Un Kalmeiers reiz esot bijis redzēts Ventspilī. Stāta arī, ka pieķerts pērkot puķes Saktas platīna kioskos… un, ka brauc ar…. un reiz pircis Maksimā vīnu.. un, ka viņa māte…
Tas viss drusku izskatās pēc matu skaldīšanas. Jebkurās medībās, būs kāds, kas..
Cita lieta par Kalmeirea darbību. Un tur varu attiecināt to pašu tekstu, ko teicu par Bičkoviču – nekļūdās tas, kas neko nedara. Un Kalmeiers un Čaks Noriss nekad nekļūdās.Pie kam tas pat varētu būt labi, evolūcija vienmēr ir labāka par revolūciju, ja vien tieslietās viss būtu kārtībā. Nav! Un paliek tikai sliktāk. Un tur vairs malā stāvētāji neder.
Bet Kalnmeieru, tāpat kā Bičkoviču, ievēlēs. Jo viņi ir nekaitīgi nevienam
Te nekādi argumenti nav vajadzīgi. Publikai Kalnmeijers nepatīk tieši tāpat, kā Sv.Juta patīk. Tauta, kas lasa internetu, vienmēr nekļūdīgi atšķirs tos, kas ir pē-pē, no tiem, kuri – pai-pai.
0
-4
Atbildēt
0
Ebenemezers-3
23.04.2015. 14.06
man nav nekaadu iebildumu pret mediibu kompaanijaam , pats neesmu mednieks , bet mans teeva švaaģers mednieku biedriibas šefs ,staastiija ka vinu kompaanijaa ceļu policijas šefs , kaa pieņemts peec mediibaam kaadaa pirtelee tiek ceptas aknas un viss notiek , teicis , :čaļi viss ko varu liidzeet , bet tikai ne pa cuku” , taakaa ir arii godpraatiigi iereedņi , bet par Kalnamaijeru , kurš galvos par godiigumu tik augstos plauktos? ( tajos apmeeram kaa čohaa pie pirmaa galda).
…pavisam īsi – ģenerālprokurors, atzīst, ka pirms ietekmīgā amata ieņemšanas ar minēto kompāniju nav bijusi nekāda saistība un draudzīgas attiecības…draudzība “uzplaukusi” līdz ar ĢP amatu…ja tik ietekmīga persona to saprot un tomēr iesaistās šādā kompānijā – acīm redzams, cilvēks ir ilgojies tikt atzīts kā “savējais” ietekmīgu personu īpašajā klubiņā…sajuties novērtēts…un tas jau ir bīstami…
….Kalnmeiers ieņem amatu, kurā būtiskākais ir – varu rakt un…varu arī nerakt…
No vienas puses – tādi tusiņi, kur kopā ietusē politiķi un bizness notiek visā pasaulē, arī demokrātiskajā rietumu pasaulē.
Cits jautājums kāds kur ir ētikas līmenis, un par ko atļaujas runāt, par ko nē, un kādos gadījumos atsakās amatpersona piedalīties.
Bet par šo tekstu no raksta gan ieņirdzu – “Kalnmeiers norāda, ka šādos pasākumos par darbu viņš nerunā. Arī Aigars Kalvītis teic, ka tā ir draugu tikšanās, „mēs vispār norobežojamies no jebkādiem tādiem jautājumiem tajās tikšanās reizēs. Saprotiet, mēs jau braucam atpūsties, ne jau kaut kādus jautājumus sagatavot», viņš skaidro.”
It īpaši pie mums, un ja kompānija ir tāda, kā rakstā nosauktā – tad tur tieši tiek izrunāti visi vajadzīgie jautājumi daudz atklātāk nekā oficiālās tikšanās kabinetos :)
Kalnmeiejers, kā viņš pats atzīst, tika uzaicināts uz medībām,, kurās piedalijās Latvijas lielākie blēži vai to sponsori tikai pēc tam, kad ieņēma ģenerālprokurora amatu, un tas viņā nekādas aizdomas neizraisīja?
Piekrītu, jo tie ir pavisam neglīti fakti un daudz trakāki nekā pasēdēšana atklātā hokeja mačā pie dažu no nosauktajiem kungu sāniem.
Medības ir draugu būšana, ne hokeja mača noskatīšanās kaut kur mazā noslēgtā telpā, bet hokeja hallē, pie tam skatītāju acu priekšā, ne slepus meža namiņā pie dzeramajiem un ēdamajiem. Īsata korupcija – vismaz ES dalībvalstīs to tā uzskatītu.
Par to Kalnmeijera bezdarbību … varbūt vari paskaidrot ar kādu piemēru? Ko tad Kalnmeijers esošās likumdošanas ietvaros būtu varējis tādu izdarīt un nav izdarījis?
Kautkā liekas, ka daudziem “revolucionāriem” patiktos, ja 3 oligarhus sadedzinatu uz sārta, jo viņi taču ir oligarhi. Un pārējos ierēdņus un būvkompāniju vadītājus sasēdinātu cietumā, jo viņi taču ir zagļi.
Es gan skatos no otra gala – ja jau tiesās šādus grēkus pārsvarā nevar pierādīt, tad:
1) vai nu izmkelētāji nav spējīgi izmeklēt
2) vai nu likumdošana neļauj izmeklēt
3) vai atbilstoši likumdošanai, izdarītais nav noziegums
Ar to es gribu teikt, ka problēma ir likumdošanas galā – tā ir IeM, TM, un Saeima. Nomainot Kalmeijeru ar citu prokuroru … Jūs tikai piemānīsiet paši sevi, cerot, ka no šādām amatpersonu rokādēm kautkas baigi mainīsies.
Kautkur redzeju piemēru – rokas somiņas, vai telefona, vai velo zādzība …
Latvijā šādā gadījuma policisti pāris stundas raksta kaudzēm papirus un vēl cietušais raksta savu iesniegumu.
Kāpēc Iem un TM un Saeima nevar šo izlabot?
Vai tiesas procesi pēc Grautiņiem:
Londonā pie rokas pieķertos tiesa piesprieda sodus 24 stundu laikā
Latvijā tiesas procesi vilkās 6 gadus
Nu labi – anglosakšiem tieslietu sistema savādāka – bet nu tomēr – tas nav normāli.
Vai tas pats Liepiņa gadījums – nepareiza deklaracija, kur pats atzīst, ka kļūdījies … nu tur kāds kriminālprocess? Tur vajag vienu lapu no izmeklētāja par pārkāpumu, tad vienu papīru no prokurora, tad iesniegumu no Liepiņa ar vainas atzīšanu un vienas stundas tiesas procesu, kur vienojas par sodu – viss.
Kāpēc vismaz šīm situācijām, kur ir skaidra situācija un vainīgais atzīst savu pārkāpumu nevar novienkāršot likumdošanu? Ietaupītos gan izmeklētāja, gan prokurora, gan tiesneša laiks – rezultātā varētu efektīvāk izmeklēt sarežģītos procesus.
Manuprāt – pretenzijas jāvērš pret likumdevējiem, jo tā ir viņu atbildība – nevis tiesnešu, nevis prokuroru, nevis izmeklētāju
Ja viņš uzskata, ka vainīgs likumdevējs, vai kāds cits, tad jāceļ trauksme, jānāk ar likumdošanas iniciatīvām, utt., nevis vienkārši jāguļ un jāgaida, kamēr viss pats atrisināsies.
Pie kam Kalnmeiejers jau uzskata, ka mums viss ir normāli, nekādas reformas nav nepieciešamas, viss var iet, kā līdz šim.
Edgars – par anglosakšu tieslietu sistēmu :) – Lielbritānijas policija publiskojusi visai savādu statistiku. Izrādās, trīs gadu laikā tiesībsargi izmeklējuši vairāk nekā 15 000 sniega piku kauju, un izmeklēšanas rezultātā bijuši vairāk nekā 100 arestēto, viņu vidū arī mazi bērni, raksta «Daily Mail».
Tā jau var iebraukt galīgi auzās, uzskaitot, kurš kad un kā ir gājis medīt. Pie tam, ja jau pēc Rīgas pils ugunskrēka Kalnmeijers vairs šādās medības nav piedalījies, tas ir tikai pluss viņam, nevis kaut kāds ” vainas apstiprinošs” apstāklis.
Tikpat labi tev var pajautāt, tad kādas tev pretenzijas pret Ušakovu vai Sudrabu, vai pat Jaunzemi Grendi, kas piedalijās Krievijas vēstniecības rīkotajos pasākumos, gadījums taču analoģisks?
Un, protams, tu tici, ka uz ģenerālprokuroru tas nekādu iespaidu neatstās, pret saviem medību draugiem, ja viņi ko pārkāps, viņš izturējies vai izturēsies ar visu likuma bardzību, tu tici tādām pasakām?
Skaidrs, ka likumu, formāli, viņš pārkāpis nav, bet, tādi sakari būtu 100% iemesls, lai viņu šinī amatā nepārvēlētu.
Tu man prasīji, ar ko man nepatīk šī Saeima – arī ar to, ka tās korumpētais, Lembergam, SC, un MNA kalpojošais vairākums viņu pārvēlēs, jo taisni tāds ģenerālprokurors tiem vajadzīgs, absolūti bez iniciatīvas, absolūti ietekmējams, un ar tādiem draugiem, un tāds, kas nevēlas nekādas reformas, un ir apmierināts ar Latvijā valdošo totālo korupciju un nesodamības atmosfēru, tas, ka viņš ir taisni tāds, manuprāt, skaidrs katram, kas pavērojis ģenerālprokuratūras darbu.
Normālā valstī tāds cilvēks otrreiz par ģenerālprokuroru nebūtu, tāpat, kā Bickovics nebūtu par AT priekšēdētāju, Rasnačs par TM, utt., Latvijā tā ir un tā būs, nekas nemainīsies, tiesiskais nihilisms tikai pieaugs, un Saeima par to visu nobalsoja vai nobalsos.
Tava tēze “varēja būt vēl sliktāk”, kaut kā, ne sevišķi nomierina.
Dzeris. Tas, ka Kalnmeijeram nav nekādas aiztures pret sabiedrību, kurā apgrozas tāds 1918. gada 18. novembrī dibinātās Latvijas Republikas nodevējs, kāds ir LR pilsonis Savickis, man arī ir nepatīkams pārsteigums, bet tas vēl nav arguments, lai pasludinātu viņu par korumpantu un tai pasakai par kuru Tu man jautā, ir arī atbilde šajā pašā rakstā – pēc Rīgas pils ugunsgrēka, ģenerālprokurors savas izklaides ir izbeidzis tieši tādēļ, ka, acīm redzot, ir spējis nodalīt darbu no privātās dzīves.
Vajadzētu izbeigt bez kāda pamata lamāt visus par korumpantiem, un paziņot, ka Saeima ir ir absolūti korumpēta, visi ierēdņi tādi paši un tādā garā… Šādi, nepamatoti bļaustoties līdz tiem ” zaļajiem cilvēciņiem”, kuri cenšas uzturēt šādu gaisotni valstī, mēs tikai palīdzam tiem vājināt valsti. Vajadzētu pierast pie domas par to, ka lai kādu pasludinātu par korumpantu, šī korupcija ir jāpierāda.
Tā tas ir visās tiesiskās valstīs, kurām Tu gribi līdzināties.
Kas attiecas uz Krievijas vēstniecību, Grendi un Ušakovu :)
Nevajag bāzt visu vienā maisā. Tā bija Grendes kļūda, ka viņa bija tur, kur LR ministrei nevajadzēja atrasties, Krievijas vēstniecībā. Bet Ušakovs, Urbanocičs, Mamikins, Ādamsons utt, viņi visi ir atklāti valsts ienaidnieki, kuri savas kompetences robežās gan Briselē, gan Rīgā, cenšas lobēt mums naidīgas valsts – Krievijas, intereses.
Es arī neteicu, ka viņš ir korumpēts, nekādi tieši pierādījumi tam nav, bet, tas ir iemesls, lai viņu nepārvēlētu, jo, ja viņš var nonākt un jau nonācis interešu konfliktā.
Un traucēt izmeklēšanai var ļoti dažādi, arī tā, ka no malas tas absolūti nebūs pamanāms, nevajag jau būt tik naiviem.
Un tas, ka mums ir absolūti prokremliskie politiķi, nebūt nenozīmē, ka nekam citam mums vispār nav jāpievērš uzmanība, ja tu neesi atklāti prokremlisks, vari darīt, ko gribi, tas ir galīgi nepareizi, un politiķi to izmanto, redz, es esmu “patriots”, tāpēc tas, ka es te daru ko nepareizu, vai esmu korumpēts, ir sīkums, mani kritizēt nedrīkst, jo tas, lūk, nāk par labu Kremlim.
Kremlim, drīzāk, nāk par labu šeit valdošā korupcija un prettiesiskums, kas izraisa cilvēkos neticību savai valstij.
Dzeri, Latvija ir pārāk maza, lai kaut kādu bezgaumīgu medību dēļ valstij vajadzētu atteikties no ierēdņa, kuram ir visa veida pielaides, kurš savā profesionālajā darbībā ir pietiekami pierādījis sevi. Atteiksimies no Kalnmeijera, kurš ir pārbaudīts cilvēks un viņa vietā ievēlēsim kādu, kurš var izrādīties Krievijas spiegs, vai tiešām gudrs korumpants, kurš nekad un nekādos apstākļos nepiedalīsies nevienā šaubīgā pasākumā :) Gribi teikt, ka tāds rezultāts šīm raganu medībām ir neiespējams ? :)
Atkal jau tā tava tēze – kad tikai nav vēl sliktāk!
Ja ievēlēs kaut vai to Lemberga lietas prokuroru, kas uzskata, ka vajadzīgas reformas, sliktāk nebūs, vari būt drošs, ar Kalnmeiejeru gan grimsim vēl dziļākā pusrvā.
Bet, esi mierīgs, Kalnmeiejeru šī Saeima pārvēlēs, tāpat, kā Bickovicu.
Tad tu vai nu nevēli Latvijai neko labu, vai nu tas labums, tavā izpratnē, ir gadiem ilgas svarīgāko lietu izmaklēšana, līdz noilgumam, absolūtas nesodamības atmosfēra, un “ģelu kārtošana” pie polša medībās, tādu tev vajag LatvijU, un tu vēl sauc sevi par Latvijas patriotu?
Izmeklēšanu neveic Ģenerālprokurors – to veic izmeklētāji (Policija, VID, KNAB utml). Vai Kalnmeijers jau daudzkārt nav norādījis uz šo problēmu, ka izmeklētāju darbs ir zem jebkuras kritikas?
Un kāpēc? Tapēc, ka Latvijā izmkelētajus vispār nemāca nevienā augstskolā. Kautko māca Policijas koledžā (kas ir profene – vidējās izglītības līmenī). Nu un vel par izmeklētajiem strādā juristi, kas vispār neko part izmeklēšanu nav mācījušies.
Kāpēc tāda situācija ir? Tāpēc, ka Dombrovska valdība likvidēja Policijas akadēmiju! Un nu jau daži politiķi atzīst, ka tā bija kļūda, bet nav politiskās gribas šo problēmu labot.
Nu un Lemberga lietas prokurors … kā tad viņa pārraudzībā esošās lietas virzās? Vai viņa vadītie procesi kaut kā pozitīvi izceļas salīdzinot ar Prokuratūras vidējo? Drīzāk jau otrādi.
Un kā var virzīties lietas, ja Lemberga lietā pēkšņā nāvē mirst vai pazūd bez vēsts viens liecinieks pēc otra, un ja Lembergam ir politisks atbalsts Saeimā un pat iespēja mainīt, savā labā, likumdošanu, ko Lemberga nopirktais bijušais TM un centrāltirgus blēdis Bērziņš pat jau ir darījis, vēlāk gan viņa nolobēto likumu atcēla ST?
Komentāri (43)
Absints 23.04.2015. 15.09
Un Kalmeiers reiz esot bijis redzēts Ventspilī. Stāta arī, ka pieķerts pērkot puķes Saktas platīna kioskos… un, ka brauc ar…. un reiz pircis Maksimā vīnu.. un, ka viņa māte…
Tas viss drusku izskatās pēc matu skaldīšanas. Jebkurās medībās, būs kāds, kas..
Cita lieta par Kalmeirea darbību. Un tur varu attiecināt to pašu tekstu, ko teicu par Bičkoviču – nekļūdās tas, kas neko nedara. Un Kalmeiers un Čaks Noriss nekad nekļūdās.Pie kam tas pat varētu būt labi, evolūcija vienmēr ir labāka par revolūciju, ja vien tieslietās viss būtu kārtībā. Nav! Un paliek tikai sliktāk. Un tur vairs malā stāvētāji neder.
Bet Kalnmeieru, tāpat kā Bičkoviču, ievēlēs. Jo viņi ir nekaitīgi nevienam
0
J.Biotops 23.04.2015. 14.26
Te nekādi argumenti nav vajadzīgi. Publikai Kalnmeijers nepatīk tieši tāpat, kā Sv.Juta patīk. Tauta, kas lasa internetu, vienmēr nekļūdīgi atšķirs tos, kas ir pē-pē, no tiem, kuri – pai-pai.
0
Ebenemezers-3 23.04.2015. 14.06
man nav nekaadu iebildumu pret mediibu kompaanijaam , pats neesmu mednieks , bet mans teeva švaaģers mednieku biedriibas šefs ,staastiija ka vinu kompaanijaa ceļu policijas šefs , kaa pieņemts peec mediibaam kaadaa pirtelee tiek ceptas aknas un viss notiek , teicis , :čaļi viss ko varu liidzeet , bet tikai ne pa cuku” , taakaa ir arii godpraatiigi iereedņi , bet par Kalnamaijeru , kurš galvos par godiigumu tik augstos plauktos? ( tajos apmeeram kaa čohaa pie pirmaa galda).
0
zanE. 23.04.2015. 13.41
…pavisam īsi – ģenerālprokurors, atzīst, ka pirms ietekmīgā amata ieņemšanas ar minēto kompāniju nav bijusi nekāda saistība un draudzīgas attiecības…draudzība “uzplaukusi” līdz ar ĢP amatu…ja tik ietekmīga persona to saprot un tomēr iesaistās šādā kompānijā – acīm redzams, cilvēks ir ilgojies tikt atzīts kā “savējais” ietekmīgu personu īpašajā klubiņā…sajuties novērtēts…un tas jau ir bīstami…
….Kalnmeiers ieņem amatu, kurā būtiskākais ir – varu rakt un…varu arī nerakt…
…paliek jautājums – raks…vai neraks?…
0
Austras koks 23.04.2015. 12.12
No vienas puses – tādi tusiņi, kur kopā ietusē politiķi un bizness notiek visā pasaulē, arī demokrātiskajā rietumu pasaulē.
Cits jautājums kāds kur ir ētikas līmenis, un par ko atļaujas runāt, par ko nē, un kādos gadījumos atsakās amatpersona piedalīties.
Bet par šo tekstu no raksta gan ieņirdzu – “Kalnmeiers norāda, ka šādos pasākumos par darbu viņš nerunā. Arī Aigars Kalvītis teic, ka tā ir draugu tikšanās, „mēs vispār norobežojamies no jebkādiem tādiem jautājumiem tajās tikšanās reizēs. Saprotiet, mēs jau braucam atpūsties, ne jau kaut kādus jautājumus sagatavot», viņš skaidro.”
It īpaši pie mums, un ja kompānija ir tāda, kā rakstā nosauktā – tad tur tieši tiek izrunāti visi vajadzīgie jautājumi daudz atklātāk nekā oficiālās tikšanās kabinetos :)
0
klusais 23.04.2015. 11.49
Vajag uzrakstīt rokasgrāmatu amatpersonām , ko viņi un ar ko drīkst darīt un ko nedrīkst :)
0
dzeris49 23.04.2015. 11.13
Kalnmeiejers, kā viņš pats atzīst, tika uzaicināts uz medībām,, kurās piedalijās Latvijas lielākie blēži vai to sponsori tikai pēc tam, kad ieņēma ģenerālprokurora amatu, un tas viņā nekādas aizdomas neizraisīja?
Īstenībā, tā ir uzpirkšana un interešu konflikts.
7
Bet > dzeris49 23.04.2015. 11.27
Piekrītu, jo tie ir pavisam neglīti fakti un daudz trakāki nekā pasēdēšana atklātā hokeja mačā pie dažu no nosauktajiem kungu sāniem.
Medības ir draugu būšana, ne hokeja mača noskatīšanās kaut kur mazā noslēgtā telpā, bet hokeja hallē, pie tam skatītāju acu priekšā, ne slepus meža namiņā pie dzeramajiem un ēdamajiem. Īsata korupcija – vismaz ES dalībvalstīs to tā uzskatītu.
0
Edgars Avotiņš > dzeris49 23.04.2015. 11.47
Dombrovskis un Āboltiņa pasēdēja Savicka sponsorētajā Hokejā un Vienotība apturēja Gāzes tirgus liberalizāciju Latvijā.
Ko sliktu ir izdarījis Kalnmeijers?
0
dzeris49 > dzeris49 23.04.2015. 11.49
Kāds tad Āboltiņai un Dombrovskim ar šo tēmu sakars?
Lai izdarītu ko sliktu, ģenerālprokurors var vienkārši neko nedarīt, taisni tas attiecas uz Kalnmeiejeru.
0
Edgars Avotiņš > dzeris49 23.04.2015. 12.26
Vispār jau Bet pacēla šo tēmu.
Un tur Vienotības kontā ir konkrēta darbība.
Par to Kalnmeijera bezdarbību … varbūt vari paskaidrot ar kādu piemēru? Ko tad Kalnmeijers esošās likumdošanas ietvaros būtu varējis tādu izdarīt un nav izdarījis?
Kautkā liekas, ka daudziem “revolucionāriem” patiktos, ja 3 oligarhus sadedzinatu uz sārta, jo viņi taču ir oligarhi. Un pārējos ierēdņus un būvkompāniju vadītājus sasēdinātu cietumā, jo viņi taču ir zagļi.
Es gan skatos no otra gala – ja jau tiesās šādus grēkus pārsvarā nevar pierādīt, tad:
1) vai nu izmkelētāji nav spējīgi izmeklēt
2) vai nu likumdošana neļauj izmeklēt
3) vai atbilstoši likumdošanai, izdarītais nav noziegums
Ar to es gribu teikt, ka problēma ir likumdošanas galā – tā ir IeM, TM, un Saeima. Nomainot Kalmeijeru ar citu prokuroru … Jūs tikai piemānīsiet paši sevi, cerot, ka no šādām amatpersonu rokādēm kautkas baigi mainīsies.
Kautkur redzeju piemēru – rokas somiņas, vai telefona, vai velo zādzība …
Norvēģijā policists aizpilda 1 A4 formāta lapiņu – vieta, laiks, priekšmets, noziedzinieka pazīmes, notikuma apraksts – viss.
Latvijā šādā gadījuma policisti pāris stundas raksta kaudzēm papirus un vēl cietušais raksta savu iesniegumu.
Kāpēc Iem un TM un Saeima nevar šo izlabot?
Vai tiesas procesi pēc Grautiņiem:
Londonā pie rokas pieķertos tiesa piesprieda sodus 24 stundu laikā
Latvijā tiesas procesi vilkās 6 gadus
Nu labi – anglosakšiem tieslietu sistema savādāka – bet nu tomēr – tas nav normāli.
Vai tas pats Liepiņa gadījums – nepareiza deklaracija, kur pats atzīst, ka kļūdījies … nu tur kāds kriminālprocess? Tur vajag vienu lapu no izmeklētāja par pārkāpumu, tad vienu papīru no prokurora, tad iesniegumu no Liepiņa ar vainas atzīšanu un vienas stundas tiesas procesu, kur vienojas par sodu – viss.
Kāpēc vismaz šīm situācijām, kur ir skaidra situācija un vainīgais atzīst savu pārkāpumu nevar novienkāršot likumdošanu? Ietaupītos gan izmeklētāja, gan prokurora, gan tiesneša laiks – rezultātā varētu efektīvāk izmeklēt sarežģītos procesus.
Manuprāt – pretenzijas jāvērš pret likumdevējiem, jo tā ir viņu atbildība – nevis tiesnešu, nevis prokuroru, nevis izmeklētāju
0
dzeris49 > dzeris49 23.04.2015. 12.35
Par prokuratūras darbu atbild ģenerālprokurors.
Ja viņš uzskata, ka vainīgs likumdevējs, vai kāds cits, tad jāceļ trauksme, jānāk ar likumdošanas iniciatīvām, utt., nevis vienkārši jāguļ un jāgaida, kamēr viss pats atrisināsies.
Pie kam Kalnmeiejers jau uzskata, ka mums viss ir normāli, nekādas reformas nav nepieciešamas, viss var iet, kā līdz šim.
0
klusais > dzeris49 23.04.2015. 13.33
Edgars – par anglosakšu tieslietu sistēmu :) – Lielbritānijas policija publiskojusi visai savādu statistiku. Izrādās, trīs gadu laikā tiesībsargi izmeklējuši vairāk nekā 15 000 sniega piku kauju, un izmeklēšanas rezultātā bijuši vairāk nekā 100 arestēto, viņu vidū arī mazi bērni, raksta «Daily Mail».
0
Baiba > dzeris49 23.04.2015. 18.00
Dombrovska un Zaķa brauciens uz Grūuziju kopā ar investora :) pārstāvjiem nav interešu konflikts??? :)
0
Edgars Avotiņš 23.04.2015. 11.04
Kamēr Tu klusē, tikmēr Delna nozog valsti!
7
Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 11.40
Kamēr Tu klusē, Delna amatos ieceļ savējos!
0
Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 11.41
Kamēr Tu klusē, Delna būve villu kāpu joslā!
0
Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 11.42
Visu to atbalsta: JCDecaux!
0
dzeris49 > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 11.46
Dabūji brāzienu no Puzes saimnieka par nepietiekamu aktivitāti, tagad centies atstrādāt?
0
Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 11.48
Tikai ieraudzīju interesantu reklāmu!
0
Austras koks > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 12.25
Bet tā reklāma lapas apakšā tā arī apmēram izskatās :))))
Kamēr tu dari to un to, tikmēr es ceļu villu kāpās utt., un beigās paraksts: Delna, atbalsta JCDecaux
0
nomale > Edgars Avotiņš 23.04.2015. 16.00
Nu redz kā maskas krīt! Edgara Avotiņš nupat veiksmīgi pievienojās rostina, superacs un andreja klubiņam!
0
rinķī apkārt 23.04.2015. 10.20
Tā jau var iebraukt galīgi auzās, uzskaitot, kurš kad un kā ir gājis medīt. Pie tam, ja jau pēc Rīgas pils ugunskrēka Kalnmeijers vairs šādās medības nav piedalījies, tas ir tikai pluss viņam, nevis kaut kāds ” vainas apstiprinošs” apstāklis.
12
dzeris49 > rinķī apkārt 23.04.2015. 10.36
Tikpat labi tev var pajautāt, tad kādas tev pretenzijas pret Ušakovu vai Sudrabu, vai pat Jaunzemi Grendi, kas piedalijās Krievijas vēstniecības rīkotajos pasākumos, gadījums taču analoģisks?
Un, protams, tu tici, ka uz ģenerālprokuroru tas nekādu iespaidu neatstās, pret saviem medību draugiem, ja viņi ko pārkāps, viņš izturējies vai izturēsies ar visu likuma bardzību, tu tici tādām pasakām?
Skaidrs, ka likumu, formāli, viņš pārkāpis nav, bet, tādi sakari būtu 100% iemesls, lai viņu šinī amatā nepārvēlētu.
Tu man prasīji, ar ko man nepatīk šī Saeima – arī ar to, ka tās korumpētais, Lembergam, SC, un MNA kalpojošais vairākums viņu pārvēlēs, jo taisni tāds ģenerālprokurors tiem vajadzīgs, absolūti bez iniciatīvas, absolūti ietekmējams, un ar tādiem draugiem, un tāds, kas nevēlas nekādas reformas, un ir apmierināts ar Latvijā valdošo totālo korupciju un nesodamības atmosfēru, tas, ka viņš ir taisni tāds, manuprāt, skaidrs katram, kas pavērojis ģenerālprokuratūras darbu.
Normālā valstī tāds cilvēks otrreiz par ģenerālprokuroru nebūtu, tāpat, kā Bickovics nebūtu par AT priekšēdētāju, Rasnačs par TM, utt., Latvijā tā ir un tā būs, nekas nemainīsies, tiesiskais nihilisms tikai pieaugs, un Saeima par to visu nobalsoja vai nobalsos.
Tava tēze “varēja būt vēl sliktāk”, kaut kā, ne sevišķi nomierina.
0
haralds > rinķī apkārt 23.04.2015. 10.42
nevajag nedavērtēt komunis†u laika tradīcijas lietas bīdīt medību namiņos neformālā atmosfairā pie polša!
0
Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.10
Jāskatās pēc rezultāta – ja Kalnmeijers nav traucējis Rīgas pils, Maksimas utml izmeklešanas – tad kāda problēma?
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.14
Dzeris. Tas, ka Kalnmeijeram nav nekādas aiztures pret sabiedrību, kurā apgrozas tāds 1918. gada 18. novembrī dibinātās Latvijas Republikas nodevējs, kāds ir LR pilsonis Savickis, man arī ir nepatīkams pārsteigums, bet tas vēl nav arguments, lai pasludinātu viņu par korumpantu un tai pasakai par kuru Tu man jautā, ir arī atbilde šajā pašā rakstā – pēc Rīgas pils ugunsgrēka, ģenerālprokurors savas izklaides ir izbeidzis tieši tādēļ, ka, acīm redzot, ir spējis nodalīt darbu no privātās dzīves.
Vajadzētu izbeigt bez kāda pamata lamāt visus par korumpantiem, un paziņot, ka Saeima ir ir absolūti korumpēta, visi ierēdņi tādi paši un tādā garā… Šādi, nepamatoti bļaustoties līdz tiem ” zaļajiem cilvēciņiem”, kuri cenšas uzturēt šādu gaisotni valstī, mēs tikai palīdzam tiem vājināt valsti. Vajadzētu pierast pie domas par to, ka lai kādu pasludinātu par korumpantu, šī korupcija ir jāpierāda.
Tā tas ir visās tiesiskās valstīs, kurām Tu gribi līdzināties.
Kas attiecas uz Krievijas vēstniecību, Grendi un Ušakovu :)
Nevajag bāzt visu vienā maisā. Tā bija Grendes kļūda, ka viņa bija tur, kur LR ministrei nevajadzēja atrasties, Krievijas vēstniecībā. Bet Ušakovs, Urbanocičs, Mamikins, Ādamsons utt, viņi visi ir atklāti valsts ienaidnieki, kuri savas kompetences robežās gan Briselē, gan Rīgā, cenšas lobēt mums naidīgas valsts – Krievijas, intereses.
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.17
Es arī neteicu, ka viņš ir korumpēts, nekādi tieši pierādījumi tam nav, bet, tas ir iemesls, lai viņu nepārvēlētu, jo, ja viņš var nonākt un jau nonācis interešu konfliktā.
Un traucēt izmeklēšanai var ļoti dažādi, arī tā, ka no malas tas absolūti nebūs pamanāms, nevajag jau būt tik naiviem.
Un tas, ka mums ir absolūti prokremliskie politiķi, nebūt nenozīmē, ka nekam citam mums vispār nav jāpievērš uzmanība, ja tu neesi atklāti prokremlisks, vari darīt, ko gribi, tas ir galīgi nepareizi, un politiķi to izmanto, redz, es esmu “patriots”, tāpēc tas, ka es te daru ko nepareizu, vai esmu korumpēts, ir sīkums, mani kritizēt nedrīkst, jo tas, lūk, nāk par labu Kremlim.
Kremlim, drīzāk, nāk par labu šeit valdošā korupcija un prettiesiskums, kas izraisa cilvēkos neticību savai valstij.
0
Bet > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.24
Interesanti argumenti RA! tad jau arī Sudraba ir svēta kā bērna asara, jo varbūt atklāti vairs netusē ar kremļa emisāru Stepašinu!
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.25
Dzeri, Latvija ir pārāk maza, lai kaut kādu bezgaumīgu medību dēļ valstij vajadzētu atteikties no ierēdņa, kuram ir visa veida pielaides, kurš savā profesionālajā darbībā ir pietiekami pierādījis sevi. Atteiksimies no Kalnmeijera, kurš ir pārbaudīts cilvēks un viņa vietā ievēlēsim kādu, kurš var izrādīties Krievijas spiegs, vai tiešām gudrs korumpants, kurš nekad un nekādos apstākļos nepiedalīsies nevienā šaubīgā pasākumā :) Gribi teikt, ka tāds rezultāts šīm raganu medībām ir neiespējams ? :)
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.29
Atkal jau tā tava tēze – kad tikai nav vēl sliktāk!
Ja ievēlēs kaut vai to Lemberga lietas prokuroru, kas uzskata, ka vajadzīgas reformas, sliktāk nebūs, vari būt drošs, ar Kalnmeiejeru gan grimsim vēl dziļākā pusrvā.
Bet, esi mierīgs, Kalnmeiejeru šī Saeima pārvēlēs, tāpat, kā Bickovicu.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.32
Dzeri. Es tiešām ceru, ka Kalnmeijeru pārvēlēs :)
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.04.2015. 11.39
Tad tu vai nu nevēli Latvijai neko labu, vai nu tas labums, tavā izpratnē, ir gadiem ilgas svarīgāko lietu izmaklēšana, līdz noilgumam, absolūtas nesodamības atmosfēra, un “ģelu kārtošana” pie polša medībās, tādu tev vajag LatvijU, un tu vēl sauc sevi par Latvijas patriotu?
0
Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 23.04.2015. 12.03
Džeri – runājot “gadiem ilga izmeklēšana”
Izmeklēšanu neveic Ģenerālprokurors – to veic izmeklētāji (Policija, VID, KNAB utml). Vai Kalnmeijers jau daudzkārt nav norādījis uz šo problēmu, ka izmeklētāju darbs ir zem jebkuras kritikas?
Un kāpēc? Tapēc, ka Latvijā izmkelētajus vispār nemāca nevienā augstskolā. Kautko māca Policijas koledžā (kas ir profene – vidējās izglītības līmenī). Nu un vel par izmeklētajiem strādā juristi, kas vispār neko part izmeklēšanu nav mācījušies.
Kāpēc tāda situācija ir? Tāpēc, ka Dombrovska valdība likvidēja Policijas akadēmiju! Un nu jau daži politiķi atzīst, ka tā bija kļūda, bet nav politiskās gribas šo problēmu labot.
Nu un Lemberga lietas prokurors … kā tad viņa pārraudzībā esošās lietas virzās? Vai viņa vadītie procesi kaut kā pozitīvi izceļas salīdzinot ar Prokuratūras vidējo? Drīzāk jau otrādi.
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.04.2015. 12.45
Un kā var virzīties lietas, ja Lemberga lietā pēkšņā nāvē mirst vai pazūd bez vēsts viens liecinieks pēc otra, un ja Lembergam ir politisks atbalsts Saeimā un pat iespēja mainīt, savā labā, likumdošanu, ko Lemberga nopirktais bijušais TM un centrāltirgus blēdis Bērziņš pat jau ir darījis, vēlāk gan viņa nolobēto likumu atcēla ST?
0
v_rostins 23.04.2015. 10.10
Interasanti būtu uzzināt par čekas viscaur sapelējušā Kukulīša vaļaspriekiem un draudziņiem.
0