Drošības policija aiztur un pratina žurnālistus

129

Komentāri (129)

vvilums 01.05.2015. 08.36

Rostins
Tur nav par ko sūdzēt,tik” sunca rejas ,kam ķiška tonka”. Un ja kāds iesūdzētu ,noteikti kremļa apmaksāto advokātu bariņš sarastos “preseses “aizstāvībai.

+7
-3
Atbildēt

4

    Ēriks > vvilums 01.05.2015. 09.06

    Nu tad nav ko vaidēt par apmelojumiem un brīnīties par hibrīdkara panākumiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 01.05.2015. 20.34

    Kurš normāls vispār lasa tos LL rašistu pamuļķa skribelējumus, tad jau tiešām uz publiskās tualetes sienām daudz vairāk ko vērtīgu var izlasīt.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > vvilums 01.05.2015. 22.07

    vvilums

    Ja Putina smegmas feinšmekers, Meļņika un Zaharjina pa riņķi laistā Putina kuce, Zatļers, nav rusists, kad tad uz šīs planētas ir?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vvilums 01.05.2015. 22.24

    Nu vvilum,nemaz nezināju,ka esi tāds tualešu kultūras cienītājs!Kas jauns šajā jomā?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

vvilums 01.05.2015. 03.13

Kara apstākļos noteikti ir kāds kremļa apmaksāts “godīgs žurnālists” starp latviešiem. Papētot LL darbību gadu griezumā, nebrīnīšos, ka viņš ir viens no tiem. Interesanti, nez kur troļļi šodien, algas diena vai? Rostins viens ņemās,laikam nedzer.

+8
-2
Atbildēt

1

    v_rostins > vvilums 01.05.2015. 07.24

    vvilums

    Kara apstākļos noteikti ir kāds kremļa apmaksāts “godīgs žurnālists” starp latviešiem.

    ————–

    Ejiet pediņi uz tiesu, ja Lato Lapsas rakstos ir kas samelots.

    Kiška tonka? Sunc zina ko ēdis?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

klejotājs 30.04.2015. 23.05

izkārnījumu un tūpļu un čekistu speciālists, lembes trollis deģenerētais rostiņš te atnāk pēc patikas izgānīties.

+10
-1
Atbildēt

1

    v_rostins > klejotājs 01.05.2015. 07.27

    klejotājs

    Par tavas sugas nedienām ar fekāliju nesaturēšanu, STS un zarnu infekcijām ir iznācis palasīt.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 30.04.2015. 22.35

Lato Lapsas aizturēšana vairāk piestāvētu veselības aprūpes iestādei.

+13
-3
Atbildēt

1

Optiskais Tēmeklis 30.04.2015. 22.22

Savdabīgi jau tas vien, ka IR komanda pieļauj LLapsas dēvēšanu par žurnālistu, nevis kompromatu tirdzniecības un adaptējumu dīleri.

Vai kāds IR-draudzīgs mecenāts nevēles LLapsam uzsaukt biļeti uz Lengliju, — lai LL pamēģina ar diktofonu ieiet CIA un pasprēgāt pēc tam?

+13
-3
Atbildēt

1

    v_rostins > Optiskais Tēmeklis 30.04.2015. 22.45

    Optiskais Tēmeklis

    Vai kāds IR-draudzīgs mecenāts nevēles LLapsam uzsaukt biļeti uz Lengliju

    —————

    Lenglija pilda pavisam citas fukcijas, nekā SAB un DP. Tās darbiekiem periodiski jāiziet poligrāfa testi, lai būtu drošs, ka tie nekalpo ienaidniekam un tur krievu spiegu, kas nav tik komforti iekārtojušies, kā Latvijā, atmaskošana nav nekas ekstraordinārs.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

dzeris49 30.04.2015. 20.36

Izrādās, mums sabiedrības vairākums ir ietekmējams un nozombējams tikpat viegli, cik Krievijā, un izpratne par demokrātiju tam arī līdzīga.

ZanE te cenšas pilnā sparā, atceros, tāpat vārījās Poikāna un Naglas lietā, un, kā beidzās?

Nu, par zanE skaidrs, bet, izrādās, tādu šeit ir vairākums, kam ir “pareizie” žurnalisti, un “nepareizie” žurnalisti, ar kuriem var darīt, ko gribi, un kas nespēj atšķirt būtisko no nebūtiskā un pat īsti nesaprot, kādā iekārtā dzīvo, ar visām aknām sapņojot nokļūt atpakaļ autoritarismā, “back in USSR”, kur ir cenzūra, kur žurnalisti drīkst tos, kas pie varas, tikai slavēt, kur katru, kas tos kritizē, uzreiz var apvainot valsts nodevībā, provokācijā, utt., utt.

Nu tad nav ko brīnīties, ka mums visu nosaka Lembergs, ka mums tāda korupcija, un tāds “tiesiskums”, īstenībā, esam pelnījuši vēl ko sliktāku, Baltkrievijas tipa režīms šeit vairākumu ļoti apmierinātu.

+2
-13
Atbildēt

2

    zanE. > dzeris49 30.04.2015. 21.32

    …Dzeri….ja nespēj atšķirt žurnālistus no prastiem skribentiem, kas vēlētos, lai tos dēvē par žurnālistiem – ar Tevi ir pavisam švaki…Tev to grūti pieņemt, bet…nāksies sadzīvot…ceru, ka personas, kas apraksta publiskās tualetes sienas – nesāksi dēvēt par žurnālistiem….

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 30.04.2015. 22.51

    Un tu tagad būsi tā, kura lems, kuri ir tie “īstie” žurnalisti, kuri ir “skribenti”?

    Pavisam slikti ir ar tevi.

    Ja nemaldos, arī Naglas un Poikāna lietā tu milzīgi aizstāvēji policiju un nosodīji žurnalistus, kopā ar tavas iemīļotās partijas biedreni Mūrnieci, un kā viss beidzās?

    Nu tad kā pašai ar to izpratni, nebūtu laiks paskatīties uz sevi nedaudz kritiskāk, nelemt par visu tikai emocionalā “patīk – nepatīk” līmenī, un izdarīt kādus secinājumus, varbūt, kaut ko palasīt, kas ir demokrātija, kā tā darbojas, kas ir preses brīvība, kāpēc preses brīvība ir tik svarīga, daudz svarīgāka par politiķu pašajūtu un daudzām citām lietām, kas ir sabiedrības interses, kāpēc dzīves līmenis valstī un preses brīvības līmenis ir ciešā atkarībā, kāpēc dem. valstī uzbrukums žurnalistam un preses brīvības ierobežojumi ir sevišķi smaginoziegumi, utt., tu uzzinātu milzīgi daudz jauna un stipri paplašinātu savu redzesloku.

    Grūti strīdēties ar cilvēkiem, kuriem šīs lietas absolūti nav skaidras, un kuru vienīgais arguments “Lapsa skribents, nevis žurnalists, jo es tā domāju, tāpēc policijai taisnība”, jā, tu spēj atrast daudzus konkrētus faktus, likumus, valdības lēmumus, un esi ļoti informēta, bet, izskatās, tev absolūti nav skaidri paši pamati, kā strādā demokrātija, kas ir preses un vārda brīvība, un kāpēc tās ir tik svarīgas.

    Starp citu, arī Ločmele un pārējie Ir cilvēki domā apmēram, kā es, un, vismaz man, šajā tēmā viņi ir autoritātes, varbūt, tomēr, tu un tavi atbalstītāji kaut ko nesaprotat, tādu domu absolūti nepieļauj?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

nomale 30.04.2015. 17.29

Žurnālistu iebiedēšana, nekas vairāk! Vai ieejot DP ēkā cilvēks tiek izģērbts un iekšēji-ārēji izzondēts? Nedomāju viss. Diktofons var būt arī pilnīgi legāli iebūvēts mobīlajā telefonā vai lētā ķīniešu pildspalvā.

+5
-12
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 30.04.2015. 17.08

Kad JL, PS un Vienotība vēl nebija tā sasmērējušies(iedomājieties, bija tādi laiki) un Pietiek.com par viņiem daudz nerakstīja(ja nu vienīgi par Repši klusajam par prieku), visiem vienotībniekiem Lapsa bija lāga vīrs, jo atmaskoja konkurentus. Visi labprāt atsaucās uz Pietiek.com un linkoja te bez apstājas.

Bet laiki mainās un Vienotības politiķi dod LL darbiņu nepajokam.

Nu tad, protams, ir divi veidi, kā attaisnoties un atmazgāties:

1.Lapsa apmelo.

Uzreiz gribu iebilst – Ja LL tā visus apmelo, kāpēc neviens nesūdz tiesā.

Vislabākais veids, kā pierādīt savu nevainību un sodīt apmelotāju.

2. Pēdējā laikā vispopulārākais – Lapsa apmelo Krievijas uzdevumā un cenšās nomelnot patriotiskos letiņus.

Tas visiem patīk un labi “nostrādā”, jo ir no sērijas – “lai tik paprovē aiztikt SC nopirktais Lapsa “godīgos” latviešus”..

Kad es Irā pasaku, ka Ušakovam un krieviem Latvijā līdz latviešu zagšanai visus šos neatkarības gadus vēl ļoti tāls ceļš ejam, uzreiz saņemu 20 mīnusiņus uz papīra un vēl miljonu Jūsu domās sūtītus.

Taisnība jau nepatīk, vēl jo vairāk, kad savējos zagļus salīdzina ar tādu nīstamu personu, kā Nils.

Bet, aitas un auni, salieciet vienā stabiņā pa visu šo laiku par zagšanu, kukuļošanu un afēru organizēšanu latviešus, bet otrā kādu krievu, kuru tā, uz sitiena, grūti būs pat atcerēties ātrumā.

Un tad Jūs, nožēlojamie idioti, redzēsiet starpību. Daži te mēģinās varbūt atgādināt “žīdiem” un krieviem piederošo bijušo LM, Parex un citus. Jā, bet, atkal – kas tad tiem neliešiem atļāva izzagt, izsaimniekot bez kontroles? Tie ir tie paši, mūsu piesegtie un aizstāvētie, letiņi – patrioti ar Vienotību priekšgalā.

Pilsoniskā sabiedrība(Vienotība), starp citu, pat savā partijā uzņēma cilvēku, kas bija krimināli sodīts par atkārtotu kukuļošanu.

Mēs te esam dikti lieli patrioti un aizstāvam savējos zaglīšus, bet aizmirstam, ka īstenībā darām to visļaunāko savai valstij. Sazagušies, sasmērējušies latvieši ir visvieglākā ēsma Krievijai. Sasmērējies mūsējais letiņš ir ietekmējams un labprāt pakalpos Lembergam vai Putinam.

Pēdējais piemērs, kad Vienotības lepnums un karogs V.Dombrovskis nometa varu pie Krievijas drauga Lemberga kājām. Sapinies savas sievas un Bukanes afērās, lācītis kļuva par gļēvu lupatu oligarhu rokās.

Bet sākās tas viss no tā, ka pievērām acis uz savējo cūcībām. Un, ja Lapsa vienīgais par to runā, tad viņš ir, protams, Kremļa nopirkts.

Cik vienkārši, vai ne?

Kremlis iedzina Dombrovska un Bukānes ģimeni parādos, Kremlis nosūtīja Bukāni pie Lemberga “konstruktīvi” strādāt, Kremlis izplānoja, kā blēžiem paglābties 3a portfelītī, Kremlis lika Zaķim pirkt balsis, Kremlis lika atdot varu smagos noziegumos apsūdzētajam un mūsu neatkarības garanta ASV un NATO noliedzējam, Kremlis plānoja PV afēru utt.

Ar Jūsu noziedzīgo un nepatriotisko savējo aizstāvēšanu Latvijā ir iestājušies drūmi laiki. Pagaidām aiztiek LL, kas raksta par Jūsējiem, un tas visiem kā saldā maizīte. Bet esiet droši, drīz pienāks kārta pārējiem, kas negribēs iekļauties Lemberga un SC tandēma sistēmā.

Saņemsim, ko pelnijām.

Vienotība teiks, ka “augam gudri”.

Nacionāļi teiks – “uff, izlīdām”..

+4
-14
Atbildēt

3

    Par 98% varu piekrist.

    izņemot par Lemberga – SC tandēmu … nu nav tur nekāda tandēma. SC balsis ir izmantojuši gan ZZS, gan Vienotība, gan NA – reālpolitika.

    Es gan zagšanas ziņā krievus par zemu nevērtētu – ja neskaita kautvai LM, GanBei utt – tad politiskā līmenī arī RD->RS->Arodbiedriba LABA – spilgts politiskās korupcijas piemērs. Bet nu jā – mūsējie taisa likumdošanu, uzrauga FM un VK un VID utt – sistēmu, kas pieļauj šādu zagšanu, izveidojusi mūsējie.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    fretka > Skumjais Bruņinieks 30.04.2015. 18.53

    sistēmu, kas pieļauj šādu zagšanu, izveidojusi mūsējie

    ——–

    Pirmkārt, kas nu kuram “mūsējie”.

    Otrkārt, zināms, kas finansē “mūsējos” šajā Krievijas protektorātā.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Skumjais Bruņinieks 30.04.2015. 21.13

    Principā, var piekrist, korupciju gan pēc tautības nešķirotu, korupcija un valsts nozagšana šai valstī ir valsts pārvaldes forma un sistēma, nesodamība tiek atbalstīta sākot no likumdevēja, beidzot ar tiesām, šet cīnās tikai ar žurnalistiem, kas par to runā, nevis ar korumpētām amatpersonām un politiķiem.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

DD1 30.04.2015. 17.00

Tas ir pārsteidzoši un ļoti nepatīkami, ka vairums uzskata, ka žurnālistu drīkst iebiedēt. Ejam uz totalitārismu? Atļausim tikai pareizos žurnālistus, slēgsim nepareizos medijus kā Krievijā?!

+4
-13
Atbildēt

0

lno 30.04.2015. 16.17

Ģenerālprokuratūra nolēmusi izbeigt kriminālprocesu, kas bija sākts pret publicistu Lato Lapsu saistībā ar žurnālista Leonīda Jākobsona elektroniskā pasta korespondences publicēšanu grāmatā «Cits ķēķis: zem likumīgā «jumta«», liecina Lapsas šodien žurnālistiem izdalītais prokuratūras lēmums. TvNet

+3
-10
Atbildēt

1

    dzeris49 > lno 30.04.2015. 16.23

    Ģenerālprokuratūra, vismaz, likumus zina, atšķirībā no komentētājiem, un saprot, ka viņš neko nav pārkāpis, un lieta ir bezperspektīva.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

lno 30.04.2015. 16.13

Nellija Ločmele ‏@NellijaL 5h5 hours ago

Drošības policijas grābstīšanās gar žurnālistiem ir nožēlojama pēc būtības un tieši tā arī izskatās.

+2
-12
Atbildēt

4

    dzeris49 > lno 30.04.2015. 16.18

    Vismaz, kāds sakarīgs cilvēks starp bariem tādu, kuriem vajadzīga “stingrā roka”, kas noliek tos “skribentus” pie vietas, un ir par cenzūras ieviešanu, tātad, autoritarisms,un kuriem nav nekāda priekštata par to, kas ir demokrātija.

    Mums, pēc mentalitātes, jābūt NVS, nevis ES.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > lno 30.04.2015. 16.25

    dzeris 49. Vai tad viss, ko dara V, nav cildinams un atbalstams?:)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 30.04.2015. 16.31

    Vai tad V tos žurnālistus mēģina iebiedēt, vai DP ir pilnīgā V kontrolē?

    Tad tas ir pavisam slikti.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > lno 30.04.2015. 16.35

    Manuprat DP pakļauta Ie M? Kā vērtēt šo: DP amatpersonu fotografēšanai un filmēšanai pie DP ēkas Lapsa pievērsies pēc tam, kā šā gada 17.aprīlī atteicies iziet pārbaudi iekļūšanai DP ēkā, uz kurieni viņš bija izsaukts saistībā ar DP lietvedībā esošu kriminālprocesu…???

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 30.04.2015. 16.05

Te pat nav par ko diskutēt. LR pilsonim, kurš dzīvo Latvijas Republikā, ir saistoši LR uzrakstītie likumi neatkarīgi no profesijas. Punkts. Jebkuru pilsoni, neatkarīgi no šī pilsoņa profesijas, ieņemamā amata utt tiesībsargājošās iestādes ir tiesīgas pratināt likuma noteiktā kārtībā. Ja likums nav pārkāpts, nav arī diskusijas.

Kas tie žurnālisti ir tādi par putniem, ka viņus aiztikt nevar? Visi kā viens – taisnības dzeguzes? :) Muļķības. Un šī te kliegšana par vārda, preses utt brīvībām ir jāizbeidz. Visas brīvības ierobežo likums. Tajā brīdī, kad tas tā pārstāj būt, sākas anarhija.

+16
-4
Atbildēt

12

    dzeris49 > rinķī apkārt 30.04.2015. 16.16

    Nav nekāds “punkts”.

    Ir speciāls likums, arī Latvijā, kas aizsargā žurnalistu tiesības, un kas stāv virs kriminālprocesa likuma.

    Tu, cik atceros, vispār kādreiz teici, ka zināma cenzūra vajadzīga.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 30.04.2015. 16.22

    dzeris49 Un šis ” speciālais” likums ir pārkāpts? Ja ir pārkāpts, tad DP jāatvainojas Lapsam un tai otrai žurnālistei, ja nav pārkāpts tad DP nav ko pārmest. Viņi dara savu darbu

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 30.04.2015. 16.25

    Viņu darbs iebiedēt žurnalistus?

    Priekš kam tad vēl bija vajadzīgs tas cirks, DP cita darba nav?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 30.04.2015. 16.29

    Dzeri, viņu darbs nav biedēt žurnālistus :) Viņu darbs ir, piemēram, novērst pretlikumīgu info noplūdi uc lietas, kas apdraud valsts drošību. Nezinu, ko viņi tur meklē šobrīd, un mani tas arī neinteresē. Ja, protams, nav pārkāpts likums.

    Vārda brīvība nav anarhija, Dzeri. Pretlikumīgi mēģināt iegūt informāciju ar mērķi iedzīvoties, pārdot to Tev, man, kā mediju patērētājam utt, tā ir pretīga un attiecībā pret valsti bīstama darbība par kuru ir jāsoda.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 30.04.2015. 16.35

    Lapsa ar to diktofonu kabatā gribēja ierakstīt tai policijā kādus valsts noslēpumus?

    Nu beidz smīdināt, DP nostādīja sevi pavisam smieklīgā situācijā.

    Un, pat, ja būtu ko ierakstījis, un nopublicējis, ja tas būtu ārkārtīgi sab. nozīmīgs, tas ir viņa žurnalista pienākums, un par to viņu sodīt nevar, ja tikai viņš nav parakstījies.

    Ja žurnalists iegūst sabiedrībai svarīgu informāciju ar nelikumīgām metodēm, par to nesoda, tāda ir Rietumu prakse, otro reizi rakstu, tiesā tāda informācija neder, bet, publikācijai der, ja tikai tiešām svarīga visai sabiedrībai.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 30.04.2015. 16.37

    Man pietiek ar to, ka diktafonu DP telpās ienest nedrīkst.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > rinķī apkārt 30.04.2015. 17.02

    “LR pilsonim, kurš dzīvo Latvijas Republikā, ir saistoši LR uzrakstītie likumi”

    ===

    Tāpēc jācer, ka DP pašdarbnieki par saviem pārkāpumiem attiecīgi atbildēs.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > rinķī apkārt 30.04.2015. 17.04

    “Man pietiek ar to, ka diktafonu DP telpās ienest nedrīkst. ”

    ===

    Nez, kur tas ir raksīts? Liekas, ka džeki to izdomāja aizvakar…

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 30.04.2015. 19.01

    Pietiek šodien publisko pilnu audioierakstu, kas rāda, kādā tieši veidā un ar kādu pamatojumu vakar Normunda Mežvieta (attēlā) vadītās Drošības policijas darbinieki aizturēja Lato Lapsu un kā norisinājās tālākie notikumi Drošības policijas telpās.

    Uzreiz brīdinām – pirmkārt, audioieraksts ir garš (aptuveni pusotru stundu), tā ka to visu noklausīties varētu būt nogurdinoši. Interesantākās epizodes ir pēc 16. minūtes, kad notiek pati aizturēšana, savukārt no pārējā ieraksta laika interesantas ir epizodes, kurās Lato Lapsam atkārtoti tiek liegta iespēja sazināties ar advokātu.

    Otrkārt, audioieraksts nav arī izcilā kvalitātē – tas ir veikts ar “rezerves diktofonu”, savukārt “īsto diktofonu” ar būtiski labākas kvalitātes ierakstu Lato Lapsa jau vakar pēc savas iniciatīvas nodeva Valsts policijai kopā ar iesniegumu Valsts policijas priekšniekam Intam Ķuzim (publicējam arī to – tāpat kā Drošības policijas aizturēšanas telpās tapušo iesniegumu ģenerālprokuroram Ērikam Kalnmeieram).

    Treškārt, jūtīgākām dvēselēm Pietiek norāda, ka audioierakstā dzirdami arī labierīcību apmeklēšanas trokšņi – diemžēl, tā kā šo procesu novēroja Drošības policijas darbinieki, diktofonu uz šo laiku nebija iespējams izslēgt.

    Šīs dienas gaitā Pietiek centīsies publicēt arī vismaz daļas audioieraksta atšifrējumu.

    http://www.pietiek.com/raksti/ka_drosibas_policija_tika_aizturets_lato_lapsa_publiskojam_pilnu_audioierakstu

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 30.04.2015. 21.47

    …Riņķī apkārt…man patiess prieks, jo mūsu uzskati, izvērtējot šo situāciju – ir līdzīgi…paldies par viedokli…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 30.04.2015. 21.52

    rinķī apkārt

    Kas tie žurnālisti ir tādi par putniem, ka viņus aiztikt nevar?

    ————-

    Kas tie tādi par SAB un DP ligzdās čekas sadētiem dzeguzēniem, kuri var nemotivēti izrēķināties ar katru no ZRP(v) kremļa mauku, zagļu un pederastu oponentiem?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 30.04.2015. 21.59

    rinķī apkārt

    Man pietiek ar to, ka diktafonu DP telpās ienest nedrīkst.

    —————

    Zinot, kā tika izveidota DP un kādas represijas tā ir veikusi pret Latvijas patriotiem, es ieteiktu paņemt līdzi arī Uzi, lai tas atvieglotu evakuēšanos. Nomet reiz savas rozā acenes!

    http://tautastribunals.eu/?cat=1

    0
    -11
    Atbildēt

    0

lno 30.04.2015. 16.01

Liekas DP pēdējā laikā sākusi strādāt, tomēr situācija nožēlojama. Kaut vai gadījums ar ukraiņu kongresa vadītāju. Nešaubos, ka komjaunietis Riekstiņš tiks bīdīts amatā ar Vienotības fanu nedalītu atbalstu, jo par Levitu kā pauž Āboltiņa domas V daloties:)

+4
-14
Atbildēt

0

zanE. 30.04.2015. 12.04

…lasu komentārus un ar nožēlu jāsecina – hibrīdkara upuru skaits bāleliņu vidū vairojas ne pa dienām, bet stundām…pēc invaliditātes apliecības, greznotu ar kolorādo lenteni, varat doties uz Krievijas vēstniecību, Jūs apkalpos bez rindas….

…interesanti – patrioti, kuri gatavi plēst savu linu kreklu uz krūtīm un prievītē pakārties par latvisku un brīvu Latviju, ir tie visaktīvākie apšaubāmu elementu aizstāvībā, pat likumu pārkāpšanas atbalstīšanā – tik ļoti tie ietekmējušies no smadzeņu skalošanas, uz kuriem arī cerējuši svešās varas politehnologi….bāleliņi – tūdaliņi…nožēlojami!….

…vēlreiz….kas ir hibrīdkarš?…

– “Informatīvajās kampaņās vai informācijas karā agresora valsts savai sabiedrībai iestāsta “pareizo” situācijas interpretāciju, bet pretinieka valstī izplata nomelnojošu un provocējošu informāciju. Mērķis ir saliedēt savu un šķelt pretinieka sabiedrību, diskreditēt otras valsts varu vietējā un starptautiskā līmenī.

Efektīvs var izrādīties arī spiediens uz pretinieka politisko eliti. „Vai nu tās darbības ir vērstas, lai saasinātu attiecības starp politiskajām partijām. Tās tikpat labi var būt vērstas, lai saasinātu cīņas noteiktu politisko spēku iekšienē. Var izmantot arī korupcijas tīklus, kas pastāv. Protams, iedarbība var būt vērsta uz to, lai amatpersonas un politiskā elite pieņem noteiktus citai valstij labvēlīgus lēmumus. Tikpat labi tā var būt vērsta, lai nepieņemtu lēmumus. Vai arī vienkārši, lai amatpersonas faktiski nepildītu savus amata pienākumus, kas ir izšķirīgi svarīgi valstu augstāko amatpersonu gadījumā, kuras ir atbildīgas par valsts drošību”….

…Lapsas un Margēvičas aktivitātes, kas vērstas pret valsts Drošības struktūrām – ir kā metodiskais materiāls, uzskatāmais piemērs….papildinot – tie, kuriem nav “uzdāvināta” pielaide valsts noslēpumam – savu kreņķi uzticējuši tieši lapsas kantorim, cerot tur atrast dzirdīgas ausis…

…un mūsu “uzticamajiem” bāleliņiem šī šļura – ir kā medusmaize….

+20
-7
Atbildēt

19

    Ēriks > zanE. 30.04.2015. 12.10

    zanE,a vai nevar būt otrādi?Lai nevajadzētu atskaitīties par izdarītajām cūcībām,mūsu mīļie varas pārstāvji tās mēģina aizslēpt aiz hibrīdkara un žēlojas par apmelojumiem?

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 30.04.2015. 12.13

    zanE …

    hibrīdkara upuru skaits bāleliņu vidū vairojas ne pa dienām

    ————-

    Pidariem, nodzītām maukām un latviešu nīdējiem visi, kas nav sajūsmā par gatavoto pederastijas mācības ieviešanu skolās, valsts izvazāšanu un ES demogrāfisko piesārņošanu ir “hibrīdkara upuri”

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    Bet > zanE. 30.04.2015. 12.15

    Zane, šie te, kas komentē, domāju, ka lielākā daļa ir troļļi, jo neticu, ka atškirību neredz, ka specdienestos tik vienkārši viss iekļūt ar diktofoniem nedrīkst nevienā demokrātiskā valstī, kur nu vēl Krievijā.

    Ja katrs kam nav slinkums var iekāpt pa logu DP pēc informācijas , pie tam slepenas, tad kāda jēga DP būtībai!

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 30.04.2015. 12.20

    Bet

    Vai jums, nodzītām čekas slampām, STS galīgi izēdušas smadzenes? Diktofoni nav spiegošanas ierīces. Jēga? DP mātes organizāciju komsorgs-fizruks, iekšlietu ministrs, Čevers, izveidoja, lai čekisti, kuriem nebija izdevies izveidot pašu biznesu vai iekļauties noziedzīgos grupējumos, nebūtu spiesti iet rakt grāvjus.

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 30.04.2015. 12.22

    Lapsa gāja ar sūdzību un viņam bija tiesības ierakstīt atbildi.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 30.04.2015. 12.27

    …Ērik…domāju, ka saņemsi uzslavu par tādu centību…un…kāpēc, ne?…Girss un Gapoņenko turpmāk varēs ierasties ar diktafoniem un slēptajām kamerām jebkurā valsts drošības iestādē – filmēt un ierakstīt, ko vien vēlas…atrunāties varēs – kamera vajadzīga viņa selfijam, tas tik nekaitīgi…arī ierakstīt visu tikai tāpēc, lai tos vakarā noklausītos pirms iemigšanas….Jūs taču to gribat, vai ne?…

    ….un kāpēc gan liegt Ušakovam vai Elksniņam ierasties DP vai SAB ar savu personīgo advokātu, kas atbrauks pa tiešo, no Kremļa?…un vispār, kāpēc kādam būtu jāliedz piekļūt Drošības iestāžu informācijai?….jāļauj visiem!…gan Afoņam, gan Vaņam, gan Latucim un Margucim…tauta tak to vēlas!…

    …iesim vēl tālāk – priekš kam valstij drošības iestādes, ja mums ir Lato Lapsa un Margēviča?…divatā atklās noziegumus, notiesās, atbrīvos un iecels amatā – kā gribēs, tā lems un viss tikai tautas un atklātības vārdā…

    ….uz priekšu, bāleliņi!…

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 30.04.2015. 12.45

    zanE …

    Girsi, gapoņenkas, ušakovi, elksniņi, tāpat kā zatļeri, dombrovski un pabriki ir uz DP un SAB sirdsapziņas.

    un vispār, kāpēc kādam būtu jāliedz piekļūt Drošības iestāžu informācijai?

    ————-

    Vai tiešām neviens no visas čekistu armādas, ko tu, komjaunatnes akķivistka, sabiedriskā kārtā apkalpoji, nepaskaidroja tev, kādam nolūkam un kas ir “diktofons”?

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 30.04.2015. 14.23

    Ērti gan, aizbildinoties ar “hibrīdkaru”, “valsts drošību”, “apkārt ienaidnieki”, utt., ierobežot pieeju informācijai, ierobežot jebkuru varas orgānu kritiku, pasludināt visus kritiķus par “uzpirktiem”, “valsts ienaidniekiem”, “provokatoriem”, utt., tātad, ierobežot vārda un preses brīvību, taisni tā tas notiek nedemokratiskos režīmos.

    Un tie “hibrīdkara upuri” ir taisni tie, kas to visu mēģina darīt, pie kam tic, ka dara pareizi ( daudzi to izmanto tikai kā ieganstu, lai aizvērtu muti presei, kas raksta par nebūšanām viņu pašu atbildības sfērā), nevis tie, kas pret to visu protestē.

    Stipri atgādina Krieviju un sovokijas mentalitāti ar att. brīvās preses un vārda brīvības lomas “izpratni”.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 30.04.2015. 15.14

    …Dzeri…Tev patīk teiciens – demokrātija nav visatļautība…žurnālistu lomas tēlotāji, kuri uzdodas par žurnālistiem – nav personas ārpus likuma, kuriem vārds “žurnālists” ir neaizskaramības zīmogs…arī žurnālistam ir jārīkojas likuma ietvaros…

    …cik Latvijā ir reģistrēti žurnālisti?….cik no viņiem atļaujas pārkāpt un ignorēt likumu, lai iegūtu lētas sensācijas virsrakstu avīžu vai portālu slejā?…varonis ir Lapsa ar Margēviču, bet pārējie – “mīkstie”, jo neatļaujas to, ko divas pļāpu kules, kas sevi dēvē par žurnālistiem?…

    …mēs pieprasām tiesnešiem, lai tie no sava vidus atbrīvojas no negodprātīgajiem…vēlamies, lai tāpat rīkotos jebkuras institūcijas amatpersonas, taču – priecājamies par dažu skribentu negodprātību un ceļam tos varoņu kārtā….vai Tev nešķiet, ka sašķobījusies ir sabiedrības vērtību sistēma?…

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 30.04.2015. 15.19

    ———-

    Sabiedrības vērtību sistēma? Kas tā tāda? Ja levit-ambulas (Satversmes preambula) faniem sāk rādīties, tad atgādināšu – cenzūra ir aizliegta!

    http://img-fotki.yandex.ru/get/6815/141128800.285/0_d3185_b0b7550d_orig.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > zanE. 30.04.2015. 15.19

    dzeris49

    “Stipri atgādina Krieviju un sovokijas mentalitāti ar att. brīvās preses un vārda brīvības lomas “izpratni”. ”

    ===

    Nožēlojami. Tāpat kā dažādu jaunu noteikumu izdomāšana savu deleģēto pilnvaru pārkāpumu attaisnošanai.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 30.04.2015. 16.13

    ZanE – izskatās, nesaproti, ka neaizstāvu Lapsu, bet, principu.

    Nu tad lai žurnālisti un lasītāji attiecīgi nosoda un ignorē tos “sliktos” preses izdevumus, nevis, DP un politiķi izlemj, ko rakstīt “parezi”, un ko “nepareizi”.

    Un kurš tad ir lielāks drauds valstij – korupcija tiesās, tātad, tiesneši, par ko DP neliekas ne ziņas, vai žurnalisti, kas uzraksta ko valdošajai elitei nepatīkamu?

    Vispār, man nav ko teikt, ja pat tev izpratne par vārda un preses brīvības nozīmi un robežām, kā arī par drošības orgānu kompetences robežām un pilnvarām ir vidusmēra Krievijas Domes deputāta līmenī, un aprobežojas ar “man Lapsa nepatīk, jo raksta to, kas man nepatīk, tāpēc, tā viņam vajag”, tad ko runāt par pārējiem, nav jau nekāda nozīme strīdēties ar cilvēkiem, kuriem tāda izpratne par tiesiskumu, demokrātiju, un visu pārējo…

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarsk > zanE. 30.04.2015. 17.27

    Džeris izdarījis atklājumu par Zani! :)))

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 30.04.2015. 18.32

    …Dzeri….abpusēji!…gluži manas domas par Tavu reakciju šajā situācijā…

    …likums radīts, lai to ievērotu – neatkarīgi no tā, kāds ir Tavs statuss sabiedrībā…arī žurnālistam jāievēro likums…žurnālista lomas tēlotājs, kurš likuma pārkāpumu piesedz ar preses un vārda brīvību – ir nožēlojams mīkstmiesis, kurš baidās atbildēt par savu rīcību…likumu nevar ievērot “pa pusei”, ar domu – uz mani tas neattiecas un…ja kāds mani aizskars, tūlīt bļaušu par savām tiesībām, vārda un preses brīvību, par demokrātiju utt., uzrakstīšu tāāāādu rakstu, ka maz neliksies, jo man ir tiesības!…un mani, pie klavieres sēžot, atbalstīs Dzeri, Daces, aivarski, ēriki, normundi un andreji…jo, cilvēciņiem, kuriem nav spēju analizēt un domāt – viņiem esmu vajadzīgs, pūlos tak viņu dēļ, tiem pietiek ar miglas pūšanu acīs, jo aiz miglas plīvura nespēs saskatīt, kā un kādas intereses pārstāvu….

    ….Jums, valsts un drošības struktūras ir ienaidnieki, pret kuriem cīnaties nenoguruši, tiekat izmantoti un ļaujaties izmantoties no viltus praviešiem lapsas ādā…esat droši, par Jums priecājas tie, kuriem nepieciešams sarīdīt vismaz daļu sabiedrības pret valsts drošības iestādēm…tieši pēdējā gada laikā, kad drošības struktūras sākušas strādāt pastiprinātā režīmā, notiek masīva kampaņa pret SAB, DP, VID (ar KNAB jau tikuši galā), lai radītu tiem neuzticību un naidu…pajautājiet sev – kam tas ir izdevīgi un kas ir ieinteresēts novājinātās drošības struktūrās….

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 30.04.2015. 18.53

    zanE zin,kurš vainīgs,zanE gudra,žēl ka viņai nav tā vara sēdināt cietumā:

    Ģenerālprokuratūra ir pieņēmusi lēmumu izbeigt Drošības policijas pret Lato Lapsu safabricēto un šīs struktūras izmeklētāja, majora Iļjas Boronovska (attēlā) divus gadus “vilkto” kriminālprocesu saistībā ar grāmatā Cits ķēķis: zem likumīgā “jumta” publicētajiem fragmentiem no uzņēmēja Borisa Rjazanska iesnieguma, kas bija adresēts tiesībsargāšanas iestādēm un kurā tika norādīts uz specdienestu pārstāvju līdzdalību noziedzīgās shēmās. Kā zināms, tiesībsargāšanas iestādes uz šo iesniegumu reaģēja savdabīgi, tajā minēto informāciju ignorējot, bet sākot kriminālprocesus pret personām, kas šo informāciju nodeva atklātībai. Līdz ar to šis ir jau otrais pret Lapsu sāktais Drošības policijas “izmeklētais” kriminālprocess, kas ir pilnībā izgāzies. Pietiek šodien publisko pilnu prokuratūras lēmumu.

    http://www.pietiek.com/raksti/izgazusies_ari_otra_drosibas_policijas_safabriceta_kriminallieta_pret_lato_lapsu_prokuratura_izbeidz_procesu

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 30.04.2015. 18.57

    Normunda Mežvieta vadītā Drošības policija šodien uz pratināšanu pagaidām neskaidrā statusā bija izsaukusi arī bijušo Pietiek žurnālisti Agnesi Margēviču, taču pašlaik pratināšana pārcelta uz trešdienu. Pietiek avoti Drošības policijā informē, ka tas saistīts ar Drošības policijai doto uzdevumu “Dreimanes lietā” – par katru cenu iespējami ātri vismaz kādu no pēdējo mēnešu informācijas noplūdēm sasaistīt ar Valsts kancelejas darbiniekiem.

    Kā jau ziņots, sākoties skandālam ap valsts noslēpuma pielaides atņemšanu Valsts kancelejas direktorei Elitai Dreimanei, Ministru prezidente Laimdota Straujuma (Vienotība) telekanāla LNT raidījumā 900 sekundes 15. aprīlī paziņoja, ka “Valsts kancelejas darbinieki vairākkārt nopludinājuši klasificētu informāciju”.

    Taču izrādījās, ka šis paziņojums ir tikai blefs – no divām reizēm, kad pati Valsts kanceleja valsts drošības iestādes aicinājusi veikt izmeklēšanu par iespējamo ierobežotas pieejamības informācijas noplūdi, nevienā nav ticis konstatēts, ka informāciju būtu nopludinājuši Valsts kancelejas darbinieki.

    Turklāt abos gadījumos Drošības policija bija izrādījusies pilnīgi nevarīga “noplūdinātāju” noskaidrošanā – saistībā airBaltic dokumentu noplūdi nācās paziņot, ka “no Valsts kancelejas nav notikusi informācijas noplūde un nav fiksēti pārkāpumi”, bet saistībā ar Latvijas gāzes datu noplūdi Drošības policija šā gada 16. martā paklusām paziņoja, ka kriminālprocess ir izbeigts.

    http://www.pietiek.com/raksti/drosibas_policija_uz_pratinasanu_izsaukusi_ari_bijuso_pietiek_zurnalisti_margevicu

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 01.05.2015. 08.10

    zanE…un kāpēc gan liegt Ušakovam vai Elksniņam ierasties DP vai SAB ar savu personīgo advokātu, kas atbrauks pa tiešo, no Kremļa?

    =====================

    Tātad pēc zanEs domām,Zaķis var drošības policijā ierasties ar advokātu,bet citi nevar?Izcila demokrāte tā zanE…

    Šonedēļ Zaķis bijis izsaukts uz Drošības policiju, kur ieradies ar advokātu, lai gan viņam nav ne aizdomās turamā, ne arī liecinieka statusa. Neesot bijis pat jāparaksta papīrs par ziņu neizpaušanu. Deputātam joprojām ir augstākās kategorijas pielaide valsts noslēpumam, un viņš piedalās Nacionālās Drošības komisijas sēdēs.http://skaties.lv/latvija/politika/no-dzintara-zaka-noversas-un-prognoze-politika-karjeras-norietu/

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 01.05.2015. 17.20

    …Ērik…nākamreiz, kad vēlēsies mums iebarot produktus ar notecējušu termiņu – citātus – pievērs uzmanību informācijas publicēšanas datumam….citādi informācija par “šonedēļ” – pārvērtusies par ieskābušu zupu….un “šonedēļa” nekādi nav attiecināma uz 2014.gada oktobra padsmitajiem datumiem…kā Tu to vēlējies pasniegt…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 01.05.2015. 22.29

    Ak dieviņ,vai tad toreiz visi vēl varēja uz Drošības policiju un SABu iet ar advokātiem,bet tagad ir pieņemti jauni,svaigi likumi?Speciāli priekš Dreimanes un Lapsas?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

angry 30.04.2015. 11.24

pirmkārt, nekur nav teikts, ka žurnālistus nedrīkst aizturēt. nav tā, ka visi dzīvnieki ir vienlīdzīgi, bet žurnālisti ir vienlīdzīgāki par citiem.

un otrkārt, Lapsa un Margēviča nav žurnālisti.

+20
-6
Atbildēt

7

    Ēriks > angry 30.04.2015. 11.27

    Tu gribi teikt,ka viņiem nav DP izdotas žurnālistu apliecības sarkanos vākos?

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    angry > angry 30.04.2015. 11.30

    kas pie velna ir žurnālistu apliecības sarkano vākos?

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > angry 30.04.2015. 11.31

    Kāds pamats tad teikt,ka viņi nav žurnālisti?Tāpēc,ka viņi neizdod žurnālus?

    +5
    -19
    Atbildēt

    0

    Bet > angry 30.04.2015. 12.10

    L. Lapsa, manuprāt, ir lēts populists un paparaci, kurš cenšas iedzīvoties iztaisot no nieka sensāciju! Un kāpēc ne, ja par to labi samaksā kādi oligarhi vai citas ieinteresētas personas, jo mūsmāju ļautiņiem tak traki patīk tādas sensācijas no mušas izpūšot ziloni, kā piemētam, uz vēlēšanām ar tām avīželēm. ja uzķeras, tad gaidām nākošos paparaci Lapsas leģendārās avīzītes, kas nes labus rezultātus oligarhiem ne mūsu aprobežotajiem vēlētājiem.

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > angry 30.04.2015. 12.17

    angry

    kas pie velna ir žurnālistu apliecības sarkano vākos?

    ————–

    Krievijas FSB(SAB, DP, FP) akreditētie.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > angry 30.04.2015. 12.20

    Bet manuprāt Citadeles pārdošanas noslepenošana ir tik aizdomīga,ka Margevičas vajāšana tikai pastiprina aizdomas.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    v_rostins > angry 30.04.2015. 12.48

    Ēriks

    Margevičas vajāšana tikai pastiprina aizdomas.

    ———–

    Kad visa afēra jau kā uz delnas(kalambūrs sanāca), vēl izteikt aizdomas jau ir nepiedienīgi

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

Awaken 30.04.2015. 10.59

Lato Lapsa un Margēviča NAV ŽURNĀLISTI! Lūdzu IR>LV labot virsrakstu! Viņi pilda pasūtījuma darbus un to visi zin! Kāda te žurnālistika?! Ir būtu nokaunējusies likt šādu virsrakstu!

+24
-8
Atbildēt

3

    Ēriks > Awaken 30.04.2015. 11.24

    Nu un tad,ja ir pasūtījums atklāt valdošās šlakas neglītās rebes?Tev nepatīk,ja patiesība nāk gaismā?

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    generalno4 > Awaken 30.04.2015. 15.34

    Pastāsti par valdošās šlakas rebēm! Gribās redzēt cik daudz vates Lato un viņa enģeļi (Margēviča, Jačevska, Rulle – pēdējā laikā mazāk) ir sabāzuši?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Awaken 30.04.2015. 18.46

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

andrejs_gr 30.04.2015. 09.13

Jābūt pilnīgi aklam, lai neredzētu, ka LL pilda uzdevumu un kāds viņam arī par to labi maksā. Viņa uzdevums ir vienkāršs – čakarēt un dezorganizēt. Viņa darbībai vispār nav nekāda sakara ar objektīvu pētniecisko žurnālsitiku. Un tagad katrs var pajautāt – kam tas ir izdevīgi šajās dienās pirms 9.maija “svinībām” un Austrumu partenrības samita, kad DP ir pastiprināti jāveic savi pienākumi, novērst DP uzmanību, aizņemt resursus, lai tagad ņemtos ar vienu nopirktu provokatoru? Padomājiet taču loģiski pirms automātā aizstāvāt vienu “nesavtīgu” cīnītāju par taisnību un šausmīgo Latvijas “gestapo”.

+31
-9
Atbildēt

39

    dzeris49 > andrejs_gr 30.04.2015. 09.35

    Absolūti nav svarīgi, kas ir Lapsa vai tā Dienas žurnaliste, svarīgi ir tas, ka viņi drīkst rakstīt, ko tikai grib, likumu ietvaros, ja kāds uzskata, ka tiek apmelots – viņam tiesības vērsties tiesā.

    Brīvā prese vispār, bieži vien, “dezorganizē”, un ļoti daudziem nepatīk.

    Kas attiecas kurš te ko diskreditē – DP, cīnoties pret žurnalistiem, lai kādi viņi arī nebūtu, gan diskreditē pati sevi, gan atņem sev resursus, gan diskreditē valsti, nevis žurnalisti to dara, dzeltenās preses pietiek visur, bet, tur, kaut kā, neviens par to nesatraucas.

    Vajadzētu, tomēr saprasst elementāro – preses brīvība ir viena no dem. valsts pamatvērtībām, un valsti daudz vairāk apdraud preses brīvības ierobežojumi, nekā kādi raksti vai publikācijas.

    Ja katru politiskajai elitei nepatīkamu rakstu uzskatīsim par valsts apdraudējumu – dzīvosim Krievijā, nevis dem. valstī.

    +9
    -21
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs_gr 30.04.2015. 09.36

    Tieši manas domas, Andrej!

    Lapsa neko nedara tāpat vien! kaut vai atceramies to pasūtījumu pirms vēlēšanām, kad Lapsa drukāja avīzītes , lai nomelnotu lētticīgos vēlētājus pret Vienotību un arī liekas iepriekš tikai pret Zatlerpartiju. Pārējās partijas Lapsam vienmēr bijušas mīļas un tīras kā bērna asara!

    Lapsa, manuprāt, strādā par lielu naudu un vēl lielāku naudu un kremļa draugi to naudu nežēlo!

    Vai tādus pērkamus žurnālistus vēl jāaizstāv arī DP, kura beidzot ir sākusi strādāt , tāpat kā SAB! Un te nu Latvijas nedraugiem ir Lapsa īstais cilvēks un pērtkamais žurnālists, kas ar diktofonu iekļkūst DP!

    Nu vai ziniet, un šādi žurnālisti laikam ir jāaizstāv!

    Nē, tādiem neliešiem kā Lapsa, kurš par lielu naudu pārdotu pat savu valsti kremļa draugiem, ja tik par to labi samaksā!

    +26
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 09.40

    Nu un kā tad atšķiras Spriņģes un Sprances (vai kā viņas tur sauc) un vēl trakāk Anša Pūpola bāšanās un sekošana pēc tam kad saņēmuši atteikumu intervijai?

    Šaubu nav, ka LL dabojas savādāt. Bet tomēr viņš savās grāmatās vienmēr ir atklājis daudz tādas cūcības valsts struktūrās, kuras citi žurnālisti nav atļāvišues ķidāt.

    Piemēram – tā pati tiesāšanās kā ķēķis, tad noziedzīgās darbības KNAB un DP un SAB, valsts augstako politiķu dienesta stāvokļa izmantošana utt.

    Nu labi – 100% LL ticēt nevar, bet tomēr viņa darbība motivē valsts drošības iestādēs strādāt likuma ietvaros un pašiem rūpēties par savu darbinieku “sānsoļu” novēršanu.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs_gr 30.04.2015. 09.42

    Vakar ļāvam izrēķināties ar Jākobsonu, šodien ļausim izrēķināties ar Lapsu, un kas būs nākamais?

    Un ja nu kāds no “pareizajiem”, ko tad teiksiet, starp citu, rajonos tas jau notiek?

    Preses brīvība attiecas uz visiem, gan uz “pareizajiem”, gan “nepareizajiem”.

    Goda vārds, brīnos, ka pat, it kā, sakarīgi komentētāji, var domāt tik primitīvi, un būt tik “politizēti”, neredzot tālāk par savu degungalu, tad ko runāt par “tautu”…

    +7
    -19
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 09.45

    Bet – ja LL par Kremļa naudu kaut ko dara … tad valsts drošības iestāžu goda pienākums būtu atklāt šīs konkrētos likumpārkāpumus.

    Bet ja runājam par nomelnošanu … kā tad ar to pašu Ozoliņu?

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs_gr 30.04.2015. 09.45

    Interesanti, Avotiņ, par kādu naudu pērkamais Lapsa izdeva avīzītes pirms vēlēšanām un kāpēc tieši tikai kārtējo reizi pret Vienotību!

    Kā tev liekas, ka sLapsam par to maksā?

    Es gan tādas Lapsas lapeles nelasu, jo protu atyškirt būtiskus noziegumus no ātruma pārsniegšanas kādai personai, jo Latvija pilna ar ātruma pārsniedzējiem, cik redzu. uzpūst pīli no nekā un noķert pastulbo vēlētāju, ka sneatškir būtisko un svarīgo, tāds vismaz pagaidām ir Lapsa. Un Lapsu vistu kūtī nevienam nav aizliegts noķert!

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs_gr 30.04.2015. 09.48

    Vai Ozoliņš pirms vēlēšanām ir izdevis melu lapeles un izmētājis par brīvu visiem Latvijas iedzīvotājiem pastkastēs??

    Vai Ozoliņš ložņā pa DP telpām ar diktofoniem un noklausīšanās ierīcēm?

    Lai Lapsa raksta, ja ko atklāj likuma noteiktā kārtībā, nevis ložņā un slepus izliek noklausīšanās ierīces. izskatās pēc spiegošanas nevis pēc žurnālista kam kaut cik svarīgs ir godaprāts un tāds Lapsam noteikti nav!!

    +22
    -6
    Atbildēt

    0

    fretka > andrejs_gr 30.04.2015. 09.49

    Džeris droši vien zina, kāpēc neviens nav pat mēģinājis “izrēķināties” ar Nikolaju Kabanovu vai Abiku Elkinu…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs_gr 30.04.2015. 09.52

    Ja Lapsa pārkāpa kādu likumu, par to arī jāsoda, nevis jāizdomā iegansti iebiedēšanas nolūkā, es par Lapsu sajūsmā neesmu, bet, arī daudz ko labu viņš dara.

    Starp citu, ko tad izdarīja tā Dienas žurnaliste, tā arī ir “sliktā?

    +5
    -18
    Atbildēt

    0

    andrejs_gr > andrejs_gr 30.04.2015. 09.54

    Bet dzeri, kur tu te spēj saskatīt, ka DP cīnās pret žurnālistiem??! A ko DP darīt šādā situācijā, kad viņi tiek mēķtiecīgi provocēti un tiek pārkapti DP iekšējās kārtības noteikumi (diktofons)? Nepievērst tam nekādu uzmanību? Nākamreiz LL mēģinās, piemēram, ielīst DP tēpās pa atvērtu logu, sāks tur kaut ko filmēt un bildēt, pieprasīs dokumentus un vēl nezin ko? Tas būs normāli tavupārt? Vēlreiz atkārtoju – LL nav nekāds žurnālists un tam visam nav nekāda sakara ar preses brīvības ierobežošanu. Visiem ir jādarbojas likuma ietvaros, arī žurnālistiem un pat LL.

    +25
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs_gr 30.04.2015. 09.58

    Lapsam tā nav pirmā saskarsme ar DP, un tas, ka viņu grib iebiedēt, manuprāt, sen skaidrs.

    Un kā ar to Dienas žurnalisti, kas nopublicēja informāciju, absolūti nepārkāpjot nekādus preses likumus?

    Kā ar Jākobsonu?

    Kā ar Poikānu un Naglu, un, pirms tam, ar Jaunalksni, ko pat ECT jau attaisnoja?

    Kā ar to TV3 operatoru, kas filmēja to Ukrainas atbalstītāju piketu?

    Un kas notiek rajonos, kur žurnalistus, par kritisku informāciju, vajā gan policija, gan administrācijas, gan pat tiesās nevar panākt taisnību?

    Tā ir tendence, neredzēt to pagrūti.

    +7
    -20
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs_gr 30.04.2015. 10.09

    andrejs_gr

    pirms 9.maija “svinībām” un Austrumu partenrības samita, kad DP ir pastiprināti jāveic savi pienākumi

    —————-

    Tik tiešām, tā vietā kad 36. stundas diennaktī būtu jāpratina Korens un citi fašistiskie izdzimteņi, kamēr tie pakarās cietuma kamerās, DP nodarbojas ar pētnieciskās žurnālistikas apkarošanu.

    Atcerēsimies vēl lietu fabricēšanu pret Latvijas patriotu, Igoru Šiškinu, Ulda Freimaņa represēšanu par vēlēšanos atzīmēt 1. jūlijā gadadienu kopš Rīga tika atbrīvota no krievu fašistiskiem okupantiem un viņa mīklaino nāvi.

    +3
    -19
    Atbildēt

    0

    edge_indran > andrejs_gr 30.04.2015. 10.18

    ——-dzeris49:”(..) Tā ir tendence, neredzēt to pagrūti.”

    ===============================================================================

    Nu, saredzēji, ko tālāk?

    “Šodienas laikmets ir ne tikai postkomunistisks, bet arī postdemokrātisks! Šodien mēs esam liecinieki, kad tiek veidots demokrātiskais totalitārisms, jeb, ja vēlaties, totalitārais demokrātisms.”

    Par Rietumu totalitāro demokrātiju: Aleksandra Zinovjeva intervija (1999, Berlīne)

    https://infoagentura.wordpress.com/2014/08/20/par-rietumu-totalitaro-demokratiju-aleksandra-zinovjeva-intervija-1999-berline/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 10.24

    Bet – nav runa par vienkāršu ātruma pārkāpšanu, bet gan par to, kā IeM izveidota sistēma, lai varētu apiet likumu un nebūtu iespējams šo likumpārkāpumu fiksēt, jo CP ir aizliegts šo automašīnu likumpārkāpumus fiksēt, bet citu fiksētais nav likumīgs.

    Ja šādi sākam – tad ar ko mēs atšķiramies no Krievijas, kur likumi paredzēti, lai tos neievērotu?

    Nu ja jau Drošības dienestiem tiešām nepieciešams braukt lielākā ātrumā, nu tad CSN jāieraksta – kas, kad kādā situācijā, kādi drošības noteikumi …

    Citādi sanāk kā ar Godmaņa avāriju – drošības dienets uztaisa avāriju, bet vainīgs tas šoferis, kas trāpījās viņiem ceļā.

    +5
    -17
    Atbildēt

    0

    ēpasts > andrejs_gr 30.04.2015. 10.27

    “Vai Ozoliņš ložņā pa DP telpām ar diktofoniem un noklausīšanās ierīcēm?”

    Labi teikts.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 10.29

    Bet

    – par “nelikumīgo noklausīšanos” … Aizliegtais paņēmiens, Nekā Personīga – raidījumi, kas uzbūvēti uz slēpto kameru filmēto – kas nav diezcik likumīgi. Cik saprotu, tad LL nevis izvietoja noklausīšanās ierīces, bet gan viņam kabatā bija ieslēgts diktafons – precīzi tas pats.

    Vai Ozoliņš izmētāja lapiņas?

    Nu papīra formātā laikam gan nē. Bet šie raksti nonāk IR papīra žurnālā, IR portālā un TVNET portālā.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs_gr 30.04.2015. 10.36

    Skaidroju Bet un līdzīgi domājušiem – ja žurnālists iegūst informāciju, kas ir sabiedriski nozīmīga un sabiedrībai svarīga, pat, pielietojot nelikumīgas metodes, par to viņu nesoda, tāda ir Rietumu prakse.

    Un darīts tas taisni tāpēc, ka, jebkurai varai, ir tendence noslepenot visu, kas tai nav izdevīgs, un, pēc iespējas, izvairīties no sabiedrības kontroles, ideālas varas nepastāv.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andrejs_gr 30.04.2015. 10.36

    Jā,tas ir ārkārtīgi drausmīgs noziegums -diktofons drošības policijā!Kā Zeme vēl šo cilvēku tur un viņš vēl nav iegāzies ellē!

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs_gr 30.04.2015. 10.38

    ēpasts

    Diktafons, plānprātiņ, nav noklausīšanās, bet gan sarunu fiksēšanas ierīce, personīgai drošībai pret DP čekistu patvaļu.

    Reiz mans paziņa, izsaukts uz iekšlietu pārvaldes valūtas nodaļu bija paņēmis līdzi diktafonu un ierakstīja visus miliču izteiktos draudus un piedāvājumus rīkot provokācijas. Pēc tam, kad izgāja laikā, piezvanīja tiem un paziņoja, ka viss ir ierakstīts. No tā brīža viņam bija miers.

    +7
    -19
    Atbildēt

    0

    aivarsk > andrejs_gr 30.04.2015. 10.42

    Vai Ozoliņš izmētāja lapiņas?

    Nu papīra formātā laikam gan nē. Bet šie raksti nonāk IR papīra žurnālā, IR portālā un TVNET portālā.

    _________________________

    šiem tak grūti saprast, ka gan pietiek.com, gan irir.lv ir identiski kantori, kas strādā dažādām interesēm.

    līdzīgi, kā ūdens lāses.

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 10.46

    Lai kādam neliekas, ka LL baigos valsts noslēpumus tur izspiego, tad atļaušos atgādināt dažus gadījumus, ko ir publicējis LL:

    1. KNAB izmeklētāju veiktā pierādījumu naudas piesavināšanās

    2. Bijušā DP priekšnieka dienesta auto izmantošana personīgām vajadzībām

    3. Valsts iestāžu likumpārkāpumi nesniedzot atbildi un iesniegumu paredzetajā laikā

    4. Sistēma IeM, kas pieļauj ātrumpārkāpumus un aizliedz CP šos likumpārkāpumus fiksēt

    5. SAB darbinieku mode izmantot savām automašīnām norakstītu auto valsts numurzīmēs – kā rezultātā ne tikai tur nesanāk nekāda “maskešanās” (jo ar vienu īsziņu no CSDD saņem informāciju, par šādas numurzīmes statusu, bet arī ļaunprātīgi izvairās no atbildības par pašu veiktajiem likumpārkāpumiem (pieķēra stāvēšanas noteikumu pārkāpšanā) (iedomājieties, kad jums saskaņoto paziņojumu šādu uzrakstīs un apdrošinātāji pateiks, ka jūs esat idiots, ka vainīgā auto numura zīmi esat nepareizi norakstījis)

    utt

    Nav runa par kādu LL kaitējumu Latvijai, bet gan par to, ka Drošības iestāžu darbinieki izmanto dienesta stāvokli, lai nesodīti pārkāptu likumus.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > andrejs_gr 30.04.2015. 10.49

    aivarsk – Ir un Pietik galīgi nav identiski kantori, Ir nodasrbojas ar nopietnu pētniecisku žurnalistiku, Pietik, principā, pārsvarā, ir dzeltenā prese, kaut, arī dara daudz ko pozitīvu, un tas nenozīmē, ka tam nav tiesības pastāvēt.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs_gr 30.04.2015. 10.51

    aivarsk

    līdzīgi, kā ūdens lāses.

    ————-

    Nedomāju viss. Pietiek.com uzplēš ZRP(v) čekas kājslauķu, kleptokrātu un pederastu pretīgos strutaino augoņus, irir, tiražē Ozoliņa, Sprances un Kļaviņa čekas pasūtītās paskvilas par NA.

    +4
    -19
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs_gr 30.04.2015. 10.57

    Bet

    Nē, tādiem neliešiem kā Lapsa, kurš par lielu naudu pārdotu pat savu valsti kremļa draugiem, ja tik par to labi samaksā!

    ————–

    Kā tevi, ļaunā vājprātīgā nodzītā čekas podsķilka, latviešu zeme vēl nav aprijusi? Visu, ko vien varēja: TECII2. kārta, AirBaltic, PV, LM, UA, Citadeli, Gudrona dīķus utt. ir noandelējis čekistu piesmietais izdzimtenis, morālais kroplis, kuces bērns un kolorāds, Dombrovskis un viņa čekas ar visām parpalām nopirktā un sakompromitētā pederastu varza.

    +4
    -19
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs_gr 30.04.2015. 12.03

    Džeri, kā var salīdzināt gadījumu ar Jēkabsonu ar L Lapsu? Vai tad L. Lapsam kāds uzbruka ar nazi, sagriežot žurnālista seju> Vai Jēkabsons līda specdienestos? taču nē, bet Jēkabsons atklāja Rīgas mēra saraksti ar Krievijas vēstniecības , cik atceros, špiku, kuram vairs neļāva uzturēties Latvijā.

    Neticu, ka tu neredzi atškirību starp vardarbību un specdienestiem.

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    fretka > andrejs_gr 30.04.2015. 12.10

    Sarakstam, ko Džeris ievietojis 09.58, ir viena īpatnība. Tur uzskaitītie žurnālisti visi ir latvieši (izņemot Jākobsonu, bet arī viņš, šķiet, ir Latvijas pusē).

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Bet > andrejs_gr 30.04.2015. 12.24

    deģenerāli, parasti uz tādiem kā tu, neuzķeros, bet redzu, ka esi sagājis galīgā sviestā! kopš kura laika gudrona dīķu līgumus noslēdza kāds no Vienotības ! Un kas snosledza Vides ministrijā šo dīķu it kā tīrīšanas darbus ar Rāvja celtniecības firmu? Ui ui, un kas iet kopā ar Rāvi medībās vai tik tie nav tevis nosauktie varoņi: savickis, Kalvītis un citi sauktie …..

    pag pag, vai tik ta nav slavenais viens no pupulārajiem zaļo prezidenta kandidātiem, kas noslēdza šo līgumu par gudr0ona dīķu tīrīšanu.

    ai, ai, domā ka visiem ir tik šķidra atmiņa kā tev. nabadziņš pārņēmies lamājoties un zaudējis galīgi atmiņu. Un, kas noslēdza līgumus par TEC 2 būvi ar gāzes peišprici, un, kas noslēdza līgumu par VID būvi uz privātpersonas no A iegādātas zemes par milzu nomas maksu? Ak vai, vai tik tas nebija Kalvītis, kurš tagad sildās RB valdē pie 10000 EUr mēneša algas un iet kopā medībās ar minētajām personām. Bet tu jau neko nezini vai ne! nabadziņš….

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > andrejs_gr 30.04.2015. 12.39

    Bet

    kopš kura laika gudrona dīķu līgumus noslēdza kāds no Vienotības !

    ————

    “Vienotība”, vājprātīgā čekas kuce, čekas firmai “skonto būve”, kura nepildīja jau tā neiedomājami izdevīgos, Vējoņa bez konkursa noslēgtā līguma nosacījumus, tā vietā, lai, loģiski, lauztu līgumu, piekrita Rāvja valsts šantāžai un uzdāvināja SB papildus 16,5 miljonus. Šantāžu pret valsti uzsāka divi galēji kropļi: Sprūdžs ar Dombrovski bet īstenoja Straujuma.

    Un, kas noslēdza līgumus par TEC 2 būvi ar gāzes peišprici

    —————-

    Divi izdzimteņi, gazpromizatori: Kampars un Dombrovskis, kurus pēc taisnības pašus ar tiesas spriedumu būtu jāaizlaiž biogāzē.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    zanE. > andrejs_gr 30.04.2015. 13.31

    ….Edgars Avotiņš raksts: – “Nav runa par kādu LL kaitējumu Latvijai, bet gan par to, ka Drošības iestāžu darbinieki izmanto dienesta stāvokli, lai nesodīti pārkāptu likumus.”

    ————————————-

    …Edgar, Tu esot kļuvis par zemessargu?…piedod, bet lasot Tavus komentārus un situācijas izvērtējumu – es tādam zemessargam neuzticētos ne brīdi…vai Tu pieļautu personas XX atrašanos Tava bataljona dislokācijas vietā, filmēšanu, ierakstu veikšanu bez atļaujas, zemessargu un štāba militārpersonu pārvietošanās fiksēšanu un dokumentēšanu, nezinot, kādam nolūkam tas tiek darīts?…atļautu?…

    …saki – kas slikts, ja Lapsa filmēja un fotografēja, redz, kādus šis pārkāpumus atradis!…esi pārliecināts, ka Lapsa filmēja tikai bijušo DP priekšnieku?…ko vēl viņš nofilmēja, piefiksēja, ierakstīja un kam tos ierakstus piegādāja – tas Tevi neuztrauc?….Tev pietika ar netīrās vešiņas izmešanu bāleliņiem, lai attaisnotu savu atrašanos vietā, kurā likumpaklausīgam pilsonim nevajadzētu atrasties….

    …Edgar, neliec apšaubīt zemessargu prāta spējas – lai izšķirīgā brīdī būtu pārliecība, ka spēsi izdarīt pareizo izvēli….

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > andrejs_gr 30.04.2015. 13.43

    Zane atkal nodarbojas ar demagoģiju,Lapsa nestaigāja no kabineta uz kabinetu un neierakstīja lietas,kas uz viņu neattiecas.Runa bija par sūdzību,kuru Lapsa gribēja iesniegt.Kādus noslēpumus tad DP šajā gadījumā varēja pastāstīt?

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > andrejs_gr 30.04.2015. 13.56

    “Kādus noslēpumus tad DP šajā gadījumā varēja pastāstīt? ”

    ===

    Šamiem laikam ir tāds paradums katram, kas atnācis ciemā, pavēstīt kādu noslēpumu, vien nedrīksti ierakstīt…

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 15.09

    Zane – vispār strīds ar Bet bija par to, vai LL ir vai nav žurnālists un vai viņš tikai nomelno vai tomēr veic arī kaut ko labu sabiedrībai.

    Par to, ka DP var neļaut filmēšanu un audio ierakstīšanu – droši vien ka var, ja jau viņiem likumā tas ierakstīts. Acīmredzot, tad jau viņiem arī ir kāda intrukcija kādā veidā viesi ir jāpārbauda – ja nav, tad paši vainīgi. (p.s. Kā gan savādāk tas viesis varētu zināt, ka nedrīkst ierakstīt?)

    Par Zemessardzi – par laimi, kārtība ir vienkārša – ierindas zemessargam nekas nav pašam jāizgudro – jāziņo priekšniecībai un jāpilda priekšniecības pavēles. Ja ir teikts, ka nav jālaiž – tad nav variantu, bet ja komandieris atļaus, tad tā ir viņa atbildība.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > andrejs_gr 30.04.2015. 15.24

    …Edgar…

    – “Publicists Lato Lapsa pēdējo nedēļu laikā atkārtoti filmējis un fotografējis Drošības policijas (DP) amatpersonas, lai gan šādas darbības ir aizliegtas, zināja Drošības policijā (DP).

    DP amatpersonu fotografēšanai un filmēšanai pie DP ēkas Lapsa pievērsies pēc tam, kā šā gada 17.aprīlī atteicies iziet pārbaudi iekļūšanai DP ēkā, uz kurieni viņš bija izsaukts saistībā ar DP lietvedībā esošu kriminālprocesu, norāda DP. Drošības policija arī pieļauj, ka šis atteikums bija saistīts ar faktu, ka Lapsa nevēlējās, ka pārbaudes rezultātā tiek atklāts viņa atkārtots mēģinājums ienest DP telpā paslēptu ierakstīšanas ierīci.

    DP atgādina, ka nepārtraukta un ilglaicīga valsts drošības iestādes ēkas fotografēšana un filmēšana var atklāt fiziskās drošības pasākumus, kas ir valsts noslēpumu saturoša informācija. Ja šādas filmēšanas vai fotografēšanas darbības pie DP ēkas tiek veiktas regulāri, mērķtiecīgi un nolūkā vienlaikus arī fiksēt DP amatpersonas, apmeklētājus vai transportlīdzekļus, var tikt atklāts fiziskās drošības pasākumu un valsts drošības iestāžu amatpersonu kopums.

    Nofotografējot vai nofilmējot DP amatpersonas, kuras nav publiskas dienesta amatpersonas, un vēlāk publicējot viņu attēlus, tiek radīti šķēršļi amatpersonu turpmākajai profesionālajai darbībai, apdraudēti šo personu informācijas avoti, kuri sniedz valsts drošībai nozīmīgu informāciju, un radīti papildus riski šo amatpersonu personīgajai drošībai. DP vērš uzmanību, ka ārvalstu specdienesti veic mērķtiecīgas darbības nolūkā iegūt šāda veida informāciju par Latvijas valsts drošības iestāžu amatpersonām, tāpēc šādas informācijas publiskošana tikai atvieglo ārvalstu specdienestu darbu, vienlaikus apgrūtinot Latvijas valsts drošības iestāžu darbību.

    Trešdien, 29.aprīlī, Lapsa tika īslaicīgi aizturēts DP ēkā un vēlāk nodots Valsts policijai. Lapsa tika aizturēts, jo pastāvēja pamatotas aizdomas, ka viņš mēģina atkārtoti veikt audio ierakstu un nepakļāvās Drošības policijas amatpersonu likumīgajām prasībām.

    Lapsa telefonsarunā apstiprināja, ka atrodas vienā no DP izolatoriem. Savukārt DP norāda, ka tā bijusi nepatiesa informācija, jo šādas telpas DP teritorijā nav. DP uzsver, ka arī turpmāk izmantos visus likumā paredzētos līdzekļus, lai aizsargātu DP amatpersonu identitāti un novērstu DP ēkā veikto fizisko drošības pasākumu izpaušanu.”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/558098-dp_lapsa_pedejas_nedelas_atkartoti_filmejis_dp_amatpersonas

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > andrejs_gr 30.04.2015. 15.26

    …”izolatori”, “gestapo”, aizturēšanas utt. …meli, sīki meli, lieli meli – pupu mizas, ka tik sensācija sanāk un…ar spriestspēju apdalītajiem – mirklis prieciņa….

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > andrejs_gr 30.04.2015. 16.46

    > dzeris49

    “Absolūti nav svarīgi, kas ir Lapsa vai tā Dienas žurnaliste, svarīgi ir tas, ka viņi drīkst rakstīt, ko tikai grib, likumu ietvaros, ja kāds uzskata, ka tiek apmelots – viņam tiesības vērsties tiesā.”

    Perfekti. Kāpēc cilvēki to nesaprot?!

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    DD1 > andrejs_gr 30.04.2015. 16.47

    > dzeris49

    “Vakar ļāvam izrēķināties ar Jākobsonu, šodien ļausim izrēķināties ar Lapsu, un kas būs nākamais?”

    Vēlreiz Jums visnotaļ piekrītu.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    DD1 > andrejs_gr 30.04.2015. 16.49

    > dzeris49

    “Lapsam tā nav pirmā saskarsme ar DP, un tas, ka viņu grib iebiedēt, manuprāt, sen skaidrs.”

    Mums, sabiedrībai vajadzētu to nepieļaut, bet vairums pilnīgi apmāti. Tas man ir šoks.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    DD1 > andrejs_gr 30.04.2015. 16.51

    > dzeris49

    “ja žurnālists iegūst informāciju, kas ir sabiedriski nozīmīga un sabiedrībai svarīga, pat, pielietojot nelikumīgas metodes, par to viņu nesoda, tāda ir Rietumu prakse.”

    Jā, un vēlreiz, jā.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > andrejs_gr 30.04.2015. 17.02

    Zane – nu tad ļoti labi, ka aizturēja un novērsa likumpārkapumu. Kamēr tas ir likuma ietvaros – man nav pretenziju.

    Ar Bet bija cita diskusija – Bet mēgināja skaidrot, ka LL ir sliktais un nav žurnālists tāpēc vien, ka publicēja Vienotibu kompromitējošu lapeli. Un šādā kontekstā es pilnigi nepiekritu.

    Kopumā tomēr uzskatu LL darbu par sabiedrībai vērtīgu (kamēr DP vai SAB nepierādis, ka viņš pastarpināti arī kautko darījis citu valstu interesēs.

    Skaidrs, ka DP, SAB, KNAB utml visvairāk jārūpējas, lai viss viņu darītais stingri atbilstu likumiem – un ja kaut kur likums traucē, tad jāvēršas ar priekšlikumu likumu uzlabot – nevis izdomāt veidus, kā likumu nepildīt.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

dzeris49 30.04.2015. 08.22

Neko citu, kā cīnīties ar žurnalistiem un iebiedēt tantiņas, kuras, savulaik, ko sliktu pateica par Kalvīti, mūsu DP jau nespēj un negrib, kaut, viens no galvenajiem DP uzdevumiem būtu taisni aizstāvēt žurnalistus un preses brīvību, kā vienu no demokrātiskās valsts pamatiem.

Ja DP tiek izmatota, vai, vēl sliktāk, ja dara to pēc pašu iniciatīvas, žurnalistu iebiedēšanai, kādu ieganstu vienmēr var atrast, lai neparādās tai vai kādiem politiķiem vai amatpersonām nepatīkama informācija, tas ir ārkārtīgi bīstami, un tas nozīmē, ka strauji dreifējam Krievijas virzienā.

Pagaidām, izskatās, taisni tā arī notiek, žurnalisti un informācija, pēc DP domām, ir lielākais Latvijas apdraudējums, drīz vien mums par slepenu pasludinās visu, uz to jau iet, Satversme, principā, tiek ignorēta.

Protams, gaidīt kādu reakciju no sīs Saeimas būtu muļķīgi, tāpat, kā no “tautas”, “tauta” nesaprot, ka korupcijas līmenis un dzīves līmenis valstī ir tiešā atkarībā no preses brīvības līmeņa, kā mums ar preses brīvību, tā arī ar dzīves līmeni.

Kas attiecas uz DP, kurai absolūta padumjo laiku mentalitāte, tā sen būtu pilnībā jāizformē un jārada no jauna, kā Saakašvili to izdarīja Gruzijā.

+7
-21
Atbildēt

3

    aivarsk > dzeris49 30.04.2015. 09.22

    Jā, kur skatās iekšlietu ministrs? Ā, pareizi, viņam jātusē ar korenu un citiem fašistiem, nav laika pievērsties darbam!

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > dzeris49 30.04.2015. 17.44

    dzeris raksta: “Kas attiecas uz DP, kuŗai absolūta padumjo laiku mentālitāte, tā sen būtu pilnībā jāizformē un jārada no jauna, kâ Saakašvili to izdarīja Gruzijā.”

    Varbūt tev ir taisnība. Neko nezinu par DP.

    Ļoti iespējams, ka valstī, kas 25 gadus ir LC/TP/ZZS/Vienotības pārvaldīta, kuŗā 25 gadu laikā nekas nav darīts, lai nodrošinātu valsts enerģētisko neatkarību, kuŗā integrē neintegrējamo, kuŗā aizsardzībai tērē mazāk par 1%, un kuŗā grīdā spiešana, “nothing special” un “Parexi” allaž beidzas ar veiksmes stāstiem, DP tik tiešām nav tāda kâ Dānijā, Vācijā vai Britijā.

    Varbūt tik tiešām tevis pieminētajam Saakašvilim būtu vērts piešķirt Latvijas pilsonību un iecelt viņu par policijas vai KNAB priekšnieku, vai arī ievēlēt par Valsts prezidentu.

    Toties gribu piebilst, ka Latvijas žurnālisti ne par mata galu neizskatās labāki par Latvijas politiķiem vai Latvijas policistiem.

    Diemžēl…

    Visus 25 gadus Latvijas žurnālistiem bija iespēja ietekmēt Latvijas sabiedrības mentālitāti daudz lielākā mērā nekâ Latvijas politiķiem. Rezultāts ir tāds, kāds tas ir.

    Politiķi tēlo politiku.

    Žurnālisti tēlo žurnālistiku.

    “Spogulīt, spogulīt, pasaki man, ka esmu 4.vara.”

    :)

    Virsraksts: “Drošības policija aiztur un pratina žurnālistus”

    Vai “Irir” ar to gribēja teikt, ka tas nav likumīgi?

    Ja tas nav likumīgi, tad virsrakstā trūkst vārds “nelikumīgi”.

    Ja tas ir likumīgi, tad par ko ir runa?

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 30.04.2015. 20.58

    Atkal jau tā pati vecā dziesma – žurnalisti “slikti”, izskatās, tu arī nesaproti, par ko, vispār, tēma.

    Šeit, vispār, tiek runāts nevis par žurnālistu kvalitāti, bet, par vārda un preses brīvību, ko Latvijā mēģina ierobežot, ar to arī izskaidrojama mūsu zemā vieta preses brīvības indeksā.

    Un tikai nevajag atbildību par visu slikto uzkraut žurnalistiem, tas, ko tu pateici, ir pilnīgākais absurds, žurnalisti tikai raksta, likumus nepieņem, valsts politiku nenosaka, tiesās nelemj.

    Kas attiecas likumīgi – nelikumīgi aizturēja – kādu ieganstu vienmēr var atrast, visi saprot, ka tā ir iebiedēšana, varbūt, vajag atcerēties Poikānu, Naglu, Jaunalksni, utt., un ar ko tās visas “likumīgās” lietas beidzās.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

v_rostins 30.04.2015. 08.07

Citadeles pārdošana pārāk vērienīga afēra, lai to piesegtu ar vienu SAB, kleptokrātiem nākas iesaistīt vēl citas spēka struktūras. Droši vien arī ekonomikas un finanšu policija gatavo lietas pret neapmierinātiem ar valsts izvazāšanu. Jādomā arī to pieredzējušākos Maskavas koļegas atkomandēs talkā.

+4
-16
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam