Aptauja: Sudrabas partijai ir izredzes iekļūt Saeimā (papild.)

141

Komentāri (141)

Jānis 14.09.2014. 09.23

0
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 09.09.2014. 13.42

Daudzi ekonomiski aktīvi cilvēki balsos par Sudrabu un ,pa lielam, piekrītu, Normundam, ka nezāļu audzēšana, sistemātiski uzdodot tās par kāpostiem ir nejēdzīga nodarbe. Īpaši dārznieka āža vadībā. Jābūt aklam, lai neredzētu nodokļu neteisnīgumu, ierēdņu visatļautību, budzēta izsaimniekošanu, otkatu sistēmu utt. Vienotība ir ieņēmusi TP pozīcijas, gan cinismā, gan nesodāmībā. VL, ar rūgtumu jāatzīst tika aprīta vecajā Tēvzemes katlā, un zem V tupeles. Par SC nav jēga runāt, jo Kremlis ir asiņaini sarkans…ZZS ir mūžīgs atavisms iekš Ventspils style. Nekas daudz jau nav mums palicis, kā tikai kāds jauns spēks balansam.

+2
-5
Atbildēt

5

    austrisv > Ligiña Doniña 09.09.2014. 14.16

    Ivar! Un kas tad ir Sudraba, un ko tad īsti viņa ir paveikusi?

    man nav skaidrs. varbūt atgādini viņas labākos darbus!

    Nosauc kādu pasākumu, kas atbilstu budžeta izsaimniekošanai! Ja nauda ir kādam mērķim aizdota, tad to saņem atpakaļ, kā ar Krājbanku vai Air Baltic.

    Air Baltic izsaimniekoja resņi ar Šleseru un citiem priekšgalā. par Pareksu un veselu miljardu uz Godmana dvēseles nemaz nerunājot! Tāpt TEC2, VID ēka ,un daudz citu grēku , kas savukārt uz kalvīša sirdsapziņas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 09.09.2014. 14.52

    Bet. Prudentia joprojām dod “padomus” par kosmiskām summām Ekonomikas ministrijai un premjerei, kā tas bija Dombrovska laikā? Galvenais, ka iegūtie rezultāti ir samērojami ar iztērētām summām, vai ne. Un tā jo projām…. Par Air Baltic domāju, ka dzirdēsim tulīt pēc vēlēšanām, cik “rentabls” ir šis V lolojums! TEC2,…o, jā, vai Godmanis izdomāja, ka kurināšana ar krievijas gāzi ir “zaļā” enerģija un mums OIK ?..

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ligiña Doniña 09.09.2014. 15.45

    Air Baltic izsaimniekoja resņi ar Šleseru un citiem priekšgalā

    ===================

    un kas tajā izsaimniekotajā caurajā mucā iegrūda 50 miljonus? Vai tik tas nebija lācītis jenots?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ligiña Doniña 09.09.2014. 17.19

    Tu Normund esi galīgi atpalicis, jo Air Baltic jau strādā ar peļņu un regulāri atmaksā šo valsts aizdevumu!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ligiña Doniña 09.09.2014. 21.14

    nemuldi niekus, neko neatmaksā

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 09.09.2014. 12.24

Smalka krievu čekas stratēģija. Sudraba iet! Tādēļ nav te ko laist šajos komentāros Kurmi, Ločmeli, Doveiku. Tie lai rej citās vietās. Apbrīnojami! 90 komentāri bez krievu krančiem! (var gan tūdaļ parādīties)

+8
-1
Atbildēt

3

    ilmisimo > dace_ampermane 09.09.2014. 12.39

    Kurmi, Ločmeli, Doveiku. …………………………… krančiem!

    ___________________________-

    Kategoriski protestēju!

    Salīdzinājums ar doveikiem un co aizvaino katru normālu kranci un katru vienu mopsi!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > dace_ampermane 09.09.2014. 12.49

    Labs novērojums, klejotāj. Ja vēl pie Sudrabas karikatūras 4 dienas atpakaļ bija Ločmeļa Sudrabu atbalstošs komentārs, tad te ir klusums. Būs pavērojuši, ka galvenās diskusijas ap Sudrabu ir par to, vai viņa ir kremļa cilvēks vai nē, un izdomājuši, ka deklarējot atbalstu Sudrabai, dažiem tās atbalstītājiem var likt aizdomāties, ka atklāta kremļa troļļu atbalsta paušana Sudrabai var viņu nodot :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dace_ampermane 09.09.2014. 13.17

    Viņi to sen jau ir deklarējuši un visādi cenšas to izrādīt. Ļoti aizdomīgs tik atklāts atbalsts. Domāju, ka savus īstos aģentus viņi ļoti stingri slēpj.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 09.09.2014. 10.34

Izskatās sūdīgi.

p.s. turklāt jāņem vērā, ka dažas sakarīgu latviešu balsis izpļeparēs Bordāns un Repše.

+6
-3
Atbildēt

0

Ansis 09.09.2014. 10.30

Es, visticamāk, balsošu par NA vai ZZS. – kuru tieši – skatīšos pēc Vidzemes kandidātiem un arī pēc pēdējiem reitingiem (lai viņas būtu līdzsvarā un lai nevar kādu no tām atmest)

Par Vienotību nebalsošu dēļ viņu virziena uz EiroFederalizāciju – un viņi tāpat jau saņems stipri vairak par NA un ZZS.

Sudraba pievilks ļoti daudz “baltā bruņinieka” gaidītajus un savilks Saeimā daudz tādus, kam tur nevajadzētu būt.

Par parējiem nebalsošu, jo tur nav par ko balsot.

Bordāns labāk butu metis savu šķeltniecību pie malas un nodeleģējis savus atbalstītajus vai nu Vienotībai vai NA. Pašam nav ne mazāko izredžu tikt pār 5% – līdz ar to sanāk netieša palīdzība SC.

+7
-6
Atbildēt

9

    efeja60 > Ansis 09.09.2014. 10.56

    Vai Tu traks??? Nebalso par ZZS!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 09.09.2014. 11.05

    Traks nē – konservatīvs.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ansis 09.09.2014. 11.35

    Edgar, Jūs nemulsina ZZS plašā lauku ex-komuņāgu izcelsme( ar visu izrietošo)?

    Vai tagad neuzkrītoši figurētais megasponsors-ZR ostas “saimnieks” ar viņa bagāžu?

    Vēl kaut kā varu saprast “saimnieka” retoriku par NATO,ASV, laikam doma vismaz Vpils( Kurzemes) krievvalodīgos piemedīt klāt( ar latviskos “nēnēnēnē..” teicējus).

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis 09.09.2014. 12.29

    Esot bijusi saimnieka un Augusta saruna paaugstinātos toņos, tā ka viņiem saimnieks drīzāk ir kremlī, nevis Puzē.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Ansis 09.09.2014. 12.43

    Normund, kas par sarunu, sīkāk varētu, gribu zināt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis 09.09.2014. 13.13

    Saruna esot bijusi starp diviem komunistiem – Aivaru un Augustu, cik var saprast, Augusts paaugstinātos toņos pārmetis Aivaram prokremlisku retoriku, kas var vēlētājam atvērt acis par trubzemnieku īstajiem saimniekiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 09.09.2014. 14.07

    Wat – nē nemulsina.

    NA nesen cītīgi slavēja Berklavu (vadošs LPSR darbinieks periodā pēc Staļina nāves) – kurš bija arī viens no LNNK dibinātājiem. Vai viņš vienīgais ex-komunists, kurš kļuvis par Latvijai un latviešiem lojālu pilsoni?

    Par Lembergu nefanoju.

    Bet kopumā ZZS ir visus šos gadus bijis loti prognozējams un konstruktīvs spēks. Diemžēl ir sajūta, ka viņiem bik trūkst izpratnes par makroekonomikas principiem un arī neredz kopēju nakotnes vīziju, bet es jau arī nedomaju, ka viņi būs valdības vadītaji – kā viens no koalīcijas partneriem būs labi. Un Vējonis šajā valdībā sevi parādījis ļoti pozitīvi – pārējie ar nav redzamus mēslus savārījuši.

    Piedevam – esmu pārliecināts, ka nekāda cita varianta reāli nav ka V+NA+ZZS koalīcija.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > Ansis 09.09.2014. 14.07

    Zinot ZZS un politiku vispār, un ņemot vērā, ka tas ir atstāsts, tas var būt arī teātris, lai parādītu lielāku ZZS neatkarību no Lemberga – tipa Brigmanis strīdās ar Lembergu, nepiekrīt viņa prokremliskajai nostājai, lai parādītu, ka Brigmanis nav prokremliski noskaņots utt – lai nenotiktu vēlētāju pāriešana no ZZSa pie citām partijām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis 09.09.2014. 15.42

    Jā, to jau trubzemnieki demonstrē, ka viņiem ar kremli nav pa ceļam un, ak tavu brīnumu, neviena irsa pat neiepīkstas par ZZS kā kremļa aģentiem, bet par Sudrabu, kura nav bijusi augsta līmeņa komuniste un nav NATO saukusi par okupantiem, pilnas irsas par Sudrabu kā lubjankas aģenti. Nu te viss tā ļoti aizdomīgi, kremlis savus aģentus slēpj cītīgi un neļauj izgaismoties kaut kādos Maskavas nama pasākumos vai sakaros ar Stepašinu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 09.09.2014. 10.10

Kas ir vēlētāju uztverē Sudraba? Valsts kontroliere, kura savlaik ” labi” :) kontrolēja valsti. Kas ir vēlētāju uztverē valsts? Pietiekoši lielai LR pilsoņu daļas uztverē valsts, tā ir sile, kur barojas pērkami politiķi uc ap šiem politiķiem spietojoši kukaiņi.

Kas šādu pārliecību ir ielicis šo ļaužu uztverē? Šo ļaužu uztverē to, ka Latvijā viss ir slikts un pērkams ir ielikuši sabiedriskie mediji.

Kādēļ sabiedriskie mediji tik labprāt ” eksplotē” negatīvo LR dzīves pusi, visbiežāk ignorējot to, par ko varētu pateikt arī labu? Tādēļ, ka par pozitīvām lietām rakstīt ir grūti, vajag drosmi, lai to darītu. Ar objektīvi pozitīvu poziciju popularitātes reitingus nenopelnīsi. Lūk arī Sudrabas ” veiksmes stāsta atslēga”. Patiesībā jau Sudrabai diez kādu reklāmu nevajag, lai tiktu Saeimā. Pats galvenais šai kundzei ir – pirmsvēlēšanu laikā nenostrādāt kādu muļķību, un tad – gandrīz droši, ka ” No sirds Latvijai” tiks deputātu krēsli un sociāldemokrātiskā Saskaņa (nevis vairs SC :) tiks pie sava sabiedrotā.

+6
-2
Atbildēt

9

    silvija_vitina > buchamona 09.09.2014. 10.28

    Pats galvenais šai kundzei ir – pirmsvēlēšanu laikā nenostrādāt kādu muļķību,…

    Trakākais, ka kundze strādā muļķibas ik uz soļa – gan ģībst vissvarīgākajos brīžos (kas liek domāt par, maigi sakot, labilu nervu sistēmu, kas politiķim ir tas pats, kas ķirurgam rokutrīce), gan izmuldas ne tā (netver laukumu kopsakarībās), gan nespēj noturēt partijas biedru rindas un ļauj publiskajā telpā nonākt visādiem kašķiem un baumām (liek pastiprināti domāt par partijas finansējuma caurspīdīgumu)

    – un tā visa ir vēl par maz?????

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.09.2014. 10.50

    Nu, tas, ka Sudrabas kundze ģībst un brīžiem runā šķērsām – gauži nepolitiski, tas ir tieši tas, kas liekas simpātiski tiem Latvijas ļaužiem, kuriem visi, bez paša, ir zagļi visriņķī. Sudrabkundzes muļība varētu būt viņas politiskās nesamaitātības prove :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > buchamona 09.09.2014. 11.23

    nu, protams, pieņemot, ka vislabākie politiķi ir sportisti, dziedātāji, aktieri un pārējie “skatuves mākslinieki”, kuru galvenā priekšrocība ir smuks izskats un bieža parādīšanās dzeltenajā presē, tad “ģībstošais politiķis”, kas vēl piedevām met krustus, lai atbaidītu tumšos spēkus, varētu būt labs papildinājums iepriekš minētajai plejādei.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 09.09.2014. 11.50

    Piekrītu, jo vismaz tajās reklāmās, kas skan radio, neko prātīgu Sudraba nesaka; kā vien to, ka galvenais ir klusēt un gaidīt taisnību, bet kam gan nepatīk taisnība- vismaz bomžiem un tiem, kas dzīvē neko negrib ne sasniegt ne mainīt- visu gribas taisnīgi pārdalīt par labu sev, protams, tāda ir tā viņu taisnības izpratne, nu gluži tāpat, kā SC, kurš uzdodas par sociāldemokrātiem. tas taču ir tik moderni, ka Eiropā soc demokrāti ir populāri! nav jau svarīgi, ka šos soc demokrātus pārstāv tādi “rešņi”, kas sēdējuši pie pilnas siles un nemaz nedomā no šis siles aiziet, kā Leiškalns ar savu kundzi, Baibiņa Rozentāle un Gravas kundzes nu nepavisam ne sociāldemokrātiskais vīrs, jo tieši viņa kā FM laikā samazināja neapliekamo ienākumu, ko nu ļoti labi atceros!

    Tīrais populisms no Saskaņas un ārkārtīgi gudri priekš muļķiem no Sudrabas(klusēt un tēlot) jo dziļāka pauze, jo lielāks aktieris- aktrise.!!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > buchamona 09.09.2014. 12.09

    > Bet

    Sudraba radio reklāmās ne tikai neko prātīgu nesaka, viņa pat nav pati tās ierunājusi. Pat Dombrovskis, kurš galīgi nav orators, reklāmās runāja pats. Zvaigznei Sudrabai dubliere…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 09.09.2014. 12.27

    Vienotībai ar SC kopējs bizness – termiņuzturēšanās atļaujas.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 09.09.2014. 13.13

    Vienīgais , kur Tev piekrītu TUA ir V Ahileja papēdis, lai arī caur to nāk pamatdžungurs partijas kasē.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 09.09.2014. 13.47

    …WAT rakstīja – “[…], lai arī caur to nāk pamatdžungurs partijas kasē.”

    ———————–

    …varētu palūgt precizējumu?…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 09.09.2014. 15.35

    Varētu gan. 3a bankas, kas iesaistīta TUA biznesā, darboņi jenotiem saziedojuši kalnu naudas. Par skaistām acīm?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 09.09.2014. 10.10

0,2% arvien ir kļūdas robežās. Cerēsim, ka Sudrabai netiks virs 5%.

Problēma gan saglabājas- latviešu balsis arvien tiek izmētātas pa tādām sīkpartijām, kamēr nelatviešiem izvēle ir tikai viena (ja vien cilvēks nav pilnīgs 5.kolonnas patriots un neatbalsta radikālos latviešnīdējus no LKS). Ja Sudraba tiek iekšā, tad sabloķējoties ar hūti un SC viņi var salasīt Saeimas vairākumu un tad ir “Здравствуй, Россия!”

+8
-3
Atbildēt

1

peerku 09.09.2014. 10.00

“Svētā nevainība” Sudraba tiks Saeimā tāpat kā Zatlers ar protesta balsojumu,- tas ir kā bankā. Viņa ievilks sev līdzi veselu kaudzi tukšmuldētāju, no kuriem daudzi ir “second hand” politiķi.

Sudraba pati nemaz negrib strādāt Saeimā, šis ir viņas izvēlētais ceļš uz prezidenta krēslu. Pagrīdes batālijas, kad notiks prezidenta vēlēšanas, būs lielas: Saskaņa liks uz Sudrabu, Vienotība uz Āboltiņu. Tikmēr patreizējais prezidents cer pa burzmu tikt vēlreiz ievēlēts.

Sudrabas klātbūtne Saeimā ir ne tikai drauds prolatviskai koalīcijai, bet arī cerību zudums uz beidzot cienījamu prezidentu.

+12
-1
Atbildēt

10

    dro > peerku 09.09.2014. 10.03

    DD1. Labs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > peerku 09.09.2014. 10.12

    Second hand vēl būtu labi- zini, ar ko rēķināties. Bet viņai ir saites arī ar naturāliem kriminālajiem recidīvistiem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 09.09.2014. 10.24

    Dolārs Second hand vēl būtu labi- zini, ar ko rēķināties. Bet viņai ir saites arī ar naturāliem kriminālajiem recidīvistiem.

    ================

    Par šo, lūdzu, precīzāk, lai varu mierīgu sirdi balsot par NA.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 09.09.2014. 11.36

    es gan atceros, ka vienreiz jau Urbanovičš Sudrabu ieteica par prezidenti pirms Bērziņa, bet toreizējais SAB vadītājs skaidri lika noprast, ka Sudraba nedabūs pielaidi seviški svarīgiem valsts noslēpumiem.

    Kas tad tagad ir mainījies, lai viņa to pielaidi dabūtu????

    Domāju, ka prezidenta amats Sudrabai nespīd!

    gan jau ZZS atkal iedabūs savu nozēlojamo Bērziņu, jo kur rauss vēl tikpat Latvijai bezjēdzīgus prezidentus. labāk jau lai Bērziņš guļot prezidē līdz 80 gadiem nekā tā kremļa dzegūze mūs nodod pareizticīgo kalpībai.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 09.09.2014. 12.25

    toreizējais SAB vadītājs skaidri lika noprast, ka Sudraba nedabūs pielaidi seviški svarīgiem valsts noslēpumiem.

    ===============

    Bet, tu MELO!

    Iedod kādu atsauci uz SAB priekšnieka teikto.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 09.09.2014. 13.48

    Normund, lūk!

    Citāts no raksta:

    “Saskaņas centrs” amatam diezin vai virzīs valsts kontrolieri Ingunu Sudrabu. Urbanovičam bijusi saruna ar Satversmes aizsardzības biroja priekšnieku Jāni Kažociņu, pēc kuras viņš kļuvis domīgs un nācis pie atziņas, ka pagaidām Sudraba jāatliek malā, vēsta politisko notikumu aculiecinieks.”

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/379234-urbanovics_ar_viki_freibergu_runajis_par_vinas_iespejamo_kandidesanu?utm_s

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 09.09.2014. 15.29

    uN kur tur teikts par pielaidi?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 09.09.2014. 15.32

    Bet tur ir teikts lūk kas:

    Laikrakstam neoficiāli zināms, ka “Vienotības” spice kopā ar “Saskaņas centru” varētu izkalt plānu par savu kopīgu prezidenta kandidātu

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 09.09.2014. 17.15

    Nu jā, Normund, Urbanovičš ar Kažociņu ,tavuprāt, laikam pārrunāja, kādas puķes labāk patīk Ingūnai-Annai!

    Tā kā īsti laikam Urbanovičš un Kažociņš arī nevarēja neko ieteikt Urbim, kādas puķes Ingunai- annai patīk, tad izlēma, ka viņas kandidatūra uz prezidenta amatu uz laiku jāatliek malā!

    jauka pasaciņa vai ne!Guli, Grostiņ, tālāk.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 09.09.2014. 21.09

    Bet, govis vēl dzīvas vai pārdevi gaļas kombinātam?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

efeja60 09.09.2014. 09.54

Sudrabas partijai ir izredzes iekļūt Saeimā

=====================

Uz Vienotības rēķina.

+8
-4
Atbildēt

28

    peerku > efeja60 09.09.2014. 10.02

    > Normunds

    “Sudrabas partijai ir izredzes iekļūt Saeimā

    Uz Vienotības rēķina.”

    Diemžēl…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 10.14

    Kādā sakarā uz V rēķina, neredzu loģiku?

    Drīzāk uz tā ka vēl jo projām LR sabiedrībā ir plašs loks ar visu tautu “sovokiem”-dod, dod, dod, dod, a ja nedosi balsošu par tiem, kas sola dot.

    Kamēr sabiedrības vadlīnijas nenomainīsies ( mainās jau, bet kā jau evolūcijā, lēni), tikmēr būs šādi lēti “…dod,dod,dod…” pieprasījumi-piedāvājumi.

    Tad kad sabiedrība pilnībā sapratīs(un rīkosies!), ka atbildība par sevi ir tikai paša rokās, un ka brīnumi materiālajā pasaulē nenotiek( nekas no zila gaisa nerodas), un ka ievēlētie cilvēki ( jebkura līmeņa amatpersonas) ir tikai tādi paši cilvēki kā paši ( nevis kaut kādi pārcilvēki, vai dēmoni) ar vājībām un tikumiem, ka elektorāts par valsti(ievēlētajiem cilvēkiem un valsts ierēdņiem, likumdošanu, utt..) interesējas nevis tikai uz vēlēšanām , bet ikdienā, tad mēs varēsim runāt par reālām partiju programmām, par atbildību , tiesībām, rīcību utt..

    Vēlreiz ievēlētie ( politikā esošie, administrējošie, utt) ļaudis ir tādi paši cilvēki kā mēs ,kas viņus ievēlam, vārdu sakot ja mums nepatīk spogulī redzamais ģīmis, spogulis nav pie tā vainīgs, pašiem vien tas ģimis ir jāsakopj…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 10.18

    Diemžēl…

    ==========

    ..par laimi

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 10.22

    WAT Kādā sakarā uz V rēķina, neredzu loģiku?

    Drīzāk uz tā ka vēl jo projām LR sabiedrībā ir plašs loks ar visu tautu “sovokiem”-dod, dod, dod, dod, a ja nedosi balsošu par tiem, kas sola dot.

    ======================

    Nepārspīlē par sovokiem. Latvijā valsts tikai dīrā un jo nabadzīgāks, jo dīrā vairāk un nežēlīgāk – darba ņēmējam nodīrā 60% no ienākumiem, pensionāram nodīrā no smieklīgi mazās pensijas, pat zemniekam nodīrā no Eiropas naudas, tikmēr nodokļos tiek iekasēts tikai 27% no IKP. Kā tas iet kopā? Iznāk , ka ir ienākumu guvēji, kuriem Latvija ir īsts offšors.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 10.36

    Normund, ko Tu esi darījis lai tā nebūtu? Ko darījuši šie pensionāri, darba ņēmēji?

    Kur ir Jūsu pilsoniskās aktivitātes( kā tas ir Skndināvijā, REiropā) sevis aizstāvībai. Kur ir ārodbiedrības? Kur ir celtnieku ārodbiedrības, kas nepieļauj aplokšņu algas, kur ir strādājošo pensionāru kustība?

    Tava attieksme ir tā pati:”…dod,dod,dod,dod…”.

    Neviens Tev neliek stāties partijās, rauj augšā ārodbiedrību( cik esmu Tevi te iepazinis, sevi proponē kā darbaļaužu aizstāvi). Taisi streikus utt..

    A nē vieglāk pavaidēt, un sliktākajā gadījumā noziedēt uz valstīm, kur pilsoniskās aktivitātes ir izdaŗijušas savu darbu un arī potenciāli vārīgās sabiedrības daļas ir nodrošinātas ( Skandināvija,GER, GB,IRL), bet tā tur nav bijis visu laiku, to izdarīja pēc 2PK pilsoniskās aktivitātes un to nostiprināja.

    Ko Tu, Normund, domā ka tagad kāds no laba prāta šķirsies no resursiem , lai palīdzētu grūtdieņiem? Nē grūtdienim ir jāatnāk vai nu jāpierunā , vai jāpiespiež dalīties tam,kam tie resursi ir, tur jau tā demokrātijas ( tirgus ekonomikas) būtība ir.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 10.52

    Normund, ko Tu esi darījis lai tā nebūtu? Ko darījuši šie pensionāri, darba ņēmēji?

    ==================

    Ko esmu darījis? Esmu pierakstījis pilnu internetu, lai nebalso par Vienotību.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 10.54

    Tava attieksme ir tā pati:”…dod,dod,dod,dod…”.

    ================

    Un tad, kad es iešu pie Vienotības ofisa ar plakātu, tu nosauksi mani par vaidētāju, ar attieksmi dod, dod, dod?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 09.09.2014. 10.55

    Kur ir ārodbiedrības? Kur ir celtnieku ārodbiedrības, kas nepieļauj aplokšņu algas, kur ir strādājošo pensionāru kustība?

    Tava attieksme ir tā pati:”…dod,dod,dod,dod…”.

    Neviens Tev neliek stāties partijās, rauj augšā ārodbiedrību( cik esmu Tevi te iepazinis, sevi proponē kā darbaļaužu aizstāvi). Taisi streikus utt..

    ————————

    Tam gan es piekrītu. Mums vienīgās arodbiedrības ir skolās :) un slimnīcās :). Neatceros nevienu ziņu, kad kāda privāta uzņēmuma darbinieki uzsāktu streiku.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 11.15

    Normund, Tu liekas mani nesaproti.

    Savas un savu “brāļu, māsu” materiālās problēmas jārisina ir ar tiem instrumentiem, ar kuriem tās var atrisināt, nevis nepaceļot pakaļu rakstīt protestkomentārus tīkla pret vienu koalīcijas partiju, tā ir prasta “vaidēšana”, vēl pie tam subjektīva, ko nevaidi pret ZZS, NA?

    Beigu beigās tieši V( ES politikas balsts LR, kā pats minēji) ir tā ,kas rātni cenšas ieviest ES soc.sistēmu.

    Savukārt tas ka darba devēji pa labam negrib strauji dalīties resursos( līdz ar to arī viņus nekas nespiež kļūt rentablākiem, jo pašiem taču resursu pietiek), ir tikai likumsakarīgi, un tikpat likumsakarīgi ,ja darba devējam ir resursi, viņš aizstāv savas tiesības ar šiem resuriem,arī caur partijām, un tā kā neviens organizēti neprotestē , partijas šos jautājumus var risināt darba devējam izdevīgā tempā( nav jau tā ka darba devēji nebūtu ieinteresēti ES soc.sistēmā-apmierināts darba ņēmējs-efektīvs darba ņēmējs, protams arī atvērtais ES darba tirgus iespaido darba ņēmējus, darba ņēmēju pieejamība)

    Dibini ārodbiedrību ( piemēram RIMI, MAXIMAS,ELVI,TOP un citu veikalu darbinieku ārodbiedrību, vai celtnieku ārodbiedrību, lauksaimniecības darbinieku ārodbiedrības utt.), vai NVO par darba ņēmēju tiesībām, pensionāru, studentu tiesību aizsardzību, ko nevari, nav laika, nav naudas, nu neko, žēl , bet GB savu laiku( pirms Tečeres) bija pārtikas kartītes( ar atbilstošo trūkumu), tomēr ļaudis spēja organizēties un prasīt konkrētas nepieciešamas lietas( nešaubos arī Skandināvijā), un savas darbības rezultātā to panākt, nevis gaidīt Antiņus dimanta zirgos,un katru reizi vilties, partiju sistēmai ar to bija pavisam maza saistība.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 11.55

    WAT Normund, Tu liekas mani nesaproti.

    Savas un savu “brāļu, māsu” materiālās problēmas jārisina ir ar tiem instrumentiem, ar kuriem tās var atrisināt, nevis nepaceļot pakaļu rakstīt protestkomentārus tīkla pret vienu koalīcijas partiju, tā ir prasta “vaidēšana”, vēl pie tam subjektīva, ko nevaidi pret ZZS, NA?

    ====================

    Es visu ļoti labi sapratu, ja iebilst pret Vienotības prettautisko politiku, tā ir vaidēšana, ja iebilst pret NA, tā ir konstruktīva kritika.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 11.57

    Beigu beigās tieši V( ES politikas balsts LR, kā pats minēji) ir tā ,kas rātni cenšas ieviest ES soc.sistēmu.

    ===============

    Pilnīgas muļķības! Vienotība visādi cenšas no tā izlocīties. Visi VienotībAS pēdējās saeimas centieni ir pasliktinājuši nabagu stāvokli un uzlabojuši bagāto stāvokli. Vienīgais izņēmums NA ultimāts, kad Vienotība bija spiesta piekāpties.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 11.59

    viņš aizstāv savas tiesības ar šiem resuriem,arī caur partijām, un tā kā neviens organizēti neprotestē , partijas šos jautājumus var risināt darba devējam izdevīgā tempā

    ===============

    Ja jau Vienotība aizstāv darba devēju intereses, tad lai cer tikai uz darba devēju balsīm.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 12.01

    Dibini ārodbiedrību ( piemēram RIMI, MAXIMAS,ELVI,TOP un citu veikalu darbinieku ārodbiedrību, vai celtnieku ārodbiedrību, lauksaimniecības darbinieku ārodbiedrības utt.)

    =========================

    Jā, un galvenais pirms vēlēšanām nelīst internetā ar Vienotības kritiku. Tā?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 12.05

    Tā ir kritika? Tas ir amatierisks propogandons, diemžēl…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 12.23

    propogondons ir tev, bez argumentiem un faktiem.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 13.11

    Paga , paga , paga…

    Es kādam mēģinu ko iesmērēt( atškirībā no Tevis)?

    Es teicu tikai to ,ka es balsošu par 2/3-3/4 izravētu V sarakstu. Ja nu paspēs sataisīt zvaigžņotus s..dus līdz vēlēšanām, tad balsošu par NA. Lai arī ir acīmredzami netīkami ar zobu sāpēm redzēšu koalīcijā ZZS.

    Par SC ceru nav jāpamato. Sīkpartijas ceru arī nav jāanalizē.

    Savukārt par “sūdraba partiju” pamatoju kāpēc nebalsošu- Ingūnas lielais flirts ar Antonijštrāses darbiniekiem, nesaprotamais milzu džungurs vēlēšanām(naudas devēji parasti neko par velti nedod, ceru Tu kā populistzociķis esi informēts), pilnīgi “lētā” un uzbāzīgā reklāmas kampaņa (ar masu un bildēm, emocijām), nespēja pozicionēties politiskajā spektrā (kreisa,labēja, centriska, ko KONKRĒTI darīs, ja tiks utt.) Ingūnas kā līdera nespēja darboties stresa apstākļos (ģībšana un muldēšana, nespēja traci noturēt “mājā”), nav definējusi savus tuvākos partnerus( ģeopolitiskā orientācija ir retušēta), kā arī pilnīgi bezjēdzīgā līdzšinējā darbība VK, bes kādiem rezultātiem, tik vien kā tukšmuldēšana. Beigu beigās derdzīgi emocionālais partijas nosaukums “No sirds Latvijai!”

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 13.21

    Es kādam mēģinu ko iesmērēt( atškirībā no Tevis)?

    ==================

    Protams, ka mēģini iesmērēt viedokli, ka tie, kas kritizē Vienotību, velas kaut ko mainīt, ir atpakaļrāpulīgi viduslaiku bauri.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 13.22

    Ja nu paspēs sataisīt zvaigžņotus s..dus līdz vēlēšanām, tad balsošu par NA

    ===============

    Par NA tu nekad nebalsosi

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 13.23

    Ingūnas lielais flirts ar Antonijštrāses darbiniekiem

    ————

    flirts ir tikai Āboltiņas fantāzijās

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 13.24

    nesaprotamais milzu džungurs vēlēšanām

    ——————-

    jenotu sponsori piemetuši džunguru, lai diskriditētu Sudrabu

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 13.30

    nespēja pozicionēties politiskajā spektrā (kreisa,labēja, centriska, ko KONKRĒTI darīs, ja tiks utt

    ====================

    Sudraba , atšķirībā no citām partijām, ļoti konkrēti pozicionējas kā kreisi centriska. Savukārt ja paskatās uz Dombrovska valdībām un koalīcijām, tad ir ļoti grūti definēt viņu reālos darbus. 100 miljonu eiro atbalsts biodegvielai ir labēja vai kreisa politika? Liepājas metalurga finansēšana ir labēja vai kreisa politika? Kā vispār nosaukt Vienotības sociālo politiku – 50 latu māmiņalga studentei un 100000 ls tētiņalga Latvijas bankas darbonim? Centriski šizofrēniska! NA ir bijuši viskreisākie ierosinājumi no koalīcijas partijām.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 13.34

    nav definējusi savus tuvākos partnerus( ģeopolitiskā orientācija ir retušēta)

    ==========================

    Sudraba ir pilnīgi skaidri definējusi, ka koalīcija ar SC nav iespējama:

    – Vai esat gatava veidot valdības koalīciju kopā ar Saskaņu?

    – Sniedzu Jums precīzu atbildi, ko lūdzu atcerēties arī Jūsu turpmākajās publikācijās, to neaizvietojot ar dažādām tendenciozām spekulācijām: nē, es neesmu gatava veidot valdības koalīciju kopā ar Saskaņu.

    http://pietiek.com/raksti/zurnala_ir_parstave_sudrabai_mes_no_jusu_atbildem_publicesim_tik,_cik_velesimies

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 14.36

    Redzi, Normund,iespējams neticēsi, bet kopš kļuvu pilntiesīgs pilsonis ar 5.Saeimas vēlēšanām līdz pat 9.( ieskaitot), paralēli arī pašvaldību vēlēšanās balsoju tikai par TB/LNNK. Par V balsoju pēc spēku(JL,PS,SCP)apvienošanās un pēc TB/LNNK pilnīgās diskreditācijas( pat TP tā nesašmucējās, jo tomēr neizmantoja retorikā tik svētas lietas). No TB/LNNK palika manās acīs cienījami tikai daži vīri-Roberts Z, Grīnblats, Cilinskis neitrāli Birks un laikam jau viss.

    Savukārt VL! vismaz man, vēl joprojām nerada pārliecību par savu spēju un konsekvenci(par jaunu vēl un par nepieredzējuši, kā arī baigais svaigums un panorāmas skats nav redzams, lai varētu piedot pieredzes trūkumu) un godīgi sakot man derdzas arī vecišķais K.Ulmaņa fetišs ar ko VL! aizraujas, tas liecina par akcentiem partijā.

    Ja NA atbrīvotos no tiem TB/LNNK dalībniekiem ,kas izgāzās 9.Saeimā, tas pats Rasnačs, bet ir arī citi “varoņi”, piesaistītu no vecās gvardes spējīgākos pārbaudītākos praktiķus, no jaunās paaudzes vizionārus (arī praktiķus,tā pati Melnbārde OK), pārstātu muldēt par K.Ulmani, censtos sev pašiem nešaut kājā (BB pirms visiem skandāliem bija zināmas lietiņas ar ķemeriem, Žanete nebija kultūras ministre, kā veselības, labklājības vai pat izglītības OK, bet ne kultūras,Bordāns kā NA”uzmetējs”, mazliet slīpais Naudiņš) domāju droši balsotu par NA.

    Mana politiskā pārliecība ir starp PS(V) un NA, tuvāk pat NA , balsoju(iespējams arī balsošu) par V ,jo praktiķu ziņā viņi ir spēcīgāki, valsts stūre tomēr ir valsts stūre. Tas protams nenoliedz iespēju ,ka nākamreiz NA komanda būs vienādlaba, vai vismaz uzrunājošāka un tad protams es nobalsošu par ideoloģiski tuvāko NA.

    Vārdu sakot es neesmu NEKAD gaidījis gla’bējus un debesīs skrējējus, bet balsojis par to ,kas man ir svarīgs.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 15.27

    Vārdu sakot es neesmu NEKAD gaidījis gla’bējus un debesīs skrējējus, bet balsojis par to ,kas man ir svarīgs.

    ==========================

    Ja Vienotība tev svarīga, tad esi auzās gan. Ir jādomā plašāk, nevis par to, kas man svarīgs, bet par to, kas vajadzīgs valstij un sabiedrībai kopumā, lai būtu stipra valsts un veselīga sabiedrība. Protams, ja tas ir svarīgi. Ja svarīgas ir tikai paša apenes, tad var balsot arī par Vienotību, kura citus mūsu sabiedrības dēlus un meitas pataisījuši plikus un izspieduši no Latvijas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > efeja60 09.09.2014. 17.00

    Normund, katram pēc savas samaitātības pakāpes.

    Parasti pilsoņi civilizētās valstīs parlamenta vēlēšanās nebalso par to ,kas ir materiāli svarīgs viņam kā personai, vai kāds iedos viņam ko vairāk, vai mazāk,tie kas tā dara ir lumpens ( vienalga pārticis vai nabadzīgs, bet lumpens pēc domāšanas), parasti godprātīgi pilsoņi to mēru vēlēšanās attiecina uz valsti un nāciju.

    Tā ka tirāde par”apenēm” bija lieka.

    Es esmu pārliecināts, nevis vienkārši ticu ,bet vētīju pēc darbiem un likumsakarīgi izmantoju analīzi sava lēmuma pieņemšanai, ka V+NA ir kodols, lai LR būtu nākotne.

    Tas , ka Tu vai kāds cits balso par citām partijām, nu ko darīt tāda ir demokrātija, un tādas ir katra tiesības, ja argumentācija izvēle ir “baltais zirgs”, tad jāsaka diemžēl pasākums ir populisms, brīvībā cilvēkam ir tiesības arī kļudīties.

    Savukārt ,ja šāds populisma apoliģēts skaļi bļauj, ka visi pārējie ir jāsviež ārā un ir greizi, un tie kas par tiem pārējiem balso ir bez maz “personiskie ienaidnieki”, jāsecina , ka šādu ļaužu pārstāvis ir tendēts neredzēt lietu cēloņus un sekas, šāds cilvēks ir tendēts un procesu shotcutēšanu vismaz savā apziņā, un likumsakarīgi vienmēr viļas, jo dzīve tomēr ir dzīve ( komplicēta un kompleksa).

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 20.55

    Parasti pilsoņi civilizētās valstīs parlamenta vēlēšanās nebalso par to ,kas ir materiāli svarīgs viņam kā personai, vai kāds iedos viņam ko vairāk, vai mazāk,tie kas tā dara ir lumpens

    =============

    Esmu priecīgs šo lasīt, jo nebiju pārliecināts, ka neesat lumpens.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 20.57

    Tā ka tirāde par”apenēm” bija lieka.

    ==========

    Paralēle ar krekliem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 09.09.2014. 21.06

    šādu ļaužu pārstāvis ir tendēts neredzēt lietu cēloņus un sekas, šāds cilvēks ir tendēts un procesu shotcutēšanu vismaz savā apziņā, un likumsakarīgi vienmēr viļas, jo dzīve tomēr ir dzīve ( komplicēta un kompleksa).

    ============================

    Vai Tu tiešām neredzi Vienotības ļaunos darbus, kas nodara ļaunu Tavam tuvākajam un kopumā sabiedrībai kurā Tu dzīvo? Vai tu tiešām, sīkburžuāzija, gribi sagaidīt, ka kāds narkomāns lumpens iešauj tev kājā, izvaro tavu meitu vai nogalina dēlu? Vai tu gribi venecuelu Rīgas ielās?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 09.09.2014. 09.44

Ja “sūdraba partija” tiks pāri slieksnim, nāksies dikti plaši maksāt ZR ostas saimniekam, jo kā jau Viedoklis pamanīja, džekam būs iespējas savas balsis ietirgot par dikti dārgu cenu ( tas ,ka aiz laba prāta nelīdīs zem jeģinorosu satelītiem, tas fakts, jo kā jau slīpēts zina, ka moskovītiem norunas , līgumi, saistības ir pie mazā melnā lodziņa).

Ja tic Freimanim( iepriekš bija liels lablatvijiešu balsts), tad “sūdraba partija”+jeģinorosu atvases=45 balsis, savukārt V+NA=40 balsis. Līdz ar to “saimniekam” ir visā 2.perioda neatkarības laikā dārgākās zelta akcijas ever. Respektīvi viņa rebes turpināsies vēl vismaz 4-5 gadus.

Kaut protams , arī “sūdraba partijas” netikšana joprojām saglabā “saimniekam” viņa brīnišķīgo kombināciju.

Situācija mainītos tikai tad, ja V+NA ,no iekšā tikušajiem, savāktu pārliecinošu pusi, tas ir vismaz 55 balsis, bet tam reāli trūkst ne mazāk kā 15-20% ( respektīvi krietni jānovājina ZZS un jāuzrunā neizlēmušie un jāpiedāvā kaut kas tāds, kas uzrunātu principiālos nebalsotājus V un VL labā, vai tas ir iespējams šajā nepilnajā mēnesī?).

Tā ka , ko teikt , kā šahā PATS un sākam to pašu spēli no gala.

Bet ko var gribēt, tā ir demokrātija, kurai raksturīga evolūcija nevis revolūcija, vārdu sakot cik ilgi Mozus jūdus veda caur tuksnesi ~ 40 gadi ( exodus paaudzes mazbērni pieaugu un kļuva atbildīgi). Tā kā mūsdienās bērnus rada vēlāk ( ~30) , nevis kā Mozus laikā (~20), tad tuksneša 40 gadus varam izstiept vēl par 10-20 gadiem uz 50-60 gadiem no mūsu exodus( 1990), tas iznāk 2040-2050 ( LR brave new world ;-)).

Cik vēl palicis? 25-35 gadi, vārdu sakot tie kas tagad dzimst arī būs tie,kas būs pašapzinīgās, gudrās un spēcīgās LR saimnieki. Protams galvenais pa šiem 25-35 gadiem nepazaudēt orientieri, pretējā gadījumā var arī nepalikt LR ,kā latviešu nācijas valsts, bet tikai kā kaut kas pilnīgi cits, pat ja kā neatkarīga un pilntiesīga valsts.

+14
-1
Atbildēt

7

    Alise > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 09.49

    Par to, ka lai savestu LV kārtībā, vēl vajag gadus 25, esmu teicis jau ilgi :)

    Bet par tiem 15%, kas trūkst V + NA, jācer, ka neizlēmušie nobalsos par V un NA, tad varētu varbūt arī sanākt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 10.17

    uz 2040-2050 Latvija būs tukša no latviešiem, jo lielākā bērnu radītāju grupa – darba ņēmēji būs vai nu nosprāguši vai aizbēguši uz R-Eiropu. Jo 60% nodokļi uz darba ņēmēja ienākumiem nav joka lieta.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 10.27

    Tu Normund varbūt būsi “nosprādzis”, bet es to nevaru teikt par sevi , savu ģimeni, tuvieniekiem, radiniekiem, draugiem. Ptu,ptu, ptu esmu bijis atkarīgs līdz šim tikai no sevis( no valsts vienīgais ko esmu ņēmis, bērnu poliklīnikas apmeklējumi, skola, skolas brīvpusdienas, neesmu no valsts saņēmis nevienu santīmu, ne bezdarba pabalstus(vai kā viņus tur), par veselību esmu maksājis caur apdrošināšanu, vai par savu naudu, utt.), gan ļoti smagos brīžos, gan labos, nodokļus savukārt esmu maksājis brīžiem arī ļoti lielus.

    Es ticu savai un savu bērnu nākotnei, un redzu to.

    Protams Dieva ceļi ir neizdibināmi, bet jebkādā gadījumā neredzu Tavu “vaidu” pamatojumu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 10.28

    Normund, svarīgi ir par kādu algu uz rokas darba ņemējs ir gatvs strādāt. Darba ņemējs nodokļus nerēķina un nemaksā. Nodokļus maksā darba devējs. Samazinot nodokļus, algas nemainīsies, darba devējam vienkārši palielināsies konkurētspēja dēļ izmaksu samazināšanās – daļa aizies preces vai pakalpojumu cenas samazinājumā, daļa peļņā, ko varēs vai nu reinvestēt vai izņemt.

    Algu nosaka tirgus – par cik uz rokas cilvēks gatavs strādāt. Un vienalga kādi ir nodokļi, tos tāpat darba ņemējs nemaksā un to lielums viņu pārsvarā neinteresē. Nodokļus maksā un to lielums interesē darba devēju. Jābeidz vienreiz to blefu izplatīt, ka darba ņēmējs maksā nodokļus. Darba ņēmējs neko nemaksā.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 10.46

    WAT tādi darba ņēmēji, ka Tu ir mazākums. Jā darba ņēmējam ir liela alga, tad tādus nodokļus var maksāt, bet ja 60% plēš no maximas kASIERES, TAD VIŅA PILNĪGI NOTEIKTI AR VISiem bērniem aizbrauks prom. Tikmēr ir daudzmiljonu ienākumi, kuri netiek aplikti ar nodokļiem un tas ir absurdi, negodīgi, diskriminējoši.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 10.50

    Un vienalga kādi ir nodokļi, tos tāpat darba ņemējs nemaksā un to lielums viņu pārsvarā neinteresē. Nodokļus maksā un to lielums interesē darba devēju. Jābeidz vienreiz to blefu izplatīt, ka darba ņēmējs maksā nodokļus. Darba ņēmējs neko nemaksā.

    ——————————

    Tas nu gan ir smieklīgs apgalvojums.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Jânis Bankoviès 09.09.2014. 10.50

    Austras kok, tu nu gan tagad runā pilnīgas muļķības. Lai darba devējs varētu pārskaitīt tos nodokļus, tā nauda ir jānopelna darba ņēmējam. Darba ņēmējs strādā par 1000eur, bet labumu iegūst uz 400eur. Kā teica viens uzņēmējs, es vienai darba vietai varu atvēlēt noteiktu summu un man ir pilnīgi vienalga, kā to savā starpā sadala darbinieks un valsts.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 09.09.2014. 09.43

Interesanti būtu zināt – ja kāds nebūtu sacerējis naudas tēriņu ierobežojumus vēlēšanām – cik finansu tiktu tērēts? Praktiski jau nesenais Grigules piemērs liecina – ar ierobežojumiem prātu nedabūsi… Ir kā ir. “Sudrabas partija” ir kaut kāds jokains projekts, ko var pielīdzināt Zatlera idejai. Pazīstamas sejas ievelk Saeimā nezināmus ļaudis. Latvijas jau tā vārgajā politiskajā vidē, kur politiķi ir daži, pie tam ne vienmēr Saeimā, valda drūma stagnācija… Principā – ir Brežņeva laiki, tikai tos nosauc citādi – Dombrovska periods, Straujumas atpūta, Āboltiņas klusums…

0
-5
Atbildēt

0

silvija_vitina 09.09.2014. 09.18

Nespēju nebrīnīties par LV “vidējo” vēlētāju, kuru uzrunā vienīgi reklāma, kuram nav svarīgi kaut vai paklausīties, ko eventuālais “tautas kalps” spēj pateikt ĀRPUS reklāmas rullīša.

Tikko kā norullēja gribule. Lai rullētu, kā izrādās, pietika vien ar “naudu, daudz naudas un neko citu, kā tikai naudu”. Un nevienam “vidējam vēlētājam” neienāca prātā, ka neba jau tie, kas to naudu grūda iekšā kampaņā, būs tie, kas RŪPĒSIES par šiem bezsmadzeņu grūtdieņiem.

Tagad kārta sudrabai. Tas pats komunikācijas veids (resp., tās neesamība), tas pats vēstījums (es atnākšu, un jums būs laime), tas pats adresāts (aitas/auni).

Varētu, protams, ieteikt sudrabas faniem paskatīties, kur ir tie atombumbas gribules solītie “darbi”, kur ir “rezultāts” (ja neskaita, ka rezultāts bija tikt uz Briseli), bet šeit jau šis elektorāts neiemaldās. Bezcerīgi.

+19
-2
Atbildēt

18

    dro > silvija_vitina 09.09.2014. 09.44

    traductrice. Ai, kurā valstī tad ir citādi? Viss atkarīgs no elites, bet bieži arī tā ir bezspēcīga. Ko teikt par mūsu vēja rādītājiem, kuri bija tādā sajūsmā par Obamu? Kādēļ nevēlēt par Lemberga partiju, kurš, salīdzinot ar citiem, ir labs saimnieks un uz svētkiem piešķir 10 Ls, par Sudrabu, kura tā slavēta un kontrolieres gaitas beidzot LTV no raidījuma vadītāja saņēmusi puķes, par Leiškalnu, kuram neiekļūstot saiemā tik ļoti līdzi juta Ēlertes Diena.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > silvija_vitina 09.09.2014. 09.45

    Tas tomēr nebūs “vidējais vēlētājs”, bet viena noteikta vēlētāju daļa, kādi 10-15%, nu varbūt 20%. Vidējais tomēr ir vairākums, un vairākums tomēr balso par V, NA un ZZS neatkarīgi no reklāmām.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 10.10

    Varētu, protams, ieteikt sudrabas faniem paskatīties, kur ir tie atombumbas gribules solītie “darbi”, kur ir “rezultāts” (ja neskaita, ka rezultāts bija tikt uz Briseli)

    ======================

    Un kur ir rezultāts pārējiem EP deputātiem? Tāds pats kā Grigulei – 0.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 10.12

    Par Vienotību var balsot tikai totāls idiots vai miljonārs, baņķieris, kura intereses Vienotība pārstāv.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > silvija_vitina 09.09.2014. 10.19

    Normund , nekautrējies saki kā ir par ko jābalso? Lai nerastos liekas diskusijas esmu V+NA(no reālās koalīcijas ZZS man liekas latvisko “sovoku” kombinācija) , kā labākā varianta atbalstītājs, bet balsošu par V izsvītrojot 2/3-3/4 kandidātu, dārzs ir jāravē ārā no nezālēm, nevis pilnībā jāpārar un no jauna jāstāda, kā laikam Tu proponē, manā gadījumā vismaz kaut kāda raža būs, tavā gadījumā līdz ražai netiksi, jo nevīžosi ravēt, bet katru reizi kā lauks pieaugs ar nezālēm to pārarsi)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 10.40

    Laiku pa laikam jānomaina kultūra vai jāatstāj atmatā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sapene > silvija_vitina 09.09.2014. 10.45

    Izvirzījuši Straujumu par ministra-prezidenta kandidāti, ar ZZS un bijušo TP vēlētāju balsu palīdzību kandidāti uz mīnusiem mēģina saglabāt savus mandātus.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > silvija_vitina 09.09.2014. 10.56

    Labi, konkrēti par kuriem, es ( liekas zemāk vēl vairāki kolēģi ir izvērsušies)savu viedokli definēju.

    Atmatā-labi nebalso( OK , muļķīgi, jo Tavu balsi tāpat izmantos iekšā tikušie, proporcionāli, tam starpā arī V, kas Tev netīk).

    Kura tad būs tā jaunā kultūra? Tu viņu esi pārbaudījis, zini viņu, kā aug, kādus augļus rada, kādas blaknes videi? Kas Tev liek domāt, ka pēkšņi mūsu mazajā dārzā(sabiedŗibā) parādīsies, kas pārsteidzošs, varbūt šīs brīnumkultūras ir kaut kas pilnīgi, pilnīgi jauns, kā savu laiku VL!? Vajag Sosnovska latvāņus? Arī pilsonīši cerēja, ka būs daudz glaunāka lopbarība kā zāle, nu un rezultātus zini.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 11.03

    Ja nemēģināsi jaunas kultūras, tad nekā jauna arī nebūs. Kādreiz zemkopības vispār nebija. Kādreiz Latvijā nebija kartupeļu, tomātu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > silvija_vitina 09.09.2014. 11.27

    Normund, nepareiza loģika.

    1. Dārzs ir izolēts ( viss kas aug ir zināms, nekas jauns nevar ienākt, var tikai mēģināt kādu iepriekš par nezāli uzskatītu augu pataisīt par kultūraugu, vai kādu kultūraugu audzēt citos nolūkos, piemēram kā kukurūzu audzē nevis graudiem bet biomasai)

    2. Tu piedāvā situāciju ,ka var nākt jebkura kultūra no jebkuras vietas. Tā tas nav.

    Vārdu sakot neredzu b.u.škām no “sūdraba partijas” dēvēties par kaut kādu jaunu neiepazītu kultūru, sen pazīstami augi, ja arī nav bijuši dārza galvenajās dobēs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 11.47

    Dārznieks no tevis nesanāks. :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > silvija_vitina 09.09.2014. 12.12

    Nu nezi, nezi, redzi es “nevaidu”, kaut būtu iemesli to darīt, man no valsts neko nevajag, ASV pieeja nodokļu un valsts iejaukšanās jomā ir vistuvākā.

    Es pazīstu augus šajā dārzā(pļavā), vismaz man nav pārsteigumi par to dabu, un pietiekoši labi saprotu ko no kura var sagaidīt.

    Tā ka kurš ir labāks dārznieks, kurš s..dīgāks, atļaušos apšaubīt, es neceru uz kultūraugu kuru iestādot,nekopjot, var iegūt ražu visam gadam…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 12.19

    man no valsts neko nevajag

    =======================

    MAn arī no valsts neko nevajag, bet viņiem vajag no manis – 60% godīgi nopelnītā. Tā ir laupīšana! Turklāt šo manu naudu viņi tērē miljonāru bagātību vairošanai – Liepājas metalurgs, airbaltic, biodegvielas dotācijas utt utt.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > silvija_vitina 09.09.2014. 12.27

    WAT Normund , nekautrējies saki kā ir par ko jābalso?

    ______________ Jā gan.

    Normund:

    Nomet sagšu un parādies kā liljes zieds!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > silvija_vitina 09.09.2014. 12.31

    Redzi mums ir atšķīrīga nostāja.

    Ja man liekas ,ka esmu kaut ko par daudz valstij samaksājis( līdz šim nav man tā licies), tad jau izdomātu kā kompensēt.

    Savukārt Tev liekas,ka Tu valstij par daudz maksā…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 13.09

    Neesi tu darba ņēmējs, tāpēc nemāci man dzīvot un par ko balsot. Skaidrs, ka Vienotība ir tavu interešu – miljonāru aizstāvis un neviens darba ņēmējs un pensionārs nedrīkst balsot par Vienotību, ja nav galvu durvīs iespiedis.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > silvija_vitina 09.09.2014. 13.59

    Tevis iecienītā marksisma terminoloģijā esmu sīkburžuāzija , tas tiesa, bet tas ,ka no saviem 18 darba gadiem, esmu gana daudz bijis darba ņēmējs arī ir patiesība, pats galvenais par savu Brīvību varu būt pateicīgs tikai sev, nav man papiņi, draudziņi, radiņi, blatiņi utt., ko protu par to man maksā brīvā tirgū, ar visām brīvā tirgus ēnas pusēm, nesūdzos.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 09.09.2014. 15.18

    Tagad konkrēti – ko marksistisku es kādreiz esmu uzrakstījis? Muldoņa. Manis paustais pat nav sociāldemokrātisks.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

inta_s 09.09.2014. 08.51

ZZS atkal zelta akcijas.

Var pieslieties gan Sudrabai un SC, gav Vienotibai un VL.

+5
-1
Atbildēt

6

    Ansis > inta_s 09.09.2014. 10.11

    ZZS nekad nav kopā ar SC gājusi un neies.

    Reali koalīcija pamata tā pati vien būs – V+NA+ZZS.

    Tas, ka ZZS nebalsoja par “tiesiskuma” revolucionāru (Čigāne, Sprūdžs un Judins) sagatavotiem pretLemberga likumiem ir likai loģiski, bet tam nav reāli nekāda sakara ar ciešu sadarbību ar SC.

    p.s. Es varētu likt 30 Latus totalizatorā – ka Sudrabai būs reāla iespēja pievienoties koalīcijai – neskatoties uz patreizejo panikas sēšanu par viņas sakariem ar Kremli. (Personīgi viņai gan nav ne mazako izredžu iegūt augstākā līmeņa pielaidi valsts noslēpumam)

    Vispār jau V+NA+ZZS varētu veltīt mazāk pūļu savstarpējai nomelnošanai – labak būtu vairāk skaidrojuši reālās problēmas.

    p.s. Vioenotībai žetons no manis par to, ka nesola velētajiem milzu leiputriju pēc velēšanām (vispār jau arī NA un ZZS arī neko daudz nesola) – skaidrs, ka reāli pāris tuvakos gadus visa pieejama nauda aizies aizsardzībai – lai izpildītu to, par ko vienojās NATO samitā, Latvijai jau šogad-nakošgad jābūvē kazarmas, noliktavas utt – to jau Vējonis skaidri pateica, ka ar to apsolīto 1% nepietiks.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > inta_s 09.09.2014. 10.38

    p.s. Vioenotībai žetons no manis par to, ka nesola velētajiem milzu leiputriju pēc velēšanām

    ======================

    Kā tad nesola? Vakar Reirs domburšovā solīja! Tiešām nebūs?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis > inta_s 09.09.2014. 11.17

    Man vakar fonā bija tas Domburšovs, bet baigi smalki neklausījos.

    To gan piefiksēju, ka saprātīgakā un zinošākā tajā bariņā bija Barča.

    Reirs … Vienotība labu galu neņems, ja ļaus Reiram publiski uzstāties. Bet pēc visas elites aizsūtīšanas uz EP laikam jau pašvaki ar rezervistu soliņu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > inta_s 09.09.2014. 11.31

    > Edgars

    Reirs ir Vienotības Ekonomikas ministra kandidāts… vismaz bija.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > inta_s 09.09.2014. 11.32

    > Edgars

    Atvainojos, aizdomājos un pārrakstījos. Reiru gribēja Vilka vietā par Finanšu ministru…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > inta_s 09.09.2014. 11.45

    To gan piefiksēju, ka saprātīgakā un zinošākā tajā bariņā bija Barča.

    ==========================

    Zinošākā noteikti, bet cilvēku labklājība viņai pie kājas, darbojās kādu šauru interešu vārdā . ZZS ļoti ilgus gadus ir vadījuši labklājības nozari un noveduši tur, kur visas citas nozares – purvā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 09.09.2014. 08.34

Kremļa projekts jāievelk Saeimā lūzt vai plīst… Kremlis neliek visas olas vienā kurvītī, un Latvijā ir īpaši pateicīga situācija, jo derīgo idiotu skaits gana liels…

Tomēr Sudrabas 5% neticu. Ka tik ne tiešām reitingu aģentūrām no trešdaļmiljona atkritis kāds nieks, tā teikt, la Sudrabas kundze var piepūst vaigus un izlikties svarīgāka kā ir.

Kas mani uzjautrina braucot mašīnā, ka radio reklāmu viņas vietā ierunājusi kāda maiga balss, kas apgalvo: “Es Inguna Sudraba…” Līdz ar to pamats domāt, ka kundze tiešām ir tikai izkārtne…

+15
-3
Atbildēt

26

    andris902 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 08.45

    ….kāpēc netici?….ja vakar skatījies Domburstudiju un redzēji Sudrabas partijas tukšmuldētāju, kas ar tāāādu kaismi un pārliecību – neapturami nesa totālu sviestu, ka saprātīgam cilvēkam mati no tā cēlās stāvus, taču vēlētājs – parastais = noteikti sajūsminājās un uztvēra viņu, tāpat kā savulaik Sudrabas tukšmuldēšanu – kā nākošo mesiju…..ja uz iekļūšanu Saeimā pretendē cilvēks, kurš pat nezina, kas šobrīd notiek valstī, bet cenšas to kritizēt un noliegt visu – ko tāds muldonis reāli sadarīs?…

    ….šoreiz – paldies! – Barčai, kas vismaz mēģināja Sudrabas drezīnu piebremzēt…tikai – vai skatītājs to pamanīja?…

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.00

    > zanE

    Par cik izvēli esmu izdarījusi un man ir pilnīgi skaidrs viedoklis par visiem, kas startē Saeimas vēlēšanās, netērēju laiku un nervus, lai skatītos priekšvēlēšanu aģitāciju.

    Pieņemt lēmumu par ko vēlēt īsi pirms vēlēšanām un vēl daiļrunātāju iespaidā, tas, manuprāt, neko labu par indivīda prāta spējām neliecina.

    Paskatīsimies. Vēlēšanas tuvu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.11

    Jau pavasarī bija praktiski skaidrs, ka vēlēšanu galvenais jautājums būs vai Sudraba dabūs 5% vai nē .

    Par to , ka ZZS varētu mesties kopā ar Sudrabu un SC ir maz varbūtības, jo tas nozīmētu ZZS norietu . Latvijā jebkurš , kurš ies kopā ar SC būs ilgtermiņā zaudētājs .

    Pieminot kādreizējās versijas par V un SC koalīciju gribu izteikt versiju , ko man savulaik stāstīja un kuru varētu apstiprināt arī tā laika notikumu gaita – tas bija kontekstā ar Obamas un Putina attiecību restartēšanas programmu un to Latvijā spieda arī ASV vēstniecība . Tagad Obama ir dabūjis no Putina pa seju un domājams būs pretēji norādījumi tiem kas noteikti pēc vēlēšanām ies uz kafiju pie vēstnieka :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.36

    klusais, jums varētu būt taisnība. Ņemot vērā arī tāda cilvēka kā Kažociņš tā laika izteikumus par SC ņemšanu valdībā. Jo Kažociņš tomēr nu nav kaut kāds prokrieviskais cilvēks vai no krieviem nopērkams. Viņš visticamāk ir tajā laikā piekritis amerikāņu nostājai.

    Bet tai pat laikā tas kārtējo reizi parāda to, ka Vienotība darbojas tīri pēc USA un ES norādījumiem, bet par to, ko domā pašas V vēlētāji, īpaši negrib aizdomāties. Es negribu teikt, ka nav jāņem vērā lielajā politikā pasaulē notiekošais, un ka nav jāieklausās tajā, ko USA un ES saka, bet tomēr pirmajā vietā ir jāliek Latvijas un savu vēlētāju intereses, bet V vēlētāju pamatmasa vienmēr ir bijusi pret sadarbību ar SC, neatkarīgi no visādiem Obamas restartiem ar krieviem.

    Nevar akli iet citu pavadā, bet Vienotība diemžēl to ir darījusi VIENMĒR – akli sekojot norādēm no sadarbības partneriem un institūcijām USA un ES, NEKAD NEPADOMĀJOT PAR LIETĀM ARĪ LATVIJAS KONTEKSTĀ. Vienotībai vienmēr ir bijuši svarīgāki kaut kādi citu noteikti globālie mērķi (kuri patiesībā faktiski ir lielvalstu personīgie mērķi), bet nekad Latvijas un lielākās daļas pašas vēlētāju mērķi un nostāja.

    Par ZZS. Nu divas personas publiski ir paudušas, ka Saskaņai NĒ – Vējonis intervijā Dienai un Seržants tviterī (pat pasakot, ka vienīgā koalīcija tikai V, ZZS un NA). Cerams, ka šo atsevišķo ZZS biedru (un domāju, ka vēl arī citu ZZS biedru) nostāju pret Saskaņu kādā situācijā nevarēs nospiest Lemberga vai Brigmaņa norādījumi mainīt nostāju.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.52

    Beta – kas tur ko neticēt? Zatlers pagājšreiz savaca ap 20% – “Baltā bruņinieka” gaidītājus. Tas arī ir Sudrabas elektorāts – nebalsos taču viņi par Šleseru vai Repši.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.53

    Austras koks. Rinkēvičs un Vējonis priekšvēlēšanu gaisotnē spējuši sevi pasniegt vislabāk. Arī Ušakovs saviem vēlētājiem zīmējies kā pasaules politiķis – ticies ar Medvedevu un citiem Maskavas dūžiem, bet tagad devies uz ASV valsts departamentu:):):)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.54

    klusais – pareizs vērtējums

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.57

    .ja vakar skatījies Domburstudiju un redzēji Sudrabas partijas tukšmuldētāju

    ========================

    VAkar vislielākais tukšmuldētājs, nekompetences paraugs bija komunists Reirs. Jums tur partijā IQ mērījumi tiek veikti?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.59

    Barčai, kas vismaz mēģināja Sudrabas drezīnu piebremzēt…tikai – vai skatītājs to pamanīja?..

    ==================

    BArča bremzēja Reira drezīnu, kurš solīja matemātiski neiespējamus pabalstus 40% apmērā no vidējās algas, nokritu no krēsla smiedamies.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.01

    > Edgars

    Zatleram bija citas starta pozīcijas, ārkārtīgs uzticības kredīts pēc Saeimas atlaišanas, pat mans gudrais vīrs post factum atzinās, ka balsojis par Zatleru, par ko nožēloja jau pēc mēneša un visu atlikušo laiku. Tagad ir izmācījies. Domāju tādu ir daudz.

    Sudrabas starta pozīcijas pabalsta tikai Krievijas nauda, tāpat kā novorosiju Krievijas tanki… Kādai daļai ausis varbūt aizbļaus, bet konkurence uz derīgajiem idiotiem šoreiz liela – Sudraba, Repše, Bordāns, Šlesers… :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.03

    Nevar akli iet citu pavadā, bet Vienotība diemžēl to ir darījusi VIENMĒR

    ===========

    Nav tiesa. ES regulāri pieprasa samazināt nabadzību, samazināt nodokļus nabagiem, paaugstināt bagātajiem, ieviest reālu GMI, bet Vienotība to nedzird. Arī toreiz, kad ASV vēstniecība brutāli spieda ņemt valdībā SC, Vienotība to neizdarīja.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.05

    Tas arī ir Sudrabas elektorāts – nebalsos taču viņi par Šleseru vai Repši.

    =======================

    Pagājušo reizi balsoju par NA, tagad nevaru izlemt NA vai Sudrabu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.05

    beta. Sudraba, Repše, Bordāns, Šlesers… :)

    ______________

    Kā senčiem: Ilgi stāvu domādama, kam lai kāpju kamanās:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.06

    Aizmirsu pieminēt vēl to lunkano, nuū… Bondaru… :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.07

    , bet konkurence uz derīgajiem idiotiem šoreiz liela – Sudraba, Repše, Bordāns, Šlesers… :)

    =================

    Āboltiņa, Zaķis, Brigmanis, Iesalnieks

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.09

    > Normunds

    Pagājušo reizi balsoju par NA, tagad nevaru izlemt NA vai Sudrabu.

    ————-

    Balso par Sudrabu. Lai ir kā manam vīram – četri nožēlas gadi, pēc kuriem prāta ir par kripatiņu vairāk… :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.18

    Normund, Vienotība nepaņēma SC, jo daļa Vienotības, pārsvarā tie, kas netiekas ar diplomātisko korpusu, nostājās pret, kā arī bija liela vēlētāju brēka. Tomēr Vienotības galvgalis bija spiests padomāt par savu vietu ilgtermiņā.

    Bet par jūsu minētajām ES norādēm – tās ir vispārīgas, tur nav konkrēti ceļi norādīti, kā to izdarīt, un nav arī pārāk liels ES spiediens, tādēļ arī nekas nenotiek. Vienotība spēj izpildīt tikai konkrētas norādes konkrēta spiediena rezultātā – kā krīzes risinājumā – bija konkrēti ES un SVF norādījumi un piedraudējums neiedot naudu norāžu izpildes gadījumā. Un re, rezultāts, visu izpildīja. Vienotībai, pārsvarā tās galvgalim, ir problēma, pie tam liela – tā nespēj domāt Latvijas un vispārējā labuma interesēs. Pie tam viņu mentalitāte ir – IZPILDĪTĀJI.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.29

    beta, es nožēloju tās reizes, kad balsoju par TP un JL.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.32

    > Normunds

    TP, JL, NA, tagad Sudraba…?

    Normund, Tu esi Laimes lāča medībās… Pačukstēšu, tāds neeksistē…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.33

    Muļķības, krīzes laikā bija pilnīgi konkrētas norādes no ES un SVF par nabadzību, uz ko Repše atbildēja, ka tam nav politiski piemērota situācija – lasi: tas ir pret partijas sponsoru interesēm. Vienotība, kad viņiem izdevīgi, bļauj par ES prasībām, kad nav izdevīgi, ignorē.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.35

    beta, vēlēšanas nav tikai četras bijušas, bet daudz vairāk. Vislielākais kauns man ir par TP pirmo iznācienu, bet nekad neesmu nožēlojis to, kad balsoju par partijām, kuras saeimā neiekļuva.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 10.59

    beta > Normunds

    Balso par Sudrabu. Lai ir kā manam vīram – četri nožēlas gadi, pēc kuriem prāta ir par kripatiņu vairāk… :)

    _________________________

    Skola maksā naudu, Normunds drīz būs pabeidzis trešo universitāti :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Ansis Reinhards 09.09.2014. 11.01

    ” … pirmajā vietā ir jāliek Latvijas un savu vēlētāju intereses”.
    Valsts un vēlētāju intereses ir uzdevums, kas nav atrisināts gadu tūkstošos. Ja tu, austrs koks, domā, ka tas ir saules apspīdēts zemeņu lauks, tad rūgti maldies, tad cik sakarīgi ir tavi spriedumi? Tas nav elementāri un idilliski. Tas ir naivi populistiski. Un jā, starp citu, ES un USA norādes nav no sliktākajām, ja pašmāju darboņi tās nepiekoriģētu sev par patikšanu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ansis Reinhards 09.09.2014. 12.24

    ap 20% – “Baltā bruņinieka” gaidītājus.

    ______________________

    tagad tie būs “‘Baltas dāmas gaidītāji”??

    kā ar “‘Zaļo jumpravu”?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ansis Reinhards 09.09.2014. 13.49

    V+SC tirgo uzturēšanās atļaujas. kurš te ir kā projekts? Ja nebūtu Kremļa, tad Vienotība to izdomātu, aber LV lielākā problēma ir latviešu zemā pirktspēja, ko varas koalīcija nav mazinājusi ne par gramu. Par to norāda arī 300 000 aizbraukušie. Zaļganie sivēni pie siles ir pirmie, kas bļauj “krievi nāk”!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ansis Reinhards 10.09.2014. 11.56

    Ivar, precīzi!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam