Matīss: Jakuņins Magoņa jubilejā no ekonomiskā viedokļa ir labs rādītājs (papild.)

47

Komentāri (47)

Skumjais Bruņinieks 23.03.2015. 23.29

Latvija drīz vien iestāsies par sankciju mīkstināšanu pret Krieviju, par ko tai, kā jau teicu, tiks “burkāniņš”.

Kad rudens nāks apgleznot Latviju, “valdības stiprinātājs”, smagos noziegumos apsūdzētais Latvijas Saimnieks Aivars Lembergs arī ķersies pie otas un sāks pārkrāsot mūsu politisko laukumu pēc savas un savu sabiedroto Sudrabas un SC gaumes.

+3
-2
Atbildēt

0

Viesturs 23.03.2015. 16.55

Kā tad palika ar tām stingrajām sankcijām pret Krieviju par kurām Latvija it kā iestājas, atšķirībā no citām sliktajām valstīm, kā Ungārijā, Grieķija un Slovākija? Varbūt tad vispirms tiekat skaidrībā ko Jūs gribat sankcijas vai ekonomisko sadarbību ar Krieviju. Savādāk sanāk stulba vēlētāju muļķošana.

+7
-8
Atbildēt

13

    aivarsk > Viesturs 23.03.2015. 18.00

    Tev taisnība! Nauda mūsu politiķiem nesmird!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Viesturs 23.03.2015. 23.06

    Latvija pievienojas ES att. uz sankcijām, kas tev nav skaidrs, nekādas savas atsvišķas sankcijas Latvijai nav jāizdomā.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Viesturs 24.03.2015. 00.11

    Latvija gatava atbalstīt visādas sankcijas, izņemot “stratēģiski nozīmīgās” – dzelzceļa, gāzes un citas, jo lielajiem čaļiem ir ar ko pabarot likumdevēju varzu :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Viesturs 24.03.2015. 06.45

    Un kurš tad no dzelzceļa sankcijām ciestu vairāk – Krievija vai Latvija?

    Viss jādara ar prātu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viesturs 24.03.2015. 08.20

    – “Ja tiktu pārtraukts Krievijas kravu tranzīts caur Latviju, Latvijas dzelzceļa nozare zaudētu 43,7 miljonus tonnu kravu, bet 12,1 miljons paliktu, liecina auditorkompānijas “EY” jaunākais pētījums…

    Šāda scenārija gadījumā uzņēmumu neiegūtais apgrozījums būtu 1,3 miljardi eiro, iekšzemes kopprodukta (IKP) samazinājums būtu par 1,7%, bet nodarbinātības par 1,1%, savukārt nodokļu ieņēmumi samazinātos par 2,4%.”

    http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistika/petijums-ja-krievija-partrauktu-kravu-tranzitu-latvija-zaudetu-437-miljonus-tonnu-kravu.d?id=45316892

    …bet…tas mūsu bāleliņiem tāds sīkums – to varēs veiksmīgi aizvietot ar tautisku prievīšu un pastalu eksportu…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > Viesturs 24.03.2015. 08.55

    zane – tas ir bezcerīgs pasākums skaidrot . Te papildus vēl var pieminēt , ka lielāks kravu apgroozījums samazina pašizmaksu un tas skaidro , kapēc Latvija dzenas pēc ogļu kravām un tās ved ar minimālu peļņu , jo to pārvadājumu maksājumi infrastruktūrā ļauj noteikt labus tarifus pārējām kravām un vēl viens faktors – tas samazina arī PV maksājumus par infrastruktūras izmantošanu . Un kas vēl būtiski – nauda par tranzīta kravu pārvadājumiem ieplūst Latvijā no ārpuses, tā netiek pārdalīta iekšējā tirgū.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viesturs 24.03.2015. 10.01

    ….Klusais….jā, zinu, bezcerīgi kaut ko skaidrot ir.lv apdzīvotājiem, tiem pietiek ar nacionālo retoriku, taču…mani pārsteidz it kā saprātīgo cepiens, nespējot iedziļināties un analizēt situāciju….

    …un tad nāk prātā Lielvārdes leģenda – Kauliņtēvs….”Uzvaras” – Jansontēvs…Augusts Bērziņš – “Sarkanā bāka” un citi, kuri spēja gan celt, gan vadīt, gan kompromisu atrast….šodienas “patriotiem” – viņi būtu ienaidnieki…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Viesturs 24.03.2015. 10.13

    labdien, zanE.

    vai joprojām uzskati, ka LNO iznomāšana Krutoja jubilejas pasākumam par pieckārtīgu cenu bija nepieļaujama rīcība?

    Ja jā, tad varbūt vari paskaidrot, kāpēc? Tāpēc, ka Krutojs ir krievs, vai tāpēc, ka Krutojs ir Krievijas pilsonis?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Viesturs 24.03.2015. 16.07

    zanE…….un tad nāk prātā Lielvārdes leģenda – Kauliņtēvs….”Uzvaras” – Jansontēvs…Augusts Bērziņš – “Sarkanā bāka” un citi, kuri spēja gan celt, gan vadīt, gan kompromisu atrast….šodienas “patriotiem” – viņi būtu ienaidnieki…

    ______________

    Trakā sieva mosties:) Latvija jau vairāk kā 20 gadus ir neatkarīga valsts:):):)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viesturs 24.03.2015. 16.25

    …bet Tava riešanas maniere nav mainījusies visu šo 25 gadu laikā….rēji uz Kauliņtēvu un rietu arī šodien, ja Kauliņtēvs būtu dzīvs…

    P.S. … “Latvija jau vairāk kā 20 gadus ir neatkarīga valsts:):):)”

    …kurā gadā Tu kā nopelniem bagātais komunists – Latvijai piešķīri neatkarību?…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Viesturs 24.03.2015. 16.27

    Nu, Zanīt, tu esi galīgi nojūgusies:) Es tomēr nevienam nepārmetu šauru pierīti, atmiekšķētas smadzenes u.t.t.:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Viesturs 24.03.2015. 16.32

    …un tad nāk prātā Lielvārdes leģenda – Kauliņtēvs….”Uzvaras” – Jansontēvs…Augusts Bērziņš – “Sarkanā bāka” un citi,

    ——————-

    un citi – Rubulis (kolhozs Druva), viņa politiskais atbalstītājs Saldus rajonā Brigmanis, Lembergs, Daudišs, Ķezbers, Gorbunovs…

    Tev gan tāda nedaudz agrāra domāšana, nemaz tik tālu no pastalniekiem un tūdaliņiem neesi tikusi… :) Tāpēc žēl, ka Tavā sarakstā nav neviena krievu uzvārda, gan jau arī Rīgā bija labi hozjaistveņņiki. Visiem bija tik daudz darba, ka pat darbaspēku bija no mātuškas jāieved!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Viesturs 24.03.2015. 17.32

    andrejs – pie komenta par Tallinas ostu – tur tiešām bija krass kravu kritums pēc Aļošas aizvākšanas . Zināmu laiku igauņi uz Tallinas naftas produktu kravas sūtija caur Latviju , Latvijā tās pāradresējot … Cik zinu tad mūsu kompānijas ar to normāli pelnīja. Igauņiem kravu pārvadājumiem kritums tiešām ir dramatisks , savulaik to biju kādā komentā pieminējis arī skaitliskā izteiksmē . Katrā gadījumā Igaunijas dzelzceļš ir stagnācijā salīdzinot ar Lietuvas un Latvijas .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

traductrice 23.03.2015. 13.13

Man kaut kur kaut kādā atmiņas iecirknī ir iestrēdzis info, ka Magoņa sieva (škiet, otrā pēc skaita) ir šitam (vai kaut kādam citam RUS dz/ceļa šefam) meita. Tā teikt, valsts biznesa stiprināšana ar ģimenes saitēm. Var jau būt, ka kļūdos.

+4
0
Atbildēt

2

    aivarsk > traductrice 23.03.2015. 17.59

    Nē, magoņa sieva ir Anastasija Bakuļina, tagad Magone. Viņa strādā kompānijā “Biznesa dialogs”

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 23.03.2015. 18.17

    Darbs uzņēmumā jau nav alibi :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

eltae 23.03.2015. 10.37

Biznesā ar Krieviju visos laikos noteicošās ir bijušas personīgās nevis politiskās attiecības.Magones, tāpat kā Zigmāra Liepiņa, nosodīšanu uzskatu vienkārši par neētisku.

+2
-3
Atbildēt

4

    Raicha > eltae 23.03.2015. 11.31

    Nav pašam(-ai) bail, līdz kādām vēl atklāsmēm šāda “fleksibla” domāšana/attieksme var Jūs aizvest?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > eltae 23.03.2015. 16.20

    tās ir divas pilnīgi dažādas lietas.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > eltae 23.03.2015. 17.54

    Vai tad ZL bija krievu mafiozņikus uz savu dzimeni saaicinājis, vai arī noplēsis no tiem smuku naudiņu? Ja es te lasītu, ka magone apkāsis krievu dzelzceļu, noņemtu cepuri!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > eltae 24.03.2015. 00.48

    vai arī noplēsis no tiem smuku naudiņu? Ja es te lasītu, ka magone apkāsis krievu dzelzceļu, noņemtu cepuri!

    ——————–

    Atšķirība ir milzīga – Liepiņš par lielu naudu iznomāja telpas krievu jubilejai, un guva labumu paša vadītajam valsts uzņēmumam. Magone dzerstas un bučojas ar krieviem mūsu svētumā Rundāles pilī.

    Ne velti Liepiņš atbalsta patriotiskos spēkus, bet Magone šleserastus un rižskoje ģinamo.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 23.03.2015. 08.32

1. Manuprāt žurnālistam nav ko daudz brīnīties, kas maksāja par U.Magoņa dzimšanas dienu, ko pats rīkoja. Viņa ienākuma deklarācijā uzrādās pietiekami ienākumi, lai ko tādu segtu.

2. Man gan šī balle neizskatījās pēc izklaides pasākuma, bet gan pēc darba dienas pastiprināta stresa apstākļos, lai tikai noturētu biznesu, kas starpcitu ir LR īpašumas un ir mūsu visu interesēs.

3. Neviens jau ES nav sarāvis visas ekonomiskās saites ar Krieviju – kāpēc mums tas būtu jādara? It sevišķi tad kad mums tas nav izdevīgi.

4. Mēs LR nevaram uzspiest Krievijai to biznesa ētiku kādu vēlētos. Ne mēs esam šai spēlē noteicēji. Ja gribi biznesu – rīkojies pēc viņu standartiem un taisi pompozas jubilejas pilīs un saaicini galvenos. Gribi pēc saviem ES standartiem virzīt biznesu ar Krieviju – tad rīkojies kā Igaunija.

2013. gada dati par pārvadātajām kravām abos dzelzceļos:

Igaunija 24,3 milj. t

Latvija 55,8 milj. t

+12
-3
Atbildēt

8

    andrejs > Viedoklis_lv 23.03.2015. 16.19

    Gribi pēc saviem ES standartiem virzīt biznesu ar Krieviju – tad rīkojies kā Igaunija.

    —————————-

    Igauņi jau ar nav nekādi muļķi. Vienkārši mēs esam ģeogrāfiski izdevīgākā vietā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Viedoklis_lv 23.03.2015. 17.15

    Viedoklis_lv

    Igaunija 24,3 milj. t

    Latvija 55,8 milj. t

    Dārgi Latvijai izmaksā magoņu un loginovu panākumi, ka jāiet pie starptautiskiem aizdevējiem ar izstieptu roku.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Viedoklis_lv 23.03.2015. 17.50

    Tikai nezin kāpēc dzīves līmenis Igaunijā ir augstāks, vidējā alga krietni augstāka bez tā “šausmīgi izdevīgā” krievu biznesa, tranzīta, šņabošanas utt.

    Kāpēc!?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > Viedoklis_lv 23.03.2015. 18.08

    andrejs – šitā tēma jau sen zelēta . Lieta par ko daudzi skaļi nerunā ir tā , ka igauņiem tranzīts notiek caur termināliem , kuri pieder krieviem … un pāris politiski projekti kā piemēram ar Mitsubishi , kur igauņi sapirka elektromobīļus lai dabūtu kravas uz autorūpnīcām krievijā un NATO kravas arī .

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Viedoklis_lv 23.03.2015. 18.12

    aivarsk – jā , pastāsti gan kapēc ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Viedoklis_lv 24.03.2015. 00.08

    klusais, nu tu varēji pats padomāt!

    igauņi nevēlās tirgoties ar “bezgalīgi ietilpīgo” tirgu austrumos, uz ko mūsējie NEMITĪGI uzraujas – banku krīze Nr1, Komercbankas krahs – 98.g. defolts, konservu kari, tranzīta kari, krājbanka, parex, TUA, tas viss igauņiem pamatā gājis secen! Viņi izvēlējās orienēties uz Somiju, protams, tam ir objektīvi nosacījumi, bet, ja mēs sākumā būtu apjēguši, ka bizness ar krieviem ir vienos vārtos un pamatā tas ir PRETĪGS, kas mums liedza izvēlēties Zviedrijas vai Vācijas virzienus? Leģenda par “tiltu uz austrumiem” ir valsts nodevība! Paskaties, kas to sludina, pēdējais pārstāvis šlesers. Un, kuri bija pirms tam?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > Viedoklis_lv 24.03.2015. 08.34

    aivarsk – lielos vilcienos Tev ir taisnība , tikai negribu piekrist , ka igauņus neinteresē austrumu tirgus.

    Vēl pie tēmas no savas puses gribu piebilst , ka bez objektīvām Igaunijas priekšrocībām ,kas pirmkārt saistītas ar vēsturisko komunikāciju ar somiem un zviedriem , igauņu samērā labo transporta savienojumu pa jūru Latvijai lielāko nelaimi atnesa Šķēles darbošanās , kas sākumā bija publiski nemanāma līdz viņš iznāca arī uz politiskās skatuves. Te es uzsvērtu divas lielākās nelaimes :

    a) manā uzskatā Šķēle ir idejiskais tēvs un otkatu sistēmas sargs Nr.1

    b) skatamies valsts uzņēmumu privatizācijas virzienā – ja Marts Lārs Igaunijā šo procesu uzsāka jau 1992.gadā un valsts principiāli to pabeidza 1998.gadam , tad Latvijā šis process kavējās un kavējās , jo reālie lietu bīdītāji to nespēja savā starpā sadalīt .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Viedoklis_lv 24.03.2015. 10.20

    rakstot, ka igauņi nav muļķi biju domājis, ka gan jau arī viņi pielieto “nerietumnieciskas” :) metodes. Starp citu, 90-to gadu beigās Tallina pārkrāva vairāk kravu nekā Rīga, pazinu vienu igauni, kurš T ostā strādāja par pārkraušanas firmas direktoru. Īpašnieki bija krievi.

    Krievu kravas viņi zaudēja pēc okupantu pieminekļa aizvākšanas no pilsētas centra.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 23.03.2015. 06.47

Jakuņins nāk no KGB, pieder pie Putina tuvāko draugu pulka un ir viens no tiem, kas nosaka Krievijas politiku, ir viens no korumpētākajiem un bagātākajiem Krievijas amatpersonām, un vēl tēlo milzīgo “pravoslavu patriotu”, labi gan tie draugi Latvijas amatpersonām.

No otras puses, pieļaujama iespēja, ka viss tas tiek darīts, arī, lai nodrošinātu kravu plūsmu pa Latvijas dzelzceļu, kas ir atkarīgs tieši no Jakuņina, tātad, lai Latvijas ekonomika nenestu vēl lielākus zaudējumus.

Šinī gadījumā, tāda rīcība ir saprotama, arī Rietumi turpina laist iekšā un turpina biznesu ar Putinam tuviem un korumpētiem oligarhiem, un Latvijai nav jābūt svētakai par Romas pāvestuun jākaitē savai ekonomikai vairāk, cik tas nepieciešams kontekstā ar Rietumu politku.

+12
-3
Atbildēt

5

    ierados > dzeris49 23.03.2015. 07.39

    Tātad, slaukt trako govi, kamēr dod trako pienu. Vai nepadomāji, ka tajā sūda LDz strādā tūkstosi nelaimīgo, kuri būs spiesti balsot kā saimnieks liks. Tāpat kā RS. Ja nē, rīt ārā! Tāpat kā par mūsu “populārāko, smagos noziegumos apsūdzēto”. Vai man tālāk jāskaidri, kur tas ved un ar ko beigsies? Nekāds NATO vai ES te nepalīdzēs.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    klans > dzeris49 23.03.2015. 07.56

    Protams, bizness ir bizness, bet kā ar PERSONĪGO draudzību?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 23.03.2015. 08.06

    Šinī gadījumā, izskatās, bizness nav atdalāms no personiskām attiecībām, un valsts “bizness” nav atdalāms no personiska Jakuņina un Magones biznesa.

    Protams, ka nekas labs tas nav, ja, ne tikai Krievijā, bet, arī Latvijā iedibināta tāda demokrātijām neraksturīga sistēma un mūsu amatpersonām tādi draugi, bet, ko tur uzreiz var iesākt, nav ne jausmas, viss taču “likumīgi”, paši balsojam par att. politiķiem, kas ieliek attiecīgas amatpersonas, un tas ir vēl liels jautājums, kurš no kura vairāk atkarīgs, un kurš kuru komandē – Magones līmeņa amatpersonas politiķus, vai otrādi.

    Tas, cik Latvijas politika un ekonomika ir korumpētas, un balstās uz personiskām attiecībām, tas taču nevienam nav noslēpums, te ir tikai viens piemērs, šinī gadījumā neliels attaisnojums varētu būt tāds, ka ar Krieviju tā biznesu veidot vieglāk, bet, protams, tas, ka vesela nozare un nozares vadītāja Masgones personīgais nonāk atkarībā no Putinam tuva cilvēka, un, tātad, viņš var ietekmēt politiskos un ekonomiskos procesus Latvijā, caur Latvijas amatpersonām, ir ļoti slikti, vispār, vai tas nav, vismaz, kāds interešu konflikts, ja Magonem pašam bizness Krievijā tai nozarē, par kuru viņš atbild?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 23.03.2015. 16.13

    to dzeris

    Tā viš i. Bet no otras puses nav saprotama ciešā Jakuņina un Magones draudzība. Cik esmu dzirdējis, tad krievi parasti tādiem maziem knišļiem kā Latvija nepievērš īpašu uzmanību. Ja saņemtu ielūgumu, pateiktu lielu paldies un atvainotos par aizņemtību. Vai Magone nebija no Savicka un Indriksona aprindām?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 23.03.2015. 17.46

    Dzerim vienmēr atrodas “bet no otras puses”, ja pirmā puse ir skārusi vienotībnieku morāli izkropļoto stāju…

    Varam tikai iedomāties lāstus, ja “biznesu” taisītu kāds no citas, ne džera mīļākās partijas…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 23.03.2015. 06.13

mums jau taapat amatos bijušie,draudzuņi satikaas.bizness pirmaa vietaa vienmeer , valsts peedeejaa,nu taa gadaas.

+5
-7
Atbildēt

0

Raicha 22.03.2015. 23.03

Vai nu Magonis ir totāls kompleksu mākts muļķis (1.Rundāles pils par viņa mazo aldziņu, pāris gadus atpakaļ bija žēlošanās; 2.Uzaicināt Jakuņinu… nuja, Putins jau aizņemts, nebrauks. Bet PIELĪST saimniekiem TIK ĻOTI vajag!)

Vai nu viss jau kaut kur ir izlemts, nauda pārskaitīta, līgumi ar slepenajiem papildprotokoliem parakstīti. Tad, protams, Magonis draudzējas ar PAREIZAJIEM cilvēkiem.

+8
-8
Atbildēt

2

    J.Biotops > Raicha 23.03.2015. 09.17

    Nav Magonis ne muļķis, ne kompleksu mākts. Vienkārši – katrā sabiedrībā jāizturas kaut minimālā saskaņā ar konkrētās vides standartiem. Citādi bratva nesapratīs.

    Ja nopietnāk – man un ceru, ka arī manai valstij no šīs ērmošanās ne silts, ne auksts. Jo vairāk tāpēc, ka magones ziedot īsu laiku. Ir pasaulē svarīgākas lietas un arī dziļākas ķezas mums pašiem.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Andis un Irita > Raicha 25.03.2015. 15.13

    0
    0
    Atbildēt

    0

v_rostins 22.03.2015. 22.47

“Jaunā viļņa” vietā tagad būs ZRP(v) sponsoru un ierēdņu jubilejas. “Pētnieciskā žurnāliste” Sprance paskvilu sacerēšanas pārtraukumos varēja papētīt, cik Latvijai izmaksā kremļa mauku, kleptokrātu un pederastu no jauna amatā apstiprinātā Šļesera ieliktnīša bizness Krievijā.

+7
-10
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam