Ministri: “Rail Baltica” līguma parakstīšana ir vēsturiska, jādomā par tālākiem soļiem
12Saistītie raksti
Viedoklis /
22. novembris
Vai lepnums par savas valsts sasniegumiem var palīdzēt tās attīstībā?
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Komentāri (12)
ManaPolitika_lv 29.10.2014. 16.30
Kas par skaistu ministri Igauņiem! Ziemeļmeita!
0
J.Biotops 29.10.2014. 11.43
Par nākošajiem soļiem domās ne tikai Eiropā, bet arī te neslinkos. Gaidu vismaz trīs;
1. Dažādu sugu vides sargi rīkos lielus un mazus tračus, rakstīs protestus un plaši uzstāsies Eiropas un kādas mums draudzīgas kaimiņvalsts televīzijās. Bez maksas, protams, ne tā, kā Francijā pret slānekļa gāzi. Kurš gan nesaprot, ka dabai ar dzelzceļa būvi tiek nodarīts neaprakstāms posts.
2. Pavisam klusi izvērsīsies īpatnēji darījumi ar zemes gabaliem gan dzelzceļa trases vietā, gan blakus tai.
3. Nopietni ekonomisti, daži deputāti un citi lietpratēji nopietni un pavisam nesavtīgi analizēs paredzamos ieguvumus un zaudējumus, to skaitā tautai uzlikto ekonomisko slogu, Latvijas neatkarības apgrūtinājumu, Briseles uzraugu ietekmes pieaugumu u.t.t. Tam pretī vēl augstāki politiķi tajā pašā Briselē un lielvalstu parlamentos brēks pret nelietderīgiem izdevumiem laikā, kad trūkst naudas algu celšanai, par nedraudzīgu žestu pret draudzīgo kaimiņvalsti un vispār nevienam nevajadzīgu būvi.
1
v_rostins > J.Biotops 29.10.2014. 12.15
J.Biotops
Savu attieksmi pret “Rail Baltica” varturi jau nodemonstrēja, pagarinot darba līgumu ar Šļesera ieliktnīti Magoni, kurš ar putām uz lūpām aizstāvēja jauna dzelzceļa būvi uz Maskavu, kaut arī esošais vēl nav noslogots par 50%, bet būtiski pasliktinoties ekonomiskai situācijai fašistisko izdzimteņu, Bidlostānā, tiks vēl mazāk izmantots.
0
ierados 29.10.2014. 10.44
Pie visa tā nelaist tuvumā ločmeļus un trīs brāļus kopā ar dienvidu tilta gudriniekiem.
1
v_rostins > ierados 29.10.2014. 11.31
ierados
Kremļjaģas ZRP(v) neizvēlas, ko saimnieks teiks, to arī laidīs. Vari būt drošs, ka tie būs viszaglīgākie mērgļi, kādi vien var būt. Satiksmes ministrija ir drošās rokās.
0
Austras koks 29.10.2014. 10.16
Labi, ka šis projekts iet uz priekšu.
0
DontUworry 29.10.2014. 10.14
Nākošais solis varētu būt nezin kur pačibējušo sliežu atjaunošana no Rīgas uz Tallinu, šoreiz pēc Eiropas standarta.
0
traductrice 29.10.2014. 08.25
Vismaz par šo projektu B valstis ir vienojušās. Varbut tas kalpos par grūdienu, lai skatītu visu reģionu kopumā, nevis vilktu deķīti uz savu pusi.
0