Latvijā lielākais uz autoceļiem bojā gājušo skaits ES
21Saistītie raksti
Viedoklis /
8. novembris
Divdesmit gadi ES: ceļā uz vienlīdzīgu un iekļaujošu sabiedrību
Radars /
25. septembris
Radars Latvijā
Viedoklis /
20. septembris
Vai valstu robežas turpinās būt šķērslis banku darbībai Eiropā?
Komentāri (21)
agrunte 24.03.2015. 17.53
Samērā drīz (10-15 gadi) auto vadīšanu pārņems automātika un tad upuru skaits krasi samazināsies. Ar laiku cilvēkiem vispār būs aizliegts vadīt auto.
Kas attiecas uz LV, tad pie mums tomēr situācija uzlabojas. Iznāk, ka gadā vairs tikai nedaudz virs 200 upuriem. Agrāk bija pat virs 500.
2
MZGD > agrunte 24.03.2015. 19.11
Briidii kad autamaatika sabojaasies – kursh buus atbildiigs – automatikas razhotaajs vai brauceejs?
0
agrunte > agrunte 24.03.2015. 19.35
Kāda starpība, juristi to iepriekš nolems. Šis jautājums nespēs aizkavēt progresu. Viss būs atrunāts apdrošināšanas likumos. Tas arī nav nekas pavisam jauns. Diseļdorfā jau 20 gadus tramvaja vadīšanu uz tilta pār Reinu pārņem automātika. Noteikti ir arī simtiem citu piemēru, kad automātikas ražotāja un lietotāja atbildības ir juridiski smalki definētas. Tas attiecas ne tikai uz transportu.
0
MZGD 24.03.2015. 16.50
окультуриватся нада
0
lno 24.03.2015. 16.32
Latvijā lielākais uz autoceļiem bojā gājušo skaits ES
Vai tas varētu būt? Neticu, mums taču ir labākais Ie ministrs:)
4
andrejs > lno 24.03.2015. 16.56
nevajag zoboties.
Varbūt lielais bojāgājušo gājēju skaits izskaidrojams ar to cik daudz cilvēku ganās pa šoseju malām. Regulāri braucu ar auto pa visu Eiropu un nekur neesmu redzējis tik daudz gājēju ceļa malās kā Latvijā. Varbūt tas saistīts ar lielo trūcīgo skaitu mūsu valstī – vakar bija infa, ka nabadzības riskam Latvijā pakļauti 30% no visiem iedzīvotājiem.
0
MZGD > lno 24.03.2015. 17.07
Andrej – ar visu cienu, bet tavs koments paraada problemas buutibu. Latvijaas auto-brauceji gaajejus uzskata pa necilvekiem, kuri ir pashi vainigi ka “ganās”.
0
andrejs > lno 24.03.2015. 17.12
tieši pretēji, uzskatu ka gājēji ir Latvijā valdošās nabadzības upuri. Eiropā gājēju šoseju malās nav, jo visiem ir kāds auto un arī naudas benzīnam pietiek.
0
MZGD > lno 24.03.2015. 17.31
vai arii eiropaa ir 2 veida celi, tie kur gajeji, zirgi un ritenbrauceji nedriikst paradiities (autobahn/freeway/highway) un tie kur autovaditaji dod gajejiem un ritenbraucejiem priekshroku. Ja Latvijaa nav pirmaa veida celu, tad nevedzetu iztelotiestelot ka taadi ir un uzskatit ka gajejs ir sveshkermenis.
0
traductrice 24.03.2015. 16.31
šai statistikai ir jāpievieno vēl viens rādītājs – ar BMW bojāgājušo skaits un/vai BMW īpatsvars pret kopējo negadījumus izraisījušo a/m skaitu. Manuprāt, Latvijas fenomens ir unikāls.
Velosipēdistu statistika, kurā Latvija, ak brīnums, iekļaujas vidējos rāmjos, ir tendencioza, jo 1) vispirms būtu jāsalīdzina velosipēdistu īpatsvars pret kopējo iedzīvotāju skaitu (un pie mums tas joprojām ir nesamērīgi zems salīdzinot ar citām valstīm) un tikai tad salīdzināt šos rādītājus ar citām valstīm 2) vairums velosipēdistu iet bojā uz šosejām, un salīdzinot ar citām valstīm Latvijā praktiski nav nekādu DROŠU iespēju pārvietoties pa šoseju! Tādējādi ar velosipēdu braucošo pret bojāgājušo attiecība droši vien ir DRAMATISKA, bet skaitļi to neparāda.
2
lno > traductrice 24.03.2015. 16.34
traductrice. Šaubos, vai velosipēdisti būtu disciplinētāki par BMW vad’tājiem:)
0
andrejs > traductrice 24.03.2015. 17.15
daltoniskie kurjeri-rekordisti, kas smagi iekabina lēnīgajiem šoferiem ir viens no piemēriem.
0