Ko gribat apmānīt?

135

Komentāri (135)

Silvija Adijāne 28.09.2014. 11.34

Mani 2c, kā saka. Nevar līdz galam piekrist autorei, ka šāds uzstādījums vai apdraudējums ir pirmo reizi. Kopš neatkarības atjaunošanas, neatkarīgi no konkrētās partiju retorikas, vienmēr ir bijis piedāvājums cīņai starp gaišajiem un tumšajiem, kas ienāca pat pašvaldību limenī. Nu labi, šobrīd Krievijas apdraudējums ir nedaudz augstāks kā bija, bet tad man ir tiesības arī prasīt no partijām vismaz piedāvājumu uz sekojošām letām, kas nosaka šo apdraudējumu:

1. Pašaizsardzības spēju palielināšana (budžeta ciporos arī)

2. Cīņu ar maigās varas izpausmēm visās tās formās (be te daži prominenti politiķi, kam patīk runāt par šo sarezģīto laiku, nekautrējas sēdēt Gazprom ložā RD projekta spēļu laikā un skaidri pasaka, ka TUA pilnībā netiks ierobežotas, bet piedāvājums savas informācijas telpas stiprināšanā iztrūkst pēc būtības).

3. enerģētiskās atkarības mazināšana no Krievijas (bet te ir tikusi vilkta garumā 3 enerģētikas paketes ieviešana, tiek pieļauta Gazprom ietekme arī pēc 2017. gada. No tās pašas Vienotības dažu kadru puses.)

4. Kopējās ekonomiskās atkarības no Krievijas mazināšana (Magonem tiek dots ordenis par ieguldījumu tranzītā, ko panācis ar ieprecēšanos “pareizajā” Krievijas ģimenē), rūpīga ārējo investoru izvēle.

Tie ir tādi ļoti praktiski jautājumi, kas arī noteiks manu izvēli, nevis pliki lozungi par draudiem un sarežģīto situāciju.

Pretējā gadījumā pēc 4 gadiem problēma būs tikai palielinājusies. Un tad vēl viens aspekts – SC ir ļoti konstants vēlētāju loks, kas būtībā sastāv no 2 dāļām: vairāk vai mazāk hardline šovinistiem un pavisam merkantili domājošiem ļautiņiem. tad nu derētu padomāt, kā runāt ar šo merkantilo daļu, lai šis vēlētāju loks nesaglabātos. Tā kā sociālie jautājumi un risinājumi paliek aktuāli vienmēr.

+1
0
Atbildēt

0

dro 26.09.2014. 13.50

Ar tik nekritisku attieksmi pret varu tikai vājprātīgais var cerēt uz valsts veiksmes stāstu.

+9
-13
Atbildēt

9

    Ojārs > dro 26.09.2014. 14.04

    gan jau tūlīt atkāpsies no amata. Personīgu iemeslu dēļ.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > dro 26.09.2014. 15.11

    Kas ir slimnieki,esat uzbudinājušies un muskulī krampis iemeties?Īsts vecis ietriektu zobus rīklē narkomānam Liepniekam un perdelim Lapsam,bet te nespējnieki siekalojas visas dienas garumā.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 26.09.2014. 15.32

    Īsts vecis ietriektu zobus rīklē narkomānam Liepniekam un perdelim Lapsam,bet te nespējnieki siekalojas visas dienas garumā.

    —————————–

    Pierādi, ka esi vecis! :)

    p.s. Ceru, ka jau gaidi liepnieku aiz stūra.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Cilvēcības vergs. > dro 26.09.2014. 18.43

    Pridurok, esi uzmanīgs, zobus rīklē var ietriekt arī Tev.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > dro 27.09.2014. 09.23

    > lno

    Politika vienkārša, šis sižets turēts piedurknē, lai izspēlētu, ja gadījumā uzpeldēs Sudrabas Krievijas braucieni.

    Protams, runāt par pliku pakaļu ir daudz interesantāk kā par iespējamu valsts interešu nodevību, ko veic Sudraba. Lūk, visa primitīvā aritmētika…

    Un tauta pavilkusies kā redzam.

    Stāstam gan ir dziļākas saknes, tās, ko minēji; ko dara un kur skatās mūsu drošības dienesti, kam šādas iespējamās situācijas jāmonitorē. Viens variants, ka ir tukši diedelnieki, otrs, ka paši iesaitīti… Abi slikti.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.09.2014. 10.08

    beta. Publika pavilkusies? Bet kura? Tie, kuri uzskata šādu situāciju par nepieļaujamu, vai tie, kuri kuri brēc, ka ironizētāji par radušos situāciju ir Džeinas izvarotāji? Manuprāt tā ir īsta plānprātiņu histērija. Ja Džeina būtu kādas ministrijas nodaļas, departamenta vai aģentūras vadītāja /ja viņai ir atbilstošs prāts, par ko es šaubos/ man nebūtu iebildumu, bet valdības vizītkartei viņa neder. Džeina nolikusi zem sitiena gan valdību, gan Vienotību. Paši dodam iespēju ņirgāties par mūsu valsti. Kudoram ir replika twiterī par Džeinu, lūk, ko raksta VVF:

    Mana Facebook „draudzene” Džeina Tamuļeviča (DžT) vispirms pauž izmisumu, ka laikam nekad Latvijā nav bijis tik traki, ka tāda sieviete (resp. VVF) ir astoņus gadus varējusi būt Latvijas Valsts prezidente. Viss, kā pēc grāmatas: uzbrukums ad hominem, tas ir, cenšoties mest ēnu uz cilvēka raksturu, inteliģenci un godaprātu. Tik lētu retorikas triku jau senie romieši uzskatīja kā izmisuma soli tad, kad debašu situācijā nav neviena argumenta pēc būtības, ko likt galdā. Tad – DžT kategoriski noliedz manis izvirzīto principu par mediju brīvību, kas arī ir, kā pēc grāmatas: kategoriski noliegt jebkādas sūdzības. Beidzot – ak, kāda sagadīšanās – izrādās, šī kundze ir laikraksta „Diena” darbiniece…

    https://www.facebook.com/vvfreiberga/posts/239174999548391

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 27.09.2014. 10.57

    VVF laikam arī pie “izvarotājiem”? :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > dro 27.09.2014. 16.06

    > lno

    Publika pavilkusies? Bet kura?

    —–

    Visi. Sudraba aizmirsta, Ušakovs uz šīs netikles fona ir paipuisītis utt., kas arī bija jāpierāda…

    Jāatzīst, Džeina, ejot strādāt pie Straujumas, ir iegāzusi pilnīgi visus, partiju, valsti, radus un pati sevi.

    Derētu zināt, kas šo bumbiņu ar laika degli iebīdīja tur, kur viņa ir. Neticu, ka pati aizripoja, tā tur nenotiek…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.09.2014. 17.12

    beta. Sudraba aizmirsta, Ušakovs uz šīs netikles fona ir paipuisītis utt., kas arī bija jāpierāda…

    ______________

    Šeit IRā? Nesmīdini:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

TanteSidra 26.09.2014. 13.43

.

PIEBILDES.

„Martā, kad Latvijas sabiedrību bija stipri pārbiedējusi Krievijas rīcība” =

Diez vai bija „pārbiedējusi”. Istenībā Krievija ATMODINĀJA tos, kuri nezina krievu radio, televīziju, avīzes. Kuri nezina (vai aizmirsuši) Ļitviņenko noindēšanu, Piedņestu, Asada pabalstīšanu ķīm. ieroču izmantošanā, neleģitīmo KF domi, iebrukumu Gruzijā 2008, namu spridzināšanas un Beslanas neizmeklēšanu un – galvenais – gļēvās Eiropas reakciju uz visu. – Vārdu sakot, zinošajiem pārsteiguma – tāpēc arī baiļu – nebija.

/

„kāds ir cītīgi studējis Latvijas vēlētāju zemapziņu” =

Par zemapziņu profesionāli psihologi nerunā. Jēdziens neko neizskaidro. Tāpat kā iezīšana ar m. pienu, ieraksti gēnos vai zvaigznēs. – Jārunā par vēlētāju (t.i., latvju) ļurbīgumu – darbos, domās, spriedumos, pašcieņas trūkumu, zemo intelekta apvārsni.

/

„latviešu cilvēkam tik cienījamā un pazīstamā uzvārda Peters” =

Domājošam cilvēkam nekad nav bijis cienījams. Skribents. Ne vairāk.

/

„visi meli nāk gaismā. Agri vai vēlu.” =

Diemžēl – maldi. Gļēvums, kūtrums, vienkāršotā pasaules uztvere traucē izziņu. Piemēri – K.Streipa aicinājums sadedzināt čekas maisus, Zatlera bažas, ka atvēršana kaitētu „sabiedrībā pzīstamu cilvēku” tēlam. Turklāt īsti melotāji gādā, lai nenāktu gaismā.

+++++++++++++++++++

Kopumā par Ljas sociāl-demokrātisko partiju „Harmonija” viss skaidrs.

Problēma, kā rakstā pausto izskaidrot tās lavju elektorātam.

+2
0
Atbildēt

0

Pçteris Repeèko 26.09.2014. 13.22

Piekrītot domai, gan vēlos precizēt, ka autorei ir viena maza kļūdiņa faktos.

Par šo: “Demokrātiskas un eiropeiskas Latvijas aizstāvji nereti tiek norieti, ka visas vēlēšanas tie novedot līdz vienam jautājumam un sauklim – “krievi nāk”. Tas tiekot lietots, lai tikai nebūtu jārisina citas svarīgākas lietas. Tiesa gan, tāds sauklis nevienās vēlēšanās nav izmantots, jo tas būtu pretrunā ar likumu un aicinātu uz naida kurināšanu.”

Pirmkārt, ja tas ir tiešām pretrunā ar likumu un aicina uz naida kurināšanu, tad jau sen vajadzēja sniegt tiesā to, jo…

Otrkārt, IR BIJIS tāds sauklis vēlēšanās, tikai tas nebija “latviešu partijai”. 2004.gada EP vēlēšanas: “Agresīvāks reklāmas sauklis būs kreiso spēku apvienībai “Par cilvēka tiesībām vienotā Latvijā” (PCTVL) . PCTVL Eiroparlamenta deputātu kandidāts Jurijs Sokolovskis apstāstīja, ka centrālais apvienības sauklis būs – “Krievi nāk!”.”

http://www.delfi.lv/news/national/politics/partijas-uz-velesanam-dosies-ar-krasniem-saukliem.d?id=8254276#ixzz3EPqIAJEg

– tādu saukli ar meliem piedēvē “atviešu partijām”, lai gan patiesībā tāds sauklis vēsturiski bijis “krievu partijai” PCTVL.

+4
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 26.09.2014. 12.31

Populārais Krievu vēsturnieks Ponasenkovs IZMETIS, ka sabiedrību veido 5.kolona un 6.palāta. Latvijā, šķiet līdzīgi.

+12
0
Atbildēt

0

dro 26.09.2014. 12.05

Cik tas bija nesen, kad ir publika šeit šaustīja Parādnieku par to, ka skatījies intīmos video, tagad Straujumas preses sekretāre izrādās pati piedalījusies un pret to nav ne mazāko iebildumu…Kas to neapsveic, tie ir lielkuļi. Kāda sabiedrība, tāda valdība. Atbilstošāku preses sekretāri savai morāles izpratnei Vienotība nevarētu atrast:):):)

+10
-13
Atbildēt

23

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 12.12

    Parādnieks, cik atceros, skatījās nevis vienkāršu porno, bet, porno ar dzīvniekiem, un tas jau vairs nav normāli, normālu porno katrs var skatīties.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 26.09.2014. 12.13

    Ne gluži par tēmu..

    Vai tad Tu nezini, ka vienmēr vainīgs vīrietis? :)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 12.13

    Tikumība un morāle Latvijā ir nevis universālas, bet partejiskas – kas nu ir, tas ir.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 26.09.2014. 12.14

    Kā tu zini, ko viņš skatījās?

    ///////////////////////////

    dzeris49 Parādnieks, cik atceros, skatījās nevis vienkāršu porno

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 12.15

    Dzeri, OK, atšķirība, protams, ir… Bet varu derēt, ka viņu ēstu nost arī tad, ja viņš būtu skatījies tikai “normālu” porno.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 26.09.2014. 12.16

    lno

    Kad maukas nonāk politikā, tās kļūst par politmaukām. Vienotība, izcila ilustrācija.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    lauris > dro 26.09.2014. 12.28

    Dzeris49

    Neiesaisties šo zemisko radījumu liekulīgajās vārdu spēlēs. Lai parāda savu morāli atbalstot cūcisku rīcību. Viņu uzdevums novirzīt diskusiju no raksta tēmas.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 12.39

    Šeloba – ja viņš skatītos normālu porno, es neteiktu neviena vārda, arī par to viņa zoofīliju pieminēju tikai tāpēc, ka Ino sāka par to runāt.

    Kāpēc vajadzīgs un pat atbalstāms normāls porno, tur ir vesela folozofija, katrā ziņā, pret to nekādi iebildumi nav, par to zoofīliju, kaut, tā ir atļauta vairākās valstīs, seksologi, tomēr, strīdās, vai tā ir norma, vai jau pataloģija, personīgi man to atzīt par normu ir pagrūti.

    Un es galīgi nenosodu un saprotu tos, kas nespēj atzīt to Timilevicu, katram ir sava konservatīvisma pakāpe un arī seksā ir “acceptable range”, pieņemamis diapazons, citam sekss ar divām personām ir norma, citam tas nav pieņemams, utt., utt., tāpēc arī Timlevicas pretiniekiem nevajadzētu viņu nosodīt par to, ka viņai tas “acceptable range” ir plašāks.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 26.09.2014. 12.46

    A-ha… Pederastija ir norma, bet gerentofīlija – novirze. Laikam vienā no gadījumiem ir bijis ietekmīgāks lobijs…

    ////////////////

    džeris: vai tā ir norma, vai jau pataloģija, personīgi man to atzīt par normu ir pagrūti.

    ————

    šoreiz dzerim “normalitāte” ir atkarīga no partejiskās piederības….:)

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 14.03

    zirnekliene Šeloba. Kā pie boļševikiem kas labi partijai, tas ētiski? Tā kā Levits prezidenta amatam Latvijas publikai nav pieņemams, varbūt šo amatu piedāvāt Čičolīnai? Tomēr nebūs vietējais tumsonis:)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 14.20

    lno

    “Kā pie boļševikiem kas labi partijai, tas ētiski?”

    Tieši tā!

    “Tā kā Levits prezidenta amatam Latvijas publikai nav pieņemams, varbūt šo amatu piedāvāt Čičolīnai? Tomēr nebūs vietējais tumsonis:)”

    Bet, protams… Tikai “morālie kropļi” un “vietējie tumsoņi” spēj iebilst pret Čičolīnas kandidatūru prezidenta amatam. Kad jau, tad jau!

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 14.30

    “nevajadzētu viņu nosodīt par to, ka viņai tas “acceptable range” ir plašāks.”

    Kur vilksim kopīgo robežu tam “acceptable range”?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 26.09.2014. 14.54

    Vārdu sakot, ja Straujuma vēlas, lai tauta viņu ciena, tad tā “preses meiča” vienkārši ir jāpatriec. Jo ātrāk, jo labāk.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 15.00

    fretka. Nav jau Cilinskis:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 15.13

    Šeloba – par to jau runāju, katram tā ir individuāla, nekādas kokrētas robežas nav.

    Viss, kas pieņemams partneriem, diviem, trijiem, utt., un kas sagādā tiem baudu, ir norma.

    Cita lieta, ka tas, ko sabiedrība, it kā, pieņem par normu, atkarīgs no att. sabiedrības konservatisma pakāpes, reliģijas, utt.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 15.43

    Ak vai, dzeri! Nevienu neinteresē Dž. T. privātā dzīve, bet runa tak ir par viņas PUBLISKAJĀM AKTIVITĀTĒM. Neuztver atšķirību?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 16.00

    Viss šitais man kaut ko atgādina – ne pārāk sen lasīju par lielinieku režīmu Latvijā 1919.g. – dogmatiskā cietpaurība centienos būt “svētākiem par pašu pāvestu” gluži tāda pati kā IR portāla “gaismas nesējiem”. Lielinieki gribēja būt lielāki internacionālisti par saviem Krievijas parteigenosse, kas šos mudināja vispirms pasludināt neatkarīgu republiku, lai pēc tam “brīvprātīgi” iekļautos padomju republiku saimē – to vajadzēja, lai izskatītos, ka ir respektētas tautu pašnoteikšanās tiesības. Latvijas sarkanie šo posmu pa katru cenu gribēja apiet, t.i. uzreiz būt “brīvā Krievijā”, līdz beidzot tomēr padevās spiedienam, ko Krievijas boļševiku vadībai nācās izdarīt. Vēl bija ambīcijas kļūt par Eiropas komunistu avangardu un pašiem perfektākajiem Marksa teorijas ieviesējiem, ignorējot jebkādus realitātes un veselā saprāta apsvērumus un kaut vai skrienot ar pieri sienā utt.

    Šejienes “progresīvā šķira” ir no šīs pašas kategorijas.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 16.07

    zirnekliene Šeloba. Precīzi.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 17.19

    Šeloba – maz ko katrs pagātnē darījis, un viņa vispār nedarīja it neko nosodamu, meitenei laba izglītība, pieredze žurnalistikā.

    Ja jau vienreiz pieķertais blēdis Lūsis var būt NA ģenerālsekretārs, blēdis Bērziņš TM, blēdis Rasnačs, Muižnieces pakalpiņš, arī NA, tad kāpēc par Straujumas preses sekretāri nevar strādāt meitene, kura nevienu nav ne apkrāpusi, ne kādam ko nozagusi, tā ir vistīrākā liekulība no NA puses, jo taisni NA piekritēji protestē pret viņu visvairāk.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.09.2014. 17.41

    …Dzeri…tam jau nav nozīmes vai tā meitene, puisis, vīrietis vai sieviete – viņu lielākais grēks – kaut kā saistīti ar Vienotību….tas nenormālais naids, kas strāvo no šiem viltus patriotiem – šodien viņus izcēla saulīte, parādīja pašu amorālās tieksmes, jo sakarīgi cilvēki nereaģē, kā te viens teica – uz zemisko lopu lapsas un liepnieka instinktiem….divi perversi tipi atklāja tūdaliņu perversās tieksmes – varbūt tāds arī bija zemteksts = parādīt, kurš lopiskāks un zemiskāks?…tagad mēs tos varoņus redzam…visi īstlatviešu atbalstītāji, kas jau iepriekš radījuši pretīgumu, bet tagad – izģērbušies līdz debesu zvaniem, kļuvuši vēl pretīgāki….

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 26.09.2014. 19.08

    Lūdzu, nelieciet mīnusus lietotājam “Credo” :)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 19.43

    Jā, NA patīk runāt tautas vārdā, kaut salasa viņi knapi 10% “tautas” balsis, pat šeit šiem liekuļiem vairāk mīnusu, nekā plusu, bet, viņi, tomēr, atļaujas runāt tautas vārdā, visa tauta nav tik aprobežota, kā NA “tauta”, bet, viņi to nesaprot, pilnīgākais bezceris.

    Pēc tam, kad Straujuma pieņēma darbā šo meiteni, es, piemēram, sāku viņu cienīt vairāk, jo viņa, vismaz, nav aprobežots cilvēks, un darbiniekus vērtē pēc viņu profesionalās piederības, nevis pēc klačām un viņu personīgās dzīves.

    zanE – es domāju, pirmkārt, naids pret V, otrkārt, naids pret visu, kas var uzvesties brīvi, kas ir ar plašāku redzesloku, pret visu, ko viņi nesaprot, un kas neatbilst viņu arhaiskiem priekštatiem par to, kā jādzīvo, tāpat, kā naids pret citu politisko uzskatu paudējiem,utt., pret visu un visiem, kas nedomā, kā viņi, tas ir tas NA “kodols”.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.09.2014. 20.09

    …Dzeri…ar nožēlu atliek vien piekrist…skumji,ja viena daļa latviešu mēģina uzkundzēties otriem, uzdodoties par pareizākiem, pēc sev vien zināmiem kritērijiem….šodien notiekošais pierāda, cik šie “pareizie” ir naidpilni, ļauni un bīstami…viņi bez domāšanas nogalina…ar vārdiem…ar savu rīcību…pameta tiem kaulu un visi barā uzklupa…bīstamākais – viņiem vienalga, kas šo kaulu pamet, ja tikai savam iedomu ienaidniekam var pārgrauzt rīkli…viegli ietekmējami, bezsmadzeņu radījumi…tātad – pērkami…bīstami valstij un mums visiem…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 26.09.2014. 11.56

Sanitas raksts ir par tēmu. Latvijai jāstrādā pie etniskā ieroča, tam jābūt trešās paaudzes melu detektoram. Meli ir Ordas AHILEJA PAPĒDIS.

Ja mēs esam pārliecinājušies kā strādā tautasdziesma(1.paaudze) un kriminālistikā lietotais poligrāfs(2.paaudze), kas ir individuālie līdzekļi, laiks ķerties pie līdzekļa izstrādes, kas iedarbotos uz visu NOOSFĒRU.

Tankiem mums naudas nekad nepietiks, bet intelektuālo kapacitāti mēs varētu uzlādēt.

+13
0
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 26.09.2014. 11.33

Vakar saņēmu paskastītē Eduarda Bondera (10.saraksts) lapeli par pašvaldību kooperatīviem-veikaliem ar lētākām cenām, par Kārļa Ulmaņa grēkiem pēc apvērsuma. It kā interesanti, tikai latviešu valoda vietām tāda dīvaina. Šodien apskatos, kas tas par 10. sarakstu: izrādās vislabāko visā pasaulē Krievu savienība. Esiet modri!

+10
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 26.09.2014. 10.33

” Mēs esam 25 gadus nodzīvojuši mierā.”
Mēs, kurmīši pazemas aliņā. Vai kaut reizi pa šiem gadiem ievilki gaisu nāsīs, pridurok?

+3
0
Atbildēt

0

dro 26.09.2014. 10.13

SC apmānīs nepieskaitamos, bet nemānīsim paši sevi. Kādas cerības var saistīt ar varu, kuras galvenās personas ievēlētas vai nu ar SC atbalstu vai vēlējušās to iesaistīt koalīcijā? Premjere nomaina savu štabu un par preses sekretāri ieceļ personu, par kuras varoņdarbiem 15 gadu garumā pilns internets… Kā uz šī fona var vērtēt pielaides atteikšanu NA ministriem?

+14
-13
Atbildēt

26

    Kaspars Špūle > dro 26.09.2014. 10.17

    Quod licet Jahna, non licet Baiba? :)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 10.23

    Ja jau pilns internets, tad ar šiem varoņdarbiem vairs šantažēt nav iespējams (šantažēt var iegūstot šādus materiālus un DRAUDOT nopublicēt), tāpēc attiekt pielaidi uz tā pamata it kā nevar. Cita lieta – jautājums par morāli un ētiku, bet ja padomā, ka šie “varoņdarbi” pēc būtības simbolizē LV varu un tās darbību visus gadus kopš neatkarības atjaunošanas, tad nekādas pretrunas vai konflikta arī šeit nav.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Dina > dro 26.09.2014. 10.30

    >> lno

    „… par kuras varoņdarbiem 15 gadu garumā … „

    Tiešām. Tev vēl no viņas – no sekretāres – mācīties un mācīties !

    Kādi nu kuram tie varoņi… : )))

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > dro 26.09.2014. 10.34

    …mjā….ar interesi gaidīju portāla ir.lv “vīriešu” reakciju….neesmu kļūdījusies – nosiekalojušies tirliņi, kas nav vīrieša vārda cienīgi cenšas gūt baudu un uzbur ainas savu perverso tieksmju apmierināšanai…lno ar Normundu visu nakti nav gulējuši, tik satraukti un uzbudināti nēsājas pie visiem rakstiem…

    …veči, jūs neesat vīrieši – jūs esat divas sasmirdušas zeķes….punkts!…

    +13
    -14
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dro 26.09.2014. 10.49

    zanE. Kopumā jums pievienojos.

    Normunds vakar te, IRā, uzvedās tā, ka izskatās džekam viennozīmīgi ir problēmas:)

    Riebjās šitie liekulīgie pretekļi, kam apzagt bērnu slimnīcu ir OK, jo rokas netiek sasmērētas, to var darīt šlipsē un uzvalkā, savukārt Egles vai Tamuļevičas gadījumi – nepiedodami.

    Zemiski līdz nelabumam.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 10.51

    Apsveicu zanI ne tikai ar kopējo morālo fronti ar kurmi, bet arī vienādo retoriku:)

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 10.56

    Raicha…savukārt Egles vai Tamuļevičas gadījumi – nepiedodami.

    _________________

    Nevajag jaukt operu ar lauku kapellu. Egles fotogrāfijas tikai publicētas pret viņas gribu, bet Džeina apzināti piedalījās publiskā pasākumā.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 11.00

    Valsts nozagšana un tikumu pagrimums (visatļautībā) mēdz būt saistītas lietas.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 26.09.2014. 11.02

    Jahnas gadījumā varbūt ir vērts pievērst uzmanību arī starpnieces tautībai…

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 11.22

    Ko tik briesmīgu tā Tamuļevica izdarījusi?

    Atzinusi, ka tai patīk sekss, visiem normāliem cilvēkiem sekss patīk, pie kam kāds sekss – tā ir katra personīga lieta.

    Ļoti atklāta un simpātiska meitene.

    NA biedriem sekss nepatīk, tie ar seksu nenodarbojas, atzīst tikai “klasisko” pozu, viss pārējais ir “izvirtība”?

    Nedrīkst par seksu runāt, vai tad mēs, vēl arvien, dzīvojam PSRS?

    “V SSSR seksa ņet”?

    Tad jau jūs neesat īsti veseli cilvēki, un daudz ko0 zaudējat, gan jūs, gan jūsu partneri vai partneres, apmeklējiet seksopatalogu.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 11.28

    Ja sekss patīk tik ļoti, ka tas jādemonstrē internetā, tad labākajā gadījumā šādu cilvēku nevar ņemt nopietni un ja šāds cilvēks reprezentē valsti (valsts pirmo amatpersonu), tad arī valsts var izskatīties nopietni neņemama.

    Vismaz mans viedoklis ir tāds.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 11.35

    Man tas netraucē, tā ir viņas personiskā dzīve un pagātne, jādomā, šinī amatā esot, viņa to nedarīs.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dro 26.09.2014. 11.37

    Es saprotu, ka ne ASV (Levinska, Klintons) ne Itāliju (Čicolīna) sen jau pasaulē neviens par pilnu neņem:)

    Noteikti ir vēl desmitiem gadījumu, ko mēs nezinām, jo prese nav “izpūtusi” pasaulē.

    Nomierinieties, liekuļi.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 11.38

    dzeris49. Nekādu iebildumu, dzeri, īpaši Latvijā:) Prostitūcija potikā vai intīmā sfērā, kāda atšķirība? Vēlreiz runa ne par Džeinu, bet par Straujumas izvēli.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 11.41

    Raicha. Nomierinieties, liekuļi.

    _______________

    Protams, nav jau Donbass:):):)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 26.09.2014. 11.43

    Sekss nav sinonīms prostitūcijai, ja nezini.

    Arī pret legalizētu seks. pakalpojumu sniegšanu, kā Vācijā un citur, nevar būt nekādi iebildumi, normālam cilvēkam sekss nepieciešams un uzlabo veselību, viss pārējais ir liekulība.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 11.56

    dzeris49 Sekss nav sinonīms prostitūcijai, ja nezini.

    ____________________

    Ko tu saki?:) Tātad prostitūcija ir tikai tādā gadījumā, ja to neuzņem video, bet ka par to saņem naudu, tad nekas? Paldies, turpmāk zināšu:)

    Filmēties porno ir lieliski, bet runāt par to ir pilnīgi nepieļaujami:):):)

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 26.09.2014. 12.00

    Neviens nesaka, ka Tamulēviča darījusi ko “nelegālu”, taču šīs viņas aktivitātes liecina ja ne par problēmām ar morāli, tad par gaumes vai mēra sajūtas trūkumu noteikti…

    Čičolīna bija viena no daudzajiem deputātiem, bet kas attiecas uz ASV, tad, kad Latvijas attīstības līmenis būs tāds, kā ASV un kad mums nebūs Kremļa 5. kolonnas šeit, tad i parunāsim – skaidrs, ka ASV tēlam šādi skandāli nevar kaitēt, bet mums gan (kas atļaut Jupiteram, tas nav ļauts vērsim)… Pagaidām izskatās nelāgi – bez visas losīgās valsts pārvaldīšanas vēl kā kronis visam parodijas cienīga aina: premjere, kas izskatās un izturās kā “zicpriekšsēdētāja” un tās preses sekretāre pornoaktrise pašdarbniece. Kur nu vēl tālāk?!

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 26.09.2014. 12.11

    zirnekliene Šeloba

    bet mums gan (kas atļaut Jupiteram, tas nav ļauts vērsim)…

    _____________

    Otrādi. “Quod licet bovi, non licet Iovi”

    Kurš normāls cilvēks varētu atļauties lekt kazačoku krievu fašistisko izdzimteņu šabašā 9. maijā, bučot roku čekas ģenerālim, Ridigeram, apmeklēt krievu bandītu, čekistu, mauku un pederastu shodņaku, “jaunais vilnis”, vai sēdēt čekistu ložā ar iespraustu čekista īkšķi pakaļā?

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 12.13

    zirnekliene Šeloba. Aizstāvot savu Dinamo, publika ķeras pie salmiņa. Vēlētājiem Čičolinas nodarbošanās nebija noslēpums, tas bija protesta balsojums kā pie mums daži balsoja par muļķu partiju, bet Klintons amatā karājās mata galiņā un pie varas noturējās tikai pateicoties sievas atbalstam.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 26.09.2014. 13.26

    Nu, gan te panesās :)) Es kā praktizējošs kristietis pat caur savu liekulības prizmu :) neko traku šajā “sensācijā” nesaskatu. :)

    Man vairāk interesē šīs sievietes attieksme pret TUA, kremliniem, arī netradicionālu ģimeni, bet pārējais, nu – un tad :) Ja viņa būtu redzēta ballītē pie Vešņakova, vai Ušakova, tad būtu par to vērts runāt :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 13.29

    rinķī apkārt Nu, gan te panesās :)) Es kā praktizējošs kristietis pat caur savu liekulības prizmu :) neko traku šajā “sensācijā” nesaskatu. :)

    __________________

    Mani tas vairs nepārsteidz:)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 26.09.2014. 13.35

    Ino. Tas ir kompliments, jeb indīga piezīme? :))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 26.09.2014. 13.42

    Man vairāk interesē šīs sievietes attieksme pret TUA,

    —————–

    šajos jautājumos viņas viedoklis sakrīt ar Vienotības viedokli. Kā gan savādāk?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.09.2014. 13.46

    rinķī apkārt. Ja kā praktizējošs kristietis pats gatavojies video sesijai, un pēc tam startēt publiskā sektorā, tad kompliments:):):)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > dro 28.09.2014. 11.43

    Arī te panesās. Vai tiešām nav saprotama atšķirība starp vaļīgu uzvedību jaunībā, kuru var aizmirst un piedot, un pilnīgi apzinātu mēģinājumu pārdot sevi pornosaitam, kurš šo mēģinājumu ir laikam jau saglabājis savā mājas lapā un joprojām pārdod to visiem interesentiem. Pirmais ir vieglpārātība, otrais jau ir prostituēšanās mēģinājums. Var teikt tika, ka paldies Dievam, ka laikam viņu tur nepaņēma darbā un cilvēkam varbūt palēnām un laika gaitā atgriezās prāts. bet nu būsim godīgi, man arī ir grūti iedomāties, ka kādā valstī ar šādu faktu bio varētu strādāt par PM runassievu (vīru)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Karels Paškausks 26.09.2014. 10.09

“krievi nāk” bija oficiālais pctvl sauklis un neatceros nekādus procesus pret to kā naidu kurinošu. Ja tas būtu TB sauklis (viņiem tolaik bija “latvieti, nepadodies”), tad jau gan droši vien tiktu aizliegts. Mēs taču redzam, kas notiek pasaulē – pret krieviem neviens neiedrošinās uzstāties. Ukrainai ieročus nedod un pierunā uz pazemojošu pa-mieru, lai tikai varētu sākt sankciju atcelšanu un Putina nekaitināšanu. Nekas, ka Krima un daļa Austrumukrainas brutāli okupēta – to taču varēs “neatzīt”, “aicināt meklēt risinājumu”, utt., vienlaikus cerot dzīvot pa vecam. Gandrīz jācer, ka Putins tiešām neapstāsies un rietumiem vienkārši nāksies iespringt. Diemžēl visticamāk tas var sākties tikai, ja krievi pāries Vācijas vai citu “vecās Eiropas” valsts robežu.

+12
-1
Atbildēt

2

    Sanšains > Karels Paškausks 26.09.2014. 15.45

    Laikam vēl daudz reižu nāksies atgādināt, ka “Krievi nāk!” bija PCTVL sauklis. Savukārt par “tēvzemiešu” saukli “Sarkanie nāk!” dzirdu pirmo reizi.:)

    Diezgan pavirši, Uplejas kundze.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Karels Paškausks 26.09.2014. 16.09

    Haris. Autore ir labi audzināta un prot ievērot labo toni:)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

ligakalnina 26.09.2014. 09.53

Ja, Petera dēliņš SC – tas, tiešām, ir kaut kas.

SC orientācija uz Maskavu sen visiem zināma, domāju, to zina arī visi bijušie citu partiju deputāti, kas patreiz “pārorientējušies” un strādā SC, starp kuriem ir arī pietiekami daudzi bijušie TBLNNK biedri, par PLL utt. vispār nerunājot, bet, acīmredzot, nauda un vara svarīgāka par visu.

SC demokrātijas izpratne arī zināma, un tā ir absolūti identiska Kremļa demokrātijas izpratnei, to var redzēt pēc darbošanās RD.

Raksturojas tā, kā krievvalodīgās preses pilnīgākā pakļaušana RD vadībai, cīņa ar brīvo presi, kas atļaujas kritizēt Ušakovu vai uzrakstīt tam ko nepatīkamu, pielietojot pat kriminālas metodes (ar mūsu “izcilās” policijas, faktiski, piepalīdzēšanu), totālo korupciju, milzīgu birokrātiju, izšķērdību, populismu, biznesa ietekmēšanu, izmantojot administratīvās metodes, liekulību, melošanu, divkosību, Kremļa agresijas atbalstu.

Salīdzinot ar RD, valstī, ar visiem trūkumiem, situācija ar to visu nesalīdzināmi labākā līmenī.

Tā ka SC nākšana pie varas ir ne tikai “pagrieziens uz austrumiem”, bet, arī kurss uz demokrātijas likvidēšanu Latvijā.

+21
-2
Atbildēt

4

    dro > ligakalnina 26.09.2014. 13.16

    dzeris49. Ja, Petera dēliņš SC – tas, tiešām, ir kaut kas.

    SC orientācija uz Maskavu sen visiem zināma…

    ________________

    Kas tad nu tur tik īpašs? Un SC līgums ar JR tev taču arī nelikās īpašs, tāpat kā iecerētā sadarbība ar SC? Daudzi plusi tavam komentāram norāda, ka publikai joprojām ar galvu nav kārtībā, jācer, ka nebūs traģiskas sekas.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.09.2014. 13.35

    Jā, kā jau neskaitamās reizes esmu atbildējis uz neskaitamās reizes uzdotu jautājumu, manas domas, laika gaitā mainījušās, pie kam, bija saruna par to, kas sliktāks, SC vai Lemberga ZZS, nevis par SC kā tādu, ka tas ir kaut kas milzīgi labs.

    Jebkuram cilvēkam viedoklis var mainīties, atkarībā no situācijas, vispār, ja tev citu nav ko teikt, vari, protams, uzdod šo jautājumu pie katra mana komentāra, bet, vairāk neatbildēšu.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 26.09.2014. 15.09

    dzeris49. Savas domas mainīsi vēl ne reizi vien, svarīgi, ka SC nav mainījies – kā šodien tā ir Putina partijas filiāle, tā bija toreiz, kad ticēji Krievijas propogandai Grūzijas konflikta laikā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 26.09.2014. 16.41

    Nepilnas divas nedēļas – šāds laika sprīdis šķir divu partiju avīžu iznākšanu, kuras vieno tas, ka abām kvēlā uzticībā un atbalstā solījies uzņēmuma Lido saimnieks, savulaik ar līdzdalību Par labu Latviju pazīstamais uzņēmējs Gunārs Ķirsons. Pietiek šodien publicē abu partiju – No sirds Latvijai un Vienoti Latvijai – avīžu rakstus, kuros Ķirsons zvēr uzticību attiecīgi vienai vai otrai partijai, atstājot lasītājiem pašiem secināt, ar ko skaidrojama šāda uzņēmēja politiskā pozīcija. No viņa paša Pietiek pagaidām to nav izdevies noskaidrot. https://twitter.com/pietiekportals/status/515476982445146113

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

putekliic 26.09.2014. 09.38

Paldies, kodolīgi in precīzi, Sanita. Vienīgi vēl var pieminēt Sudrabu, kas ir precīzs SC klons. Arī tie pūš tajā pašā stabulē un svarīgāko – Latvijas drošības jautājumu, iemīca tajā pašā māņu un maznozīmīgu jautājumu putrā. Tas ir – par to vispār nerunā. Ar to vien pietiek, lai saprastu, kas aiz tā visa patiesībā stāv. Diemžēl Sudrabas elektorāts – mazizglītotie, lētticīgie lumpenlatvieši – sadzirdēs tikai saukli par to, ka “nav taisnīgi” un uz tā arī uzķersies. Pēc tam jau protams viņiem būs jāviļas, bet tam vairs nebūs nozīmes – savu artavu Krievijas ietekmes Latvijā palielināšanā viņi būs devuši.

+20
0
Atbildēt

0

esmeralda_se 26.09.2014. 09.38

Nav varbūt tieši par rakstā skarto problēmu, bet turpat blakus – uzkrītoša ir politiķu nevēlēšanās runāt par “Krievija nāk”. LTV diskusiju raidījumos, LR1, reklāmās, nekur nekas neliecina, par to, cik saspringta ir drošības (arī ieksējās drošības) situācija… Aizsardzības 2% no IKP – aizmirsti… ES ārējā robeža un ar to saistītās problēmas – aizmirstas… Diskusijas paskatoties no malas, varētu domāt, ka mums ir viena liela problēma – Citadele, un tad vēl kādas 3 maziņas – veselības aprūpe, neapliekamais minimums un varbūt vēl mūžam mazās pensijas. Viss pārējais ir kārtībā…

Neko vairāk, kā strausa pieeju ar galvu smiltīs tas viss neatgādina, it kā, ja mēs par to nedomāsim, nerunāsim, problēma pazudīs.

+18
0
Atbildēt

2

    Alise > esmeralda_se 26.09.2014. 10.31

    Raicha: runāt par “Krievija nāk”

    ______________________________

    Kādēļ I pasaules karā un II pasaules karā, kā arī runājot par šiem kariem, varēja un var teikt “vācieši nāk”, “vācieši nāca”, “vācieši uzbruka”, bet kādēļ par tagadējo situāciju nevar teikt “krievi nāk”, “krievi uzbrūk”?

    Tas ir kaut kāds politkorektums vai galvas bāšana smiltīs, ka krievus nevar saukt par krieviem?

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > esmeralda_se 26.09.2014. 10.43

    Nav izšķiroši, vai raksta “krievi” vai “krievija”. Mans komentārs pamatā bija par to, ka gandrīz nekur, neviens, par to nerunā… Nodebatē partiju galvas 1,5h un neviens neko nepasaka par šo tematu. Kur vēl trakāk?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 26.09.2014. 09.16

Raksts ir reizē pareizs un reizē bezcerīgs, ja rakstīts ar cerībām atmodināt to latviešu auditorijas daļu, kura jau ir pusceļā uz savas identitātes pilnīgu zaudēšanu. Šāds latvietis vairs nespēj saprast par ko ir runa. Tas ir tāds pats bezceris, kā stāstīt par pavasarī sajūtamām smaržām cilvēkam, kurš zaudējis ožu.

SC pamatmērķis ir turpināt to, ko Kremļa komunisti nepaspēja sasniegt okupācijas laikā, proti – izdeldēt no latvieša apziņas vērtību, kura saistās ar piederības sajūtu savai tautai, tā vietā liekot jaunu jēdzienu, līdz Atmodai – padomju cilvēks, pēc neatkarības atgūšanas – latvijietis :), rīdzenieks, kurš tiek pretstatīts nacionālistiskajai provincei :) un Saskaņa gluži negaidot ir ieguvusi sev sabiedrotos arī tajā latviešu daļā, kura sāk sevi uzskatīt par 21. gs. eiropiešiem, kam nacionālā pašapziņa asociējas ar tumsonību.

+12
-8
Atbildēt

4

    Kaspars Špūle > buchamona 26.09.2014. 09.38

    Saskaņa gluži negaidot ir ieguvusi sev sabiedrotos arī tajā latviešu daļā, kura sāk sevi uzskatīt par 21. gs. eiropiešiem, kam nacionālā pašapziņa asociējas ar tumsonību

    ——–

    Tieši šai latviešu daļai tagad ir teikšana gan valdībā, gan plašsaziņas līdzekļos.

    Vai būs arī turpmāk – tas atkarīgs no vēlētājiem.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > buchamona 26.09.2014. 10.44

    riņķī apkārt -kā vienmēr precīzi, labāk nepateikt, rokas nolaižas no apkārtējās tumsonības.

    Krievietes Jelgavā piekauj mazu ukraiņu meiteni tieši tāpat kā aprakstītajā gadījumā kad krieviete spārdīja laukumā ukraiņu pilsētā pazemošananai izliktu ukraiņu sievieti ietītu ukraiņu karogā. Un tās ir kaimiņtautas SIEvieTES!!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > buchamona 26.09.2014. 11.17

    “kam nacionālā pašapziņa asociējas ar tumsonību ”
    Ja nacionālā pašapziņa līdzinās “ģināmo”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > buchamona 26.09.2014. 14.04

    21. gs. eiropiešiem, kam nacionālā pašapziņa asociējas ar tumsonību.

    Pilnīgi nepiekrītu, ka Latvijā tie, kas atbalsta Saskaņu, uzskata nacionālo pašapziņu par tumsonību. Ir dažādas nacionālās pašapziņas – vismaz viena no tām ir tā, kura “mucā augusi un pa spundi barota”. Mana nacionālā pasapziņa ir tā, ar kuru sevi identificē cilvēki, kas sevi redz kā cilvēku starp daudziem cilvēkiem. Esmu lepna latviete uz milzīgas zemeslodes, kur Latvija ir vieta uz zemes, kur sakņojas mana identitāte.

    Ja jūs pavaicātu maniem kolēģiem – vai viņi zina, kas ir Latvija? Atbilde visticamāk būtu – tā ir Vitas dzimtene.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 26.09.2014. 09.06

“Problēma ar saukli – Krievija nāk ir apstāklī, ka tādā vai citādā redakcijā tas ir tik nobružāts, ka vairs īsti nerada vajadzīgo efektu – kā tajā pasakā par ganu un “vilks aitās”.”

Precīzi!

Bet citādi, politkorektums rullē – sanāk ka “Krievija nāk!”, bet bez krieviem. Varbūt derētu sauklis “moskaļi nāk!”, ja runa, piemēram par šo te:

http://apollo.tvnet.lv/zinas/ep-prezidents-ar-vestuli-versas-pie-zdanokas/667002

+15
0
Atbildēt

9

    andris902 > gliters 26.09.2014. 09.45

    …runājot par Ždanoku…varbūt kāds tiesību eksperts varētu izskaidrot, kāds ir ES parlamenta vēlēšanu likums ar tajā iestrādātajām likuma normām, lai šādu deputātu liktu atsaukt vai izvirzītājvalstij būtu pašai iespējas deputātu atsaukt…

    …ir tomēr jābūt kādiem instrumentiem, kā deputātu,kurš strādā pretēji valsts ideoloģijai – ierobežot…

    …domāju, daudziem interesētu ekspertu skaidrojums…

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > gliters 26.09.2014. 10.15

    Jūs ko, zanE, pret vārda un uzskatu brīvību? Nu nav nopietni atsaukt Ždanoku… iedomājieties, kādās enģeļu balsīs iegaudosies visi Eiropas kreisie un citi derīgie idioti. No šī trokšņa būs vairāk skādes, kā labuma. Lai jau parāda labāk Eiropai nabaga apspiesto mazākumtautību īsto seju.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > gliters 26.09.2014. 10.26

    …Raicha…tad jau nevajag satraukties arī par vietējiem – lai parāda visiem, kas šie par putniem…rāda tak!…tikai, nez kāpēc lamājam DP par to, ka nepieņem mērus…

    …kurš no tā iegūst?…Eiropa ieraudzījusi Ždanoku – uztvers mūs kā grūtdienīšus, kuriem jānes viņas smagā nasta?….vai tomēr – nenosvērtajos prātos tiek pilināts un potēta pārliecība par izredzēto tautu, kuru apspiež, bet ir tak cerības, ka vecos laikus izdosies atgriezt, tik jāsaņemās – jārīkojas aktīvāk….

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > gliters 26.09.2014. 11.25

    >>>tad jau nevajag satraukties arī par vietējiem – lai parāda visiem, kas šie par putniem…rāda tak!…tikai, nez kāpēc lamājam DP par to, ka nepieņem mērus… >>>

    Nu, atšķirībā no Eiropas, mēs ļoti labi zinām, kas šie par putniem.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 26.09.2014. 12.12

    Ļausim Šulcam palēkāt pa Eiropas demokrātijas un tolerances grābeklīšiem, meklējot veidu, kā piespiest Ždanoku respektēt EP nostāju, nepārkāpjot tos principus, kuru ievērošanu tik strikti pieprasa no LV, viņam šāda pieredze noderēs.

    Atzīšos grēkā, manī tāds ļauns prieciņš uzplauka, šo rakstu izlasot.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 26.09.2014. 12.31

    zirnekliene Šeloba. Īpaši jau nav par k priecāties – Šulcs ir Ušakova fans, bet Ždanoka ir Ušakova konkurente.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 26.09.2014. 14.22

    Zinu, kas par putnu ir Šulcs, bet viņš var fanot par ko grib, taču ar Ždanoku viņam tā vai tā būs jātiek galā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldīna > gliters 26.09.2014. 14.51

    Ždanoka nav Ušakova konkurente, tik tā paša pūķa cita galva, gluži kā Sudraba, Peters, Šlesers un nebrīnītos ja arī Kaimiņš!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 26.09.2014. 15.03

    fretka. Pūķis viens, bet katra galva grib kontrolēt obščaku:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

tuba76 26.09.2014. 08.46

Nu beidzot zinu, kas radio lasa Saskaņas reklāmas – un krīt uz nerviem tik ļoti, ka parasti izslēdzu radio uz kādām minūtēm. Ar šo tipu var sacensties vēl tikai Sudrabas reklāma. Šīs ir izsmalcināti maldinošas politiskās reklāmas. Vairums no pārējām vienkārši naivi stulbas.

Problēma ar saukli – Krievija nāk ir apstāklī, ka tādā vai citādā redakcijā tas ir tik nobružāts, ka vairs īsti nerada vajadzīgo efektu – kā tajā pasakā par ganu un “vilks aitās”.

+24
0
Atbildēt

1

    Timurs Čuntonovs > tuba76 26.09.2014. 11.42

    Balss tieši ir ļoti patīkami un nostādītā. Biedē tas, kas aiz šīs balss varētu stāvēt. Jābūt modriem!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

emb_riga 26.09.2014. 08.46

Labs raksts.Lozungs “Krievija nāk”pareizs.Ienaidnieks,kas cīnās labi, arī tev liek labi cīnīties!

+11
-1
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 26.09.2014. 08.26

Ļoti vārga oponējošā balss pret saskaņas centru. Paklausoties kaut vai LR-1 vai ko citu latviski, dzirdam visu ko, bet maz reālās varas koalīcijas politikas būtību. Tā liekas, ka žurnālistiem nav ko darīt citu kā sameklēt kur kādā pašvaldībā nokrāsots skvēriņā soliņš, kāda pašdarbnieku kopa sarīkojusi izstādi, lauzīti murgi par kaut kādu NLP u.tml. Viss tas ir labi, bet ne vēlēšanu gadā un ne blakus Ušakovam, kurš kā verdošs putras katliņš iet pāri malām. Tā liekas, ka ceturtās varas “aktīvisti” rušinās katrs savā dobītē un noskatās kas nu tagad būs. Tikmēr Ušakovs stimulē savu kabatas arodbiedrību, savus ruporus ar sava “visstiprākā punkta” jeb jeģinorosu līgums palīdzību. Tā izskatās, ka t.s. neinterfrontiskās partijas netaisās uzvarēt vēlēšanās. Pašlaik ir jau par vēlu skaidrot būtiskas lietas. Starp citu, Ušakovs nekad nav skaidrojis būtiskas lietas, tā vietā vien nodarbojies ar elektorāta tracināšanu rietumu lietderīgo un kremļa uzpirkto idiotu videokameru priekšā. Ušakovs visur ir priekšā. Kāda mārrutka pēc?

+19
-2
Atbildēt

2

    Timurs Čuntonovs > Þanis Bezmers 26.09.2014. 11.38

    Saņēmu pastkastītē lapeli ar Ušakova smaidošo oktobrēna ģīmi. Saprotu, ka tas ir smieklīgi -šis oktobrēns, kas nesen pamodies jaunā “diplomātiskā līmenī” (kā pats saka): Vašingtona tur, Maskava, Brjuseļs.. Bet Ukrainas fonā – pretīgi! :(

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Þanis Bezmers 26.09.2014. 11.40

    Kāpēc Ušakovs visur priekšā? – Oktobrēni vienmēr bijuši lieli entuziasti. Ja vēl Putina mazbērni……

    +5
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 26.09.2014. 08.03

labs raksts, Sanita! tūdaļ pieslēgsies kremļa melu kules

+28
0
Atbildēt

4

    Alise > dace_ampermane 26.09.2014. 08.24

    Cik esmu novērojis, kremļa troļļi (vismaz atklātie, par kuriem skaidri zināms, ka atbalsta kremļa viedokli) pēdējā laikā pie rakstiem par vēlēšanām nepieslēdzas, pieslēdzas tikai pie rakstiem par Ukrainas-RU konfliktu, vai rakstiem ar Krievijas draudu analīzi.

    Vēlēšanu rakstus viņi atstāj mūsu pašu ziņā kašķēties, jo saprot, ka atklātu kremļa troļļu piedalīšanās lieki veicinās latviešu konsolidēšanos, a tā mēs paši kašķējoties atbaidīsim daļu vēlētāju vai novirzīsim kremļa latviskajai partijai – Sudrabas sarakstam.

    Šādiem rakstiem vajadzības gadījumā uguni piemet vai piespēlē kādai pusei slēptāki, mazāk atklāti kremļa atbalstītāji, kā piemēram SandraJ :)

    Un tas nav tikai šeit, bet arī līdzīgu situāciju esmu novērojis citos portālos.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 26.09.2014. 08.40

    Jā gan, esmu ievērojis. Ir gan toties aktivizējies Normis ar cigareti pie cietuma sienas un Sandra parādījusies

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 26.09.2014. 10.57

    klejotājs

    Tiešām labs. Varbūt beidzot SC un PR/V, atbalstītāju ņirgāšanās objekts, lozungs “krievi nāk”, neliksies vairs tik smieklīgs. “Krievi nāk” bija aktuāli vēl tad, ka LC čekas pederasti atļāva krievu oficieru kucēm palikt Latvijā, lai pēc dažiem gadiem tās varētu atkalapvienoties ar ģimeni, kad tika parakstīts t.s. “armijas izvešanas” (lasi: līgums, kas paredzēja privilēģijas demobilizēto krievu oficieru ģimenēm un krievu karabāzes palikšanu, Skrundā), kad LC un DPs pieņēma pilsonības likuma “0” variantu un īpaši tagad, ka kremļa kuces, PR/V, dala UA krievu bandītiem un čekistiem.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > dace_ampermane 26.09.2014. 12.48

    Kļūdījies,pieslēdzās vietējie morālie kropļi.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

Alise > Alise-25 26.09.2014. 10.48

Nu var jau būt arī vienkārši jaunības kļūdas vai jaunības muļķības, turklāt katrs pats izvēlas ko darīt. Bet tomēr ar tādu personisko vēsturi īsti valsts pārvaldē strādāt nevar. Meitene vienkārši varētu iesniegt atlūgumu, un domāju, ka viss būtu kārtībā.

+3
-12
Atbildēt

0

dro > dro 26.09.2014. 10.53

Austras koks. Lai būtu jaunības kļūdas, bet tām nevajadzētu būt publiskām, bet vēl jau ir karjera Dienā. VVF sauc Džeinu par savu Twiter draudzeni pēdiņās.

+7
-13
Atbildēt

0

esmeralda_se > esmeralda_se 26.09.2014. 10.56

Austras koks

Tātad konkrētā meitene nevar, bet Lembergs ar godīgā mēra darbā iekrātiem vismaz 135 mlj. var?!

Straume, Mottes piesedzējs, uz Saeimu kandidēt – VAR?!

Man nav jums vairāk jautājumu.

+17
-6
Atbildēt

0

gliters > gliters 26.09.2014. 11.08

Tamulēviča nekandidē uz Saeimu, viņas amats ir lielā mērā reprezentatīvs un tāpēc, vismaz manā skatījumā, ar šādām aktivitātēm neiet kopā – Latvijas premjeres preses sekretāre nedrīkst būt pavieglas uzvedības sieviete.

Kas attiecas uz Straumi un Lembergu, viņiem jāsēž cietumā, nevis jākandidē uz Saeimu, taču ja valsts varas morālā stāja ir tāda pati, kā Džeinai Tamulēvičai, tad velti cerēt šos abus ieraudzīt aiz restēm.

+8
-13
Atbildēt

0

ILZE > ILZE-191 26.09.2014. 11.16

Austras koks

Meitene vienkārši varētu iesniegt atlūgumu, un domāju, ka viss būtu kārtībā

____________

Liels puika, bet saprašana, kā sīkam skuķim. Nebūs Džeina, čekas saimnieks ieliks citu tās vietā. Ne jau nu kolorāds Straujuma pati izvēlējās.

+4
-12
Atbildēt

0

dro > dro 26.09.2014. 11.17

zirnekliene Šeloba. Problēma jau nav Džeinā, bet premjeres izvēlē. Ja Straujuma nezināja, vai drošības dienestiem nevajadzēja brīdināt?

+11
-12
Atbildēt

0

ILZE > ILZE-191 26.09.2014. 11.19

zirnekliene Šeloba

Kas attiecas uz Straumi un Lembergu, viņiem jāsēž cietumā, nevis jākandidē uz Saeimu

_______________

Vai ZRP un puse Vienotības jau būtu sašķeldoti un aizlaisti biogāzē? Represijām vienmēr ir jābūt samērīgām, atkarībā no nodarījuma.

0
-12
Atbildēt

0

gliters > gliters 26.09.2014. 11.23

lno, es principā par to pašu… Vnk Džeina simbolizē mūsu šī brīža varas kopumā morāles līmeni, tāpēc es iepriekš ironizēju, ka viņa visnotaļ iederas tur, kur ir šobrīd kā “ilustrācija”.

+7
-11
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs > timurs 26.09.2014. 11.46

Ino! Drošības dienesti? Mums tādi ir?

+6
-11
Atbildēt

0

Ojārs > Ojārs-8 26.09.2014. 11.55

hombros Ino! Drošības dienesti? Mums tādi ir?

———————

Tas jājautā Vienotības Kozlovskim.

+7
-11
Atbildēt

0

lauris > lauris-22 26.09.2014. 12.23

Kungi un Šelobas kundze.

Ar kādu apetīti Jūs izgaršojiet savu “augsto” morāli! Liku vārdu pēdiņās, jo Jums nav morāles. Jūs esat pievienojušies divu zemisku lopu Lato Lapsas un Jurģa Liepnieka vājprātam.

Kāds sakars meitenes pagātnei ar melnā PR izmantošanu pret partiju? Abi zemiskie radījumi informāciju turēja izdevīgam gadījumam, pirms tam tas nebija ne nosodāms, ne ietekmējis viņas rīcību vai apkaunojis Ministru Prezidenti. Nevienam nebija pretenziju pirms cilvēka izcūkošanas, pretenzijas rodas šodien par rīcību pirms 20 gadiem. Liekulīga un amorāla ir Jūsu šausmināšanās. Tieši Jūs atbalstāt morāles normu pārkāpumu ar šādas ziņas publicēšanu, kuru izmanto kā kompromatu.

Man ir kauns nevis par meitenes jaunības grēkiem, bet par Jūsu uzvedību. Jūs esat tikpat zemiski, kā Lato Lapsa un Jurģis Liepnieks. Jūsu rīcība ir derdzīga un apkaunojoša.

+12
-7
Atbildēt

0

gliters > gliters 26.09.2014. 12.37

NYT, arī sādi “jaunības grēki” raksturo cilvēku – ne jau katra jauniete piekritīs šādai akcijai. Un, tiesa kas tiesa, konkrētā partija sastrādājusi tik daudz, ka šis melnais PR tai tik tiešām neko daudz vairs nevar kaitēt, toties vismaz manās acīs LV politikas kopainu padara vēl atbaidošāku.

+7
-12
Atbildēt

0

Ojārs > Ojārs-8 26.09.2014. 12.40

Tieši Jūs atbalstāt morāles normu pārkāpumu ar šādas ziņas publicēšanu,

—————————–

Normāla ziņa. Bet es jūs saprotu. Tas, ka tā skar jūsu partiju, protams, ir nepatīkami…

+3
-12
Atbildēt

0

dro > dro 26.09.2014. 12.44

NYT. Abi zemiskie radījumi informāciju turēja izdevīgam gadījumam, pirms tam tas nebija ne nosodāms, ne ietekmējis viņas rīcību vai apkaunojis Ministru Prezidenti.

_________________

Šī informācija bija publiska jau no 1999, gada, tikai ne jau plašai publikai tajā laikā bija pieejams internets. Melno PR izmanto visi, tajā skaitā arī latviešu partijas. Vai tad vēlēšanām neglabāja Sudrabas ceļojumu ar privāto lidmašīnu? Apkaunojums tas ir LV drosības dienestiem. Tālāk skatīsimies uz Straujumas reakciju.

+7
-12
Atbildēt

0

dro > dro 26.09.2014. 15.14

zirnekliene Šeloba. Sabiedrība degradējas no brīža, ka zūd jēdzieni, kas ir labi un kas slikti. Mūsu valdībai lieliska vizītkarte:)

+5
-10
Atbildēt

0

buchamona > buchamona 26.09.2014. 17.59

lno Ir tomēr jānošķir pārkāpums pret sevi (grēks), ja runa ir par kristīgo morāli, kur nepastāv kolektīva atbildība, Dieva priekšā katrs atbild tikai par sevi, no laicīga rakstura pārkāpuma pret sabiedrību (noziegums). Šī sieviete nav pastrādājusi noziegumu pret sabiedrību, bet ja par moralizēšanu, tad, Bībeli vajag lasīt :)

“1 Netiesājiet, lai jūs netopat tiesāti.

2 Jo, ar kādu tiesu jūs tiesājat, ar tādu jūs tapsit tiesāti; un, ar kādu mēru jūs mērojat, ar tādu jums taps atmērots.

3 Bet ko tu redzi skabargu sava brāļa acī, bet baļķi savā acī neieraugi?

4 Jeb kā tu vari sacīt uz savu brāli: laid, es izvilkšu skabargu no tavas acs, – un redzi, baļķis tavā paša acī?

5 Liekuli, izvelc papriekš baļķi no savas acs un tad lūko izvilkt skabargu no sava brāļa acs.”(Mat 7:1-5)

+9
-5
Atbildēt

0

Cilvēcības vergs. > Cilvēcības vergs. 26.09.2014. 18.28

Moralizētāji atradušies! Jūs šodien kolektīvi izvarojat meiteni. Zemiski un cūciski. Pēc tā, kā Jūs šobrīd rīkojaties, Jums nav tiesību runāt par morāli. Jums pašiem ir bērni un to vēl neziniet, kādus pārsteigumus viņi Jums sagādās. Jūs to būsit pelnījuši, izvarotāju bars!

+10
-4
Atbildēt

0

andris902 > andris902 26.09.2014. 18.38

…Credo…piekrītu!…tā IR kolektīva izvarošana un izskatās, ka viņi ar to lepojas…viņu nodarījums ir daudzkārt smagāks, par to, ko viņi pārmet meitenei…kā zombiji, kurus vada zemjostas instinkti, kurus vairs nespēj novaldīt…nožēlojami zemiski izvarotāji…

+9
-4
Atbildēt

0

dro > dro 26.09.2014. 18.49

rinķī apkārt. Nelasi bībeli, bet oponentu komentārus. Par Džeinu runa ir tikai tik daudz kā par kritērijiem valsts pārvaldē strādājošiem. Jautājums Straujumai un drošības dienestiem, bet ja Tu uzskati, ka Džeina ir laba vizītkarte valdībai OK! Tev ir tiesības uz savu viedokli kā man uz savējo. Lielkulību var pārmest šīs situācijas apoloģētiem. Cik sašutuši viņi par naktsklubu meičām Dobasa “valdībā”, tik kvēli aizstāv Straujumas izvēli.

+5
-9
Atbildēt

0

dro > dro 26.09.2014. 18.50

Credo Moralizētāji atradušies! Jūs šodien kolektīvi izvarojat meiteni.

__________________

Jumts nobrucis neatgriezeniski?:):):)

+6
-9
Atbildēt

0

buchamona > buchamona 26.09.2014. 19.13

Ino. Es jau palasu komentārus :) Daudz maz pazīstu arī komentētājus, komentētāju ” politiskās simpātijas”. Var jau būt, ka tā ir sakritība, bet atkal jau vārdu kauja ir iedegusies starp NA un Vienotības atbalstītājiem :) Un tādēļ man sāk likties, ka visa šī tusiņa īstais iemels ir ne tik daudz morāle, par kuru šajā kontekstā tik aizrautīgi runā komentētāji, bet tas pats vecais kašķis, kurš te valda vismaz jau paŗis gadu :) Var jau būt, ka kļūdos.

Ja par kailfoto, tad bija jau vienreiz tāda šūmēšanās ap kaut kādu valsts ierēdni, aizmirsu, kas viņa bija. Nu, un tad… tas viss jau ir pagājis un aizmirsts. Paies laiks un arī šitā drāma pazudīs no redzes loka. Kaut kādu politisku kaislību dēļ nav jālauž cilvēkam dzīve, ja citādi viņa ir profesionāle, un labi dara savu maizes darbu. Ja ir konkrētas lietas par viņas tiešo darbu – ok, tad vajag mazgāt, tad tas ir svarīgi.

Kas attiecas uz mani, pēc otrā balsojuma par TUA esmu sapratis, ka balsošu par NA, tas ir nemaināms lēmums, varbūt arī tādēļ man šī ” diskusija” liekas ne par tēmu :) Man viss šis cirks ir beidzies, gaidu 4. oktobri, lai brauktu uz Brēmeni, kur iemetīšu kastē savu biļetenu un, droši vien, aiziešu uz kādu krogu :)

+6
-3
Atbildēt

0

Linda Deičmane > Linda Deičmane 26.09.2014. 19.49

riņķi apkārt,tak jau līdzvars saglabāts.Tu balsosi par Tālavas taurētājiem,mana balss no taurētājiem aizies pie Vienotības.Taurētāju fanklubs palīdzēja izdarīt izvēli.Balsoju iepriekš par NA,bet cerības neattaisnojās,gaidīju,ka pieaugs,prātā pieņemsies.Nepieņēmās,to neredz tikai aklie un ļaunuma uzkačātie fani.Kādi atbalstītāji,tāda partija,šitai barā atrasties nevēlos.Ja Tu to neredzi,Tava darīšana.

+8
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam