“Delna” vadītājs: KNAB priekšnieka vietniece draudēja mani iznīcināt

35

Komentāri (35)

andrejs 14.05.2015. 14.11

acīmredzot ar Strelčenoku nav iespējams tikt galā, jo viņam ir nopietni kompromati par valdošajiem politiķiem. Ne jau velti viņš pavisam nesen brīdināja, ka “pacels” vecās, Juraša noraktās, lietas, kurās neesot “panta”.

Tāpēc Straujuma veido komisijas, pagarina termiņus un viss turpinās. LM, Citadele,… tulīt valsts atpirks no zagļa Flika kkādas obligācijas. Jautājumam būtu jābūt – kad Fliks sēdēs aiz zviedru gardīnēm, bet valdība vēlas atpirkties.

+1
-1
Atbildēt

1

    v_rostins > andrejs 14.05.2015. 15.05

    andrejs

    Jautājumam būtu jābūt – kad Fliks sēdēs aiz zviedru gardīnēm

    ————–

    Ja Fliku iesēdinātu, Savickis izsauktu pie sevis Dombrovski un Āboltiņu un iegrūztu tiem hokeja nūjas pakaļā visā garumā un iekonservētu tos zem arēnas Rīga ledus. Ja pret to mēslu ierosinātu krimināllietu, Flika līdzdalībnieks, čekas pidrilla, Šļesers, būtu pāri Zilupei jau pēc 4 stundām, tādejādi netieši apliecinādams abu neliešu vainu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 14.05.2015. 11.52

Būtu tikai loģiski, ja Saeima (koalīcija) beidzot izdomātu, ko darīt ar KNAB.

Patreizējā variantā tas jau vairs nav pat smieklīgi.

+2
0
Atbildēt

1

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 14.05.2015. 12.49

    Tu tiešām vēl tici, ka šī koalīcija vispār spējīga uz kādu rīcību, izņemot lēnu, bet, neatvairāmu, degradāciju?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Bet 14.05.2015. 11.40

“. KNAB priekšnieka vietniece arī sacījusi, ka Jankova “karjerai ir pārvilkta strīpa” un “nebrīnies, ja tu par savām darbībām uz ielas dabūsi pa purnu, tu neapzinies, ar ko esi sapinies, kur iesaistījies!”.”

Nē, nu šitais jau nu ir par daudz no tik augstas amatpersonas mutes!

Pareizi darīts, ka ziņots ģenerālprokuroram. Bez tam te jau SAB arī jāiesaistās šis Jurčas izvērtrēšanā, jo ko nozīmē frāze “tu neapzinies ar ko esi sapinies, kur iesaistījies”?

Un šādu KNAB atbalsta Saeimas vairākums!

+3
0
Atbildēt

1

    v_rostins > Bet 14.05.2015. 13.45

    Bet

    Bez tam te jau SAB arī jāiesaistās šis Jurčas izvērtrēšanā

    —————

    Gan jau Sreļčenokam ir kompromats ne tikai par ZRP(v) nelietīgākiem darboņiem, bet arī par pašu Kukulīti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Mr. V 14.05.2015. 10.51

“”Man, tāpat kā jebkurai personai šajā valstī, ir tiesības uz savu viedokli, un es uzskatu – ja es paužu viedokli sarunā ar cilvēku, tad viņam ir korekti vismaz apspriesties par to, kā viņš tālāk to interpretē,” sacīja Jurča.”

Jā, tā vajadzētu ar jebkuru pāridarītāju – vispirms apspriesties, kā viņš to domājis. Varbūt nemaz negribēja iesist. Varbūt pat nejauši nodūra. Nu kam negadās, zin…

+5
0
Atbildēt

1

    dzeris49 > Mr. V 14.05.2015. 12.40

    Jurča nav “jebkurš pilsonis”, viņa ir ar milzīgu varu un iespējām apveltīts valsts iestādes darbinieks, jebkurā valstī, tādi nevar runāt visu, kas ienāk prātā, jo vara iet kopā ar vēl lielāku atbildību.

    Vispār, varbūt, būšu nepolitkorekts, bet, pateikšu, tās Jurčas “portrets” ar nekoptu frizūru un ne pārāk gaumīgu tērpu, šoreiz atbilst tam teicienam, ka, reizēm, āriene atspoguļo būtību, cik prasta izskatās, tik prasti arī runā un spriež, tāda līmeņa vadītājam savam izskatam būtu jāpievērš lielāka uzmanība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Baiba 14.05.2015. 10.02

Kāpēc IR neko neraksta par šīrīta Lemberga uzstāšanos Panorāmā, kurā viņš slavēja Vējoni. Ozoliņš var neuztraukties – 20 ZZS balsis ir garantētas. Tagad atliek panākt Vienotības vienotību.

+1
-1
Atbildēt

1

    Bet > Baiba 14.05.2015. 11.35

    Cik atceros, tad Vienotība taču ir pieņēmusi lēmumu brīvajam balsojumam, jo ko citu Vienotība var darīt: kod kurā pirkstā gribi- abi sāp! Abas koalīcijas pārējās partija sapvainosies vienalga- tāpēc labākais lēmums arī šobrīd ir brīvais balsojums, jo tad var neapvainoties neviena no abām partijām, vai visdrīzāk apvainosies abas, kā jau parasti!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

nomale 14.05.2015. 09.18

Un kāda būs varas reakcija? “Stabilitātes” vārdā noklusinās šo lietu un ļaus KNABam kļūt par demokrātijas iznīcināšanas kantori?

+6
-1
Atbildēt

3

    dzeris49 > 14.05.2015. 09.23

    99%, ka taisni tāda arī būs, tāpat, kā līdz šim uz visām Streļčenoka reformām, viņš taču ir tas, kas tur izvirza Jurčas tipa kadrus.

    Ne mūsu valdība, ne korumpētie Saeimas klauni, vismaz, tās vairākums, SC un ZZS, kuri pretojas Streļčenoka nomaiņai, te nekādus draudus demokrātijai “neredzēs”, arī tāpēc, ka par to, kas ir demokrātija, tiem visai miglains priekštats, nerunājot par to, ka taisni tāds KNAB vajadzīgs šo partiju īpašniekiem un sponsoriem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Bet > 14.05.2015. 09.51

    Džeri, piekrītu rakstītajam, jo vai tad neredz tie, ka Saeima ir tā, kura var izlemt šādu iedomīgu tītaru pastāvēšanu valsts iestāžu vadībā!

    Tikai un vienīgi Saeima, bet tauta kā balso, lai šādu nespējīgu Saeimu iebalsotu? Tad nav arī ko vaimanāt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 14.05.2015. 10.13

    Bet – jā, tur jau tā problēma, ka mūsu vēlētājs, savā vairākumā, pat nespēj uztvert sava maciņa biezuma un korupcijas līmeņa saistību.

    Un, ja spēj to, tad nespēj saprast, ka korupcijas līmenis ir tiešā atkarībā no preses un vārda brīvības, un pilsoniskās sabiedrības att. līmeņa, kas nozīmē varas kontroli no sab. organizāciju ( Delna, utt.), puses.

    Un tā ir mūsu pie varas esošo vai nu kļūda, vai nu speciāli radīta problēma, mums ir sab. TV un radio, kam būtu jāveido pilsoniska sabiedrība un jārunā par to no rīta līdz vakaram, bet, tās to nedara, acīmredzot, arī tāpēc, ka to vajag valsts labklājībai un attīstībai, bet, galīgi nevajag pie varas esošo un bijušo politiķu labklājībai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 14.05.2015. 09.04

es pret tevi savākšu vai vācu [informāciju], un es to izmantošu izdevīgā brīdī… tu neapzinies, ar ko esi sapinies, kur iesaistījies!” +++ teksts burtiski ir tik traks, ka, ja tas atbilst patiesībai, tad knābis ir jātaisa ciet, jo tādā gadījumā ne jau Jurča vienīgā staigā riņķī ar šādu apziņu, ka ir tāda kā čekas varas mantiniece. Ja tā tas viss tiešām ir noticis, tad šāda gaisotne valda visā tajā kantorī un tās ir vēl joprojām 50 gadu okupācijas sekas, kuros dzīvojām komunistu pasaulē un ļaužu mentalitāte vēl joprojām ir deformēta, un arī tam, ka KNAB ir tik ” neatkarīgs”, ka sāk justies kā valsts valstī.

Tā nav normāla situācija, ka viena budžeta iestāde praktiski nepakļaujas vairs nekam, pat pilsoņu ievēlētiem varas pārstāvjiem.

+21
0
Atbildēt

9

    dzeris49 > rinķī apkārt 14.05.2015. 10.00

    R.A. – šim tavam komentāram es pilnībā piekrītu.

    Bet, varbūt, tagad tu saproti, kāpēc vajadzīga preses brīvība, speciāls likums, kas aizsargā žurnalistus, utt., un ka viss tas, īstenībā, ir demokrātijas aizstāvēšanas elementi ( jo, atceros, tu biji par to, lai to presi noliek pie vietas, utt.).

    Ja tas viss nebūtu, tad tādas jurčas un streļčenoki ātri vien ieviestu te totalitarismu, protams, pēc att. politiķu pasūtījuma, vai, kaut vai tāpēc, ka apzinātos savu varenību un nesodamību, vara samaitā jebkuru, un brīvā prese ir tā, kas to kontrolē, pat, ja tā brīžam raksta muļķības, utt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 14.05.2015. 10.38

    Dzeri, es nekad neesmu bijis pret preses brīvību. Bet..:) žurnālistam ir jāsaprot, ka viņa izteiktas vārds, viņa rakstāmrīks ir pielīdzināms dienesta ierocim. Ar neprecīzu, vai nopirktu, jeb kāda cita iemesla ” stimulētu” vārdu var nodarīt tik pat lielu ļaunumu, kā ar jebkuru šaujamo. Vēl trakāk. Ja ieroča radīts ievainojums, ja tas nav nāvējošs, sadzīst, tad ar vārdu nodarītais ievainojums var cilvēkam gandēt mūžu ilgus gadus.

    Un otra lieta – lai cik cēli arī būtu nodomi, žurnālists nedrīkstētu izmantot nelikumīgā ceļā iegūtu informāciju. Žurnālists nedrīkstētu pirkt, vai kā citādi iegūt noslepenotu materiālu, jo tā tiek radīts kaitējums valstij. Tiek traucēta kāda izmeklēšana, mūsu ienaidniekiem tik piespēlēts kāds fakts utt.

    Visu profesiju ļaudīm valstī ir jābūt vienlīdzīgiem viņu attiecībās ar likumu. Žurnālists nav izņēmums.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 14.05.2015. 10.50

    Kļūdies, vismaz, vienā vietā – Rietumu prakse saka, ka, ja nelikumīgi iegūta informācija nes sabiedrisko labumu, tā ir pieļaujama, un par to nesoda.

    Protams, nav runa par informāciju, kurš ar kuru guļ, utt., bet gan par korupciju, īpaši, politisko, utt.

    Taisni tāpēc tā ir pieņemts, lai politiķi un to sponsori neizvairītos no soda, jo noslepenot jau var visu.

    Sabiedrības interses svarīgākas par atsevišķu politiķu, amatpersonu, korumpētu darboņu, utt., interesēm, tas ir galvenais.

    Un žurnalists ir izņēmums, jo viņš dara sabiedrībai svarīgu darbu.

    Taisni tāpēc jau Rietumos korupcija ir daudz mazāka, kā postsovoku valstīs, ka tur, vairākums sabiedrības, to apzinās.

    Skaidrs, ka arī žurnalisti to var izmantot dažādi, bet, ieguvumi šeit daudz lielāki, kā iespējamie zaudējumi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > rinķī apkārt 14.05.2015. 11.03

    “Žurnālists nedrīkstētu pirkt, vai kā citādi iegūt noslepenotu materiālu, jo tā tiek radīts kaitējums valstij.”

    ===

    Ļoti reti,un šajos retajos gadījumos žurnālistam droši vien būtu jāatsakās no publicēšanas vai jāievieš kādas korekcijas.

    =

    Ja ir runa par valsts “komercnoslēpumiem” (Citadeles darījums) – nekādi valsts darījumi, izņemot tieši ar aizsardzības un spiegošanas jautājumiem saistītas lietas, nedrīkst būt slepeni. Ja komersantam tas nepatīk (un parasti būtu vienalga), pats vainīgs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 14.05.2015. 11.07

    Ko, vispār, nozīmē, “kaitējums valstij”?

    Pie varas esošā vara, bieži vien, kaitējumu savām interesēm vēlas pasniegt kā kaitējumu valstij, kas ir galīgi garām, sabiedrība un valsts, no vienas puses, un pie varas esošā elite, no otrās puses, bieži vien ir pat antagonistiskās attiecībās, kur nu vēl kaut kas identisks.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 14.05.2015. 12.26

    R.A. – manuprāt, tava kļūda, ka tu domā, ka demokrātija ir kas līdzīgs “varas vertikālei”, tikai otrādi – vairākums ievēl parlamentu, un tad tas parlaments var darīt, ko tikai grib, jo, lūk, tas, it kā, pārstāv tautas vairākuma interses.

    Tas ir galīgi garām, tad tas būtu nevis demokrātija, bet, ohlokrātija.

    Demokrātija ir ļoti sarežģīta sistēma, ar varu dalīšanu, un dažādu varas atzaru savstarpēju kontroli, un no ohlokrātijas ( pūļa varas), tā atšķiras ar to, ka ievēro arī mazākuma interses.

    Un presi, ne par velti, sauc par “ceturto varu”, kas kontrolē pārējās trīs, kas, no vienas puses, ir neatkarīgas, no otras puses, kontrolē cita citu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 14.05.2015. 13.03

    Dzeri, tad kāda jēga uzturēt valsts noslēpumu? Naudas šķiešana. Es negribētu piekrist tam, ka demokrātiskas sabiedrības stūrakmens ir bezatbilďībā. Ja par žurnālistu “apsalūto sirdsapziņu”, tad visvienkāršākais piemērs – Latvijā esošie krievu mediji, par latviskajiem, arī var atrast apzinātus melus

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 14.05.2015. 13.49

    rinķī apkārt

    Un otra lieta – lai cik cēli arī būtu nodomi, žurnālists nedrīkstētu izmantot nelikumīgā ceļā iegūtu informāciju.

    ————-

    Nezinu, kā VDR, bet brīvā pasaulē žurnālisti ar to vien nodarbojas. Ar Sprancei un Ozoliņam līdzīgu paskvilu rakstīšanu gan tie īpaši neriskē, jo tur strādā tiesa.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 14.05.2015. 13.51

    Ir starpība starp valsts noslēpumu un vienkārši informāciju, kas iegūta ne visai likumīgā veidā, bet, nav nekāds valsts noslēpums.

    Bez tam, pie varas esošajiem politiķiem un birokrātijai tendence pasludināt par valsts noslēpumu visu, ko tie vēlas noslēpt, jo tiem ir neizdevīgi, lai vēlētājas to zina.

    Es jau neattaisnoju tos, kas nopludina valsts noslēpumus žurnālistiem, kaut zina, ka tas var sabiedrībai kopumā tikai kaitēt.

    Un tur jau ir tā žurnalista un MM atbildība, ko publicēt, ko nē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

v_rostins 14.05.2015. 09.03

Nebūtu nekāds brīnums, ņemot vērā Delnas rakāšanos ZRP(v)/”skonto būve” valsts nozagšanas megaprojekta “gudrona dīķi” lietās.

+1
-3
Atbildēt

0

Optiskais Tēmeklis 14.05.2015. 08.46

Smieklīgi “drosmīgs” varas babuīns tā Jurča. Iesūdzēs visus, kas patrāpās ceļā? Karjeras agonija sākusies.

+15
0
Atbildēt

0

dzeris49 14.05.2015. 08.32

Taisni tādas amatpersonas, ar tādu “izpratni” par demokrātiskā iekārtā pieļaujamo, un tādu intelekta un kultūras līmeni mums tagad, izskatās, “modē”.

Par KNAB sen viss skaidrs, tur notiek ilgstoša negatīva selekcija Streļčenoka vadībā un ar Saeimas un valdības atbalstu, bet, tas pats jau notiek visās daudzās policijās, kur, tā vietā, lai žurnalistus aizstāvētu, tos iebiedē, ignorēt žurnalistu jautājumus vai atbildēt ar rupjību atļaujas augsti ierēdņi un politiķi, un prezidents Bērziņš no tās pašas, sovoku sugas.

Vissliktāk, ka tā “sovoku” mentalitāte sāk izpaustiem pat tiem, kas pat nav dzīvojuši PSRS, tāds nekaunības, cinisma, visatļautības kokteilis, kas nav iespējams nevienā Rietumu vecajā demokrātijā, visa Latvija staruji slīd uz “sovoku”.

Un KNAB ar tāda līmeņa vadītājiem, kuriem tāda izpratne par demokrātiju, pastāvēt nedrīkst, manuprāt, tur vairs nav iespējamas nekādas reformas, šī iestāde jālikvidē, jo, cik saprotams, priekšnieku nomainīt vai nobremzēt viņa “reformas” tur ir absolūti nereāli, par iemesliem var tikai minēt, protams, tas viss liecina par visas mūsu VP “augsto” kvalitāti.

Streļčenoka – Jurčas vadībā tā nodarīs vairāk ļaunuma, tādi cilvēki vispār nedrīkst atrasties jebkādā valsts darbā, kur nu vēl ko vadīt vai administrēt.

+10
-1
Atbildēt

2

    DD1 > dzeris49 14.05.2015. 09.51

    DD1 dzeris49

    “KNAB … notiek ilgstoša negatīva selekcija Streļčenoka vadībā”

    Taisni tā, un mēs tikai bezspēcīgi noskatāmies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 14.05.2015. 10.03

    To pašu dara arī tie “piekštāvji”, ko mēs ievēlējam, pa daļai savas politiskās impotences, pa daļai korumpētības dēļ – noraugās uz to visu it kā, tā nav viņu valsts, un, it kā, uz viņiem tas neattiecas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 14.05.2015. 07.44

“sen pa muti neesi dabūjis?”… nav kaut kur dzirdēts citātiņš? Tas ir simptomātiski, ka tādā stilā, pat īpaši neiedziļinoties pateiktā jēgā, “sarunu” risina personas, kam valsts ir piešķīrusi lielāku varu nekā sarunas biedram.

Nav svarīgi, kādā kontekstā to pasaka, un, vai tas ir nejauši pasprucis teikumiņš bez liela nodoma vai tīši draudi. Svarīgi ir tas, ka “vara” vēršas pret “sarunas biedru”, izmantojot vārdu krājumu, kurš piederētos iesvilušu pudeles brāļu ķīviņā, nevis augstai amatpersonai.

+23
0
Atbildēt

0

dzeris49 14.05.2015. 07.19

Augsta drošības struktūras vadītāja pilnīgi atklāti piedraud žurnalistam un sab. organizācijas pārstāvīm, pie kam atklāti brutālā veidā.

Vēl nesen neko līdzīgu Latvijā iedomāties nevarētu, likās, esam taču, ES, utt, jebkurā normālā valstī Jurča lidotu no darba nākamajā dienā.

Pēc šīm Saeimas vēlēšanām valsts struktūru degradācija jau tika gaidīta, bet, tempi, kādos tā notiek, pārsteidz.

Delna un neatkarīgā prese ir lielākie ienaidnieki gan SC, gan Lemergam, gan visām korumpētām visa veida amatpersonām, kuras vēlas noslēpt savu darbību, tāpēc, visdrīzāk, nekādas sekas Jurčai un Streļčenokam nebūs, un visi paliks savās vietās.

Un Ir atkal būs, īstenībā, vienīgais, kas, bez jebkāda atbalsta, cīnīsies pret korupciju un visatļautību tiesibsarg. struktūrās, tiesās, citās valsts struktūrās un par to, lai Latvija nepārvēršas par trešās pasaules valsti, nekādu palīdzību no tiem, kuru dienesta pienākums būtu to visu darīt, nesaņemot, pareizāk sakot, saņemot draudus un tiesu darbus.

Pat negribas ticēt, ka viss tas notiek Latvijā, nevis, teiksim, Krievijā vai kaut kur Turkmēnijā.

+13
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam