Kā rīkoties, ja sākas karš… (papild.)

90

Komentāri (90)

StopPutinRegime 20.01.2015. 09.24

Lietuva uzraksta rokasgrāmatu kā gatavoties un rīkoties situācijai, kad mājā ielauzies maniaks, Latvija savukārt plāno, ka tādā gadījumā maniakam parādīs noslēgto līgumu ar apsardzes firmu.

Kuram lielākas iespējas palikt dzīvam?

+2
0
Atbildēt

0

Anonīms 20.01.2015. 08.54

kamēr nekas nav iztulkots var palasīt krievu valodā:

http://oko-planet.su/ekstrim/ekstrimday/217292-esli-zavtra-voyna-sovety-po-vyzhivaniyu-ot-sotrudnika-gru.html

kas ir arī orģināls šiem klejojošajiem rakstiem par to ko darīt kara gadījumā!

0
0
Atbildēt

0

lama 07.01.2015. 17.42

Lietuvā izdota rokasgrāmata iedzīvotājiem rīcībai kara gadījumā

_______________

Mēs gatavojamies izdot ĀM un Bērziņtēva ceļvedi pa Ļeņina kalniem caur Sarkano laukumu 9. maijā?

+1
-1
Atbildēt

0

lama 07.01.2015. 17.42

Lietuvā izdota rokasgrāmata iedzīvotājiem rīcībai kara gadījumā

_______________

Mēs gatavojamies izdot ĀM un Bērziņtēva ceļvedi pa Ļeņina kalniem caur Sarkano laukumu 9. maijā?

+2
-2
Atbildēt

0

traductrice 07.01.2015. 13.15

Lietuvā izdota rokasgrāmata iedzīvotājiem rīcībai kara gadījumā

Gaidu 2. sējumu, kuram gan bija jābūt 1.sējumam – Rokasgrāmatu iedzīvotājiem rīcībai INFORMATĪVĀ kara gadījumā.

+7
-3
Atbildēt

0

Baiba 07.01.2015. 12.39

Šai sakarā radās tāds elementārs jautājums. Vai kara gadījumā Latwijā dzīvojošie krievijas pilsoņi un nepilsoņi tiks iewietoti internēto personu nometnēs?

+7
-6
Atbildēt

1

    Krotow > Baiba 07.01.2015. 16.16

    Kas tad viņus pārvietos. Tiem, kuriem nav vate galvā, nav no kā baidīties. Ja nu vienīgi no Krievijas puses ieskrējusajiem novorossiem un vietējiem bandītiem. Vateņiem gan būtu ieteicams pastudēt 1905. gada notikumus un piefiksēt faktu, ka cara melnās sotņas palīgā šoreiz nebūs. Var pat nepaspēt sapakot koferi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

aivarsk 07.01.2015. 12.35

Šāda informācija jau sen bija vajadzīga. Brošūras tulkošanu varētu uzņemties arī kāda sabiedriska organizācija, negaidot tulkošanas pakalpojumu iepirkuma rezultātus, ja tulkot izdomātu mūsu AM. Budžetā jau tam līdzekļu arī nav utt.

Brošūra nav par jādrukā, es pats to izdrukātu, palaidiet tik internetā.

Par Rasmas Kārkliņas nevardarbīgo pretošanos varu iebilst, ka šoreiz tas neies cauri, jo gorbija laika psrs un mūsdienu neostaļiniskās krievijas morāli ētiskie standarti vairs nav salīdzināmi.

+9
-4
Atbildēt

0

Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 11.49

Ļoti apsveicāmi! Gribas uzzināt, cik daudz tur apskatītas pilsoniskās pretošanās iespējas, par ko arī daudz pēdējā laikā jautājuši mūsu cilvēki domājot par iespējāmām Krievijas provokācijām. Un atcerēsimies, ka ne tikai brāļu tautai, bet arī mums kopš Atmodas laikiem ir liela pieredze kā iesaistīties nevardarbīgās aktivitātēs kas kavē pretinieka agresijas. Jācer, ka mūsu Aizsardzības ministrija jau ko gatavo?

+15
-6
Atbildēt

8

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 13.19

    rasma_karklina

    Gribas uzzināt, cik daudz tur apskatītas pilsoniskās pretošanās iespējas

    ________________

    Labākais, ko piektās kolonnas, ZRP(v,) pārstāve spēj ierosināt? Šeit nav Indija un civilizētie angļi, Latvijas apstākļos ir runa par visnecilvēciskākiem organismiem, kādi reiz rāpojuši pa mūsu planētu un kuru zvēriskums sasniedzis savu apogeju. Atgādināšu nezinīšiem, vai tiem, kuri izliekas par pamuļķīšiem, ka tūkstoši Krimas tatāru, kuri jau nogalināti vai aizmukuši, pat nebija ņēmuši rokās ieročus, lai aizstāvētu savu zemi.

    http://www.lettia.lv/lv_a_baigais-gads.html

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 14.39

    Atvainojiet, bet Jums kautkāds panaivs skats uz Krievijas agresiju. Kāda nevardarbīgā pretošanās agresijas gadijumā?

    Donbasā citādi domājošos ieliek pagrabā un spīdzina, nogalina vai vienkāršākos gadījumos piekauj un publiski pazemo tur pat uz ielas.

    Tagad pēc Betmena(viens no populārākajiem Luganskas kaujinieku komandieriem) noslepkavošanas arī pro-krieviskajos avotos ir pilns ar viņu pašu intervijām, kur viņi paši šo visu stāsta, paskaidrojot, ka tas bija nepieciešami.

    Atmodas periods bija nedaudz cita lieta, jo Gorbačovs centās rādīt Rietumiem civilizētas valsts iespaidu – patreiz vairs tā nav.

    Pēc decembrī notikušā Čečenu kaujinieku uzbrukuma, viņu mājas ar tajās esošajiem tuvieniekiem tika nodedzinātas. Un Krievija to pat neslēpa.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 15.08

    Es arī gribēju teikt to, ka nevardarbīgā pretošanās nebūt neizslēdz, ka otra puse neizturēsies vardarbīgi. Principā, tas izskatās apmēram šādi http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/03/04/ukraine-russia-belbek-pictures_n_4894919.html Tur noteikti vajag lielāku drosmi, lai pretotos “vardarbīgi” :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    viedoklis_lv > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 15.23

    Nevardarbīga pretošanās ko izmantoja Gandijs, paredz ka Tu ej bez ieročiem tieši nāvē, lai izsauktu lokālās un/vai starptautiskās sabiedrības reakciju. Tā neparedz ka atgriezies sveikā

    http://www.youtube.com/watch?v=oooSpzJT1cU

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 15.50

    >> Avotiņš

    Par kādu „Krievijas agresiju” tu murgo? Salasījies esi banderu propagandu? Attiecīgā uz Latviju Krievija pirms 20 gadiem IZVEDA savu armiju. Un nekādu provokāciju visus šos gdus NAV bijis. Neskatoties uz mūsu politiķu ākstībām un pat atkātām rusofobiskām rupjībām. Savu armijsu pie mums pa šiem gadiem ir ieveduši jeņķi nevis krievi.

    „Citādi domājošos” Ukrainā liek ne tikai pagrabā. Tos mēdz arī dzīvus sadedzināt, pirms tam tiem ar gaļas cirvīti nocērtot roku, kāju pirkstus. Kā Odesā. Labākajās SS soda vienību tradīcijās.

    Par „civilizētajiem” Rietumiem labāk būtu paklusējis. Jo tieši šie „civilizētie” ir izraisījuši Pasaules vēsturē visasiņainākos karus un noslepkavojuši visvairāk cilvēku un turpina to darīt joprojām.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 16.28

    Vēsturē visvairāk …

    Vēsturē visi ir slepkavojuši cik spējuši. Palasi kā Ivans Veļikij Novgorodu “nomierināja” vai kā Sibīriju “apguva” (tas pat PSRS laika grāmatiņās daudz netiek slēpts, vien pasniedz, ka to nepareizi audzinātie kolonizatori darījuši, bet labak audzinātie tā nedarīja – nesen lasīju – Pretim Saulei) – ne sliktāk kā Spāņi Amerikā. Spāņiem tik gadījās blīvāk apdzīvota teritorija – ātrāk varēja miljonus saslepkavot.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 16.31

    Banderu propaganda nav diezko vajadzīga – paskaties kautvai http://vk.com/strelkov_info

    Tur krievu “varoņi” paši lielās. Pēdējās dienās sakarā ar Betmena slepkavību daudz tiek apspriesta “Podvaļčiku” tēma – kopējais viedoklis, ka pareizi, tā arī vajagot.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 07.01.2015. 16.53

    Edgars Avotiņš

    Slepkavots tiešām bez gala, tikai krievu pastrādātām zvērībām vienā pašā WWII nevar līdzināties viss pārējais apzinātās civilizācijas vēsturē, arī huņņu, Zelta ordas un konkistadoru paveiktais.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.01.2015. 11.01

Lietuvieši nekad nav jutušies, kā Krievijas vasaļi, tāpēc jau arī krievu laikos neļāva valstī iepludināt milzīgu skaitu Krievijas lumpeņu, celt nezin kādas Savienības mēroga rūpnīcas, sūtīt savu pārtiku uz Maskavu vai Pētrburgu, bez lietuviešu valodas zināšanām Lietuvā kaut cik jēdzīgu darbu dabūt nevarēja, tur nebija ne Pelše, ne Voss.

Kādreiz latvieši autobusiem brauca iepirkties uz Lietuvu, un lietuviešui uz autobusiem rakstīja – prasiet gaļu Vosam!

Un, arī tagad, lietuvieši var justies daudz brīvāk un drošāk, jo tiem ir maksimāli 10% promskavisko pilsoņu, un cik Latvijā?

+18
-12
Atbildēt

17

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 11.12

    Tā tāda latviskā sevis noniecināšanas manifestācija, kuru obligāti vajag izpildīt?

    Vai tad tiešām Putins neatradīs iemeslus, lai tur parādītos zaļie cilvēciņi? Reāli, informatīvais karš jau iet uz pilnu klapi.

    Es neteiktu, ka mēs esam vainīgi, ka mums saveda daudz sovokus.Piemēram, Berklavs pret to mēģināja cīnīties. Varbūt vienīgi mēs pārāk ātri pārejam uz krievu valodu, kad ar mums runā krieviski.

    Lai zaļie cilvēciņi neparādītos, ir jāparāda gatavība aizstāvēties. Jāstājas Zemessardzē, jāiet militāro apmācību, utt.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.01.2015. 11.26

    Tā ir realitāte, nevis sevis noniecināšana, un es nerunāju vainas vai nevainīguma kategorijās.

    Iemeslus Putins, protams, atradīs vienmēr, kaut, šaubos, ka tas vispār notiks, katrā ziņā, Latvijā tas var relatīvi notikt daudz ātrāk, kā Igaunijā vai Lietuvā.

    Un mēs, konkrēti tie, kas tagad, varbūt, pie tā vainīgi neesam, bet, ja ņem plašākā mērogā – kāpēc tad Lietuvā ir, kaut kur, 10% cittautiešu, kas lojāli Kremlim, Latvijā – vismaz, divreiz vairāk, ja ne trīsreiz, un vai tas nav arī mūsu mentalitātes sekas, kas, savukārt, izveidojusies vēsturiski ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Raicha > dzeris49 07.01.2015. 11.28

    >>Jāstājas Zemessardzē, jāiet militāro apmācību, utt.>>>

    Tu jau skraidi ar koka plinti pa tuvējo mežiņu? PIRMKĀRT valsts līmenī ir jābūt iniciatīvai.

    Bet mums vecās angļu alumīnija bruņumašīnas SĀKS piegādāt 2016.gadā. Modelis izvēlēts tāpēc, ka to vieglāk nogādāt ārzemju misiju vietās – ļotenei mazāks svars jānes… No comment.

    Tajā pat laikā igauņi pērk 44 CV-90 – pat ne galvas-, rumpjatiesu pārākus aparātus:

    http://www.diena.lv/pasaule/igaunijas-armija-audze-brunas-iegadasies-44-kaujas-masinas-no-niderlandes-14072054

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 12.13

    Raiča

    > Tu jau skraidi ar koka plinti pa tuvējo mežiņu?

    Vēl ne, bet drīz skraidīšu. Pieņemu, ka koka plinte pie visiem nesamajiem varētu būt tas, ko man ļoti gribēsies, bet nebūs.

    Ieganstus, kāpēc kaut ko nedarīt, vienmēr var atrast.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 12.18

    džeris49

    kāpēc tad Lietuvā ir, kaut kur, 10% cittautiešu, kas lojāli Kremlim, Latvijā – vismaz, divreiz vairāk, ja ne trīsreiz, un vai tas nav arī mūsu mentalitātes sekas, kas, savukārt, izveidojusies vēsturiski ?

    ===

    nu un ko atbilde dos? ir tā kā ir.

    varbūt tāpēc, ka pie mums bija Baltijas kara apgabala centrs; pie mums PSRS laikā vairāk tika attīstīta rūpniecība, un mums sasūtīja vairāk migrantu. Pieņemu, ka no PSRS ģeopolitiskā aspekta tam visam bija iemesli – piemēram, mēs esam pa vidu starp Igauniju un Lietuvu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ierados > dzeris49 07.01.2015. 12.43

    Neiet runa par karošanu, bet par elementāru drošības tehniku civiliedzīvotājiem, kuri karu nav redzējuši vairākās paaudzēs. Atšķirībā no dzimušajiem uz IX – XX gs. robežas, kuri piedzīvoja abus Pasaules karus, ja laimējās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 14.18

    Kaspar – būsim kolēģi. Es arī šogad sākšu “skraidīt”.

    Protams, ka vieglāk sēdēt mājās un īdēt, cik viss ir slikti un bezcerīgi.

    Raicha – velti noniecini tās bruņumašīnas.

    Igauņi pērk CV-90 tāpēc, ka viņi “aluminija bruņumašīnas” iepirka jau sen. Un tagad nopirka pārdesmit CV-90 elites vienībai. Mums pagaidām nav nekā, tāpēc sākam ar ar to pašu ar ko sāka igauņi un leiši – ar vienkāršāko daudzskaitlīgi. (lai kājinieku bataljoniem nav jābrauc ar autobusu)

    Tās bruņumašīnas, ko pērkam, ir vecas, bet mazlietotas un modernizētas. Pašiem Britiem pēc labās pieredzes Basrā, šīs bruņumašīnas “pagarinātas”, jo jaunākā tipa bruņumašīnas izrādījās pārāk lielas un manevrēt nespējīgas pilsētas apstākļos.

    Un iespēja aizvest šīs bruņumašīnas militārajās misijās, būs aktuāla vienmēr – ja vien neizstāsimies no NATO un nekļūsim par guberņu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 14.57

    2 Edgars Avotiņš – super! Patīkami, ka ir kompānija.

    2 Raiča

    Ir pilnīgi skaidrs, ka, lai kāds būtu mūsu apbruņojums, mēs nespēsim uzvarēt karā ar Krieviju bez NATO palīdzības. Par ja mums būtu vislabākās bruņumašīnas, šautenes, tēmēšanas ierīces, artilērija, utt, krievi sev to visu varētu sagādāt 100x vairāk. Turklāt, viņi šo karu plāno, un mēs nezinām, kādā tieši veidā viņi mums uzbruks – skaidrs tikai, ka šis veids būs maksimāli neērts mums.

    Manuprāt, viss reducējas uz tīri morālu jautājumu par to, vai mēs katrs personīgi un visi kopā esam gatavi akceptēt bandītisku uzvedību gaišā dienas laikā (DNR/LNR savādāk grūti nosaukt), vai nē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 15.13

    >> dzeris

    Nav gan jutušies vasaļi, nav. Vienu brīdi pat – vai prāts, viņu ieliktenis Viltus Dmitrijs sēdēja Kremlī Cara tronī … un jau tajos laikos cviņi krievus par „moskovītiem” (mosakļiem) saukāja … un Lielā Lietuva bija no Baltijas jūras līdz Melnajai … Un? Cik tālu viņi ir tikuši ar savu lielmanību? No Lielās Lietuvas sarukuši līdz latvijas lieluma puindurvalstelei. Tā ka labāk būtu mācījušies kaut no savām, ja ne citu kļūdām. Un domājuši pirmām kārtām par SAVAS valsts un tautas interesēm nevis laizījuši pakaļu jeņķiem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 07.01.2015. 15.22

    Kurmītis

    No Lielās Lietuvas sarukuši līdz latvijas lieluma puindurvalstelei.

    ______________

    No “lielās” krievu imperasķijas paliks tik vien, ka visai krievu bidļjaķinai pietiks vietas ne tikai Maskavas metropolitēna tuneļos, bet pat uz oda daikta galviņas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 15.37

    >> Kaspars

    „mēs nespēsim uzvarēt karā ar Krieviju bez NATO palīdzības” ?? Idios esi”Jeb nekad armijā neesi bijis? Mani vienkārši sajūsmina šī visādu dīvānā pirdēju filosofēšana par lietām, par kurām tiem vispār nav sajēgas. Es esmu dienējis raķešniekos. Un tāpēc lieliski stādos priekšā, KAS paliks pāri no Rīgas un Latvijas nopietna kara gadījumā. Tu savā „bruņumašīnā” pārvērtīsies ceptā bifštekā minūtes laikā.

    Vienīgais, kas var glābt Latviju, ir neitralitāte. Tad sliktākajā gadījumā, ja nu pēkšņi krievi izdomās, ka šiem var noderēt mūsu ostas, pie mums nolaidīsies Pleskavas divīzija. Bet tikai un vienīgi tad, ja gaidāmais pretspars un viņu zaudējumi nepārsniegs saprāta robežu. Pie jebkura cita scenārija – viss tiks noslaucīts no zemes virsas ar raķetēm. Un nebūt ne atoma. Ja šeit paliks jau ievestie Nato čurātāji, tad raķešu scenārijs ir gandrīz garantēts.

    Tas, kas var glābt Latviju kara gadījumā – neitralitāte. Nepiedalīšanās nekādos militāros blokos un avantūrās. Labas kaimiņattiecības ar krieviem. Un nekādu DRAUDU neradīšana Krievijai. Tikai un vienīgi. Kā reize tas, ko mūsu pašreizējie Siles rukši par varītēm cenšas nepieļaut.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 07.01.2015. 15.51

    TIK nopietna kara gadījumā arī no Krievijas nekas pāri nepaliks.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 16.05

    Kurmītis

    > Idios esi”Jeb nekad armijā neesi bijis?

    Jāizvēlas no piedāvātajiem atbilžu variantiem? Neesmu bijis armijā. :)

    Nu Ukrainā viņi pagaidām tādu totālu noslaucīšanu nav veikuši, varbūt tāpēc, ka šāds risinājums ir … muļķīgs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 16.16

    Neitralitāte … Ukraina bija neitrāla … vai tas viņu paglāba? Ar visu viņu 1994. gada garantiju, suverenitātes garants atņēma Krimu un uztaisīja kariņu Donbasā … brāļu tauta.

    Latvija 1939. gadā bija neitrāla – okupēja

    Tā ka Krievija ir skaidsri pierādījusi, ka neitrālas un vājas valstis viņa neciena. Atliek vien pašiem būt stipriem un nodrošināties ar specīgiem sabiedrotajiem.

    Par to, ka ar raķetēm var visu noslaucit … var protams. Bet Ukrainu pagaidām nenoslauka. Jo saprot, ka tad arī pašiem beigas.

    Paskatieties Somiju – pierādija 1939.-40. ka ir gatava pretoties, joprojām nodrošina sev nopietnu aizsardzibu un Krievija liek viņus mierā. Jā – viņi ar lieku kaitināšanu nenodarbojas. Šajā ziņā piekrītu, ka Gribauskaite rīkojas diezgan stulbi. Es par normālu piemēru rādītu Ilvesu – gatavo valsts aizsardzību un daudz neizrunajas. Gribauskaite aizsardzībai tērē gandrīz tik pat maz kā Latvija, bet vienlaicigi lielās kā gailis uz sūdu čupas.

    Ideālais risinājums – kopā ar Leišiem un Igauņiem izveidot mūsu izmēram atbilstoši spēcīgus aizsardzibas spēkus, neturēt šeit uz vietas ASV bāzes, lai netracinātu Krieviju, bet cieši sadarboties ar NATO – tad mācībās parādīt Krievijas militarajam atašejam, ka spējam aizsargāties … un nekāda kara nebūs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 16.44

    Pie jebkura cita scenārija – viss tiks noslaucīts no zemes virsas ar raķetēm.

    ===

    tai skaitā, krievu činavnieku mājas Jūrmalā :) Ni ni, Tu tak saproti, ka tās ir baigās neērtības pārvākties, pat ja valsts pēc tam atlīdzina zaudējumus :) Turklāt, raķetes dārgi maksā. Tad jau lētāk ir iedot kriminālistiem vecus automātus, pielikt klāt kādu specvienību, un dui! uz priekšu. Vietējie “apbižotie” krievvalodīgie. Pēc raķešu uzbrukuma NATO līguma 5. pants noteikti nostrādās (un, manuprāt, tāda rīcība ir tik asa, ka te arī vairs nav iespējama NATO izjukšana, jo tad katra NATO valsts atsevišķi ir ļoti apdraudēta), un var gaidīt analoģisku pretuzbrukumu.

    T.i., es domāju, ka mēs varam sagaidīt visāda veida kriminālas aktivitātes, ar mērķi pazemot, iebaidīt, un diskreditēt, bet diez vai raķešu uzbrukumu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 18.54

    >> avotiņš

    „paglāba” ? No kā Ukraina ir jāglābj? Ja neskaita savu korumpēto valdību, pērkamos ierēdņus un jeņķu konsultantus ? Tiešām esi akls un stulbs, ka neredzi atšķirību starp to, kāda Ukraina bija pirms gada – pirms jeņķu apvērsuma un tagad? Kādā stāvoklī bija ekonomika, politika, sociālā joma ? … ka toreiz nebija kara ? … desmitiem tūkstošiem cilvēku upuru? … desmitiem milardiem lielu parādu ? … sašķelta valsts un tauta? … Vai tad to visu kreivi viņiem atnesa? Jeb varbūt tomēr „civilizētie Rietumi” ?

    Es vienkārši nesaprotu, kā var VIENLAICĪGI īdēt un sašust un „baidīties” no nez kāda smistiskas „krievu okupācijas” vai invāzijas un tajā paša laikā saukt par normālu to vājprātu, kas notiek Ukrainā jau gandrīz gadu?

    Par Krimu. Apnicis jau .. Tu zini tādu organizāciju kā ANO? Un zini ka tai ir arī statūti? Un varbūt zini arī, kas tur rakstīts attiecībā uz tautu pašnoteikšanos? Krimā bija RE-FE-REN-DUMS! …. pa zilbēmm … priekš īpaši apdāvinātiem. Kurā TAUTA ar 96% PAR vairā nekā pārliecinoši nobalsoja par to, ka NEVĒLAS turpmāk atrasties valstī, kuru pārvalda jeņķu ieliktas marionetes. Un šobrīd, lūkojoties uz Donbasu, viņi ir laimīgi, ka paguva pirmie izsprukt not tās elles, ko tiem bija ieplānojuši Rietumu „padomdevēji”.

    Ideālais risinājums. Piekrītu. No sevis pebildīšu. Mums NAV vajadzīga armija.Tas, kas ums ir vajadzīgs – kvalitatīva, labi apbruņota un apomācīta, profesionāla Robežsardze. Kura pilnīgi iespējams, ka skaitliski var būt arī esošās mūsu armijas apmērā. Kaut vai tā viena iemesla dēļ, lai kārtējai jeņķua pakaļas laizītāju mkokandai neienāktu prātā tos aizsūtīt vēl uz kādu Afganistānu vai Irāku. Kur mūs, starp citu, vietējie uzskata par okupantiem …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 19.05

    >> Kaspars

    Kas attiecas uz Nato un 5-to pantu. Cerība – muļķu mierinājums. Ja Nato sāks uzbrukumu Krievijai, no viņiem pāri paliks tik vien kā Havaju salas. Arī no Krievijas – maz kas. Taču kaut vai tīri teritorijas ziņā jeņķi nekad nespēs noklāt visu Krieviju – tomēr 1/6 daļa no pasaules. Tā ka no tiem 140 miljoniem izdzīvos 20-30-40 … Toties no jeņķu gandrīz 500 miljoniem aptuveni tikpat … pārsvarā tie, kuri tajā brīdī atradīsies ārzemēs. Tu domā, ka šie scenāriji nav pētīti un analizēti? Rezultātā – kā minimums koflikta rezultāts būs PĒCAKARA būs paritāte, bet faktiski Amerika būs iznīcināta pilnībā un pārvērsta par tuksnesi, kamēr Sibīrijas sniegos un taigā dažs labs eskimoss vai tunguss pat i nepamanīs, ka kaut kas pasaulē ir mainījies … )

    Un tagagd pasaki man. Vai tu tiešām domā, ka izlutinātie, izlepušie, pie visa gatavā visu Pasaule ekspluatēt pieradušie jenķi, kuriem ir ļoti, ļoti daudz ko zaudēt, ZINOT ŠO, uzsāks karu kaut kādas Baltijas dēļ? … ha … ha … ha … un vēleiz – ha. Klausies vien tālāk viņu pasakās un tici viņu solījomiem. Tāds Janukovičš arī klausījās un ticēja. Nu un kur viņš ir tagad? Kur ir viņa valsts? … : )

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 07.01.2015. 10.56

Cena Brent markas naftai jau zem 50 USD par barelu:)

+14
-2
Atbildēt

3

    Kurmītis > lno 07.01.2015. 14.57

    Tikai neapčurājies aiz priekiem … : )))

    P.S. tev nav gadījumā hobijs staigāt pa krogiem vakarā un mēģināt iespļaut šķīvī kādam krievvalodīgajam? Spriežot pēc komentiem – ir … : )

    P.P.S. un vēl. Baigi dīvaini. Bet krieviņi nemaz i nemēģina dzīt cenas uz leju. Tieši otrādi – viņi ir strauji kāpinājuši naftas ieguvi, tā vēl vairāk stimulējot cenu krišanos … laikam naudu vajag, kā domā? Un es pat zinu – kam. Pēdējās nedēļās viņi intensīvi „investē” Rietumeiropas biržās. Izpērk SAVU naftas un gāzes kompāniju akcijas. Šobrīd tām cenas straiji krīt un viens prātvēders Rietumos jau sarēķinājis, ka tikai šī operācijas rezultātā krieviņi jau esot nopelnījusī 20 miljardus, atgūstot par dažiem centiem to, ko pirms tam pārdeva par dolāriem … : )))

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 07.01.2015. 15.32

    “ekonomists” kurmis :)))) smiekli nāk :)

    laikam reāli sūdi, ja šitik daudz jau jāraksta, lai nopelnītu semuškām :)))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > lno 07.01.2015. 16.29

    Rubļa kurss krītas :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Galaktions 07.01.2015. 10.51

Latvijā var mēģināt tirgot lietuviešu valodā izdoto grāmatu. Tas vairotu tautas lingvistisko kompetenci jeb valodnieciskās prasmes, zinības un spējas. Vēl der padomāt par tekstu paralēli divās valodās. Un audioierakstu.

+3
-2
Atbildēt

1

    Pelēkais Vilks > Galaktions 07.01.2015. 12.02

    Patiešām, varbūt nemaz tulkot nevajag. Ar nelielu piepūli es varēšu lasīt arī lietuviski.

    Turklāt tulkošanas organizēšanai mūszemē noteikti iztērēs divreiz vairāk naudas nekā Lietuvā iztērēts rokasgrāmatas sarakstīšanai.

    No citas puses vērtējot, varbūt var pietikt tikai ar tulkojumu “uščemļonno valodā” – t.i. tās tautības piederīgajiem, kuriem ir permanentas un nepārvaramas valodu (atskaitot dzimto krievu) apguves grūtības.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Pelēkais Vilks 07.01.2015. 10.33

Cienījama un atbildīga rīcība.

Latvijas varasvīriem un sievām tagad atliek tikai lūgt atļauju pārtulkot grāmatu.

+22
0
Atbildēt

8

    Edgars Avotiņš > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 11.04

    Pilnībā piekrītu

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ierados > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 12.53

    Atkal “varasvīriem”. Kurš aizliedz pilsoņiem doties uz Viļņu, nopirkt grāmatu, noskanēt un ielikt netā. Iespējams, leiši paši to izdarījuši vai izdarīs. Ar tulkošanu jau paši tiksim galā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 14.00

    „… gandrīz 100 lappušu biezā rokasgrāmata … „ ? Cienījama un atbildīga? … : )))

    Patiesībā tā ir kārtējais kara histērijas piemēriņš. Paši pūta, paši dega …. nabaga nelgas …. : )

    Bet nu – katrs jau izklaidējas kā tam tīk. Šo 100 lappušu absolūtā sviesta vietā pilnīgi pietiktu ar vien vienīgu pat ne teikumu, bet frāzi – NEKURINIET PAŠI KARU! Ko leišu tauta varētu pateikt saviem valdošajiem kretīniem. Tad arī nevajadzēs ne no kā baidīties. Un, ja jums ir Prezidentes vietā traka bāba, tad pārvēliet to! Tik vien … : )))

    Bet. Ja spļaujat acīs kaimiņam, ļaujat saviem neadekvātajiem kretīniem ārdīties, atbalstāt pro-fašistiskus valsts apvērsumus tepat blakus, kūdāt uz karu ukrus un vēl apgādājat tos ar ieročiem … tad ir jābūt gatavam par savām cūcībām samaksāt! Un kā minimums – jābūt gatavam, ka karš no ukru zemes atnāks arī pie jums. Tas attiecas ne tikai uz Lietuvu vai Latviju, bet jebkuru valsti. Arī jeņķus. Globalizācija odnako … : )))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 14.25

    kretīniem ārdīties …?

    Man bērnībā skolā mācīja papīra lentes uz stikliem līmēt, zem galda slēpties, uz patvertni soļot, granātu mest, gāzmaskā pa mežu skraidīt, ar gaiseni mērķī šaut … PSRS izvirtības tiešām varētu nosaukt par kretīnu ārdīšanos.

    Leišu grāmatiņa ir vien minimālā intrukcija ārkārtas situācijai. Ja sabierībā kaut 1 no 10 zinās ko darīt apšaudes laikā, tad varēs arī apkārtējos pamācīt un civilo upuru būs mazāk, ja nu … nedod Dievs …

    Kurmi – Tu reāli tici, ka Gribauskaites izrunāšanās nosaka vai Krievija sāks vai nesāks karu pret Lietuvu? Jeb Tu nosapņoji, kā Lietuva uzbrūk un iekaro Krieviju? Es Tev ieteiktu zāļu tējas padzert – runā ka palīdzot.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 15.06

    >> avotiņš

    Nezinu, cik tev gadiņu, bet pieļauju, ka drīz jau būs pensijā jāiet, ko? Tad jau lieliski visu zini un saproti – „tev bērnībā” bija „aukstā kara” laiki. Pēc tīri neseniem un svaigiem „karstā kara” laikiem. Plus norisinājās kariņš Korejā, Vjetnamā, visādi atomdraudu koflikti Kubā u.t.t. Netēlo nu idiotu. Ar gāzmaskām pa ielām tajos laikos skraidīja un bumbu patversmēs mācības rīkoja arī Eiropā un štatos …

    „minimālā intrukcija” … uz 100 lapām !? … Bail iedomāties, līdz kādai tad „normālai” instrukcijai leišu marastiķi aizdomāsies … : ))))

    Gribauskaites izrunāšanās? Nea. Vienīgais tās rezultāts ir leišu produktu boikots Krievijā. Tāpat kā latviešu. Mēs esam pundurvalsteles, kuras spēlē vismaz divas līgas zemāk nekā lielie puikas. Un dažam labam kretīnam pie Siles tas neliek mieru. Niez tā pakaļa, tā gribas uzlekt augstāk par to, lai Vašingtonā kāds pamanītu viņu „centību”. Paslavētu. Uz pleca uzsistu. Un šīs savas nožēlojamās godkāres dēļ viņi ir gatavi pusi valsts ekonomikas no sliedēm nolaist. Niecības, kurām valsts un tauta patiesībā ir pie kājas jeb rinkeviča gadījumā – tūpļa vietā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 15.23

    Tev ieteiktu zāļu tējas padzert – runā ka palīdzot.

    ———————–

    tam idiotam kurmim nekas vairs nevar palīdzēt!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 15.28

    aivarsk

    tam idiotam kurmim nekas vairs nevar palīdzēt!

    _____________

    Labi uzasināta lāpsta derēs, vai universālais krievu un kupraino dakteris.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Krotow > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 16.12

    Viņam līdzēs saldā tēja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 07.01.2015. 13.15

Lietuvā izdota rokasgrāmata iedzīvotājiem rīcībai kara gadījumā

Gaidu 2. sējumu, kuram gan bija jābūt 1.sējumam – Rokasgrāmatu iedzīvotājiem rīcībai INFORMATĪVĀ kara gadījumā.

+8
-3
Atbildēt

0

aivarsk 07.01.2015. 12.35

Šāda informācija jau sen bija vajadzīga. Brošūras tulkošanu varētu uzņemties arī kāda sabiedriska organizācija, negaidot tulkošanas pakalpojumu iepirkuma rezultātus, ja tulkot izdomātu mūsu AM. Budžetā jau tam līdzekļu arī nav utt.

Brošūra nav par jādrukā, es pats to izdrukātu, palaidiet tik internetā.

Par Rasmas Kārkliņas nevardarbīgo pretošanos varu iebilst, ka šoreiz tas neies cauri, jo gorbija laika psrs un mūsdienu neostaļiniskās krievijas morāli ētiskie standarti vairs nav salīdzināmi.

+9
-4
Atbildēt

0

dzeris49 07.01.2015. 11.01

Lietuvieši nekad nav jutušies, kā Krievijas vasaļi, tāpēc jau arī krievu laikos neļāva valstī iepludināt milzīgu skaitu Krievijas lumpeņu, celt nezin kādas Savienības mēroga rūpnīcas, sūtīt savu pārtiku uz Maskavu vai Pētrburgu, bez lietuviešu valodas zināšanām Lietuvā kaut cik jēdzīgu darbu dabūt nevarēja, tur nebija ne Pelše, ne Voss.

Kādreiz latvieši autobusiem brauca iepirkties uz Lietuvu, un lietuviešui uz autobusiem rakstīja – prasiet gaļu Vosam!

Un, arī tagad, lietuvieši var justies daudz brīvāk un drošāk, jo tiem ir maksimāli 10% promskavisko pilsoņu, un cik Latvijā?

+18
-12
Atbildēt

15

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 11.12

    Tā tāda latviskā sevis noniecināšanas manifestācija, kuru obligāti vajag izpildīt?

    Vai tad tiešām Putins neatradīs iemeslus, lai tur parādītos zaļie cilvēciņi? Reāli, informatīvais karš jau iet uz pilnu klapi.

    Es neteiktu, ka mēs esam vainīgi, ka mums saveda daudz sovokus.Piemēram, Berklavs pret to mēģināja cīnīties. Varbūt vienīgi mēs pārāk ātri pārejam uz krievu valodu, kad ar mums runā krieviski.

    Lai zaļie cilvēciņi neparādītos, ir jāparāda gatavība aizstāvēties. Jāstājas Zemessardzē, jāiet militāro apmācību, utt.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.01.2015. 11.26

    Tā ir realitāte, nevis sevis noniecināšana, un es nerunāju vainas vai nevainīguma kategorijās.

    Iemeslus Putins, protams, atradīs vienmēr, kaut, šaubos, ka tas vispār notiks, katrā ziņā, Latvijā tas var relatīvi notikt daudz ātrāk, kā Igaunijā vai Lietuvā.

    Un mēs, konkrēti tie, kas tagad, varbūt, pie tā vainīgi neesam, bet, ja ņem plašākā mērogā – kāpēc tad Lietuvā ir, kaut kur, 10% cittautiešu, kas lojāli Kremlim, Latvijā – vismaz, divreiz vairāk, ja ne trīsreiz, un vai tas nav arī mūsu mentalitātes sekas, kas, savukārt, izveidojusies vēsturiski ?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Raicha > dzeris49 07.01.2015. 11.28

    >>Jāstājas Zemessardzē, jāiet militāro apmācību, utt.>>>

    Tu jau skraidi ar koka plinti pa tuvējo mežiņu? PIRMKĀRT valsts līmenī ir jābūt iniciatīvai.

    Bet mums vecās angļu alumīnija bruņumašīnas SĀKS piegādāt 2016.gadā. Modelis izvēlēts tāpēc, ka to vieglāk nogādāt ārzemju misiju vietās – ļotenei mazāks svars jānes… No comment.

    Tajā pat laikā igauņi pērk 44 CV-90 – pat ne galvas-, rumpjatiesu pārākus aparātus:

    http://www.diena.lv/pasaule/igaunijas-armija-audze-brunas-iegadasies-44-kaujas-masinas-no-niderlandes-14072054

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 12.13

    Raiča

    > Tu jau skraidi ar koka plinti pa tuvējo mežiņu?

    Vēl ne, bet drīz skraidīšu. Pieņemu, ka koka plinte pie visiem nesamajiem varētu būt tas, ko man ļoti gribēsies, bet nebūs.

    Ieganstus, kāpēc kaut ko nedarīt, vienmēr var atrast.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 12.18

    džeris49

    kāpēc tad Lietuvā ir, kaut kur, 10% cittautiešu, kas lojāli Kremlim, Latvijā – vismaz, divreiz vairāk, ja ne trīsreiz, un vai tas nav arī mūsu mentalitātes sekas, kas, savukārt, izveidojusies vēsturiski ?

    ===

    nu un ko atbilde dos? ir tā kā ir.

    varbūt tāpēc, ka pie mums bija Baltijas kara apgabala centrs; pie mums PSRS laikā vairāk tika attīstīta rūpniecība, un mums sasūtīja vairāk migrantu. Pieņemu, ka no PSRS ģeopolitiskā aspekta tam visam bija iemesli – piemēram, mēs esam pa vidu starp Igauniju un Lietuvu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 14.18

    Kaspar – būsim kolēģi. Es arī šogad sākšu “skraidīt”.

    Protams, ka vieglāk sēdēt mājās un īdēt, cik viss ir slikti un bezcerīgi.

    Raicha – velti noniecini tās bruņumašīnas.

    Igauņi pērk CV-90 tāpēc, ka viņi “aluminija bruņumašīnas” iepirka jau sen. Un tagad nopirka pārdesmit CV-90 elites vienībai. Mums pagaidām nav nekā, tāpēc sākam ar ar to pašu ar ko sāka igauņi un leiši – ar vienkāršāko daudzskaitlīgi. (lai kājinieku bataljoniem nav jābrauc ar autobusu)

    Tās bruņumašīnas, ko pērkam, ir vecas, bet mazlietotas un modernizētas. Pašiem Britiem pēc labās pieredzes Basrā, šīs bruņumašīnas “pagarinātas”, jo jaunākā tipa bruņumašīnas izrādījās pārāk lielas un manevrēt nespējīgas pilsētas apstākļos.

    Un iespēja aizvest šīs bruņumašīnas militārajās misijās, būs aktuāla vienmēr – ja vien neizstāsimies no NATO un nekļūsim par guberņu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 14.57

    2 Edgars Avotiņš – super! Patīkami, ka ir kompānija.

    2 Raiča

    Ir pilnīgi skaidrs, ka, lai kāds būtu mūsu apbruņojums, mēs nespēsim uzvarēt karā ar Krieviju bez NATO palīdzības. Par ja mums būtu vislabākās bruņumašīnas, šautenes, tēmēšanas ierīces, artilērija, utt, krievi sev to visu varētu sagādāt 100x vairāk. Turklāt, viņi šo karu plāno, un mēs nezinām, kādā tieši veidā viņi mums uzbruks – skaidrs tikai, ka šis veids būs maksimāli neērts mums.

    Manuprāt, viss reducējas uz tīri morālu jautājumu par to, vai mēs katrs personīgi un visi kopā esam gatavi akceptēt bandītisku uzvedību gaišā dienas laikā (DNR/LNR savādāk grūti nosaukt), vai nē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 15.13

    >> dzeris

    Nav gan jutušies vasaļi, nav. Vienu brīdi pat – vai prāts, viņu ieliktenis Viltus Dmitrijs sēdēja Kremlī Cara tronī … un jau tajos laikos cviņi krievus par „moskovītiem” (mosakļiem) saukāja … un Lielā Lietuva bija no Baltijas jūras līdz Melnajai … Un? Cik tālu viņi ir tikuši ar savu lielmanību? No Lielās Lietuvas sarukuši līdz latvijas lieluma puindurvalstelei. Tā ka labāk būtu mācījušies kaut no savām, ja ne citu kļūdām. Un domājuši pirmām kārtām par SAVAS valsts un tautas interesēm nevis laizījuši pakaļu jeņķiem.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 07.01.2015. 15.22

    Kurmītis

    No Lielās Lietuvas sarukuši līdz latvijas lieluma puindurvalstelei.

    ______________

    No “lielās” krievu imperasķijas paliks tik vien, ka visai krievu bidļjaķinai pietiks vietas ne tikai Maskavas metropolitēna tuneļos, bet pat uz oda daikta galviņas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 15.37

    >> Kaspars

    „mēs nespēsim uzvarēt karā ar Krieviju bez NATO palīdzības” ?? Idios esi”Jeb nekad armijā neesi bijis? Mani vienkārši sajūsmina šī visādu dīvānā pirdēju filosofēšana par lietām, par kurām tiem vispār nav sajēgas. Es esmu dienējis raķešniekos. Un tāpēc lieliski stādos priekšā, KAS paliks pāri no Rīgas un Latvijas nopietna kara gadījumā. Tu savā „bruņumašīnā” pārvērtīsies ceptā bifštekā minūtes laikā.

    Vienīgais, kas var glābt Latviju, ir neitralitāte. Tad sliktākajā gadījumā, ja nu pēkšņi krievi izdomās, ka šiem var noderēt mūsu ostas, pie mums nolaidīsies Pleskavas divīzija. Bet tikai un vienīgi tad, ja gaidāmais pretspars un viņu zaudējumi nepārsniegs saprāta robežu. Pie jebkura cita scenārija – viss tiks noslaucīts no zemes virsas ar raķetēm. Un nebūt ne atoma. Ja šeit paliks jau ievestie Nato čurātāji, tad raķešu scenārijs ir gandrīz garantēts.

    Tas, kas var glābt Latviju kara gadījumā – neitralitāte. Nepiedalīšanās nekādos militāros blokos un avantūrās. Labas kaimiņattiecības ar krieviem. Un nekādu DRAUDU neradīšana Krievijai. Tikai un vienīgi. Kā reize tas, ko mūsu pašreizējie Siles rukši par varītēm cenšas nepieļaut.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 16.05

    Kurmītis

    > Idios esi”Jeb nekad armijā neesi bijis?

    Jāizvēlas no piedāvātajiem atbilžu variantiem? Neesmu bijis armijā. :)

    Nu Ukrainā viņi pagaidām tādu totālu noslaucīšanu nav veikuši, varbūt tāpēc, ka šāds risinājums ir … muļķīgs?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 16.16

    Neitralitāte … Ukraina bija neitrāla … vai tas viņu paglāba? Ar visu viņu 1994. gada garantiju, suverenitātes garants atņēma Krimu un uztaisīja kariņu Donbasā … brāļu tauta.

    Latvija 1939. gadā bija neitrāla – okupēja

    Tā ka Krievija ir skaidsri pierādījusi, ka neitrālas un vājas valstis viņa neciena. Atliek vien pašiem būt stipriem un nodrošināties ar specīgiem sabiedrotajiem.

    Par to, ka ar raķetēm var visu noslaucit … var protams. Bet Ukrainu pagaidām nenoslauka. Jo saprot, ka tad arī pašiem beigas.

    Paskatieties Somiju – pierādija 1939.-40. ka ir gatava pretoties, joprojām nodrošina sev nopietnu aizsardzibu un Krievija liek viņus mierā. Jā – viņi ar lieku kaitināšanu nenodarbojas. Šajā ziņā piekrītu, ka Gribauskaite rīkojas diezgan stulbi. Es par normālu piemēru rādītu Ilvesu – gatavo valsts aizsardzību un daudz neizrunajas. Gribauskaite aizsardzībai tērē gandrīz tik pat maz kā Latvija, bet vienlaicigi lielās kā gailis uz sūdu čupas.

    Ideālais risinājums – kopā ar Leišiem un Igauņiem izveidot mūsu izmēram atbilstoši spēcīgus aizsardzibas spēkus, neturēt šeit uz vietas ASV bāzes, lai netracinātu Krieviju, bet cieši sadarboties ar NATO – tad mācībās parādīt Krievijas militarajam atašejam, ka spējam aizsargāties … un nekāda kara nebūs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Omuls > dzeris49 07.01.2015. 16.44

    Pie jebkura cita scenārija – viss tiks noslaucīts no zemes virsas ar raķetēm.

    ===

    tai skaitā, krievu činavnieku mājas Jūrmalā :) Ni ni, Tu tak saproti, ka tās ir baigās neērtības pārvākties, pat ja valsts pēc tam atlīdzina zaudējumus :) Turklāt, raķetes dārgi maksā. Tad jau lētāk ir iedot kriminālistiem vecus automātus, pielikt klāt kādu specvienību, un dui! uz priekšu. Vietējie “apbižotie” krievvalodīgie. Pēc raķešu uzbrukuma NATO līguma 5. pants noteikti nostrādās (un, manuprāt, tāda rīcība ir tik asa, ka te arī vairs nav iespējama NATO izjukšana, jo tad katra NATO valsts atsevišķi ir ļoti apdraudēta), un var gaidīt analoģisku pretuzbrukumu.

    T.i., es domāju, ka mēs varam sagaidīt visāda veida kriminālas aktivitātes, ar mērķi pazemot, iebaidīt, un diskreditēt, bet diez vai raķešu uzbrukumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 18.54

    >> avotiņš

    „paglāba” ? No kā Ukraina ir jāglābj? Ja neskaita savu korumpēto valdību, pērkamos ierēdņus un jeņķu konsultantus ? Tiešām esi akls un stulbs, ka neredzi atšķirību starp to, kāda Ukraina bija pirms gada – pirms jeņķu apvērsuma un tagad? Kādā stāvoklī bija ekonomika, politika, sociālā joma ? … ka toreiz nebija kara ? … desmitiem tūkstošiem cilvēku upuru? … desmitiem milardiem lielu parādu ? … sašķelta valsts un tauta? … Vai tad to visu kreivi viņiem atnesa? Jeb varbūt tomēr „civilizētie Rietumi” ?

    Es vienkārši nesaprotu, kā var VIENLAICĪGI īdēt un sašust un „baidīties” no nez kāda smistiskas „krievu okupācijas” vai invāzijas un tajā paša laikā saukt par normālu to vājprātu, kas notiek Ukrainā jau gandrīz gadu?

    Par Krimu. Apnicis jau .. Tu zini tādu organizāciju kā ANO? Un zini ka tai ir arī statūti? Un varbūt zini arī, kas tur rakstīts attiecībā uz tautu pašnoteikšanos? Krimā bija RE-FE-REN-DUMS! …. pa zilbēmm … priekš īpaši apdāvinātiem. Kurā TAUTA ar 96% PAR vairā nekā pārliecinoši nobalsoja par to, ka NEVĒLAS turpmāk atrasties valstī, kuru pārvalda jeņķu ieliktas marionetes. Un šobrīd, lūkojoties uz Donbasu, viņi ir laimīgi, ka paguva pirmie izsprukt not tās elles, ko tiem bija ieplānojuši Rietumu „padomdevēji”.

    Ideālais risinājums. Piekrītu. No sevis pebildīšu. Mums NAV vajadzīga armija.Tas, kas ums ir vajadzīgs – kvalitatīva, labi apbruņota un apomācīta, profesionāla Robežsardze. Kura pilnīgi iespējams, ka skaitliski var būt arī esošās mūsu armijas apmērā. Kaut vai tā viena iemesla dēļ, lai kārtējai jeņķua pakaļas laizītāju mkokandai neienāktu prātā tos aizsūtīt vēl uz kādu Afganistānu vai Irāku. Kur mūs, starp citu, vietējie uzskata par okupantiem …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > dzeris49 07.01.2015. 19.05

    >> Kaspars

    Kas attiecas uz Nato un 5-to pantu. Cerība – muļķu mierinājums. Ja Nato sāks uzbrukumu Krievijai, no viņiem pāri paliks tik vien kā Havaju salas. Arī no Krievijas – maz kas. Taču kaut vai tīri teritorijas ziņā jeņķi nekad nespēs noklāt visu Krieviju – tomēr 1/6 daļa no pasaules. Tā ka no tiem 140 miljoniem izdzīvos 20-30-40 … Toties no jeņķu gandrīz 500 miljoniem aptuveni tikpat … pārsvarā tie, kuri tajā brīdī atradīsies ārzemēs. Tu domā, ka šie scenāriji nav pētīti un analizēti? Rezultātā – kā minimums koflikta rezultāts būs PĒCAKARA būs paritāte, bet faktiski Amerika būs iznīcināta pilnībā un pārvērsta par tuksnesi, kamēr Sibīrijas sniegos un taigā dažs labs eskimoss vai tunguss pat i nepamanīs, ka kaut kas pasaulē ir mainījies … )

    Un tagagd pasaki man. Vai tu tiešām domā, ka izlutinātie, izlepušie, pie visa gatavā visu Pasaule ekspluatēt pieradušie jenķi, kuriem ir ļoti, ļoti daudz ko zaudēt, ZINOT ŠO, uzsāks karu kaut kādas Baltijas dēļ? … ha … ha … ha … un vēleiz – ha. Klausies vien tālāk viņu pasakās un tici viņu solījomiem. Tāds Janukovičš arī klausījās un ticēja. Nu un kur viņš ir tagad? Kur ir viņa valsts? … : )

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Pelēkais Vilks 07.01.2015. 10.33

Cienījama un atbildīga rīcība.

Latvijas varasvīriem un sievām tagad atliek tikai lūgt atļauju pārtulkot grāmatu.

+27
0
Atbildēt

6

    Edgars Avotiņš > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 11.04

    Pilnībā piekrītu

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 14.00

    „… gandrīz 100 lappušu biezā rokasgrāmata … „ ? Cienījama un atbildīga? … : )))

    Patiesībā tā ir kārtējais kara histērijas piemēriņš. Paši pūta, paši dega …. nabaga nelgas …. : )

    Bet nu – katrs jau izklaidējas kā tam tīk. Šo 100 lappušu absolūtā sviesta vietā pilnīgi pietiktu ar vien vienīgu pat ne teikumu, bet frāzi – NEKURINIET PAŠI KARU! Ko leišu tauta varētu pateikt saviem valdošajiem kretīniem. Tad arī nevajadzēs ne no kā baidīties. Un, ja jums ir Prezidentes vietā traka bāba, tad pārvēliet to! Tik vien … : )))

    Bet. Ja spļaujat acīs kaimiņam, ļaujat saviem neadekvātajiem kretīniem ārdīties, atbalstāt pro-fašistiskus valsts apvērsumus tepat blakus, kūdāt uz karu ukrus un vēl apgādājat tos ar ieročiem … tad ir jābūt gatavam par savām cūcībām samaksāt! Un kā minimums – jābūt gatavam, ka karš no ukru zemes atnāks arī pie jums. Tas attiecas ne tikai uz Lietuvu vai Latviju, bet jebkuru valsti. Arī jeņķus. Globalizācija odnako … : )))

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 14.25

    kretīniem ārdīties …?

    Man bērnībā skolā mācīja papīra lentes uz stikliem līmēt, zem galda slēpties, uz patvertni soļot, granātu mest, gāzmaskā pa mežu skraidīt, ar gaiseni mērķī šaut … PSRS izvirtības tiešām varētu nosaukt par kretīnu ārdīšanos.

    Leišu grāmatiņa ir vien minimālā intrukcija ārkārtas situācijai. Ja sabierībā kaut 1 no 10 zinās ko darīt apšaudes laikā, tad varēs arī apkārtējos pamācīt un civilo upuru būs mazāk, ja nu … nedod Dievs …

    Kurmi – Tu reāli tici, ka Gribauskaites izrunāšanās nosaka vai Krievija sāks vai nesāks karu pret Lietuvu? Jeb Tu nosapņoji, kā Lietuva uzbrūk un iekaro Krieviju? Es Tev ieteiktu zāļu tējas padzert – runā ka palīdzot.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 15.06

    >> avotiņš

    Nezinu, cik tev gadiņu, bet pieļauju, ka drīz jau būs pensijā jāiet, ko? Tad jau lieliski visu zini un saproti – „tev bērnībā” bija „aukstā kara” laiki. Pēc tīri neseniem un svaigiem „karstā kara” laikiem. Plus norisinājās kariņš Korejā, Vjetnamā, visādi atomdraudu koflikti Kubā u.t.t. Netēlo nu idiotu. Ar gāzmaskām pa ielām tajos laikos skraidīja un bumbu patversmēs mācības rīkoja arī Eiropā un štatos …

    „minimālā intrukcija” … uz 100 lapām !? … Bail iedomāties, līdz kādai tad „normālai” instrukcijai leišu marastiķi aizdomāsies … : ))))

    Gribauskaites izrunāšanās? Nea. Vienīgais tās rezultāts ir leišu produktu boikots Krievijā. Tāpat kā latviešu. Mēs esam pundurvalsteles, kuras spēlē vismaz divas līgas zemāk nekā lielie puikas. Un dažam labam kretīnam pie Siles tas neliek mieru. Niez tā pakaļa, tā gribas uzlekt augstāk par to, lai Vašingtonā kāds pamanītu viņu „centību”. Paslavētu. Uz pleca uzsistu. Un šīs savas nožēlojamās godkāres dēļ viņi ir gatavi pusi valsts ekonomikas no sliedēm nolaist. Niecības, kurām valsts un tauta patiesībā ir pie kājas jeb rinkeviča gadījumā – tūpļa vietā.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 15.23

    Tev ieteiktu zāļu tējas padzert – runā ka palīdzot.

    ———————–

    tam idiotam kurmim nekas vairs nevar palīdzēt!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 15.28

    aivarsk

    tam idiotam kurmim nekas vairs nevar palīdzēt!

    _____________

    Labi uzasināta lāpsta derēs, vai universālais krievu un kupraino dakteris.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

v_rostins > v_rostins 07.01.2015. 13.19

rasma_karklina

Gribas uzzināt, cik daudz tur apskatītas pilsoniskās pretošanās iespējas

________________

Labākais, ko piektās kolonnas, ZRP(v,) pārstāve spēj ierosināt? Šeit nav Indija un civilizētie angļi, Latvijas apstākļos ir runa par visnecilvēciskākiem organismiem, kādi reiz rāpojuši pa mūsu planētu un kuru zvēriskums sasniedzis savu apogeju. Atgādināšu nezinīšiem, vai tiem, kuri izliekas par pamuļķīšiem, ka tūkstoši Krimas tatāru, kuri jau nogalināti vai aizmukuši, pat nebija ņēmuši rokās ieročus, lai aizstāvētu savu zemi.

http://www.lettia.lv/lv_a_baigais-gads.html

+7
-7
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 14.39

Atvainojiet, bet Jums kautkāds panaivs skats uz Krievijas agresiju. Kāda nevardarbīgā pretošanās agresijas gadijumā?

Donbasā citādi domājošos ieliek pagrabā un spīdzina, nogalina vai vienkāršākos gadījumos piekauj un publiski pazemo tur pat uz ielas.

Tagad pēc Betmena(viens no populārākajiem Luganskas kaujinieku komandieriem) noslepkavošanas arī pro-krieviskajos avotos ir pilns ar viņu pašu intervijām, kur viņi paši šo visu stāsta, paskaidrojot, ka tas bija nepieciešami.

Atmodas periods bija nedaudz cita lieta, jo Gorbačovs centās rādīt Rietumiem civilizētas valsts iespaidu – patreiz vairs tā nav.

Pēc decembrī notikušā Čečenu kaujinieku uzbrukuma, viņu mājas ar tajās esošajiem tuvieniekiem tika nodedzinātas. Un Krievija to pat neslēpa.

+9
-7
Atbildēt

0

viedoklis_lv > viedoklis_lv-2 07.01.2015. 15.23

Nevardarbīga pretošanās ko izmantoja Gandijs, paredz ka Tu ej bez ieročiem tieši nāvē, lai izsauktu lokālās un/vai starptautiskās sabiedrības reakciju. Tā neparedz ka atgriezies sveikā

http://www.youtube.com/watch?v=oooSpzJT1cU

+2
0
Atbildēt

0

Kurmītis > Kurmītis-2 07.01.2015. 15.50

>> Avotiņš

Par kādu „Krievijas agresiju” tu murgo? Salasījies esi banderu propagandu? Attiecīgā uz Latviju Krievija pirms 20 gadiem IZVEDA savu armiju. Un nekādu provokāciju visus šos gdus NAV bijis. Neskatoties uz mūsu politiķu ākstībām un pat atkātām rusofobiskām rupjībām. Savu armijsu pie mums pa šiem gadiem ir ieveduši jeņķi nevis krievi.

„Citādi domājošos” Ukrainā liek ne tikai pagrabā. Tos mēdz arī dzīvus sadedzināt, pirms tam tiem ar gaļas cirvīti nocērtot roku, kāju pirkstus. Kā Odesā. Labākajās SS soda vienību tradīcijās.

Par „civilizētajiem” Rietumiem labāk būtu paklusējis. Jo tieši šie „civilizētie” ir izraisījuši Pasaules vēsturē visasiņainākos karus un noslepkavojuši visvairāk cilvēku un turpina to darīt joprojām.

0
-10
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 16.28

Vēsturē visvairāk …

Vēsturē visi ir slepkavojuši cik spējuši. Palasi kā Ivans Veļikij Novgorodu “nomierināja” vai kā Sibīriju “apguva” (tas pat PSRS laika grāmatiņās daudz netiek slēpts, vien pasniedz, ka to nepareizi audzinātie kolonizatori darījuši, bet labak audzinātie tā nedarīja – nesen lasīju – Pretim Saulei) – ne sliktāk kā Spāņi Amerikā. Spāņiem tik gadījās blīvāk apdzīvota teritorija – ātrāk varēja miljonus saslepkavot.

+2
-2
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 16.31

Banderu propaganda nav diezko vajadzīga – paskaties kautvai http://vk.com/strelkov_info

Tur krievu “varoņi” paši lielās. Pēdējās dienās sakarā ar Betmena slepkavību daudz tiek apspriesta “Podvaļčiku” tēma – kopējais viedoklis, ka pareizi, tā arī vajagot.

+3
-2
Atbildēt

0

v_rostins > v_rostins 07.01.2015. 16.53

Edgars Avotiņš

Slepkavots tiešām bez gala, tikai krievu pastrādātām zvērībām vienā pašā WWII nevar līdzināties viss pārējais apzinātās civilizācijas vēsturē, arī huņņu, Zelta ordas un konkistadoru paveiktais.

+3
-3
Atbildēt

0

Kurmītis > Kurmītis-2 07.01.2015. 14.57

Tikai neapčurājies aiz priekiem … : )))

P.S. tev nav gadījumā hobijs staigāt pa krogiem vakarā un mēģināt iespļaut šķīvī kādam krievvalodīgajam? Spriežot pēc komentiem – ir … : )

P.P.S. un vēl. Baigi dīvaini. Bet krieviņi nemaz i nemēģina dzīt cenas uz leju. Tieši otrādi – viņi ir strauji kāpinājuši naftas ieguvi, tā vēl vairāk stimulējot cenu krišanos … laikam naudu vajag, kā domā? Un es pat zinu – kam. Pēdējās nedēļās viņi intensīvi „investē” Rietumeiropas biržās. Izpērk SAVU naftas un gāzes kompāniju akcijas. Šobrīd tām cenas straiji krīt un viens prātvēders Rietumos jau sarēķinājis, ka tikai šī operācijas rezultātā krieviņi jau esot nopelnījusī 20 miljardus, atgūstot par dažiem centiem to, ko pirms tam pārdeva par dolāriem … : )))

0
-11
Atbildēt

0

aivarsk > aivarsk 07.01.2015. 15.32

“ekonomists” kurmis :)))) smiekli nāk :)

laikam reāli sūdi, ja šitik daudz jau jāraksta, lai nopelnītu semuškām :)))

+9
0
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks > Pelēkais Vilks 07.01.2015. 12.02

Patiešām, varbūt nemaz tulkot nevajag. Ar nelielu piepūli es varēšu lasīt arī lietuviski.

Turklāt tulkošanas organizēšanai mūszemē noteikti iztērēs divreiz vairāk naudas nekā Lietuvā iztērēts rokasgrāmatas sarakstīšanai.

No citas puses vērtējot, varbūt var pietikt tikai ar tulkojumu “uščemļonno valodā” – t.i. tās tautības piederīgajiem, kuriem ir permanentas un nepārvaramas valodu (atskaitot dzimto krievu) apguves grūtības.

+6
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam