jā un par latviešu Maidanu – jaunais puisis laikam nelasīja,bet bija informācija, ka polcijai par cik tur simtiem tūkstošiem jau ir nopirkti ūdensmetēji – nu priekš tā brīža,kad nabagi sāks trakot. Tā kā par visu ir padomāts un par visu jau ir gādāts. Aizsardzībai pigu, tautai pretvēža zālēm pigu, bet demonstrāciju apspiešanai – gan trenētu puiši, gan dārgas un efektīgas iekārtas. Ne velti esam čekistu lielnācija. Viss notiek.
Kur ir Kursīte, Rībena – abas lielmutes,kas skaļi brēkdamas un lamādamās no vienotības skrēja uz NA – kur viņu attieksme par valstī notiekošo? Sēž savās lepnajās mājās un nekust no vietas, ka kāds tik viedokli nepajautā un ka tik ko bosiem pa prātam nepasaka?
Šoreiz, visi jautājumi un “atbildes” pie NA! Kā tas nākas, ka Latvijā, kaut ko likvidējot, var nopelnīt vairāk, nekā ražojot? Tas pati Latvijas Krājbanka, administratori kļūst par miljonāriem, bet R.Pauls, kas godīgi pelnīja ar savām dziesmām, saņems 0 Kas johaidī notiek? Kā var būt ka sistēmā “roku roku mazgā”, līdz ar to, neviens neko nevar padarīt? Kas tas par “likumīgo reiderismu”? Jums ko Ukraina ar savu korupciju, neko nemāca?
Man šokēja Siguldas tiesneses vārdi “ja likumdošana tāda kāda ir, ko es varu tur darīt” un neskatoties uz daudziem pārkāpumiem, viņa vēl strādā… Laipni lūgti uzņēmēji Latvijā!
Ar Dievu jaunas darba vietas! Nacionālisti ir divkoši, no vienas puses viņi ir par darba vietu radīšanu latviešiem, bet no otras puses, visu dara, lai no Latvijas vairāk izbrauktu!!!
Jā – iesaku noskatīties 100 gr kultūras raidījumu.To,kurā bijušais VDK šefs Johansons apgalvo,ka inteliģences pārstāvji, Trešās Atmodas vadītāji paši pie viņa prasījušies uz vizītēm, lai konsultētos par Atmodas virzīšanas lietām, koVDK atļaus un ko nē.
Ļoti vērtīgs raidījums – par tiem, kuri iedrošinās runāt tautas vārdā, tautu nicinot un naidojot un nīcinot.
Lūk, NA, Vienotība – kur esat noveduši valsti, tās eonomiku. Visīstākais bandītu karš, absolūts tiesiskais nihilisms.
Un kāds mani visu laiku baida ar Putinu. No savējiem plēsējiem jābaidās, no tiem,kas mūs jau tikpat kā iznīcinājuši – legāli – kā mēdz tagad teikts – likuma ietvaros.
Ārvalstu kapitāla uzņēmumi iznīcina vietējo ražotāju (12)
12.septembris 2014 11:31
Divi ārvalstu kapitāla uzņēmumi – „Dobeles dzirnavnieks” un „Rīgas dzirnavnieks” ar sagrozītu informāciju tiesā panākuši Mores pagasta zemnieku saimniecības „Zemzari” aktīvu arestu, kas neļauj vietējam uzņēmumam pildīt ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesu (ĀTAP) un draud novest pie uzņēmuma likvidācijas. Ir aizdomas, ka tas tiek darīts mērķtiecīgi, turklāt iesaistot plašsaziņas līdzekļus, lai izrēķinātos ar vietējo ražotāju.
«Dobeles dzirnavniekam” aizdomas par tiesneses un maksātnespējas administratora darbību parādnieka interesēs
Nekā personīga/TV3
Šodien, 19:25
Uzņēmumam «Dobeles dzirnavnieks» radušās aizdomas par maksātnespējas administratora un tiesneses darbību saskaņošanu. Kāda zemnieku saimniecība palikusi lielajam graudu pārstrādātajam parādā ievērojamus līdzekļus, taču tā vietā, lai parādu atdotu, uzņēmēji izmantojuši shēmu ar valsts amatpersonu līdzdalību, lai nauda nebūtu jāatdod, uzskata «Dobeles dzirnavnieks».
Jebkuram tikumiskam cilvēkam, ne tikai žurnālistam, ir jāatbild par saviem publiski izteiktajiem vārdiem. Visatļautība vārda brīvības vārdā – tas ir ceļš uz nekurieni, jeb pareizāk, tas ir ceļš uz demokrātijas galu. Sabiedrībai, savā iekšējās tikumības evalūcijas gaitā, ir jānonāk pie atziņas, ka vērst pret otru vārdu, tas ir tas pats, kas vērst pret otru pielādētu ieroci. Tas ir jādara apzināti, trīs reizes pārdomājot, vai esi šajā brīdī ” skaidrā” :) Ja izsaki vārdu, tam jābūt pamatotam ar faktiem, ir jābūt 100% pārliecībai, ka šie fakti atbilst patiesībai. Ja aiz neuzmanības tu nogalini cilvēku ar pistoli, tevi soda. Ja ar nepārbaudītiem faktiem, vai vēl trakāk – apzināti saceltiem meliem kaitē cilvēkam – šādu rīcību mēdz saukt par vārda brīvību :) Ja vēlam labu savai valstij, tad šāda situācijai, kad ļauži viens otru drīkst apmētāt ar nepārdomātiem vārdiem, ir jāizskauž.
Tas par attieksmi pret pašu vārda brīvību. Ja konkrēti par šo tiesas procesu, tad tas ir normāli, ka cilvēks, kurš jūtas apvainots, griežas tiesā. Cita lieta, par to apķīlāšanu, tas ir garām. Ja procesa gaitā izrādīsies, ka žurnālists ir apmelojis personu, kura pēc tam ir žurnālistu iesūdzējusi tiesā, tad par nodarījumu ir jāatbild žurnālistam, kā konkrētai personai, nevis žurnālam. Vēršanās pret žurnālu, viena žurnālista darbības dēļ, tā tiešām, manā uztverē, ir vēršanās pret vārda brīvību.
Es zinu tikai vienu situāciju, kurā reāli darbojas kolektīvā atbildība un tās ir vēlēšanas. Citkārt – katrs cilvēks atbild tikai un vienīgi katrs par sevi.
Vēršanās pret žurnālu, viena žurnālista darbības dēļ, tā tiešām, manā uztverē, ir vēršanās pret vārda brīvību.
________________
Par Ozoliņa vai Sprances sistemātisko ķengāšanos portāla slejās, viennozīmīgi ir atbildīgs arī izdevējs. Cita lieta, ja tā būtu bijusi tikai vienreizēja diareja.
Latvijas valsts 20 gadu laikā ir pilnībā korupcijas saēsta un ir valsts, ko pārvalda absolūti amorāli politiķi.
Par to liecina attieksme pret medicīnu, tātad, cilvēku veselību, attieksme pret invalīdiem, bērniem, pensionāriem, tātad, visneaizsargātāko sabiedrības daļu, kas arī liecina, cik civilizēta ir valsts.
Toties visprivilēģētākās kategorijas šeit ir amatpersona, birokrāts un bagāts blēdis ar sakariem “augšās”, 20 gadu laikā neviens no šīs te kategorijas gandrīz vai viskorumpētākā ES valstī tā arī nav ne par ko sodīts, un var darīt, ko grib, šīs kategorijas raksturo absolūta bezatbildība un nesodamība.
Par “tiesiskumu”, kas šeit valda, viss jau pateikts augstāk, bet, tas viss nevienu no politiķiem neintersē.
Tāpēc jau daudzi tiešām laimīgi, ka tikuši projām no šīs valsts, un var dzīvot un strādāt normālās valstīs, kur viņi nejūtās pazemojoši un nevienam nevajadzīgi, bez tam redz, ka tur valdība tiešām strādā tautas labā un politiķi nav korumpēti, atgriešanos Latvijā viņi salīdzina ar atgriešanos zaņķī.
Un, ļaunākais, ka kādus politiķus, kuri varētu būt labāki, pat nemana, pat īsti baslsot nav par ko, tikai pēc mazākā ļaunuma principa, tā ka perspektīva arī nav manāma.
jā un pavisam nikns noskaņojums man ir pret to sabiedrības daļu , kura sevi sauc par inteliģenci. Kura ir uzurpējusi varu tautu lamāt par lopiem, par stulbeņiem, lumpeņiem un acīmredzot tieši tāpēc – runāt tautas vārdā – piemēram, lūdzoties Merkelei , lai glābj pašu tautiešu korumpantu izzagto Latviju no krievu agresijas.
Bet kur ir inteliģence – tā pati Māra Zālīte, Langa, Repše un visas viņu draudzenes,kad tauta ir nevis jālamā , bet jāspriež kā izdzīvot, kā panākt, ka sasodīti politiķi mūs dzīvus neaprij? Kur ir inteliģences gara gaisma šādos brīžos?
Nezinu – nupat jau uzstājos kā tāda Kasandra, bet manā sapratnē ir tā ,ka tieši politiķu korupcija ir mūsu tautas vēzis,kas saēd mūsu organismu, aprij mūsu enerģiju, nākotni, bet inteliģences nespēja – var teikt – tikai atsevišķi uzplaiksnījumi – lūk tā ir jau tā garīgā nespēja, mazspēja, impotence.
Kaut kad šķirstīju IR žurnālu – tur bija bildes ar kādu tur IR domubiedru tusiņu – vairums no domubiedriem bija simrgalvji un simrgalves. Jūs apzinaties kā tas ir, kad tautai nav jaunatnes, nav jaunās paaudzes?
Manas atvases ir ārzemēs – interesanta būtu aptauja – cik IR lasītājiem bērni vēl palikuši Latvijā un cik paši no rakstītājiem vēl ir Latvijā.
kas mani tā kā satriec un satriec un nebeidz satriekt. Tikko biju Ukrainā- pamatā Kijevā. Un variet iedomāties – tur mudž no0 latviešiem – eiroparlamnetārieši un eirobirpokrāti un Latvijas ierēdnīši. Sasodīts- šitā zagļu, korunmpantu valsts tagad māca ukraiņus kā dzīvot godīgi un taisnīgi un kļūt par ES – teiksim poētiski – ģimenes locekli. Nē nu ja uz pasaules ir maucība, tad tieši šie fakti ir maucība. Man ir grūti to ar savu pasaules izpratni pieņemt.
Un turpinu turēties pie savas sazvērestības teorijas – Vienotība klusē kā padomju partizāni viena iemesla dēļ – nacionāļi ir apsolījuši neiebilst parex iztirgošanai – vienotības draugiem.
Izlasīju jauno RL – man ļoti ļoti patika. Tur tādas filosofiskas domas, bet viena no tām – ļaunā Krievija un ļaunais Putins. Un ka es saku – Latvija ir sapuvusi , vēža saēsta valsts. Šis gadījums ar IR aktīvu arestu, ar bezitiesiskuma trimufu – tā ir tikai tāda viena slimības pazīme. Valstij jau miesas nav- tā kas ir – tā ir dziļi slima, pat neticu,ka vairs ārstējama. Uzņēmīgākie aizmukuši – laimīgie.
Skaidrs,ka pasaule mainās – jo ja tā nebūtu – tāda legālo valsts atbalstītu bandītu patvaļa nebūtu iespējama.
Līmējiet mironim jaubnus plāksterus – t.i. – raksatiet jaunas preambulas un sakiet skaistas runas sausām mutēm. Es drīzāk sākšu ticēt Putinam, nekā latviešu politiķiem – cilvēkēdājiem.
Ieņirgšana par valsti un tās iedzīvotājiem Lemberga-Putina stilā! Kam tādam jānotiek mūsu valstī, lai mūsu politiķi beigtu par mums ņirgāties? Maidānam?
Nebūs Putina un viņa kuces, Zatļera, stilā. Tiem izdzimteņiem nāksies panikā mukt, kur acis rāda un rakties zemnīcās, līdz bads tos piespiedīs padoties.
… tiesnese uzdeva pretjautājumu: “Pat ja publicē fotogrāfiju kopā ar tarakāniem? Var arī tiesnesi ar čūsku, un var sagaidīt jebko?” (!) Lietas objektīvas uz vispusīgas izskatīšanas spilgts paraugs.
Pēc tāda jautājuma neatliek vieta šaubām, ka tiesnese sēdei gatavojusies rūpīgi.
MNA mafija uzvar! Ar tiesiskumu Latvija ar katru gadu paliek sliktāk. Tad korumpants par prezidentu, tad Eiropas līdzekļu izšķērdētājs, tiek pārvēlēti malumednieki un zagļi, policisti slepkavo cilvēkus… Cik tālu iesim, lai saprastu, ka tā nevar turpināties…
Un visinteresantākais- reāla tiesiskuma nodrošināšu neuzver nevienas partijas programma.., viss visām ir kārtībā..
andrejs – ko tu te tā ņemies, tāpat skaidrs, ka, lielā mērā, pie situācijas vainīgi tavējie totāli korumpētie un MNA nopirktie “vislielākie patrioti”, kas ilgstoši atbild par tiesu sistēmu, kas atsauca ministru Bordānu tāpēc, ka viņš gribēja ierobežot MNA patvaļu, un kuriem partijas ģenerālsekretārs ir ar MNA saistītais visiem zināmais un jau agrāk pieķertais blēdis Lūsis.
Mums tagad ar “patriotismu”, acīmredzot, saprot tiesu sistēmas sagraušanu un pārdošanos dažādiem blēžiem.
> dzeri, tev vai nu amnēzija vai kāda cita kaite. Nez cik reizes skaidrots, ka MNA pārtaisīšana par valsts amatpersonām uz doto brīdi nav iespējama, jo pakārtotie likumi tad būs pretrunā jeb veidosies kāzuss. Uz šo brīdi likums nosaka, ka MNA var būt arī advokāti. Savukārt advokāti bieži strādā ar ģimenes locekļiem vai citām sev pietuvinātām personām, kas nevarētu būt, ja MNA būtu valsts amatpersonas. Bordāns nelauzīja galvu par pavadošajiem likumiem, kā tie saskanētu ar viņa ieceri, gluži tāpat kā putlerzemē neviens neauluza galvu kā jaunizcepta ideja saskan ar kopējo likumdošanu.
kas atsauca ministru Bordānu tāpēc, ka viņš gribēja ierobežot MNA
_______________
Visas padibenes: pederasti un maukas zvēriski ienīda Bordānu, tāpat, kā pārējos NA biedrus, kamēr tas čekas kurmis nebija sašmucējies ar darbību citā partijā.
Varbūt paskaidrosi, kāds sakars šim tiesas lēmumam ar MNA?
p.s. par meliem ir jāatbild, kam taisnība, lai lemj tiesa. Vispār brīnos, kā superkomentētājs ozolings nav regulāri izvazāts pa tiesām, jo šī tipa “komentāri” ir melu, puspatiesību un fantāziju savārstījums. Par šķēles pakalpiņa morālajām tiesībām pamācīt un tiesāt citus es vispār nerunāju… :)
Tiešām neredzi kopsakarību starp to MNA Sprūdu, kas to prasību iesniedza, bet, izvairās no izskatīšanas pēc būtības, un to rakstu, par ko tā prasība iesniegta?
Tas ir korumpēo tiesnešu – MNA mafijas izaicinājums Saimai, Satversmei, un valstij.
Tas ir tiešs apdraudējums demokrātijai, un vārda un preses brīvībai.
Un tas liecina, cik milzīgi samilzušas problēmas Latvijas tiesu sistēmā, kur tiesneši savu neatkarību traktē, kā savu visatļautību, un iespēju nerēķināties ne ar Satversmi, ne ar ES normām, acīmredzot, motivācija tur ir pavisam cita, ne jau likums, un tas viss ir sekas vispārējai bezatbildībai un korupcijai, kas 20 gadus valda šinī sfērā.
Un, ja Saeima, tuvākā laikā, neatrisinās šo situāciju, tad mums tiešām nav valsts, bet, pat kaut kas sliktāks par t.s. “banānu republiku”.
Un tu pats saproti, kas notiek, vai tava domāšana nesniedzas tālāk par “redz, cik labi, kā viņi tam Ir iegrieza” ( neskatoties uz to, ka pats uzturies tai nemīlamajā Irā no rīta līdz vakaram)?
Tas ir korumpēo tiesnešu – MNA mafijas izaicinājums Saimai, Satversmei, un valstij.
_____________
Vai domāji maksātnespējas administratoru Haraldu Velmeru ar kuru kopā prokremliskie izdzimteņi, PR/V, faktiski, atsavināja valstij LM, tā uzmetot visus tā kreditorus?
Ko Lūsis un Sprūds tādu izdarījuši, izņemot to, ka ir no NA, nezinu. Varbūt tu, STS un zarnu infekciju perēkli, invaļid, pateiksi?
dzeris49. Neuztraucies, tikai paņirgājos, jo šis jau nav vienīgais kliedzošais gadījums. IR portālā nenogurstoši starpetnisko naidu kurina troļļu brigāde, par kuru nevienam ne silts, ne auksts, bet kad es iekopēju atsauci uz DP lēmumu sākt procesu par rakstnieka izteikām pēc Nepilsoņu kongresa iesnieguma, tad man uzbruka, ka esmu noilgojies pēc gestapo. Daudzi jūsmoja par “antifašistu” 16. martā sarīkoto provokāciju, varu tikai minēt kas sāktos, ja līdzīgi uzvestos kāda latviešu grupa…Kur bija saeima, kad Jākobsonu ievietoja trako mājā?
Vai tad koalīcijai tāds spēks pieņemt Tiesas veitā šo lēmumu.
piekrītu Džerim, jo likums taču mainīts.
Bez tam katram likumam atradīs caurumu pa kuru ielīst, lai dabūtu cauri kādu cūcību. Vai tad nu Muižniece arī nesēdēja ST līdz kamēr pēdējais piliens bija nopilējis viņas nepatikšanu kausā, bet, kas par vinnestu Vinetai, nestrādājot saņemt milzu algu? vai arī te, vainīga ir koalīcija, kas, ja pat gribētu nebūtu tiesīga iejaukties Latvijas tiesu varā! bet varbūt kādam škiet, ka valdība vai koalīcija visu var un tai jāvar, kā Putina režimā.
Vai tad likums nav jāizsludina prezidentam? Saeimas operativitāte šajā gadījumā izsauc sajūsmu tieši tāpat kā toreiz, kad Zaķa draugam vajadzēja eksportēt muslimu gaļu. Citi svarīgi likumi var gadiem gaidīt:)
betijacelmale. Malace! Es arī biju to palaidis gar ausīm, par to Tev publikas vētējums -2, droši vien tie bijuši vairāk, bet domubiedri noplusojuši. Šajā portālā azvien mazāk loģikas un jokus nepiedod.
Komentāri (57)
sarmitelinde 14.09.2014. 21.00
jā un par latviešu Maidanu – jaunais puisis laikam nelasīja,bet bija informācija, ka polcijai par cik tur simtiem tūkstošiem jau ir nopirkti ūdensmetēji – nu priekš tā brīža,kad nabagi sāks trakot. Tā kā par visu ir padomāts un par visu jau ir gādāts. Aizsardzībai pigu, tautai pretvēža zālēm pigu, bet demonstrāciju apspiešanai – gan trenētu puiši, gan dārgas un efektīgas iekārtas. Ne velti esam čekistu lielnācija. Viss notiek.
0
sarmitelinde 14.09.2014. 20.56
iekopēju kāda jauna puiša viedokli .
Bet kuru tas interesē, vai ne.
Kur ir Kursīte, Rībena – abas lielmutes,kas skaļi brēkdamas un lamādamās no vienotības skrēja uz NA – kur viņu attieksme par valstī notiekošo? Sēž savās lepnajās mājās un nekust no vietas, ka kāds tik viedokli nepajautā un ka tik ko bosiem pa prātam nepasaka?
Šoreiz, visi jautājumi un “atbildes” pie NA! Kā tas nākas, ka Latvijā, kaut ko likvidējot, var nopelnīt vairāk, nekā ražojot? Tas pati Latvijas Krājbanka, administratori kļūst par miljonāriem, bet R.Pauls, kas godīgi pelnīja ar savām dziesmām, saņems 0 Kas johaidī notiek? Kā var būt ka sistēmā “roku roku mazgā”, līdz ar to, neviens neko nevar padarīt? Kas tas par “likumīgo reiderismu”? Jums ko Ukraina ar savu korupciju, neko nemāca?
Man šokēja Siguldas tiesneses vārdi “ja likumdošana tāda kāda ir, ko es varu tur darīt” un neskatoties uz daudziem pārkāpumiem, viņa vēl strādā… Laipni lūgti uzņēmēji Latvijā!
Ar Dievu jaunas darba vietas! Nacionālisti ir divkoši, no vienas puses viņi ir par darba vietu radīšanu latviešiem, bet no otras puses, visu dara, lai no Latvijas vairāk izbrauktu!!!
0
sarmitelinde 14.09.2014. 20.21
Jā – iesaku noskatīties 100 gr kultūras raidījumu.To,kurā bijušais VDK šefs Johansons apgalvo,ka inteliģences pārstāvji, Trešās Atmodas vadītāji paši pie viņa prasījušies uz vizītēm, lai konsultētos par Atmodas virzīšanas lietām, koVDK atļaus un ko nē.
Ļoti vērtīgs raidījums – par tiem, kuri iedrošinās runāt tautas vārdā, tautu nicinot un naidojot un nīcinot.
Tādi esam, ko darīt. Laikam neko.
0
sarmitelinde 14.09.2014. 20.18
pirmais ir no tvnet, otrais no kas jauns.
Lūk, NA, Vienotība – kur esat noveduši valsti, tās eonomiku. Visīstākais bandītu karš, absolūts tiesiskais nihilisms.
Un kāds mani visu laiku baida ar Putinu. No savējiem plēsējiem jābaidās, no tiem,kas mūs jau tikpat kā iznīcinājuši – legāli – kā mēdz tagad teikts – likuma ietvaros.
0
sarmitelinde 14.09.2014. 20.16
Kas jauns
Viedokļi
Ārvalstu kapitāla uzņēmumi iznīcina vietējo ražotāju (12)
12.septembris 2014 11:31
Divi ārvalstu kapitāla uzņēmumi – „Dobeles dzirnavnieks” un „Rīgas dzirnavnieks” ar sagrozītu informāciju tiesā panākuši Mores pagasta zemnieku saimniecības „Zemzari” aktīvu arestu, kas neļauj vietējam uzņēmumam pildīt ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesu (ĀTAP) un draud novest pie uzņēmuma likvidācijas. Ir aizdomas, ka tas tiek darīts mērķtiecīgi, turklāt iesaistot plašsaziņas līdzekļus, lai izrēķinātos ar vietējo ražotāju.
0
sarmitelinde 14.09.2014. 20.15
«Dobeles dzirnavniekam” aizdomas par tiesneses un maksātnespējas administratora darbību parādnieka interesēs
Nekā personīga/TV3
Šodien, 19:25
Uzņēmumam «Dobeles dzirnavnieks» radušās aizdomas par maksātnespējas administratora un tiesneses darbību saskaņošanu. Kāda zemnieku saimniecība palikusi lielajam graudu pārstrādātajam parādā ievērojamus līdzekļus, taču tā vietā, lai parādu atdotu, uzņēmēji izmantojuši shēmu ar valsts amatpersonu līdzdalību, lai nauda nebūtu jāatdod, uzskata «Dobeles dzirnavnieks».
0
buchamona 14.09.2014. 10.40
Jebkuram tikumiskam cilvēkam, ne tikai žurnālistam, ir jāatbild par saviem publiski izteiktajiem vārdiem. Visatļautība vārda brīvības vārdā – tas ir ceļš uz nekurieni, jeb pareizāk, tas ir ceļš uz demokrātijas galu. Sabiedrībai, savā iekšējās tikumības evalūcijas gaitā, ir jānonāk pie atziņas, ka vērst pret otru vārdu, tas ir tas pats, kas vērst pret otru pielādētu ieroci. Tas ir jādara apzināti, trīs reizes pārdomājot, vai esi šajā brīdī ” skaidrā” :) Ja izsaki vārdu, tam jābūt pamatotam ar faktiem, ir jābūt 100% pārliecībai, ka šie fakti atbilst patiesībai. Ja aiz neuzmanības tu nogalini cilvēku ar pistoli, tevi soda. Ja ar nepārbaudītiem faktiem, vai vēl trakāk – apzināti saceltiem meliem kaitē cilvēkam – šādu rīcību mēdz saukt par vārda brīvību :) Ja vēlam labu savai valstij, tad šāda situācijai, kad ļauži viens otru drīkst apmētāt ar nepārdomātiem vārdiem, ir jāizskauž.
Tas par attieksmi pret pašu vārda brīvību. Ja konkrēti par šo tiesas procesu, tad tas ir normāli, ka cilvēks, kurš jūtas apvainots, griežas tiesā. Cita lieta, par to apķīlāšanu, tas ir garām. Ja procesa gaitā izrādīsies, ka žurnālists ir apmelojis personu, kura pēc tam ir žurnālistu iesūdzējusi tiesā, tad par nodarījumu ir jāatbild žurnālistam, kā konkrētai personai, nevis žurnālam. Vēršanās pret žurnālu, viena žurnālista darbības dēļ, tā tiešām, manā uztverē, ir vēršanās pret vārda brīvību.
Es zinu tikai vienu situāciju, kurā reāli darbojas kolektīvā atbildība un tās ir vēlēšanas. Citkārt – katrs cilvēks atbild tikai un vienīgi katrs par sevi.
1
ILZE > buchamona 14.09.2014. 12.21
rinķī apkārt
Vēršanās pret žurnālu, viena žurnālista darbības dēļ, tā tiešām, manā uztverē, ir vēršanās pret vārda brīvību.
________________
Par Ozoliņa vai Sprances sistemātisko ķengāšanos portāla slejās, viennozīmīgi ir atbildīgs arī izdevējs. Cita lieta, ja tā būtu bijusi tikai vienreizēja diareja.
0
ligakalnina 13.09.2014. 17.23
Gandrīz, jāpiekrīt.
Latvijas valsts 20 gadu laikā ir pilnībā korupcijas saēsta un ir valsts, ko pārvalda absolūti amorāli politiķi.
Par to liecina attieksme pret medicīnu, tātad, cilvēku veselību, attieksme pret invalīdiem, bērniem, pensionāriem, tātad, visneaizsargātāko sabiedrības daļu, kas arī liecina, cik civilizēta ir valsts.
Toties visprivilēģētākās kategorijas šeit ir amatpersona, birokrāts un bagāts blēdis ar sakariem “augšās”, 20 gadu laikā neviens no šīs te kategorijas gandrīz vai viskorumpētākā ES valstī tā arī nav ne par ko sodīts, un var darīt, ko grib, šīs kategorijas raksturo absolūta bezatbildība un nesodamība.
Par “tiesiskumu”, kas šeit valda, viss jau pateikts augstāk, bet, tas viss nevienu no politiķiem neintersē.
Tāpēc jau daudzi tiešām laimīgi, ka tikuši projām no šīs valsts, un var dzīvot un strādāt normālās valstīs, kur viņi nejūtās pazemojoši un nevienam nevajadzīgi, bez tam redz, ka tur valdība tiešām strādā tautas labā un politiķi nav korumpēti, atgriešanos Latvijā viņi salīdzina ar atgriešanos zaņķī.
Un, ļaunākais, ka kādus politiķus, kuri varētu būt labāki, pat nemana, pat īsti baslsot nav par ko, tikai pēc mazākā ļaunuma principa, tā ka perspektīva arī nav manāma.
Acīmredzot – tādi esam, ko citu lai saka.
0
sarmitelinde 13.09.2014. 16.37
jā un pavisam nikns noskaņojums man ir pret to sabiedrības daļu , kura sevi sauc par inteliģenci. Kura ir uzurpējusi varu tautu lamāt par lopiem, par stulbeņiem, lumpeņiem un acīmredzot tieši tāpēc – runāt tautas vārdā – piemēram, lūdzoties Merkelei , lai glābj pašu tautiešu korumpantu izzagto Latviju no krievu agresijas.
Bet kur ir inteliģence – tā pati Māra Zālīte, Langa, Repše un visas viņu draudzenes,kad tauta ir nevis jālamā , bet jāspriež kā izdzīvot, kā panākt, ka sasodīti politiķi mūs dzīvus neaprij? Kur ir inteliģences gara gaisma šādos brīžos?
Nezinu – nupat jau uzstājos kā tāda Kasandra, bet manā sapratnē ir tā ,ka tieši politiķu korupcija ir mūsu tautas vēzis,kas saēd mūsu organismu, aprij mūsu enerģiju, nākotni, bet inteliģences nespēja – var teikt – tikai atsevišķi uzplaiksnījumi – lūk tā ir jau tā garīgā nespēja, mazspēja, impotence.
Kaut kad šķirstīju IR žurnālu – tur bija bildes ar kādu tur IR domubiedru tusiņu – vairums no domubiedriem bija simrgalvji un simrgalves. Jūs apzinaties kā tas ir, kad tautai nav jaunatnes, nav jaunās paaudzes?
Manas atvases ir ārzemēs – interesanta būtu aptauja – cik IR lasītājiem bērni vēl palikuši Latvijā un cik paši no rakstītājiem vēl ir Latvijā.
0
sarmitelinde 13.09.2014. 16.07
kas mani tā kā satriec un satriec un nebeidz satriekt. Tikko biju Ukrainā- pamatā Kijevā. Un variet iedomāties – tur mudž no0 latviešiem – eiroparlamnetārieši un eirobirpokrāti un Latvijas ierēdnīši. Sasodīts- šitā zagļu, korunmpantu valsts tagad māca ukraiņus kā dzīvot godīgi un taisnīgi un kļūt par ES – teiksim poētiski – ģimenes locekli. Nē nu ja uz pasaules ir maucība, tad tieši šie fakti ir maucība. Man ir grūti to ar savu pasaules izpratni pieņemt.
Un turpinu turēties pie savas sazvērestības teorijas – Vienotība klusē kā padomju partizāni viena iemesla dēļ – nacionāļi ir apsolījuši neiebilst parex iztirgošanai – vienotības draugiem.
Izlasīju jauno RL – man ļoti ļoti patika. Tur tādas filosofiskas domas, bet viena no tām – ļaunā Krievija un ļaunais Putins. Un ka es saku – Latvija ir sapuvusi , vēža saēsta valsts. Šis gadījums ar IR aktīvu arestu, ar bezitiesiskuma trimufu – tā ir tikai tāda viena slimības pazīme. Valstij jau miesas nav- tā kas ir – tā ir dziļi slima, pat neticu,ka vairs ārstējama. Uzņēmīgākie aizmukuši – laimīgie.
Skaidrs,ka pasaule mainās – jo ja tā nebūtu – tāda legālo valsts atbalstītu bandītu patvaļa nebūtu iespējama.
Līmējiet mironim jaubnus plāksterus – t.i. – raksatiet jaunas preambulas un sakiet skaistas runas sausām mutēm. Es drīzāk sākšu ticēt Putinam, nekā latviešu politiķiem – cilvēkēdājiem.
1
ILZE > sarmitelinde 13.09.2014. 17.40
SandraJ
nacionāļi ir apsolījuši neiebilst parex iztirgošanai – vienotības draugiem.
______________
Nacionāļiem Kukulītis atņēma pielaides valsts noslēpumiem, lai netraucē taisīt rebes.
0
piziks 13.09.2014. 12.08
Nav neviena, kas atgādinātu, ka Somijas pīļnesim jānes pīles nevis jāpiesārņo komentvide, NellijL.?
1
ILZE > piziks 13.09.2014. 17.39
Optiskais Tēmeklis
Vai tad šļeserastiem nekas vairs nav sakāms par “vemjotību”, jeb “jenotību”, vai kā jūs to saucāt?
0
jmaklakovs 12.09.2014. 18.46
Ieņirgšana par valsti un tās iedzīvotājiem Lemberga-Putina stilā! Kam tādam jānotiek mūsu valstī, lai mūsu politiķi beigtu par mums ņirgāties? Maidānam?
1
ILZE > jmaklakovs 13.09.2014. 01.18
nomale
Nebūs Putina un viņa kuces, Zatļera, stilā. Tiem izdzimteņiem nāksies panikā mukt, kur acis rāda un rakties zemnīcās, līdz bads tos piespiedīs padoties.
0
Aivars Krauklis 12.09.2014. 17.42
… tiesnese uzdeva pretjautājumu: “Pat ja publicē fotogrāfiju kopā ar tarakāniem? Var arī tiesnesi ar čūsku, un var sagaidīt jebko?” (!) Lietas objektīvas uz vispusīgas izskatīšanas spilgts paraugs.
Pēc tāda jautājuma neatliek vieta šaubām, ka tiesnese sēdei gatavojusies rūpīgi.
0
janazakovica 12.09.2014. 16.34
nu neko gaidisim 1.novembri kad likums stasis spekaa.
0
krishs_lapinshs 12.09.2014. 16.34
Esmu kaut ko palaidis garām – Latvija pēkšņi ir Monty Python skečā par Kafku?
0
Ieva 12.09.2014. 14.41
MNA mafija uzvar! Ar tiesiskumu Latvija ar katru gadu paliek sliktāk. Tad korumpants par prezidentu, tad Eiropas līdzekļu izšķērdētājs, tiek pārvēlēti malumednieki un zagļi, policisti slepkavo cilvēkus… Cik tālu iesim, lai saprastu, ka tā nevar turpināties…
Un visinteresantākais- reāla tiesiskuma nodrošināšu neuzver nevienas partijas programma.., viss visām ir kārtībā..
0
silvija_vitina 12.09.2014. 14.24
Turpmāk cieņu un godu varēs mērīt “sprūdos”, bet tiesnešu korupcijas indeksu – meliņos.
13
Ojārs > silvija_vitina 12.09.2014. 14.43
varētu mērīt ozolingos, bet tā būtu baigi maza mērvienība, līdzīgi kā farads – kapacitātes mērvienība…
///////////////
traductrice Turpmāk cieņu un godu varēs mērīt “sprūdos”
0
Ieva > silvija_vitina 12.09.2014. 14.50
labi teikts..
…pāris gadus atpakaļ nihilismu varēja mērīt čepjolkinos..
0
ligakalnina > silvija_vitina 12.09.2014. 15.35
andrejs – ko tu te tā ņemies, tāpat skaidrs, ka, lielā mērā, pie situācijas vainīgi tavējie totāli korumpētie un MNA nopirktie “vislielākie patrioti”, kas ilgstoši atbild par tiesu sistēmu, kas atsauca ministru Bordānu tāpēc, ka viņš gribēja ierobežot MNA patvaļu, un kuriem partijas ģenerālsekretārs ir ar MNA saistītais visiem zināmais un jau agrāk pieķertais blēdis Lūsis.
Mums tagad ar “patriotismu”, acīmredzot, saprot tiesu sistēmas sagraušanu un pārdošanos dažādiem blēžiem.
0
Anna Gaigule > silvija_vitina 12.09.2014. 15.53
Farāds taisni otrādi ļoti liela mērvienība. Tāpēc parasti izmanto mili-, mikro-, u.tml. mazāku kārtu vienības.
0
Ojārs > silvija_vitina 12.09.2014. 15.56
tiesas nepakļaujas tieslietu ministram.
Neko Bordāns negribēja sakārtot – tikai pasludināt administratorus par valsts amatpersonām.
Vai šāds statuss mūsu ierēdņiem un politiķiem traucē ņemt kukuļus? Parādīsies lieka, brīva… nauda – aizņemsies no sievas kā Vienotības Kampars…
p.s. Vai tiešām bez Bordāna Vienotībai nav neviena jurista, kas varētu pilnveidot likumu par MN?
0
Ojārs > silvija_vitina 12.09.2014. 15.56
to neticis
Tev taisnība… :)
0
ligakalnina > silvija_vitina 12.09.2014. 15.59
Vaslsts amatpersonām ir daudz lielāka atbildība, un tie nav nekādi brīvmākslinieki, kāpēc tad viņi tā pretojas, ja vienalga?
0
Ansis Reinhards > silvija_vitina 12.09.2014. 16.58
> dzeri, tev vai nu amnēzija vai kāda cita kaite. Nez cik reizes skaidrots, ka MNA pārtaisīšana par valsts amatpersonām uz doto brīdi nav iespējama, jo pakārtotie likumi tad būs pretrunā jeb veidosies kāzuss. Uz šo brīdi likums nosaka, ka MNA var būt arī advokāti. Savukārt advokāti bieži strādā ar ģimenes locekļiem vai citām sev pietuvinātām personām, kas nevarētu būt, ja MNA būtu valsts amatpersonas. Bordāns nelauzīja galvu par pavadošajiem likumiem, kā tie saskanētu ar viņa ieceri, gluži tāpat kā putlerzemē neviens neauluza galvu kā jaunizcepta ideja saskan ar kopējo likumdošanu.
0
ligakalnina > silvija_vitina 12.09.2014. 17.41
Nu ko tad tik ātri to Bordānu aizvāca, ja “nav iespējams”?
Būtība ir tāda, ka viņš vispār atļāvās pieķerties NA sponsoriem.
Un kā tāds “godavīrs”, kā Lūsis, varēja kļūt par NA ģenerālsekretāru, kādi iemesli, agrāk nemanīja, ka viņš tik milzīgi “nacionāli noskaņots”?
0
ILZE > silvija_vitina 12.09.2014. 17.49
dzeris49
kas atsauca ministru Bordānu tāpēc, ka viņš gribēja ierobežot MNA
_______________
Visas padibenes: pederasti un maukas zvēriski ienīda Bordānu, tāpat, kā pārējos NA biedrus, kamēr tas čekas kurmis nebija sašmucējies ar darbību citā partijā.
0
ILZE > silvija_vitina 12.09.2014. 17.53
dzeris49
Vaslsts amatpersonām ir daudz lielāka atbildība
_____________
Kātad!!! Viens čekistu piesmiets izdzimtenis izvazā stratēģisku valsts uzņēmumu un pārceļās augstā amatā Briselē.
0
ILZE > silvija_vitina 12.09.2014. 17.56
dzeris49
Un kā tāds “godavīrs”, kā Lūsis, varēja kļūt par NA ģenerālsekretāru
___________
Ja Dombrovskim vēl abi vaigi nav norauti, arī Šķēle ir godavīrs.
0
Ojārs > silvija_vitina 12.09.2014. 20.26
Visas padibenes ienīda Bordānu, tāpat, kā pārējos NA biedrus, kamēr tas čekas kurmis nebija sašmucējies ar darbību citā partijā.
—————–
precīzi! skat. ozolinga melu komentāru irsī…
0
Ojārs 12.09.2014. 14.08
Varbūt paskaidrosi, kāds sakars šim tiesas lēmumam ar MNA?
p.s. par meliem ir jāatbild, kam taisnība, lai lemj tiesa. Vispār brīnos, kā superkomentētājs ozolings nav regulāri izvazāts pa tiesām, jo šī tipa “komentāri” ir melu, puspatiesību un fantāziju savārstījums. Par šķēles pakalpiņa morālajām tiesībām pamācīt un tiesāt citus es vispār nerunāju… :)
3
ligakalnina > Ojārs 12.09.2014. 14.14
Tiešām neredzi kopsakarību starp to MNA Sprūdu, kas to prasību iesniedza, bet, izvairās no izskatīšanas pēc būtības, un to rakstu, par ko tā prasība iesniegta?
Ja neredzi, es tur vairs neko līdzēt nevaru.
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ > Ojārs 12.09.2014. 14.21
andrejs. Varbūt paskaidrosi, kāds sakars šim tiesas lēmumam ar MNA?
__________________
Ja pats nesaproti tik elementāru sakarību, tad neticu, ka kāds spēs Tev to izskaidrot:)
0
ILZE > Ojārs 12.09.2014. 17.44
pirozkovs
Vai Saeimai steidzamības kārtā nevajadzēja pieņemt ““Ir” izdevēja aktīvu likumu?”
0
ligakalnina 12.09.2014. 13.51
Tas ir korumpēo tiesnešu – MNA mafijas izaicinājums Saimai, Satversmei, un valstij.
Tas ir tiešs apdraudējums demokrātijai, un vārda un preses brīvībai.
Un tas liecina, cik milzīgi samilzušas problēmas Latvijas tiesu sistēmā, kur tiesneši savu neatkarību traktē, kā savu visatļautību, un iespēju nerēķināties ne ar Satversmi, ne ar ES normām, acīmredzot, motivācija tur ir pavisam cita, ne jau likums, un tas viss ir sekas vispārējai bezatbildībai un korupcijai, kas 20 gadus valda šinī sfērā.
Un, ja Saeima, tuvākā laikā, neatrisinās šo situāciju, tad mums tiešām nav valsts, bet, pat kaut kas sliktāks par t.s. “banānu republiku”.
3
Ojārs > ligakalnina 12.09.2014. 13.52
MNA mafijas izaicinājums Saimai
———-
Vai dzeris saprot, kas ir MNA? :)))
0
ligakalnina > ligakalnina 12.09.2014. 13.59
Un tu pats saproti, kas notiek, vai tava domāšana nesniedzas tālāk par “redz, cik labi, kā viņi tam Ir iegrieza” ( neskatoties uz to, ka pats uzturies tai nemīlamajā Irā no rīta līdz vakaram)?
0
ILZE > ligakalnina 12.09.2014. 17.40
dzeris49
Tas ir korumpēo tiesnešu – MNA mafijas izaicinājums Saimai, Satversmei, un valstij.
_____________
Vai domāji maksātnespējas administratoru Haraldu Velmeru ar kuru kopā prokremliskie izdzimteņi, PR/V, faktiski, atsavināja valstij LM, tā uzmetot visus tā kreditorus?
Ko Lūsis un Sprūds tādu izdarījuši, izņemot to, ka ir no NA, nezinu. Varbūt tu, STS un zarnu infekciju perēkli, invaļid, pateiksi?
0
dro 12.09.2014. 13.49
“Tiesiska koalīcija”, “tiesisks” lēmums:)
11
ligakalnina > dro 12.09.2014. 14.06
Kāds vienas vai nu nopirktas, vai nu absolūti nekompetentas tiesneses lēmumam sakars ar koalīciju, kas pieņēma likumu, lai tādus lēmumus izslēgtu?
0
dro > dro 12.09.2014. 14.33
dzeris49. Neuztraucies, tikai paņirgājos, jo šis jau nav vienīgais kliedzošais gadījums. IR portālā nenogurstoši starpetnisko naidu kurina troļļu brigāde, par kuru nevienam ne silts, ne auksts, bet kad es iekopēju atsauci uz DP lēmumu sākt procesu par rakstnieka izteikām pēc Nepilsoņu kongresa iesnieguma, tad man uzbruka, ka esmu noilgojies pēc gestapo. Daudzi jūsmoja par “antifašistu” 16. martā sarīkoto provokāciju, varu tikai minēt kas sāktos, ja līdzīgi uzvestos kāda latviešu grupa…Kur bija saeima, kad Jākobsonu ievietoja trako mājā?
0
austrisv > dro 12.09.2014. 14.37
Vai tad koalīcijai tāds spēks pieņemt Tiesas veitā šo lēmumu.
piekrītu Džerim, jo likums taču mainīts.
Bez tam katram likumam atradīs caurumu pa kuru ielīst, lai dabūtu cauri kādu cūcību. Vai tad nu Muižniece arī nesēdēja ST līdz kamēr pēdējais piliens bija nopilējis viņas nepatikšanu kausā, bet, kas par vinnestu Vinetai, nestrādājot saņemt milzu algu? vai arī te, vainīga ir koalīcija, kas, ja pat gribētu nebūtu tiesīga iejaukties Latvijas tiesu varā! bet varbūt kādam škiet, ka valdība vai koalīcija visu var un tai jāvar, kā Putina režimā.
0
dro > dro 12.09.2014. 14.39
Bet…likums taču mainīts.
__________________
Vai tad likums nav jāizsludina prezidentam? Saeimas operativitāte šajā gadījumā izsauc sajūsmu tieši tāpat kā toreiz, kad Zaķa draugam vajadzēja eksportēt muslimu gaļu. Citi svarīgi likumi var gadiem gaidīt:)
0
ligakalnina > dro 12.09.2014. 14.48
Un, ja tas likums nav izsludināts, Meliņa to, it kā, nezina?
Vienreiz jau pateikts – viņas lēmums neatbilst Satversmes garam un burtam, un viņa otrreiz dara to pašu?
Tad kāda viņai motivācija tā rīkoties?
0
austrisv > dro 12.09.2014. 15.00
Manuprāt, korupcija tiesās pie visa vainīga. ne visās tiesās, bet vēl joprojām acīmredzot ir tiesneši, kuri pakalpo kādam, šaubos, vai bez maksas.
Izskatās jau, ka KNA ir palicis bezzobains un tad var droši rīkoties draugu labā.
0
ievuliitis > dro 12.09.2014. 18.18
Tiešām neviens nezina, ka likumam nav atpakaļejoša spēka?
Lūdzu, vakar ilmac komentārs:
“Pie tam – likums stājas spēkā tikai no 1.novembra un tam nav atpakaļejoša spēka.”
0
Ojārs > dro 12.09.2014. 20.23
Pie tam – likums stājas spēkā tikai no 1.novembra un tam nav atpakaļejoša spēka.”
————–
pie kājas likums. Galvenais ir vārnu balsīs ķērkt: mnā, mnā, mnā….
0
dro > dro 12.09.2014. 21.10
betijacelmale. Malace! Es arī biju to palaidis gar ausīm, par to Tev publikas vētējums -2, droši vien tie bijuši vairāk, bet domubiedri noplusojuši. Šajā portālā azvien mazāk loģikas un jokus nepiedod.
0
ievuliitis > dro 12.09.2014. 21.50
Kas tad man, es tikai citēju cienijamo deputāti un Saeimas Juridiskās komisijas priekšsēdētāju. Nepatīk cilvēkiem patiesība. :):):)
0
dro > dro 12.09.2014. 22.26
betijacelmale. Nepatīk gan:)
0
dzintarz 12.09.2014. 13.42
Rīgas Centra rajona tiesa tiesneses Sandras Meliņas personā
========
Labs uzvārds, skaists..
0