Ungārija un Krievija vienojas par gāzes piegādes līgumu

56

Komentāri (56)

andrejs 18.02.2015. 13.47

šitais labs. Eiropā nav tāda līmeņa mākslinieku kā Kobzons!

https://twitter.com/oooromanova/status/567948561725456384/photo/1

+1
0
Atbildēt

0

eltae 18.02.2015. 12.37

Acīmredzot krievi iznīcināja par maz ungāru, lai tie šodien neslavinātu savas tautas labāko pārstāvju bendes. ES salasijusies tādu valstu varza, ka tās pastāvēšana ilgtremiņā neiespējama.

+7
0
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 18.02.2015. 11.58

Ietilpīgs tāds energodrošības jēdziens Eiropā – Vācija aptur kodolspēkstaciju darbību, Orbans būvē jaunus blokus. Cik daudz drošības būs kad hibrīdhara tanki sasniegs Budapeštu? Vai pietiks ar Orbana nožēlu, ka pietiekami nav novērtējis ĻAUNUMA IMPĒRIJU?

+3
0
Atbildēt

2

    lno > Valdis Eiserts 18.02.2015. 12.15

    eiserts. Lafontēna fabula kā optimālākais enerģētikas attīstības risinājums:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Valdis Eiserts 18.02.2015. 12.46

    Vācija aptur kodolspēkstaciju darbību…

    —————————-

    un lielos kvantumos pērk Krievijas gāzi. Eiropas vērtības darbībā!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

west 18.02.2015. 11.18

Putins pagaidām piekritīs jebkuriem ikviena ES un NATO nodevēja noteikumiem, lai tikai būtu savējais.

Ietekmes aģentu vervēšāna un piebarošana ir viņa profesijas viena no galvenajām sastāvdaļām. Rindā nākamie ir grieķi un dažu citu valstu “nacionālisti” un sociālisti.

+7
-1
Atbildēt

0

dzeris49 18.02.2015. 10.24

Orbans taču jau paziņoja, ka cels “neliberālu demokrātiju” pēc Krievijas parauga.

Galvenais Orbana atbalsta iemesls esot komunālo maksājumu pazemināšana, un solījumi darīt to arī turpmāk, pateicoties lētajiem energoresursiem, un par to viņš pārdos visu, tāpēc jau arī šis līgums, lai tikai saglabātu varu.

Izskatās, veidojas Baltkrievija 2, (kaut, Lukašenko ES līderi nu jau iemīlējuši, iespējams, arī Orbanu iemīlēs realpolitik vārdā).

+7
0
Atbildēt

35

    lno > dzeris49 18.02.2015. 10.28

    dzeris49. Degradācijai tāpat kā pilnībai nav robežu:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    nulle > dzeris49 18.02.2015. 11.51

    Vēl atceros kā nacionāļi mani šeit mīnusoja uz velna paraušanu kad teicu ka Orbans ar viņa nacpajoļu partiju grib Ungāriju pārtaisīt par Putina Krieviju.

    Un vēl bļāva ka Ungārija ir anti-Krievija un tur vara ir “īsto ungāru” nevis sorosīdu, geju un liberastu rokās.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 11.54

    nacionāļi mani šeit mīnusoja uz velna paraušanu kad teicu ka Orbans ar viņa nacpajoļu partiju

    ————————

    nu kā tu tā izgāzies… :))) Vai tad esi aizmirsis, ka Orbana FIDESZ ir vienā Eiropas Parlamenta partiju grupā ar Vienotību? Vienotība pat esot balsojusi “par”, lai dabūtu caur EP kkādu murgainu FIDESZ izbīdītu iniciatīvu.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 11.58

    andrejs. Nullem tomēr daļēja taisnība, viens otrs tiešām atbalstīja Orbanu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 12.08

    Ino

    Bet viens otrs uzlaizīja Ozoliņa vēmekļus pēc Parādnieka un Naudiņa piedalīšanās hokeja spēlē pret Baltkrievijas politiķiem un droši vien būtu uzlaizījis arī tad, ja džeki būtu atteikušies spēlēt.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 12.12

    Bet viens otrs uzlaizīja Ozoliņa vēmekļus pēc Parādnieka un Naudiņa piedalīšanās hokeja spēlē pret Baltkrievijas politiķiem un droši vien būtu uzlaizījis arī tad, ja džeki būtu atteikušies spēlēt.

    ————————————

    precīzi!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 12.17

    Lukašenko uzmetīs visus – gan ES, gan Putinu, gan nacionālos hokeja fanus:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 12.29

    Ino

    Vai tad Lukašenko bija ko solījis “nacionāliem hokeja faniem”? “Hokeja fani par šo spēli pat nezinātu, ja ne čekas skribenta netīrā paskvila.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 12.36

    Būtu labi, ja Tu pastāstītu ko mums no viņa tik ļoti vajag?

    ——————————————–

    lno teica: Lukašenko uzmetīs visus – gan ES, gan Putinu, gan nacionālos hokeja fanus:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 12.50

    Hokeja fani par šo spēli pat nezinātu, ja ne čekas skribenta netīrā paskvila

    ——————————————–

    tieši tā! Vienīgais aplauziens šiem pretekļiem sanāca, kad pēc dažām dienām atklātībā parādījās bildes ar smaidīgo Āboltiņas seju, cienājot nedemokrātiskos baltkrievus ar torti.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 12.52

    nulle

    Orbans uzmeta savus vēlētājus, tapat kā Putina kuce, Zatļers, 98% savējo.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 13.12

    andrejs. Nu ja neko nevajag, tad kādēļ spēlējāt? Kad paredzēts nākošais mačs ar Orbanu?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 13.19

    piedod, vecīt, nespēlēju. :) Neredzu nekādu jēgu nīsties ar kaimiņiem, kas NEKO sliktu nevienam nav nodarījuši. ja Tu runā par “demokrātijas” nepietiekamību, tad varbūt labāk paskatīties, kas notiek Latvijā. Pret vieniem baigā demokrātija un vārda brīvība, pret otriem policija un administratīvie sodi.

    Kā jau iepriekš minēju, ar Orbanu lai spēlē Dombrovskis ar Pabriku.

    ——————————————

    lno teica: Nu ja neko nevajag, tad kādēļ spēlējāt? Kad paredzēts nākošais mačs ar Orbanu?:)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 13.27

    andrejs…NEKO sliktu nevienam nav nodarījuši.

    ________________

    Kā tad, demokrātisko opozīciju ar stekiem neizdzenā un cietumā nesēdina. Par mūsu demokrātiju es rakstu katru dienu, un šī diena nav izņēmums. Ja es nenosodītu Lukašenko, tad man būtu jāatbalsta arī notiekošais Latvijā. Vai Tu domā, ka Lukašenko 16. martu nekvalificē kā SS saietu?:):):)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 18.02.2015. 13.37

    Vai tad nav svarīgi nolūki,ar kuriem kaut ko dara?Diktatūru var izmantot valsts labā un demokrātiju var izmantot arī,lai piebāztu savas kabatas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 14.43

    Ino

    Arī pret Orbanu var uzspēlēt, ja Latvija veidos kontaktus ar Ungārijas valdību, kas atkarīgs no Aboltiņas – Dombrovska – Pabrika kliķes.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 14.46

    Ino

    Štrunts par Lukašenko, svarīgi kā to klasificē pašmāju čekas kājslauķi – jobanie kolorādi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 14.57

    Diktatūru var izmantot valsts labā un demokrātiju var izmantot arī,lai piebāztu savas kabatas.

    ———————-

    atceros, te kāds dikti principiāls čalis vairākkārt jūsmoja par demokrātu Pinočetu un pat bija saskaitījis Aljendes “sarkanā terora” upuru skaitu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 15.10

    andrejs. Neatceros, ka kāds būtu jūsmojis par Pinočetu, tikai aicināja uz objektivitāti, t. sk. arī es. Kad salīdzina Staļinu ar Hitleru, kurš novedis Vāciju līdz sabrukumam, tad jums svarīgs nogalināto skaits, bet ja runa par Pinočetu, kurš apturēja komunistu “bezpreģelu” un atjaunoja Čīles ekonomiku, tad nogalināto skaitam vairs nav nozīme – Argentīnas diktators nogalināja reizes 15 vairāk un valsts novesta līdz defoltam, un kriminālai visatļautībai, bet neviens pie lielā zvana nekar:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 15.17

    piedod par neveiksmīgu vārdu izvēli.

    Vismaz es netaisos salīdzināt dažādu diktatoru nogalināto skaitu, un nekad to neesmu darījis. Mani tikai toreiz uzjautrināja teksts par Aljendes teroru. Speciāli paskatījos googlī – Aljendes lielākais “noziegums” ir bijis kāda ASV specdienestu izprovocēta streika izgaiņāšana. Par bojāgājušajiem ne vārda. Aljendem Santjago centrā ir uzstādīts pieminekli, bet Pinočetu no tiesas paglāba viņa marasmātiskais vecums un nespēja atbildēt par nodarīto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 15.34

    Ino

    Atkal staļinist pūt sava poļitruka fleitu? Ja nebūtu bijis Hitlera, šodien vairs nebūtu ne VDR ne VFR un kara kurinātājas Francijas nebūtu, tāpat Spānijas un Zviedrijas. Būtu tikai Eiropas PSR, ko apdzīvotu izbadējusies noskrandusi krievvalodīga bidlu masa.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 18.02.2015. 15.40

    andrej

    Kur smelies tādas ziņas? Ja nebūtu likvidēta Aljendes vara, Čīle šodien līdzinātos Venecuelai, kur kartupeļi uz kartiņām, bet ņemot vērā naftas neesamibu un salidzinoši bargo klimatu, tur būtu vēl sūdīgāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 15.57

    v_rostins. Tu vispirms pamatīgi pats izlasi Suvorova grāmatas, ko visiem piedāvā, un izstudē sava elka Mein kampf, tad sapratīsi, ka Staļins Hitlera acīs nebija lielākais Vācijas ienaidnieks. Viņš konsekventi realizēja savu grāmatā izklāstīto plānu – sagraut pēc viņa domām nāvīgāko ienaidnieku Franciju. Uzbrukt PSRS bija tālas nākotnes uzdevums, varbūt viņa pēcnācēja uzdevums. Hitlers vienmēr uzsvēra, ka Vācija nav spējīga karot 2 frontēs, par vēlu atklāja Staļina nodomus. Tā, lūk, viltus nacionālist:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 16.00

    Andrejs Aljendes lielākais “noziegums” ir bijis kāda ASV specdienestu izprovocēta streika izgaiņāšana. Par bojāgājušajiem ne vārda.

    ________________

    Jūtu Tev ir nopietni avoti. Prokļatije amerikanci:):):)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 16.05

    izstudē sava elka Mein kampf, tad sapratīsi, ka Staļins Hitlera acīs nebija lielākais Vācijas ienaidnieks.

    —————————————-

    Ja Tu to nopietni, tad jāsaka, ka Mein kampf sarakstīts 1924. gadā, kad pie varas Krievijā vēl vismaz formāli bija Ļeņins. pati Padkrievija bija ekonomiski vāja karā sagrauta valsts. Francija vienkārši bija tuvākais ienaidnieks uz kuru izgāzt dusmas par Versaļas miera līgumu. Tā ka runāt par to, kas bija Vācijas lielākais ienaidnieks 1939. vai 41. gadā, spriežot pēc vecas grāmatas, ir visai grūti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 16.10

    Jūtu Tev ir nopietni avoti. Prokļatije amerikanci:):):)

    ——————-

    Jēzus Marija, atradi prokrieviski noskaņoto…! :)

    Atver Google, ievadi aljende un tad palasi ko raksta vikipēdija (nebaidies, nevis krievu, bet angļu valodā).

    Mīlīt, to, ka amerikāņiem ir lieli nopelni Aljendes novākšanā, paši jeņķi nekad nav īpaši nolieguši.

    Manuprāt, pietiekami nopietns avots. Labprāt palasītu Tavus par Aljendes teroru…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 16.12

    andrejs. Piekrītu, nomainam Stalinu ar PSRS, precīzāk Krieviju, tomēr ja pēc Tavas loģikas Hitlers bija paredzējis pirmām kārtām uzbrukt stiprākajam, tad jau 1. triecienu vajadzēja vērst pret PSRS. Pats esi lasījis Mein kampf?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 16.16

    Pats esi lasījis Mein kampf?

    ———————

    nav bijusi ne mazākā vēlme.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 16.17

    Andrejs. …palasi ko raksta vikipēdija

    _______________________

    Nu tas ir nopietni!:):):) Protams, ka bija ASV atbalsts un paldies par to. Kas attiecas uz Aljendi, tad Latīņinai bija pirms gada vai pusotra Kod dostupa raidījums.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 16.19

    Andrejs. Nu re, lasījis neesmu, bet zinu:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 16.23

    atrodi kko citu. neesmu nekāds D Amerikas vēstures fans… :) .

    Tikai ne visu vēstures un ekonomikas jautājumu eksperti un skaidrotāju Latiņinu. Mani tie viņas bezgala garie spriedelējumi …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 16.28

    Nu re, lasījis neesmu, bet zinu:)

    ———————————-

    vai tad vienotība un Co Hitlera grāmatu nav aizliegusi? Bet, pat ja būtu pieejama, nelasītu. Man vispār riebjas lasīt vai skatīties kko pretīgu. Piemēram, mēs mājās nekad neskatāmies nevienu Krievijas TV kanālu. Irsī nelasu Ozoliņa rakstus un Kurmīša “komentārus”. apmēram tā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 18.02.2015. 16.34

    andrejs. Piekrītu nav patīkamākā lasāmviela, ja atklāti arī esi nespēju visu izlasīt no viena vāka līdz otram:)

    P.S. Grāmata pusaizliegta, jo atmasko gan PSRS, gan rietumu gļēvumu un divkosību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 18.02.2015. 16.49

    Starp citu, lno, ar to Hitlera rasu teoriju vispār ir smieklīgi. Rases tika šķirotas ne tikai pēc galvaskausa formām :), bet arī pēc tautas lieluma un attāluma no Vācijas robežas. Ļoti zemu tika vērtēti franči un poļi, bet itāļi un spāņi, kaut arī tuvākie franču radinieki, politisku apsvērumu dēļ kotējās nedaudz “augstāk”. Nepietiekami āriski bija Dāņi, bet samērā āriski – norvēģi un zviedri…

    Ko darīt ar angļiem, it kā sakši, bet vienlaikus traucēklis ceļā uz pasaules hegemoniju, tā ka tur ar bija problēmas, bet, godīgi sakot, detaļas neatceros.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 18.02.2015. 23.43

    lno, Tu vispirms pamatīgi pats izlasi Suvorova grāmatas, ko visiem piedāvā, un izstudē sava elka Mein kampf, tad sapratīsi, ka Staļins Hitlera acīs nebija lielākais Vācijas ienaidnieks. Viņš konsekventi realizēja savu grāmatā izklāstīto plānu – sagraut pēc viņa domām nāvīgāko ienaidnieku Franciju. Uzbrukt PSRS bija tālas nākotnes uzdevums, varbūt viņa pēcnācēja uzdevums. Hitlers vienmēr uzsvēra, ka Vācija nav spējīga karot 2 frontēs, par vēlu atklāja Staļina nodomus. Tā, lūk, viltus nacionālist:)

    ___________________________

    Kaut kā Tev izdodās atraut vēsturiskus faktus un domas no tā laika konteksta!

    MainKampf ir revanša rokasgrāmata, pazemotas tautas priekštāvja izmisuma kliedziens. Vudro Vilsona plāns ar Vācijas pazemošanu nevarēja nodrošināt mieru Eiropā, to saka daudzi vēsturnieki. Tieši Francija, nevis revolūcijas liesmās esošā krievija Versaļā (ieklausies – VERSAĻĀ) pazemoja Vāciju. Tāpēc šajā Hitlera grāmatā visvairāk dabū Francija. TAČU 1924. gadā, sēdot cietumā Ādolfam ne prātā nevarēja ienākt, ka pēc 10 gadiem viņu sāks izmantot kāds, kura plāni ar MainKampf plāniem nav pat salīdzināmi!!!

    Citāts no Ledlauža – zināsi, ja esi lasījis – “Staļins palīdzēja Hitleram tikt pie varas Vācijā un pēc tam viņu apmānīja, turklāt tādā mērogā, kā 20. gadsimtā vēl neviens nevienu nebija mānījis.”

    Hitleram NEKAD nebija plāna karot 2ās frontēs, taču citas iespējas nebija, kad viņš saprata, ka staļinam karu Anglija un Francija nez kapēc nepieteiks par tādu pašu noziegumu pret Poliju, tad viss kļuva skaidrs 1939.gada 17. septembrī, faktiski, jau pat 1. septembra pēcpusdienā, kas staļins nebija iebrucis Polijā, kā bija sarunāts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 18.02.2015. 10.19

Putins nolika vainagu pie pieminekļa tiem, kuri gāja bojā, iznīcinot 1956. gada sacelšanās dalībniekus. Interesanti, kad Orbans noslaucīja seju pēc Putina spļāviena – uzreiz vai pēc ciemiņa aizbraukšanas?

+14
0
Atbildēt

0

Baiba 18.02.2015. 10.18

Klausījāties un visu dzirdējāt, un vienkārši aizmirsāt pieminēt?

+3
-4
Atbildēt

1

    Bet > Baiba 18.02.2015. 14.40

    Ko vēl nepieminēja?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 18.02.2015. 09.57

interesanti cik drosmes ir muusu lupatbuntem prezidentam , Vidiņš viņu vakar nosauca par apsmieklu , lai riikotos taapat kaa šis urbis un uzaicinaatu puuķinu sadarboties lai iepumpeetu gaazi par velti Inčukalnaa , es domaaju kaa ķeizars ar prieku piekritiis , jo viņa galvenais meerķis ir sariidiit ES valstis savaa starpaa.

+6
-2
Atbildēt

3

    Baiba > 18.02.2015. 10.10

    VidiNš taču ir sliktais.Newajag viņu reklamēt. Vidiņš tieši to pašu teica par mūsu Straujumu, laikam būsit pavirši klausījies.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > 18.02.2015. 10.15

    klausiijos un visu dzirdeeju , Vidiņš palaboja Reederu paskaidrodams ka premjers ir trešaa persona , faktiski visas personas ir par rangu pazeminaamas jo pirmaa ir un paliek smagajos noziegumos apsuudzeeta, pagaidaam.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 18.02.2015. 11.01

    Ebenemezers

    Paldies Dievam mūsu prezidents nav uzkrāvis sev un savai dzimtai atbildību par pus miljona latviešu un desmitiem miljonu pārējo eiropiešu slepkavībām WWII, piedaloties krievu fašistisko izdzimteņu, kara noziedznieku šabašā, 9. maijā vai izgāžot savu zvērisko naidu pret latviešu varoņu – Leģionāru piemiņu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam