Maksimāla atklātība: visu valsts darbinieku algas internetā

48

Komentāri (48)

Absints 10.12.2014. 11.34

piekrītu, bet ne vārdu, uzvārdu līmenī, jo tad vajadzīgas detaļas un grāmatveža zināšanas, lai algu, ņemot vērā visas iepriekšējā mēneša lietas, pārrēķinātu.

Amatu algas, vidējās faktiskās algas pa kategorijām un iestādēm/vietām apmaksātas no valsts budžeta gan noderētu.

+1
-1
Atbildēt

1

    edge_indran > 10.12.2014. 12.01

    ——-

    “Vajadzēs” – tas ir atslēgasvārds šīs akcijas organizētāju mērķu apzināšanai.

    Valsts pārvaldes “kreisā” roka izpalīdz “labajai” – organizē pieprasījumu.

    Bezjēga bezjēgu dzen!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

west 10.12.2014. 08.48

Jebkurām algām un naudas izlietojumam, kas ņemts no budžeta (mūsu) naudas ir jābūt brīvi pieejamam un apskatāmam.Izņemot to, kas ir valsts noslēpums, bet ar šauriem, stingriem noteikumiem.

Ja nūsu naudu iekasē atklāti, tad tās izlietojumu ir jāredz. Tā nav ziņķārība, bet kontroles iespēja.

+7
0
Atbildēt

1

Absints 09.12.2014. 15.44

Tas, ko saku- lai saprastu, kāpēc viens vai otrs algas skaitlis ir tāds vai citāds, ir jābūt ļoti pilnai informācijai. Es, zinot savu algu, parasti nezinu, cik man būs aprēķināts, jo neesmu grāmatvedis, lai precīzi zinātu aprēķina algoritmu, ja pagājušo mēnesi esi slimojis, kādu dienu esi bijis atvaļinājuma, vai atvaļinājumā esi bijis iepriekš, ir tik un tik apgādājamie, bijis komandējums, piemaksa par papilddarbu vai atvilkums par kaut ko, kas aiziet nodokļos, kas pārskaitījumos, kā to ietekmē darba dienu skaits mēnesī utt. Skolotājiem tas būtu stundu un konsultāciju skaits, piemaksa par burtnīcu labošanu, gatavošanos. fakultatīvās nodarbības, pulciņi, kursi, aizvietošana, atvaļinājumi, slimības, piemaksas, prēmijas utt. Bez tā divas algas nav salīdzināmas, Bez tā, un bez grāmatveža zināšanām, kā algu aprēķina.. nav nekādas jēgas. Un gandrīz par katru darbiņu jau kaut ko rēķina. Ir jārēķina, un nez vai Straujumas gribētā vienkāršā aritmētiskā formula vispār ir iespējama.

Tāpēc šis ir tikai populistisks gājiens, kas reāli neko nedos.

+2
-2
Atbildēt

4

    WAT > 09.12.2014. 16.40

    Ķīp, tas ir LR( nodokoļu maksātāju, pamatā to kas reāli uzražo PV ) piķis vai tas ir Tavs piķis no kā tiek maksāts, Tev maksā kas ? Jānis Bērziņš no sava kokrūpniecības rūpala? Vai Vaņka Kozlodujevs no savām naftas, svet-met štellēm? Vai varbūt Olafs Karlsons no sava banku rūpala? Ja Tev maksā LR( eiropas savienībā arī ES, kas ir tie paši ES nodokļumaksātāju cipariņi)tad man kā nodokļumaksātājam ir tiesības zināt, kur paliek mans piķis, elementāri. Tamdēļ es arī uzskatu, ka arī privātie, kas plaši izmanto ES,budžeta piķi būtu izgaismojami.

    Skauģis neesmu, bet piegriezusies LR sistēma, kur budžetniekiem vienmēr ir par īsu, savukārt pašu budžetnieku paliek vairāk un vairāk no gada gadā, pakam budžetniekiem vienmēr ir viss”pučkom” ar soc. spilveniem , bonusiem, garantētu nākotni utt.

    Tie paši učuki. kaut kā es nevarētu teikt, ka pat attālināti LR izglītības sistēma būtu pārtraukusi savu lejupslīdi, ja nedod Dies vecāki sīko atstāj pašplūsmā(cerībā ka skolā kaut ko iemāca), ātri var iedzīvoties šaušalīgos zināšanu robos, arī no tā saucamajām TOP skolām .

    Mediķi vispār ir atklājuši āderi apvienot kapitālisma(apdrošināšanas) sistēmu, eiropas sociālismu( budžets) un papildus vēl sovoka sistēmu(konvertiņi), un tik ņaud nav nav nav nav, dod dod dod dod…

    Tāpēc ir tikai godīgi, ja nodokļu maksātājs zina cik ta par konkrēto darbu saņem vaidētājs, vai nespējnieks ,kam nav nav nav, un nesanāk un nesanāk, ja cipars patiesi ir smieklīgs, to jebkurš veseli domājošs cilvēks zina,kādi ir dzīvei nepieciešamie izdevumi, tad arī var skatīties caur pirkstiem uz nekvalitatīvo pakalpojumu, savukārt ja uztjūnē samaksu ar dažādiem bonusiem līdz godīgam ciparam , bet turpina ņerkstēt un pieprasīt vēl,un vēl, un vēl, tad nu varēs godprātīgi pateikt aci pret aci, ko domājam par šādu attieksmi.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 09.12.2014. 18.35

    tāpēc jau nevajag zināt, cik skolotājai Kalniņai par slimības dienām aprēķināts. Pietiktu zināt ,cik skolā X vidēji saņem, 1. kategorijas skolotājs. Tāpēc jau nevajadzētu publicēt gabaldarbu izcenojumus – cik maksā par viena baļķa sazāgēšanu, lai pārbaudītu pašvaldībai piederošas zāgētavas apmaksu gatera strādniekam Bērziņam. Ja to dara, tad vajadzētu visiem arī nodrošināt grāmatvedības kursus. Es, piemēram, nespēju pārrēķināt gatera strādnieka Bērziņa algu, un pat, ja mācētu, man būtu nepieciešams zināt, ka pagājušo mēnesi viņš rāvies ar zarainajiem ozola bluķiem, un tāpēc izcenojums cits.

    Augstākās kvalifikācijas skolotājiem, piemēram, maksā par lekciju lasīšanu, un, kā nezinot, ka nolasītas Z lekcijas, kā es varēšu saprast algas lielumu tai mēnesī?

    WAT – nav runa par to slēpt vai neslēpt informāciju, runa ir par to, ka bez detaļām un grāmatvedības zināšanām šī informācija būs bezvērtīga.

    Mērķis ir skaists, es arī esmu par atklātību, tikai vajag arī reāli paskatīties, ko var un ko nevar izdarīt.

    Latvijā gan ir daudz puritānisko likumu – likumu ar cēlu mērķi, bet nerealizējamu procedūru. Likumi, kas ir pareizi, bet dzīvē nedarbojas, vai pat sasniedz pretēju rezultātu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > 09.12.2014. 19.44

    Pirms kāda laika strādāju izglītības iestādē. Bardaks pilnīgs. Manu slodzi likvidēja, it kā. Tad nu gribētos zināt, vai manā vietā nestrādāja kāda mirušā dvēsele, varbūt pat vairākas, jo līdzīga profila citā iestādē attiecīgajam amatam bija pat četras pilnas slodzes.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 10.12.2014. 01.03

    ——-

    Maksimāla atklātība: visu valsts darbinieku algas internetā.

    ===============================================================================

    Nepietiek ar regulārajiem Valsts Kontroles revizījas ziņojumiem par “pārtēriņiem”? Prātiņ, nāc pie pilsonīšiem – 4.maija režīma 25. jubilejas gadadienas priekšvakarā turpināt Gorby laiku muļķošanos?!

    http://sovposters.ru//2010/3/4/99148rm_37_1981.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Lilija 09.12.2014. 15.05

Man nekas nav pretī, ja alga tiek publiskota, taču likums ir viens, tad jāpublisko visu iedzīvotāju darba algas, kas strādā valsts sektorā. Otrkārt es esmu pret vārdu publiskošanu, bet tā vietā rakstīt amatu un nostrādātās stundas, kā arī darba algas pedagogiem Eiropas Savienībā.

+2
-2
Atbildēt

1

    zanE. > Lilija 09.12.2014. 19.54

    ….valsts pārvaldē strādājošo darba algas ir pieejamas institūciju mājas lapās…ar visiem vārdiem un uzvārdiem…jau šobrīd tas nav nekāds noslēpums un ar to var iepazīties jebkurš…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Absints 09.12.2014. 12.26

Piekrītu – lai būtu korekti, būtu jāpublicē visu ierēdņu atalgojums, ne tikai skolotāju. Kā arī tas, par ko aprēķins veikts, skolnieku, pacientu, burtnīcu skaits, izmazgātie kvadrātmetri apkopējai, bērnu skaits, slimības, atvaļinājumi, tajā skaitā bezalgas, ja tādas bijušas, vecums… Jo kā gan citādi sapratīsi, kāpēc Līgai par 50 eiro aprēķināts vairāk kā Daigai.. ka tik Līga nav draudzene direktorei… Un cik soda kvītis izlīmējis policists, un cik valsts degvielas notērējis, un cik prēmijā par labu darbu saņēmis, un kāpēc viņa darbs ir labāks kā kolēģim, un kad forma pēdejo reizi iedota, un vai ir ģērbšanās skapīts ugunsdzēsējam, un cik līķus morgas sanitārs pagājušo mēnesi ir apkalpojis, un.. Un pensionāri jau ar saņem no valsts, tiem vajadzētu pamatojumu par cik padomju un nepadomju gadiem aprēķins veikts, kāda ir bijusi alga pirms pensijas…

Absurds!

Tajā pašā laikā statistikas dati gan noderētu – cik vidēji saņem skolotājs, sanitārs, policists attiecīgā skolā, iestādē, mēnesī…

Tas viss ir kārtējais solis sabiedrības ohlokratizācijā. Pūļa varas ieviešanā.. Jo kāds ir mērķis- lai gatera strādnieks Mazsalacā varētu apskatīties, cik tad saņem bērnu dārza audzinātāja Grobiņā. Izdarīt secinājumus, un paust savu viedokli. Nebūdams ne finansists, ne pat grāmatvedis, un ne pat izglītības darbinieks! Varēs izgāzt žulti, bļaut, salīdzināt…

Tikai kāds praktiskais rezultāts no tā? Secinājums, ka gatera strādnieks bez jebkādas izglītības caurmērā nopelna mazāk, kā bērnu dārza audzinātāja ar pedagoģisko izglītību?

+3
-4
Atbildēt

7

    Normunds > 09.12.2014. 14.13

    Atkal demagoģija! Kam nav ko slēpt, tas nebaidās no savas algas publiskošanas. Jābaidās tiem, kas saņem nepamatotu atlīdzību, un esmu pārliecināts, ka tādu atradīsies ne mazums.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Normunds > 09.12.2014. 14.15

    Nepamatota atlīdzība – mirušās dvēseles, visādi pierakstījumi, direktoriem pietuvinātie utt. Timēr ir skolotāji, kas pat neiet skolas ēstuvē paēst, jo jāmaksā komunālie un jāaudzina bērni. Lai top gaisma!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > 09.12.2014. 16.15

    Normund, Tev ir ko slēpt? Ja nav, tad varbūt rādīsi priekšzīmi atklātībā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    WAT > 09.12.2014. 16.47

    Uldi, Norča visticamākais rukā kādā privātstruktūrā, kā algots darbinieks( no iepriekšējās retorikas), viņam maksā privātais un viņš kā privātais saņem, tāpēc TEV NEBŪS BĀZT DEGUNU viņa makā.

    Savukārt ja Tev maksā naudu budžets, tam starpā Norča ar saviem nodokļu maksājumiem, lai cik lieli tie nebūtu ( viņš rada PV) , viņam ir tiesības zināt kā tērē viņa naudiņas, negribi atklātību, welcome bŗīvajā tirgū…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > 10.12.2014. 10.52

    WAT, es esmu brīvajā tirgū – tā ka droši ar savu degunu vari doties tālāk ;)

    Man vienkārši šķiet nejēdzīgi, ka ir atrasti “galvenie korumpanti”, kurus tagad ar atklātību izvedīs tīros ūdeņos.

    Baigi daudz esi saskāries ar korumpētiem skolotājiem? Daudzi skolotāji prasa pateicības un, ja nesamaksāsi, tad kontroldarbu nevarēs pildīt? Nu labi, Tu tagad zināsi skolotāja X algu – Tu uzskati sevi par kompetentu novērtēt vai viņam ir tiesības pretendēt uz algas palielinājumu? Tiešām tici, ka tur atklātos kādas “tūkstošu” algas? Un, ja iedomājamies citas ar budžetu saistītas sfēras? Vai citās tās “tūkstošu” algas figurētu ar augstu ticamību?

    Manuprāt, enerģija vismaz sākotnēji būtu jāveltī korumpētākām sfērām. Un tas, ka kāds darbojās privātā sfērā vēl nebūt nenozīmē, ka tam ar korupciju (attiecīgi arī mūsu naudas tērēšanu) nav nekāda sakara.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > 10.12.2014. 11.10

    enerģija vismaz sākotnēji būtu jāveltī korumpētākām sfērām

    ——————

    Cik tur caurmēra skolā ir direktora vietnieku? Septiņi?! Nu tad arī paskatīsimies, kādas algas ir uztjūnētas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > 10.12.2014. 11.17

    Administrācija (direktori, vietnieki) un skolotāji nav viens un tas pats. Vai gadījumā administrācijas algas jau šobrīd netiek publiskotas?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

WAT 09.12.2014. 11.41

Te nu retā reize , Doveikam piekrist.

Budžets ir nodokļu nauda ( tamstarpā ar ES subsidētās anštaltes), kāpēc tad uzņēmēju līgumi tiek publicēti IUB kur nebūt klāt ES un budžeta naudas?

1. Jāpublicē visi saraksti kas saņem no budžeta un ES ( kā kāds iegrābjas ES fondā, tā lūgtum, publicē savas aldziņas arī privātās struktūras pārstāvi).

2. Loģiski , ka nav jāņem vieni učuki jāizgaismo, bet kā augstāk minēju, visi kas grābājas gar ES un LR budžeta skaitļiem.

Iespējams, ka pat privātstruktūras, kas līdz kaut kādam nopietnam agrozījuma īpatsvaram apkalpo budžetu ( par piemēru >66-70%), būtu apgrūtinātas ar pienākumu atklāties.

Kādi gan noslēpumi? Tie kas ražo PV brīvajā tirgū, tie jā, tie var droši nerādīt, kādas algas, bet tie kas budžetu plicina ,gan var nečīkstēt par privātās dzīves aizskārumu, ja aizskar var nestrādāt tādās vietās ,kur budžetu zāģē…, kuru samet pirmie, bet tādās kas paši medī brīvajā tirgū.

+14
-1
Atbildēt

0

Drosma 09.12.2014. 09.33

Lūk,es jau pirms kādiem gadiem diviem trijiem aicināju literātus, kuri brēca pret debesīm,ka mirst badā, lai publicē savus ienākumus. Cik saņem no izdevniecībām – grāmatu un žurnālu, cik no pašvaldībām pabalstos, cik no VKKF, cik no visādām citādām gan valsts, gan pašavaldību, gan privātpersonu sponsorētām organizācijām.

Kādam rakstniekam tādi ienākumi ,pāris tūkstoši mēnesī, ir pazemojoši maz, jo viņš taču ir radošs gars, nevis kaut kāds nīkulis skolotājs, kādam iesācējam skribentam tas ir sapnis vasaras naktī. Nu bet tad esam atklāti un runājam tiešu valodu.

Es teiktu vēl vairāk – ka likumam būtu jānosaka, ka visa valsts naudas plūsma ir caurspīdīga.

Tā pati KM tagad slēdz līgumu par LMM celtniecību sadarbībā ar AB baņķieriem. Mēs visi zinām, ka brīdī,kad baņķieri ir sadalījuši sev miljonīgās peļņas – kaut ko atmet arī labdarībai. Skaidrs,ka AB LMM celtniecībā ieguldīs naudu, lai ar to pēc tam pelnītu. Uz kā rēķina ? Kur ir šie līgumu nosacījumi?

Jā, un atkal atkārtošos – ideja publicēt tikai skolotāju darbalgas, tā ir čekas un kremļa taktika – diktāts. Citādi to nenosaukšu.

Ja naudas lietas būtu atklātas – kremļa troļļiem nebūtu argumentu. Tā kā redzēsim – kā mūsu varas vīri un sievas šīs lietas risinās – Latvijas valsts vai kremļa interesēs.

+3
-3
Atbildēt

1

    DikembeSakamoto > Drosma 09.12.2014. 11.27

    Nevis kremļa, bet Telavivas diktāts. Kremļa diktāts ir Rīgas krievu skolas, kurās, prognozēju, būs bagātākie postpadomju telpas skolotāji.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ināra Auziņa 09.12.2014. 09.15

Vienīgi neviens no tiesību zinātājiem, nekad nekur nepamato, kāpēc informācijai ir jāliek klāt vārds un uzvārds, kāpēc nepietiek ar anonīmu informāciju par algas apjomu. Anonīma informācija arī dotu iespēju sabiedrībai izvērtēt kam ir tērēti budžeta līdzekļi un dotu iespēju valsts pārvaldē nodarbinātajiem pasargāt savu privāto dzīvi. Manuprāt publiskojot vārdus un uzvārdus, valsts pārvaldē nodarbināto tiesības uz privātās dzīves aizsardzību tiek pārlieku ierobežotas un ka mērķi, lai sabiedrība būtu informēta par naudas izlietojumu, var sasniegt arī citādāk, piemēram, publicējot amatu un izmaksāto algu.

+2
-5
Atbildēt

2

    Andris Doveiks > Ināra Auziņa 09.12.2014. 09.19

    Bet kāda problēma? Mums no Norvēģijas ved dzimumgrāmatiņas, bet kāpēc neatvest tieši šo jautājumu? Tur PILNĪGI VISU ienākumus katru gadu noteiktā datumā publisko ar vārdiem un laikam adresēm arī!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Ināra Auziņa 09.12.2014. 11.22

    Kā tad mēs zināsim, cik kurš saņem? Man ir aizdomas, ka te baigā bļaušana dēļ mirušajām dvēselēm. Ja būs vārdi un uzvārdi, uzzināsim visādus brīnumus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

apmulsis 09.12.2014. 08.47

Nevajadzētu gluži kļūt visiem “vienlīdzīgiem”, kā “komunismā”. Bet diskusijas gan ir vajadzīgas.

Inequality ‘significantly’ curbs economic growth – OECD

http://www.bbc.com/news/business-30390232

+2
-1
Atbildēt

0

StopPutinRegime 09.12.2014. 08.41

Cik autors būs zinoš, ja redzēs Anniņai 300 bet Līgai 700?

Vai redzēs cik skolēnu, cik kontaktstundu, vai klases audzinātāja, kāda kvalifikācija, utt.?

Autors apgalvo ka sabiedrībai jābūt zinošai – piekrītu – bet vai tā būs ar vienu pliku skaitli? Manuprāt tad tā būs maldināta domāt – kāda netaisnība, par vienādu darbu dažāda samaksa! Bet nav jau vienāds darbs.

+1
-7
Atbildēt

6

    Andris Doveiks > StopPutinRegime 09.12.2014. 09.27

    StopPutinRegime – tu viņiem abiem radinieks? Pa troļļu līniju :)

    furuno http://www.ir.lv/profils/56345/skatit

    Anti Vatņiks http://www.ir.lv/profils/59992/skatit

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > StopPutinRegime 09.12.2014. 16.11

    Andri, domā ka tavi radu raksti ir cēlāki – indrānu edža, “latvijas valsts” un kurmeklis?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > StopPutinRegime 09.12.2014. 19.51

    – “Vai redzēs cik skolēnu, cik kontaktstundu, vai klases audzinātāja, kāda kvalifikācija, utt.?”

    ——————————

    …kāpēc, lai to neredzētu?….

    Ministru kabineta noteikumi Nr.836

    Pedagogu darba samaksas noteikumi

    http://likumi.lv/doc.php?id=195578

    …vari iepazīties kā tiek aprēķinātas pedagogu algas, par ko tiek saņemtas piemaksas utt. ..pielikumos vari apskatīt pedagogu tarifikācijas veidlapas, kā tiek atšifrēta pedagogu darba samaksa….

    …pielikumā –

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > StopPutinRegime 10.12.2014. 10.15

    zanE – protams, ka var iepazīties ar likumiem, MK noteikumiem utt. un, protams, visiem ir laiks un interese to darīt – un droši vien tieši to arī cilvēki darīs, kad ieraudzīs, ka Annai Vītoliņai vai Jānim Liepiņam alga ir lielāka nekā viņam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > StopPutinRegime 10.12.2014. 14.46

    ….Uldi…un kāpēc – nē?….tas būs lietderīgi arī pašiem skolotājiem, jo….kā pie mums pieņemts – nav labi lūrēt cita maciņā, bet… skolotājam tagad būs pieejama informācija un jautājums skolas direktoram – kāpēc viņa alga ir mazāka par kolēģa algu, kurš veic tādu pašu darbu…līdz ar to skolās tiks izskausta gadiem iesakņojusies senā tradīcija – “draudzīgās attiecības ar skolas vadību”…

    ….līdz šim mums ir mēģināts iestāstīt, cik ļoti skolotāji ir pārstrādājušies un viņu darbs netiek atalgots – gan par gatavošanos stundām, gan darbu labošanu….taču – izrādās – tā nav patiesība!…

    ….ja algu saraksti tiks publicēti atbilstoši Pedagogu darba samaksas noteikumos minētajiem pedagogu darba tarifikācijas nosacījumiem – šis mīts tiks sagrauts, jo:

    8. Pedagogu darba algu (darba samaksas daļu, kas noteikta, ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas likmi un slodzi), izņemot izglītības iestāžu vadītāju un šo noteikumu 1.pielikuma 1. un 2.tabulā minētajos amatos strādājošo darba algu, katru gadu nosaka izglītības iestādes vadītājs pēc stāvokļa uz 1.septembri, veicot tarifikāciju (saskaņā ar šo noteikumu 2.pielikumu), kurā norāda katra pedagoga slodzi, kā arī vakantos pedagogu amatus un vakanto stundu skaitu mācību priekšmetos atbilstoši izglītības programmas mācību priekšmetu stundu plānam un pedagogam noteiktajiem papildu pienākumiem (klases audzināšana, stundu (nodarbību) gatavošana, rakstu darbu labošana, individuālais darbs ar izglītojamajiem).

    37. Klases audzināšanai vispārējās izglītības iestādēs (izņemot pirms­skolas izglītības iestādes) un grupas audzināšanai profesionālās izglītības iestādēs tarificē līdz sešām stundām nedēļā (līdz 240 stundām gadā profesionālās izglītības iestādēs).

    39. Pedagoga darba slodzē ieskaitāma arī rakstu darbu labošana:

    39.1. izglītības iestādēs, kurās izglītojamie apgūst pamatizglītības vai vidējās izglītības programmas:

    39.1.1. valodā, literatūrā un matemātikā – līdz sešām stundām par vienu darba likmi nedēļā (līdz 240 stundām gadā profesionālās izglītības iestādēs);

    39.1.2. citos vispārizglītojošos mācību priekšmetos – līdz vienai darba stundai nedēļā (līdz 40 stundām gadā profesionālās izglītības iestādēs) par vienu darba likmi;

    40. Vispārējās izglītības un profesionālās izglītības mācību priekšmetu pedagogiem tarificē līdz divām darba stundām nedēļā (līdz 80 stundām gadā profesionālās izglītības mācību priekšmetu pedagogiem) par vienu darba likmi mācību stundu sagatavošanai. Pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogiem, kuriem noteikta 30 stundu mēneša darba algas likme, tarificē līdz četrām darba stundām nedēļā mācību nodarbību sagatavošanai.

    41. Vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs (izņemot ieslodzījuma vietās) mācību priekšmetu pedagogiem tarificē līdz divām darba stundām nedēļā (līdz 80 stundām gadā profesionālās izglītības iestādēs) par vienu darba likmi individuālajam darbam ar izglītojamajiem mācību priekšmetā. Esošā darba samaksas fonda ietvaros pedagogiem valsts ģimnāzijās var tarificēt vairāk par divām darba stundām nedēļā par vienu darba likmi.

    42. Izglītības iestādēs, kas īsteno speciālās izglītības programmas izglītojamiem ar speciālām vajadzībām, kuri integrēti vispārējās izglītības un profesionālās izglītības iestādēs, pedagogiem, kuri strādā ar šiem izglītojamiem un kuriem ir normatīvajos aktos noteiktā izglītība, nosaka piemaksu līdz 10 procentiem par attiecīgajām mācību priekšmetu stundām.

    ….un, protams, arī piemaksa par pedagoģiskā darba stāžu…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > StopPutinRegime 11.12.2014. 13.25

    Zane, redzējāt vakar Satrēgumstundu?

    Daži fakti no tās:

    Skolotāju vidējā alga ir 1,2 reizes lielāka par minimālo

    Uz katru apmaksāto kontaktstundu tiek apmaksātas papildus 8 minūtes stundu gatavošanai un darbu labošanai.

    Vai arī tagad paliekat pie apgalvojuma, ka skolotāju darbs ir pārmaksāts?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ozolnieki 09.12.2014. 08.16

Andris Doveiks

Piebilde. Publiskot arī neatkarīgo superkantoru algas – Latvijas banka, FKTK, regulatori u.c.

…..

Rimēviča dati ir publicēti

+6
-2
Atbildēt

2

    Andris Doveiks > ozolnieki 09.12.2014. 09.20

    Iedod linku, kur LB sētnieku algas :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > ozolnieki 09.12.2014. 16.09

    Andri, un kāds ieguvums sabiedrībai no tā, ka zināsim LB sētnieku algas?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ozolnieki 09.12.2014. 08.15

Andris Doveiks

Publiskot visādu importa finansēto Latvijā strādājošo kantoru algas

…..

Šis būtu vērtīgs

Vēl gribētu redzēt Arodbiedrību bļauru algas , Pētera Apiņa . Šo tipu ienākumumus mēģināju VID lapā atrast , neizdevās .

+9
-1
Atbildēt

0

ozolnieki 09.12.2014. 08.11

Skolotāju algu publiskošanas aktualizēšana tieši šobrīd izskatās pēc ieriebšanas ,sarīdīšanas . Pamatā jau it kā skaidrs ,ka pie sistēmas nauda seko skolēnam pilsētu skolās un it sevišķi populārajās būs lielas algas .

Te būs pa ausu galam saklausīts …..

Bet ?! Cik zinu daudzas pašvaldības piemaksā . Cik daudz ? Gan jau maz . Bet nemaz nebrīnītos par diezgan dāsnu pabalstu esamību dažiem izredzētajiem . Tālāk varētu būt brīnumi pie slodzēm , pulciņu skaitam . Ka beigu ,beigās algu samksā , pilnīga sabrūkoša nomales skola pārspēj pilsētnieci .

Man paziņu lokā ir bijuši gadījumi , kad it kā necila pašvaldības uzņēmuma darbinieki sev sakārto daudz lielākas naudiņas . Salīdzinot ar visādu prestižo nosaukumu depatrtamentiem ..finanšu , attīstības

+4
-3
Atbildēt

1

    Andris Doveiks > ozolnieki 09.12.2014. 09.21

    Ja tikai skolotāju, tad ieriebšana. Ja visu – tad atklātība :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Andris Doveiks 09.12.2014. 07.59

Nu vienreiz riktīgi pareizs raksts IRsī. Paldies autoram.

Piebilde. Publiskot arī neatkarīgo superkantoru algas – Latvijas banka, FKTK, regulatori u.c.

?…. Publiskot visādu importa finansēto Latvijā strādājošo kantoru algas ES, EK, NATO, ANO, UNESCO, WHO u.c.

+5
-5
Atbildēt

5

    DikembeSakamoto > Andris Doveiks 09.12.2014. 11.16

    Ārvalstu ietekmes aģentu algas – Sorosa fonds utt.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Andris Doveiks 09.12.2014. 16.08

    Nu tad ko tur daudz – tad jau arī Andra un dikembes algas arī vajadzētu publiskot. Citādi sanāk gluži kā ar nodokļu maksāšanu – pienākumi ir tikai “oficiālajiem”, bet tiem, kas ir “pelēkajā zonā” nekādu pienākumu nav.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 09.12.2014. 17.09

    Pēc valsts, pašvaldību, kultūristu un aģentu algām? Labi, neiebilstu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ozolnieki > Andris Doveiks 09.12.2014. 18.22

    Vaij lūdzu varētu iedot saiti ar visu norvēģijā strādājošo ienākumiem . Gribētu paskatīties uz paziņu algām .

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 20.12.2014. 12.01

    Iegūglē kaut ko tādu:

    norwegian income publication

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam