Ungārija pārtrauc gāzes piegādi Ukrainai, ES nosoda šādu rīcību

125

Komentāri (125)

Anonīms 27.09.2014. 15.08

нашла новую фишку по заработку – просто читать смс и получать за это деньги, я зарабатываю 20-30$ в день просто читая смс, времени не занимает вообще и возраст не имеет значения, деньги получала на карточку не однократно.Вот сами попробуйте, вот ссылка ++- http://goo.gl/jLYqHo

0
0
Atbildēt

0

bebiekste 26.09.2014. 23.02

Ungāriem pašiem ar ekonomiku neiet diez ko spoži.

Orbans rīvējas ar ES un reizēm piespēlē Krievijai pret ES. Bet nedomāju, ka ungāri kopumā būtu ļoti draudzīgi noskaņoti pret mūsu austrumu kaimiņu.

Pāris gadus atpakaļ biju uz starptautisku konfereci Budapeštā. Protams, viesi tika vadāti pa pilsētu. Vismaz trešdaļu stāsta aizņēma Padomju okupācijas laiks.

Pieminēja arī šo

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/About/General/2012/3/28/1332938439907/Hungarian-water-polo-play-008.jpg

In 1956, the Soviet Union invaded Hungary to crush the country’s uprising and killed 2,500 Hungarians. Twenty-three days later, the two countries fought once more – in a Melbourne swimming pool. “The pool became a bubbling cauldron of spite,” Harry Carpenter wrote. Blood streaming from his face, Hungarian Ervin Zador was forced to leave the pool. Incensed, many Hungarians in the crowd sprinted to the poolside and yelled abuse at the Russians. Police, fearing a riot, ended the match early; Hungary, who were winning 4-0, were through to the final, where they beat Yugoslavia. Many of the team later defected to the west.

Diezgan amizanti, jo konferences viesi tiešām bija no visas pasaules, ieskaitot bijušo PSRS teritoriju ;)

+8
0
Atbildēt

1

kristrun 26.09.2014. 18.45

Vai nevar jau sākt pamazām izdot kopotus rakstus ar visu to, ko ES nosoda? Ja kāds atceras, tad pie attīstītā sociālisma mums bija tāds superiedarbīgs soda veids, kā sabiedriskais nopēlums.

+7
-5
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 18.41

Tas, ka Orbans ir Kremļa matracis, jau sen nebija nekāds noslēpums.

+30
-1
Atbildēt

105

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 19.03

    Par matračiem runājot, nevienā portālā , izņemot pietiek.com, nav informācijas par vienotības pornogrāfiju ministru kabineta preses sekreturiātā.

    +3
    -19
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 19.23

    Orbans ir ungāru “nacionālists”. Piesargies, jo par tiem draņķiem neko sliktu nedrīkst teikt. Mūsējie tūliņ atgādinās :)

    Šis ir neslēpts Putina atbalstītājs.

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 20.03

    Vēl viens īdētājs porni tēmā. Tamuļeviča ne ar kādu reālu porno nav nodarbojusies, — pliks dupsis priekšplānā ir pornogrāfija tikai spekulatīviem, demagoģiskiem onānistiem kā pietiek.com jefiņiem. Sociāļo zinātņu maģistre (Džeina tolaik gan vēl nebija) — jebkura – var aiziet uz pornokastingu, pavērot provcesu no iekšpuses un — no tālākas līdzdalības atteikties, ko Džeina arī, cik var noprast, veiksmīgi izdarījusi. Pirms vēlēšanām to, protams, var mēģināt izmantot, bet Vienotībai ir daudz lielāki trūkumi par Džeinas Tamuļevičas pliku pakaļējo tiltu ar vizuāli neskaidru šķirbuča nojausmu.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 20.09

    OT – nu nez vai tas bija prātīgs gājiens… arī Fabrikas epopeja ne par ko labu neliecina …

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 20.20

    …Klusais…lūdzu, izmanto iespēju paklusēt…

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 21.22

    zane – par ko satraukums ? Par to ,ka mammuks nenočekoja vai Džeina nepastāstija ?

    P.S. Tu ar pliku kūsīti fotogrāfētos ? :)

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 21.49

    zane – un kā tev patīk šitā poza ? :) – http://saikl11.hostingfailov.com/photo-5ffc91fa98

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 22.21

    Orbana FIDESZ Eiropas Parlamentā ir vienā partiju grupā ar Vienotību. Laikam jau domu biedri…

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais. Klusēšana nozīmē piekrišanu:)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 23.32

    Re,kā iepriecināji pirozkovu,būs jau mēli notrinis laizot ekrānu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 23.33

    pirozhkovs – uzliec roku uz sirds un pastāti pats ko domā par to visu :)

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 23.38

    …šādi reaģē Vīrietis, kuram aug meitas, kad 2012.g. priekšvēlēšanu kampaņas laikā tika publiski pazemota sieviete…

    https://www.youtube.com/watch?v=62IjJZ1nx7U

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 23.46

    zane – Obamam meitas bija plikas fotogrāfējušās ?

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 26.09.2014. 23.47

    klusais. Ar šausmām vēroju kā šodien portālā izvaroja nevainīgu meiteni, un Straujuma vienaldzīgi noskatījās. Tas bija drausmīgi:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais. Kādēļ roka jāliek uz sirds? Vai Tamuļeviča pozē skanot valsts himnai??:)

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.00

    pirozhkovs/lno – jācer , ka florbolā viss rudenī būs ok :)

    Bet par Džeinu – būs laba mācība Straujumai ko nozīmē politika … Džeina diemžēl ir dumja , jo ielīda amatā … gudram cilvēkam to vajadzēja iepriekš paredzēt :)

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.06

    klusais. Džeinai ne silts, ne auksts. Par situāciju atbildīgi drošībnieki, Straujuma atkal mulst, situāciju nekomentē…

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.12

    lno – nu savā ziņā noteikti … galvenais lai maksā naudu ( algu ) :)

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.17

    lno – par drošībniekiem … savulaik bija labas attiecības ar Dairu un Rolīti … atceros ,ka viņi zināja stāstīt par modelēm , ko pirka … un kas interesanti filmēja dažādās kompānijās , loģiski ne labdarības. Arhīvu toreiz turēja Indriksons … pārējo laikam stāstīt nav nepieciešams :)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.28

    aizgāji iešņaukt :) :) :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.33

    klusais. Nē, pirms dusas papriecāties par Džeinas bildi:)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.34

    ja drīkst jautāt par kuru ? :) :) :)

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.39

    klusais. To, kuru OT nevar lāga saskatīt:):):)

    Čau!

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.44

    lno – labs … OT laikam pie lieliem caurumiem pieradis :) :) :)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 00.51

    Ne visai izprotot milzīgo aktivitāti apspriežot T., tomēr no sevis piebildīšu, ka preses sekretāra amats daudz neatšķiras no prostitūtas profesijas;)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 06.25

    Priecājos un esmu pārsteigts, ka tikumība pēkšņi sāk valdīt pār IR komentētāju prātiem tik stipri, ka aizsit jebkuru citu tēmu, bet vai ar morāli, bildēm uc pikantām lietām tomēr nav tā, ka, ja pēkšņi ieraugām kaut ko ,kas izsit mūs no līdzsvara tik spēcīgi, ka nevaram rimties, tad laikam jau vispirms ir jāķer pašam savas izjūtas, iztēle… Ja rezultāts apmierina, atbilst mūsu morāles mērauklai, tad viss ir ok, ja nē – jāsāk mēģināt meditēt, jāsāk trenēt spēju pārvaldīt savas domas. :) Galvenais jau uzturēt savu dvēseli spodru un iztēli neaptraipītu no kārdinājuma :)) Domāju, ka tad laika sāks pietrūkt tik ļoti rūpēties par savu tuvāko, kā tas notiek šeit IR – ā. Protams, ka tas ir egoistiski, bet varbūt, ka tā pat ir labāk..:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 06.58

    Iepaids, ka tie “tikumības sargi” ir impotenti un lūriķi, kuriem veselīgs sekss nav pieejams, un kurus māc skaudība, parasti tā arī notiek.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 09.04

    Dzeris – kur tu skaudību saskatīji ? :)

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Alise > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 09.09

    Riņķī apkārt, man gan neizskatās, ka klusais un lno baigi moralizētu, tik runā par to, ka ja ir tāda pagātne, tad valsts pārvaldē neder. Jūs varat iedomāties, kas notiktu, ja piemēram atklātos, ka Obamas preses sekretāre ir piedalījusies jaunībā porno kastingā? Būtu momentāna preses sekretāra atkāpšanās no amata.

    Filmēties katrs var kur grib, bet ar tādu bagāžu strādāt normālā pasaulē tomēr vairs nevar kur grib.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 09.18

    nulle

    Pederastija arī nav noziegums, bet kurš ēdīs pederasta ceptas pankūkas,

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 09.30

    Austras koks. Mans pēdējais komentārs šajā sakarā :) Vispirms par bagāžu biogrāfijā. Es nezinu, kas notiktu ASV šādā situācijā, bet es noteikti zinu, ka nevienam nav tiesību liegt cilvēkam vilkt svītras zem savas pagātnes un sākt savu dzīvi no jauna. Ja dzīvē nepastāvētu šāda iespēja, tad pašai dzīvei trūktu jēgas, to nebūtu iespējams nodzīvot līdz galam.

    Un otrkārt, visa šī ” vētra”, kas te sacēlusies – patiesībā ir lekšana LR ienaidnieku svilpes ritmā. Tāds jau bija šīs “akcijas” mērķis. Vai mums tādai svilpei ir jāseko? Esmu pārliecināts, ka ne.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 09.41

    Austras koks – precīzi . Runa iet par atbildību . Straujuma visticamāk nezināja, jo diez vai Džeina par to būtu stāstījusi , bet Džeinai vajadzēja apzināties situāciju . Tagad viņa nolikusi zem sitiena sevi, savus radiniekus, Straujumu un arī rezultātā Vienotību .

    Pie kam kas interesanti – ne jau vakar vai aizvakar pēkšņi tie materiāli bija zināmi . Nedēļu pirms vēlēšanām , lai svaigā atmiņā … Paskatamies Lapsas darbību pēdējās nedēļas . Nopozicionējies puisis samērā konkrēti :)

    P.S. Straujumas blāvā dalība debatēs lielā mērā arī ir uz Džeinas sirdsapziņas , jo viņas pienākums ir sagatavot dāmu debatēm …

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 09.43

    rinķī apkārt – ar to svītras vilkšanu laikam tik vienkārši nebūs …

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 10.20

    rinķī apkārt

    Un otrkārt, visa šī ” vētra”, kas te sacēlusies – patiesībā ir lekšana LR ienaidnieku svilpes ritmā.

    ________________

    Var jau fanot par Vienotību bez gala, bet reizēm tomēr pienāk arī tādi brīži, kad vecāki no saviem bērniem atsakās. Ja man būtu tāds brālis(V), viņš staigātu ar dzīvsudrabu apavos.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 10.21

    Nedomāju gan, ka V elektorātu varētu ietekmēt T. pagātne, tādi muļķi par V nebalso.

    Pie kam ne jau kādas deputātes, bet, preses sekretāres pagātne, kurā, īstenībā, nav nekas nosodams.

    Lai pievērstu uzmanību tādām lietām, jābūt samērā liekulīgam un aprobežotam, NA var ielikt par savu ģenerālsekretāru jau pieķerto un visiem zināmo blēdi Lūsi, bet šeit viņi pēkšņi kļūst par tikumības un morāles sargiem, tas pats attiecas uz ZZS, vistīrākā liekulība, Lapsa pameta kaulu, un muļķa krancīšu bars, laimīgi riedami, metas to kaulu apzelēt.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 10.30

    v_rostins Var jau fanot par Vienotību bez gala…+++ es šajās vēlēšanās balsošu par NA :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 10.53

    Jo vairāk brauc virsū Vienotībai, jo lielāka pārliecība, ka jābalso tieši par to. Vismaz nacionāļu teorijas, ka Vienotība ies kopā ar saskaņu ir izgāzušās, kā veca sēta, jo tieši no Vienotības saskaņa cenšas par katru cenu tikt vaļā nevis no NA vai ZZS!

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.05

    rinķī apkārt

    Tici man, ja Vienotības mērgļi nebūtu pastrādājuši tik daudz nelietību, domātu, ka Džeinu tai uzsūtījusi čeka, kā Štokenbergu un Pabriku, vai Bordānu NA. Politiķiem vienmēr ir jābūt gataviem uz melno PR, kad nāk vēlēšanas un tāpēc tiem jābūt bez šaubu ēnas.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.06

    nomale – nu bet, loģiski, V ir reāli uz Rietumiem orientētā partija, pie kam vienīgā, kas, tomēr, cenšas, cik varēdama, ieviest šeit Rietumu standartus.

    Un tas ir kā kauls rīklē gan prokremliskajam SC, gan Lemberga zombijiem ZZS, jo Rietumu standarti vispār tādus Lembergus neparedz, pēc R. standartiem tam jabūt nevis premjeras kandidātam, bet, aiz rstēm, gan arī “nacionalisti” ar visu to viņu homofobiju, ksenofobiju, mīlestību uz autoritarismu uz kāškrustiem, liekulību, blēdīgumu, vispārējo aprobežotību.

    Tāpēc jau pēdējie trīs savā starpā lieliski saprotas, īstenībā, mrentalitātes ziņā viņi ļoti tuvi, toties V viņu starpā kā baltais zvirbulis, un to neieredz gan SC, gan Lembergs, gan NA, īstenībā, neieredz gandrīz vai instinktīvi, kā kaut ko absolūtu svešu viņu mentalitātei un ideoloģijai, arī par to, ka V līmenis nesalīdzināmi augstāks par šo lūzeru līmeni, kaut kur iekšēji jau viņi savu nepilnvērtību apzinās, un tas rada skaudību, un, līdz ar to, arī naidu pret visu, kas viņiem nav izprotams un sasniedzams.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.09

    nomale

    Jo vairāk brauc virsū Vienotībai, jo lielāka pārliecība, ka jābalso tieši par to.

    ________________

    Ja vēl atklātos, ka Šļesers Dombrovski izvadājis pa visiem Maskavas elitāriem gej-klubiem un sapazīstinājis ar saviem draugiem….. Kas attiecas uz SC un V, tad mīļotie tik ķīvējas, kad lietas kļūst nopietnas, kā ielikt Matīsu satiksmes ministra krēslā, vai dalīt UA cilvēces pabirām, tad visīstākā “saskaņa & vienotība”.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.11

    dzeris49

    Lapsa pameta kaulu, un muļķa krancīšu bars, laimīgi riedami, metas to kaulu apzelēt.

    _______________

    Un kad Ozoliņš izvelk savu sūdaino daiktu, ko plānprātiņi siekalodamies metās aplaizīt?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.20

    dzeris49

    toties V viņu starpā kā baltais zvirbulis, un to neieredz gan SC, gan Lembergs, gan NA

    ____________________

    Vai tāpēc čekistu piesmietais morālais kroplis, kolorāds Dombrovskis, preventīvi izrēķinājās ar Grendes kundzi?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.41

    dzeri… loģiski, V ir reāli uz Rietumiem orientētā partija, pie kam vienīgā, kas, tomēr, cenšas, cik varēdama, ieviest šeit Rietumu standartus. +++ varbūt tomēr konkretizē, kas tie tādi par universālajiem Rietumu standartiem, kurus, kā vienīgā partija Latvijā cenšas ievies Vienotība. Dažas vērtības no vispārēja liberāļu standarta? :) Bet vai Vienotība ir liberāļu partija? Cik zinu Briselē no Vienotības ievēlētie deputāti darbojas ES Tautas partijā un ir centriski labēja. Ieskatījos Vienotības mājas lapā, gribēju atrast tur, kā Vieotība sevi definē? Neatradu. Atradu vienīgi – ” … Mēs esam pārliecināti – kopīgā darbā un auglīgās diskusijās, nodrošinot līdzsvaru starp Eiropas liberālajām, konservatīvajām un sociālajām vērtībām, kas ietver ne tikai tirgus konkurenci, bet arī spēcīgas vidusšķiras izveidošanu un solidāru sociālā atbalsta sistēmu, ir iespējams sasniegt mūsu galveno mērķi – panākt ilgtspējīgu Latvijas valsts un sabiedrības attīstību…”

    Tā tad no visa kā pa druskai, nedaudz no liberāļiem, nedaudz no konservatīvajiem, un manu prāt tieši šāda pieeja rada grūtības nodefinēt – kādu ideoloģiju Vienotība pārstāv. Es šeit nemetu ar akmeni V :) Tikai zinu no savas pieredzes, ka Vienotību ir grūti prognozēt, nav iespējams prognozēt šo partiju. Tad varbūt pastāsti Tu man, kas ir Vienotība konkrēti, un kas tās par vienīgajām Rietumeiropas vērtībām, kuras šī partija cenšas ieviest LR? Pēc kāda principa tiek no visa Rietumeiropas politiskā spektra atlasīts tieši tas, kas der Latvijai, un pēc kādiem kritērijiem tiek atmests tas, kas neder? Kurš nosaka standartu – viedā valde, ja trūkst definētas ideoloģijas? :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.52

    riņķī apkārt. Vienotība noteikti nav ideāls, bet ja skatās uz pārējo Latvijas partiju fona tā tomēr daudz vairāk par citām pārstāv rietumu vērtības. Un jautājums drīzāk jāuzdod nevis par to, kas kopējs Vienotībai ar rietumu vērtībām, bet gan par to kāda aiza ir starp pārējo partiju un rietumu vērtībām. ZZS gadījumā tā būtu valsts nozagšana, NA – autoritārisma atbalstīšana, SC – visi iespējamie -ismi (nacionāl-, šovin-, imperiāl-, utt.).

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 12.57

    nomale – kas ir Rietumu vērtība? :) Vari konkrēti? Šobrīd man ir radies tāds iespaids, ka jēdzienā ” Rietumu vērtība” mēs liekam iekšā visu, kas kuram tuvāks :) Es jau piecus gadus dzīvoju Rietumos, bet nespēju formulēt šo universālo ” rietumu vērtību” :) Kas tā ir par mistiku? :) Es zinu, ka teiksim Vācijā ir pilns politisks spektrs, ieskaitot partiju, kura cīnās par Austrumfrīzijas neatkarību :)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.06

    rinķī apkārt. Nevis rietumu vērtība, bet rietumu vērtības! Par tām var sarakstīt biezu grāmatu tāpēc nevajag tēlot muļķīti un nevainīgām acīm prasīt to ko izpildīt nav iespējams.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.09

    Tātad , kamēr valdošos cietumā neliek, tikmēr visas viņu izrīcības ir ok?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.11

    nomale.Ok ” rietumu vērtības”, kādas gramatas par tām ir sarakstītas? Nosauc kādu konkrēti. Es tiešām esmu muļķis laikam, jo vēl jo projām nesaprotu, par ko ir runa. Par labklājības līmeni? Tad ir dažādi ceļi, kā pie šī līmeņa tikt. Ir dažādas politiskas pārliecības utt Par ģimeni, kā institūtu – kas ir ģimene? Ir dažādas politiskas pārliecības arī Rietumos, kas ir ģimene, par nacionālismu un kosmopolitismu tas pats. Tad lūdzu …:) Nosauc man vienu universālu Rietumu vērtību, kura der visām ideoloģijām un kuras Latvijā trūkst.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.17

    Zane, izbeidz šo matriarhātisko šovinismu, sieviete izdarot jebko nav nekad ne pie kā vainīga, jo ir sieviete, māte utt bla bla, bet vīrietis vienmēr pie visa ir vainīgs. Tā ir fašisma ideoloģija, vienlīdzīgu cilvēku dalīšana pēc dzimuma pazīmes.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.23

    riņķī apkārt. Nav man laika barot troļus!

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.24

    bet es noteikti zinu, ka nevienam nav tiesību liegt cilvēkam vilkt svītras zem savas pagātnes un sākt savu dzīvi no jauna.
    ——–
    Kā teica kāds gudrs cilvēks, nesačakarē savu dzīvi, pašam tā dzīve būs jādzīvo.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.25

    Tā jau ir tā LR bēda, ka ne jau tikai Vienotības, bet arī pārējo partiju, jeb Saeimas frakciju pieņemtie lēmumi konkrētās situācijās ir neprognozējami. Es vakar pārlaidu acis Vienotības un NA kandidātu sarakstiem, kandidātu fotogrāfijām. Ja vēl kādu laiku atpakaļ šos pieņemtos lēmumus varēja daudz maz prognozēt pēc partiju personālijām, tad tagad atradu šajos sarakstos tikai dažas atpazīstamas sejas. Tā tad arī šis ” orientieris” :) ir zudis. Vārdu sakot – zīmējas tumša bilde, ja vēl atceras iepriekšējās Saeimas gan NA, gan Vienotības kūleņus.

    nomale – paldies par komplimentu :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.29

    nomale. Nevajag jau nosaukt otru par muļķi tikai tādēļ, ka pats neesi spējīgs definēt:))))

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.33

    RA, Vienotība ir populistiska plutokrātijas partija – runā to, ko elektorāts grib dzirdēt, dara to, kas vajadzīgs valdošajai bagātnieku elitei.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.38

    Nomale, manuprāt NA daudz vairāk aizstāv rietumu vērtības, piemēram NA slavenais ultimāts bija solis hrestomātisko Eiropas vērtību virzienā, pret kuru Vienotība turējās visiem spēkiem. Vienotība ir amerikāņu Demokrātu un Republikāņu partiju sliktāko īpašību krustojums un ar Eiropu Vienotībai nav nekāda sakara. Vienotībai liberastija no Demokrātiem, ekonomika no Republikāņiem.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.50

    Ino. Man pat pirms Dziesmotās revolūcijas bija skaidrs, kas ir Rietumu vērtības! Cilvēkam ir viss mūžs, lai to saprastu. Es nevaru vienā komentārā pārliecināt cilvēku, kas principā nemaz nevēlas ka viņu par kaut ko pārliecina. Šis ir klasisks troļošanas piemērs no riņķī apkārt puses.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.53

    DikembeSakamoto. Par kuru no slavenajiem NA ultimātiem ir runa?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 13.56

    rinķī apkārt. Redzi, cik atšķirīgi mēs skatamies uz lietām. Manuprāt ar morāli tepavisam maz sakara. Runa iet par to kā mēs prezentējam savu valsti. Izmetam simtiem tūkstošu Ls valsts tēlam un tad pinīgi par velti pasniedzam Latvijas nīdējiem materiālu uz paplātes. Par morāli vairs naf ko runāt, tagad galvenais ir nogrūsties, par bērniem domāsim pēc tam, kad vairs negribēsies, bet, ak vai, kādi nabadziņi viņi izauguši – fiziski vāji, slimīgi, bet galviņā vēl mazāk kā vecākiem:)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 14.01

    dzeris49 Nedomāju gan, ka V elektorātu varētu ietekmēt T. pagātne, tādi muļķi par V nebalso.

    __________________

    Tiešām ļoti gudri, bet galvenais tālredzīgi bija izvirzīt Džeinu par premjeres preses sekretāri. Augam gudri, kas man atgādina Maximas “Par visu padomāts”. Maxima pēc katastrofas savu saukli vairs nelieto, jācer, ka šim piemēram sekos arī Vienotība, ja tai nav palikusi tikai viena rieva, tā, kuru nespēj saskatīt OT:):):)

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    nomale riņķī apkārt. Nav man laika barot troļus!

    ________________

    Tu nu gan esi nelīdzsvarota persona. Kontaktējies ar Sandru un Zani:)

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 15.36

    lno Redzi, cik atšķirīgi mēs skatamies uz lietām…+++ ja par morāli un to konkrēto gadījumu, par ko tika diskutēts iepriekš. Es uz šo epizodi paskatījos no kristieša skata punkta, proti, un vienā teikumā, nav tāda cilvēka uz pasaules, kuram izdodas savu dzīvi nodzīvot bez kļūdas un nav tādu kļūdu, kuru nav iespējams labot, ja cilvēks patiesi vēlas to darīt. Tas ir grēks – mesties cilvēkam virsū, lai neļautu tam piecelties. Tie, kuri nopublicēja to kailfoto un ko tur vēl, viņi nerīkojās šādi tādēļ, ka ļoti mīl un grib no ļaunuma nosargāt savu Dzimteni :). Bet ok, tiešām negribu vairs par to runāt. Tev taisnība – katram mums ir tiesības uz savu viedokli, katram savs pamatojums un es neapgalvoju, ka tieši manējais ir tas vispareizākais :)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 15.37

    R.A. – augstāk jau uzrakstīju, ar ko V atšķiras no pārējām partijām.

    Ja jau tu dzīvo Vācijā, tad, varbūt, pasaki, tur ir iespējama tāda vienam cilvēkam absolūti piederoša partija, kā ZZS, kura par savu premjera kandidātu izvirza cilvēku, kas apsūdzēts smagos noziegumos?

    Vai tur ir iespējama tāda partija, kā NA, kura atbild par tieslietām, bet, nomaina savu ministru, kad tas grib tur ko uzlabot, jo tas nepatīk viņu sponsoriem, un kuras ģenerālsekretārs būtu cilvēks ar Lūša reputāciju un TM cilvēks ar Bērziņa reputāciju, nerunājot par dažādiem iesalniekveidīgajiem ar viņu Breivika attaisnošanu, homofobiju, ksenofobiju, mīlestību uz fašistisko simboliku, utt?

    Tas, lai tādaas partijas nebūtu, arī ir Rietumu vērtības, plus vēl tev labi zināmās – normāla tiesu sistēma, ko sakārtot traucē gan Lembergs ar ZZS, gan NA ar Bērziņu un saviem sponsoriem, tolerance pret mazākugrupām, autoritarisma nepieņemšana nekādā formā, caurspīdīga politika, cīņa pret korupciju.

    Ne NA, ne ZZS, pats par sevi, arī SC, neatbilst nevienam no šiem kritērijiem.

    V, vairāk vai mazāk, atbilst, kaut, tālu no ideāla, kā gan arī jebkura Rietumu partija, bet, uz NA un ZZS fona izskatās, gandrīz vai, ideāls.

    Ino – laikam jau, nav nozīmes atkārtot, bet, pēc manām un vēl daudzu, cik varu spriest, domām, T vispār neko nosodāmu nav izdarījusi, kam un kādā veidā tā viņas pagātne kaitēja vai kaitē tagad?

    Kāpēc tevi it nemaz nesatrauc NA morālais tēls, ielikt par ģenerālsekretāru cilvēku ar Lūša reputāciju un TM cilvēku ar Bērziņa reputāciju, tikai tāpēc, lai piesaistītu sponsoru naudu, un pēc tam traucēt, cik var, reformām tiesu sistēmā, tātad, pārdoties un kaitēt valstij par naudu, manuprāt, daudz amorālāk.

    Tad kurš te ir prostitūte?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 16.12

    dzeris49 Rietumu pasaulē, kurai arī pieder LR, ir pietiekoši daudz piemēru, caur kuriem var vilkt paralēles ar ZZS uc partijām, ja runa ir par korupciju. Kaut vai Tevis pieminētais Šrēders, kuru tur aizdomās par korupciju un ļaunprātīgu kanclera amata izmantošanu, kad viņš pieņēma vadošu amatu kompānijā, kura būvē Ziemeļeiropas gāzes vadu. Tieši Šrēdera nopelns ir tas, ka šobrīd Vācija tik cieši sēž uz Krievijas gāzes adatas un tas nav vienīgais piemērs. Itālijā visiem zināmais Berloskonī, izlasi šito saiti, fantastiski : ) utt

    http://nra.lv/pasaule/36860-berluskoni-nogibst-sanemot-davana-no-putina-brieza-sirdi.htm?cp=1

    Bet es te nerunāju tik daudz par visiem zināmo korupciju, kuru var sastapt jebkurā valstī, es runāju par situāciju, kad man nav skaidra partijas ideoloģiskā nostādne jautājumos par kuriem LR sabiedrībā rit pat ļoti asas diskusijas. Neieslīgšu detaļās, apnicis jau klabināt to klavieri, bet nav normāla situācija, kad partija par kuru esmu balsojis pēkšņi sarīko man pārsteigumu un pieņem man principiāli nepieņemamu lēmumu, un sāk skaidrot šo soli kā uz eiropeiskām vērtībām balstītu lēmumu. Šādas situācijas ir bijušas un tās mani tracina un baida. tā nedefinēti eiropeiskā vērtība sāk veidoties par tādu kā Trojas zirgu :)) Lielās lietās, lielos vilcienos jau LR politikā nemainīsies, mainīties nevar, ja pēc vēlēšanām tiks saglabāta tā koalīcija, kura Saeimā ir arī šobrīd.

    Bet šobrīd es taisu pauzi :))

    PS ” tolerance pret mazākuma grupām”…tad es gribu partijas 400 zīmju programmā izlasīt par šo toleranci konkrēti. Tolerance, tā nav gumija, kuru var stiept no viena stūra uz otru :)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 16.40

    pirozkov,ar vienu roku raksti,ar otru krāniņu masē?Kā ar mēli,nav vēl tulzna uzmetusies ekrānu laizot?

    Rēciens,kā mužiki ar krāniņiem mērījušies,ērzeliskā jautrībā,tāpat kā skolas laikā krutie džeki tualetē savus nepilnvērtības kompleksus apmierināja.

    Riņķi apkārt,cieņa!Labi rūkts.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 16.49

    Par to jau arī runāju – arī Rietumos partijas un politiķi nav ideāli, tāpēc V, visumā, atbilst Rietumu standartiem, ko nevar teikt ne par ZZS, ne par NA.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 17.03

    nomale Jo vairāk brauc virsū Vienotībai, jo lielāka pārliecība, ka jābalso tieši par to.

    ___________________

    “‘Jo vairāk brauc virsū Sudrabai, jo lielāka pārliecība, ka jābalso tieši par to. ”

    Dzirdēts arguments.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 17.06

    nomale riņķī apkārt. Nav man laika barot troļus!

    _____________

    Protams.

    nomale pats badā.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 20.15

    R.A. – tavam otrajam komentāram, ka nedrīkst tā mesties virsū cilvēkam, pat, ja viņš pagātnē izdarījis kādu kļūdu, pilnībā piekrītu.

    Tie, kas to dara, un vēl aizbildinās ar kādām tur “kristīgām vērtībām”, nav nekādi kristieši, bet viltus kristieši, īstiem kristiešiem naids un neiecietība nekad neņem virsroku.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 20.33

    nomale. Man pat pirms Dziesmotās revolūcijas bija skaidrs, kas ir Rietumu vērtības! +++ katram jau savs :) Es Atmodas laikā par kaut kādām apstrakti – neformulējamām Rietumu vērtībām daudz nedomāju.:) No sākta gala mana prioritāte bija 1918. gada 18. novembrī dibinātās LR neatkarības atjaunošana un tas ir likumsakarīgi, jo patiesībā mana ābece bija pilns žurnāla Atpūta komplekts, mans okupācijas laika ideoloģiskais skolotājs – grāmatas par Brīvības cīņām, kā arī Dvēseļu putenis, Zenta Mauriņa utt, :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 20.37

    Mums nav cits ceļš – vai nu virzīties uz liberālajiem Rietumiem, ar visiem to trūkumiem vai to, ko tu uzskati par trūkumiem, vai nu uz Eirāziju, kāda tā ir.

    Ja no Rietumiem paņemsim to, kas mums patīk, bet, atstāsim Eirāzijai raksturīgo netoleranci ar visām tām fobijām, kas iet kopā ar agresiju, korupciju, prettiesiskumu, utt., nekas labs nesanāks.

    Un, pats saproti, kas, visvairāk, ieintersēts, lai mēs Rietumiem līdzinātos pēc iespējas mazāk, un, tīšām vai netīšām, bet, gan ZZS, gan NA, par SC vispār nerunājot, tai ieintersētajai pusei palīdz.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 20.51

    dzeris49 Nu, johaidī :)) Es dzīvoju šajos liberālajos Rietumos, pie tam Austrumfrīzijā, kas ir sociķu paradīze. Pēc pāris gadu pārtraukuma, šovasar biju Latvijā, atvaļinājumā. Nav nekādas atšķirības starp Latviju un Vāciju, ja runājam par sadzīvi, gaisotni utt. Tāpēc es jautāju, par kādām liberālām Rietumu vērtībām jūs te visi runājat? Par kaut kādu kosmopolitismu – tā ir vēsture. Re, kur Katalonijā tulīt būs referendums. Viens austrumfrīzis, uzzinājis, ka es esmu no Latvijas, apliecināja, ka viņš zin mūsu traģisko vēsturi, un ka arī austrumfrīži ilgojas pēc neatkarības :)), Nu, protams, tas tā – joku līmenī, bet viņš runāja nopietni un ir te ļauži, nedaudz, bet tomēr, kas tā arī domā.Un nebūt ne ekstrēmisti :)

    Kas vēl ietilptu šajās liberālajās, bet nenoformulējamajās vērtībās – ģimene? Piedod, mums ir Satversmē formulēts un tas nozīmē, ka tuvāko 20 gadu laikā nekas te nemainīsies, vēl kaut kas? Var kāds te paskaidrot par ko ir runa? :)

    Pret ko Tu vēlies būt tolerants? Pret Ušakovu? Pret visiem šitiem no SC? Pret tiem, kuri atbalsta Krievijas iebrukumu Ukrainā? Citus ienaidniekus es Latvijā neredzu.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.11

    …R.A. …varbūt Tev derētu aizbrauk uz kādu no bijušajām padomju republikām, lai tās Rietumu vērtības tomēr saskatītu…

    …var jau katra ciema vecis (austrumfrīzs) muldēt par suverenitāti un “neatkarību”…un?…esi iedomājies, kāda būtu pasaule, ja visiem gribētājiem iedotu šo “neatkarību”?…uzliksim muitas, robežas, savu naudu, savus likumus, savus tikumus, apvilksim dzeloņdrātis….un?…izbaudīsim neatkarību un savas vērtības uz pilnu klapi…cik ilgi?…

    …jā, demokrātijai ir savi trūkumi, jo mazākumam jāpakļaujas vairākumam…nekad visi nebūs vienādi, ko darīsim?…mazākumu likvidēsim?…lai nemaisās pa kājām?…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.23

    zanE Kāpēc Tu mani sūti uz Uzbekistānu, vai Baltkrieviju? :) Es līdz 36 gadu vecumam dzīvoju PSRS, 19 gadus esmu dzīvojis atjaunotajā LR, gandrīz 5 gadus esmu paspējis jau nodzīvot bijušajā Rietumvācijā, tā kā man ir pietiekoši daudz atskaites punktu, lai atšķirtu totalitāru valsti no demokrātiskas, un arī, salīdzinot Vāciju ar LR, varētu konstatēt, ka, ja par demokrātiju, tad starp dzīvi Vācijā un dzīvi Latvijā nav nekādas atšķirības. Vācija pat ir konservatīvāka. Es nerunāju par šilti, bet tieši par neformālu sadzīvi, ierašām utt. un tas tādēļ, ka vāciešiem ir vairāk pašapziņas, viņos nav sajūta, ka jāskrien pakaļ vējam, kuru pat noformulēt tā jēdzīgi neviens nevar :)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.31

    …R.A. …skat, nemaz uz Uzbekistānu nebija jābrauc, lai tomēr saprastu kas ir Rietumu vērtības, lai gan strīdējies ar Nomali, ka neko nesaproti… :)

    …un…paldies par Tavu komentāru un attieksmi, attiecībā pret kļūdām, kuras savā dzīvē pieļauj ikviens…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.35

    zanE. Bet es tomēr gaidu formulējumu šīm Rietumu vērtībām, kuras pietrūkst Latvijai :) Varbūt kāds man varēs tā ļoti konkrēti – līdz zilbei un kommatam tās noformulēt :) Es nesastrīdējos ar nomali, man vismaz tā neliekas. Es tikai uzdevu jautājumus :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.49

    Ja jau tu taisies balsot par NA, un tos bezatbildīgos Eiropas populistus, kas, savas godkāres dēļ, grib sašķelt normālas demokrātiskas valstis un ES, kur viņu tiesības absolūti netiek pārkāptas, uzskati par kādiem tur varoņiem, kas cīnās par kādu tur neatkarību, tad, izskatās, kaut ko tiešām nesaproti, vismaz, pēc manām domām.

    Un šis nu atkal ir tas jautājums, kur Kremļa un mūsu “nacionalistu” vēlmes sakrīt.

    Un es te nerunāju par Latviju, bet, par divām partijām, kas tām pietrūkst.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.53

    Nu, par to nesaprašanu. Es jau arī varu teikt arī par Tevi, ka Tu nesaproti, kas ir piegānīta kultūras telpa utt, bet nav mums vajadzīgi šitie strīdiņi, bez jēgas :) Es balsošu par NA, Tu, Zane un daudzi citi irieši par Vienotību, dīvaiņi par ZZS un viss būs ok, laimīgas beigas šim saspringtajam laikam pirms vēlēšanām :)

    Tu neatceries, cik gadus mēs jau te čatojamies, nupat ienāca prātā, šausmīgi ilgi, droši vien :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 21.54

    …R.A. …Tev varētu Rietumu vērtības formulēt pa zilbei līdz komatam, taču…Tu jau to nepieņemsi…tieši tāpat kā par TUA…Tev ir izveidojies savs priekšstats un, diemžēl, tāpat kā daudziem citiem – pretējs, vai vismaz atšķirīgs viedoklis tiks noraidīts kā aplams….

    …tāpēc, piedod – netērēšu savu laiku, jo Tu esi viens no saprātīgākajiem domubiedriem un visu ļoti labi saproti, tikai…Tev tā vēlme pret-stāvēšanas pozu izturēt līdz galam…. :)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 22.04

    Dzerim – no cita stāsta: līdz šim lietojām apzīmējumu LUGANDA. Andrejs Illarionovs saka LUGANDONIA – manuprāt izlīdzinās Luganskai un Doņeckai šajos apstākļos piešķirtās cieņas daudzums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 22.09

    zanE TUA – tā nav man ” īstā vīrieša poza” :))) Tā tiešām ir mana pārliecība, kuras dēļ es nebalsošu par Vienotību, lai gan līdz šim nelaimīgajam balsojumam Saeimā, es biju gandrīz vai pārliecināts, ka balsošu šoreiz par V. Bet neatsāksim diskutēt par šo tēmu, esam jau to darījuši no visiem iespējamajiem aspektiem :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 22.25

    …nuja!…nestrīdēsimies, jo tam nav jēgas…Tu nemēģināji iedziļināties, jo baidījies, ka manis teiktais tomēr varētu izrādīties patiesība…un tad būtu jāpiedzīvo vilšanās…tāpēc ar “nesaprašanu” par Rietumu vērtībām – notiek tas pats…

    …šobrīd ir tikai viena vēlme, lai ātrāk pienāktu 4.oktobris un tas murgs beigtos…nu jau – vienalga ar kādu rezultātu,citādi…baidos, ka nonāksim līdz slepkavībai….

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 22.39

    Rietumos vērtības ir dažādas,tāpat,kā austrumos un pārējās pusēs.It kā tur trūktu visādas nelaimes,tas pats jauniešu bezdarbs arī ir rietumu vērtība?Tautu sajaukšanas politika arī ir rietumu vērtība?Darbaspēka nosūkšana no komunisma novārdzinātās Austrumeiropas arī ir rietumu vērtība?…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 22.56

    Riņķī apkārt – nesatraucies,ākstamies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 23.25

    dzeris49 Tu esi palabojis savu komentāru, tad man arī nekas cits neatliek, kā paturpināt mūsu sarunu :)

    “…tos bezatbildīgos Eiropas populistus, kas, savas godkāres dēļ, grib sašķelt normālas demokrātiskas valstis un ES, kur viņu tiesības absolūti netiek pārkāptas, uzskati par kādiem tur varoņiem, kas cīnās par kādu tur neatkarību..”

    Puse no skotiem nobalsoja referendumā par Skotijas neatkarību, ir pamats domāt ka kataloņiem rezultāts būs vēl pārliecinošāks, Tu visus šos ļaudis uzskati par bezatbildīgiem populistiem? :) Man šķiet, ka Tu apvaino šobrīd tautas, kuras vienkārši nesaproti. Nesaproti tās vērtības, kā vārdā visi šie notikumi risinās. Izskatās, ka Tev tāds jēdziens, kā patriotiskas jūtas, uzskati, nacionālā pašapziņa ir svešas lietas. Tev tas ir populisms. Nu tad palasi Kārli Skalbi, “Mazās piezīmes”, kaut vai. Es pat uz Vāciju šo grāmatu paņēmu līdz. Un tad pajautā sev, vai tie, kuri izcīnīja Latvijas valsti bija populisti? Kā vārdā viņi to darīja? Un kāpēc Tu domā, ka skoti, katalonieši, kurdi utt, vārdu sakot tautas, kuras tiecas pēc savas valsts, bet vēl pagaidām nav savu mērķi sasniegušas, nav pelnījuši tiesības dzīvot tā, kā tās vēlas? Viņiem nav tiesību, latviešiem ir? :) Kas tā ir par tādu apšaubāmu mērauklu, ar kuru Tu mēri šīs lietas? Es to sauktu par lielu egoismu.

    Krievija, ES intereses utt, problēmu pietiek šajā kontekstā un tās visas ir jārisina, bet jārisina tā, lai tiktu ievērotas katras tautas pašnoteikšanās tiesības. Ja šīs problēmas mēģinās atrisināt ar veto, kā Spānija to ir iecerējusi darīt, tad tas var novest pie grūti izlabojamām sekām

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 23.27

    nomale

    Ino. Man pat pirms Dziesmotās revolūcijas bija skaidrs, kas ir Rietumu vērtības!

    _____________

    Vai “Rietumu vērtības” būtu šļeserastu-zatļastu privilēģija rekrutēt savās rindās pusaudžus?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 23.38

    eiserts

    līdz šim lietojām apzīmējumu LUGANDA. Andrejs Illarionovs saka LUGANDONIA

    _________________

    Luganda & Dombabve

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 27.09.2014. 23.49

    zanE …

    lai ātrāk pienāktu 4.oktobris un tas murgs beigtos…nu jau – vienalga ar kādu rezultātu,citādi…baidos, ka nonāksim līdz slepkavībai….

    _______________

    Nelietību jau esi reproducējusi pietiekami, lai būtu pamats baidīties.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 01.06

    klusais.. zane – un kā tev patīk šitā poza ? :).. nezinu kā zanei, bet man patīk.

    Normāla meiča, varbūt kādreiz startēs uz kāda ministra posteni, tik tad viņai vairs nebūs tik vilinošs dupsis kā patlaban.

    Tev pašam acīmredzot vairs nav ar ko palepoties… izsaku līdzjutību, jeb jūtu līdz.. :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 05.58

    R.A. – manuprāt, salīdzināt totalitāro PSRS, kas bija okupējusi Latviju, represēja tautu, ierobežoja valodas lietošanu, utt., ar demokrātiskām Lielbritāniju, Spāniju, Itāliju, pie kurām gan skoti, gan katalonieši, utt., bauda visas tiesības un pat privilēģijas, ir pilnīgi garām.

    Kas attiecas uz tiem, kas nobalsoja par – pirmkārt, spekulēt uz nacionalām jūtām, un vēl apsolot zelta kalnus, ir pavisam viegli.

    Otrkārt, balsojumā piedalijās no 16 gadu vecuma, un, diezin vai, tādā vecumā cilvēks spēj reāli izvērtēt visus plusus un mīnusus.

    Un to arī godkārīgie skotu populisti, ko tu sauc par nacionalistiem, un kuriem sagribējās vadīt nevis Lielbritānijas daļu, bet, pacelt savu statusu, izmantoja.

    Kas attiecas uz tām pašnoteikšanās tiesībām katrai tautai – tā ir tikai viena puse, otra puse ir valsts konstitūcija, Spānijā, cik zinu, par kataloniešu atdalīšanos būtu jānobalso vairākumam spāņu, nevis tikai kataloniešiem.

    Ja vadīsimies tikai pēc katras tautas absolūtām tiesībām uz pašnoteikšanos, drīz vien Eiropā iestāsies haoss, un ES nepastāvēs, godkārīgu un bezatbildīgu populistu, kuri gatavi spekulēt uz tik jūtīgu tēmu, kā nacionalā pašapziņa, un kļūt par neatkarīgo valstu galvām, papilnam.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 06.54

    Jā, aizmirsu pajautāt, tu saki, ka esi kristietis, tad kā tu to apvieno ar to nacionalismu un patriotismu?

    Ļ.Tolstojs, jādomā, zini tādu, izteicies – “kristietis nevar būt nacionalists un patriots, viņam jābūt Dieva dēlam, nevis savas valsts vai nācijas vergam”?

    Samērā provokatīvi, protams, bet, ne bez zināmas loģikas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 08.35

    rinķī apkārt

    nomale.Ok ” rietumu vērtības”

    _________________

    “Eiroremonts”, Bumers(BMW) un pilna bļoda rijamā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 08.40

    nomale

    Man pat pirms Dziesmotās revolūcijas bija skaidrs, kas ir Rietumu vērtības!

    ______________

    Nelej nu, nelietīgo mērgļu, kolorado lenteņu: Dombrovska, Straujumas un Pabrika atbalstītāj, par “Rietumu” vērtībām!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 08.45

    dzeris49

    bet, nomaina savu ministru, kad tas grib tur ko uzlabot

    _______________

    Ja čekas kurmis, Bordāns, darbojas citā partijā, viņš pēc definīcijas vairs nevar būt NA ministrs. Vai tad tu plānprātiņ un citi pederasti un maukas agrāk nenīdāt Bordānu, tāpat, kā pārējos NA biedrus?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 08.54

    rinķī apkārt

    dzeris49 Tu esi palabojis savu komentāru, tad man arī nekas cits neatliek, kā paturpināt mūsu sarunu :)

    _____________

    Nebārsti cūkām pērles!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 09.23

    Dzeri. Es nesalīdzinu Skotijā jau notikušā un Katalonijā briestošo referendumu ar Atmodu un Latvijas atbrīvošanos no PSRS okupācijas. :)

    Es šos šīs dienas procesus, kuri risinās Lielbritānijā, Spānijā salīdzināju latviešu cīņu par savu, vēl nekad nebijušu valsti Brīvības cīņu laikā, un šī cīņa tā pēkšņi ” neuzburbuļoja” stihiski – proti, sabruka Krievijas impērija, sanāca dažu bijušās impērijas guberņu ļauži kopā un nosprieda – ” davai” tagad mēs dibināsim savu valsti, kuru sauksim par Latviju. :)

    Ilgas pēc Latvijas valsts mūsu tautas apziņā dzīvoja jau tad, kad rakstīja Juris Alunāns, Auseklis, Krišjānis Barons, Andrejs Pumpurs, savā ziņā arī J. Lautenbahs – Jūsmiņš, Ansis Lerhis-Puškaitis un pat Lapas Mārtiņš :) Un pat senāk, no laikiem, kad vēl latviešiem nebija savas rakstības, bet mūsu senči to apdziedāja savās tautas dziesmās, būdami kurši, sēļi utt Un tas nav nekas īpašs. Šī tautas kopības sajūta, mīlestība uz savu etnisko dzimteni, tās ir jūtas, kuras piemīt visām tautām un es šīs jūtas salīdzinātu ar mīlestību pret vecākiem un saviem bērniem, ar mīlestību pret savu tautu. Tādas ir šī šodien Latvijā nīstamā un pulgotā nacionālisma saknes un būtība, pateicoties kurai mums izdevās arī atjaunot tieši 1918. gadā dibināto LR, nevis no jauna ” uzcelt” kaut kādu Latvijas 3. republiku, kas būtu mūsu tautas bojā ejas sākums.

    Latvieši nav izņēmums, tieši tāda pati ir arī imotivācija tām tautām, kurām vēl nav savas valsts, tiekties pēc tās. Un nav mums tiesību šādu mērķi nosodīt, zemiski to dēvējot par populismu, vai citādi lamājot.

    Kā jau teicu iepriekš, protams, šie procesi Eiropā, visā demokrātiskajā pasaulē ir jāskatās 21. gadsimta kontekstā, kura raksturlielums diemžēl ir tā ļaunuma parāde, kuru šobrīd demonstrē Krievija un topošā ” krievu pasaule” ar kuru, nešaubos, civilizētiem ļaudīm nāksies izcīnīt dramatisku cīņu, un tieši tāpēc tās pašas demokrātiskās pasaules drošības labad, gluži vienkārši tādēļ, lai nepagrūstu kataloņus, piemēram, putinistu nagos, ir jārespektē viņu tiesības uz pašnoteikšanos. To vajadzētu darīt atsakoties no egoisma, sarunās, kuru mērķis ir saprātīgs kompromiss, un tas ir iespējams. Lielbritānija to pierādija. Cik zinu skoti pēc referenduma ieguva vēl lielākas pašnoteikšanās tiesības par tām, kādas tiem jau bija.

    “Jā, aizmirsu pajautāt, tu saki, ka esi kristietis, tad kā tu to apvieno ar to nacionalismu un patriotismu?..” +++ Tolstojs ir ” slavens” ar saviem uzskatiem par kristietību, politiski – ekonomisko iekārtu utt , bet manprāt tas viss robežojas jau ar kaut kādām anarhisma pazīmēm :) Ja par kristiešiem un nacionālismu, un patriotismu. Es kopš laika, kad sevi apzinos, esmu sajutis sevi kā latvieti, skolā ar sajūsmu finierēju pašizvēlētu senlatviešu pils motīvu, par mūsu tautas vēsturi biju izlasījis visu iespējamo, ko vien varēju atrast, jau pirms laika, kad man skolā sāka mācīt vēsturi un tādējādi apziņa, taisnības izjūta ir bijusi konfliktā ar komunistiem, kuri atņēma manai tautai valsti, jau kopš agras bērnības :) Mans ceļa sākums līdz baznīcai arī aizsākās tieši šajā konfrontācijā ar komunistu ideologiem, sākumā kā protesta forma. Nokristījos es dziļos Brežņeva laikos, vēl pat īpaši nejuzdamies kā ticīgs cilvēks. Atskārsme, kas ir ticība Dievam, tas viss nāca ar laiku. Sākumā mani saistīja atsevišķu mācītāju drosmīgi sprediķi, kuri gandrīz bez zemtekstiem vērsās pret ” padomju varu”, vēlāk tikai sāku izprast liturģiju un tādā garā uz priekšu līdz pilnīgai pārliecībai :)

    Un vēl, ja atceries, tad Atmodas aizsācēji bija Helsinki 86 un Latvijas Luterāņu baznīcas mācītāju veidotās kustības “Atdzimšana un atjaunošanās” :)

    Laikam jau man ir jāpaskaidro kādēļ es šobrīd esmu Vācijā, ja jau rakstu šeit šādus tekstus. Paradoksālā kārtā tā paša nacionālisma dēļ :) Man ir divi mazdēli, jaukteņi :)) Tad nu es esmu šeit, lai stiprinātu savu mazdēlu latvisko pusi, tā bija manas meitas ideja, kurai es piekritu ļoti labprāt. Pēc gadiem četriem, ja būs lemts tik ilgi vēl dzīvot, mana misija šeit būs galā, un tad es noteikti braukšu atpakaļ uz mājām, nu vismaz ir tādi plāni :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 09.28

    riņķī apkārt. Sadzīve neatšķiras ne tikai Vācijā un Latvijā, bet arī Šveicē un Ziemeļkorejā. Visur vienādi smejas, mīl un kašķējas.

    Rietumu vērtības man pirmām kārtām nozīmē tiesības netikt apzagtam. Visplašākajā nozīmē.

    Lai kāds bandīts ar nesodamības apziņu neapzog mani uz ielas, lai kāds reideris ar nesodamības apziņu nenozog manu veiksmīgo biznesu, lai kāds politiķis ar nesodamības apziņu nenozog manu nodokļu naudu, lai kāds diktators ar nesodamības apziņu nenozog manu balsi vēlēšanās!

    Rietumu vērtības ir atklātība, tiesiskums, brīvība,… protams, Putinam ar Lembergu patīk šajā vietā sakarināt birkas, lai šo jēdzienu degradētu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 09.44

    nomale. Ja Tu pats sevi nesargāsi, nedomāsi līdz ar galvu, ko dari, tad Tevi vienlīdz vienkārši apzags gan Vācijā, gan Latvijā. :) Tā sadzīviskā idile Rietumos, tas ir mīts. Te tā pat ir ubagi, kuri sēž pie lielveikalu durvīm, klaidoņi kuri pat ziemas laikā dzīvo parkā, zem klajas debess utt. Vienai daļai tā ir dzīves filozofija, viņi grib tā dzīvot, citam nelaime. Manā pilsētā nobankrotēja kuģu rūpnīca, sekas gluži tādas pašas, kā Liepājā, kad izsludināja Metalurgam maksātnespēju. Protams, dzīves līmenis Vācijā ir augstāks, kā Latvijā, bet tam ir arī objektīvi iemesli, ne tikai zagšana. Rietumvācijā, ja nemaldos, joprojām pastāv nodoklis, kuru iekasē, lai censtos izlīdzināt Austrumvācijas ekonomiku ar rietumiem, bet kā es esmu dzirdējis, bez īpašiem panākumiem. Cēlonis, komunistu izčakarētas smadzenes

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 09.53

    rinķī apkārt. Nu pastāsti man lūdzu, kā ar Tevi komunicēt? Divdesmit reizes no vietas lūdzies, lai Tev paskaidro ko nozīmē Rietumu vērtības, bet kad Tev to mēģina paskaidrot, tad vienkārši ieslēdz muļķīti. Tā ir troļošana!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 10.08

    nomale, es netroļļoju, pat nemāku pareizi uzrakstīt šo vārdu :)) Un negribu, ka apvainojies uz mani :) Es tikai Tev saku, ka visas tās vērtības, pēc kurām Tu tiecies – godīga valsts, godīga sabiedrība, tas viss nav pašsaprotami arī Rietumos. Vācijā skandāli, kuri saistās ar zagšanu politikā ir tik pat ierasta lieta, kā Latvijā. Kā ieslēdzu radio, tā skandāls, vai arī kāds kreisais saka savu ugunīgo runu Bundestāgā, ja par ziņu raidījumiem :) Tādēļ arī es vēl joprojām nesaprotu par ko ir runa situācija, kad Latvija sen jau ir ES un NATO dalībvalsts. Pirms gadiem 30 es sapratu, kas ar to tiek domāts, kad okupācijas laikā Latvijā lietojām jēdzienu – Rietumu vērtības. Varbūt vari man noformulēt to, tās Rietumu vērtības, kuras šajā brīdī nespēj panākt LR pilsoņu vairākums tikai tādēļ, ka pret pilsoņu vairākuma viedokli represīvi vēršas valsts?

    Ja runa ir tikai par godīgumu, sirdsapziņu, cilvēkmīlestību utt, tad tās ir jebkurā civilizētā sabiedrībā kopjamas vērtības,tās nepieder tikai ” vecajām Rietumu valstīm” ar kurām mums asociējas šie Rietumi. Latvija arī ir pie Rietumu valstīm piederoša valsts, ar kārtību, kura ietilpst gan ES, gan NATO rāmī. Tad tā arī saki – es vēlos dzīvot valstī, kurā tiek turēts cieņā godīgums utt, un tad es saprastu, un šī diskusija izpaliktu

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 10.32

    Citadeles un Hipotēku bankas uzdāvināšana “investoriem” nav zagšana?

    /////////////////////

    nomale: Rietumu vērtības man pirmām kārtām nozīmē tiesības netikt apzagtam.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 10.41

    riņķī apkārt. Tas, kas Vācijā ir skandāls, tas Latvijā ir norma. Ja Vācijā raksta par korupciju, tad kāds par to saņems reālu sodu. Zags visos laikos un jebkurā valstī, bet vienā valstī par to sodīs, citā cels godā.

    Tas ka viens krievs Maskavā protestēja pret Kremļa darbībām Ukrainā nepadara Krieviju par demokrātisku valsti.

    Pāris neonacistu ar nacistu simboliku Berlīnes centrā nepadara Vāciju par totalitāru valsti.

    Nevajag nonivelēt jēdzienu “rietumu vērtības” līdz sadzīvistiskam vai ģeogrāfiskam līmenim. Ne visi, kas dzīvo uz rietumiem no bijušā dzelzs priekškara dzīvo saskaņā ar tām, un ne visi, kas uz austrumiem ir pret tām.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 10.51

    Nomales rietumu vērtības ir skaists idealizējums,kuram ar praksi ir maz sakara.Tikpat labi arī dzīve komunismā,kuru mums tā solīja, būtu dzīve bez apzagšanas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 10.53

    nomale. Piedod, bet šī ir tiešām ir tā retā reize, kad nespēju uzķert sarunas pamatu, piemēram, nesaprotu, ko Tu gribi pateikt, rakstot:

    ” …Nevajag nonivelēt jēdzienu “rietumu vērtības” līdz sadzīvistiskam vai ģeogrāfiskam līmenim. Ne visi, kas dzīvo uz rietumiem no bijušā dzelzs priekškara dzīvo saskaņā ar tām, un ne visi, kas uz austrumiem ir pret tām.”

    Varbūt Rietumu vērtības Tu lieto situācijā, kad runa ir par kristīgām vērtībām kultūrvēsturiskā izpratnē? Vārdu sakot, varbūt pabeigsim šo diskusiju ar daudzpunktu, jāatdzīst, neesmu tai gatavs, tādēļ ka nesaprotu saturu

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 10.59

    Ēriks. Šo “skaisto idealizējumu” var apskatīt un aptaustīt. Pabraukā pa R-Eiropu. Komunismu arī var apskatīt un aptaustīt, bet tas būs grūtāk izdarāms. Jādodas uz Z-Koreju. Baidos, ka tas nebūs gluži viens un tas pats.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Gaisma; Enģelis 28.09.2014. 11.04

    Kāpēc uzreiz uz Ziemeļkoreju?Ķīnā arī ir vienas,komunistiskās partijas diktāts.Bet es runāju par to,ka,grozi kā gribi, kapitālismā galvenais kritērijs ir peļņa, nevis cilvēku laba dzīve,tā tad nu iznāk tāds neobligāts blakusprodukts,tāpat kā rietumu vērtības,kas realizējas tad,ja tās nav pretrunā ar lielas peļņas iegūšanu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 26.09.2014. 17.23

Pēc šāda gājiena ES būtu jāsoda ungāri, jānospiež uz ceļiem tā, lai viņi šo sodu refleksīvi atcerētos ik reizes, kad pašu ego būs kārtējo reizi aptumšojis šai tautai prātu.

+26
-2
Atbildēt

5

    IlzeZeltina > buchamona 26.09.2014. 17.27

    Izskatās, ka šī nācija Eiropas vidienē ar savu izteikti prokremlisko valdību ir aizmirsusi 1956. gadu.

    +28
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 26.09.2014. 17.43

    dīvaina ungāru tautas izvēle atkārtoti ievēlot FIDESZ

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 26.09.2014. 22.19

    Dīvaini, ka Vienotības darbinieki IRsī klusē par šo tēmu…. :)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis > buchamona 26.09.2014. 22.24

    Ungāriem pašiem savas problēmas – viņiem rezerves patreiz 61% – zemākās kādas bijušas. Tā ka ir liela mērā saprotams viņu solis.

    Sodīt Ungāriju? Nevarētu teikt, ka tas ir viņu ir pienākums – līdz šim tā bija viņu labā griba, bet dažreiz paša āda tuvāka.

    Bet nu jau zināmā mērā situācija normalizējās – Ukraina-Krievija vienojās par 5miljardiem kubu. Acīmredzot līdzšinējais reverss ir nostrādājis – Krievija redz, ka nosaldēt Ukrainu nevarēs – sanāk, ka Ukraina dabū gāzi lētāk, nekā Gazproms pa tiešo varētu pārdot.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 27.09.2014. 13.32

    Cik es esmu dzirdējusi, tad Krievijai ir radušās lielas problēmas ar perspektīvu pārdot Ķīnai gāzi, jo krievijai nav 25 miljardi brīvas naudas jauna cauruļvada būvei, bet ķīnieši naudu tam nedod! Lūk, krievi ir spiesti pārdot tai pašai Ukrainai gāzi, jo drīz nebūs neviens, kas to krievu gāzi pirks Krievijas agresiju dēļ.

    Ķīniešiem jau esot 3 gāzes cauruļvadi no Vidusāzijas un arī pašiem esot slānekļgāze perspektīvā!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam