Ilvess: Profesionālā armija mazām valstīm neder

51

Komentāri (51)

Kristīne 03.07.2014. 18.53

Protams. Tomēr, ja tas ir pietiekami civilizēts, ir arī pārdzīvojams. Ir jau, protams, dažas alternatīvas – ļoti populārs brīvprātīgs dienests (uzlabota Zemessardze) vai ar vairākām (daudzām) valstīm kopēja profesionāla armija (daļēji šādu funkciju pilda NATO), tomēr pēdējam variantam ir daudzi mīnusi tieši saistībā ar reaģēšanas ātrumu.

+4
0
Atbildēt

0

ILZE 03.07.2014. 18.46

nulle

OMD ir verdzība.

_____________

Ko rausties? Ar īpaši īpašām vajadzībām nevienu armijā neiesauks.

+4
-3
Atbildēt

0

Ansis 03.07.2014. 13.33

Es Ilvesa teiktajam piekrītu daļēji:

1) teorētiski jā!

2) praktiski – ja Latvijai līdz šim būtu bijis obligatais iesaukums, ar tik mazu budžetu, kāds nu bija, tad rezultats būtu nekāds. Tad visa nauda aizietu iesaukšanai, apmācīšanai, bet ieroču nebūtu. Tas tomēr arī nekam neder. Būtu kautkas līdzīgs, kā Ukraina līdz Krimai – bardaks, tikai mums nav pilnas noliktavas ar PSRS laika ieročiem.

Domāju, ka tuvākajā laikā rezervistu problemu var risināt stiprinot zemessardzi. Tur atkrīt jautajums par lojalitati, motivāciju.

Problema tā, ka patreizējās NBS tehniskās spējas nespēj nodrošināt minimalās aizsardzības spējas – nav bruņutehnikas, neko nevaram padarīt helihopteriem, švaki prettanku utt.

Tuvākajos gados jānovērš šīs nepilnības.

Un tad, kad būs atrisinātas šīs problēmas, tad varēsim domāt par obligatā iesaukuma atjaunošanu.

Varbūt kā viens sākum solis varētu būt pastiprināta fiziskā sagatavotība un civilās aizsardzības pamati un pirmā medicīniskā palīdzība skolās. Tas jau vismaz nodrošinātu reālas sagataves laikam, kad to obligato iesaukumu ieviesīs.

Nu un ir citi itkā ne pārāk militāri jautajumi:

1) valsts degvielas rezerves mums glabā degvielas kompanijas … ārzemēs – kāda jēga no tadām kara situācijā? Reāli nepieciešamas daudz nelielas specializētas pazemes degvielas glabātavas dažādās Latvijas vietās.

2) Apinis rakstīja, ka mūsu medicīnas sistēma patreizējā stāvoklī nebūtu gatava militara konflikta upuriem – šo vajag vismaz izanalizēt un padomāt par kadriem un rezervēm

utt

+9
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ansis 03.07.2014. 13.49

    —–Edgars Avotiņš Es Ilvesa teiktajam piekrītu daļēji:

    1) teorētiski jā!

    ===============================================================================

    Teorētiski gan Ilvesam, gan Peteram, gan Šveikam!

    “Fināla dziesma” (Šveiks)

    http://www.youtube.com/watch?v=ZwtJrquDuVU

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 03.07.2014. 13.21

Nepazīstu miesīgajā dzīvē šejienes komentētājus, tāpēc lūgšu tālāko neuztvert personiski. Dzirdot, kā to, kādai jābūt un kādai nav jābūt Zemessardzei, klāsta pieaudzis, veselīgs vīrietis spēka gados, man vienmēr gribas pajautāt: „Kurā bataljonā dieni?” Parasti gan to nevajag darīt, jo jau zinu – skaļākie mācītāji neatbildēs. Ceru, ka šeit ir savādāk.

+9
-1
Atbildēt

3

Jānis Derkusovs 03.07.2014. 13.09

Krievijas armija tagad ir mainījusies, ir sapratusi, ka tai ir nepieciešamas mazas, mobilas ātrās reaģēšanas vienības, un Krievija tagad spēj ļoti strauji pārvietot karaspēku.

—————————————–

Tas , ka jāstiprina zemessardze, pat nav apspriežams.

Bet ja godīgi, tad es nesaprotu fīču, kāpēc pret Krievijas profesionālajām, labi apmācītajām , mobilajām un izcili bruņotajām vienībām, mums būtu jāliek pretī nevis tādas pašas un jau laicīgi sagatavotas aizsardzības līnijas un būves, kas mūsu bruņotajiem spēkiem dotu priekšrocības pie aizstāvības pozīcijām, bet masa, ko jau no 1PK apzīmē kā lielgabalu gaļu.

Nu nesapratu domu. Bet zemessardzi, protams, atbalstu.Tikai tur tiešām liela nozīme ir motivācijai-brīvprātības princips. Bet ko dod obligāts karadienests, ja sirdī 30% kareivju lojalitāte piederēs tēvu dzimtenei…Tā pašlaik ir liela problēma Ukrainas armijā.

Bet Šveici gan daudz drošāk sargā viņu banku sistēma kā zemessardze…

+10
-3
Atbildēt

1

    janis17 > Jānis Derkusovs 04.07.2014. 12.00

    jautājums 4, frontes nebūs, par lielgabalu gaļu nevajadzētu kļūt. Bet būtu labi, ja profiem varētu palīdzēt tie kas vēlas nolaist no kātiem okupantu armijas pārstāvjus, ka viņi zinātu, ka no katra stūra un katrs pretimnācējs var viņu padarīt aukstu.

    Tas mazina okupantu motivāciju. Tas var palīdzēt.

    Ja Krimas tatāriem būtu bijuši ieroči? Tad Krimas okupācija nebūtu tik viegli veicama.

    Nez vai mēs paši uzvarēsim krieviju frontālā karā 1:1, bet mums ir jānoturās kādu laiku un jārāda pasaulei mūsu attieksme pret okupāciju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Alise 03.07.2014. 13.03

No vienas puses taisnība Ilvesam, bet no otras – taisnība nomalei.

Varbūt var sākt veidot kaut ko pa vidu. Piemēram, sākotnēji vidējās izglītības posmā (visusskola, tehnikums, koledža, ģimnāzija un kā nu tur visi tie varianti ir) ieviest kaut kādu militāro apmācību – tur stratēģijas, armijas uzbūve un tās darbības principi, zemessardze un tās darbības principi, ieroču veidi, vismaz dažas reizes šaušana (lai zina, kas ir ierocis, un nav bail to rokā paņemt). Tad vēl kāds armijas un zemessardzes apmeklējums, kaut kādas rajonu un vislatvijas militārās spēles starp skolniekiem.

Nākamais būtu padarīt atraktīvāku un jēgpilnāku atrašanos zemessardzē.

Nu kaut kā tā apmēram.

+12
-1
Atbildēt

0

buchamona 03.07.2014. 12.57

Negribētu piekrist tam, ka mazām valstīm profesionāla armija neder. Gluži otrādi. Mūsdienu kareivim, lai no viņa būtu kaut kāda jēga, ir jābūt profesionālim. Šādas iemaņas nevar apgūt viena gada laikā. Un vēl, ne tikai sportistam, bet arī kareivim ir jātrenējas ik dienas. Kas notiek ar kareivi, kurš demobilizējas? Viņš turpina izkopt savas karavīra iemaņas ? :) Tie, kuri nav iestājušies zemessardzē, noteikti nē.

Jāsāk ir nevis ar obligātā kara dienesta atjaunošanu, bet gan ar attieksmi pret tiem vīriem un arī sievām, kas šobrīd brīvprātīgi dien zemessardzē. Ir jāceļ šo cilvēku statuss sabiedrības acīs. Ir jāuzsver, ka brīvprātīgie zemessargi ir īpaši godājami cilvēki,kaut kas tāds, kam jācenšas līdzināties. Vārdu sakot runa atkal ir par morāli. Ja sabiedrībā sāks valdīt uzskats, ka dienests zemessardzē, tā ir goda lieta, tad arī ar valsts aizsardzību viss būs kārtībā. Deviņdesmito gadu sākumā angļu instruktori zemessargiem uzsvēra – Latvijas bruņotajiem spēkiem ir jābūt gataviem pret Krievijas uzbrukumu noturēties līdz brīdim, kad pienāks sabiedroto papildspēki, un tās ir dažas dienas. Tad lūk, katram LR pilsonim starp gadiem 18 līdz 40 būtu jāizjūt atbildība par to, lai tiešām Latvija spētu šīs dažas dienas noturēties, un tādēļ ir jāstājas zemesardzē un aktīvi jāiekļaujas tur esošajā apmācību programmā.

+21
-2
Atbildēt

3

    Janka, Janic > buchamona 03.07.2014. 13.07

    piekriitu par profesionalitaati , bet nemaz nenaaktu par sliktu ja blakus tam ,katrs jaunietis tiktu sagatavots valsts aizsardziibai , nav jau jaasauc to par obligaato dienestu , bet zemessardzes liimenii to var izdariit ,vismaz jauneklim iemaaciit elementaaras lietas , kaa riikoties ar ieročiem , ja rastos vajadziiba tos pielietot, taisniiba jau prezudentam ir , ka taa profesionaaļu skaita deeļ var lietas beigties beediigi

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 03.07.2014. 15.02

    Vārdu sakot runa atkal ir par morāli

    ——————————

    Nu gan šķērsām aizmuldējies… :)

    “Valstiskā audzināšana ir kaitīga” (A.Ozolings)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 04.07.2014. 11.50

    Kāpēc tiešām nevar apvienot profesionālas vienības ar plašām mācībām vidusskolās un augstskolās? Nav jau obligāti jādzīvo kazarmās divi gadi.

    Apiešanās ar stēlnieku ieročiem, karklausība, atsevišķas profesijas (mediķi, celtnieki, ķīmiki, u.c. var apgūt obligāto militāro kursu augstskolās), tas viss pat neprasīs lielu naudu. Mednieku organizācijām var uzdot divas reizes gadā rīkot šaušanas apmācības jauniešiem.

    Jaunsardzei jābūt katrā latviešu skolā. Krievu skolas bija jālikvidē jau 1991. gadā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 03.07.2014. 12.45

Ja Latvijā 90%+ iedzīvotāju būtu latvieši, tad pilnībā piekristu. Bet uz kuru pusi šaus tāds obligāti iesaukts un apmācīts, Kremļa nozombēts jaunpilsonis?

Īsi sakot, neder Ilvess mums tāds variants. Labāk sauja pārliecinātu brīvprātīgo. Tad vismaz esi drošs, ka nedabūsi lodi mugurā.

+11
-4
Atbildēt

9

    aivarstraidass > jmaklakovs 03.07.2014. 14.34

    Šīs ir galīgi nevajadzīgas runas – sākt apšaubīt karavīru un zemessargu lojalitāti valstij. Ja kāds ir devis iemeslu, lai viņam neuzticētos – tā ir cita lieta.

    Ukrainas pieredze rāda, ka cilvēks ar dzimto krievu valodu var būt Ukrainas patriots – visos ukraiņu kontrolpunktos valsts austrumdaļā runā krieviski. No otras puses, armijas augstākajos vadības līmeņos ir papilnam nodevēju.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.07.2014. 16.10

    Kalvis Apsītis. Lūdzu ieej palasīt Latvijas krievu delfu komentārus un Igaunijas krievu delfu komentārus. Tur ir pilns ar tādiem “pāris gadi pirms iesaukuma” patriotiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristīne > jmaklakovs 03.07.2014. 18.58

    “ieej palasīt Latvijas krievu delfu komentārus”

    ==

    1) Viņi var būt pavisam prokremliski, kamēr pasākums tieši nedrebina viņu dzīves pamatus.

    2) Nepiemirsti par angažētajiem aktieriem, kas jau labu laiku ir šamējo politikas daļa.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.07.2014. 20.08

    kristaps_freimanis. Vai apzinies, ko nozīmē aizstāvēšanās karā? Tas nozīmē, ka sēdēsi, piemēram, ierakumā un šausi uz uzbrūkošās armijas karavīriem. Viņiem būs pārspēks, tāpēc jāšauj precīzi. No tā būs atkarīga tava un tavu cīņas biedru dzīvības. Un tagad iedomājies, ka pa labi un pa kreisi no tevis ierakumā sēž tie, kas nupat vakar slavēja uzbrucējus. Šodien viņi “protams” ir patrioti, kaut arī iesaukti ar pavēli. Bet vai spēsi vēsā mierā bliezt viņu tautiešiem starp acīm? Man būtu “neērti”;(

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > jmaklakovs 03.07.2014. 21.02

    “Šodien viņi “protams” ir patrioti, kaut arī iesaukti ar pavēli. Bet vai spēsi vēsā mierā bliezt viņu tautiešiem starp acīm? Man būtu “neērti”;( ”

    ===

    Kāds tur sakars ar “tautiešiem” vai “netautiešiem”? Cilvēku nogalināt vispār ir (vajadzētu būt) “neērti” neatkarīgi no šā etniskās/ideoloģiskās u. tml. piederības.

    =

    Tomēr, runājot par “krimveidīgiem” kara vešanas pasākumiem, domāju, ka LR pilsoņus uz muļķīgiem pasākumiem varētu būt grūtāk pierunāt. Tāpat man ir aizdomas, ka tas pats obligātais iesaukums drīzāk stiprinātu krievu identificēšanos ar šo valsti – lietas, kur pats pieliec roku, kļūst svarīgākas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 03.07.2014. 23.08

    Neaizej no tēmas. Ilvess teica, ka gatavojas karam. Karā šauj! Konkrēti tu būtu gatavs karot vienā vienībā ar piespiedu kārtā iesauktiem un līdz zobiem apbruņotiem cilvēkiem par kuru ideoloģisko pārliecību neesi pārliecināts? Afganistānā, kara sākumā varēja dabūt lodi mugurā no sava cīņasbiedra tikai tāpēc, ka kazarmās nebiji viņam izpaticis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne > jmaklakovs 04.07.2014. 01.40

    ” Ilvess teica, ka gatavojas karam. Karā šauj! Konkrēti tu būtu gatavs karot vienā vienībā ar piespiedu kārtā iesauktiem un līdz zobiem apbruņotiem cilvēkiem par kuru ideoloģisko pārliecību neesi pārliecināts?”

    ===

    No “tēmas” nekur “neaizgāju”, šobrīd obligāts iesaukums karā (iepretim vnk armijai) būtu muļķīgs, bet tas nenozīmē, ka OMD vai plašs brīvprātīgo pasākums nav jāveido vispār. Ilvess gatavojas karam un tas droši vien ir jādara arī mums, tomēr šobrīd vēl nav pamata paniski nodarboties taktiskiem risinājumiem (piem., visu kustēties spējīgo vīriešu iesaukšana armijā) un ir jēga pārdomāt un pakāpeniski īstenot stratēģiskus risinājumus (OMD kā tāds vai +/- līdzvērtīgas alternatīvas) – vismaz kamēr nav runa par tūlītēju karošanu.

    ==

    Par uzticību – kā jau rakstīju iepriekš – šobrīd tāpat būtu iespējams vien brīvprātīgs iesaukums un kontekstā mani mazāk baidītu ļautiņi, ar kuriem man dažos vai daudzos jautājumos nesaskan uzskati, bet vairāk (gara) nabagi, kas pārlieku pārvērtē naudas vērtību, i.e., pērkami ļautiņi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 04.07.2014. 08.43

    Vairāk piekrītu K. Apsītim, manuprāt, vairākums cittautiešu nebūt nevēlas šeit nekādu “savu tiesību aizsardzību” no debilizēto putinoīdu puses.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 04.07.2014. 11.28

    nomale tu būtu gatavs karot vienā vienībā ar piespiedu kārtā iesauktiem un līdz zobiem apbruņotiem cilvēkiem par kuru ideoloģisko pārliecību neesi pārliecināts?

    ____________________________

    1. mūsējie būs vairākumā

    2. visdrīzāk nodevēji dezertēs

    3. ja pakustēsies, lai darītu ko pretvalstisku, rindas tiks iztīrītas. Momentā. Karš ir karš.

    4. palasi par leģionāriem, tur bija ne mazums vīru no Latgales arī ar krieviskiem uzvārdiem. Nevienam nebija neērti…

    5. šodien, pirmkārt, jāpievēršas nodevējiem drošības strutūru amatos…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 03.07.2014. 12.32

Nezinu par armiju, kāda nepieciešama. Bet skaidrs ir tas, ka krievu militāristi un fašisti skraida mazās grupiņās automātiņus saķēruši un beigās tāpat nekur neaizskries. Ak, nabaga Latvija! Nelaimējās krievu muļķu pierobežā atrasties. :(

+7
0
Atbildēt

5

    Ojārs > Timurs Čuntonovs 03.07.2014. 15.04

    ?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 03.07.2014. 15.21

    To es rakstīju tā iespaidā, ko Ilvess saka: “Igaunijas prezidents atgādina, ka Krievijas armija tagad ir mainījusies, ir sapratusi, ka tai ir nepieciešamas mazas, mobilas ātrās reaģēšanas vienības, un Krievija tagad spēj ļoti strauji pārvietot karaspēku. “Viņi nemitīgi rīko mācības, arī pēkšņi, bez brīdinājuma izsludinātas, un līdz ar to vienības pazūd no vienas vietas un parādās kaut kur citur,” brīdina Ilvess.”

    P.S. Un vēl – labi, ka ir Ilvess, jo Latvijas vadošās personas ir apaļa nulle šajā vēsturiskajā brīdī.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Timurs Čuntonovs 03.07.2014. 16.22

    labi, ka ir Ilvess, jo Latvijas vadošās personas ir apaļa nulle šajā vēsturiskajā brīdī.

    ———————

    man arī Straujuma liekas nepiemērota šī brīža Latvijas situācijai.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Timurs Čuntonovs 04.07.2014. 11.19

    andrejs, man arī Straujuma liekas nepiemērota šī brīža Latvijas situācijai.

    ______________________________

    Mani interesē – viņas ielikšana premjera amatā bija vienotības muļķība vai valsts nodevība?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 04.07.2014. 14.08

    Man Straujummamma atgādina tādu Ķenci Slātavijā. Ķencis jau tikai lūdza: Mīļais Dieviņ, nu iedod man to zemīti, nedod tam Pāvulam. Bet kas galā sanāca: aplaudismentu komiteja un firmamenta universs. Nu gluži tas, kas veidojas šobrīd Latvijā. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 03.07.2014. 12.23

Starp citu, nesen pa LTV bija sižets, ka daudzi profiņi, ja vairs nebūs t.s. misiju, apsver iespēju pamest armiju, jo lielais kāposts vairs nespīd. p.s. Profesionālajā armijā Latvijā dien arī ļoti daudz krievu…

+14
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 03.07.2014. 12.19

Ilvesam taisnība, Latvijai der Šveices modelis, kad katrs pilsonis, īsā laikā, var mobilizēties Dzimtenes aizsardzībai, un ir tam gatavs.

+16
-3
Atbildēt

9

    ingazilunska > ligakalnina 03.07.2014. 12.55

    Un tad sāksies pilsoņu karš, jo puse apbruņoto karavīru būs par Krieviju, un otrā puse par Latviju.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 03.07.2014. 13.12

    Šveicē esi bijis? Tur visi lojāli savai valstij. Ko mēs darītu ja 200 000 valstij nelojāli “pilsoņi” iznāktu ielās ar ieročiem un ieņemtu varas iestādes?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 03.07.2014. 13.37

    Džeri – par Šveices modeli stipri šaubos:

    1) Šveicei agresorvalsts ir 1000km no robežas

    2) kāda velna pēc Tu gribi dot ieroci Ločmelim un kurmītim un superacij? Lai vieglāk Doņecku uzrīkot?

    3) “Majās” varētu glabāt vieglos kājnieku ieročus – ar tādiem var vienīgi mežā partizāni tēlot vai pilsētā paris majas aizsargāt – Kā tadi varētu palīdzēt pret Krievijas uzbrukumu?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 13.46

    Taisnība, zināms risks ir, par “ločmeļiem” es nepadomāju.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    GirtsSudrabins > ligakalnina 03.07.2014. 17.36

    Visas problēmas jau ir finansējumā. Ar pliku patriotismu (vai triecienšauteni) jau krievu tankus neiznīcināsi un lidmašīnas nenotrieksi. Ko dod iespēja mobilizēt kaut vai 50 000 vīru, ja mēs nespējam nodrošināt tiem modernam karam nepieciešomo aprīkojumu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 03.07.2014. 18.41

    “Visas problēmas jau ir finansējumā.”

    ===

    Nē, problēmas ir attieksmē, finansējums (tā trūkums) ir tikai daļa no sekām. Turklāt, finansējuma būtisks krass palielinājums radītu vien izšķērdību. Obligātā dienesta izbeigšana gan nebija kļūda, jo tobrīd LR armija bija vien sovoku armijas kopija ar visām pretīgajām blaknēm. Šobrīd gan būtu iespējams jau no pavisam citas pozīcijas (tradīcija ir pārrauta) lēnām veidot obligāto vai vismaz brīvprātīgo īslaicīgo dienestu, popularizēšanai paredzot arī šādas tādas priekšrocības dienējušajiem un dienējušajām un/vai Zemessardzes dalībniekiem(-cēm).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 03.07.2014. 18.43

    Edgars Avotiņš

    Solncevas brigāžu un čekas pakalpiņi, Čevers un Trulais, noēda zemessardzi, tāpēc, ka tā traucēja bandītiem un varēja būt nopietns spēks Krievijas intervences gadījumā. Krievi baidījās sirot laukos, zinot, ka daudziem zemniekiem mājās “garie”(AK47). Daudz bandītu guļ norakti Latvijas mežos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 03.07.2014. 19.50

    “Ko dod iespēja mobilizēt kaut vai 50 000 vīru, ja mēs nespējam nodrošināt tiem modernam karam nepieciešomo aprīkojumu. ”

    ===

    Ko dod ar “moderniem ieročiem” iekarota teritorija, kuru tu nespēj pārvaldīt?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 04.07.2014. 11.16

    Kāpēc ieroči jādod ločmļiem? Zemessardzi vajag strauji attīstīt līdz 90to gadu limenim. Tad ločmeļi zinātu, ka nevajag bāzties ar savu viedokli tur, kur nevajag. Konflikta gadījumā ločmeļu jautājums tiktu atrisināts dienas laikā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 03.07.2014. 12.15

Profesionālā armija mazām valstīm neder

——————

ozoliņš un citi mūsu vietējie pseidoliberāļi gan tā nedomā…

+9
-3
Atbildēt

0

dro 03.07.2014. 12.08

Piekrītu Ilvesam bez iebildumiem.

+20
-3
Atbildēt

3

    kristaps_drone > dro 03.07.2014. 16.43

    Šinī saīsinātajā atstāstā, protams, var piekrist visam. Taču pilnajā intervijas tekstā tām vietām, kur viņš sludina neoliberasmu, gan grūti piekrist.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 03.07.2014. 18.36

    Ciniķis

    kur viņš sludina neoliberasmu, gan grūti piekrist.

    _____________

    Kas kuram liberālisms? Man tā ir alkatīgu un stulbu ierēdņu neierobežota uzņēmējdarbība un politiskās brīvības, kādam citam rekrutēt pederastu rindās pusaudžus.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > dro 03.07.2014. 20.02

    Ilves šoreiz runā totālas muļķibas! Bez NATO mūs sabradās kā ar obligāto tā ar profesionālo dienestu, taču labāk ka mums ir spēcīgs profesionālais, kas vēlāk būs instruktori partizānu karam. Tas ko iemāca obligātais dienests pa gadu ir šaut soļot un mazgāt kazarmas :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Inese 03.07.2014. 11.58

Kārtējās Ilvesa glupības.

+2
-13
Atbildēt

1

    Malda > Inese 03.07.2014. 17.06

    Steps atkal palaida garām iespēju paklusēt. Ilvesam ir vairāk IQ kā visiem kolorādo mēsliem (Ločmelis, vienacis, kurmītis utt) kopā.

    Psihiatra nozīmētās zāles izdzēri?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam