Krievija ir gatava atzīt Ukrainas vēlēšanas (papild.)

77

Komentāri (77)

cabulis 27.10.2014. 10.35

Interesanti būtu arī uzzināt, kā ukraiņi ir novēlējuši Latvijā.

+1
0
Atbildēt

3

zirnekliene Šeloba 27.10.2014. 10.14

Lai ukraiņiem veicas.

Un te ir par draudošo Apokalipsi:

http://www.kasparov.ru/material.php?id=544C06FC3943D

+3
0
Atbildēt

1

traductrice 27.10.2014. 09.22

Kara apstākļos cilvēki nešaubīgi izdara VIENĪGO pareizo izvēli. Par vēlēšanu iznākumu es personīgi nešaubījos. Vēl es nešaubos par to, ka ukraiņu tuvināšanās rietumiem un demokrātijas procesi notiks daudz straujāk, nekā tas notiek parastas evolūcijas procesā. Iedomājieties, vēl tikai pirms gada – bēdēgi slavenā ES sadarbības līguma neparakstīšanas priekšvakarā – ukraiņu viedoklis par virzību ES vai RUS virzienā bija tieši 50/50. Tieši tāpēc ukraiņi 20 gadus arī stāvēja uz vietas. Jāsaka paldies putleram, kurš beidzot šo labilo stabilitāti ir izjaucis, vienkārši ukraiņiem iesperot pa pakaļu tā, ka viņi tagad ar kosmisku paātrinājumu izlidos no rus orbītas.

+5
0
Atbildēt

0

Fikseris 27.10.2014. 02.36

“Izle” ir viens no ločmeļa entajiem profiliem.

+5
0
Atbildēt

0

Aldis-2 26.10.2014. 22.42

Franči (Le Monde) par Ukrainas vēlēšanām raksta: “Ecrasante victoire des pro-occidentaux aux législatives en Ukraine” (prorietumnieku graujoša uzvara …)

Savukārt, IR raksta: “vēlēšanās uzvarējušas prorietumnieciskās un nācionālistu partijas”, it kā nācionālistu partijas nebūtu prorietumnieciskas…

Šķiet, ka IRa redakcijā kādam piemīt smaga fobija.

+13
-2
Atbildēt

2

    lama > 26.10.2014. 22.58

    Šķiet, ka IRa redakcijā kādam piemīt smaga fobija.

    _______________________

    ņervi beikti.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 26.10.2014. 23.16

    Aldis

    it kā nācionālistu partijas nebūtu prorietumnieciskas…

    _______________

    Pēc dzēris definīcijas, nacionālistu ir prokremliskās, bet tās, kuras veido koalīciju ar SC, rietumnieciski noskaņotas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

beta 26.10.2014. 20.01

> Raicha

Tev taisnība, tāpēc ceru, ka uzkraiņi izturēs.

Un vēl, būtu labi, ja mūsu politiķi vairāk brauktu uz Ukrainu un uzstātos, piemēram, viņu televīzijā, stāstot, cik smagi iet ar pārorientēšanos uz demokrātiju. Lai viņi saprot, kā tāda ir lietu kārtība, nevis sliktais Porošenko…

+5
0
Atbildēt

0

beta 26.10.2014. 19.58

> morgenstern

Kas Tev izraisa šaubas attiecībā uz Porošenko? manuprāt, neko daudz labāku esošajos apstākļos viņš izdarīt nevarēja.

+7
0
Atbildēt

1

    morgenstern > beta 26.10.2014. 20.12

    :beta

    Informācija par Krievijas spēku iebrukumu viņam bija. Tā vietā, lai izvestu karaspēku no t.s. Dienvidu katla Krievijas pierobežā un jau ielenktā Ilovaiskas grupējuma debloķēšanas, tiek organizēta liela militārā parāde Kijevā, kur maršē tehnika un karaspēks, kam būtu jāglābj kas vēl glābjams austrumos.

    Ak, jā – un Minskas “sarunas”:

    http://charter97.org/ru/news/2014/8/28/113141/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

morgenstern 26.10.2014. 19.34

Diemžēl vēlētāju aktivitāte ir ļoti zema. Tāpēc visādi brīnumi ir sagaidāmi, ja saka godīgi, uzvarēs oligarhāts – vienīgi šoreiz tas būs nacionālais oligarhāts. Velkot paralēles ar Latviju, viņiem ir kā mums 5. Saeimas vēlēšanās.

Bet nu cerams, ka Jarošs un brīvprātīgo bataljonu komandieri Radā iekļūs.

+7
-1
Atbildēt

8

    beta > morgenstern 26.10.2014. 19.42

    > morgenstern

    Slinkums meklēt, vajadzētu paskatīties, cik liela aktivitāte bijusi citās Radas vēlēšanās. Kopumā, situācija Ukrainā nepavisam nav vienkārša. Tur joprojām čum un mudž no putleriešiem (janukoviča ieceltiem) visaugstākajos amatos. Ukrainā vēl jāizslimo “bērnišķīgā kreisuma slimība”, kad liekas, ka visu var rīt uz brokastlaiku… Domāju, ka daļa ukraiņu vīlušies, ka Eiropa nepalīdz tā kā varētu. Būs ļoti smagi, bet tikai caur sāpēm un ciešanām rodas kas jauns. Ja atkritīs atpakaļ putlera nagos, nu ko… tad tā jābūt…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Raicha > morgenstern 26.10.2014. 19.49

    >>>Ja atkritīs atpakaļ putlera nagos,>>>

    Tad būs jāsāk mums ar steigu rakt ierakumi un bruņoties ozola vālēm, jo Javelinus pirkt būs jau par vēlu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > morgenstern 26.10.2014. 19.55

    :beta

    Ukraiņiem nav laika, bez tam kara apstākļos visi procesi paātrinās:) Bet par Porošenko jau ir ļoti lielas šaubas, un viņa (bez)darbība pirms Ilovaiskas katastrofas (ja precīzāk – pēc tiešas KF armijas daļu intervences) ir tikai redzamākā aisberga daļa

    Ja atceras mūsu neatkarības izcīnīšanas laiku, tad pēc barikādēm arī tautā bija iestājies redzams aktivitātes plakums.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > morgenstern 27.10.2014. 22.58

    Jaceņuks un Porošenko ir nacionākais oligarhāts. Piekrītu. Vēl Kolomoiskis u.c. Kad ukraiņiem laimīte uzsmaidīs?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > morgenstern 27.10.2014. 23.37

    Andris Doveiks

    Vēl Kolomoiskis u.c.

    ___________________

    Kolomoiskis labi maksāja par krievu bandītu-kolorādu galvām. Tik dāsns cilvēks nevar būt slikts

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > morgenstern 28.10.2014. 12.13

    Neaizmirsti, ka šie maksājumi nodrošina arī ukraiņu galvu ripošanu, kas galā atbrīvo zemi priekš kolomoiskiem un viņu draudzēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > morgenstern 28.10.2014. 15.35

    Doveik, es galīgi nesapratu, ko ar savu komentāru gribējāt pateikt. Lūgums izteikties skaidrāk!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > morgenstern 29.10.2014. 00.31

    Lasi visu pēc kārtas, tad var saprast :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdemir 26.10.2014. 19.30

Bez ilzēm un čmemļiem jūs te aiz garlaicības apsprāgsiet, draugs draugam laiku kavēdami un slavēdami.

+1
-6
Atbildēt

1

    lama > valdemir 26.10.2014. 22.57

    >valdemir

    Saņemies vļaģik

    iedzer vaļerjanku ar bromu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

lama 26.10.2014. 19.01

Par “‘ilzēm”un “‘čmemļiem”‘:

The Kremlin’s Troll Army

http://www.theatlantic.com/international/archive/2014/08/the-kremlins-troll-army/375932/

>>>>>>>>>>>>>> insisting on the lie, the Kremlin intimidates others by showing that it is in control of defining ‘reality.’ This is why it’s so important for Moscow to do away with truth. If nothing is true, then anything is possible…………………..

http://www.theatlantic.com/international/archive/2014/09/russia-putin-revolutionizing-information-warfare/379880/?single_page=true

+7
-1
Atbildēt

0

koals 26.10.2014. 19.01

Hallo All:).Skatos portala jauns(a) trollitis ieradies-Ilze.Palasiju paris vinjas komentus.Uhh!!:).Tad pamekleju iespejas kaa vinja te nonakusi,un nejausi atradu”Ilzites Taxi”

http://gdb.rferl.org/BDCE3B6F-6C11-4DD8-BE8C-AAA47D20FE33_mw1024_s_n.jpg

+12
-1
Atbildēt

0

lno 26.10.2014. 18.11

Елена Васильева‎Груз -200 из Украины в Россию

8 h ·

Репост! Казань, помогай! Критическая ситуация сложилась в казанском танковом училище. Больше месяца назад в Украину отправили 30 курсантов 5 курса. На данный момент точно известно о 17 погибших и 2 тяжело раненых.

В четверг пришла разнарядка на еще 80 человек. Отправить должны 29 октября. 24 октября утром родственники курсантов устроили импровизированный митинг. Руководство Училища в результате пообещало, что никого насильно не отправят, а сами посадили всех на казарменное положение и поотбирало у всех телефоны. Сегодня 26 октября опять был митинг. Курсантов так и не вывели, к родственникам не выпустили. Выступал начальник училища обещал, что на Украину никого насильно не отправят, и что туда поедут только те, кто сам захочет. Одновременно внутри самого училища на курсантов оказывается беспрецедентное давление. А телефоны каждого из них отключены.

+8
0
Atbildēt

0

lno 26.10.2014. 17.58

Kad Staļins izvērsa propogandas karu pret nepakļāvīgo Tito, tad boļševiki atrada Francijā izputējušu aristokrātu, kurš par ne visai augstu atlīdzību kā autors izdeva sacerējumu Tito – dienvidslāvu tautu bende. Nedomāju, ka ārzemēs dzīvojoša latviete varētu būt tik apmāta kā to demonstrē Ilze, ticamāk savus “komentārus” drukā tepat no Rīgas, sēžot blakus citiem troļļiem RD:)

+19
-1
Atbildēt

5

    beta > lno 26.10.2014. 18.05

    > lno

    Ilze kopš 10. oktobra te strādā. Neredzamās frontes cīnītāja, tā teikt… :)

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 26.10.2014. 18.19

    beta. Ir jau no kā iedvesmoties Anna Čapman, radiste Ket, Anka puļemjotčica:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Raicha > lno 26.10.2014. 18.35

    Vai kādam vēl bija šaubas par Ilzīti?? Pat niks izdomāts atbilstošs:)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > lno 26.10.2014. 22.53

    Ilze neizturēja spriedzi, sāka rakstīt pilnīgas muļķības :)) Pirmos viņas komentārus lasīju gandrīz vai ar respektu, bet nu ar Ilzi ir cauri. :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 27.10.2014. 15.39

    ——lno:”(..) Nedomāju,…..”

    ===============================================================================

    Nevajag 24h sēdēt IR-šos, tad varēs atlicināt laiku domāšanai:

    “Tikai klusējiet, esiet buferzona ar Krieviju. Mūs izmanto kā robežu. Nesējiet, neariet, neko neaudzējiet. Bet – ko darīt? Stādiet mežus, maksāsim. Meži – tas ir ļoti labi. Pēc divdesmit gadiem izaugs mežs, ienāks krievi, un mēs – mežā. (Smejas).

    Rims Tumins, Vahtangova teātra mākslinieciskais vadītājs. http://nra.lv/izklaide/p-s-kultura/teatris/127749-rezisors-rims-tumins-sis-ir-onegina-nevis-lenska-laiks.htm

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ilze 26.10.2014. 17.10

Irs un citi latvju mēdiji jau neaizraujas ar Tuvo Austrumu notikumu atspoguļošanu, bet nu es tik tā atļaušos jums te drusku pakliedēt to ciešo ticību iekš nāto un ĒeS. Kobane ir Turcijas (NATO dalībvalsts) robežpilsēta. Valga būtībā. Vai Zilupe. Tiem, kam vajag visu salīdzināt ar mums. Nu, un tur jau kādu mēnesi iet vaļā totāls karš ar līķiem ielās, tie nabaga kurdi (Kobane ir gk kurdu apdzīvota NATO dalībvalsts Turcijas pilsēta) organizējas mītiņos, dzied un ņemas pie visām NATO un ES sapulču pilsdurvīm, aicinot tak kaut ko darīt, nepieļaut totālu isis kontroli (kas tā banāli sakot ir staļins un hitlers kopā ņemti, tikai islāma izpildījumā). Vai kādu tas uztrauc? Nē! Vai jūs to zināt? Tak ne! Jo Irsim ir jāsēj naids pret nabaga latvijas krieviņiem.

+1
-19
Atbildēt

8

    beta > Ilze 26.10.2014. 17.25

    Kobane ir Sīrijas pilsēta. NATO bombardē teroristus. Turcija salikusi tankus uz robežām un vēro, kas notiks.

    Nejauc gaisu…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilze > Ilze 26.10.2014. 17.34

    Kobane ir robežpilsēta. Tikpat labi var pateikt, ka arī notikumi, teiksim, Latvijas un Krievijas pierobežā nevienu neinteresētu. Kaut patiesībā jau neinteresē arī. Latvijā, viss, kas ir ārpus lielajām pilsētām, ir lielā mērā nolemts iznīcībai.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    beta > Ilze 26.10.2014. 17.36

    Jo Irsim ir jāsēj naids pret nabaga latvijas krieviņiem.

    ———

    Man pus uzņēmums ar “nabaga Latvijas krieviņiem”. Strādājam, sadzīvojam un nekarojam. Skaidri zinu, ka nevienu no viņiem ar koku neaizdzītu uz Krieviju.

    Bet no bidlostānas jāuzmanās kā no mēra… Jārok grāvji un jābūvē Siena, kā to dara ukraiņi. Ja nevar izolēties, jāvakcinējas, tas ir jāstāsta patiesība par putleru un viņa plāniem…

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    morgenstern > Ilze 26.10.2014. 17.36

    He. Nu IS, ta IS;) Te bij ziņas, ka NATO pie Kobanes esot nobumbojusi 25 čečenus. Tāda sakritība, protams, ka kadirovieši no Ukrainas ir pazuduši.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    beta > Ilze 26.10.2014. 17.39

    Kobane ir robežpilsēta.

    ——–

    Robežpilsēta Sīrijas pusē. Ko Tu ceri šādā situācijā sagaidīt no NATO? Pie Turcijas robežas ar Sīriju stāv NATO karaspēks, jo Turcija , kā pati teici, ir NATO valsts…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Raicha > Ilze 26.10.2014. 18.41

    @Ilzīte

    >>>Kobane ir Turcijas (NATO dalībvalsts) robežpilsēta.>>>

    Izņēmuma kārtā atļaušos būt rupjš, Ilzīt, beidz dir*t, un atver googlemaps.com, sameklē kartē Kobani (Kubani) un apskaties, KURĀ Turcijas/Sīrijas robežas pusē šī pilsēta ir.

    Neesi gadījumā šajā portālā sevi sakompromitējušās “SandraJ” reinkarnācija?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    lama > Ilze 26.10.2014. 18.55

    Neesi gadījumā šajā portālā sevi sakompromitējušās “SandraJ” reinkarnācija?

    _

    Ak..

    Šo laikam sauc par retorisku jautājumu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > Ilze 27.10.2014. 10.12

    Nebūs… Tematika un retorika būtiski atšķiras.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

morgenstern 26.10.2014. 16.36

Kaut tādas ilzes, nedod Dies’, ja pie mums sāktos kas līdzīgs, savā mazohismā pie krievijas agresijas vainotu visu ko citu, tik ne savu vadoni un viņa vadīto ordu:(

+11
0
Atbildēt

0

Ilze 26.10.2014. 15.27

Atverot LV portālus un laikrakstus, man reizēm ir sajūta, ka mēs esam Ukraina. Citu valstu portālos tiek atspoguļota krīze islāma valstīs un IS kaujinieku problēma, bezdarbs Itālijā, Lufthansas pilotu streiki un valūtas cenu svārstības. Mums pirmajās lapās ir Ukraina. Mēs kur atrodamies – NVS vai Eiropā? Kad mēs pēdējoreiz lasījām kaut ko par savām vistuvākajām valstīm Igauniju un Lietuvu? Vai Ukraina arī, nez, tik ļoti satrauktos, ja mēs ar Ukrainu būtu mainītās lomās?

+1
-17
Atbildēt

19

    beta > Ilze 26.10.2014. 16.33

    > Ilze

    Ja putlers paņems Ukrainu, mēs būsim nākošie, to Latvija saprot… Ja putlers plosītos pa Poliju, domāju arī vāciešim mainītos dienaskārtība…

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > Ilze 26.10.2014. 16.33

    Ej nost! Cik aprobežotam prātam gan jābūt, lai nesaprastu, ka Ukrainas scenārijs ir vairāk nekā aktuāls arī mums??!!

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilze > Ilze 26.10.2014. 16.53

    Un ja plosītos pa Latviju, nevienam nekāda dienaskārtība nemainītos. Druksu būtu kāda darbības imitācija skata pēc no sviedru puses (lai bankas radītu attiecīgu priekšstatu saviem noguldītājiem un pensiju fondu klientiem), bet tas arī būtu viss. Pavej, rekur turpt jau Turcijā naidnieks NATO sabiedrotiem galvas ielās cērt bezmaz vai nost (Turcija, kā mēs zinām, bet ja jūs to vēl nezināt, tad tagad pasaku, ir NATO dalībvalsts). Nu, un baigi tā NATO tur viņus aizstāv? Pirms lecieties ar lielo kaimiņu cerībā, ka jūs aizstāvēs nato, paskatieties uz Turciju. Es ļoti, ļooooti šaubos, ka tad, ja kāds iebruks Latvijā, Nato un rietumi darīs ko vairāk par nopūšanos, sak, ai, kādi mežoņi, kātāvarkātāvar.

    +2
    -19
    Atbildēt

    0

    beta > Ilze 26.10.2014. 17.20

    Turcijā naidnieks NATO sabiedrotiem galvas ielās cērt bezmaz vai nost (Turcija, kā mēs zinām, bet ja jūs to vēl nezināt, tad tagad pasaku, ir NATO dalībvalsts). Nu, un baigi tā NATO tur viņus aizstāv?

    ———

    Turcijā, Tavai zināšanai, neviens nevienam neko nost necērt un Turcijā neviens nav iebrucis. Turcija pati nekur negrib iesaistīties. Tur tankus uz savām robežām un vēro kā attīstīsies notikumi. Ja Turcijai vajadzēs, palūgs palīgā, pagaidām nelūdz. Ja nelūdz, kādi jautājumi?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Ilze 26.10.2014. 22.23

    Ilze

    Mums pirmajās lapās ir Ukraina. Mēs kur atrodamies – NVS vai Eiropā?

    ____________

    Arī Latvija, Ļizka, tāpat kā Ukraina ir krievu fašistisko izdzimteņu apsēsta.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ilze 26.10.2014. 22.31

    Tā “ilze” taču ir kārtējais indrāns vai ločmelis…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Ilze 26.10.2014. 22.32

    drīzāk jau “sandra”….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ilze 27.10.2014. 00.59

    same shit!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Ilze 27.10.2014. 15.32

    Meitene saskatījusies BBC un CNN – tur tiešām galvenais uzsvars uz Dienvidāfrikas tiesu pār Pestotoriusu un vel Ebola un ISIL. Tur tiešām Ukraina tiek pieminēta ļoti retos gadījumos.

    Latvijas gadījumā – Pestoriuss mūs neapdraud nemaz, ISIL maz un Ebola nedaudz. Tā ka pilnībā saprotams, ka mums lielakie draudi ir tas, ka Krievija sakautu Ukrainu un nāktu atvēr savu veco logu. (p.s. Putins Krimas aneksiju pamatoja, ka nedrīkst taču Krievija pazaudēt Pētera I iekarotās zemes – tā ka … šaubu nav, ka mēs esam vieni no nākamajiem)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Ilze 27.10.2014. 15.38

    Malacis, Ilze, ieguvi saprātīga cilvēka statusu, jo Tevi “draudzīgi” novērtēja biedri no mana domubiedru rezervāta :)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    puika > Ilze 27.10.2014. 20.15

    >Ilze

    Tu esi nomērīta, nosvērta un atzīta par labu esam :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Ilze 27.10.2014. 20.17

    puika – Ilze ir 1.76 , 60 kg ? :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Ilze 27.10.2014. 20.21

    >klusais

    Nezinu…

    Pajautā rezervāta načaļņikam. ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Ilze 27.10.2014. 20.24

    puika – vai tad nav nomērīta un nosvērta ? :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Ilze 27.10.2014. 20.29

    >klusais

    Tu nerātnieks… :D

    Runa ir par statusu. Bet načaļņikam ticēt nevar. Samelojās vismaz par vienu…

    Bet man patiesībā prieks, ka načaļņiks atradis līdzvērtīga statusa otru pusīti :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Ilze 27.10.2014. 20.38

    puika – man ar patīk tā teorija par divām pusītēm :) :) :) laba makaronu karināšanai :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Ilze 27.10.2014. 20.40

    Nevienam nevar ticēt. Man var… ;))) (c)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Ilze 27.10.2014. 20.45

    Man arī :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Ilze 27.10.2014. 20.48

    >klusais

    …ticība ir kaut kur pa vidu… starp mums… ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.DKihots.lv 26.10.2014. 12.31

Nekas un nekad nebūs briesmīgaks par Krievijas imperiālismu un fašismu. Lai Ukrainai pietiek spēka izrauties no Krievijas “brālīgā” apskāviena.

+14
-1
Atbildēt

0

v_rostins 26.10.2014. 12.09

Jā, Ukrainas politiķi neatļautos izgāzt savu naidu pret UPA piemiņu, kā mūsu čekas pakaļas, nolādētie kolorado lenteņi, pret mūsu varoņu piemiņu. Ukrainai ir nākotne.

http://pravyysektor.info/events/dmytro-yarosh-yakscho-polityky-viddadut-rosiji-chastynu-nashoji-terytoriji-pravyj-sektor-pochne-aktyvnu-partyzansku-vijnu-na-okupovanyh-terytoriyah/

+7
-1
Atbildēt

0

LoveLove 26.10.2014. 11.20

Ukraiņiem šīs vēlēšanas ir iespēja spert būtisku soli neatkarīgas valsts izveidošanā. Valsts pārvaldē, ekonomikā, tieslietās veicamās reformas ir neatliekamas un nepieciešamas, lai izveidotu valsti, par kuru cilvēki atdeva savas dzīvības Maidanā un šobrīd atdod dzīvības Ukrainai uzspiestajā karā. Ukrainas himnā ir apliecināta gatavība atdot savu dzīvību par tēvzemi, un ukraiņi savu himnu dzied, turot roku uz sirds. Lai šīs vēlēšanas palīdz stiprajai un apņēmīgajai Ukrainas tautai izveidot neatkarīgu un tiesisku valsti!

+15
-2
Atbildēt

0

Bet 26.10.2014. 11.00

Par patriotismu apskaužu ukraiņus, par krievu iebrukumu un krievu sagrauto Ukraina sdaļu, protams, nav ko apskaust, bet ukraiņi ir ļoti ļoti strādīga tauta un atjaunos savu valsti, ja tiks vaļā no vatņikiem, kā viņi tos krievus sauc.

+12
-1
Atbildēt

6

    Ilze > Bet 26.10.2014. 15.53

    Nez, kāpēc šai varen strādīgajai un godīgajai tautai nav izdevies pēc psrs sabrukuma uzcelt ekonomiski dzīvotspējīgu un sociāli saliedētu valsti. Ar pilnu vēderu neviens karā neiet. Paēdis suns saimniekam rokā nekož. Gan jau ka blondā cope (tā vispāt ir pretrunīgs tēls, rietumos baumo, ka viņai ir teorētiska iespēja kļūt par staļinu Nr.2) un citi ukrainas varoņtēli bija drusku par daudz zaglīgi, lai vidusmēra iedzīvotājs noticētu, ka rītdiena būs gaišāka. Bet kur vairs nobadinātam pūlim nav ticības gaišākai rītdienai, tur viegli sēt naidu un uzsākt karu.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    beta > Bet 26.10.2014. 16.27

    > Ilze

    Nez, kāpēc šai varen strādīgajai un godīgajai tautai nav izdevies pēc psrs sabrukuma uzcelt ekonomiski dzīvotspējīgu un sociāli saliedētu valsti.

    ———–

    Ļoti vienkārši. Ukraina pēdējos 12 gadus dzīvoja zem putleta ķepas. Kondolīza Raisa stāstīja kā putlers uz Ameriku bija atvilcis toreiz vēl nevienam nezināmo Janukoviču un stādījis to priekšā kā nākošo Ukrainas prezidentu… Pārrēķinājās putlers, uz sliktu zirgu uzlika…

    Ukrainai tiešām garš ceļš vēl ejams, atcerēsimies paši sevi pagājušā gadsimta beigās… Bet ukraiņi to izdarīs, viņi nav vergu tauta, kam vajag caru ar pātagu kā Krievijā…

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > Bet 27.10.2014. 09.36

    > beta

    “Ukraina pēdējos 12 gadus dzīvoja zem putleta ķepas”

    Tas noteikti nav vienīgais iemesls korumpētas valsts varas izveidošanai. Apsviedīgi ukraiņu bāleliņi pēc savas iniciatīvas tāpat kā latviešu oligarhi ir sacūkojuši savu valsti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Bet 27.10.2014. 15.25

    Ilze: Nez, kāpēc šai varen strādīgajai un godīgajai tautai nav izdevies…

    Ja Ukrainu vadītu ukraiņi, bet ukraiņi izvēlas, ko izvēlas, un saņem, ko izvēlējušies.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Bet 27.10.2014. 15.32

    beta > Ilze

    Ļoti vienkārši. Ukraina pēdējos 12 gadus dzīvoja zem putleta ķepas. Kondolīza Raisa stāstīja kā putlers uz Ameriku bija atvilcis toreiz vēl nevienam nezināmo Janukoviču un stādījis to priekšā kā nākošo Ukrainas prezidentu…

    Beta! 2004. gadā Ukrainā iepriekš valdījušo demokrātiju uzvarēja atkal demokrātija, un tikai pēc neierobežotās un visaptverošās demokrātijas tauta izvēlējās Janukoviču. 12 gadi nesanāk. Turklāt, pēc Janukoviča demokrātiski izvēlējās tādus, kas bija vienā spēlē ar Janukoviču. Vai tiešām Putins vēlēšanas nozaga? Par informācijas avotiem no Baltā nama jāsaka, ka tos vajag izmantot ļooti piesardzīgi :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Bet 27.10.2014. 16.18

    Par tēmu pirmajās 5 minūtēs.

    http://www.youtube.com/watch?v=n0EfWKQqiwQ

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam