Ukrainas spēki sāk atvilkt smagos ieročus

24

Komentāri (24)

Edgars Avotiņš 26.02.2015. 17.55

Žurnālisti … oeisīdī organizācija. Uzminiet nu – ko žurnālisti ar tādu burtu salikumu domā?

+3
0
Atbildēt

3

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 26.02.2015. 18.57

    Vēl labāks: oīcēdī, oēsīdī

    (LR1 tiešraide)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 26.02.2015. 19.08

    Vai tiešām tik grūti izrunāt burtu kombināciju ESAO?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    traductrice > Edgars Avotiņš 26.02.2015. 20.53

    starp citu, Valsts valodas centrs konsekventi dokumentu tulkojumos lieto ESAO, bet nezin kāpēc tieši attiecīgajās ministrijās visu līmeņu ierēdņi, tostarp ministri, runā par “oīcēdī, oēsīdī” – žurnālisti māžojas pakaļ. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lno 26.02.2015. 16.44

Ozoliņš Putina nākamais mērķis — Baltijas valstis http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/549432-putina_nakamais_merkis_baltijas_valstis

+4
-1
Atbildēt

4

    Edgars Avotiņš > lno 26.02.2015. 17.45

    Šeit es pilnībā piekrītu Ozoliņam, jo Latvija būtu spejīga tikt galā ar nelielu skaitu zaļiem “teroristu republikas dibinatājiem” pietiekami ātri, lai tie nepaspētu iegūt jel kādu leģitimitāti. Tas būtu nepatīkami, bet ne pārāk bīstami.

    Bīstams ir tikai pēkšņs un straujš iebrukums visās 3 Baltijas valstīs ar sekojošo piedraudēšanu Rietumiem ar kodolieročiem. Ja Baltijas valstis jau būs okupētas, tad nav nekādu izredžu, ka NATO spēs mūs atbrīvot mūs neiznīcinot.

    Vienīgais variants, kā šādu scenāriju novērst – strauji stiprināt aizsardzību, lai Baltijas valstis (lielākā bēda par Latviju) būtu pietiekami gatavas uzsākt aizsardzību loti īsā laikā (pusstunda, stunda … nu jādežūrē vienībām) un aizsargāties vismaz 3 dienas, lai NATO paspētu iesaistīties pirms esam okupēti.

    Pirmkārt jau – zinot, ka esam tādā gatavībā – Krievija varētu atteikties no šāda pasākuma. Bet arī ja neatteiksies, tad mums būtu zināmas izredzes nosargāt savu neatkarību.

    —————————————————————————

    “Krievija acīmredzami gatavo bruņotu uzbrukumu Baltijas valstīm. Uzbrukums, visticamāk, būtu pēkšņs, straujš un atklāti militārs, nevis pakāpeniski un slēpti eskalēts kā par «hibrīdkaru» dēvētais karš Austrumukrainā. Taču nekādā gadījumā nebūtu negaidīts.”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    o_ja3_14 > lno 26.02.2015. 18.25

    Edgars Avotiņš …Bīstams ir tikai pēkšņs un straujš iebrukums visās 3 Baltijas valstīs…

    Varbūt PAT NE VISĀS trīs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > lno 26.02.2015. 19.04

    Visās trīs dēļ tā, ka tad komplekta ar Baltkrieviju-Kaliņingradu-Baltijas jūru – tad Baltijā iekļūt būtu neiespejami. Desants no Baltijas jūras – ļoti smags pasākums. Un šaurais koridors starp Poliju un Lietuvu būtu viegli nosargajams. Kaļiņingradas pretgaisa aizsardzība lielā mērā liegtu ielidot Baltijas gaisa telpā.

    Turpretī – ja okupē tikai vienu (vai divas) (vai daļu no) Baltijas valstīm, tad NATO paliek iespēja atvest papildspēkus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    traductrice > lno 26.02.2015. 20.54

    šito izlasot, paliek ļoti neomulīgi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lno 26.02.2015. 16.20

Bērziņš ar Straujumu vēl šodien nav sapratuši to, par ko Meri brīdināja jau pagājušajā gadsmitā: Edvards Lūkass: Īstais brīdis atcerēties Lenarta Meri pravietisko runu http://www.la.lv/nesadzirdetais-bridinajums/

+4
-1
Atbildēt

3

    Edgars Avotiņš > lno 26.02.2015. 17.16

    2008. gadā Baltijas valstis izlūdzās no NATO aizsardzibas plānu un pēc neilga laika ziņoja, ka Plāns esot! Plāns protams slepens un reāli nekādas kustības redzamas nebija.

    2014. gada Velsā NATO nolēma, ka reāli Baltijas valstu aizsardzībai nepieciešamas ātrās reaģēšanas vienības ar 2 dienu gatavību. Vēl pēc brītiņa NATO vadība saprata ka 2 dienu gatavību nav iespejams sasniegt …

    Kāpēc es to atgādinu…

    Nu lai visi saprastu, ka NATO reāli līdz pagājušajam gadam nemaz neplānoja mūs aizsargāt – viss gudrais plāns bija tieši tik garš, ka to vēl joprojām atskaņo Bērziņš – “Militāru daudu nav”.

    Un tagad ? Vēl pāris gadus NATO nebūs spējīga ierasties tik ātri, lai Latvijas armija spētu tik ilgi aizstāvēties.

    Taisnība jau ir Bērziņam, ka tieši patreiz (šodien) draudu nav, bet tad, kad draudi jau būs – tad būs daudz par vēlu sākt domāt!

    Aizsardzības budžeta celšana līdz 2% līdz 2018. gadam ir mazs solītis pareizā virzienā. Bet vai Putins gaidīs lidz 2018. gadam? Skaidrs, ka Šogad vairs nevarēs neko daudz jaunu iesākt, bet vismaz 2016. gadam jāplāno straujāka aizsardzības stiprināšana.

    p.s. Ulmaņa Latvijai arī draudu nebija un Latvija sāka gatavoties jaunajam karam trīstesmito gadu otrajā pusē – un saskārās ar situāciju, ka pašiem ražotņu nebija un ārvalstis dēļ gaidāma kara neko daudz nepārdeva. Tā arī nebija iespēju daudzmaz sagatavoties karam … ar visiem zināmajām sekām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 27.02.2015. 00.36

    Edgars Avotiņš

    Vēl pāris gadus NATO nebūs spējīga ierasties tik ātri, lai Latvijas armija spētu tik ilgi aizstāvēties.

    ___________________

    Ja pareizi saprotu 5. panta būtību, nevienam nav jānāk Latvijai palīgā, bet ikvienai NATO valstij uzbrukums jāuztver, kā personīgs, ka krievu pasaule tiek izbeigta, lai kur tā arī neatrastos, Āfrikā vai Dienvidpolā. NATO pakts nav vienkārši savstarpējās palīdzības līgums, kā ASV ar Koreju vai Japānu. Ikvienam cilvēces atkritumam ir jāapzinās, ka viņa feodāļa vājprāta gadījumā, viņa suga tiks likvidēta bez ierunām ar visiem tās smirdīgiem simboliem un atribūtiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > lno 27.02.2015. 09.48

    Nepareizi esi sapratis. Ja tā būtu, tad NATO netaisītu Baltijas valstīs Štābus, tad nebūtu vajadzīgi ātrās reaģēšanas spēki utt.

    Pamatdoma ir tāda, ka iespeju robežās karš tiek risināts taja reģionā, kur viņš ir – tāpēc tiek rakstītas militārās doktrīnas.

    Piemēram – ja pareizi atceros, tad Krievijas militārā doktrīna skaidri nošķir – ka lokālos karos (Gruzija, Doņecka&Luhanska utml) karo tikai ar konvencionalo brunojumu, reģionālā karā (piemēram Baltija un Polija) jau var pielietot taktiskos kodolieročus, bet lielāks apdraudējums Krievijas teritorijai tiek likvidēts ar Strateģiskajiem kodolieročiem. Analoģiskas militārās doktrīnas ir arī citam valstīm.

    Militārās doktrīnas tiek rakstītas gan tapēc, lai paši spētu adekvāti rīkoties, gan arī lai iespējamais pretinieks baidītos pārkāpt sarkanās līnijas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 26.02.2015. 15.34

ASV līdzīgas valsts specdienestiem līdzīgi cilvēki teroristu kontrolētajā Ukrainas teritorijā “nočiepuši” Krievijai izmēģinājumu stadijā esošu kravas automašīnu ar sakaru iekārtu. Krievi 3 dienas meklēja un meklēšanas procesā zaudēja 39 nogalinatus un 12 ievainotus savus specvienību kareivjus. Iekārtu tā arī neatrada.

Un kāda sagadīšanās – teroristu artilērijas apšaudes un bruņutehnikas uzbrukumi līdz ar to apstājās.

Acīmredzot – Putins saprata, ka ASV līdzīgas valsts pacietības mērs ir pilns.

Jāatzīst, ka es personīgi sāku justies nedaudz drošāk.

——————————————————————–

26.02.2015 г.

Р-н н.п. Ровеньки. Срочно Поисковой группой вч ****2 (* “Вымпел”) обнаружено скрытое захоронение, предположительно охраны объекта поиска. “200” – 21. В результате попытки извлечения тел из захоронения сработали минные ловушки направленного действия с пакетными стреловидными убойными элементами, закрепленные в зоне захоронения на деревьях. Потери подразделений вч ****2 “200” – 3, “300” – 11.

25.02.2015 г.

Р-н н.п. Ровеньки. Срочно Поисковой группой вч в/ч 90091 обнаружены тела вс кинологической группы вч 35690 “200” – 10.

Р-н н.п. Ровеньки При выполнении поставленных задач потеряна связь с кинологической группой вч 35690 осуществлявшей зонированное обследование зоны оцепления. Обстоятельства уточняются.

Р-н н.п. Ровеньки. Срочно. На ваш запрос. Мероприятия по поиску известного вам объекта продолжаются. З зоне поиска наблюдается массовое применение фрагментарного минирования площади. В результате попадания на минное поле специальная группа в/ч 90091 (*54-й центр подготовки разведывательных подразделений, Владикавказ) , “200” – 2, “300” – 1. С 00-00 по мск случаев огневого контаткта не отмечено.

24.02.2015 г.

Р-н н.п. Ровеньки. Срочно. На ваш запрос. Мероприятия по поиску известного вам объекта (* пока мы не знаем что имеется ввиду. Пока известно только название “Объект Вега”) проводимые подразделениями вч 35690 (*Центр специального назначения ФСБ) результата пока что не дали. Ситуация осложняется наличием в р-не поисков нескольких ДРГ неизвестного происхождения. В боестолкновении с одной из них подразделение вч 35690 (*Центр специального назначения ФСБ) “200” -3.

+7
0
Atbildēt

0

nomale 26.02.2015. 15.25

Tā smago ieroču atvilkšana bija jāsasaista ar aizsardzības ieroču piegādi. Kerijs nupat teica, ka Maskava melo acīs skatīdamies – kāpēc lai tagad tai ticētu? Kad krievi būs gatavi tie uzbruks. Iemesls uzbrukumam tiks izdomāts pēc tam.

+4
0
Atbildēt

5

    Edgars Avotiņš > 26.02.2015. 15.40

    Nekur talu jau tie ieroči netiek atvilkti – ja atsāksies akradarbība, tad ieročus pievilks atpakaļ.

    Par tam ieroču piegādēm …

    ieroču trūkums nav Ukrainas lielākā problēma – Ukrainas armija jau paspēja pazaudēt vismaz vienu ASV piegādāto artilērijas radaru. Nu un vēl Ukrainas armija tur pazaudēja praktiski visu artilēriju un bojāto bruņutehniku un munīcijas krājumus.

    Debalcevo katastrofa kārtējo reizi pierādīja, ka Ukrainas armijā ir pamatīgs bardaks.

    Daudz vairāk labuma būs, ja Rietumu speciālisti palīdzētu “izrevidēt” Ukrainas armijas komandējošo sastāvu un izveidot normālu apmācību sistemu Ukrainas kareivjiem – tikai pēc tam var domāt par ieroču piegādēm.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    nomale > 26.02.2015. 16.11

    Ja atsāksies karadarbība, tad ieročus nekur nevajadzēs vilkt – fronte pati pievilksies!

    Ja ukraiņi būtu apbruņoti ar javelīniem, tad viņu zaudējumi nebūtu tik smagi! Krievu tankiem tur nebūtu ko ķert!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > 26.02.2015. 16.17

    Nomale, piekrītu, teroristi ir tik vareni tikai dēļ tehniskā pārākuma.

    10 000 Javelīnu jau sen vajadzēja būt UA rīcībā. Vēl labāk tos būtu atdot brīvprātīgajiem, tad droši, ka nenotirgos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 26.02.2015. 16.35

    Ar parastajiem teroristiem Ukrainas armija mierīgi tiek galā. Ukraina netiek gala ar Krievijas armijas regulārajām daļām – un problēma nav tik daudz ekipējuma cik profesionalitātē.

    Javelini … tomēr ir jāmāk tos lietot. No piegādāšanas vien tur nekas labaks nepaliks. Jāsāk ar apmācību. Piedevam – jāsāk ar Ukrainas ģenerālštābu – jo neko nelīdzēs apmācīti batalioni, ja Muženko tos izķidās pa vadiem un aizsūtīs pildīt neatbilstošus uzdevumus neatbilstošā vietā – tur nekādi Javelini neglābs.

    p.s. Viens ASV pretartilērijas radars jau ir Krievu rokās – nesabojāts!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 26.02.2015. 16.55

    aivarsk

    Konkrētāk kopš Maidana jau pārbaudītam Labējam sektoram. Brīvprātīgo vidū var būt iefiltrēti krievmīļi vai vienkārši pārdoties gribošie. Domāju ASV, Kanādas un citu Rietumvalstu armijās dien pietiekošu daudz ukraiņu, kas vēlas iztīrīt savu dzimteni, kuru lojalitāte ir sen noskaidrota un varētu palaist Jevelin vai pat sēžot mīkstās čībās ofisā vadīt bezpilota lidaparātu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

morgenstern 26.02.2015. 15.10

Porošenko, šķiet, ar Debiļcevu nepietika.

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam