FOTO: Solvita Āboltiņa Saeimā stājas deputāta Junkura vietā (papild.)

96

Komentāri (96)

jautajums_4 05.11.2014. 12.27

Redzi -godīgi,- es atzinu, ka man ir vienalga, cik formāli pareizi Cukurs saņēma sodu.

Tu atkal negribi- godīgi- atzīt, cik reizes esi noskatījies Džeinas video.

Godīgi un taisnīgi ir divi dažādi jēdzieni.

Un vēl cits jēdziens ir- tiesiski, kas Cukura nāves gadījumā būtu piemērojams.

+4
-3
Atbildēt

3

    lno > jautajums_4 05.11.2014. 12.36

    jautajums_4. Allah akbar! Parādnieks ir izvirtulis, bet Džeina svēta:) Nākošo kastingu templī?:) Lai Tev jauka diena:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 05.11.2014. 12.42

    Nū…Varbūt ne tikai Parādnieks…Cik reizes skatījies?

    Tev arī- jauku dienu!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 05.11.2014. 17.39

    Humoristi :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

jautajums_4 05.11.2014. 11.59

Cukura gadījumā neatzīstu privātpersonu tiesības izpildīt nāvessodu bez tiesas sprieduma. Tava vērtību sistēma ļoti tuva islama kaujinieku izpratnei.

————————————————

Un Cukura nāve neizpērk viņa dzīvi…Miris noziedznieks ir tikai miris noziedznieks. Tas neattaisno viņa slepkavas, bet arī nenoņem nevienu pastrādāto noziegumu no Cukura.

Ar kādu mēru jūs mērosiet…Ar tādu jums atmērīs!

+4
-4
Atbildēt

11

    lno > jautajums_4 05.11.2014. 12.01

    Tas neattaisno viņa slepkavas…

    __________________

    Tas ir kaut kas jauns. Agrāk rakstīji, ka viss bija taisnīgi… Gan jau vēl ko izdomāsi:)

    Esmu runājis:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 05.11.2014. 12.08

    Agrāk rakstīji, ka viss bija taisnīgi.

    —————————————-

    Ar kādu mēru jūs mērosiet…Ar tādu jums atmērīs!

    Es arī tagad uzskatu, ka viss ir taisnīgi.

    p.s. Kur es rakstīju par Cukura nāvi? Citēsi?

    Es nerakstīju par Cukura nāvi, es rakstīju par viņa dzīvi. Un kategoriski iestājos pret noziedznieka heroizēšanu un romantizēšanu

    Bet, ja godīgi, tad man ir pilnīgi vienalga kādā nāvē tas monstrs mira.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 05.11.2014. 12.15

    jautājums_4. Bet, ja godīgi, tad man ir pilnīgi vienalga kādā nāvē tas monstrs mira.

    _____________

    Nu ja GODĪGI tad jau nav jāmeklē, vai ne?:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 05.11.2014. 12.27

    Nu te būs arī citātiņš: 12.oktobris 2014 13:37

    Zini. Cilvēku tiesas spriedumi Providencei nav saistoši. Tur Augšā maz uztraucas par birokrātiskajām procedūrām…

    Jā, es kā kristietis uzskatu, ka Cukurs saņēma taisnīgu tiesu par savu līdzdalību noziegumos.

    ____________________

    Vajag mazliet filtrēt bazaru un nepierakstīt oponentiem visādus izdomājumus.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 05.11.2014. 12.31

    Un kur ir pretruna ar manis rakstīto?

    Es tur un tagad rakstu, ka Cukurs saņēma pelnīto sodu.

    Bet tas nenozīmē, ka Providence neizvērtēs viņa slepkavu rīcību. Arī viņu rīcība un motīvi tiks izvērtēti.

    Jo…Tur Augšā maz uztraucas par birokrātiskajām procedūrām…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 05.11.2014. 13.19

    Jēziņ,cilvēks,glābjot savu ādu,strādājis garāžās,nevienu nav nošāvis,bet ceturtais jautājums domā,ka ir taisnīgi viņu nošaut bez tiesas un pierādījumiem!!!Un tas esot kristietis???Tfu tu,labi,ka es neesmu kristietis…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 05.11.2014. 13.41

    ,nevienu nav nošāvis

    ———————————–

    Ir citas liecības.

    Bet pat, ja nav nošāvis, bet piekāvis,spīdzinājis, izvarojis, lauzis zelta zobus līķiem… tad arī savu likteni ir nopelnījis!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 05.11.2014. 14.18

    ”piekāvis,spīdzinājis, izvarojis, lauzis zelta zobus līķiem”

    Kurš to saka?Es arī varu par kādu tā pateikt.Tāpēc jau tiesas ir domātas,lai varētu izvērtēt apsūdzības un būtu iespēja aizstāvēties pret apmelojumiem.Gribi,es tevi nosaukšu par izvarotāju?Interesanti,kā tu pierādīsi,ka tāds neesi.Es zinu vienu bomzi,kas par pudeli varētu liecināt…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 05.11.2014. 15.29

    Kurš to saka?

    ——————–

    To saka to notikumu aculiecinieki-izdzīvojušie upuri. Liecības ir fiksētas.

    Starp citu, to liecina arī Arājs un citi tās bandas dalībnieki.

    Bet no kurienes tev tāda pārliecība par Cukura nevainību? Kurš ir liecinājis par viņa nevainību?

    Starp citu, es papētīju, bet nekādas liecības no Cukura “izglābtajiem” upuriem neatradu. Arī no tās piesauktās ēbreju meitenes nē.

    Un uz kāda kapitāla, tad Cukurs dibināja Brazīlijā savu biznesu? Uz tiem pašiem līķu zelta zobiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 05.11.2014. 16.14

    Man nav pārliecības NE TIKAI par Cukura nevainību,man nav pārliecības arī par vainu.Vai mēs varam ticēt jebkura bandīta liecībām?Liecības var būt safabricētas,sevišķi jau krievu laikā.Tas ir tiesas darbs.Linča tiesa nav pieļaujama civilizētā valstī,linča tiesas izpildītājus ir jāsauc pie atbildības.Nupat te meklē Imantas pedofīlu,varbut vajadzētu sarīkot tādu pat tiesu un nomētāt ar akmeņiem katru,uz kuru krīt kaut mazākās aizdomas,ka viņš varētu būt šis pedofīls?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > jautajums_4 06.11.2014. 11.58

    jautajums_4

    Un kategoriski iestājos pret noziedznieka heroizēšanu un romantizēšanu

    _______________

    Ikviens, kurš stājās pretī jums, krievu fašistiskiem izdzimteņiem, absolūtam ļaunumam, civiliedzīvotāju masu slepkavām, marodieriem, kapu un pieminekļu apgānītājiem un vecenīšu izvarotājiem, ir varonis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 04.11.2014. 22.39

Interesanti kā Zaķim un Āboltiņai būs ar pielaidi?:)

+5
-5
Atbildēt

10

    markoni > lno 04.11.2014. 22.45

    Elksniņš prasa 3 mēnešu karantīnu Zaķim…

    P.S.

    Es gan domāju, ka zaķis nav mežacūka…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 04.11.2014. 23.12

    Miksomatoze

    Simptomi: Asarojošas acis, tūska ap acīm un dzimumorgāniem.

    Miksomatoze ir lipīga trušu slimība. Ar to slimo tikai truši un meža zaķi. Miksomatozi izraisa vīruss, ko izplata peles, žurkas, asinssūcēji insekti, slimie dzīvnieki, arī cilvēki. To var iegūt arī saskaroties ar citu inficētu trusi. Slimības pazīmes parādās 4–6 dienas pēc inficēšanās. Saslimušais dzīvnieks paliek mazkustīgs, nomākts, slikti ēd, bet daudz dzer ūdeni. Slimības sākumā novērojama acu asarošana un acu gļotādu katarāls iekaisums, kas, slimībai saasinoties, pāriet dziļā acu iekaisumā, plaksti stipri pietūkst, salīp. Galvas, ausu, tūpļa, ārējo dzimumorgānu apvidū izveidojas bumbuļi, kuros iekšpusē ir galertveida masa. Ausis nokarājas, āda krokojas, uzspiežot izlīdzinās lēni. Slimībai progresējot, veidojas plaušu iekaisums, kas pēc 6–12 dienām beidzas ar nāvi. Bojā aiziet gandrīz visi saslimušie truši.

    Praktiski efektīvu zāļu ārstēšanai nav. Ļoti reti truši izdzīvo, tādēļ ir svarīgi regulāri vakcinēt savu trusīti.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Centrum > lno 05.11.2014. 00.14

    Esi pārslimojis?Būsi saķēris pie attīrīšanas ietaisēm,Tavā sādžā esot briesmīgā stāvoklī,vienmēr esi sūdzējies.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 05.11.2014. 08.55

    Nū…Solvitai ar pielaidi viss būs kārtībā, bet Gaidim gan ir problēmas…Jo citādi jau nenominētu Rasnaču…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.11.2014. 10.39

    jautajums_4. Kurš nu par to šaubītos, bet Bērziņam padoms: Pacieties, debesīs

    labāk būs:)

    Jo V līdzīgāka TP, jo tuvāka Taviem ideāliem:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 05.11.2014. 10.54

    Es neatzīstu kolektīvās vainas koncepciju.Tas attiecas ari uz TP, V vai ZZS, arī NA.

    Es katru vērtēju individuāli -pēc darbiem. Atšķirībā no Tevis, kurš reāli pavelkas uz tikai un vienīgi uz lozungiem…

    Bet man ar tevi ir fundamentāli atšķirīgas vērtību sistēmas. Kas man noziedznieki, tev -varoņi. Un otrādāk.

    Tu Džeinu ar akmeņiem nomētātu, bet man tā ir tikai jaunībā kļūdījusies meitene, kura nevienam neko ļaunu nav nodarījusi. Bet tādu liekuļu kā Tu dēļ viņai būs reālas problēmas veidot karjeru. Beigās tu un tev līdzīgie būsiet grēcinieci no Latvijas izdzīvojuši.

    p.s. cik reizes pats to video noskatījies, mans tikumības aizstāvi?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.11.2014. 11.28

    Vārdu plūdi, kad pietiek ar mammas bērnībā mācīto, kas ir labi un kas slikti. Tu kļūsti tik emocionāls ka pubertātes vecuma skuķe, kura jūtu uzplūdā vairs nejēdz, ko runā. Iebilst pret Džeinas atbilstību premjera preses sekretāres amatā nenozīmē apmētāt ar akmeņiem. Ko sapratusi Straujuma, tā joprojām tumša bilde jautājumam:) Jāatgādina emocionālajam mākslas kritiķim, ka es Cukura gadījumā neatzīstu privātpersonu tiesības izpildīt nāvessodu bez tiesas sprieduma. Tava vērtību sistēma ļoti tuva islama kaujinieku izpratnei. Neesi domājis mainīt ticību, jo, nedod Dievs, baznīcā parādīsies mācītājas sievietes?:):):)

    Kas no V uzstādījumiem, izņemot lētticīgajiem domātus lozungus, vēl palicis?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 05.11.2014. 11.48

    1)Straujuma ir padevusies jūsu, liekuļu, spiedienam. Bet Straujuma manos favorītos nekad nav bijusi…Kur vējš pūs…

    2)Un pameklē Ir arhīvos ziņu par latviešu ārzemju luterāņu baznīcas ordinētajām mācītājām sievietēm. Tur komentāros ir mans apsveikums. Mana, evanģēliskā kristieša, nostāja ir visnotaļ konsekventa.

    3)Un nemuldi par Cukuru…Kurš te brēkāja-bet viņš ir lidojis uz Gambiju!

    4)Un tu pret Džeinas profesionalītāti iebilsti vai pret tikumību, to seno video pieminot?

    p.s. vārdi, vārdi,… tik daudz vārdus esi sarakstījis, bet tā arī neesi atbildējis…Cik reizes tad pats to video noskatījies?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.11.2014. 11.59

    jautajums_4. Džeina ir tāda pati konformiste kā Tu. Lai iet atpakaļ uz Dienu, pēc kuras saimnieku rīkojuma uzbruka VVF:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 05.11.2014. 12.04

    Visdrīzākais Džeinai vispār būs jāpamet Latvija. Jo tev līdzīgie viņai tik un tā dzīvot neļaus.

    Un tu atkal neatbildēji-cik reizes tad noskatījies to video?

    Kauns atzīties, vai ne? Tāpēc tik agresīva reakcija.

    Tā jau ar tiem svētulīgajiem liekuļiem mēdz gadīties…Lieli porno cienītāji!

    p.s. kā Parādniekam ar to datoru un specifisko saitu apmeklējumiem bija…Tas tevi neuztrauc?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

markoni 04.11.2014. 22.03

Nu jau kādu brīdi meklēju tīmeklī ziņu par to, ka it kā 3. vai 4.Saeimas vēlēšanās K.Ulmanis arī bijis palicis aiz strīpas…un ticis pie mandāta, tādā pat ceļā , kā S.A. …vai tā ir bijis vai nav bijis, neatradu apstiprinājuma, toties daudz salasījos “paralēļu” ar šodienu…

+2
0
Atbildēt

8

    lno > markoni 04.11.2014. 22.19

    Apvienosimies vēl ciešāk ap mūsu partijas karognesējiem Zaķi – Āboltiņu pret renegātiem Vilku, Viņķeli un viņu domubiedriem?:):):)

    Nemaz nav neērti?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    markoni > markoni 04.11.2014. 22.25

    nē, nē – tur trešā persona bija lapsa…:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > markoni 04.11.2014. 22.27

    lno – Tu tak partijas maini kā zeķes :) :) :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > markoni 04.11.2014. 22.54

    ——-klusais lno – Tu tak partijas maini kā zeķes :

    ===============================================================================

    “Čistais” demokrāts – 18.novembra repubļikas ideāliem uzticīgais!

    Kas man maksā, tam es līmē

    http://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > markoni 05.11.2014. 00.30

    klusais. Ne tikai:) Esmu bijis komunists, aprakstījis izsūtamo mantu u.t.t. Atkal kļuvi par Zanes Sančo?:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > markoni 05.11.2014. 08.39

    lno – krieviem ir tāds teiciens – Kuru govs gan būtu māvusi … :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > markoni 05.11.2014. 08.53

    Nu bet, protams, kā personām ar tik augstiem cilvēciskiem ideāliem kā Pinočets un Cukurs, kuri abi ir apvainoti noziegumos pret cilvēci, respektīvi, atbilst Ino valstvīru kritērijiem, var nebūt principiāli iebildumi pret Solvitu…

    Ilze-cita lieta!

    Katram savs!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > markoni 06.11.2014. 11.48

    jautajums_4

    Nu bet, protams, kā personām ar tik augstiem cilvēciskiem ideāliem kā Pinočets un Cukurs.

    ___________________

    Protams, fašistu mēsl, staļinist, tie abi bija izcili cilvēki. Skaties, vienā 9. maijā nevis dzersi kopā ar citiem netīriem lopiem Karātavu laukumā, bet šūposies striķī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

IvarsA 04.11.2014. 20.48

Junkuram esot samaksāti 40 000 par atkāpšanos, ziņo TV3. Praktiski nopirkts mandāts Āboltiņai. Tas taču ir krimināls.

+3
-6
Atbildēt

10

    klusais > IvarsA 04.11.2014. 21.27

    Ivars A – un tu tici ,ka kāds būtu stāstījis cik samaksāts ? Tas vien jau ir garām :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    IvarsA > IvarsA 04.11.2014. 21.41

    Garām ir Aboltiņas atrašanās pat Saeimas tuvumā. Es ticu, ka nav dūmu bez uguns, ja tas nokļuvis līdz TV. Un šajā gadijumā Junkurs izskatās gana iebaidīts un nauda ir pašsaprotams līdzeklis, kā kompensācija par neērtībām. Gan jau viss atklāsies. Pagaidām no malas izskatās, kā totāla mafiozi/bandītiska shēma, izstrdāta ar īpašu cinismu. Bet pēc būtības tas nav nekas jauns.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > IvarsA 04.11.2014. 21.50

    Ivars A – pastāsti kapēc Āboltiņas atrašanās Saeimas tuvumā ir garām … es arī ticu ,ka nav dūmu bez uguns , bet … vismaz man liekas dīvaini ,ka kāds zin precīzu naudas summu , jo tad jāsecina , ka kāds no iesaistītajām personām ir idiots , ja reiz to dara zināmu citiem … par ko Junkurs ir iebaidīts ? vari precizēt ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > IvarsA 04.11.2014. 21.56

    …nu-ū, tantes lielveikalā runāja, ka esot bijuši 40 001,26 eiro, bet naudu nodevis kāds Ivars…tantes teica, ka iešot pie lapsas, uz Panorāmu, Bez Tabu un De Facto….tas Ivars viņām esot labi zināms, bieži pārvietojas ar riteni un raksta IRsī…spēj noticēt?…tik precīzs apraksts!… :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    IvarsA > IvarsA 04.11.2014. 22.43

    Zane, tev jau iekšējās Vienotības razborkas, razvodi un kidalovkas labāk zināmas… Bet tas, ka izraks patiesību ir ticami, aber jau kāds ir izpļāpājies. Tās nav tantes, bet Latvijas medijs- TV3. Jāpiekrīt Kažokai, ka Āboltiņas mandāts ir toksisks. Vēlētāji protams pēc 4 gadiem to vairs neatcerēsies, lai gan neviena Saeima nav nostrādājusi līdz galam. Nav zināms vēl kuros kapos zvanīs:) Junkurs protams būs zem palielināmā stikla arī Ziemeļpolā. Zane, tev padodas muļķa laišana, jo praktiski, nav jāpiepūlas, viss nāk dabiski!…aizmirsi pierakstīt, ka tantes runā, ka naudu Ivaram esot iedevusi kāda Zane, ar taureņiem galvā.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > IvarsA 04.11.2014. 22.56

    …IvarsA….iespējams!…būs zem lupas, jo nav jau nekādi ZZS vai SC kadri…Klementjeva brāli notiesāja par balsu pirkšanu, vai Klementjevs nesēž prezidijā?….vai ZZS deputāta kandidātam no Kurzemes apgabala, kuram bija tikai plusi un neviena svītrojuma – nebija anomālijas vēlēšanu biļetenos?…kurš to vairs atceras un vēlas atcerēties?….Vienotību pieminēs – no rīta līdz vakaram un pa nakti arī, lai gan šobrīd ir tik vien baumas….SC tam bija gatavi pirms vēlēšanām un uzturēs šo mītu ik dienas, bet NA atbalstītāji neļaus SC sajusties vientuļiem – piebalsos pēc vajadzības….

    …izmeklēšana notiek – atradīs pierādījumus = sitīsim krustā!…bet tā burbuļošana un vārīšanās, tā lai paliek linča tiesas kārotājiem…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    IvarsA > IvarsA 04.11.2014. 23.04

    Zane, pierādijumus?? Ha, ha,,,Ja nopietni, domāju, ka drīzāk Junkurs vairs nebūs atrodams. Un visiem lieciniekiem iekodīs toksiskas bites…vai kādam atspārdīs dārzā suni un tādā garā! Rādīt uz citiem ar pirkstu ir vājuma un pārliecības trūkuma pazīme. V ir sašķobijusies pamatīgi, tas ir fakts. Kas interesanti arī iekšēji. Nu paskatīsimies, kā ies lietas.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > IvarsA 04.11.2014. 23.11

    Zaķa mandāta tiesiskumu vērtē kriminālprocesā un pagaidām vēl nenotiesātos noziedzniekus aizsargā nevainīguma prezumpcija. “Bet ētikas pārkāpumiem ir vainas prezumpcija. Ja kāds nespēj ticami izskaidrot, kas ar viņu noticis, tad zaudē uzticību – viņam liedz pieeju valsts noslēpumam, partijas biedri palūdz doties politiskajā pensijā. Sabiedrība apšauba deputāta Zaķa ētikas izpratni – viņš jau ir politiskais līķis,” izteicās valststiesību eksperts Dravnieks

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/zaka-etikas-parkapumiem-ir-vainas-prezumpcija-uzskata-eksperts.d?id=45167914#ixzz3I8W9ef26

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > IvarsA 04.11.2014. 23.14

    zanE …

    Klementjeva brāli notiesāja par balsu pirkšanu, vai Klementjevs nesēž prezidijā?….

    ________________

    Kāpēc salīdzini kremļjaģu, ZRP(v), bandu ar tādiem pašiem prokremliskiem izdzimteņiem?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Centrum > IvarsA 05.11.2014. 00.10

    Dravnieks kļuvis par pataloganatomu?Ja ir līķis,jāmeklē slepkava.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

edge_indran 04.11.2014. 19.17

——–

Imanta Babīte – Tautai grūti

http://www.youtube.com/watch?v=alTAayAuenk

0
0
Atbildēt

0

lama 04.11.2014. 19.13

Veģetāriešiem kongress- Āboltiņu ēdīšot.

+4
-1
Atbildēt

0

gustaps 04.11.2014. 18.41

> Viedoklis_lv

Vēlētājs, kas devis priekšroku Olšteina sešinieka spožākai ei, noteikti pliķi nav pelnījis. Ja nu plecu paraustīšanu. Un loģisku secinājumu, ka mūsu vēlēšanu sistēma ir dziļā caurumā.

Jo pliķis jebkurā gadījumā pienākas personībai.

+4
0
Atbildēt

3

    edge_indran > gustaps 04.11.2014. 19.16

    ——-

    Auseklīšiem “caurums” – a sistēmas veidotājiem tiek “baranka”. Mācās demokrātiju!

    Vien tāpēc vien… Egils Levits

    http://www.youtube.com/watch?v=qUoU7aW6cvw

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > gustaps 04.11.2014. 20.52

    Maita Vilka, lai dzīvo Sniegbaltīte -Saulcerīte :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > gustaps 04.11.2014. 23.10

    guste

    Vēlētājs, kas devis priekšroku Olšteina sešinieka spožākai ei, noteikti pliķi nav pelnījis.

    ____________

    “Spožākā e” ir 1/6 no Sirdsapziņa sešinieka, kam pateicoties Putina izjātai kiucei, Zatļeram, kopā Ušakovu neizdevās sarīkot staļinisko valsts apvērsumu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 04.11.2014. 18.31

Āboltiņa iedod pliķi sejā vēlētājiem un vēlēšanu jēgai. Domājams, ka šis vēl vairāk samazinās aktivitāti nākošās vēlēšanās.

+3
-10
Atbildēt

1

lno 04.11.2014. 18.23

No twittera: Ilze Vinkele ‏@Vinkele 1h1 hour ago

A.Vilks atvadoties no FM kolektīva tikko teica: nedrīkst iet uz kompromisiem ar sirdsapziņu. Šodienas Saeimas sēdi viņš nebūtu pārdzīvojis.

+6
-4
Atbildēt

3

    edge_indran > lno 04.11.2014. 18.33

    ——-

    Liberasti aiziet – liberastu ideoloģija un principi paliek!

    Doublethink

    http://www.youtube.com/watch?v=eqXGRvM0-dQ

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 04.11.2014. 20.16

    1995. gadā A. Vilks uzsāka darbu Latvijas Unibankā (vēlāk — SEB banka). Nodarbojies ar ekonomikas analīzi, pēdējos darba gados bijis galvenais ekonomists un bankas padomnieks. 2005. gadā iecelts par Latvijas Komercbanku asociācijas Ekonomisko un monetāro jautājumu komitejas vadītāju.

    Bijis divu Ministru prezidentu ārštata padomnieks ekonomikas un finanšu jautājumos: Ivaram Godmanim (2008-2009) un Valdim Dombrovskim (2009-2010). Konsultējis Latvijas Lielo pilsētu asociāciju ekonomikas jautājumos.[1] Amatus zaudējis pēc kļūšanas par 10. Saeimas deputātu.

    ————————————————————–

    Ak tad, Vilks tas sirdsapziņas bruņinieks…..

    Trekno gadu komerbanku fīrers-burbuļu pūtējs….Godmaņa Parex pirkšanas afēras slepenpadomnieks…Principiāls konsolidētājs uz sociāli neaizsargāto rēķina…

    Nū…Ja uz šitāda fona, tad šodienas Saeimas sēde tik delikātai dvēselei var izrādīties liktenīga…

    Abi ar Ilzi…Neskatieties uz maniem darbiem…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 04.11.2014. 20.26

    Es ar atļautos nefanot par Vilka paziņojumiem … ja jau tāds sirdsapziņas cilvēks, tad ko tad mēnesi marinēja info par VID ēkas problēmām , līdz Muitas kriminālpārvaldes darbinieki ievācoties telpās sāka celt haju un iedeva iniciatīvu mājas apsaimniekotāju rokās ?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

jautajums_4 04.11.2014. 17.40

Nu prieks par Solvitu. Lai veicas!

+12
-9
Atbildēt

1

locus 04.11.2014. 16.48

1.Prieks par Mūrnieci. Viņa bija vienīgā, kurai bija un, cerams, ir koncepcija, kā attīrīt Latvijas mediju telpu no fašistiskās Krievijas propagandas. Žēl, ka ir tik maz ļaužu, kas šo koncepciju palīdzētu izcelt saulītē. Bet ko var gribēt – daudzi “biznesmeņi’ izvēlas laizīt kreivam pakaļu, nevis iestāties par brīvās Latvijas vērtībām. Tādi kā Lattelekom Gulbis vai Zigmars Liepinš gatavi pat sātana advokātus nolīgt, lai pierādītu, cik ļoti viņi rūpējas vai nu par demokrātiju vai finansiālo labumu savam uzņēmumam – it kā 5 taures un 4 vijoles, pirktas par kreivu fašistu atbalstītāju naudu, vispār spētu normāli skanēt Operas telpās.

2. Nu ir Latgale 3. zvaigzne. Un, ja ventiņi vai lībieši grib dod zvērestu savā valodā, lai iestājas par to tā, kā iestājas Viļums.

+10
-6
Atbildēt

7

    jautajums_4 > locus 04.11.2014. 17.39

    Pareizi, pareizi…un tie, kuriem mātes valoda krievu arī pie reizes iestāsies…Par otru valsts valodu!

    Kas arī bija Viļuma mērķis.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > locus 04.11.2014. 18.02

    Kam viņi dod to zvērestu?Sev,Latgalei,Ventspilij,Mazirbei?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    markoni > locus 04.11.2014. 20.48

    Pareizi, pareizi…un tie, kuriem mātes valoda krievu arī pie reizes iestāsies…Par otru valsts valodu!

    Kas arī bija Viļuma mērķis.

    =========

    Mērķis ne mērķis, bet loģika to tā saka priekšā.

    Jau kopš pirmās reizes jampampiņš viņš, ne latgols !

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Lauris Grâvelis > locus 04.11.2014. 21.15

    @hombros

    Mūrniece TIK aktīvi un aktīvi ir darbojusies pēdējos 4 gadus, ka neko nav izdarījusi, lai mazinātu Kremļa ietekmi medijos, par ko Nekā Personīgs žurnālisti interesējās jau pēdējos 4 gadus!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > locus 04.11.2014. 21.21

    …kā, nekā nav darījusi!?!….prasījusi Straujumai finansējumu, bet tā nav devusi!….to tak Mūrniece TV kameru priekšā apliecināja…fui, ļaunā Straujuma!….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    locus > locus 06.11.2014. 13.33

    Nu varbūt tomēr Mūrniece darbojās aktīvāk nekā Dimants, Grūbe un visi tie, kas sēž Savicka hokeja ložā, sākot ar Ulmani un beidzot ar Bērziņopi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    locus > locus 06.11.2014. 13.37

    Ērikam – kā kam dod zvērestu? Kam tad savulaik latgaļu kongress nolēma pievienot Latgali? Latvijai. Tātad zvērestu arī dod Latvijai. Prasiet, kam ‘Saskaņas puiši” dod zvērestu – mute kustas latviski, bet zvērestu dod fašistam Putinam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 04.11.2014. 14.22

Ko tur dara Āboltiņa? Viņu taču neievēlēja.

+7
-9
Atbildēt

5

    Edgars Avotiņš > Viedoklis_lv 04.11.2014. 17.29

    Līdz jaunās ievēlēšanai vada vecā Priekšsēde (jo jaunie deputāti visi vienadi) – nav jau arī nekāda lielā teikšana – var vien kādu pakomandēt zvērestu atkārtot.

    Pat Viļuma Latgaļu dialekta jautājumā Solvitu šogad nolika pie vietas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viedoklis_lv 04.11.2014. 19.11

    …nolika pie vietas?….nē, tā bija ņirgāšanās par latviešu valodu!…

    Kā portālam “Delfi” norādīja Viļums, viņa zvērests nebija tīrā literārā latgaļu valodā. Viņš piekāpies, izmantojot arī vārdus latviešu valodā, lai zvērestu varētu labāk saprast.

    ….nākošo reizi būs iespējas zvērestu dot “pupiņu” valodā?…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Viedoklis_lv 04.11.2014. 20.20

    Zān, kas i „pUpiņ” valod?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > Viedoklis_lv 04.11.2014. 21.13

    …J.Bipiopotopops….vaipai!!!…Tupu nepezipinipi, kapas ipir pupupipiņ vapalopodapa???…

    …bēpērnīpībāpā tāpā bipijapa ļopotipi ipinteperepesapantipi saparupunāpātiepies…. :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Viedoklis_lv 05.11.2014. 09.32

    Zān, kad es gāj skole, tur runaj pOpiņ valode, līdzig, kā tepat Ēriks ierakstij, bet mums droš vien vecum starpib vismaz kād divdesmit gād. Tād pUpiņ valod nāc mode vēlak un laikam tikai Rīge un Vidzeme.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

gustaps 04.11.2014. 13.07

“Piecu “Saskaņas” deputātu – Andreja Elksniņa, Jāņa Ādamsona, Borisa Cileviča, Sergeja Mirska un Regīnas Ločmeles-Luņevas – parakstītais iesniegums ar aicinājumu neapstiprināt Zaķa mandātu nodots izvērtēšanai Saeimas pagaidu Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijai.”

1. Nevainības prezis.

2. Vēlētāja balsi pērk VISI. Sk., piem., Sudrabas klipiņus. Varbut pat pirkšana par skaidru naudu ir godīgāka par nepārprotamu kristālskaidru mānīšanu. (tas pārdomām)

+13
-2
Atbildēt

0

vecais_m 04.11.2014. 12.32

Vispirms – Satversmē minēts, ka valsts valoda ir tikai viena (tas – gadījumam, ja kāds latgaliešu dialektu grib saukt par valodu). Un runāšana izkropļotā valsts valodā ir necieņas izrādīšana pārējiem deputātiem un Latvijas valstij, tāpēc būtu sodāma. Te akmens VVC (vai kā nu atbildīgās institūcijas sauc) dārziņā.

+13
-8
Atbildēt

6

    traductrice > vecais_m 04.11.2014. 12.45

    piekrītu, ka latgalieši runā dialektā, nevis valodā. Nepiekrītu, ka dialekts ir valodas izkropļojums. Tad jau krievu (angļu/leišu/čukču) akcents ir lielāks valodas izkropļojums nekā runāšana Latvijai raksturīgā dialektā. Tāpēc nebrauksim auzās ne ar dialektiem, ne akcentiem, bet kopsim literāro valodu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > vecais_m 04.11.2014. 13.12

    Runāt kādas valodas dialektā ir runāt šajā valodā.

    Jautājums ir kādam mērķim tas kalpo – ja pretnostatīt un mēģināt radīt mākslīgas atšķirības starp čangaļiem un čiuļiem, tad nosodu, ja vienkārši stila pēc, uzmanību pievēršot sev, nu nav īsti vajadzīgs, jo kurzemniek a vār sāv mēl visu bāst.

    Tāpēc parlamentā lai runā literārajā valodā.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > vecais_m 04.11.2014. 13.29

    aivarsk precīzi uzrakstīja.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    TomsVoits > vecais_m 04.11.2014. 15.54

    Valsts valoda ir tikai viena un, atbilstoši valsts valodas likuma 3. pantam, latgaliešu valoda ir vēsturisks latviešu valodas paveids. Nevis kropļojums, bet paveids. Sekojoši, nemaz nevajadzētu būt cepienam par to, ka kāds nodod zvērestu savā reģionālajā izloksnē. Tieši otrādi – latgaļu dialekts ir nozīmīgs latviešu kultūras aspekts, kurš būtu jāciena un jāattīsta gan pilīs (Saeimā) gan būdiņās.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > vecais_m 04.11.2014. 16.06

    No vien puss jau i lāb,ka kop sāvs dialekts a,bet tai Saeima jau cilek sanāk no visam pusem,un es, pa piemēr, viss nemaz i nesaprot,ko tas no Latgāls tur murmule.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > vecais_m 04.11.2014. 20.07

    aivarsk 13:12 “…parlamentā lai runā literārajā valodā.”

    ~~~~~~~~~~

    Vācijā ir desmitiem dialektu bet vienojošs oficiālais valodas veids runai un rakstiem ir Kanzleisprache vai Kanzleideutch, kam pamatā ir dienvidnieku bavāriešu Hochdeutch dialekts.

    to visi zina un ievēro, valsts ziemeļos neprasa to aizstāt ar Niederdeutch tāpēc ka valstī daudzi un pat Merkele ir no turienes.

    Latvijā oficiālai valodai 30-tajos gados ir izvēlēts Zemgales runas un rakstu veids. ne tāpēc ka Ulmanis cēlies no turienes, bet gan tāpēc ka tas ir Latvijas valsts centrs un tos kas runā sajā runas veidā saprot gan valsts rietumos gan austrumos.

    jo citādi būs tā tā teica Ēriks 16:06: “…tai Saeima jau cilek sanāk no visam pusem, un es, pa piemēr, viss nemaz i nesaprot, ko tas no Latgāls tur murmule”

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

lno 04.11.2014. 12.05

Vai jaunievēlētās saeimas vairākums saprot situāciju pie mūsu robežām:

Поставьте себя на место Путина, сделайте усилие, взгляните на мир его глазами — и вы поймете, что очередная война почти неизбежна. На нее, матушку, можно будет все списать все — и авось как-нибудь продержаться в Кремле до смерти.

Виктор Шендерович http://inforesist.org/absolyutnaya-vlast-razvratila-putina-intellektualno-shenderovich/

+6
-4
Atbildēt

4

    Kalvis Apsītis > lno 04.11.2014. 12.29

    Krievijai ir diezgan lielas rezerves – gan politiskā atbalsta, gan arī valūtas krājumu ziņā. Kādiem diviem gadiem vajadzētu pietikt – pat ja naftas cenas saglabājas zemas. Sk. http://www.echo.msk.ru/blog/echomsk/1424670-echo/ – “Kā drosmīgais rublis viltīgo dolāru uzvarēja” – bērnu grāmatiņu ar tādu nosaukumu izdevis Jevgeņijs Sivkovs – autors, kurš līdz tam izdeva literatūru par grāmatvedību un nodokļiem. Tā ka nekas Putina režīmam tuvākajā laikā nedraud – mūžīgajiem opozicionāriem šoreiz nav taisnība.

    Kara draudi, protams, pastāv – un Latvijas valsti jāstiprina gan ar atbalstu armijai, gan policijai, gan arī sagatavojot rezervistus un civilās aizsardzības iespējas. Bet Šenderoviča aprakstītais scenārijs diez vai ir iespējams. Drīzāk varētu sagaidīt kādu ievērojamu satricinājumu rietumvalstīs, kas piesaistītu pilnu ASV uzmanību (līdzīgi kā bija Persijas līča karš 1991.g.janvārī vai 2001.g. 11.septembra uzbrukumi). Tad radīsies izdevīgs brīdis uzbrukt Baltijas valstīm – un šādai situācijai ir jāgatavojas.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 04.11.2014. 12.58

    Kalvis Apsītis. Vislielākā rezerve Putinam ir lielkrievu šovinisms – katrs mātuškas vergs vēlas savu vergu:)

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars > lno 04.11.2014. 17.02

    Kalvi, nekādas valūtas rezerves nav pietiekošas, ja tirgus saskata, ka tām nenovēršami pienāks gals. Divi gadi ir sasodīti maz! Šādā situācijā rezerves izsīkst daudz ātrāk nekā prognozēts, jo pūļa panika uzliesmo pēkšņi un negaidīti – neviens taču negrib palikt rindā pēdējais, ja visiem nepietiek. Tiklīdz Krievijas centrālā banka aizsargā rubļa kursu, tas samazina likviditāti – cieš bankas un uzņēmumi, tādēļ CB ir spiesta emitēt papildus bezseguma naudu, cerot, ka valūtas spriedzes cēloņiem ir īslaicīgs raksturs. Bet tā nav.

    Viens no fundamentāliem problēmu cēloņiem ir ārvalstu kredītu apsīkums, lai pārfinansētu uzņēmumu parādsaistības. Ja vien Krievija nenosaka striktus kapitāla kontroles izrobežojumus, tad centrālā banka nevar nosargāt kursu un vienlaikus noemitēt papildus naudu, lai saglabātu likviditāti, kuru noēd gan kapitāla aizplūde, gan inflācijas spirāle. Ļaujot krist kursam, draud hiperinflācija un nemitīgs likviditātes trūkums. Nosakot kapitāla aizplūdes ierobežojumus, no Krievijas novērsīsies atlikušie investori, bet inflācijas gaidas šāds solis tikai uzkurinās. Būtībā šī ir deja vous situācija, jo tieši tā finansiāli bruka PSRS.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 04.11.2014. 22.22

    Ivars Kal

    Šādā situācijā rezerves izsīkst daudz ātrāk nekā prognozēts, jo pūļa panika uzliesmo pēkšņi un negaidīti

    ______________

    Nenovērtē par zemu bidlomasu!!! Normālā valstī šādā situācijā, kā Krievijā, dolārs jau būtu uzlecis līdz 1000 rubļiem, bet sub-human ietiepīgi turās pie rubļiem. Neko uz ko vairāk pat Mugabe nevarētu cerēt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 04.11.2014. 11.57

Ceru, ka Juris Viļums (un varbūt vēl kāds) šoreiz atkal varēs dot deputāta solījumu latgaliski – un Saeimas priekšsēdētāja vairs neuzskatīs, ka latgaliešu valoda nav latviešu valoda. (Sk. E.Levita viedokli – http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/396935-levits_zveresta_nodosana_saeima_latgaliski_butu_pienemama ). Lai Saeimas deputātiem ražīgs darbs, tautas mīļums un uzticība!

+11
-7
Atbildēt

1

    Lauris Grâvelis > Kalvis Apsītis 04.11.2014. 21.20

    @Kalvis Apsītis

    Saeimas deputāta amats ir valsts nozīmes amats, kas nozīmē to, ka ir jāievēro visi likumi, ētika un etiķete… katru atkāpi no tā var uzskatīt par valsts zaimošanu un valsts reputācijas graušanu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

traductrice 04.11.2014. 11.47

Vai Zariņš beidzot būs iekalis galvā solījuma tekstu, vai šoreiz pieturēsies pie pārbaudītām vērtībām – lasīšanu no lapiņas?

+8
-2
Atbildēt

0

aivarsk 04.11.2014. 11.45

“Saskaņas” deputāti lūdz atlikt Zaķa mandāta apstiprināšanu uz trīs mēnešiem

_____________________________

Kāpēc zaķis pats to nepalūdza?

+10
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam