Līdzība

48

Komentāri (48)

Ojārs 20.08.2014. 22.02

ziņa:

“Šī gada septiņos mēnešos Latvijā reģistrēti 12 488 jaundzimušie, un tas ir par 554 mazuļiem vairāk nekā pērn šajā pašā periodā.”

///

NA demogrāfiskais ultimāts sāk dot rezultātus.

+3
-11
Atbildēt

8

    andris902 > Ojārs 20.08.2014. 23.06

    …ko tik kautrīgi?…varēji vēl piebilst, ka bērna ieņemšanas process notika stingrā vislatviešu uzraudzībā…

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 21.08.2014. 01.07

    zane, vai ar jums viss kārtībā?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 21.08.2014. 07.13

    Rezultātus dod V ekonomiska politika un dzīves līmeņa pakāpeniska celšanās, kā arī pārliecība par nākotni.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Ojārs 21.08.2014. 10.14

    Tiešām interesanti, kāpēc V bail palikt valdības koalīcijā bez NA, aci pret aci ar Lemberga ķešas partiju un Zatlera “baltā zirga jājējiem”… Balsu taču pietiek arī bez latviešu nacionālistiem, kuri visu tikai sabotē :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 21.08.2014. 12.21

    …piekrītu, es arī nesaprotu – kāpēc jāauklējas ar vislatviešu populistiem…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 21.08.2014. 12.43

    zanE. Kad nav pie rokas copy- paste, tad paliek bla, bla, bla.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ojārs 21.08.2014. 14.11

    >Dzerim

    “Rezultātus dod V ekonomiska politika un dzīves līmeņa pakāpeniska celšanās, kā arī pārliecība par nākotni.” – vai nevarētu populāri paskaidrot, kā tas viss izpaužas? Jo pagaidām ceļas nevis dzīves līmenis, bet cenas, un pārliecība par nākotni ir latviešiem UK vai Īrijā, bet nevis Latvijā.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 21.08.2014. 22.22

    andrejs. Liekas zaneI tā pati kaite kas SandraiJ:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 20.08.2014. 21.11

r a , ir jau ar…

+9
-3
Atbildēt

0

buchamona 20.08.2014. 18.05

Kaut kā pēdējā laikā esmu sācis vairāk lasīt citus Latvijas info avotus, un tādēļ bija jau sācis piemirst, ka mūsu ienaidnieks Nr 1 valstī ir NA un šīs apvienības politiķi :)

+13
-10
Atbildēt

8

    ievuliitis > buchamona 20.08.2014. 18.23

    Aizmirsi atbalstītājus pieminēt, riņķī apkārt. Tie tai pašā maisā bāžami.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.08.2014. 18.25

    Lielākie ienaidnieki nav, samērā kaitīgi blēži un liekuļi gan.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 20.08.2014. 19.28

    …R.A. ….savā komentārā esi kļūdījies – Latvijas informatīvo vidi piebļāvuši ir vislatvieši, kuriem ienaidnieks Nr. 1 ir Vienotība…jāatzīst – vislatviešiem kopā ar sabiedrotajiem no Saskaņas centra tas izdodas ļoti saskanīgi….

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.08.2014. 23.32

    zanE. Patiesībā, pirms vēlēšanām Latvijas ienaidnieki N1 aiz sava stulbuma ir tie, kuri nespēj saprast, ka Vienotība, NA un ZZS – šie visi ir savējie. Palasi, ko Vienotības līderi saka – NA ir Vienotības dabisks sabiedrotais. Tu taču esi Vienotības biedre, tā es esmu sapratis, tad ieklausies vārdos, ko saka Tavi vadītāji, Zaķis, piemēram :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.08.2014. 23.44

    dzeris49. Mēs jau ar Tevi par šo problēmu esam runājušies :) – proti, es piekristu, ka šajā karikatūrā tiktu kariķēts Brokas lielais aizņēmums, kuru viņa, ja var ticēt Lapsam, ir aizņēmusies no grieķa, vai arāba :), taču kariķēt NA zīmolu, kas nozīmē kariķēt visus NA biedrus un atbalstītājus, tas ir vismaz neapdomīgi.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 20.08.2014. 23.46

    …R.A. …kā Tu jau minēji – Vienotība arvien ir toleranti izturējusies pret NA un visiem viņu izlēcieniem….NA vienmēr ir uzvedies, kā niķīgs un neaudzināts bērns, kurš krīt gar zemi un spārda kājas, auro un skrien sūdzēties, vēlas sev pievērst sabiedrības uzmanību un visā vaino apkārtējos….piedod, bet no malas tas izskatās briesmīgi glupi…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 21.08.2014. 00.28

    P.S. …R.A. – pārlasīju vēlreiz Tavu komentāru un varu atbildēt uz Taviem maldiem – nekad neesmu bijusi un neesmu kādas pārtijas biedre…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.08.2014. 00.41

    zanE. Tas jau nebūtu nekas slikts, ja Tu arī būtu Vienotības biedre :) Man nav nekas pretī pret Vienotību, kā politisku spēku kopumā, pret atsevišķiem ” redzamajiem” biedriem gan. To pašu varu teikt arī par NA . ZZS ir tāds ” sāpju bērns” reizēm :), taču, ja gribam būt objektīvi, tad bez ZZS klātbūtnes politikā, diez vai LR šobrīd būtu tur, kur mēs šodien savu valsti redzam. Bet šī te IR vietējo Vienotības un NA karsēju savstarpējā rīvēšanās, kura ilgst jau vismaz pāris gadus :)), tas nu tiešām ir kļuvis apnicīgi :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 20.08.2014. 14.00

Par Maizīša korumpētību vai angažētību nav ne mazāko pierādījumu vai faktu, vienīgie, kas apsūdz Maizīti, ir NA un to atbalstītāji, pat vairākums prokuratūras darbinieku un tiesnešu Maizīti uzskata par absolūti godīgu cilvēku, un gribēja viņa pārvēlēšanu.

Toties pret att. NA politiķiem, kas šeit attēloti, kā kamieļi, (kaut, man viņi asocējās ar kaut ko glumu un slidenu), ir fakti, kas jebkuram domātspējīgam un neangažētam cilvēkam liek šaubīties par viņu godīgumu, toties rada pārliecību par viņu blēdīgumu un liekulību.

+21
-11
Atbildēt

7

    ievuliitis > ligakalnina 20.08.2014. 15.33

    Vai tiešām tev par Aivi Tomsonu iz viedoklis izveidojies, ka viņš ir NA atbalstītājs? Dzeri, vai tu neesi slims pats? Visnevainīgākais teiciens, cerība, ka pret V. būs tie paši vērtēšanas kritēriji, tev izklausās, kā nepamatots NA atbalsts.

    Dzeri, Maizītis ir SAB vadītājs, sen vairs ne Ģenerālprokurors. SAB viņš ir sācis strādāt nesen, ne vairāk, kā gadu atpakaļ, kad Bērziņš viņu nepaturēja padomnieka amatā. Kāda pārvēlēšana?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 20.08.2014. 16.23

    Skaļā daba “Džeris uz ecēšām” :)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 20.08.2014. 16.33

    lno vārdiem sakot – špingaļeti….

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.08.2014. 16.59

    Paldies, ka pastāstīji, ka Maizītis nav ģenerālprokutrors, un es to nezināju, un nezināju, kāpēc Maizīti par ģenerālprukororu nepārvēlēja, kaut, gan vairākums prokuroru, gan tiesnešu, viņu atbalstīja ( tas nozīmē, ka vairākums tur, tomēr, godīgi cilvēki).

    Vispār, es te nevis par Tompsonu vai Maizīti, bet gan par NA, kuras fani visur vaimanā, ka Maizītis ir nopirkts no V, angažēts, utt., un tāpēc nedod pielaidi valsts noslēpumam šiem blēžiem.

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 20.08.2014. 17.10

    gan tiesnešu, viņu atbalstīja ( tas nozīmē, ka vairākums tur, tomēr, godīgi cilvēki).
    ——————
    Kā gan tā, ja TM un visu mūsu tiesu sistēmu kontrolē NA?
    Un, ja tomēr NA sastāv no blēžiem, vai tad godīgajiem prokuroriem tie nebūtu jāsasēdina cietumā????

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.08.2014. 17.45

    NA nekontrolē tiesnešus, bet, bremzē likumdošanas iniciatīvu, kas ļautu sakārtot tiesu sistēmu un pārtraukt korupciju maksātnespējas procesos, kurā piedalās korumpēti tiesneši un MNA.

    Jo MNA ir to sponsori, ne jau par velti blēdis Lūsis ir tik augstā amatā NA.

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 20.08.2014. 18.21

    dzeri, kā tu aprēķināji, ka “…vairākums prokuroru, gan tiesnešu, viņu atbalstīja”. Bija kāda socioloģiska aptauja veikta? Varbūt esi personīgi pazīstams ar lielāko daļu Latvijas tiesnešu un prokuroru, esi katram jautājis?

    Un kāds ir sakars Maizīša godīgumam, ja katru, kas pieļauj, ka tikpat skrupulozi, kā NA, SABs vērtēs arī Vienotības pielaides, tu uzreiz ieskaiti NA atbalstītājos? Vai godīgam cilvēkam tas nav jādara, vai kā?

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

ievuliitis 20.08.2014. 12.43

Nupat Aivis Tomsons izteicās par šo tēmu Krustpunktos. Teica, ka Maizītis ļoti skrupulozi pievērsās pielaižu došanai, izteica cerību, ka tikpat skrupulozi tiks pētīti arī Vienotības un citu partiju ministru kandidāti.

+12
-3
Atbildēt

15

    Kaspars Špūle > ievuliitis 20.08.2014. 13.55

    Nezināju, ka Maizītis & Co. ieklausās Tomsona viedoklī :)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 20.08.2014. 15.34

    Tomsons acīmredzot gribēja gaisināt iespaidu, kas izveidojās sabiedrībā, ka pret NA SABam ir īpaša attieksme.:)

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > ievuliitis 20.08.2014. 20.40

    Nevis sabiedrībā izveidojies priekštats,tādu to mēģina uzturēt VL/TBNNK.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.08.2014. 09.16

    Bet pagaidi, kāpēc vienam otram SC deputātam joprojām IR augstākās pakāpes pielaides? Pēc notikumiem Ukrainā, kas skaidri un gaiši parāda Krieviju, kā agresorvalsti, starptautisko tiesību un pašas parakstītu līgumu nodevīgu (вероломную) lauzēju, būt sadarbības partnerim ar Krievijas valdošo partiju, nav pietiekams iemesls augstākā līmeņa pielaides anulēšanai?

    Kur IR atbildīga SAB rīcība? Kāpēc SC deputāts joprojām sēž Saeimas Prezidijā? Kāpēc Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā no 10 komisijas locekļiem trīs IR SC deputāti – Ivans Kļementjevs, Jānis Ādamsons, Mihails Zemļinskis? Kāpēc Saeimas Nacionālās Drošības komisijā viens no 5 locekļiem IR Valērijs Agešins?

    Tad IR iemesls sabiedrībai brīnīties par SAB īpatnējo vērtēšanas sistēmu?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 21.08.2014. 09.21

    betijacelmale. Mani arī interesē atbilde uz šo jautājumu:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.08.2014. 09.49

    …melnbaltā domāšana – ja esi no NA = automātiski esi kristāldzidrs, balts un pūkains, ar kvalitātes zīmi….ja SC = tautas ienaidnieks, kurš jālikvidē…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 21.08.2014. 10.01

    zanE. Špingaļeti…samovivoz iz Taganroga:) SC ir tādi paši tautas draugi kā kaujinieki Donbasā, dod tikai iespēju. Vai posies līdzi Ušakovam pēc maizes un sāls?:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.08.2014. 11.39

    Klau, zanĪt, varbūt ne par manu domāšanas veidu, bet par konkrētiem SC cilvēkiem, kas būdami Krievijas valdošās partijas sabiedrotie, sēž par valsts drošību lemjošās Saeimas komisijās?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.08.2014. 12.19

    …Likums “Par valsts noslēpumu”:

    11.pants:

    (2) Personas pieeja sevišķi slepenai informācijai atļauta ar pirmās kategorijas speciālo atļauju, slepenai informācijai — ar otrās kategorijas speciālo atļauju, konfidenciālai informācijai — ar trešās kategorijas speciālo atļauju.

    12.pants:

    (3) Pieeja valsts noslēpumam un tiesības to izmantot savu amata (dienesta) pienākumu veikšanai, ja nav šā likuma 9. panta trešajā daļā noteikto ierobežojumu, pēc amata ir:

    1) Valsts prezidentam;

    2) Saeimas priekšsēdētājam;

    3) Ministru prezidentam;

    4) Saeimas deputātiem;

    5) Ministru kabineta locekļiem;

    6) Augstākās tiesas priekšsēdētājam;

    7) ģenerālprokuroram;

    8) valsts kontrolierim;

    9) Nacionālo bruņoto spēku virspavēlniekam un komandierim;

    10) Zemessardzes komandierim;

    11) Satversmes aizsardzības biroja direktoram, Militārās izlūkošanas un drošības dienesta priekšniekam, Drošības policijas priekšniekam;

    12) Latvijas Bankas prezidentam;

    13) Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšniekam;

    14) (izslēgts ar 29.03.2007. likumu);

    15) tiesībsargam.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.08.2014. 12.47

    Lieliski. Izvilki to, kas katram zināms, ko katrs var apskatīties, ja ir vēlēšanās. Es arī šorīt skatījos.

    Tad varbūt atbildēsi man, kāpēc šīs tagadējās saeimas sākumā bija trobele, ka Urbanovičam nav iedota pielaide un tās neesamības dēl viņš nevarēja darboties Saeimas attiecīgajā komisijā, kā bija pieteicies?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.08.2014. 14.32

    …betij….pārlasi vēlreiz 11.pantu….varbūt tad sapratīsi, ka ir 3 kategoriju pielaides valsts noslēpumam, līdz ar to katram deputātam tiek piešķirta piekļuve atbilstoši viņa pārbaudes rezultātam….iekļūšana Saeimā negarantē automātisku augstākās kategorijas piekļuvi valsts noslēpumam…tāpēc arī katrs gadījums ir individuāls un tiek skatīts atsevišķi, nevis piešķirta pielaide, kā dāvana komplektā ar deputāta mandātu….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.08.2014. 17.37

    Pilnīgi tev piekrītu, un, ja tu būtu papūlējusies atbildēt uz jautājumu, nevis kopēt likumu, tu zinātu, ka jautājums bija – kāpēc Krievijas, kas sevi ir apliecinājusi, kā …. – sk. augstāk, kāpēc Krievijas valdošās partijas sadarbības partneriem nav anulētas pielaides, kas nepieciešamas darbam Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā un Saeimas Nacionālās Drošības komisijā? Domāju, it sevišķi Nacionālās Drošības komisijā, bet arī Aizsardzības, Iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā spriež par pietiekoši nopietniem un sensitīviem jautājumiem, par kuriem nemaz nav obligāti informēt Krievijas Federācijas vēstniecību.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.08.2014. 18.25

    ….betij…vai SC darbība Latvijā ir aizliegta?…līdz šim domāju, ka dzīvojam tiesiskā valstī, kurā likumība tiek ievērota balstoties uz demokrātiskām vērtībām, nevis emocionālām izjūtām….pielaides valsts noslēpumam izvērtē un piešķir pamatojoties uz tiešajiem darba pienākumiem – ne vairāk un ne mazāk…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.08.2014. 19.38

    Smieklīgi. Patiesi smieklīgi, zanE. Tev piestāv Saskaņas advokāta loma.

    Kas attiecas uz pielaidēm, tad patiesi grūti pēc pēdējā laika notikumiem Eiropā izprast tos kritērijus, no kuriem vadoties, tās tiek piešķirtas vai atteiktas.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.08.2014. 20.44

    ….smieklīgi?….vai tiešām aizlieguši un es to nezināju?….paldies, betij, ka painformēji!…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam