Merkele: NATO 5.pants nav tukša čaula (papild.)

55

Komentāri (55)

sarmitelinde 19.08.2014. 11.27

jā, tas skan pārliecinoši,ko raksti , bet ja padomā tālāk – Šeloba taču ir ļaunā. Vai tā nav koķetēšana ar ļauno?

Zini, to Gibsona filmu par Kristu es nenoskatījos, jo man bērns teica – mammu – tu to neizturēsi. Un vakar es noskatījos to video par Smoļensku un par šāvieniem , kuros it kā nogalina vēl izdzīvojušos un tad man bija atkal tā sajūta, ka ļaunums ir īsts , ka tas ir tepat un ka tie nav nekādi ne joki, ne koķetēšana.

Bet nu labi. Katram savs, tur atkal es tev piekrītu.

0
-1
Atbildēt

0

sarmitelinde 19.08.2014. 10.54

nē – negribu un man nepatīk Tava bilde.

Es gribu būt cilvēks. Un gribu,lai citi raksta kā cilvēki. Bet es varu ielikt bildi, ar kuru sevi identificēju. Pamēģināšu.

Starp citu, kas ir Šebola?

0
-1
Atbildēt

5

    gliters > sarmitelinde 19.08.2014. 11.09

    Zirnekliene Šeloba ir Dž.R.R. Tolkīna fantasy romāna “Gredzenu pavēlnieks” personāžs.

    Labi, tik tiešām ej labāk sapņo par spartiešiem…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > sarmitelinde 19.08.2014. 11.16

    zirnekliene Šeloba. …Dž.R.R. Tolkīna fantasy romāna “Gredzenu pavēlnieks” personāžs.

    ____________________

    Tik sekli? Vai tiešām neviens atbilstošs personāžs nav atrodams romānos Bonivāra sirds, Kā rūdījās tērauds, Dzelzs straume u. c. ģeniālajos sociālistiskā reālisma brendos?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.08.2014. 11.18

    tā lielā briesmīgā?

    Nu kāpēc tev to vajag? Man vienkārši interesanti saprast.

    Es labāk būtu kāda spartiete, zini, tās bija vienīgās sievietes sengrieķu civilizācijā, kuras bija sociāli un vispār – visādi – vienlīdzīgas ar vīrieti.Es domāju,ka tas bija viens no skaistākajiem laika mirkļiem civilizācijas vēsturē vispār. Man patīk iedomāties, ka manī varētu būt kaut kādi gēni no viņām – tām spartietēm. Mani tas mierina un nomierina.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > sarmitelinde 19.08.2014. 11.21

    Nu kaut vai tāpēc, ka nākas dzīvot Mordoras priekšvārtē… Izvēlēties sev par niku kādas “cēlās varones” vārdu man liedz gan skepse, gan pašironija, gan pietiekami liela cinisma deva… Katram savs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > sarmitelinde 19.08.2014. 11.30

    SandraJ. Es gribu būt cilvēks.

    _____________

    Nesapņo pa neiespējamo – sieviete nevar būt cilvēks, bet tikai cilvēka draugs:):):)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 19.08.2014. 10.36

Jautājums ir, vai Merkeles nostāja ir izšķiroša jautājumā par NATO bāzi Baltijā, t.i. vai Vācijai ir arī veto tiesības šajā jomā?

2% aizsardzībai ir nediskutējama lieta, bet diezvai tas bija viņas īstais “message”.

+4
0
Atbildēt

6

    sarmitelinde > gliters 19.08.2014. 10.42

    interesanti – kādi dzīvnieki vēl šeit pārstāv viedokļus?

    Es gribētu būt kaza. Man patīk kazas, sevišķi tās, kuras rāpo pa kokiem lēkā uz mašībām utt.

    Jautājumā par NATO bāzi izšķirošais ir tas,ka neviena Rietumvalsts nav ieinteresēta, tai nav argumenti tērēt savus līdzekļus vienas korumpētas, nespējīgas, nodevīgas tautiņas apsargāšanai.

    Kad man gribās “uztaisīt dūšu” – es skatos filmu par spartiešiem, par to kā viņu ģenerāļu prāts un karavīru drosme un Dzimtenes mīlestība ļāva uzvarēt pretinieku – 1 : 500. Es gūstu fizisku baudu to visu vēl un vēlreiz skatoties un līdzizdzīvojot.

    Nu un tad salīdziniet mūsu armiju, mūsu vīriešus , mušu sabiedrību – pilnīgi kā pēc paģirām – tu atnosties citā pasaulē – tu gribi atpakaļ, bet nesanāk, nevar … un paliek esamības nepanesamība

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 19.08.2014. 10.51

    “Jautājumā par NATO bāzi izšķirošais ir tas,ka neviena Rietumvalsts nav ieinteresēta, tai nav argumenti tērēt savus līdzekļus vienas korumpētas, nespējīgas, nodevīgas tautiņas apsargāšanai.”

    Daļēji taisnība – neviena Rietumvalsts tik tiešām nav ieintersēta mūs aizstāvēt, bet ne jau tāpēc, ka esam atpalikuši, korumpēti un nabadzīgi, bet tāpēc, ka tas nozīmētu iet pret Krievijas ambīcijām.

    “Man patīk kazas, sevišķi tās, kuras rāpo pa kokiem lēkā uz mašībām utt.”

    Nav problēmu – atrodi atbilstošu bildi un vizualizē sevi šādā veidā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 19.08.2014. 10.55

    SandraJ. …es skatos filmu par spartiešiem, par to kā viņu ģenerāļu prāts un karavīru drosme un Dzimtenes mīlestība ļāva uzvarēt pretinieku

    __________________

    Jā, tie bija nākotnes cilvēki- homoseksuālisti:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > gliters 19.08.2014. 11.02

    nu ko tu tur berberē, visiem visādas vainas – redz tik šitādi varenie latvju bāleliņi,kas komentāros par kaķiem iztaisās ir varoņi. Nu nenosmieties.

    Labi, man nav interesanti ar tādiem piena kunkuļiem kā tu ino komunicēt, skatīšos par spartiešiem un sapņošu par īstiem vīriešiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 19.08.2014. 11.07

    SandraJ. Labāk sapņo par lielu baltu kuģi – būs mazāka vilšanās:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 19.08.2014. 16.56

    Sandra, gūsti savu fizisko baudu ari turpmāk, ja vari , bet izskatās, ka tomer nevari ar to Spartu tev ir par maz- tapēc laikam tvaiku nolaid šajā portalā. Bet, nekas…laikam tev garlaicigi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 19.08.2014. 10.34

Nule kā klajā nācis jaunākais Apvienoto Nāciju Organizācijas izdotais Ziņojums par cilvēces attīstību (Human Development Report), kurā Latvija ieņem 48. vietu starp 187 valstīm. Tiesa, savā valstu grupā – Ļoti augstu attīstītas valstis – Latvija ieņem priekšpēdējo vietu, aiz sevis atstājot vien Argentīnu.

Tas jums patrioti un valsts izzadzēji brokastīs – jābūt taču jums gandarījuma sajūtai, bet , klejotāj, ino – nauda ne kafijai, ne bulkai nav jātērē – nosūtiet vēl uz nacionāļu biroju – vspār – visiem saviem draugiem – ballīti uztaisiet.

Seksīgu dieniņu un seksīgus jums svētkus!!!!!

0
-3
Atbildēt

1

    austrisv > sarmitelinde 19.08.2014. 16.52

    sandra, paliec pie sava naudas un baudi svešu maizi.

    Latvija iztiks bez tevis. Nomierinies, laikam jau tev nemaz nav tik labi tur kur esi varbut valsti , kura ienem vietu pirmaja desmitā. Jo, ja butu labi, tad visu laiku te nesūkstitos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 19.08.2014. 10.03

sandra ir iesūtits papildspeks locu melim. Tas tak skaidri redzams, jo visur vainīga V, bet usakoviesi un lembisti ir labieun kurmīša papildspēks, kas ka desants iemests uz vēlēsanām, un tas gaudas, tas gaudas, ka viss ir slikti.

+2
-3
Atbildēt

5

    sarmitelinde > austrisv 19.08.2014. 10.07

    nu ko tik kautrīgi bet – nu saki tācu ka es kremļa padauza, un patiesībā braukāju bentlijā un kaviāru man piegādā no pašas Volgas, bet šampi no Šampaņas – tieši no ražotāja – nu ko skauž , un pareizi – ja tu zinātu cik forši tas tomēr ir .

    Un ko es teicu – dulli palikuši esat. Man vienmēr ir taisnība, nu ir man taisnība. Nu dulli esat tautietīši. Nu ko darīt – cik varu – palīdzu jums, bet es jau arī visu nevaru. Saprotiet arī mani.

    Lūk.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > austrisv 19.08.2014. 10.26

    Vo, vo! nu jau šauj pa pilnu klapi! Desantņica, puļemjotčica, radistka.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 19.08.2014. 10.30

    ko tu saukājies kā puišelis, tev kauns nav? Man par tevi ir kauns. Un tādi latviešu vīrieši mums ir … lūdzu man 100 gadus vientulības … mani pārņem bezcerība no šitādām lakstīgalu dziesmām

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 19.08.2014. 10.53

    SandraJ… lūdzu man 100 gadus vientulības

    ____________________

    Būs, būs tev vientulība kā Sudrabai. Nepateicība pasaules alga – rādi viņiem sirdi, viņi tev pakaļu. Stiprinies, lai neģībtu:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 19.08.2014. 10.58

    ļauns esi, sīks , bet redz cik ļauns

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 19.08.2014. 08.31

Sandriņ, ko Tu gaudies, katru dienu palagus raksti? Uz vēlēšanām tautu gatavo? Pie kuriem esi piemālējusies? Vai uškovs tev maksā jeb varbūt lembe?

grūti saprast vai pamuļķe jeb viltīga…

+6
-2
Atbildēt

2

    dro > dace_ampermane 19.08.2014. 08.52

    klejotājs. Redzot, ka Ločmelis tiek ignorēts, Dzerim atsūtīta radiste:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > dace_ampermane 19.08.2014. 09.56

    Pēdējoreiz balsoju par Vienotību. Vairs nebalsošu, jo zaķa optimizatora gājieni manās vērtējumā bija kārtējā politiskā maucība, kuru piedot nespēju.

    Eiroparlamenta vēlēšanās nepiedalījos principa pēc – man nebija par ko balsot. Saeimas vēlēšanās balsošu par Bordāna partiju. Jo manā sapratnē viņš ir vienīgais, kuram var uzticēties.

    Klejotāj – vairāk kā 20 gadus jūs te visi gudrie bikšaiņi mūs baidat ar visādiem ušakoviem un lembjiem un kremļiem un pa sētas durvīm tiem pašiem augstākminētajiem mūs – vienkāršo tautu, sociāli neaizsargātos esat pārdevuši.

    Tagad kā tāda bāba vēl saukājās uz visiem, kas jums tādiem suteneriem rokas nebučo.

    Skrien pa gaisu , labu ceļavēju klejotāj, un nekad vairs nesauc mani par Sabndriņu – citādi iekodīšu un iesperšu tev, skaidrs?!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 18.08.2014. 22.23

Was erhoffen sich die baltischen Staaten von ein paar mehr NATO Soldaten?

Merkeli pavadīja Spiegel žurnālisti, tāpēc jau tagad tur ir ziņa un viens komentētājs …

Selbst wenn die NATO 10,000 Soldaten dauerhaft im Baltikum stationieren würde, wäre das für den Fall das Russland ernsthaft angreifen würde kaum mehr als ein Tropfen auf den heißen Stein.

Wer das nicht glaubt schaue sich mal die NATO Strategien für Deutschland aus der Zeit des Kalten Krieges an…und hier waren deutlich mehr Soldaten stationiert als es im Baltikum überhaupt möglich wäre.

0
-5
Atbildēt

3

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.08.2014. 07.45

    ak jūs maziņie, nervozējat? Es arī. Katrs nākamais karš ir bijis drausmīgāks par iepriekšējo. Veselais saprāts man saka – sakrāmē labāko , kas tev ir – izīrē dzīvokli un brauc prom. Es vienmēr esmu gribējusi nokļūt Jaunzēlandē, man vienmēr patikusi budistiskā Āzija, neesmu bijusi Dienvidamerikā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > sarmitelinde 19.08.2014. 08.43

    Veselais saprāts man saka…

    _________________

    Dzirdi balsis? Tas nav labi…Svētdien aicināji visus mainīties, sākot ar sevi, lai glābtu valsti, apgalvoji, ka pati daudz darot, bet šodien jau gatava kļūt par budisti, meklēt drošu vietu Jaunzēlandē vai Dienvidamerikā, jo kā var dzīvot Latvijā, kur koalīcijā ir NA, kura radījusi kara draudus ja ne visai pasaulei, tad vismaz Eiropai:):):)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.08.2014. 10.03

    redzi ino, tur jau tas lielais kreņķis, ka šitie treknie onkuļi un tantes vairs nedzird savu sirdsapziņas balsi. Un sklikti, ka nedzird, ļoti slikti.

    Un vissliktākais , ka jācieš jau visiem, arī tiem ar sirdsazpiņu., par tiem noziegumiem, kurus izdara tie – bez sirdsapziņas balss.

    Jā un man ir bail , man ir ļoti bail no kara, no posta, no neiespējamības nomirt cieņpilni,pasargāt vājākos, saglabāt cilvēcību, no tā visa man ir ļoti bail. Un no tās mūsu sabiedrības amoralilitātes man ir bail – kad visi runā, ka vajag kaut ko mainīt, kaut ko darīt, bet nav darītāji, nav mainītāji. Tie paši vecie zagļi saoduši,ka vēl valstī ir ko zagt un dīžājās kā ērzeļi gar ķēves staļļiem …

    Lūk. Un nomaini taču bildi – riebīga sajūta ar kaut kādu ķēmu komunicēt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 18.08.2014. 20.46

Latvieši, latviskās partijas vairāk kā 20 gadu laikā ir savu valsti novedušas pie iznīcības, tagad nu vaino Vāciju un Merkeli un siekalojas pēc amerikāņiem. Pilnīgi nelaba dūša.

Mums tuvojas jaunas parlamenta vēlēšanas, mēs liekam pamatus nākamajiem 4 gadiem. Daži no tiem 100 zelta teļiem jau sākuši skraidīt un jaunas siles meklēt.

Mana svēta pārliecība ir, ka tā ir īstā lieta par , ko ir jārunā, jādiskutē. Ka jāsakārto tā māja – mūsu valsts, kurā gribam un vēl ceram dzīvot.

Mani interesē , kas notiek ar maksātnespējas administratoriem, mani interesē , kas notiek ar partiju legālās zagšanas vietām – valsts uzņēmumu padomēm, ar airbaltic,ar vilcienu iepirkumiem kas notiek.

Galu galā – kad atvērs čekas maisus un kāpēc viens zatlers var pateikt, ka tauta tam nav gatava, bet kādi citi tomēr ziņo, ka maisos esot ziņas par 4 VDK aģentiem deputātu kandidātiem.

Nu labi, saprotu – pagribēšu un pāries. Ir jau bijis. Jāmēģina atteikties no internta. Varbūt vieglāk paliks.

+5
-6
Atbildēt

6

    esmeralda_se > sarmitelinde 18.08.2014. 23.07

    >>>Latvieši, latviskās partijas vairāk kā 20 gadu laikā ir savu valsti novedušas pie iznīcības, tagad nu vaino Vāciju un Merkeli un siekalojas pēc amerikāņiem.>>>

    Formāli latvieši. Patiesībā PSRS 50, pat nē, 70, jo sākās jau viss 17.gadā, laikā sakropļotas domāšanas upuri, negatīvās selekcijas objekti – sovoki. Mana atmiņa nesniedzas līdz piecdesmitajiem, sešdesmitajiem – esmu par jaunu. Bet Vosu, Pugo, Rubiku atceros, tāpat kā viņu tradīciju pārmantotājus, kuri ir/bija visās partijās, neskatoties, cik sarkanas/zaļas/zilas tās sevi krāsoja – Bojārus, Čeveru, Gaili, Emsi, Ušaku Straumi(Batjku) utt.utt. Un tad vēl pats zieds – Lembergs ar Šleseru un Ameriku. Latvieši?

    Formāli jā.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > sarmitelinde 18.08.2014. 23.41

    SandraJ Latvieši, latviskās partijas
    ————-
    Čekisti, komunisti , antilatviskās partijas. Vai Latvijas ceļš ar komunistu Gorbunovu bija latviska partija? Vai ZZS ar komunistu Brigmani ir latviska partija? Vai Vienotība ar komunistu Reiru ir latviska partija? Vai TB/LNNK ar pārliecināto komunistu Tabūnu ir latviska partija?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 19.08.2014. 02.12

    Raicha

    Bojārus, Čeveru, Gaili, Emsi, Ušaku Straumi(Batjku) utt.utt.

    _______________

    Kur paliek kolorado lenteņi, čekistu piesmietie voldiņi, viens kuces bērns, kurš izgāza naidu uz latviešu varoņu, leģionāru, piemiņu, otrs, kurš pats piedalījās fašistisko izdzimteņu šabašā, 9. maijā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > sarmitelinde 19.08.2014. 02.19

    SandraJ

    Latvieši, latviskās partijas vairāk kā 20 gadu laikā ir savu valsti novedušas pie iznīcības

    ______________

    Visus gadus pie varas ir bijuši tikai prokremliski izdzimteņi. Tagādējās čekas nopirktās un sakompromitētās kremļa maukas, RP/V, ir pelnījušas gulēt tai pašā tranšejā, kur LC, DPs un LPP.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 19.08.2014. 07.53

    esmu lasījusi,ka ir tā, ka ar kādām domām aizej gulēt, ar tādām pamosties. Un tā arī ir – nu šitie neldzīgie latvieši, mani tautieši – būtu mana teikšana – es kādu masveida pēršanu uztaisītu – nezinu – varbūt kādi buramvārdi būtu jāpiemeklē.

    Visi jums vainīgi, visi slikti – krievi slikti, padomju okupanti slikti, visi par oligarhiem balsoja, visi citi valsti izzaga m tikai ne latvieši un tā tas ir un tur neko darīt nevar … mēs jau labie izcilie, tik mums visi pāri dara …

    Kamēr būs šī domāšana – ka viss ir no citiem , nevis no mums pašiem atkarīgs – tikmēr nekas nemainīsies. Patiešām – tā es domāju.

    Nenormāli vāja tauta esam – nenormāli.

    Es jau rakstīju un varu tikai atkārtoties – paskaidrojiet man – ko NATO šeit sargās – krievus? latviešu oligarhus un viņu pakalpiņus? dažus literatorus un mūziķus?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > sarmitelinde 19.08.2014. 12.59

    >Sandra

    “es kādu masveida pēršanu uztaisītu” – tas būtu pārāk maigs sods šiem mēsliem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

juhans 18.08.2014. 18.28

Te laikam tā “sāls”:

“…Kancleres Merkeles vēstījums ir skaidrs – modernizējiet militāro infrastruktūru, tam ATVĒLIET NAUDU BUDŽETĀ…”

+17
0
Atbildēt

0

mjantons 18.08.2014. 18.27

Militārā un politiskā plānošana nav viens un tas pats. Politiskajai vadībai ir jāvienojas tikai par principiem – 5. pants un viss! Tikai trim NATO valstīm ir ekspedīcijas karaspēka spēja – Francijai, UK un USA. Protams, ka USA ir daudzkārt nopietnāka kā citas kopā ņemtas. Un tomēr – Obamas vizītes vieta nav nejaušība. Igaunija ir viena no NATO paraugvalstīm budžētēšanas nozīmē. Tas gan būtu savādi, ja Obama brauktu uz Latviju, kur tādas vaimanas par finansēm un draudzīgi mēri kā Ventspilī. Ar mēri es nodomāju ĀCM, bet efekts ir līdzīgs.

+21
-2
Atbildēt

0

austrisv 18.08.2014. 17.54

Nu jā, no Merkeles laikam sagaidīt stingru rīcību nevar un nevarēs. Vien bla bla bla, bet tas jau Latviju nepasargās. Vien cerības uz ASV. Ne jau par velti igauni sagaida Obamu- tas lai nu kā tomēr vismaz kaut ko iedod drošībai no s avas valsts. Nupat vismaz kadas normalas brunumašinas un pieredzējusi karavīri- tomer drtošāk kaut vai tie ir tikai 150.

Mes tik gribam lielākas algas skolotājiem, ārstiem, pensionāriem un visādus laikmetīgas makslas muzejus,un subsīdijas lauksaimniekiem, kamēr kokošņiki brunojas un priecājas, un tad visa gribēšana būs Sibirija! laikam neko neesam mācijušies no vēstures!

+13
-2
Atbildēt

9

    kristrun > austrisv 18.08.2014. 18.27

    Tie, kuru raušanas kāres dēļ nav iespējamas ne lielākas pensijas, ne algas skolotājiem un ārstiem, ne uz kādu Sibīriju nebrauks. Viņi Kanādā un Austrālijā dejos tūdaliņi- tagadiņi.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Anna Gaigule > austrisv 18.08.2014. 19.23

    Angeles Merkeles un viņas priekšteča Gerharda Šrēdera pienesums Ukrainas-Krievijas karā ir atteikšanās no savu kodolstaciju modernizācijas un pievēršanās krievu gāzei.

    Rezultātā Vācija ir Krievijas līdzatkarīgā un jeburu “satraukumu un bažas” pauž kopā ar “tikai dodiet mums savu gāzi”.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > austrisv 18.08.2014. 20.12

    Izsalcis, puspliks skolotājs izskolos izsalkušus, pusplikus zemessargus. Nauda Latvijā ir, ja visi maksātu no nopelnītā 60% nodokļos, kā skolotāji, tad pietiktu arī aizsardzībai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Pašlaik gāzes vietā tiek sprausti augšā vēja ģeneratori. Ties, iztrūkumu bezvēja laikā nāksies piebarot no ASV un poļu (un vēlāk varbūt Irānas) piegādātās gāzes.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.08.2014. 22.30

    Gribetos redzēt kaut vienu puspliku skolotaju!!!Muspuse tadu nav. Vini valoja svisu vasaru un bauda dzivi! Tai sugai nauda sir diezgan un skolotaju skaits uz skolenu skaitu ir lielakais ES dalibvalstu vidu. Skolotaju skaits ir jasamazina un tad algam pietiks.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 18.08.2014. 22.47

    lielpilsētās klasēs ir 30 -33 skolēni. Tādās noturēt normālas, pilnvērtīgas stundas ir praktiski neiespējams. Piemēram, jāgatavojas eksāmeniem, kuros vērtēs skolēnu prasmes veidot dialogus. Bet ne reizi tas skolēniem nav mācīts, par praktiskām nodarbībām pat nerunājot. Esejas neprasa rakstīt, tās jalabo, aprobežojas ar īsiem testiem, kurus ātri un viegli izlabot.

    Statistika par skolotāju skaitu uz vienu skolēnu veido izmirstošā Latvija. Ir ļoti daudzas apdzīvotās vietas, kur labi ja 10 skolēni klasē ir. Un viņi nevar fiziski izbraukāt uz lielpilsētām.

    Ir vēl miljoniem citu problēmu skolās, izglītības sitēmā kopumā, bet – kārtējo reizi kādam no malas nokliegties – puci – kod tad skolotājiem – hrestomātiski latviski.

    Pēc tam var mesties virsū policistiem, vizinās mašīnās pa ielām , uz smukām meitenēm tik brīnās un vēl prasa algas pielikumus.

    Tāpat tās pārdevējas, vai oficiantes, nu ministriju tantiņas vispār …

    Savukārt medicīnas iestādēs kā ir – ja esi maksas pacients, t.i. – maksā pilnu summu – tevi uzņems un apkalpos ar tādu godu kā pat Anglijas karaliene būs apmierināta, bet ja esi ar nosūtījumu – sēdi un gaidi un priecājies, ka ar tevi kāds runā – ja ne –

    kā manai kolēģei Stradiņos bija – ieveda mammu – aizdomām par insultu , bet paiet stunda – neviens viņai klāt nav piegājis. Kolēģe sākusi pacelt balsi un saukt pēc palīdzības – tad pie viņas pienāca apsargs ar ieroci un izgrūda pa durvīm un piedraudējis,ka dabūs pa muti ja nāks vēl iekšā , tas gan bija pirms kāda gada – bet nu pavasarī vedu bērnu uz operāciju un tur tāds lecīgs apsargs ar ieroci pie sāniem grozījās, ticu,ka kolēģi nocēla no trases

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > austrisv 18.08.2014. 23.36

    kod tad skolotājiem -hrestomātiski latviski.
    ———-
    Tu te beidz šo čekistu dziesmu fašistisko. Latvieši ir labākā tauta pasaulē – skaisti, gudri, labsirdīgi un bezgala iecietīgi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > austrisv 19.08.2014. 10.42

    Latvieši ir labākā tauta pasaulē – skaisti, gudri, labsirdīgi un bezgala iecietīgi.

    Es jau arī gribētu tā domāt, tikai kā tas nākas, ka mums jau vairāk nekā 20 gadus pie varas, ir bezprincipiāli lopi, nodevīgi kangari un savu tūvāko čakarēt kāri atsaldeņi? Domāju, ka ne kripatiņu nesabiezinu krāsas, jo man prātā nenāk itin neviens “gaišais tēls” no atjaunotās valsts varnešiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 19.08.2014. 12.47

    >Bet

    “Mes tik gribam lielākas algas skolotājiem, ārstiem, pensionāriem un visādus laikmetīgas makslas muzejus” – tomēr neliksim vienā grozā algas skolotājiem un pensijas pensionāriem ar visādiem laikmetīgās mākslas muzejiem un gaismas pilīm.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mjantons 18.08.2014. 17.52

Nav patiesi lielākā nozīme bāzes vietai, bet gan infrastruktūrai un “apgūtai” teritorijai. Tam paredz manevrus un vietējo atbalstu – profesionālu armiju&nacionālo gvardi (zemessardzi). Baltija nav Afganistāna vai Irāka. Spēku aktivizēšanai vajag dienas un par to iepriekš neklaigā. Nekas nevar būt politiski bīstamāk, ka pirms maza brītiņa izskanējuši spriedelējumi, ka vajag ievilkt sabiedrotos Baltijā, lai viņi būtu apdraudēti vienādi ar mums. Kāda jēga apdraudētam karaspēkam?

Bet ieguldījums zemessardzē dotu pienesumu arī iekšējās drošības stiprināšanai. Infrastruktūra varētu dot pienesumu ekonomikai kā sinerģija.

+10
-1
Atbildēt

2

    dro > mjantons 18.08.2014. 17.58

    Juris Ozoliņš. Manuprāt Jums taisnība, tomēr piekrītu arī Bet, ka lielākā cerība uz ASV, Vācijai nabas saite ar Krieviju.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > mjantons 18.08.2014. 21.38

    99% pievienojos.

    Bet NATO ir stipri jāmainās – līdz šim par NATO ātrās reaģēšanas spēku reakcijas laiku gāja runa par nedēļu. Ja Krievija uzsāktu atklātu iebrukumu, tad Latvija patreiz nevar tik ilgi noturēties tadā līmenī, lai šeit pēc nedēļas varētu uzņemt palīdzību. NATO ātrās reaģēšanas spēkiem jābūt gataviem doties ceļā dienas laikā un aviācijai palīdzēt tūlīt no Vācijas-Lielbritānijas lidlaukiem.

    Un arī mums pašiem beidzot ir japiešķir tie 2% IKP aizsardzībai. – Pēdējais laiks, jo tad, kas karš jau būs pie mums, tad būs par vēlu domāt par finansējumu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam