Vai moskvičs pret 21.gadsimta hibrīdauto?

14

Komentāri (14)

andrejs 09.03.2015. 13.47

No Diena.lv:

Saskaņā ar likumu valsts pārskaita RS līdzekļus par atsevišķu kategoriju pasažieru pārvadāšanu. Pieaugot biļešu cenai, palielinās arī dotācija, ko valstij nāksies pārskaitīt RS. Tomēr interesanti, ka Valdība nebūt netaisās veikt padziļinātu jauno biļešu cenu pamatotības pārbaudi, bet ir gatava bez ierunām pārskaitīt pieprasīto naudas summu. Tā ka visa šī ņemšanās ap RS ir tikai kārtējais bla, bla publikas uzmanības novēŗšanai… :(

+3
-2
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 09.03.2015. 13.28

Man ir pieņemama antipātija pret Ušakovu un Saskaņu kopumā, taču nav pieņemama demagoģija.

Šī raksta pamata motīvs ir par to, cik vecu gan tehnoloģiju izvēlējās RS un cik tas ir nepareizi, jo lūk – ir taču daudz modernākas.

Tad nu pēc kārtas. RS šo tehnoloģiju izvēlējās un testēja 2007. gadā un 2009. gadā to palaida produkcijā:

http://lv.wikipedia.org/wiki/E-talons

Savukārt šī jaunā tehnoloģija piemēram Lielbritānijā parādījās tikai 2008. gadā un neviens nelec uzreiz uz jaunāko nepārbaudīto tehnoloģiju.

The first contactless cards in the UK were issued by Barclaycard in 2008

http://en.wikipedia.org/wiki/Contactless_payment

Arī tagad – autors varētu minēt konkrētus pasažieru pārvadājumu kompānijas, kas izmanto šo tehnoloģiju – nevis bārstīties ar “Eiropā visi tā dara”.

Lūdzu vairāk konkrētības un mazāk demagoģijas. Citādi diskreditējies paši sevi un Ušakova / Saskaņas kritiķus.

+5
-2
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 09.03.2015. 12.42

Par šo karti un tās plāniem jau lasīju šai TVNET rakstā:

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/550148-ar_jauno_ekarsu_sistemu_vares_norekinaties_visa_es

Uz ko man bija jautājumi Valteram Bolevicam twitter kontā https://twitter.com/Bolevics. Diemžēl saņēmu vārgus vārstījumus taču ne atbildes uz jautājumiem. Tad vēlāk Valters izlēma, ka jāpāriet uz slēgto twittera kontu, lai sabiedrība neredzētu neatbildētos jautājumus. Nu tādi ir tie “No Sirds Latvijai!”

Jautājumi Valteram bija:

1.) Kas finansēs visiem pārvadātājiem atbalsta sistēmas ieviešanu/integrāciju, karšu lasītājus visiem kontrolieriem?

2.) Ja sakāt ka nepastāvēs skaidra nauda – kā norēķināsies tūristi kas nav no ES?

3.) Kā rīkoties tiem braucējiem, kas nevēlas būt par banku klientiem un/vai nodot informāciju Bankai par saviem braucieniem?

4.) Kur ir tie aprēķini cik izmaksātu šādas kārtības ieviešana un kur ir aprēķins, ka tas atmaksāsies?

+4
-1
Atbildēt

0

Aigars Mahinovs 09.03.2015. 12.24

Izskatās, ka kāds beidzot ir izlasījis http://aigarius.com/blog/2014/02/11/k%C4%81-ir-j%C4%81p%C4%81rtaisa-r%C4%ABgas-satiksmes-e-talona-sist%C4%93ma/ vai arī nonākuši pie līdzīgiem secinājumiem paši. Bet ir jāsaglaba svarīga niance – jābūt iespējai nopirkt šādu karti arī bez vārda. Daudziem cilvekiem nepatīk, ja viņu pārvietošanos var pārāk viegli atsekot pēc šādiem maksājumiem

+4
-1
Atbildēt

0

ierados 09.03.2015. 10.37

Ušakova projektam bija cits virsuzdevums, atšķirīgs no no pilsētas attīstības un pilsētnieku ērtību vairošanas loģikas. Tas bija aira vēziens pretim varas krastam.

+4
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam