Koalīcijas partneri šonedēļ pārrunās kopēja prezidenta kandidāta virzīšanas iespēju

44

Komentāri (44)

Mantrausis 24.02.2015. 11.27

Izskatās, jautājumi te būs citi. Ja izvēle būs par labu kādas koalīcijas partijas kandidātam, būtu vēlams saprast – kāda ir maksa par to. Piemēram, vienojas par Levitu – lai liek galdā sarakstu – kādos stridīgos balsojumos NA balsos ZZS un V labā! Tas viens. Otrs – jābūt kaut nelielai skaidrībai par citiem amatu dalījumiem šai sakarā. Trešais – cikkārt deputāti, ja vienosies, dosies pie sava Darba devēja = mums – apjautāties, vai piekrītam… Citādi te visi gvelž par demokrātiju un tieisksumu, bet faktiski likumi tiek pieņemti un lēmumi virzīti visnotaļ pretēji sabiedrības interesēm un to gan Satversme neparedz… :)

+3
-1
Atbildēt

12

    zanE. > Mantrausis 24.02.2015. 11.41

    …Tev nešķiet dīvaini, ka NA “daudzina”, bet faktiski – izmanto Levita vārdu, lai gan pat līdz šim brīdim nav ar Levitu ne vārda pārrunājuši?…būtu loģiski, ja cilvēku, kuru grasās izvirzīt par prezidenta kandidātu – par to informētu, runātu ar viņu, apspriestos – vai viņš ir gatavs kandidēt…tā, galu galā, ir arī cieņas izrādīšana iespējamajam prezidenta kandidātam…tagad Levits tiek izmantots kā NA populisma karodziņš ar ko vicināties – redz, cik mums labs kandidāts, tik tie pārējie visu čakarē….

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > Mantrausis 24.02.2015. 11.46

    > zanE

    “Levits tiek izmantots kā NA populisma karodziņš ar ko vicināties – redz, cik mums labs kandidāts, tik tie pārējie visu čakarē”

    Te es pilnībā piekrītu. Ja NA gribētu Levitu par prezidentu vismaz tik stipri, kā ieviest abortu apgrūtinājumus sievietēm, iespējams viņš jau būtu prezidents.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Mantrausis > Mantrausis 24.02.2015. 11.50

    Cik atceros no Ināras Mūrnieces teiktā, sarunas ir bijušas, bet pats Levits vēlas skaidrību par atbalstu… Levits manā tekstā bija tikai piemērs, jo citu kandidātu patlaban īsti nav… Un sarunas “par” būs sarunas par darījumiem… Domāju, ka vienas lēdijas vārda pieminēšana prezidenta kontekstā vien nozīmē valsts galu… Tādas valsts, kas ir visiem domāta un kādu mēs daudzi gribētu… Lūk!

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > Mantrausis 24.02.2015. 11.54

    Cik atceros no Ināras Mūrnieces teiktā

    —————————–

    Levits jau nav nekāds tirliņš. Piekrist un vēļēšanās saņemt 20 balsis nebūtu diez ko patīkami.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    DD1 > Mantrausis 24.02.2015. 12.01

    > andrejs

    “Levits … saņemt 20 balsis nebūtu diez ko patīkami.”

    NA neko nav darījuši, lai Levits būtu reāls kandidāts.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > Mantrausis 24.02.2015. 12.22

    Vienotības padauza atkal izrāda savu garderobi?

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Mantrausis 24.02.2015. 12.53

    DD1 NA neko nav darījuši, lai Levits būtu reāls kandidāts.

    _____________________________

    Nu redzi, nu! Tev tāda zoodārza vai ventspilnieka domāšana, ka KĀDAM ir JĀTIRGOJAS par cienījamu prezidentu, ka kādam ir kaut kas JĀDARA, jābīda, kuluāros jāspiež, intrigas jāvērpj, par citiem kompromati jāvāc, lai Latvijai beidzot būtu cienījams prezidents?????

    Tu apjēdz, kādu ABSURDU TU DZEN???

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > Mantrausis 24.02.2015. 12.58

    > aivarsk

    “kādam ir kaut kas JĀDARA, jābīda, kuluāros jāspiež, intrigas jāvērpj, par citiem kompromati jāvāc, lai Latvijai beidzot būtu cienījams prezidents”

    Kāpēc kuluāros?! Gluži otrādi,- nākt klajā ar savu kandidatūru, informēt sabiedrību, iniciēt TV diskusijas, kas pierāda viņa pārākumu, utt. Tādejādi tieši tiktu izsisti no rokām kuluāru ieroči, bet ja mēs tam esam “par lepnu”, tad notiks kuluāru vienošanās.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Mantrausis 24.02.2015. 13.14

    DD1. Vai tad nezinat, ka ir jau bijušas iniciatīvas? Lūk, IR: No tā, kurš būs un kā tiks ievēlēts nākamais Latvijas Valsts prezidents, būs atkarīgs, vai attiecībās starp tautu un politisko varu katastrofāli pieaugs cinisms, atsvešinātība un nacionālā bezcerība vai gluži pretēji – notiks pozitīvs pavērsiens, uzsver 12.Saeimas deputāts Ilmārs Latkovskis (NA), kurš pagājušajā nedēļā aicināja sabiedrību iesaistīties domāšanā un diskusijā par kvalitāti, kādai jābūt valsts augstākajai amatpersonai. http://www.irir.lv/2015/2/24/deputats-ja-nemeginasim-ietekmet-prezidenta-izveles-procesu-nozelosim

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Mantrausis 24.02.2015. 19.10

    Tikai DD1 var vienlaicīgi apgalvot, ka NA “vicina populisma karogu, popularizējot Levitu” un otrā teikumā, ka vajag “informēt sabiedrību”!

    tu galvā divus teikumus vari sasaitīt?

    Bērziņa līmeņa “domātājs” uzradies…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > Mantrausis 24.02.2015. 20.27

    > aivarsk

    “Tikai DD1 var vienlaicīgi apgalvot, ka NA “vicina populisma karogu, popularizējot Levitu”

    Tas nebija mans apgalvojums, ka “Levits tiek izmantots kā NA populisma karodziņš”, skat., augstāk, bet es piekrītu, ka ne pirmo reizi NA pamet presei apgalvojumus, ka viņi vēlētos Levitu, bet nedara neko nopietnu, t.sk., nevirza viņa kandidatūru, nepopularizē, nepārliecina partijas un sabiedrību, lai Levits kļūtu par prezidentu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Mantrausis 24.02.2015. 21.05

    …DD1….pārliecināt partnerus un popularizēt kandidātu var, ja esi ar pašu kandidātu runājis un saņēmis apliecinājumu, ka viņš gatavs kļūt par prezidentu…šobrīd tas notiek aizmuguriski, pašam kandidātam nezinot…faktiski, kandidāta vārds tiek vazāts pa masu medijiem – kritizēts, apliets ar dubļiem, kā tas bija raidījumā “Krustpunkti”, bet kāda partija no tā mēģina sev gūt PR punktus vēlētāju acīs…

    …un…piekrītu Tev – tas ir nepieņemami…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 24.02.2015. 11.14

baigi negribētos Kalnieti. Viņa taču arī bija kompartijā. Vajag Bērziņa vietā atrast cilvēku ar tīru sirdsapziņu un nesasmērētu biogrāfiju.

+5
-10
Atbildēt

0

v_rostins 24.02.2015. 11.03

Kā kompromisa figūra atkārtoti prezidenta amatā būs Bērziņš. Loģiski ka kremļjaģu ZRP(v) saimnieks, čeka, nekādā ziņā nepieļaus Latvijas patriota, Levita kunga nonākšanu prezidenta krēslā, bet deputātu pašsaglabāšanās instinks savukārt neatdos krēslu čekas mērgļiem: Pabrikam, Riekstiņam vai Vaivaram.

+3
-8
Atbildēt

2

    andrejs > v_rostins 24.02.2015. 11.15

    Manuprāt, Bērziņš nemaz nevēlas būt. Nu cik var to pensi mocīt…

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > v_rostins 24.02.2015. 11.23

    andrejs

    Vai paceļot, ieēst, iedzert un tukši padirst, baigā slodze?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 24.02.2015. 10.28

Nekad vēl, kopš neatkarības atjaunošanas, LR vēl nav bijusi tik apdraudēta, kā tas ir šobrīd un, ja šajā situācijā valdošās koalīcijas partijas neatliks malā savas sīkā intreses un intrigas, un nevienosies par šī brīža ģeopolitiskajai situācijai atbilstošu prezidentu, tad ar ko koalīcijas tad koalīcijas deputāti atšķirsies no SC deputātiem? Ne ar ko.

+6
-1
Atbildēt

0

Bet 24.02.2015. 09.51

Pārrunāt jau var, bet ZZS balsos kopā ar SC un Sudrabas pareizticīgo partiju- klusiņām , lai neviens neko ne zin ne jauš.

Nu kurš var uzticēties zaļi sarkanajiem no ZZS? K’;a lembis ar vēsņakovu būs sarunājuši – tā arī būs. bet runāt un izlikties jau nav grūti, kā mēs redzam no kaimiņvalsts vadoņa.

+10
-2
Atbildēt

3

    Ēriks > Bet 24.02.2015. 11.03

    Un par kuru tad viņi balsos,ja nav noslēpums?Par Vešņakovu?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 24.02.2015. 15.14

    Vai nu par Bērziņu vai par Bondaru? Tā es domāju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Bet 24.02.2015. 16.11

    Vai tad Bondars ir Vešņakova uzticības persona?Par Bērziņu jau SC vairs nebalsošot,viņš negrib braukt uz Maskavu svinēt uzvaras svētkus.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

aivarsk 24.02.2015. 09.46

šonedēļ pārrunās kopēja prezidenta kandidāta virzīšanas iespēju

_____________________________

O, irirs jau publicējis prezidenta foto!

+6
-9
Atbildēt

4

    DD1 > aivarsk 24.02.2015. 09.50

    > aivarsk

    “O, irirs jau publicējis prezidenta!”

    Pat ļoti iespējams, ka “Ir” nav kļūdījies ar nākamā prezidenta bildi, jo tāds krampis (nekautrība līdzekļu izvēlē, intrigu vīšanas spējas), kāds ir Āboltiņai, liek viņu uztvert kā spēcīgāko kandidātu.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 24.02.2015. 11.28

    Cik veikli viņa apčakarēja Zatleru un pati iesēdās Saeimas priekšsēdētājas beņķī…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    DD1 > aivarsk 24.02.2015. 11.32

    > andrejs

    “Cik veikli viņa apčakarēja Zatleru un pati iesēdās Saeimas priekšsēdētājas beņķī…”

    Par Junkuru nemaz nerunājot, lai ietiktu Saeimā nekavējoties.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 24.02.2015. 11.57

    Par Junkuru nemaz nerunājot, lai ietiktu Saeimā nekavējoties.

    ———————–

    ja mums būtu normāli specdienesti, jau sen būtu uzsākta nopietna izmeklēšana. šajā gadījumā tas nav parasts uzmetiens, te jau ož pēc krimināla.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

DD1 24.02.2015. 09.43

Par ko nav šaubu,- ZZS gribēs dārgi pārdot atteikšanos no atbalsta Bērziņam. Vislielākās šaubas, ka sieviešu politiskās greizsirdības dēļ Vienotība spēj iekšienē vienoties par savu kandidātu, ja tā nav Āboltiņa, piemēram, Kalnieti, tātad diemžēl Piebalgs vai Straujuma (viņai tomēr pietiks prāta atteikties). Nacionāļi kuluāros daudzina Levitu, bet kampaņu par viņu nav sākuši un nesāks. Kas atliek? Kamēr pozīcija nevarēs vienoties, aizmuguriski SC savāks atbalstu Sudrabai.

+5
-9
Atbildēt

12

    zanE. > DD1 24.02.2015. 11.07

    ….manā bērnībā piena veikalā virs letes bija uzraksts – “Katru jaunu dienu sāc ar glāzi piena”….šodien to varētu pārfrāzēt – “Katru jaunu dienu sāc ar baumu apzelēšanu, citādi – diena būs pavadīta veltīgi”…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 24.02.2015. 11.28

    > zanE

    “Katru jaunu dienu sāc ar baumu apzelēšanu, citādi – diena būs pavadīta veltīgi”

    Ja nebūtu pieminēta Āboltiņa, tad būtu OK?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > DD1 24.02.2015. 11.34

    …DD1….Tavs apgalvojums – “[…] tātad diemžēl Piebalgs vai Straujuma (viņai tomēr pietiks prāta atteikties).” – par ko tas liecina?…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 24.02.2015. 11.40

    > zanE

    “Piebalgs vai Straujuma … – par ko tas liecina?”

    Minu tikai to, kas presē jau izskanējis. Domāju, ka pēc iespējas ātrāk jānosauc visas reālās kandidatūras, kuras sabiedrībai aktīvi jāapspriež (jāapzelē, ja vēlaties).

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > DD1 24.02.2015. 11.50

    …DD1…veikli mēģini izlocīties… :)

    …Tavs apgalvojums bija ietverts – “tātad diemžēl”…domāju, ka apzelēt baumas, kas izplatītas mediju vidē – ir bezjēdzīgi…sakarsušie prāti attīsta sazvērestības teorijas un zākā cilvēkus, nenoguruši…

    …tāpēc – apriet Āboltiņu, kura jau otro (!) reizi aicina sākt savlaicīgi apspriest kandidatūras – ir mazāk, kā dīvaini…palasi komentārus pie šī paša raksta – patīk?…lietderīgi?…nepareizais cilvēks aicinājis saprātīgai rīcībai, tāpēc sašutums no paša rīta?….

    …nu, piedod, nesaprotu saprātīgu cilvēku vēlmi – kļūt par baumu izplatītāju viegli manipulējamu masu….

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 24.02.2015. 11.54

    > zanE

    “nepareizais cilvēks aicinājis saprātīgai rīcībai”

    Labvēļi Āboltiņai tiešām varētu ieteikt atteikties no liekas publicitātes un darboties ēnā, bet savā augstprātībā un kārē pēc prožektoru gaismām viņa nav spējīga pieņemt šādu padomu.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 24.02.2015. 12.33

    zane – tik nevainīgi jau nu ar to Āboltiņu nav . Un tā nav tikai presē nopludināta informācija . Vakar starp citu bija slēgtā valdes sēde Vienotībā saistībā ar prezidenta vēlēšanām . :)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > DD1 24.02.2015. 12.35

    …piedalījies?… :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > DD1 24.02.2015. 12.42

    Nacionāļi kuluāros daudzina Levitu, bet kampaņu par viņu nav sākuši

    _______________________

    Levits ir solīds vīrs un viņu āzēt un muļķot, vedot kā klaunu pa pasauli, ja zināms, ka vienotībai roka necelsies par tik cienījamu prezidenta kandidātu balsot.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 24.02.2015. 12.52

    > aivarsk

    “Levits ir solīds vīrs un viņu āzēt un muļķot, vedot kā klaunu pa pasauli”

    Tā ir NA atbildība, ka viņi paši uztver un virza Levitu kā nopietnu kandidātu nevis uzvedas līdzīgi Tautas partijai, kas savulaik izāzēja Riekstiņu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > DD1 24.02.2015. 13.12

    zane – nē , nepiedalījos :) un pat neuzjautāju par pēdējām kaujām , jo man samērā vienaldzīga tā stulba shēmošana , kur ambīcijas ir gatavas ņemt virsroku pār veselo saprātu. Man pietika ar to , ka Āboltiņa jau pirms laika pamanījās nostartēt ar ideju par prezidentes amatu un bija gatava sašķelt V savu mērķu sasniegšanai. Ne no zila gaisa tika jau noskaidrota frakcijas deputātu pozicija gadījumā , ja tas iziet cauri.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > DD1 24.02.2015. 19.03

    Klusais, ne ko pielikt, ne ko atņemt…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam