Rinkēvičs: Bērziņam jāņem vērā ES prezidentūras faktors, izlemjot apmeklēt 9.maija svinības Krievijā
58Saistītie raksti
Analīze /
16. oktobris
Drons kā modinātājs
Pusdienās /
9. oktobris
Vienkārši darām savu darbu
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Komentāri (58)
Ilmârs Andersons 05.01.2015. 17.18
Visus iespējamos Pū apsveica Jaunajā gadā, pat Berluskoni, Bet Bērziņu nē. Bērziņš uz Mskaavu nedrīkst doties.
0
locus 05.01.2015. 12.56
Personīgi man jau sen ir apnicis šis bezzobainais Bērziņš. Par 9. maiju. Jau Vaira gribēja būt gudrāka par visiem un ar melnu platmali galvā aizbizoja uz Maskavu, tagad Bērziņš Visu Gudrais Visu Starp Kalniem un Jūru Staigājošo Pazinējs vēl domā…. Taisni jābrīnās, ka Lietuvas un Igaunijas vadītājiem jau sen ir skaidrs, vai braukt vai nebraukt.
1
andrejs > locus 05.01.2015. 14.07
Par vīķeni – precīzi.
Rakstā gan ir runa par Rinkeviču, nevis Bērziņu.
0
J.Biotops 05.01.2015. 12.20
Jau tagad redzams, ka nekādas ES vienotas nostājas nav un nebūs. Tātad Latvijas prezidentam būs jāparāda izvēle – vai mēs esam kopā ar Čehiju, Ungāriju un visādām abhāzijām, vai to civilizētās pasaules daļu, kurā vēl mazliet saglabājusies izpratne par Krieviju, agresiju, mieru un citiem tik sarežģītiem jēdzieniem.
Tam klāt vēl nezūdošais jautājums par Baltijas valstu vienotību attiecībās ar miermīlīgo kaimiņu – to līdz šim veiksmīgi grāvuši manas valsts prezidenti pirms desmit gadiem Maskavā, pēc tam Gruzijā un pavisam nesen Sočos.
Cerības, ka šoreiz kāds apvaldīs Kājbērziņa ceļotkāri ir diezgan mazas, jo vienmēr varēs atsaukties uz to Eiropas daļu, kur mīlestība pret Krieviju dziļa un nedziestoša.
0
rinķī apkārt 05.01.2015. 11.57
Situācija ar Bērziņu un viņa vēlmi būt ” lielajam diplomātam” attiecībās ar Maskavu tikai pasvītro to, cik Latvijā ir nepieciešamas atklātas prezidenta vēlēšanas.
Tad, kad prezidenta vēlēšanas būs atklātas, tad politiskās partijas, vai arī tie deputāti, kuri būs nobalsojuši par ” nevadāmu prezidetu”, brīžos, kad prezidenta ” personiskā politika” sāks iet šķērsām valsts oficiālajai politikai, būs spiesti pielikt visas pūles, lai savu prezidentu atkal ieliktu rāmī.
Šis konteksts ap Bērziņu, Kremli un 9. maiju ir arī laba ilustrācija tai bildei, kāda var uzkārties pāri Latvijai tad, kad visa ” tauta” vēlēs ” savu prezidentu” :)
10
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 12.02
brīžos, kad prezidenta ” personiskā politika” sāks iet šķērsām valsts oficiālajai politikai
——————————
Vai Tu rakstu vispār izlasīji? Rakstā ir skaidri pateikts, ka Bērziņš darīs to, ko Rinkēvičam būs pačukstējusi Brisele.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.01.2015. 12.08
Rakstam nav šajā kontekstā nozīme. Bērziņš pietiekami bieži ir pierādījis savus stūrgalvību. Ja Bērziņš darīs to, ko viņam būs ” pačukstējusi” Brisele :) (kas tieši? ), tad tā būtu liela laime, jo Latvijas galvenais uzdevums ir neizkrist no Briseles (ES ) kopējās ārpolitikas. Latvija nedrīkst nonākt tādā situācijā, kādā šobrīd ir Ungārija, piemēram.
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 12.22
Ja Bērziņš darīs to, ko viņam būs ” pačukstējusi” Brisele :) (kas tieši? ), tad tā būtu liela laime
———————————–
Ko tieši?
Teiks, ka jābrauc – brauks. (un vienotības klaķieri pēkšņi vairs nebrēks, ka pie Kremļa sienas būs tikai Puķins un Kims) .
Pavēlēs nebraukt – nebrauks.
Un abos gadījumos būs “laime”??? … :)
Man pret tādu prezi (un valdību), kas dara to ko liek citi, nav nekādas cieņas.
0
Rolands Kirilovs > rinķī apkārt 05.01.2015. 12.47
Bat ja citi liek darīt labas un pareizas lietas, tad labāk tomēr darīt pa savam un nepareizi.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.01.2015. 13.08
andrejs. Par čukstēšanu no Briseles puses, Tavu ironiju, un cieņu pret valsti. Mūsdienās vairs nepastāv pilnīga valstu politiskā patstāvība. Arī ASV nav pilnīgi neatkarīga, ja runājam par globālo politiku. Vienīgais, kā Latvija var nosargāt savu neatkarību no Krievijas, tas ir pēc iespējas ciešāk jāintegrējas ES, jādibina pēc iespējas ciešākas attiecības ar ASV. Sapņot par kaut kādu pilnīgu LR neatkarību :) uztvert ES galvas pilsētu Briseli par Maskavu N2, tas ir analfabētisms kvadrātā, ja, protams, par šādu neatkarību nesāk runāt Latvijas vietējie kremlini.
Latvijas Republika nekad nav bijusi pilnīgi neatkarīga no politiskajiem procesiem pasaulē. Latvijas pasludinātā neitralitāte pirms 2. pasaules kara beidzās ar katastrofu, kā labi zini. Mana tracina šāda ” lepna” uzpūtība, kura nebalstās uz reālu spēku. Tādu uzspūtību šobrīd demonstrē Tu, ja neesmu pārpratis Tavu komentāru.
Kas attiecas uz 9. maiju, tad Bērziņam būtu jāseko Igaunijas un Lietuvas paraugam, un nebūtu jābrauc uz Maskavu. Uz Maskavu var braukt Obama, Merkele utt, vārdu sakot tiem, kurus Kremlis uztver kā līdzvērtīgus sarunu partnerus. Arī vēsturisko notikumu kontekstam ir sava ļoti nopietna nozīme. utt. Taču mana pirmais komentārs bija ar pavisam citu saturu. Es galveno kārt centos rakstīt par to partiju politisko atbildību ar kuru balsīm Latvijā tiek ievēlēts prezidents un par to, kā šo atbildību pastiprināt.
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 13.55
Rolands Kirilovs Bat ja citi liek darīt labas un pareizas lietas, tad labāk tomēr darīt pa savam un nepareizi.
———————————————-
to, kas ir tā labā lieta, MĒS pagaidām vēl nezinām, vai ne? :)
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 14.06
to RA
pie IR raksta par to, ka Gribauskaite un Ilvess nebrauks, bija daudz indīgu V fanu komentu (tur, lūk, būšot tikai Kims, puķins un Co) par Bērziņu, jo viņš nedeva skaidru atbildi.
Tagad, kad tikpat glumi izrunājas Rinkevičs, atskan aplausi par gudro un tālredzīgo rīcību un nepieciešamību saskaņot viedokļus.
p.s. Diez kāda saskaņa tomēr nesanāks, jo īsts Igaunijas patriots Ilvess nebrauks, bet čehu komunists Zemans brauks.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.01.2015. 14.11
andrej. Man ir pilnīgi vienaldzīgi ideoloģiski pareizi kalto :) Vienotības un NA fanu savstarpējie ķīviņi, kuru ir apsēduši šo portālu
0
Rolands Kirilovs > rinķī apkārt 05.01.2015. 15.31
Vēl nedaudz par Zemanu. Lai arī viņš manās acīs ir prokrieviska čehu tautas kļūda, par komunistu īsti viņu saukt laikam nesaukšu. Tiesa ir viņš bijis divus gadus komunistiskajā partijā, bet iestājās viņš tajā 1968 gadā, Prāgas pavasara iespaidots, un jau pirmajos “normalizācijas” gados, respektīvi 1971. gadā viņu no partijas izslēdza, kā kaitnieku:).Tīrs zociķis viņš ir.
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 19.00
Man ir pilnīgi vienaldzīgi …. savstarpējie ķīviņi
——————————-
Piekrītu, riņķīt. Man tie pat riebjas. Tāpēc jau arī centos pievērst auditorijas uzmanību IR publikas attieksmes maiņai. Par vienu un to pašu jautājumu pilnīgi vienādas domas pauž Prezidents un ministrs. Ministrs ir no pareizlatviešu partijas un saņem uzslavas. Prezidents pirms pāris dienām par tādu pašu nostāju tiek izņirgts un apsaukāts neglītiem vārdiem. skumji.
p.s. Pirms Jaunā gada IRsī novēlēju latviešiem būt vienotiem. Nezināmi personāži sakabināja mīnusus. Tas apbēdina visvairāk!
0
vilburs 05.01.2015. 11.56
Prezidentam būs grūti atturēties nebraukt, jo Sočos vēl bija silts apkampiens.
0
Rolands Kirilovs 05.01.2015. 11.50
Diemžēl diez vai izdosies parādīt vienotu Eiropas nostāju. Vecais Čehijas pamuļķis Zemans, jau paziņoja ka brauc:(
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/296929-zeman-pojede-v-kvetnu-do-moskvy-na-oslavy-dne-vitezstvi/
2
andrejs > Rolands Kirilovs 05.01.2015. 12.25
Ja pēc Rinkēviča rīkojuma Bērziņš tomēr brauks, Zēmans būs tikpat liels pamuļķis?
0
Rolands Kirilovs > Rolands Kirilovs 05.01.2015. 12.33
Tas, vai Zēmans brauks, vai nebrauks uz Maskavu nemainīs Zēmana statusu manās acīs. Pietiekami daudz muļķības jau sarunājis un sastrādājis – šis tautas vēlētais prezidents. Nepazīstu nevienu čehu, kas lepotos ar Zēmanu( bet nu nenoliedzu ka tādi ir, ja vidēji ap 10%čehu katrās vēlēšanās balso par KSČM)
0
klans 05.01.2015. 11.32
Interesanti, kāda ir ES prezidējošās valsts nostāja par maskavas apmeklēšanu 9.maijā, ko tā piedāvās dalībvalstīm.
1
andrejs > klans 05.01.2015. 11.34
Tieši tā! Straujuma un Bērziņš varētu uzdot toni. Galu galā mēs taču prezidējam… :)))
0
andrejs 05.01.2015. 11.18
uz foto divi draugi. :)
kārtējā mīkstā glumā atbilde.
atšķirībā no raksta par paša Bērziņa līdzīgo neskaidro viedokli, šoreiz indīgu un dikti kareivīgu V fanu komentāru nebūs.
1
Haris > andrejs 05.01.2015. 12.20
Tikai mīnusi būs.:)
0
klejotājs 05.01.2015. 10.07
latvijas valsts ienaidnieks kurmis atvilkās pirmdienas rītā un kremļa stilā piepļūtīja portālu.
0
traductrice 05.01.2015. 09.50
privātpersona Bērziņš var lemt uz savu galvu un doties kaut vai uz D/polu pie pingvīniem. Prezidents, lai cik neatbilstošs viņš būtu savam amatam, manuprāt, ārlietās tikai reprezentē valsts oficiālo nostāju. Nelaimīgas sakritības dēļ berjozkinam uzkrita vēl viens smags akmens uz galvas – reprezentēt visas ES oficiālo nostāju. Prezidenta individuālā nostāja var izpausties tikai apmēram tādās kategorijās, kā nosaukt Turciju par Turkmenistānu. Tāpēc, braukt vai nebraukt – lai ko teiks berjozkins, būs Rinkeviča un visas ES ārlietu politikāņu izšķiršanās. Pagaidām berjozkina izteicienus “ne balts, ne melns, ne liels, ne mazs” es interpretēju tikai kā diplomātiskos reverensus, lai būtu iespējami vairāki ceļi, nevis visi ceļi nogriezti.
4
Ebenemezers-3 > traductrice 05.01.2015. 11.40
viņam savas galvas nekad nav bijis , boļševiku laikos gos plaans ,kpss programma , tagad viņam visu priekšaa pasaka lembe.
0
andrejs > traductrice 05.01.2015. 11.45
trādutrīce 30 decembris ap 10:49…
traductrice Cik tas būs simbolisks skats – no Kremļa mūra pasaulei sūtīs sveicienu Hāgas tribunāla podsuģimijs putlers, Staļina ideju īstenotājs kims un ES prezidējošās valsts prezidents berjozkins.
0
traductrice > traductrice 05.01.2015. 12.46
andrejam
tas, ko rakstīju 30.dec., var notikt ar ļoti lielu varbūtību. Diemžēl. Tikai tas nebūs ne berjozkina individuālais, ne arī pat Latvijas politiskais lēmums. Tas būs ES kompromisu meklēšanas ceļš. Ja vien putlers nepamanīsies pastrādāt vēl kādu pilnīgu muļķību.
0
andrejs > traductrice 05.01.2015. 13.53
to Trādutrīce:
Cik ātri tā situācija mainās. :))) Toreiz jums par šo domu bija 17 plusi sakabināti, tagad tas pats teksts izpelnās mīnusus… :) Traki, vai ne? :)
0
Kurmītis 05.01.2015. 09.44
1. mani pārņem derdzīgums, lūkojoties uz šo spīdīgo, no spermas uzblīdušo, pumpaino ģīmi un dziļš kauns, ka manu valsti starptautiskajā arēnā pārstāv pedarasts, kurš piedevām vēl publiski „lepojas” ar sava tūpļa netradicionālu izmantošanu un braukā apkārt komandējumos ar savu „vīru” par valsts naudu …
2. ne jau šis idiots būs tas, kuram vajadzētu muti vērt vaļā un sākt pamācīt Prezidentu. Patiesībā Bērziņam sen vajadzēja palūgt šo kundziņu iesniegt atlūgumu, lai neapkauno savu valsti.
3. Prezidentūras faktors notiekti jāņem vērā un tieši tāpēc 9. maijā uz Maskavu jābrauc. Un tieši tāpēc, lai ES Prezidējošā valsts paustu SAVU un EIROPAS attieksmi pret iepriekšējā Pasaules kara rezultātu. Kā arī – pret jeņķu izraisīto apvērsumu un izprovocēto jauno Auksto karu, kurš var itin drīz pārtapt Trešajā pasaules karā. Jo šis Pedarasts ar savu publisko muldēšanu un kara kurināšanu nebūt nepārstāv Eiropas CILVĒKU intereses. Viņš pārstāv ASV intereses, kura šo karu izraisīja un ar tā palīdzību pelna naudu.
6
Ebenemezers-3 > Kurmītis 05.01.2015. 11.38
no kurienes raavi ka viņš pasiivais??? esi bijis ciemos?
0
aivarsk > Kurmītis 05.01.2015. 11.41
Abi stumdās, sen jau skaidrs, ka kremlis caur caurēm zils.
0
Ēriks > Kurmītis 05.01.2015. 11.48
Un kāda ir Eiropas attieksme pret iepriekšējā kara rezultātiem?Kurmītim patika PSRS okupācijas laiks Latvijā,vai ne?
0
vilburs > Kurmītis 05.01.2015. 12.07
Kurmis ir izteikts homofobs, kas varētu liecināt par viņa neradicionālo orientāciju.Viņa komentārs ir līdzīgs L.Lapsas stilam, tikai agresīvāks protams, jo anonīms.Laikam viņu ir pārņēmis dziļš niknums, ka mūsu ārlietu ministrs varēja godīgi pateikt par sevi to, ko kurmis vēl nespēj atzīt ne sev, ne sabiedrībai.
0
v_rostins > Kurmītis 05.01.2015. 14.21
vilburs
Laikam viņu ir pārņēmis dziļš niknums, ka mūsu ārlietu ministrs varēja godīgi pateikt par sevi
________________
Godīgi būtu bijis paziņot pirms vēlēšanam, lai elektorāts zinātu, ka balso par pederastu partiju.
0
DikembeSakamoto > Kurmītis 05.01.2015. 14.36
Kurš gan to nezināja? Partija, atšķirībā no Rinkeviča , jau sen bija iznākusi no pieliekamā.
0
J.Biotops 05.01.2015. 12.20
Jau tagad redzams, ka nekādas ES vienotas nostājas nav un nebūs. Tātad Latvijas prezidentam būs jāparāda izvēle – vai mēs esam kopā ar Čehiju, Ungāriju un visādām abhāzijām, vai to civilizētās pasaules daļu, kurā vēl mazliet saglabājusies izpratne par Krieviju, agresiju, mieru un citiem tik sarežģītiem jēdzieniem.
Tam klāt vēl nezūdošais jautājums par Baltijas valstu vienotību attiecībās ar miermīlīgo kaimiņu – to līdz šim veiksmīgi grāvuši manas valsts prezidenti pirms desmit gadiem Maskavā, pēc tam Gruzijā un pavisam nesen Sočos.
Cerības, ka šoreiz kāds apvaldīs Kājbērziņa ceļotkāri ir diezgan mazas, jo vienmēr varēs atsaukties uz to Eiropas daļu, kur mīlestība pret Krieviju dziļa un nedziestoša.
0
rinķī apkārt 05.01.2015. 11.57
Situācija ar Bērziņu un viņa vēlmi būt ” lielajam diplomātam” attiecībās ar Maskavu tikai pasvītro to, cik Latvijā ir nepieciešamas atklātas prezidenta vēlēšanas.
Tad, kad prezidenta vēlēšanas būs atklātas, tad politiskās partijas, vai arī tie deputāti, kuri būs nobalsojuši par ” nevadāmu prezidetu”, brīžos, kad prezidenta ” personiskā politika” sāks iet šķērsām valsts oficiālajai politikai, būs spiesti pielikt visas pūles, lai savu prezidentu atkal ieliktu rāmī.
Šis konteksts ap Bērziņu, Kremli un 9. maiju ir arī laba ilustrācija tai bildei, kāda var uzkārties pāri Latvijai tad, kad visa ” tauta” vēlēs ” savu prezidentu” :)
6
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 12.02
brīžos, kad prezidenta ” personiskā politika” sāks iet šķērsām valsts oficiālajai politikai
——————————
Vai Tu rakstu vispār izlasīji? Rakstā ir skaidri pateikts, ka Bērziņš darīs to, ko Rinkēvičam būs pačukstējusi Brisele.
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 12.22
Ja Bērziņš darīs to, ko viņam būs ” pačukstējusi” Brisele :) (kas tieši? ), tad tā būtu liela laime
———————————–
Ko tieši?
Teiks, ka jābrauc – brauks. (un vienotības klaķieri pēkšņi vairs nebrēks, ka pie Kremļa sienas būs tikai Puķins un Kims) .
Pavēlēs nebraukt – nebrauks.
Un abos gadījumos būs “laime”??? … :)
Man pret tādu prezi (un valdību), kas dara to ko liek citi, nav nekādas cieņas.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.01.2015. 13.08
andrejs. Par čukstēšanu no Briseles puses, Tavu ironiju, un cieņu pret valsti. Mūsdienās vairs nepastāv pilnīga valstu politiskā patstāvība. Arī ASV nav pilnīgi neatkarīga, ja runājam par globālo politiku. Vienīgais, kā Latvija var nosargāt savu neatkarību no Krievijas, tas ir pēc iespējas ciešāk jāintegrējas ES, jādibina pēc iespējas ciešākas attiecības ar ASV. Sapņot par kaut kādu pilnīgu LR neatkarību :) uztvert ES galvas pilsētu Briseli par Maskavu N2, tas ir analfabētisms kvadrātā, ja, protams, par šādu neatkarību nesāk runāt Latvijas vietējie kremlini.
Latvijas Republika nekad nav bijusi pilnīgi neatkarīga no politiskajiem procesiem pasaulē. Latvijas pasludinātā neitralitāte pirms 2. pasaules kara beidzās ar katastrofu, kā labi zini. Mana tracina šāda ” lepna” uzpūtība, kura nebalstās uz reālu spēku. Tādu uzspūtību šobrīd demonstrē Tu, ja neesmu pārpratis Tavu komentāru.
Kas attiecas uz 9. maiju, tad Bērziņam būtu jāseko Igaunijas un Lietuvas paraugam, un nebūtu jābrauc uz Maskavu. Uz Maskavu var braukt Obama, Merkele utt, vārdu sakot tiem, kurus Kremlis uztver kā līdzvērtīgus sarunu partnerus. Arī vēsturisko notikumu kontekstam ir sava ļoti nopietna nozīme. utt. Taču mana pirmais komentārs bija ar pavisam citu saturu. Es galveno kārt centos rakstīt par to partiju politisko atbildību ar kuru balsīm Latvijā tiek ievēlēts prezidents un par to, kā šo atbildību pastiprināt.
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 13.55
Rolands Kirilovs Bat ja citi liek darīt labas un pareizas lietas, tad labāk tomēr darīt pa savam un nepareizi.
———————————————-
to, kas ir tā labā lieta, MĒS pagaidām vēl nezinām, vai ne? :)
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 14.06
to RA
pie IR raksta par to, ka Gribauskaite un Ilvess nebrauks, bija daudz indīgu V fanu komentu (tur, lūk, būšot tikai Kims, puķins un Co) par Bērziņu, jo viņš nedeva skaidru atbildi.
Tagad, kad tikpat glumi izrunājas Rinkevičs, atskan aplausi par gudro un tālredzīgo rīcību un nepieciešamību saskaņot viedokļus.
p.s. Diez kāda saskaņa tomēr nesanāks, jo īsts Igaunijas patriots Ilvess nebrauks, bet čehu komunists Zemans brauks.
0
andrejs > rinķī apkārt 05.01.2015. 19.00
Man ir pilnīgi vienaldzīgi …. savstarpējie ķīviņi
——————————-
Piekrītu, riņķīt. Man tie pat riebjas. Tāpēc jau arī centos pievērst auditorijas uzmanību IR publikas attieksmes maiņai. Par vienu un to pašu jautājumu pilnīgi vienādas domas pauž Prezidents un ministrs. Ministrs ir no pareizlatviešu partijas un saņem uzslavas. Prezidents pirms pāris dienām par tādu pašu nostāju tiek izņirgts un apsaukāts neglītiem vārdiem. skumji.
p.s. Pirms Jaunā gada IRsī novēlēju latviešiem būt vienotiem. Nezināmi personāži sakabināja mīnusus. Tas apbēdina visvairāk!
0
Rolands Kirilovs 05.01.2015. 11.50
Diemžēl diez vai izdosies parādīt vienotu Eiropas nostāju. Vecais Čehijas pamuļķis Zemans, jau paziņoja ka brauc:(
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/296929-zeman-pojede-v-kvetnu-do-moskvy-na-oslavy-dne-vitezstvi/
0
andrejs 05.01.2015. 11.18
uz foto divi draugi. :)
kārtējā mīkstā glumā atbilde.
atšķirībā no raksta par paša Bērziņa līdzīgo neskaidro viedokli, šoreiz indīgu un dikti kareivīgu V fanu komentāru nebūs.
0
Kurmītis 05.01.2015. 09.44
1. mani pārņem derdzīgums, lūkojoties uz šo spīdīgo, no spermas uzblīdušo, pumpaino ģīmi un dziļš kauns, ka manu valsti starptautiskajā arēnā pārstāv pedarasts, kurš piedevām vēl publiski „lepojas” ar sava tūpļa netradicionālu izmantošanu un braukā apkārt komandējumos ar savu „vīru” par valsts naudu …
2. ne jau šis idiots būs tas, kuram vajadzētu muti vērt vaļā un sākt pamācīt Prezidentu. Patiesībā Bērziņam sen vajadzēja palūgt šo kundziņu iesniegt atlūgumu, lai neapkauno savu valsti.
3. Prezidentūras faktors notiekti jāņem vērā un tieši tāpēc 9. maijā uz Maskavu jābrauc. Un tieši tāpēc, lai ES Prezidējošā valsts paustu SAVU un EIROPAS attieksmi pret iepriekšējā Pasaules kara rezultātu. Kā arī – pret jeņķu izraisīto apvērsumu un izprovocēto jauno Auksto karu, kurš var itin drīz pārtapt Trešajā pasaules karā. Jo šis Pedarasts ar savu publisko muldēšanu un kara kurināšanu nebūt nepārstāv Eiropas CILVĒKU intereses. Viņš pārstāv ASV intereses, kura šo karu izraisīja un ar tā palīdzību pelna naudu.
1
v_rostins > Kurmītis 05.01.2015. 14.21
vilburs
Laikam viņu ir pārņēmis dziļš niknums, ka mūsu ārlietu ministrs varēja godīgi pateikt par sevi
________________
Godīgi būtu bijis paziņot pirms vēlēšanam, lai elektorāts zinātu, ka balso par pederastu partiju.
0
andrejs > andrejs-18 05.01.2015. 14.07
Par vīķeni – precīzi.
Rakstā gan ir runa par Rinkeviču, nevis Bērziņu.
0
andrejs > andrejs-18 05.01.2015. 11.45
trādutrīce 30 decembris ap 10:49…
traductrice Cik tas būs simbolisks skats – no Kremļa mūra pasaulei sūtīs sveicienu Hāgas tribunāla podsuģimijs putlers, Staļina ideju īstenotājs kims un ES prezidējošās valsts prezidents berjozkins.
0
traductrice > traductrice 05.01.2015. 12.46
andrejam
tas, ko rakstīju 30.dec., var notikt ar ļoti lielu varbūtību. Diemžēl. Tikai tas nebūs ne berjozkina individuālais, ne arī pat Latvijas politiskais lēmums. Tas būs ES kompromisu meklēšanas ceļš. Ja vien putlers nepamanīsies pastrādāt vēl kādu pilnīgu muļķību.
0
andrejs > andrejs-18 05.01.2015. 13.53
to Trādutrīce:
Cik ātri tā situācija mainās. :))) Toreiz jums par šo domu bija 17 plusi sakabināti, tagad tas pats teksts izpelnās mīnusus… :) Traki, vai ne? :)
0