoriski pret geju laulībām.

    Un tagad tās sinode ar 94 balsīm “par” un 3 balsīm “pret” ir nobalsojusi par geju laulību iesvētīšanu baznīcā.

    Kas ir noticis pa 2 gadiem, ka baznīca kardināli mainījusi savu viedokli?

    Mainījies vadītājs.

    Lūk, viens marasmatiķis mēdz noteikt visas organizācijas viedokli. Nu gluži kâ Putins Krievijā.

    Bet nomainoties vadītājam, viss var mainīties.

    Īru katoļi domā citādi nekâ īru katoļu baznīca :)

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 22.05.2015. 23.00

    Īru referendumam ir vēl viena īpatnība.

    Īri balso nevis vienkārši par geju laulībām, bet gan par grozījumiem Īrijas satversmē.

    Katoliskā Īrija būs pirmā valsts, kur geju laulības būs ierakstītas konstitūcijā.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 22.05.2015. 23.26

    Pie visas cieņas pret tavu intelektu, tad, kad personīgu iemeslu dēļ sāc kaut ko vienkārši propagandēt, ne ar ko neatšķiries no jebkura alkāna, kurš pie lielveikala durvīm propagandē savas tiesības un pieprasa 20c pohmeļa lāpīšanai…

    Morāle – dari, ko gribi, bet neuzbāzies citiem!

    Neliec to saukt par laulību un ģimeni!

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 22.05.2015. 23.29

    Nu tad jācer,ka īriem pietiks veselā saprāta pretoties homoseksuālistu propagandai,ja ne tagad,tad mazliet vēlāk.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 22.05.2015. 23.46

    …un tad viņi patvērās uz salām.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 22.05.2015. 23.51

    Ēriks raksta: “…un tad viņi patvērās uz salām.”

    … no romiešiem.

    Ak, romieši!

    Visas Romas sievietes ir imperātora sievas, bet pats imperātors ir sieva visiem Romas vīriešiem :)))

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 22.05.2015. 23.54

    Un tad vareno tūkstošgadu Romu satrieca zvērādās ģērbušies ģermāņi no saviem mežiem.Kādi paradumi bij ģermāņiem?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 00.01

    Varens manevrs- dabūt reliģiju homīšu pusē kā tādus prostitūtas.Un uz kuru gadsimtu mums būs jāatgriežas,kad tie ķelti nodarbojās ar homoseksuāliem sakariem?Ak jā,tās būs pāris tūkstošgades atpakaļ,vai ne?

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.01

    Ēriks raksta: “Un tad vareno tūkstošgadu Romu satrieca zvērādās ģērbušies ģermāņi no saviem mežiem.”

    zvērādās ģērbušies…

    Dažreiz mežoņi sagrauj civīlizācijas.

    Kamēr Roma bija pagāniska, tā plauka.

    312.gadā tā ir kļuvusi kristīga. 476.gadā tā sabruka. Nesabruka pagāniskā Roma, sabruka kristīgā Roma.

    Ar kristietības izplatīšanos sākās Melnie Viduslaiki.

    Vajadzēja gaidīt 1000 gadus līdz Renesancei, lai eiropieši atkal spētu sasniegt Romas imperijas līmeni – būvniecībā, mākslā, utt.

    Tāda 1000 gadu gripa pāri Eiropai.

    Bet nu pēdējos gadsimtus Eiropa veiksmīgi atveseļojas :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 00.07

    Un homīši grib viņu atkal nogremdēt,kā Romu,vai ne?Jo kristietība nepasargā,to var savervēt.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.12

    Ēriks raksta: “Un uz kuŗu gadsimtu mums būs jāatgriežas, kad tie ķelti nodarbojās ar homoseksuāliem sakariem?”

    Nu, kuŗā laikmetā rakstīja Aristots un Sicilijas Diodors?

    “Aristote et Diodore de Sicile nous décrivent des amours masculines multiples et «… ils s’étonnent, d’une façon inattendue, compte tenu de leurs propres traditions, de l’importance des amours masculines dans cette civilisation. Ils nous apprennent que, chez les peuples celtes, les hommes aiment s’ébattre à trois sur des peaux de bêtes, et que leur goût pour ces pratiques les amène à négliger leurs femmes, pourtant très jolies”

    (Aristots un Sicilijas Diodors mums apraksta vairāku vīriešu mīlas spēles, un viņi brīnās negaidītā veidā, liekot vērā viņu pašu tradicijas, par vīriešu mīlestības svarīgumu šajā civīlizācijā. Viņi mums stāsta, ka pie ķeltu tautām vīrieši nodarbojas ar seksu trijatā uz zvērādas, un ka šī viņu gaume liek viņiem atstāt novārtā savas sievas, kas īstenībā ir ļoti smukas)

    Lūk, grieķi, kuŗiem homoseksuālitāte bija ikdiena, brīnās, ka ķeltiem homoseksuālitātei ir vēl lielāka nozīme.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 00.17

    Jā,kļūstam stipri,bagāti,kulturāli…un tad izvirstam,ak nē,kļūstam pavisam brīvi,nodarbojamies ar baudām,kādas tik cilvēka fantāzijas var iztēloties…un mežoņi mūs sakauj…kurš gan ies mācīties no citu kļūdām :D

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.18

    Ēriks raksta: “Jo kristietība nepasargā, to var savervēt.”

    Kâ tu domā, cik katoļu priesteŗu vidū ir heteroseksuālu cilvēku? :)

    Starp citu, vai zini, kāpēc īri vairs neuzticas katoļu baznīcai?

    Katoļu baznīca runā par tikumību, bet paši garīdznieki tūkstošiem seksuāli izmanto bērnus.

    Baznīca iestājas pret abortiem, bet katoļu patversmē, kuŗā baznīca uzņēma ārlaulības grūtnieces, ir atrasti 800 (!) zīdaiņu līķi. Tāda nāves nometne ārlaulības bērniem 20.gadsimta otrajā pusē.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 00.20

    Man kristietības nav žēl.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 23.05.2015. 00.23

    Kas tas par Aristotu?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.34

    Ēriks raksta: “nodarbojamies ar baudām, kādas tik cilvēka fantazijas var iztēloties…un mežoņi mūs sakauj”

    Sakauj tas, kuŗam ir lielāks spēks.

    Milzīgās Persijas imperijas valdniekam Darijam III bija mīļākais Bagoass.

    Aleksandrs Lielais sagrāva Persijas imperiju. Aleksandram bija mīļākais Hefaests, bet arī Bagoass kļuva par viņa mīļāko.

    Gandrīz visi grieķu dievi bija vai nu homoseksuāli vai biseksuāli.

    Tēbu Svētais leģions sastāvēja no 300 vīriem – 150 mīlnieku pāŗiem. 30 gadus Leģions bija neuzvarams, jo kauju laukā neviens neuzdrošinājās būt gļēvs sava mīļotā priekšā. Leģionu sagrāva Aleksandrs Lielais (254 no 300 kaŗavīriem krita kaujā, pārējie tika ievainoti). Kâ saproti, Aleksandrs Lielais nebija nekāds mežonis, viņš pats bija gejs.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.37

    morgenstern raksta: “Kas tas par Aristotu?”

    Tas, kas franciski ir “Aristote, surnommé le Stagirite (384 av. J.-C. – 322 av. J.-C.)”

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 23.05.2015. 00.40

    312.gadā tā ir kļuvusi kristīga. 476.gadā tā sabruka. Nesabruka pagāniskā Roma, sabruka kristīgā Roma.

    ——————

    He. Tikpat labi var teikt, ka Roma sabruka dēļ gladiatoru cīņu atcelšanas.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 23.05.2015. 00.42

    Nu, kuŗā laikmetā rakstīja Aristots un Sicilijas Diodors?

    ——————–

    Kā jaucot valodas mēs varēsim viens otru saprast?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.43

    morgenstern raksta: “Tikpat labi var teikt, ka Roma sabruka gladiātoru cīņu atcelšanas dēļ.”

    Vai tev neliekas, ka reliģijai tomēr ir mazliet lielāka loma nekâ gladiātoru cīņām? :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 23.05.2015. 00.46

    Man liekas, ka mēs ļoti brīvi interpretējam vēsturi.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 00.49

    morgenstern raksta: “Kâ jaucot valodas mēs varēsim viens otru saprast?”

    Nu, dažreiz nākas samierināties, ka Gijoms (Guillaume) un Vilhelms ir viens un tas pats cilvēks. Vai Luī un Ludviķis :)

    Varbūt eiropiešiem ir zināma taisnība, kad viņi saglabā personvārdu rakstību vienādu visās valodās…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 23.05.2015. 00.53

    Pie joda, Aldi. Latviski ir Aristotelis, izmantot franču rakstību ir maigi sakot neloģiski.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 07.24

    Vienmēr ir vajadzīgs zināms laiks,lai baudu kults sagrautu kādu senu,stipru tautu,impēriju, kultūru.Geju uzvaras ir pārejošas,drīz seko sagrāve.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 23.05.2015. 08.28

    Aldis

    Putinoīdiem? Putins ir kroplis, dabas brāķis – pederasts.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Baiba > 23.05.2015. 08.31

    to Aldis. Tas jūsu minētais Didjē ir profesionāls geju “vēsturnieks”, un pats ir pediņš. Ļoti uzticams avots.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > 23.05.2015. 09.02

    Aldi, beidziet taču tik riebīgi muldēt!

    Ja nu antīkie varoņi noteikti ir jāieliek šodienas pasaules standartos, tad vēl kaut cik varētu piekrist tam,ka Aleksandrs Lielais,Jūlijs Cēzars un visi citi piesauktie un nepiesauktie varoņi bija biseksuāļi. Tā šodienas geji, tā šodienas feministes un kas tik vēl nē, meklē antīkajā pasaulē sev saknes, savai esamībai,savas esamības izpratnei. Bet bija taču citādi.

    Pirms seno grieķu spējas organizēties domās, vārdos un darbos bija taču miljoniem gadu ilgs cilvēka attīstības ceļš. Un tas ceļš – tas viss ir mūsos iekšā un tur būs vienmēr.

    Tas ceļš līdz augstākajam, līdz mīlas jūtām – ar ciņu par varu, par savas varas apliecinājumu. Jau Senās Ēģiptes papirusi stāsta par pavisam veciem vīriešiem, kuriem sekss ar pavisam jaunām meitenēm bija vajadzīgs vien savas varas apliecinājumam – savās un sabiedrības acīs. Nekā personīga, bauda -sīka un prasta – vien arejs caur erosu.

    Jā – tā miesa , tā jaunā miesa, nevis tas gars …. Cik tad ir to liecību par pāriem, kur gars ar garu satikās un palika kopā līdz nāve tos šķirs.

    Ne AL, ne JC noteikti tur nav nekādi paraugi.

    Lasi seno grieķu tekstus – tur ir atbildes. Tur ir par divi vienā – arejs un eros. Un tas nebija vīrišķā un sievišķā nošķīrums, bet mīlas un varas, varas mīlā vai ja gribi – seksā nošķīrums.

    Mēs nezinam vai arī Aleksandrs bija tas, kurš jaunības spēkus dzesēdams drāza kazas, bet tā bija ikdienišķa realitāte. Sievietes pielīdzīnaja kazām, tikpat vājas – tikai divkājainas.

    Spartiešu sabiedrību dēvē par homoseksuālu, bet kura tāda nebija? Visas tādas bija. Jā spartiešu sabiedrība dzemdēja Leonīdu – tā arī nepārspēto, bet spartiešu sabiedrība dzemdēja arī Helēnu. Arī – nepārspēto. Tik brīvas, skaistas un apmierinātas kā Spartā nekur citur antīkajā pasaulē sievietes neesot bijušas. Bet – ne jau tāpēc,ka vīrieši bija arī homoseksuāli. Ne tāpēc. Un aizgāja bojā spartiešu sabiedrība ne jau homoseksualitātes dēļ.

    Jā un vēl.

    Man nenormāli riebjās tā divkosība. Cik nav ģimeņu, kurās ir neuzticība, ja gribat – maucība. Cik nav vīriešu – tā sauktie heteroseksuāļi, kuri jaunas miesas padevības un atdevības dēļ nodotu ne tikai savu Dzimteni, valsti, bet pat māti un bērnus pārdotu. Tā ir dabas, kas tādos ņem virsroku pār garu, uzvara. Tā es domāju un tā es tās lietas saprotu. Domāju ,ka gejiem uzbrūk un tos nosoda tieši tādi cilvēki. Kas baidās par sevi.

    Ja viņus uztrauktu sabiedrības, viņu ģimeņu nākotnes labklājība, tad viņi nevis kā NA deputāts Parādnieks meklētu internetā ziņas par zoofiliju, bet gan filosofu darbus par to ,kā organizēt sabiedrību ,lai mēs visi dzīvotu labāk. Nevis tikai stiprākais, rijīgākais, varenākais.

    Tieši tāpēc es tādus NA politiķus uzskatu par lielāku ļaunumu , kā 10 putini un 10 x10000 putina atbalstītāju kopā ņemot.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 09.38

    Kāds no šī palaga ir sausais atlikums?Kur pamats apgalvojumam,ka spartiešu sabiedrība nepajuka homoseksualitātes un to pavadošo psiholoģisko kaišu dēļ?Un kurš apgalvo,ka heteroseksuāļi visi ir ārkārtīgi tikumīgi cilvēki,un kāds tam sakars ar homoseksualitātes pretdabisko raksturu?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > 23.05.2015. 11.07

    Aldis. …Neuztraucies. Pienāks laiks un šāds referendums notiks…+++ bet es gribu, lai šāds referendums notiek tulīt, teiksim līdz ar nākošajām Saeimas vēlēšanām. :) Citādi, piegriezušies šie murgi par geju un lezbiešu ” ģimenēm”. Itkā citu problēmu Latvijā trūktu. Bet tas, ka šo dažu ļaužu tik gaidīto ” kultūras revolūciju” saisti ar cilvēces “renesansi”…. :) Pat piebilst nav ko, var būt tikai to, ka paldies Dievam mani bērni ir jau izauguši, prāts viņiem palicis neskarts no šī garīgā mēra un tā ir garantija, ka arī ar maniem mazdēliem viss būs kārtībā.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 23.05.2015. 11.55

    Skaisle

    Tieši tāpēc es tādus NA politiķus uzskatu par lielāku ļaunumu , kā 10 putini un 10 x10000 putina atbalstītāju kopā ņemot.

    —————–

    Nekas jauns. Visas nodzītas komjaunatnes maukas un pederasti zvērīgi nīst nacionālpatriotus un fano par pidaru virsaiti, Putinu un krievijas pederāciju(stiju)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Drosma > 23.05.2015. 12.01

    Kaut arī esmu mācījusies padomju skolā, man ir padomju laika izglītība, man tomēr sirdij tuvs ir arī apgalvojums,ka tā bija predestinācija. Ka sengrieķu pilsētvalstis, kuras ar tādu trimfu uzvarēja persiešus, pēc tam nokāva un nomocīja viena otru un romiešiem jau tas bija baigākais nieks iekarot Peloponēsu. Ekonomika bija sagrauta, karavīri izkauti. Un tam nu atkal ir daudzi skaidrojumi, pamatojumi, tikai ne homoseksualitāte, jo tikpat homoseksuāli bija iekarotāji romieši. Un mēs zinam ,ka romieši iekaroja pat Mossadu – homoseksuāļi būdami.

    Tā kā – mans priekšlikums ir līst laukā no biksēm un kājstarpēm, lai cik vulgāri tas arī neizklausītos.

    Lūk, lasu – slimnīcā nonākusi 13 gadīga meitene , pārdzērusies alkoholu. Tā alkohola inde līst pāri viņas olšūnām, viņas genofondam. Atgādiniet man – kā sabiedrībai bija jācīnās, lai panāktu SPAISA IEROBEŽOŠANU? Ko darīja izmisumā nonākušie vecāki? Vai sasodītie demgagogi naciķi un visi citi saeimas izvirtuļi uztraucās par to,kā nodzerās un nonarkojās jaunatne? Mūsu nākotne.

    HA – SIMTS GADUS NĒ.

    Un vēsture ko mums māca – paši nedomāsim – kāds cits jau domā un lemj mūsu vietā.

    Ej un lasi vēsturi, mācies valodas Ērik, izgītojies un neļauj Latvijas valsts izvirtušajai varai ar sevi manipulēt.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 12.22

    morgenstern raksta: “Latviski ir Aristotelis”

    Nu re, cik labi!

    Ar tavu palīdzību esam kaut ko noskaidrojuši.

    Tâ kâ tu ļoti gribēji zināt – kuŗš tieši grieķis ir rakstījis, ka “ķeltu tautām vīrieši nodarbojas ar seksu trijatā uz zvērādas”, mēs esam noskaidrojuši, ka tas bija tieši Aristotelis.

    Godīgi sakot, man bija gluži vienalga – kuŗš no grieķiem tas bija.

    Bet nu tagad, visi punkti uz “i” ir salikti :)

    Ar tavu palīdzību. Paldies.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 12.33

    Baiba raksta: “Tas jūsu minētais Didjē”

    Man labāk patīk atveidot ar lokāmu formu “Didjers”.

    Ērtāk taču “premjerministrs” un “premjers” nevis “premjē ministrs” un “premjē”.

    Kâ izklausītos, ja ziņās teiktu: “Latvijas premjē ir apmeklējis Stokholmu”?

    Būtu nejauki, ja vārda “kurjers” vietā būtu “kurjē”, vārda “pasažieris” vietā būtu “pasažē”, vārda “žonglieris” vietā “žonglē” vai vārda “grenadieris” vietā “grenadjē”.

    Man labāk patīk lokamās formas :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 12.41

    rinķī apkārt raksta: “es gribu, lai šāds referendums notiek tūlīt”

    Kas tev liedz to ierosināt?

    Satversmē ir procedūra referendumu ierosināšanai, vari to izmantot.

    Būtu taču dīvaini, ja CITI darītu to, ko TU gribi, vai nē? :)

    Sabiedrība ir attīstībā.

    Līdz 1995.gadam Īrijā bija aizliegta pat laulības šķiršana. Iedomājies, kāda atpalicība un mežonība tur valdīja? Bet 2015.gadā tur jau notiek referendums par geju laulībām. 20 gadu laikā sabiedrība ir progresējusi par pāris gadsimtiem…

    Tâ kâ pienāks laiks, ka arī Latvijā tiks grozīta Satversme un no tās tiks izmesti Slesera murgi.

    Mazliet ātrāk vai mazliet vēlāk – nav tik svarīgi.

    Cik esam attīstīti paši, tik attīstīta ir arī mūsu valsts.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Drosma > 23.05.2015. 12.49

    nabaga nabaga rostin, Tu laikam esi vienīgais,kurš vēl nesaprot,ka NA Latvijā dara visu to pašu , ko Putina Vienotā Krievija Krievijā.

    Jā – nu varbūt,ka tu arī to saproti , bet tavs uzdevums ir to noliegt , konsekventi, rupji un ritmiski noliegt. Nu ja tā, tad es tik un tā tevi labi saprotu.

    Es starp citu kā komjauniete biju nevainīgāka kā balts zirņa zieds, šī vārda tiešā un pārnestā nozīmē.

    Lūk.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > 23.05.2015. 13.01

    Īri ir labi izgulējušies un sākuši skaitīt balsis.

    Pirmos rezultātus sola ap plkst.15 pēc Īrijas laika (plkst.17 pēc Latvijas laika).

    Geju laulību pretinieks David Quinn (Katoļu kopienas tiesību aizsardzības apvienības vadītājs), apmeklējot 27 skaitīšanas iecirkņus, raksta: “C’est une claire victoire pour le camp du oui” (Tā ir skaidra “Jā” nometnes uzvara).

    Savukārt Valsts sekretārs vienlīdzības jautājumos Aodhán Ó Ríordáin raksta: “Key boxes opened. It’s a yes. And a landslide across Dublin. And I’m so proud to be Irish today.” (Galvenās urnas ir atvērtas. Tas ir “Jā” [kas uzvar]. Un Dublinā uzvara pat ir graujoša. Šodien esmu tik lepns, ka esmu īrs.)

    http://md1.libe.com/photo/778162-un-couple-observe-le-depouillement-de-votes-du-referendum-irlandais-sur-le-mariage-gay-le-23-mai-201.jpg

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 23.05.2015. 13.45

    Skaisle

    ka NA Latvijā dara visu to pašu , ko Putina Vienotā Krievija Krievijā.

    —————–

    Pederastu virsaiša, Putina, Vienotā Krievijā, pederastu procents ir pat augstāks kā ZRP(v), bet valstī pederastija jau sasniegusi pandēmijas apmērus. Lai Krievijā veiksmīgi taisītu karjeru armijā, reliģijā, vai valsts pārvaldē, jābūt “seksa minoritātes” pārstāvim, kā pie mums ĀM.

    “Главный гей” России Алексеев в эфире “Эха Москвы” назвал геев при власти

    http://www.compromat.ru/page_33417.htm

    Tā kā viss kārtībā, ZRP(v) kremļa maukas, zagļi un pederasti stingri ietur pahana Putina nosprausto vektoru.

    Es starp citu kā komjauniete biju nevainīgāka kā balts zirņa zieds, šī vārda tiešā un pārnestā nozīmē.

    ————–

    Vai jau tad biji tāds krokodīls, ka nederēji pat atsūkāšanai “subotņikos” piedzērušos partijas bosu un čekistu pirtiņās?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 23.05.2015. 13.47

    Te vēl komjaunatnes šmara:

    https://www.youtube.com/watch?v=zvi4aSCIuxU

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 23.05.2015. 15.22

    skaisle,kā pašai ar vēstures mācīšanos un loģiku sastāv?Vispirms jau tautas attīstās,nobriest ekonomiski un skaitliski,pēc tam sākas visas šīs iekarošanas, apkarošanas un izvirtības.Kad tad homoseksuālisms šajās kultūrās kļuva masveidīgs?Vai tad,kad šīs tautas auga un attīstījās,jeb homoseksuālisma izplatīšanās ir degradācijas un pagrimuma pirmā pazīme,tāds ir jautājums.Un tur piekrītu,ka nedrīkst ļauties valdošo partiju manipulācijām un homoseksuālisma propagandētājiem.Kurā partijā mums ir pats slavenākais un lepnākais gejs?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 22.05.2015. 19.46

….Hen” vietniekvārds ir Zviedrijā iesviests kā bezdzimuma vietniekvārds, ko dažas pirmsskolas iestādes ir izvēlējušās izmantot gadījumos, kad, viņuprāt, dzimums nav svarīgs….+++ Teksta atslēga – teikums – viņprāt dzimums nav svarīgs. Kas tie viņi tādi ir? Kā šie viņi nonāk vienā, vai citā mācību iestādē? Kā tiek veidota katras skolas ” seksuālās orientācijas” politika? Kā vecāki var izvēlēties savai pārliecībai atbilstošu skolu savam bērnam? Vai vecākiem ir šāda iespēja?

+15
-14
Atbildēt

6

    zanE. > rinķī apkārt 22.05.2015. 20.04

    …R.A… pavisam vienkārši – ir skolnieki un skolnieces, kas apzīmē dzimumu, bet…mēs runājam arī par skolēniem, kuru dzimums nav nosakāms…kā redzi, arī latviešu valodā ir nekatras dzimtes vārdi, lai gan pastāv uzskats, ka latviešu valodā nekatra dzimte ir zudusi….

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 22.05.2015. 21.04

    Ilgu laiku zinātnieki bija dzīvojuši pārliecībā, ka amēbām nav seksa, tomēr tagad tapis zināms, ka arī šo vienšūņu starpā ir dzimumattiecības, tikai līdz šim neviens tās nebija pamanījis, liecina raksts žurnālā Proceedings of the Royal Society B: Biological Sciences.

    Zinātnieku grupa no Masačūsetas universitātes atzinusi, ka starp amēbām notiekošie seksuālie procesi gluži vienkārši līdz šim nebija pamanīti, bet gadījumos, kad zinātniekiem bija radušās tādas aizdomas, seksa iespējamība noraidīta, apgalvojot, ka tā ir atkāpe no normas jeb izņēmums, kas apstiprina pieņēmumu, ka seksa starp amēbām nav.

    Šis pieņēmums ļāva uzskatīt, ka eikoriti jeb organismi, kas sastāv no šūnām (dzīvnieki, augi un sēnes), ir radušies no bezdzimuma pirmsākuma, bet seksuālās attiecības parādījušās tikai miljonu gadu ilgu evolūcijas procesu rezultātā, tomēr tagad zinātnieki izdarījuši nozīmīgu atklājumu, kas agrākos uzskatus maina.

    http://www.delfi.lv/izklaide/archive/izradas-ka-amebas-nodarbojas-ar-seksu.d?id=37603561#ixzz3atM2B4g1

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 22.05.2015. 22.17

    Liberasti pat zinātnieku atziņām liek mīnusus,ja tās neatbilst viņu propagandas mērķiem.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    Baiba. > rinķī apkārt 23.05.2015. 15.14

    Gan jau tie būs īstenie latvieši, tie pieraduši mīnusot visus komentārus nemaz nelasot.Būs šoreiz pārcentušies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 23.05.2015. 15.56

    Nedomāju,ka latvieši ar normālu pašcieņu tā darītu,tie tomēr būs kādi homoseksuālisma propagandētāji no Vienotībai+ZRP līdzīgām partijām un to atbalstītāji.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 23.05.2015. 18.21

    Ēriks

    Kādi vēl tur zinātnieki, ja organismiem ar lieko hromosomu, kam relišers ir sūdu smaka, saule griežas ap zemi, kas uzstatīta uz trim vaļiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

west 22.05.2015. 19.32

Nabaga zvedru bezdzimuma bērni. Par to, ka kāds mazais uzstāj, ka ir zēns, vai meirene, vēl pie bērnu ārsta – psihologa nesūta ?

Cerams, ka Latvija nekad nenolaidīsies līdz tādai homoseksuālistu lobētai degradācijai, kā tas jau ir Zviedrijā.

+9
-20
Atbildēt

6

    dzeris49 > west 22.05.2015. 19.40

    Jā, nedod Dievs mums “degradēties” līdz Zviedrijas līmenim…

    Ne jau par velti zviedri bariem vien mūk uz Latviju un visur citur darba meklējumos un vispār, pēc iespējas tālāk projām no degradētās Zviedrijas, meklējot ko tīru un gaišu, nu, apmēram, kā mums, nedegradētajā Latvijā.

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    west > west 22.05.2015. 20.06

    dzeris49

    Nav runa par dzīves līmeni. Kapēc Zviedrijā tas ir augsts, varam pavērot kaut vai nesenajā vēsturē. Ekonomiskā sadarbība ar Hitlera Vāciju kara laikā un pēc tam sekojošā strausa “neitralitāte” devušas tikai ienākumus uz citu rēķina. Nauda jau nesmird.

    Tautas mūk uz Zviedeiju ne jau viņu augstās morāles, bet gan uz citu nelaimēm būvētās labklājības dēļ.

    Bet savas teorijas par cilvēka iedzimo ,nepārvaramo homoseksualitāti un par to, ka tas ir labi, vari stāstīt sev lidzīgo kompānijā.

    +9
    -17
    Atbildēt

    0

    Drosma > west 22.05.2015. 20.14

    west, liec nu mierā zviedru kaunināšanu. Tiec galā ar to, kā latvieši savāca savu līdzpilsoņu – holokaustā nošauto ebereju mantas – traukus, mēbeles, drēbes – visu savāca. Nekas netraucēja.

    Kā latvieši esam čekistu tauta un nespējam par to izrunāt, to atrisināt. Ukraiņi savus čekas maisus nodeva atklātībai , mūs’jie nē – tur ciet ,kā šaujamieročus.

    Man ir pretīgi līdz kaulam, ka paši ar sevi netiekam galā, bet citus mācam pilnām mutēm.

    Ja zviedri kļūdīsies un viņiem tāpat ir savas kļūdas, tici man – tev par to nebūs jāatbild.

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    west > west 22.05.2015. 20.48

    Skaile

    Tieši kur un kādi latvieši savāca nošauto ebreju mantas ? Uzvārdi ? Aptuveni datumi ?

    Kur un kādi okupanti un viņu pēcteči iemitinājās vecvevtēva būvētājā mājā – to gan pateikšu jebkurā diennakts laikā.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > west 22.05.2015. 23.16

    Interesanti, kas liek tos plusus “Latvijas_valsts” versijai “sandra”&”skaisle”?

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > west 23.05.2015. 08.25

    aivarsk

    Antonijas ielas nama kurators un cenzors.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

vvilums 22.05.2015. 19.18

Zviedri paskaidrotu ka ir ģimenes kur mamma mīl mammu, un ir ģimenes kur ir tētis mīl tēti, un ka tas nav nekas nenormāls…

__________________________________________

Es tomēr labāk gribētu lai maniem bērniem Latvijas bērnudārzā paskaidrotu tā ka ir tāda kopdzīve kur tante vai mamma draudzējas ar tanti vai arī onkulis vai tētis draudzējas ar onkuli un ka tas nav nosodāms. Būs arī mazāk melots.

Par to manuprāt arī iestājās Rībena savā rakstā.

+3
-18
Atbildēt

7

    dzeris49 > vvilums 22.05.2015. 19.34

    Īsti nesapratu.

    Kāpēc bērniem var skaidrot, ka viendzimuma “onkuļi” un “tantes” var tikai draudzēties, bet, nevar cits citu mīlēt?

    Tas, ka bērniem saka, ka tētis mīl mammu, taču nav nekas slikts?

    Un homoseksualās ģimenēs cilvēki tāpat mīl viens otru, ne mazāk, kā heteroseksuālajās, tad kāpēc bērniem par to nedrīkst teikt atklāti?

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 22.05.2015. 21.10

    Mīlēt,protams,var,bet nevajag aizmirst paskaidrot,ka viņiem ir vai nu gēnu novirzes vai dzīves laikā sabojāta dzimumdziņa.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > vvilums 22.05.2015. 21.19

    “Novirzes” tās nav, tas ir viens no normas variantiem, kas pastāv gan cilvēku, gan dzīvnieku populācijās kopš civilizācijas pirmsākumiem, kas Rietumu sabiedrībā sen akceptēts, tikai margināļi uzskata, ka tās ir kādas novirzes.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 22.05.2015. 21.32

    Nu tad uz priekšu,exhibicionisti,fetišisti,transverstīti,.kanibāli,nekrofīli,zoofīli…-droši dibiniet ģimenes,gan liberasti jūs atzīs kā normas variantus.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    o_ja3_14 > vvilums 22.05.2015. 21.42

    dzeris49 “Novirzes” tās nav, tas ir viens no normas variantiem …

    Jautājums – kāds apzīmējums precīzāk atbilst ģenētisko atšķirību apzīmēšanai: novirzes vai “normas varianti”? Sk. http://www.newscientist.com/article/dn26572

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 22.05.2015. 21.52

    Sengrieķu valodā vārdam “mīlēt” ir septiņas versijas, ja nemaldos.Latviešu valodā arī varētu mīlestību vai draudzību starp homoseksuāļiem saukt savādāk, bet nu lai paliek mīlestība, bet ne jau starp mammu un mammu vai tēti un tēti un ne jau ģimenē.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    aivarsk > vvilums 22.05.2015. 23.11

    Dzeri, dzīvnieku starpā pastāv arī normas variants pedofīlija, bara instinkts, kanibālisms un citi normas varianti, aiziet džeri, uz priekšu!

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

v_rostins 22.05.2015. 16.34

Nevajadzētu slimas sabiedrības, kur pederastija tiek celta uz pjedestāla, iecietīgi izturās pret pedofīliem, bet bargi soda par materiāli stimulētām dabiskām seksuālām attiecībām, pārstāvim šeit sludināt. Ja tādi kropļi netiks laicīgi apturēti, tie ierosinās večiem amputēt krāniņus, lai dzimuma līdztiesības vārdā, tie arī būtu spiestu mīst tupus.

+5
-18
Atbildēt

4

    Drosma > v_rostins 22.05.2015. 16.42

    debess, rostin, tā arī neviens partijas biedrs nav par Tevi apžēlojies. Cik reizes es tev neesmu teikusi, es par Tevi parūpētos. Bet tu ne un ne un turpini sevi mocīt.

    Lūk, te jums ir patiesā aina – patiesā necilvēcības aina. Zviedrus visādi pamācīs un nosodīs,bet paši savējos pamet liktenim – tā teikt sadegšanai pašam savos vārdos un domās.

    Tev vispirms jāpazinās ,ka esi naciķu propagandas upuris.Kad to atzīsi, tad jau var iet uz nākošo soli. Es tev palīdzēšu,kā jau vienmēr esmu to solījusi.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > v_rostins 22.05.2015. 16.54

    Skaisle

    Cik reizes es tev neesmu teikusi, es par Tevi parūpētos.

    ————–

    Droši vien jau gadus divdesmit atpakaļ būsi pārkāpusi tā vecuma, kas man būtu atbilstošs, slieksni un iespējams arī pirms tam tavs eksterjers neatbilda manām augstām prasībām. Tev piemērots būtu dzēris49, ja vien tā iekāres objekts nebūtu veču krāniņi.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Drosma > v_rostins 22.05.2015. 17.07

    ai nu beidz to lielīšanos ar savu krāniņu,varētu padomāt ,ka tā šodien vairs kāda aktualitāte.

    Es tikmēr aizdomājos,ka tev varētu būt kaut kas Stokholmas sindromam līdzīgs – kaut kāda tāda diagnoze. Mēs kārtīgu izrunātos -par neitrālām tēmām, lai tu nesatrauktos un tad jau soli pa solītim

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > v_rostins 22.05.2015. 17.11

    vārdu sakot, vājās zināšanas par pasauli un cilvēkiem tajā, tevī rada agresiju un naidu, bet tādiem politiķiem kā inguna rībena tik vajag tādus kā tu – likteņa nežēlotos .

    Nu skaties, rostin,nepalaid garām savu lielo iespēju

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

ierados 22.05.2015. 16.06

Liekat mierā zviedrus, pareizie latvieši! A to iznāk tāpat kā krieviem: mēs esam nabagi, bet pārāki garīgi. Smiekli!

+27
-13
Atbildēt

0

clarixa88 22.05.2015. 15.01

Kapēc jūs domjat ka bērnudārzā kādam aktīvi stāsta par seksuālajam preferencēm? Esat gājusi zviedru bērnudārzā?

Tagad cits jautājums – ja bēŗnudārzā iet bērns kuram ir divas mammas, kas dzīvo kopā, ko tad jūs stāstat pārējiem bērniem, kapēc kādam ir divas mammas? Jūs izliekaties ka nedzirdat jautājumu vai stulbi melojat? Zviedri paskaidrotu ka ir ģimenes kur mamma mīl mammu, un ir ģimenes kur ir tētis mīl tēti, un ka tas nav nekas nenormāls. Neviens bēŗniem neskaidro kādā veidā katrs nodarbojas ar seksu.

+22
-10
Atbildēt

3

    Drosma > clarixa88 22.05.2015. 15.36

    tas vārds ne – vai normāls nav bērnam jāuzspiež. Man bērnam tādas lietas nebija jāskaidro, bet ja būtu, tad es skaidrotu tā kā raksti – ka pasaule ir dažāda,ka cilvēki ir dažādi un dzīvo dažādi. Vai bērns to novērtētu kā normālību vai gluži otrādi – kā nenormālību – tā būtu bērna paša izlemšana. Tā es saprotu otra personības cienīšanu – no pirmā brīža,kad viņš ierodas pasaulē.

    Es mācījos pirmajās klasītēs, kad klasesbiedram nomira mamma un viņš kļuva par bāreni. Toreiz es spriedu,ka tas ir nenormāli.Ka dažiem bērniem nav tēta – to jau es uzskatīju par normālību, tā mēdz būt, bet ka nav arī mammas – tas bija ārpus manas saprašanas. Ka ir noticis kaut kas nenormāls un ka pasaulē ir arī nenormālības – tā bija un var teikt – ir palikusi manas dzīves pieredze. Un tā ir jāapgūst katram pašam. Tā ir tā brīvība.

    Mājās raudu un mammai prasu, bet kā tad viņš tagad dzīvos, ja viņam nav mammas. Un kā iedomājos,ka mana mamma varētu pēkšņi nebūt – sāku vēl stiprāk raudāt. Mana mamma mani nežēloja un pekstiņus nestāstīja, tā arī pateica – vai es neko par bāreņiem neesot dzirdējusi? Pasakas taču lasot.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Emīls > clarixa88 22.05.2015. 16.37

    Spriežot pēc šī raksta komentāriem, par īpaši normālu tevi nenosauksi. :D

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > clarixa88 22.05.2015. 17.49

    Nav īsti precīzi,jāstāsta,ka ir arī tādas kopdzīves formas, kurās apvienojas cilvēki ar seksuālo instinktu novirzēm,vārdu sakot,vai nu ar gēnu vai ar nepareizas vides un audzināšanas sačakarētiem dzimuminstinktiem ,tas būs daudz precīzāk.Kā uz to raudzīties -ar cieņu vai bez,tā jau ir katra personīga darīšana.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

aivarsk 22.05.2015. 13.45

Par to mainīšanos vai pārvēršanos – lūk vienas plaši pazīstamas repa dziesmas vārdi:

https://www.youtube.com/watch?v=hqIsc8ooXug

http://genius.com/This-is-gangsta-rap-nigga-nigga-nigga-lyrics

+3
-13
Atbildēt

0

aivarsk 22.05.2015. 13.41

Rap Music: Why do black rappers use the N-word?

I’m a little confused about the race relation situation right now in regard to Black rapper?

They seem to be doing one of two things by using the offensive N-Word in their lyrics: 1) creating songs which they don’t want non-blacks to be able to sing (because no white or hispanic kid can walk around speaking the N-Word, even if it IS in a song lyric, or they are 2) intentionally creating music that they don’t want non-blacks to even BUY – because if they want non-blacks to BUY the music, then it doesn’t make sense to use words which the non-black consumer cannot SING along to. My question is this: What is their intent, if not for one of the two things I list here? Are they merely thumbing their nose at all non-blacks as if to say, “I can say this word, ha ha, but you cannot?” I’m just trying to end my own confusion, not start a race-baiting flame war, so unless you have legitimate ideas on this subject, then please don’t bother chiming in.

+3
-12
Atbildēt

0

Baiba 22.05.2015. 13.32

Vai cieņa un respekts naw sinonīmi? :-)))

+2
-11
Atbildēt

4

    Drosma > Baiba 22.05.2015. 13.53

    cieņa ir vārds kā – kaila sieviete, respekts ir vārds kā krāšņi ģērbts un sapūderēts musketieris – būtība jau viena, bet ninanses daudzas

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Baiba 22.05.2015. 14.43

    Manuprāt, sinonīmi nav, ir lietas vai cilvēki, ko var arī necienīt, bet, tomēr, jārespektē, es to apmēram tā izprotu.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Baiba 22.05.2015. 14.53

    Tad iznāk, ka respekts ir kaut kā cienīšana piespiedu kārtā, negribīgi.

    Nē – tā es nedomāju.

    Vēl es varētu piekrist ,ka vārds respekts ir vienlīdz pareizi tulkojams arī kā atzīšana. Es necienu Latvijas valsti, bet to respektēju. Atzīstu šīs varas sistēmas pastāvēšanu un tā pastāv neatakarīgi no manas cieņas vai necieņas.

    Nu labi. Slinkums mēklēt drošākas ziņas par pašas spriedumiem.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    bakeneko > Baiba 23.05.2015. 16.04

    Nē. Tiešais pārnesums no angļu valodas. Tulkojot uz to šajā gadījumā sanāktu “respect and respect”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 22.05.2015. 13.25

naciķu meļiem atkal salidojums IR komentāros. Iešu labāk makšķerēt, dabu baudīt, dzīvi svinēt.

+19
-19
Atbildēt

4

    pirozkovs > Drosma 22.05.2015. 13.32

    Ej vien, labāk kā masturbēt nepiemērotā vidē.

    +12
    -20
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 22.05.2015. 13.35

    nemāci mani, pati zināšu,ko gribēšu. Ar savām pusaudža runām kaitini mammīti, mani tādas garlaiko.

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 22.05.2015. 16.10

    Jā,neaiztieciet skaisli,viņa ir krutā,turklāt domā pareizi,jo nav nekāda naciķe!

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Drosma 23.05.2015. 14.29

    Fu, kāds tas pīrādziņš rupeklis. Būs tomēr īstens pirožkovs ar krievu gēnu dziļi dvēselē. Tie ar grib izrādīties ar rupjību un stulbību, citādi savējie sovoki šo nosauks par mīksto. A tagad, krutais džeks.

    Tevi neviens mājās nav audzinājis, kā jāuzvedas sabiedrībā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

girtsgg 22.05.2015. 13.12

Neko daudz jau vēstnieka kungs neatspēkoja, drīzāk apstiprināja Rībenas pausto.

Nav nepieciešama valsts cenzūru – pietiek radīt atmosfēru kurā tie, kas domā vai raksta ne tā kā ir pareizi, tiek saukti par tumsoņām, fobiem, viduslaikiem utt. utjpr, tad ļaudis iztapīgi sāk sevi un citus cenzēt paši.

+28
-22
Atbildēt

6

    Irbe > girtsgg 22.05.2015. 13.23

    Tieši tā – vēstnieka kungs apstiprināja, ka viss Rībenas teiktais ir patiesība. Paldies!

    +23
    -21
    Atbildēt

    0

    Drosma > girtsgg 22.05.2015. 13.23

    atspēkoja gan, tieši un konkrēti uzrkastīja kā kremļa lielmutīte par patiesību uzdod savu interpretāciju , vārdu sakot – kā melo. Kārtējo reizi.

    +20
    -19
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > girtsgg 22.05.2015. 14.02

    Skatoties, kā interpretē, un kāda pašam attieksme.

    Ja attieksme, apmēram, kā Krievijā – Rietumos dzīvo pretīgi “liberasti”, kas “grauj pamatus”, mums tas nedetr, mēs gribam dzīvot, kā dzīvoja pierms simts gadiem, un mūsu vērtības ir arhaiskās vērtības, tad jau Rībenai taisnība.

    Ja par vērtībām uzskata toleranci, diskriminācijas novēršanu, mazākumgrupu tiesību nodrošināšanu – Rībena izskatās pēc aizvēsturiska dinozaura ar tiem saviem uzskatiem un Zviedrijas kritiku.

    Cita lieta, ka, brīžam, tur ar to politkorektumu, manuprāt, nedaudz pārspīlē, bet, labāk jau tā, nekā totāla netolerance un necieņa.

    +23
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > girtsgg 22.05.2015. 14.20

    Džeri, Cita lieta, ka, brīžam, tur ar to politkorektumu, manuprāt, nedaudz pārspīlē, bet, labāk jau tā, nekā totāla netolerance un necieņa.

    __________________________

    Žēl, ka Zenta Ērgle un Margarita Stāraste ir mirušas, citādi viņas varētu piesiet pie kāda kauna staba vismaz Stokholmas centrā!

    http://i.imgur.com/7MPpTaF.jpg

    +7
    -17
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > girtsgg 22.05.2015. 14.46

    Un ko nepolitkorektu vai netolerantu tu viņu grāmatās atrodi?

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > girtsgg 22.05.2015. 16.05

    Džeri, ne jau es, bet zviedru stila “politkorektori”

    http://m.diena.lv/izklaide/ievina-afrika-605012?from-full

    P.S. Politkorektors – vai nav labs jaunvārds, paldies man par ieviešanu apritē :)

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

kristaps_freimanis 22.05.2015. 12.54

Tracina tā kļūdainā citāta mūžīgā pavairošana.

+10
-16
Atbildēt

1

    aivarsk > kristaps_freimanis 22.05.2015. 13.23

    Tāpēc, ka “pārvērtīsies” viņiem neder, jo “pārvērtīsies” to arī nozīmē! Taču pateikt, ka viņi grib patiesībā “pārvēršanos”, nevis tikai “mainīšanos”, viņiem trūkst dūšas.

    +10
    -18
    Atbildēt

    0

Drosma 22.05.2015. 12.50

Divas nedēļas biju ASV, pēc tam uzreiz – četras dienas Zviedrijā, Stokholmā. Un tagad atpakaļ Latvijā.

Visspilgtāk izjutu to,ko nozīmē brīva sabiedrība. Piemēram, es eju pa durvīm- pirms manis ejošais cilvēks atskatās -vai pieturēt durvis, palīdzēt , vai nē. Rīgā – gandrīz ar durvīm pa galvu dabūju – aizmirsu,ka te tu vairs neesi savstarpējas cieņas un uzmanības objekts.

Stokholmā vispār staigāju zaļu seju – tīrība, kārtība, pieklājība, uzmanība.Tur tāpat ā Rīgā nav lielu rūpniecības uzņēmumu, bet ir milzīga labklājība, ir sociāli taisnīga sabiedrība.

Nerunāsim nemaz par to cik smuki tur ir vīrieši – es nosarkusi vien staigāju.

Tāpēc – tā vietā, lai izsmietu zviedrus un viņu pieredzi – der tomēr viņos ieklausīties. Man jau līdz brošai un pāri ir mūsu inteligēnto bļodlaižu krievu un Krievijas lamāšana.

Ja tā vietā mēs uz diskusijām aicinātu zviedru sabiedrības pārstāvjus – tas būtu miljonsreižu auglīgāk un pareizāk.

Mūsu pašu dēļ mēs nevaram pārņemt zviedru pieredzi burtiski. Bet mums ir unikāla iespēja paņemt no viņu pieredzes mums derīgo, vajadzīgo.

Tāpēc – ja žurnāls IR sadarbībā ar skandināvu vastu vēstniecībām publicētu šādus rakstus – būtu izcili.

Vieni mani radi dzīvo Dānijā. Brauca uz pāris gadiem, tagad – pārdeva māju Latvijā. Sapratuši,ka Dānija ir viņu laimes zeme. Latvijā neatgriezīses. Kāpēc?

Es teiktu tās pašas rībenas dēļ. Ka var sludināt kremļa politiku sevi dēvējot par nacionālo patrioti – ne katrs latvietis tādu demagoģiju spēj izturēt vai novēlēt saviem bērniem.

Tādai melu sabiedrībai nav nākotnes, tāpēc – ieklausāmies gudrākos, nevis metamies tos mēdīt.

+31
-20
Atbildēt

15

    Austras koks > Drosma 22.05.2015. 12.59

    Nu ko tu te sandriņ atkal lej. Durvis viņai paskatoties vai nevajag pieturēt. Rietumos jau sen lielākoties durvis sievietēm neatver, sievietēm vai vecākiem cilvēkiem transportā vietu nedod utt. Jo tā varētu būt diskriminācijas izpausme.

    Un tā jau bija 80-to beigās. Atceros, kad mans sencis toreiz (laikam 89. gadā) Londonā metro piecēlās, lai dotu vietu vecākai sievietei, uz viņu skatījās kā uz jocīgu.

    +22
    -23
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 22.05.2015. 13.06

    Austriņ pati nelej. Man bija brīnišķīga pieredze ar cilvēkiem. Pa nakti ar metro pa Ņujorku braucu tā,ka skanēja visa pazeme. Un visur miers un klusums un drošība un laimība. Skaisti bija. Tagad ir par ko sapņot.

    Nevajag staigāt kā vīrietim ģērbtai un nevajag rīkoties kā vīrietim, pamēģini,tad redzēsi kā ir.

    +19
    -16
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Drosma 22.05.2015. 13.11

    1) Es neesmu sieviete;

    2) Par obligātu ģērbšanos kā vīrietim, par krūšturu nenēsāšanu un tamlīdzīgām lietām uzstājas tieši ultra feministes, kas arī ir pret durvju ātvēršanu, vietu došanu un mēteli novilkt palīdzēšanu sievietēm. Brīnos, kā viņas nesaprot, ka tādējādi viņas cīnās nevis par sieviešu vienlīdzību, bet gan par sieviešu pārtaisīšanu par vīriešiem.

    +19
    -19
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 22.05.2015. 13.16

    uz mani Tu atstāj sievišķīgu iespaidu.

    Tāpēc tā spriežu.

    +17
    -16
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > Drosma 22.05.2015. 13.18

    skaisle… es eju pa durvīm- pirms manis ejošais cilvēks atskatās -vai pieturēt durvis, palīdzēt , vai nē. Rīgā – gandrīz ar durvīm pa galvu dabūju – aizmirsu,ka te tu vairs neesi savstarpējas cieņas un uzmanības objekts.

    ___________________

    Ko brīnies, ja Londonā tevi pazītu kā Rīgā augu dienu staigātu ar zilām acīm:)

    +11
    -18
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 22.05.2015. 13.22

    pīrādziņ es Tevi īsti nesapratu.Londonā biju pirms trim gadiem un negribēju mājās braukt, cik ļoti man tur patika. Viss bija uz visutosmukāko. Un es biju ļoti pieklājīga un smalka, jaukāka kā esmu patiesībā. Tā vide mani tādu būt izaicināja.

    Nu Rīgā gan zilu aci, gan dunku sānos var dabūt tāpat vien – sagadīšanās pēc. Nerunājot nemaz ,ja kādu nokaitini.

    +18
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 22.05.2015. 13.42

    ” Ka var sludināt kremļa politiku sevi dēvējot par nacionālo patrioti – ne katrs latvietis tādu demagoģiju spēj izturēt vai novēlēt saviem bērniem”.

    ————————————-

    Taisnība.

    Attiecībā uz dzimumaudzināšanu, seks. minoritātēm, toleranci NA sludina vistīrāko Kremļa politiku, protams, ne tikai NA, to pašu dara SC, ZZS, un pat daļa V.

    Nožēlojami, bet, fakts, mūsu mentalitāte daudz vairāk līdzinās vidusmēra sovoka vai NVS pilsoņa arhaiskajai mentalitātei, un daudz mazāk Rietmu veco demokrātiju mentalitātei.

    Īstenībā, nekur tālu no sovoka neesam tikuši, homofobija, kukuļņemšana, blatu būšana, dubultmorāle, korupcija, tiesiskuma ignorēšana, utt., visas sovokam raksturīgās nelames nekur nav pazudušas un pat tiek kultivētas daļā politiķu.

    +26
    -11
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 22.05.2015. 13.50

    Džeri, džeri – Tu raksti kā tāds sludinātājs, es pieteiktos par Tavu sekotāju. Baltu svētu patiesību Tu raksti. Un redzēsi kā tie sovoki Tev virsū metīsies, kā vampīri mēnešiem svaigas asinis nedabūjuši.

    Nekas, es vienmēr Tev steigšos palīgā.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Drosma 22.05.2015. 16.18

    Austras koks

    bet gan par sieviešu pārtaisīšanu par vīriešiem.

    —————-

    Par brutālu veci, kam, dzimuma līdztiesības vārdā, tā vien gribās iemaukt pa zobiem.

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Krišjānis Liepiņš > Drosma 22.05.2015. 17.58

    “Rietumos jau sen lielākoties durvis sievietēm neatver, sievietēm vai vecākiem cilvēkiem transportā vietu nedod utt. Jo tā varētu būt diskriminācijas izpausme.” / Austras koks, 22.maijs 2015 12:59

    Varbūt vispirms pats/-i aizbrauc uz tiem Rietumiem un paskaties savām acīm, kā tur ir patiesībā?

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Drosma 22.05.2015. 19.15

    Esmu bijis vairākas reizes ASV (Vašingtona, Filadelfija, Ņujorka, Orlando, Ņuorleāna), Stokholmā, Londonā, šur tur Spānijā, Berlīnē, Briselē un vēl šur tur Eiropā. Vai tas būtu pietiekami liels rietumu apmeklējums, vai vajag vēl kaut kur aizbraukt?

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 22.05.2015. 20.09

    barbar Austras kok, kā Tu tur uzvedies, tajās ārzemēs?

    Braukāji un neko no smalkām lietām neievēroji? Kā citādi arī var dzīvot?

    Un ja kāds tur bija rupjš un nejauks , tad gan jau kāds tāds pats apjucis Austras kociņš.

    Pirms gada es biju Stokholmā un tur ievēroju tādu lietu – piekrastē – tur , kur pretī ir Skeppsholmen un daudz cilvēku , netālu no papīrkurvja uz ielas ir nomests papīrs. Garām iet bariņš staltu,iznes;igu kungu un viens no viņiem noliecās un to papīru pacēla un iemeta papīrgrozā – turpat blakus esošajā. Tas mani ļoti aizkustināja. To var izdarīt tikai cilvēks ar īstu pašcieņu, pašapziņu.

    Lūk.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Drosma 22.05.2015. 21.20

    Tautu dēlis AK grieza globusu un kur ar pirkstu trāpīja, tās pilsētas arī nosauca. Diez vai dēlis tālāk par Zilo ezeru zemi ticis.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 22.05.2015. 21.42

    Visu tautu liberasti uz visa globusa,savienojieties!Lai naciķi netiek tālāk par zilo ezeru zemi!

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > Drosma 26.05.2015. 15.09

    >Skaisle

    “Stokholmā vispār staigāju zaļu seju – tīrība, kārtība, pieklājība, uzmanība.” – negribu iesaistīties diskusijā ar neoliberasma sludinātājiem/upuriem, jo nav vērts tērēt laiku, šī slimība, tāpat kā idiotisms, nav ārstējama, tāpēc tikai atzīmēšu, ka 4 dienas Stokholmā, acīm redzot, bija stipri par maz, lai redzētu un novērtētu arī tos pilsētas rajonus, kurus var dēvēt par Stokholmstanu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

aivarsk 22.05.2015. 12.45

Trāpīgs teksts fotogrāfijā!

PASTĀVĒS KAS MAINĪSIES! (vai tomēr PĀRVĒRTĪSIES)?

Ja Zviedrija nemainīsies, tā nepastāvēs! Tas nu ir skaidrs!

+11
-21
Atbildēt

1

    Drosma > aivarsk 22.05.2015. 12.58

    nelga, beidz nu dauzīties.

    Ne jau zviedri savu ekonomikuir krieviem pārdevuši , bet latvieši.

    Welcome back to reality -seskumiņ.

    +20
    -16
    Atbildēt

    0

aivarsk 22.05.2015. 12.37

Vajadzētu aizliegt lietot vārdu “zviedrs”, tas kādam var likties diskriminējošs!

Kāpēc jāsaka “zviedrs”vai “zviedrija”?

Visā pasaulē bērnu, jauniešu un pieaugušo izaugsme tiek kavēta nāciju lomu stereotipu dēļ. Mums iestāsta, ka “zviedri” ir labi hokejā, ka tur ir labklājība utt. Tas ir tikai stereotips! Zviedrijas hokeja izlasei nevajag tērpties, kā zviedriem!

Ierosinu aizliegt zviedriem un citiem viņus viņus saukt par zviedriem, kam tas vajadzīgs – tā apziņa, ka esi zviedrs (meitene, puika) Tas traucē attīstībai!

+23
-25
Atbildēt

14

    Rūdolfs Mazurs > aivarsk 22.05.2015. 13.52

    Liekas, ka tev ar lasītprasmi nav īsti kārtībā. Vēstnieks skaidri un gaiši saka, ka aizliegts nekas nav, tikai tiek mācīts ka citādi arī var būt. Bet tev, redzies, visu tikai aizliegt. Varētu padomāt, ka esi dzīvojis kādā totalitārā valstī, kur visu risina ar aizliegšanu.

    +24
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 22.05.2015. 14.03

    Izlasi arī manu pirmo komentāru! Tieši totalitāras sabiedrības pārraksta grāmatas, vēsturi, atkarībā no mirkļa izdevīguma. 1984! No staļina bildēm izgrieza nošautos zinovjevus, kameņevus, pēc tam izgrieza staļinu, tad hruščovu utt. Nebija jau psrs tāda likuma, to darīja “ļaužu apzinīgums”!

    +18
    -21
    Atbildēt

    0

    Rūdolfs Mazurs > aivarsk 22.05.2015. 14.21

    Ja pareizi atceros, Pepija Garzeķes pārrakstīšana bija izdevēju, ne valdības iniciatīva. Nu baigais totalitārisms. No otras puses, nemanīju nekādu sašutuma vētru, kad iznāca jaunais Bībeles tulkojums latviešu valodā. Un tur ne jau vienu vārdu pamainīja, tur bija pilna teksta revīzija.

    Teiksi, ka jauns tulkojums nav tas pats kas oriģināla pārrakstīšana? Varu piekrist tikai daļēji. Tā nu ir sanācis, ka valodas ar laiku mainās, kā arī mainās vārdu nozīme. Varbūt pirms 100 gadiem vārds “žīds” bija tikpat neitrāls kā “vācietis” un varbūt pēc 100 gadiem būs tāpat, bet tagad ir tā, ka tas tiek izmantots kā lamu vārds. Atpakaļ pie Pepijas. Ja autore savā stāstā vārdu negerkung bija domājusi kā rupjību, tad to nevajadzētu labot. Ja šis stāsts būtu domāts pieaugušajiem, tad arī viņiem varētu pateikt, ka toreiz laiki un valoda bija citāda. Bet tā kā tās ir bērnu grāmatas, šādas nianses viņiem varētu iet gar ausīm.

    +23
    -14
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 22.05.2015. 14.38

    Rūdolf :)))

    Tu uzskati, ka vārds žīds ir lamuvārds? Nezinu, kādā bēdīgā sabiedrībā tu apgrozies?

    Nu, redzi, es tā neuzskatu un zinu, ka ir žīdi, kam nepatīk apzīmējums “jevrej”.

    Tāpēc, lai žīdi ir žīdi, nēģeri ir nēģeri, vācieši ir vācieši (krievijā tas bija lamuvārds), bet zviedri ir zviedri!

    Un, ka kāds vārds kļūst par lamuvārdu, tad jāsāk padomāt, vai paši nav pie tā vainojami…

    +18
    -21
    Atbildēt

    0

    clarixa88 > aivarsk 22.05.2015. 15.20

    Cik jūs esat aprobežots un neizglītots. Ievērojiet ja «jūs» ar mazo buru ir rakstīts ar nodomu. Lielā burta izmantošana ir cieņas izrādīšana.

    Ejiet uz citām interneta vietnēm kur varat izgāzt savus aprobežotos rasista komentārus. Žirinovskim varbūt ir savs blogs kur varat pakomentēt.

    +19
    -14
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 22.05.2015. 16.31

    clarixa88, jūs nekaunīgi uzbrūkat demokrātijai un vārda brīvībai. Ja jums nepatīk, cita cilvēka teiktais, tas nevar būt par pamatu aizliegt viņam izteikties. Īsta Hitlera mazmeita jūs esat.

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    Krišjānis Liepiņš > aivarsk 22.05.2015. 17.53

    Varbūt labāk vispirms noskaidrot, kura birka konkrētajam cilvēkam šķiet un kura nešķiet aizvainojoša – “žīds” vai “ebrejs”, “nēģeris” vai “melnais”?

    Vai vēl labāk – vērtēt katra cilvēka personību, nevis karināt birkas un mēģināt iestāstīt, ka no birkām atkarīga cilvēka būtība?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 22.05.2015. 19.12

    Varētu tev piekrist, ja vien katrai tautai nebūtu iepriekš gadsimtos radies nosaukums citai tautai vai rasei. Latviešu valodā vārdam nēģeris ir daudz mazāka negatīvā pieskaņa, kā vārdam melnais. Tāpat arī žīds, lietuvietis, polis un čigāns ir tikai tautību apzīmējoši vārdi, nevis vērtējumvārdi.

    Tikpat labi rītdien no Pepijas izņemsiet, ka viņa bija meitene! A kāpēc ne puika vai shemale?

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    Austras koks > aivarsk 22.05.2015. 19.21

    aivarsk, domā visu šo “apgaismotajiem” ir iespējams ieskaidrot? :)

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 22.05.2015. 19.59

    Austras koks, mums jāraksta ne jau tiem ap…tajiem, bet citiem, lai tiem, kas vēl spējīgi domāt un analizēt, būtu arī pretējs viedoklis. Tieši tāpēc tik lielu daudzumu savā pusē pārvilkuši šie radikālie gaismotie, jo pret viņiem attieksme bija – lai jau māžojas, normālam cilvēkam tāpat viss skaidrs – izrādās nē – nav skaidrs un jau bērnudārzā bija ielīduši pepijprinči. Tika nogulēts tas moments, kad viņi no nepieskatītiem margināļiem kļuvuši par sabiedrībai bīstamiem maldu un melu sludinātājiem!

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    kleo > aivarsk 22.05.2015. 21.09

    Aivar, Jūs sevi esat iecēlis mesijas kārtā, uzdodoties par apgaismotāju. Jūs esat kādreiz redzējis kāda izskatās izgaismota filma? Lasot Jūsu komentārus, izskatās, tāds izgaismojums noticis Jūsu smadzenēs.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 22.05.2015. 21.47

    Jā,Aivar, atstājiet cēlo apgaismes darbu liberastu rokās un sāciet uzskatīt,ka traks esat jūs,nevis homoseksuālisma propagandētāji.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 22.05.2015. 22.59

    Laiks visu saliks savās vietās un laiks iet ātri :)

    Tikko liberasti vaimanāja par “bēgļiem”, bet redz, kā Eiropas politika ātri saprata, ka tomēr ar tiem jātiek galā Āfrikā, nevis jāsadala. Kamēr liberastiem pieleca, pagāja laiks, bet laiks iet ātri, ātrāk, kā viņiem pielec!

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    uldis-v > aivarsk 25.05.2015. 20.43

    Franču valodā žīds tiek saukts par juif.

    0
    0
    Atbildēt

    0

guna 22.05.2015. 12.36

Piedodiet, vēstnieka kungs, bet es ļoti negribētu, lai bērnudārzniekiem, kuriem prātā spēlītes, kuri tikko iemācījušies raiti runāt, knapi tikuši ārā no pamperiem un kas visticamāk ir visai tālu no tā, kas ir sekss,sāktu stāstīt par “seksualitāti un faktu, ka cilvēki var būt heteroseksuāli, homoseksuāli, biseksuāli un transeksuāli.” Tas viss izskatās pēc kaut kādiem centieniem par katru cenu mainīt sabiedrības uzskatus, kuru panākšanai nekautrējas izmantot arī mazu bērnu smadzeņu skalošanu.

+29
-23
Atbildēt

2

    Drosma > guna 22.05.2015. 12.56

    Šos jautājumus jau regulē likums. Cita lieta,ka tās pašas RĪBENAS NA tiesiskumu Latvijā ir padarījusi par izsmieklu. Šitik dauzonīga un dumja saeima pat pirmskara Latvijā nav bijusi.

    Manā vērtējumā tās vienīgais uzdevums, tā paša kremļa noteiktais ir devalvēt vārdus parlaments, likumdevējs, demokrātija.

    Jādomā kā audzinam mūsu bērnus, protams, bet neba nu kremļa zvani naciķi noteiks kas ir tikumība.

    +22
    -19
    Atbildēt

    0

    Ēriks > guna 23.05.2015. 15.52

    Neba nu tādas skaisles noteiks,kas ir tikumība.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

aivarsk 22.05.2015. 12.30

Fakts, ka izdevēji nesen izvēlējās labot vārdu „negerkung” (tiešs tulkojums: melnais vai nēģerkaralis) – kas grāmatā ir Pepijas tētis Efraims Garzeķis (Efraim Långstrump) – ir pavisam citas būtības jautājums un tas nav saistīts ar cenzūru.

___________________________________

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha,ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha,ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha…

Tas, ka eksistē cenzūra, nozīmē-pilsoņi ir domājoši, tikai vara tos čakarē!

Savukārt, ja pilsoņi paši ir izvēlējušies šādā lietā cenzēties, tas nozīmē, ka vara tos ir tā izčakarējusi, ka viņi vispār zaudējuši spēju uztvert realitāti, saprast, kas ir labs, kas ir ļauns un kas kādā kontekstā domāts!

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

negerkung

MORU ZEMES KARALIS! Nēģeru karalis!

+25
-26
Atbildēt

33

    Austras koks > aivarsk 22.05.2015. 12.56

    Vārdu un jēdzienu nomaiņa sen uzrakstītās grāmatās ir ne tikai cenzūra, tā ir arī vēstures pārrakstīšana. Liberāļi un visādi socdemi mauc ne sliktāk kā komunisti un visādi citādi totalitāristi.

    +31
    -18
    Atbildēt

    0

    clarixa88 > aivarsk 22.05.2015. 14.55

    Žēl ka šeit cilvēki nemak lasīt un izprast rakstīto. Paskaidroju vienkāršiem vārdiem, kāpēc vārds nēģeru karalis tika nomainīts pret Dienvidjūru krali:

    Astrīda Lindgrēna rakstīja savas grāmatas bērniem un cīnījās pār bērnu tiesībām. Ja esat lasījuši Pepiju, tad, cerams, sapratīsiet. Ja rakstniece būtu zinājusi, ka pēc gadu desmitiem vārds nēģeris būs kļuvis par rupju lamuvārdu, viņa nekad šādu vārdu nebūtu izmantojusi. Astrīas grāmatas lasa mazi bērni visā pasaulē. Daudzi no viņiem tumšādaini. Astrīda nekad mūžā nebūtu gribējusi lai kāds bērns lasot viņas grāmatas sajustos aizskarts un pazemots dēļ savas ādas krāsas, vai lai aizskaroši apzīmējumi turpinātu izplatīties mazu bērnu vidē. Tāpēc Lindgrēnas grāmatu autortiesību īpašniekim kas ir Astrīdas meita un mazbērni, pieņēma lēmumu šo vārdu no grāmatām izņemt. Tātad aiz cieņas un mīlestības pret bērniem un visu bērnu vienlīdzību, neatkarīgi no ādas krāsas. Tieši tā, kā Astrīda Lindgrēna to būtu vēlējusies darīt, ja vēl būtu dzīvo vidu.

    Tagad sapratāt?

    +27
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 22.05.2015. 15.34

    Tikai pilnīgi slimam cilvēkam nēģeris vai žīds vai zviedrs vai latvietis var būt lamuvārds! Un jūs to viedokli tiražējot esat tik pat slimi!

    Tagad sapratāt?

    +18
    -23
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 22.05.2015. 16.27

    Ja rakstniece būtu zinājusi, ka pēc gadu desmitiem vārds nēģeris būs kļuvis par rupju lamuvārdu

    ===========

    Kāpēc gan “nēģeris” ir lamuvārds?

    +16
    -16
    Atbildēt

    0

    Baiba > aivarsk 22.05.2015. 16.33

    klariksai

    Kā lai pareizi :-) sauc nēģerus (negroīdās rases pārstāvjus).

    Afroamerikāni nepiedāvāt, jo visi nēģeri nedzīvo Amerikā.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    fretka > aivarsk 22.05.2015. 16.34

    Normunds: Kāpēc gan “nēģeris” ir lamuvārds?

    ——

    Tāpēc, ka 55 curiki sanāca kopā un tā nolēma.

    +13
    -14
    Atbildēt

    0

    fretka > aivarsk 22.05.2015. 16.35

    Baiba: Kā lai pareizi :-) sauc nēģerus (negroīdās rases pārstāvjus).

    ——–

    Par latgaliešiem :)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 22.05.2015. 16.36

    Baiba

    afronēģeris

    Interesanti, vai vismaz Nigērijas iedzīvotājus ir korekti saukt par nigeriem?

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 22.05.2015. 16.39

    afronēģeris

    =======

    :D /vitamīnu deva/

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > aivarsk 22.05.2015. 19.22

    Nav jau nekāda nozīme ko skaidrot cilvēkiem, kuri nekādus argumentus uztvert nespēj, un, galvenais, negrib, ja tas iet pretrunā ar viņu arhaisko pasaules uzskatu, fobijām un kompleksiem.

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

    Baiba. > aivarsk 22.05.2015. 21.17

    Aivarelis nojūdzies. Ģimenes locekļiem vajadzētu viņu pieskatīt, ka nenodara sev ko ļaunu.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    clarixa88 > aivarsk 22.05.2015. 22.01

    Normunds un aivarsk jau tālāk par ģerevņas robežām nav bijuši. Piedosim bāleliņiem šo atpalicību!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    clarixa88 > aivarsk 22.05.2015. 22.05

    Pajautā tam “nēģerim” – varbūt viņam ir vārds. Piemēram, Toms vai Džons. Vai sauc viņus par cilvēkiem ar tumšu ādas krāsu, ja Tev obligāti vajag visus šos cilvēkus ielikt vienā kategorijā.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 22.05.2015. 22.28

    Tā tas notiek vienmēr;ja mēs nepazīstam kādu personīgi,mēs pieskaitām viņu kādai grupai,kad iepazīstam,saucam vārdā,mums nav problēmu nosaukt nēģeri par Tomu,ja mēs viņu pazīstam un tāds ir viņa vārds,netaisiet te demagoģiju.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Centrum > aivarsk 22.05.2015. 22.46

    Netaisiet te demagoģiju – teica baltādainais latvietis Ēriks.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    clarixa88 > aivarsk 22.05.2015. 22.57

    Ak, esat arī KKK biedrs, vai ne?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 22.05.2015. 23.23

    Kas jums,liberastiem, nav skaidrs teikumos:”Tikai pilnīgi slimam cilvēkam nēģeris vai žīds vai zviedrs vai latvietis var būt lamuvārds! Un jūs to viedokli tiražējot esat tik pat slimi!”?

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Ugis > aivarsk 23.05.2015. 01.13

    Ludzu izlasiet kaut ko par civilo karu ASV un kapec tas notika, un ka melnos cilvekus sauca un kapec.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ugis > aivarsk 23.05.2015. 01.16

    Ja nav zinama valsts no kurienes tie nak, teiksim Dienvidafrikanis, nigerietis, zimabavietis/te, tad var lietot melnadainie cilveki/iedzivotaji.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > aivarsk 23.05.2015. 06.10

    Ugis: …par civilo karu ASV…

    ——–

    Tu pats vairs neproti latviešu valodu, bet gribi mācīt mūs, kā jārunā?

    Ej taču bekot, komjaunieti!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Zasulaux > aivarsk 23.05.2015. 07.12

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 23.05.2015. 07.15

    Vai mēs,latvieši būtu piedalījušies Amerikas pilsoņu karā?!Mums vārdi moris,nēģeris un melnādains cilvēks ir sinonīmi,tie apzīmē rasi,eksotiku,tālas zemes un neko vairāk.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 23.05.2015. 08.13

    Uģis

    Melādaini primāti

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Baiba > aivarsk 23.05.2015. 08.23

    Kas ir “civilais karš”? Kurā skolā tādu valodu māca? Toties jūs zināt, ka jāsaka krievu tautības cilvēks un melnādainais iedzīvotājs.

    Salīdzinot ar sovokiem curiki ir strauji progresējuši…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Zasulaux > aivarsk 23.05.2015. 08.26

    kāpēc zviedri negrib uzņemt šos bēgļus?

    https://twitter.com/Gulags_lv/status/601981231769788416

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Vita > aivarsk 23.05.2015. 14.20

    Reiz lasīju kā baltādainais brauca autobusā Āfrikā, kur visi citi pasažieri bija melnādaini, kas draudzīgi smaidot sauca balto par siventiņu. Acīmredzot Aivarsk ar domubiedriem nekas nebūtu pretī saukties par siventiņiem, sivēniem vai tml, ja melnādainajiem būtu tāda pietiekami ilga tradīcija tā saukt baltādainos.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Baiba. > aivarsk 23.05.2015. 14.22

    Andrej, Tu šodien atkal esi Baiba? Uzvilki stringus, zeķbikses, uzkrāsoji lūpas un piesēdies pie klavieres. Tev tā personības dubultošanās dzimta vai no Viņķeles grāmatiņām? Traukus nomazgāji, govi pārsēji?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 23.05.2015. 15.48

    Vita,vai Aivars un domubiedri sauc nēģerus dzīvnieku vārdos?Vai vārds ”nēģeris” liberastiem nozīmē ”dzīvnieks”?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > aivarsk 23.05.2015. 19.36

    ” krievu tautības cilvēks”

    ===

    tas jau nu gan ir murgs

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 23.05.2015. 20.24

    Nu jā,ievērojuši,ka krieviem latviešu acīs nav īpaši laba slava dēļ šeit masveidā iebraukušajiem kolonistiem…tagad krieviem steidzīgi jāmaina nosaukums…fundamentāli universāla problēmu risināšanas metode.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 23.05.2015. 23.39

    kristaps_freimanis ” krievu tautības cilvēks”

    ===

    tas jau nu gan ir murgs

    —————

    Tik tiešām. Drīzāk jau “рожа русскоязичной национальности”

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Priedîtis > aivarsk 25.05.2015. 21.23

    Nē. Latgaliešus kādreiz armijā sauca par angļiem tāpēc, ka “čangalis” nebija atļauts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Priedîtis > aivarsk 25.05.2015. 22.00

    Zināšanai: Viens no pirmajiem kritušiem ASV Pilsoņu karā esot bijis latviešu jūrnieks Mārtiņš Buciņš, protams, “nepareizajā” pusē, tajā kas cīnījās par melnādaino verdzības paturēšanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam