Kurš tieši ir nelojāls Latvijas Republikai?

64

Komentāri (64)

Ādolfs 01.11.2014. 23.43

Šādu dzimtbūšanas pastāvēšanu nodrošina sakropļota 1922.gada Satversme (ak mīļie Godmaņa laiki) un tai pielāgotais Saeimas vēlēšanu likums (ar naudas maisu un solījumiem var panākt visu – sagrābt varu un sarunāt “spēli”). Vēl vairāk, dzimtbūšanas saglabāšanas labad mūsu dubultie nacionāļi (neskaties uz maniem darbiem, klausies uz maniem vārdiem) 2012.gada 8. novembrī pieņēma prettiesisku likuma grozījumu “Par tautas nobalsošanu, likumu ierosināšanu un Eiropas pilsoņu iniciatīvu”. Ar šo grozījumu, kurš stājas spēkā ar 2015.gada 01. janvāri, Satversmes 2.pants (Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai) zaudē savu bardzību. Likuma grozījums paredz 10 000 vietā ielikt 150 000 notariāli apstiprinātus parakstus par likumu ierosināšanu, kurus apmaksātus (2.84 eiro) jāsalasa ierosinājuma autoriem. Tā ir nepārvarama barjera tautas norobežošanai no Saeimas un pretēji vērsta “Atvērtas Pārvaldības Partnerībai Latvijā”, kurai pirms tam liekulīgi valdība pievienojās ar ministru Valda Dambrovska un Rinkēviča parakstiem. Vai Latvija būs pirmā valsts Eiropā kura nodibinās diktatūtu? Sākot ar 2015.gada 1.janvāri?

Tāpēc jau ir sākusies tautas tiesību aizsardzībai parakstu vākšana pie notāriem par minētā prettiesiskā likuma atcelšanu. Vēl jāsavāc vairāk par 20 000 parakstiem (kopā jāparaksta 30 000). Ir pēdējais laiks apzināties savas tiesības!

Piebildīšu, ja nosargāsim šīs tautas pamata tiesības, sāksim atjaunot valstī demokrātiju ar vēlēšanu likumiem, ar pārvaldes birokrātijas mazināšanu, ar visāda veida narkotiku biznesa privilēģiju likvidēšanu, ar tautas fiziskās veselības un izglītības likumiem un citiem. Ja nosargāsim savas pamata tiesības, varēsim Saeimā ievēlēt no savas vides godīgākos, protošākos, pārbaudītus ar darbiem – LIKUMU PĀRVALDĪTĀJUS UN IEROSINĀTĀJUS. Ja nosargāsim savas tiesības!?

+1
0
Atbildēt

1

    Johann > Ādolfs 02.11.2014. 16.28

    Pārāk optimistisks skats, jo demokrātija jau sen zaudēta ar bijušo komunistiskās skolas juristu palīdzību jau i992. gadā. Esam tipiskās demokrātiskā centralisma sistēmas pakalpībā.

    Patiesi, ja tagad neatmodīsimies un neatkarosim šo demokrātijas mazumiņu, kāds bija līdz 2012. gadam, tad gan otri 300000 pametīs Latviju.

    Visi pie notāriem parakstīties par elementārām tiesībām iespaidot Saeimu rīkoties atbilstoši tautas interesēm!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

canoss 31.10.2014. 00.46

Ak tu jēsiņ, kam tik garu sacerējumu rakstīji? To kas ir lojilitāte varēja izklāstīt vienā teksta kubiciņā, nevis staigāt riņčos vien pieminot visādus vēstures faktus. Jau minējāt no satversmes, kas ir lojalitāte un nebija vajadzība rakstīt nejēgā garu sacerējumu ko pat lasot aizmigt var.

Ļojilitāte ir tāds jēdziens kad indivīds savam darba devējam nedara slikta ne materiāli, ne morāli. Lojilitāte valsts piederīgajam, pilsonim vai iedzīvotājam, ir būt valstiski paklausīgam, un nedarošam neko sliktu valstij un tās piederīgajiem iedzīvotājiem. Lojilitāte valsts darbā esošam individam neatkarīgi no amata ir būt apzinīgam darbā un veicot savus darba pienākumus tikai un vienīgi valsts un sabiedrības labā.

Kas attiecas uz sadarbību ar ārējiem spēkiem te pat nevar tik aprunāts, tāds indivīds uzreiz ir jākar augšā tiešā vārda nozīmē.

Diemžēl Latvijā lojilitāte starp politiķiem nepastāv, jo tas neizpaužas ne valsts militārajā drošībā, ne valsts labklājības jomā. Politiķis, kas raujas pie varas pašrocīgi uzņemas kalpot valsts un sabiedrības intresēs, neatkarīgi no atalgojuma izmēra. Latvijā vairams politiku saista ar darbu kur var pelnīt, bet tas ir tieš nelojilitātes veids. Tas ir mans viedoklis, katrs var domāt pa savam.

Un kad tādi politiķi kā Čigāne, kura ar putām uz lūpām cīnījās par algu pacelšanu ministriem, jau izrādīja nelojilitāti. Ministram nav algaij jābūt lielākai kā privātā darbā strādājošam. Ja alga netīk, tad ej privātā biznesā, ja esi ienācis valst aparātā un vēlies labu atalgojumu, tad to nopelni ar darbu un tiksi atalgots prēmiju veidā par katru pozitīvo iznākumu. Un tikai tā un nekādi savādāk nevaig būt.

+1
-3
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 30.10.2014. 17.35

Zem šī temata neviens trollis-pavļikmorozovs neatstāj savu ilustrāciju.

+2
0
Atbildēt

0

Mantrausis 30.10.2014. 16.32

Tas viss būtu ļoti jauki, ja kāds īsi un spoži spētu formulēt jēdzienus vai darbības: lojāls valstij, strādāt valsts labā un strādāt sabiedrības labā. Piemēram, nereti abi pēdējie var atšķirties. Nelikumīga rīcība var būt valstij daudz izdevīgāka nekā likuma burtiska ievērošana. Un līdzīgi. Šķiet, ka ļoti daudz darba mums ir “pārgājis” uz novērošanu, izskatīšanu, saskaņošanu, precizēšanu tā vietā lai īsti un loģiski darbotos (strādātu). Līdz ar to autores gaušanās ir saprotama, bet ne pieņemama, jo nez vai viņa, juriste būdama, ir daudz darījusi darbību un procesu vienkāršošanā un tiesu un likumu nozīmes mazināšanā.

0
-6
Atbildēt

0

edge_indran 30.10.2014. 15.46

——– Kristīna Jarinovska:”Mūsu valsts nav hercogiste, mūsu valsts – res publica – pieder ikvienam pilsonim, arī man, tikpat daudz kā ikvienam ministram.”

===============================================================================

Prātiņ, nāc pie juristiem-liberastiem:

“Savā pagājušā gada [2009] pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.” D.Beitnere-LaGalla, kultūras socioloģe.

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-paldies-globalizacijai-saruna-ar-dagmaru-beitneri-fragmenti.d?id=34904003#ixzz3HdTpGKX3

0
-5
Atbildēt

0

v_rostins 30.10.2014. 15.16

autorei

“Vienīgais cilvēks Latvijā, kurš ar valdības lēmumu atzīts par nelojālu, ir Kristīne Jarinovska.”

_______________

Varbūt tas pat ir zināms gods, jo būt “lojālai” kopā ar šļeseriem, kalvīšiem, zatļeriem, dombrovskiem, pabrikiem un citiem čekas izkārnījumiem, nebūs tas labākais.

+1
-6
Atbildēt

0

lno 30.10.2014. 13.26

beigas.

Piliksers: Domāju, ka ne.

Jāatzīst, ka to lasot, es mazliet aizrijos. Centrālais elements minētajā intervijā ir tāds, ka Edvīns Piliksers daudzu gadu garumā bija galvenais prasības uzturētājs tā dēvētajā “digitalizācijas” prāvā, kurā uz tiesas sola sēž dažādi kādreizējie politikas, tā teikt, pusgrandi (patiesajiem grandiem, kā jau pie mums tas mēdz notikt, prokurori klāt netika).

Prokurors vēl paguva nolasīt apsūdzības runu un izklāstīt pierādījumus. Pēc tam sekoja aizstāvības advokātu runas, bet – ak, tavu nelaimi – tieši tajā brīdī Edvīns Piliksers kļuva 67 gadus vecs un tāpēc pēc likuma par prokuroru vairs strādāt nevar. Tieši tā. Daudzus gadus strādā pie prāvas, bet te vienā brīdī – hops! Formāla likuma dēļ, kā teicis pats stāsta varonis, viņš ir “noņemts no trases.”

Vēl “jaukāk” ir tas, ka viņš pēc tā visa ir piedāvājies kļūt par digitalizācijas prāvas konsultantu, jo otram prokuroram tomēr nav tikpat daudz zināšanu par lietas apstākļiem, un, kā teicis Piliksers, aizstāvības juristiem ir virkne argumentu, kas “balstās uz faktoloģiskām kļūdām. Faktu šajā lietā ir vairāki tūkstoši. Es šo lietu zinu gandrīz no galvas, uzreiz varu pateikt: nē, tā nav, kā advokāts runā.”

Bloga lasītājam nebūs trīs reizes jāmin, ko par šo piedāvājumu ir teikusi pati Ģenerālprokuratūra. Paldies, bet nē. Tas nebūtu lietderīgi. Protams, es nezinu, kā ĢP darbojas ar konsultantiem, ja vispār tā to dara, bet, ja cilvēks, kurš desmit gadus ir virzījis lietu, nav saglabājams procesā uz pēdējiem trim vai četriem procesa mēnešiem … nu tad kaut kas acīmredzot nav kārtībā, sākot jau ar minēto likumu par pensionēšanās vecumu.

Intervija ir vienkārši vienreizēja, un iesaku to izlasīt visiem pēc kārtas, jo tajā ir ļoti skaidrām acīm aplūkots tas, kas patlaban notiek mūsu valstī, tajā skaitā par Zolitūdes traģēdiju, tajā skaitā par to, kas patlaban darās „Knābī”, gan arī par to, kāpēc visu šo gadu laikā nav notiesāta neviena no patiesi lielajām zivīm mūsu politiskajā dīķī. Iesaku.

Taču galvenais šī bloga kontekstā ir tas, ka pilnīgi noteikti Edvīns Piliksers ar savām pārdomām nebūtu nācis tad, ja viņš joprojām būtu prokurors. Tieši tāpat kā Andris Vilks nebūtu nācis ar nicinošām pārdomām par valdības darbu, ja viņš joprojām būtu valdības loceklis.

Un tāpēc šo ierakstu nobeigšu ar varbūt mazliet atbaidošu domu:

Ko sagaidīsim no pirmās atklātās “es vairs neesmu amatpersona” intervijas, ko sniegs nupat no Drošības policijas šefa amata aizgājušais Reiniks? http://www.lsm.lv/lv/raksts/arpus-etera/karlis-streips-aizejoshie.a104418/?utm_source=google

+4
-9
Atbildēt

1

    edge_indran > lno 30.10.2014. 14.39

    ——–

    Ir: Kā jums šķiet – vai dzīvojam tiesiskā valstī?

    Piliksers: Domāju, ka ne.

    ===============================================================================

    Tiesiskas valsts (100%) izveide turpinās:

    “Nebija nekādas valsts nozagšanas,” apgalvoja Straume. „Tas ir bizness,” piebilda politiķis, runājot par „Latvenergo” trīs miljonu lietu.” (lsm.lv)

    Lai dzīvo auseklīšu, kampēju un oligarhu nesatricināmā savienība!

    Басня Кот и Повар ( А Васька слушает, да ест.)

    http://www.youtube.com/watch?v=vk0lIO1yxeM

    0
    -6
    Atbildēt

    0

lno 30.10.2014. 13.25

Nav nekādu šaubu, ka valsts un politiskie amati cilvēkam var uzlikt ierobežojumus. Ir gluži dabīgi, piemēram, ka Andrim Bērziņam, Laimdotai Straujumai, Solvitai Āboltiņai, Edgaram Rinkēvičam, Raimondam Vējonim, Valdim Zatleram, Rihardam Kozlovskim un Ainaram Latkovskim (vēl patlaban līdz jaunās Saeimas sasaukšanai Latvijas Nacionālās drošības padomes locekļi) par notikumiem mūsu valstī ir zināms krietni daudz vairāk nekā mums parastajiem un mirstīgajiem.

Tāpat ir dabīgi, ka ne vien šie ļaudis nemēdz būt īpaši pļāpīgi par to, ko viņi Nacionālās drošības padomes (NDP) sēžu laikā ir pārrunājuši, bet arī pietiekami bieži par to runāt viņiem liedz likums par valsts noslēpumu.

Tāpat īpaši gatavi tērzēt par savu darbu bieži vien nav likuma sargi. Viņu darbs ir pietiekami konkrēts, taču ir dažādi iemesli, kāpēc viņi par to nevēlas runāt, piemēram, ar žurnālistiem un tātad ar plašāko sabiedrību. Mūsu valstī tas attiecas i uz Ģenerālprokuratūru, i uz Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju, i uz policiju. “Pagaidām komentāru nav” – to nākas dzirdēt bieži vien. Protams, ir gadījumi, kad no politiskajām vai likuma aizsardzības debesīm kaut kas noplūst. Portāls „Pietiek.com” gandrīz vai katru dienu publicē dažādus dokumentus, kurus tam izdevies iegūt. Tas, kā portāls tos interpretē un pie kādiem secinājumiem tas no tiem nonāk – tas ir cits jautājums, bet dokumenti kā tādi tur ir un turklāt vairumā.

Taču lielākoties darbs tomēr notiek aiz šāda veida plīvura, un pēdējā laikā izrādās, ka sabiedrībai atliek pagaidīt, kamēr kāds pabeidz darbu attiecīgajā struktūrā un varbūt pēc tam izrādās gatavs esam mazliet (vai dažos gadījumos pat ļoti) lielākai vaļsirdībai.

Piemēram, pirms nedēļas aizejošais finanšu ministrs Andris Vilks vairākās intervijās pat ļoti atklāti runāja par dažādām finanšu un politiskām nebūšanām, tajā skaitā bilstot, ka patiesībā Saeimā esot vien 15 vai 20 deputātu, kuriem ir nopietns darbs darāms, bet citiem ne. Par jaunās valdības veidošanu, kā zināms, ministrs ir tvītojis, ka tas esot “Lemberga triumfs”.

Abos gadījumos maz ticams, ka Vilks tā būtu darījis, ja viņš būtu kandidējis pirms pāris nedēļām notikušajās Saeimas vēlēšanās un patlaban arī būtu jaunās valdošās koalīcijas loceklis. Amats prasa savu. Nav amata, nav vajadzības klusēt.

Tieši šajā kontekstā patiesībā pat ļoti šokējoša šodien ir intervija žurnālā „Ir”, kurā ilggadējais (41 gads) prokurors Edvīns Piliksers būtībā Latvijas tiesību sistēmu nolīdzina ar zemi. Tajā skaitā šādi:

Ir: Kā jums šķiet – vai dzīvojam tiesiskā valstī?

+4
-9
Atbildēt

1

    v_rostins > lno 30.10.2014. 15.19

    lno

    Tāpat ir dabīgi, ka ne vien šie ļaudis nemēdz būt īpaši pļāpīgi par to, ko viņi Nacionālās drošības padomes (NDP) sēžu laikā ir pārrunājuši

    _____________

    Vai tad no Meļņika, Zaharjina un Korena vispār drīkst būt kādi noslēpumi?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Pelēkais Vilks 30.10.2014. 12.36

Saņemot prettiesisku priekšniecības uzdevumu, Latvijas valsts dienestā pastāv trīs iespējas – piedalīties nelikumībās, tapt atlaistam vai rakstīt atlūgumu pašam. Raugoties no ētikas skatpunkta, tieši šī nekrietnība ir nelojāla Satversmei.

============

Diemžēl latvju dzimtļauži/ierēdņi visdrīzāk izvēlēsies ceturto iespēju – neatbalstīs kolēģus, kas protestē prettiesiskam lēmumam, netaps atlaisti, piedalīsies nelikumībās un (pasarg dies’) nerakstīs atlūgumus.

Latvju ierēdņi/dzimtļauži sarīkos “kolektīva atbalsta sapulci-viss pa vecam” dienišķās iztikas nodrošināšanai.

+16
-1
Atbildēt

1

    edge_indran > Pelēkais Vilks 30.10.2014. 13.08

    ——–

    Tieši tāpat kā Krievijā – galu galā “kungi” pašlaik pasaulē vieni un tie paši, kuri prasa lojalitāti globālajiem banksteriem:

    “Сегодня крупнейший бизнес уже не связан с государствами, а превосходит их по своему масштабу: это глобальные монополии.(..)

    Российские либералы не просто не возражают против нацистских практик, но и последовательно поддерживают их, не возражая даже против полного игнорирования собственных обязательств, массовых убийств и организации геноцида при помощи уничтожения инфраструктуры.” http://delyagin.ru/articles/82875-natcizm-vnov-obyavil-rossii-vojnu.html

    0
    -11
    Atbildēt

    0

nomale 30.10.2014. 12.30

Ierēdnim nav jābūt lojālam kādai partijai, ierēdnim ir jābūt lojālam pret saviem pienākumiem! Tas nozīmē, ka ja atnāk ministrs vai cits priekšnieks ar savu redzējumu par problēmu risināšanu, tad visiem kopā jāstrādā, lai šo redzējumu pārvērstu realitātē.

Ja šie rīkojumi pārkāpj likumu – jāziņo presei un policijai.

Ja šie rīkojumi šķiet muļķīgi jācenšas pārliecināt priekšnieks, ja nesanāk, tad jāiet projām.

Nevar būt desmit pulkveži vienā pulkā!

Nevar būt neaizskaramie ierēdņi, kuri var bez jebkāda satraukuma par personisko atbildību bīdīt zelta tiltus, Ventspils bruģus un lidostas atlaides! Tā ir anarhija.

+2
-13
Atbildēt

1

lno 30.10.2014. 11.51

Šis raksts parāda, ka V pati apspļaudījusi savu tiesiskuma karogu, uz kura vairs neatrast brīvu vietu… Vai pēc šādas vēstures vairs var uzticēties pielaižu izsniegšanas objektivitātei? To, ko nespēja Kalvītis, Šlesers, Šķēle, to spēlējoties paveic tiesiskuma koalīcija. Interesanti, kurš vadījis valsti pēdējos 4 gadus, ka var notikt šādas bezjēdzīgas? Skaidrs tā ir visa ļaunumu iemiesojums NA:):):)

+8
-12
Atbildēt

4

    lno > lno 30.10.2014. 11.56

    Labprāt šeit, Ir.lv izlasītu Ministru kabineta kopīgu, publisku paskaidrojumu, kādu iemeslu dēļ pēc tik kliedzošiem Augstākās tiesas Senāta, apgabaltiesas un citu tiesu secinājumiem valdība sistemātiski noraidīja visus mierizlīguma priekšlikumus, kuros biju piedāvājusi atteikties no jebkādas finansiālas kompensācijas, ja mani savlaicīgi atjaunotu civildienestā valsts sekretāres amatā? Vai neviens neredz interešu konfliktu apstāklī, ka kāda persona uztur valsts vārdā tiesvedību, kad pati ir ieinteresēta saglabāt valsts sekretāra amatu?

    ________________________

    Nu gaidīsim zanEs, Bet, dzera, heinriha u.c. skaidrojumu:)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 30.10.2014. 12.03

    zini, kas būs vainīgs – TM Bordāns,( ui nē, tas tak “labais”). Tātad vainīga ir Broka(amatā pāris mēnešus) un protams vissliktākais no sliktajiem – Bērziņš

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 30.10.2014. 12.05

    ——-lno Šis raksts parāda, ka V pati apspļaudījusi savu tiesiskuma karogu,.

    ===============================================================================

    K.Jarinovskas atklāsmes vēlreiz un vēlreiz atklāj esošās sistēmas “āža” kāju – sociālo likumu ignorēšanas un/vai nezināšanas likumsakarīgās sekas, kad juristi neizbēgami saņem “pērienu”:

    “(..) Un, raugoties no kultūras, no uzvedības modeļa pozīcijām, mēs skaidri redzam, ka viena sociālā grupa – juristi ar visu valdības aparātu – nenormālā ātrumā un daudzumā ražo tik daudz normatīvos aktus, ka cilvēks, atnākot šodien uz darbu, lāga nezina, vai drīkst sākt strādāt vēl pēc vakardienas normatīviem. Un patiesībā tas nozīmē tikai to, ka valsts pārvalde jau ilgstoši vienkārši agonē. Visnopietnāk tieši kopš 2008. gada, kad, manuprāt, prezidentam vajadzēja izsludināt ārkārtas stāvokli, jo beidzot vajadzēja atņemt partijām ministriju vadība.” D.Beitnere-LaGalla, socioloģe.

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-paldies-globalizacijai-saruna-ar-dagmaru-beitneri-fragmenti.d?id=34904003#ixzz3Hca8RGZX

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > lno 30.10.2014. 13.16

    Aušīgajiem IR smilšu kastes bērneļiem, kuri katrs liela savu mammu: Aizejošie http://www.lsm.lv/lv/raksts/arpus-etera/karlis-streips-aizejoshie.a104418/?utm_source=google

    Šo droši var lasīt arī zanE, jo raksts nav no Pietiek:)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Absints 30.10.2014. 11.03

Izlasot jebkuru šāda stila rakstu, liekas ka tā ir tāda tirgus sievu bļaustīšanās. Tāpat man tā likās tai tālajā 2006. gadā, kad pats konflikts starp Jarinovsku un Rivžu gāja vaļā. Tāpat nezinu vai tie ir 410 tūkstoš,i vai 407 tūkstoši. Šinī situācijā Kristīnei var pārmest, ka viņa toreiz nemācēja atrast kompromisu ar Rivžu, un, ļoti iespējams, ka tagad vairs tā nerīkotos…

Tomēr rakstam pamatā ir filozofisks jautājums – pilsoņa lojalitāte ir kam- personai, ministram, priekšniekam, partijai,valstij, politikai, likumiem? Kam?

Un atbilde – ir valstij, likumiem, likumībai, valsts ideoloģijai- ne partijai, ne ministram, ne priekšniekam. Un tur Jarinovskai piekrītu

Bet, patreizēja tiesiskā nihilisma dēļ, ko nu jau aktīvi atbalsta Vienotība, kas šo valsts politiku formē, nosaka valsts ideālus, taisnīga lietas izskatīšana nav un nebūs iespējama. Vienkārši fons nav tāds.

Starp citu – šorīt 900 sekundēs Āboltiņai jautāja- kādas mācības viņa ir izdarījusi pēc tā, ka vēlētāji viņu izsvītroja. Āboltiņa runāja par visu ko, par to ka ir bijušas “melnās” vēlēšanu kampaņas, ka kopumā vēlētāji Kurzemē ir aktīvi atbalstījuši partiju, ka uzvarējusi koalīcija utt., taču neteica nevienu vārdu , ka kaut kādus secinājumus ir izdarījusi viņa pati. Žēl- viņai bija dota iespēja atvainoties vēlētājiem, kā to ieteica Ilga Kreituse. Tas nenotika.

http://nra.lv/latvija/127599-kreituse-vieniga-vieta-kur-nevar-ieklut-par-blatu-ir-saeima.htm

Āboltiņa bija tā, kuras vadībā Vienotība no godīguma aizstāvja pārvērtās par “savējo” aizstāvi, tāpēc viņas palikšana Saeimā nozīmē šīs politikas turpinājumu. Jums, Kristīne Jarinovska, taisnīga tiesas izskatīšana nespīd.

+10
-16
Atbildēt

24

    Raicha > 30.10.2014. 11.09

    >>> Šinī situācijā Kristīnei var pārmest, ka viņa toreiz nemācēja atrast kompromisu ar Rivžu,>>>

    Nedomāju, ka vajadzēja.

    Aizejiet un pamēģiniet atrast kompromisu attīstības jautājumos ar visstagnātiskāko, atpakaļrāpulīgāko amatpersonu kādu spējat iedomāties.

    Lai jums veicas:)

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 30.10.2014. 11.15

    ——

    Raicha:”(..) Lai jums veicas:)”

    http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 11.16

    Uz Reicha: Man nāk prāta divi teicieni – “gudrākais piekāpjas” un “suņi rej, bet karavāna iet tālāk”. Nonākot atklāta konfliktā, Jarinovska toreiz nolaidās līdz tirgus sievu līmenim. Domāju, ka varēja to nedarīt.

    Bet – man viegli teikt, es nezinu detaļas un varu tikai burkšķēt no stūra…

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 11.20

    uz edge_indran. Te pēdejās diskusijās ir pacelts “vecās plates” jēdziens. Mums visiem kaut kā patīk atkārtoties. Ir diezgan skaidrs ko teiks zane, džeris,ločmelis, rinķī apkārt, lno, bet, beta, rostins un arī edge, kas reti kad komentē tēmu, bet liek savus iepriekš sagatavotos linkus un bildes. Vai varētu jūs lūgt Jums vismaz šo bildi netiražēt uz katru komentāru?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 30.10.2014. 11.27

    ——–

    “Bēdīgi, bet lojalitāti Latvijas Republikai, mūsu kopīgai valstij, tās mērķiem un ideāliem, valdība ir vienādojusi ar uzticību pati sev.”

    ==============================================================================

    Ja debilizācijas un profanācijas process Latvijā mazināsies – tā arī bildes un raksti ies mazumā. Būsim reāli, nevis “bēdīgi” kā juristi, kas par savu izveidoto sistēmu tagad pelnītu “pērienu” saņem:

    “Politikas procesa profanācija ir baisa” http://www.ir.lv/2013/9/26/politikas-procesa-profanacija-ir-baisa

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    andrejs > 30.10.2014. 11.28

    Āboltiņa šoreiz nepatīkami pārsteidza. Biju par viņu labākās domās. laikam jau mācība nav bijusi pietiekama

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 30.10.2014. 11.34

    Raicha > 30.10.2014. 11.35

    -> andrejs

    Jā, Āboltiņa nav kā teflona Aivars. PM kandidāts laikam jau līdz savai nāves stundai.

    Un tieši tādēļ, ka tikai kandidāts:)

    Bet ja tuvāk tēmai – Āboltiņa “Saeimā/neSaiemā” NAV mūsu lielākā problēma, nu nepavisam.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 11.48

    Āboltiņa, lai kā viņa apgalvotu pretējo, ir tiesiskā nihilisma karogs. Tauta to nometa, bet šī Saeima to ir pacēlusi.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > 30.10.2014. 11.48

    …Ķīps…Tu pieprasi atvainošanos?…atvainošanos tiem 6 tūkstošiem, kuri Āboltiņu svītroja, bet…kā būtu jārīkojas pret tiem 16 tūkstošiem Kurzemes vēlētāju, kuri Āboltiņu atbalstīja?….

    …vai visi 6 tūkstoši svītrotāju bija kurzemnieki?…bet…piekrītu, arī tam vienam svītrotājam vajadzētu atvainoties, ja viņam ir nodarīts kaitējums…taču – atkārtošos – varu minēt savus radus, kuri speciāli brauca, lai izsvītrotu Āboltiņu, bet….kad pirmās putas ir nosēdušās un cilvēki sapratuši, ka rīkojušies sakāpinātu emociju iespaidā – šodien atzīst, ka tā gan vairs nerīkotos…esam runājuši un diskutējuši par viņu rīcības iemesliem un….nonākuši pie atziņas – tās bija emocijas pret nesimpātisku cilvēku, iespēja izlādēties, atrast vainīgo, kas radījis viņos šo netīksmi…pamatotu iemeslu, kāpēc Āboltiņa būtu svītrojama no sarakstiem, tā arī neatrada – nelikumīgi rīkojusies nav, runājusi atklāti, lai gan par to ir pietiekami sista, stipra sieviete ar dzelzs tvērienu, kādam jābūt politiķim…tik tā matu krāsa, tik tas nesimpātiskais smīniņš, balss tonis un…nepārtrauktā, masīvā negatīvās reklāmas kampaņa, kas cilvēkiem “borēja” – ļaunā ragana, pastiprināja emociju uzplūdus….

    …manējie nekad nav bijuši gaisa grābšļi, lai nespētu atbildēt par savu rīcību, taču arī viņus izsita no līdzsvara bara instinkts, tad – ko teikt par tiem, kuri ir viegli iespaidojami un barojas no smukām reklāmām vai pārtiek no lapsas miskastes atkritumiem?….

    …ja šī Āboltiņas masu medijos mērķtiecīgi radītā iznīcināšanas kampaņa turpināsies, manējie nonāks pie tā, ka VIŅI būs gatavi atvainoties Āboltiņai…

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 30.10.2014. 11.48

    ——-Ķīps Āboltiņa, lai kā viņa apgalvotu pretējo, ir tiesiskā nihilisma karogs. Tauta to nometa, bet šī Saeima to ir pacēlusi.

    ==============================================================================

    Nevajag sev liekas problēmas radīt – ja met, tad met kā 1991.g.:

    “Kalvītis: Latvijas sabiedrībai ir trīs mentālas problēmas”

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/kalvitis-latvijas-sabiedribai-ir-tris-mentalas-problemas/615536

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > 30.10.2014. 12.06

    Ķīps…Šinī situācijā Kristīnei var pārmest, ka viņa toreiz nemācēja atrast kompromisu ar Rivžu, un, ļoti iespējams, ka tagad vairs tā nerīkotos…

    ___________________

    Atvainojos, bet kaut ko stulbāku grūti izdomāt. No viena grāvja otrā:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 12.16

    Zane, mēs varam strīdēties bezgalīgi. Es te jau vairākkārt esmu uzrakstījis savus argumentus, Jūs mēģinājāt tos apgāzt, bet vai nu devāt pamatojumus kāpēc ir tā, kā rakstu, vai arī apgāzāt kādu citu no jauna izdomātu ,un man piedēvētu argumentu. Tāpēc, lai visu to vienkāršotu, vakar lūdzu Jums parakstīties zem teikuma: “Vienotība nav pārkāpusi un nepārkāpj godīguma un ētikas normas” Vakar jūs divas reizes no tā izvairījāties.

    Arī faktu, ka tauta veica Āboltiņas impīčmentu, noliegt nevar. Tā ignorēšana, kā to šobrīd dara Āboltiņa, novedīs vēl pie smagākām sekām. Politiķiem ir jāmēģina atrast kopīgu valodu ar VISIEM vēlētājiem, ar to,ka plusiņu un mīnusiņu summa kopumā dod pozitīvu rezultātu, nepietiek.

    Un par atvainošanos jau nav mans izgudrojums, ja pamanījāt. Acīmredzot, es te neesmu viens tāds paranoiķis, kas uzskata, ka politiķiem jārīkojas ētiski un godīgi.

    P.S. Labas argumentācijas piemērs bija mans apgalvojums , ka Āboltiņa pieļāva SC valdībā pēc Zatlera. Kāds (jāapskatās) man teica, ka man nav taisnība, un tas bija PIRMS tam, un atsūtīja linku, kur bija precīzs datums. Es biju kļūdījies, mans postulāts tika apgāzts. To es Jums rakstu, kā piemēru, kā ir jāizārda pamats, lai māja apgāztos.. Tikai ar norādi, ka kārniņš nav sarkans, bet brūngans, māja stāvēs kā stāvējusi…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE > 30.10.2014. 12.24

    …Ķīps…arī no Tevis nesagaidīju atbildi – vai mūsu valstī likumi ir neētiski un negodīgi…

    …ja likums ir neētisks un negodīgs, tad – jā, likuma izpildītājs ir rīkojies neētiski un negodīgi….

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 12.32

    Uz pirozkovu. Vinnēt kauju var arī neizejot uz atklātiem konfliktiem, tikai tas prasa par pakāpi augstāku intelektu.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 12.33

    Zane, es tak Jums vakar divas(!) reizes atbildēju. Nelasat?

    Pārkopēt trešo reizi?

    Un mana tēze jau bija, ka Jarinovska pie taisnīgas tiesas šīs Saeimas laikā netiks. Vai apgalvojat, ka tiks?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > 30.10.2014. 12.56

    Ķīps. Iepaticies V lozungs padodoties uzvarēsim?:)

    Pastāvīgi kompromisi beigās noved pie kompromisa ar paša sirdsapziņu. Tad kādēļ tādas prasības pret Āboltiņu? Kaprīze? Viņai kompromiss ar Junkeru. Junkers tirgos vecas sliedes, Āboltiņa valsti.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 30.10.2014. 13.19

    Kādu valsti Āboltiņa ir iztirgojosi, varbūt, pastāstīsi, cik viņa par to dabūja?

    Man Āboltiņa nepatīk, jo mans viedoklis, ka viņas dēļ V kā partija vairāk zaudēja, nekā ieguva, bet, skatoties uz visu to kampaņu, kas tagad notiek, un tiem ZZS un NA kandidātiem, šķiet, ka esmu kļūdījies, iespējams, taisni Āboltiņa ar savu raksturu V arī vajadzīga.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 30.10.2014. 13.36

    Āboltiņa visā visumā ir pozitīvais tēls, katrā ziņā tāda bija, kamēr nenostrādāja tas čigānu lāsts, par ko runā Kreituse, un viņa nesaslima ar “savējo” sērgu. Neapšaubāmi viņai ir līdera dotības, organizatora talants, tikai, manuprāt, tas darbības vektors vairs nav tie ideāli, kas bija jaunajam laikam vai Vienotībai tās sākuma posmā. Un, manuprāt, tas pārvelk svītru tam pozitīvajam, kas viņai piemīt. Diemžēl. Priekš manis tas negatīvais svaru kauss ir smagāks. Un, kā zināms, neaizstājamu cilvēku ir pilni kapi… Vienotībai bija (tā cerēju) jāmainās. Nu tas nenotiks. Vienotība turpinās iet pa to pašu skuju taku, pa kuru aizgāja Tautas partija. Pat simptomātiski- neilgi pirms taukmūļu norieta Kalvītis apgalvoja, ka ētika ir izdzīvošanas māksla politiskajos džungļos, tagad Vienotības tribūns Zane apgalvo, ka ētika ir tad, kad ievēro likumus…

    Kaut kā dikti līdzīgi…

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 30.10.2014. 15.22

    Ķīps

    Nonākot atklāta konfliktā, Jarinovska toreiz nolaidās līdz tirgus sievu līmenim.

    ______________

    Vai Jarinovskai, Grendei, Brokai, Naudiņam un Cilinskim būtu mierīgi jāļauj, lai pēdējie izdzimteņi pret vieņiem kājas slauka?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > 30.10.2014. 15.50

    Rostiņ, nesalīdzini nu Jarinovsku ar Grendi, Broku, Naudiņu un Cilinski.

    Pēdējie četri visi ir politiķi. Jarinovska nav bijusi politiķe, bet ierēdne. Un atšķirībā no daudziem citiem ierēdņiem ir darījusi savu darbu neskatoties uz to, kādi politiskie vēji pūš. Politiķiem savukārt ir jārēķinās, ka viņu pilnvaras var beigties pavisam negaidīti. (Tas nenozīmē, ka politiķi obligāti ar dubļiem jānomētā, bet viņiem ar to vismaz ir jārēķinās brīdī, kad viņi iet politikā).

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 30.10.2014. 15.52

    Unabomberz

    Man šķiet, nav starpība, čekas izkārnījumi nekaunīgi izrēķinās ar politiķi vai ierēdni.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    uldis-v > 30.10.2014. 20.06

    Kas tā tāda Kreituse ka viņa noteiks kam jāatvainojas vēlētājiem?

    Es par Āboltiņu un Vienotību nebalsoju un par Kreitusi jau nu noteikti nekad .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > 30.10.2014. 22.52

    zanE, likumam piedēvēt emocionālu dabu(neētisks, negodīgs) ir tā demagoģija, kas palīdz bruģēt ceļu uz nākošo vēlēšanu rezultātiem. Tāpēc ĶĪPS var būt drošs, ka viss notiekas kā tam jānotiek.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 30.10.2014. 10.57

Ārkārtīgi precīzs Latvijas situācijas raksturojums.

Lai veksmīgi veidotu karjeru Latvijā, jābūt lojālam savai partijai,nevis valstij.

Miljonu zaudējumu nodarīšana valstij neskaitās nelojalitātes izpausme, ja tu paralēli bļauj, cik liels patriots esi, un ka pie visa vainīgi “okupanti” un krievi.

+18
-8
Atbildēt

3

    Raicha > dzeris49 30.10.2014. 11.06

    >>>> ja tu paralēli bļauj, cik liels patriots esi, un ka pie visa vainīgi “okupanti” un krievi. >>>

    Nu esiet jau godīgs, dzeri, katram jau tas bļaujamais citāds. Nav jau NA ne kapeikas sliktāki par citiem. Piemēram, ir partija, kas bļaujot par nabaga pensionāru grūto likteni velk no to pašu penšu maciņiem rekordsummas.

    Un es nedomāju SC.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 30.10.2014. 11.23

    ——

    Bļāva, bļauj un bļaus – tikai “svētbildes” mainīsies!

    http://zinoviev.in.ua/wp-content/uploads/2012/04/party1.jpg

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 30.10.2014. 12.54

    Raicha – piekrītu, tas bija tikai tāds piemērs, katram tas bļaujamais citādāks, bet, visiem prevalē savas partijas interses, tas pat nebūtu nekas slikts, ja tas, bieži vien, nenokātu konfliktā ar valsts un sabiedrības interesēm.

    Man vienkārši, vairāk par visu, riebj, kad tik jūtīgas lietas, kā patriotisms, tiek izmantots politbiznesam, blēdīties vispār slikti, bet, blēdīties, piesedzoties ar patriotisma vīģes lapu, ir vienkārši pretīgi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

Austras koks 30.10.2014. 10.53

labs izklāsts un lai Jarinovskai veicas!!

+11
0
Atbildēt

0

edge_indran 30.10.2014. 10.46

———Kristīne Jarinovska:”Patlaban prettiesiski un nepareizi politiskās aprindās klejo uzskats, ka ierēdnim jābūt personiski lojālam pret konkrēto politisko personu, piemēram, ministru.”

===============================================================================

Sociālo likumu darbība ir nenovēršama http://zinoviev.in.ua/?p=9

Kas man maksā, tam es līmē

http://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g

0
-14
Atbildēt

1

    Anti Vatņiks > edge_indran 30.10.2014. 15.59

    Boring.

    Cik var vienu un to pašu pistēt? Jums tur Antonijas ielā citus materiālus nav izdalijuši vai?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

nomale 30.10.2014. 10.44

bla, bla, bla, bla, bla,… 410.000EUR reālie zaudējumi valsts ierēdnim!??? Jums ko – dzimto muižu kāds nosvilināja?

+3
-23
Atbildēt

9

    edge_indran > 30.10.2014. 10.51

    ———-

    Liberastu ideoloģijas parņemtajiem apetīte ar katru dienu palielinās:

    “Dombrovskis saņems pasakainu algu – ….”

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/164984/dombrovskis-sanems-pasakainu-algu—vismaz-22-000-eiro-menesi

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 30.10.2014. 11.00

    Nomierinies , nebūtu tie “liberasti””, tu sēdētu savā kaktā, un lasītu “atkarīgo” vai Pravdu” un nevarētu te visu lamāt un kritizēt, taisni, pateicoties liberāļiem, tu vispār vari to darīt, un vēl arvien neesi aiz restem par valdības un valsts iekārtas kritiku, kā tas būtu, ja to liberāļu nebūtu.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 30.10.2014. 11.08

    ——

    dzeris49 Nomierinies , nebūtu tie “liberasti”..

    http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 30.10.2014. 11.11

    ——dzeris49 Nomierinies , nebūtu tie “liberasti”…

    ===============================================================================

    Ja nebūtu “cekisti” un “čekisti” par kampējiem un kažokmetējiem kļuvuši, tad jarinoviskām būtu fermā jāstrādā – nebūtu viņām liberastu sistēmā jāmokas.

    http://www.youtube.com/watch?v=L65XtwNpPe0

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 30.10.2014. 11.32

    edge_indran > 30.10.2014. 11.57

    ——-

    Нацизм вновь объявил России войну

    http://delyagin.ru/articles/82875-natcizm-vnov-obyavil-rossii-vojnu.html

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > 30.10.2014. 15.36

    Edge, krievi taču negrib ar nacismu cīnīties. Ja gribētu – Pūķins sen jau būtu no Kremļa bunkura izvilkts un nometināts mauzolejā. Spriežot pēc botoksa daudzuma sejā – pat balzamēt nevajadzētu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 30.10.2014. 15.50

    Unabomberz

    krievi taču negrib ar nacismu cīnīties.

    _____________

    Neputro nu!!! Krievu fašistiskiem izdzimteņiem līdz nacistiem, kas mīl savas tautas un valstis, vajadzētu evolucionēt miljons gadus. Krievijā valda šovinisms-rusisms, kā visdrausmīgākais fašisma paveids.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > 30.10.2014. 18.31

    Rostiņ, man jau likās acīmredzami, bet nākamreiz ielikšu pēdiņās un pierakstīšu klāt vārdu SARKASMS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam