Kāpēc šis fakts, ka ‘profesionāli’ ministri nepastāv kā šķira, netika darīts zināms vēlēšanu laikā?
Sudrabas un Saskaņas kampaņās runāja par ‘profesionāliem’ ministriem. Taču arī šie nevarēja uzrādīt profesionāli sagatavotus ministrus, t.i. tādus, kuri būtu beiguši ministru augstskolu, nolikuši ministru eksāmenus, praktizējuši 3 gadus un tad dabūjuši ministra-profesionāļa sertifikātu.
Kad vienu reizi sapratīsiet kad politika nav maizes darbs, bet kalpošana sabiedrībai? Par kādu profesionalitāti te iet runa? Profesinolitātei jābūt darba vietā, gaisu jaukt un sūdus vārīt nevaig gudrību, un kad būs profesionāli sūdu vārītāji tad ar to valsts beigs eksistēt. Ko vēlaties panāk PSRS vai Ķīnas modeli, Venezuēlas modeli, ziemeļ Koreju, varbūt Kubu? Profesinalitāti nevaig politiķos, bet noteikto nozaru cilvēkos. Ko dod kad politiķis ir profesināls muldoņa un nejēdz neko no tā posteņa kur tiek iestumts vai pats ielīdis. Kurš no ministriem ir ko jēgā izdarījis? Tādu nav ne ārlietās, ne aizsardzībā, ne veselības nozarē, ne izglītības, nav neviena ministra bijis kam pateiktu paldies par darbu, bet visiem gribas ar bozi iegāst par valsts putināšanu.
piedaloties vēlēšanās, ikvienai partijai vajadzētu iezīmēt savu redzējumu par ministru kandidātiem un amatiem virzīt tikai tos, kas saņēmuši ievērojamu sabiedrības atbalstu…+++ Kaut ko aplamāku par šādu ” gudru domu” ir grūti atrast. Tas ir tik pat stulbi, kā dot iespēju vēlētājam plusot un svītrot partijas vēlēšanu listi. Šāda ” pieeja” tikai veicina situāciju, kad pilsoņi vēlēšanās nebalso par politiskas partijas programmu, bet par ” sejām” un tas ir strupceļš.
Vēlētājam būtu jābūt tik zinošam iekšpolitikā, lai saprastu par kādas politiskas partijas programmu viņš balso, pārējo jau atstājot šīs, viņa izvēlētās partijas ziņā. Ne jau pilsonim ir jāstāda tā komanda ar kuru politiskajai partijai būs jāpilda savi pirmsvēlēšanu solījumi.Tas ir jāatstāj partijas ziņā. Kā lai partija pilda solījumu, kā lai no šādas partijas prasa atbildību, ja tai nedod iespēju pēc saviem ieskatiem stādīt savu komandu un šādi uzņemties pilnu atbildību ?:)
…Riņķī apkārt raksta: – “[…] kā lai no šādas partijas prasa atbildību, ja tai nedod iespēju pēc saviem ieskatiem stādīt savu komandu un šādi uzņemties pilnu atbildību ?”
————————————
….hmmm…tad jau ZZS mums ir tā pareizākā partija – Lembergs sastāda komandu, kas pilda viņa partijas uzdevumus un uzņemas atbildību par savas partijas elektorātam dotajiem solījumiem…valsts pie pakaļkājas!…partijas šaurās intereses pāri visam!….
….ui, šitā mēs esam braukuši pa grāvjiem un…vēlies, lai arī turpinām braukt pa grāvjiem?…nē, protams, to var darīt, jo atbildība par valsti – tā pienākas premjera partijai…pārējām – tikai savas partejiskās intereses jānodrošina….aplami!…pagalam aplami!…
….ministru prezidentam šobrīd jāstrādā ar tiem kadriem, kurus izvēlas partijas pēc savu interešu apmierināšanas iespējām, tie, kuri kļūst par “melnajām avīm” (Bordāns) – tiek izmesti miskastē, jo partijai vairs nav vajadzīgi un….ministru prezidentam jāpilda partijas iegribas….nepildīs – atriebsimies pēc pilnas programmas, kā to apliecināja Rasnačs TV kameru priekšā….
….jautājums – vai tādai valdībai var būt pilnvērtīgs darbs valsts un tās iedzīvotāju interesēs?…kas ir primārais?…
Āboltiņa palika aiz svītras un tas notika svītrošanas rezultātā. Pārējais viss – tā tiešām ir situācijas piemērīšana. Junkers noliek mandātu, ja nē, tad kāda ministra vietā Āboltiņa iekļūtu Saeimā utt. Bet fakts ir tāds, ka no līderes viņa pēkšņi kļuva par ” nesekmīgo”, pateicoties tam, ka vēlēšanās ir iespējams labot partijas izveidotu listi.
Āboltiņas sūrās dienas :), to es piesaucu tikai kā piemēru tam, kā vēlētājs ir spējīgs mainīt komandas sastāvu, kuru caur savu listi kāda no partijām deliģē uz vēlēšanām. Un tas nav pareizi. Partija veido sarakstu, partija arī atbild par rezultātiem. Es nepiekrītu kādas partijas līdera paustajam viedoklim, es viņu tādēļ nesvītroju :), es nebalsoju par pašu partiju un tā ir pareizi. Tieši tādas ir arī manas attiecības ar Vienotību :)
…Riņķī apkārt raksta: – “Es nepiekrītu kādas partijas līdera paustajam viedoklim, es viņu tādēļ nesvītroju :), es nebalsoju par pašu partiju un tā ir pareizi.”
———————————–
…hmmm…tātad, Tu partiju saisti ar “vadoni”…manuprāt, Tu esi redzējis pietiekami daudz piemēru, kad Āboltiņas viedoklis atšķiras no partijas lēmuma…un demokrātijā tas ir normāli – var pastāvēt viedokļu atšķirības, taču lēmumi tiek pieņemti tos izdiskutējot un vairākumam vienojoties par kopēju mērķi vai stratēģiju…viena cilvēka partija, šķiet, ir ZZS – kā kungs lems, tā partija rīkosies…
…daudz kur varu piekrist Tevis teiktajam, bet…par “nesekmīgo” Āboltiņu – piekrist nevaru…arī par to esmu jau rakstījusi, jo atbalstītāju viņai bija daudzkārt vairāk…taču no šī gadījuma varam mācīties un izdarīt secinājumus, ieraudzīt kļūdas un tās labot…tā, ka – bubulis nav tik melns kā to mālē… :)
zanE. Es partiju nesaistu ar vadoni, gluži otrādi es vēlētos, lai LR iekšpolitikā nostabilizētos situācija, kad partiju vēlētājs sāk vērtēt pēc šīs partijas izstrādātās programmas, nevis pēc lokomotīvēm, kuru uzdevums ir ievilkt partiju Saeimā, kad politisko līderu paziņojumi nebūtu pretrunā ar savu pārstāvēto partiju programmām utt Bet es jūtu, ka mūsu saruna sāk aiziet citā gultnē.
Tādēļ atkārtošos :) Es uzskatu, ka politiskai partijai, ja tai uzspiež deputātu sarakstu, kuru ir izkoriģējis vēlētājs, pēc vēlēšanām nevar pārmest kaut kādas politiskas neveiksmes. Un tādēļ manā uztverē plusošanas un strīpošanas prakse Saeimas vēlēšanās nav pareiza. Tā pat nav pareiza doma, ka par ministriem būtu jāvirza tie deputāti, kuri baudītu kaut kādu īpašu tautas atbalstu. Parasti jau ir tā, ka tie nemīlamie ministri par nemīlamiem ir kļuvuši tikai tādēļ, ka ir īstenojuši nemīlamus valdības, vai arī Saeimas lēmumus.
Ir jau arī atsevišķi gadījumi, ka kāds LR pilsonis tik ļoti ienīst kādu politisku partiju, ka jebkurš ministrs, kurš nāk no šīs partijas, šādam pilsonim kļūst morāli nepanesams, bet tas ir cits stāsts :))
Es gan atbalstīju Čigānes priekšlikumu paaugstināt algas, bet tagad nu gan viņa muļķības raksta!
Protams, ka ir labi dažbrīd piesaistīt “profesionāļus” ministru amatiem. Nu bet tomēr pamata ministrs ir politiska figūra. Nevar ilgstoši iztikt ar profesionāļiem vien. Citādi sanāk taisīt kautkādu diktatūru, kur prezidents vai premjers komandē šos profesionāļus, lai pateiktu – kurā virzienā šiem profesionāļiem rakt.
Ideāli būtu, ja politiķu rindās būtu profesionāļi – kas saprot savas partijas politiku un kas spēj arī faktiski vadīt ministrijas vadību.
Tiesa gan – ja politika Latvija novesta līdz līmenim, ka par politiķiem strādā vien āksti un zābaki, tad nu gan cits nekas neatliek, kā ministriju vadību uzticēt nepolitiķiem.
Un tad tie “āksti un zābaki”, kas mums ir politiķi, (manuprāt, tu pārspīlē, galīgi ne visi ir tādi) pēkšņi visi kļūs tik gudri, ka ļaus kādam cilvēkam no malas, lai cik liels profesionālis viņš arī nebūtu, darīt, kā viņš grib, ignorējot viņu interses, un pastāvēs pie ratiem?
Tā ir utopija, Latvijā ministrs var būt tikai cilvēks ar politisko atbalstu.
Pieredzes vēl nav, bet kad tu izdzimteni, zatļerast-šļeserast, mani pietiekami nokaitināsi, iespējams, sākšu to krāt. Uz mietiem samaukti latviešu tautas un valsts nīdēji , būtu ļoti pacilājoši.
Pastāsti, “latvieti”, kopā ar saviem elkiem, Šļeseru un Zatļeru, tu, protams “jv” nesēdēji VIP zonā ar elitārām maukam, pederastiem, bandītiem un čekistiem. Vai tiki vismaz skatītāju zālē, vai kopā ar citām bidlām ārpusē dziedāji līdz?
Kas ir,čekas mērgli,ko pārmeties uz JV,gribēji palielīties ka sēdēji VIP zonā?Ko šoreiz pavadīji,resnuli no Antonijas ielas vai zilbiksi no Maskavas,tā tak tava specializācija.
Čigānes lakatiņu nozīme Latvijas ekonomikā ir apmēram tikpat liela kā Latvijas balzāms un Liepājas metalurgs. Paprasiet Lembei tas jums to visu nepamirkšķinājis aci, paskaidros :))))
jā, arī Vairas pulksteņi [piemirsās} to Jums plānprātīgais/nacionālists deģenerālis izskaidros arī pilna laika speciālists par ānusiem.
Ja tos lakatiņus ievestu Zaķis, gandrīz vai uzskatītu, kas tas ir normāli, bet nu Čigānei ar viņas kristālskaidro pagātni un background`u tas galīgi nepiestāv.
Ne tikai, zatļerast, VVF kārlīša zilais draudziņ un Indriksona zinotāj. Čekas sunītes kontā ir arī mēginājums nelikumīgi iegūt Jurmalas zemi un daudz cita.
Vai Liepājas metalurgs tas pats, ko čekistu piesmietais izdzimtenis, Dombrovskis kopā ar Zaharjinu un Ļipman izvazāja un kremļjagu banda ZRP(v) bez naudas atdeva Krimas čekista firmai?
Par ānusiem, pidrilla, pajautā dzērim, kam agrāk tas bija baudas gūšanas orgāns, bet tagad sagādā neizciešamas mocības, bet tas vēl nav nekas, salīdzinot ar to, ka to var arī izplest krietna greipfrūta diametrā.
Uzraksti vēl kaut ko tikpat aizraujošu,Nellijai Ločmelei patiks.Ja viņa atļauj pieķēzīt sava žurnāla internetvietni,tad tāda ir redakcijas vadlīnija.Piehaltūrē Irā uz pilnu slodzi vai savieno amatus ar Antonijas ielu?
Latvijas, un vispār, parlamentarās demokrātijas apstākļos, nekādi “profesonāli” no politiķiem neatkarīgi ministri nav iespējami, tie, drīzāk, ir izņēmumi.
Ministrs ir politiska figūra, jo bez politiķu atbalsta nevienu nozīmīgu lēmumu viņš pieņemt nespēs.
Politiķu un partiju interses ne vienmēr sakrīt ar valsts intersēm,tāpēc, ja kāds ministrs ies pretēji politiskā vairākuma vai partiju sponsoru intersēm, ilgi viņš tai krēslā nesēdēs, Latvijā tādu piemēru pietiek, tāpēc ministram nemitīgi jābalansē starp valsts, politiskā vairākuma, savas partijas, un partijas sponsoru intersēm, tāda ir tā “skarbā patiesība”.
….profesionāļa novērtējumu no savas partijas puses jau esam piedzīvojuši – pēkšņi Bordāns tapa par traucēkli un neatbilda partijas izpratnei par ministra pienākumu pildīšanu, jo…viņu uztverē – ministram jāstrādā nevis valsts un tās iedzīvotāju interesēs, bet jāpilda un jāpārstāv tikai partijas intereses….kamēr partijas uzskatīs, ka ministrijas ir viņu partiju PR privātkantori – par profesionāļiem varam aizmirst….
Čekas kurmis, Bordāns, darbojoties citā partijā vairs nevarēja pārstāvēt NA pēc definīcijas. Varu tikai iedomāties, kādus sūdus tas kroplis savārītu NA vārdā.
Par NA ministriem vispār nepieminēju, tie, lielāko tiesu, ir vai nu pilnībā npirkti, vai anekdotiskas figūras, vai, bieži vien, “divi vienā”, bija viens it kā sakarīgs, bet, to NA ātri vien novāca, jo Lūsis tā lika ( patreizējais NA ģenerālsekretāra vietnieks un krimināllietas figurants), draudēdams, ka NA zaudēs sponsorus, ja nenovāks Bordānu.
Žēl, ka Čigāne nav tikusi par izglītības ministri, bet Viņķele – par veselības ministri. Mums būtu bijušas divas izcili profesionālas ministres – viena Lakatiņu kontrabandas jomā, otra Kārļu pārvēršanā par Karlīnēm jomā.
Man vienmēr ir izbrīnījis termins- nozares profesionālis. Par ministriem, lūk, esot jābūt nozares profesionāļiem. Piemēram veselības aizsardzības nozarē ir profesionāli zobārsti. Vai viņi var būt par ministriem? Vai tie tomēr ir birokrāti, kas vadījuši klīniku, piemēram. Un vai tad administratīvā pieredze ir ekvivalenta vārdam “profesionālis”?
Savukārt, patreizēja pieeja “medību lauku” dalīšanai pa partijām liekas nepareiza – “ņem šito ministriju, bet dod to…”, jo dalītāji nu nekādi neskatās pēc tā, kas var/varēs ministriju vadīt, bet, cik liels tas medību lauks ir. Un tad tā pie varas nonāk domu giganti ruksīši un nothig speciali, vai izteikti nihilisti, kā Šadurskis, kas ar vieglu roku izglītības nozarei “atmet” 3 miljonus, turpinot saukt Izglītību par prioritāti. Nu labi Šadurskis nav ministrs, bet “medību lauku” princips jau darbojas arī tur. Un tad iznāk, ka profesionālisma vērtības mērīšanas plakne ir demagoģija, nevis reāla pieredze vienas vai otras nozares vadībā. Smukāk izskaties, labāk runā, vairāk tautai patīc – lielāks profesionālis esi.
Man vienmēr ir simpatizējis Straujumas konstruktīvisms. Līdz šim likās, ka viņa nemēģina “spraust batonu ausīs”. Ir atklāta, godīga. Līdz šim!
Līdz brīdim, kad Straujuma sāka taisnoties, ka nekad par prioritāti nav bijusi Izglītība, ka tai nav nekas nav solīts, ka valdībai nav sakara ar to, ka Vienotība ir parakstījusi vienošanos ar Izglītības darbinieku arodbiedrību…
Līdz brīdi, kad Straujuma, mēģinot attaisnot to , ka valdība kārtējo reizi ir apgājusi izglītību, kā argumentu min tās nesakārtotību, tajā paša laikā ar vieglu loku budžetu palielinot medicīnai, kurā nesakārtotība un korupcija ir daudz lielākā apmērā.
Līdz brīdim, kad Straujuma “plāno” naudu no neplānotajiem izdevumiem, sakot, ka rekur tā nauda izglītībai būs.
Un uz daudziem tas nostrādā, batoni sasprausti, skolotājiem vajagot labāk strādāt, un tikai tad maksāt.
Varbūt valdībai vajag labāk strādāt, un tikai tad maksāt?
…Ķīps….kā Tu pēdējā laikā esi pamanījies visu sabāzt vienā katlā, samaisīt un…tad teikt, pē…nekas nav labs un jēdzīgs….varbūt tomēr der nodalīt lietas, noskaidrot faktus un pēc tam izteikt pretenzijas?….
1. Vienotība (un ne tikai) nekad nav solījusi 10% pieaugumu skolotāju algām, jā – LIZDA ar visām partijām ir parakstījusi sadarbības līgumu, taču….algas pieaugumu 10% solīja tikai opozīcijas partijas….
2. nevar no budžeta piešķirt naudu, nezinot, kā minētais modelis strādās….protams, var piešķirt, jo….naudu iztērēs neatkarīgi no tā, cik tas būs lietderīgi vai nelietderīgi….
3. ja attiecīgs finansējums ir iezīmēts tai maciņā, kas apzīmēts “neparedzētiem” gadījumiem, tad tā nauda tur ir, bet iztērēt to ar vieglu roku nebūs iespējams….
4. ja skolotāji turpinās uzstāt, ka reformas vajadzīgas, tikai neaiztieciet mūsu slodzes un darba vietas – tā būs ūdens liešana tukšā mucā….
5. bet….visdīvainākais – skolotāji uztraucas par savām algām, savām darba slodzēm (likumsakarīgi, kā jebkurš vēlas lielāku algu), taču….neesmu dzirdējusi tikpat kaismīgus protestus, vēlmes, idejas un rūpi par skolēniem….par mācību programmām, par izglītības kvalitāti, par skolēna pārslodzēm….
….tāpēc – nodali sastāvdaļas no kā vēlies vārīt zupu (izteikt viedokli), lai galarezultā nebūtu populistiski jāvaimanā….
+11
-9
Atbildēt
0
Absints >
28.11.2014. 17.09
Zane, Jums ir Jums raksturīga argumentācija- piedēvējat man lietas, ko neesmu teicis, un tad tās apgāžat. Piemēram., es nekur nerunāju par 10%, es runāju par to , ka Vienotība pirms vēlēšanām solīja Izglītības nozari , kā prioritāti, un sola to joprojām (Šadurskis), bet praksē notiek pretējais, tāpat neesmu nekur teicis, ka Izglītības sistēmā nevajag reformas, bet saku, ka salīdzinājumā ar veselības aizsardzības sistēmu, kurai nauda TIKA piešķirta bez jebkādām atrunām, izglītībā ir mazāks bardaks un mazāka korupcija, saku, ka Straujuma NAV iepazinusies ar medicīnas darbinieku atalgojuma sistēmu, “bet 80-darbības” lai aprēķinātu algas izglītības darbiniekiem tikai izmanto atrunas nolūkos, saku, ka plānot izdevumus neplānotiem gadījumiem ir diletantisms utt. Tā kā lūdzu Jums vēlreiz – ja mēģiniet strīdēties, tad lietojiet klasisko loģiku, ko mācīja vēl Aristotelis- ja ir arguments, tad ir jāapgāž tas, ne kāds tā blakus faktors.
Ja skatās uz Jūsu komentāriem, kuri vairumā gadījumu sākas ar pieņēmumu (ja…), tad kurš no maniem iebildumiem ir apgāzts? Apgāzts tiek Jūsu pieņēmums… un šai Jūsu kazuistikas daļai es piekrītu. “JA tas tā būs, tad būs slikti”. Taisnība.
Un saprotu arī, ka Jūs ar mani nestrīdēsities, jo pretargumentu ta īsti nav. Ir emocijas un apsvērumi, ir vēlme piesegt savējos, bet īstu argumentu pret ta nav…
…Ķīps…tas priecē, ka esi Aristoteli lasījis, taču…skumdina fakts, ka Tev rūpes par izglītību saistās tikai ar skolotāju algām…diemžēl, arī skolotājiem ir tikai viena rūpe – viņu algas, ne skolēna izglītības kvalitāte…
….par “strīdēšanos”….vai to rakstīja Ķīps vai kāds cits? – “Līdz brīdim, kad Straujuma sāka taisnoties, ka nekad par prioritāti nav bijusi Izglītība, ka tai nav nekas nav solīts, ka valdībai nav sakara ar to, ka Vienotība ir parakstījusi vienošanos ar Izglītības darbinieku arodbiedrību…”
…jautājums – esi redzējis, kādu vienošanos Vienotība un LIZDA ir parakstījuši?…
…arī šo kāds cits rakstījis, ne Ķīps?…. – “Līdz brīdi, kad Straujuma, mēģinot attaisnot to , ka valdība kārtējo reizi ir apgājusi izglītību, kā argumentu min tās nesakārtotību, tajā paša laikā ar vieglu loku budžetu palielinot medicīnai, kurā nesakārtotība un korupcija ir daudz lielākā apmērā.”
….izglītība NAV tikai skolotāju algu jautājums….
…vēl kāds Ķīps rakstījis – “Līdz brīdim, kad Straujuma “plāno” naudu no neplānotajiem izdevumiem, sakot, ka rekur tā nauda izglītībai būs.”
….vai Tev ir informācija, ka šīs naudas nebūs?…
….Ķīps apgalvo – “Un uz daudziem tas nostrādā, batoni sasprausti, skolotājiem vajagot labāk strādāt, un tikai tad maksāt.”
….atsauci savam apgalvojumam varētu palūgt?….
+10
-6
Atbildēt
0
Absints >
28.11.2014. 17.54
>diemžēl, arī skolotājiem ir tikai viena rūpe – viņu algas, ne skolēna izglītības kvalitāte…
Zane, nu gan pārāk kategorisks apgalvojums. Latvijā vēl ir pietiekami daudz skolotāju, kuriem darbs ir sirdslieta, un kuri ir spējuši pārdzīvot IZM reformas, un joprojām strādā ar sirdsdegsmi. ja būtu tā kā jūs sakat, tad skolas sen būtu tukšas. Žēl, ka Jums tik slikti skolotāji dzīvē gadījušies..
>…jautājums – esi redzējis, kādu vienošanos Vienotība un LIZDA ir parakstījuši?…
Neesmu, balstos uz Mikiško (atvainojos, ja nepareizi rakstu uzvārdu) sniegto informāciju. Lai būtu korektāks, protams, būtu interesanti ieraudzīt tekstu. Jums ir links?
>….izglītība NAV tikai skolotāju algu jautājums…. Protams, ka nav. Neesmu arī tā apgalvojis nekur un nekad. NAV, tāpat kā veselība NAV mediķu algu jautājums, tāpat kā drošība nav aizsardzības ministrijas algu jautājums.
>….vai Tev ir informācija, ka šīs naudas nebūs?…
Neplānoti izdevumi ir domāti neplānotiem izdevumiem. Tos NEPLĀNO! Sabruks nacionāla bibliotēka, piemēram, tad nebūs. Vai būs plūdi, neraža, vētra, vai mazums kas var gadīties. Plānot skolotāju atalgojumu uz hipotētisku situāciju, ka NEPLĀNOTO IZDEVUMU fondā vēl būs nauda, tai vietā, lai budžetā ieplānoti strikti paredzētus līdzekļus no 1. septembra, ir finanšu plānošanas diletantisms, to nu vajadzētu saprast personām, kuras sauc sevi par politiķiem.
.>…Ķīps apgalvo – “Un uz daudziem tas nostrādā,
>….atsauci savam apgalvojumam varētu palūgt?….
Izlasiet reakciju uz iepriekšējo IR rakstu par šo tēmu.
Tur bija virkne komentētāju ,līdzīgi Jums, kuri Vienotības un Straujuma meliem, notic un/vai tos atbalsta.
A Aristoteli minēju tāpēc, ka viņš vēl pirms viduslaikiem ieviesa diskusiju modeli, kas balstījās uz loģiku, un ir visu diskusiju pamatā. Gribētos, lai arī šeit tā būtu.
…Ķīps….Tu nosauci Straujumu par meli – tātad, Tev ir kāda neapgāžama informācija, ka par izglītības jautājumiem valdība nelems, tos apies (kā Tu esi izteicies), ignorēs….bet…Tu esi koncentrējies tikai uz skolotāju algām un paļaujies uz Mikiško “teikto”….kura, diemžēl, arī koncentrējusies tikai uz skolotāju algu palielināšanu…arī visas iepriekšējās reizes, kad skolotāji protestējuši – protesti ir bijuši tikai par algām…skolēns un tā zināšanu apguve allaž palikusi otrā plānā, kļūstot par tik nesvarīgu, ko aizēno vaimanas par skolotāju algu paaugstināšanu…
…Tu kārtējo reizi izsaki apvainojumu, bet nespēj to pamatot…
…piesauci Veselības ministriju, kurai esot atrasts finansējums….vai viss šis finansējums paredzēts mediķu algu paaugstināšanai?…kā tas sadalās pa pozīcijām?…vari to nosaukt?…
Zane, laikam nelasat to, ko rakstu, jo tak teicu jau, ka tas NAV tikai algu jautājums. Jūs man atkal piedēvējat pretējo. Savukārt, par nepatiesībām un meliem, domāju ir otrādi- manus argumentus Jūs nespējat apgāzt, runājat kaut ko riņķī apkārt, apgāžat pati savus pieņēmumus, un tad uz tā bāzes izdarat secinājumus, ka man nav taisnība. Lai Jums būtu vieglāk, uzrakstīšu pa punktiem, jā/nē. Ja Jums uz manām tēzēm ir antitēzes, lūdzu uz maniem “jā”, lieciet pretī konkrētu “nē” un pamatojumu, kāpēc.
1. Vienotība pirms vēlēšnam pasludināja Izglītību par prioritāti. Vienotība to pauž arī tagad (Šadurskis), taču dzīvē (budžetā) šī prioritāte neparādās. Vienotība nepilda noslēgto vienošanos ar LIZDA. līdz arto Vienotība nepilda solījumus – jā.
2. Straujuma NAV iepazinusies ar citu nozaru apmaksas sistēmu, tajā skaitā medicīnas, tāpēc NEVAR izdarīt secinājumus par apmaksas sistēmas sarežģītību. Apmaksas sarežģītība (80 darbības) tiek lietota kā atruna, lai vismaz kaut ka pamatotu naudas nepiešķiršanu – jā
3. Veselības aizsardzības sistēmā valda daudz lielāks bardaks un korupcija salīdzinot ar Izglītības sistēmu, tomēr tai budžeta palielinājums ir veikts bez atrunām – jā
4. Plānot izdevumus no “Neplānotiem Izdevumiem” ir diletantiska rīcība, kas ir nopietna politiķa necienīga un populistiska atruna, tā vietā, lai budžetā izdalītu līdzekļus no 1. septembra – jā
5. Izglītības sistēmā ir nepieciešamas nopietnas reformas (un es, šķiet, šinī portālā esmu tās lielākais kritiķis), taču tās nedrīkst likt, kā priekšnoteikumu – jā
Teorētiski, protams, nav skaisti prasīt vispirms reformas ( jēdzīgāku naudas izlietojumu) un tikai tad dot naudu. Praktiski vienīgais veids, kā reformas īstenot.
…Ķīps raksta: – “Vienotība pirms vēlēšnam pasludināja Izglītību par prioritāti. Vienotība to pauž arī tagad (Šadurskis), taču dzīvē (budžetā) šī prioritāte neparādās. Vienotība nepilda noslēgto vienošanos ar LIZDA. līdz arto Vienotība nepilda solījumus”
—————————————-
…smieklīgi, ja cilvēks mēģina apgalvot, ka kāds mēģina viņa argumentus “apgāzt”, bet turpina nodarboties ar tukšmuldēšanu….
…jautāju – vai esi lasījis vienošanos, kuru Vienotība it kā nepildot….atbildēji – nē! tika paļaujies uz publiskā vidē Mikiško pausto…
…jautāju – vai izglītība – tā ir skolotāju algas?….atbildēji – nē!….bet turpini apgalvot, ka vienošanās netiek pildīta, jo skolotājiem netiek palielinātas algas….
…Tu nespēj minēt neko no saistībām, ko valdība uzņēmusies un tagad it kā nepildot….skolotāju algas sabiedrības apspriešanā ir pārvērstas par galveno izglītības jautājumu valstī….bet….skolēnu kvalitatīvas izglītības jautājums pazudis no skolotāju dienas kārtības un nedomājošā sabiedrības daļa to uztver kā normu – mūsu viedokļu apmaiņai nav jēgas…katrs mēs izglītību saistām ar kaut ko citu – Tev tās ir skolotāju algas…
…2015.gada budžeta pieaugums pa nozarēm:
* Izglītības un zinātnes ministrija – 31,4 (+3) milj. EUR…
Veselības nozarē šie seido speciālisti ir profesināli noziedznieki, veselības nozare latvijā ir sagrauta, masveidu slimnīcu slēgšana, pārbūves ar masveida demolēšanu un vēl daudz kas cits ko paveikuse ir medicīnas nozarē. Maigi sakot ja tev nav naudas aizmirsti par veselību un pat ja ir nauda, ar tad necer uz veselību jo nav slimnīcu, nav nekā. Ir tikai rindas un solījumi. Jau 20 gadus nejēdz izveidot sitēmu kura nesgtu ārstēšanos. Pat PSRS laikā varēja medicīnu saņemt lai gan nekvalatīvu ja neiemaksāji. Bet tagad ja kas ir atīstīts tad tikai stomatoloģija, vienīgi arī tur darbu veic neatbildīgi jo nenes atbildību par to ko izzdara. Vari jau kādu laiku priecāties ka zobi salaboti un nekas kad ik reizi noplēsa pa 40 eiro. Bet ak vai blombe izkrīt, vai zobs paliek brīni melns jo blombe ir ar spraugu. Un par citām medicīnas lietām jau nav vērts runāt. Protams speciālistu jau ir, bet vis atduras naudās jo reti kurš var atļauties samaksāt par ambulances apartamentiem un vēl par ārstēšanos.
Čigāne vēl savārīs sūdus pagaidat 4 gadus viņa ārdīsies un gan jau kad viņas idejas ņems virsroku. Ir jau labi kad ir kāds enerģisks, bet lai tās idejas saskaņo ar sabiedrību sākumā un tad sper laukā. Viņa grib ministriem lielas algas un vēl provesionālus afēristus sasēdināt amatos, tas ar vis ko viņa grib.
+2
-4
Atbildēt
0
Absints >
29.11.2014. 19.36
Zane, es Jums lūdzu konkrēti atbildēt uz ļoti konkrēti uzdotiem jautājumiem.
Jūs man ATKAL kaut ko riņķī apkārt.
>…jautāju – vai izglītība – tā ir skolotāju algas?….atbildēji – nē!….bet turpini apgalvot, ka vienošanās netiek pildīta, jo skolotājiem netiek palielinātas algas….
Zane, nu kur tā esmu teicis? Nu lūdzu, nepiedēvējiet man to, kas nav. Es to Jums prasu katrā komentārā. Vai tas tiešām tik grūti? Es gan saku, ka Vienotība un Straujuma melo, jo Izglītība budžetā nav prioritāte, pretēji solītam pirms vēlēšanām. Un atkal lūdzu Jums apgāzt konkrēti šo, nevis piedēvēt man to, ka esmu ieciklojies uz algām. Lūdzu esiet taču korekta! Nu, lūdzu!
…Ķīps…kurš to rakstīja? – “…valdība kārtējo reizi ir apgājusi izglītību…”
– “uz daudziem tas nostrādā, batoni sasprausti, skolotājiem vajagot labāk strādāt, un tikai tad maksāt.”
– >…jautājums – esi redzējis, kādu vienošanos Vienotība un LIZDA ir parakstījuši?…
-“Neesmu, balstos uz Mikiško (atvainojos, ja nepareizi rakstu uzvārdu) sniegto informāciju.”
– “Vienotība pirms vēlēšnam pasludināja Izglītību par prioritāti. Vienotība to pauž arī tagad (Šadurskis), taču dzīvē (budžetā) šī prioritāte neparādās. Vienotība nepilda noslēgto vienošanos ar LIZDA. līdz arto Vienotība nepilda solījumus.”
– “Straujuma melo, jo Izglītība budžetā nav prioritāte, pretēji solītam pirms vēlēšanām.”
….kas Tavā izpratnē ir prioritāte budžetā?….ko tā ietver?…kādām jābūt darbībām, lai to nosauktu par prioritāti?…
+5
-5
Atbildēt
0
Absints >
30.11.2014. 09.09
Zane, tas tak elementāri. Ja Vienotība pirms vēlēšanām par prioritātēm nosauc izglītību un veselību, tad budžeta pieaugumam pa nozarēm būtu jābūt apmēram līdzvērtīgi. Nevis vienai 30, bez komentāriem ,otrai 3 un ar aiz ausīm pievilktām atrunām. Vai ne tā?
Un budžetu nozares tērē uzturēšanai un attīstītībai, arī maksājot algas. Arī tas man šķiet elementāri saprotams. Taču, kā uzvēru vairākos komentāros augstāk- tas NAV TIKAI algu jautājums. Minēto LIZDA vienošanos pameklēšu (prasīju Jums linku, bet laikam jāmeklē pašam), citādi, protams, varu nezināt detaļas, tā kā balstos tikai uz medijos izskanējušo informāciju, bet nez vai tie būtību ir pasnieguši otrādāk.
Savukārt par pātmetumiem par skolotāku nevēkēšanos strādāt, neprofesionālismu utt., tas būtu jāadresē valstij, IZM. Un tur es Jums piekrītu, es nezinu nevienu IZM reformu, kas mācību kvalitāti būtu uzlabojusi. Neskatoties uz IZM reformām skolotāji vēl kaut cik spēj saglabāt līmeni…UN IZM, kā zināms,pietiekami bieži ir vadījusi Vienotība vai tās koalīcijas partneri.
Un Zane – vēlreiz – kāpēc Jūs izvairaties no atbildēm uz ļoti konkrēti uzdotajiem jautājumiem. Tas tak būtu visvienkāršāk – apgāzt mani, pierādot man, ka manas pa punktiem uzrakstītās tēzes ir aplamas? Kāpēc tērējiet laiku izdomājot to, ko neesmu teicis, to apgāžot, un runājot riņķī apkārt.
…Ķīp, Tevi neviens sen kā nav apgāzis, ja tik izmisīgs lūgums pēc “apgāšanas”?…no vienas puses – man patīk Tava neatlaidība, bet…tā šoreiz ir iecirtīga spītība mēģināt pierādīt, ka neesi rakstījis to, ko esi uzrakstījis…
…Ķīps rakstīja: – “Ja Vienotība pirms vēlēšanām par prioritātēm nosauc izglītību un veselību, tad budžeta pieaugumam pa nozarēm būtu jābūt apmēram līdzvērtīgi. Nevis vienai 30, bez komentāriem ,otrai 3 un ar aiz ausīm pievilktām atrunām. Vai ne tā?”
…Tev derētu pārlasīt rakstīto, bet priekš Tevis atkārtošu vēlreiz:
…2015.gada budžeta pieaugums pa nozarēm:
* Izglītības un zinātnes ministrija – 31,4 (+3) milj. EUR…
* Veselības ministrija – 31,1…
…Tu pamanījies neatbildēt, kā Vienotība ir apgājusi izglītību…un kas veido kopumu, lai to nosauktu par prioritāti, ko Vienotība nav pildījusi…
klusais. tev nepatīk viedokļu dažādība? Noteikti, ka viņš ir baltāks, kaut vai tādēļ, ka jaunāks. Ja citur tāpat kā pie mums, tas nav attaisnojums. Mums jābūt godīgākiem, jo esam nabadzīga valsts.
Komentāri (59)
aivars15 30.11.2014. 16.40
Kāpēc šis fakts, ka ‘profesionāli’ ministri nepastāv kā šķira, netika darīts zināms vēlēšanu laikā?
Sudrabas un Saskaņas kampaņās runāja par ‘profesionāliem’ ministriem. Taču arī šie nevarēja uzrādīt profesionāli sagatavotus ministrus, t.i. tādus, kuri būtu beiguši ministru augstskolu, nolikuši ministru eksāmenus, praktizējuši 3 gadus un tad dabūjuši ministra-profesionāļa sertifikātu.
0
canoss 29.11.2014. 17.36
Kad vienu reizi sapratīsiet kad politika nav maizes darbs, bet kalpošana sabiedrībai? Par kādu profesionalitāti te iet runa? Profesinolitātei jābūt darba vietā, gaisu jaukt un sūdus vārīt nevaig gudrību, un kad būs profesionāli sūdu vārītāji tad ar to valsts beigs eksistēt. Ko vēlaties panāk PSRS vai Ķīnas modeli, Venezuēlas modeli, ziemeļ Koreju, varbūt Kubu? Profesinalitāti nevaig politiķos, bet noteikto nozaru cilvēkos. Ko dod kad politiķis ir profesināls muldoņa un nejēdz neko no tā posteņa kur tiek iestumts vai pats ielīdis. Kurš no ministriem ir ko jēgā izdarījis? Tādu nav ne ārlietās, ne aizsardzībā, ne veselības nozarē, ne izglītības, nav neviena ministra bijis kam pateiktu paldies par darbu, bet visiem gribas ar bozi iegāst par valsts putināšanu.
0
rinķī apkārt 29.11.2014. 16.37
piedaloties vēlēšanās, ikvienai partijai vajadzētu iezīmēt savu redzējumu par ministru kandidātiem un amatiem virzīt tikai tos, kas saņēmuši ievērojamu sabiedrības atbalstu…+++ Kaut ko aplamāku par šādu ” gudru domu” ir grūti atrast. Tas ir tik pat stulbi, kā dot iespēju vēlētājam plusot un svītrot partijas vēlēšanu listi. Šāda ” pieeja” tikai veicina situāciju, kad pilsoņi vēlēšanās nebalso par politiskas partijas programmu, bet par ” sejām” un tas ir strupceļš.
Vēlētājam būtu jābūt tik zinošam iekšpolitikā, lai saprastu par kādas politiskas partijas programmu viņš balso, pārējo jau atstājot šīs, viņa izvēlētās partijas ziņā. Ne jau pilsonim ir jāstāda tā komanda ar kuru politiskajai partijai būs jāpilda savi pirmsvēlēšanu solījumi.Tas ir jāatstāj partijas ziņā. Kā lai partija pilda solījumu, kā lai no šādas partijas prasa atbildību, ja tai nedod iespēju pēc saviem ieskatiem stādīt savu komandu un šādi uzņemties pilnu atbildību ?:)
6
zanE. > rinķī apkārt 29.11.2014. 17.53
…Riņķī apkārt raksta: – “[…] kā lai no šādas partijas prasa atbildību, ja tai nedod iespēju pēc saviem ieskatiem stādīt savu komandu un šādi uzņemties pilnu atbildību ?”
————————————
….hmmm…tad jau ZZS mums ir tā pareizākā partija – Lembergs sastāda komandu, kas pilda viņa partijas uzdevumus un uzņemas atbildību par savas partijas elektorātam dotajiem solījumiem…valsts pie pakaļkājas!…partijas šaurās intereses pāri visam!….
….ui, šitā mēs esam braukuši pa grāvjiem un…vēlies, lai arī turpinām braukt pa grāvjiem?…nē, protams, to var darīt, jo atbildība par valsti – tā pienākas premjera partijai…pārējām – tikai savas partejiskās intereses jānodrošina….aplami!…pagalam aplami!…
….ministru prezidentam šobrīd jāstrādā ar tiem kadriem, kurus izvēlas partijas pēc savu interešu apmierināšanas iespējām, tie, kuri kļūst par “melnajām avīm” (Bordāns) – tiek izmesti miskastē, jo partijai vairs nav vajadzīgi un….ministru prezidentam jāpilda partijas iegribas….nepildīs – atriebsimies pēc pilnas programmas, kā to apliecināja Rasnačs TV kameru priekšā….
….jautājums – vai tādai valdībai var būt pilnvērtīgs darbs valsts un tās iedzīvotāju interesēs?…kas ir primārais?…
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 29.11.2014. 18.22
zanE.Interesanti, kā Tu komentē situāciju ar pēdējām Saeimas vēlēšanām un no Vienotības listes izmesto Āboltiņu, jeb tas ir izņēmuma gadījums ? :)
0
zanE. > rinķī apkārt 29.11.2014. 18.55
…Riņķī apkārt….manu viedokli Tu zini – par to esmu rakstījusi vairākkārt un…ja vēlies to pārlasīt vēlreiz – meklē mana profila komentāru lapā…
…īsi – Āboltiņa netika “izmesta”…nestaipi, lūdzu, argumentus kā bikšgumiju… :)
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 29.11.2014. 19.28
Āboltiņa palika aiz svītras un tas notika svītrošanas rezultātā. Pārējais viss – tā tiešām ir situācijas piemērīšana. Junkers noliek mandātu, ja nē, tad kāda ministra vietā Āboltiņa iekļūtu Saeimā utt. Bet fakts ir tāds, ka no līderes viņa pēkšņi kļuva par ” nesekmīgo”, pateicoties tam, ka vēlēšanās ir iespējams labot partijas izveidotu listi.
Āboltiņas sūrās dienas :), to es piesaucu tikai kā piemēru tam, kā vēlētājs ir spējīgs mainīt komandas sastāvu, kuru caur savu listi kāda no partijām deliģē uz vēlēšanām. Un tas nav pareizi. Partija veido sarakstu, partija arī atbild par rezultātiem. Es nepiekrītu kādas partijas līdera paustajam viedoklim, es viņu tādēļ nesvītroju :), es nebalsoju par pašu partiju un tā ir pareizi. Tieši tādas ir arī manas attiecības ar Vienotību :)
0
zanE. > rinķī apkārt 29.11.2014. 20.30
…Riņķī apkārt raksta: – “Es nepiekrītu kādas partijas līdera paustajam viedoklim, es viņu tādēļ nesvītroju :), es nebalsoju par pašu partiju un tā ir pareizi.”
———————————–
…hmmm…tātad, Tu partiju saisti ar “vadoni”…manuprāt, Tu esi redzējis pietiekami daudz piemēru, kad Āboltiņas viedoklis atšķiras no partijas lēmuma…un demokrātijā tas ir normāli – var pastāvēt viedokļu atšķirības, taču lēmumi tiek pieņemti tos izdiskutējot un vairākumam vienojoties par kopēju mērķi vai stratēģiju…viena cilvēka partija, šķiet, ir ZZS – kā kungs lems, tā partija rīkosies…
…daudz kur varu piekrist Tevis teiktajam, bet…par “nesekmīgo” Āboltiņu – piekrist nevaru…arī par to esmu jau rakstījusi, jo atbalstītāju viņai bija daudzkārt vairāk…taču no šī gadījuma varam mācīties un izdarīt secinājumus, ieraudzīt kļūdas un tās labot…tā, ka – bubulis nav tik melns kā to mālē… :)
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 29.11.2014. 20.48
zanE. Es partiju nesaistu ar vadoni, gluži otrādi es vēlētos, lai LR iekšpolitikā nostabilizētos situācija, kad partiju vēlētājs sāk vērtēt pēc šīs partijas izstrādātās programmas, nevis pēc lokomotīvēm, kuru uzdevums ir ievilkt partiju Saeimā, kad politisko līderu paziņojumi nebūtu pretrunā ar savu pārstāvēto partiju programmām utt Bet es jūtu, ka mūsu saruna sāk aiziet citā gultnē.
Tādēļ atkārtošos :) Es uzskatu, ka politiskai partijai, ja tai uzspiež deputātu sarakstu, kuru ir izkoriģējis vēlētājs, pēc vēlēšanām nevar pārmest kaut kādas politiskas neveiksmes. Un tādēļ manā uztverē plusošanas un strīpošanas prakse Saeimas vēlēšanās nav pareiza. Tā pat nav pareiza doma, ka par ministriem būtu jāvirza tie deputāti, kuri baudītu kaut kādu īpašu tautas atbalstu. Parasti jau ir tā, ka tie nemīlamie ministri par nemīlamiem ir kļuvuši tikai tādēļ, ka ir īstenojuši nemīlamus valdības, vai arī Saeimas lēmumus.
Ir jau arī atsevišķi gadījumi, ka kāds LR pilsonis tik ļoti ienīst kādu politisku partiju, ka jebkurš ministrs, kurš nāk no šīs partijas, šādam pilsonim kļūst morāli nepanesams, bet tas ir cits stāsts :))
0
Edgars Avotiņš 29.11.2014. 08.45
Es gan atbalstīju Čigānes priekšlikumu paaugstināt algas, bet tagad nu gan viņa muļķības raksta!
Protams, ka ir labi dažbrīd piesaistīt “profesionāļus” ministru amatiem. Nu bet tomēr pamata ministrs ir politiska figūra. Nevar ilgstoši iztikt ar profesionāļiem vien. Citādi sanāk taisīt kautkādu diktatūru, kur prezidents vai premjers komandē šos profesionāļus, lai pateiktu – kurā virzienā šiem profesionāļiem rakt.
Ideāli būtu, ja politiķu rindās būtu profesionāļi – kas saprot savas partijas politiku un kas spēj arī faktiski vadīt ministrijas vadību.
Tiesa gan – ja politika Latvija novesta līdz līmenim, ka par politiķiem strādā vien āksti un zābaki, tad nu gan cits nekas neatliek, kā ministriju vadību uzticēt nepolitiķiem.
2
dzeris49 > Edgars Avotiņš 29.11.2014. 10.26
Un tad tie “āksti un zābaki”, kas mums ir politiķi, (manuprāt, tu pārspīlē, galīgi ne visi ir tādi) pēkšņi visi kļūs tik gudri, ka ļaus kādam cilvēkam no malas, lai cik liels profesionālis viņš arī nebūtu, darīt, kā viņš grib, ignorējot viņu interses, un pastāvēs pie ratiem?
Tā ir utopija, Latvijā ministrs var būt tikai cilvēks ar politisko atbalstu.
0
v_rostins > Edgars Avotiņš 29.11.2014. 16.34
Edgars Avotiņš
Biedri, Savisār, Tu audz acīm redzami!
0
v_rostins 28.11.2014. 17.40
Centrum
Pieredzes vēl nav, bet kad tu izdzimteni, zatļerast-šļeserast, mani pietiekami nokaitināsi, iespējams, sākšu to krāt. Uz mietiem samaukti latviešu tautas un valsts nīdēji , būtu ļoti pacilājoši.
4
Centrum > v_rostins 28.11.2014. 17.59
Nebļuznī,čekas mērgli!Tas,ka esi iemācījies rakstīt latviešu valodā,tev nedod tiesības saukties par latvieti.
0
v_rostins > v_rostins 28.11.2014. 19.59
Centrum
Pastāsti, “latvieti”, kopā ar saviem elkiem, Šļeseru un Zatļeru, tu, protams “jv” nesēdēji VIP zonā ar elitārām maukam, pederastiem, bandītiem un čekistiem. Vai tiki vismaz skatītāju zālē, vai kopā ar citām bidlām ārpusē dziedāji līdz?
0
Centrum > v_rostins 28.11.2014. 21.39
Kas ir,čekas mērgli,ko pārmeties uz JV,gribēji palielīties ka sēdēji VIP zonā?Ko šoreiz pavadīji,resnuli no Antonijas ielas vai zilbiksi no Maskavas,tā tak tava specializācija.
0
v_rostins > v_rostins 28.11.2014. 21.58
Centrum
Kas ir, padla, lec nost no Zatlera un Šļesera? Apvainosies.
0
klejotājs 28.11.2014. 14.54
Ciniķis>>>> Žēl, ka Čigāne………
Čigānes lakatiņu nozīme Latvijas ekonomikā ir apmēram tikpat liela kā Latvijas balzāms un Liepājas metalurgs. Paprasiet Lembei tas jums to visu nepamirkšķinājis aci, paskaidros :))))
jā, arī Vairas pulksteņi [piemirsās} to Jums plānprātīgais/nacionālists deģenerālis izskaidros arī pilna laika speciālists par ānusiem.
3
andrejs > klejotājs 28.11.2014. 14.58
Ja tos lakatiņus ievestu Zaķis, gandrīz vai uzskatītu, kas tas ir normāli, bet nu Čigānei ar viņas kristālskaidro pagātni un background`u tas galīgi nepiestāv.
0
v_rostins > klejotājs 28.11.2014. 15.05
klejotājs
jā, arī Vairas pulksteņi [piemirsās}
______________
Ne tikai, zatļerast, VVF kārlīša zilais draudziņ un Indriksona zinotāj. Čekas sunītes kontā ir arī mēginājums nelikumīgi iegūt Jurmalas zemi un daudz cita.
Vai Liepājas metalurgs tas pats, ko čekistu piesmietais izdzimtenis, Dombrovskis kopā ar Zaharjinu un Ļipman izvazāja un kremļjagu banda ZRP(v) bez naudas atdeva Krimas čekista firmai?
Par ānusiem, pidrilla, pajautā dzērim, kam agrāk tas bija baudas gūšanas orgāns, bet tagad sagādā neizciešamas mocības, bet tas vēl nav nekas, salīdzinot ar to, ka to var arī izplest krietna greipfrūta diametrā.
0
Centrum > klejotājs 28.11.2014. 16.47
Deģenerāt,tu dalies savā personiskajā pieredzē?
Uzraksti vēl kaut ko tikpat aizraujošu,Nellijai Ločmelei patiks.Ja viņa atļauj pieķēzīt sava žurnāla internetvietni,tad tāda ir redakcijas vadlīnija.Piehaltūrē Irā uz pilnu slodzi vai savieno amatus ar Antonijas ielu?
0
dzeris49 28.11.2014. 14.52
Latvijas, un vispār, parlamentarās demokrātijas apstākļos, nekādi “profesonāli” no politiķiem neatkarīgi ministri nav iespējami, tie, drīzāk, ir izņēmumi.
Ministrs ir politiska figūra, jo bez politiķu atbalsta nevienu nozīmīgu lēmumu viņš pieņemt nespēs.
Politiķu un partiju interses ne vienmēr sakrīt ar valsts intersēm,tāpēc, ja kāds ministrs ies pretēji politiskā vairākuma vai partiju sponsoru intersēm, ilgi viņš tai krēslā nesēdēs, Latvijā tādu piemēru pietiek, tāpēc ministram nemitīgi jābalansē starp valsts, politiskā vairākuma, savas partijas, un partijas sponsoru intersēm, tāda ir tā “skarbā patiesība”.
4
zanE. > dzeris49 28.11.2014. 15.42
….profesionāļa novērtējumu no savas partijas puses jau esam piedzīvojuši – pēkšņi Bordāns tapa par traucēkli un neatbilda partijas izpratnei par ministra pienākumu pildīšanu, jo…viņu uztverē – ministram jāstrādā nevis valsts un tās iedzīvotāju interesēs, bet jāpilda un jāpārstāv tikai partijas intereses….kamēr partijas uzskatīs, ka ministrijas ir viņu partiju PR privātkantori – par profesionāļiem varam aizmirst….
0
v_rostins > dzeris49 28.11.2014. 15.51
zanE ….
pēkšņi Bordāns tapa par traucēkli
_____________
Čekas kurmis, Bordāns, darbojoties citā partijā vairs nevarēja pārstāvēt NA pēc definīcijas. Varu tikai iedomāties, kādus sūdus tas kroplis savārītu NA vārdā.
0
lno > dzeris49 28.11.2014. 16.22
Publika gaida zanEs komentārus pie tēmas Nodevēji http://www.ir.lv/blogi/politika/nodeveji
0
dzeris49 > dzeris49 28.11.2014. 18.27
Par NA ministriem vispār nepieminēju, tie, lielāko tiesu, ir vai nu pilnībā npirkti, vai anekdotiskas figūras, vai, bieži vien, “divi vienā”, bija viens it kā sakarīgs, bet, to NA ātri vien novāca, jo Lūsis tā lika ( patreizējais NA ģenerālsekretāra vietnieks un krimināllietas figurants), draudēdams, ka NA zaudēs sponsorus, ja nenovāks Bordānu.
0
Ciniķis 28.11.2014. 14.45
Žēl, ka Čigāne nav tikusi par izglītības ministri, bet Viņķele – par veselības ministri. Mums būtu bijušas divas izcili profesionālas ministres – viena Lakatiņu kontrabandas jomā, otra Kārļu pārvēršanā par Karlīnēm jomā.
0
Edīte Dancberga 28.11.2014. 13.51
Pasaku GUDRĪBA,ka Karali nospēlē Galms.
0
Absints 28.11.2014. 13.23
Man vienmēr ir izbrīnījis termins- nozares profesionālis. Par ministriem, lūk, esot jābūt nozares profesionāļiem. Piemēram veselības aizsardzības nozarē ir profesionāli zobārsti. Vai viņi var būt par ministriem? Vai tie tomēr ir birokrāti, kas vadījuši klīniku, piemēram. Un vai tad administratīvā pieredze ir ekvivalenta vārdam “profesionālis”?
Savukārt, patreizēja pieeja “medību lauku” dalīšanai pa partijām liekas nepareiza – “ņem šito ministriju, bet dod to…”, jo dalītāji nu nekādi neskatās pēc tā, kas var/varēs ministriju vadīt, bet, cik liels tas medību lauks ir. Un tad tā pie varas nonāk domu giganti ruksīši un nothig speciali, vai izteikti nihilisti, kā Šadurskis, kas ar vieglu roku izglītības nozarei “atmet” 3 miljonus, turpinot saukt Izglītību par prioritāti. Nu labi Šadurskis nav ministrs, bet “medību lauku” princips jau darbojas arī tur. Un tad iznāk, ka profesionālisma vērtības mērīšanas plakne ir demagoģija, nevis reāla pieredze vienas vai otras nozares vadībā. Smukāk izskaties, labāk runā, vairāk tautai patīc – lielāks profesionālis esi.
Man vienmēr ir simpatizējis Straujumas konstruktīvisms. Līdz šim likās, ka viņa nemēģina “spraust batonu ausīs”. Ir atklāta, godīga. Līdz šim!
Līdz brīdim, kad Straujuma sāka taisnoties, ka nekad par prioritāti nav bijusi Izglītība, ka tai nav nekas nav solīts, ka valdībai nav sakara ar to, ka Vienotība ir parakstījusi vienošanos ar Izglītības darbinieku arodbiedrību…
Līdz brīdi, kad Straujuma, mēģinot attaisnot to , ka valdība kārtējo reizi ir apgājusi izglītību, kā argumentu min tās nesakārtotību, tajā paša laikā ar vieglu loku budžetu palielinot medicīnai, kurā nesakārtotība un korupcija ir daudz lielākā apmērā.
Līdz brīdim, kad Straujuma “plāno” naudu no neplānotajiem izdevumiem, sakot, ka rekur tā nauda izglītībai būs.
Un uz daudziem tas nostrādā, batoni sasprausti, skolotājiem vajagot labāk strādāt, un tikai tad maksāt.
Varbūt valdībai vajag labāk strādāt, un tikai tad maksāt?
15
zanE. > 28.11.2014. 14.17
…Ķīps….kā Tu pēdējā laikā esi pamanījies visu sabāzt vienā katlā, samaisīt un…tad teikt, pē…nekas nav labs un jēdzīgs….varbūt tomēr der nodalīt lietas, noskaidrot faktus un pēc tam izteikt pretenzijas?….
1. Vienotība (un ne tikai) nekad nav solījusi 10% pieaugumu skolotāju algām, jā – LIZDA ar visām partijām ir parakstījusi sadarbības līgumu, taču….algas pieaugumu 10% solīja tikai opozīcijas partijas….
2. nevar no budžeta piešķirt naudu, nezinot, kā minētais modelis strādās….protams, var piešķirt, jo….naudu iztērēs neatkarīgi no tā, cik tas būs lietderīgi vai nelietderīgi….
3. ja attiecīgs finansējums ir iezīmēts tai maciņā, kas apzīmēts “neparedzētiem” gadījumiem, tad tā nauda tur ir, bet iztērēt to ar vieglu roku nebūs iespējams….
4. ja skolotāji turpinās uzstāt, ka reformas vajadzīgas, tikai neaiztieciet mūsu slodzes un darba vietas – tā būs ūdens liešana tukšā mucā….
5. bet….visdīvainākais – skolotāji uztraucas par savām algām, savām darba slodzēm (likumsakarīgi, kā jebkurš vēlas lielāku algu), taču….neesmu dzirdējusi tikpat kaismīgus protestus, vēlmes, idejas un rūpi par skolēniem….par mācību programmām, par izglītības kvalitāti, par skolēna pārslodzēm….
….tāpēc – nodali sastāvdaļas no kā vēlies vārīt zupu (izteikt viedokli), lai galarezultā nebūtu populistiski jāvaimanā….
0
Absints > 28.11.2014. 17.09
Zane, Jums ir Jums raksturīga argumentācija- piedēvējat man lietas, ko neesmu teicis, un tad tās apgāžat. Piemēram., es nekur nerunāju par 10%, es runāju par to , ka Vienotība pirms vēlēšanām solīja Izglītības nozari , kā prioritāti, un sola to joprojām (Šadurskis), bet praksē notiek pretējais, tāpat neesmu nekur teicis, ka Izglītības sistēmā nevajag reformas, bet saku, ka salīdzinājumā ar veselības aizsardzības sistēmu, kurai nauda TIKA piešķirta bez jebkādām atrunām, izglītībā ir mazāks bardaks un mazāka korupcija, saku, ka Straujuma NAV iepazinusies ar medicīnas darbinieku atalgojuma sistēmu, “bet 80-darbības” lai aprēķinātu algas izglītības darbiniekiem tikai izmanto atrunas nolūkos, saku, ka plānot izdevumus neplānotiem gadījumiem ir diletantisms utt. Tā kā lūdzu Jums vēlreiz – ja mēģiniet strīdēties, tad lietojiet klasisko loģiku, ko mācīja vēl Aristotelis- ja ir arguments, tad ir jāapgāž tas, ne kāds tā blakus faktors.
Ja skatās uz Jūsu komentāriem, kuri vairumā gadījumu sākas ar pieņēmumu (ja…), tad kurš no maniem iebildumiem ir apgāzts? Apgāzts tiek Jūsu pieņēmums… un šai Jūsu kazuistikas daļai es piekrītu. “JA tas tā būs, tad būs slikti”. Taisnība.
Un saprotu arī, ka Jūs ar mani nestrīdēsities, jo pretargumentu ta īsti nav. Ir emocijas un apsvērumi, ir vēlme piesegt savējos, bet īstu argumentu pret ta nav…
0
zanE. > 28.11.2014. 17.30
…Ķīps…tas priecē, ka esi Aristoteli lasījis, taču…skumdina fakts, ka Tev rūpes par izglītību saistās tikai ar skolotāju algām…diemžēl, arī skolotājiem ir tikai viena rūpe – viņu algas, ne skolēna izglītības kvalitāte…
….par “strīdēšanos”….vai to rakstīja Ķīps vai kāds cits? – “Līdz brīdim, kad Straujuma sāka taisnoties, ka nekad par prioritāti nav bijusi Izglītība, ka tai nav nekas nav solīts, ka valdībai nav sakara ar to, ka Vienotība ir parakstījusi vienošanos ar Izglītības darbinieku arodbiedrību…”
…jautājums – esi redzējis, kādu vienošanos Vienotība un LIZDA ir parakstījuši?…
…arī šo kāds cits rakstījis, ne Ķīps?…. – “Līdz brīdi, kad Straujuma, mēģinot attaisnot to , ka valdība kārtējo reizi ir apgājusi izglītību, kā argumentu min tās nesakārtotību, tajā paša laikā ar vieglu loku budžetu palielinot medicīnai, kurā nesakārtotība un korupcija ir daudz lielākā apmērā.”
….izglītība NAV tikai skolotāju algu jautājums….
…vēl kāds Ķīps rakstījis – “Līdz brīdim, kad Straujuma “plāno” naudu no neplānotajiem izdevumiem, sakot, ka rekur tā nauda izglītībai būs.”
….vai Tev ir informācija, ka šīs naudas nebūs?…
….Ķīps apgalvo – “Un uz daudziem tas nostrādā, batoni sasprausti, skolotājiem vajagot labāk strādāt, un tikai tad maksāt.”
….atsauci savam apgalvojumam varētu palūgt?….
0
Absints > 28.11.2014. 17.54
>diemžēl, arī skolotājiem ir tikai viena rūpe – viņu algas, ne skolēna izglītības kvalitāte…
Zane, nu gan pārāk kategorisks apgalvojums. Latvijā vēl ir pietiekami daudz skolotāju, kuriem darbs ir sirdslieta, un kuri ir spējuši pārdzīvot IZM reformas, un joprojām strādā ar sirdsdegsmi. ja būtu tā kā jūs sakat, tad skolas sen būtu tukšas. Žēl, ka Jums tik slikti skolotāji dzīvē gadījušies..
>…jautājums – esi redzējis, kādu vienošanos Vienotība un LIZDA ir parakstījuši?…
Neesmu, balstos uz Mikiško (atvainojos, ja nepareizi rakstu uzvārdu) sniegto informāciju. Lai būtu korektāks, protams, būtu interesanti ieraudzīt tekstu. Jums ir links?
>….izglītība NAV tikai skolotāju algu jautājums…. Protams, ka nav. Neesmu arī tā apgalvojis nekur un nekad. NAV, tāpat kā veselība NAV mediķu algu jautājums, tāpat kā drošība nav aizsardzības ministrijas algu jautājums.
>….vai Tev ir informācija, ka šīs naudas nebūs?…
Neplānoti izdevumi ir domāti neplānotiem izdevumiem. Tos NEPLĀNO! Sabruks nacionāla bibliotēka, piemēram, tad nebūs. Vai būs plūdi, neraža, vētra, vai mazums kas var gadīties. Plānot skolotāju atalgojumu uz hipotētisku situāciju, ka NEPLĀNOTO IZDEVUMU fondā vēl būs nauda, tai vietā, lai budžetā ieplānoti strikti paredzētus līdzekļus no 1. septembra, ir finanšu plānošanas diletantisms, to nu vajadzētu saprast personām, kuras sauc sevi par politiķiem.
.>…Ķīps apgalvo – “Un uz daudziem tas nostrādā,
>….atsauci savam apgalvojumam varētu palūgt?….
Izlasiet reakciju uz iepriekšējo IR rakstu par šo tēmu.
http://www.ir.lv/2014/11/25/straujuma-neizpratne-par-sarezgito-pedagogu-algas-veidosanas-sistemu/viedokli#viedoklis_456709
Tur bija virkne komentētāju ,līdzīgi Jums, kuri Vienotības un Straujuma meliem, notic un/vai tos atbalsta.
A Aristoteli minēju tāpēc, ka viņš vēl pirms viduslaikiem ieviesa diskusiju modeli, kas balstījās uz loģiku, un ir visu diskusiju pamatā. Gribētos, lai arī šeit tā būtu.
0
zanE. > 28.11.2014. 18.21
…Ķīps….Tu nosauci Straujumu par meli – tātad, Tev ir kāda neapgāžama informācija, ka par izglītības jautājumiem valdība nelems, tos apies (kā Tu esi izteicies), ignorēs….bet…Tu esi koncentrējies tikai uz skolotāju algām un paļaujies uz Mikiško “teikto”….kura, diemžēl, arī koncentrējusies tikai uz skolotāju algu palielināšanu…arī visas iepriekšējās reizes, kad skolotāji protestējuši – protesti ir bijuši tikai par algām…skolēns un tā zināšanu apguve allaž palikusi otrā plānā, kļūstot par tik nesvarīgu, ko aizēno vaimanas par skolotāju algu paaugstināšanu…
…Tu kārtējo reizi izsaki apvainojumu, bet nespēj to pamatot…
…piesauci Veselības ministriju, kurai esot atrasts finansējums….vai viss šis finansējums paredzēts mediķu algu paaugstināšanai?…kā tas sadalās pa pozīcijām?…vari to nosaukt?…
0
lno > 29.11.2014. 00.41
Latvijai par 95 miljoniem eiro nāksies atpirkt ERAB piederošās ‘Citadeles’ un ‘Revertas’ daļas, lēš ‘Bloomberg’
http://m.delfi.lv/bizness/article.php?id=45280358
_______________________
Vai varētu lūgt zanEs komentāru par izdevīgo Citadeles pārdošanas darījumu?
Kā 25% var maksāt dārgāk 75 % bankas vērtības?:):):)
0
lno > 29.11.2014. 09.17
lno. dārgāk par:)
0
Absints > 29.11.2014. 09.35
Zane, laikam nelasat to, ko rakstu, jo tak teicu jau, ka tas NAV tikai algu jautājums. Jūs man atkal piedēvējat pretējo. Savukārt, par nepatiesībām un meliem, domāju ir otrādi- manus argumentus Jūs nespējat apgāzt, runājat kaut ko riņķī apkārt, apgāžat pati savus pieņēmumus, un tad uz tā bāzes izdarat secinājumus, ka man nav taisnība. Lai Jums būtu vieglāk, uzrakstīšu pa punktiem, jā/nē. Ja Jums uz manām tēzēm ir antitēzes, lūdzu uz maniem “jā”, lieciet pretī konkrētu “nē” un pamatojumu, kāpēc.
1. Vienotība pirms vēlēšnam pasludināja Izglītību par prioritāti. Vienotība to pauž arī tagad (Šadurskis), taču dzīvē (budžetā) šī prioritāte neparādās. Vienotība nepilda noslēgto vienošanos ar LIZDA. līdz arto Vienotība nepilda solījumus – jā.
2. Straujuma NAV iepazinusies ar citu nozaru apmaksas sistēmu, tajā skaitā medicīnas, tāpēc NEVAR izdarīt secinājumus par apmaksas sistēmas sarežģītību. Apmaksas sarežģītība (80 darbības) tiek lietota kā atruna, lai vismaz kaut ka pamatotu naudas nepiešķiršanu – jā
3. Veselības aizsardzības sistēmā valda daudz lielāks bardaks un korupcija salīdzinot ar Izglītības sistēmu, tomēr tai budžeta palielinājums ir veikts bez atrunām – jā
4. Plānot izdevumus no “Neplānotiem Izdevumiem” ir diletantiska rīcība, kas ir nopietna politiķa necienīga un populistiska atruna, tā vietā, lai budžetā izdalītu līdzekļus no 1. septembra – jā
5. Izglītības sistēmā ir nepieciešamas nopietnas reformas (un es, šķiet, šinī portālā esmu tās lielākais kritiķis), taču tās nedrīkst likt, kā priekšnoteikumu – jā
Zane, esiet, lūdzu, konkrēta, rakstiet: “nē, jo..”
0
ingrida > 29.11.2014. 10.23
Teorētiski, protams, nav skaisti prasīt vispirms reformas ( jēdzīgāku naudas izlietojumu) un tikai tad dot naudu. Praktiski vienīgais veids, kā reformas īstenot.
0
zanE. > 29.11.2014. 10.43
…Ķīps raksta: – “Vienotība pirms vēlēšnam pasludināja Izglītību par prioritāti. Vienotība to pauž arī tagad (Šadurskis), taču dzīvē (budžetā) šī prioritāte neparādās. Vienotība nepilda noslēgto vienošanos ar LIZDA. līdz arto Vienotība nepilda solījumus”
—————————————-
…smieklīgi, ja cilvēks mēģina apgalvot, ka kāds mēģina viņa argumentus “apgāzt”, bet turpina nodarboties ar tukšmuldēšanu….
…jautāju – vai esi lasījis vienošanos, kuru Vienotība it kā nepildot….atbildēji – nē! tika paļaujies uz publiskā vidē Mikiško pausto…
…jautāju – vai izglītība – tā ir skolotāju algas?….atbildēji – nē!….bet turpini apgalvot, ka vienošanās netiek pildīta, jo skolotājiem netiek palielinātas algas….
…Tu nespēj minēt neko no saistībām, ko valdība uzņēmusies un tagad it kā nepildot….skolotāju algas sabiedrības apspriešanā ir pārvērstas par galveno izglītības jautājumu valstī….bet….skolēnu kvalitatīvas izglītības jautājums pazudis no skolotāju dienas kārtības un nedomājošā sabiedrības daļa to uztver kā normu – mūsu viedokļu apmaiņai nav jēgas…katrs mēs izglītību saistām ar kaut ko citu – Tev tās ir skolotāju algas…
…2015.gada budžeta pieaugums pa nozarēm:
* Izglītības un zinātnes ministrija – 31,4 (+3) milj. EUR…
* Veselības ministrija – 31,1…
* Labklājības ministrija – 68,6 ….
* Aizsardzības ministrija – 37,9…
* Ārlietu ministrija – 6,5…
* Iekšlietu ministrija – 21,3…
* Finanšu ministrija – 3,0….
* Ekonomikas ministrija – 2,3 (ESF)…
* Zemkopības ministrija – 51,1 (ESF)…
* Satiksmes ministrija – 32,6…
* Tieslietu ministrija – 16,0…
* Kultūras ministrija – 3,7…
0
canoss > 29.11.2014. 17.58
Veselības nozarē šie seido speciālisti ir profesināli noziedznieki, veselības nozare latvijā ir sagrauta, masveidu slimnīcu slēgšana, pārbūves ar masveida demolēšanu un vēl daudz kas cits ko paveikuse ir medicīnas nozarē. Maigi sakot ja tev nav naudas aizmirsti par veselību un pat ja ir nauda, ar tad necer uz veselību jo nav slimnīcu, nav nekā. Ir tikai rindas un solījumi. Jau 20 gadus nejēdz izveidot sitēmu kura nesgtu ārstēšanos. Pat PSRS laikā varēja medicīnu saņemt lai gan nekvalatīvu ja neiemaksāji. Bet tagad ja kas ir atīstīts tad tikai stomatoloģija, vienīgi arī tur darbu veic neatbildīgi jo nenes atbildību par to ko izzdara. Vari jau kādu laiku priecāties ka zobi salaboti un nekas kad ik reizi noplēsa pa 40 eiro. Bet ak vai blombe izkrīt, vai zobs paliek brīni melns jo blombe ir ar spraugu. Un par citām medicīnas lietām jau nav vērts runāt. Protams speciālistu jau ir, bet vis atduras naudās jo reti kurš var atļauties samaksāt par ambulances apartamentiem un vēl par ārstēšanos.
Čigāne vēl savārīs sūdus pagaidat 4 gadus viņa ārdīsies un gan jau kad viņas idejas ņems virsroku. Ir jau labi kad ir kāds enerģisks, bet lai tās idejas saskaņo ar sabiedrību sākumā un tad sper laukā. Viņa grib ministriem lielas algas un vēl provesionālus afēristus sasēdināt amatos, tas ar vis ko viņa grib.
0
Absints > 29.11.2014. 19.36
Zane, es Jums lūdzu konkrēti atbildēt uz ļoti konkrēti uzdotiem jautājumiem.
Jūs man ATKAL kaut ko riņķī apkārt.
>…jautāju – vai izglītība – tā ir skolotāju algas?….atbildēji – nē!….bet turpini apgalvot, ka vienošanās netiek pildīta, jo skolotājiem netiek palielinātas algas….
Zane, nu kur tā esmu teicis? Nu lūdzu, nepiedēvējiet man to, kas nav. Es to Jums prasu katrā komentārā. Vai tas tiešām tik grūti? Es gan saku, ka Vienotība un Straujuma melo, jo Izglītība budžetā nav prioritāte, pretēji solītam pirms vēlēšanām. Un atkal lūdzu Jums apgāzt konkrēti šo, nevis piedēvēt man to, ka esmu ieciklojies uz algām. Lūdzu esiet taču korekta! Nu, lūdzu!
0
zanE. > 29.11.2014. 20.15
…Ķīps…kurš to rakstīja? – “…valdība kārtējo reizi ir apgājusi izglītību…”
– “uz daudziem tas nostrādā, batoni sasprausti, skolotājiem vajagot labāk strādāt, un tikai tad maksāt.”
– >…jautājums – esi redzējis, kādu vienošanos Vienotība un LIZDA ir parakstījuši?…
-“Neesmu, balstos uz Mikiško (atvainojos, ja nepareizi rakstu uzvārdu) sniegto informāciju.”
– “Vienotība pirms vēlēšnam pasludināja Izglītību par prioritāti. Vienotība to pauž arī tagad (Šadurskis), taču dzīvē (budžetā) šī prioritāte neparādās. Vienotība nepilda noslēgto vienošanos ar LIZDA. līdz arto Vienotība nepilda solījumus.”
– “Straujuma melo, jo Izglītība budžetā nav prioritāte, pretēji solītam pirms vēlēšanām.”
….kas Tavā izpratnē ir prioritāte budžetā?….ko tā ietver?…kādām jābūt darbībām, lai to nosauktu par prioritāti?…
0
Absints > 30.11.2014. 09.09
Zane, tas tak elementāri. Ja Vienotība pirms vēlēšanām par prioritātēm nosauc izglītību un veselību, tad budžeta pieaugumam pa nozarēm būtu jābūt apmēram līdzvērtīgi. Nevis vienai 30, bez komentāriem ,otrai 3 un ar aiz ausīm pievilktām atrunām. Vai ne tā?
Un budžetu nozares tērē uzturēšanai un attīstītībai, arī maksājot algas. Arī tas man šķiet elementāri saprotams. Taču, kā uzvēru vairākos komentāros augstāk- tas NAV TIKAI algu jautājums. Minēto LIZDA vienošanos pameklēšu (prasīju Jums linku, bet laikam jāmeklē pašam), citādi, protams, varu nezināt detaļas, tā kā balstos tikai uz medijos izskanējušo informāciju, bet nez vai tie būtību ir pasnieguši otrādāk.
Savukārt par pātmetumiem par skolotāku nevēkēšanos strādāt, neprofesionālismu utt., tas būtu jāadresē valstij, IZM. Un tur es Jums piekrītu, es nezinu nevienu IZM reformu, kas mācību kvalitāti būtu uzlabojusi. Neskatoties uz IZM reformām skolotāji vēl kaut cik spēj saglabāt līmeni…UN IZM, kā zināms,pietiekami bieži ir vadījusi Vienotība vai tās koalīcijas partneri.
Un Zane – vēlreiz – kāpēc Jūs izvairaties no atbildēm uz ļoti konkrēti uzdotajiem jautājumiem. Tas tak būtu visvienkāršāk – apgāzt mani, pierādot man, ka manas pa punktiem uzrakstītās tēzes ir aplamas? Kāpēc tērējiet laiku izdomājot to, ko neesmu teicis, to apgāžot, un runājot riņķī apkārt.
0
zanE. > 30.11.2014. 10.54
…Ķīp, Tevi neviens sen kā nav apgāzis, ja tik izmisīgs lūgums pēc “apgāšanas”?…no vienas puses – man patīk Tava neatlaidība, bet…tā šoreiz ir iecirtīga spītība mēģināt pierādīt, ka neesi rakstījis to, ko esi uzrakstījis…
…Ķīps rakstīja: – “Ja Vienotība pirms vēlēšanām par prioritātēm nosauc izglītību un veselību, tad budžeta pieaugumam pa nozarēm būtu jābūt apmēram līdzvērtīgi. Nevis vienai 30, bez komentāriem ,otrai 3 un ar aiz ausīm pievilktām atrunām. Vai ne tā?”
…Tev derētu pārlasīt rakstīto, bet priekš Tevis atkārtošu vēlreiz:
…2015.gada budžeta pieaugums pa nozarēm:
* Izglītības un zinātnes ministrija – 31,4 (+3) milj. EUR…
* Veselības ministrija – 31,1…
…Tu pamanījies neatbildēt, kā Vienotība ir apgājusi izglītību…un kas veido kopumu, lai to nosauktu par prioritāti, ko Vienotība nav pildījusi…
0
lno 28.11.2014. 13.11
Futbolā kā Latvijā:)
6
andrejs > lno 28.11.2014. 14.26
0:6 ?
0
lno > lno 28.11.2014. 14.52
andrejs. http://sportacentrs.com/sportacentrs_tv/futbols_tv/21112014-klavins_alkohols_futbola_izlases_gerbtuve
0
klusais > lno 28.11.2014. 18.24
lno – iepatikās intervija ? smieklīga …
0
lno > lno 28.11.2014. 19.13
klusais. Kas Tevi tā uzjautrina? Sarunātas spēles, bardaks sporta federācijās?
0
klusais > lno 29.11.2014. 10.00
lno – uzjautrina tas ka viens pats ne pārāk balts mazgā otrus tādus pašus :)
Par sporta federācijām un to dzīvi … tā manuprāt ir globāla problēma un ne tikai futbolā :)
0
lno > lno 29.11.2014. 11.48
klusais. tev nepatīk viedokļu dažādība? Noteikti, ka viņš ir baltāks, kaut vai tādēļ, ka jaunāks. Ja citur tāpat kā pie mums, tas nav attaisnojums. Mums jābūt godīgākiem, jo esam nabadzīga valsts.
0
klusais 28.11.2014. 12.55
Čigāne ir reāla humoriste :) Patika par Mārīti Seili :) Un kurš tad vēl bija gatavs pats aizskriet ratiem pa priekšu ? Un dabūja momentā pa muti ?
0