No visas sirds

76

Komentāri (76)

gundega_heiberga 21.09.2014. 23.58

Demokrātija no monarhijas atšķiras ar neierobežotu ākstu daudzumu.

+1
-1
Atbildēt

0

sarmitelinde 21.09.2014. 17.42

Man šodien bija pelnrušķītes diena. Ja man būtu kāda lauku saimniecība jāvada, es nevarētu,patiešām.

Bet es ļoti daudzas domas izdomāju visu ko darot.

Lūk, viena lieta – iesaku visiem IR lasītājiem pirmkārt, un lasītājām ,otrkārt Ričarda Rora grāmatu -Ādama atgriešanās. Es to lasu un es uzreiz sāku saprast rostinu un kas ar viņu ir noticis un viņam līdzīgos,kuri nez kāpēc ir koncentrējušies tieši IR komentāru telpā. Varbūt precīzāk būtu teikt – saprotu,kas ar jums nav noticis. Ļoti laba grāmata. Lasiet lūdzu, izglītojieties, jo vispār es jūs kopumā kā diezgan tumsonīgus vērtēju. Trūkst gara gaismas jums, kurā man pelnrušķītei pasildīties.

Tas Rors tā raksta,ka rodas sajūta it kā mani kāds gudrs cilvēks uzrunātu un tad es vēl viņu iztēljos priekš sevis jauku. Nu labi.

Jā un vakar mani gandrīz Kaimiņa dēļ nomocīja, jo es atļāvos skaļi patiekt, ka aktieri saeimā jau bijuši, es noteikti negribētu,ka nu ir atklāti dzērājaktieri jāvēlē. Debess – labi, ka labi viss biedzās – bet kliedza uz mani drausmīgi. Knapi izdzīvoju, bet nu arī saprotu kāpēc tā ārdās tie vīrieši. Kliedz aiz bezspēka. Nu labi. Nu jau mīnusus būšu gana daudz sapelnījusi.

+4
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 21.09.2014. 10.20

Troļļu balsis nospiedošā mīnusā. Arī Rīga izlīmēta ar jaunām tapetēm – sirsniņas bērnības foto. Maigie varoņi mēģinās Latviju nostādīt uz zīgerisma takas – pēc tam jau apstākļi rādīs, kā tālāk melot.(ja vien izdotos šādus apstākļus radīt! 51% kopā ar SC – sapnis!)

Atkal atgriežas pārdomas – kāpēc demokrātijas šūpulī senajā Grieķijā balsošanai pastāvēja izglītības un mantas cenzs. Varbūt tāpēc, lai noteicošā balss nepiederētu plikajām pavēderēm?

+7
-1
Atbildēt

4

    sarmitelinde > gundega_heiberga 21.09.2014. 17.46

    ko tu vaidi kā grūtniece pirms radībām? Troļļi un mantas cenzs, vairāk neko tu nezini,un neviens nezin. Vienkārši riebj. Kurš seska, kurš suņa,kurš zirga vai kaķa bildi salicis

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Demokrātijas šūpulis tāpēc arī degradējās un izjuka…

    —————

    – Tātad, tas, ko demokrātija uzskata par labu un pēc kā viņa neremdināmi tiecas, tas pats arī viņu iznicina.

    – Un ko tad viņa uzskata par labu?

    – Brīvību. Demokrātiskajā valstī tu tik to vien dzirdi, cik brīvība ir skaista un ka tikai tādā valstī ir cienīgi dzīvot tam, kas ir brīvs no dabas.

    – Jā, šādas runas nācās dzirdēt diezgan bieži…

    – Kad gadīsies, ka demokrātiskajā valstī, kas slāpst pēc brīvības, pie varas nāks sliktie vīna pienesēji un tā pārlieku piedzersies ar neatšķaidītu brīvību , tad tā sāk sodīt savas amatvīrus, ja viņi nav pietiekami iecietīgi un nedod pilnu brīvību, apsūdzot viņus, ka viņi esot nešķīstie un viņiem piemītot oligarhiskā nosliece.

    – Jā, tā tas notiek, kā tu saki.

    – Tos pilsoņus, kas ir paklausīgi varas pārstāvjiem, tur iemin ar kājām dubļos it kā tie būtu pavisam nevērtīgi un brīvprātīgi vergi, bet priekšnieki, kas līdzīgi padotiem un padotie, kas līdzīgi priekšniekiem, tur tiek slavēti un godāti gan publiski, gan privāti. Vai tad šādā valstī brīvība neizplešas ar nepieciešamību uz visām lietām?

    – Bet kā savādāk?

    – Tā nokļūst, mans draugs, arī privātās mājās un tas beidzot noved pie tā, ka nepaklausība iesakņosies pat mājdzīvniekos.

    – Kā to var saprast, ko tu saki?

    – Piemēram, tēvs pierod līdzināties bērniem un baidās no dēliem, dēls būs līdzīgs tēvam un tur bērni brīvības dēļ pārstās godāt vecākus un baidīties no viņiem, tad metoiki pielīdzināsies pilsoņiem un pilsoņi metoikiem un tas pats notiks ar ārzemniekiem.

    – Jā, tā arī notiek, kā tu saki.

    – Turklāt, notiek vēl visādas šādas sīkas lietas: pie šādas kārtības skolotājs baidās no skolēniem, skolēni ne par ko netur skolotājus un audzinātājus ; un vispār, jaunieši sāk atdarināt pieaugušos un sacensties ar viņiem vārdos un darbos, bet pieaugušie un vecie, pielāgojoties jaunajiem tik to vien dara, ka bārsta jokus un asprātības, pielīdzinādamies jauniešiem, lai tikai viņi neliktos nepatīkami un valdonīgi… … gandrīz mēs aizmirsām pateikt, ka brīvība un vienlīdzība tur pastāv arī starp sievietēm un vīriešiem un vīriešiem un sievietēm…

    … Viņiem liekas ka viss, kas saistīts ar piespiešanos, sagādā viņiem verdzību un nav paciešams, bet beidzot, kā tu zini, viņi vairs nerēķināsies arī ar likumiem, rakstītiem un nerakstītiem, tā lai par viņiem vispār nebūtu nekādas varas…

    … Jo šķiet, ka vislielākā brīvība gan atsevišķam cilvēkam, gan veselai valstij pārvēršas par vislielāku verdzību.

    – Tas ir dabiski.

    – Tad lūk, tirānija rodas, man liekās, ne no kādas citas politiskās iekārtas, kā tikai no demokrātijas, tātad no lielākās brīvības rodas vislielākā un visbargākā verdzība… (Platons, Republika)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > gundega_heiberga 22.09.2014. 09.25

    Par demokrātiju – pļāpājat kā sēkliņgrauzējas tantes, vai reņģedāji roņi.

    Lūk – izstātiet kā darbojās demokrātija Senajās Atēnās – stāsts par Temistoklu. Izstāstiet to mums.

    Ejiet un lasiet vikipēdijā, ja neziniet.

    Bet tie taču latvju vīri – dzer alu, audzē lielos vēderus un pļāpā par lietām, par kurām kaut ko dzirdējuši, bet to pašu nav spējīgi “apsmadzeņot”.

    Kauns par jums, patiešām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 22.09.2014. 17.55

    Kultūras līmeni var celt lasot Platonu, bet saukt mūsdienās to par izglītību ir tumsonība. Nedaudz, Jansonīt, Tevi attaisno pazīšanās ar Ponasenkova teikto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Alise 20.09.2014. 12.50

Ko jūs te visi ar to trolli sandru tik aktīvi diskutējat? No avatārā esošajiem pupiem nevarat atrauties?! :)

+7
-10
Atbildēt

5

    ilmisimo > Alise 20.09.2014. 17.45

    Austras koks …. No avatārā esošajiem pupiem nevarat atrauties?! :)

    __________________________

    Laikam jau nevar.

    Tas nekas,ka no plastmasas.

    Kā tu cileks te ieskaties- publika aizrautīgi diskutē ar troļļiem.

    Būt labāk vešūzī veļas rulli izlamājuši. Vairāk jēgas.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Cilvēcības vergs. > Alise 20.09.2014. 22.28

    Sarkano lukturu rajonā neesi piehaltūrējis par ārā metēju?Tu te parādi nekomandē, kuram ar kuru runāt.Sandra ir pipariņš,kas piedod asumu,takš to – nelēkā.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Alise 21.09.2014. 11.39

    Credo Sarkano lukturu rajonā neesi piehaltūrējis par ārā metēju?

    _____________________

    Ak atcerējies gan gan- kā izlidoji vēķšēdams un spirinādamies?

    Nekā personīga. Tāds darbs.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 21.09.2014. 15.27

    Credo

    Sarkano lukturu rajonā neesi piehaltūrējis par ārā metēju?

    ______________

    Kas pidariem bija meklējams Sarkano lukturu rajonā?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Alise 21.09.2014. 15.43

    Kas ir,proktolog?Esi uzbudinājies un meklē vietu kur atbrīvoties?Tev smags darbs rakāties pa anālajām atverēm,pēc tam spiediens uz smadzenēm ar nesaturēšanu.Tu pēc tam rokas mazgā vai tikai pēc Āboltiņas bildes aplūkošanas?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 20.09.2014. 10.21

Normunds Es to vairāk par “mākslinieka” smērējumu, nekā Jūsu komentāru.

Normi! Smērējums tas ir šajā gadījumā pilnīgi nepiemērots vārds. Izklausās gandrīz kā krievu mazņjā. Ļoti neprecīzs apzīmējums, mākslinieks ir ielicis zināmas pūles, to drīzāk varētu saukt par nemākulīgu kricelējumu, par ķeburiem vai švīkājumu. Smērējums ir drīzāk kad tava mamma nobrauc kaut kur pa palodzi ar netīru trauku lupatu. Būsim apdomīgāki lietojot savu latviešu valodu.

Pīpēšana arī ir nejauks un pagalam nelāgs paradums

+12
-1
Atbildēt

1

    dace_ampermane > dace_ampermane 20.09.2014. 11.31

    Normi, palielināju tavu bildi un ieraudzīju tur mazu, bālu bērna sejiņu aiz taviem dūmu mutuļiem ! To sauc second hand smoking, vai tu par nabaga bērnu nemaz nedomā?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 20.09.2014. 00.03

O-bana !!!!!!!!!!

KAS TA TAS TE PAR USSSTRAUKUME TĀDE DĒLJ KO … ka kāc ko no sirc ??? – nu … a, ja no aknām vai no d. – ????????????

– Un kas par fantastic impresionistic Bilde-SandreJ. ?

– Kur interesanti iekš “ir” pēc liel pārtraukum ielūkoties – … būtu varbūt, ja nebūtu tik kaut kā … “na ljubitelja” – nav jau nekā tāda … fontanējoša :P

+4
-2
Atbildēt

0

sarmitelinde 19.09.2014. 14.36

debess – vēl viens – rējējs un kodējs.

Man kaimiņiene reiz teica, ka man zobi kā pērles izskatoties. Tpu, tpu , tpu – ka nenoskauž. Būs jāpārstāj sevi lielīt, paši vainīgi ja mani novērtēt nespēs.

+9
-17
Atbildēt

8

    nitrat > sarmitelinde 19.09.2014. 23.01

    Un vēl viens komentārs “talantīgajā” vatņiku elites vienības garā. Laikam jau šis intelektuālais portāls patiešām prasa papildspēkus. Murgus VDK stilā mēs jau esam novērtējuši kaut vai tā paša Urbanoviča izpildījumā, kurš lasa kā no kompartijas ābeces. Izskatās, ka arī Ušakovam tā pati skola (tikai vēlāk absolvējis). Savukārt Sudrabai jālūdz sava čoma Šlesera palīdzība, jo varbūt ar Stendzinieku var ko sabīdīt…ja vien tas jau nav izdarīts.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 20.09.2014. 00.01

    Aiz Sudrabas neredzi Vienotības gazpromizatorus Zaķi, Kamparu, Āboltiņu, Smiltēnu, Čigāni, Kalniņu, Kārkliņu u,c. gazproma performanču atbalstītājus.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    inesite15 > sarmitelinde 20.09.2014. 00.15

    >Normunds

    … un Gitler, un Kartāgas dedzinātājus un letiš strēlniekus, kas komuņizmu stādīja …….. – tas tā – garāmejot – kaut kā … :DDDDDDDDDDD

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 21.09.2014. 10.25

    ….Sveika, Sandra!…

    ….ja būtu kas sakāms Tev personiski, bez jautro bāleliņu līdzdalības – drīkstu izmantot Tavu e-pasta adresi, ko esi publicējusi pie raksta par Gundegu Repši?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > sarmitelinde 21.09.2014. 13.01

    Prieks, ka zanE beidzot atradusi sev radniecīgu dvēseli, būs iespēja sniegt savstarpēju atbalstu un mierinājumu satrauktajām dvēselēm:):):)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 21.09.2014. 15.25

    lno

    Prieks, ka zanE beidzot atradusi sev radniecīgu dvēseli

    ___________

    Kur autoostas zanEi vēl radniecīgākas, kā pederasti: nulles uz dzēris?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 21.09.2014. 17.32

    Zane, sveika, raksti, protams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 21.09.2014. 18.03

    …paldies!… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 19.09.2014. 13.28

debess, debess – kā tāds kranču bars! Es nespēju katram iespert. Skrienat riedami vien tālāk.

Toties man ir labs nosķanojums, nolēmu vakarā sev uztaisīt putkrējumu ar svaigām brūklenēm. Debešķīgi. Dažreiz ēdiens var būt lielāka bauda kā sekss.

+4
-18
Atbildēt

12

    andris902 > sarmitelinde 19.09.2014. 13.30

    …Sandra….Egils Līcītis tā skarbāk izteicies par jaunavas Sudrabas pielūdzējiem…Tev nepatiks, bet iesaku tomēr izlasīt:

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/egils-licitis-sudrabai-aste-gaisa.d?id=44991330

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    nitrat > sarmitelinde 19.09.2014. 13.34

    Jā, Sandriņ, ļoti sievišķīgi izteicies, tikai neviens Tavām fantāzijām netic, ņemot vērā, ka esi tāda pati sieviete, kā Ločmelis demokrāts :)

    Atkal Tevi nolika uz lāpstiņām, bet Tev jau tā ir ikdiena. Kad izdomāsi vēl kādas ticamas muļkības, tad droši piekāp un mēs Tevi atkal noliksim pie vietas.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.09.2014. 13.40

    Sveika Zane. Nē, negribu. Es izlasīju interviju ar Gaidi Bērziņu, tad visus šos komentārus un man negācijas pietiek. Es jau rakstīju – es balsošu par Bordānu. IR – tā arī nav ieivietojis interviju ar Bordānu.Kāpēc?

    Tagad jāmeklē pozitīvais. Iesaku kaut ko labu un gaišu – kādu skaistu dzejas rindu, lai iet pat kaut kas sentimentāls un banāls – galu galā – ik pa reizei var atļauties arī kaut ko tādu.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.09.2014. 13.56

    liecies nu mierā Putler. Par svastiku man nestāsti – etnogrāfiju un folkloru esmu studējusi gan tepat Latvijā pie Grota Andra, gan pie profesora Semsdorfa Oslo. Pie Grota četrus gadus dziedāju, Baltica festivālos piedalījos. Man ir autentisks tautastērps. Grots man neļāva vainadziņu likt, bija lakatiņā jāstaigā, bet man patīk vainadziņā – man smuki izskatās.

    Vēsturē man ir divi maģistra grādi un to noteikti zinu labāk par vidusmēra IR komentāru rakstītājiem. Nezinu – kā lai vēl sevi palielu.

    Varbūt pietiek ar. Zini – no salduma kādreiz dūša apskrienas. Mani uzcienāja ar Saudi Arābijas datelēm – divas apēdu – saldums visai dienai, ja vēl trešā – tad paliktu nelabi.

    Nu tā kaut kā.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    dzintarz > sarmitelinde 19.09.2014. 14.11

    “Vecmāmiņ, vecmāmiņ kāpēc tev tik gari un dzelteni zobi?”

    Entonijas iela aiz izmisuma palaidusi nākošo brigādnieka avataru – SandruJ.

    Standartkomplekts:

    Divi maģistri, vainadziņš, tautastērps..

    +20
    -11
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.09.2014. 15.05

    kāds bezstils, vismaz tad vilka bildi būtu ielicis. Ai, nu labi. Vai nav vienalga galu galā

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    nitrat > sarmitelinde 19.09.2014. 22.55

    Njā, tie Kremļa stāstiņi kļūst aizvien profesionālāki, īpaši jau ņemot vērā faktu, kad ar divām augstākajām Latvijā reizēm var noslaucīt vienu vietu, ja tas ķobis nav radīts praksei un realitātei (kā Sandras vai Sandra gadījumā). Tie teksti jebkurā gadījumā atgādina vienīgi profesionālu vatņiku sacerējumus, no kuriem daži labi te lielījās, ka segvārdu ziņā grasās pārspēt Čehovu vai kuru tur krievu rakstnieku.

    Balsos par Bordānu, bet tajā pašā laikā imponē Sudraba…tas jau izklausās pēc kaut kādiem delīrija murgiem. Lai neredzētu cauri Sudrabai ir jābūt sodītam ar kādu garīgu atpalicību.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > sarmitelinde 19.09.2014. 23.57

    zanE …Sandra….Egils Līcītis tā skarbāk izteicies

    ==============vhū ze fak ir egils līcītis?

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > sarmitelinde 20.09.2014. 07.23

    Debešķīgi. Dažreiz ēdiens var būt lielāka bauda kā sekss.

    —————————————–

    Tad tev nekam nederīgs partneris, un labu seksu tu vienkārši neesi redzējusi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 20.09.2014. 09.26

    džeri,labrītiņ. Vīriešiem ir tāda dzimumīpatnība, viņi vienmēr uzskata,ka viņi visu vai gandrīz visu zin labāk par sievietēm. Tagad man ir skaidrs,ka esi vīrietis. Visīstākais, jo – varbūt Tu arī zini kaut ko vairāk kā es par labu seksu, bet ne jau par putukrējumu ar odziņām. Par to ir runa. Saproti tagad?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 21.09.2014. 15.20

    SandraJ

    Es jau rakstīju – es balsošu par Bordānu.

    _________________

    Čekas sunīte par čekas kurmi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 22.09.2014. 09.29

    Labrītiņ mīļais rostin. Kā Tu šorīt jūties?

    Zini, nevaru apgalvot,ka es par Tevi ļoti nervozēju vai kaut kā pārdzīvoju, tomēr mēdzu iedomāties par tevi – tas gan.

    Lūk, es pieņēmu lēmumu,ka tik reizes, cik tu mani rupjos vārdos nosauksi, tik reizes tu man skūpstīsi roku un kāju pirkstiņus un lūgsi piedošanu. Es būšu žēlīga, nebaidies. To visu mēs izdomāsim tā mierpilni un cieņpilni – tā,lai ir pēc būtības. Es pie kāda pedikīrmeistara aiziešu, lai sagatavo manas pēdiņas – daudznomītās. Nu tā – lai viss tur būtu dziļi ētiski un estētiski.

    Lūk. Svētīgu Tev dieniņu un visu nedēļu. Saudzē sevi, lūdzu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Inese 19.09.2014. 12.47

Incanti, kāpēc tādas paniskas bailes no Sudrabas?

+4
-25
Atbildēt

18

    nitrat > Inese 19.09.2014. 12.57

    Tieši dēļ Tavām simpātijām, jo tas liecina, ka jums abiem viens saimnieks. Sudraba reti redzama cienījamu personu sabiedrībā. Turklāt savulaik tiesājās ar Šleseru, bet tagad jau bučojas. Un par Šleseru man diez vai ir jāstāsta.

    +22
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Inese 19.09.2014. 13.04

    nu kā ir – ja pie varas esošās partijas nav spējušas pildīt savus solījumus, tad pie varas nāk jaunas partijas, jauni līderi.

    Lieta ir tik gaužām vienkārša.

    Un man ir grūti , neiespējami saprast kāpēc nodokļu optimizētājs Zaķis, Lukašenko pielūdzējs Naudiņš, salto meistare Broka utt. utjprj. būtu cienījamāki par Sudrabu un viņas draugiem. Tāpēc ,ka krievi , ka nepilsoņi ? Vai tad krievi un nepilsoņi Latviju ir noveduši pie tiesiskā sabrukuma? Vai tad ne pati Broka grib sūdzēt savu valsti tiesā par beztiesiskumu?

    Saki paldies, ka ir tāda Sudraba , uz kuru tagad visus rīda un pucina. Un ar kuru baida. Tas ir tik sasodīti čekistu stilā, un Ločemele vēl brīnās,ka es latviešus par čekistu lielnāciju dēvēju. Nu bet kas cits tad tas ir ?

    +5
    -26
    Atbildēt

    0

    nitrat > Inese 19.09.2014. 13.10

    Čekistiem nav tautības. Un fakts, ka Kremļa kranči ir labvēlīgi Sudrabai, ļoti daudz ko pasaka bez vārdiem. Secinājumus izdarīsim paši. Bet krievi var asimilēties un viss būs kārtībā. Lai ceļa valsts labklājību, vai lai vācas, ja kaut kas nepatīk. Jau tā 50 gadus kopā ar Kangariem mūs gānīja un ierobežoja.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Inese 19.09.2014. 13.10

    tev, aļeksandročka jābrauc uz hitlerisko krieviju

    +19
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 19.09.2014. 13.25

    …jo tur nav ne ne nodokļu optimizētāju, ne Lukašenko draugu, neviena salto meistara. Tur dzīvo (vismaz pie varas ir) cienījami vien ļaudiis, godīgi un miermīlīgi. Latviešiem būtu mūžīgi jāsarkst, ja tie sevi ar tiem salīdzinātu un utt. utjprj, būtu bariem vien jāseko Sudrabai, kas mums jau rāda ceļu uz plaši atvērtiem Krievijas apkampieniem. Taisnā ceļā un nekurnot, draugi.

    +21
    -12
    Atbildēt

    0

    nitrat > Inese 19.09.2014. 13.31

    Tieši tā! Barosim Krieviju kā PSRS laikos, pretī neprasot neko, un kalposim krievam nekurnot! Vismaz Kremlis domā, ka tā mums būtu jādara. Un ko domājam mēs? Turpinām tirgot TUA KF pilsoņiem?

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    Evita > Inese 19.09.2014. 14.43

    Tas nav bailes, vienkarsi pietiek jau ar vienu Krievijas projektu SC, otrs nav vajadzigs, jebkuram domajosam cilvekam.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Evita > Inese 19.09.2014. 14.52

    Sandra, runa nav par atseviskiem cilvekiem, bet gan par idelogiju, ja runa ir par partijam,balsojot es noteikti izsvitrosu Zaki, vai Naudinu ja man bus tada iespeja, un idealu partiju nav, jebkura vienmer atradisies kads, kas nav pienemams, tacu velreiz atseviski cilveki neko nenozime, protams partiju reakcijai butu jabut savadakai, gan uz Zaki, gan Naudinu, tacu tas ir politiskas kulturas jautajums, lidz kuram vel jaaug jebkurai musu partijai.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Inese 19.09.2014. 14.57

    Andri, piedod, bet kur tu redzi ideoloģijas? Nu kur?

    Nu es eju VCVK mājas lapā un lasu partiju programmas , viņas taču visas ir gandrīz vienādas.

    Tagad varas partija ir Vienotība. Kā Tu vērtē Straujumas paziņojumu,ka karš ir karš, bet bizness ir bizness un tāpēc Latviju turpinās izpārdot Krievijai. Šajā numurā izlasīji par LM pircējiem? Sasodīts – ja mani Putinam pārdod Vienotība un NA – tas ir labi un pareizi, ja to dara Saskaņas centrs vai Sudraba – tad tas ir slikti.

    Zini – skrien pa gaisu ar tādu savu ideoloģiju un jo tālāk , jo labāk.

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 19.09.2014. 17.13

    Tevi satrauc Latvijas izpārdošana, Sandra? Kaut vienu mājienu, ka Sudraba to nedarīs? Man ir aizdomas, ka viņa to taisās darīt “optom”, kā saka krievi. Nav ko ākstīties, pārdodot pa daļām. Visu valsti reizē un lieta darīta.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    nefratete > Inese 19.09.2014. 17.30

    Citēju SandraJ:

    “piedod, bet kur tu redzi ideoloģijas? Nu kur? ”

    Citāts no Sudrabas partijas priekšvēlēšanu programmas:

    “izveidojot tautas vēlēta Valsts prezidenta institūtu”

    Konkrēts, no citu partiju programmām atšķirīgs solījums, kurš Latvijas īsās demokrātijas pieredzes ietvaros manā skatījumā ir pirmais solis uz autoritāras valsts izveidi. Manā skatījumā pilnīgi pietiekams iemesls lai šo es par šo partiju pat ļaunākajos murgos neiedomāts balsot.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 19.09.2014. 17.51

    Unabomberz, tu vispār kaut nedaudz kaut kam seko līdzi? ;) Par piemēru, Vienotība”, ZRP un NA, izveidojot “reformu un tiesiskuma koalīciju” paredzēja ko? Pareizi, “Tautas prezidenta ievēlēšanas un pilnvaru modeļa un likumprojektu izstrādāšanu un saskaņošanu; mēs atbalstīsim tautas ievēlēta Valsts prezidenta institūciju, pieņemot nepieciešamos likumus un grozījumus Satversmē saskaņā ar Pielikumu nr.1.” (skat. 10.10.2011. vienošanos: http://reformupartija.lv/wp-content/uploads/2011/10/10-10_final.doc) ;)

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Inese 19.09.2014. 17.55

    mīļā betij, Tu esi apmaldījusies notikumos. Latvija jau ir izpārdota. Pastāsti man, ko tad Sudraba vēl pārdos? Nu ja – mani un Tevi, skaļie puiši paliks tepat fona taisīšanai.

    Betij, Betij – un kas tevi dīda? Skaista kleita, puķes , ko vēl var vēlēties. Man ne puķes , ne kleita – tik vien kā kailā dzīvība. Nu ja – laikam jau tieši tāpēc no Sudrabas tā nebaidos, kā TU.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Inese 19.09.2014. 21.28

    Ja Martini līdz staklei, tad kailā dzīvība ir no dzeršanas. Es to kā alkoholiķis alkoholiķims saku…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    nitrat > Inese 19.09.2014. 22.58

    No Sudrabas nav jābaidās, viņa vienkārši ir jātur aizgaldā kopā ar [ne]saskaņas rukšiem un citiem lopiņiem (tais skaitā “neiznīcināmajiem” jeb “podā nenolaižamajiem”). Viss liecina, ka saimnieks visiem viens.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    nefratete > Inese 20.09.2014. 00.16

    Ločmeli, vai es kaut kur minēju, ka balsošu par šīm partijām?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Inese 20.09.2014. 09.31

    ja tu būtu alkoholiķis, tad zinātu,ka martini ir jaunu meiteņu pārtijdzēriens, nevis alkoholiķu izvēle.

    Man ir savi kritēriji – kad man glāze ar alkoholu iekvēlinās vairāk kā tās pasniedzējs, tad sapratīšu ,ka laiks ārstēties, kamēr tā nav – tikmēr baudu noreibšanu – nenormāli patīk.

    Man ļoti patīk reklāma Rīgas Laikā – es nekad neesmu dzērusi šampanieti pirms brokastīm, brokastīs jā, bet pirms …

    Problēmiņa tikai tā,ka man labāk par šampanieti garšo sarkanvīns – debess un zemes, dienas un nakts, saules un mēness savienošanās brīnumauglis.

    Labi, jāiet dienas darbos – nekad nevar zināt cik labi tāda diena beigsies – varbūt noreibšu – lēni un smaidīgi un seksīgi.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > Inese 21.09.2014. 15.18

    SandraJ

    ja tu būtu alkoholiķis, tad zinātu,ka martini ir jaunu meiteņu pārtijdzēriens, nevis alkoholiķu izvēle.

    _________________

    Padalies vēl, alkaša, ar savām atklāsmēm!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 19.09.2014. 12.25

Un kāpēc nav Iesalnieks nacistu formas tērpā kāškrustiem rotājies, uz vēlēšanām skrienošs, parādīts?

Nacistu armija laikam bija pēdējā, kura vismaz armijas formas prata vīriešcienīgi nēsāt.

+13
-21
Atbildēt

7

    nitrat > sarmitelinde 19.09.2014. 13.00

    Nacisms Latvijā nav aktuāls, jo šķiet neviens latvietis nekad nav sastāvējis nacistu partijā, vai vismaz nekas par to nav dzirdēts. Hitlera armijā bija arī daudz žīdu, bet par to jau Ždanoka un Pliners neko nezina, vai ne?

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.09.2014. 13.07

    toties Iesalniekam patīk spēlēties ar kāškrusta zīmi – zīmi ,kas simbolizē miljonu cilvēku mokpilnui nāvi. Bet diženajiem latviešu patriotiem jau tas ir pie kājas. Viņi lūk pie pirmpamatiem atgriežoties. Savu vēsturi pat 70 gadu senu nav ne izdikustējuši, ne izpratuši, bet kad ar kāškrustiem jāskraida – tad gan šiem ir zināšanas.

    Un tad nu grib Izglītības ministriju vadīt. Tiesu sistēmu sagrāvuši, nu skries iznīcināt vēl to,kas izglītībā turās – grīļojoties, bet turās.

    Lūk, putleriņ, kā es domāju

    +13
    -21
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 19.09.2014. 13.14

    SandraJ

    toties Iesalniekam patīk spēlēties ar kāškrusta zīmi – zīmi ,kas simbolizē miljonu cilvēku mokpilnui nāvi.

    ______________

    Nē fašistu kuce. Kāškrusts ir sensens baltu svētuma simbols, ko tūkstošu gadu laikā pieņēmušas neskaitāmas tautas visos kontinentos un kas ir lielisks sargs pret visādiem mošķiem un nešķīsteņiem. Mana tauta var būt lepna, ka Hitlers, kurš aplauza Staļina un viņa aziātu – cilvēkēdāju sapņus pierīties eiropiešu asinis vēl 1941. gada vasarā, izvēlējās mūsu simbolu.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    nitrat > sarmitelinde 19.09.2014. 13.16

    Iesalnieks nekad nav bijis īsti gudrs, bet tas nekādi nemaina vēsturi, kurā tas pats Latviešu leģions savā pastāvēšanas laikā nevienu noziegumu nav pastrādājis. Un nacismu kā tādu Latvijā neviens neceļ godā, kamēr par komunistiskā terora upuriem katru gadu ņirgājas ar dzīrēm un orģijām pie Okupācijas kauna staba.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    nitrat > sarmitelinde 19.09.2014. 13.19

    Un kas attiecas uz svastiku, tad to nacisti aizņēmās no komunistiem, kad tie tomēr pārgāja uz piecstaru zvaigzni. Svastika joprojām tiek godāta Indijā. Un jā, tas ir neatņemams simbols, piemēram, baltu un slāvu kultūrā. Krievijā svastika vienmēr tikusi izmantota.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > sarmitelinde 19.09.2014. 17.22

    SandraJ toties Iesalniekam patīk spēlēties ar kāškrusta zīmi

    ____________________________

    Nevis ar kāškrustu, bet Ugunskrustu, Pērkonkrustu! Un Iesalnieks par to ir pelnījis vismazāk pārmetumu, jo tas nav pilnīgi nekas slikts, tieši otrādi.

    https://therealriga.files.wordpress.com/2013/10/0.jpg

    http://spoki.tvnet.lv/vesture/Ugunskrusts/415348/1/2

    http://spi4.itvnet.lv/upload/articles/41/415348/images/Ugunskrusts-14.jpg

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

Mārtiņš 19.09.2014. 12.22

Dažu partiju nosaukumi vien ir ko vērts!

Vairāk derētu pašdarbības pulciņiem!

+27
-5
Atbildēt

4

    efeja60 > Mārtiņš 19.09.2014. 15.06

    Amorāls melnais PR no jenotu rupora.

    +3
    -27
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > Mārtiņš 19.09.2014. 15.56

    Ei, nu ei!

    Tas pat nav smieklīgi! Tantiņu / onkulīšu iemānīšanai? Visi esma – no sirds Latvijai, bet esma, kur esam. Sauklīši bez seguma….

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Mārtiņš 19.09.2014. 23.55

    Es to vairāk par “mākslinieka” smērējumu, nekā Jūsu komentāru.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > Mārtiņš 22.09.2014. 13.48

    Atvainojos!

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga > gundega_heiberga 22.09.2014. 15.51

Dusmojos uz brūkošo exploreru, bet redzu – ar murdiem iet labāk punktus lasīt kā makšķerēm.

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam