Amerikāņu un Putina desantnieki Latvijā
166Saistītie raksti
Viedoklis /
22. novembris
Vai lepnums par savas valsts sasniegumiem var palīdzēt tās attīstībā?
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Ārpolitika /
20. novembris
Pirmdien pulksten divpadsmitos
Radars /
20. novembris
Radars pasaulē
Komentāri (166)
ingazilunska 28.04.2014. 11.34
Украинские солдаты переходят на сторону русских братьев!
https://www.youtube.com/watch?v=yqpLAfQLfws
Tur ir daudz šādu video:-)
0
inta_s 27.04.2014. 23.18
Gribat redzēt bēgošas kolorado vaboles?
http://www.youtube.com/watch?v=Zf5VtSc0Was
5
Signija Aizpuriete > inta_s 27.04.2014. 23.24
——
Lai “auseklīšu mafija” 4.maijā skatās un skaudībā nagus grauž – ukraiņi uztaisījuši grandiozāku revoļūciju!
Верка Сердючка “Пусть плачут те, кому мы не достались..!”
http://www.youtube.com/watch?v=hSVt71TNTPE
0
austrisv > inta_s 28.04.2014. 10.02
Vai tas video ir no Harkovas?
0
dro > inta_s 28.04.2014. 10.21
Iesaku: Atšifrēt un kodēt visu mūžu: pašai savs alfabēts http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/507557-atsifret_un_kodet_visu_muzu_pasai_savs_alfabets
0
Signija Aizpuriete > inta_s 28.04.2014. 16.11
——Bet Vai tas video ir no Harkovas?
===============================================================================
Visur viens un tas pats – pilsoņu karā kā karā:
“На мэра Харькова — Геннадия Кернеса — совершено покушение.”
http://www.odnako.org/blogs/pokushenie-na-mera-harkova-oligarhiya-gotovitsya-k-emigracii-a-harkov-k-mnogovlastiyu/
0
Signija Aizpuriete > inta_s 28.04.2014. 16.26
——lno Iesaku:….
===============================================================================
Sākotnēji vajag vismaz Rīgas Kinostudijas filmu “Kad lietus un vēji…” noskatīties.
http://www.youtube.com/watch?v=FxW4b3w-BWw
0
dro 27.04.2014. 22.43
Борис Вишневский: Крымская прокуратура за подписью небезызвестной Натальи Поклонской объявила флаг Украины, вывешенный на здании Меджлиса крымско-татарского народа в Симферополе, проявлением экстремизма и нарушением Федерального закона “О противодействии экстремистской деятельности”. Помнится, российские флаги на протяжении многих лет в Крыму вывешивали совершенно свободно…
Diemžēl Latvijas funkcionāri jau ir degradējušies līdz Krimas lumpeņu līmenim…
1
Signija Aizpuriete > dro 27.04.2014. 23.13
——-lno:”(..)Diemžēl Latvijas funkcionāri jau ir degradējušies līdz Krimas lumpeņu līmenim…”
===============================================================================
“No šķūņa atliekām debeskrāpi neuzcelt – iznāks vēl viens šķūnis,tikai sliktāks,” tā sociologs&filosofs A.Zinovjevs par rietumkrātijas un brīvā tirgus ieviesēju diž-plāniem ironizēja 1993.gadā.
Lasot par ņemšanos ap L.Lapsas “Pietiek”,jāsecina – LPSR funkcionāri,šķūna grāvēji, tiešām bija intelektuāli augstākā līmenī:
“1992. gadā,[Viktors Skudra] būdams tieslietu ministra amatā, kopā ar tā laika ģenerālprokuroru Jāni Skrastiņu tiesā iesniedza prasību par Jāņa Kučinska vadītā laikraksta “Pilsonis” slēgšanu, jo tas savās slejās bija aicinājis boikotēt pilsoņu reģistra veidošanu, ko Skudra un Skrastiņš traktēja kā nepakļaušanos likumiem un likuma par presi pārkāpumu.” http://lv.wikipedia.org/wiki/Viktors_Skudra
0
Kaspars Špūle 27.04.2014. 20.09
Šodien Harkovā – patiesība par Putinu :)
http://www.youtube.com/watch?v=y4HIzTQ9iB0
2
austrisv > Kaspars Špūle 27.04.2014. 20.28
Paldies! trakoti iespaidīgi!
ceru, ka Putļers to zin!
0
dro > Kaspars Špūle 27.04.2014. 22.37
“Крым взяли, а Украину-то потеряли – потеряли в самом полном и глубоком историческом смысле. Под управленим Януковича и его Семьи она в глазах России была, по существу, частью империи. Теперь – перестала. Имперец должен был бы облачиться в траур по этому поводу, а он ликует, как тот дурак на похоронах” svoboda.org.
0
Vera Moisejenko 27.04.2014. 18.32
biežāk Ozoliņam un citiem žurnālistiem vajag rakstīt par ”Latvijas draugiem” un viņu ”labajiem” darbiem un nodomiem. Nav ko kautrēties, jo šie jau nezin, kas ir kautrība!
Un nav jau brīnums, ka daudziem šie amīši neliekas vajadzīgi te pie mums. Bet šis žests vien ir labs lakmusa papirītis, lai te uz šīs zemītes katrs varētu noteikt:”Who is who?” Un paliek viss skaidrs kā diena.
0
ingazilunska 27.04.2014. 17.04
Восемь миллионов просмотров! Крым – наш!
https://www.youtube.com/watch?v=TBKN7_vx2xo
0
ingazilunska 27.04.2014. 16.44
“Kristovskis: Kamēr būs NATO, tikmēr būs Latvija” http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/kristovskis-kamer-bus-nato-tikmer-bus-latvija-14053637?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter
Smieklīgi ir tie nacionāli domājošie vārguļi:-) Kāpēc tad Somija spēja noturēties bez jelkādas NATO? Varbūt tāpēc, ka somi draudzējas ar galvu?
3
Amis > ingazilunska 27.04.2014. 16.57
Vēl šajā desmitgadē Somija, Zviedrija, Moldāvija, Maķedonija, Bosnija, Kosova, Gruzija, Azerbaidžāna un, ja ne visa, vismaz lielākā daļa Ukrainas būs NATO, tāpēc ka draudzējas ar galvu un nicina krievu. Jūsu, cilvēces atkritumu, patiesi sāpīgās problēmas sāksies jau ar koalīcijas aiziešanu no Afganistānas, bet viss var beigties arī daudz ātrāk un negaidītāk, kā tas bija PSRS un visa krievu aizņemtā teritorija var tikt iztīrīta un taisnīgi sadalīta vēl šogad.
0
ingazilunska > ingazilunska 27.04.2014. 17.02
°” Vēl šajā desmitgadē Somija, Zviedrija, Moldāvija, Gruzija, Azerbaidžāna un, ja ne visa, vismaz lielākā daļa Ukrainas būs NATO”
– Не говори “гоп”, пока не перепрыгнешь, как гласит украинская пословица:-)
0
Ance Viln?te > ingazilunska 28.04.2014. 13.33
lol! Tieši tā somi draudzējas ar galvu, jo vienreiz jau krieviem parādija viņu vietu. Un gan,jau ja būs vajadzība, tad to izdarīs vēlreiz. Zviedri tuvāko gadu laikā strauji palielinās budžetu aizsardzībai, kā iemeslu minot RUS agresiju UKR un SWE ārlietu ministrs ES ir viens no redzamākajiem, kurš pauž viedokli saistībā ar Ukrainu. Abās šis valstīs ir pieaudzis atbalsts NATO. Ir tikai laika jautājums, kad Somija & Zviedrija būs NATO
0
dawe12121 27.04.2014. 16.28
Vienu nesaprotu, ja jau koloradosu kràsas izmantoja Vlasovs un citi (komentàrà par George lentìtém) tad kàpéc nesàkàs vispasaules nosodìjums krievijas nacistem? Kàpéc mm to neizceĺ? Diez vai Rokfelleriem un citiem tàdas kràsas patiktu, rezultàts bútu savàdàks. Varbút mm vajag Vairàk to izcelt tieši tagad? 9.maijà paskaidrojot kas bija koloradosu nésàtàji, ar vésturiskiem pieràdíjumiem, péc tam paràdot pasaulei kas tad ir ístie fašisti. Speciàli ASV un Izraélas auditorijai. Vińi bús pàrsteigti, bet nereağét nevarés.
2
ingazilunska > dawe12121 27.04.2014. 16.30
“libra262 Vienu nesaprotu, ja jau koloradosu kràsas izmantoja Vlasovs un citi (komentàrà par George lentìtém) tad kàpéc nesàkàs vispasaules nosodìjums krievijas nacistem?”
Bet sarkanbaltsarkano izmantoja Waffen SS, kāpēc tad nesākās vispasaules nosodījums Latvijas nacistiem? Un ne tikai armijas kara daļas jeb Ieroču SS, bet arī polcijas bataljoni un SD komāndas, kas slepkavoja mierīgos iedzīvotājus Baltkrievijā, un arī Āraja komanda, kas slepkavoja Latvijā. Mierīgo iedzīvotāju šāvēju komandas.
https://www.google.lv/search?q=%C5%A0av%C4%93ju+komandas&oq=%C5%A0av%C4%93ju+komandas&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=mums+stobri+jau+karsti+bet+%C5%BE%C4%ABdi+n%C4%81k+un+n%C4%81k
0
Amis > dawe12121 27.04.2014. 18.02
libra262 (komentàrà par George lentìtém) tad kàpéc nesàkàs vispasaules nosodìjums krievijas nacistem?
===================
Nav tāda vispasaules nosodījuma cīnītājiem pret absolūto ļaunumu, staļinismu – rusismu. Nosoda krievija un tās pakalpiņi: Urbanovičs, Ušakovs, Zatlers, Dombrovskis un Straujuma. Lielākā daļa pasaules ir vienaldzīga vai nosoda sarkanos fašistus.
0
ingazilunska 27.04.2014. 16.23
Статья, конечно, полный бред и блеф, что понимает любой здравомыслящий человек, но для быдло-читателя потянет.
“Krievijas uzbrukums Gruzijai 2008.gadā būtu bijusi klasiska “5.panta situācija”, ja Gruzija būtu NATO valsts.”
– Да что ты говоришь, какой умный. В НАТО принимают только те государства, у которых нет и к которым нет территориальных претензий, поэтому кипеж и поднялся об отдаче России Пыталова, только чтобы в НАТО приняли латышей. А у Грузии были такие неурегулированные территориальные споры, так как и осетины, и абхазы не хотели быть в составе Грузии, еще в 1990-х годах там были локальные ВОЕННЫЕ конфликты с десятками или даже сотнями убитых. Даже если бы Грузию приняли в НАТО с этими открытыми ранами в виде неурегулированной пограничной территории, на которой стояли российские миротворцы с мандатом ООН (напомню, в Цхинвале), то грузинам никто бы, никакое НАТО, не позволило вести себя так нагло: взять, и напасть на россиян, на российских миротворцев. Оборзели, потому что думали, что их американцы поддержат. Все эти грузины, прибалты. верят, что Америка их поддержит. А вот фигу.
Они привыкли, что у них есть хозяин, и они думают, что США их хозяин:-)
“Ukrainā Krievijas armija tradicionālā izpratnē vēl nav iebrukusi. ”
– Как интересно! Озолиньш сегодня говорит одно, а завтра – другое. Напомню, что еще недавно Озолиньш писал, что Российская армия и напала на Украину, и часть ее территории оккупировала:
“Ukrainas krīze un Krimas okupācija un aneksija krasi pasliktinājusi drošības situāciju Eiropā.” http://www.ir.lv/2014/3/29/ko-10-gadi-nato-devusi-pensionariem-skolotajiem-un-arstiem
А сейчас уже пишет, что Российская армия на Крым даже не нападала:-)
“Kā paziņoja Pentagona preses sekretārs Džons Kērbijs: “Vēstījums Polijas, Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tautām ir, ka ASV nopietni attiecas pret saviem pienākumiem pret Eiropas drošību.””
– Ага, а сами вы такие халявщики, которые не могут за себя постоять:-) Опять на хозяина своего, на барина, надеетесь:-) И что, американцы просто так, за красивые глаза, будут вам давать крышу? Какая наивность. Они будут из вас пить соки, заставят платить за размещение своих солдат, ведь вы же слабаки и grūtgalvīši, то есть простофили.
“Amerikāņu karavīru klātbūtne Latvijā var likt Kremlim atturēties no tik atklātām provokācijām kā Ukrainā”
– Bet var arī nelikt:-) Putinam ir pie kājas jūsu rūpes:-) Ko, esat norūpējušies? Tas tak ir labi:-) Sabiedēts pretinieks jau ir uzvarēts:-)
“…un kliedēs arī spriedzi sabiedrībā, ko bija viesušas bažas par Ukrainas notikumu iespējamo atkārtošanu šeit.”
– Kā tad! 9.maijs šogad būs kaut kas īpašs:-) Krieviem, saku vēl reiz, ir pie kājas, kurš par ko ir norūpējies, un Latvijas krieviem tāpat vien. Viņi sajutuši savu spēku, savu pasionaritāti.
Tālāk pat nelasīju dažas rindkopas, jo tālāk seko autora pavirši paslepta rusofobija, atkal SC slikts, Ušakovs nodevējs, Agešins dumjš, latvieši gudri un pārējās bļēņas.
“Latvijas drošības lielākā problēma būtu Ušakova, Lemberga, Šlesera, Sudrabas un līdzīgu Putina draugu nonākšana valdībā pēc Saeimas vēlēšanām šoruden.”
– Bet tā arī būs, jo šis ir smadzeņu un arī spara, enerģijas, pārliecības jautājums, kuru šiem kungiem ir pārpārēm.
“ASV desantnieki nevar mūs pasargāt no promaskaviskas valdības.”
-Protams! Bet saukt šo valdību par promaskavisku ir jau meli:-) Vai tad Somijas pēckara valdības bija promaskaviskas? Autora definīcijā noteikti, bet somi ar to bija pilnīgi apmierināti. Nāksies apmierināties arī jums.
“Turklāt par “NATO bāzēm” pieklātos spēt pašiem arī maksāt.”
– Bet Krievija par Skrundas lokatoru gan maksāja Latvijai daudzus miljonus dolāru, tā ka trīs reiz “ha”, lai pats Ozoliņš ar Raudsepu arī maksā:-) Lētāk saligt ar krieviem un Krieviju, panākot varas elites maiņu Latvijā, nekā maksāt par Āboltiņas un pārējo “Ir” draugu palikšanu pie varas:-) Kuru valdīšana turklāt absolūti nekompetenta un neko nav devusi Latvijai, izņemot masīvu darbaspēka un būtībā latviešu tautas aizbraukšanu un valsts nabadzību, pēdējās vietas Eirosavienībā ir tās nekompetentās elites darba augļi.
0
andris902 27.04.2014. 15.00
….attiecībā uz Latviju tiek izspēlēts smalkāks scenārijs…citāts no delfi.lv komentāru sadaļas:
Также необходимо отметить, что различные политические и экономические рекомендации, которые пророссийские латвийские политические силы получали от консультантов из РФ, иногда оказывались откровенно контпродуктивными. Так, в 2011 году, после внеочередных парламентских выборов, «Центр согласия», добившийся беспрецедентного успеха, оказался за бортом правящей коалиции, в основном, потому, что по совету представителей компании «Никколо М» поддержал рассмотрение идее о придании русскому языку статуса второго государственного языка ЛР. Это отпугнуло «Партию реформ», занимающую в языковом вопросе консервативную позицию, в силу чего проект правительства, лояльного (в целом) России и российскому бизнесу, провалился.
Чтобы обеспечить решение поставленной стратегической задачи, что, в свою очередь, невозможно без преодоления определенного скепсиса и разочарования в различных российских возможностях среди пророссийских политических и бизнес-кругов ЛР, предлагается нижеследующее.
…tālāk – “instrukcija” iztulkota arī latviešu valodā:
Lai nodrošinātu dotā stratēģiskā uzdevuma risinājumu, kas savukārt , nav iespējams nepārvarot zināmu skepsi un vilšanos dažādās Krievijas iespējās, pro – Krievijas politiskajās un biznesa aprindās Latvijas Republikā, tiek piedāvāts sekojošais.
1 . Veidot neformālu štābu, gatavojoties parlamenta vēlēšanām 2014. Latvijas Republikā. Štāba mērķis – izveidot Krievijai lojālu valdību pēc vēlēšanām. Starpposma mērķi : a) 1.vieta “Saskaņas centram” vēlēšanās , un b ) izvēlēties šai partijai koalīcijas partnerus,kas nav radikāli domājoši nacionālisti attiecībā pret šo partiju – jo īpaši, iepriekš minētos ZZS un ” Reformu partiju”. Mēs uzskatām, ka tikai ” SC” , neskatoties uz tās popularitātes izaugsmi, nevar iegūt pārsvaru ar vienkāršu balsu vairākumu, nepieciešamu un pietiekamu lai izveidotu valdību. Štābam jābūt diviem pamata centriem – Rīgā un Maskavā .
2 . Izvēlēties personu, kas varētu uzņemties atbildību par organizatorisko atbalstu un štāba darba rezultātiem. Tai jāatbilst šādiem kritērijiem:
a) Krievijas pilsonība – dos lojalitātes garantijas un
b) nozīmīga pieredze augstā līmenī LR ,
c) sazarota komunikācija politiskās un biznesa elites vidē Latvijas Republikā
un pieredze, īstenojot lielus projektus dažādās nozarēs, LR teritorijā ;
d) praktisku pieredzi īpašā finansiālā sadarbībā ar Latvijas birokrātiju, parlamenta deputātiem un pašvaldību vadītājiem,
e) pozitīva mijiedarbību vēsture ar lielākajiem Latvijas medijiem un to īpašniekiem .
Mēs uzskatām, ka optimālā persona ( un gandrīz tikai ) kas atbilst visiem uzskaitītajiem kritērijiem ir Dmitrijs Mazepins ” Uralhim ” vadītājs.
Dmitrijs Mazepins ir viens no lielākajiem Krievijas investoriem Latvijas ekonomikā . Viņa kontrolētās grupas ” Uralhim » meitas uzņēmums “Uralchem Fright Limited” ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijas Republikā , un šobrīd gatavojas palaist ekspluatācijā minerālmēslu pārkraušanas un pagaidu uzglabāšanas termināli ( RFT , Riga Fertilizer Terminal ), Rīgas brīvostā ar jaudu līdz 2 miljoniem tonnu gadā . Starp stiprajām D. Mazepina īpašībām jāminlabas attiecības ar” Saskaņas centra ” vadītājiem, tostarp Nilu Ušakovu , ar “vecā viļņa” nacionālistiem”, piemēram, Andri Šķēli, un svarīgākā Krievijas tranzīta biznesa mezgla, Ventspils domes priekšsēdētāju, iepriekšminēto Aivaru Lembergu.
3
andris902 > andris902 27.04.2014. 15.01
….turpinājums:
3 . Noteikt optimālās FPG (finansu pārstāvju grupas?) un finanšu iestādes , kas varētu aktīvi piedalīties projekta finansēšanā . Tās, protams, ir struktūras, kam jau ir intereses Latvijas ekonomiskajā telpā, piemēram : ” . Uralkhim ” ” Transņeftj ” , ” Lukoil ” , ” Krievijas dzelzceļš ” , Šajā gadījumā mēs varam runāt ne tikai par struktūrām , kur labuma guvēji ir pilsoņi no Krievijas Federācijas , bet arī latviešu biznesu (piemēram , tādiem uzņēmumiem kā Ventspils nafta un Rietumu banka ), kas iepriekš minēto iemeslu dēļ ir objektīvi ieinteresēti veidot prokrievisku LR ministru kabinetu .
4 . Konkursa kārtībā noteikt 2 politisko tehnologu un konsultantu komandas, kas apkalpos projektu (štābu). Vienai no šīm komandām būs jāstrādā Maskavā ,otrai Rīgā . Iespējams, priekšroka būtu jādod polittehnologiem un konsultantiem ar saknēm vai pieredzi Baltijā . Tomēr, veicot rūpīgu uzraudzību un analīzi, jānodrošina tas, lai izslēgtu līdzdalību projektā tiem profesionāļiem, kuri ir (saskaņā ar Latvijas elites valdošo viedokli ) diskreditējuši sevi dažos politiskos projekts Latvijas Republikāiepriekšējos gados .
5 . Sniegt augstākajā politiskajā līmenī ( daudz augstāk, nekā Krievijas Federācijas Prezidenta šī profila pārvalde) garantijas ” Saskaņas centram” un personīgi Ušakovam , lai štābs baudītu stratēģisko atbalstu kas netiks atsaukts projekta realizācija gaitā.
6 . Uzsākt darbu pie projekta , ne vēlāk kā 1. septembrī 2013. gadā.
© 2013, «Новый Регион – Москва»
Рубрики: Выборы / Политика / Россия / Экономика
0
Signija Aizpuriete > andris902 27.04.2014. 15.55
——-
Tikai mieru! Kamēr “viņējie” iekustēties,tikmēr “mūsējie” jau būs savu ieplānoto pārsnieguši:
“Lai arī emigrantu skaits mazinās, tomēr viņu daudzums aizvien ir milzīgs. Iespējams, jau nākamgad Latvijas iedzīvotāju varētu būt mazāk par diviem miljoniem, brīdina ekonomisti un demogrāfi.” http://bnn.lv/eksperti-iespejams-jau-nakamgad-iedzivotaju-skaits-saruks-zem-diviem-miljoniem-116978
Apsveicu visus pro-amerikāniskos ozoliņus un žanetes ar sasniegto! Tā turēt arī nākamos 10 gadus Jevropas savienībā!!
Latvija jau desmito gadu Eiropas Savienības sastāvā
http://www.youtube.com/watch?v=SdvKusEguAU
0
Zoņtiks > andris902 28.04.2014. 00.06
eža atkal tabletes nav dabūjis – galīgi satrakojies :)
varētu padomāt, ka tavā sapņu zemē kremļlandijā nav ekonomisku problēmu, nav demogrāfijas problēmu u.tml., bet, ja nu tomēr šiem ir kādas problēmas – tad tur “4. maija režīms” pie vainas.
P.S. interesanti, eža, ka tu nemēdz atbildēt uz jautājumiem, vai tev adresētiem komentāriem, tikai pēc vienas šnites atražot “komentārus”, jeb drīzāk būtu jāsaka “materiālus”…
0
ivetao2007 27.04.2014. 14.56
Puķina “zaļo cilvēciņu” bandām Latvija jau ir vadoņi Lembergs, Ušakova, Urbanovičs un Brigmanis. Un kalpiņi a la Sudraba, Reiniks, Streļčonoks, Šļesers. IR autora brīdinājums nav pupu mizas vai Kartupeļu laksti. Viņi gaida, kad prezidentam un ministru prezodentei piemetīsies migrēna a la pragmatisma izskatā. Ar reitumos ir”realpolitiķi”,kuri par Staļina nonavātajiem 20 miljoniem pat nav dzirdējuši. Vai par Puķina akceptētu čečenu noslaktēšanu ar “paklājbombardēšanu” vai per nodevību pret zemudenes KURSK apkalpi. Par to KHG pupulvedim pienāktos tāds pat sods kā nacistu un fašistu dučem un fīreram.
1
Signija Aizpuriete > ivetao2007 27.04.2014. 16.02
——
Dolārs pāri visam,jeb “Kurš maksā, tas propagandu var atļauties!”:
“Latvijā turpina raidīt Krievijas propagandu”
«Viasat skatītājiem piedāvā kvalitatīvu un daudzveidīgu saturu ar labākajiem starptautiskajiem ziņu kanāliem,kas ir pieejami visā Latvijā un kas ļauj klientam dzirdēt daudzveidīgu viedokli,» norāda Viasat pārstāve Līna Kārkliņa.Neviens no minētajiem televīzijas retranslētājiem neuzskata, ka Krievijas propagandu būtu jāpārtrauc translēt Latvijā. Viņuprāt tā laikam ir daudzpusīga informācija. Tātad biznesa dēļ ir gatavi translēt melīgu televīzijas saturu un par to neuzņemas nekāda veida atbildību.http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/499923-latvija_turpina_raidit_krievijas_propagandu
0
dro 27.04.2014. 14.22
ЧИСТОСЕРДЕЧНОЕ ПРИЗНАНИЕ ЧУРКИНА
…российский постпред расценивает антитеррористическую операцию на востоке Украины как нападение на Россию. Это – чистосердечное признание того факта, что донецкие и луганские «ополченцы» и «силы самообороны» с замотанными лицами являются никакими не «мирными протестующими» и «пророссийскими активистами», а российскими гражданами. Того факта, который прежде Россия категорически отрицала.
… И не хранят ни газетные страницы, ни Интернет их возмущения карательными акциями в Самашках в 1995 году или в Новых Алдах в 2000 году – ставшими символами преступлений против человечности. И не припомнить, чтобы они называли преступлением обстрел из танковых и артиллерийских орудий колонны беженцев в октябре 1999 года, которых потом, – включая стариков, женщин и детей, – добивали российские снайперы. Зато вспоминается (спасибо за напоминание историку Александру Скобову), как в конце 1999 года Валентина Ивановна, будучи социальным вице-премьером, посетила занятые российскими войсками районы Чечни, и под телекамерами давала «достойный отпор» чеченским женщинам, жаловавшимся на действия российских войск…http://echo.msk.ru/blog/boris_vis/1307834-echo/
1
Jānis Lizdiks > dro 27.04.2014. 20.20
ilustrācijai pievienoju čurkina foto
http://i.imgur.com/5dzUAxP.jpg
0
Kristians Girvics 27.04.2014. 14.02
Paldies, Vili! Tā ir pravietiska mācība… un ceru, ka latvieši to ievēros.
0
austrisv 27.04.2014. 13.36
“Pentagona pārstāvis uzsvēra, ka ģenerālis Brīdlovs devis rīkojumu pārvietot ASV vienības uz šo reģionu nevis kā NATO spēku komandieris, bet gan kā ASV spēku komandieris Eiropā. Un piebilda, ka “ikreiz, kad jūs sūtat kaut kur savus karavīrus, tas ir vairāk nekā tikai simboliski.”
Lūk tie šis man iedveš mieru, ka ASV šoreiz mūs nepametīs nelaimē un kremlim vienreiz ir dots mājiens, ka uzbrūkot Latvijai ASV nestāvēs malā un nenoskatīsies , kā tas viss tika izdarīts 1945. gadā.
Kopš ASV karavīru ierašanās jūtos daudz mierīgāk, jo vismaz ASV karavīri nav ne bailīgi ne nopērkami par kremļa naudu, kā mūs māju lembergi, šķēls, kalvīši un citi mēsli, kas mūsu tautas vēsturē tiks ierakstīti melniem burtiem. Par pašreizējo prezidentu man arī nav ilūziju, jo pārāk jau netīra ir viņa pagātne, un, kas vada to prezidenta kanceleju- liels blēdis no Cēsīm. Tā sakot, pasaki, kas ir tavi draugi un pateikšu kas esi pats.
Bet, tas jau ir Putina un viņa draugu scenārijs- pie varas dabūt pēdējos mēslus, lai tauta būtu neapmierināta. Un, ka spatiesi izputināja Latvija sbankas, pie tam visai regulāri! Un, pietrūka bankas, tad jau sāka nozagt uzņēmumus un palaist par burbuli, lai iet arvien sliktāk!
Daudz , manuprāt, ir tādi melnie vīriņi , kam nauda svarīgāka par valsts neatkarību, bet viņi ir mazākums.
16
Ieva Aile > austrisv 27.04.2014. 13.42
Neaizmirsti arī tās zviedru bankas,kuras uzpūta NĪ burbuli ar saviem kredītiem,kurus dāļāja pa labi un kreisi.
0
Signija Aizpuriete > austrisv 27.04.2014. 13.53
———
Neaizmirsīsim 4.maija varoņus – Parex radītā budžeta cauruma lāpītāju! Godman,nāc atkal atpakaļ!
http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI
0
austrisv > austrisv 27.04.2014. 14.16
ĒRik, kāpēc ņēmi kredītu, ja tev piedāvā!
Man personiski arī zvanīja pat uz darbu un piedāvāja, bet neņēmu, jo zinu, ka tas viss būs jāatdod ar uzcenojumu, tā sakot!
Dzīvojām tā kā varējām, un māju remontējām pamazām un vēl joprojām bez kredītiem! Mani vecāki pieraduši bija taupīt un tāpēc dzīvoju kā latvietim pienākas- nedzīvot pāri saviem līdzekļiem, un domāt un domāt ar galvu nevis es gribu, un man vajag vienaga par kādu naudu! Un greznas un dārgas mašinas arī man nevajag un sacensties ar citiem mantas dēl, arī man nevajag, jo ir daudz jaukākas lietas kas man patīk!
Atceros, ka pat kāzas svinējuši uz kredīta! Nu ko par tādiem ļautiņiem lai saka! Par visu maksājam mēs dārgi arī par ātrajiem kredītiem, ja nedomājam ar galvu!
Ja man nav naudas, tad jādomā, kā to nopelnīt, kaut vai ar stādiem, vai ogām, bet ne jau uz parāda!
0
Ieva Aile > austrisv 27.04.2014. 14.32
Neesmu nekad ņēmis nevienu kredītu,tāpēc arī man nav bijis jābēg no Latvijas kā citiem.Bet mums stāstīja,ka pēc 20 gadiem pie mums būs kā Rietumeiropā,kāpēc gan neņemt un nedzīvot zaļi,ja dzīve iet uz augšu tik strauji un visu varēs atpelnīt un atmaksāt?
0
Signija Aizpuriete > austrisv 27.04.2014. 16.12
——-
Nekādas mānīšanās – Mēs taču solījam,ka mums būs labāk:
“Ja Latvijas miljonāru pirmā simtnieka visi dalībnieki saliktu savu naudu kopā un sadalītu vienādās daļās — katram no viņiem pienāktos 17 miljoni latu.”
Zināms jaunākais Latvijas miljonāru saraksts
http://www.youtube.com/watch?v=Mr-k2LzY96k
0
austrisv > austrisv 27.04.2014. 17.21
Ērik, vai tik tie, kas to stāstīja jau nav Latvijas vēstures mēslainē.
Es nu gan pasakām vairs neticu jau sen, un neticu, ka tu pats tam tici ko raksti.
0
garausiitis > austrisv 27.04.2014. 17.30
Bet – musulmaņu nāvniekiem arī kaut ko stāsta par cik tur jaunavām pēcnāves dzīvē un viņi pat tic :) :) :)
0
Ansis > austrisv 27.04.2014. 18.24
Par to 1945. gadu daudzi velti gaudo:
1) pirmkārt – mēs, latvieši pilnīgi nekādā veidā neizrādījām, ka gribētu, lai ASV mūs glābj; Tad jau Poļi būtu pelnījuši daudz vairāk, jo viņiem bija valdība Londona, viņu kareivji cīnījās kopa ar Liebritaniju utt. Un pat viņus 1945. gadā Rietumi nespeja un negribēja atbalstīt.
2) tīri objektīvi – ASV un Lielbritanija nebija diezcik gatavi karot pret PSRS – un ja arī karotu, tad tas būtu kodolkarš, kad ASV secīgi mestu atombumbas uz tām PSRS pilsētām, kuras varētu aizsniegt ar bumbvedējiem, jo konvencionalie spēki Rietumvalstīm nebija ievērojami spēcīgaki par PSRS spēkiem. Un tad nemaz nav zvanīts, ka mēs netiktu atbrīvoti ar atombumbu Rīgā.
Tā ka – protams, ka viegli nebija, bet es teiktu, ka ar visu šo, mēs tomēr esam vēstures lutināti veiksminieki, kad mums ir izdevies šos murgus pārdzīvot un saglabājot diezgan lielu latviešu skaitu, atgūt savai valstij neatkarību.
Vajadzetu arī tagad nepazaudēt savu neatkarību un latviešu skaitu vispār un Latvijā jo īpaši – tad jau būs labi.
0
Ansis > austrisv 27.04.2014. 18.31
Ērik …Bet mums stāstīja,ka pēc 20 gadiem pie mums būs kā Rietumeiropā,
————————————————————————–
Jā – šie cilveki, kas šīs muļķības solīja, tiešām ir nodarījuši daudz ļauna Latvijai. Kalvītis ar saviem 7 treknajiem gadiem arī.
Skaidrs, ka mēs Vācijas dzīveslīmeni nesasniegsim vēl 200 gadus, ja vien Vacijā nenotiks kāda katastrofa. Nu kautvai tapēc vien, ka mums iedzīvotaju blīvums ir daudz, daudz mazāks. Nu un Vācija jau neplāno stavēt uz vietas.
Ja mēs dzīvotu ar skaidrāku saprašanu par reālajām iespējam, tad nebūtu tiik daudz naudas izšķieduši ērtībās – vairak būtu ieguldījuši ražošanas produktivitates celšanā, izglītības uzlabošanā utt.
Nebūtu tik lielu NĪ burbuli uzpūtuši un tik lielu krahu krīzē piedzīvojuši.
0
Ansis > austrisv 27.04.2014. 18.32
p.s. Un Eirozona nu arī nekādi nepalīdz izlīdzinaties konkurētspējas līmenim (un līdz ar to dzīves līmenim) starp ES dalībvalstīm.
0
austrisv > austrisv 27.04.2014. 20.20
Bet, kā tad ar Es struktūrfondiem? Kā tos mēs esam izlietojuši? Kā tur bija ar to kombuļšovu un somu pirtīm pašvaldībās?
0
garausiitis > austrisv 28.04.2014. 03.19
Edgars Avvotiņš – par tiem 20 gadiem . Aizvakar sanāca uzbraukt Šanhajas Pasaules biznesa centrā ( 492 m ) . Tad tur ejot uz liftu ir visāda info par Šanhajas attīstību . Interesanta bija filmiņā , kur pa gadiem sakot no 1931. gada rādija salīdzinājumā kā ir augušas 3 Metropoles – Ņujorka,Tokija,Šanhaja.
Diezgan iespaidīgi Šanhaja uzņēma tempu pedējos 20 gados … Ar to gribēju pateikt ,ka pievienojos viedoklim , ka vairāk domājot par šodienas ērtībām mēs zaudējam izaugsmi ilgtermiņā. Mēs šodien nopērkot jaunu auto, aizbraucot eksotiskā ceļojumā u.t.t. izņemam naudu no aprites, kas nākotnē varētu dot dividentes. Man ir viens labs stāsts par džeku , kas dabūjis mantojumā mežu to pārdeva un par iegūto naudu sev nopirka Hammeru , žēl , ka pēc brīža viņam nebija naudas par ko liet iekšā degvielu …
Vācijas līmeni mums 20 gados bija nereāli sasniegt , bet prātīgi un atbildīgi dzīvojot un saimniekojot tuvāk ta mēs noteikti būtu. Interesanti ,ka vācieši man ne reizi vien ir izteikuši izbrīnu cik daudz dārgu auto Rīgā :)
0
austrisv > austrisv 28.04.2014. 09.58
Klusais, piekrītu, jo tā kā tagad dzīvo un tērē mūsu valsts iedzīvotāji, pie tam dzīv ojot uz kredītiem, arī neko citu, kā iekrišanu krīzē, gaidīt nevarēja. Paši jau tie kredītņēmēji vainīgi nejutās, jo visu uzveļ citiem it kā šiem to kredītu kāds ar varu uzvēlis bija plecos. Nu jau droši vien ir atyjēgušies un zināmu pieredzi ieguvuši.
Man vienmēr ir liels prieks, kad redzu TV, cik daudz latviešu atgriežas dzimtenē ar pieredzi un iekrātiem līdzekļiem , izveidojot sev biznesu(audzējot zemenes, stādus, gaļas liellopus sēnes uttt) Ar laiku viss būs labi, jo pēc sociālisma laikam neko citu sākumā gaidīt nevarēja, jo izsprukuši no nabadzības, katram laikam gribējās padižoties ar mantu, diemžēl uz kredīta pirktu, jo parādus jau neviens atklāti neredz.
Varbūt arī kļūsim visi apdomīgāki, kuri tādi nebija. Nāk jaunā paaudze, ka sredz kā dzīvo ES., kaut vai Vācijā, kur uzņēmēji nav tik alkatīgi, kā Latvijā, tāpēc jau arī daudz tautiešu aizbrauc.
0
v_laivins > austrisv 28.04.2014. 12.16
Ko nu pļāpā. Mums stāstīja. Mamma un tēvs Tev nav iemācījuši vispirms domāt ar galvu, un tad pieņemt lēmumus. Ja valsts pareizi, mierīgi, bez milzīgas korupcijas attīstīsies, tad paies vēl gadi 50, kad Latvija tuvosies Eiropas vidējam līmenim.Protams, sasniegt augstāk attīstīto Eiropas galu paies vēl vairāk gadu. Ja skatīsimies ik pa brīdim Krievijas virzienā, tad Eiropas līmeni nesasniegsim nekad.
0
garausiitis > austrisv 28.04.2014. 13.52
Bet – kredīts jau būtībā pats par sevi nav slikta lieta . Jautājums kādiem merķiem to izmanto …
0
Amis > austrisv 28.04.2014. 13.57
klusais
Ar pirmās brīvvalsts attīstības tempiem, kad no WWI pilnībā izpostītas, Latvija 20 gados sasniedza vidējo Eiropas līmeni, šodien varējām Vāciju jau apsteigt. Starpība tā, ka 1919. gadā Latvija izgrieza komisārus un komunārus, 1991. gadā atdeva tiem ekonomisko un politisko varu.
0
emb_riga 27.04.2014. 13.01
Labs raksts.Un sevišķi pēdējā rindkopa – uzdevums latviešiem rudens vēlēšanās.Latvieši esiet modri!Esiet aktīvi vēlēšanas izpaust savu viedokli,citādi sanāks kā Rīgas Domes vēlēšanās,ka 5.kolona uzvarēja(SC un GKR).Tā varat pazaudēt ne tikai Rīgu,bet arī Latviju un savu valodu,kas mums visiem tik vien kā atlikusi
1
Signija Aizpuriete > emb_riga 27.04.2014. 13.55
——
Ar dziesmu,soļos marš!
Dziesma brīvai Latvijai
http://www.youtube.com/watch?v=Qfpno5TMKDA
0
Nika 27.04.2014. 11.07
Putina krievija sabruks, iespējams pat daudz ātrāk nekā mēs visi domājam. Tādēļ tāda histērija no viņu puses pēc Maidana uzvaras, kā arī centieni pārvērst krieviju par lielu ziemeļkoreju.
Krievijas ekonomikai nav izredzes attīstīties kamēr pie varas būs putina KGB idioti. Ļoti drīz to sapratīs pat nozombētā krievu tauta un tad putinam būs Kadafi vai Huseina liktenis.
Latvijas uzdevums ir nelaist kremlinus un oligarhus pie varas līdz tas nav noticis. Šā gada vēlēšanas būs ļoti svarīgas. Katram latvietim jābalso!
3
Amis > Nika 27.04.2014. 12.22
Fikseris pat nozombētā krievu tauta un tad putinam būs Kadafi vai Huseina liktenis.
======================
Krievi nav ne irākieši ne lībieši, tos tikais bads var piespiest sadumpoties un arī tas, varbūt ne. Staļins nomērdēja badā miljonu ļeņingradiešu, tiem, kuri izdzīvoja tas ir Dieva kārtā.
0
Ieva Aile > Nika 27.04.2014. 13.05
Obligāti balsosim,lai arī nav par ko balsot,un atkal palaidīsim garām iespēju ievēlēt cilvēkus,kuri patiešām domā par Latvijas attīstību.Skumji.
0
Nika > Nika 27.04.2014. 20.08
Kas tad ir tie, kuri “patiešām” domā par Latvijas attīstību? Varbūt apgaismosi mūs?
0
dro 27.04.2014. 10.49
Я уже говорила в одной из прошлых передач, что вертикаль власти в Донецке выглядит так: менты под ворами, воры под СБУ, СБУ под ФСБ. Причем, буквально, потому что человек, который руководил ФСБ при Януковиче, был человек с российским паспортом. Latiņina echo.
______________________
Vai neatgādina situāciju Latvijā?:)
2
Amis > dro 27.04.2014. 10.56
lno
Vai Ozoliņa dižā talanta cienītājs nepaskaidros man, kur bija zemteksts? Nedomāju, ka viņš tāpat vien uzrakstīja par draudiem no krievijas, pat Šleseru, kura idejas “tiesiskuma” koalīcija ik dienās īsteno dzīvē, kura ieliktnīši saglabājuši visus amatus, pieminēja un Ušakovu ar kuru tā saskaņo visus nozīmīgākos balsojumus, bet ne vārda par NA.
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 27.04.2014. 11.12
pētnieks. Īpašii apdāvinātajiem viena vertikālīte: tiesībsargājošās iestādes – Lembergs – Vešņakovs…tad arī kļūst saprotama Strīķes vajāšana, valdības un saeimas nevarība, skandals ar Ukrainas un Lietuvas karogiem, Bērziņa izteikumi…
0
dancis4 27.04.2014. 10.44
Jo vairāk NATO Latvijā, jo labāk, jo lielākas mūsu drošības garantijas. Tas liks Putinam stāvēt pie ratiem, LV putinisti sekos savam fīreram, tas arī skaidrs. Priecē, ka viņu skaits mazinās, acīmredzot, pat fanātiskai lojalitātei ir savas robežas.
Protams, ka lielākais drošības garants ir Latvijai ir tās lojālie pilsoņi. Diemžēl, brīžiem šķiet, ka mūsu politikāņi savā starpā sacenšas, kurš efektīgāk iedragās ticību Latvijas kā drošas un demokrātiskas valsts nākotnei. Varbūt Putina bieda ēnā mūsu valdošie spēs domāt un rīkoties valstiski atbildīgāk? Rinkevičs jau to ir pierādījis.
2
Ansis > dancis4 27.04.2014. 18.12
Jo vairāk NATO Latvijā jo labāk …
———————————————–
itka jau jā – tikai nevajadzētu iegrimt pašapmierinātībā:
1) pašiem jastrādā, lai Latvijas pēc iespējas mazāk no Latvijas iedzīvotājiem būtu tādi, kas gaida Putinu;
2) nekads NATO mūs nepaglabs, ja paši nerūpēsimies par savu aizsardzību;
Un
nav labi, ka daudzi kritizē citus NATO partnerus un tik gaida ASV kareivjus …
NATO līmenī arī citi sabiedrotie mūs atbalsta – Kanāda, Dānija, Polija utt
Nemaz nerunājot par ciešo sadarbību ar Igauniju un Lietuvu.
0
Andris Jautriņš > dancis4 27.04.2014. 22.42
Es gribu kļūdīties, bet velk uz to, ka Latvijā var palikt tikai tie, kas nebrauc uz īrijām, jo gaida Putinu.
0
ligakalnina 27.04.2014. 10.38
Tagadējā Kremļa doktrīna jau sludinot, ka visas bijušās PSRS republikas jābūt Kremļa ietekmes sfērām.
Un Lavrovs, nesen, izteicas, ka krievu tiesību ierobežojumus Krievija uztveršot kā uzbrukumu Krievijai, vai, kaut kā līdzīgi.
Klasisku okupāciju ar karaspēka ienākšanu tā arī paredzot tikai galējos variantos, ir att. NATO pētījumi, ka Kremlis pielietos iesūtītos provokatorus, “piekto kolonu” un promaskaviskos un korumpētos politiķus, konkrēti Latvijā tie visiem zināmi, sākot ar Lembergu, beidzot ar faktiskajiem Lemberga tuvākajiem sadarbības partneriem SC, cerams, tauta , tomēr, nebūs tik stulba, ka nobalsos arī par Sudrabu vai Šleseri.
Un Ukrainā viss iet taisni pēc šī scenārija, vismaz, pagaidām.
Vispār, šim vēlēšanām būtu jāpieiet atbildīgāk, kā parasti, vajadzētu, tomēr, atraut pēcpusi no dīvāna un nobalsot, SC elektorāts pietiekami saliedēts, jo mazāks % aizies uz vēlēšanām, jo lielāks % būs SC, tā ir aksioma, kuru visiem vajadzētu atcerēties, nevis bļaut, ka visi slikti, visi vienādi, utt, nu nav visi vienādi slikti, un vajadzētu, beidzot, beigt meklēt un gaidīt ideālu, bet, sākt domāt, it sevišķi, ZZS un daļai SC elektorāta, kas ir kaut cik adekvāta.
29
austrisv > ligakalnina 27.04.2014. 13.22
Piekrītu Džerim, jo saeimas vēlēšanas būs izšķirošas: nokļūsim kremļa kontrolē vai rietumu ietekmes zonā! kremlim vajag mūs pakļaut leģetīmi caur vēlēšanām! vai tad nu par velti Bērziņš Dombrovska valdību visu laiku ķengāja- viss slikti, viss slikti. Vai tad nu par velti pukstēja, ka saeimā esot tikai strīdiņi, jo ko citu gan gribēt no dažādām partijām. ne jau PSRS dzīvojam , Bērziņ, kur bija tikai viena partija, nu kā tagad ir ar putiniešiem- viss kārtībā un lielā saskaņā.
Visi viņu kadri izcelti gaismā un izmesti balsošanai: izvēle liela Sudraba, Šlesers, Repše un vēl jau Bondars!
Un galvenā stute vecie ZZS , kas balsos kā jau allaž kopā ar SC, nu kā par TUA, arī pašreiz, kā lasīju!Interesanti, cik ilgi vēl tas ZZS balstīsies uz veco augustiņu, kurš kā netiek tā netiek prom uz savu saimniecību mierīgi pavadīt vecumdienas. Smaga maize.
0
Ieva Aile > ligakalnina 27.04.2014. 13.34
Nu un?Savēlēsim Vienotību un iekļūsim ”rietumu ietekmes zonā”?Ko tālāk?Pacelsim elektrības cenu,palielināsim īpašuma nodokli,novirzīsim vairāk naudas aizsardzībai,samazināsim sportam un medicīnai,aizklapēsim vēl vairāk skolu…aizbrauks vēl vairāk cilvēku no Latvijas.Ko mēs te tad aizsargāsim?
0
austrisv > ligakalnina 27.04.2014. 13.48
Ērik, pirms vēlēšanām prasi, lai valdība vairāk nodarbojas ar to, ka Latvijai ir jābūt elektrība savienojumam ar Zviedriju, kura ražo atomenerģiju!
Tikai konkurence nositīs cenas. Mēs nevaram stāvēt ar atvērtām mutēm un gaidīt lai kāds cits to dara! ir jāprasa, kaut vai radio, vai sanāksmēs pirms vēlēšanām. nedrīkstam būt muļķi un klusēt! ja ļausimies, tad arī mūs cirps!
Meklē argumentus. piemēram, kāpēc Latvijas valsts maksā gāzes elktrostacijām par gāzes izmantošanu, kura nebūt nav zaļā enerģija!
Kāpēc joprojām Latvijas ostas nemaksā peļņas nodokli valsts buidžetā, lai gan nupat izlielijas, ka Ventspils un Rīgas ostās ir lielākais apgrozījums Baltija valstīs? Kāpēc- tāpēc, ka ZZS šefs nepieļaus šadu balsojumu, pie tam kopā ar SC, jo pats taču redzi, kam tas ir izdevīgi un kas no tā barojas! Nu lūk. Tallinas osta taču maksā peļņas nodokli, liekas 45 milj EUR iepriekšējo gadu!
Lūk, Ērik, pašiem mums jāprasa tajās vēlēsanu sanāksmēs, lai nedomā, ka guļam un esam stulbas aitas . Nav ko aplikt mazos uzņēmējus, kuri knapi sevi uztur, bet lielos blēžus, kas sapulcējušies ostās visu laiku stutē vēl ar valsts budžeta naudu.
Zini, man ir pretīga sajūta, ka esam muļķi pateicoties ZZS un SC tandēmam!
0
ligakalnina > ligakalnina 27.04.2014. 13.54
Ēriks – jā, Krievijā jau cenas neaug, ar medicīnu tur ir pulku labāk, tas nekas, kas šur – tur med. darbinieki jau piesaka badastreiku, un mirstība ir muilzīga, tas jau, noteikti, Rietumu provokācija, ar izglītību arī, par tiesiskumu un likumu ievērošanu, preses brīvību, personiskām brīvībām vispār nerunājot, galu galā, a kāpēc mums nevarētu to Saeimu vispār likvidēt, kā tas, faktiski, ir noticis Krievijā, un ievēlēt “visas tautas” vēlētu prezidentu, tipa Lembergs, par kuru noteikti nobalsotu viss SC elektorāts plus vēl ZZS elektorāts un, iespējams, vēl atrastos, kurš pārtaptu par Putinam līdzīgu diktatoru.
Kam tās partijas Saeimā, kašķējas tur savā starpā, būtu ņēmuši piemēru no Krievijas, kur visiem pavēlēts domāt vienādi, un tad arī mums būtu “kārtība”, kam tā demokrātija vispār vajadzīga?
Taisni tāpēc, ka izglītība un medicīna tiem ir pārfinansēta, katru gadu izglītībai un medicīnai viņi atvēlē mazāk, bet, armijai nu jau vairāk, kā ASV % no IKP, policijai, kuras tur uz 1000 iedz. vairāk, kā jebkur citur pasaulē, arī, un vēl birokrātijai, tādas ir Kremļa prioritātes.
Krievijas ietekmes zonā, mēs, protams, justos daudz labāk, Latvijai uzlītu rubuļu lietus, tas nekas, ka, drīz vien, tie būs lētāki par att. svara tualetes papīru.
0
dro > ligakalnina 27.04.2014. 13.57
Bet. Un galvenā stute vecie ZZS , kas balsos kā jau allaž kopā ar SC, nu kā par TUA, arī pašreiz, kā lasīju!
________________
Kā allaž aizmirsi Vienotību. Āboltiņa aizstāvot TUA, pat nekautrējās apgalvot, ka TUA iegādājusies arī Doždž vadītāja, lai briesmu gadījumā rastu patvērumu:)
0
Ieva Aile > ligakalnina 27.04.2014. 14.01
Kāda novada notekūdeņu attīrīšanas iekārtas vada vietējās nodaļas Vienotības šefs.Pusgadu.Nekas netiek darīts,lai notiktu normāls darbs,kaut gan attīrīšanas iekārtas ir pusavārijas stāvoklī!Bet,pastāsti,kāpēc man vajadzētu balsot par Vienotību?
0
austrisv > ligakalnina 27.04.2014. 14.03
Krimieši jau tagad dzīvo zem kaimiņu izpirktiem veikaliem , jo krimiešiem vēl tas rbļ lietus nav nolijis, bet kaimiņiem no Krievijas tas k’;a parasti netrūkst un rbļ ir, lai tos izpirktu vēl Krimā, kamēr tiem vēl ir ko pirkt. Via palašiji to vēstuli, kurā bijušie ukraiņu ģenerāli bija žēlojušies putinam, ka nav saņēmuši tā slie”as apsolītās alga, bet ko atbildēja Putins/ Putins atbildēja, ka svēto ideju vārdā tiem ģenerāļiem ir jāpaciešas!
Ta spats būtu( brrr) atkal jācieš mums, ka rbļ varbūt pat būtu, kas arī nav teikts, bet veikali būtu tukši!
Vai tad tas jau netika piedzīvots. Un kā tad PSRS laikos bija ar to veselības aprūpi, un zālēm ? Vai tad ko atmaksāja no valsts? Kā tad radās tās aploksnītes?
0
Ieva Aile > ligakalnina 27.04.2014. 14.06
Bet,Dzeri,ko jūs visu laiku mūs salīdzinat ar to Krieviju?!Mēs esam civilizēta valsts vai neesam??!
0
austrisv > ligakalnina 27.04.2014. 14.09
Ērik, vai tu esi prasījis tam pašam šefam, kāpēc tās iekārtas nedarbojas- pie tam rakstiski? Vajag prasīt rakstiski.
Es piemēram, arī esmu gājusi caur grūtībām un tiešam, kamēr panācu to ko man vajag un pašvaldībā tagd uz mani skatās savādāk, jo neļaujos sevi uzskatīt par pešku, ko var atstumt malā kā krēslu.
esmu cīnījusies, un man ir tas, ko prasu no pašvaldības.
ĒRik, jūties pašpārliecināts un prasi- rakstiski! Ar tiem pašvaldību vietējiem bossiem ir jācīnās, jo viņi iedomājas, ka ir pasaules naba!
Vai iet tev palīgos? Labprāt ietu, un tas, ka Vienotībā ir daudz mēslu, nemaz mani nepārsteidz. pati zinu tādus!
Bet iesaku prasīt un cīnīties un nepagurt, jo viņi ir pieraduši, ka mēs nolaižam rokas! Ar argumentiem uz priekšu.
0
garausiitis > ligakalnina 27.04.2014. 14.15
Ēriks – un ja to kantori vadītu NA kadrs – domā kas būtu savādāk ? Domāju ka nē , jo lietu gaitu nosaka nevis partijas piederība, bet gan konkretais cilvēks, viņa spējas un sirdsapziņa …
0
Ieva Aile > ligakalnina 27.04.2014. 14.17
Nekas cits jau neatliek,rīt nākamais raunds.
0
Amis > ligakalnina 27.04.2014. 14.58
Bet
Kāpēc- tāpēc, ka ZZS šefs nepieļaus šadu balsojumu, pie tam kopā ar SC
===============
Cik Lembergu vajag, lai attaisnotu Straujumu par čekas nagu maucējas cienīgu gājienu, izrēķināšanos ar Cilinska kungu par mūsu Leģionāru pieminēšanu, cik Dombrovskim par kredīta brīvdienām Hipotēku bankā(faktiski zādzību) cik par amatiem Bukānei un Augustovskai, par ministriem: Ķīli, Sprūdžu un Kozlovski, par izrēķināšanos ar Grendes kundzi, par no Šlesera saņemtām uzslavām, par sēdēšanu čekas ložā Pajaco tērpā, utt. Cik Vienotībai par LM. PV, AB, UA, par čupošanos ar kremļjaģām, RP un saskaņotiem balsojumiem ar SC?
Cik Lembergu vajadzēs, lai Zatleram sameklētu vainu mīkstinošus apstākļus, kas tā rīkli paglābtu no tribunāla cilpas? Ar tūkstoti būs par maz.
Lembergs, ar ko visādi kropļi mēģina attaisnoties, tikai viens.
0
Ansis > ligakalnina 27.04.2014. 15.10
Fantazētāji – kurā brīdī esat redzējuši Latvijā pie varas ZZS un SC tandēmu?
Vienotība gan strādā kopa ar ZZS kopš pašiem pirmsākumiem un vēl tagad.
0
ligakalnina > ligakalnina 27.04.2014. 16.08
Un kas V, un, pirms tam, JL, bija jādara, jāaiziet opozīcijā, nebija citas izejas, kā strādāt gan ar ZZS, gan ar PLL, nebūtu koalīcijā V, būtu SC.
Neformāls ZZS un SC tandēms pastāv nepārtraukti, gan Bērziņš, gan daudzas citas apšaubāmas amatpersonas, savēlētas taisni pateicoties ZZS un SC kopīgiem balsojumiem, arī daudzi savdabīgi lēmumi tāpēc pieņemti, un tas jau notiek gadiem ilgi, pie visām valdībām, izņemot to, kur V strādāja kopā ar RP, un, tāpat, bez ZZS ietekmes tur neiztika, Lembergam ir nopirkti politiķi visās partijās, ieskaitot arī V, bet, ZZS nopirkta pilnībā.
V nav ideāla, kā nekas cits, bet, salīdzināt to ar ZZS nevar, un, ar visiem saviem trūkumiem, tā ir vienīgā partija, kura spēj uzņemties atbildību par valsti, un reāli virzīt valsts attīstību, ja ne V, kurš tad to var izdarīt – NA, ZZS, SC, Sudrabas partija, kas visi ir nekas vairāk, kā populisti?
Un vēl NA nepārtraukti grāva koalīcijas stabilitāti, faktiski, strādājot Lemberga labā, lai bez ZZS iztikt nevarētu.
ZSS, protams, nav tas pats, kas SC, bet, tur visi Lembergam “uz āķa”, un kas ir Lembergs, ko viņš domā par NATO, par demokrātiju, kādas viņam vērtības un prioritātes, un, kas viņa lielākie ienaidnieki (“sorositi”, ar ko viņš apzīmē tās Ritumiem raksturīgās liberalās un demokrātiskās vērtības), manuprāt, visiem zināms.
Ēriks – Latvijai nav citas izvēles, vai nu atrasties ES un NATO, vai nu Krievijas ietekmes zonā, trešais ir UKrainas variants.
Nu, tā att. iekārtu vadītāja partejiskai piederībai, manuprāt, vispār nav nekāda nozīme, un šī nav tā tēma, šeit vairāk spriež par att. partijas politisko vektoru.
0
garausiitis > ligakalnina 27.04.2014. 16.32
dzeri – par NATO Lembergs manuprāt dzen velnu :)
0
ligakalnina > ligakalnina 27.04.2014. 16.46
Lembergs vispār “dzen velnu”, kurš tad tic, ka viņš runā, ko domā, bet, viņš orientējas uz savu elektorātu, un, iespējams, uz krievvalodīgā elektorāta daļu, kas negrib balsot par SC, bet, kuriem NATO nepatīk, savādāk tos viņa vārdus izskaidrot nevar.
Katrā ziņā, Lembergs darīs visu, kas viņam izdevīgi, ja būs tāda nepieciešamība, arī ar SC ies un Kremli atbalstīs.
0
garausiitis > ligakalnina 27.04.2014. 17.00
dzeris – vispār dīvaini , jo Lembergs daudz ir cietis tieši no Putina … Bet te laikam galvenais jautājums ir maksiāli sačakarēt tiesas procesu … gan stiepjot laiku , gan visadi citādi :) Nu ja – poitikā nav principu , ir tikai intereses …
0
austrisv > ligakalnina 27.04.2014. 17.15
Ai ai, Edgar Avotiņ, un es domāju, ka esat gudrāks, jo koalīcijā jau ZZS ir, bet kā viņi balso????
Kā tad ar garumā stiepšanu jautājums par TUA? Tur ZZS balso kopā ar SC pret jaunajiem grozījumiem stiepjot garumā šos lētos TUA izsniegšanas variantu, un kremlini drūzmējas atvērtajās durvīs izpēkot pa leto TUA.
Vai vēl jāatceras, kā ZZS balsojuši gan par prezidentu, gan par VK, gan senāk.
Es personiski lasīju to Ir numuru, kurā bija aprakstīts, kā Ventspils mēra favorīte Kr Kr. piecērtot kāju izspieda ES naudu un l;idz ar to arī valsts līdzmaksājumus priekš Ventspils būvēm un citām lietām lietām. pat augustiņam bijis kauns, jo naudu, kura bija paredzēta tehnikumiem un profesionālās izgl’;itība sskolā, viņa nekaunējās paņemt Ventspilij, jo, ja nedotu, tad balsojums ar ZZS balsīm nebūtu. Lūk, cik pērkami ir ZZS deputāti! Tas raksts bija loti labs! Bravo žurnālistei, un to, lai man nestāsta , ka Lembis no savas kabatas uzprišina Ventspili!
0
Amis > ligakalnina 27.04.2014. 17.42
Bet Kā tad ar garumā stiepšanu jautājums par TUA? Tur ZZS balso kopā ar SC
=====================
NA, viennozīmīgi uzstājās pret UZ dalīšanu, kā vienu no lielākiem Latvijas apdraudējumiem, ja pievienotos arī RP un V, tiktu ieslēgta zarkanā gaisma krievu bandītiem un čekistiem. Nevajag pašu nelietības novelt uz citiem.
Lai ir pērkami ZZS deputāti, ja nebūs pērkama čekistu piesmietā, kompromatu, bābu un parādu atkarīgā “svētā gove”, Dombrovskis, ievērojama daļa ZZS pievienosies Vienotībai un NA, paliks tikai daži Lemberga atbalstītāji.
0
Ansis > ligakalnina 27.04.2014. 18.03
Ai, ai Bet
Vienotība ir koalīcija, bet kā viņi balso?
Solījumus par darbaspēka nodokļiu izmaiņam netur, kopa ar SC balso par TUA, utt
Un – par prezidentu ZZS ļoti pareizi nobalsoja – Zatlers nebija pelnījis otru termiņu – un pēc tam – ar Nr2 un Tankiem viņš to jo skaidri parādija.
p.s. iepriekšējās saeimas vēlēšanās es balsoju par ZZS – un nenožēloju. Saeimā ZZS jau vairakus sasaukumus strada konstruktīvi. Balsoju nevis tāpēc, ka vini, man baigi patiktu, bet tapēc, ka vini bija mazākais ļaunums.
Būtu vēl labak, ja viņi atteiktos no Lemberga – jo nu jau viņš galīgi sevi un ZZS diskreditē. Cik esmu novērojis, tad ļoti saspringtās situācijās viņam širmis aiziet ciet un sāk muldēt izcili bezsakarīgi.
Tiesa gan – par tuvākajām EP vēlēšanām – nebalsošu par ZZS. Grigule … aktīvs sieviškis – tiešām, bet ar saprašanu ir ka ir. Un populisma pilnās reklamas mani neuzrunā. Par godu Aivara Ozoliņa Kisiļeva rakstam par ļaunajiem nacionalistiem, šoreiz nobalsošu par NA.
p.s. Bet šodienas Ozoliņa raksts gan ir tīri baudāms. Parsvarē objektīva analīze. Un par aizmirsis pie Putina rokaspuišiem pieskaitīt NA … laikam sabijās, ka es solīju viņam balsot par NA Saeimā, ja viņš tādus melus turpinās rakstīt.
0
Ansis > ligakalnina 27.04.2014. 18.43
Vēlreiz nedaudz precizēšu:
nav ta, ka man ZZS baigi patiktu
daudz muļķības viņi dara. Un protams, ka vispirms parūpējas par sevi un saviem sponsoriem. Un politika viņiem pārsvarā uz pensionaru aplaimošanu tendēta, jo viņi skaidri apzinās, ka pensionāri galvenais elektorāts.
Bet parejās partijas jau nav ne kripatiņu labākas:
gan Vienotība, gan NA tapat primāri jau doma par savu sponsoru interesēm, un tad par sava elektorāta aplaimošanu un Latvijas intereses paliek pēdējās rindiņā.
Vai JL un Vienotība cītīgi nekritizēja TP un ZZS un Šleseru par savu cilveku bīdīšanu amatos, pasūtījumu piešķiršanu savējiem utt? Bet vai Tagad Vienotība nedara tieši to pašu par ko iepriekš kritizēja citus?
Nevajag būt naiviem – tāda ir Rietumu demokrātija.
Svarīgi ir, lai politiķiem pēc savu sponsoru aplaimošanas, paliktu arī pietiekami daudz godaprāta izdarīt kautko labu arī valstij.
Un ZZS – protams, ka sautīgu interešu dēļ, bet tomēr ir bijis stabilizējošs spēks praktiski visās valdībās.
0
Ilze > ligakalnina 27.04.2014. 19.51
Pļurkt, atkal paspruka.
0
Andris Jautriņš > ligakalnina 27.04.2014. 22.40
JUms gan te nopietna saruna gadījusies. Vai kāds var pateikt, kurās vēlēšanas šīs jau būs, kad glābsimies no krieviem. Einšteins it kā teicis, ka idiotisms esot atkārtot darbību un gaidīt citu rezultātu. Kā jau daudzi pamanījuši, baidot ar krieviem Rīga nu jau stabili pakāsta – politiskās elites izpratnē. Un mēs noteikti esam apņēmušies turpināt? Tad nevajag brīnīties, ja pēc nākamajām vēlēšanām pie Ušakova var saskriet rinda ar koalīcijas gribētājiem, Amerika kloniem. Tā gan būs viena varena melnā kampaņa PĒC vēlēšanām…
0
Amis > ligakalnina 27.04.2014. 23.33
Andris Doveiks Kā jau daudzi pamanījuši, baidot ar krieviem Rīga nu jau stabili pakāsta
====================
Neievērot apdraudējumu būtu muļķīgi. Ne jau no krieviem Vienotības padļugas brīdināja sabiedrību, bet gan uzsāka nesaudzīgu karu pret NA, tā atbaidot ievērojamu latviešu vēlētāju daļu, kam kļuva pretīga politika.
0
Amis > ligakalnina 28.04.2014. 00.13
Pļurkt, atkal paspruka.
=================
Zatļerastam traumētais sfinkters netur?
Zinātnieki izgudrojuši rezerves ānusu:
http://www.delfi.lv/izklaide/divaina-pasaule/sensacijas/zinatnieki-izgudrojusi-rezerves-anusu.d?id=40313693
0
Ilze > ligakalnina 28.04.2014. 02.10
Padomāju, man ar tāds rezerves ānuss derētu. Manējais jau nodilis.
0
elv > ligakalnina 28.04.2014. 06.52
cik GADU, tiesu un tiesnešu vajag, lai vienu lembi notiesātu!?!
0
elv > ligakalnina 28.04.2014. 06.54
lembis Vellu nedzen, Pats Tāds; viņam nevajag aizsardzību no saviem Biznesa partneriem Austrumos :(
0
elv > ligakalnina 28.04.2014. 06.56
lai otru par Muļķi nosauktu, pašam liela prāta nevajag, kā teica mans vectēvs… :(
Padomājiet par to, uzbraucot citam ad personem (ja zināt, ko tas nozīmē)
0
Annija 27.04.2014. 10.05
Vai nav fantastiski! – bandītiem, kas sapostījuši tik daudz valstis un paši savā valstī nopostījuši Ņujorkas Dvīņu torņus, uzveļot vainu islāma fundamentālistiem , – nabaga bāliņi prasa aizsardzību! – Aprēkties var! – Un visus, kas šo faktu ceļ gaismā, momentā pataisa par Putina roklaižām, lai paši varētu attaisnot savu bezmugurkaulnieciskumu un prāta seklumu, neapjēdzot desmitiem reižu jau pierādījušos faktu: – kamēr te divi mērkaķi mērīsies gailīšiem, tikmēr mūsu zeme kārtējo reizi tiks nopostīta, bet pašu zemēs būs relatīvs miers.
6
Signija Aizpuriete > Annija 27.04.2014. 10.16
——–
Rēkt kopā ar ozoliņiem aiz sajūsmas varēja 1990.g.4.maijā,tagad jāsāk reāli rīkoties:
“Valdis Kalnozols: Ja valsts nespēj vai nevēlas, viss jādara pašiem”
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/valdis-kalnozols-ja-valsts-nespej-vai-nevelas-viss-jadara-pasiem.d?id=44434190#ixzz304JxSxRl
0
dro > Annija 27.04.2014. 10.44
Nu ja jau sāc citēt Kalnozolu, tad ar tevi ir pavisam bēdīgi:):):)
0
Amis > Annija 27.04.2014. 10.53
uldis_sene …aši savā valstī nopostījuši Ņujorkas Dvīņ… bla bla bla.
http://ipvnews.org/3rd_column/images/901.jpg
0
Zoņtiks > Annija 27.04.2014. 11.46
sēne – kur kaut viens apliecinājums taviem apgalvojumiem?
P.S. pasveicini no sevis savu dvīņu brāli kurmi.
0
austrisv > Annija 27.04.2014. 13.15
Jā, kalnozols jau nu gan ir citēšanasn vērta persona.
0
Signija Aizpuriete > Annija 27.04.2014. 13.51
——-
Runas,kā saka – garas,darbi – reāli.
Vēl kādu, cerams,varēs citēt,,kas reāli palīdzēs – nevis par Jevropas fondiem diž-plānus Reemigrācijai kaldinās. Pie darba,pilsonīši:
“Neesmu redzējis, ka ministri būtu nākuši klajā ar efektīvu rīcības plānu – joprojām netiek formulētas precīzas atbildes sabiedrībai uz acīmredzamiem jautājumiem: kur mājup braucēji strādās, kur dzīvos? Kamēr šo atbilžu nav, solījumiem būs tukša skaņa.”
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/valdis-kalnozols-ja-valsts-nespej-vai-nevelas-viss-jadara-pasiem.d?id=44434190#ixzz305CD2E2J
0
Ivars Ozols 27.04.2014. 09.36
Iekšēju drošību spēj nodrošināt tikai spējīgas pretkorupcijas iestādes. Latvijas fuktuks, knābis vai maksātnespēju atbalstošā tieslietu ministrija nodrošina drošu patvērumu apšaubāmas izcelsmes līdzekļiem mūsu pašu mājās. Līdzekļiem, kurus var izmantot saskaņotu zaļo cilvēciņu barošanai.
0
peerku 27.04.2014. 09.29
Oda Putinam (Ода Путину от Лоры Лозы.) http://www.youtube.com/watch?v=c70_oxggNbQ
Visīstenākā, vistipiskākā Putina atbalstītāja. :))
0
inta_s 27.04.2014. 09.26
ASV režīma saimniekiem teroristi ir tie ASV pilsoņi kas nepiekrīt ASV režīma saimniekiem – lai arī šie pilsoņi nepielieto vardarbību, tikai protestē – tie ir ASV režīmam “teroristi”.
http://www.youtube.com/watch?v=OdA-nY0hfWM
0
ekmanis 27.04.2014. 09.25
Viens no Krievijas Dumas “domātājiem” jau plātījās, ka Baltiju paņemšot tās vājākajā vietā – Latvijā. “Mi poiģom drugim puķom,” esot kādreiz teicis tēvs, skolotājs un visas pasaules bērnu un proletātiešu lielākais draugs. Atticībā uz mums tas “ceļš” ir bez zaļajiem pieklājīgajiem cilvēciņiem. To vieta jāaizpilda SC un jātiek valdībā, kā tas, acīmredzot paredzēts viņu līgumā ar našistiem. Pēc tam varēs rīkoties pēc līguma pielikuma “slepenā” vai zaļā plāna. Ja mūsu pašu bālēliņi pieliks plecu ar palielinātu entuziasmu, iespējams, var izdoties, tfu, tfu, tfu.
2
Ieva Aile > ekmanis 27.04.2014. 12.07
Kā tad,likumi jau ir atbilstoši, līgumus ar ārvalstīm tautas referendumos nav jāapstiprina,precedents jau ir bijis,iestājoties eurozonā,kur tautai neko neprasīja…Prokrieviskie spēki uzvarēs vēlēšanās un varēs noslēgt līgumu ar Krieviju par pievienošanos impērijai bez tautas piekrišanas,viss izies gludi.
0
dzerkaleliva > ekmanis 27.04.2014. 12.27
Precīzi, ar tekstu, ka jāglābj visu laiku dižākā pasaules finmin sastrādātais un iebildumu nevienam nebūs un nevarēs būt. Ko sēsi, to pļausi.
0
garausiitis 27.04.2014. 08.26
Pareizi jau Ozoliņš beigās raksta , ka pamatproblēma nav Krievijā , bet gan pašu bāleliņos ,kas gatavi māti pārdot ,lai tiktu pie siles… un vēlētājā ,kurš nav radis pats domāt, jo tas prasa piepūli un kādu saprašanu , kamēr saldie politikas “profi” šādi tādi balstīti no ārienes un iekšienes cenšas iegūt zelta kārti un braukā pa ausīm ar Minhauzena cienīgiem stāstiem pa nenobriedušiem ( bet pārliecinātiem :) ) vēlētājiem. Un tad nāks ( ceru gan ,ka tomēr nenāks ) kārtējais paģiru rīts , kad varēs lamat tos “maitas” kuriem ticēja un kuri piečakarēja – zināma sabiedrības slāņa nebeidzama tradicija pēc kārtējām velēšanām :)…. ceru ,ka ne neārstējama atkarība :)
15
peerku > garausiitis 27.04.2014. 09.32
> klusais
Piekrītu komentāram par visiem 100 %.
0
Signija Aizpuriete > garausiitis 27.04.2014. 10.19
—–
Jāpiekrīt par 120%,jo atbalsts 4.maija režīmam jau pirms Zolitūdes traģēdijas bija “zemāks par zāli”:
“(..)ir samazinājusies uzticēšanās politiskajām partijām – tām neuzticas 90% Latvijas pilsoņu (par 3 procentpunktiem, no 87% uz 90%).”
http://www.delfi.lv/news/national/politics/petijums-latviesi-sak-vairak-uzticeties-medijiem-90-netic-partijam.d?id=44209331#ixzz304KhXgb4
0
Zoņtiks > garausiitis 27.04.2014. 11.43
edžē, ja jau ierunājies par režīmu… vai tu šobrīd savu režīmu kārtīgi ievēro?
0
Ieva Aile > garausiitis 27.04.2014. 11.58
Jā,daudz labāk,ja pēcvēlēšanu rītā varam teikt -nu redz,es tak teicu,ka tie,par kuriem nobalsoju,ir maitas un pakaļas.
0
garausiitis > garausiitis 27.04.2014. 13.38
Ēriks – nēnu protams ir pilsoņi ,kam labpatīk akli ticēt tādiem tēliem kā Zatlers, Sudraba … un tad jau nav arī tālu , ka “ieklausās” Amerikā un Ušakovā :)
Vienkārši jāatceras, ka dzīvē ir pustoņi arī :)
P.S. Interesanti kāda vilšanās bija tiem ,kas noticēja Zatleram :) :) :)
0
Ieva Aile > garausiitis 27.04.2014. 13.45
Par Zatleristiem nezinu,varu pateikt par sevi.Man bija vilšanās par NA,kad tie atbalstīja euro ieviešanu bez referenduma.
0
garausiitis > garausiitis 27.04.2014. 13.47
Ēriks – tā jau tajā dzīvē notiek…. būtu neatbalstījuši gan jau kāds cits atbalstītājs būtu viņos vīlies …
0
Ieva Aile > garausiitis 27.04.2014. 13.53
Nu un?Kur ir nacionāli noskaņota demokrātiska latviska partija?Man vairs nav,par ko balsot.
0
garausiitis > garausiitis 27.04.2014. 14.08
Ēriks – tad jau prasās gandrīz , lai noformulē 5 punktos , kas tev svarīgs valstī … vienu punktu zinām-nacionālā valūta,otrs droši vien būš saistīts ar valodu . KAs vēl ir tie stūrakmeņi,lai justos piepildīts balsojot par politisku spēku,kas visu to sola realizēt .
0
Ieva Aile > garausiitis 27.04.2014. 14.14
Ļoti vienkārši.Jebkuru jautājumu apskatot,jebkuru risinājumu meklējot,kritērijam jābūt – vai tas ir izdevīgi Latvijas valstij,latviešu nācijai.Un tālāk atbilstoša rīcība.
0
garausiitis > garausiitis 27.04.2014. 14.17
Ēriks – tad kādi ir mīnusi pārejai uz EUR, ja 10 gadus bija fiksēts kurss ?
0
Ieva Aile > garausiitis 27.04.2014. 14.25
Un kāpēc vajadzēja to fiksēto kursu?
0
garausiitis > garausiitis 27.04.2014. 14.45
Tu varbūt gribēji devalvāciju ?
0
Ansis > garausiitis 27.04.2014. 15.05
Klusais – Polij, Zviedrija utt – peldošs kurss. Deviņdesmito gadu beigās jau vajadzēja noteikt LB citu uzcedumu – nevis cenu stabilitati (ko LB tikunta nespeja nodrosināt), bet gan importa/eksporta bilances stabilitāti. Tas būtu strādājis gan pret bburbuļa pūšanu, gan atkal krīzes sekas mazinātu.
Ja nu tas laicīgi netika izdarīts, tad 2008. gada rudenī vajadzēja devalvēt latu – atkal jau – ātrāk būtu samazināts imports, sabiedrības zaudējumi būtu izlīdzināti vienmērīgāk, saglabatos vairāk vietējās darbavietas – mazāk emigrētu …
Par Eiro projektu … es neredzu veidu, kā Eiro varētu Eiropas mērogā stabili strādāt pašreizējos apstakļos, jo ir izjaukta pašregulācija ar kursu, bet nav vieta cita veida regulācija. Valstīm ar zemāku konkurētspēju, kā Spānija, Latvija utml, tas nozīmē nemitīgu darbaspēka aizplūšanu, nemitīgu aktīvi atdošanu, nemitīgu parāda pieaugumu … kamēr attīstītākajam valstīm tas dod lēta darbaspēka nemitīgiu pieplūdumu, dubultu peļņu no preču realizācijas un naudas aizdošanas
Tur ir tikai 2 izejas, nesagraujot pasu Eiropas savienību:
a) eiro likvidēšana un atgriešanās pie peldošiem valūtu kursiem;
b) ES federalizācija – kopēji nodokļi, kopējs budžets un centrāla naudas pārdalīšana;
0
garausiitis > garausiitis 27.04.2014. 15.24
Edgars Avotiņš – minētajai Polijai un Zviedrijai – ir pilnīgi savādāka ekonomikas struktūra un lielāks iekšējais tirgus… tā ir būtiska atšķirība . Burbuli nepūta importa/eksporta disbalanss , bet gan lielas naudas ieplūšana vietējā tirgū ,kas nejēgā sadzina NI cenas . Bija protams arī importa pieaugums , bet tas nebija noteicošais …
Par darbaspēka imigrāciju – interesanti kā devalvācija varētu to ierobežot … manuprāt tieši otrādi . Saistībā ar devalvāciju bieži tiek minēts Argentīnas piemērs , bet ko mēs zinām par to , ja neskaita dažu zinātnieku pratulojumus. Man 3 dienas atpakaļ sanāca parunāt ar 2 argentīniešiem , kas pastāstīja daudz interesanta ka par Dienvidamerikas 3 lielajām valsīm un to ekonomiku , tā arī padalījās iespaidos par Argentīnas nodokļu sistēmu , dzīvi ritmā , kad notiek regulāras devalvācijas , kad braucot uz ārzemēm tev bankā maina valūtu no aprēķina 50 USD par katru ārpusēpavadīto dienu. Nu nezinu vai es gribētu tādu izeju no krīzes …
0
Nika 27.04.2014. 04.23
Lielākais drauds Latvijai ir visādi doveiki, ločmeli un politiskās partijas, kuras tie padibenes atbalsta. SC+ZZS+deģenerāts buldozers+trakā vista sudraba= drauds Latvijai.
9
Amis > Nika 27.04.2014. 11.26
Fikseris SC+ZZS+deģenerāts buldozers+trakā vista sudraba
=====================
Nevāries tik dikti!. Pat puse ZZS nav tādi nelieši, kā pats nekaitīgākais RP poc. Neatradīsies ZZS ne 3-4 tādu izdzimteņu, kas atbalstītu koalīciju ar SC, kā zināms Zatlera bandā tikai sešiem pietika saprāta apzināties ar ko tas draud valstij un, pirmām kārtām, viņiem pašiem.
0
Amis > Nika 27.04.2014. 17.18
Ja pareizi saprotu, lielākā daļa Vienotības fanotāju tikai aplaudēs par tās savienību ar kremļa zagļu un žuļiku, kā arī slepkavu un pedofīlu partijas pārstāvēto SC, par ko jau biju izteicis satraukumuhttp://www.ir.lv/2014/4/25/aptauja-aprili-butiski-samazinajies-sc-reitings-pieaugusi-vienotibas-popularitate/viedokli
0
Ilze > Nika 27.04.2014. 19.40
Es tā padomāju un sapratu, ka tomēr pareizi nesapratu. Arvien biežāk šitā gadās, brigadņiks saka vienu, draugi no zilās brālības otru un beigās man viss sajūk. Vispār, gribēju teikt, ka Lemberga kunga fani labprāt atbalstītu SC, kā to vienmēr darījuši, ja vairs nebūtu par ko balsot.
0
Nika > Nika 27.04.2014. 20.05
Pēc pagājušajām vēlēšanām Lembergs, ZZS premjera kandidāts, teica, ka valdību jāveido Saskaņas Centram. Tā domāja arī liela daļa ZZS atbalstītāju, ar kuriem saskāros. Vienotība bija tieši tā, kura neņēma SC valdībā.
0
Andris Jautriņš > Nika 27.04.2014. 22.31
Fikseri, kādēļ apstājies pusvārdā? Ja reiz Latvijas lielākos draudus esi definējis, piedāvā risinājumus. Veiksme, ka nekas jauns nav jāizgudro, vai ne? Nometne un tad jau…
0
Amis > Nika 27.04.2014. 23.21
Fikseris Pēc pagājušajām vēlēšanām Lembergs, ZZS premjera kandidāts, teica,
=========================
Nezinu ko teica vai padomāja Lembergs, bet Putina slampa, ar ko Vienotība taisās karot pret nacismu Latvijā, par saplūšanu ekstāzē ar SC oficiāli paziņoja. Tiesa, aptaisījās, jo Vienotība toreiz vēl nebija gatava tik perversām attiecībām.
0
Ilze > Nika 28.04.2014. 02.06
Perversām attiecībām esmu gatavs ar Lemberga kungu. Ja tas ievilksies, atkal aptaisīšos. Tā būs saplūšana ekstāzē un pārējais būs mazsvarīgs.
0
kkristaps > Nika 28.04.2014. 06.52
Vai ar Putina slampu esi domājis to ministri – krievu spiedzi? Šamā universālšļauka jau pagaidām vēl ir ļemberastu partijā NA. Šamā aptaisīsies, kad par spīti vecā zagļa un slepkavnieka atbalstam netiks EK.
0
Amis > Nika 28.04.2014. 09.17
Pikaso Vai ar Putina slampu esi domājis to ministri – krievu spiedzi?
==================
Kas devās pie viņa atsūkāt. Zini taču, ar ko kopā Vienotība karo pret nacistiem Latvijā.
0
elv 27.04.2014. 00.56
Taču būtu bīstami secināt, ka tātad esam drošībā.
Ziemeļatlantijas līguma 5.pantā, ko mēdzam automātiski piesaukt kā savas drošības garantiju, ir runa par “bruņotu uzbrukumu”..
Kas tā par panikas celšanu jau virsrakstā? — ja lasa tikai IR, tad šie divu valstu desantnieki pie mums jau karo…
Un vispār, ozoliņprāt, tas 5. pants tikpat nenozīmīgs kā analogs psrs laika anketās par tautību :), tāda starptautiska papļuŗkščēsāna vien ir, sak nedevāt 2%, tad nekā nebūs.
Stulbi rakstāt, Žurnalista k-gs!
1
Ivars Ozols > elv 27.04.2014. 09.29
Ko nozīmē “nedevāt” 2%? Valsts aizsardzības budžets nav “jādod” nevienam. Katrs cents no tiem 2% ir paredzēts aizsardzības stiprināšanai nevis kā dāvana kādam citam.
0
Gaisma; Enģelis 27.04.2014. 00.42
Atkal ne vārda par Zemessardzi. Vai tiešām nav skaidrs, ka citas struktūras Latvijas koloradosu (tfu, tfu) izdzenāšanai ir pilnīgi nepiemērotas, maigi sakot. To nedarīs NATO!!
4
elv > Gaisma; Enģelis 27.04.2014. 01.00
Nu, nu, nav tik traki.
Armijai tomēr tiek tērēti Ievērojami līdzekļi un tur ir profiņi, kas uz psrs mil.-rūpn.-kompl. BMP paraugiem pa Ādažiem (UN ne tikai) dzenājuši…
0
Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 27.04.2014. 02.12
Armija un policija ir mūsu valsts nacionālā sastāva spoguļattēls. Jā, nez, tagad Omegā ir arī kāds latvietis?!
0
simpsons > Gaisma; Enģelis 27.04.2014. 17.02
Ukrainas austrumos vairākums sabiedrības vēlas tikai mieru, bet ir daļa naidīgi noskaņotu un vēl mazāks tādu, kuri gatavi uzbrukt ar visiem iespējamiem kājnieku ieročiem. Pēdējos papildina asinskāri ārzemnieki.
Miera uzturēšanas misijās vide ir tieši tāda pati un Latvijas armija vairāk kā 10 gadus braukusi tieši tādās misijās. Protams, arī Zemessardzei ir pieredze kā rīkoties ar agresīviem civiliedzīvotājiem, bet viņi nez vai ir spējīgi cīnīties ar profesionāliem karavīriem.
Loģisks risinājums ir, ka nebruņotus civilistus (arī 50 gadīgas agresīvas tantes) policija vai Zemessardze aizstumj malā. Ar tiem, kas slēpjas aiz viņu mugurām nodarbojas armija.
0
Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 28.04.2014. 01.31
Nav runa par profesionalitāti, bet par lojalitāti valstij. Ukrainas piemērs, kur vienīgo pretsparu koloradosiem spēj dot brīvprātīgā Nacionālā gvarde, kamēr Alfas profesionāļus bez biksēm izrāda ienaidnieka televīzijā, to tikai apstiprina.
0
Andris Jautriņš 27.04.2014. 00.38
Aivar, jo tavas politinformācijas garākas, jo retāk kāds izlasīs līdz galam.
Vai mēs 150 jankas (tv viņi pēc frīkiem izskatījās) nevaram aizvietot ar savējiem, kurus nesūtītu uz CĀR. Tur gan 50, bet ceļojumos maksā varāk, tā ka visiem 150 arī iznāktu.
23
elv > Andris Jautriņš 27.04.2014. 00.57
Andri, ja vēl TU mācētu uzrunāt vecāku cilvēku, kā pieklājas, varbūt drīkstētu bilst kādu vārdu publiskā telpā, lai ne pašam, nedz partijas biedriem kauns neceļas.. :(
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 27.04.2014. 08.57
Ak Dievs! Ētikas komisija mani pieķērusi Ozoliņa raksteli zākājam! Kas nu būs? Atņems biedra karti? Janku zemes vīzu? Vai parasias vīzu? Vai nelaidīs uz vēstniecību?
Ozoliņš ir un paliek latviešu nedraugs :) Tiesa, tas nav viņa uzskats, tādēļ viņš varētu mēģināt iebilst. Un viņam būs taisnība (!), jo viņam nav savu uzskatu par latviešiem. Darbības pret ir, varbūt netīšām. Šis ir mans privāts viedoklis, kas balstīts uz viņa publikācijām.
Viss komentārs speciāli priekš profila parasia :)
0
garausiitis > Andris Jautriņš 27.04.2014. 09.04
Tas tā par ASV vīzām :) – 2008. gada 17.oktobrī ASV prezidents Dž.Bušs apstiprināja Latvijas pievienošanos ASV bezvīzu programmai (Visa Waiver Program – VWP).
Sākot no 2008. gada 17. novembra Latvija ir ASV bezvīzu programmas (Visa Waiver Program) dalībvalsts, kuras ietvaros Latvijas pilsoņi var ceļot uz ASV bez vīzas tūrisma un biznesa nolūkos.
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 27.04.2014. 09.17
Tas gan nenozīmē, ka lidostā nevar vienkārši pagriezt atpakaļ.
0
Zoņtiks > Andris Jautriņš 27.04.2014. 11.42
Doveik, kāds tad ir Tavs piedāvājums, skatījums uz to kā būtu pareizi? Tev tāds ir, vai arī vienkārši esi “pret”? :)
0
Amis > Andris Jautriņš 27.04.2014. 12.08
paresia Andri, ja vēl TU mācētu uzrunāt vecāku cilvēku, kā pieklājas
==============
“Я стар, я очень стар, я “Super Star”, kā teica Brežņevs.
Spriežot pēc viņa naidu pret latviešiem, Ozoliņa demence, kā dzerim vai Rubikam.
0
garausiitis > Andris Jautriņš 27.04.2014. 14.24
Andris – pagriezt atpakaļ var arī pie bezvīzu režīma :) tad kāds sakars ar vīzām ? Neesi Latvijas pilsonis?
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 27.04.2014. 22.25
Uldi-rats, divritenis nav jāizgudro. Nevajag klausīt multikulturāliem internecionalistiem padomdevējiem, bet vienkārši nokopēt to, ko viņi dara savā apsolītajā zemē. Tā kā mums palestīnieši nav jāšauj, tad pietiktu ar 3 mēnešu obligāto dienestu visiem (arī slimajiem, kas slimnīca guļ uzlikt par pienākumu teorētisko kursu kaut vai kiberuzbrukumu veikšanai/atvairīšanai) un regulāriem nedēļas “sboriem” reizi pāris gados. Izdzīvošana, diversijas, uz pleca liekamas prettanku un zenītraķetes + civilā aizsardzība. Un nevajag kabinetu žurku armiju algas uz IK 2% mēģināt aizvilkt!
Tikai ar šito ir viena problēma. Ja mēs trešdaļu valsti par palestīniešiem taisam…
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 27.04.2014. 22.28
klusais. Sakara nav nekāda. Izlasi, kam tas komentārs bija rakstīts – ir īpaši norādīts. Ja reiz interesējies, tad arī komentāru iepriekš (par partiju). Ja vēl nav skaidrs, tad nevaru palīdzēt :)
0
Zoņtiks > Andris Jautriņš 28.04.2014. 00.02
Andri-doveiks, nedaudz pamato kā izpaužās trešdaļas valsts taisīšana par palestīniešiem? Kas ir tās nepareizās darbības? Tas, ka SC neņem valdībā? Tas, ka nepilsoņiem ar varu nepiešķir pilsonību? Tas, ka cenšas valsts līmenī nostiprināt latviešu valodas pozīcijas? Tie ir tie sliktie soļi, kas trešdaļu valsts piespiež kļūt par radikāļiem? Vai varbūt par kaut ko citu runā?
P.S. Vai pareizi, saprotu Tavu domu, ka Latvijai nevajag sabiedrotos (nu vismaz tos, kuri no “rietumiem”) – ka mums ir jābūt pašiem par sevi un ka pietiks ar to, ka būs obligātais militārais dienests, apmācīts darboties partizānu kara apstākļos?
0
Amis > Andris Jautriņš 28.04.2014. 00.03
Andris Doveiks Ja mēs trešdaļu valsti par palestīniešiem taisam…
========================
Mēs netaisam, mums trešdaļa “palestīniešu” jau ir, tikai pie varas esošo prokremlisko padlu dēļ, attieksme pret viņiem nav adekvāta.
0
garausiitis > Andris Jautriņš 28.04.2014. 02.16
Andris – es tā kā izlasīju visu :) man tikai izbrīnīja jenķu zemes vīzu pieminešana , zinot ,ka mums tās vairāk jau labu laiku nav nepieciešamas :) :) :)
0
elv > Andris Jautriņš 28.04.2014. 06.48
aizteci jau nu (klusiņām) kaktiņā un nokaunies…
ņehren Tev vēl līst vīru runās, PUIKA!!!
Bez cieņas
Parēsija Agōrā
(ja zini, ko tā kļička vispār nozīmē)
0
elv > Andris Jautriņš 28.04.2014. 06.50
pētniek, muldonīt!
atronait kādus Dokumentālus pierādījumus manai etiķetes nezināšanai, un tadiņās laižait PA Ķešu!
riebumā sarakstīties
P
0
Amis > Andris Jautriņš 28.04.2014. 09.13
paresia
Vai lai uzkāptu prusakam, vajadzīga etiķete. Neuzskatu, ka zvēriska naida pārņemta mērgla gadi būtu kā indulgence.
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 28.04.2014. 09.21
paresia, tavs sašutums par tava profila vārdiņa necienīšanu ir nevietā. Es pārbaudīju, kādu lielo domu tas nes – pirms pirmās atbildes. Man iedeva šo: http://goo.gl/TijhBk Tagad meklēju tavu pilno kļičku – vispār neko guglestante nezina. Atvaino, bet neko.
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 28.04.2014. 09.29
uldis_rats Andri-doveiks, nedaudz pamato kā izpaužās trešdaļas valsts taisīšana par palestīniešiem?
Likumdošanā patiešām nav daudz variantu, ko darīt savādāk. Es gan nedomāju, ka krievu skolu spaidīšanai būtu lielāka jēga nekā sakarīga vēstures kursa izstrādei (arī krievu valodā) un tā obligātai mācīšanai noteiktā formātā. Nevis skola izvēlās grāmatas, darba burtnīcas utt tipogrāfijām par prieku.
Jāpiebilsts, ka “sakarīgs” ir tāds, kas ietvertu ne tikai melnbalto vienos vārtos.
Tas, ko var mainīt, ir publiskā retorika. Lielāko ļaunumu manuprāt nodara nevis krievu nākšana, bet nepārtrauktā publiskā histērija “krievi nāk”. To es šajā gadījumā domāju kā palestīniešu taisīšanu. Ja uzskatām sevi par galveno tautu Latvijā, bet citas par zināmā mērā savā aprūpē esošiem, tad līdzīgi kā ar bērniem, nevaram gaidīt labu rezultātu, ja visu laiku bērnam kaut ko pārmetam, sitam pa pirkstiem, uzkliedzam, kaitinam. Lūk, šajā laukā ozoliņi strādā melnu muti, nevis Latvijas aizsadzības spēju stiprināšanā.
0
Zoņtiks > Andris Jautriņš 28.04.2014. 12.58
Doveik, tas jau būtu skaisti, ja varētu tā vienotu vēstures kursu skolās iedzīvināt… bet CIK tas ir reāli, ņemot vērā ka tur ir tipāži, kas, piemēram, “ienīst šo valsti” (atvainojos, ja citāts nav precīzs)
Attiecībā uz retoriku… vai gribi teikt, ka lindermani, osipovi, girsi, ždanokas u.tml. ir tāpēc, ka (Tavuprāt) ir “nepārtrauktā histērija “krievi nāk””? Tad ko – kremļa “maigā vara” ir žurnālistu izdomājums? Uz to nevajag norādīt? Labāk, lai viss klusiņām “iet savu gaitu”?
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 28.04.2014. 13.27
Problēma ar vēstures grāmatu nav vēsturē. Problēma ir izveidotajā impotentajā valsts pārvaldes sistēmā. Tā nespēj vēstures grāmatu formulēt, jo vēstures interpretācijai ir nepieciešams ideoloģiskais rāmis! Lai novērtētu notikumu, ir jābūt atskaites sistēmai! Tāda atskaites sistēma Latvijā nav un to neļauj izveidot mūsu “sabiedrotie”, jo mēs gribam veidot nacionālu valsti, bet “sabiedrotie” mums uzspiež liberastu multikulturālo cilvēktiesību genocīdu. Tā ietvaros Lindermanim ir juridiskas tiesības cīnīties par krievu tiesībām, bet prese (nedod Dievs, drīz jau likums) viņu nories par cīņu pret homo propagandu. Vai tā ir Lindermana un krievu vaina? Es domāju, ka to pieļauj (nodrošina) tie, kam 2/3 parlamentā…
Kā ar Vašingtonas, Briseles maigajām varām? Ja saka A, ir jāsaka B, C… Citādi tas ir tikai “Ā!”
0
Amis > Andris Jautriņš 28.04.2014. 13.45
Andris Doveiks Vai tā ir Lindermana un krievu vaina?
===================
Ja kāds ir krievs, nevienu citu par to nevar vainot. Tā ir tikai paša homo rossicus atbildība par divu pasaules un desmitiem lokālo karu izraisīšanu, par desmitiem miljonu civiliedzīvotāju zvēriskām slepkavībām, par čečenu bērniem, par Gruziju, par “Baigo gadu”, par “Golodomor”, par uzbrukumu Ukrainai, par badu, ko cieš divi miljardi planētas iedzīvotāju, par verdzību un feodālismu 21. gadsimtā.
Nekādas vašingtonas un briseles netraucēja igauņiem aizvākt no pilsētas centra krievu fašistiskā izdzimteņa, marodiera un izvarotāja, aļoškas, istukanu, neviens nepiespiestu Igaunijas un Lietuvas prezidentus tikties ar pasaules bīstamāko noziedznieku, paranoidālo, atriebīgo un alkatīgo kodolteroristu un pedofīlu, kur nu vēl kopā ar to godināt Staļinu un tā pastrādāto noziegumu WWII.
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 28.04.2014. 13.59
pētniek, izvēlies citu nosaukumu, jo neko neesi pētījis. Kaut vai to, cik krievu bija boļševiku vadībā, komisāros. Tas ir tik vienkārši noskaidrojams!
Ar savu komentāru tu pasakai, ka 2/3 parlamenta nav atbildīgas par šo situāciju valstī – tie citi! Vai Tev neienāk prātā, ka Tu (!!!) paziņo, ka Latvija ir failed state? Ne krievi, ne jankas, bet pētnieks piedāvā Latvijas zemi un tautu saplosīšanai, jo nav spējusi sevi apliecināt 25 gados.
Turklāt Lindermanis nav krievs, un tas pat ir ļoti zīmīgi. Ja papētīsi, tad izrādīsies, ka viņš ir bijis visās pusēs, kuras ir pret pastāvošo iekārtu. Opozicionārs raksturs? Varbūt. Bet varbūt opozicionārs uzdevums.
0
Amis > Andris Jautriņš 29.04.2014. 22.28
Andris Doveiks Kaut vai to, cik krievu bija boļševiku vadībā, komisāros.
================
Kādi komisāri bija, kad krievs uzsāka drausmīgo imperiālistisko WWI, lai sagrābtu Balkānus un daļu Austroungārijas, bet Stambulu atkal padarītu par pederastu midzeni, ko nosauktu par Carjgrad.
0
Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 30.04.2014. 01.01
Sēdēja pie sasistās siles Smoļenskas guberņas sādžā krievs, domāja un izdomāja – eh, aiziešu prūšiem nagus nomaukt! Un tā aizgāja, ka caram lode un Krievija dibenā. Vēl krievi droši vien uzsāka Būru karu Āfrikā un Opija karus Ķīnā.
0