SEB bankas monopols Jelgavā – izsniegs arī sabiedriskā transporta kartes

24

Komentāri (24)

anatolijs_melnis 11.07.2014. 11.03

Manuprāt, tomēr tā ir diskriminācija, jo es kā Jelgavas iedzīvotājs, bet citas bankas klients, nevaru saņemt sabiedrisko pakalpojumu par tādu pašu cenu kā konrētās bankas klienti.

Tad taču pašvaldība arī sociālos pabalstus var izsniegt, piem. Rimi dāvanu kartēs – būs lētāk un ērtāk. Bet vai iedzīvotājiem tas vajadzīgs, nav tik svarīgi.

0
0
Atbildēt

1

    Alise > anatolijs_melnis 11.07.2014. 11.16

    Vai tad SEB klientiem nav jāmaksā par to karti tie paši 1,42? Var jau būt, ka nav jāmaksā, nākamnedēļ uzzināšu, kad sieva aizies pēc kartes, viņa ir SEB kliente :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 11.07.2014. 09.18

Es nesaprotu, kāda loģika ir argumentam, ka SEB ir monopols karšu izsniegšanā. Būtu jocīgi, ka būtu 10 dažādi uzņēmumi un 10 dažādas kartes Jelgavas transporta lietošanai. Tas, ka ir kaut kādas kļūdas pašā procesā, par ko klientiem ir jāmaksā vairāk, nenozīmē, ka pats pakalpojums ir kļūdains. Man jau drīzāk liekas, ka pati banka ir kaut ko salaidusi ne tā, ka tagad filiālē rindā stāvēs Jelgavas pensionāri, lai uzpildītu biļeti, bet bankas klienti nevarēs sagaidīt savu kārtas numuru.

P.S. Mazākām pilsētām ir jādomā par vienas pieturas aģentūru veiošanu arī pakalpojumu jomā – šis ir labs mēģinājums ar sliktu izpildījumu.

+2
0
Atbildēt

3

    Alise > Una Grinberga 11.07.2014. 09.26

    Pensionāriem un skolēniem jau tās kartes sen ir. Un rindas ir tikai tagad tādēļ, ka no 1. augusta karti vajadzēs visiem, kas grib braukt lētāk. Pēc tam nekādu rindu nebūs. Un sistēmā nekādas kļūdas līdz šim it kā nav bijušas. Tā kā izpildījumā nekādas īpašas problēmas neredzu, tikai tik daudz, ka tagad viena mēneša laikā jāizņem tiem kartes, kas gribēs braukt lētāk. Un nezinu, vai pašreiz vispār ir kādas baigās rindas, drīzāk būs jūlija beigās, kad paši cilvēki visu būs uz pēdējo brīdi atstājuši. Bet tad jau manīs, nākamnedēļ sieva ies pakaļ kartei, pārbaudīs ar personīgo pieredzi :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Una Grinberga 11.07.2014. 10.54

    Un nezinu, vai pašreiz vispār ir kādas baigās rindas, drīzāk būs jūlija beigās, kad paši cilvēki visu būs uz _____________pēdējo brīdi atstājuši.

    Kad tā nav bijis

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > Una Grinberga 11.07.2014. 11.27

    Cilvēki tiešām vienmēr visu mēdz atstāt uz pēdējo brīdi. Es tāds pats esmu :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ludmila 11.07.2014. 08.35

Man nepatīk ZZS un it kā vajadzētu nepatikt Rāviņš…. Tagad mēģinu atcerēties kādu kliedzošu gadījumu ..Nu nevaru izfiltrēt .

Nu tāds drusku “smieklīgs ” pārmetums .Tagadējā Jelgavas luksoforu sistēma ,formāli ideāli sensori asfaltā ,kustības radari …..bet satiksmes kustība it seviķi gājējam, riteņbraucējam sajāta . Cik tur Rāviņš vainīgs un cik tur visādi drošības standarti .

Kopumā tomēr pilsēta rada draudzīgu vidi ražotājiem . Pašvaldība sagatavo topošai rūpniecības teritorijai infrastruktūru ..pievadceļi , elektrība , ūdens . Vienīgi par pēdējā investora (ural vagon zavod )ienākšanu nezinu vai īsti priecīgs . Tas pats autobusu montēšanas cehs tāds intresants …cik autobusus viņi salikuši , cik maksā ? Nopirkuši tikai Jelgava un Jūrmala ( Truksnis ZZS )

Pa tēmu ..Jāpiekrīt Austras koks

+3
0
Atbildēt

3

    Alise > Ludmila 11.07.2014. 08.59

    Luksoforu sistēma tiešam šausmīga, bet kas tur pie vainas nezinu. Maina jau tos režīmus un eksperimentē, bet pagaidām zlta vidusceļš nav atrasts.

    Amoplants, cik noprotu, ir izbeidzies. Pie vainas tur tas, ka no krievu puses investors bija nevis bizness, bet Maskavas pašvaldība Lužkova laikā. Lužkovu nometa, viss sāka pulnībā buksēt. Un vadība ar ņeaļo, mārketings un pārdošana nulle. Idioti, piemēram, lietuviešus nogulēja pilnībā.

    Ar urlvagonzavod redzēs – vai tā būs formāla rūpnīca naudas izvešanai no Krievijas un naudas mazgāšanai, vai arī konkrēti darbosies. Tagad sāk izskatīties, ka laikam būs reāla, projekta apjomu palielināja no 30 uz 75 miljoniem, cels papildus cehus konteinervagonu būvniecībai. Arī jau izsludinājuši strādnieku meklēšanu. Tad jau manīs. Bet drošības iestādēm šiem būtu jāpievērš uzmanība – ne jau tādēļ, ka tankus ražo Krievijā, bet tādēļ, ka šo drošības dienests esot “krutākais” aiz valdības drošības dienestiem. Un tā kā ražo tankus, tad saistīts ar valsti. Līdz ar to liels risks, ka darbosies arī kā Putina spiegošanas centrs, korumpēšanas un nelegālas “lobēšanas” kantoris.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Ludmila 11.07.2014. 10.33

    Par Amoplanta izbeigšanos nebiju dzirdējis .Vispār jau tā ir beļģu vai nīderlandes firma . Motori cummis no ASV . Tas Lužkovs kā kāds strapnieks firmas ienākšanā , nu bet tumši kaut kā … Jo kas tas par montāžas cehu kur cik tur jau gadu laikā izgatavototi autobusi tikai priekš divām pilsētām .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > Ludmila 11.07.2014. 11.12

    Nē, nu izbeidzies jau galīgi nav. Kaut ko tur viņi meklējas un domā, vadību nesen nomainīja, cik sapratu. Bet firma nepieder gan holandiešiem, pieder Maskavas pašvaldībai, kaut kas Jelgavai, un vēl laikam bija kaut kāds akcionārs.

    Ar tiem holandiešiem viņiem ir sadarbība, tie ir piegādātāji. Bija vienu brīdi pārrunas vēl ar kaut kādiem vāciešiem, tie vācieši bija to pašu holandiešu meitasuzņēmums laikam, īsti nezinu tik sīki. Sarunas bija par autobusu ražošanu lielākās partijās piegādei uz Vāciju, bija tie pat atbraukuši uz vietas, darba apstākļi un kvalitāte šos apmierināja pilnībā, bet nevarēja nekādīgi par cenu vienoties, šausmīgi spieda cenu uz zemi tie vācieši. Bet tās sarunas pagaidām ir bez rezultāta, vai vēl turpinās, nezinu.

    Bet lielākā problēma viņiem vienmēr bijusi mārketings un pārdošana. Sākotnēji bija domāts laikam ražot Maskavai, bet Lužkovu nometa, viss beidzās. Nu un tajā brīdī tad vajadzēja domāt par stratēģiju, mārketingu un pārdošanu. Bet nekas tāds nenotika. ja tajā brīdī būtu agresīvi gājuši virsū dažādām pašvaldībām, un kas vēl svarīgi, gājuši agresīvi Lietuvā iekšā, viss varētu būt aizgājis. Lietuviešus ļoti interesēja autobusi, bet vadība nelikās par to ne zinis un visu nogulēja. tagad leišiem ir sava rūpnīca autobusu salikšanai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Alise 11.07.2014. 08.07

Neesmu es Rāviņa un ZZS fans, bet šoreiz nostāšos Jelgavas domes pusē. Tie, kas tai rakstā muld, ka karte nav ērti lietojama, ir demagogi. Ja tas bija domāts, ka nav ērti, jo karti vienā bankā tik var izņemt, atkal demagoģija. Vienalga, kas būtu kartes izdevējs, tik un tā tā būtu jāiet kaut kur izņemt. SEB bankas filiāle ir centrā, tā kā nav nekādu problēmu.

Varētu domāt, ka nav godīgi, ka to veic viena banka. Bet tas nodrošina, ka ir viena sistēma ar vienu apkalpotāju, kas ir galarezultātā lētāk, nekā n-tie iesaistītie katrs ar mazu tirgus daļu. Pie tam, ja pašvaldība pati taisītu ko līdzīgu, nepiedaloties bankai, tad izmaksas sistēmai būtu kosmoss, un ar kvalitāti velns viņu zina kā (to mēs redzam Rīgas pašvaldības projektos).

Var nepatikt Rāviņš un ZZS (man arī nepatīk), bet tas nenozīmē, ka visi viņu darbi ir norakstāmi vai apšaubāmi. Pirms uzbraukt konkrētai sistēmai, tiem uzbraucējiem vajadzētu paanalizēt, vai praksē var iztaisīt ko lētāku un labāku. Bet tā jau ir – uzbraucēji parasti ir teorētiķi, kas no praktiskām lietām maz ko jēdz un ja praksē šiem liktu kaut ko realizēt, tad “čiks” (ir tāda latviešu tautas pasaka) vien sanāktu.

+5
0
Atbildēt

2

    Inese > Alise 11.07.2014. 08.23

    Ko nu muldi, Pasaules Krūms. Visu banku filiāles atrodas centrā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 11.07.2014. 08.51

    Vai es teicu kaut ko par citām bankām? Teicu tikai, ka SEB ir centrā, nevis nomalē, un vienalga kas izsniegtu karti, tāpat kaut kur centrā būtu jāiet to saņemt. Atkal ar demagogiju nodarbojaties :) Neapskaužu jūs par jūsu darbu – visu laiku pelnīt kapeikas ar meliem un demagoģiju. Mana līdzjūtība jums, ločmeli

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Inese 11.07.2014. 07.57

Jelgava – pilsēta izaugsmei!

http://www.youtube.com/watch?v=uuZfBcLLt80

0
-2
Atbildēt

4

    Alise > Inese 11.07.2014. 08.11

    Kāds no jūsu komentāra praktiskais pienesums? Jeb jums kā propagandistam vajag regulāri par sevi atgādināt, bet tā kā viedokļa konkrētajā jautājumā nav, tad jāieraksta, ka tik kaut kas ierakstīts? Vai arī tas tāds netiešs atbalsts no jums ZZS-am – kā prokrieviskākajai latviskajai partijai?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 11.07.2014. 08.22

    Praktiskais pienesums ir taids, ka IRsas lasītāji uzzinās, kaida ir Jelgavas himna. Tu taču, Austras Palka, to nezināji līdz šim, ko e?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Inese 11.07.2014. 08.48

    Jums algu par komentāriem neizmaksāja, ka slikts garastāvoklis un jāapsaukājas gandrīz visos komentāros? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > Inese 11.07.2014. 10.13

    Nū atvaino Ločmelīt. Apskatījos tagad no kompja, redzu, ka arī video esi ielicis, ne tikai saukli. Pirmīt rakstīju no telefona, man nez kādēļ telefonā IR lapas komentāros ieliktos video nerāda, tādēļ arī uzjautāju par saukļa ielikšanas jēgu. Jautājumu par pienesumu noņemu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam