Levits nebūtu nedz vadāms kandidāts, nedz vadāms prezidents

63

Komentāri (63)

gustaps 30.04.2015. 09.38

Pārskatām 12. Saeimas sastāvu. Visi varianti iespējami.

Sirdsapziņas (zemdeķa) balsojums ļoti iedvesmojoši ceļ katras balss vērtību Eur/deguna.

Tāda nu ir ZZS vēlētāju griba (kāpēc? – jautājums ziņķārīgajiem).

Paldies par uzjautrinošo šovu.

+1
0
Atbildēt

0

edge_indran 29.04.2015. 15.38

——–

“Un runas vīriem ir spēks rokā – ko tie nospriež, tas paliek.”

http://balticreports.com/wp-content/uploads/2010/08/4284125551_2a9e7548a7_b.jpg

Ulmanis: notiek politiskais tirgus, kuru vada Lembergs (BNS,29.04.2015.)

+1
0
Atbildēt

1

    Bet > edge_indran 29.04.2015. 19.05

    Vai domā, ka prezidents būs Daudze??? Viņš taču paliek bez amata un ir pasildījies prezidenta kancelejā, un laikam taču ir Lemberga partijas biedrs!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

gustaps 29.04.2015. 15.32

>dzeris49

“…Bondars vēl nebūtu tas lielākais ļaunums…”

Vai domāji par parteigenosse Kaimiņu?

Ļauns humors. :(((

+7
-3
Atbildēt

0

vvilums 29.04.2015. 14.36

Tie ,kas iestājas pret tāda līmeņa prezidenta kandidātu ,kāds ir Levits, ir valsts ienaidnieki vai nodevēji. Tiem ,kuri iestājas par Levitu, ir jāsaliedējas, jāvienojas un “jābeidz,jābeidz,jābeidz” (VVF) būt par žultainiem pamuļķiem.

+11
-5
Atbildēt

4

    Andris Doveiks > vvilums 29.04.2015. 15.09

    Lūk, patiess liberasts! Notiesāja un nošāva atrāk par boļševiku troiku.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 29.04.2015. 17.27

    Doveik. Kara apstākļos nav laika laipot riņķiem,jārunā tieša valoda.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > vvilums 29.04.2015. 18.08

    Tu saki! Un kurā pusē Tu karo? Kam devi zvērestu?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 29.04.2015. 20.16

    Mēs ar tevi,Doveik, karojam noteikti pretējās frontes pusēs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 29.04.2015. 14.12

Un kāpēc nē, tautai, svulaik, patika Gorbunovs, par smuko frizūru, par to pašu patīk arī Bondars.

No oras puses, Bondars vēl nebūtu tas lielākais ļaunums, sevišķi, pēc Bērziņa, kad tikai nav vēl kaut kas sliktāks.

+2
-5
Atbildēt

0

gustaps 29.04.2015. 13.36

Tauta joprojām vairāk grib Bondaru. Landslide – zemesnobrukumīgi. (mansprezidents.lv)

Pieaug izredzes to arī dabūt (ZZS un SC taču respektēs Tautas viedokli).

:(.

+3
-3
Atbildēt

4

    Edgars Avotiņš > gustaps 29.04.2015. 21.55

    Manuprāt – partijas neatbalstīs citu partiju politiķus prezidenta amatā – nevienam no partiju biedriem nav ne mazāko izredžu – tāpēc pirmajā kārtā visus noraks – gan Pabriku, gan Levitu (viņš formāli nav, bet tomēr NA viņu pārāk reklamē), gan jebkuru no ZZS, gan Bondaru, gan Kūtri un arī jebko, ko pirmajā kārtā izvirzīs SC (pat, ja tas būtu kāds eņģelis)

    Un pēc tam otrajā kārtā būs izredzes iebalsot kautko, kas nav cieši saistīts ar kādu partiju – kā Auziņš, Riekstiņš utml

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > gustaps 29.04.2015. 22.00

    p.s. Tie balsojumi iekš Mansprezidents parāda cik smieklīgi ir politiķu (un atbalstītāju) stāsti, ka nu gan sabiedrība atbalsta Levitu, vai VVF …(vai jebkuru citu)

    tikai 7000 vispār nobalsojuši un lielakais 2500 balsis kādam kandidātam … respektīvi – lielākajai daļai sabiedrības ir daudzmaz vienalga

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > gustaps 30.04.2015. 01.48

    Edgars Avotiņš “…lielākajai daļai sabiedrības ir daudzmaz vienalga…”

    ~~~~~~~~~~~~~~

    Varbūt arī ka nav vienalga, bet rokas atkarās kautko darīt ja baigā nolemtības sajūta un procesi šķiet neietekmējami.

    Protams ka nedrīkst ļauties tādiem noskaņojumiem. ;)

    Ar Levitu ir tā ka jebkurš cits viņam blakus nevarētu vairs īpaši spīdēt jo ne tik gudrs izskatītos. Iespējams tāpēc tie mūsu politiķi kas strādā savam labumam no viņa baidās un labāk redz viņu ejam nekā nākam.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > gustaps 30.04.2015. 02.32

    Levits ir persona kas radīja juridisko pamatu, priekšnoteikumus Latvijas valsts atjaunošanai.

    Nav viņš saistīts ne ar vienu partiju, viņš ir virs tām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Absints 29.04.2015. 13.24

Gudrs prezidents var Latvijai būt tikai nejaušības rezultātā. Partijām vajag kompromisa figūru, un tās nekad nav spilgtas personības, vismaz uz izvirzīšanās brīdi. Freiberga faktiski bija tumšais zirdziņš pirms Bojārs viņu ieveda, tāpēc arī partijas to akceptēja. Pie kam mūsu parastais process ir tāds, ka visi prezidenti pēkšņi parādās nez no kurienes, pēdejā brīdī. Tā bija ar Freibergu, tā bija ar Zatleru, tā bija ar Bērziņu, tā kā visām diskusijām te absolūti nav jēgas. Pie kam neviens no viņiem pirms tam pat īsti politiķis nav bijis. Tie, kas tagad ir izvirzīti, vienkārši taisa fonu īstajam. Pie kam, ja vārdi ir zināmi tagad, tad ir skaidrs, ka neviens no viņiem prezidents nebūs.

Saeimā pēdejā brīdī parādīsies Bērziņš Otrais, par kuru partijas teiks – nu nav tas labākais, bet toties mūs apmierina. Arī tautas vēlēts prezidents nav izeja, ja jau tauta pat jēdzīgu Saeimu ievēlēt nespēj, tur vieni vienīgi kriminālnoziedznieki, kur nu vēl prezidentu.

Savukārt, par Levitu – viņš būtu labs prezidents. Dažām viņa tēzēm nepiekrītu (par progresīvo nodokli), bet viņš būtu ar savu pozīciju. Bet Levits nebūs. Būs Bērziņš Otrais.

+11
-3
Atbildēt

0

v_rostins 29.04.2015. 12.24

dzeris49

Manuprāt, tas, ka cilvēks uzturējies Rietumu demokrātijā

————-

Bez VVF vēl viens negatīvs rietumnieku piemērs bija ārzemju latvieši, kas stiprināja LC čekas pederastu, rindas un ņēma dalību mūsu valsts graušanā.

+3
-8
Atbildēt

0

    Andris Doveiks > lno 29.04.2015. 11.10

    Nevelk gan. Viņš ir razvodjaščij starp saviem oligarhiem, bet mēs savējos esam oligarhus apgrauzuši, tādēļ pat viņš pie mums varētu būt tikai jurists – fondu tīrītāju manageris. A tas, ka seju stiepj, nav nekāds brīnums – visiem dubultniekiem vienādi nostiept ir vieglāk nekā atrast dabīgus dubultniekus :)

    Šausmas arī te:

    http://www.youtube.com/watch?v=8SCUxxYMFa8

    0
    -10
    Atbildēt

    0

Awaken 29.04.2015. 09.24

“Pienākuma vadīts nopietna piedāvājuma gadījumā Eiropas Kopienu tiesas tiesnesis un jurists Egils Levits piekristu kļūt par valsts prezidentu, taču klusībā cer, ka tas viņam aizies secen.” Tomēr inteliģence nespēj pārkāpt politiskā darba un varas pozīciju sniegto iespēju izaicinājumu cien. Levita k-gam. Es viņu cilvēcīgi saprotu. Bet viņš noteikti būtu izcilākais 21.gs. neatkarīgās Latvijas Republikas prezidents ar visām no tā izrietošajām sekām. Skumji. Tomēr aicinātu sabiedrību, pašu Levita k-gu un cienījamos politiķus pacīnīties par jurista ievēlēšanu prezidenta amatā, jo tas nestu vispārēju labumu – iegūtu visa sabiedrībā kopumā!

+29
-2
Atbildēt

1

    Andris Doveiks > Awaken 29.04.2015. 10.26

    Ar tādu pārliecību, ka būs “izcilākais”, var teikt tikai tad, ja zina, ka būs pēdējais. Ja būs, tad ļoti iespējams arī būs pēdējais…

    0
    -12
    Atbildēt

    0

ai_vs 29.04.2015. 09.17

Tiesiskas valsts programmu, nevis aizkolhoznīcas “prezidentprogrammu”.

+6
0
Atbildēt

0

Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 08.39

Egīla Levita pienesums Latvijas tiesiskumam un demokrātijai jau ir milzīgs, un var būt vēl lielāks. Turpinam viņu atbalstīt, notikumi var brīnumaini pavērsties sabiedrības spiediena ietekmē!

+35
-5
Atbildēt

18

    Levits ir nopietns kandidāts, bet šaubas par viņa iekšLatvijiskajām izpratnēm. Negribētos, ka Levits kļūtu par VVF biksēs, — VVF izcēlās ar īpaši spilgtu iekšpolitisko vājredzību.

    +6
    -20
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 08.47

    Ar ko tās “iekšlatviskās” izpratnes atšķiras no “iekšeiropeiskām” izpratnēm, un kā tas izpaužas, konkrēti, Levitam?

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    Dzeri, aizmirsi, kā VVF ar amerikānismu sabojāja valsts valodas likumu un Šleseru izsludināja par baltu lapu — tieši tā arī bija iekšpolitiskā vājredzība, paralēli lieliskam sniegumam ārpolitikā. Arī Levits maz bijis Latvijā, tiešii tādēļ objektīvāks būtu vismaz 2 kandidātu nopietns publisks programmduelis.

    Diemžēl Levits jau pats cer, ka prezidenta amats viņam secen, — tātad misijas apziņas un tādas pašgribas (kā Solvitai Āboltiņai) Levitam nav. Vajadzīgs kandidāts, kurš negribētu pieļaut sliktāka kandidāta ievēlēšanu.

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/557890-levits_cer_ka_prezidenta_amats_vinam_ies_secen/comments

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 09.05

    Manuprāt, tas, ka cilvēks uzturējies Rietumu demokrātijā, un viņam ir Rietumu izglītība un mentalitāte, drīzāk, ir pluss, nevis mīnuss, sovokijas produkti Ulmanis, Bērziņš un pat Zatlers, no vienas puses, un un VVF, no otras puses, ir nesalīdzinami lielumi, un tās kļūdas VVF nebūt nebija tik briesmīgas, galvenais, bija intelekts, izglītība, skaidrs virziena vektors, prioritātes, un nebija tās sovoku mentalitātes, kuras simbols ir Bērziņš.

    Skaidrs, ka tas viss tīri teorētiski, ne Levits, ne kas līdzīgs, pie šīs Saeimas nav iespējams, būs tas, kas vajadzīgs Lembergam, kāds Daudzes tipa, kas būs pietiekami aprobežots, bet, ne tik liels muļķis, kā Bērziņš, no sovokveidīgo sugas postkomunistu dzimtas.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 09.16

    VVF ārpolitikā bija viens liels feileris – skriešana ratiem pa priekšu Irākas kara jautājumā. Kopš tā brīža VVF manās acīs zaudēja cieņu.

    +10
    -17
    Atbildēt

    0

    Dzeri, nevelc savas bikses nost pats. Valodas likumu sabo-Jāja Vaira, ar savu amerikāniskumu, bet visās leišu maxximbodēs utml. krieviskums rullē neapturams. Tā IR VVF atbildība/bezatbildība. Un Šlesera baltā lapa politvidi LV čakarēja ilgi.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 09.25

    Normunds – ASV ir mūsu tuvākais sabiedrotais, un, faktiski, vienīgais drošības garants, tāpēc Freibergas atbalsts ASV bija racionāls un pilnīgi attaisnojams, bez tam, Sadams jau nebija tas, kuram varēja uzticēties, kurš tad zināja, ka nekādi MI ieroči tur nav, un viss tas karš, īstenībā, būs kļūda, un, rezultātā, novedīs pie šī reģiona totālas destabilizācijas.

    O.T. – to likumu pieņēma Saeima, nevis VVF, ja kas, bez tam, nedomāju, ka tas ir tik slikts, likumus var jau pieņemt kādus tik stingrus grib, bet, jāreķinas ar realitāti.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Awaken > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 09.28

    Manuprāt, Levitam ir ļoti spēcīgs racionālas domāšanas un izpratnes līmenis, kas ļauj orientēties un apjēgt pilnvērtīgi un precīzi iekšpolitisko procesus no vissarežģītākajām šķautnēm!

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 10.09

    Džeri – ASV izlukošanas dienesti bija nodevuši ASV Prezidenta administrācijai informāciju, ka to MII tur nav. Un cilvēki pašā Prezidenta administrācijā to informāciju noklusēja un sagrozīja.

    Tā ka – kurš to varēja zināt ???

    Tie kuri to nezināja, varēja izmantot iespēju paklusēt – jo tagad pēc būtības sanāca Kriminālnoziegums – aicinājums uz Karu (ANO nesankcionētu)

    (Es neko sliktu nesaku, par vēlāko Latvijas dalību ANO sankcionētajā miera uzturēšanas misijā)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 10.41

    Mums, jebkurā gadījumā, ASV ir jāatbalsta, kas tur pie viņiem notiek, gan jau viņi paši tiks galā.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 11.40

    …Dzeri…atļaušos precizēt:

    ….Valsts valodas likumu Saeima pieņēma 1999.gada 8.jūlijā 73 deputātiem balsojot “PAR”, diemžēl, Saeimā pieņemto likumu Valsts prezidente neizsludināja, iebilstot pret dažām likuma normām un neprecīziem vai neskaidriem formulējumiem…un…valsts prezidente VVF iesniedza Saeimai savus likuma labojumus, protams, pie likuma labojumiem tiek strādāts visu rudeni…

    …”izlabotais” Valsts valodas likums tiek pieņemts 1999.gada 9.decembrī…ar iestrādāto problēmu, par kuru raksta Optiskais Tēmeklis – latviešu valodas lietojumu privātajā uzņēmējdarbībā…

    …tā bija VVF kļūda un šī kļūda turpinās un ietekmē mūsu dzīvi…valodas lietojums privātajā uzņēmējdarbībā ir tik ļoti saistīts ar visas sabiedrības oficiālo dzīvi un sadzīvi, ka tas nav tikai atsevišķa indivīda jautājums – tas attiecas uz darba devēja un darba ņēmēja attiecībām, uz klienta, respektīvi, patērētāja tiesībām utt.

    …VVF neizprata(?) situāciju, nespēja Latvijas pozīciju aizstāvēt EDSO un citās starptautiskajās institūcijās un…tā bija un ir viņas kļūda….

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 11.44

    dzeris49

    Manuprāt, tas, ka cilvēks uzturējies Rietumu demokrātijā

    ————

    Kā rāda VVF traģiskais piemērs, dzīvošana Rietumos vēl nenodrošina godaprātu. Piemēru mums ar atliegtiem galiem: Džuljeto Kjezu, Johans Bekmans un citi čekas izdzimteņi. Par Levita kungu esmu vislabākās domās.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 11.47

    Normunds

    skriešana ratiem pa priekšu Irākas kara jautājumā.

    ————–

    Tas, ka viņa izrādīja pareizu nostāju Irākas jautājumā, nebūt to neattaisno nelietībās pret latviešu valsti un tautu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 11.55

    Edgars Avotiņš

    ASV izlukošanas dienesti bija nodevuši ASV Prezidenta administrācijai informāciju, ka to MII tur nav.

    ————–

    Par ko tad Huseins palika parādā krievam 80 miljardus un ar ko viņš indēja kurdus, ja ne ar MII un no kurienes Asadam uzradās MII savu oponentu indēšanai? Huseina režīms bija jālikvidē vēl 1991. gadā, Līča karā, tad, visticamākais, arī MII būtu atrasti.

    Uz pareizu vai nepareizu rīcību parasti norāda Krievijas reakcija uz to, kas tāpat kā ar izpratni par “labo un ļauno” vienmēr ir apgriezti proporcionāla homo sapiens.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 12.59

    zanE – nedomāju gan, ka toreiz varēja rīkotie savādāk, un ka tā, principā, ir kļūda, Freiberga rīkojas kontekstā ar pasaulē pieņemtām normām, toreiz par tādām Maksimām neviens pat iedomāties nevarēja, un tāds likums būtu izpelnījies nosodījumu no EDSO u.c. organizācijām.

    Otrkārt, ja tas bija tik svarīgi, kas liedza Saeimai pārkāpt to VVF veto?

    Treškārt, kas liedz tagad izlabot to likumu, VVF sen nav, bet, likums pastāv?

    Jādomā, VVF rīkojas ne jau aiz mīlestības pret krievu valodu, bet, saprazdama, ka dem. pasaulē tā tas ir pieņemts, no vienas puses, un, ka stingrāka likuma ievērošanu panākt būtu grūti, no otras puses, var jau pieņemt likumu, ka arī mājās jālieto tikai latviešu valoda, un tālāk, un, taisni tāpēc, šis likums arī vairs netiek aiztikts un labots.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 16.47

    Džeri – es gan neteiktu, ka mums vienmēr ir jāatbalsta ASV. ASV ir pilnīgi cita veida dienaskārtība – viņiem patīk rīkot karus, kas nu nekādīgi nav leģitīmi un ari rezultāti ir briesmīgāki par itka novērto ļaunumu (Irāka, Lībija).

    Latvijai būtu izdevīgi aizstāvēt līdzšinējo Pasaules kārtibu, ar robežu nogrozāmības principu un ANO nesankcionētu karu nepielaušanu un ārvalstu neiejaukšanos valstu iekšējās lietās … jo tieši šīs ir lietas, ko mēs negribam, lai Krievija dara mums. Tāpēc Irākas un Libijas karš (neizprovocēts uzbrukums), Kosova (valsts daļas atšķelšana bez valsts piekrišanas) utml rada precedentus, ko pēc tam Krievija izmantos pret mums.

    Lai nu amerikāņi dara kā grib (ko mēs viņiem varam padarīt?) – bet Latvijai vajadzētu atturēties atbalstīt tādus precedentus, kas pēc tam var atspēlēties.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 20.08

    Protams, Lembergs jau arī saka, ka ASV, NATO, “eiroliberasti” ir ļaunuma iemiesojums, neko tādu par Krieviju viņš gan nav teicis.

    Derēja gan saprast, ka pasaule nav ideāla, ieskaitot ASV, un, ja ASV neatbalstīs mūs, dzīvosim Krievijā, viss ir vairāk, kā vienkārši.

    Un vēl derēja saprast, ka pasaule bez ASV būtu daudzreiz sliktāka, neprognozējamāka, un ļaunāka, neskatoties uz visām ASV kļūdām.

    Ja mums vispār ir smadzenes, mums visiem, no rīta līdz vakaram, jālūdz Dievs par to, lai ASV būtu spēcīga un ietekmīga, nevis jāpriecājas par tās kļūdām, citi draugi mums, īstenībā, nav.

    Vajag, tomēr, atšķirt būtisko no nebūtiskā, un spēt aiz atsevišķiem kokiem saskatīt mežu kopumā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Rasma Kârkliòa 29.04.2015. 21.48

    Džeri – par to visu nestrīdos.

    Bet, ja mums pašiem ir smadzenes, tad mēs varētu neatbalstīt “demokrātijas eksporta” karus feodālās sabiedrībās, jo skaidrs, ka tur nekāda demokrātija nevar sanākt – tikai kārtējais nebeidzamais karš ar kārtējo bēgļu vilni Eiropas virzienā.

    Vienlaikus – protams, ka jāsadarbojas ar ASV visās leģitīmās lietās (kā ANO sankcionētas miera uzturēšanas misijas, NATO dalibvalstu drošības nodrošināšanas operācijas utt)

    ASV ir mūsu draugi – un mēs saviem draugiem varam aizrādīt par iespējamu kļūdu, pirms vēl tā kļūda veikta – nevis atbalstīt draugu acīmredzami nepareizas darbības uzsākšanā.

    p.s Tās ASV kļūdas nav nejaušas. Lasīju Semjuela Hantingtona grāmatu Civilizācijas sadursme (ja nemaldos, tad pirmizdevum 1996. gadā) – tad viņš jau tur prognozēja, ka ASV tīri dabiski gribēs destabilizēt Islama valstis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

DD1 29.04.2015. 08.33

Vakardienas “1:1” parādīja, ka Levita k-gs būtu nevainojams Latvijas prezidents,- nekādu ē…vē, atbildes precīzas, pēc būtības, bez izvairīšanās, ar pašcieņu, nemēģinot kādam izpatikt. Ja deputāti patiesi jūtas atbildīgi, tad lai pierāda to ar balsojumu par viņu un aizmirst par visādiem “dūkaiņiem”. Lai pat nemēģina atkal mums “iesmērēt” kādu ambiciozu viduvējību, kas kārtējo (trešo) reizi aizpildītu prezidenta vietu, kad ir tāds stiprs, visnotaļ cienījams kandidāts kā Levita k-gs.

+34
-6
Atbildēt

2

    Awaken > DD1 29.04.2015. 09.26

    Pilnībā piekrītu!

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > DD1 29.04.2015. 09.55

    “bez izvairīšanās” gan nebūtu pareizi teikts.

    Levits māk gudrāk apiet uzdoto jautājumu (par ievēlēšanu ar opozīcijas balsīm utml) – bet piekritīšu, ka Levits māk ļoti pārliecinoši izteikties.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

Andris Doveiks 29.04.2015. 08.32

Ja IR virsrakstam izvēlas tieši šo citātu, tad varam zināt, ka ar šo lietu viss kārtībā, jo cilvēks pareizi orientēts un pareizo virzienu izvēlēsies pats. Skumīgi, ka NA tādu izvirza kā labāko no nacionāli orientētiem latviešiem. Tfu, pareizi, tagad pareizi ir rietumnieciski orientēties, tad jau Levits arī vislabāk der.

P.s. No kurienes Levitam info, ka Latvijā vispār ir kaut kāda vidusšķira pēc rietumu standartiem? Pareizi orientēts, bet pilnīgi neinformēts.

+3
-21
Atbildēt

2

    Maija Sinka > Andris Doveiks 29.04.2015. 13.11

    – vidusšķira ir ļoti nepieciešama katrai demokratiskai valstij. Latvijas demokratija tiešām pieklibo, kamēr nav kaut cik plašas vidusšķiras. Tikmēr bagātie dzīvo uz nabago rēķina un nabagie gatavi vai nu ciest vēl briesmīgāk, jeb sekot jebkādam skaļam karognesējam…

    Vidusšķira dara un atbildīgi rīkojas, bet tai vajaga drošu tiesisku valsti, lai veidotos un pastāvētu.

    Nav tā, ka mums nemaz nav vidusšķiras, taču tā nekad nebūs pārāk liela.

    – Egils Levits pareizi norāda, ka viens pamats šādai drošai un tiesiskai valstij ir iespējā nopelnīt sev un savai ģimenei vajadzīgo: vienkāršu mājokli, iztiku un drošu apkārtējo vidi. Šāda vidusšķira tad arī ir drošs pamats savas valsts stabilai attīstībai un cilvēku elementārai labklājībai.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 29.04.2015. 13.17

    Ja Levits ir rietumnieciski orientēts un no tās puses arī kaut cik informēts, tad zinās, ka modernās demokrātijas galvenajā eksportētājvalstī vidusšķira tiek likvidēta kā šķira. Ja mēs pieņemam, ka vidusķiras pārstāvim privātā bilance ir ar + zīmi.

    Vai Levits ies un Latviju vedīs pretējā virzienā?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Optiskais Tēmeklis 29.04.2015. 08.29

Gribu un citiem novēlu redzēt Egila Levita un Ulda Pīlēna publisku prezidentprogrammu dueli.

Tāda konkurence būtu vajadzīga, lai prezidenta institūts tiktu pacelts sabiedrības acīs, nevis iebāzts nicināmos dziļumos kopā ar Āboltiņu, Kalnieti, Riekstiņu, Pabriku u.c., utml. dekoratīvajiem politsuvenīriem.

+26
-2
Atbildēt

5

    Andris Doveiks > Optiskais Tēmeklis 29.04.2015. 08.33

    Suvenīri ir pēdējā Latvijas prece :)

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    Ar tādiem kā Pīlēns ir viena pamatīga problēma – viņi nav bijuši valsts pārvaldei pat tuvumā, rezultātā viņiem pusgads-gads aizies mācoties valsts pārvaldes zinības.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    valdemir > Optiskais Tēmeklis 29.04.2015. 12.05

    Varētu padomāt, ka valsts pārvaldei tuvumā bija stāvējuši vešūža direktors Rumpītis, folkloriste Freiberga, vai dakteris Zatlers.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Maija Sinka > Optiskais Tēmeklis 29.04.2015. 12.39

    valstsvīrs! Egils Levits ir jau tagad saredzams kā patiess valstsvīrs. – Tādi ir retums gan Latvijā, gan vispār pasaulē un vēsturē. Viņš ir valstsvīrs, kas darītu un runātu tikai tiešām vajadzīgo – un to būtu vērts sadzirdēt! uz to tiekties!

    Egils Levits jau kopš Latvijas atbrīvošanās iesākumiem darbojas, dara, zina, kas darāms – šoreiz 100 lēmēju galvām būtu viegli izvēlēties! – Ja vien šie lēmēji gribētu pašapzinīgi un valstiski atbildīgi lemt. – Vai mūsu Saeimā ir vismaz vairākums šādu lēmēju un NEvadāmu galvu?

    Izdevība Latvijai tikt pie īsta valstsvīra tagad ir – vai sagaidīsim?

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Optiskais Tēmeklis 29.04.2015. 13.20

    minska nepieļau iespēju, ka valsts sieva :) Bet moderni būtu valsts trans genders.

    Ja gribās NE-VADĀMU, tad uzraiz jāpalūdz, lai ieceļ ģenerālgubernatoru – no London City, vai DC, vai Vatikan. Ar ko gan tas būtu sliktāk par Maskavas gubernatoru, uzreiz grūti pateikt.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

haralds 29.04.2015. 08.22

ja nebūtu vadāms preziden†s, tad vispār nebūs preziden†s!

+5
-8
Atbildēt

0

Normunds 29.04.2015. 08.13

Nu ko, jādodas manifestācijā. Citu izredžu nav.

+13
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam